Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ržiga: "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi"

Ržiga: "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi"
Milošs Ržiga
Foto: inoprosport.ru

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēles starp Maskavas "Spartak" un Rīgas "Dinamo" komandām (2:3), savus pēcspēles komentārus sniedza mājinieku komandas treneris Milošs Ržiga un Juliuss Šuplers.

"Neesmu apmierināts ar komandas spēli no pirmās līdz pēdējai minūtei," iesāk mājinieku komandas treneris Milošs Ržiga. "Ņemot vērā vēl to faktu, ka mums nepaveicās – pretiniekam bija divi momenti un viņi guva trīs vārtus. Mēs spēlējām pretīgi. Aktivitāte – nulle, slidojums nekāds, nekādas agresivitātes. Esmu ļoti, ļoti neapmierināts."

"Maniem spēlētājiem šovakar vienkārši nebija garastāvoklis. Tik vāja komanda ("Spartak") Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi. Viņi spēlēja uz zilās līnijas un pa vārtiem praktiski nemeta. Nesaprotu dažus savas komandas spēlētājus, it sevišķi Štefanu Ružicku. Nevaru pateikt, ka Rīgas "Dinamo" nav mūsu komanda. Īstenībā, ja spēlēsim tā, kā to darījām šodien, tad visas komandas ''nebūs mūsu''."

"Priecīgs, ka uzvarējām," saka Juliuss Šuplers. "Krāt punktus, grūtā grafika dēļ, nav viegli. Kaut kur mums šodien paveicās. Prieks, ka labi aizsargājāmies, kad daudz spēlējām mazākumā. Dažreiz KHL ir tā, ka komanda, kas turnīra tabulā atrodas zemāk, uzvar līderus. Paldies puišiem par spēli."

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

 +74 [+] [-]

, 2009-11-30 21:46, pirms 14 gadiem
Rīgu tev šogad neuzvarēt ne tad, kad met, ne tad, akd nemet

 +35 [+] [-]

, 2009-11-30 21:46, pirms 14 gadiem
Noraidījumu Dinamo komandā bija daudz par daudz !

 +29 [+] [-]

, 2009-11-30 21:47, pirms 14 gadiem
Lai turpinaas spartak zaudeejumi pret RDinamo!

 +65 [+] [-]

, 2009-11-30 21:47, pirms 14 gadiem
Nu neprot Ržiga zaudēt! Ir tev DR klupšanas akmens, ir! Un nevajag te stāstīt, ka 3 zāģi ir sagadīšanās, smieklīgi.

TIKAI RĪGA, TIKAI DINAMO!

 +18 [+] [-]

, 2009-11-30 21:48, pirms 14 gadiem
Ržiga prot sev publicitāti taisīt !

 +26 [+] [-]

, 2009-11-30 21:49, pirms 14 gadiem
Ržiga iedzīts stresā

 +18 [+] [-]

, 2009-11-30 21:49, pirms 14 gadiem
Man vismaz patīk viņa attieksme.

 +23 [+] [-]

, 2009-11-30 21:50, pirms 14 gadiem
ha, ha, ha besī Dinamo viņam

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 21:51, pirms 14 gadiem
Es nesapratu, tas "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nespēlēja" bija domats par Dinamo vai Spartaku?

 +13 [+] [-]

, 2009-11-30 21:51, pirms 14 gadiem
Tad jau skaitās, ka Iguldena mestā ripa, kas atsitās pret štangu ar nebij metiens, un vairākumā ar vispār pa vārtiem nemetām..
Ir jau arī jāprot zaudēt...

 +11 [+] [-]

, 2009-11-30 21:52, pirms 14 gadiem
Jūlis Priecīgs

 +13 [+] [-]

, 2009-11-30 21:53, pirms 14 gadiem
Metieni pa vārtiem nebija. nu 43 metieni nav maz. Izcili nospēlēja Edgars. Spartak vārtsargs pats ielaida divas nu vnk cūcīgas ripas,bet par to tikai mums prieks.

  +9 [+] [-]

, 2009-11-30 21:53, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Es nesapratu, tas "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nespēlēja" bija domats par Dinamo vai Spartaku?
Spartaku bet tapat pateica ka mums bija tik 2 momenti lai gan ta nebija.Pretigs treneris..........

 +41 [+] [-]

, 2009-11-30 21:54, pirms 14 gadiem
Te noder Ingmāra Līdakas citāts:"Aizver muti!"

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 21:54, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: Jūlis Priecīgs
juulim ir pamats taadam buut!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 21:55, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: juulim ir pamats taadam buut!
a viņš vienmēr ir priecīgs un viesmīlīgs - džentlmenis
Slēpts komentārs: korratek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 21:58, pirms 14 gadiem
korratek rakstīja: Ar play-off komandām spēlējam līdzīgi, bet kad jāspēlē ar traktoristiem vai žigulistiem, tad nez kāpēc sanāk pagrūst.
Miķelis arī iepriciena - jau 3. noraidījums 2 spēlēs par grūdienu apmalē. Ar viņu viss normāli?
vismaz ieradis krieviem vietu, ja ne savadak ...
dzeks tempermentigaks ka ik dienas latvietis
bus labi

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 21:58, pirms 14 gadiem
Ržiga laikam tikai ar vienu kožaku staigā. Kā spēlējam pret Spartaku, tā rakstā viena un tā pati bilde. Mums žurnālisti ir tikai pie kompja.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 21:59, pirms 14 gadiem
1. "tik vāja komanda Skoļņikos vēl nebija spēlējusi"
2. par ržigu - auč!! uz mutes viņš toč nav kritis
3. džekiem, PROTAMS, jāuzkačā adrenalīns visiem, kas skatās spēli; visu laiku tā vienu vārtu starpība noraidījumu neapšaubāmi bija par daudz - daudzus varēja attaisnot, bet nu daži bija vnk nesaprotami.. labi, ka izdevās aizsargāties! Edžam milzu paldies! bet šams izbraukums pagaidām uz urrā, visu cieņu!! ceru redzēt ko līdzīgu arī pret Znaroku-Vītoliņu-Elisonu-Novāku lai veicas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 22:01, pirms 14 gadiem
"Viņi spēlēja uz zilās līnijas un pa vārtiem praktiski nemeta."! ko es varu pateikt-tas treneris ir pamatīgs IDIOTS-ja nemaldos,tad Spartaks ap 40 metieniem izdarīja pa mūsu vārtiem!!! IDIOTS!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 22:02, pirms 14 gadiem
Je! Mikelis, ja ieborteja jau ne pirmo reizi nevajadzigi.
Berzins ari, ka spele sak iet uz otro pusi, vai ir kads spiediens no pretinieka, tad sods garantets... It ka augums ir, nevar savakties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-11-30 22:06, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: DR ir spartaka bieds šosezon!!
Bet mūsu bieds ir CSKA un MD...ceru, ka šī situācija mainīsies, ja gribam tikt uz playoff.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 22:07, pirms 14 gadiem
Mazāk cepties vajag,musejie malaci nospeleja godam prieks liels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 22:11, pirms 14 gadiem
Mēs 2vas reizes uzmetām un 3reizes iemetām, bet SPARTAKS meta gandrīz 50reizes un tik 2vas iemeta, takā visu cieņu Edžam un Rīgas Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-30 22:11, pirms 14 gadiem
Dīvainā kārtā arī iepriekšējās Spartak spēles pret RD neizcēlš ar labu kvalitāti, bet iepriekš šādus epitetus savai komandai viņš neveltīja. Es gan neredzēju visu spēli, bet arī RD sniegums nelikās nekāds baigi krutais, taču Spartaks tiešām bija zem katras kritikas. Otrā labākā hokeja līga pasaulē, zinies...

 +14 [+] [-]

, 2009-11-30 22:12, pirms 14 gadiem
Man tā nāk rēka lasot Ržigas tekstus!
Cerams Dinamo uzvarēs savās mājās ar, un tad tie teksti būs vēl labāki!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 22:12, pirms 14 gadiem
Beidzot spēle, kad "fortūna" smaida mums - gan mūsu golos, gan Masala spēlē, gan tiesnešu svilpe mums par labu Par noraidījumiem, protams, ka pēc tam, kad tiesnešu kļūdas dēļ Spartaka golu nevarēja ieskaitīt, tiesneši skurpulozi sekoja mūsu darbībām un centās atdot Spartakam "parādu", labi, ka mūsējie izturēja un paldies tienešiem, par "laicīgo" svilpi

Nu līdz galam, gan fortūna nebija ar mums - ar to es domāju pāris vārtu stabus, bet nu bija ar mums pietiekami, lai mēs uzvarētu, vairāk arī nevajadzēja, pārējais, lai paliek nākamajām spēlēm.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 22:18, pirms 14 gadiem
Varu iedomaties ko vins saviem speletajiem teica peec speles gerbtuvees,noteikti nekas patikams tas nebija,daudzi no vina lamaam veel ilgi neatguusies.....

     [+] [-]

, 2009-11-30 22:19, pirms 14 gadiem
Packa rakstīja: Beidzot spēle, kad "fortūna" smaida mums - gan mūsu golos, gan Masala spēlē, gan tiesnešu svilpe mums par labu Par noraidījumiem, protams, ka pēc tam, kad tiesnešu kļūdas dēļ Spartaka golu nevarēja ieskaitīt, tiesneši skurpulozi sekoja mūsu darbībām un centās atdot Spartakam "parādu", labi, ka mūsējie izturēja un paldies tienešiem, par "laicīgo" svilpi

Nu līdz galam, gan fortūna nebija ar mums - ar to es domāju pāris vārtu stabus, bet nu bija ar mums pietiekami, lai mēs uzvarētu, vairāk arī nevajadzēja, pārējais, lai paliek nākamajām spēlēm.
Fortūna:
4,5 Dinamo (Edža tvēriens, neieskaitītie vārti, Arnsona 2 vārti, pusīti fortūnas dodu pie Sprukta vārtiem, jo ripa pārleca aizsargam pāri nūjai),
1Spartaks (vārtu stabs izglāba).

Pie tādas veiksmes attiecības zaudēt būtu neveiksme!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 22:20, pirms 14 gadiem
Lepnie krīt pirmie, tas arī šeit redzams, TIK VĀJA komanda kā DR neesot spēlējusi... par to vajadzētu vēlreiz šosezon Spartaku sakaut!!

  +6 [+] [-]

, 2009-11-30 22:22, pirms 14 gadiem
Prieks, ka varam labi nospēlēt arī bez Ozoliņa un Petrovicka. Kad viņi būs atpakaļ, būs vēl labāk.

     [+] [-]

, 2009-11-30 22:24, pirms 14 gadiem
Gazmjasspartaks

     [+] [-]

, 2009-11-30 22:25, pirms 14 gadiem
vf rakstīja: Lepnie krīt pirmie, tas arī šeit redzams, TIK VĀJA komanda kā DR neesot spēlējusi... par to vajadzētu vēlreiz šosezon Spartaku sakaut!!
Šāds tektu gan Ržiga neteica! Izlasi rakstu, nav jau nemaz tik daudz ko lasīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 22:44, pirms 14 gadiem
Ržiga - ( spontam pat zontam- a sam pad dažģom) tūlk. mute un izturēšanās lielāka kā varēšana.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 22:49, pirms 14 gadiem
Vēl jau Ržiga aizmirsa, ka Dinamo nemetot pa vārtiem vismaz divas reizes pa stabiņu trāpija.

  +7 [+] [-]

, 2009-11-30 22:49, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā vēl to faktu, ka mums nepaveicās – pretiniekam bija divi momenti un viņi guva trīs vārtus.

1. Tas ir teorētiski neiespējami
2. Kreipāns ir STULBS. Vienmēr, kad viņš komentē, saka kaut kādas stulbības par ielaistajiem vārtiem un pēc tā teiktā Dinamo vienmēr ielaiž. Neēsat pamanījuši? Tā arī šodien par to, ka Dinamo vēl nevienu spēli nav nospēlējusi sausā - uzreiz Spartaks iesit.
ANATOLIJ IBIOMAT! TEV VAIRS NAV PAR KO PARŪNĀT TIEŠRAIDĒ??????

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 22:50, pirms 14 gadiem
te kaudze ar neadekvātajiem savākusies - Ržiga šos jaukos izteikumus veltīja tieši DR,vai tiešām tik grūti to saprast!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 22:53, pirms 14 gadiem
hubert rakstīja: te kaudze ar neadekvātajiem savākusies - Ržiga šos jaukos izteikumus veltīja tieši DR,vai tiešām tik grūti to saprast!!!
Spriedām pēc raksta! Šobrīd skatos, ka viņš tiek labots un tulkots pa jaunam!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 22:54, pirms 14 gadiem
Saki ko gribi Mil, bet pozitīvu bilanci pret Dinamo Tu šosezon nedabūsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 23:01, pirms 14 gadiem
Spartak speleeeja taaa - kaa mees viņiem ļavam spēlēt! Ar to viss ir pateikts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 23:04, pirms 14 gadiem
Kā nav spēlējusi.. Šodien pat viena sliktāka komanda spēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:08, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Dīvainā kārtā arī iepriekšējās Spartak spēles pret RD neizcēlš ar labu kvalitāti, bet iepriekš šādus epitetus savai komandai viņš neveltīja. Es gan neredzēju visu spēli, bet arī RD sniegums nelikās nekāds baigi krutais, taču Spartaks tiešām bija zem katras kritikas. Otrā labākā hokeja līga pasaulē, zinies...
Skatijos spēli pa krievu Sportu (tur vismaz šiem bija studija pirms spēles, pārtraukumos un pēc spēles) un man viņu Sportu bišķi labāk rāda nekā LTV7 (paradoksāli, bet fakts! ) par cik viens ir uz sata un otrs "open air"..... šie tur bišķi paanalizēja spēli un nonāca pie secinājuma, ka Spartaks pēc Maskavas derbijiem (iepriekš šie CSKA un MD bija salikuši) ir bišķi atslābuši un iespējams emocionāli iztukšojušies iepriekšējās spēlēs tapēc arī šiem spēle šodien bija nekāda.... pārtraukumos - 1. pārtraukumā intervēja spartakieti (aizmirsu uzvārdu) un 2. pārtraukumā mūsu Sašku, pēc mača Jūli un spartakieti Kņazevu... un pēdējais izskatijās tā ir kā nupat būtu pamodies (!!!).....hmm.. moš šiem kāds "tusiņš" iepriekšējā naktī ir bijis....

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 23:08, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu, kas Spartak par problēmām spēlējot pre Rīgas Dinamo, bet viens man ir skaidrs jau tagad u.t.i., ka Spartak noteikti spēlēs izslēgšanas spēlēs, bet vai tur spēlēs Rīgas Dinamo man tādas pārliecības nav.
Pieļauju, ka tad kad Spartak spēlēs Play Off RD līdzjutēji varēs gremdēties saldās atmiņās par uzvarām par KHL grandiem, bet pats RD tajā laikā labākā gadijumā baudīs atvaļinājumus.
Galvenais lai Dinamo Riga ir blakus Minskai!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:09, pirms 14 gadiem
Nu Ržigam vajadzētu kādu sulīgu plakātu sagatavot Arēnā!

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:10, pirms 14 gadiem
Nakamreiz 6-0 RD uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:12, pirms 14 gadiem
ko tur daudz cepties? Uzvarējām un miers

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 23:14, pirms 14 gadiem
Trendy rakstīja: Ņemot vērā vēl to faktu, ka mums nepaveicās – pretiniekam bija divi momenti un viņi guva trīs vārtus.

1. Tas ir teorētiski neiespējami
2. Kreipāns ir STULBS. Vienmēr, kad viņš komentē, saka kaut kādas stulbības par ielaistajiem vārtiem un pēc tā teiktā Dinamo vienmēr
ielaiž. Neēsat pamanījuši? Tā arī šodien par to, ka Dinamo vēl nevienu spēli nav nospēlējusi sausā - uzreiz Spartaks iesit.
ANATOLIJ IBIOMAT! TEV VAIRS NAV PAR KO PARŪNĀT TIEŠRAIDĒ??????
Paklau, sīkais, rūpīgāk izpilgi uz rītdienu uzdotos latviešu valodas mājasdarbus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:16, pirms 14 gadiem
dinamo fanklubs varetu spartak trenerim pasniegt pudeli rigas balzamu,ja musejie uzvares velreiz,ta teikt nerviem palidz

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:18, pirms 14 gadiem
liela meistariba ir nelaut pretiniekam speeleet ,,savu,,speeli!
Un to ari izdarija RD!

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:20, pirms 14 gadiem
Kur var prese konferences video redzēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:24, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Skatijos spēli pa krievu Sportu (tur vismaz šiem bija studija pirms spēles, pārtraukumos un pēc spēles) un man viņu Sportu bišķi labāk rāda nekā LTV7 (paradoksāli, bet fakts! ) par cik viens ir uz sata un otrs "open air"..... šie tur bišķi paanalizēja spēli un nonāca pie secinājuma, ka Spartaks pēc Maskavas derbijiem (iepriekš šie CSKA un MD bija salikuši) ir bišķi atslābuši un iespējams emocionāli iztukšojušies iepriekšējās spēlēs tapēc arī šiem spēle šodien bija nekāda.... pārtraukumos - 1. pārtraukumā intervēja spartakieti (aizmirsu uzvārdu) un 2. pārtraukumā mūsu Sašku, pēc mača Jūli un spartakieti Kņazevu... un pēdējais izskatijās tā ir kā nupat būtu pamodies (!!!).....hmm.. moš šiem kāds "tusiņš" iepriekšējā naktī ir bijis....
Tā jau runā, ka viņiem tie derbiji ir daudz svarīgāki par spēlēm pret ne-Krievijas komandām, bet nu hvz, trīs punkti ir un paliek trīs punkti.

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:26, pirms 14 gadiem
Tu laikam neesi skatijies,,spartaka,,speeles pret citaam komandaam...
Jaa,Masaalskis bija labs,tas gan.

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:29, pirms 14 gadiem
atkal sastresojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:32, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: rziga,Tu esi analogs muusu krupim - schupleram.

paschu nomoka hemoroiidi,bet dakterim staasti,ka ausii vaarna iekakaajusi...

kas vainas bija spartaka speelei?! normaali speeleeja...un kas to vezumu ar metieniem uz edgara vaartiem izdariija?! kirovs lipmans,vai?!

vienvaard sakot,rzhiga,izeed d.irsu!
Spartak vispār spēlēja briesmīgi, nevar saprast ko tur grbēja, Rīga viennozīmigi uzvarēja jo vnk bija labāki!

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:37, pirms 14 gadiem
vinam varetu uzlikt kkadu sodu par tadiem izteikumiem

ceru ka rd izslegsanu spelu pirmaja karta sanaks spelet pret spartaku un tad sitas treneris vares iet dirs*

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:45, pirms 14 gadiem
Viņš to pateica par savu Spartaku lol, ko jūs te nikni domājat, ka viņš to teica par Dinamo

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:47, pirms 14 gadiem
""Maniem spēlētājiem šovakar vienkārši nebija garastāvoklis. Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi. Viņi spēlēja uz zilās līnijas un pa vārtiem praktiski nemeta. Nesaprotu dažus savas komandas spēlētājus, it sevišķi Štefanu Ružicku"

NU re, autors vēlreiz ir izlabojis savu rakstu! Nu par Dinamo nav ne vārda! Un šādi arī ir pareizi. Jo Ržiga nenosauc. Bet ņemot vērā, ka Spartaks zaudēja, tad domāju ka runa ir par Spartaku (otrkārt kāda Ržigam daļa kā spēle DR)

"Они играли на синей линии, почти не бросали. Я не понимаю некоторых своих игроков, особенно Штефана Ружичку. Я не могу сказать, что Рига – не наша команда. Вообще, если мы будем играть так, как играли сегодня, то все команды будут не нашими."

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:49, pirms 14 gadiem
Viņš par Dinamo vispār loģiski to nevarēja pateikt, jo mēs vinnējām šodien jau 3 reizi viņus

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:50, pirms 14 gadiem
Turklāt 1. un 2. periodā vairākumus Spartaks tiešām spēlēja gar zilo līniju (caur aizsargiem), 3. periodā parādījās saspēle tuvāk vārtiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:08, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā Spartak trenera izteikumus, tie ir teikti par savu komandu.
Īsti nav skaidrs, ko te daži labi cepjas???
Dinamo uzvarēja, tātad, kāda komanda uz laukuma bija vājāka par Dinamo, tātad tā bija...????...tā bija.....????? Pareizi!!!Spartak!!!
PROZĪT!!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 00:31, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tā jau runā, ka viņiem tie derbiji ir daudz svarīgāki par spēlēm pret ne-Krievijas komandām, bet nu hvz, trīs punkti ir un paliek trīs punkti.
Protams, ka 3 punkti arī Āfrikā ir 3 punkti un tās ir Spartak problēmas, ka viņi tos 3 punktus šodien pasēja.... Derbiji ne derbiji, bet jānoskaņojas ir katrai spēlei..... un kā jau teicu tās ir viņu problēmas, ka Spartak šodien spēlēja tā kā spēlēja - hrenova! RD jau arī pietiek pašiem savu problēmu....

     [+] [-]

, 2009-12-01 00:35, pirms 14 gadiem
Tak ko jūs cepjaties, Ržiga ir hokeja Mourinjo, vienmēr atradīs ko pateikt un ne jau to glaimojošāko!!!Ja jau Dinamo ir sliktākā komanda, tad kā Spartaks spēlē pret labākajām?!!pats laikam nesaprot kādu absurdu pateica!!! Un jā šī sliktākā komanda pašlaik Spartaku savstarpējos matčos liek 14:7!!!Nabaga nabaga visliktākā Spartak komanda!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:57, pirms 14 gadiem
Ržigam nav ko satraukties jo tāpat taču skaidrs ka Spartak būs playoff. Bet es negribu viņam piekrist ka Spartak bija pilnīgas nulles, nu nebij tā. RD nospēlēja ļoti organizēti un disciplinēti un izmantoja simtprocentīgi savas iespējas, tas arī viss

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:57, pirms 14 gadiem
ha ha trís várti no diviem momentiem Dievs dod arí turpmák tádu statistiku RD! (vai vél labák, protams, 5 várti no 4 momentiem)

     [+] [-]

, 2009-12-01 01:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu, kas Spartak par problēmām spēlējot pre Rīgas Dinamo, bet viens man ir skaidrs jau tagad u.t.i., ka Spartak noteikti spēlēs izslēgšanas spēlēs, bet vai tur spēlēs Rīgas Dinamo man tādas pārliecības nav.
Pieļauju, ka tad kad Spartak spēlēs Play Off RD līdzjutēji varēs gremdēties saldās atmiņās par uzvarām par KHL grandiem, bet pats RD tajā laikā labākā gadijumā baudīs atvaļinājumus.
nu nu... tikpat labi es pieļauju iespēju ka RD būs playoff un vismaz uz šo brīdi ir visas iespējas tur tikt. Bļin, Ivar, ja Tu tādā garā turpināsi es sākšu nīst LM un novēlēt viņiem neveiksmes

     [+] [-]

, 2009-12-01 01:56, pirms 14 gadiem
Viss jau baigi labi bet nu Bērziņš ATKAL fascineee - jau ntaas reizes ir ar muguru pakalju galvu u.c. Pret ripu. Vismaz labi ka vinju uzlaida jo tas ir dziivaa maaciibu graamata kaa nevajag speeleet hokeju - jeb Hokejberzinsovins kopumaa muuseejie malchi vieniigi soda minutes par daudz

  -2 [+] [-]

, 2009-12-01 06:29, pirms 14 gadiem
Nespīd tev ržiga pret Rīgu spēlēt
Jo Rīgai ir VARONIS SPRUKTS !
Tas tevi kā tādu memļaku
Apspēlē vienos vārtos
Viņš golus met un piespēles dod
Un pretiniekus liek bortā
Tāpēc, Ržiga, paliec jel rāms,
Vai paņem uz spartaku Spruktu !
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 07:56, pirms 14 gadiem
Labprāt ar Juliusu pasēdētu pie alus kausa.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-01 08:13, pirms 14 gadiem
Ržiha, kā parasti, ir tālu no objektivitātes un dzen tuftu. Spartaks spēlēja tā, kā atļāva RD. Un viss. Attiecīgi, RD nospēlēja ja nu ne perfekti, tad ļoti blīvi un labi aizsardzībā, ļaujot mest no ne pārāk bīstamām pozīcijām. Katrā gadījumā, haoss aizsardzībā, kuras balsts bija Ozoliņš(!), vairs nebija vērojams.

Starp citu, Heikila pēc Loko zaudējuma, atšķirībā no cimperlīgā Ržihas, normāli atzina, ka iemesls ir bijis 90% zaudētu divcīņu. Tā ka RD ir uz pareizā ceļa.

     [+] [-]

, 2009-12-01 08:27, pirms 14 gadiem
Masaļsķis zvērs!

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:03, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ržiha, kā parasti, ir tālu no objektivitātes un dzen tuftu. Spartaks spēlēja tā, kā atļāva RD. Un viss. Attiecīgi, RD nospēlēja ja nu ne perfekti, tad ļoti blīvi un labi aizsardzībā, ļaujot mest no ne pārāk bīstamām pozīcijām. Katrā gadījumā, haoss aizsardzībā, kuras balsts bija Ozoliņš(!), vairs nebija vērojams.
100% piekrītu
Starp citu, Heikila pēc Loko zaudējuma, atšķirībā no cimperlīgā Ržihas, normāli atzina, ka iemesls ir bijis 90% zaudētu divcīņu. Tā ka RD ir uz pareizā ceļa.

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:03, pirms 14 gadiem
100% piekrītu

  -2 [+] [-]

, 2009-12-01 09:07, pirms 14 gadiem
Trendy rakstīja: Ņemot vērā vēl to faktu, ka mums nepaveicās – pretiniekam bija divi momenti un viņi guva trīs vārtus.

1. Tas ir teorētiski neiespējami
2. Kreipāns ir STULBS. Vienmēr, kad viņš komentē, saka kaut kādas stulbības par ielaistajiem vārtiem un pēc tā teiktā Dinamo vienmēr ielaiž. Neēsat pamanījuši? Tā arī šodien par to, ka Dinamo vēl nevienu spēli nav nospēlējusi sausā - uzreiz Spartaks iesit.
ANATOLIJ IBIOMAT! TEV VAIRS NAV PAR KO PARŪNĀT TIEŠRAIDĒ??????
Attiecībā uz 2. p.pilnīgi piekrītu!Tas ir ārprāts-ja man nebūtu iespēja skatīties spēli pa ViasatBaltic kanālu,kur čalis normāli komentē,tad visdrīzāk ,7.kanālam būtu jānoņem skaņa,lai nedzirdētu Kreipāna&Andersona histēriskos komentārus,kas tikai uzdzen stresu un sliktu priekšnojautu!!!

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:21, pirms 14 gadiem
Ivar, bļins. Tu toč sāc jau bik kretinēt ar savu "naidu" pret RD Nu mēs visi to zinām kāda ir tava attieksme pret RD. NA**j tas ir jābazūnē uz katra soļa??? Vienreiz pateici savas domas un viss, ej gulēt. Ko tu maisies šeit?

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:32, pirms 14 gadiem
Rziga vispaar ir neadekvaats.

Muuseejie vakardien izskatiijaas pagurushi, bet noraxtiisim to uz ieprieksheejaas dienas jubilaaru suminaashanu
Vareeja redzeet ka 3. treshdaljas beigaas muuseejiem pietruukst speeka. Smaga izbraukumu tuure, bet ko dariit, jaaturpina speeleet.
Pret Znaroku buus gruuti. Man pat liekas, ka arii shoreiz zaudeesim, bet nu ceram ka muuseejie izliksies pa visiem 200% jo peec izbraukuma ir neliels paartraukums lai speeleetu maajaas.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 09:38, pirms 14 gadiem
Piekrītu Ržigam ļoti garlaicīga spēle pirmie vārti tādi miegaini un uz dullo un jāsaka ka visi hokeja dievi bija mūsu pusē ieskaitot aprotams Masaļski . Noraidījumi par daudz un metieni pārsteidzoši maz . Bet galvenais ka uzvara tagat tikai MVD vajag paņemt uz iesmiem. Znaroks baigi lecīgs palicis kautkā nepatīk vairs viņs.

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:46, pirms 14 gadiem
Kironkulis rakstīja: Ržiga ir hokeja Mourinjo, vienmēr atradīs ko pateikt un ne jau to glaimojošāko!
Tieši tā. Tikai daudzi šeit to nesaprot un tāpēc te ņemās. Viņš tāds vienmēr ir bijis un nav jēgas to ņemt galvā un kaut kā uz to reaģēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 11:13, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Es nesapratu, tas "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nespēlēja" bija domats par Dinamo vai Spartaku?
iemacies lasit rakstu pirms jauta

     [+] [-]

, 2009-12-01 11:15, pirms 14 gadiem
maks0n rakstīja: Viņš to pateica par savu Spartaku lol, ko jūs te nikni domājat, ka viņš to teica par Dinamo
bet vienalga besi ja pasaka ka komanda uzmet divas reizes un gust tris vartus.. skiet skaitit vins labi nemak, jo bija daudz bistamu momentu pie vinu vartiem. kaut vai tās ka divreiz tiri stabins glaba.

     [+] [-]

, 2009-12-01 12:11, pirms 14 gadiem
Spartakam vislielākais bieds ir PO ar RD

  +2 [+] [-]

, 2009-12-01 12:39, pirms 14 gadiem
mani priecee ka sezonas saakumaa visi Dinamo noliceeji peekshnji ir metushi kazjoku otraadi un atkal juutaas baigi Dinamo speci un lielie fani

     [+] [-]

, 2009-12-01 13:04, pirms 14 gadiem
Man aizvien vairāk sāk likties, ka Spartak treneris ir nervu slimnieks-visu laiku streso. Ir spēles kur komandai vienkārši veicas un šoreiz tie kam veicas bijām mēs.
Kā spēlētājiem var nebūt garstāvokļa, lai labi spēlētu? Ja spēlē tad uz visiem 100%. Nevajag meklēt nejēdzīgus iemeslus, kad jāatzīst-Dinamo bija labāki. Mūsējo uzvaras trijās no trijām spēlēm tomēr liek izdarīt secinājumus

  -3 [+] [-]

, 2009-12-01 13:35, pirms 14 gadiem
Ržiga, ržiga, cik vari tu pūst?
Visādu šitādu tuftu?
Vai gan tu gribi lai Cipulis
Ieliek ar nūju pa ķobi ?
Mārtiņš jau jokus nesaprot
Un neklausīs, ko tu muldi!
Viņš tevi vienkārši izrubīs
Palīgos aicinot Uldi !