Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ržiga: "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi"

Ržiga: "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi"
Milošs Ržiga
Foto: inoprosport.ru

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēles starp Maskavas "Spartak" un Rīgas "Dinamo" komandām (2:3), savus pēcspēles komentārus sniedza mājinieku komandas treneris Milošs Ržiga un Juliuss Šuplers.

"Neesmu apmierināts ar komandas spēli no pirmās līdz pēdējai minūtei," iesāk mājinieku komandas treneris Milošs Ržiga. "Ņemot vērā vēl to faktu, ka mums nepaveicās – pretiniekam bija divi momenti un viņi guva trīs vārtus. Mēs spēlējām pretīgi. Aktivitāte – nulle, slidojums nekāds, nekādas agresivitātes. Esmu ļoti, ļoti neapmierināts."

"Maniem spēlētājiem šovakar vienkārši nebija garastāvoklis. Tik vāja komanda ("Spartak") Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi. Viņi spēlēja uz zilās līnijas un pa vārtiem praktiski nemeta. Nesaprotu dažus savas komandas spēlētājus, it sevišķi Štefanu Ružicku. Nevaru pateikt, ka Rīgas "Dinamo" nav mūsu komanda. Īstenībā, ja spēlēsim tā, kā to darījām šodien, tad visas komandas ''nebūs mūsu''."

"Priecīgs, ka uzvarējām," saka Juliuss Šuplers. "Krāt punktus, grūtā grafika dēļ, nav viegli. Kaut kur mums šodien paveicās. Prieks, ka labi aizsargājāmies, kad daudz spēlējām mazākumā. Dažreiz KHL ir tā, ka komanda, kas turnīra tabulā atrodas zemāk, uzvar līderus. Paldies puišiem par spēli."

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:32, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: rziga,Tu esi analogs muusu krupim - schupleram.

paschu nomoka hemoroiidi,bet dakterim staasti,ka ausii vaarna iekakaajusi...

kas vainas bija spartaka speelei?! normaali speeleeja...un kas to vezumu ar metieniem uz edgara vaartiem izdariija?! kirovs lipmans,vai?!

vienvaard sakot,rzhiga,izeed d.irsu!
Spartak vispār spēlēja briesmīgi, nevar saprast ko tur grbēja, Rīga viennozīmigi uzvarēja jo vnk bija labāki!

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:37, pirms 14 gadiem
vinam varetu uzlikt kkadu sodu par tadiem izteikumiem

ceru ka rd izslegsanu spelu pirmaja karta sanaks spelet pret spartaku un tad sitas treneris vares iet dirs*

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:45, pirms 14 gadiem
Viņš to pateica par savu Spartaku lol, ko jūs te nikni domājat, ka viņš to teica par Dinamo

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:47, pirms 14 gadiem
""Maniem spēlētājiem šovakar vienkārši nebija garastāvoklis. Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nebija spēlējusi. Viņi spēlēja uz zilās līnijas un pa vārtiem praktiski nemeta. Nesaprotu dažus savas komandas spēlētājus, it sevišķi Štefanu Ružicku"

NU re, autors vēlreiz ir izlabojis savu rakstu! Nu par Dinamo nav ne vārda! Un šādi arī ir pareizi. Jo Ržiga nenosauc. Bet ņemot vērā, ka Spartaks zaudēja, tad domāju ka runa ir par Spartaku (otrkārt kāda Ržigam daļa kā spēle DR)

"Они играли на синей линии, почти не бросали. Я не понимаю некоторых своих игроков, особенно Штефана Ружичку. Я не могу сказать, что Рига – не наша команда. Вообще, если мы будем играть так, как играли сегодня, то все команды будут не нашими."

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:49, pirms 14 gadiem
Viņš par Dinamo vispār loģiski to nevarēja pateikt, jo mēs vinnējām šodien jau 3 reizi viņus

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 23:50, pirms 14 gadiem
Turklāt 1. un 2. periodā vairākumus Spartaks tiešām spēlēja gar zilo līniju (caur aizsargiem), 3. periodā parādījās saspēle tuvāk vārtiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:08, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā Spartak trenera izteikumus, tie ir teikti par savu komandu.
Īsti nav skaidrs, ko te daži labi cepjas???
Dinamo uzvarēja, tātad, kāda komanda uz laukuma bija vājāka par Dinamo, tātad tā bija...????...tā bija.....????? Pareizi!!!Spartak!!!
PROZĪT!!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 00:31, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tā jau runā, ka viņiem tie derbiji ir daudz svarīgāki par spēlēm pret ne-Krievijas komandām, bet nu hvz, trīs punkti ir un paliek trīs punkti.
Protams, ka 3 punkti arī Āfrikā ir 3 punkti un tās ir Spartak problēmas, ka viņi tos 3 punktus šodien pasēja.... Derbiji ne derbiji, bet jānoskaņojas ir katrai spēlei..... un kā jau teicu tās ir viņu problēmas, ka Spartak šodien spēlēja tā kā spēlēja - hrenova! RD jau arī pietiek pašiem savu problēmu....

     [+] [-]

, 2009-12-01 00:35, pirms 14 gadiem
Tak ko jūs cepjaties, Ržiga ir hokeja Mourinjo, vienmēr atradīs ko pateikt un ne jau to glaimojošāko!!!Ja jau Dinamo ir sliktākā komanda, tad kā Spartaks spēlē pret labākajām?!!pats laikam nesaprot kādu absurdu pateica!!! Un jā šī sliktākā komanda pašlaik Spartaku savstarpējos matčos liek 14:7!!!Nabaga nabaga visliktākā Spartak komanda!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:57, pirms 14 gadiem
Ržigam nav ko satraukties jo tāpat taču skaidrs ka Spartak būs playoff. Bet es negribu viņam piekrist ka Spartak bija pilnīgas nulles, nu nebij tā. RD nospēlēja ļoti organizēti un disciplinēti un izmantoja simtprocentīgi savas iespējas, tas arī viss

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:57, pirms 14 gadiem
ha ha trís várti no diviem momentiem Dievs dod arí turpmák tádu statistiku RD! (vai vél labák, protams, 5 várti no 4 momentiem)

     [+] [-]

, 2009-12-01 01:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu, kas Spartak par problēmām spēlējot pre Rīgas Dinamo, bet viens man ir skaidrs jau tagad u.t.i., ka Spartak noteikti spēlēs izslēgšanas spēlēs, bet vai tur spēlēs Rīgas Dinamo man tādas pārliecības nav.
Pieļauju, ka tad kad Spartak spēlēs Play Off RD līdzjutēji varēs gremdēties saldās atmiņās par uzvarām par KHL grandiem, bet pats RD tajā laikā labākā gadijumā baudīs atvaļinājumus.
nu nu... tikpat labi es pieļauju iespēju ka RD būs playoff un vismaz uz šo brīdi ir visas iespējas tur tikt. Bļin, Ivar, ja Tu tādā garā turpināsi es sākšu nīst LM un novēlēt viņiem neveiksmes

     [+] [-]

, 2009-12-01 01:56, pirms 14 gadiem
Viss jau baigi labi bet nu Bērziņš ATKAL fascineee - jau ntaas reizes ir ar muguru pakalju galvu u.c. Pret ripu. Vismaz labi ka vinju uzlaida jo tas ir dziivaa maaciibu graamata kaa nevajag speeleet hokeju - jeb Hokejberzinsovins kopumaa muuseejie malchi vieniigi soda minutes par daudz

  -2 [+] [-]

, 2009-12-01 06:29, pirms 14 gadiem
Nespīd tev ržiga pret Rīgu spēlēt
Jo Rīgai ir VARONIS SPRUKTS !
Tas tevi kā tādu memļaku
Apspēlē vienos vārtos
Viņš golus met un piespēles dod
Un pretiniekus liek bortā
Tāpēc, Ržiga, paliec jel rāms,
Vai paņem uz spartaku Spruktu !
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 07:56, pirms 14 gadiem
Labprāt ar Juliusu pasēdētu pie alus kausa.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-01 08:13, pirms 14 gadiem
Ržiha, kā parasti, ir tālu no objektivitātes un dzen tuftu. Spartaks spēlēja tā, kā atļāva RD. Un viss. Attiecīgi, RD nospēlēja ja nu ne perfekti, tad ļoti blīvi un labi aizsardzībā, ļaujot mest no ne pārāk bīstamām pozīcijām. Katrā gadījumā, haoss aizsardzībā, kuras balsts bija Ozoliņš(!), vairs nebija vērojams.

Starp citu, Heikila pēc Loko zaudējuma, atšķirībā no cimperlīgā Ržihas, normāli atzina, ka iemesls ir bijis 90% zaudētu divcīņu. Tā ka RD ir uz pareizā ceļa.

     [+] [-]

, 2009-12-01 08:27, pirms 14 gadiem
Masaļsķis zvērs!

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:03, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ržiha, kā parasti, ir tālu no objektivitātes un dzen tuftu. Spartaks spēlēja tā, kā atļāva RD. Un viss. Attiecīgi, RD nospēlēja ja nu ne perfekti, tad ļoti blīvi un labi aizsardzībā, ļaujot mest no ne pārāk bīstamām pozīcijām. Katrā gadījumā, haoss aizsardzībā, kuras balsts bija Ozoliņš(!), vairs nebija vērojams.
100% piekrītu
Starp citu, Heikila pēc Loko zaudējuma, atšķirībā no cimperlīgā Ržihas, normāli atzina, ka iemesls ir bijis 90% zaudētu divcīņu. Tā ka RD ir uz pareizā ceļa.

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:03, pirms 14 gadiem
100% piekrītu

  -2 [+] [-]

, 2009-12-01 09:07, pirms 14 gadiem
Trendy rakstīja: Ņemot vērā vēl to faktu, ka mums nepaveicās – pretiniekam bija divi momenti un viņi guva trīs vārtus.

1. Tas ir teorētiski neiespējami
2. Kreipāns ir STULBS. Vienmēr, kad viņš komentē, saka kaut kādas stulbības par ielaistajiem vārtiem un pēc tā teiktā Dinamo vienmēr ielaiž. Neēsat pamanījuši? Tā arī šodien par to, ka Dinamo vēl nevienu spēli nav nospēlējusi sausā - uzreiz Spartaks iesit.
ANATOLIJ IBIOMAT! TEV VAIRS NAV PAR KO PARŪNĀT TIEŠRAIDĒ??????
Attiecībā uz 2. p.pilnīgi piekrītu!Tas ir ārprāts-ja man nebūtu iespēja skatīties spēli pa ViasatBaltic kanālu,kur čalis normāli komentē,tad visdrīzāk ,7.kanālam būtu jānoņem skaņa,lai nedzirdētu Kreipāna&Andersona histēriskos komentārus,kas tikai uzdzen stresu un sliktu priekšnojautu!!!

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:21, pirms 14 gadiem
Ivar, bļins. Tu toč sāc jau bik kretinēt ar savu "naidu" pret RD Nu mēs visi to zinām kāda ir tava attieksme pret RD. NA**j tas ir jābazūnē uz katra soļa??? Vienreiz pateici savas domas un viss, ej gulēt. Ko tu maisies šeit?

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:32, pirms 14 gadiem
Rziga vispaar ir neadekvaats.

Muuseejie vakardien izskatiijaas pagurushi, bet noraxtiisim to uz ieprieksheejaas dienas jubilaaru suminaashanu
Vareeja redzeet ka 3. treshdaljas beigaas muuseejiem pietruukst speeka. Smaga izbraukumu tuure, bet ko dariit, jaaturpina speeleet.
Pret Znaroku buus gruuti. Man pat liekas, ka arii shoreiz zaudeesim, bet nu ceram ka muuseejie izliksies pa visiem 200% jo peec izbraukuma ir neliels paartraukums lai speeleetu maajaas.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 09:38, pirms 14 gadiem
Piekrītu Ržigam ļoti garlaicīga spēle pirmie vārti tādi miegaini un uz dullo un jāsaka ka visi hokeja dievi bija mūsu pusē ieskaitot aprotams Masaļski . Noraidījumi par daudz un metieni pārsteidzoši maz . Bet galvenais ka uzvara tagat tikai MVD vajag paņemt uz iesmiem. Znaroks baigi lecīgs palicis kautkā nepatīk vairs viņs.

     [+] [-]

, 2009-12-01 09:46, pirms 14 gadiem
Kironkulis rakstīja: Ržiga ir hokeja Mourinjo, vienmēr atradīs ko pateikt un ne jau to glaimojošāko!
Tieši tā. Tikai daudzi šeit to nesaprot un tāpēc te ņemās. Viņš tāds vienmēr ir bijis un nav jēgas to ņemt galvā un kaut kā uz to reaģēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 11:13, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Es nesapratu, tas "Tik vāja komanda Sokoļņikos šogad vēl nespēlēja" bija domats par Dinamo vai Spartaku?
iemacies lasit rakstu pirms jauta

     [+] [-]

, 2009-12-01 11:15, pirms 14 gadiem
maks0n rakstīja: Viņš to pateica par savu Spartaku lol, ko jūs te nikni domājat, ka viņš to teica par Dinamo
bet vienalga besi ja pasaka ka komanda uzmet divas reizes un gust tris vartus.. skiet skaitit vins labi nemak, jo bija daudz bistamu momentu pie vinu vartiem. kaut vai tās ka divreiz tiri stabins glaba.

     [+] [-]

, 2009-12-01 12:11, pirms 14 gadiem
Spartakam vislielākais bieds ir PO ar RD

  +2 [+] [-]

, 2009-12-01 12:39, pirms 14 gadiem
mani priecee ka sezonas saakumaa visi Dinamo noliceeji peekshnji ir metushi kazjoku otraadi un atkal juutaas baigi Dinamo speci un lielie fani

     [+] [-]

, 2009-12-01 13:04, pirms 14 gadiem
Man aizvien vairāk sāk likties, ka Spartak treneris ir nervu slimnieks-visu laiku streso. Ir spēles kur komandai vienkārši veicas un šoreiz tie kam veicas bijām mēs.
Kā spēlētājiem var nebūt garstāvokļa, lai labi spēlētu? Ja spēlē tad uz visiem 100%. Nevajag meklēt nejēdzīgus iemeslus, kad jāatzīst-Dinamo bija labāki. Mūsējo uzvaras trijās no trijām spēlēm tomēr liek izdarīt secinājumus