Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Merzļikins pieļauj izšķirošu kļūdu, "Blue Jackets" nespēj turpināt uzvaru sēriju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Merzļikins pieļauj izšķirošu kļūdu, "Blue Jackets" nespēj turpināt uzvaru sēriju
Vinipegas "Jets" tikko ieraidījusi ripu Elvja Merzļikina vārtos. Foto: John Woods/AP/Scanpix

Neveiksmīgu kļūdu spēles galotnē pieļāva latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins, kura pārstāvētais Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Kolumbusas "Blue Jackets" piedzīvoja sāpīgu neveiksmi 3:4 viesos pret Vinipegas "Jets". Tādējādi pārtrūka kolumbusiešu trīs uzvaru sērija. Latviešu vārtsargs šonakt atvairīja 27 no 31 pretinieku metiena.

Mača pirmajās 15 minūtēs Kolumbusas hokejisti ļoti labi spēlēja aizsardzībā, neļaujot Vinipegas spēlētājiem izveidot daudz vārtu gūšanas momentu. Diemžēl praktiski vienīgo izdevību devītajā minūtē izmantoja Bleiks Vīlers, kurš ar zibenīgu metienu cauršāva Merzļikinu, tobrīd panākot 1:1. Pāris minūtes iepriekš Pjērs-Liks Dubuā skaitliskajā vairākumā bija raidījis vārtos "Jets" vārtsarga Lorēna Brosuā atvairīto ripu.

Notikumiem ļoti bagāts bija otrais periods, kura ievadā dānis Nikolajs Īlerss nopelnīja noraidījumu, vairākuma beigās "Blue Jackets" uzbrucējam Kemam Atkinsonam neizmantojot izcilu iespēju atgūt vadību viesiem. Tā vietā pēc vairākuma beigām viesi pazaudēja ripu savā zonā, no noraidīto soliņa iznākušajam Īlersam pēc Vīlera piespēles raidot ripu pustukšos Merzļikina vārtos - 2:1 "Jets".

Uzreiz pēc zaudētajiem vārtiem iniciatīvu laukumā pārņēma "Blue Jackets", kas īsā laikā nokļuva divu vīru vairākumā. Radušos izdevību atgūties viesi izmantoja perfekti - lielo vairākumu ar patālu metienu izmantoja Sets Džounss (2:2), bet jau pēc 47 sekundēm Gustavs Nīkvists cīņā vārtu priekšā Kolumbusai atguva vadību - 3:2. Tādējādi kolumbusieši šonakt spēja izmantot trīs skaitliskos vairākumus. Diemžēl Merzļikinam līdz trešdaļas beigām savus vārtus neizdevās nosargāt neieņemtus, latvietim vienā no epizodēm aizskatoties uz laukuma sānu un palaižot garām Matjē Pero metienu (3:3).

Neveiksmīgākais Merzļikinam izvērtās noslēdzošais periods, kurā gan latvietis lielākajā daļā no laika spēlēja pārliecinoši. "Blue Jackets" kopumā turpināja rādīt visnotaļ labu hokeju, papildus tam muskuļu krampju dēļ maču pametot "Jets" vārtsargam Bosuā, kā arī mājiniekiem spēlējot ar nieka diviem aizsargu pāriem. Kritiskais moments notika priekšpēdējā minūtē, kad Merzļikins nevajadzīgi riskanti izvēlējās ripu ātri raidīt uzbrukumā, uzmetot to virsū "Jets" hokejistam. Rezultātā pie metiena tika Endrū Kops, kurš pēc rikošeta no viesu aizsarga pārspēja Merzļikinu, gūstot uzvaras vārtus - 4:3 "Jets".

Līdz ar zaudējumu "Blue Jackets" ar 22 spēlēs iekrātiem 22 punktiem noslīdēja līdz 14. vietai Austrumu konferencē. Nākamajā spēlē Kolumbusa naktī uz 26. novembri uzņems Otavas "Senators".

Pārējās NHL spēles

Varoņdarbu Monreālā paveikuši Ņujorkas ''Rangers'' hokejisti, kas atspēlējās no četru vārtu deficīta un rezultatīvā mačā ar 6:5 pārspēja vietējo ''Canadiens''. Līdz otrā perioda vidum ''Canadiens'' bija vadībā ar 4:0, taču tad ņujorkiešiem izdevās lauzt spēli. Divi vārtu guvumi, kā arī uzvaru nesošais metiens Brendana Lemjē rēķinā, bet zaudētēju rindās rezultatīvākie ar 2+1 bija Makss Domi un Arturi Lehkonens.

Sešu zaudējumu sērijām punktu lika Kalgarī ''Flames'' un Nešvilas ''Predators'', kas pieveica attiecīgi Filadelfijas ''Flyers'' (3:2 PM) un Sentluisas ''Blues'' (4:2). ''Flames'' uzvaru atnesa Metjū Tkačuka precīzais pēcspēles metiens. Lielisks sezonas nogrieznis padevies sezonas sākumā buksējošajai Dalasas ''Stars'', kas sīvā cīņā pēcspēles metienos pārspēja Čikāgas ''Blackhawks'' (2:1). Bullīšu sērijā ''Stars'' rindās precīzi meta Tailers Segins un Džo Pavelskis. Dalasas komanda iepriekšējās 11 spēlēs guvusi desmit uzvaru.

Tikmēr kluba līdzšinējo rekordu šovakar pārspēja Tampabejas ''Lightning'' vārtsargs Andrejs Vasiļevskis, kurš uzvarā pār Anaheimas ''Ducks'' (6:2) izcīnīja savu 132. uzvaru ''Lightning'' kreklā. Joprojām neapturami ir Edmontonas ''Oilers'' spīdekļi Konors Makdeivids un Leons Draizaitls. Makdeivids guva divus vārtus, Draizaitla rēķinā trīs rezultatīvas piespēles, kas ļāva ''Oilers'' ar 4:2 apspēlēt ''Golden Knights''. Kanādiešu uzbrucējs Makdeivids guvis punktus jau desmit spēlēs pēc kārtas. Jau 17. spēli pēc kārtas pie punktiem tikusi Ņujorkas ''Islanders'' komanda, kas gan šoreiz ar 1:2 papildlaikā atzina Sanhosē ''Sharks'' pārākumu.

Aizvadītās nakts NHL spēļu rezultāti

SpēleRez.
Canucks - Capitals2:1 PM
Flames - Flyers3:2 PM
Coyotes - Kings3:2
Maple Leafs - Avalanche5:3
Blue Jackets - Jets3:4
Wild - Bruins4:5 P
Rangers - Canadiens6:5
Ducks - Lighting2:6
Red Wings - Devils1:5
Panthers - Hurricanes2:4
Predators - Blues4:2
Blackhawks - Stars1:2 PM
Oilers - Golden Knights4:2
Islanders - Sharks1:2 P

NHL rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaSV+PPti
1.Leons DraizaitlsOilers2516+3147
2.Konors MakdeividsOilers2518+2846
3.Breds MaršānsBruins2316+2339
4.Davids PastrņāksBruins2320+1636
5.Džons KārlsonsCapitals258+2836
6.Neitans MakinnonsAvalanche2314+1933
7.Ostons MetjūzsMaple Leafs2516+1430
8.Patriks KeinsBlackhawks2311+1930
9.Žonatans IberdoPanthers2310+2030
10.Eliass PetešonsCanucks2410+1929

Izmantotie resursi:
https://www.tsn.ca/

  +4 [+] [-]

, 2019-11-24 05:00, pirms 4 gadiem
Nabaga Elvis,so nakti vins negules. Beigas tik stulbi sanaca. Pats sev golu atnesa.

  +9 [+] [-]

, 2019-11-24 05:01, pirms 4 gadiem
Njaa... Elvim kopumā ļoti nepārliecinoša, drudžaina spēle vārtos. Likās, ka 3.periodā jau bija atradis savu spēli un pareizās sajūtas, bet tad ārprātīgs lēmums 1.minūti pirms pamatlaika beigām un kārtējais zāğis. Izskatās, ka čalim NHL slīd ārā no rokām

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 05:04, pirms 4 gadiem
Var redzēt,ka spēļu prakses trūkums Merzļikinam izvēršas diezgan traģiski. Slikta spēle mūsu vārtsargam visos rādītājos. Nepārliecinošas darbības, nervozitāte, viss redzams no malas. 3.periodā kaut kā jau savācās un taisīja labus seivus, bet tā kopumā viņa dēļ arī zāģis. Kas tā par pižonīgu klaunādi pēdējā golā? Priekš kam? Uz AHL un jo ātrāk,jo labāk pašam...

     [+] [-]

, 2019-11-24 05:05, pirms 4 gadiem
"Merzilkins". Komentētāji ar viņa uzvārdu pamatīgi pamocījās...😂 Bija vēl arī citas versijas,bet šī vislabākā. Tad jau labāk Murzilkins...

     [+] [-]

, 2019-11-24 05:06, pirms 4 gadiem
Pēc tādas spēles Elvis var kravāt koferus un doties atpakaļ uz Šveici. Ļoti slikta spēle. Ja man likās,ka trešie ielaistie vārti ir rupja kļūda,tad pēc ceturtajiem vārtiem vairs nebija ko teikt. Mest ripu pa vidu burzmā,kad atliek 2 minūtes? Kur viņam bija jāsteidzas? Vārtusargi var arī ripu piespiest un apturēt spēli. Šo spēli zaudēja Elvis. Pirmos divus periodus viņš ļoti nervozi aizvadīja. Pat komentētāji to teica. Un trešajà periodā jau likās beidzot džeks spēli ir uzķēris,pāris labi seivi. Komentētāji arī sāka slavēt. Un še tev,tāda kļūda... Vēl pie tam 3.periodā Vinipega spēlēja ar 4 aizsargiem,jo 2.periodā veseli divi aizsargi notraumējās. Bet ar to vēl nepietika. 3.periodā otrajā pusē notika vārtusargu maiņa. Bet ar to visu zaudējums.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-24 05:06, pirms 4 gadiem
Redzēju tikai pēdējās 5 minūtes, bet man izskatījās, ka Elvis psiholoģiski nav gatavs NHL. Visdrīzāk zemapziņā ir bailes pazaudēt vietu, tāpēc pieļauj kļūdas un nervozē, nevar līdz galam atbrīvoties.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-24 05:06, pirms 4 gadiem
tik slikts, shogad nav ko vinam nhl darit

     [+] [-]

, 2019-11-24 05:12, pirms 4 gadiem
Un autor,kas tas par virsrakstu? Kādu kritisku kļūdu? Grūti uzrakstīt vienkārši"rupju" kļūdu?

     [+] [-]

, 2019-11-24 05:16, pirms 4 gadiem
Šveice nāk ar joni. Bija tik laba iespēja noturēties nhl, bet pēc visa šitā jau drīzāk alpu līga vai del2.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-24 05:17, pirms 4 gadiem
Trenera vietā,es pēc tādas spēles iedotu džekam reabilitēties. Savādāk nekas nemainīsies,ja soms aizvadīs nākamās 10 spēles,tad atkal ieliks vārtos Elvi,kurš atkal būs nervozs,jo saprot,ka lai dabūtu treneru uzticību jāaizvada teicama spēle un sāks rādīt atkal brīnumus. Tīrākā psiholoğija.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 05:20, pirms 4 gadiem
Labi, ka soms ar siets. Šaubos, ka Elvim dos otro maču pēc kārtas stāvēt. Baigi žēl, Elvis iegāž komandu jau kuro spēli. Nezinu, vai psiholoģiski to var sakārtot. Varbūt, ja iedotu 5 spēles nostāvēt, gan jau atvērtos, bet te tik viena spēle tiek dota. Būs iespējas vēl, bet bažas māc tā psihol barjera

 +10 [+] [-]

, 2019-11-24 05:25, pirms 4 gadiem
Tas nekas. Galvenais, ka pats sevi palielīs. Iedomība un pašnovērtējums līmenī.Varēs uz kaskas uzzīmēt Kolumbusas kvartāla māju un viss būs čikiniekā. Hārtlija palīgi uzskata šo par nr 1 izlasē. Fani rakstīs plakātus "Elvis- rockstar" , un visi būs laimīgi. Nr 2 izlasē Gudļevskis. Līdzīgs variants. Bet Kalniņs ar savu mierīgumu, pieticību, un inteliģenci Hārtlija treneru štābam neder, Un tā varēs muļļāties gadu no gada par 10 vietu, varbūt par 8. vietu, jo izšķirošās spēles varonīgi tiks nolietas dēļ abām rokzvaigznēm. Vienmēr būs apstākļi, ka nepaveicās, Nedaudz pietrūka.Bet tas nekas. Abi taķ ir NHL veči! Paldies Teofanusam! Lai dzīvo Elvis ar Kristeru! Urā!

     [+] [-]

, 2019-11-24 05:34, pirms 4 gadiem
Ostapenkov, go home!

     [+] [-]

, 2019-11-24 06:08, pirms 4 gadiem
Go0dFather rakstīja: Nabaga Elvis,so nakti vins negules. Beigas tik stulbi sanaca. Pats sev golu atnesa.
Otros jau arī pats atnesa.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-24 06:14, pirms 4 gadiem
B.le...OHL arī nav vārtsargu brīvas vietas....alpu liga gaida

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 06:56, pirms 4 gadiem
Traki...Psiholoģija...

  +2 [+] [-]

, 2019-11-24 07:15, pirms 4 gadiem
Nu, ELVI! jāpiekrīt, ka izskatās pie vainas ir bailes, nospēlēt slikti, un atkal sēdēt. Nedrošība šobrīd ir viņa ienaidnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 07:42, pirms 4 gadiem
zefons rakstīja: Tas nekas. Galvenais, ka pats sevi palielīs. Iedomība un pašnovērtējums līmenī.Varēs uz kaskas uzzīmēt Kolumbusas kvartāla māju un viss būs čikiniekā. Hārtlija palīgi uzskata šo par nr 1 izlasē. Fani rakstīs plakātus "Elvis- rockstar" , un visi būs laimīgi. Nr 2 izlasē Gudļevskis. Līdzīgs variants. Bet Kalniņs ar savu mierīgumu, pieticību, un inteliģenci Hārtlija treneru štābam neder, Un tā varēs muļļāties gadu no gada par 10 vietu, varbūt par 8. vietu, jo izšķirošās spēles varonīgi tiks nolietas dēļ abām rokzvaigznēm. Vienmēr būs apstākļi, ka nepaveicās, Nedaudz pietrūka.Bet tas nekas. Abi taķ ir NHL veči! Paldies Teofanusam! Lai dzīvo Elvis ar Kristeru! Urā!
Pēdējos gadus pirms Hārtlija jau bija nodzīvojušies tiktāl, ka muļļājās uz izkrišanas robežas, tā, ka neraudi un priecājies, ka nu muļļāties par 10. un pat 8.vietu jau tev šķiet maz.

  +5 [+] [-]

, 2019-11-24 07:48, pirms 4 gadiem
Nav vēl nobriedis tādam līmenim!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 07:56, pirms 4 gadiem
Jānosūta uz AHL, lai iegūst spēļu praksi. Tad, kad ritms atgriezīsies, lai wūta uz augšu pārbaudīt. A to, atkal viņu pamarinēs, uzlaidīs, šis no stresa pieļaus kļūdas un tā visu laiku kāmja ritenī.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-24 08:04, pirms 4 gadiem
Varētu Kivleniekam dot iespēju! Par Gudļevski runājot, viņš savas spēles Tampas kreklā nostāvēja ievērojami labāk; ja nemaldos, tad katrā no savām spēlēm ielaida pa 1 ripai.

     [+] [-]

, 2019-11-24 08:05, pirms 4 gadiem
3. gols nhl limena keeperam ir janem, par 4 vartiem pat nav ko diskutet... Bomzis, atpakal uz ahl !

  -3 [+] [-]

, 2019-11-24 08:15, pirms 4 gadiem
Ieejat jūs kastē sapratīsat mlja gudrenieki, vemt bribās, piekrītu Elvim NHL. Ataa

  +6 [+] [-]

, 2019-11-24 08:22, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Varētu Kivleniekam dot iespēju! Par Gudļevski runājot, viņš savas spēles Tampas kreklā nostāvēja ievērojami labāk; ja nemaldos, tad katrā no savām spēlēm ielaida pa 1 ripai.
Jā, vispār diez gan smieklīgi. Gudis stāvēja vārtos ļoti labi, bet iespējas nedeva.
Elvis nav uzvarējis nevienu spēli, pielaidis entās kļūdas, bet tāpat atkal iedod iespēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2019-11-24 08:29, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, vispār diez gan smieklīgi. Gudis stāvēja vārtos ļoti labi, bet iespējas nedeva.
Elvis nav uzvarējis nevienu spēli, pielaidis entās kļūdas, bet tāpat atkal iedod iespēju.
pirmkārt jau nevar salīdzināt vārtsargu situāciju kāda ir Elvim un kāda bija Gudim.
Tampā tad bija stabila vērtība pirmais numurs Bišops, vēlāk atnāca Vasiļevskis , kurš praktiski uzreiz izkonkurēja Gudi...
Kolumbusā nav pirmā numura. Elvis ar tādu spēli var zaudēt pat otrā vārtsarga vietu. AHL Vehvilainens berzē rokas un gaida savu izdevību...

  +6 [+] [-]

, 2019-11-24 08:29, pirms 4 gadiem
Interesanti, ka nekur šeit nebija publicēts tas, ko par Elvi saka vārtsargu treneris, un Tortorella - 16.11...

Vārtsargu treneris izteicies, ka Elvja progress esot labāks nekā cerēts, bet Tortorella tikmēr izmetis, ka Elvim esot plānots AHL parādīties regulāri, lai gūtu spēļu praksi.. kas principā nozīmē - ka Elvis arī turpinājumā vienkārši būs tas, kas iedos Korpisalo nelielu atpūtu, tas arī viss.

Tikai spriežot pēc šīs spēles izskatās, ka Elvis galīgi neprot spēlēt kā otrais numurs, un stāvēt rezervē. Pēdējie 4 - 5 gadi gan Lugano, gan izlasē - izteikts pirmais numurs principā.
Un pašlaik izskatās, ka kājas trīc, jo grib palikt kastē uz ilgāku laiku, bet apzinās, ka katra neveiksme viņu attālina no mērķa...

Tādā nejaukā gaļas mašīnā Elvis nonācis. Ja izturēs šito psiholoģiski, tad nākotnē varētu būt izcils NHL vārtsargs, ar stipru psiholoģiju, ja nē.. nu tad nē.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 08:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pirmkārt jau nevar salīdzināt vārtsargu situāciju kāda ir Elvim un kāda bija Gudim.
Tampā tad bija stabila vērtība pirmais numurs Bišops, vēlāk atnāca Vasiļevskis , kurš praktiski uzreiz izkonkurēja Gudi...
Kolumbusā nav pirmā numura. Elvis ar tādu spēli var zaudēt pat otrā vārtsarga vietu. AHL Vehvilainens berzē rokas un gaida savu izdevību...
Ja šādi teiktu par iepriekšējām spēlēm - teiktu muļķības.. bet šoreiz jā. Principā divi vārti uz Elvja sirdsapziņas, vienus no tiem pilnīgi no nekā pats sev atnesa. Vēl jo vairāk, ja tos vārdus atnesa brīdī, kad vienīgais kas atlika, bija nospēlēt droši, lai būtu neizšķirts.
Būtu interesanti dzirdēt Tortorellas viedokli šajā - jo Korpisallo nūjas dauzīšana salīdzinoši ir sīkums, salīdzinot ar to, ka vārtsargs komandai atnes zaudējumu pats savām rokām.
Slēpts komentārs: pernambucano

  -2 [+] [-]

, 2019-11-24 09:03, pirms 4 gadiem
Šitam šveices murdļikinam 8 no 8 zaudējumi. Pērfekta bilance, 100 procentīgais.

     [+] [-]

, 2019-11-24 09:04, pirms 4 gadiem
Tagad Elvis nākamo spēlēs vienā no back to back spēlēm. Tur ir Pitsburga un Ņujorka, liekas, ka pret Pitsburgu mājās būtu pareizāk dot Elvim, lai atriebjas un beidzot uzvar. Agrāk neredzu iespēju spēlēt Elvim

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 09:18, pirms 4 gadiem
Elvi ko dari! 😠

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 09:31, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tagad Elvis nākamo spēlēs vienā no back to back spēlēm. Tur ir Pitsburga un Ņujorka, liekas, ka pret Pitsburgu mājās būtu pareizāk dot Elvim, lai atriebjas un beidzot uzvar. Agrāk neredzu iespēju spēlēt Elvim
26 un 27. novembrī ir spēles fermā, ka tik uz turieni vispirms neaizsūta līdz tām back-to-back spēlēm. Un jānostāv atkal labi, savādāk Vehvilainens var atbraukt Elvja vietā uz back-to-back spēli NHL...

  -3 [+] [-]

, 2019-11-24 09:34, pirms 4 gadiem
Elvi brauc mājās, izskaties ļoti švaki

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 09:46, pirms 4 gadiem
Labi ka necēlos skatīties

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 09:47, pirms 4 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Šveice nāk ar joni. Bija tik laba iespēja noturēties nhl, bet pēc visa šitā jau drīzāk alpu līga vai del2.
Galvenais, lai nenoslīd līdz Kolhozu līgai.

     [+] [-]

, 2019-11-24 09:50, pirms 4 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Galvenais, lai nenoslīd līdz Kolhozu līgai.
Jānosūta uz Rigas Dinamo, pārliecības atgūšanai.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 10:03, pirms 4 gadiem
"Does he not play because he blows, or does he blow because he doesn’t play?"

Vienā no ārzemju lapā komentārs ar šādu jautājumu bija.. Es teiktu, ka otrā daļa ir tas īstais iemesls šim visam. Jo reāli, kopš aizgāja no Šveices, viņš praktiski bez jebkādas spēļu prakses normālā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 10:04, pirms 4 gadiem
Elvis nespēj atnest komandai uzvaru (somam jau 9, Elvim 0). būtu svarīgi sagremot situāciju un pildīt gaidīto lomu - patlaban kā otrajam numuram pa retam dot atpūtu somam un neiegāzt komandu

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 10:12, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Jānosūta uz Rigas Dinamo, pārliecības atgūšanai.
Haha! Tādu līmeni viņš nepavilks!😭

     [+] [-]

, 2019-11-24 10:13, pirms 4 gadiem
Tik muļķīga kļūda var sagraut pārliecību. Cerēsim ka Elvis tiks ar sevi galā.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 10:17, pirms 4 gadiem
Jāsūta uz AHL regulārai spēļu praksei kādas 2 nedēļas. Vienīgi, ka kāds fārma vārtsargs var izrādīties labāks un Elvim sezona AHL var ieilgt. Šobrīd pat nespēju just līdzi. Pats vainīgs. Drīzāk turu īkšķus par Kivlenieku, kam situācija Kolumbusā iespējams pavērs ceļu sevi pierādīt NHL.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-24 10:20, pirms 4 gadiem
Diezgan nožēlojami
Iespējas , Kaut reti, bet vińam dod, izmantojis nav
Pie tās milzīgās konkurences, kura uz 1 vietu vārtos ir NHL līmenī, brīnums, ka nav patriekts un łauj kaut beńkīti pasildīt

  +2 [+] [-]

, 2019-11-24 10:39, pirms 4 gadiem
guntis86 rakstīja: Jāsūta uz AHL regulārai spēļu praksei kādas 2 nedēļas. Vienīgi, ka kāds fārma vārtsargs var izrādīties labāks un Elvim sezona AHL var ieilgt. Šobrīd pat nespēju just līdzi. Pats vainīgs. Drīzāk turu īkšķus par Kivlenieku, kam situācija Kolumbusā iespējams pavērs ceļu sevi pierādīt NHL.
Kivlenieks NHL vārtos var tikt tikai apstākļu sakritības dēļ, nevis pēc prasmēm un tiks speciāli izsaukts uz NHL spēlēt spēli...

     [+] [-]

, 2019-11-24 10:41, pirms 4 gadiem
Skaidrs, ka viņš uz šo brīdi NHL līmenim nav gatavs... Tīri šobrīd netur psiholoģiski, jo Šveicē viņš bija stabils pirmais numurus un rokzvaigzne, LV izlasē viņš bija pirmais numurus un rokzvaigzne. A te viņš pēkšņi ir iemests gaļasmašīnā, kur jau ar pirmo spēli tiek bradāts, un tur tā pārliecība zūd. Mazā spēļu prakse, vēlme pārliecināt, ka ir komandas pirmais numurs- tas viņam liek dikti nervozēt un pārdegt.
Te varētu minēt Irbes gadījumu, kuru pirmo sezonu mala caur AHL, ar pāris spēlēm NHL, un pat otrajā sezonā uzspēlēja pāris spēles AHL. Un Arča uz to brīdi kabatā bija ar daudziem tituliem kas ne tuvu nav Elvim- gan kā Eiropas, gan kā PSRS junioru čempionāta labākais vārtsargs, gan kā divkārtējais Pasaules čempions + vienreiz saņēma balvu kā labākais čempionāta vārtsargs. Viņš intervijā jau teica, ka tas viņam esot bijis smags trieciens, bet tas nāca tikai par labu. Elvim ļoti, ļoti noderētu arī pamuļļāties pa AHL, citādi te atbraucot kā rokzvaigznei ar saviem noteikumiem, ka AHL nespēlēs viņam cauri galīgi neiet.
https://www.youtube.com/watch?v=SA5...

     [+] [-]

, 2019-11-24 10:49, pirms 4 gadiem
tik bērnišķīga kļūda no šāda līmeņa vartsarga, šausmas!

     [+] [-]

, 2019-11-24 11:00, pirms 4 gadiem
Starpība starp NHL un pārējām līgām ir kosmoss.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 11:11, pirms 4 gadiem
Grūta apbružāšanās NHL tās nākamajai superzvaigznei !

  -2 [+] [-]

, 2019-11-24 11:16, pirms 4 gadiem
Njā, diezgan traģiski NHL spēlē Elvis, vajadzēja vispirms spēlēt AHL nevis ar savu lielo ego pa taisno NHL.
Neticu , ka viņš būs NHL nākamsezon

     [+] [-]

, 2019-11-24 11:44, pirms 4 gadiem
Nu šādus sūdus jau uztaisa ne viens vien NHL vārtsargs,turklāt jau tur arī nepaveicās,nebija jau tā,ka atlika tukšos vai pustukšos iemest..Bet nu tādā brīdī,kur var paņemt arī 2 punktus,nu sāpīgi.Bet NHL ir NHL,tur nav Šveice,cita kalibra metieni!Tāpēc jau arī Gudim tur neizdevās iekļūt,un daudziem diezgan labiem vārtsargiem..

     [+] [-]

, 2019-11-24 11:47, pirms 4 gadiem
yeah rakstīja: Skaidrs, ka viņš uz šo brīdi NHL līmenim nav gatavs... Tīri šobrīd netur psiholoģiski, jo Šveicē viņš bija stabils pirmais numurus un rokzvaigzne, LV izlasē viņš bija pirmais numurus un rokzvaigzne. A te viņš pēkšņi ir iemests gaļasmašīnā, kur jau ar pirmo spēli tiek bradāts, un tur tā pārliecība zūd. Mazā spēļu prakse, vēlme pārliecināt, ka ir komandas pirmais numurs- tas viņam liek dikti nervozēt un pārdegt.
Te varētu minēt Irbes gadījumu, kuru pirmo sezonu mala caur AHL, ar pāris spēlēm NHL, un pat otrajā sezonā uzspēlēja pāris spēles AHL. Un Arča uz to brīdi kabatā bija ar daudziem tituliem kas ne tuvu nav Elvim- gan kā Eiropas, gan kā PSRS junioru čempionāta labākais vārtsargs, gan kā divkārtējais Pasaules čempions + vienreiz saņēma balvu kā labākais čempionāta vārtsargs. Viņš intervijā jau teica, ka tas viņam esot bijis smags trieciens, bet tas nāca tikai par labu. Elvim ļoti, ļoti noderētu arī pamuļļāties pa AHL, citādi te atbraucot kā rokzvaigznei ar saviem noteikumiem, ka AHL nespēlēs viņam cauri galīgi neiet.
https://www.youtube.com/watch?v=SA5qNuy2KSo&t=1050s
Nu jā arī Irbem visādi gāja.Cik atceros pat pēc labām sezonām NHL viņš pat līdz ECHL noslīdēja..Un tā kopumā ņemot bija diezgan nestabils vārtsargs savā karjerā.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-24 11:49, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu šādus sūdus jau uztaisa ne viens vien NHL vārtsargs,turklāt jau tur arī nepaveicās,nebija jau tā,ka atlika tukšos vai pustukšos iemest..Bet nu tādā brīdī,kur var paņemt arī 2 punktus,nu sāpīgi.Bet NHL ir NHL,tur nav Šveice,cita kalibra metieni!Tāpēc jau arī Gudim tur neizdevās iekļūt,un daudziem diezgan labiem vārtsargiem..
Kādi vēl tev cita kalibra metieni? Kura kalibra metiens, piemēram, bija trešajos vārtos?
Tādus vārtus met iekšā Putins ar Lukašenko savās izredzēto penžu līgās

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 11:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Starpība starp NHL un pārējām līgām ir kosmoss.
Nu spēles skatāmības ziņā tur nav nekāds kosmoss!Var jau būt,ka neesmu uz īstajām trāpījis spēlēm,bet dažas skatoties var gandrīz aizmigt..Bet nu cita kalibra spēlētāji tur ir gan,metieniem cita kvalitāte!

     [+] [-]

, 2019-11-24 11:55, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kādi vēl tev cita kalibra metieni? Kura kalibra metiens, piemēram, bija trešajos vārtos?
Tādus vārtus met iekšā Putins ar Lukašenko savās izredzēto penžu līgās
Nu es necēlos un neskatījos 2 ielaistos,par 3jiem rakstīju!Bet kopumā pārsvarā ir cita kalibra meitieni.Bet nu jā,iepriekšējās spēlēs tika Elvis arī ielaidis pavieglus metienus,netur laikam to NHL spriedzi īsti arī.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 11:58, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Haha! Tādu līmeni viņš nepavilks!😭
Nevelk viņš NHL līmeni ies Gudļevska ceļu

  -3 [+] [-]

, 2019-11-24 12:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pirmkārt jau nevar salīdzināt vārtsargu situāciju kāda ir Elvim un kāda bija Gudim.
Tampā tad bija stabila vērtība pirmais numurs Bišops, vēlāk atnāca Vasiļevskis , kurš praktiski uzreiz izkonkurēja Gudi...
Kolumbusā nav pirmā numura. Elvis ar tādu spēli var zaudēt pat otrā vārtsarga vietu. AHL Vehvilainens berzē rokas un gaida savu izdevību...
Bet tas nemaina faktu, ka Gudija sniegums bija ievērojami labāks nekā Elvim.
Es vispār stipri šaubos, ka Elvis nākamsezon paliks NHL. Amerika pilna ar tādiem v-sargiem kā viņš.

     [+] [-]

, 2019-11-24 12:07, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kādi vēl tev cita kalibra metieni? Kura kalibra metiens, piemēram, bija trešajos vārtos?
Tādus vārtus met iekšā Putins ar Lukašenko savās izredzēto penžu līgās
Tas ir sorry,nevis 3šos bet 4tos redzēju!Jā nu nevajadzēja tik traki riskēt,bet nepaveicās arī tur ar to rikošetu..

     [+] [-]

, 2019-11-24 12:10, pirms 4 gadiem
Saprotu, ka latvieši jāaizstāv. Protams.
Bet nu sorry... šis ir analogs Lorisa Kariusa izgājieniem futbolā.
Tas NHL slīd prom...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 12:11, pirms 4 gadiem
zefons rakstīja: Tas nekas. Galvenais, ka pats sevi palielīs. Iedomība un pašnovērtējums līmenī.Varēs uz kaskas uzzīmēt Kolumbusas kvartāla māju un viss būs čikiniekā. Hārtlija palīgi uzskata šo par nr 1 izlasē. Fani rakstīs plakātus "Elvis- rockstar" , un visi būs laimīgi. Nr 2 izlasē Gudļevskis. Līdzīgs variants. Bet Kalniņs ar savu mierīgumu, pieticību, un inteliģenci Hārtlija treneru štābam neder, Un tā varēs muļļāties gadu no gada par 10 vietu, varbūt par 8. vietu, jo izšķirošās spēles varonīgi tiks nolietas dēļ abām rokzvaigznēm. Vienmēr būs apstākļi, ka nepaveicās, Nedaudz pietrūka.Bet tas nekas. Abi taķ ir NHL veči! Paldies Teofanusam! Lai dzīvo Elvis ar Kristeru! Urā!
Beidz te burt drāmu. Kalniņš pēdējos divis gadus (ja ne trīs) atteica izlasei dēļ savainojumiem. Un izlases sniegumu novelt tagad tikai uz Merzļikinu un Gudļevski, jo viņiem tagad neiet, ir smieklīgi. Kaut kāds tev Gobzemveidīgais komentārs.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 12:15, pirms 4 gadiem
Nu re, Gudija taciņa tak ir zināma😎 tagad uz Rīgas Dinamo un tad jau par brīvo aģentu😂😂😂😂 Bet, ja godīgi-džeks pārāk daudz grib un sev pacēlis latīņu par augstu. Nevar turēt psiholoģisko slodzi un augsto līmenī, nav gatavs-būtu kādu gadu AHL jā norauj un tad varbūt😎

     [+] [-]

, 2019-11-24 12:20, pirms 4 gadiem
Nu tipiski latviešiem-ja veicas,tad ceļ debesīs,ja ne pārāk,tūlīt norej..Paskatījos video,nekādas baigi rupjās kļūdas neredzēju,pie 3jiem bija trafiks priekšā,tāpēc taurenīti ielaida,un 4tajos rikošets riktīgs..Nu nervozs Elvis bija diezgan jā,bet Jets vārtsargs man liekas pie ielaistajiem goliem nespēlēja labāk.

     [+] [-]

, 2019-11-24 12:23, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kādi vēl tev cita kalibra metieni? Kura kalibra metiens, piemēram, bija trešajos vārtos?
Tādus vārtus met iekšā Putins ar Lukašenko savās izredzēto penžu līgās
Pats paskaties kārtīgi video!Tur bija trafiks priekšā,Elvis nemaz neredzēja ripu.Pat komentētāji to atzīmēja!Jā pats metiens bija vājš,bet ja neviena vārtpriekšā nebūtu,tad varētu teikt,ka tas bija pensionāru metiens!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 12:24, pirms 4 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: tik bērnišķīga kļūda no šāda līmeņa vartsarga, šausmas!
Kuros zaudētajos vārtos bērnišķīga!?

  -2 [+] [-]

, 2019-11-24 12:31, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu tipiski latviešiem-ja veicas,tad ceļ debesīs,ja ne pārāk,tūlīt norej..Paskatījos video,nekādas baigi rupjās kļūdas neredzēju,pie 3jiem bija trafiks priekšā,tāpēc taurenīti ielaida,un 4tajos rikošets riktīgs..Nu nervozs Elvis bija diezgan jā,bet Jets vārtsargs man liekas pie ielaistajiem goliem nespēlēja labāk.
Nē, es to redzu visbiežāk tieši otrādi.
Ja šo izdarītu kādas citas valsts vārtsargs, visi te smietos.
Ja to izdara mūsu Elvis, tad jābūt pietātei.
Nepareizi. Pietātei jābūt vienmēr.
Tie 4.vārti ir drausmīgi. Tāpēc savilku paralēles ar Kariusu futbolā, kuru izņirdza visur pēc viņa kļūdas pret Benzemā kāju ČL finālā. Šis te - ripas iemešana burzmā sev priekšā, tai nonākot pie pretinieka. Īpaši neatšķiras.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-24 12:40, pirms 4 gadiem
zefons rakstīja: Tas nekas. Galvenais, ka pats sevi palielīs. Iedomība un pašnovērtējums līmenī.Varēs uz kaskas uzzīmēt Kolumbusas kvartāla māju un viss būs čikiniekā. Hārtlija palīgi uzskata šo par nr 1 izlasē. Fani rakstīs plakātus "Elvis- rockstar" , un visi būs laimīgi. Nr 2 izlasē Gudļevskis. Līdzīgs variants. Bet Kalniņs ar savu mierīgumu, pieticību, un inteliģenci Hārtlija treneru štābam neder, Un tā varēs muļļāties gadu no gada par 10 vietu, varbūt par 8. vietu, jo izšķirošās spēles varonīgi tiks nolietas dēļ abām rokzvaigznēm. Vienmēr būs apstākļi, ka nepaveicās, Nedaudz pietrūka.Bet tas nekas. Abi taķ ir NHL veči! Paldies Teofanusam! Lai dzīvo Elvis ar Kristeru! Urā!
Nav jēga par to spriest, ja tu neesi ne Kalniņu, ne citus LV vārtsargus NHL redzējis. It kā Elvim Eiropā statistika un uzvaras nebija.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 12:41, pirms 4 gadiem
Oho, malači, riktīgi norakstījuši Elvi Es gan ne. Man ir pilnīga pārliecība,
ka Merzly kļūs par stabilu NHL vārtsargu, jā, varbūt ne uzreiz
un ne tagad.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 12:44, pirms 4 gadiem
Nu pilnīgs feils jau bija otrie, trešie bija amatieru feils un pēc ceturtajiem viņš ir jāsūta praktizēties uz ilgu laiku uz AHL.

     [+] [-]

, 2019-11-24 12:48, pirms 4 gadiem
Otrais gols jau arī ir uz Elvi

  -2 [+] [-]

, 2019-11-24 12:48, pirms 4 gadiem
Kalniņš > Kivlenieks > Merzļikins

  +3 [+] [-]

, 2019-11-24 12:51, pirms 4 gadiem
Letiņi tik tiešām latviskā garā - vārtsargs norakstīts, un visi PČ kuros vilcis izlasi, un n-tie gadi Šveicē ir aizmirsti. Pagaidām viņš ir tikai 6 spēles nospēlējis.

Personīgi uzskatu - vai nu Elvim ir jādod arī nākamā spēle, lai parāda, ir viņam iekšās, vai nē, vai arī jasūta uz leju, un jādod kādas 2 nedēļas nospēlēt AHL. Tad arī varētu spriest.. Tādā stadijā, kādā šobrīd ir Elvis, es domāju ir pilnīgi vienalga - vārtos Kivlenieks, jaunais Soms, vai Elvis... It īpaši ņemot vērā, ka divu nedēļu laikā, tās būtu maksimums divas spēles.
Bet Elvim vajag spēļu praksi.

     [+] [-]

, 2019-11-24 13:11, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Letiņi tik tiešām latviskā garā - vārtsargs norakstīts, un visi PČ kuros vilcis izlasi, un n-tie gadi Šveicē ir aizmirsti. Pagaidām viņš ir tikai 6 spēles nospēlējis.

Personīgi uzskatu - vai nu Elvim ir jādod arī nākamā spēle, lai parāda, ir viņam iekšās, vai nē, vai arī jasūta uz leju, un jādod kādas 2 nedēļas nospēlēt AHL. Tad arī varētu spriest.. Tādā stadijā, kādā šobrīd ir Elvis, es domāju ir pilnīgi vienalga - vārtos Kivlenieks, jaunais Soms, vai Elvis... It īpaši ņemot vērā, ka divu nedēļu laikā, tās būtu maksimums divas spēles.
Bet Elvim vajag spēļu praksi.
Paši ar sevi salīdzina.

     [+] [-]

, 2019-11-24 13:12, pirms 4 gadiem
Draizatls pirmais pēc punktiem vot!

  -4 [+] [-]

, 2019-11-24 13:19, pirms 4 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nav jēga par to spriest, ja tu neesi ne Kalniņu, ne citus LV vārtsargus NHL redzējis. It kā Elvim Eiropā statistika un uzvaras nebija.
Pērtiķbolista cienīgs komentārs Harlamovs un Tretjaks arī nav redzēti NHL, značit viņi nevar būt objektīvi vērtējami?

     [+] [-]

, 2019-11-24 13:29, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pērtiķbolista cienīgs komentārs Harlamovs un Tretjaks arī nav redzēti NHL, značit viņi nevar būt objektīvi vērtējami?
Harlamovs un Tretjaks, kā arī visi tā laika PSRS hokeja spīdekļi ar NHL spēlētājiem (klubiem, izlasēm, all-stars komandām) ir dauzījušies līdz nelabumam, tāpēc ar viņu vērtēšanu problēmām nav jābūt.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 13:47, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu tipiski latviešiem-ja veicas,tad ceļ debesīs,ja ne pārāk,tūlīt norej..Paskatījos video,nekādas baigi rupjās kļūdas neredzēju,pie 3jiem bija trafiks priekšā,tāpēc taurenīti ielaida,un 4tajos rikošets riktīgs..Nu nervozs Elvis bija diezgan jā,bet Jets vārtsargs man liekas pie ielaistajiem goliem nespēlēja labāk.
Pie trešajiem Elvis nevis vārtus izlēma sargāt, bet gan vārtu stabu lūrot uz bortu. Pero viegls metiens pustukšos vārtos. Pozīcijas izvēle(maigi sakot) bija stipri apšaubāma. Ceturtajos- paskaties kā vispār nonāca līdz vārtu guvumam Jets. Un tas bija rupjas Elvja kļūdas dēļ. NHL vārtsargs pie 3:3 nedrīkst tik vieglprātigi mest ripu caur centru.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 13:51, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Harlamovs un Tretjaks, kā arī visi tā laika PSRS hokeja spīdekļi ar NHL spēlētājiem (klubiem, izlasēm, all-stars komandām) ir dauzījušies līdz nelabumam, tāpēc ar viņu vērtēšanu problēmām nav jābūt.
Interesanti, kurš būtu labāks, Merzlikins Jokerit vai Kalniņš Kolumbos?
Personiski es liktu uz Kalniņu

     [+] [-]

, 2019-11-24 13:56, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Letiņi tik tiešām latviskā garā - vārtsargs norakstīts, un visi PČ kuros vilcis izlasi, un n-tie gadi Šveicē ir aizmirsti. Pagaidām viņš ir tikai 6 spēles nospēlējis.

Personīgi uzskatu - vai nu Elvim ir jādod arī nākamā spēle, lai parāda, ir viņam iekšās, vai nē, vai arī jasūta uz leju, un jādod kādas 2 nedēļas nospēlēt AHL. Tad arī varētu spriest.. Tādā stadijā, kādā šobrīd ir Elvis, es domāju ir pilnīgi vienalga - vārtos Kivlenieks, jaunais Soms, vai Elvis... It īpaši ņemot vērā, ka divu nedēļu laikā, tās būtu maksimums divas spēles.
Bet Elvim vajag spēļu praksi.
Tā mums gribētos, bet domāju, ka cerību maz. Korpis arī ne tik slikti pēdējās spēles aizvadījis. Pat starp spēles zvaigznēm bijis.
Elvis pat uzvarot šo spēli domāju ka nākamajā atgrieztos uz beņķa. Somam katastrofāli būtu jāsāk spēlēt, lai kaut kas mainītos. Piedevām GM arī ir soms ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2019-11-24 13:57, pirms 4 gadiem
Nu - kā ir ,tā ir. Elvi - cīnies ,nepalaid iespēju! Visbezcerīgākajos brīžos ,un arī tajos ,kuros esi pats savas vainas dēļ - sakostiem zobiem cīnies ,ej līdz galam ,izturi ,klusē ,neņerksti ,izdari visu .Ja nesanāks - tas ir cits stāsts. Bet izdari visu iespējamo ,pēc tam tev nebūs nekā ,ko sev pārmest. Tas visu spēj ,kas tic. Tev izdosies !

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 14:00, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, kurš būtu labāks, Merzlikins Jokerit vai Kalniņš Kolumbos?
Personiski es liktu uz Kalniņu
Droši, liec!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 14:01, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: Tā mums gribētos, bet domāju, ka cerību maz. Korpis arī ne tik slikti pēdējās spēles aizvadījis. Pat starp spēles zvaigznēm bijis.
Elvis pat uzvarot šo spēli domāju ka nākamajā atgrieztos uz beņķa. Somam katastrofāli būtu jāsāk spēlēt, lai kaut kas mainītos. Piedevām GM arī ir soms ja nemaldos.
Nu un ka GM ir soms? Te nav kolhozs, kur komandas īpašnieka suns vai kaķis var izvēlēties kas spēlēs un kas nē. NHL to izlemj treneri.

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:02, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, kurš būtu labāks, Merzlikins Jokerit vai Kalniņš Kolumbos?
Personiski es liktu uz Kalniņu
Cik daudz eksporta jau izlaki?

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:08, pirms 4 gadiem
suncity_3336361623 rakstīja: Nu - kā ir ,tā ir. Elvi - cīnies ,nepalaid iespēju! Visbezcerīgākajos brīžos ,un arī tajos ,kuros esi pats savas vainas dēļ - sakostiem zobiem cīnies ,ej līdz galam ,izturi ,klusē ,neņerksti ,izdari visu .Ja nesanāks - tas ir cits stāsts. Bet izdari visu iespējamo ,pēc tam tev nebūs nekā ,ko sev pārmest. Tas visu spēj ,kas tic. Tev izdosies !
Ka tik nav jau par vēlu!😥

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:25, pirms 4 gadiem
Bananāss rakstīja: Nu un ka GM ir soms? Te nav kolhozs, kur komandas īpašnieka suns vai kaķis var izvēlēties kas spēlēs un kas nē. NHL to izlemj treneri.
Nevajag arī pārvērtēt NHL godīgumu.
Soms kā GM, piemēram, uz šo sezonu kā pirmo numuru atstāja nekad šādā pozīcijā nespēlējušo Korpisalo, kuram arī kā otrajam numuram ne pārāk labi veicās.

Lab, tas pat būtu vēl tā, bet apstāklis, ka brīdī, kad NHL vai tiešā tā tuvumā ir divi somu vārtsargi, Korpisalo un Vehvilainens (šis gan varētu būt labs ripu ķērājs NHL), komanda speciāli nolīgst OTRO vārtsargu treneri, arī somu, Niklasu Bekstrēmu, liek mazliet padomāt.
Kaut vai par to kam šajā sistēmā tiks dota priekšrocība gadījumos, kad būs 50/50 situācijas?

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:38, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag arī pārvērtēt NHL godīgumu.
Soms kā GM, piemēram, uz šo sezonu kā pirmo numuru atstāja nekad šādā pozīcijā nespēlējušo Korpisalo, kuram arī kā otrajam numuram ne pārāk labi veicās.

Lab, tas pat būtu vēl tā, bet apstāklis, ka brīdī, kad NHL vai tiešā tā tuvumā ir divi somu vārtsargi, Korpisalo un Vehvilainens (šis gan varētu būt labs ripu ķērājs NHL), komanda speciāli nolīgst OTRO vārtsargu treneri, arī somu, Niklasu Bekstrēmu, liek mazliet padomāt.
Kaut vai par to kam šajā sistēmā tiks dota priekšrocība gadījumos, kad būs 50/50 situācijas?
he
man ar ir sava sazvērestības teorija. somu GM speciāli rok nost Elvi
viņš vārtos stājies tikai izbraukuma spēlēs. vienu spēli Kolumbusā uz 0 nostāvēja, kad Korpi nomainīja.

tas ar var ietekmēt, Elvis jau NHL izņemot Kolumbusas arēnu neko nav redzējis, katra jauna arēna viņam jauna pieredze...

nu tas tā no malas diezgan dīvaini izskatās man, ka debitantu liek vārtos izbraukuma spēlēs, nevis iespēlē mājas spēlēs, kas noteikti būtu daudz labāks variants. varbūt kļūdos, bet nu...

p.s. it kā jau treneris sastāvu izvēlas. bet nu GM jau ar daudz ko nosaka sastāva izvēlē.

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: he
man ar ir sava sazvērestības teorija. somu GM speciāli rok nost Elvi
viņš vārtos stājies tikai izbraukuma spēlēs. vienu spēli Kolumbusā uz 0 nostāvēja, kad Korpi nomainīja.

tas ar var ietekmēt, Elvis jau NHL izņemot Kolumbusas arēnu neko nav redzējis, katra jauna arēna viņam jauna pieredze...

nu tas tā no malas diezgan dīvaini izskatās man.

p.s. it kā jau treneris sastāvu izvēlas. bet nu GM jau ar daudz ko nosaka sastāva izvēlē.
Nu, vēl viena teorija, ja jau šodien tāds labs moments tādām - Elvis būs tas, kurš arī pats noraks GM, tb kā viens no redzamākajiem GM slinkošanas šajā vasarā kadriem.

Ja tā bišķīt tuvāk realitātei - ir dīvaini tie CBJ notikumi. Protams, ir acīmredzami, ka komanda liek lielas cerības uz Vehvilainentu (godīgi sakot - pamatoti liek!), bet tas izpildījums ir vairāk nekā dīvains.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-24 14:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: 26 un 27. novembrī ir spēles fermā, ka tik uz turieni vispirms neaizsūta līdz tām back-to-back spēlēm. Un jānostāv atkal labi, savādāk Vehvilainens var atbraukt Elvja vietā uz back-to-back spēli NHL...
Pieļauju, ka ja "Vehs" atbrauks uz augšu, tad tur arī viņš var palikt un pat savu tautieti var tur "noēst". Ta abiem letiņiem atliks rubīties par vietu vārtos AHL un tur arī nav vēl falts ka Elvis būs Nr.1 jo Ķilava ir šogad arī neslikti pielicis pie spēles, kamēr Elvim ZA laukmi un spēles stils izskatās, ka joprojām ir neatkožama "ķīnas ābece".... vot ko nozīmē pārsēdēt Eiropā gadus 2-3, kad vajadzēja pa AHL/NHL kaplēties.... to starp citu tā starp puķēm arī Irbe teica vienā jūtubes Sporta Studijas sižētā, ka čalis pat pozicionāli nepareizi spēlē(neieņem pareizu pozīciju un leņķi vārtos tapēc daudz kas iet caur padusēm u.t.t.) Nezinu ko tur tas CBJ vārtsargu treneris dara, ja neredz tādas lietas....

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:47, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag arī pārvērtēt NHL godīgumu.
Soms kā GM, piemēram, uz šo sezonu kā pirmo numuru atstāja nekad šādā pozīcijā nespēlējušo Korpisalo, kuram arī kā otrajam numuram ne pārāk labi veicās.

Lab, tas pat būtu vēl tā, bet apstāklis, ka brīdī, kad NHL vai tiešā tā tuvumā ir divi somu vārtsargi, Korpisalo un Vehvilainens (šis gan varētu būt labs ripu ķērājs NHL), komanda speciāli nolīgst OTRO vārtsargu treneri, arī somu, Niklasu Bekstrēmu, liek mazliet padomāt.
Kaut vai par to kam šajā sistēmā tiks dota priekšrocība gadījumos, kad būs 50/50 situācijas?
Ja Elvis savas spēles nostāvētu pārliecinoši, treneris somam nedotu tik lielu spēles laiku. Nav nozīmes tam, cik somu ir Blue Jackets sistēmā. Nozīmē ir Elvja sniegumam laukumā.

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:47, pirms 4 gadiem
un nevajag aizmirst pavasari. Kad Merzļikins ar aģentu atteicās parakstīt PTO un spēlēt fermā, bet uzstāja uz NHL entry līguma "dedzināšanu"...
GM ļaunatminīgi ne reizi vien tas ir noticis, kad spēlētājs uzstāj uz savu, nevis GM variantu!

     [+] [-]

, 2019-11-24 14:50, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, vēl viena teorija, ja jau šodien tāds labs moments tādām - Elvis būs tas, kurš arī pats noraks GM, tb kā viens no redzamākajiem GM slinkošanas šajā vasarā kadriem.

Ja tā bišķīt tuvāk realitātei - ir dīvaini tie CBJ notikumi. Protams, ir acīmredzami, ka komanda liek lielas cerības uz Vehvilainentu (godīgi sakot - pamatoti liek!), bet tas izpildījums ir vairāk nekā dīvains.
nu to mēs jau izrunājām, ka GM pakaļa ar svilst

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 15:02, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ja Elvis savas spēles nostāvētu pārliecinoši, treneris somam nedotu tik lielu spēles laiku. Nav nozīmes tam, cik somu ir Blue Jackets sistēmā. Nozīmē ir Elvja sniegumam laukumā.
Par pirmo - protams, bet GM var izdarīt pietiekoši daudz, lai spēlētājam būtu grūti parādīt savu sniegumu.
Par otro - ir svarīgi. NHL vēsture zina ne vienu vien piemēru, kad kaut kāda vienas valsts grupa (pārsvarā gan spēlētāji) diktē noteikumus visai komandai. Ja vēl šādā grupā ir GM (kurš nav vienīgais soms frontofisā), tad situācija ir vēl specifiskāka.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-24 15:54, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, kurš būtu labāks, Merzlikins Jokerit vai Kalniņš Kolumbos?
Personiski es liktu uz Kalniņu
Nu es gan neliktu!Elvis ir labi nostāvējis lv izlasē daudz reižu!A ko Kalniņš ..nu labi laba viņam tagad statistika Jokerit..Bet NHL domāju viņš nederētu īsti,miers vēl neko vien nedod.vajadzīga arī reakcija,asums..Elvis un Gudis joprojām ir lv pirmie numuri.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 15:57, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Kuros zaudētajos vārtos bērnišķīga!?
izliecies vai esi tups?

  -2 [+] [-]

, 2019-11-24 15:57, pirms 4 gadiem
Bananāss rakstīja: Pie trešajiem Elvis nevis vārtus izlēma sargāt, bet gan vārtu stabu lūrot uz bortu. Pero viegls metiens pustukšos vārtos. Pozīcijas izvēle(maigi sakot) bija stipri apšaubāma. Ceturtajos- paskaties kā vispār nonāca līdz vārtu guvumam Jets. Un tas bija rupjas Elvja kļūdas dēļ. NHL vārtsargs pie 3:3 nedrīkst tik vieglprātigi mest ripu caur centru.
Nu var jau piekrist,Elvis nepavilka,vārtsargam arī jāvelk tas gan!Pozīcija bija slikta,riskanta tā piespēle nezin kam tas gan,bet par mega kļūdām tās arī nenosauksi..

     [+] [-]

, 2019-11-24 16:31, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag arī pārvērtēt NHL godīgumu.
Soms kā GM, piemēram, uz šo sezonu kā pirmo numuru atstāja nekad šādā pozīcijā nespēlējušo Korpisalo, kuram arī kā otrajam numuram ne pārāk labi veicās.

Lab, tas pat būtu vēl tā, bet apstāklis, ka brīdī, kad NHL vai tiešā tā tuvumā ir divi somu vārtsargi, Korpisalo un Vehvilainens (šis gan varētu būt labs ripu ķērājs NHL), komanda speciāli nolīgst OTRO vārtsargu treneri, arī somu, Niklasu Bekstrēmu, liek mazliet padomāt.
Kaut vai par to kam šajā sistēmā tiks dota priekšrocība gadījumos, kad būs 50/50 situācijas?
Somam kā GM bija labāka izvēle ar ko sākt kā pirmo numuru?

Man neko visa šī situācija neliek padomāt. Vismaz meklēt kaut kādas mistiskas sazvērestības teorijas pret latviešiem. Elvim dod iespējas spēlēt. Tas, ka viņš pats visas iznieko ar kļūdām nav somu GM vai somu vārtsargu trenera vaina vai ietekme. Kivlenieks piemēram nav nosēdināts uz beņķa, neskatoties uz sliktākiem statiem nekā Vehvilainenam.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 16:36, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu var jau piekrist,Elvis nepavilka,vārtsargam arī jāvelk tas gan!Pozīcija bija slikta,riskanta tā piespēle nezin kam tas gan,bet par mega kļūdām tās arī nenosauksi..
Pag, pag, kā tās nav nopietnas kļūdas, ja tās ietekmēja spēles rezultātu un noveda pie komandas zaudējuma? Pie uzvarētas spēles varētu pievērt acis uz kļūdām, ne jau pie zaudējuma.

     [+] [-]

, 2019-11-24 16:54, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu var jau piekrist,Elvis nepavilka,vārtsargam arī jāvelk tas gan!Pozīcija bija slikta,riskanta tā piespēle nezin kam tas gan,bet par mega kļūdām tās arī nenosauksi..
Kas tad ir mega kļūda? Deva piespēli "gaisam", kur realitātē veiksmīgākā situācija būtu pārmetiens, taču trāpija pretiniekam, kurš iesita ripu viņa vārtos, un tā arī bija izšķirošā situācija.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 16:57, pirms 4 gadiem
Bananāss rakstīja: Somam kā GM bija labāka izvēle ar ko sākt kā pirmo numuru?

Man neko visa šī situācija neliek padomāt. Vismaz meklēt kaut kādas mistiskas sazvērestības teorijas pret latviešiem. Elvim dod iespējas spēlēt. Tas, ka viņš pats visas iznieko ar kļūdām nav somu GM vai somu vārtsargu trenera vaina vai ietekme. Kivlenieks piemēram nav nosēdināts uz beņķa, neskatoties uz sliktākiem statiem nekā Vehvilainenam.
GM izvēle bija sākt sezonu ar Korpisalo (4 sezonas NHL) un Merzļikinu, kuram ZAmerikas pieredzes nav nemaz. Protams, ka pastāvēja iespēja, ka šis apstāklis nebūs šķērslis labai spēlei, taču, kā redzams, ir. GM, kā variants, varētu nosūtīt Elvi uz AHL un vietā ņemt kādu citu, taču, kāda liela nelaime, tas pats GM neko jau nav parakstījis, lai viņam bez viena karjeras-bekapa būtu kāds cits vārtsargs ar NHL pieredzi, kas varētu šādās situācijās ķert ripas.

Tas ko es rakstu - somiem šajā situācijā tiek veidoti īpaši apstākļi. Tāda prakse pastāv. Ja atceries, arī Irbe savulaik WSHL treneru korpusā nonāca tāpēc, lai audzinātu tā laika labāko-jauno-ārpus-NHL, Varlamovu. Parasti to dara, lai šo spēlētāja attīstības/pierašanas procesu padarītu maksimāli efektīvu.

Kā tev pašam liekas, ja CBJ GM būtu kāds amerikānis vai kanādietis, būtu šāda ņemšanās? Man liekas, ka nē.

Paturpinot šo sazvērestības teoriju, kas nemaz nekāda sazvērestības teorija nav, vien tādi provokatīvi secinājumi par CBJ darbībām, ja jau komanda tik ļoti "ieguldās" savos somu vārtsargos, tad kaut kad jau gaida atdevi, ne? Savukārt vieta vārtos ir tikai viena. Kā liekas, kam būs lielāka iespēja tikt pie spēles laika, ja 2 vārtsargi demonstrēs puslīdz vienādu spēli?

P.S.
Lai būtu skaidrs, domāju, ka jāprecizē - es nesaku, ka CBJ GM apzināti tagad gremdē Elvi vai Matīsu, par visām varītēm cenšoties izvilkt gaismā savējos. Nē. Viņš, atbilstoši savam redzējumam, īpaši pievēršas savu favorītu attīstīšanai. Nosacīti - liek likmi uz somiem, kamēr pārējie, kas, tā nu ir sanācis, ir abi Latvijas vārtsargi, ir jācīnās bez šāda protekcionisma. Ja likme nostrādās, viņš būs varonis, ja nē, tad ar viņa savārīto putru būs jātiek galā jau citiem.

     [+] [-]

, 2019-11-24 17:08, pirms 4 gadiem
Vēl jāstrādā Elvim pa AHL ,tad arī būs rezultāts.Viss paša rokās, un nav jēgas lieki ņemties "kā būtu ja būtu" ,vai "tagad būs tā vai šitā".Dzīve visu saliek pa plauktiņiem.Vai Irbem 1. sezonā arī caur "smadzenēm netriecās šaubu un izbaiļu bultas"? Rezultātu visi redzam - mums ir viens no izcilākajiem hokejistiem un personībām. Elvim viss izdosies. Tikai darba un nodošanās ,kā arī laika jautājums. Visi zin viņa potenciālu.

     [+] [-]

, 2019-11-24 17:21, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: GM izvēle bija sākt sezonu ar Korpisalo (4 sezonas NHL) un Merzļikinu, kuram ZAmerikas pieredzes nav nemaz. Protams, ka pastāvēja iespēja, ka šis apstāklis nebūs šķērslis labai spēlei, taču, kā redzams, ir. GM, kā variants, varētu nosūtīt Elvi uz AHL un vietā ņemt kādu citu, taču, kāda liela nelaime, tas pats GM neko jau nav parakstījis, lai viņam bez viena karjeras-bekapa būtu kāds cits vārtsargs ar NHL pieredzi, kas varētu šādās situācijās ķert ripas.

Tas ko es rakstu - somiem šajā situācijā tiek veidoti īpaši apstākļi. Tāda prakse pastāv. Ja atceries, arī Irbe savulaik WSHL treneru korpusā nonāca tāpēc, lai audzinātu tā laika labāko-jauno-ārpus-NHL, Varlamovu. Parasti to dara, lai šo spēlētāja attīstības/pierašanas procesu padarītu maksimāli efektīvu.

Kā tev pašam liekas, ja CBJ GM būtu kāds amerikānis vai kanādietis, būtu šāda ņemšanās? Man liekas, ka nē.

Paturpinot šo sazvērestības teoriju, kas nemaz nekāda sazvērestības teorija nav, vien tādi provokatīvi secinājumi par CBJ darbībām, ja jau komanda tik ļoti "ieguldās" savos somu vārtsargos, tad kaut kad jau gaida atdevi, ne? Savukārt vieta vārtos ir tikai viena. Kā liekas, kam būs lielāka iespēja tikt pie spēles laika, ja 2 vārtsargi demonstrēs puslīdz vienādu spēli?

P.S.
Lai būtu skaidrs, domāju, ka jāprecizē - es nesaku, ka CBJ GM apzināti tagad gremdē Elvi vai Matīsu, par visām varītēm cenšoties izvilkt gaismā savējos. Nē. Viņš, atbilstoši savam redzējumam, īpaši pievēršas savu favorītu attīstīšanai. Nosacīti - liek likmi uz somiem, kamēr pārējie, kas, tā nu ir sanācis, ir abi Latvijas vārtsargi, ir jācīnās bez šāda protekcionisma. Ja likme nostrādās, viņš būs varonis, ja nē, tad ar viņa savārīto putru būs jātiek galā jau citiem.
Soms ir atnesis visas uzvaras, kas Kolumbusai šosezon ir.
Elvim uzvaras ir apaļa 0.
Tad jautājums tev pašam - kuru liksi kastē? Pieņemu, ka tev prioritāte būtu uzvaras.

     [+] [-]

, 2019-11-24 18:27, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Kas tad ir mega kļūda? Deva piespēli "gaisam", kur realitātē veiksmīgākā situācija būtu pārmetiens, taču trāpija pretiniekam, kurš iesita ripu viņa vārtos, un tā arī bija izšķirošā situācija.
Elvis acīmredzami vienkārši pārrēķinājās, jo uz lielā ledus teiksim tādā Šveicē iespējams pat būtu sanācis pass savam čomam uz tālo zilo līniju, bet ZA viss ir kompaktāk arī laukums šaurāks, spēlētāju "burziņš" lielāks(mazāk brīvas vietas) un līdz ar to sanāca kā sanāca... no kļūdām mācās, bet padaudz viņam jau to kļūdu un hvz cik liela ir CBJ GM-a un arī treneru pacietība šajā gaijumā.... kāda šāda kļūda var būt arī pēdējā vismaz lielajā līgā. No komandas(kluba sistēmas) jau domāju sezonas gaitā neviens viņu ārā tagad nemetīs kamēr ir līgums, bet līgums arī cik zinu ir tikai uz šo sezonu... tapēc Elvim, jāsāk domāt par snieguma uzlabošanu un "stāvēšanu uz galvas", jo savādāk gana drīz sezonas turpinājums var būt iekš AHL...

     [+] [-]

, 2019-11-24 18:42, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Elvis acīmredzami vienkārši pārrēķinājās, jo uz lielā ledus teiksim tādā Šveicē iespējams pat būtu sanācis pass savam čomam uz tālo zilo līniju, bet ZA viss ir kompaktāk arī laukums šaurāks, spēlētāju "burziņš" lielāks(mazāk brīvas vietas) un līdz ar to sanāca kā sanāca... no kļūdām mācās, bet padaudz viņam jau to kļūdu un hvz cik liela ir CBJ GM-a un arī treneru pacietība šajā gaijumā.... kāda šāda kļūda var būt arī pēdējā vismaz lielajā līgā. No komandas(kluba sistēmas) jau domāju sezonas gaitā neviens viņu ārā tagad nemetīs kamēr ir līgums, bet līgums arī cik zinu ir tikai uz šo sezonu... tapēc Elvim, jāsāk domāt par snieguma uzlabošanu un "stāvēšanu uz galvas", jo savādāk gana drīz sezonas turpinājums var būt iekš AHL...
iespējams te(spirtacentrā) pārāk daudz visādu kolhoznieku, kas domā , ka NHL arī izmet spēlētājus uz ielas tieši tāpat kā ģinamas čekists

     [+] [-]

, 2019-11-24 18:45, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Soms ir atnesis visas uzvaras, kas Kolumbusai šosezon ir.
Elvim uzvaras ir apaļa 0.
Tad jautājums tev pašam - kuru liksi kastē? Pieņemu, ka tev prioritāte būtu uzvaras.
Protams, ka uzvaras, taču tajā pašā laikā mana prioritāte būtu kaujasspējīga sastāva izveide un es mēģinātu saprast kas notiek ar to vārtsargu, kuram neiet.

Tāpat būtu ļoti svarīgi redzēt kā vārtsargs izskatās treniņos, kāds ir viņa progress un, varbūt, lielākā sliktas spēles vaina ir mazā spēļu prakse. Tad jau būtu jāskatās kur to praksi dabūt. Atļaut spēlēt vismaz pāris spēles pēc kārtas, varbūt, atļaut spēlēt mājas arēnā, varbūt nosūtīt uz AHL.

Tas noteikti nav tik vienkārši kā - uzvari - spēlē, zaudē - ej prom.

     [+] [-]

, 2019-11-24 19:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: iespējams te(spirtacentrā) pārāk daudz visādu kolhoznieku, kas domā , ka NHL arī izmet spēlētājus uz ielas tieši tāpat kā ģinamas čekists
Tu tā ir kolhoza "prioritāte", jeb kā tagad moderni teikt, "fīča" mētāt spēlētājus uz ielas pa sezonas vidu! Neesmu čekojis statistiku, kas ko tur atlaidis jau šogad, bet pieļauju, ka čekista TRTD šajā jomā šogad ir līderi - jau nevāju baru ar spēlētājiem ir izplivinājuši uz ielas.... pie kam dažu labu tādu, kas tīri labi ir jau iejuties citā KHL komandā...

     [+] [-]

, 2019-11-24 19:56, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, ka uzvaras, taču tajā pašā laikā mana prioritāte būtu kaujasspējīga sastāva izveide un es mēģinātu saprast kas notiek ar to vārtsargu, kuram neiet.

Tāpat būtu ļoti svarīgi redzēt kā vārtsargs izskatās treniņos, kāds ir viņa progress un, varbūt, lielākā sliktas spēles vaina ir mazā spēļu prakse. Tad jau būtu jāskatās kur to praksi dabūt. Atļaut spēlēt vismaz pāris spēles pēc kārtas, varbūt, atļaut spēlēt mājas arēnā, varbūt nosūtīt uz AHL.

Tas noteikti nav tik vienkārši kā - uzvari - spēlē, zaudē - ej prom.
Tur jau tā lieta, ka Elvim vajag "ieburzīties"(ierubīt fišku) tajā ZA hoķī kā sugā, jo spēles stils it citādāks un arī spēlētāji ir krietni meistraīgāki vismaz lielajā līgā. Iespējams tāda patusošana ~10 spēļu apjomā pa AHL ar regulāru spēļu praksi būtu gana svētīga viņam tagad. Faktiski pat ne tagad, bet domāju ko tādu(regulāru spēļu praksi) čalim vajadzēja jau sezonas sākumā kaut pa to AHL paburzoties. A čalis gribēja visu un uzreiz... pats sadomājās ka nu tik tagad ieleks pa taisno NHL un būs "rokzvaigzne"! A nekā! Tā tās lietas nenotiek. Es pat nezinu nevienu Eiropas vārtsargu kas pa taisno tā no kādas Eiropas līgas būtu uzreiz "ielecis" NHL un sācis tur uzreiz kapāt kā stabils Nr.1! Ja pat kāds tāds ir tad domāju tādus var uz vienas rokas 2-3 pirkstiem saskaitīt... Es nesaprotu ko tur tas vārtsargu treneris dara, ja neredz, ka Elvis laiž bieži vien pozicionālas lažas, jo nepareizi ieņem pozīciju un bieži vien tas beidzas ar vārtu zaudējumu. To ne es saku(bet es kopumā tam piekrītu), to Irbe saka kas ir pavērojis savu bariņu jau Elvja spēļu! Varu vēlreiz iemest linku ja kāds nav redzējis. Loti laba intervija manuprāt, ko arī Elvim vajadzētu pačekot! Arča viņam sliktu neieteiks. https://www.youtube.com/watch?v=SA5...

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:02, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Elvim vajag "ieburzīties"(ierubīt fišku) tajā ZA hoķī kā sugā, jo spēles stils it citādāks un arī spēlētāji ir krietni meistraīgāki vismaz lielajā līgā. Iespējams tāda patusošana ~10 spēļu apjomā pa AHL ar regulāru spēļu praksi būtu gana svētīga viņam tagad. Faktiski pat ne tagad, bet domāju ko tādu(regulāru spēļu praksi) čalim vajadzēja jau sezonas sākumā kaut pa to AHL paburzoties. A čalis gribēja visu un uzreiz... pats sadomājās ka nu tik tagad ieleks pa taisno NHL un būs "rokzvaigzne"! A nekā! Tā tās lietas nenotiek. Es pat nezinu nevienu Eiropas vārtsargu kas pa taisno tā no kādas Eiropas līgas būtu uzreiz "ielecis" NHL un sācis tur uzreiz kapāt kā stabils Nr.1! Ja pat kāds tāds ir tad domāju tādus var uz vienas rokas 2-3 pirkstiem saskaitīt... Es nesaprotu ko tur tas vārtsargu treneris dara, ja neredz, ka Elvis laiž bieži vien pozicionālas lažas, jo nepareizi ieņem pozīciju un bieži vien tas beidzas ar vārtu zaudējumu. To ne es saku(bet es kopumā tam piekrītu), to Irbe saka kas ir pavērojis savu bariņu jau Elvja spēļu! Varu vēlreiz iemest linku ja kāds nav redzējis. Loti laba intervija manuprāt, ko arī Elvim vajadzētu pačekot! Arča viņam sliktu neieteiks. https://www.youtube.com/watch?v=SA5qNuy2KSo&t=4s
Interesanti, ka Brodērs no CHL sāka ar NHL, bet neizdevās, tad nospēlēja sezonu AHL un tikai tad uz NHL.

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:09, pirms 4 gadiem
Es saku, ka tas kosmoss starp NHL un pārējām līgām ir milzīgs tieši domāšanas ziņā, jo katra neuzmanība, pārgalvība var begties ar vārtu zaudēšanu.
Tā mežonīgā konkurence- visi uz vienu līgu, kur 50% nopelna miljonu pēc nodokļiem ir baigais dzinulis.

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:10, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti, ka Brodērs no CHL sāka ar NHL, bet neizdevās, tad nospēlēja sezonu AHL un tikai tad uz NHL.
nekā interesanta. daudzi CHL(NCAA) sezonas beigušie spēlētāji pavasarī tiek iespēlēti savos klubos(kas viņus draftējuši). arī pašlaik tas notiek bieži un redzams , ka pavasaros tiek iespēlēti NHL klubos spēlētāji un nākošā sezona septembrī sākas AHL!
nākošā sezona jau ir pavisam cita sezona...

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es saku, ka tas kosmoss starp NHL un pārējām līgām ir milzīgs tieši domāšanas ziņā, jo katra neuzmanība, pārgalvība var begties ar vārtu zaudēšanu.
To arī Irbe saka tai intervijā, ka tur tieši domāšanas ātrums(lēmumu pieņemšanā, pareizas pozīcijas ieņemšanā) atšķiras no citām līgām, jo tur (NHL) katra neuzmanība var beigties ar vārtu zaudējumu par cik hokejs tur ir ātrāks - laukumi mazāki + spēlētāji meistarīgāki, kas met no visām pozīcijām knapi zonā ieejot, pie tā visa vajag piešauties.

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:18, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nekā interesanta. daudzi CHL(NCAA) sezonas beigušie spēlētāji pavasarī tiek iespēlēti savos klubos(kas viņus draftējuši). arī pašlaik tas notiek bieži un redzams , ka pavasaros tiek iespēlēti NHL klubos spēlētāji un nākošā sezona septembrī sākas AHL!
nākošā sezona jau ir pavisam cita sezona...
Jā paldies, ka informēji. Tā tas izskatās, bet fakts, ka visi "Brodēri, Hašēki vai šīs desmitgades labākie spēlē AHL un nenāk ar uzstādījumu, ka visu jau esmu sasniedzis un mani AHL nedrīkst nosūtīt.

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:20, pirms 4 gadiem
Stenliju čempions Flerī ir krietni "saēdies" AHL spēļu...

     [+] [-]

, 2019-11-24 20:24, pirms 4 gadiem
Ir protams kadri kā Bobrovskis, kas teicami ieleca NHL, bet tādu ir liels retums un pat NHL apskatnieki brīnījās.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-24 20:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ir protams kadri kā Bobrovskis, kas teicami ieleca NHL, bet tādu ir liels retums un pat NHL apskatnieki brīnījās.
otrs no Eiropas ir Lundkvists, kas nav bijis fermā...
Merzļikins trešais vairs nav, jo vienu spēli jau nospēlējis fermā