Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs: "Tā vairs nevar turpināt strādāt, tas nav cilvēciski"

Rastorgujevs: "Tā vairs nevar turpināt strādāt, tas nav cilvēciski"
Andrejs Rastorgujevs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latviešu biatlonists Andrejs Rastorgujevs, rezumējot aizvadīto sezonu, kurā bija regulāri jācīnās ar veselības un finansiālajām problēmām, portālam Sportacentrs.com atzīst, ka nevienam nenovēl tik psiholoģiski saspringtu sezonu, kāda tā bijusi viņam, bet, raugoties nākotnē, uzsver - tā, kā šosezon, turpmāk vairs nevar strādāt.

Pašlaik Andrejs beidzot var pavadīt laiku kopā ar ģimeni un tās jaunāko pārstāvi - meitiņu Nikolu. Pēc pēdējo nedēļu pārlidojumiem novājinātās imunitātes dēļ atkal saķertas iesnas, tomēr biatlonists piebilst, ka nu jau paliekot arvien labāk. Joprojām gan nav īstas skaidrības par iekaisušo sejas nervu, tādēļ būs nepieciešamas papildus medicīniskās pārbaudes. Sliktāk neesot, taču izārstēta kaite arī nav. Jau tuvākajās dienās Rastorgujevs atkal pametīs ģimenes ligzdu, lai dotos uz Norvēģiju atslēpoties - pēc nogurdinošās sezonas nepieciešams nomierināt ķermeni, samazinot darba apjomu un nometot fizisko kondīciju līdz atpūtas režīmam.

Pasaules kausa pēdējā posmā Hantimansijskā Andrejs aizvadīja šīs sezonas labāko maču sēriju - 4. vieta sprintā, 8. vieta iedzīšanā un 11. vieta masu startā. "Fiziskā kondīcija bija labāka nekā pasaules čempionātā, taču tam ir objektīvi iemesli. Pasaules čempionātam gatavoties it kā sanāca, taču pēc Pasaules kausa posma Oslo fiziskā kondīcija bija pamatīgi nokritusies. Pirms sprinta vajadzēja aizvadīt kādu kontroltreniņu, taču tas neizdevās, tādēļ nevarēju izdarīt maksimālo. Iedzīšanā jau bija labāk, taču rezultāts tik un tā nebija spīdošs."

Pirms pasaules čempionāta Kontiolahti sportistam esot bijis ļoti smags posms. "Jau Oslo posmā skrēju un nesapratu, kādēļ neko nevaru izdarīt. Fiziskā kondīcija bija slikta, turklāt to negatīvi ietekmēja arī medikamentu lietošana. Pirms devāmies uz treniņnometni, lai gatavotos pasaules čempionātam, likās, ka nu jau vairs nekas nebūs. Nevarēju ne paskriet, ne pašaut. Klāt nāca arī stress par mazās princeses gaidīšanu, bet man atkal bija jādodas prom. Tas nebija viegls laiks. Vienubrīd apsvērām domu beigt sezonu un nemaz nebraukt uz pasaules čempionātu. Ņemot vērā, kādā stāvoklī biju pēc Oslo, pasaules čempionātā labāk nostartēt nevarēju."

Ar katriem mačiem Andrejs juties labāk, tomēr viņš atzīst, ka nebija gaidījis tik veiksmīgu sniegumu Hantimansijskā. "Tas šajā sezonā bija pozitīvais moments - izdevās tikt laukā no bedres. Pēc finiša sprintā nebija sarūgtinājuma, ka esmu ceturtais, jo sezona bijusi ļoti saspringta. Vācieti Benediktu Dollu pērn par 0,3 sekundēm apsteidzu Eiropas čempionāta 20 kilometru distancē, tagad viņš revanšējās, tādējādi mūsu duelī pagaidām rezultāts ir neizšķirts 1:1. Pirms masu starta jau vairs nebija daudz ko rēķināt, Lai tiktu kopvērtējuma Top25, kas dotu IBU finansējumu, man bija jātiek trijniekā vai jāuzvar, jo bulgārs Vladimirs Ilijevs arī bija starp 30 masu starta dalībniekiem. Fiziski un morāli jutos labi, viss bija manās rokās, taču pieļāvu divas kļūdas, šaujot stāvus, un ar to viss beidzās."

"Pēc visa tā, kas šosezon noticis, ņemot vērā visas problēmas, ar kurām nācās saskarties, aizvadītā sezona bija tīri tā neko, bet kopumā es to uztveru kā izgāšanos. Visi faktori sakrita, sagāzās tā, ka neko labāku paveikt nespēju. Problēmas ar slēpju smērēšanu, finanses, slimošana. Pēc Jaunā gada saņēmos, taču tam atkal sekoja saslimšana, tad vēl problēmas ar sejas nervu," atceras Rastorgujevs.

Vai ir jau kaut kas domāts un plānots attiecībā uz nākamo sezonu? Andrejs atbild lakoniski - lai ar kādu runātu, ir jābūt finansēm. Ja par tām nav skaidrības, tad par kādiem nākotnes plāniem var runāt? "Plānu nav. Zinu, ko darīšu, vai nemaz nedarīšu. Tā, kā šosezon, tā turpmāk vairs nevar strādāt. Tas nebūs nopietni, profesionāli, tādējādi nebūs arī rezultātu. Nevaram vairs turpināt ar treneri grauzt viens otru un ģimeni. Tas nav cilvēciski."

"Zinām, kas vajadzīgs, lai būtu rezultāts. Ja paskatos uz sevi no malas, tad jau šobrīd sasniegtais šķiet nereāls šādos apstākļos. Un es pat nesalīdzinu ar pārējo valstu sportistiem, bet gan ar to, cik tālu uz priekšu ir gājis biatlons. Vēl būs jāizrunājas ar treneri un jāpieņem lēmumi. Katrā ziņā, ja viss tā turpināsies, tas vairs nebūs nopietni... Man ir ģimene, negrasos kaut ko darīt tikai darīšanas pēc. Nevēlos pēc tam dusmoties uz ģimeni, ja man kaut kas nesanāk. Tas vienkārši nav tā vērts."

"Psiholoģiski to ir ļoti grūti izturēt. Es tomēr eju uz maksimumu. Ja vēl jāstreso, kā visu sabīdīt... Gribas, lai viss būtu sakārtots, nevis stāvētu uz vietas vai virzītos atpakaļ, kā tas bija šosezon. Lai apkārt būtu profesionāļi. Nevienam nenovēlu tādu spriedzi. Arī trenerim šī bijusi ļoti grūta sezona, jo arī viņam ir ģimene un darbs, kuram viņš nevar veltīt nepieciešamo uzmanību, jo visu laiku nav uz vietas," piebilst Andrejs.

Treneris Intars Berkulis vēl pēc pasaules čempionāta atzina, ka par finansiālo pusi nākamajai sezonai gribētos tikt skaidrībā līdz maijam. Visticamāk, tad arī treneris un sportists pieņems lēmumu par to, kā un ar kādiem mērķiem gatavoties nākamajai biatlona sezonai.

Slēpts komentārs: aizermans

 +17 [+] [-]

, 2015-04-01 16:47, pirms 9 gadiem
kur tad Norvik ~200k eur?

 +12 [+] [-]

, 2015-04-01 16:49, pirms 9 gadiem
Čo-ta ar katru interviju čīkstēšana kļūst ar vien lielāka un lielāka. Nepatīkami

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 16:49, pirms 9 gadiem
Padoms trenerim: ja nevar veltīt ģimenei laika un par to jārunā prese, tad varbūt pamainīt profesiju, vai trenēt bērnus, lidz ar to atkritis braukāšana pa ārzemēm.
Padoms sportistam: pamainīt treneri.
Lai veicas visiem!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 16:50, pirms 9 gadiem
users1234 rakstīja: kur tad Norvik ~200k eur?
kādi 200k? 140k uz 4 gadiem - tieši tik, cik Andrejs ziņoja par nepieciešamību normālai sezonai

 +10 [+] [-]

, 2015-04-01 16:54, pirms 9 gadiem
Tā arī nesapratru, par ko šis čīkst. Vai tad citiem sportistiem nav ģimeņu, slimību, ilgstošas prombūtnes utt.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-01 16:56, pirms 9 gadiem
Mācies/trenējies šaut un tad jau viss būs labi.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 16:58, pirms 9 gadiem
Puu08 rakstīja: Padoms trenerim: ja nevar veltīt ģimenei laika un par to jārunā prese, tad varbūt pamainīt profesiju, vai trenēt bērnus, lidz ar to atkritis braukāšana pa ārzemēm.
Padoms sportistam: pamainīt treneri.
Lai veicas visiem!
Tur jau tikai Andrejs čīkst, savu sāpi dalot ar treneri, ka arī viņam esot ģimene un neesot mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2015-04-01 17:08, pirms 9 gadiem
Latviešiem čīkstētāji nepatīk, bet tajā pašā laikā ir muļķīgi noliegt, ka šosezon Andrejam tiešām pamatīgi neveicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 17:18, pirms 9 gadiem
Arii Melbardis chiksteja, ka vairakas nedelas nebija redzejis gimeni - kaut kads modes kliedziens ?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 17:18, pirms 9 gadiem
A ja Andrejam uzrastos mecenāts un iedotu nākamajai sezonai, teiksim, papildus 100k euro, vai tad varam ticēt, ka uzreiz stabils 1. desmitnieks būs?
Hvz, bet, lai ar kādu šauteni viņš šosezon arī nešautu, tās 1-2 kļūdas labākajā gadījumā arī bija krietni par daudz, ņemot vērā, ka medaļņieki bieži gāja finišā pa nullēm.
Tāds riskants variants, manuprāt.
Subjektīvi skatoties, šķiet, Andrejam ir:
a) Jāmaina pārstāvētā valsts pret to valsti, kura piedāvā pilnvērtīgu finansējumu un apkalpojošo personālu
b) jābeidz čīkstēt un jāiet pie psihologa, lai saved galvu kār'tibā
c) Jābeidz sportista karjera un jāpievēršas ģimenei un civilajam darbam
d) jācer, ka kāds šo izlasīs un apžēlosies, piešķirot vēl kādu naudiņu.
Kuras citas valstis, kurās ir finansējums un nav nokomplektēts vismaz stabils stafetes sastāvs varētu Andrejam ko piedāvāt?
Lietuva, Igaunija, Polija? bet ne jau biatlona lielvalstis ar spēcīgu konkurenci un perspektīviem jaunajiem eiropas kausos.
bet, kas zin, žēl, ja, protams, nepārstāvēs Latviju un aizies zem cita karoga, kautgan, agonijā ar mocīties diezko liela jēga nav, manuprāt.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-01 17:19, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Nepastāv neveikšanās
Viss sākas galvā
Cilvēkiem labpatīk domāt, ka viņi visu kontrolē, taču dzīvē ļoti daudz ko nosaka nejaušība.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-01 17:19, pirms 9 gadiem
es ceru ka Anderjs nelasa shos mazo onaneet**ju komentarus.
Diemzhel daudziem nav nemazaakas nojausmas par to cik daudz profesionalais sports paprasa... juus redzat 30min televizoraa... bet aiz ta visa stav smags darbs.. kas kaut mazliet nodarbojas ar sportu sapratiis....
Diemzhel ta nu tur Latvijaa ir nebuushu parsteigts ka vinsh pec gada diviem sleepos zem cita karoga..... Beediigi bet fakts....

  +5 [+] [-]

, 2015-04-01 17:20, pirms 9 gadiem
Nepiestāv vīriem tāda gaušanās. Ja nesanāca sezona, sakod zobus un strādā tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 17:20, pirms 9 gadiem
boswel rakstīja: Arii Melbardis chiksteja, ka vairakas nedelas nebija redzejis gimeni - kaut kads modes kliedziens ?
Bet, melnbārdim bija stabilitāte un rezultāti. var atļauties nedaudz pačīkstēt, ko nevar attiecināt uz Rostorgujevu

  +7 [+] [-]

, 2015-04-01 17:20, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kādi 200k? 140k uz 4 gadiem - tieši tik, cik Andrejs ziņoja par nepieciešamību normālai sezonai
«Esmu gandarīts, ka ir novērtēti mani sportiskie sasniegumi un izteikts atbalsts maniem mērķiem - lieliski startēt pasaules biatlona trasē. Šobrīd es un mans treneris varam koncentrēties tikai uz treniņiem, startiem sacensībās, un tas ir galvenais. Gribu pateikt paldies bankai par man izteikto uzticību,» saka Andrejs Rastorgujevs.

..pirms sezonas

  +7 [+] [-]

, 2015-04-01 17:21, pirms 9 gadiem
Turies, Rastij!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-01 17:25, pirms 9 gadiem
bronkx rakstīja: Tur jau tikai Andrejs čīkst, savu sāpi dalot ar treneri, ka arī viņam esot ģimene un neesot mājās.
Andrejs pāraudzis savu treneri. Turpmākajai attīstībai vajadzetu pamainīt citu. Nebūt nenolieku sasniegto esošā trenera vadībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-01 17:28, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Nevienu reizi Andrejs nav ticis trijniekā. Kāpēc, lai top valstis dotu viņam finansējumu, ja pašām pietiek sportistu ar vēl lielāku potenciālu
Es izskatīju variantus, protams, ka arī es šobrīd neticu, ka vinam varētu būt piedāvājums no konkurētspējīgas biatlona federācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-01 17:34, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Nejaušība ir tas, ko nevar pirmajā mirklī izskaidrot
Tātad pēc būtības nejaušības nepastāv
Tu šobrīd dzen pilnīgu sūdu.

Ja tev trāpās slēpes ar rūpnīcas defektu un nākas izstāties, tā ir nejaušība. Tas ir ārpus tavas kontroles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-01 17:38, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu šobrīd dzen pilnīgu sūdu.

Ja tev trāpās slēpes ar rūpnīcas defektu un nākas izstāties, tā ir nejaušība. Tas ir ārpus tavas kontroles.
vai tad tā nebūs komandas nolaidība?
Ar nepārbaudītām slēpēm doties uz startu?
Ja, salauž, bojā sacensību laikā- tam ir bijis priekšnosacījums, ja izrādās, ka slēpēm ir defekts un tās ir rūpnīcas brāķis- kādam ieberziens. Nekādas mistikas.
Manuprāt.
ārpus kontroles ir zibens no skaidrām debesīm.

  +7 [+] [-]

, 2015-04-01 17:38, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Bet, melnbārdim bija stabilitāte un rezultāti. var atļauties nedaudz pačīkstēt, ko nevar attiecināt uz Rostorgujevu
Būtu biatlonam bobsleja vadība un fianases - būtu cita runa.. biatlons tak ir pliks un nabags Latvijā un tikai Andrejs un vinja treneris uz entuziasmu kaut cik notur biatlonu virs ūdens.. Paldies viņiem par to!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-01 17:40, pirms 9 gadiem
O, cik daudz mazo, čīkstošo troļļu saradies - kā vienmēr, kad kādam sportistam vai izlasei kaut kādas problēmas radušās... Un vēl šie vampīreļi te runā par negatīvismu! Paši to tik rada un no tā vien barojas, pretīgi lasīt! Atradušies "vīri", par vvisiem gudrākie un stiprākie!
Bet Andrejam novēlu kārtīgi atpūsties pēc sezonas, tad arī domas sakārtosies un būs laiks jaunus plānus bīdīt! Būs labi!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 17:40, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu šobrīd dzen pilnīgu sūdu.

Ja tev trāpās slēpes ar rūpnīcas defektu un nākas izstāties, tā ir nejaušība. Tas ir ārpus tavas kontroles.
Slēpes kuras tiek iepirktas vai kā savādāk iegādātas vel ir jāapstrādā ar speciāliem līdzekļiem!

Nav tā ka Andrejs ieiet veikalā Sportland, nopērk slēpes un mauc, tā nav!

     [+] [-]

, 2015-04-01 17:41, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Būtu biatlonam bobsleja vadība un fianases - būtu cita runa.. biatlons tak ir pliks un nabags Latvijā un tikai Andrejs un vinja treneris uz entuziasmu kaut cik notur biatlonu virs ūdens.. Paldies viņiem par to!
tas, ka federācijā ir ''īstie'' cilvēki, protams, nav Andreja vaina, bet tad, acīmredzot šim sportaveidam nav nākotnes kā Pasaules kausu pārstāvošajai komandai un Andrejam pie pirmās iiespējas jāmaina pārstāvētā valsts. Raudāšana nelīdzēs

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 17:43, pirms 9 gadiem
denebs rakstīja: O, cik daudz mazo, čīkstošo troļļu saradies - kā vienmēr, kad kādam sportistam vai izlasei kaut kādas problēmas radušās... Un vēl šie vampīreļi te runā par negatīvismu! Paši to tik rada un no tā vien barojas, pretīgi lasīt! Atradušies "vīri", par vvisiem gudrākie un stiprākie!
Bet Andrejam novēlu kārtīgi atpūsties pēc sezonas, tad arī domas sakārtosies un būs laiks jaunus plānus bīdīt! Būs labi!
tavs komentārs no sērijas- atnāca- pie.irsa- aizgāja. paldies par saturīgo komentāru, kur nu mums līdz tavam kosmosam.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 17:44, pirms 9 gadiem
Rastorgujevs labaakais

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 17:46, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: tas, ka federācijā ir ''īstie'' cilvēki, protams, nav Andreja vaina, bet tad, acīmredzot šim sportaveidam nav nākotnes kā Pasaules kausu pārstāvošajai komandai un Andrejam pie pirmās iiespējas jāmaina pārstāvētā valsts. Raudāšana nelīdzēs
Oi tu laikam vel nedzivoji tai laikā kad bobslejisti brokastīs, pusdienās un vakariņās ēda ledu, jo nekam citam nauda nebija un arī viens otrs čīkstēja par tur notiekošo! Un bija arī tadi kas pameta bobsleja dēļ finansēm!

Par kkādu tehnisko nodrošinājumu pat runa nevarēja būt!

Tas bija tik nesen ka daudzi jau par to ir aizmirsuši! Liekas visiem ka bobslejisti tik dzīvo kā nieres taukos!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 17:56, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Būtu biatlonam bobsleja vadība un fianases - būtu cita runa.. biatlons tak ir pliks un nabags Latvijā un tikai Andrejs un vinja treneris uz entuziasmu kaut cik notur biatlonu virs ūdens.. Paldies viņiem par to!
bobslejam ir tiešas un pastarpinātas valsts finanses; meži, gāze - valsts; arī a&b - valsts pasūtījumi

     [+] [-]

, 2015-04-01 17:57, pirms 9 gadiem
ja valstij nevajag- lai nav,ka nav
p.s. vng pēdējo mohikāni vislaik moca iesnas u.c emocionālas bābu traumas

  +4 [+] [-]

, 2015-04-01 17:58, pirms 9 gadiem
Jūs āksti neesat pelnījuši tādu sportistu apd.irst!
Bet tas ir vienīgais ko varat.
Pašiem uzliktu kaut 25% Rastorgujeva slodzes - uzreiz notraumētos vai arī kājeles no p,kaļas neizvilktu!!!
Salašņas

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 18:01, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Cik primitīva domāšana.....
Kāreiz tev ir primitīva domāšana un spriežot pēc idiotiskajiem domu graudiem - 0 līmeņa pieredze sportā ( kaku smērēšana uz sienas publiskās vietās diemžēl neskaitās ) . Tipisks sc cūkdelfīns

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 18:03, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: ja valstij nevajag- lai nav,ka nav
p.s. vng pēdējo mohikāni vislaik moca iesnas u.c emocionālas bābu traumas
visus sportistus moca iesnas u.c emocionālas bābu traumas. sportistiem imunitāte vājāka nekā sportacentrs komentētājiem.

     [+] [-]

, 2015-04-01 18:05, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: ja valstij nevajag- lai nav,ka nav
p.s. vng pēdējo mohikāni vislaik moca iesnas u.c emocionālas bābu traumas
Toties tu netiki galā ar verbālo caureju.
Tu lašarik dzemdējis esi, ka tik šerpi spriedelē par sieviešu traumām ?

  +3 [+] [-]

, 2015-04-01 18:28, pirms 9 gadiem
C"mon cilvēki....

Ko jūs tur čīkstat? 5x nedēļā nostrādājat pa 8-10 stundā un pārējo laiku atpūšas. Nedod Dievs jūsu trauslās kājiņas dabūtu tādu slodzi iekšā....

Un kā var vispār salīdzināt bobsleju ar biatlonu? Tas ir tas pats,kas salīdzināt p*mpi ar pirkstu. Tad,kad Lv biatlonam būs tāda sakārtotībā,kā bobslejā,tad varēs runāt par kaut kādu neadekvātu Andreja čīkstēšanu.

     [+] [-]

, 2015-04-01 18:34, pirms 9 gadiem
Ieteikums Feodosijam: ja tu atļaujies manu komentāru nosaukt par .irsienu, tad paosti labāk to smaku, kas nāk no paša un līdzīgo tekstiem. Ilgstoši to nevar izturēt, tāpēc parasti arī šādās informatīvajās telpās ilgi neuzturos. Parasti pat neko nerakstu, bet dažreiz, kad kādu sportistu nepamatoti aplej ar sūdiem jau pārmēru, nervi neiztur un uzrakstu arī kādu labu vārdu, lai dotu ziņu citiem, ka sportacentrs.com nekomentē tikai troļļi. Bet ar tiem sacensties netaisos, kur nu - pret veselu troļļu armiju!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 18:34, pirms 9 gadiem
Gan jau ka tik traki ka vins raud ari nav, un ja ir tik traki, tad neko darit. Ja atceramies bobsleja ari bija si sistema visu vienam, biatlona jauna sportista sagatavosanas laiks protams ir daudz lielaks, bet neko darit ir jasaved sistema pasos pamatos kartiba. Vai ar papildus 200k Andrejs vares garantet daudz augstakas vietas vai mazai valstij tas atmaksajas, domaju ka kopa ar Norvik naudu budzets jau ta ir solids prieks LV apstakliem.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-01 18:44, pirms 9 gadiem
Bābu atrums par iesnām un apslimšanu? Davai, tad tie gudreļi ar iesnām noskrieniet kaut vai 5km. Un pēc tam vēl pamēģini startēt tikko atkopies no slimības. Biatlonā nav kā bobslejā, labākajā gadījumā 10, kad var cīnīties par TOP3. Biatlonē 30-40 mierīgi var cīnīties par TOP3. Liekas, ka bobslejs te visiem galvā ir kaut ko sadzinis. Cik entos gadus mēs priecājāmies tik pa kādu medaļu, bet tagad te visi izlepuši un noliek jebkuru citu sporta veidu.
Pamēģini visu laiku būt prom no ģimenes, ka tu knapi kaut ko nopelni. Pašam jādomā par slēpēm, par šaušanu, par finansējumu, trasē praktiski neviens nav, kas var kaut ko palīdzēt, ja nu pa reizei mūsu pārējie biatlonisti. Kamēr lielās valsts sportisti atpūšās un šos tur masieris apstrādā, Rastijam pašam vēl viss jādara un jāpēta, kas būs nākamajā sacīkstē.
Tā, ka nevajadzētu te kaut ko noniecināt un tādā garā. Ir jāpriecājas, ka viņš Latvijā vēl uztur biatlonu dzīvu un ļauj faniem izbaudīt sporta karalieni
Cerams, ka nākamā sezonā viss būs gājis uz augšu un Rastijs varēs normāli kapāties

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 18:47, pirms 9 gadiem
rediss77 rakstīja: Gan jau ka tik traki ka vins raud ari nav, un ja ir tik traki, tad neko darit. Ja atceramies bobsleja ari bija si sistema visu vienam, biatlona jauna sportista sagatavosanas laiks protams ir daudz lielaks, bet neko darit ir jasaved sistema pasos pamatos kartiba. Vai ar papildus 200k Andrejs vares garantet daudz augstakas vietas vai mazai valstij tas atmaksajas, domaju ka kopa ar Norvik naudu budzets jau ta ir solids prieks LV apstakliem.
Tu domā, ka viņam tagad iedos tur entos simtus tūkstošus un viņš būs visu laiku TOP3? Taču attopieties cilvēki. Tur visiem ir nauda un visi cīnās par TOP3, kā jau pirms tam minēju, vismaz 30 cilvēki. Nu nevajag tagad domāt, ka kā būs lielā nauda, tā būs TOP3. Tas taču ir sports un tāpēc tas ir tik interesants, jo visu laiku notiek kas tāds, ko neviens nevar paredzēt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 18:49, pirms 9 gadiem
rediss77 rakstīja: Gan jau ka tik traki ka vins raud ari nav, un ja ir tik traki, tad neko darit. Ja atceramies bobsleja ari bija si sistema visu vienam, biatlona jauna sportista sagatavosanas laiks protams ir daudz lielaks, bet neko darit ir jasaved sistema pasos pamatos kartiba. Vai ar papildus 200k Andrejs vares garantet daudz augstakas vietas vai mazai valstij tas atmaksajas, domaju ka kopa ar Norvik naudu budzets jau ta ir solids prieks LV apstakliem.
Un tas skaitas normali LV?
WOW, cilveki. Jums driz vares maksat tualetes papira, ka PSRS laika, jo ar katru gadu jusu ambicijas krit un krit.

Tad, kad pasam algu nemaksatu un menesi pliki kartupeli butu jaaed, nez ko tad tu dziedatu?
''Ohh, nu tas jau latvija ir normaali.. ko padarisi, labi ka vel kartupeli ir''

Sitada attieksme ari ir problema...
Vel atlaujas parmest tiem ,aks no valsts izbraukushi.
Tie kas negrib dzivot ka dzivnieki tie aizmukushi, tie kas parmet sen ir nozombeti un sagatavoti maksimali pieticigai dzivei...

Kaunejushies butu vel parmest sportisam, nav nekads noslepums, ka Latvijas sports vienmer bijis miskastee..
Un tas ka dazi pa savu kabatu izsitas nenozime, ka katram tas tagad pienakums ta darit.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 18:50, pirms 9 gadiem
Andrejs nevis čīkst ,bet reāli izstāsta sezonas problēmas ,piemēram kad komanda palika bez laba slēpju smērētāja ,ātrums kritās ,bet slodze ,lai noturētu ātrumu pieauga ,līdz ar to kļūdas šautuvē.Galvena doma ir ,vai bez stresa startēt un to darīt bez pietiekama finansējuma par 20-50 vietām,Vai arī laicīgi tikt pie pietiekama finansējuma un cīnīties par 1-20 vietām.

     [+] [-]

, 2015-04-01 18:57, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Slēpes kuras tiek iepirktas vai kā savādāk iegādātas vel ir jāapstrādā ar speciāliem līdzekļiem!

Nav tā ka Andrejs ieiet veikalā Sportland, nopērk slēpes un mauc, tā nav!
Koa?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 19:04, pirms 9 gadiem
Prikshaans rakstīja: Un tas skaitas normali LV?
WOW, cilveki. Jums driz vares maksat tualetes papira, ka PSRS laika, jo ar katru gadu jusu ambicijas krit un krit.

Tad, kad pasam algu nemaksatu un menesi pliki kartupeli butu jaaed, nez ko tad tu dziedatu?
''Ohh, nu tas jau latvija ir normaali.. ko padarisi, labi ka vel kartupeli ir''

Sitada attieksme ari ir problema...
Vel atlaujas parmest tiem ,aks no valsts izbraukushi.
Tie kas negrib dzivot ka dzivnieki tie aizmukushi, tie kas parmet sen ir nozombeti un sagatavoti maksimali pieticigai dzivei...

Kaunejushies butu vel parmest sportisam, nav nekads noslepums, ka Latvijas sports vienmer bijis miskastee..
Un tas ka dazi pa savu kabatu izsitas nenozime, ka katram tas tagad pienakums ta darit.
Pag pag, par ko tads stresins uzreiz ? Vinam nav finansejums, nevajag jau nu sakt murgot. Tas ko es saku, talantigu sportistu mums pietiek, finansejums nepietiek, vai tagad katram sporta centra rakstit zelabu rakstu, domaju, ka par tadu finansejumu kads ir piesaistits Rastirgujevam daudzi sportisti varetu sapnot.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 19:04, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: vai tad tā nebūs komandas nolaidība?
Ar nepārbaudītām slēpēm doties uz startu?
Ja, salauž, bojā sacensību laikā- tam ir bijis priekšnosacījums, ja izrādās, ka slēpēm ir defekts un tās ir rūpnīcas brāķis- kādam ieberziens. Nekādas mistikas.
Manuprāt.
ārpus kontroles ir zibens no skaidrām debesīm.
Kāds komandai sakars ar rūpnīcas defektu? Hokejā ir līdzīgi ar jaunajām nūjām, ko veido no stikla šķiedras, oglekļa šķiedras un citiem materiāliem. Dažas vienkārši eksplodē pie pirmā metiena izdarīšanas.

Nejaušības ir uz katra soļa. Vienam lielveikalā uzšķauda saslimis cilvēks, viens gūst traumu ārpus sporta.

Ar mistiku te nekāda sakara nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 19:06, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Andrejs nevis čīkst ,bet reāli izstāsta sezonas problēmas ,piemēram kad komanda palika bez laba slēpju smērētāja ,ātrums kritās ,bet slodze ,lai noturētu ātrumu pieauga ,līdz ar to kļūdas šautuvē.Galvena doma ir ,vai bez stresa startēt un to darīt bez pietiekama finansējuma par 20-50 vietām,Vai arī laicīgi tikt pie pietiekama finansējuma un cīnīties par 1-20 vietām.
Protams, bet tas problemas tacu bija del ta, ka finasejums netikai laicigi nodrosinats- tagad tacu ir ligums ar Norvik, stabilitatei butu jabut daudz lielakai ka pirms ieprieksejas sezonas.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 19:11, pirms 9 gadiem
jaa cikst Andrejs, bet ir kpc...kad jus sudzaties sievai kpc nav vakirinas uztaisitas, tad jau nekas ikdiena ne? Lai dara ka zina jums te nav vins jamaca...

     [+] [-]

, 2015-04-01 19:11, pirms 9 gadiem
rediss77 rakstīja: Pag pag, par ko tads stresins uzreiz ? Vinam nav finansejums, nevajag jau nu sakt murgot. Tas ko es saku, talantigu sportistu mums pietiek, finansejums nepietiek, vai tagad katram sporta centra rakstit zelabu rakstu, domaju, ka par tadu finansejumu kads ir piesaistits Rastirgujevam daudzi sportisti varetu sapnot.
Saubos, ka vins zvanija un prasija interveties. Parasti intervijas veidojas atbildot uz uzdotiem jautajumiem.

A ko vinam teikt, to ko velamies dzirdet, nevis to kadas patiesiba ir lietas.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 19:24, pirms 9 gadiem
Andrej, neņem vērā tos troļļus.. Piekrītu, ka situācija jo sevišķi biatlonā ir drausmīga, bet pat ņemot vērā to, nemaz tik slikta sezona Tev nesanāca. Sākums pat bija ļoti labs un arī nobeigums spīdošs. Ceru, ka atradīsies pietiekams finansējums un tad varēs koncentrēties tikai biatlonam! Domāju, ka varētu pat organizēt kādu ziedojuma fondu, cilvēku atbalsts tik talantīgam sportistam atrastos!

     [+] [-]

, 2015-04-01 20:06, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Slēpes kuras tiek iepirktas vai kā savādāk iegādātas vel ir jāapstrādā ar speciāliem līdzekļiem!

Nav tā ka Andrejs ieiet veikalā Sportland, nopērk slēpes un mauc, tā nav!
apskaidrosi ? sportland pirktas nav jacikle pec iegadashanas ? speclidzeklji bljin, parafins un pulveri

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 20:09, pirms 9 gadiem
Ja pareizi atceros tad iepriekšējā sezonā bija 83% precizitāte šaušanā, šogad laikam 78% (tā kaut kur rakstīja), bet uz PČ laiku sezonā bija 75% šaušanā.
Ja šosezon būtu šaušanā tas pats kas pirms gada, tad rezultāti nebūtu sliktāki kā pirms gada.

     [+] [-]

, 2015-04-01 20:09, pirms 9 gadiem
vnk visi esam pieradushi pie plikas dirshanas tagad viens pateica ka ir un visiem rozaa burblis sapliisis .... NAv tik smuki ka pa tv raada vai ne? Ta nu vish ir mans mazais sporta ekspert!
Biatlonaa pirmais top 30-40 ciinas pa medalaam..

  -1 [+] [-]

, 2015-04-01 20:13, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Jūs āksti neesat pelnījuši tādu sportistu apd.irst!
Bet tas ir vienīgais ko varat.
Pašiem uzliktu kaut 25% Rastorgujeva slodzes - uzreiz notraumētos vai arī kājeles no p,kaļas neizvilktu!!!
Salašņas
tak labi, beidz, trolljoshana ir smags sporta veids pirksti sap, spainis pie kresla utt. gan jau driz pieprasis olimpiade likt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 20:34, pirms 9 gadiem
Ja ir iespēja pārstāvēt citu valsti [ tikai ne krieviju ] , tad tas ir jādara . Protams, ja piedāvā vairāk naudiņas, es nenosodīšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-01 21:21, pirms 9 gadiem
Tā "gudrās galvas" tie, kas ir biatlonisti tie vispār tikai varētu komentēt šo rakstu. Savādā te d**Š visādas muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 22:14, pirms 9 gadiem
gadas rakstīja: apskaidrosi ? sportland pirktas nav jacikle pec iegadashanas ? speclidzeklji bljin, parafins un pulveri
tas tev derēs jā, profesionālā sportā ar to vien nepietiek!

Tapec jau te daudziem liekas ka viss tak biatlonā ir vienkārši, uzvelc kkādas slēpes, sašauj 10 mērķus un kāp uz pjedestāla! Patiesībā tā ir baigā ķīmija ar to slēpju smērēšanu!

Ne jau pa velti tur lielās komandas brauc uz mačiem ar lielām fūrēm (un ne vienu vien), tur laboratorijas ir iekšā un tas ko Andrejs dara.. nu tā ir fantastika!

     [+] [-]

, 2015-04-01 22:23, pirms 9 gadiem
Vēl vienu sezonu jāpaciešas - varbūt izkrīt pjedestāls

  +5 [+] [-]

, 2015-04-01 22:27, pirms 9 gadiem
Varbūt pamatskolniekiem vieglāk būs saprast ar līdzvērtīgu analoģiju:

Ja tev ir pašam sev jāgatavo ēst, jāmazgā, jāgludina, jāapģērbj un jāpabaro brāļi un māsas, jāsaimnieko pa mājām un vēl jāpiestrādā, tad ir baigais izbrīns, ka skolā nez kāpēc nav vieni desmitnieki, jo skolēna darbs taču ir tikai mācīties un iet uz skolu, ne?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 22:39, pirms 9 gadiem
tizlie komentāri!!!!! Pasi vispirms ko sasniedzat un tad iršat!
Neviens jau tur nečīks bet gan dalās ar savām emocijām,izjūtām un sāpi!!!!

Akuunie fani!!!!! Rastijs būtu jāslavē un jāapbrīno ka ir tik izcilus rezultatus saniedzis!!! malacis Rastij!! Pateicoties Tev Latvijā biatlons nedaudz turās virs ūdens!!!

     [+] [-]

, 2015-04-01 22:44, pirms 9 gadiem
Personigi ceru ka Andrejs nenaks un nelasis "gudros" Latviesu, parsvara skolnieku komentarus. Jo saja valsti nekas nemainas, kad nostarte labi, tad peksni visi ir baigie fani un experti, kad nekas nesanak (te neviens necensas aizdomaties, objektivu vai citu merku delj) ta uzreiz cilveks tiek nolikts. Pielauju ka 90% komentetaju nenojaus kas ir gimenes pieaugums normalam virietim, kurs rupejas un doma par savu gimeni. Tapat pielauju ka lielakas dalas SC komentatoru naudas pelnisanas veids aprobezojas ar "teti iedod"! Personigi es cienu cilvekus, kuri sava dzive ir ko sasniegusi un Abdrejs ir liels malacis, ka var lidzigs ar lidzigu stavet klat cilvekiem, kuriem nav japiebaz galva ar problemam, bet var easy gatavoties darbam, zinot ka vieniga problema ir palikt limeni, jo savadak tavu vietu ienems labaks tavas valsts sportists.

Lai ka tur nebutu, ceru ka sanaks piesaistit attiecigu finansejumu (par ko gan mac milzigas saubas). Ja ne, tad nemest tomer plinti krumos, bet atsaukties uz kadas lielvalsts saldu piedavajumu un ta, lai musu baleliniem butu pavisam patikami, lai ta valsts ir Krievija

Turas Rastij! Veiksmi gimene un karjera!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-01 22:49, pirms 9 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Andrej, neņem vērā tos troļļus.. Piekrītu, ka situācija jo sevišķi biatlonā ir drausmīga, bet pat ņemot vērā to, nemaz tik slikta sezona Tev nesanāca. Sākums pat bija ļoti labs un arī nobeigums spīdošs. Ceru, ka atradīsies pietiekams finansējums un tad varēs koncentrēties tikai biatlonam!

Domāju, ka varētu pat organizēt kādu ziedojuma fondu, cilvēku atbalsts tik talantīgam sportistam atrastos!
Starp citu, ja kadam ir laiks un uznemiba ko tada uztaisit tad esmu gatavs atbalstit gan reklamas zina, gan finansiali. Noteikti nebusu tads vienigais. Savadak tauta mil telefoniski atbalstit visadas dziedosas zvaigznes, domaju ka Rastijs pelnijis ne mazak.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-01 23:06, pirms 9 gadiem
nez ko esošie sponsori saka par šādu toni, protams, ka ir daudz problēmu un pavisam objektīvas, ko Andrejs arī min, bet ka tik šādi neaizbiedē jau esošos.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-02 00:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: tas tev derēs jā, profesionālā sportā ar to vien nepietiek!

Tapec jau te daudziem liekas ka viss tak biatlonā ir vienkārši, uzvelc kkādas slēpes, sašauj 10 mērķus un kāp uz pjedestāla! Patiesībā tā ir baigā ķīmija ar to slēpju smērēšanu!

Ne jau pa velti tur lielās komandas brauc uz mačiem ar lielām fūrēm (un ne vienu vien), tur laboratorijas ir iekšā un tas ko Andrejs dara.. nu tā ir fantastika!
tas nebija uzbrauciens, gramata ir lasita stavus bliest garam-psihologu vajag, guljus- shaushanas treneri... teiksim stvus ar nepieshautu mierigi visus 5 noliktu, ja bez stresa, tur no pieshaudes praktiski nekas nav atkarigs. guljus- elkoni nepareiza lenki noliec un chau..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-02 08:35, pirms 9 gadiem
..."lai tiktu kopvērtējuma Top25, kas dotu IBU finansējumu"...
Ja visu laiku trūkst naudas, tad kāpēc Tu necīnies par šo finansējumu??? Kāda velna pēc Tev vajadzēja izlaist PK posmu un braukt uz EČ??? Lētā slava bija svarīgāka par IBU finansējumu... Piedaloties EČ, TU arī "papirdi" svarīgos kopvērtējuma punktus, kuru Tev beigās arī pietrūka!
Saņemies, Andrej! Tev ir ļoti daudz atbalstītāju, es tai skaitā, bet Tava rīcība reizēm nav saprotama...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-02 08:40, pirms 9 gadiem
gadas rakstīja: tak labi, beidz, trolljoshana ir smags sporta veids pirksti sap, spainis pie kresla utt. gan jau driz pieprasis olimpiade likt
Man prieks spainī mīzēj, ka padalies pieredzē.
Bet labāk turpini trollēt delfos un nokārto sporta meistaru pamperdirsienā

     [+] [-]

, 2015-04-02 08:52, pirms 9 gadiem
Tad varbūt jādara kā Jakovam Fakam - jāizvēlas kāda skaista Alpu ieskauta valstiņa un turpmāk jāpārstāv tā, jo gaidīt, ka šeit pēkšņi būs garantēts finansējus un kaut kāda kārtība, ir lieki.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-02 08:52, pirms 9 gadiem
Varbūt to naudu, kuru iedeva bobslejistiem un pārējiem ragavu sportistiem, varēja iedot džekam, kurš nodarbojas ar normālu sportu?

Interesanti, kāpēc tiem vieglatlētiem (kuri startē EČ un PČ) nedod tādas prēmijas, viņi taču ir labāki par bobslejistiem, jo bobslejisti taču ir bijušie atlēti, kuri nespēja normāli nostartēt vieglatlētikā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 09:12, pirms 9 gadiem
cegls rakstīja: ..."lai tiktu kopvērtējuma Top25, kas dotu IBU finansējumu"...
Ja visu laiku trūkst naudas, tad kāpēc Tu necīnies par šo finansējumu??? Kāda velna pēc Tev vajadzēja izlaist PK posmu un braukt uz EČ??? Lētā slava bija svarīgāka par IBU finansējumu... Piedaloties EČ, TU arī "papirdi" svarīgos kopvērtējuma punktus, kuru Tev beigās arī pietrūka!
Saņemies, Andrej! Tev ir ļoti daudz atbalstītāju, es tai skaitā, bet Tava rīcība reizēm nav saprotama...
Ja tu būtu viņa atbalstītājs, tad tu zinātu gan, kāpēc viņš izlaida PK posmu (ko dara praktiski ikviens biatlons katru sezonu), gan, kāpēc viņš devās uz EČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-04-02 09:39, pirms 9 gadiem
Izskatās, ka Andrejs ir pirmkārt psiholoģiski noguris. Vairākas reizes bija tuvu pjedestālam, bet nepaveicās, tas morāli grauj! Kā pats pirms sezonas teica, ka ar finansējumu viss kārtībā. Protams, ka Latvijā nekad nebūs kā Vācijā, Norvēģijā, Krievijā, kur komanda apkalpo vesela brigāde. Piedāvāt savus pakalpojumus kādai citai valstij? Pasaules biatlona vadošām valstīm pietiek savu sportistu un reizēm pat grūti izvēlēties ko laist pie vārda. Un nav viņš tāda zvaigzne, lai būtu uz izķeršanu, kāds bija(ir) Faks. Varbūt nosacīti kāda otrā ešelona valstu izlase viņu arī paņemtu, bet vai tur uz viņu strādās baigā brigāde, kā tas ir piemēram pie vāciešiem? Ja Andrejs mīl biatlonu, ja tas viņam sagādā prieku, tad ir jāturpina! Žēloties ka grūti? Bet kam nav grūti? Vai vienkāršam strādniekam katru dienu 8 stundas ražošanā, vai veikala pārdevējam nav grūti? Jā, sportistiem sezonas laikā iznāk būt vairāk atrautiem no ģimenes, tuviniekiem, bet ir arī daudzi plusi, ja tiešām mīli savu sportu! Bieži atrauti ikdienā no ģimenes ir arī citu profesiju pārstāvji. Tiem sportistiem kas mīl čikstēt par finansējumu, grūtiem treniņiem, kaitēm,jāsaka- met pie malas un ej tirgot belašus, vai skārnī par gaļas izcirtēju. Tā kā gandrīz ikvienam cilvēkam nebūtu problēmas ar veselību, naudu u.t.t. , bet bieži dzīve ir daudz vienmuļāka nekā izciliem sportistiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-02 10:33, pirms 9 gadiem
Var saprast tie, kas ir sasutuši par Andreju, var saprast arī tos, kuri aizstāv Andreju, šosezon no Andreja gaidīju kaut ko vairāk, finanses bija, par to viņš var nepukstēt, nekad neviens sporta veids, komanda, individuāli nespēs konkurēt ar TOP līmeņa komandām finansēs, bet var ar cīņassparu konkurēt pret bagātām nācijām.
Tākā padomājat paši visi gudrie spriedelētāji pirms rakstat komentārus.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 10:36, pirms 9 gadiem
Visi lielākie biatlonisti, sportisti ir sapulcējušies šeit metiet mieru ejiet gatavojieties jaunajai sezonai..

  +3 [+] [-]

, 2015-04-02 10:39, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Varbūt to naudu, kuru iedeva bobslejistiem un pārējiem ragavu sportistiem, varēja iedot džekam, kurš nodarbojas ar normālu sportu?

Interesanti, kāpēc tiem vieglatlētiem (kuri startē EČ un PČ) nedod tādas prēmijas, viņi taču ir labāki par bobslejistiem, jo bobslejisti taču ir bijušie atlēti, kuri nespēja normāli nostartēt vieglatlētikā.
Pierādi sevi, tad arī dabūsi to naudu, un ir jāmeklē sponsori, un tad ja Tev būs labi rezultāti tad paši sponsori par Tevi interesēsies.

     [+] [-]

, 2015-04-02 11:07, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: tas, ka federācijā ir ''īstie'' cilvēki, protams, nav Andreja vaina, bet tad, acīmredzot šim sportaveidam nav nākotnes kā Pasaules kausu pārstāvošajai komandai un Andrejam pie pirmās iiespējas jāmaina pārstāvētā valsts. Raudāšana nelīdzēs
100% piekrītu!Tikai vajag varbūt sevi izlikt izsolē,kurš vairāk uzmetīs piķi,nu vis maz 100 tonnas lai iemet kuļķenē.

     [+] [-]

, 2015-04-02 16:28, pirms 9 gadiem
KazahsLV rakstīja: Pierādi sevi, tad arī dabūsi to naudu, un ir jāmeklē sponsori, un tad ja Tev būs labi rezultāti tad paši sponsori par Tevi interesēsies.
Ko pierādi? Valsts iedeva prēmijas, nejau sponsori... Kkāds 200 džeku sports. Pat šautriņās ir lielāka konkurence, ganjau pat vairākkārtīgi.