Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam -2, Bufalo turpina zaudēt

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Girgensonam -2, Bufalo turpina zaudēt
Zemgus Girgensons pret "Blue Jackets"
Foto: AFP/Scanpix

Neveiksmju sēriju aizvadītajā naktī turpināja Bufalo "Sabres", kas ar Zemgu Girgensonu ierindā ar 1:4 visnotaļ bezzobainā cīņā atzina Kolumbusas "Blue Jackets" hokejistu pārākumu. Vienīgos vārtus "Sabres" labā guva tās kapteinis Tomass Vaneks.

Latviešu uzbrucējs laukumā pavadīja divpadsmit minūtes un divpadsmit sekundes, kas ir viņa otrs zemākais radītājs aizvadītajās piecās spēlēs. Mača gaitā Girgensons izdarīja vienu metienu pa pretinieku vārtiem un veica vienu spēka paņēmienu, kā arī nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu "-2".

Neveiksmīgs izvērtās jau pats pirmais Girgensona un viņa maiņas biedru Johana Larsona un Braiena Flinna iznāciens uz ledus, kad Mariāna Gāborīka raidītais metiens atsītās pret vārtu stabiņu, un pirmais pie ripas piesteidzās Kem Etkinsons, gūstot savus pirmos vārtus sezonā.

Perioda turpinājumā aktīvāki bija Bufalo hokejisti, gana daudz momentu pie pretinieku vārtiem radot "Sabres" pirmajai maiņai. Devītajā minūtē Vaneku vienu vārtu priekšā pamanīja Stīvs Ots, kura atdoto piespēli komandas kapteinis veikli izmantoja gūstot savus otros vārtus sezonā un panākot 1:1.

"Blue Jackets" gan izdevās atgriezties vadībā, kad trešdaļas izskaņā vispirms Bufalo pasīvo spēli aizsardzībā izmantoja Niks Foliņo, taču tad uzbrukumā divi pret vienu jau 3:1 Kolumbusas labā panāca Gāborīks.

Ja pirmajā periodā Girgensons un viņa maiņas biedri sev atlicinātajā spēles laikā visnotaļ aktīvi apdraudēja Sergeja Bobrovska sargātos vārtus, otrajā un trešajā periodā maiņa bija krietni klusāka.

Jau pašā otrās trešdaļas ievadā "Blue Jackets" hokejistiem izdevās gūt ceturtos vārtus, kad, laukumā esot Girgensona maiņai, pēc Deivida Savāra metiena atlēkušo ripu ar nūjas neērto pusi vārtos raidīja Brendons Dubinskis. Pavisam neveiksmīgs mačs izvērties bija "Sabres" aizsargam Maikam Vēberam, kurš bija laukumā visos četros vārtu zaudējumos.

Trešdaļas turpinājumā "Sabres" hokejisti pamanījās nopelnīt četrus noraidījumus, taču gana sekmīgi darbojās gan "Sabres" aizsardzība (2:30 minūtes mazākumā laukumā pavadīja arī Girgensons), gan arī Raiens Millers.

Trešajā periodā "Sabres" hokejisti bija nedaudz aktīvāki, trešdaļas vidū mājinieki vienīgo reizi mačā spēlēja skaitliskajā vairākumā, taču pārvērst to vārtu guvumā nespēja. Lai gan Bufalo spēja radīt pa kādai labai vārtu gūšanas iespējai, vārtus mājinieki vairs neguva, piedzīvojot jau piekto sakāvi šosezon.

Nākamo spēli "Sabres" aizvadīs naktī uz svētdienu, kad tiksies ar Stenlija kausa čempioni Čikāgas "Blackhawks".

NHL regulārā sezona, 10. oktobris

"Sabres" - "Blue Jackets" 1:4 (1:3, 0:1, 0:0)
Vārti: 1:51 Etkinsons (Gāborīks, Višņevskis) 0:1, 8:50 Vaneks (Ots, Hodžsons) 1:1, 16:35 Foliņo (Johansens, Umbergers) 1:2, 18:48 Gāborīks (Etkinsons, Marejs) 1:3, 22:11 Dubinskis (Savārs, Gāborīks) 1:4
Vārtsargi: Raiens Millers - Sergejs Bobrovskis

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultātsKomandasRezultāts
Avalanche-Bruins2:0Blue Jackets-Sabres4:1
Hurricanes-Capitals3:2Coyotes-Red Wings4:2
Panthers-Lightning2:7Maple Leafs-Predators4:0
Jets-Wild1:2Canadiens-Oilers4:1
Sharks-Canucks4:1Rangers-Ducks0:6

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

 +21 [+] [-]

, 2013-10-11 04:50, pirms 11 gadiem
Vai tiešām Girgensona negatīvais lietderības koeficients ir jāakcentē katrā virsrakstā? Ņemot vērā, ka 98% šīs spēles neredz?
Spēle pilnīgi nekāda, skatītāji aizgāja baurojot. Zemgu jāliek pirmajās 2 maiņās, vai jāsūta uz fārmklubu, lai vismaz zēns konfidenci nezaudē un attīsta līdera dotības

  -2 [+] [-]

, 2013-10-11 04:52, pirms 11 gadiem
Kamzols91 rakstīja: Vai tiešām Girgensona negatīvais lietderības koeficients ir jāakcentē katrā virsrakstā? Ņemot vērā, ka 98% šīs spēles neredz?
Spēle pilnīgi nekāda, skatītāji aizgāja baurojot. Zemgu jāliek pirmajās 2 maiņās, vai jāsūta uz fārmklubu, lai vismaz zēns konfidenci nezaudē un attīsta līdera dotības
satraukumam nav pamata - šī tomēr tikai otrā spēle, kuru zemgus ar negatīvu koefu pabeidz

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 04:52, pirms 11 gadiem
Saprotu, ka komandā ir lielas pārmaiņas, bet tik sliktu sākumu tiešām negaidīju.

  +7 [+] [-]

, 2013-10-11 04:56, pirms 11 gadiem
Mjā, sākums Buffalo likās tīri cerīgs... Pat zonā ripu pieturēja, bija iespējas, bet nu kļūdas aizsardzībā iegāza. Bobrovskis Kolumbusas vārtos jau ar bija labs!

Zemgum spēle tāda vidēja. Sūdus netaisīja (pie -2 galīgi vainīgs nebija), bet īsti 'game changer's' ar nebija. Uzbrukuma zonā pārsvarā labi cīnījās, pāris reizes normāli iegāja, izkapāja, bet nu no tā visa nekādi jēdzīgi uzbrukuma turpinājumi nesanāca. Laikam, ko gan citu var gribēt no 3 rūkijiem vienā maiņā. Lai arī džeki labi kapā, šķiet ka īsti jau tas nestrādā un rezultātu nedod (pagaidām). Prasās kāds pieredzējušāks plecs blakus, manuprāt.
Jācer, ka varbūt ar laiku treneris pajauks maiņas un ZG iespēlēs uz kādu spēli ja ne gluži kopā ar Vaneku, tad varbūt 2. maiņā. Galu galā sliktāk jau vairs nevar būt.
Nu un jā - trenera krēsls varētu būt, ka pamatīgi šūpojas.

Tagad jāgaida ko Hertls šovakar sastrādās!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 05:09, pirms 11 gadiem
ļoti neinteresanta komanda, bet jācer ka saspēlēsies, potenciāls jau ir..

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 05:34, pirms 11 gadiem
Sakat,ko gribat, Taču uzskatu, ka Zemgum IR JĀDOD spēlēt vadošajās maiņās? kā Zemgus Laukumā, tā bīstami pie vārtiem, taču tie maiņas partneri????? Zemgus BRīvs savā malā, čalis pats aiziet uz priekšu,kur atņem tam ripu... Zemgum ir Vairāk jāspēlē tas toč! Savādāk tiešām pārliecību par saviem spēkiem zaudēs... Nu nav viņš sliktākais.. dažam labam komandas biedram jāpamācās no jauniņā varbūt tiešām treneri vajag nomainīt? varbūt viņš redzēs,ka Girgensonam ir pa spēkam spēle pirmajās 2 maiņās? Kāds vispār atceras,kā nobeidza trešdaļu ar skaistu spēka paņēmienu? Kad pretinieks jau gribēja aicināt letiņu kauties? Nav ko pārmest... tikai kā komandai visai kopā..un trenerim... jau cik spēles pēc kārtas neko nemaina? vienīgi Grigorenko atsēdināja šodien..

 +10 [+] [-]

, 2013-10-11 06:05, pirms 11 gadiem
Kamzols91 rakstīja: Vai tiešām Girgensona negatīvais lietderības koeficients ir jāakcentē katrā virsrakstā? Ņemot vērā, ka 98% šīs spēles neredz?
Spēle pilnīgi nekāda, skatītāji aizgāja baurojot. Zemgu jāliek pirmajās 2 maiņās, vai jāsūta uz fārmklubu, lai vismaz zēns konfidenci nezaudē un attīsta līdera dotības
Diemzzel statistkas ailes ar to vinjs izceljas...Ja godiigi es biju paarsteigts kaapeec visaa LV zemgus tika pasludinats par bez maz vai liigas jauno superzvaignzi peec pirmaas speeles... Ceru ka veel peec paaris speeleem nesaaksies LIELAA NODIRSSANA, ja tas taa turpinaasies! Objektiivi veerteejot vinjam ssitaa sezona ir lai tikai nostiprinaatos liigaa un tas jau buus labi! Ticu ka naakotnee zemgus ar savaam darba speejaam, buus stabils punktu vaaceejs

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 06:28, pirms 11 gadiem
Leonards Raiļans rakstīja: Sakat,ko gribat, Taču uzskatu, ka Zemgum IR JĀDOD spēlēt vadošajās maiņās? kā Zemgus Laukumā, tā bīstami pie vārtiem, taču tie maiņas partneri????? Zemgus BRīvs savā malā, čalis pats aiziet uz priekšu,kur atņem tam ripu... Zemgum ir Vairāk jāspēlē tas toč! Savādāk tiešām pārliecību par saviem spēkiem zaudēs... Nu nav viņš sliktākais.. dažam labam komandas biedram jāpamācās no jauniņā varbūt tiešām treneri vajag nomainīt? varbūt viņš redzēs,ka Girgensonam ir pa spēkam spēle pirmajās 2 maiņās? Kāds vispār atceras,kā nobeidza trešdaļu ar skaistu spēka paņēmienu? Kad pretinieks jau gribēja aicināt letiņu kauties? Nav ko pārmest... tikai kā komandai visai kopā..un trenerim... jau cik spēles pēc kārtas neko nemaina? vienīgi Grigorenko atsēdināja šodien..
Jā, es šito pašu esmu ievērojis, pirmās divas maiņas, pa lielam kādi invalīdi.
Slēpts komentārs: maris777

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 07:35, pirms 11 gadiem
maris777 rakstīja: Protams ka jāakcentē, jo latviešiem ļoti patīk nod*rst savējos.
Aizmirsi par pārslavēšanu un lielību pateikt - tas stāv pat pāri tai nod*ršanai. Pietiek jau palasīt te SC treneru viedokļus,lai tajā pārliecināties. Visa komanda lohi - Zemgusu par prezidentu,viņš ir ārpus tās,pāri visam un visiem.

Ja tā turpināsies,pirmie lidos jauniņie.

  -4 [+] [-]

, 2013-10-11 07:46, pirms 11 gadiem
Zemgusu jau šodien sūtīs prom,tā spēlēt nedrīkst. Viņš taču uzbrucējs,bet vārtu nav!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 07:58, pirms 11 gadiem
Ko jūs te visi muldat par to nodir*anu..

Viss čotka - čalis spēlē labi, ideāli, aktīvi, dara visu, lai kko izveidotu.
Bet trenneri nu gan ir dīvaini! Lai patrennējas 2 un 1 maiņā pāris trenniņus un uzliek kādā spēlē uzspēlēt kopā ar Vaneku, kāds pieredzējis čalis, kam vismaz nebūs bail atdot piespēli.. Vrbt arī kkas veidosies!

Go Zemg, turpini tāpat!

  -3 [+] [-]

, 2013-10-11 08:01, pirms 11 gadiem
Ervins Dhu rakstīja: Ko jūs te visi muldat par to nodir*anu..

Viss čotka - čalis spēlē labi, ideāli, aktīvi, dara visu, lai kko izveidotu.
Bet trenneri nu gan ir dīvaini! Lai patrennējas 2 un 1 maiņā pāris trenniņus un uzliek kādā spēlē uzspēlēt kopā ar Vaneku, kāds pieredzējis čalis, kam vismaz nebūs bail atdot piespēli.. Vrbt arī kkas veidosies!

Go Zemg, turpini tāpat!
Tāpat turpināt?

  -2 [+] [-]

, 2013-10-11 08:01, pirms 11 gadiem
Nez,šodien kāds ierunāsies par tukšajām tribīnēm un lielo fanu atbalstu,kad dzirdams kā muša pa arēnu lido ?
Pagaidām viss velk uz to,ka Bifeļu skauti atkal būs nolaiduši ūdeņus un lielās lozes Grigorenko,Girgensons utt būs vairāk ar mīnus zīmi,kā ar plus.
Neizskatās,ka tie būs komandas nākotne,lielā nozīmē.
Un Mišam pagaidām izskatās vēl bēdīgāk tā bilde. Zemgusam iespējams tās iespējas lielākas perspektīvā.
Bet nu sliktākajā gadījumā viņus gaida Maskavas CSKA.
Cik parodoksāli,abi draftēti vienā komandā NHL,abi draftēti vienā komandā KHL (CSKA) Kopā uz visiem laikiem.

Cik noprotu,tad SC tagad raksta par Bifeļu gaitām NHL,par pārējiem klubiem klusums. Kāpēc NHL - eri nešūmējas ? Vai visi tagad atbalsta vienu komandu ?

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 08:02, pirms 11 gadiem
aizermans rakstīja: Tāpat turpināt?
Viņš laikam pats nesaprata,ko novēl. Laikam novēlēja komandai kāsienus un Zemgum ar - 2 sausā katru spēli pabeigt.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 08:13, pirms 11 gadiem
Ja Vaneks aizies,tad tajā komandā vispār vairs nepaliks neviena ievērības cienīga spēlētāja.
Pēc KHL standartiem, Bifeļi NHL ir stabili = Novakuzņeckas Metalurg.
Stagnācija un vēlreiz stagnācija. Netiek piesaistītas ne esošas zvaigznes,ne jaunās. Par jauniešu piesaisti vispār ir čau. Drafts pa tukšo.
Kopš 2010 gada Grigorenko un tagad Girgensons ir pirmie ko izsauca lielajā komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 08:18, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Cik noprotu,tad SC tagad raksta par Bifeļu gaitām NHL,par pārējiem klubiem klusums. Kāpēc NHL - eri nešūmējas ? Vai visi tagad atbalsta vienu komandu ?
Sen jau pofig ko SC raksta nav nekāds 20.gadsimts, pats zinu kur skatīties un lasīt

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 08:20, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja Vaneks aizies,tad tajā komandā vispār vairs nepaliks neviena ievērības cienīga spēlētāja.
Pēc KHL standartiem, Bifeļi NHL ir stabili = Novakuzņeckas Metalurg.
Stagnācija un vēlreiz stagnācija. Netiek piesaistītas ne esošas zvaigznes,ne jaunās. Par jauniešu piesaisti vispār ir čau. Drafts pa tukšo.
Kopš 2010 gada Grigorenko un tagad Girgensons ir pirmie ko izsauca lielajā komandā.
laikam nhl neseko līdzi... ir reta komanda, kura stabili ir top komanda visu laiku kā detroita. parasti pēc labiem laikiem nāk pastarītes statuss - blackhawks pirms iepriekšējā lokauta nebija nekādi baigie stāri, tas pats ar blues, labi drafta piki un jauno izaugšana tagad šos padarījuši par reālu kausa pretendentu

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 08:24, pirms 11 gadiem
Treneri jāmaina un viss. Normāls treneris kādu spēlētāju nosaucot par labāko pirmajās 3 spēlēs ieliks viņu labākā virknējumā vai dos ilgāku spēles laiku. Zemgusa gadījumā viņam tieši spēles laiku samazina...

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 08:27, pirms 11 gadiem
Jusper rakstīja: laikam nhl neseko līdzi... ir reta komanda, kura stabili ir top komanda visu laiku kā detroita. parasti pēc labiem laikiem nāk pastarītes statuss - blackhawks pirms iepriekšējā lokauta nebija nekādi baigie stāri, tas pats ar blues, labi drafta piki un jauno izaugšana tagad šos padarījuši par reālu kausa pretendentu
Rīgas Dinamo arī stabili tiek PO un ? Starp citu ar jauno kadru piesaisti ir arī aptuveni līdzīgi. Mums arī ir mūžīgi jaunie un perspektīvie Sotnieks,Džeriņš un Meija. Nosauc kau vienu izņemot Vaneku ievērības cienīgu ? Millers ? Par centriem nerunājot. Ja tāds brevno,kā Grigorenko tiek mēģināts 2 maiņā.

Miša tagad varēs vēl vienu interviju dot,katrs Rus bērns vēlas spēlēt NHL,bet nākas spēlēt KHL

Bet kaut kas liek domāt,ka atgriešanās gadījumā būs citi stāsti.No sērijas - Sveika dzimtene un kā es skumu. Sapņu komanda un nopelniem bagātais klubs CSKA,par saelektrizēto ar pagātnes zvaigžņub smaku arēnas gaiss utt. Cik skaisti ir bērzi Krievijā un kā aug baravikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 08:36, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Rīgas Dinamo arī stabili tiek PO un ? Starp citu ar jauno kadru piesaisti ir arī aptuveni līdzīgi. Mums arī ir mūžīgi jaunie un perspektīvie Sotnieks,Džeriņš un Meija. Nosauc kau vienu izņemot Vaneku ievērības cienīgu ? Millers ? Par centriem nerunājot. Ja tāds brevno,kā Grigorenko tiek mēģināts 2 maiņā.

Miša tagad varēs vēl vienu interviju dot,katrs Rus bērns vēlas spēlēt NHL,bet nākas spēlēt KHL

Bet kaut kas liek domāt,ka atgriešanās gadījumā būs citi stāsti.No sērijas - Sveika dzimtene un kā es skumu. Sapņu komanda un nopelniem bagātais klubs CSKA,par saelektrizēto ar pagātnes zvaigžņub smaku arēnas gaiss utt. Cik skaisti ir bērzi Krievijā un kā aug baravikas.
Jā, par to pēdējo rindkopu atliek piekrist un būtu pat smieklīgi, ja ne jau redzēti stāsti

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 08:36, pirms 11 gadiem
andzejsw rakstīja: Treneri jāmaina un viss. Normāls treneris kādu spēlētāju nosaucot par labāko pirmajās 3 spēlēs ieliks viņu labākā virknējumā vai dos ilgāku spēles laiku. Zemgusa gadījumā viņam tieši spēles laiku samazina...
Zemga, man šķiet, ka locījumā ir pareizi
N. kas? Zemgus, (nevis Zemguss)
Ģ. Kā? Zemga (nevis Zemgusa)
D. Kam? Zemgum (nevis Zemgusam)
utt

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 08:38, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Jā, par to pēdējo rindkopu atliek piekrist un būtu pat smieklīgi, ja ne jau redzēti stāsti
Tie bija un būs,esi drošs Pie kam stabili tie ir gan virzienā uz vienu pusi,gan uz otru.
Šabloni,standarti un ierunātās frāzes. Plates maiņa un pa jaunam,lai kāds nebūtu virziens.

     [+] [-]

, 2013-10-11 08:44, pirms 11 gadiem
diemžēl bet slīd uz AHL

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 08:45, pirms 11 gadiem
Haļavas vairs nekrīt.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 08:52, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: klauns gatavākais tu esi. pārējiem ir vairāk golu? tad jau sutisim visus uz farmu!
Āmur! Pārejaiem ir kāds goliņš,bet nešūtīs jau prom vārtsargus vai aizsargus,bet gan jaunos,un uzbrucējus,kuri nespēj dabūt ripu vārtos, mūsejam vēl lietderības koeficients ir vājš!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 08:54, pirms 11 gadiem
Skatijos pirmos divus periodus, Sabres nekādi. Truls skrien , met hokejs. Pat izejot trijatā pret vienu aizsargu, Vaneks krītot nevis atdod piespēli, bet met pa vārtiem. Tāpat arī Zemgus noskopojās un piespēli neatdeva, bet meta pats, tāpat arī viņa partneris dara. Bobrovskis pat neiesila, visi metieni redzami.

Žaketes darija citādi, izejot divatā pret vienu aizsargu, atdod piespēli un banka. Tāpēc arī vinnēja. Vēl tās kļūdas bifeļiem nesaprotamas. Šaubos, ka kaut kas mainīsies un ja nemainīsies tad treneris kopā ar Latvijas zvaigzni atgriezīsies Ročesterā.

Domāju, ka jebkura KHL komanda vinnētu pašreizējos zobenus..

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 09:01, pirms 11 gadiem
Kamzols91 rakstīja: Vai tiešām Girgensona negatīvais lietderības koeficients ir jāakcentē katrā virsrakstā? Ņemot vērā, ka 98% šīs spēles neredz?
Spēle pilnīgi nekāda, skatītāji aizgāja baurojot. Zemgu jāliek pirmajās 2 maiņās, vai jāsūta uz fārmklubu, lai vismaz zēns konfidenci nezaudē un attīsta līdera dotības
Saskaņā ar uzvarētāju domāšanu -2 nav negatīvais.
Vienkārši statistika.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 09:07, pirms 11 gadiem
īsti neatceros, tik sīki nesekoju visām niansēm, bet vai pārbaudes spēlēs Zemgus tieši nespēlēja labi un nesapratās ar Grigorenko? Nu vēl protams otrs maiņas partneris... Toreiz kaut kā labāk gāja un arī pirmajā spēlē tā maiņa. kapēc viss tas bija jājauc ārā?

     [+] [-]

, 2013-10-11 09:09, pirms 11 gadiem
Girgensona dēļ esmu sācis skatīties to neinteresanto Sabres,kur bez Vaneka nav nekā.Šī spēle gaužam vāja,vienīgi Tomasa gols gan skaists.Pie pirmajiem vārtiem domāju līdzvainīgs arī Girgensons,jo Gaboriks uzmeta no zonas zilās līnijas,kuru Zemgum vajadzēja vismaz mēģināt bloķēt.Viņš mierīgi noskatījās ,kā Gaboriks met.Varbūt neuzspēja.Tā jau puika cīnās,bet ar to var izrādīties par maz,jo Sabres rindās prasīt prasās pārmaiņas.Ar šī brīža sniegumu var "cīnīties" NHL līgā par pēdējām vietām un augstāku drafta izvēli.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 09:10, pirms 11 gadiem
Nedomaju, ka pagaidam ir baigi jacepas par to, ka Zemgum nenak punkti. Ja treneris vinam dod iespeju, tad ir jaspele un jacensas to darit pec iespejas labak. Pienaks laiks un bus ari punkti, jo potencials jau dzekam ir labs. Ok, Buffalo sobrid tiesam izskatas ka nespejnieki, bet Zemgus savos 19 spele, teiksim ta - neslikti. Gribu vilkt paraleles ar 1991.gada Sharks, kad tur saka spelet Sandis Ozolinsh - komanda nekada, bet Sandis speleja labi. Kas no ta velak iznaca, mes visi labi zinam. Buffalo un Zemgus gadijums, manuprat ir loti lidzigs! Ta ka, pacietibu, kungi! Zemgus vel liks par sevi runat! Un skali runat!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 09:10, pirms 11 gadiem
Tā kopumā par 5 spelem !!!! Girgensons jau tikai pirmo sezonu,pirmās speles,bet jautajums ko gan citi gaida,kuri jau ne pirmo sezonu aivada,ne pirmo speli???? 4 speletaji tik guvuši vartus-kopā 5 varti,5 speles !!!! videji 1 varti vienā spelee----> pat novokuzneca vairak gust

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 09:10, pirms 11 gadiem
supis rakstīja: diemžēl bet slīd uz AHL
Kāpēc diemžēl? Kā saprotu tad šobrīd, ka Zemgus vājākā puse tiek minēta uzbrukums. Šis mīnuss kā riez ir lielākais šķērslis izcelšanai no 3. virknējuma. AHL būtu iespēja, ļoti ticami, praktizēt pirmajā maiņā, lai nākotnē kļūt par TOP uzbrucēju. "Beiguos vyss var pazagrīst arī ūtraižuok."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 09:30, pirms 11 gadiem
Naivais, ļoti rakstīja: Skatijos pirmos divus periodus, Sabres nekādi. Truls skrien , met hokejs. Pat izejot trijatā pret vienu aizsargu, Vaneks krītot nevis atdod piespēli, bet met pa vārtiem. Tāpat arī Zemgus noskopojās un piespēli neatdeva, bet meta pats, tāpat arī viņa partneris dara. Bobrovskis pat neiesila, visi metieni redzami.

Žaketes darija citādi, izejot divatā pret vienu aizsargu, atdod piespēli un banka. Tāpēc arī vinnēja. Vēl tās kļūdas bifeļiem nesaprotamas. Šaubos, ka kaut kas mainīsies un ja nemainīsies tad treneris kopā ar Latvijas zvaigzni atgriezīsies Ročesterā.

Domāju, ka jebkura KHL komanda vinnētu pašreizējos zobenus..
KHL ir daudz vairāk vāju komandu. Ne Avangards ne Vitjaz, spriežot pēc vakardienas savstarpējās spēles, Seibriem neko nevarētu izdarīt.

     [+] [-]

, 2013-10-11 09:34, pirms 11 gadiem
Daudz spēļu notikušas, bet te visu laiku maļ vienu un to pašu.
Ko tad lai saka NYR, kas pāris dienās salaiduši 15 bankas.

Stemkoss beidzot atdzīvojies.
Vakar vienā intervijā viens krievs minēja, ka Varlamovam nav nekādas konkurences komandā. Kā izrādās, ir gan...
Makinnons bez punktiem palicis.
Sanhosē, Kolorādo joprojām karsti Rietumos, arī Minesota beidzot uzvar. Iginla un Alfredsons savās jaunajās komandās vārtus vēl nav guvuši, Kuks gan...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-11 09:50, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Daudz spēļu notikušas, bet te visu laiku maļ vienu un to pašu.
Ko tad lai saka NYR, kas pāris dienās salaiduši 15 bankas.

Stemkoss beidzot atdzīvojies.
Vakar vienā intervijā viens krievs minēja, ka Varlamovam nav nekādas konkurences komandā. Kā izrādās, ir gan...
Makinnons bez punktiem palicis.
Sanhosē, Kolorādo joprojām karsti Rietumos, arī Minesota beidzot uzvar. Iginla un Alfredsons savās jaunajās komandās vārtus vēl nav guvuši, Kuks gan...
Man tāda sajūta,ka Dalosas Stars šosezon vispār nespēlē. Kā ver, never apskatus,nav - nespēlē.
Īsti pat nav sajēgas - Ņičuškins jau aizvadījis kādu spēli,vai nē.
Tam arī pagaidām iet pablāvi. Makkinons pārsteidza,gaidīju fiasko.
Par to Barkovs pārsteidz negatīvā nozīmē. Protams aizvadītas tik dažas spēles un sezona gara.

Tarasenko laikam būs labi pastrādājis starpsezonā. Bet Hičs vēl joprojām to spēles laiku puisim pietur.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 09:57, pirms 11 gadiem
Granlunds arī laikam būs vairāk Eiropas stila spēlētājs,ZA pagaidām čuš.
Otavas Zviedrs Zinibubabedžāds arī iestrēdzis.
Jāprasa SC Zviedru ekspertam,kā pareizi rakstās viņa uzvārds.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 09:58, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Man tāda sajūta,ka Dalosas Stars šosezon vispār nespēlē. Kā ver, never apskatus,nav - nespēlē.
Īsti pat nav sajēgas - Ņičuškins jau aizvadījis kādu spēli,vai nē.
Tam arī pagaidām iet pablāvi. Makkinons pārsteidza,gaidīju fiasko.
Par to Barkovs pārsteidz negatīvā nozīmē. Protams aizvadītas tik dažas spēles un sezona gara.

Tarasenko laikam būs labi pastrādājis starpsezonā. Bet Hičs vēl joprojām to spēles laiku puisim pietur.
Nu tāds tas saraksts ir, neko darīt. Dallasa vienīgā, kas nospēlējusi tikai 2 spēles, pret Floridu zaudējums, pret Caps uzvara. Ņičuškins vēl vārtus nav guvis, bet Rafiņš viņu laukumā reizēm arī palaiž....
Šovakar un rīt divas back to back spēles, Winnipega un Minesota dienas kārtībā viesos. Tā, ka varēsi apskatīt hailaitus.
Tarasenko labs vrists sanāca pirms pāris dienām. Sentluisa šoruden vēl nav zaudējusi. Barkovs tiek slavēts, vairāk gan savu gabarītu dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:00, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Granlunds arī laikam būs vairāk Eiropas stila spēlētājs,ZA pagaidām čuš.
Otavas Zviedrs Zinibubabedžāds arī iestrēdzis.
Jāprasa SC Zviedru ekspertam,kā pareizi rakstās viņa uzvārds.
Toties Silfverbergs Anaheimā paspējis jau gūt 4 vārtus. Kā nekā spēlē vienā maiņā ar Selanne.

     [+] [-]

, 2013-10-11 10:01, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Toties Silfverbergs Anaheimā paspējis jau gūt 4 vārtus. Kā nekā spēlē vienā maiņā ar Selanne.
Nē nu Granlunds šosezon arī iesākumu iesācis labāk kā pērn,bet no viņa gaidīju NHL zvaigznes statusu,viss vēl priekšā,bet laikam jau nespīd.
Bet tas puisis arī ir neatlaidīgs,kas zina,varbūt būs tomēr Selane 2.
Somiem vairs nav neviena patiesi zvaigzne.
Ar Jokineniem,Koivu viss aptrūkās.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:02, pirms 11 gadiem
par Bufalo un Zemgu pat negribas runaat, var redzet ka tur panika ir iezagususies jaunajiem it seviski, un katrs tad nu megina buut varonis un piespeles netiek dotas pat uz tuksiem vartiem...loti bedigs skats...komandas spele nekaada, lidzigi ka Edmontonai laiku atpakal, vienigi atskiriba ir tada, ka tur tie uzbruceji jaunie superstari vareja katrs par sevi ari iemest, seit nekaa... lai abus jaunos G suuta uz Rocesteru, sliktaak jau nebuus...saadi var arii mentaali sabrukt jaunie dzeki, nespedami ne iemest ne izspelet kautko jedzigu jau 10 speles...(ar parbaudes spelem)

Colarado atgust veco spozmi izskatas, lai gan pats sezonas sakums, Stemkoss ir iesilis paleenaam kaa arii
turpina prieceet Galcenuks un Hertls

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:08, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: ... lai abus jaunos G suuta uz Rocesteru, sliktaak jau nebuus...saadi var arii mentaali sabrukt jaunie dzeki, nespedami ne iemest ne izspelet kautko jedzigu jau 10 speles...(ar parbaudes spelem)
Tāda sajūta, ka tik abi jauni G spēlē Bufalo smalks viedoklis.
p.s. Grigorenko nemaz nevar nosūtīt uz Ročesteru, tikai uz Kvebeku!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:12, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uz CSKA var nosūtīt
Lai sūta, tur jau nav vairs kas spēlē. Ja jau pat viens otrs veterāns pēkšņi izdomājis iet uz ledus....

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:13, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uz CSKA var nosūtīt
nedaudz sarežģītāk, bet iznomāt var. Galvenais CSKA un Buffalo abiem to gribēt. Girgensonu arī pie reizes var paķert uz CSKA, kā nekā šie draftēja

     [+] [-]

, 2013-10-11 10:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tāda sajūta, ka tik abi jauni G spēlē Bufalo smalks viedoklis.
p.s. Grigorenko nemaz nevar nosūtīt uz Ročesteru, tikai uz Kvebeku!
Uz CSKA var nosūtīt CSKA nesen Orlova un Telegina tiesības izpirka no Kuzņas. Laikam drīz būs leģendārajā klubā. Telegins vispār esot ticis sodīts,jo neieradās uz AHL klubu,sašutis netikdams jau kuru sezonu NHL. Novilcis būs 6 gadus pa tukšo. Kučerovs arī aplauzās - lohs. Beidzamā laikā riebums pret Maskavā augušajiem Rus prospektiem - pontu vairāk,kā varēšanas. Lielā steiga un čuš.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:15, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Lai sūta, tur jau nav vairs kas spēlē. Ja jau pat viens otrs veterāns pēkšņi izdomājis iet uz ledus....
Nu tur Fetisova variants - atvadu balle. Nekas vairāk. Un vecītis jau noteikti būtu labāks par visādiem Rīdiem un Ņemirovskiem,pat šajā vecumā.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:16, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uz CSKA var nosūtīt CSKA nesen Orlova un Telegina tiesības izpirka no Kuzņas. Laikam drīz būs leģendārajā klubā. Telegins vispār esot ticis sodīts,jo neieradās uz AHL klubu,sašutis netikdams jau kuru sezonu NHL. Novilcis būs 6 gadus pa tukšo. Kučerovs arī aplauzās - lohs. Beidzamā laikā riebums pret Maskavā augušajiem Rus prospektiem - pontu vairāk,kā varēšanas. Lielā steiga un čuš.
Orlovs jā to var dabūt.
Telegins ir pieškirta diskvalifikācija uz šo sezonu, nekur nespēlēs. IIHF neies ragos ar NHL. KHL arī.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:17, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tāda sajūta, ka tik abi jauni G spēlē Bufalo smalks viedoklis.
p.s. Grigorenko nemaz nevar nosūtīt uz Ročesteru, tikai uz Kvebeku!
bazars te gaaja par abiem G cik lasiju, bet nu jaa nevar nepiekrist Tev..
diemzel Bufalo nespele neviens, varbut Vaneku var izcelt...5 speles 6 komandas hokejisti ir tikusi pie punktiem, komandaa Erhofam vienigi lietderiba ir +1, parejie minusos, ir par kadri ar -7 un -8 . 5 speles ir knapi 5 vartus iebadusi...

     [+] [-]

, 2013-10-11 10:19, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Orlovs jā to var dabūt.
Telegins ir pieškirta diskvalifikācija uz šo sezonu, nekur nespēlēs. IIHF neies ragos ar NHL. KHL arī.
Nez cik ilgi zvaigzne Kabanovs pa bērnu līgām progresēs Tagad vairs nav nevienas intervijas no balamutes. Aptirsies - vairāk nav iespējams.
Gan jau ar Teleginu nokārtos. Rosneft argumentu $ nav mazāk kā Gazprom Nu ok,nedaudz mazāk Bet tā pat gana pārliecinoši.
Kas notika Orlovam,var minēt,sākums it kā bija tīri labs.

     [+] [-]

, 2013-10-11 10:23, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu tur Fetisova variants - atvadu balle. Nekas vairāk. Un vecītis jau noteikti būtu labāks par visādiem Rīdiem un Ņemirovskiem,pat šajā vecumā.
Nezinu, man CSKA neinteresē. Palasi, ko Paškovs raksta, izskatās, ka tur viņiem ir problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-11 10:25, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Gan jau ar Teleginu nokārtos. Rosneft argumentu $ nav mazāk kā Gazprom Nu ok,nedaudz mazāk Bet tā pat gana pārliecinoši.
Par $ es zinu, ka pietiek, tikai tie šoreiz var nepalīdzēt.
Neesmu iedziļinājies, kāda ir NHL procedūra dsq atcelšanai tagad, bet man liekas tur vairs ne tikai Jets viedoklis vajadzīgs, lai sezonas gaitā to atceltu. Visu klubu piekrišana jādabū, tas pats , ja Kovaļčuks sagribēs atgriezties NHL.

     [+] [-]

, 2013-10-11 10:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Par $ es zinu, ka pietiek, tikai tie šoreiz var nepalīdzēt.
Neesmu iedziļinājies, kāda ir NHL procedūra dsq atcelšanai tagad, bet man liekas tur vairs ne tikai Jets viedoklis vajadzīgs, lai sezonas gaitā to atceltu. Visu klubu piekrišana jādabū, tas pats , ja Kovaļčuks sagribēs atgriezties NHL.
Domāju ka pārejas gadījumā uz CSKA tas noteikti nebūs vajadzīgs.
Iepiķos klubam un miers bumbās.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:28, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Par $ es zinu, ka pietiek, tikai tie šoreiz var nepalīdzēt.
Neesmu iedziļinājies, kāda ir NHL procedūra dsq atcelšanai tagad, bet man liekas tur vairs ne tikai Jets viedoklis vajadzīgs, lai sezonas gaitā to atceltu. Visu klubu piekrišana jādabū, tas pats , ja Kovaļčuks sagribēs atgriezties NHL.
starp citu, ko Kovalcuks tur gurkojas, ta spele, ta atpusas, ta atkal uzspele? kautkadas traumas vai vienkarsi izvelas kad vajag spelet un kad nevajag?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:31, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Domāju ka pārejas gadījumā uz CSKA tas noteikti nebūs vajadzīgs.
Iepiķos klubam un miers bumbās.
fig viņu zin, tad jau redzēs, ko Telegins un CSKA darīs. Tāpat pat vien tiesības gan jau nenopirka. Kaut gan ko var zināt ar KHL, zinot Ņičuškina pirkšanu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:32, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: starp citu, ko Kovalcuks tur gurkojas, ta spele, ta atpusas, ta atkal uzspele? kautkadas traumas vai vienkarsi izvelas kad vajag spelet un kad nevajag?
Nezinu, nesekoju ne SKA, ne Kovalcukam. Tik vien cik statistiku redzu.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 10:42, pirms 11 gadiem
Māriāns Gāborīks!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 10:50, pirms 11 gadiem
Zemguss reāli plosās. Visi komentētāji stāvus sajūsmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:02, pirms 11 gadiem
Kāds nezin, cik vārtus vai punktus šonakt guva Hertls?

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:05, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: būs vien jābrauc kapāt ar Daugaviņu, NHL līmeni Big Z tomēr nevelk
Drīzāk jau Vaneks ar Hodžsonu un Folinjo nevelk NHL līmeni, šie mierīgi varētu kapāt pie Daugavas.

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:05, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kāds nezin, cik vārtus vai punktus šonakt guva Hertls?
0

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:12, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu tur Fetisova variants - atvadu balle. Nekas vairāk. Un vecītis jau noteikti būtu labāks par visādiem Rīdiem un Ņemirovskiem,pat šajā vecumā.
Kaut kā Magņitkā viņš īpaši pārliecinoši neizskatījās...

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:14, pirms 11 gadiem
Ko juus te varat offtopicu dzenaat. Ienaacu palasiit kko saturiigu komentos, taa vietaa viena caureja par KHL un Kovaljchuku.
A ar Girgensonu ir taa, es ceru, ka vinju nosuutiis uz faarmu JO AATRAAK JO LABAAK. 19 gadiigam piiraagam shitas teaatris nav vajadziigs. Kaa jau te viens rakstiija, jaunie skrien kaa appiipeejushaas mushas, visi tagad buus varonji. Vinjam vajag normaalu speeles laiku, un komandu, kas negrauj vinju moraali ilgterminjaa. Parasti jau saka, ka no kljuudaam maacaas, bet ja taa kljuuda buus visas sezonas garumaa, vinjam buus gruuti naakamajaa gadaa izsisites cauri nometnei.
Atziistiet tak, nav vinjsh taads mega staars, kuram vieta buus garanteeta.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 11:22, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Ko juus te varat offtopicu dzenaat. Ienaacu palasiit kko saturiigu komentos, taa vietaa viena caureja par KHL un Kovaljchuku.
A ar Girgensonu ir taa, es ceru, ka vinju nosuutiis uz faarmu JO AATRAAK JO LABAAK. 19 gadiigam piiraagam shitas teaatris nav vajadziigs. Kaa jau te viens rakstiija, jaunie skrien kaa appiipeejushaas mushas, visi tagad buus varonji. Vinjam vajag normaalu speeles laiku, un komandu, kas negrauj vinju moraali ilgterminjaa. Parasti jau saka, ka no kljuudaam maacaas, bet ja taa kljuuda buus visas sezonas garumaa, vinjam buus gruuti naakamajaa gadaa izsisites cauri nometnei.
Atziistiet tak, nav vinjsh taads mega staars, kuram vieta buus garanteeta.
Kādā sakarā uz fārmu? Varbūt Buffalo pirmās 2 maiņas vajag uz fārmu nevis Girgensonu nosūtīt?

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:25, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kādā sakarā uz fārmu? Varbūt Buffalo pirmās 2 maiņas vajag uz fārmu nevis Girgensonu nosūtīt?
Atkaartoshos, shinii gadiijumaa ne Girgensonam no taadas speeles jeega, ne vinjsh komandai var paliidzeet. Tas, ka shogad vinjiem 4 Gretzki nepaliidzeet ar Roy vaartos, ir jau cits staasts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 11:41, pirms 11 gadiem
Vaardu kropljoshana reaali kriit uz nerviem, bet shitie grammar nazis jau saak neatpalikt. Ej maacies par skolotaaju, ta vareesi dirsinaat 30 cilveekus vienlaiciigi.

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:42, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Atkaartoshos, shinii gadiijumaa ne Girgensonam no taadas speeles jeega, ne vinjsh komandai var paliidzeet. Tas, ka shogad vinjiem 4 Gretzki nepaliidzeet ar Roy vaartos, ir jau cits staasts.
Kur var tik aplamus apgalvojumus rakstīt? "..Girgensonam no taadas speeles jeega.."
Girgensonam ir jēga un ļoti liela no spēlēšanas NHL...

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 11:44, pirms 11 gadiem
Bet tā par spēli...
Buffalo kā ierasti savā stilā...Bet vai mēs varam prasī vairāk??? Zinot visu situāciju ap Sabres komandu
Par Zemgu runājot,sev atvēlētājā laikā daudz maz savu darbiņu padarīja,spēli aizvadīja visnotaļ aktīvi un izdarīja pāris labus spēka paņēmienus Kā arī izpelnījās trennera uzticību un viņam tika uzticēta spēle mazākumā Pie -2 viņu galīgi nevar vainot,nospēlēja pozicionāli patiešām laukumā diezgan pareizi Pirmajā vārtu zaudējumā Larsons varēja iespējams nedaudz izslidot pretim spēlētājam,bet nu kā mēdz sacīt no malas ir visi gudri
Taču darbības ko veica visa mača garumā Meiers un Vēbers bija zem katras kritikas,izskatījās ka viņi vnk stāv un noskatās ko nu darīs Blue Jackets spēlētāji
Situācijā kad Zemgus nopelnīja -2,jau iepriekšminētie divi aizsargi praktiski atkal piespiedās pie vartiem,un vnk noskatījās kā saspēlējas un gūst vārtus Blue Jackets...
Tad nu jā personīgi pēc šīs spēles...
1.Zemgus ar savu darba ētiku,attieksmi un to ko dara laukumā būtu pelnījis vismaz spēlēt 2 maiņa
2.Lai arī saprotu kāpēc Grigorenko tika nosēdināts malā,tomēr personīgi man škiet,ka viņs uz laukuma izskatījās labāk nekā daži citi veterāni laukumā Bet kā veterānu nosēdināsi?
3.Un nu jā,vēl nebrīnīšos ka aizsardzības līnijā iespēju dos Zadorovam,vēl tik ātri nesūtot viņu Uz OHL London Knights
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 11:58, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Big Z ir ļoti slinks aizsardzībā, ko pierāda arī negatīvais kofs

tā kā savu slinkumu viņš nespēj kompensēt ar produktivitāti uzbrukumā kā piemēram vienaudzis Hertls tad bye bye NHL
+/-koeficients...Tad jau pēc tā ko saki to varētu teikt par visu Sabres komandu 1.spēlētājam komandā ir +1,4 uz 0 Un līdz pat rekordistiem Vēberam un Meeiram -7,-8,,,

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 12:03, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Bet tā par spēli...
Buffalo kā ierasti savā stilā...Bet vai mēs varam prasī vairāk??? Zinot visu situāciju ap Sabres komandu
Par Zemgu runājot,sev atvēlētājā laikā daudz maz savu darbiņu padarīja,spēli aizvadīja visnotaļ aktīvi un izdarīja pāris labus spēka paņēmienus Kā arī izpelnījās trennera uzticību un viņam tika uzticēta spēle mazākumā Pie -2 viņu galīgi nevar vainot,nospēlēja pozicionāli patiešām laukumā diezgan pareizi Pirmajā vārtu zaudējumā Larsons varēja iespējams nedaudz izslidot pretim spēlētājam,bet nu kā mēdz sacīt no malas ir visi gudri
Taču darbības ko veica visa mača garumā Meiers un Vēbers bija zem katras kritikas,izskatījās ka viņi vnk stāv un noskatās ko nu darīs Blue Jackets spēlētāji
Situācijā kad Zemgus nopelnīja -2,jau iepriekšminētie divi aizsargi praktiski atkal piespiedās pie vartiem,un vnk noskatījās kā saspēlējas un gūst vārtus Blue Jackets...
Tad nu jā personīgi pēc šīs spēles...
1.Zemgus ar savu darba ētiku,attieksmi un to ko dara laukumā būtu pelnījis vismaz spēlēt 2 maiņa
2.Lai arī saprotu kāpēc Grigorenko tika nosēdināts malā,tomēr personīgi man škiet,ka viņs uz laukuma izskatījās labāk nekā daži citi veterāni laukumā Bet kā veterānu nosēdināsi?
3.Un nu jā,vēl nebrīnīšos ka aizsardzības līnijā iespēju dos Zadorovam,vēl tik ātri nesūtot viņu Uz OHL London Knights
godigi sakot visa sitaa "Buffalo parbuve" kaa te visi sauc man nav saprotama lidz galam...

tad kad ir parbuve, tad ir skaidrs virziens, konkreta pieeja, skaidras darbibas. atkal piesauksu Edmontonu saja sakaraa, jo tas tads svaigakais kas man nak prata uzreiz- tur vecos bukus nomainija jaunie superstari, entie drafta pirmie un vieni no pirmajiem numuriem, kuri tad arii meelee kozdami raadija un raada visus fintus ko jau kursh maak+paris labi pieredzejusi speletaji balansam un sakartotai spelei. jaa protams vini pa lejasgalu vien dzivojas, bet visiem ir skaidrs ka pec kada laicina Edmontona bus tagadeejaa Chikaaga...(nu cerams domu var saprast)

bet Buffalo tur nav ne sis ne tas- viduveji un pat loti viduveji pieredzejusie speletaji, viduveji un arii labi, bet vel loti zali un nepieredzejusi jaunie speletaji un rezultats ka uz delnas - visas viduvejibas saliekot kopaa rezultataa viduveja komada...ta vien skiet ka tur naudas problemas, vai ari loti neveiksmiga komplektacija...

nav jau galvenais uzvaardi, bet vajag tomer kadu saujinu speletaju ap kuriem taisit komandu, un sie (atskaitot varbut Vaneku) nav tie kas var vest komandu un jaunos aiz sevis, jo jaunie pasi nevienu nekur vest nav vel gatavi

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:12, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: godigi sakot visa sitaa "Buffalo parbuve" kaa te visi sauc man nav saprotama lidz galam...

tad kad ir parbuve, tad ir skaidrs virziens, konkreta pieeja, skaidras darbibas. atkal piesauksu Edmontonu saja sakaraa, jo tas tads svaigakais kas man nak prata uzreiz- tur vecos bukus nomainija jaunie superstari, entie drafta pirmie un vieni no pirmajiem numuriem, kuri tad arii meelee kozdami raadija un raada visus fintus ko jau kursh maak+paris labi pieredzejusi speletaji balansam un sakartotai spelei. jaa protams vini pa lejasgalu vien dzivojas, bet visiem ir skaidrs ka pec kada laicina Edmontona bus tagadeejaa Chikaaga...(nu cerams domu var saprast)

bet Buffalo tur nav ne sis ne tas- viduveji un pat loti viduveji pieredzejusie speletaji, viduveji un arii labi, bet vel loti zali un nepieredzejusi jaunie speletaji un rezultats ka uz delnas - visas viduvejibas saliekot kopaa rezultataa viduveja komada...ta vien skiet ka tur naudas problemas, vai ari loti neveiksmiga komplektacija...

nav jau galvenais uzvaardi, bet vajag tomer kadu saujinu speletaju ap kuriem taisit komandu, un sie (atskaitot varbut Vaneku) nav tie kas var vest komandu un jaunos aiz sevis, jo jaunie pasi nevienu nekur vest nav vel gatavi
Sapratu to ko domāji Tās komandas ko minēju ir patiesi labs piemērs Un piekrītu ka pietrūkst Sabres tāda All-Star līmeņa spēlētāja kas pavilktu tā teikt visu komandu Plus vismaz 1,5 2 maiņas ar tādiem elites līmeņa spēlētājiem,nu Sabres patiesi tāds ir tikai Vaneks Lai gan daudzi viņi noliek,tomēr viens nav vilcējs...
Bet nu Sabres šķiet ir izvēlējušies to ceļu kad ta pārbūve prasīs 4,5 gadus Tīri tikai uz drafta pickiem,un cerību ka jaunie uzņemsies līderu lomu,un kad izveidosies laba komandas ķīmija Bet nākotnes sakarā bieži šajā gadījuma tiek piesaukti Grigorenko kurš varētu būt tāds kā mēdz sacīt scoreris Un Zemgus kurš būtu tāds kapteiņa tipa spēlētājs kas uzvilktu komandu

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:14, pirms 11 gadiem
ja kads velas speles redzet...gandriz visas var redzet sport lemon..online
protams..jacelas divos vai trijos nakti

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 12:15, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: godigi sakot visa sitaa "Buffalo parbuve" kaa te visi sauc man nav saprotama lidz galam...

tad kad ir parbuve, tad ir skaidrs virziens, konkreta pieeja, skaidras darbibas. atkal piesauksu Edmontonu saja sakaraa, jo tas tads svaigakais kas man nak prata uzreiz- tur vecos bukus nomainija jaunie superstari, entie drafta pirmie un vieni no pirmajiem numuriem, kuri tad arii meelee kozdami raadija un raada visus fintus ko jau kursh maak+paris labi pieredzejusi speletaji balansam un sakartotai spelei. jaa protams vini pa lejasgalu vien dzivojas, bet visiem ir skaidrs ka pec kada laicina Edmontona bus tagadeejaa Chikaaga...(nu cerams domu var saprast)

bet Buffalo tur nav ne sis ne tas- viduveji un pat loti viduveji pieredzejusie speletaji, viduveji un arii labi, bet vel loti zali un nepieredzejusi jaunie speletaji un rezultats ka uz delnas - visas viduvejibas saliekot kopaa rezultataa viduveja komada...ta vien skiet ka tur naudas problemas, vai ari loti neveiksmiga komplektacija...

nav jau galvenais uzvaardi, bet vajag tomer kadu saujinu speletaju ap kuriem taisit komandu, un sie (atskaitot varbut Vaneku) nav tie kas var vest komandu un jaunos aiz sevis, jo jaunie pasi nevienu nekur vest nav vel gatavi
Un jā aizmirsu piebilst ka nu salary cap Sabres ir tāds kāds nu viņš ir līdz ar to īsti arī nvar atļauties piesaistīt nevienu spēlētaju,tas pats Vaneks jau pie pirmās iespējas zinot visas peripētijas ap viņu būs prom Līdz ar to jā Sabres ies uz pickiem drafta un būvēs komandu ap Grigo un Girgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:30, pirms 11 gadiem
hmm rakstīja: Mjā, sākums Buffalo likās tīri cerīgs... Pat zonā ripu pieturēja, bija iespējas, bet nu kļūdas aizsardzībā iegāza. Bobrovskis Kolumbusas vārtos jau ar bija labs!

Zemgum spēle tāda vidēja. Sūdus netaisīja (pie -2 galīgi vainīgs nebija), bet īsti 'game changer's' ar nebija. Uzbrukuma zonā pārsvarā labi cīnījās, pāris reizes normāli iegāja, izkapāja, bet nu no tā visa nekādi jēdzīgi uzbrukuma turpinājumi nesanāca. Laikam, ko gan citu var gribēt no 3 rūkijiem vienā maiņā. Lai arī džeki labi kapā, šķiet ka īsti jau tas nestrādā un rezultātu nedod (pagaidām). Prasās kāds pieredzējušāks plecs blakus, manuprāt.
Jācer, ka varbūt ar laiku treneris pajauks maiņas un ZG iespēlēs uz kādu spēli ja ne gluži kopā ar Vaneku, tad varbūt 2. maiņā. Galu galā sliktāk jau vairs nevar būt.
Nu un jā - trenera krēsls varētu būt, ka pamatīgi šūpojas.

Tagad jāgaida ko Hertls šovakar sastrādās!
Nepiekrītu par to ka Zemgus nebija vainīgs pie nevieniem vārtiem, jo ceturtajos vārtos ļoti labi var redzēt kā Zemgus(kā C) aiziet prom no sava spēlētāja, lai nobloķētu metienu labajam aizsargam( kas viņam NAV jādara), rezultātā ripa atlec pie pie viņa spēlētāja, kuram tajā brīdī ir brīvs metiens, un neveiksmīgi Girgensonam viņš arī gūst vārtus.
Bet piekrītu ka spēle bija viduēja, iepriekšējās izskatījās daudz labāk...

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:30, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Un jā aizmirsu piebilst ka nu salary cap Sabres ir tāds kāds nu viņš ir līdz ar to īsti arī nvar atļauties piesaistīt nevienu spēlētaju,tas pats Vaneks jau pie pirmās iespējas zinot visas peripētijas ap viņu būs prom Līdz ar to jā Sabres ies uz pickiem drafta un būvēs komandu ap Grigo un Girgu
nu itkaa jau viss tiek dariits "taa kaa vajag" un "kaa parasti visi dara", bet kautka neveikli tas pagaidam izskatas, jo nu seit jaunie vismaz pagaidam neizskatas Keinu vai kaut Jakupovu un Hopkinsu limena speletaji, un tam tiesam ka tu saki vajadzes gadus 4-5 ka pagaidam izskatas...Vaneks viens nav karotajs, bet dara ko var pagaidam...pavisam lieli suudi buus ja Vaneks notiisies pirms "double G" atversies kaa liideri, tad tur vispar auzas buus...

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:31, pirms 11 gadiem
Jāmaina maiņas,esošais variants nestrādā,Zemgusu un Grigorenko attiecīgi 1,2 maiņā vai kkā savādāk... Jebkurā gadījumā,Zemgus izceļas uz komandas fona ar savu cīņassparu,nu un atliek gaidīt tikai uzvaru,nekas cits jau neatliek Par laimi,tas vel tikai sezonas sākums,tā kā vel daudz kas var mainīties.

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:32, pirms 11 gadiem
refuze rakstīja: Nepiekrītu par to ka Zemgus nebija vainīgs pie nevieniem vārtiem, jo ceturtajos vārtos ļoti labi var redzēt kā Zemgus(kā C) aiziet prom no sava spēlētāja, lai nobloķētu metienu labajam aizsargam( kas viņam NAV jādara), rezultātā ripa atlec pie pie viņa spēlētāja, kuram tajā brīdī ir brīvs metiens, un neveiksmīgi Girgensonam viņš arī gūst vārtus.
Bet piekrītu ka spēle bija viduēja, iepriekšējās izskatījās daudz labāk...
Z nespēlē kā Centrs Ja neesi ievērojis Zemgusu iespēlē kā kreiso malējo Tajā maiņā Centrālais bija Larsons

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 12:39, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu itkaa jau viss tiek dariits "taa kaa vajag" un "kaa parasti visi dara", bet kautka neveikli tas pagaidam izskatas, jo nu seit jaunie vismaz pagaidam neizskatas Keinu vai kaut Jakupovu un Hopkinsu limena speletaji, un tam tiesam ka tu saki vajadzes gadus 4-5 ka pagaidam izskatas...Vaneks viens nav karotajs, bet dara ko var pagaidam...pavisam lieli suudi buus ja Vaneks notiisies pirms "double G" atversies kaa liideri, tad tur vispar auzas buus...
Nu Hopkins,Keins,Jakupovs salīdzinot ar Sabres jaunajiem ir pavisam cita līga Un esmu pārliecināts ja būs viss oke ar veselību viņeim,viņi būs all-star zvaigznes ilgstoši Tāpēc iespējams Sabres arī cer izvilkt lielo lozi kādā no turpmākajiem draftiem Nu tas ir gandrīz 80% ka Vaneks notīsies,bet vai viņš būs vajadzīgs kādai citai komandai? Kurai ies patiesi labi Līdz ar to ja mūsu Z,vismaz ik pa laikam uzplaiksnī,tā tikt viņam problēmu varētu nebūt kļūt par līderi Tad Grigorenko tā īsti nespēj atverties ar ko Sabres saistīja viss lielākās cerības Vakar skatoties spēli bija tāds īss kadrs no ģerbtuvēm un patiesam Grigo izskatījās ta kā tāda atstumta nelaimes čupiņa,,,Līdz ar to ja par Zemgu tāda ziņa Sabres var neuztraukties,tad ar Grigo var sanākt visādi

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:41, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Jāmaina maiņas,esošais variants nestrādā,Zemgusu un Grigorenko attiecīgi 1,2 maiņā vai kkā savādāk... Jebkurā gadījumā,Zemgus izceļas uz komandas fona ar savu cīņassparu,nu un atliek gaidīt tikai uzvaru,nekas cits jau neatliek Par laimi,tas vel tikai sezonas sākums,tā kā vel daudz kas var mainīties.
Kaut vai abus 2 maiņā,plus pielikt kādu no veterāniem,kas nodotu pieredzi viņiem,un ta teikt rādītu priekžīmi abiem jaunajiem

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:50, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: gribētos izlasīt vecā marasmātiķa argonauta pārdomas, bet šis kaut kur nozudis asti kājstarpē iežmiedzis, jo Big Z vairs neliek iekšā golus
Sveiks! Tu sen neesi manits! Ka jauna NHL sezona patiik!

Ai beidz, Argonauts jau nav nemaz tik slikts!

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:52, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Nu Hopkins,Keins,Jakupovs salīdzinot ar Sabres jaunajiem ir pavisam cita līga Un esmu pārliecināts ja būs viss oke ar veselību viņeim,viņi būs all-star zvaigznes ilgstoši Tāpēc iespējams Sabres arī cer izvilkt lielo lozi kādā no turpmākajiem draftiem Nu tas ir gandrīz 80% ka Vaneks notīsies,bet vai viņš būs vajadzīgs kādai citai komandai? Kurai ies patiesi labi Līdz ar to ja mūsu Z,vismaz ik pa laikam uzplaiksnī,tā tikt viņam problēmu varētu nebūt kļūt par līderi Tad Grigorenko tā īsti nespēj atverties ar ko Sabres saistīja viss lielākās cerības Vakar skatoties spēli bija tāds īss kadrs no ģerbtuvēm un patiesam Grigo izskatījās ta kā tāda atstumta nelaimes čupiņa,,,Līdz ar to ja par Zemgu tāda ziņa Sabres var neuztraukties,tad ar Grigo var sanākt visādi
tas gan, Grigorenko paspeja jau pagajuso sezon bisku apbruzaties, un sogad jau planots bija viens no lideriem, bet pagaidam izskatas pagalam svaki, lai gan visa komanda taada ir, nav ko izcelt isti ja komanda ir pedejaa liigaa...

cik Vanekam ligums vel ir?

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:00, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas gan, Grigorenko paspeja jau pagajuso sezon bisku apbruzaties, un sogad jau planots bija viens no lideriem, bet pagaidam izskatas pagalam svaki, lai gan visa komanda taada ir, nav ko izcelt isti ja komanda ir pedejaa liigaa...

cik Vanekam ligums vel ir?
Ja nekludos, tad lkm Vanekam shis ir pedejais liguma gads!

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:07, pirms 11 gadiem
Tie tak ir sabres. Labāku startu nemaz nevarēja gaidīt. Komandā tik 3 īsti nhl veči ir. pārējie, 3,4 maiņas spēlētāji. Kā arī millers un vaneks aizstisies tiklīdz līgumi beigsies, tad buffalo paliks ar saviem rookijiem

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:10, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas gan, Grigorenko paspeja jau pagajuso sezon bisku apbruzaties, un sogad jau planots bija viens no lideriem, bet pagaidam izskatas pagalam svaki, lai gan visa komanda taada ir, nav ko izcelt isti ja komanda ir pedejaa liigaa...

cik Vanekam ligums vel ir?
Nu vinīgā cerība ir ka psihologiem,trenneriem vai maiņas partneriem izdosies atslēgt tā tēlaini sakot, to talantu kas sēž un nogaida Grigorenko
Vanekam šogad pēdējais gads Bet nu vispār ir runas ka jau kā sāksies pirmās mainas Vaneks būs prom...

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:12, pirms 11 gadiem
LimiteDD rakstīja: Tie tak ir sabres. Labāku startu nemaz nevarēja gaidīt. Komandā tik 3 īsti nhl veči ir. pārējie, 3,4 maiņas spēlētāji. Kā arī millers un vaneks aizstisies tiklīdz līgumi beigsies, tad buffalo paliks ar saviem rookijiem
Bet ir Sabres fani kas pat ir sajūsmā par to Daudzi jau grib tagad nomest daudzu vecos spēlētajus,pat Vaneku,Milleru un uzsākt totalāko pārbūvi

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:17, pirms 11 gadiem
Viņiem tas saucamais rebuild jau 3-4 gadi notiek! , problēma viņiem ir GM, kurš jau 17 gadus tur ir pie stūres un ar viņa līdzdalību, sabres vinkārši nobāl uz citu komandu rosteriem.
experts88 rakstīja: Bet ir Sabres fani kas pat ir sajūsmā par to Daudzi jau grib tagad nomest daudzu vecos spēlētajus,pat Vaneku,Milleru un uzsākt totalāko pārbūvi

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:25, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Nu vinīgā cerība ir ka psihologiem,trenneriem vai maiņas partneriem izdosies atslēgt tā tēlaini sakot, to talantu kas sēž un nogaida Grigorenko
Vanekam šogad pēdējais gads Bet nu vispār ir runas ka jau kā sāksies pirmās mainas Vaneks būs prom...
paskatijos tikko Sabres finansialo pusi(liigumus), nebiju ieprieks peetijis...nu jaa tagad kluust skaidraaks man- vairaaki kadri kuri noteikti neatbilst tadaam summam ir pamanijusies iecirst zobus Buffalo piiraagaa pa 3,4 un pat 5 citroniem, lidz ar to nekas vairak viniem ari nesanak

tad varbut ari taa vajag, lai Vaneks iet kur vinam jaiet, un vina vietaa varbut ir ceribas dabut kadu paariiti pieredzejusu labu uzbruceju,kam obligati nav jabut 80 puntu vacejiem, lai jaunie spele pirmas vijoles, bet aiz muguras juut pieredzejuso vecu atbalstu, kas nav mazsvarigi...

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:41, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: paskatijos tikko Sabres finansialo pusi(liigumus), nebiju ieprieks peetijis...nu jaa tagad kluust skaidraaks man- vairaaki kadri kuri noteikti neatbilst tadaam summam ir pamanijusies iecirst zobus Buffalo piiraagaa pa 3,4 un pat 5 citroniem, lidz ar to nekas vairak viniem ari nesanak

tad varbut ari taa vajag, lai Vaneks iet kur vinam jaiet, un vina vietaa varbut ir ceribas dabut kadu paariiti pieredzejusu labu uzbruceju,kam obligati nav jabut 80 puntu vacejiem, lai jaunie spele pirmas vijoles, bet aiz muguras juut pieredzejuso vecu atbalstu, kas nav mazsvarigi...
Ne tikai pārīti labu uzbrucēju,bet kādu aizsargu ar,jo aizsardzības līnijā arī Sabres ir problēmas Un pat var gadīties laimīgā loze šādā veidā Ka atrod īstu komandas līderi kas vestu jaunos tā teikt karā

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 13:53, pirms 11 gadiem
Nevajag te tagad kādu izcelt vai nolikt, jo visa komanda spēlē sūdīgi. 1. maiņai būtu jābūt kaunam par tādu saukties, labi šajā spēlē viena izspēle izdevās, bet tas pa lielam arī viss. Cerams, ka komanda sāks saspēlēties un kko mainīt, savādāk pilnīgs ČAU!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 13:56, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Ne tikai pārīti labu uzbrucēju,bet kādu aizsargu ar,jo aizsardzības līnijā arī Sabres ir problēmas Un pat var gadīties laimīgā loze šādā veidā Ka atrod īstu komandas līderi kas vestu jaunos tā teikt karā
Nu jā, gudri, gudri. Tagad parādi man tos SPĒLĒTĀJUS, kuri tagad nāks vot un izvilks komandu? Par kādiem līdzekļiem un kur garantija? Var sanākt vēl lielāki mēsli nekā tagad..

     [+] [-]

, 2013-10-11 14:21, pirms 11 gadiem
san4ito rakstīja: Nu jā, gudri, gudri. Tagad parādi man tos SPĒLĒTĀJUS, kuri tagad nāks vot un izvilks komandu? Par kādiem līdzekļiem un kur garantija? Var sanākt vēl lielāki mēsli nekā tagad..
Nedomāju šo gadu,jo šis gads ir norakstāms,ja pēkšņi nenotiek kāds pasaules brīnums To saprot jebkurš,pat tādi parastie līdzjutēji kā mēs
Tālāk...
Protams risks ir jebkurā situācijā,bet nevajag pieiet tam visam ar tādu pesimismu Jo var paveikties un komanda uzplaukt Jo jautājums man tev ir tāds,vai ir jēga turpināt šādā pašā garā un neko nemainīt??? Un baidīties ka būs vēl sliktāk,jo jau šobrīd Sabres nav zemāk kur krist
Bet tā...
1.Vaneks prom kurš 7miljonus izmaksā,Millers prom 6miljoni (vismaz klīst runas arī par viņu) plus vēl kāds,jo vēl 8 spēlētajiem beidzas līgumi ar dažādām opcijām Tīri pieklājīga summa izveidojas Un gribi teikt ka nebūtu finanses ar kurām piesaistīt kādus daudz maz oke spēlētājus kas pamācītu jaunos
2.Visticamākais ši pārbūve prasīs 4,5 gadus līdz ar to paverās iespēja izvilkt kādu all-star spēlētāju draftā Jo Sabres būs vieni no pirmajiem nummuriem draftos
3.Kā jau minēju Sabres nākotne saistās ar abiem G,kas ilgtermiņā varētu kļūt par komandas līderiem
4.Patiešām tas nenotiks uzreiz,pēc mēneša,gada jo pārbūve prasa milzīgu laiku bet esmu pārliecināts ka pēc 4-5 gadiem Sabres būs reāli pretendenti uz play off

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 14:21, pirms 11 gadiem
Diezgan liels skumais par Rangers šogad, vismaz sākums ir drausmīgs, 2-9, tagad 0-6!

     [+] [-]

, 2013-10-11 15:22, pirms 11 gadiem
lhf1 rakstīja: Diezgan liels skumais par Rangers šogad, vismaz sākums ir drausmīgs, 2-9, tagad 0-6!
Ja tā turpināsies būs jātur īkšķi par blackhawks

     [+] [-]

, 2013-10-11 15:38, pirms 11 gadiem
hockeypro rakstīja: Ja tā turpināsies būs jātur īkšķi par blackhawks
Kur vairak maksa, tur mau*a iet.

Nav jau vel pavisam norakstita komanda... sakums drausmigs, jaa, bet potencials komandai ir un vartsargi ieprieksejas 3 speles paradija, ka ir labi. Bus tikai 2 varianti Buffalo, vai nu sneigums uzlabosies un arii sezona tiks novadita daudz maz veiksmigi, vai drizakaja laikaa trenneris pametis savu kreslu - iespejams, ka tas arii sapurinas komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-11 18:40, pirms 11 gadiem
Tikmēr Gudļevskis izsaukts uz Tampu, jo Bišopam neliels savainojums

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 18:45, pirms 11 gadiem
Girgensons nosūtīts uz fārmklubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-12 19:48, pirms 11 gadiem
pirdaks rakstīja: Girgensons nosūtīts uz fārmklubu.
Neesmu veel neko dzirdeejis par nosuutiishanu..Vinsh shodien Chikaagaa izgaaja uz ledus.(Riita Treninjaa)