Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pēdējās 15 minūtēs ielaiž trīs vārtus un zaudē SKA

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pēdējās 15 minūtēs ielaiž trīs vārtus un zaudē SKA
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Noslēdzošajā trešdaļā 15 minūšu laikā ielaižot trīs bezatbildes vārtus, ceturto zaudējumu pēdējās piecās spēlēs piedzīvoja Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā ar 1:3 atzina Sanktpēterburgas SKA pārākumu, Rietumu konferencē noslīdot uz 12. pozīciju un no izslēgšanas spēlēm atpaliekot par septiņu punktu tiesu.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" svarīgo dueli pret Rietumu konferences otro spēcīgāko komandu Sanktpēterburgas SKA sāka sparīgi, ceturtajā minūtē tiekot pie vairākuma, kas, par spīti vairākiem momentiem, palika nerealizēts. Taču rīdzinieki tika atalgoti par neatlaidību, jo astotajā minūtē 1:0 ar plaukstas metienu tālajā stūrī pēc Mika Indraša piespēles pretuzbrukumā panāca "Dinamo" kapteinis Lauris Dārziņš, izceļoties 12. reizi sezonā.

Otrajās 20 minūtēs laukumā valdīja cita aina – uzbruka Sanktpēterburgas SKA, kamēr rīdziniekiem vairākas reizes talkā nāca veiksme: gan 24., gan 35. minūtē Jakubs Sedlāčeks nebija glābējs, taču palīgos devās vārtu stabs. Tāpat jāizceļ laukuma saimnieku kapteiņa Iļjas Kovaļčuka agresija, jo vispirms viņš bija neapmierināts ar Miķeļa Rēdliha spēka paņēmienu un saķērās ar Krišjāni Rēdlihu, bet pēcāk uz ledus noguldīja Lauri Dārziņu, izprovocējot kanādiešu aizsarga Čeja Genoveja agresiju.

Rīgas "Dinamo" tas no sliedēm neizsita, jo 33 sekundes pirms otrās trešdaļas noslēguma gatavs izrauties aci pret aci ar Sanktpēterburgas SKA vārtsargu Miko Koskinenu bija Gints Meija, kurš tika nogāzts. Sekoja soda metiens, Meijas neveiksmīga māņkustība un zaudējums duelī divus metrus garajam somam, kurš pēdējās sekundēs glāba mājiniekus arī pēc M. Rēdliha un Roberta Bukarta centieniem ripu iebakstīt vārtos no dažu metru attāluma.

Arī 44. minūtē Sedlāčekam un Rīgas "Dinamo" talkā nāca pārliktnis, taču turpinājums bija pagalam nelāgs – pēdējās 15 minūtēs komanda ielaida trīs vārtus pēc kārtas un piedzīvoja zaudējumu ar 1:3. Vispirms tūdaļ pēc iemetiena tuvajā stūrī trāpīja Tonijs Martensons, 50. minūtē arī Romāns Červenka trāpīja augšējā stūrī, vārtu guvumā pārvērsdams piespēli no aizvārtes, bet divas ar pusi minūtes pirms noslēguma punktu rīdzinieku cerībām pielika Džimijs Eriksons, kurš pēc metiena no distances vārtu priekšā meistarīgi mainīja ripas lidojuma trajektoriju.

Tādējādi Rīgas "Dinamo" noslīdējusi uz Rietumu konferences 12. pozīciju, jo Čerepovecas "Severstal" pēcspēles metienos tika galā ar Zagrebas "Medveščak", bet izslēgšanas spēļu zona atrodas septiņu punktu attālumā, jo Ņižņijnovgorodas "Torpedo" bullīšos pārspēja "Sochi". Punktu regulārajam čempionātam rīdzinieki pieliks ar vēl četrām spēlēm viesos: nākamajā trešdienā pret Bratislavas "Slovan", piektdienā pret Zagrebas "Medveščak", svētdienā pret Minskas "Dinamo" un 24. februārī pret Mitišču "Atlant".

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Jakubs Sedlāčeks (Džefs Delorjē); Krišjānis Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks - Aleksandrs Jerofejevs, Čejs Genovejs - Mārtiņš Porejs, Ralfs Grīnbergs; Roberts Bukarts - Linuss Videls - Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miks Indrašis, Rodrigo Ābols - Andris Džeriņš - Gints Meija, Kaspars Saulietis - Māris Bičevskis - Mārtiņš Cipulis, Gunārs Skvorcovs.

KHL regulārais čempionāts, 11. februāris, Sanktpēterburga

Sanktpēterburgas SKA - Rīgas "Dinamo" 3:1 (0:1, 0:0, 3:0)

Vārti: 7:32 Dārziņš (Bičevskis, Indrašis) 0:1, 44:56 Martensons (Tihonovs) 1:1, 49:39 Červenka (Burdasovs) 2:1, 57:40 Eriksons (Čudinovs, vair.) 3:1
Soda minūtes: 12:14
Metieni: 40:27
Vārtsargi: Miko Koskinens - Jakubs Sedlāčeks

 +10 [+] [-]

, 2015-02-11 20:52, pirms 9 gadiem
Tik labi spelēja,bet zaudēja beigās..šogad bez Play-OFFiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 20:53, pirms 9 gadiem
Īsts komandas gars.
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis

 +12 [+] [-]

, 2015-02-11 20:53, pirms 9 gadiem
SKA ir acīmredzami līgas princeses, par katru sīkumu dod 2min, bet, kad Kovaļčuks mēģina Dārziņu nosist, tad "nu lab, iedosim tās 2 min" Kovalčukam. Kas zin kā spēle iegrozītos, ja Princesei Nr1 iedotu to 5+20....

Ar visu to var teikt, ka spēle bija kvalitatīva līdz brīdim, kad tiesneši pazaudēja kontroli pār spēli.

Jānovēl veiksmīgi aizvadīt pēdējās 4 spēles šosezon un SKA es novēlu izlidot Play offos pēc iespējas ātrāk! Pretīga komanda palikusi.

Gaidam PČ Čehijā laikam jau.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: asusasus

  +5 [+] [-]

, 2015-02-11 20:54, pirms 9 gadiem
Tiesāšana 3.periodā zem katras kritikas!Kovaļčuks vispār kaut kāds "neaizskaramais".

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:55, pirms 9 gadiem
likmju licēji dabūja pastresot.. bet nu jā... Žēl!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 20:55, pirms 9 gadiem
Viens gan man ir skaidrs, SKA nav mainījies nemaz! Otrā kārta playoff viņiem būs max!

 +12 [+] [-]

, 2015-02-11 20:55, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: DESMITAIS PRECĪZAIS TOTOPADOMS PĒC KĀRTAS
Neaiztiekam ludzu to suuuuuuu du.
Lai mazak te smirdetu......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:55, pirms 9 gadiem
asusasus rakstīja: kad satraumeja Panarinu , tad vispar neko neiedeva! ned.rs daudz
salīdzini abas epizodes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-11 20:55, pirms 9 gadiem
3 pereodam dukas nepietika...Vajadzēja savas iespējas izmantot pirmajos divos,tad mož būtu ok.

  +7 [+] [-]

, 2015-02-11 20:55, pirms 9 gadiem
Spēle ļoti skatāma, cīnījās, bet meistarībā zaudēja (izdevību izmantošanas jomā).
Dārzam pirmais spēka paņēmiens sezona, tas pats nepareizs

  +9 [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
Šādi vajadzēja iepriekšējās spēles kapāt,tad vel PO spīdētu!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kārtējā lieliskā ziņa. Paldies par kārtējo pozitīvisma devu.
Izskatas ka speli skatijies ja jau uzreiz paspeji te but...
Mulku bars...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
Atlaižat leģionārus un sākat komplektēt finansējumu nākamajai sezonai - vai tad jāmāca jau!!!

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: Tiesāšana 3.periodā zem katras kritikas!Kovaļčuks vispār kaut kāds "neaizskaramais".
princese

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Viss taisnīgi! Beidz te muļķības runāt un vainu meklēt zebrās!
atkal tu āksts ar jaunu profilu...Ignore

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
Nu tagad atliek par Maskavas Dinamo fanot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
Man laikam vieniigajam gribas lai arii nakamgad ir Dinamo un lai ir KHL un man ir pilnigi vienalga no kurienes klubam ir nauda vai kaada politika ir valstii kuraa vini speelee, man patiik hokejs!!

  +6 [+] [-]

, 2015-02-11 20:56, pirms 9 gadiem
ziggy69 rakstīja: Neaiztiekam ludzu to suuuuuuu du.
Lai mazak te smirdetu......
Ok es par. Kaa saka garigi slimos neaiztiekam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:57, pirms 9 gadiem
asusasus rakstīja: kad satraumeja Panarinu , tad vispar neko neiedeva! ned.rs daudz
Tāpēc,ka Panarins ir sīks čīkstulis!Un SKA varēja atļautie viņu nelaizt vairs laukumā,lai pārbaudītu traumu,jo vieta Play offos garantēta un tur būs vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:57, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: DESMITAIS PRECĪZAIS TOTOPADOMS PĒC KĀRTAS
Tak nevienam neinteresee tavi padomi, smerdeli! prognozee kaadreiz kko citu, vai arii kkaadu kombineeto cheku saliec. Toch pajolinsh kkaads esi. ja jau esi taads prognozeetaajs, tak ieleic kaadreiz kaadu screenshot ar savaam prognozeem. Tuksha dir**na.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 20:57, pirms 9 gadiem
Spēlēja tiešām godam, paldies Dinamo! (visi kam nav nekas jauks ko teikt, kā vienīgi apvainot Krievu zemi lūdzu pametiet šo vietni, paldies!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-02-11 20:58, pirms 9 gadiem
KHL ir MŪSU hokejs!

     [+] [-]

, 2015-02-11 20:58, pirms 9 gadiem
молодцы

  +5 [+] [-]

, 2015-02-11 20:58, pirms 9 gadiem
Mums uzbrūkt Kremļa sociālinžinieri, mostaties beidzot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 20:59, pirms 9 gadiem
Vispār SKA ar šitādu spēli arī šogad pie kausa netiks. Mīksti, daudz kļūdu. Gan jau sniegums vēl uzlabosies, bet šis jau sāka atgādināt iepriekšējo sezonu stāstu.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-11 20:59, pirms 9 gadiem
hahaahaaa

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 21:00, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vispār SKA ar šitādu spēli arī šogad pie kausa netiks. Mīksti, daudz kļūdu. Gan jau sniegums vēl uzlabosies, bet šis jau sāka atgādināt iepriekšējo sezonu stāstu.
SKA vienīgā cerība,ka tiesneši viņus vilks,kā jau parasti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-02-11 21:01, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Apsveicu Anton! Kur svinēsim?
Tu jau ar savām nekļūdīgajām prognozēm esi visus tā izlutinājis, ka tas vairs neliekas kaut kas svinēšanas vērts!
Domāju, ka jāiet uz Otto Schwarz. Tur ir tā simpātiskā viesmīle, kuras acis iemirdzas ikreiz, kad atstāju viņai piecsimtnieku "čajā"!

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:01, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: SKA vienīgā cerība,ka tiesneši viņus vilks,kā jau parasti!
Līdz šim ar to nav pieticis. Turklāt Bikovs nav pats mīlētākais treneris.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:01, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Tik profesionālu tiesāšanu kā šodien, es vēl Kolhoza līgā nebiju redzējis!
spēli neredzēju, rakstu nelasīju, principā neko nezinu, tik atnācu pārskriet ar acīm uz cilvēku cepienu bet izlasot šādu komentāru no šī lietotāja uzreiz skaidrs, ka tiesnesis kkādu lažu nolaidis

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:02, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Neskatījos, ienācu paskatīt vai nav ielikta ziņa par Buffalo un Jets maiņas darījumu, bet tad pamanīju, ka CSKA sagrāvuši Slovan. Iekomentēju tur un skatos, ka Gjinamo kārtējo reizi zaudējuši, tādēļ nespēju atturēties un izteicu savu viedokli.
Sporta centraa naak skatiities jaunumus
Tad jau ritdienas aviizees atrak var izlasiit vecas zinjas.
Piekjeraam tevi slidenais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:03, pirms 9 gadiem
Kāda situācija šobrīd ir ..cik lielas vai mazas iespējas ir panākt play_off zonu ??
skatījos spēli un visu cieņu uzvara būtu mazākais ,kas bija pelnīts!
klusībā ceru ,ka tomēr ir iespējas un puišiem uzsmaidīs veiksme pēdējās spēlēs !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:06, pirms 9 gadiem
Saraksts priekš Sējeja kunga ar spēlētājiem kuri ir jādzen no DINAMO !

1) Trotters
2) Wilsons
3) Cipulis

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:07, pirms 9 gadiem
Vagars112 rakstīja: Kāda situācija šobrīd ir ..cik lielas vai mazas iespējas ir panākt play_off zonu ??
skatījos spēli un visu cieņu uzvara būtu mazākais ,kas bija pelnīts!
klusībā ceru ,ka tomēr ir iespējas un puišiem uzsmaidīs veiksme pēdējās spēlēs !!
Vienīgie Play off,kas būs DR hokejistiem,ir Voodoo Casino Liekas,ka daži to vien gaida,kad varēs sapelnīto piķi likt galdā!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:07, pirms 9 gadiem
gravitons rakstīja: Sporta centraa naak skatiities jaunumus
Tad jau ritdienas aviizees atrak var izlasiit vecas zinjas.
Piekjeraam tevi slidenais.

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:08, pirms 9 gadiem
pajoļubars, kā var tik bērnišķīgi beigas nospēlēt un vispār ko tas Kovaļčuks no sevīm iedomājas? Viņa stāru laiks sen jau pagājis.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:08, pirms 9 gadiem
ZarinsKristaps rakstīja: Saraksts priekš Sējeja kunga ar spēlētājiem kuri ir jādzen no DINAMO !

1) Trotters
2) Wilsons
3) Cipulis
drīzāk uzprasi Savickim, kāda hu.a pēc šosezon atlaida Marselu Hosu? Viņš tāpat META golus iekšā!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 21:09, pirms 9 gadiem
ZarinsKristaps rakstīja: Saraksts priekš Sējeja kunga ar spēlētājiem kuri ir jādzen no DINAMO !

1) Trotters
2) Wilsons
3) Cipulis
4)Bukarts

  +3 [+] [-]

, 2015-02-11 21:09, pirms 9 gadiem
valdinjshh rakstīja: pajoļubars, kā var tik bērnišķīgi beigas nospēlēt un vispār ko tas Kovaļčuks no sevīm iedomājas? Viņa stāru laiks sen jau pagājis.
Tieši tāpēc viņš arī spēlē kolhoza līgā

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:10, pirms 9 gadiem
artins13 rakstīja: Man laikam vieniigajam gribas lai arii nakamgad ir Dinamo un lai ir KHL un man ir pilnigi vienalga no kurienes klubam ir nauda vai kaada politika ir valstii kuraa vini speelee, man patiik hokejs!!
Nee, veciit, tu neesi vieniigais. Un es neshauos, ka RD buus arii naakamgad.

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:10, pirms 9 gadiem
ZarinsKristaps rakstīja: Saraksts priekš Sējeja kunga ar spēlētājiem kuri ir jādzen no DINAMO !

1) Trotters
2) Wilsons
3) Cipulis
Kāds tam būtu iemesls ??
Wilsons tomēr atdzīvināja mūsējos (iemetienos)
Cipulis ir labs spēlētajs (bez ripas) aktīvs enerģijas spēlētajs priekš 4tās maiņas!
troters nu par šo vēl varētu padomāt pēc traumas vēl nav atguvies un šobrīd tomēr vajadzētu kādu gatavāku spēlētāju!

pašam personiski patīk mūsu jaunie SKvorcos,Bičevskis un Ābols,kā arī vienmēr Meija ar savām darbībām pretinieku zonā!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:12, pirms 9 gadiem
valdinjshh rakstīja: drīzāk uzprasi Savickim, kāda hu.a pēc šosezon atlaida Marselu Hosu? Viņš tāpat META golus iekšā!
Atbilde skaidra no Hosa nepildīja Ābola uzdoto spēles plānu..,kā skoreris viņs ir labs un būs ,bet komandā tomēr ir daudz citas lietas ,ko treneri redz ,bet mēs nē!!

  -2 [+] [-]

, 2015-02-11 21:13, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kur tad Tu mani pieķēri? Twitteri redzēju šos jaunumus un nācu skatīties vai te ir, lai varētu palasīt citu NHL cienītāju viedokļus par šo maiņu.
NHL mainju darijumus SC portaalaa? Apmeeram paaris dienas paies lidz te buus kaads raksts.
Varbuut ieej NHL.COM
Savaadaak sanaak ka tu (netiishaam) ienaac SC pec DR speeleem (protams ja DR zaude) un tad nosmirdi un pazuudi.

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:14, pirms 9 gadiem
Vagars112 rakstīja: Atbilde skaidra no Hosa nepildīja Ābola uzdoto spēles plānu..,kā skoreris viņs ir labs un būs ,bet komandā tomēr ir daudz citas lietas ,ko treneri redz ,bet mēs nē!!
nu ja jau viņi tik gudri, ko tad neesam plejofos? Da nu nafig nervus jāt, ja nav kazai piena, tad nav.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-11 21:14, pirms 9 gadiem
Puikas jau cīnījas,bet lai uzvarētu spēcīgāku pretinieku,savi momenti ir jāizmanto.Ja to nevar,tad vietā teiciens,ko nevar celt, to nevar nest.Ar dievu,Rīgas Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:25, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ja neesi pamanījis, tad raksts ir ielikts. NHL lapā jau biju, bet mani vairāk interesē, ko par šo maiņas darījumu saka mūsu NHL skatītāji.
Godīgi sakot es pat nezināju cikos Gjinamo šodien ir spēle, tad būtu sagatavojis atkal kādu spēcīgu komentāru. Nekas, reizēm pietiek ar mazumiņu, jo cik nu var jūs te lutināt.
Un cik komentaarus atstaaji pie taa NHL raksata?? NULLI.
Man gan izskataas ka tev vairaak interesee DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:27, pirms 9 gadiem
valdinjshh rakstīja: nu ja jau viņi tik gudri, ko tad neesam plejofos? Da nu nafig nervus jāt, ja nav kazai piena, tad nav.
Kurš teica ,ka visi spēlētāji izdara prasīto no trenera ??
ābols vairāk ir labs treneris nekā slikts ..tikai finanses nedod viņam iespēju savu potencionālu parādīt pilnībā!!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 21:27, pirms 9 gadiem
Vagars112 rakstīja: Kāds tam būtu iemesls ??
Wilsons tomēr atdzīvināja mūsējos (iemetienos)
Cipulis ir labs spēlētajs (bez ripas) aktīvs enerģijas spēlētajs priekš 4tās maiņas!
troters nu par šo vēl varētu padomāt pēc traumas vēl nav atguvies un šobrīd tomēr vajadzētu kādu gatavāku spēlētāju!

pašam personiski patīk mūsu jaunie SKvorcos,Bičevskis un Ābols,kā arī vienmēr Meija ar savām darbībām pretinieku zonā!
Kāda jēga 4.maiņā no enerģiska spēlētāja, ja Tur ir tik pat enerģiski vai apt vēl enerģiskāki plus vēl pietiekami rezultatīvi, lai no šiem arī kādus vārtus sagaidītu. Cipuļa loma ir tikai kā aizvietotājam, manā skatījumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:29, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Kāda jēga 4.maiņā no enerģiska spēlētāja, ja Tur ir tik pat enerģiski vai apt vēl enerģiskāki plus vēl pietiekami rezultatīvi, lai no šiem arī kādus vārtus sagaidītu. Cipuļa loma ir tikai kā aizvietotājam, manā skatījumā!
Piekāpšos un piekritīšu ,ka šobrīd 4 maiņā mums ir ļoti laba un Cipulim ir tevis noteiktā loma komandā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-11 21:31, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kurš gan nezina, kas ir Gjinamo? Nozombētie to uzskata par Tautas klubu un Soču olimpiādes dalībnieku, bet cilvēki, kuri nav atdevušies Krievijas maigajai varai to uzskata par krievu Projektu, kurš bāzējās Latvijas valsts teritorijā.
Un?
šajā komandā spēlē lielāka daļa Latviešu gan treneru korpusā ..gan laukumā ..tāpēc tas ir tikai normāli ,ja Latvietis ,kas intresējas par sportu līdzi jūt ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 21:35, pirms 9 gadiem
Šī bija spēle, kuru var saukt par skatāmu, baudāmu. Interesants uzbrukuma hokejs, diezgan asa, brīžiem nedaudz rupja spēle, bija emocijas, pašatdeve (lai gan tā DR ir vienmēr). It kā pēdējā izbraukumā varētu paņemt vairāk jaunos hokejistus, bet šoreiz HK Rīga ir jācīnās par PO un reizē par potenciāli vieglāku pretinieku pirmā kārtā . HK Rīga vēl 4 izbraukuma spēles pret stipriem pretiniekiem un Ābols, Jeļisejevs, Sarkanis, Augstkalns šoreiz ir vajadzīgi arī mūsu jauniešu komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:37, pirms 9 gadiem
vispār jau ripas lidojuma virzienu mainīja Sotnieks nevis Eriksons...

  +4 [+] [-]

, 2015-02-11 21:38, pirms 9 gadiem
Mūsu "šveicietis" no Latvijas laukiem visu laiku atbalsta krievus no krievu komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 21:41, pirms 9 gadiem
Zutis pat HK Rīgas spēles skatās, stāsta ka dzīvo citur, bet patiesībā skatās visas DR un HK Rīga spēles no Latvijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 21:49, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Apsveicu Anton! Kur svinēsim?
Krievu karaspēks karo Ukrainā, bet jūs atbalstāt krievu armijas sporta klubu. Laikam jūs skārusi krievu propoganda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 22:03, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Nopietni? Gjinamo ir tik nožēlojamā situācijā, kad pat vecie aka Ankipans, Ābolis un Ņeživijs iet laukumā? Tā ir, ja neseko vairs līdz šim balagānam.
Nezinu, kādēļ, bet man šķiet, ka knapi 1/3 daļa no tiem, kas it kā atbalsta Gjinamo interesējas par sportu. Gjinamo Keponi tālāk par savu Tautas klubu neko nezin, tas ir sen pierādīts fakts.
Reāli īsti nesaprotu ,ko tu ar to domā!
Man ir galvenais ,ka LV translē pietiekoši normāla līmeņa hokeju..,lai gan ja padomā vispārīgi būtu priecīgāks ,ja KHL nebūtu RHL + bonuss ,bet gan tieši KHL kurā spēlētu no visām eiropas valstīm labākās komandas!

Un vēļ šajā situācijā ,ja konfereneces tiktu iedalītas dienvidos uz ziemeļos kaut gan tas finansiāli droši nebūtu izdevīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 22:09, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Vai tiešām Gjinamo atbalstītāji nevar saņemties un pēc pēdējām komandas pastāvēšanas spēlēm padiskutēt tāpat kā agrāk te?! Ļautiņi, saņemas, jo atlikušas dažas spēles un vairs no šī nekā nebūs. Būs tikai prieks tiem, kas šos gadus cīnījās par to, lai šis krievu Projekts Latvijā pazustu no mūsu valsts teritorijas. Traki nepopulārs šis Projekts ir kļuvis. Ar katru gadu aizvien mazāka un mazāka interese.
Šveices melnā darba darītājs par minimālo algu ir ierunājies. Tauta, sarosās. Klausamies mūsu neizglītotos latviešus, kas nav spējīgi strādāt Latvijā, dzīvo ārzemēs un vēl gvelž par patriotismu. Hip hip urrāā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 22:16, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Izskatās, ka esmu aizskāris nabaga Gjinamo šaurpierīti, tādēļ izdomā te pilnīgas muļķības, lai maldinātu citus SC lietotājus. Kur kāds slavinošs ieraksts par Gjinamo spēli? Šaurpierītēm nav brīvi tā darīt.
Neviens te netiek maldināts, visi tāpat zina, ka esi neizglītots melnā darba strādātājs Šveicē.
Un par dinamo man ir vienalga.

Vairāk fascinē tavs fanātisms, tik liels naids, ka pie katra dinamo raksta pavada vairākas stundas komentējot, izgāžot savu žulti un pēc tam citus vēl saukā par šaurpierītēm.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 22:17, pirms 9 gadiem
artins13 rakstīja: Man laikam vieniigajam gribas lai arii nakamgad ir Dinamo un lai ir KHL un man ir pilnigi vienalga no kurienes klubam ir nauda vai kaada politika ir valstii kuraa vini speelee, man patiik hokejs!!
Neesi neesi vienigais!
Tikai to nevar iestastit nevienam Dinamo noliedzejam. Bet varbut ka to nemaz nevajag darit?
Ta interesanti jau vispar sanak - totoansis, upesdedzinatajs, zutis un vel dazi labi izpauzas ar savam stulbibam pie katra Dinamo raksta. Bet ja jau tas viniem ta riebj, ko tad vini te vispar lien? Ir tacu vel raksti par NHL, Girgensonu, Latvijas speletajiem Sveice un citas arzemes, Latvijas izlasi galu gala... Bet ne - viss, kas ir par un ap Dinamo, vinus pievelk ka magnets.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 22:18, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kādēļ man atstāt komentāru, ja man interesē, ko citi tur sarakstījuši. Es sekoju regulāri NBA līdz, noskatos katru Rockets, Wizards, Mavs spēli, bet komentārus šeit reti ierakstu vai vispār neatstāju, kaut lasu rakstus, skatos spēles un lasu citu viedokļus.
Eee, shut up a.sshole.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 22:26, pirms 9 gadiem
artins13 rakstīja: Man laikam vieniigajam gribas lai arii nakamgad ir Dinamo un lai ir KHL un man ir pilnigi vienalga no kurienes klubam ir nauda vai kaada politika ir valstii kuraa vini speelee, man patiik hokejs!!
Pilnīgi un galīgi piekrītu!!!

     [+] [-]

, 2015-02-11 22:32, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Šveices melnā darba darītājs par minimālo algu ir ierunājies. Tauta, sarosās. Klausamies mūsu neizglītotos latviešus, kas nav spējīgi strādāt Latvijā, dzīvo ārzemēs un vēl gvelž par patriotismu. Hip hip urrāā.
Ko tu, zutis taču varenais šveices "uzņemējs", kurš strādā nakts maiņās.
Beidziet taču barot to zemiskuma kalngalu, lai bomzis aizrijās ar savu žulti.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 22:43, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tava vieta ir delfos, ja Gjinamo neinteresē, tur Tu varēsi izpausties kopā ar saviem "izglītotajiem" biedriem.
Kādas vairākas stundas? Šī ir viena no retajām reizēm, kad te ko vairāk ierakstu. Ehh, kārtējais Gjinamo nezinītis aka pamuļķītis.
Tu pat vairāk neredzi, cik liela tev atkarība ir, pie katra dinamo raksta esi klāt un muldi visu laiku vienu un to pašu.

Ironiski, ka visus sauc par šaurpierītēm, bet pats šeit visvairāk posto un ir šveices zemākā slāņa darbinieks, kas pelna iztiku savai lauku ģimenei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 22:50, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ja būtu zinājis, ka esi kārtējais mazgadīgais, tad nebūtu nemaz iesaistījies diskusija ar Tevi. Labāk ieraksti te, ka Gjinamo ir malači utt..
Un tas ka mazgadiigais ir gudraaks par tevi pensionaaru, tev nemaz nav kompliments,

  +2 [+] [-]

, 2015-02-11 22:52, pirms 9 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Neesi neesi vienigais!
Tikai to nevar iestastit nevienam Dinamo noliedzejam. Bet varbut ka to nemaz nevajag darit?
Ta interesanti jau vispar sanak - totoansis, upesdedzinatajs, zutis un vel dazi labi izpauzas ar savam stulbibam pie katra Dinamo raksta. Bet ja jau tas viniem ta riebj, ko tad vini te vispar lien? Ir tacu vel raksti par NHL, Girgensonu, Latvijas speletajiem Sveice un citas arzemes, Latvijas izlasi galu gala... Bet ne - viss, kas ir par un ap Dinamo, vinus pievelk ka magnets.
Un vel tas ka vini pat censas pieminet RD visus citos rakstos kas ir saistiti ar hokeju, bet ne ar RD...
Normals latviets fano par saviem sportistiem, lai ari kada liga vini speletu...Un Rd spele loti daudz latviesu kas ari ir par iemeslu kapec tik daudzi seko lidz RD gaitam...
Bet nekad nesmu dzirdejis ka kads no taviem dirsejiem noliktu kadu citu latvieti kas strada citos KHL klubos...
Bet reali ir ta ja kada cita KHL komanda speles savi 10 letini un nebus RD visi sekos tam klubam lidz un atkal uzradisies visadi aborta atliekas kas dirsis un dirsi...
Bet pec ta ka biezi vien siem Sc lietotajiem pat nevar ielikt - gribas domat ka zem tiem nikiem slepjas Sc zurnalisti ta saucamie...

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 23:11, pirms 9 gadiem
bombex81 rakstīja: Un vel tas ka vini pat censas pieminet RD visus citos rakstos kas ir saistiti ar hokeju, bet ne ar RD...
Normals latviets fano par saviem sportistiem, lai ari kada liga vini speletu...Un Rd spele loti daudz latviesu kas ari ir par iemeslu kapec tik daudzi seko lidz RD gaitam...
Bet nekad nesmu dzirdejis ka kads no taviem dirsejiem noliktu kadu citu latvieti kas strada citos KHL klubos...
Bet reali ir ta ja kada cita KHL komanda speles savi 10 letini un nebus RD visi sekos tam klubam lidz un atkal uzradisies visadi aborta atliekas kas dirsis un dirsi...
Bet pec ta ka biezi vien siem Sc lietotajiem pat nevar ielikt - gribas domat ka zem tiem nikiem slepjas Sc zurnalisti ta saucamie...
Nezinu, neesmu baigais sazverestibas teoriju piekritejs. Sc zurnalisti jau nu tadas stulbibas diezvai rakstitu...
Reizem jau gadas viniem (totoansim, rietumu vilcienam, zutim) ko skarbaku pateikt. Totoansim reiz dusmas soliju pa purnu sadot. Bet tavu brinumu - no sc administracijas pat bridinajumu nesanemu. Laikam ari vini saprata - suns (saja gadijuma- totoansis) zin, ko edis. Bet tad nacu pie secinajuma - pec iespejas mazak lauties vinu provokacijam. Vini tak no hokeja nejedz NEKO, plus lien tur, kur nevajag. Ne velti latviesi saka - jo sudu vairak aiztiksi, jo vairak tas smirdes.
Jebkura gadijuma - paldies tev par atbalstu! Izradas, kadam vel galva uz pleciem ir!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 23:17, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: DESMITAIS PRECĪZAIS TOTOPADOMS PĒC KĀRTAS
Baigais padomdevējs! Mans 3 gadus vecais dēls pat zin, ka SKA ir stiprāki par Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 23:19, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Nepatīk iejaukties svešās sarunās, bet nespēju noskatīties kā Tu brūc Ansim virsū. Vai cilvēks ir pie tā vainīgs, ka ir dzimis veiksmes krekliņā un spēj precīzi noteikt jau 10(!) precīzus toto padomus pēc kārtas? Varbūt vajag sevī vispirms saskatīt problēmu? Nevajag būt tādam skauģim un vajag priecāties par savējo, kurš spēj būt tik veiksmīgs.
Eu vepri! Neesi domājis indi izdzert? Tā būs vieglāk tev un pārējiem!

     [+] [-]

, 2015-02-11 23:23, pirms 9 gadiem
bombex81 rakstīja: Un vel tas ka vini pat censas pieminet RD visus citos rakstos kas ir saistiti ar hokeju, bet ne ar RD...
Normals latviets fano par saviem sportistiem, lai ari kada liga vini speletu...Un Rd spele loti daudz latviesu kas ari ir par iemeslu kapec tik daudzi seko lidz RD gaitam...
Bet nekad nesmu dzirdejis ka kads no taviem dirsejiem noliktu kadu citu latvieti kas strada citos KHL klubos...
Bet reali ir ta ja kada cita KHL komanda speles savi 10 letini un nebus RD visi sekos tam klubam lidz un atkal uzradisies visadi aborta atliekas kas dirsis un dirsi...
Bet pec ta ka biezi vien siem Sc lietotajiem pat nevar ielikt - gribas domat ka zem tiem nikiem slepjas Sc zurnalisti ta saucamie...
Tie ir centieni vest pie saprāta tautas dumjākā gala pārstāvjus

  +1 [+] [-]

, 2015-02-11 23:23, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Trūkst, kur hokeju skatīties? Izskatās, ka esi mazohists, ja patīk skatīties Kolchoza līgas spēles. Tev arī vienalga būs, kad krievi iesoļos Latvijā? Lūk, spilgts piemērs, ko Projekts paveicis šo septiņu gadu laikā.
Tu duriks esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-11 23:33, pirms 9 gadiem
kādi tiesneši!mīkstie vairāk par 1 vai 2 vārtiem nevar iemest.pareizi teica Daugaviņš Krievijā jākapā bet mājās Rīgā vakarā čībiņās un ar aliņu!treneri vajag asāku!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-11 23:58, pirms 9 gadiem
Esmu dzirdējis, ka Rīgas dinamo krievijā esot ieguvuši jaunu palamu - punktu donori! Līdzjutēji, skatoties turnīra tabulā un rēķinot pretiniekus play-off, spēles pret ģinamo jau skaita kā uzvarētas!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 00:20, pirms 9 gadiem
Sist un slānīt to Kovaļčuku! Suka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 02:00, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Jā, es ar vienu turīgu krievu oligarhu kurš arī uzturās Monako par šito ierēcām. Viņš neatbalsta Putina agresijas.
Dzīvo Monako, pavada laiku sportacentrā komentējot. Seems legit.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 02:14, pirms 9 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Tie ir centieni vest pie saprāta tautas dumjākā gala pārstāvjus
Tu sevi uzskati par gudrā gala pārstāvi?
Kā tu domā, ar ko izskaidrojams ka padibenes parasti izsakās slikti par līdzcilvēkiem?

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 02:24, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: SKA ir acīmredzami līgas princeses, par katru sīkumu dod 2min, bet, kad Kovaļčuks mēģina Dārziņu nosist, tad "nu lab, iedosim tās 2 min" Kovalčukam. Kas zin kā spēle iegrozītos, ja Princesei Nr1 iedotu to 5+20....

Ar visu to var teikt, ka spēle bija kvalitatīva līdz brīdim, kad tiesneši pazaudēja kontroli pār spēli.

Jānovēl veiksmīgi aizvadīt pēdējās 4 spēles šosezon un SKA es novēlu izlidot Play offos pēc iespējas ātrāk! Pretīga komanda palikusi.

Gaidam PČ Čehijā laikam jau.
Spēles sākumā es biju pozitīvi noskaņots pret SKA, bet, kad vēlāk ieraudzīju, ko tie dara, un Kovaļčuka izgājienus jo īpaši, tad nu tagad esmu pretējā polā un novēlu, lai SKA izlido jau iespējami ātrāk, vislabāk - jau pirmajā kārtā! Un, ja līdz šim man pret tiesnešu darbību lielu pretenziju nebija (ja neskaita atsevišķas epizodes), tad nu šodien, gk. 3. periodā, redzot, ka SKA savādāk laikam nespēj, tad nu mūsējos "notiesāja". Lai tie, kas to darīja, saņem bumeranga efektu!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 02:29, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Jā, es ar vienu turīgu krievu oligarhu kurš arī uzturās Monako par šito ierēcām. Viņš neatbalsta Putina agresijas.
Turīgais krievu oligarhs............ Tvaika ielas pastāvīgais klients..........

     [+] [-]

, 2015-02-12 07:30, pirms 9 gadiem
Arrivederci RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 08:55, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Mūsu "šveicietis" no Latvijas laukiem visu laiku atbalsta krievus no krievu komandām
Da zutis un vinjam liidziigie vnk nav apmirinaati ar sevi, taadeelj kkaa jaaizpauzhas.
Jau no agras beerniibas atceros, kaa sencis juta liidzi Chehiem, jo tie vareeja notest CCCP (karoch, galvenais, saprotamu iemeslu deelj, lai CCCP zaudee.) Tagad shie te aaksti ar lozungu, ka krievi ir teroristi (kaa tieshaam ir), juut pret letinjiem un atbalsta krievus. Taada divkosiigu perdelju banda, jo galvenais vinja dziivee ir, lai LV zaudeetu.

     [+] [-]

, 2015-02-12 10:30, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Žēl, dēls mantojis tavus gēnus - tāds pats cirvis kā tu bez smadzenēm droši vien
Tu smirdiigais bomzi! Neteelo te gudro..!

     [+] [-]

, 2015-02-12 10:34, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Dzīvo Monako, pavada laiku sportacentrā komentējot. Seems legit.
Kāds viņam Monako..paskatie uz bildi.. uzreiz skaidrs ka kuutii vins dziivo! Un parādi kaut vienu sakarīgu komentāru no tā Klauna puses!? v

     [+] [-]

, 2015-02-12 11:42, pirms 9 gadiem
It kā skaitās,ka Šveicē ir ļoti veselīgs gaiss. Tikai Zutis to laikam neelpo,jo uzturas tikai kanalizācijā.
Tāpat gribētos redzēt to Monako iedzīvotāju,kuram nauda sanāca tikai datoram.To arī tagad spaida kā draudzeni.

     [+] [-]

, 2015-02-12 13:47, pirms 9 gadiem
artins13 rakstīja: Man laikam vieniigajam gribas lai arii nakamgad ir Dinamo un lai ir KHL un man ir pilnigi vienalga no kurienes klubam ir nauda vai kaada politika ir valstii kuraa vini speelee, man patiik hokejs!!
pilnīgi piekrītu! neskatoties uz to, ka ir skumji par šādu rezultātu, tik un tā pāri visam ir prieks par hokeju!