Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" neprot nosargāt uzvaru un atkal zaudē bullīšos

Rolands Eliņš

"Dinamo" neprot nosargāt uzvaru un atkal zaudē bullīšos
Sāpīgas emocijas
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālajā hokeja līgā Rīgas “Dinamo” vēl 60. minūtē bija vadībā pret Sočiem, taču pēc nevajadzīga noraidījuma ielaida vārtus un izlaida uzvaru no rokām. Savukārt pēcspēles metienos “Dinamo” zaudēja jau trešo reizi pēc kārtas (2:3).

Spēles teksta tiešraide

Rīgas “Dinamo” bija zaudējusi piecas spēles pēc kārtas, kamēr viesi no Sočiem ieradās ar pilnīgi pretēju statistiku, proti, piecas uzvaras pēc kārtas. Dinamiešu vārtos šoreiz stājas Jakubs Sedlāčeks, taču viņš tika pārspēts ļoti ātri – “Sochi” jau mača 149. sekundē svinēja Jevgeņija Moroza precīzo metienu “Dinamo” vārtu devītniekā.

Rīgas komandai arī turpinājums bija visai smags, un Soči nebija tālu no otro un trešo vārtu gūšanas, taču “Dinamo” pirmais nopietnais moments 14. minūtē nesa rezultātu. Gunārs Skvorcovs nospēlēja ļoti aktīvi un nopelnīja rezultatīvu piespēli par Kaspara Saulieša vārtu guvuma izkārtošanu.

Otrajā periodā “Dinamo” izvirzījās vadībā pēc Tima Sestito vārtu guvuma. Amerikāņu leģionārs guva savus pirmos vārtus kopš 19. septembra, bet “Dinamo” arī turpinājumā radīja bīstamas izdevības. Tas pats notika arī pirmajās 15 trešā perioda minūtēs, bet pēc tam Soči iespieda Rīgas komandu aizsardzībā. Patrikam Mulenam bija iespēja trāpīt Soču tukšajos vārtos, taču viņš kļūdījās, un uzreiz pēc tam “Dinamo” kļūdījās nomainoties un saņēma divu minūšu noraidījumu par skaitliskā sastāva pārkāpšanu.

Noraidījums izrādījās liktenīgs – Mihails Mamkins 55 sekundes pirms pamatlaika beigām ar spēcīgu metienu panāca 2:2, un “Dinamo” par trim punktiem un uzvaru pamatlaikā varēja aizmirst. Arī papildlaikā uzvarēt neizdevās, un trešo spēli pēc kārtas “Dinamo” aizvadīja pēcspēles metienu sēriju. Tajā savas iespējas neizmantoja ne Šags, ne Jeļisejevs, ne Saulietis, kamēr pretinieku rindās ļoti skaisti Sedlāčeku apspēlēja Morozovs.

Rezultātā "Soch" ar 3:2 svinēja savu sesto uzvaru pēc kārtas, kamēr "Dinamo" cieta sesto zaudējumu pēc kārtas. Sezonā kopā "Dinamo" 23 spēlēs guvusi nožēlojamus 14 punktus, kas ir teju divreiz mazāk nekā Rietumu konferences priekšpēdējās vietas īpašniecei "Slovan".

Rīgas "Dinamo" – "Sochi" 2:3 (1:1, 1:0, 0:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 2:49 Morozovs (Fantenberjs) 0:1, 13:20 Saulietis (Skvorcovs) 1:1, 34:45 Sestito (Meija) 2:1, 59:05 Mamkins (vair.) , 65:00 Morozovs (p.m.) 2:3
Soda minūtes: 8:8
Metieni: 30:35
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks – Konstantīns Baruļins

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Jānis Kalniņš); Georgijs Pujacs – Patriks Mulens, Guntis Galviņš – Oskars Cibuļskis, Krišjānis Rēdlihs – Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Zīle; Džastins Šags – Koltons Gilīss – Miķelis Rēdlihs, Miks Indrašis – Tims Sestito – Gints Meija, Nikolajs Jeļisejevs – Pjotrs Ščastļivijs – Edgars Kulda, Kaspars Saulietis – Māris Bičevskis – Gunārs Skvorcovs.

 +21 [+] [-]

, 2016-10-21 22:05, pirms 8 gadiem
Pa ilgiem gadiem ielogojos SC, lai ierakstītu kādi lohi RD ir.

Skumji, kas noticis ar agrāk sirdij tik tuvo klubu.
Slēpts komentārs: v5_karstgalvis

  +5 [+] [-]

, 2016-10-21 22:07, pirms 8 gadiem
NABAGI- citu vārdu neredzu šajā sakarā.

 +16 [+] [-]

, 2016-10-21 22:08, pirms 8 gadiem
Paraugdemonstrējums "kā pakāst spēli pāris sekundēs"

 +11 [+] [-]

, 2016-10-21 22:08, pirms 8 gadiem
Beigās labi tuvplānā parādīja dinamo publiku - mazaas Sabīnes kādas 10 kopā spiedza un nesaprata, vai viss, vai bus vel hokejs pec saulieša garām aizmestā it kaa gandriz 7 tk tribīnēs bet skaņa kā skolas starpbrīdī. Tā ir ka izdala biļetes tiem kas īsti nesaprot kur atrodas.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:09, pirms 8 gadiem
Play off būs,to mums Juris cieti apsolīja.Nākošās spēles nu uzzzvareesimm.Ģinamas sportistiem derētu aiziet uz baznīcu,varbūt kas uzlabojas,nu vismaz personīgajā dzīvē.Patika Mikiņa spēle vārtu priekšā,izcili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:10, pirms 8 gadiem
Tie ir malači, skaitliskā sastāva parkāpums... Normund, kurš kļūdu pieļāva šoreiz?

Lūk, kā ziņu uzņēma kāds fans Indijā:

https://youtu.be/OVcwNoZdDko?t=1m6s

 +10 [+] [-]

, 2016-10-21 22:10, pirms 8 gadiem
SĒjējs sūdzās, ka nevar iemest vairāk par 1 golu, iemeta 2, un? Pelavnieki līmenī, sējējs turpina žļembāt 77x minūtē, savickis negrib sējēju atstāt bez darba! Viss ok!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:10, pirms 8 gadiem
DINAMO DEGRADEJAS,JO GALVAS TIK NAUDA.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:10, pirms 8 gadiem
Mans komentārs.

  +5 [+] [-]

, 2016-10-21 22:10, pirms 8 gadiem
Tas ir nožēlojami. 4 vārtus iemest 3.periodos pāri 20 spēlēs. Klaunu bars. Indrašis ir jāatlaiž. Lai brauc spēlēt uz Francijas 2.līgu,kur ir viņa līmenis.

 +12 [+] [-]

, 2016-10-21 22:10, pirms 8 gadiem
Atcerieties vecos labos laikus, kad Dinamo bija zvēri bullīšos? Tas, kas tur tagad notiek ir pilnīgs vāks.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 22:11, pirms 8 gadiem
Žēl tos cilvēkus, kuri tērē savu naudu šitajam murgam. Pat vienu uzvaru faniem nevar uzdāvināt. Nožēlojami!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:11, pirms 8 gadiem
LOHATRONI...................SORRY!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:11, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Beigās labi tuvplānā parādīja dinamo publiku - mazaas Sabīnes kādas 10 kopā spiedza un nesaprata, vai viss, vai bus vel hokejs pec saulieša garām aizmestā it kaa gandriz 7 tk tribīnēs bet skaņa kā skolas starpbrīdī. Tā ir ka izdala biļetes tiem kas īsti nesaprot kur atrodas.
Iestāsti to aklajiem ģināmo faniem! Uz spēlēm nāk 2000 cilvēki+ donori,mazās meitenes utt.

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:12, pirms 8 gadiem
Kur cipa,sprukts palicis.Mosk tie mak iemest

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:12, pirms 8 gadiem
Bomāru singularitāte ir sasniegusi savu maksimumu.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:13, pirms 8 gadiem
Vienkārši nemāk izturēt 60 minūtes. Kā var no rokām izlaist 3 punktus, man jau galīgi, besī ka skaties tās spēles bet jēgas nekādas. Un nesaprotu treneru logiku, dieškam laist izpildīt pēcspēles metienu tiem kuri nevar iemest piemēram Šags.? Miks Indrašis pārsteidz ar savu spēli negatīvi, jāsūta uz Liepāju, atceroties pagājušo sezonu, tad tā un bija atgriezās no Liepājas sāka rezultatīvi spēlēt. JO MAJO Vadība kur skatās? Jālauž līgumi ar daudziem spēlētājiem, un jāmeklē citi, varbūt tas kaut ko mainīs, bet var garantēt pēdējo vietu līgā šosezon, es ceru nākamās sezonas KHL priekš Dinamo Rīgas nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-10-21 22:14, pirms 8 gadiem
Spēle tiešām nebija slikta, es pat teiktu laba, taču ja komandtiltiņa galvenais laiž tādu lažu, 1 minūti līdz beigām izsviežot ārā 6 špīlerus, nu tad neko! Rezultāts kā saka uz tablo! Diezgan nožēlojami vispār!

  -2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:15, pirms 8 gadiem
Man pohuj,ko sak citi,bet šogad fanoju par vef,dinamo manas acis krities,ja agrak braucu uz spelem,tad tagad labak to naudu iztereju liederigak.nozelojami savickis grib lipmanu pedas iet???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:16, pirms 8 gadiem
Ko tur dar ozolins un ciprus???stav ,ka mieti abi un tas ari viss,citas komandas treneru paligi iesaistas speles laika,bet šitie???

  +9 [+] [-]

, 2016-10-21 22:17, pirms 8 gadiem
mana mīļākā epizode bija 6 spēlētāju pārkāpums pēdējā minūtē

  +9 [+] [-]

, 2016-10-21 22:18, pirms 8 gadiem
Skatos, golu mašīnai Skvorcovam eleganta ķēde ap kaklu. Vislabāk nēsājas kopā ar garo sporta tērpu.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:18, pirms 8 gadiem
Bija lielisks cīņasspars un malači par to. Un nav tā,ka visa vaina ir hokejistos-nemāk spēlēt,negrib cīnīties,trūkst dzirkstelītes acīs utt.
Par skaitliskā sastāva pārkāpumiem,kuri šajā sezonā nav mazums,tomēr vainu jāuzņemas treneriem.Un arī par sačakarēto sezonu !! Ja nav motivētāju ar autoritāti,tad arī vilksimies pēdējie.Apnicis lasīt Sējēja otmazkas,kuras jau klūst vienveidīgas,ka pat vairs smiekli nenāk,kā tas bija sākumā.
Rets gadījums-komanda turpina zaudēt,bet galvenais treneris rullē. Bet savickim jau pavisam cits mērķis un cita misija Latvijas hokejā..

  +5 [+] [-]

, 2016-10-21 22:19, pirms 8 gadiem
Godigi-zel. Visi, kas ir sportu nodarbojusies zin kaa ir pedeja minute zaudet.Bet zaudet pedejas minutes prakriski katru speli...

Es domaju,ka driz tas pedejais komandas gars saluzis pavisam.

P.S. Normund,katru speli praktiski skaitliska sastava parkapums,nekad nevienam tik daudz neesmu redzejis. Kurs blauj :"maina!"??? Kurs suta mainas laukuma? Vai pasi speletaji izlemj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:19, pirms 8 gadiem
Nost ar khl un Dinamo vaig Del ligu.kautkas japamaina,savadak driz japani mus saks apspelet

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:20, pirms 8 gadiem
Anželika15 rakstīja: Vienkārši nemāk izturēt 60 minūtes. Kā var no rokām izlaist 3 punktus, man jau galīgi, besī ka skaties tās spēles bet jēgas nekādas. Un nesaprotu treneru logiku, dieškam laist izpildīt pēcspēles metienu tiem kuri nevar iemest piemēram Šags.? Miks Indrašis pārsteidz ar savu spēli negatīvi, jāsūta uz Liepāju, atceroties pagājušo sezonu, tad tā un bija atgriezās no Liepājas sāka rezultatīvi spēlēt. JO MAJO Vadība kur skatās? Jālauž līgumi ar daudziem spēlētājiem, un jāmeklē citi, varbūt tas kaut ko mainīs, bet var garantēt pēdējo vietu līgā šosezon, es ceru nākamās sezonas KHL priekš Dinamo Rīgas nebūs.
Daļēji piekrītu tavai histēriskajai domai, taču Tev ir nauda ko maksāt kompensācijās par lauztajiem līgumiem, atradīsies nauda priekš jaunu, labāku spēlētāju noalgošanas? Es nezinu, bet izskatās, ka Dinamo tādas naudas nav!

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 22:23, pirms 8 gadiem
Atceros kad Nolans izvilka Indraši no nekurienes, chalim bija tāds potenciāls Rangers jau bez maz vai bija degungalā NHL, bet,protams, bija taču jāpiesienas pie Gjinamas, pie 7. būmera no salona, un lūk rezultāts, kā jau visiem kas nokļūst dinamo siltumnīcā pie lielās naudas, minimālas konkurences apstākļos. Dinamo ir reāls.Latvijas hokeja augonis. Pirmajā brīdī viņi izceļ.jaunks, bet ja tie paliek.ilgak par sezonu, tad liktenis skaidrs. Progresa nulle. Bet galvenais ka kāposts.ienāk tāds kā dažs labs nhl spēlētājs varētu vien sapņot.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 22:23, pirms 8 gadiem
kurs vainigs pie taa, ka uzlec pa daudz speeleetaaju- treneris vai speeleetaaji??

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:23, pirms 8 gadiem
Naudas mums nav`a
bet spēlēt mums gribas
metam pa vārtiem
bet garā slīd ripas

Sirdīs lai dzīvo Dinamo Rīga
paldies par atbalstu KHL līga

Kliedzu un spiedzu cik es to varu
klāt vēl tam visam "iepļauju" alu
trešajā trešdaļā aiz lūpas jau āķis
elsieni,pūtieni - kārtējais zāģis

Sirdīs lai dzīvo Dinamo Rīga
paldies par atbalstu KHL līga
Sirdīs lai dzīvo Dinamo Rīga
paldies par atbalstu KHL līga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:25, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Atceros kad Nolans izvilka Indraši no nekurienes, chalim bija tāds potenciāls Rangers jau bez maz vai bija degungalā NHL, bet,protams, bija taču jāpiesienas pie Gjinamas, pie 7. būmera no salona, un lūk rezultāts, kā jau visiem kas nokļūst dinamo siltumnīcā pie lielās naudas, minimālas konkurences apstākļos. Dinamo ir reāls.Latvijas hokeja augonis. Pirmajā brīdī viņi izceļ.jaunks, bet ja tie paliek.ilgak par sezonu, tad liktenis skaidrs. Progresa nulle. Bet galvenais ka kāposts.ienāk tāds kā dažs labs nhl spēlētājs varētu vien sapņot.
Kārtējais, kurš domā, ka Indraši saulītē izvilka Nolans, nevis Ābols

  -3 [+] [-]

, 2016-10-21 22:25, pirms 8 gadiem
striker rakstīja: Bija lielisks cīņasspars un malači par to. Un nav tā,ka visa vaina ir hokejistos-nemāk spēlēt,negrib cīnīties,trūkst dzirkstelītes acīs utt.
Par skaitliskā sastāva pārkāpumiem,kuri šajā sezonā nav mazums,tomēr vainu jāuzņemas treneriem.Un arī par sačakarēto sezonu !! Ja nav motivētāju ar autoritāti,tad arī vilksimies pēdējie.Apnicis lasīt Sējēja otmazkas,kuras jau klūst vienveidīgas,ka pat vairs smiekli nenāk,kā tas bija sākumā.
Rets gadījums-komanda turpina zaudēt,bet galvenais treneris rullē. Bet savickim jau pavisam cits mērķis un cita misija Latvijas hokejā..
Kā izpaužas necīņas spars? Lai taa pateiktu, tad spēlētājam laikam būtu jāstāv uz vietas ne? klas tas par abstraktu jedzienu? logjiski ka vinji slidos, ripinas to kauchuku uz priekshu un daris to ko vienmer, nejau apstasies. Shitas teksts, cinjas spars, vienmer uzjautrinajis

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:26, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Beigās labi tuvplānā parādīja dinamo publiku - mazaas Sabīnes kādas 10 kopā spiedza un nesaprata, vai viss, vai bus vel hokejs pec saulieša garām aizmestā it kaa gandriz 7 tk tribīnēs bet skaņa kā skolas starpbrīdī. Tā ir ka izdala biļetes tiem kas īsti nesaprot kur atrodas.
Nu un kas Tev Pret tiem berniem?traucee? Invalidi Ari traucee,Ari nav istie fani?

Vajag Lai pilna Halle ar bardainiem muzikiem virs 45 gadiem sez klusu un konspektee blocinos pa bridim alu iedzerot?

Tadiem ka Tu butu teiksana, tad drosi vien uz sporta pasakumiem tikai no 25 gadu vecuma laistu ieksaa pirms tam pie ieejas parbaudot vai ir padzilinatas sporta zinasanas un piekodinot kluset visu speli.

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:27, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: nespņo kepka
Ar kefīru noķēzīto seju apmazgāji, kepon?

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:28, pirms 8 gadiem
Čempion predsezonki!

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:29, pirms 8 gadiem
6v - 6l.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:29, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Pretīgais pērtiķbolists pats sevi noplusojis, lai mazinātu Hokeja popularitāti!!! PIDRILLA!!!! Tavs Estijas interpols nenostrādāja, toties nostrādās manējais un tevi Latvija atradīšu, publisku inkvizīciju sarīkošu!!! Nekāda policija tev, mērgli, nelīdzēs!
Joprojam murgo kā pamatskolā stiprie basketbolisti tevi podā mērcēja, un neviena meitene neskatījās uz tevi, bet viņiem?

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:29, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kārtējais, kurš domā, ka Indraši saulītē izvilka Nolans, nevis Ābols
Interesanti ka tam ērmam Indrašis bija kas baigi nezināms un uzradās "nez no kurienes"

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:29, pirms 8 gadiem
Sējējam izcils talants visu izsēt!

  -3 [+] [-]

, 2016-10-21 22:31, pirms 8 gadiem
Basketbols pāri visam!

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:32, pirms 8 gadiem
Kauns mļadj

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:33, pirms 8 gadiem
Merters rakstīja: kurs vainigs pie taa, ka uzlec pa daudz speeleetaaju- treneris vai speeleetaaji??
Un kā tu domā? Treneris un viņa asistenti, vienā vārdā komandtiltiņš, nosaka, kurā brīdī ies ārā tā vai citu spēlētāju maiņa, kurā brīdī ies ārā vairākuma un mazākuma spēlētāji utt.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 22:33, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Atceros kad Nolans izvilka Indraši no nekurienes, chalim bija tāds potenciāls Rangers jau bez maz vai bija degungalā NHL, bet,protams, bija taču jāpiesienas pie Gjinamas, pie 7. būmera no salona, un lūk rezultāts, kā jau visiem kas nokļūst dinamo siltumnīcā pie lielās naudas, minimālas konkurences apstākļos. Dinamo ir reāls.Latvijas hokeja augonis. Pirmajā brīdī viņi izceļ.jaunks, bet ja tie paliek.ilgak par sezonu, tad liktenis skaidrs. Progresa nulle. Bet galvenais ka kāposts.ienāk tāds kā dažs labs nhl spēlētājs varētu vien sapņot.
Kāds Rangers? Kur ko tādu izrāvi?
Zinu tikai to, ka dažas spēles pirms 2 sezonām viņu Rīgā vēroja Kolorado skauti. Un viņš bija uz Islanders nometni.

Bet tas, ka no viņa ir palikusi ēna jeb nekas, tam piekrītu.

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:35, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Tie ir malači, skaitliskā sastāva parkāpums... Normund, kurš kļūdu pieļāva šoreiz?

Lūk, kā ziņu uzņēma kāds fans Indijā:

https://youtu.be/OVcwNoZdDko?t=1m6s
Par tādu noraidījumu vienmēr atbildīgs treneris!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:38, pirms 8 gadiem
Sveiki! Neesmu sekojis Dinamo no pagājušās sezonas, kāds var pateikt, kas ir viņu fiziskās sagatavotības treneris? 2015.sezonā, ja nemaldos, tad bija Rābe.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:39, pirms 8 gadiem
Sejejs noraka speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:42, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Nu re, beidzot tad arī atklāji savu patieso pretīgo pērtiķbolisko feisu!
Abi divi esat kārtīgi sporta fašisti, ko tā ecējaties?

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:42, pirms 8 gadiem
Cilvēks_no_meža rakstīja: Sveiki! Neesmu sekojis Dinamo no pagājušās sezonas, kāds var pateikt, kas ir viņu fiziskās sagatavotības treneris? 2015.sezonā, ja nemaldos, tad bija Rābe.
Rābe vairs nav, ir vietējais paņemts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:44, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāds Rangers? Kur ko tādu izrāvi?
Zinu tikai to, ka dažas spēles pirms 2 sezonām viņu Rīgā vēroja Kolorado skauti. Un viņš bija uz Islanders nometni.

Bet tas, ka no viņa ir palikusi ēna jeb nekas, tam piekrītu.
Indrašis pat nav draftēts NHL, Taču, jā vņu skatījās ļaudis no Kolorado, kā arī kāds (varbūt Nolans) bija aizlicis par viņi labu vārdu Islanders, kā rezultātā viņš tika uzaicināts uz Islanders rookie camp!

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:44, pirms 8 gadiem
Neizskaidrojamas lietas pasaulē notiek. Tādu neveiksmju sēriju neatceros... Ja būtu pakāsts tīri, viss skaidrs - lohi, nekādu jautājumu. Bet šitā - jau kuri spēli izšķir viena neveiksmīga epizode... Noriebies tas viss līdz ūkstam. Vienīgā izeja - meklēt veiksmi, veicot komandā radikālas pārmaiņas, vispirms, atrodot jaunu galveno treneri! Pretējā gadījumā nekas nemainīsies, vairs cerību uz šo sastāvu ar šādu treneru korpusu nav. Ja būs kāds cits pie stūres, varbūt vēl izdosies kaut cik statistiku uzlabot. Ar kaut ko jāsāk, jibio pakaļā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:47, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ar tevi, Koiva, būs atsevišķs bazars Svētdien skaipā, esi gatavs! Tu kaut ko par ķiplokiem vienu reizi ieunājies...
Uzturā gan pa druskai patērēju viņus, bet neatceros, ko par tiem runāju.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:48, pirms 8 gadiem
Jomajo pateikšu vienu, tie kuri iemest nevar vismaz darītu melno darbu vārtu priekšā, apgulties ripai priekšā, neviens nevar to jau! Atceroties Kārli Skrastiņu NHL un salīdzinot viņu ar jebkuru Dinamomieti nu nekā nevar, pat neviens to nedara, kā bloķetu metienu!
Runājot par metienu no zilās līnijas riebjas ka visiem tā riba iet iekšā, bet Dinamo nevar iekraut iekšā to no zilās līnijas!
Runājot par Pujacu, ļoti lielas lažas laiž joprojām, nekas nav mainījies no Olimpiādes!
Kapteinis gan mums ir zvērs iemest nevar un vēl kapteinis, vaitad NHL liek par kapteini, tāpēc ka var čalis iemest nevar, liek visnotaļ tāpēc ka čalis ir komandas līderis,un ko vēlos pateik ar to, ka Meija nav komandas līderis!
Skatoties nākotnes perspektīvas, a nekādas tādā pašā garā arī turpinās krāt zaudes, es jā teikšu esmu Dinamo fans, patīk komanda bet redzu kas notiek te! Nekādas disciplīnas, noraidījums 6 spēlētāji nu šausmas labāk tad kādu momentu būtu 4 laukumā, nekas trakāks nenotiktu būtu visi tie 3 punkti, bet tik 1!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:49, pirms 8 gadiem
Mieru,tikai mieru,nav ko strēbt karstu,līdz sezonas beigām iemācīsies iemest,arī bullīšus un re- play offs jau rokā!Drāziņš atgriezīsies un spēle būs vēl izcilāka.Un ja kas - bez meijas nav īsti latviešu svētki,lieciet to Gintiņu tak mierā,lai čalis kapitanē tik uz play offiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:50, pirms 8 gadiem
Spaceman rakstīja: Indrašis pat nav draftēts NHL, Taču, jā vņu skatījās ļaudis no Kolorado, kā arī kāds (varbūt Nolans) bija aizlicis par viņi labu vārdu Islanders, kā rezultātā viņš tika uzaicināts uz Islanders rookie camp!
Par to, ka viņš nav draftēts, es zinu.
Tajā spēlē, kad viņu vēroja skauti, viņš iemeta golu.

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:50, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Cilvēks no Meža ar pērtiķbolista mordu avatārā Labāk būtu izgudrojis cilvēks no GETTO vai arī no Džungļiem Meži ir priekš BALTAJIEM cilvēkiem, ar BALTU dzīves uztveri!
https://www.youtube.com/watch?v=44r...

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:52, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Par biznesu, par laukiem, vai tas nebīji tu? Man škiet ka tu, neviens cits nevarēja būt
Ā, tas vairāk humora pēc bija. Mārrutki, ķiploki vienmēr bijušas tās fiksās idejas, kā laukos ātri naudu saraust. No drēbes nepārzinātājiem, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:53, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā izpaužas necīņas spars? Lai taa pateiktu, tad spēlētājam laikam būtu jāstāv uz vietas ne? klas tas par abstraktu jedzienu? logjiski ka vinji slidos, ripinas to kauchuku uz priekshu un daris to ko vienmer, nejau apstasies. Shitas teksts, cinjas spars, vienmer uzjautrinajis
Nu,tad sāc nodarrboties ar sportu,tad sapratīsi ko nozīmē cīņasspars!
Ir sporta veidi,kuros tāda nominācija ir pat atsevišķi,un par to piešķir balvas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:53, pirms 8 gadiem
Spaceman rakstīja: Un kā tu domā? Treneris un viņa asistenti, vienā vārdā komandtiltiņš, nosaka, kurā brīdī ies ārā tā vai citu spēlētāju maiņa, kurā brīdī ies ārā vairākuma un mazākuma spēlētāji utt.
tā jau man likās, jo Sējējs un viss komandtiltiņš ir bez treneru pieredzes KHL, te arī rezultāts.......................

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:54, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Neizskaidrojamas lietas pasaulē notiek. Tādu neveiksmju sēriju neatceros... Ja būtu pakāsts tīri, viss skaidrs - lohi, nekādu jautājumu. Bet šitā - jau kuri spēli izšķir viena neveiksmīga epizode... Noriebies tas viss līdz ūkstam. Vienīgā izeja - meklēt veiksmi, veicot komandā radikālas pārmaiņas, vispirms, atrodot jaunu galveno treneri! Pretējā gadījumā nekas nemainīsies, vairs cerību uz šo sastāvu ar šādu treneru korpusu nav. Ja būs kāds cits pie stūres, varbūt vēl izdosies kaut cik statistiku uzlabot. Ar kaut ko jāsāk, jibio pakaļā!!!
Neveiksmju sērija? Buffalo Bills 4 sezonas pēc kārtas tika līdz Super Bowl un visas 4 reizes zaudēja. Vot, tā ir neveiksmju sērija!

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:54, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Neizskaidrojamas lietas pasaulē notiek. Tādu neveiksmju sēriju neatceros... Ja būtu pakāsts tīri, viss skaidrs - lohi, nekādu jautājumu. Bet šitā - jau kuri spēli izšķir viena neveiksmīga epizode... Noriebies tas viss līdz ūkstam. Vienīgā izeja - meklēt veiksmi, veicot komandā radikālas pārmaiņas, vispirms, atrodot jaunu galveno treneri! Pretējā gadījumā nekas nemainīsies, vairs cerību uz šo sastāvu ar šādu treneru korpusu nav. Ja būs kāds cits pie stūres, varbūt vēl izdosies kaut cik statistiku uzlabot. Ar kaut ko jāsāk, jibio pakaļā!!!
Es personīgi uzskatu, ka beidzot jāklapē tā bodīte ciet!!! Kāpēc? Es varētu uzskaitīt daudzus iemeslus! KHL nav tendēts uz hokeja attīstību, it sevišķi ārpus Krievijas robežām, tas nav biznesa, bet gan ģeopolitisks pasākums, Latvijas hokejam 8 gadu laikā tas nav devis neko, drīzāk otrādi utt. Plus vēl, manuprāt, Latvijas himnas atskaņošana šādos pasākumos ir vairāk kā neviennozīmīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 22:54, pirms 8 gadiem
Man tiešām liekas, ka Pujacs s.kā Sējējam!!! Man tādu pi aru būtu kauns sūtīt uz Liepāju! nošaut un aiz kules pakārt! Liepājai nav tas kauna traips jānes! Atlaist!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:56, pirms 8 gadiem
Celmiņš jau twīto baumas, ka no komandas kādu iespējams patrieks.

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:57, pirms 8 gadiem
krisatilavaja rakstīja: Man tiešām liekas, ka Pujacs s.kā Sējējam!!! Man tādu pi aru būtu kauns sūtīt uz Liepāju! nošaut un aiz kules pakārt! Liepājai nav tas kauna traips jānes! Atlaist!!!!!!!!!!!!
Nevienu citu viņi par bezmaksas taloniem čilli picā nevar piesaistīt. Pat maksimā krāvēji saņem kaut kādu piķi uz rokas.

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:57, pirms 8 gadiem
300kilo rakstīja: Atcerieties vecos labos laikus, kad Dinamo bija zvēri bullīšos? Tas, kas tur tagad notiek ir pilnīgs vāks.
Ņiživijs ir treneris? Lai trenē bullīšus

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:58, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Značit tas bija tikai Humora pēc? Labi, ka vēl nepieslēdzu nopietnus cilvēkus
Būs kaut kas cits jāgudro
70. gados pazīstams onka, aizsākot mārrutku bumu, pa sezonu no pushektāra(?) sarausa 7k rubļu. Arī ķiploki ir relatīvi vērtīgs augs, un veiksmes gadījumā var no nelielas zemes platības ienest labu naudiņu. Bet jābūt kādām zināšanām, pieredzei tomēr.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:00, pirms 8 gadiem
Spaceman rakstīja: Es personīgi uzskatu, ka beidzot jāklapē tā bodīte ciet!!! Kāpēc? Es varētu uzskaitīt daudzus iemeslus! KHL nav tendēts uz hokeja attīstību, it sevišķi ārpus Krievijas robežām, tas nav biznesa, bet gan ģeopolitisks pasākums, Latvijas hokejam 8 gadu laikā tas nav devis neko, drīzāk otrādi utt. Plus vēl, manuprāt, Latvijas himnas atskaņošana šādos pasākumos ir vairāk kā neviennozīmīga!
Precīzi-tas ir ģeoplitisks pasākums.Bet nevar piekrist,ka Latvijas hokejam neko pozitīvu nav devis.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:01, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Značit tas bija tikai Humora pēc? Labi, ka vēl nepieslēdzu nopietnus cilvēkus
Būs kaut kas cits jāgudro
Nopietniem cilvēkiem vairāk mārutki jeb hrens interesēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:05, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 70. gados pazīstams onka, aizsākot mārrutku bumu, pa sezonu no pushektāra(?) sarausa 7k rubļu. Arī ķiploki ir relatīvi vērtīgs augs, un veiksmes gadījumā var no nelielas zemes platības ienest labu naudiņu. Bet jābūt kādām zināšanām, pieredzei tomēr.
Tak ar ķiplokiem ir baigais roku darbs tādās nelielās platībās. Ja grib nopietni ieguldīties tehnikā, tad jau tām platībām jābūt pavisam citām.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:06, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Kā Agris teica, saražot var jebko, tā nav māksla, galvenā māksla ir saražoto pārdot! Kas Latvijā būtu perspektīvs šajā jomā, ienesīgs, es domāju? Kā plikadīda uz turieni neatbraukšu, būs ko ieguldīt, galvenais ir zināt KUR, CIK un KĀ konkrēti
Tā kā tu esi bezbašnijs vecis, tad sākumkursu ķīmiķi jau māk teorētiski uzsintezēt metamfetamīnu. It kā no 20eur pašizmaksas varot 1000 uztaisīt. Vajadzīgs kāds konspiratīvs dzīvoklis, kaut kādi pribori, un, protams, piesardzīgi jāsakārto darbs ar patērētājiem.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:07, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Kā Agris teica, saražot var jebko, tā nav māksla, galvenā māksla ir saražoto pārdot! Kas Latvijā būtu perspektīvs šajā jomā, ienesīgs, es domāju? Kā plikadīda uz turieni neatbraukšu, būs ko ieguldīt, galvenais ir zināt KUR, CIK un KĀ konkrēti
Cik maksāsi par konsultāciju? Zinu pāris kultūras, kurām šobrīd ir neierobežots tirgus, nākotnē varētu cena kristies, bet diezgan droši var teikt, ka pieprasījums pēc viņām būs un problēmas norealizet nebūs nekādas.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:09, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Cik maksāsi par konsultāciju? Zinu pāris kultūras, kurām šobrīd ir neierobežots tirgus, nākotnē varētu cena kristies, bet diezgan droši var teikt, ka pieprasījums pēc viņām būs un problēmas norealizet nebūs nekādas.
Brūža miežus audzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:13, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Cik maksāsi par konsultāciju? Zinu pāris kultūras, kurām šobrīd ir neierobežots tirgus, nākotnē varētu cena kristies, bet diezgan droši var teikt, ka pieprasījums pēc viņām būs un problēmas norealizet nebūs nekādas.
Čau Neputne sen nesi redzēta! Ne pa tēmu (ko tur es jaukšos pa vidu kultūraugu selekcionāriem), kurš Tev liekas labāks Laine vai Metjūzs?

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:14, pirms 8 gadiem
Burt, tev lauksaimniecība galīgi nepiestāv, jo mūžīgi bubini par 7,5h darba dienu, 5d darba nedēļu. Zemes darbs prasa cilvēku visu un vienmēr.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:15, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ne katit, es gribu bez jebkāda krimināla! Un godīgi maksāt nodokļus valstij, taču vienlaikus, labi ar to nopelnot
Tak lauksaimniecībā nav pilnīgi neviena tāda joma, kur baigi droši kko labi nopelnīsi- laikapstaklus neparedzesi un neietekmēsi. Vienu gadu būs lieliska raža un peļņa, citu atkal knapi galus vilksi kopā, kad sals būs nokodis, lietus noslicinajis vai kāda slimība pēkšņi padarījusi savu. Te pārāk neparedzams klimats, nav nekādi dienvidi, kur visu laiku silts un vari trīs reizes gadā ražu vākt.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:18, pirms 8 gadiem
Spaceman rakstīja: Čau Neputne sen nesi redzēta! Ne pa tēmu (ko tur es jaukšos pa vidu kultūraugu selekcionāriem), kurš Tev liekas labāks Laine vai Metjūzs?
Sveiks. Es ceru, ka uz novembra otro pusi, varbūt pat ātrāk, izdosies pieslēgties hokejam un kvai savas 3-4 spēles nedēļā noskatīties. Pagaidām tik dažus virsrakstu esmu redzējusi, pēc tiem neņemos spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:21, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: To es saprotu, tāpēc gribu izdomāt kaut ko uzreiz vairākos virzienos, ne tikai ar darbu laukos saistītu
Es tā rēkšu, ja Neputns ar burtu vēl uzceps kopīgu biznesu

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:22, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Pavasarī, kad būšu LV, pakonsultēsi?
Principā es konsultācijas neatsaku nevienam un savās zināšanās dalos, bet tu man nepatīc, tā ka varētu arī pieļaut izņēmumu. Eju uz LLKC, tur viņi nedrīkst nepalīdzēt vai nekonsultēt.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:22, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Piestāv gan, pusaudžu vecumā esmu ar to nodarbojies un tas ir krietni labāk nekā 8H stundas darbadiena Pēdējais der tikai Rietumos, Latvijā vairāk par +- 800 eirikiem tādā veidā nenopelnīsi Toties pirmais variants ir grūta un sūra darba ar Mātes- Dabas Romantiku apvienojums, tas ir tā vērts!
Jā, jau bībelē rakstīts- tev būs maizi ēst sviedriem vaigā. Tas nebūt nenozīmē iet pirtī kopā ar maizes klaipu, bet gan tevis aprakstīto. Diemžēl 21.gs lauksaimniecība vairs nav tik idilliska.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:22, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tā rēkšu, ja Neputns ar burtu vēl uzceps kopīgu biznesu
Būtu priecājies, nevis rēcis!

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:22, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tā rēkšu, ja Neputns ar burtu vēl uzceps kopīgu biznesu
Tas būtu kā minimums interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:26, pirms 8 gadiem
Latvija suukaa taapat kaa Riigas Dinamo sukas maukas jobanie nabagi.suukaataaji bleg un man bans uz muuzu please

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:28, pirms 8 gadiem
Eu

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:28, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Beigās labi tuvplānā parādīja dinamo publiku - mazaas Sabīnes kādas 10 kopā spiedza un nesaprata, vai viss, vai bus vel hokejs pec saulieša garām aizmestā it kaa gandriz 7 tk tribīnēs bet skaņa kā skolas starpbrīdī. Tā ir ka izdala biļetes tiem kas īsti nesaprot kur atrodas.
Kāpēc tevi tik ļoti, uztrauc Dinamo spēļu apmeklējums?
Atvaino, bet nu jau tu vairs neesi pat smieklīgs.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:29, pirms 8 gadiem
Varētu pievērsties zušu jautājumam. Ja mums izdotos viņus nebrīvē pavairot, tad tā būtu zelta bedre bez dibena. Bet kā lai tos mošķus piespiež pāroties akvārijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:30, pirms 8 gadiem
Allak akbar driiz tepat buus

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:31, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tā rēkšu, ja Neputns ar burtu vēl uzceps kopīgu biznesu
Atļaušos citēt Anatoliju Kreipānu ''Tas nav iespējams, jo tas, vienkārši nav iespējams!"'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:31, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tā rēkšu, ja Neputns ar burtu vēl uzceps kopīgu biznesu
Nekā kopīga man ar viņu nevar būt. Bet tīri Latvijas attīstības un nākotnes vārdā (ieguldījumi, darba vietas utt.), es iespējams savu padomu un iekrātās zināšanas neliegtu. Tik nez vai burts saprot, ka, lai lauksaimniecībā sāktu visu no nulles, bez pamatkapitāla (zemes, tehnikas utml.) ar pārdesmit tūkstošiem viņam nepietiks.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:31, pirms 8 gadiem
Sekojiet man

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:32, pirms 8 gadiem
Vācam parakstus par Dinamo slēgšanu. Tā ir gatavā Austrumprūsija 44 kas uz ledus darās! Labāk atbalstam Briedi,Porziņģi un Latvijas līgas komandas! Es vēl sezonas sākumā cerēju,ka pēc grūta sākuma turpināsies labas spēlesbet še tev! ar sūdainu mietu visus prom!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:32, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Zinu, tāpēc ir jāmekle kāds vidusceļš starp agrīniem sapņiem un mūsdienu progresīvo realitāti Piemēram ir tāds nodoms, savā privatizētajā teritorijā uzbūvēt dabīgo Ziemas Hokeja laukumu (priekš mākslīgā ledus halles būs par īsu, jau paguglēju, cik tas prieks izmaksā ) Piedāvāt par pieņemamu cenu sarīkot treniņus, sacensības, nometnes un t.t. visām vecuma grupām un līmeņiem
Tu zini cik nedēlas LV pēdējos gados ir bijis noturīgs sals?

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:33, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: es nez, mosh fonaa vajg siem kaadu narinu uzlikt vai kkadu animal planet naarstoshanas materiaalu

A varbut siem harcdcore ponro vnk iet pie sirds??? JATESTEE, javeic analiize!!!
Šodien nichags,ieeju gribu lv,tur kaimiņiene,es uzrakstu un mežonīgs vakars bija!

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:33, pirms 8 gadiem
Ekstazēts Pidriķis rakstīja: Vācam parakstus par Dinamo slēgšanu. Tā ir gatavā Austrumprūsija 44 kas uz ledus darās! Labāk atbalstam Briedi,Porziņģi un Latvijas līgas komandas! Es vēl sezonas sākumā cerēju,ka pēc grūta sākuma turpināsies labas spēlesbet še tev! ar sūdainu mietu visus prom!
Jāvāc jau būtu, bet kam tad iesniegs? Kalvītim, kas čekas kadrs hokejā? Nav variantu, jācer, ka krieviem apniks, bet tād jāturpina žāģēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:35, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: atmet man PM to kaiminienes linku!!!
Viņa paliks man!

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:36, pirms 8 gadiem
Spaceman rakstīja: Atļaušos citēt Anatoliju Kreipānu ''Tas nav iespējams, jo tas, vienkārši nav iespējams!"'
Man vienmēr ir paticis uz spēcīgiem faktiem balstīts un pamatots viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:36, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: ja Tjoma grib dabigo ledus laukumu, tad jabrauc pie akmenlasa
Tas jau traks palicis, delirijums tremenš. Vēl šodien pat visus nosist draudēja.

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:36, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: muldona, staigaa!!!
Paprasi Kirovam par to 20 latu stāstu,varbūt padalīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:38, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ja ir kā Huļiks saka, tad skarbi gan Bet ne jau dīķi es domāju, vismaz asvalta segumu, kur var arī maukt pie 0+2 grādiem
Uzmanies, ka beigās viss nenoreducējas līdz bimbambola groziem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:39, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nekā kopīga man ar viņu nevar būt. Bet tīri Latvijas attīstības un nākotnes vārdā (ieguldījumi, darba vietas utt.), es iespējams savu padomu un iekrātās zināšanas neliegtu. Tik nez vai burts saprot, ka, lai lauksaimniecībā sāktu visu no nulles, bez pamatkapitāla (zemes, tehnikas utml.) ar pārdesmit tūkstošiem viņam nepietiks.
LAD ir atvērts jaunajiem zemniekiem, bet pēc jūsu sarunas redzu,ka neviens te nav darītājs kaut es kļūdītos

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:40, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ja ir kā Huļiks saka, tad skarbi gan Bet ne jau dīķi es domāju, vismaz asvalta segumu, kur var arī maukt pie 0+2 grādiem
Kas tas tads bija?

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:40, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Jāvāc jau būtu, bet kam tad iesniegs? Kalvītim, kas čekas kadrs hokejā? Nav variantu, jācer, ka krieviem apniks, bet tād jāturpina žāģēt.
Viņiem neapniks-tur tā nelaime! Un cik daudziem apniks hoķis skatoties uz šo traģēdiju ledus laukumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:43, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Kas ir LAD? Neputne, atšķirībā no manis visu laiku ir LV, viņai būtu jāzin, kas tas par fruktnu, bet ne man
Lauku atbalsta dienests

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:44, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: LAD ir atvērts jaunajiem zemniekiem, bet pēc jūsu sarunas redzu,ka neviens te nav darītājs kaut es kļūdītos
Viņš ir nevis atvērts, bet otrā kārta noslēdzās augusta beigās, septembra beigās tika uzzināti rindošanas rezultāti, šobrīd gaidu ciemos uz pārbaudēm. Ja viss izdosies, tad ziemā sāksim realizēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:46, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ko viņš reāli dod?
naudu, daudz naudas ja māki paņemt (uzrakstīt)

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:46, pirms 8 gadiem
rītdien randiņš ar HMB,nichags

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:46, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ko viņš reāli dod?
Tak papēti pats arī kko, nevis gaidi, ka tev visu kā ar karotīti mutē ieliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:48, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Rakstīt tad es protu, tikai ir jāzin KAS konkrēti
nu izdomā ar ko vēlies nodarboties, izdomā kādas iekārtas vajadzēs, izdomā cik daudz zemes vajadzēs un aiziet. tehniski nemaz nezinu kā tas notiek... mēs no LAD tik šad tad kaut ko kā saka "paņemam"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:49, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tak papēti pats arī kko, nevis gaidi, ka tev visu kā ar karotīti mutē ieliks.
kā saka biznesā - cik stundas ieguldīsi pētot vidi, tik daudz tas nāks atpakaļ naudā (ir vairākās teorijās savi reizinātāji un skaitļi). tātad -mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:51, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Man vairāk tīk, kad lietas tiek izskaidrotas ar SAVIEM vārdiem, nevis sausajā tehnokrātiskajā mēlē
Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs

Kad būsi LV, aizej pie viņiem uz konsultāciju, viņi domāju, ka māk paskaidrot diezgan vienkāršoti, varbūt pat tu sapratīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:52, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tādā gadījumā es varu pateikt ar NAUDAS TASĪŠANU! Lai viņi manā vietā domā tālāk, kas man priekš tā būtu vajadzīgs, kādi līdzekļī, kāda tehnika, kādā darbības jomā un t.t. Tādai lūk ir jāizskatās patiesai palīdzībai, nevis IZGUDRO PATS uz savu prātu!
tipa Tu iesi uz iestādi un teiksi: "Gribu nopelnīt naudu" un tad gaidīsi "pareizās atbildes"? es nesapratu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:54, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: tipa Tu iesi uz iestādi un teiksi: "Gribu nopelnīt naudu" un tad gaidīsi "pareizās atbildes"? es nesapratu...
Tava pirmā kļūda ir, ka vispār centies burtu saprast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:57, pirms 8 gadiem
es gejs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:58, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tava pirmā kļūda ir, ka vispār centies burtu saprast
man patīk, ja ir entuziastiski cilvēki. bet vienk. cenšos saprast to ideju, ko viņš īsti vēlas... bet varbūt man vienalga, īsos vārdos par lauksaimniecību varu pateikt, ka labā raža ir ik pēc ~10 gadiem... tad ir tāds ieņēmums, ka var dzīvokli Vecrīgā nopirkt... viss pārējais ir (piemēram) graudu cena Pasaules tirgū, lietavas, sniegi, sals un vēl kukaiņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:59, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Tjoma un biznesmenis??? Te pat Cipulis smaida

Tjomam kaa saka viss notiek pa gatera modei, kaa vinsh pats uzskata pareizi un vajadzigi. Ar taadiem cirvja kaatiem nav jega pat runat
nepareizi - lai jau mēģina.. no tā sliktāk nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:59, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Tu jau saac kaa mana ome, atbrauc uz LV un breec- mums UK alga katru nedelu, mums UK lielveikala pie kases pardeveja tev visu pati maisos saliek, mums UK sitas maksa 2x letak utt.. te NAV FRA!
Latvijā viss paliek sūdīgāks...

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:59, pirms 8 gadiem
Ekstazēts Pidriķis rakstīja: Viņiem neapniks-tur tā nelaime! Un cik daudziem apniks hoķis skatoties uz šo traģēdiju ledus laukumā?
Vienīgais variants uztaisīt provokāciju, priekšnesumu ar kāskrustiem vai arī zāģēt vēl niknāk. Viena punkta izcīnīšana vidēji spēlē nepalīdz tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:00, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ir speciāli soc.dienesti, kuri ar tevi individuālā kārtībā nodarbojas, kur tevi virzīt, vai iekārtort darbā, vai palīdzēt atvērt savu privāto uzņēmējdarbību, izskaitļo ar vairāku testu palīdzību, kādā darbības jomā tevi nodarbināt, paši sarunā tavā vietā ar visām iestādēm un instancēm, tev tik ir jāuzliek paraksti un lieta darīta! LAD, cik saprotu, ne ar ko tamlīdzīu nenodarbojas un vispār līdzīgas struktūras LV nas un būt nevar!
uzreiz varu pateikt - ja Tu gaidīsi ko tādu, tad par konkurētspējīgu biznesu vari nesapņot... pašam viss jāizcīna un sāls kilograms jāapēd

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:00, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Vienīgais variants uztaisīt provokāciju, priekšnesumu ar kāskrustiem vai arī zāģēt vēl niknāk. Viena punkta izcīnīšana vidēji spēlē nepalīdz tam.
Vajag bļaut "putin xyilo!!!!!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-22 00:01, pirms 8 gadiem
Spaceman rakstīja: Es personīgi uzskatu, ka beidzot jāklapē tā bodīte ciet!!! Kāpēc? Es varētu uzskaitīt daudzus iemeslus! KHL nav tendēts uz hokeja attīstību, it sevišķi ārpus Krievijas robežām, tas nav biznesa, bet gan ģeopolitisks pasākums, Latvijas hokejam 8 gadu laikā tas nav devis neko, drīzāk otrādi utt. Plus vēl, manuprāt, Latvijas himnas atskaņošana šādos pasākumos ir vairāk kā neviennozīmīga!
Tās gan ir muļķības, ka spēlēšana KHL nav neko devis Latvijas hokejam! Un mums pa lielam pajāt, vai KHL attīstās kopumā, mums ir svarīgi, ko mēs varam no šī projekta paņemt sev noderīgu! Un nevajag pīt iekšā politiku, tādēļ mums ir dotas galvas un smadzenes, lai varam atšķirt graudus no pelavām un paņemt sev noderīgo. Latvija atrodas tur, kur atrodas, un mēs nevaram pārcelties citur. Bez Dinamo piešprices Latvijas hokejs būtu daudz dziļākā bedrē, jo ar vietējo čempionātu mēs nevaram iztikt, nodrošinot iespējas attīstībai. Varbūt nākotnē lietas uzlabosies, es tikai priecātos par spēcīgu vietējo čempionātu, bet Latvijas tirgus ir mazs, nav pietiekami daudz turīgu sponsoru, kas varētu nodrošināt pietiekami augstu vietējo klubu līmeni, lai ne tikai labākie, bet kaut vidusmēra latviešu hokejisti, kas tagad ar zemi dažādos Eiropas (Francijas, Lielbritānijas, Dānijas, Norvēģijas uttt.) zemāko līgu klubos. Jo pat tur viņi saņem vairāk, nekā vietējie spēj piedāvāt, bet profesionālam hokejistam citu ienākumu nav.
Dinamo eksistence ļauj noturēt laba līmeņa vietējos mājās, dod stimulu jaunajiem attīstībai, mērķi, uz ko tiekties, bet līdzjutējiem - iespēju baudīt augsta līmeņa hokeju.
Protams, tas, kas notiek šosezon, necik daudz pozitīvu emociju nerada, bet tā iemesls jau ir kļūdas kluba komplektācijā konkrēti šai sezonai, spītīga nevēlēšanās veikt radikālas pārmaiņas (piemēram, trenera nomaiņu, sastāva izmaiņas), bet nevis kluba pastāvēšana ka tāda. Par šo sezonu man vairs ilūziju nav, tikai cerība, ka varbūt beidzot komandas vadība sapratīs, ka jāveic pārmaiņas, un pēc tam komanda sāks biežāk uzvarēt, bet... Neveiksmīgas sezonas gadās daudziem, bet tāpēc jau neviens nerunā par klubu likvidāciju. Troļļu psihošana un heiterisms mani neinteresē, tā nav tā sabiedrības daļa, kam kaut kas ir svarīgs, Izņemot iespēju kaut kur kaut kam uzdi.rst; īsti Latvijas hokeja līdzjutēji saprot problēmas un vēl Latvijas hokejam visās izpausmēs labu, nevis ļaunu.
Vienīgais gadījums, kad Dinamo eksistence būtu bezjēdzīga, ir tad, ja komandai nevar savākt pietiekami daudz līdzekļu laba sastāva nodrošināšanai un tā kļūst par totālu pastarīti, proti, ja situācija, kāda ir tagad, turpinās arī pēc gada. Tad tiešām labāk likvidēt, jo klubu - zaudētāju mums nevajag. Zaudējumi viens pēc otra rada pārāk daudz negatīvu emociju, un tas ne hokeja attīstībai palīdz, ne līdzjutējiem ko labu spēj dot. Bet, ņemot vērā iepriekšējos gados paveikto un sasniegto, ir skaidrs, ka Dinamo spēj spēlēt daudz labāk nekā pašlaik. Sastāvs nebūtu slikts (it kā!) pat šosezon, bet... Jāmeklē cits risinājums. Ar jaunu treneru štābu, pirmkārt.

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:02, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Sakumaa pats izdoma ko gribi darit, ko proti, izstrada ideju ar reaalu segumu un tad sac ko darit. Nedoma ka tu aiziesi pie kada, pateiksi es gribu pelnit naudu, man ir zeme. Saki ko, kaa, kur

Aksts
Ar porņuhu saitu varētu pelnīt? Ķipa countryside in Latvia

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:02, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Atceros kad Nolans izvilka Indraši no nekurienes, chalim bija tāds potenciāls Rangers jau bez maz vai bija degungalā NHL, bet,protams, bija taču jāpiesienas pie Gjinamas, pie 7. būmera no salona, un lūk rezultāts, kā jau visiem kas nokļūst dinamo siltumnīcā pie lielās naudas, minimālas konkurences apstākļos. Dinamo ir reāls.Latvijas hokeja augonis. Pirmajā brīdī viņi izceļ.jaunks, bet ja tie paliek.ilgak par sezonu, tad liktenis skaidrs. Progresa nulle. Bet galvenais ka kāposts.ienāk tāds kā dažs labs nhl spēlētājs varētu vien sapņot.
Kā tu domā, kāpēc viņam ZA nekas jēdzīgs netika piedāvāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:05, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Zinu to, no grūtībām neraustos, vienkārši nezinu no kā iesākt un pie kā ķerties?
nu tad izdomā kaut ko, ar ko vēlies sākt, ko vieglāk pārdot - un aiziet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:06, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Tagad jau LV ir daudz visadas organizacijas kur var sutit savus biznesa plaanus kaa taisit piki. Vienam ir ideja, plaans, otram pikis un kapitaals. Metas kopaa un taisa piki. Vot ja nav ne ideja, ne kapitaala, tad gan ir sudigi
izlasīji manu ideju?

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:06, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: man patīk, ja ir entuziastiski cilvēki. bet vienk. cenšos saprast to ideju, ko viņš īsti vēlas... bet varbūt man vienalga, īsos vārdos par lauksaimniecību varu pateikt, ka labā raža ir ik pēc ~10 gadiem... tad ir tāds ieņēmums, ka var dzīvokli Vecrīgā nopirkt... viss pārējais ir (piemērs) graudu cena Pasaules tirgū, lietavas, sniegi, sals un vēl kukaiņi...
Tur jau tā lieta. Un realitāte ir tāda, ka klimats mainās- pēdējos gados ziemas ir relatīvi siltas ar pēkšņiem, lieliem saliem, kad nosalst viss, kas var nosalt, vasaras nav diez ko siltas un tas, kas uzaug, ne tuvu nav augstākās kvalitātes (graudi, cietes kartupeļiem vispār katastrofa), plus,klimatam paliekot siltākam parādās tādi mošķi,kādi nekad vēl nav redzēti un esošajiem ir augusi apetīte pēc augiem, kurus agrāk neēda. Un, ja izaug tev, tad izaug visiem un tā cena vairs nebūt nav tāda, kā neražas gadā.. Bet, tik un tā, nemainītu lauksaimniecību ne pret ko citu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:09, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tur jau tā lieta. Un realitāte ir tāda, ka klimats mainās- pēdējos gados ziemas ir relatīvi siltas ar pēkšņiem, lieliem saliem, kad nosalst viss, kas var nosalt, vasaras nav diez ko siltas un tas, kas uzaug, ne tuvu nav augstākās kvalitātes (graudi, cietes kartupeļiem vispār katastrofa), plus,klimatam paliekot siltākam parādās tādi mošķi,kādi nekad vēl nav redzēti un esošajiem ir augusi apetīte pēc augiem, kurus agrāk neēda. Un, ja izaug tev, tad izaug visiem un tā cena vairs nebūt nav tāda, kā neražas gadā.. Bet, tik un tā, nemainītu lauksaimniecību ne pret ko citu
farming is the biggest job on earth?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:10, pirms 8 gadiem
Eh, varētu dzīvot uz dīvāna, kasot pakaļu un dzerot alu. Bet līdzcilvēki, sātani, man nevīžo artavu samest. Nākas kaut ko kustēt, kaut ko domāt. Bēdu ieleja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:11, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tāds variants, ko Melissa kādreiz muldēja, ir reāli? Tipa iegrūst naudu investīcijās un uz nebēdu dzīvot uz procentiem
es, ja godīgi, neticu vieglai naudai. nu neticu un viss tas nestrādā, aizmirsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:12, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: kas skaitas viegla? vienmer nav ar lapstu jastaiga lai pelnitu un labi pelnitu. Cits staigaa ar lapstu un breec uz tiem kas itkaa pie PC tikai sezh un neko nedara, bet pelna
viegla ir - "iegrūst naudu investīcijās un uz nebēdu dzīvot uz procentiem"

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:13, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Kkadi iekrajumi ir, vai dzivo no algas lidz algai???
Cenšos turēt tādus, lai 2 mēneši bez ienākumiem pietiktu.

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:13, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: farming is the biggest job on earth?
un lauķis ir lielākais kompliments, ko var saņemt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:20, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Lai ar kadu biznesu tu darbotos, nekad nepietiks. Tas teiciens par to, ka apetite rodas edot ir patiesaka dzives atzina.
un tas ir tikai normāli

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:20, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tam piekrītu, bet jūs visi te man tik skarbas bildes zīmējiet, ka atsit visu vēlmi braukt mājās Nebūtu tā neizbēgamā Rietumeiropas afroislamizācija, nekur nebrauktu, bet, viņa, diemžēl ir nenovēršama, tikai es nevaru iedomāties, ko darīt savā dzimtajā zemē?
Tu pasaki konkrēti, cik vari investēt un vai tev te ir jau kāda lauksaimniecības zeme, vai vismaz kādi varianti, kur varētu apsaimniekot. Ja ir, tad cik. Varbūt ir iespēja no kāda dabūt tehniku uz nomu utt. Kad konkrēti izstāstīsi šo, tad jau kko var mēģināt tev atbildēt, bet nevar tak izrēķināt rezultātu, ja nav zināmi skaitāmie, to taču es ceru tu saproti?

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:20, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: un lauķis ir lielākais kompliments, ko var saņemt
smej, smej cik Tev ha ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:22, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: un tas ir tikai normāli
Laimīgs ir nevis tas, kuram ir daudz, bet tas, kuram pietiek. Tā ir mana patiesākā dzīves atziņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:28, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: smej, smej cik Tev ha ir?
Ģimenei, ne man. ~50 konvenciālie graudaugi, apmēram tik pat bio, kur pamatā dārzeņi (~12ha), plānā ogas ~8ha (protams, lielākā daļa sanāk augu sekai un tauriņziežiem, lai izpildītu bio prasības). Mūsu pusē visi baigi aktīvie saimniekotaji, pie jaunām zemēm tikt gandrīz nereāli, ja kāds lauks parādās, tad tas uzreiz uz izķeršanu.

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:28, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Visa informācija tuvāk pavasarim
Pavasarī nevienam nav laika.

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:29, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ģimenei, ne man. ~50 konvenciālie graudaugi, apmēram tik pat bio, kur pamatā dārzeņi (~12ha), plānā ogas ~8ha (protams, lielākā daļa sanāk augu sekai un tauriņziežiem, lai izpildītu bio prasības). Mūsu pusē visi baigi aktīvie saimniekotaji, pie jaunām zemēm tikt gandrīz nereāli, ja kāds lauks parādās, tad tas uzreiz uz izķeršanu.
ā, skaidrs... mums ir kādi 500

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:30, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Atceros laikus kad mani menesha ienakumi bija 200ls. Tad es domaju butu man 500ls menesi, pahodu butu laimigs un neko man vairs nevajadzetu. Tiklidz saca nakt 500ls menesi, vajadzeja 1000 uttt... tas ir tas pats kad ome skatas zinas un saka - ko tie AS kvadarti un parejie miljonari var zagt un zagt, kas viniem nepietiek!!! Bet kaa redzam nepietiek..
Biroja uzturēšana maksā dārgi. Tur ar 500 lašiem nekur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:34, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: ā, skaidrs... mums ir kādi 500
Graudkopība. Jā, tas man īsti neinteresē, ja godīgi patīk doma, ka no mazākas platības var dabūt maksimālu atdevi. Polijā gan ir tādas saimniecības, kur 500-600ha ogas, mums jau ar tādas iezīmes parādās- saimniecības, kur 150ha dārzeņi, 100+ ha ogas,bet nu tur visur pārsvarā ir ārvalstu īpašnieki vai investīcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:41, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Tapec jau es saku
Labai dzīvei vajag divus stabus, ja viens, nu tad vēl kaut kā var iztikt. citādi nabadzība. Tad jālasa akmeņi vai sēnes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:45, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: var ari pudeles lasit!
Bet nu kaut kādai cieņai pret sevi jābūt. Labāk tomēr iegūt izglītību un pamazām izsisties, ne staipīt akmeņus bez cerībām uz ko vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:48, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: ne vienmer papirs un izglitiba ko garante. Varbut labus darba apstaklus, bet ne vienmer labu algu
Alga jā, bet tad darbs būs smags/nepateicīgs/riebīgs. Laba alga plus labi apstākļi būs tikai ar izglītību. Vai arī Jābūt Porziņģim, tik mest, spraust un iekasēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:51, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Nav jau gluzi arii taa. Var labi pelnit ari bez spec vai augstakas izglitibas, var stradat sudigos apstaklos un pelnit kapeikas ari ar augstako. Simtiem variantu, bet jaa, lielaka iespeja vairak pelnit ziida cimdos ir ar labu papiru rokaas un pats galvenais zinashanam
Tāpēc jau skolā labi jāmācās, jāstudē labās universitātēs ārzemēs un būs arī labs darbs. Ar Latvijas augstāko izglītību, nu šo to jau var, bet liela daļa ir kā ir.

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:52, pirms 8 gadiem
Es pats negribētu fizisku darbu darīt, esmu to darījis, ja godīgi, riebjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:02, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Es uzskatu ka godigakais un labakais veids butu Latvijaa klasificet visas profesijas pec keoficienta un noteikt pec taa minimalo algu.

Piemeram paligstradnieks koeficients 1,0 tatad tas atbilst vienai minimalajai algai kas ir 370EUR un ZEM taa maksat nevar.

Tad piemeram gramatvedis atbilst koefam 3,5 un ZEM 3,5x370 jeb respektivi 1295EUR maksat nedrikst.

Shii sistema tiesham veicinatu macities un izglitoties tautu, tas butu ideaals mehanims, tikai nezinu kaa to varetu ieviest un cik reaali tam dzive stradat, bet viela pardomam laba
Vācijā kaut kas līdzīgs jau arī ir, bet ne vienmēr tas der, jo tad sūdīgs speciālists nedabūs darbu, jo mazāk maksāt nevarēs. Labāk, lai ir kā tagad, brīvais tirgus, kur sevi jāpierāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:09, pirms 8 gadiem
prieksnieksmk2 rakstīja: Naudas mums nav`a
bet spēlēt mums gribas
metam pa vārtiem
bet garā slīd ripas

Sirdīs lai dzīvo Dinamo Rīga
paldies par atbalstu KHL līga

Kliedzu un spiedzu cik es to varu
klāt vēl tam visam "iepļauju" alu
trešajā trešdaļā aiz lūpas jau āķis
elsieni,pūtieni - kārtējais zāģis

Sirdīs lai dzīvo Dinamo Rīga
paldies par atbalstu KHL līga
Sirdīs lai dzīvo Dinamo Rīga
paldies par atbalstu KHL līga
Laikam būsi dzejnieks😊

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:11, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Jasaprot jau lieta ka taa klasifikacija pasargatu tiesi augstakos amatus, kas sobrid ir parak maz apmaksati. Tadi shoferishi,brugeru krametaji uc jau tapat sanemtu savus pasreizejos ciparus, BET netiktu apdaliti augstu specialitaashu darbinieki, kur daudzi tagad sanem nepamatoti zemas algas. Viss logiski
Bet kurš tad viņiem to maksātu? Privātais vienkārši tādu vakanci nevērtu vaļā, ja daudz būtu jāmaksā. Ja nu valsts no sava budžeta, bet tas jau komunisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:12, pirms 8 gadiem
Ārsti gan jau pelna ļoti labi, citādi nemācītos grūtu profesiju ntos gadus. Dabīgi, ne visi spēj pavilk, ir kas aizbrauc uz Norvēģiju, bet tie kas velk, tie iesmeļ labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:15, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Izglitibas joma, algu jautajumi,veseliba. Pirmas 3 lietas kas jamaina. Netaisos te izplust gari, jo kepkas tapat neko nejedz

Vel kas jadara, jarisina mazak siiko sudinu kaa apspiest parasto mirstigo cilveku, jarisina jautajumi kaa ierobezhot burzhuju zagshanu. PArastam mirstigam nelaus brivdienas uz veikalu iet, dzert bambuku, majas lietot letos tvaika nosucejus, uz balkona duumu uzvilkt,pirkt letakas spuldzites utt, bet biezie tikmer daris ko gribes un zags cik uziet

Palasiju nesen tos grozijumus dazhados jautajumos, nebutiskos jautajumos. Gribetos tiem lohiem pajautat - vai tiesham jums nav citu risinamu problemu???
Lielos jautājumus: izglītību, veselību jau tauta neļauj reformēt, tāpēc knibinās ar mazajiem. Visi tak brēktu, ja atlaistu 30% skolotāju un pārējiem pieliktu pie algas 30%. Labāk kā tagad, kad visi knapinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:16, pirms 8 gadiem
Daudzi medicīnā saņem maz, jo ir mazās slimnīcas, veselības budžets mazs, ķipa bezmaksas veselības, kas nozīmē, ka lēta un slikta. Veselībai ir jāmaksā daudz, jo tā ir svarīga. Tad arī būs algas.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:18, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Lielos nerisina jo nezin ko darit, baidas no lieliem darbiem. JA vairums Saeimaa sedosho nezina kada ir paslaik minimala alga valstii, par ko mes runajam???
100 eiro dienā, kā 100latnieku programmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:20, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Recigi bija beztabu, kur Saeimas keponem uzdeva vienkarshus jautajumus. Tur puse nejedz nevienu nodokla likmi, cits nezin minimalo algu utt, BET kad javeido budzets un jarauj dekis katram uz savu pusi, tad visi lielie viiri

Nu kaa tads kravcovs,scerbatihs,Degpungta serzhants un vel virkne var but starp 100 gudrajam galvam
Tauta viņus ievēl, jo kaut kur redzēti, dzirdēti. Tauta ir vāja, nekvalitatīva, tad arī Saeima ir vāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:23, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Latvijas NR 1 problēma ir demogrāfija. Prieks kam pensionāru valstī ir vajadzīgs kārtot izglītību vai celt algas?
Loģiski, jo veco ir daudz un viņi iet uz vēlēšanām. Jaunie nav prioritāte.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:23, pirms 8 gadiem
Es varētu kandidēt uz Saeimu, mož ievēl. Ja jau Kaimiņu ievēlēja, ar ko es sliktāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:25, pirms 8 gadiem
Pēc 70 gadiem balstiesības vajadzētu ar koeficientu 0,5, pēc 80 - 0,25. Tas daļēji risinātu problemu, bet tas dabīgi nekad nenotiks.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:26, pirms 8 gadiem
Latvijā ir liels ēnu ekonomikas īpatsvars, faktiski, 2 paralēlas pasaules. Tā tiem budžetniekiem valsts maizē tikai grasīši kulē arī krīt. Hulijs pats te nesen naudas kušķa foto bija ielicis. Tak simt punkti aploksnes avansiņš.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:27, pirms 8 gadiem
Bet manas idejas nav populāras, vairāk par pusprocentu nedabūšu. Varētu jau veidot Latvijas klaunu partiju, bet tauta nesapratis, viens Kaimiņš jau ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:28, pirms 8 gadiem
Varētu pakapeniski likvidēt pensijas, tā veči būtu spiesti strādāt, valstij būtu vairāk naudas.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:28, pirms 8 gadiem
Un pārcelt cilvēkus no laukiem uz Rīgu, kur ir darbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:29, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Klaunu partijaa tu,es,koiva un Tjoma varetu buut taadi kaa TV sejas
Aiz muguras volchara,abrags,danka un kaa beidzamais mella darba darbitajs akmenlasis
Labs, bet Arhīvs ir no dzeršanas sajucis prātā. Gribētu R-vilcienu drīzāk piesaistīt.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:29, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Klaunu partijaa tu,es,koiva un Tjoma varetu buut taadi kaa TV sejas
Aiz muguras volchara,abrags,danka un kaa beidzamais mella darba darbitajs akmenlasis
Bet pretī būs Perkambuks, Jenots, Harļiks, tie brēks uz otru pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:30, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labs, bet Arhīvs ir no dzeršanas sajucis prātā. Gribētu R-vilcienu drīzāk piesaistīt.
Vilciens kā partijas līderis būtu labs, sevi jau te ilgstoši pierādījis. Latvijas nihilistu un klaunu partija. Domāju rezultāti neizpaliktu.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:31, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Vispar jataisa ap riigu megapole, parejaa latvija apkart Rigai lauki. ari geografiski tas izsaktitos skaisti, pa vidu epicentrs ar visiem krutajiem veikaliem,apkart razhotaaji.

Gluzi kaa viduslaikos pilsetvalsts
Laukos būtu rezervāts, tūrisms, lielās saimniecības, tādā garā, arī rūpnīcas, bet cilvēki dzīvotu pilsētā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:33, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Perkambuks
Pradažnā škura no visas tiesas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:35, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: pernaks,jenots,coffijs,FUNS,vel robis taads jokains. cik tie kremla pieludzeji te ir???
Profilu daudz, bet reāli cilvēku uz pusi mazāk.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:36, pirms 8 gadiem
Vispār es neiebilstu sēdēt saeimā, uz četriem gadiem garantēta laba alga.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:36, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: pernaks,jenots,coffijs,FUNS,vel robis taads jokains. cik tie kremla pieludzeji te ir???
Cofijs ir Robja izveidots Coffijs feiks. Funs ir pamuļķis ar prievīti. Robis no Carnikavas ir ekshibicionists, kas ar savām jēlībām grib piesaistīt uzmanību. Pernaks un Jenots pelna ievērību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:39, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Arī Kaimiņš ir demogrāfijas rezultāts, kad nav cilvēku, nav konkurences un kvalitātes tad katrs bomzis var kļūt par ministru. Un kāda jēga kārtot izglītību ja skolu paliek ar vien mazak
Skolām arī jāūt mazāk, jo bērnu ir mazāk, mazāk solu, bet labākas.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:39, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Nuu hokejaa par krieviniem vienmer fano Coffijs, tas jau lkm originaals
Robis skiet jaa, censhas izcelties.
Pedejie 2 tiesham ir kkadi apmaksatie!
nē, nē, nē. Coffijs ir Z-amerikāņu hokeja fans. Cofijs un AbRRags ir feiki, kurus izveidojuši tie āksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:40, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: nē, nē, nē. Coffijs ir Z-amerikāņu hokeja fans. Cofijs un AbRRags ir feiki, kurus izveidojuši tie āksti.
Arī mani viņi bija noviltojuši, grāva manu labo vārdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-22 01:46, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Oo skatos cipulis atpakal izlasee
Puika gadu sezh divana,dzer alu a sim peksni izsaukums uz izlasi. Taa jau ar kotleti ari var aizrities. Only in Latvia
Tā Latvijas izlase dergadējusies dinamo laikā. Protams, Vasiļva laikā visādus brīnumus sagaidīsim. Ar Vasiļjevu un Kalvīri izriosim no elites.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:46, pirms 8 gadiem
Bet Burtā imponē tas, ka čalis ir tiešs un godīgs, un savas herņas no sirds saka. Nekā tas Carnikavas žīds.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:47, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet Burtā imponē tas, ka čalis ir tiešs un godīgs, un savas herņas no sirds saka. Nekā tas Carnikavas žīds.
Viņu rietumi sabojājuši. Pārāk daudz Francijas musulmaņus redzējis, nevar atgūties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:49, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Jaa, Tjoma plauj pa taisno! Bet shizigi jau ir tie vina uzskati, jateic musdienu modernakjai pasaule galigi greizi un aplami. Ja Tjoma dzvotu 19.gs tad vins butu kadas gubernas cars, tas tiesa. Iespejams tapec vins tik loti velas lai butu taa gada gajuma laiki
Tādēļ tādi cilvēki nekam neder, vajag jaunu un enerģiskus, ne padomju laiak atraugas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:51, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: A viduslaikos sievietem ari klitorus izgrieza un vinam nebja nekadu tiesibu attieciba uz viira/partnera izveli???
Tā jau vairāk tāda radikāla musulmaņu paraža, nu ar tām sievietēm bija kā bija pašām ar to teikšanu, tagad ir vairāk.

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:52, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Tādēļ tādi cilvēki nekam neder, vajag jaunu un enerģiskus, ne padomju laiak atraugas.
Tevis minētie veidos max 10% no visas populācijas. Pārējie būs biomasa, rēķini kā gribi. Šajā ziņā Burts arī taisnību pateica- cilvēces virzītājspēks ir neliela saujiņa ļaužu, pārējie padsobņiki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:53, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tevis minētie veidos max 10% no visas populācijas. Pārējie būs biomasa, rēķini kā gribi. Šajā ziņā Burts arī taisnību pateica- cilvēces virzītājspēks ir neliela saujiņa ļaužu, pārējie padsobņiki.
Tā jau ir 10% enerģijas un 90% fona masa un pat regresīvie kā Burts.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-22 01:54, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Interesants tas Tjoma, redz muslikus neieredz, toties pa kaadai vinu parazhai sim iet pie sirds. Interesanti

Ko zin, varbut Tjoma uz darbu dodas klausoties wiz khalifa playslistu uz austinam, tikai pats par to ne varda
Viņu laikam arābi vienreiz stacijā izvaroja, tāpēc šis tāds nemierīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:56, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Vot tas daudz ko izskaidrotu!!!!
Vai arī viņš zina labāk nekā mēs. Viņš tomēr tur, bet mēs te Latvijā, pie civilizācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:57, pirms 8 gadiem
Hren es Funi atšifrēšu!! Sātans tāds

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:57, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: Rit FUNS lepni vares teikt ka Tautas klubs joprojam ir populaars
Cilvēki jau saskrien arī, ja kāds zem tramvaja pakļuvis vai izvadot pēdējā gaitā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:02, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: shifre vel vai tik plano?
Bija cerība uz pieeju pie attiecīgām datu bāzēm, bet čuš. Bet ja skatās, tad nav nemaz liela ponta no tā. Psiholoģiskais portrets ir pilnīgi skaidrs- naivs pusmūža skolmeistars ar pieticīgām prāta spējām. Maz intrigas, nekāds pārsteigums arī nav iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:04, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bija cerība uz pieeju pie attiecīgām datu bāzēm, bet čuš. Bet ja skatās, tad nav nemaz liela ponta no tā. Psiholoģiskais portrets ir pilnīgi skaidrs- naivs pusmūža skolmeistars ar pieticīgām prāta spējām. Maz intrigas, nekāds pārsteigums arī nav iespējams.
Nevajag novērtēt par zeemu dinamo fanu pusmūža skolotāju skaitu, baidos, ka tādu daudz ir.

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:07, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Vispār es neiebilstu sēdēt saeimā, uz četriem gadiem garantēta laba alga.
pakjer vel paraleeli klat renes braukshanu...bez lielas piepules LOVaa iekshaa

JOKS

  +1 [+] [-]

, 2016-10-22 02:09, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: pakjer vel paraleeli klat renes braukshanu...bez lielas piepules LOVaa iekshaa

JOKS
Renes sporti Latvijā kaitnieciski.

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:09, pirms 8 gadiem
HMB-PARTORPEDAM rakstīja: kkads teoreetikis pa dzivi, ciparu un burtu kalps. Ari pec paskata varetu but dombrovskim lidzigs

Vot volchara gan varetu but interesants
Ja skaties LV futbolu, tad te ir tāds Alguns. Pendža un old school futbola fans, kas ir redzējis 99% pēdējo 20g futbola spēles Ventspilī, pohuj, kas par mirlām spēlē. Volkss ir stipri līdzīgs.

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:10, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Renes sporti Latvijā kaitnieciski.
?!?!?

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:13, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: ?!?!?
Nav lielas jēgas, cik ar viņiem nodarbojas, lielas izmaksas, infrastruktūra, bet man jau nav žēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 02:32, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nav lielas jēgas, cik ar viņiem nodarbojas, lielas izmaksas, infrastruktūra, bet man jau nav žēl.
ja jau tieshaam te lielajam vairumam tas kaiteetu, tad arii saaktu runaat....

bet es pa 25 gadiem neko negatiivu neesmu dzirdejis..taatad arii nav zheel

  +1 [+] [-]

, 2016-10-22 02:59, pirms 8 gadiem
Trešdien ar draugu bijām uz spēli...

Es nepārspīlējot varu teikt, ka tā bija viena no visnebaudāmākajām un šausmīgākajām spēlēm, kādu esmu redzējis... Žēl par izmesto naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 09:23, pirms 8 gadiem
Sada situacija, kada bija vakar, pasiem sev radit problemas, nejedzot saskaitit lidz 5, ir jabut ipasi lieliem mudakiem... Diemzel, bet tiesi sads sosezon ar loti retiem iznemumiem ir zimols Rigas Dinamo. Un tiesi tads pats nikulu veidojums ir farmklubs. Jau kuro macu piespiezu sevi paskatities TV ar ceribu, ka nu varbut beidzot bus, ceru, ka vismaz atradisies kads vecis komanda, kurs spej iemest vartus bullisos... Neka! Kad mums atkal bus tadi, ka vakardienas krievins, kurs aptamboreja Sedlaceku ka puiku?

     [+] [-]

, 2016-10-22 11:12, pirms 8 gadiem
DR 6 zaudējumi pēc kārtas un no rīta jau 321 komentārs. Paši komentētāji uzskata ka viņi ir ļoti zinoši, gudri, daudzas lietas zina labāk par komentētājiem studijā. Tad sanāk ka DR patiešām ir liels klubs tik liela interese par klubu un nevis kaut kādi tur nezinīši , bet kārtīgi sporta pazinēji nāk katru reizi pie DR rakstiem, jūt līdzi komandai (savādāk jau nevar būt ,jo normāls cilvēks regulāri seko līdzi tam kas patīk nevis tam kas nepatīk un šeit vismaz 99% ir normāli komentētāji).
Šoreiz jāatzīstas, ka nevienu komentāru neizlasīju, bet gan jau tie kā vienmēr ir ļoti saturīgi, nopietni , ļoti kulturāli un par tēmu.
Turpinām just līdzi mūsu visu mīļotai komandai.
VIENMĒR KOPĀ AR DINAMO.

     [+] [-]

, 2016-10-22 11:23, pirms 8 gadiem
Kad būs 10 tīras uzvaras līdz priekšpēdējai vietai, tad prasītos kāda ballīte! FUNS varētu vadīt programmu un noteikt dalības maksu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja