Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Latvija izlaiž divu vārtu pārsvaru un piekāpjas ASV

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvija izlaiž divu vārtu pārsvaru un piekāpjas ASV
Džonijs Gudro pēc vārtu guvuma
Foto: Sputnik/Scanpix

Latvijas hokeja izlase pasaules čempionātā Ķelnē piedzīvojusi sāpīgu otro zaudējumu pret ASV izlasi. Latvieši divreiz izlaida divu vārtu pārsvaru, galu galā atzīstot pretinieku pārākumu ar 3:5, ASV hokejistiem pēdējo ripu raidot tukšos vārtos.

Abas komandas šajā brīdī ir vienādās pozīcijās ar deviņiem izcīnītiem punktiem, līdz ar ko šai spēlei bija vēl lielāka nozīme. Domājot perspektīvā, Latvijas izlasei šajā mačā uzvara būtu ļoti svarīga, jo tas, iespējams, ļautu ceturtdaļfinālā izvairīties no Kanādas izlases. Protams, līdz ceturtdaļfinālam vēl ir gana tālu un nekas šajā ziņā nav garantēts. Galvenais bija koncentrēties šim mačam ar ASV.

Spēli komandas sāka ar abpusējiem uzbrukumiem, bet pirmais bīstamais moments pie ASV izlases vārtiem bija pēc Kleitona Kellera kritiena savā zonā, kad pie ripas tika Māris Bičevskis, bet ripu atvairīja Konors Helebaks. Neilgi pēc tam ASV izlases vārtsargam bija jāglābj sava komanda pēc Kaspara Daugaviņa metiena. Līdz perioda vidum komandas cīnījās par iniciatīvas iegūšanu, demonstrējot dinamisku hokeju. Vairāk gan ripa bija ASV izlases kontrolē, bet īpaši bīstamu momentu pie Latvijas izlases vārtiem neradās.

Pirmā perioda 12. minūtē Māris Bičevskis ar Teodoru Bļugeru izkārtoja ātro pretuzbrukumu, kas beidzās ar Bļugera vārtu guvumu un Latvijas izvirzīšanu vadībā (1:0). Tieši minūti vēlāk uz noraidīto soliņa sēdās Kaspars Daugaviņš, ASV izlasei esot iespējai atjaunot līdzsvaru uz tablo. Nākamo divu minūšu laikā labākā iespēja bija nevis ASV hokejistiem, bet Oskaram Cibuļskim. Pēc izturētā mazākuma latvieši ieguva iniciatīvu un aktīvi meklēja vēl kādu iespēju gūt vārtus. ASV izlase gana labi spēlēja aizsardzībā, neļaujot latviešiem veikt bīstamus metienus. Līdz perioda beigām latvieši kontrolēja cīņas gaitu, pelnīti to uzvarot ar rezultātu 1:0.

Otro periodu lieliski sāka Latvijas izlase, pēc uzvarēta iemetiena septiņās sekundēs gūstot vārtus. Kaspars Daugaviņš bija pirmais pie atlēkušās ripas vārtu priekšā, panākot 2:0. Nepagāja ne minūte, lai Latvija pirmo reizi tiktu pie skaitliskā vairākuma. Tas gan ļoti ātri beidzās, jo pie noraidījuma tika arī Andris Džeriņš. Formātā četri pret četri labāk spēlēja Latvijas izlase, izdarot vairākus metienus pa vārtiem. Latviešu aktivitāte sestajā minūtē ļāva atkal tikt pie vairākuma. Divu minūšu laikā ASV izlase labi aizsatāvējās, neitralizējot latviešu saspēli. Divi labi metieni bija, bet ne īpaši bīstami. ASV izlase ar katru minūti sāka izdarīt spiedienu uz Latvijas vārtiem līdz panāca savu. Andersa Lī uzmetienu uz vārtiem pielaboja Džeitī Komfers, ripai atkal atrodot kādu mazu spraugu starp vārtu konstrukciju un Elvi Merzļikunu - 1:2.

Īsi pēc tam ASV hokejisti nedisciplinēti nospēlēja, pārkāpjot noteikumus. Latviešiem izdevās nostāties zonā, bet tad ASV izlase četratā izvērsa pretuzbrukumu, kas beidzās bēdīgi. Miks Indrašis aizrāvās uz otriem vārtiem, izdarīja metienu, bet pie atvairītās ripas pirmais bija Oskars Cibuļskis, panākot 3:1. Vārtu birums mača vidū nebeidzās, ASV izlasei divās minūtēs atjaunojot vienu vārtu deficītu (2:3). Uzreiz pēc tam Džeikobs Truba varēja arī panākt izlīdzinājumu, bet trāpīja pa vārtu konstrukciju. Līdz otrā perioda beigām Latvijas izlase neizmantoja vēl vienu vairākumu, bet ASV spēja izlīdzināt rezultātu. Latvijas izlase nesekmīgi nospēlēja vārtu priekšā, ripu nesavaldot Guntim Galviņam, kas vieglus vārtus ļāva gūt Džonijam Gudro - 3:3.

Trešais periods sākās ar nopietnu ASV izlases spiedienu, neļaujot latviešiem darīt teju neko. ASV dominēja laukumā ilgu laiku, bet Latvijas izlase cerēja uz kādu pretuzbrukuma iespēju. Cīņa bija nepiekāpīga un asa. Abas komandas bija pelnījušas uzvarēt, meklējot izšķirošo vārtu gūšanas iespēju. Perioda 14. minūtē Latvijas izlasei gan bija vārtu gūšanas iespēja, gan muļķīga kļūda nomainoties, kas beidzās ar sešiem spēlētājiem laukumā un divu minūšu mazākumu turpinājumā. Reālākā vārtu gūšanas iespēja šajā laikā bija Latvijas izlasei, kad ātro pretuzbrukumu diviem pret vienu aizsargu ar precīzu metienu nenoslēdza pirmo vārtu autors Bļugers.

ASV izlase, iespējams, provocēja Latviju uz atklātu hokeju, kas nozīmēja ātrus pretuzbrukumus kā uz vieniem, tā otriem vārtiem. Šāda stratēģija nesa rezultātu, ASV izlasei pēc Endrjū Kopa precīzā metiena pirmo reizi izvirzoties vadībā - 4:3. Bobs Hārtlijs nepilnas divas minūtes līdz pamatlaika beigām ķērās pie pēdējā salmiņa, nomainot vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Latvieši labi iespieda ASV izlasi tās zonā, bet viena izmesta ripa beidzās ar Dilana Larkina vārtu guvumu, uzstādot arī mača gala rezultātu 5:3.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlasē atzina Oskaru Cibuļski, bet ASV izlasē uzvaras vārtu autoru Endrjū Kopu.

Latvija - ASV 3:5 (1:0, 2:3, 0:2)

Vārti: 11:23 Bļugers (Bičevskis) 1:0, 20:07 Daugaviņš (Džeriņš, Ro.Bukarts) 2:0, 29:00 Komfers (Lī) 2:1, 31:37 Cibuļskis (Indrašis) 3:1, 33:44 Bjugstads (Šmalcs, Kellers) 3:2, 38:37 Gudro (Truba, Bjugstads) 3:3, 56:38 Kops (Helebaks) 3:4, 58:58 Larkins 3:5.
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 23:33
Vārtsargi: Elvis Merzļikins - Konors Helebaks

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargs: Merzļikins (Punnenovs)
1. maiņa: Daugaviņš, Džeriņš, Rob. Bukarts – Sotnieks, Kulda
2. maiņa: Indrašis, Sprukts, Rih. Bukarts – Cibuļskis, Galviņš
3.maiņa: Skvorcovs, Girgensons, Ķēniņš – Balinskis, Freibergs
4. maiņa: Meija, Bļugers, Bičevskis – Bindulis, Jaks

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
06.05.13:15Dānija3:0
07.05.21:15Slovākija3:1
09.05.17:15Itālija2:1
11.05.21:15Zviedrija0:2
13.05.13:15ASV3:5
15.05.21:15Krievija
16.05.21:15Vācija

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.ASV5400110:1012
2.Krievija4310021:511
3.Zviedrija5301121:910
4.Latvija5300211:99
5.Vācija5111212:196
6.Slovākija401219:124
7.Dānija502039:184
8.Itālija500145:261

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 16:15, pirms 7 gadiem
Piekrītu Sorokinam, ka šī bija labākā spēle pēdējo gadu laikā, bet pirmais periods labākais LR vēsturē. Nevienas kļūdas 1. periodā. Kad ASV izlase ir tikusi iespiesta zonā vairākas minūtes un metiens seko metienam? Vairākumā ASV pat neuzmeta pa vārtiem .Varbūt par daudz izpumpējās pirmajā periodā, jo man māca bažas pēc pirmā perioda, ka visu spēli šitā lidot un joņot var nepietikt spēka, tas arī parādījās vēlāk, kad vairs tik labi izsekot pretinieku saspēlei nebija spēka, parādījās arī kļūdas. Kāpēc tad pirmajā periodā nebija kļūdu? Drusciņ pietrūka spēka un diemžēl arī veiksmes.

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:16, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: jā, un ja šodien paņemtu 3 punktus, un ja vēl rīt 3 punktus paņemtu, tad jau varētu runāt par uzvaru grupā un ja vēl 1/4 finālā pretī franči, tad sasist varžēdājus un tad 1/2 otreiz ņemt krievus vai ASV un spēlēt finālā pret Kanādu... a tur jau mūs nenovērtēs!
interpretācija fantasta vai mediķa kabinetā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:17, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu domā to, kura ugunsgreka ir?
Nezinu par Ugunsgrēku (par kuru neko labu arī neteikšu), bet es par Ievu Pļavnieci runāju.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 16:18, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Tad skaties savu tramplīnlēkšanu! Ko lien te pa vidu?
Zābak, neraksti par lietām, kurās neko nejēdz!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:19, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Tu saki ka Elvis labi nospeleja? Ja tas ir moderni tagad (atsist ripas sev prieksaa) tad busu palaidis garam,ganjau NHL nakosgad ieviesiis

Kapec USA uzbruceji meta pa vartiem? Tu cereji, ka vini pa kasti nemetis sodien un Elvi netrauces vispar? Vai ka musu aizsargi laus komandai Kura ir no NHL speletajiem salasita uzmest pa 3 metieniem periodaa un visus no bortiem?

Bez izcilas vartu sarga speles mums punktus nepanemt Pret sadiem pretiniekiem, to Ari saku. Lai atpusas un viss bus ok.
Pirms runāt par vārtsargiem, jāsaprot, ka Latvijas spēlētāji ir ar zemu vai vidēju individuālo meistarību, tāpēc pretinieku vārtsargi liekas kā monstri, ķer gandrīz jebkuru LV mesto ripu. Kā mūsu vārtsargs ielaiž, tā vainu meklē viņā, bet ne pretinieku individuālajā meistarībā.

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:19, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: NEPIEKRĪTU- ja šodien paņemtu 3 pts, būtu reāla opcija, ka spēlē ar Vāciju varētu zaudēt pat pamatlaikā un tāpat tiktu P/O, bet uzvaras gadījumā paņemtu vismaz 3. vietu grupā
Reāla opcija? Tas, ka Vācija zaudēs Itālijai? Vai, ka mēs uzvarēsim Krieviju?

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:20, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nezinu par Ugunsgrēku (par kuru neko labu arī neteikšu), bet es par Ievu Pļavnieci runāju.
Nu ja, tad jau sapratu.
Tā puišu frizūra nepiestāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 16:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zābak, neraksti par lietām, kurās neko nejēdz!
Tas attiecas arī uz Tevi un jebkurām juridiskām lietām. Tāpat uz Tevi un jebkurām ar kredīta/aizņemtā kapitāla jēdzienu saistītām lietām un tā var turpināt

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 16:21, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nezinu par Ugunsgrēku (par kuru neko labu arī neteikšu), bet es par Ievu Pļavnieci runāju.
sabojāji apetīti, paldies!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 16:21, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tas attiecas arī uz Tevi un jebkurām juridiskām lietām. Tāpat uz Tevi un jebkurām ar kredīta/aizņemtā kapitāla jēdzienu saistītām lietām un tā var turpināt
Pasmejos!

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 16:23, pirms 7 gadiem
Romis1991 rakstīja: NAMEJ 9999, tu esi auns, saprati? Ne velti man uz tevis bans staav jau 10 gadus. Muuseejie nospeeleeja labi, taapeec ka relatiivi speeku sameeri bija nesaliidzinaami uz papiira. Tinies ekspert!
Stāv bans, bet turpina manus komentārus lasīt! Tas daudz ko par Tevi liecina.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:23, pirms 7 gadiem
Skaista speele.Viskatamakaa kas ir redzeeta.Elvis diemzeel nekaads soreiz,pret zviedriem (meeslins)ceturtie vaarti sodien.

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:23, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasmejos!
Ne jau es, argumentējot, metu iekšā normatīvos aktus, kuros jau pašā sākumā minēts, ka tas neattiecas uz tēmu, kuras sakarā to izmanto.
Un ne jau es esmu mēģinājis visus pārliecināt, ka kredīts jau kā jēdziens ir liels ļaunums, no kura jāvairās

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:24, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: tur jau tā lieta, es vēl saprastu ja mēs pārmētātu Kanādu ar 40-20 un zaudētu ar vienu ripu ko Merzļikins stulbā veidā ielaistu, lai gan arī tad būtu skaidrs, ka ilgtermiņā tas rezultāts nav uzturams... Bet kad amerikāņi atmodās no miega 2. trešdaļā un beidzot kaut ko tur iemeta un beigās arī vinnēja, un pārmētāja u.t.t... Joprojām to uzskata par lielu pasaules netaisnību vai meklē cik tur ripas Elvis sev priekšā atsita
Mēs taču runājam par konkrētu spēli, nevis visu hokeja sistēmu! Kāpec domā, ka amīši atmodās, varbūt mēs nosēdāmies? Kāda tur netaisnība, vnk daudzi cilvēki nav kkadi bezemociju radījumi un pārdzīvo par zaudējumu konkrētajā spēle, kurā kopumā parādījām ļoti sakarīgu spēli. Visi tie 'bijām pelnījuši', 'nepaveicās' utt. ir uz emocijām izteiktas lietas un tas ir tikai normāli. Nenormāla ir Ivara smīkņāšana pēc zaudētas spēles vēl pamanoties sevi uzskatīt par patriotu tam visam pa vidu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:25, pirms 7 gadiem
Nospēlējām Šveices līmenī, bet top6 izrādījās spēcīgāks!
Vācija, Latvija, Šveice, Norvēģija, Francija vēl cīņa par top8! Top6 jau gatavojas playoff, bet pārējiem vēl cīņa par palikšanu vai jānospēlē līdz galam!
Šveiciešu "spēku" redzēsim rīt pret Somiju!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-13 16:25, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Tu saki ka Elvis labi nospeleja? Ja tas ir moderni tagad (atsist ripas sev prieksaa) tad busu palaidis garam,ganjau NHL nakosgad ieviesiis

Kapec USA uzbruceji meta pa vartiem? Tu cereji, ka vini pa kasti nemetis sodien un Elvi netrauces vispar? Vai ka musu aizsargi laus komandai Kura ir no NHL speletajiem salasita uzmest pa 3 metieniem periodaa un visus no bortiem?

Bez izcilas vartu sarga speles mums punktus nepanemt Pret sadiem pretiniekiem, to Ari saku. Lai atpusas un viss bus ok.
Neviens nesaka, ka Elvis šodien nospēlēja labāko spēli, bet pirmajās spēlēs, kuras arī bija vissvarīgākās- ta vilka. Ar pārējiem vārtsargiem būtu- sākumā ielaistu 2-3 ripas, tad it kā glābtu, bet atspēlēt nebūtu iespējams. Diemžēl par Elvi labāka vārtsarga mums nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 16:27, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Ka pirmo iemeta amerikani atkal gar tuvo sturi, ta Elvis speleja arvien svakak un svakak.ripas atsita sev prieksa, vairakus metienus tikai ar skatienu pavadija pat nepakustoties - ta ir koncetresanas,tas ir nogurums.3 varti bija nemami. Tad vel tas skrejiens lidz zilajai linijai pec ripas un vairakas reizes aiz variem ne visai nospeleja. Atputisies bus ok.

Vel joprojam loti nepatik, kaa Galvins spele.netiek lidzi situacijam, nokave,kluudas utt.


Ja nebutu musejie tik tuvu, tad nebutu tik zel protams, sitie ASV ari zviedrus apspeleja, taka komanda viniem ir ok.
Protams, ka jeņķiem komanda ir ok, to jau neviens neapšauba, visi vai gandrīz visi no NHL! Tur sūdīgi spēlētāji nespēlē, bet šoreiz lielākā škrobe, ka mums vismaz līdz kādam punktam pietruka apmēram 3,5 minūšu! Nāk prātā, ka tā ir vecā "svētkluba" vaina, kas šiem arī bija raksturīga sezonas sākumā, kad šie bieži vien kāsa pēdējos periodos vai pēdējās minūtēs... negribētos, ka šitā sērga arī izlasei pielīp.... un kā jau teicu Elvis manāmi ir pārdedzis un jeņķi to arī pamanija un sāka regulāri viņam pa tuvējo stūri mētāt... jāiedod čalim atpūta! Pofig tā spēle ar krieviem, jo tāpat skaidrs, ka svarīgākā būs ar fričiem, kur būs kapiņš par 1/4 finālu!

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:28, pirms 7 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Tās lezbes, ko tu redzi po-rno saitos nav lezbes īstajā dzīvē! Īstās lezbes izskatās kā veči, FUIIII!!!!!!
Tev sūdīga pieredze dzīvē bijusi, izsaku līdzjūtību

  -1 [+] [-]

, 2017-05-13 16:29, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Neviens nesaka, ka Elvis šodien nospēlēja labāko spēli, bet pirmajās spēlēs, kuras arī bija vissvarīgākās- ta vilka. Ar pārējiem vārtsargiem būtu- sākumā ielaistu 2-3 ripas, tad it kā glābtu, bet atspēlēt nebūtu iespējams. Diemžēl par Elvi labāka vārtsarga mums nav.
Un kā ta Gudijs?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:29, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nepievērš uzmanību zēnam, tad nu šis kā mazs bērns veikalā pie kases bļauj nebalsī un valstās pa grīdu, jo mamma nav konču nopirkusi pabļaus, paraudās un varbūt kādreiz pieaugs, bet varbūt arī ne, to tik laiks rādīs
Man tāda aizdoma, ka šeit ir runa par nepilngadīgiem ņurņikiem, kuriem smagi spiež nevainība un meiteņu uzmanības deficīts

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:30, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pirms runāt par vārtsargiem, jāsaprot, ka Latvijas spēlētāji ir ar zemu vai vidēju individuālo meistarību, tāpēc pretinieku vārtsargi liekas kā monstri, ķer gandrīz jebkuru LV mesto ripu. Kā mūsu vārtsargs ielaiž, tā vainu meklē viņā, bet ne pretinieku individuālajā meistarībā.
Vecit, goli no tada lenka tuveja sturi,pie tam ne tuvu ne augseja sturii ir un paliek vartu sarga goli Ari Afrikaa.punkts. Par Ko Tu Te stridies? Kaut kas peeksni pasaule pa pagajuso nakti ir mainijies?

Katram ir svakakas speles un sii bija Sudigaka Elvja spele turniira.atputisies bus viss kartiba.

Par laukuma speletajiem ir cits stasts, tiesi tapec Ari saku, ka ja vartu sargs nenospele izcili, tad variantu nav mums Pret sada kalibra izlasem.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-13 16:31, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zābak, neraksti par lietām, kurās neko nejēdz!
laikam Latvijas tupuma nomināts ir skaidrs.....Ivar, neapkauno savu vārdu

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 16:31, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Un kā ta Gudijs?
Domāju, ka ar Kalniņu sistos par 3. vārtsarga vietu.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 16:31, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Protams, ka jeņķiem komanda ir ok, to jau neviens neapšauba, visi vai gandrīz visi no NHL! Tur sūdīgi spēlētāji nespēlē, bet šoreiz lielākā škrobe, ka mums vismaz līdz kādam punktam pietruka apmēram 3,5 minūšu! Nāk prātā, ka tā ir vecā "svētkluba" vaina, kas šiem arī bija raksturīga sezonas sākumā, kad šie bieži vien kāsa pēdējos periodos vai pēdējās minūtēs... negribētos, ka šitā sērga arī izlasei pielīp.... un kā jau teicu Elvis manāmi ir pārdedzis un jeņķi to arī pamanija un sāka regulāri viņam pa tuvējo stūri mētāt... jāiedod čalim atpūta! Pofig tā spēle ar krieviem, jo tāpat skaidrs, ka svarīgākā būs ar fričiem, kur būs kapiņš par 1/4 finālu!
Redz, augstas klases spēlētājs var tēmēti mest un iemest vārtos tur kur vēlas, bet zemākas klases spēlētājs met uz vārtu pusi.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:32, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ne jau es, argumentējot, metu iekšā normatīvos aktus, kuros jau pašā sākumā minēts, ka tas neattiecas uz tēmu, kuras sakarā to izmanto.
Un ne jau es esmu mēģinājis visus pārliecināt, ka kredīts jau kā jēdziens ir liels ļaunums, no kura jāvairās
Tas ka es vienā normatīvā akta izvēlē kļīdijos vel ne par ko neliecina.
Man vienīgi prieks, ka ir cilvēki, ka laikam Tu, kuri nekad nekļūdās.
Attiecībā uz kredītiem es joprojām domāju un domāšu, ka tādā izpildījumā no viņiem maksimāli jācenšās izvairīties, un jāņem tikai galējas nepieciešamības gadījumā.
Bet tas jau ir cits stāsts,un nekādi neattiecas uz šodienas spēli.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 16:34, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Vecit, goli no tada lenka tuveja sturi,pie tam ne tuvu ne augseja sturii ir un paliek vartu sarga goli Ari Afrikaa.punkts. Par Ko Tu Te stridies? Kaut kas peeksni pasaule pa pagajuso nakti ir mainijies?

Katram ir svakakas speles un sii bija Sudigaka Elvja spele turniira.atputisies bus viss kartiba.

Par laukuma speletajiem ir cits stasts, tiesi tapec Ari saku, ka ja vartu sargs nenospele izcili, tad variantu nav mums Pret sada kalibra izlasem.
Neiemeta no stūra, no stūra bija filigrāna piespēle uz vārtu tuvējo stūri, kur ASV špīlers iebakstīja golu! Jautājums, kāpēc tāda piespēle vispār tika pieļauta un otrs jautājums, kāpēc vārtu priekšā bija nepiesegts uzbrucējs?!

Kas liedz LV sistēmai izaudzināt Hašekus, bet Elvis sācis spēlēt un kā spēlētājs izaudzis Šveices hokeja sistēmā! Paldies, Elvja mammai un Šveicei!

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:34, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Domāju, ka ar Kalniņu sistos par 3. vārtsarga vietu.
Sočos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka es vienā normatīvā akta izvēlē kļīdijos vel ne par ko neliecina.
Man vienīgi prieks, ka ir cilvēki, ka laikam Tu, kuri nekad nekļūdās.
Attiecībā uz kredītiem es joprojām domāju un domāšu, ka tādā izpildījumā no viņiem maksimāli jācenšās izvairīties, un jāņem tikai galējas nepieciešamības gadījumā.
Bet tas jau ir cits stāsts,un nekādi neattiecas uz šodienas spēli.
Varbūt vēl uzraksti, ka izvairies no darba līgumiem!

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:37, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Sočos?
Varbūt vēl piesauc Klodānu, spēlē pret Kanādu?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 16:37, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Varbūt vēl piesauc Klodānu, spēlē pret Kanādu?
Ko vēl pasaukt un piesaukt?

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:38, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Protams, ka jeņķiem komanda ir ok, to jau neviens neapšauba, visi vai gandrīz visi no NHL! Tur sūdīgi spēlētāji nespēlē, bet šoreiz lielākā škrobe, ka mums vismaz līdz kādam punktam pietruka apmēram 3,5 minūšu! Nāk prātā, ka tā ir vecā "svētkluba" vaina, kas šiem arī bija raksturīga sezonas sākumā, kad šie bieži vien kāsa pēdējos periodos vai pēdējās minūtēs... negribētos, ka šitā sērga arī izlasei pielīp.... un kā jau teicu Elvis manāmi ir pārdedzis un jeņķi to arī pamanija un sāka regulāri viņam pa tuvējo stūri mētāt... jāiedod čalim atpūta! Pofig tā spēle ar krieviem, jo tāpat skaidrs, ka svarīgākā būs ar fričiem, kur būs kapiņš par 1/4 finālu!
Jeņķi šodien parādīja tieši tādu pašu spēli, kā pret zviedriem, kad nogulēja pirmo periodu, un tā pa īstam sāka spēlēt tikai no otrā perioda vidus. Un arī uzvaru izrāva pēdējās minūtēs. Ir pamats domāt, ka viņiem spēles sākumā tā divu brīvdienu esamība izsita no spēļu ritma.

     [+] [-]

, 2017-05-13 16:38, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Varbūt vēl uzraksti, ka izvairies no darba līgumiem!
Par cik visu mūžu esmu tikai vienā vietā, tad nē.