Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Krievu mediji: "Dinamo" nespēj vienoties ar Znaroku; piedāvās jaunu līgumu Šupleram

Jānis Celmiņš

Krievu mediji: "Dinamo" nespēj vienoties ar Znaroku; piedāvās jaunu līgumu Šupleram
Juliuss Šuplers
Foto: www.hcsalavat.ru

Rīgas „Dinamo” vadība piedāvāšot komandas galvenajam trenerim Juliusam Šupleram palikt amatā arī uz nākamo sezonu un piedāvās viņam jaunu līgumu, vēsta Krievijas sporta mediji.

Sarunas ar Rīgas „Dinamo” vadību esot bijušas arī Maskavas „Dinamo” un Latvijas izlases galvenajam trenerim Oļegam Znarokam, taču puses nav spējušas vienoties par līguma finansiālo pusi.

„Dinamo” Šuplera vadībā spēlē jau kopš komandas atjaunošanas brīža un visas trīs Kontinentālās Hokeja līgs (KHL) sezonas komanda spējusi iekļūt „play-off” turnīrā.

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

1 2 3 4 5 142 komentāri

 +20 [+] [-]

, 2011-03-16 13:35, pirms 14 gadiem
Nu Jūlis jau nu neatteiksies ,tas nu ir točno!
Viss atkal pa vecam!
Slēpts komentārs: Ribeiro

 +20 [+] [-]

, 2011-03-16 13:37, pirms 14 gadiem
bezceris , tas nozīmē ka vel vienu sezonu būs bezsakarā

  +8 [+] [-]

, 2011-03-16 13:38, pirms 14 gadiem
Protams, Znaroks jau pa velti nestraadaas.... Ja vareeja naudas delj pienjemt Vaacijas pilsonibu tad ari pec 10it gadiem nekas noteikti nebuus mainijies..... un ja godiigi- negribu vinju Dinamo!
Bet nu ka izlases treneris man vinjs patiik... tapec veiksmi Značok ar izlasi un turpmakajaa karjeraa

 +19 [+] [-]

, 2011-03-16 13:39, pirms 14 gadiem
Nevajag viņu te nevienam, ja paliks, tad norakstīta nākamā sezona. Cik ilgi var spēlēt uz Ozoliņa vadības pamatu?

     [+] [-]

, 2011-03-16 13:39, pirms 14 gadiem
Nu, ja šovakar būs atkal kārtīgs zāģis, tad neredzu iemeslu, lai būtu gribēšana pagarināt līgumu ar Jūli.. Tad būs tāds pats rezultāts kā pagājušajā gadā un ir skaidrs, cik ir maksimums, ko Šuplers var panākt ar Rīgas Dinamo. Domāju, ka Rietumu konferencē DR ir lielāks potenciāls.

 +35 [+] [-]

, 2011-03-16 13:42, pirms 14 gadiem
Kā var kritizēt Šupleru par sportiskajiem rezultātiem!? Rīgas Dinamo gada budžetam būtu jābūt vismaz 50 miljoni EUR un sastāvā būtu jāspēlē vismaz 70% leģionāru, lai varētu reālistiski cerēt izcīnīt Gagarina kausu vai kaut uzspēlēt finālā, bet tad tā vairs nebūtu Latvijas izlases bāzes komanda.

 +11 [+] [-]

, 2011-03-16 13:44, pirms 14 gadiem
Šo rakstu vajadzēja ielikt pēc šīvakara spēles iznākuma ,tad mēs redzētu īstos komentārus - kas ir kas?
Slēpts komentārs: Riitards

 +51 [+] [-]

, 2011-03-16 13:52, pirms 14 gadiem
Šūpis trīs gadus ir ticis PO. Divus pēdējos esam pārvarējuši 1. kārtu. Pēc rezultātiem spriežot, ļoti labs treneris.

Kā alternatīvu var aplūkot citu KHL treneri - Goluboviču. Ar metalurgu palika vienu vietu aiz strīpas- Dinamo Juniora. Pēc tam ar Torpedo vienu vietu aiz strīpas - PO.

Vai tiešām gribam mainīt Jūli mainīšanas pēc?

  -4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:00, pirms 14 gadiem
cermas, ka tikai baumas! ļoti negribētos viņu un visus viņa slovāku trešās šķiras leģionārus- mukušus, petrovickus redzēt vēl gadu RD

 +13 [+] [-]

, 2011-03-16 14:04, pirms 14 gadiem
un ko tad jūs gribiet? treneri, kas nespēs mūs ievest PO? priecāties, ka šupis ir uzticīgs RD un nav aizbēdzis uz kādu lielāku klubu, jo ar tādiem resursiem kādi viņam ir te tikai 1 no10 treneriem spētu sasniegt tādus rezultātus kā šupis
Slēpts komentārs: mtx03

 +15 [+] [-]

, 2011-03-16 14:10, pirms 14 gadiem
mtx03 rakstīja: nu b lja cik var...
Šuplera vadiibaa komanda nekad netiks augstaak par PO 2 kaartu
un speeles laikaa izskataas ka nevis treneris vada komandu bet gan komanda speelee kaa grib
cerams ka to slovaaku neapstiprinaas, jo sen jau ir redzams ka Šupis sevi pie RD stuures ir sen jau izsmeelis
gribēšu redzēt ko tu teiksi nākamsezon, kad cita trenera vadībā mēs netiksim PO
Slēpts komentārs: Cincendorfs
Slēpts komentārs: hoorai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:13, pirms 14 gadiem
Pagaidīsim sērijas ar Jaroslavļu iznākumu, un tad spriedīsim par Šuplera lietderību. Šupleram ir viens liels būtisks mīnuss, bet to pēc sērijas ar Jaroslavļu.

 +16 [+] [-]

, 2011-03-16 14:14, pirms 14 gadiem
mtx03 rakstīja: nu b lja cik var...
Šuplera vadiibaa komanda nekad netiks augstaak par PO 2 kaartu
un speeles laikaa izskataas ka nevis treneris vada komandu bet gan komanda speelee kaa grib
cerams ka to slovaaku neapstiprinaas, jo sen jau ir redzams ka Šupis sevi pie RD stuures ir sen jau izsmeelis
tagad paskaties palikuso komandu sastaavus un pasaki, kaadi buuutu tie argumenti ar ko RD vareetu tikt taalaak par 2 PO kaartu?
Uzskatu, ka Suplers ar sii briiza sastaavu un finansiaalajaam iespeejam ir izspiedis maksimumu!
buusim reaali

  +8 [+] [-]

, 2011-03-16 14:14, pirms 14 gadiem
Obligāti Rīgas Dinamo ir Jūlim jāpiedāvā līgums. Rezultāti mūsu komandai ir atzīstami.
Veiksmi mūsējiem šodienas cīņā !
Slēpts komentārs: ivucis2

 +22 [+] [-]

, 2011-03-16 14:18, pirms 14 gadiem
Es arī domāju, ka vēl vienu sezonu vajag Ozoliņu un Šupleru dabūt. Šupis vada komandu treniņos, Ozo - spēlēs. Laba formula.

Bet SC skolnieki un āmurgalvas, salasījušies Puči, protams, domā, ka Šupis ir ļaunuma sakne. Maz mēs esam lielos, bagātos klubus masējuši, jo īpaši šajā sezonā? Un to latvisko netikumu pagrūst vājākām komandām neviens, neviens mums neizdzīs!

Samierinās, tauta! Ar Šupleru mēs jau 3 gadus esam uzlēkuši augstāk par savu pakaļu. Un vienalga, kas "vada" komandu un ko kurš ar to jēdzienu domā.
Lai trenerus maina neveiksminieki!

 +10 [+] [-]

, 2011-03-16 14:18, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo iespēju griesti tiks sasniegti tad, kad te būs tāda nauda kā Minskā. (Bagātāki mēs diemžēl neesam). Tad mēs Petrovicka vietā varēsim atļauties Henriju, Štumpelu un Pletu un varbūt cīnīsimies ar to pašu Minsku par 8 vietu konferencē.

Kā gan Rīgas Dinamo varētu sastādīt konkurenci Magņitogorskai, Kazaņai, Ufai, Pēterburgai, Jarosļavļai vai kaut vai tam pašam noplukušajam Atlant? (Mozjakins vai Irgls pie mums būtu supermegazvaigznes, kuriem tāds Marsels Hossa pat slidas aizsiet nedrīkstētu!) Attopieties!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:19, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Kā var kritizēt Šupleru par sportiskajiem rezultātiem!? Rīgas Dinamo gada budžetam būtu jābūt vismaz 50 miljoni EUR un sastāvā būtu jāspēlē vismaz 70% leģionāru, lai varētu reālistiski cerēt izcīnīt Gagarina kausu vai kaut uzspēlēt finālā, bet tad tā vairs nebūtu Latvijas izlases bāzes komanda.

Nezinu protams kadas ir RD opcijas naudas utt. zina, bet domaju, ka Julim butu jasaka paldies pec sis sezonas.
Vai tad Stenliju visu laiku izcina bagataka komanda? Cik reizes Rangers to ir panemusi pedejos gados, kad vel pirm lokauta klubs bija ar vislielako budzetu liga? Cik reizes NYK ir vinnejushi pedejos gados NBA cempionatu? Madrides Real Chempionu liga cik biezi pedejos gados uzvar?

  -4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:21, pirms 14 gadiem
Nu re cik jauki. Par Latvijas "sporta flagmani" krievu mediji jau visu zina uz priekšu, kamēr te uz vietas vēl tumsā maldās. Simboliski.

P.S. Kāpēc par pārāko sasniegumu tiek uzskatīta 3x iekļūšana "play-off"? No 11 komandām 8 tiek, 3 netiek- ietikšana 8niekā ar solīdu budžetu ir pašsaprotami, nevis sasniegums.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:22, pirms 14 gadiem
Mezhsargs rakstīja: Nevajag viņu te nevienam, ja paliks, tad norakstīta nākamā sezona. Cik ilgi var spēlēt uz Ozoliņa vadības pamatu?
Līdz mirklim, kad Ozo beigs spēlētaja karjeru un pats sāks trenēt.
Kas zina, varbūt sāks ar Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:23, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Vai tad Stenliju visu laiku izcina bagataka komanda? Cik reizes Rangers to ir panemusi pedejos gados, kad vel pirm lokauta klubs bija ar vislielako budzetu liga? Cik reizes NYK ir vinnejushi pedejos gados NBA cempionatu? Madrides Real Chempionu liga cik biezi pedejos gados uzvar?
MVD Pelnrušķītes stāsts apliecina, ka Tev ir taisnība, bet konferences pusfinālā viņi ar milzīgu piepūli apspēlēja savainojumu mocītu divas reizes nabadzīgāku komandu, un šogad gan ar citu nosaukumu pārliecinoši zaudēja tam pašam pretiniekam...

Nav skaidrs, kas vērtējams augstāk - MVD fināls vai RD uzvaras pār SKA un Dinamo M

 +13 [+] [-]

, 2011-03-16 14:25, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā piekrītu tiem, kas saka, ka RD nav obligāti jātrenē Znarkam. Kaut kāda apmātība te ar viņu, varētu padomāt, ka citu speciālistu nav, kas varētu trenēt klubu.

Attiecībā par Šupleru - ir savi plusi, savi mīnusi (mīnusi vairāk nevis kā trenerim, bet gan kā iespējamajām pārmaiņām komandā, ja Šuplers tiktu aizvietots). Pats esmu par līguma parakstīšanu ar Šupleru - labs treneris ar salīdzinoši zemu atalgojumu (viens no zemākajiem KHL), skatoties abu iepriekšējo sezonu rezultātus, tie ne tikai ir ļoti labi, bet arī spēle, ko redzam uz laukuma, ir vērtējama ar augošu pozitīvu zīmi. Mani tiešām priecē tas, ko rāda čaļi uz laukuma un tas ir kā Šuplera nopelns, tā viņu palīgu, pārējo treneru, personāla, GM, un galu galā, arī pašu spēlētāju nopelns.

Tā ka iespējamā līguma pagarināšana manā skatījumā vērtējama pozitīvi.
Slēpts komentārs: Ulrihs
Slēpts komentārs: X-Men

  -1 [+] [-]

, 2011-03-16 14:27, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Vai tad Stenliju visu laiku izcina bagataka komanda? Cik reizes Rangers to ir panemusi pedejos gados, kad vel pirm lokauta klubs bija ar vislielako budzetu liga? Cik reizes NYK ir vinnejushi pedejos gados NBA cempionatu? Madrides Real Chempionu liga cik biezi pedejos gados uzvar?
NHL taču ir cita algu sistēma un griezti.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-16 14:27, pirms 14 gadiem
M rakstīja: MVD Pelnrušķītes stāsts apliecina, ka Tev ir taisnība, bet konferences pusfinālā viņi ar milzīgu piepūli apspēlēja savainojumu mocītu divas reizes nabadzīgāku komandu, un šogad gan ar citu nosaukumu pārliecinoši zaudēja tam pašam pretiniekam...

Nav skaidrs, kas vērtējams augstāk - MVD fināls vai RD uzvaras pār SKA un Dinamo M
Pie MVD sasniegumiem protams bija japiemin, ka vini apspeleja "savainojumu mocitu komandu", bet runajot par shi gada Maskavas zagi kaut ka izlaidi to, ka ari Msk Dinamo shogad bija savainojumu nomocita. Kaut ka nav konsekvences....

  +8 [+] [-]

, 2011-03-16 14:28, pirms 14 gadiem
Labs un stabils, rezultātu nesošs treneris. Lai jau paliek!

  -4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:29, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: NHL taču ir cita algu sistēma un griezti.
Un? Vai tas nozime, ka RD neko automatiski nevar sasniegt tikai tapec, ka Krievija kads parmaksa nerealu pikji visadiem Jagriem utt?
1 2 3 4 5 142 komentāri