Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" izbraukumu noslēdz ar vieniem vārtiem Minskā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" izbraukumu noslēdz ar vieniem vārtiem Minskā
Andris Džeriņš guva vienīgos vārtus Rīgas "Dinamo" labā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šodien garāko izbraukuma sēriju ar zaudējumu noslēdza Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas ar 1:2 atzina Minskas "Dinamo" pārākumu. Rīdzinieku rindās vienīgos vārtus pirmajā trešdaļā guva Andris Džeriņš.

Spēli gan Rīgas, gan Minskas "Dinamo" hokejisti sāka aktīvi un apņēmīgi, nekautrējoties uzmanību veltīt galvenokārt uzbrukumam. Tas noveda pie likumsakarīgiem ātriem vārtiem – somu uzbrucējs Tēmu Laine 1:0 Minskas "Dinamo" labā panāca jau ceturtajā minūtē. Vispirms rīdziniekus glāba Mikaels Telkvists, taču pēc cīņas vārtu priekšā ripa nonāca līdz Lainem, kurš to raidīja tukšā vārtu stūrī.

Pēc divām minūtēm Vitālijs Pavlovs pirmo reizi rīdziniekus atstāja mazākumā, un mazākumā bīstamu pretuzbrukumu izveidoja Gints Meija un Andris Džeriņš. Līdz metienam gan neizdevās tikt, taču 13. minūtē nostrādāja tieši šī saikne – Meija piespēlēja, Džeriņš izdarīja lielisku plaukstas metienu no zonas vidus, gūstot savus piektos vārtus sezonā un panākot 1:1.

Neilgi pirms tam vairākumā iespēja bija Aleksandram Žirū, kurš meta, neapturot ripu, taču Minskas "Dinamo" glāba somu vārtsargs Peka Rinne. Tādējādi pēc pirmajām 20 minūtēm līdzīgā spēlē (metienu attiecība 10:9 rīdzinieku labā) rezultāts bija neizšķirts. Taču otrās trešdaļas pašā ievadā minskieši atguva vadību.

Jau 25. sekundē Džo Pavelskis no aizvārtes atrada vārtu priekšā esošo Zbineku Irglu, kurš nopelnīja savu otro punktu mačā, to sagādāja arī Pavelskim un panāca 2:1 Minskas "Dinamo" labā. 28. minūtē mājinieki bija tuvu pārsvara dubultošanai – pēc aizsarga Lukaša Krajīčeka metiena no distances ripa atsitās pret Telkvista sargāto vārtu stabiņu.

Savukārt trešdaļas izskaņā pēc metiena no vārtu priekšas uzdevumu augstumos bija Telkvists, brīnumaini izglābdams komandu. Rīgas "Dinamo" labākie momenti bija Džeimijam Džonsonam un Aleksandram Ņiživijam, taču abu mestās ripas lidoja virsū Rinnem. Pirms noslēdzošajām 20 pamatlaika minūtēm, kuras rīdzinieki pēc pārkāpuma pret Gunti Galviņu varēja sākt vairākumā, Rīgas "Dinamo" bija vienu vārtu deficīts – 1:2.

Neskatoties uz vairākiem momentiem, skaitliskais pārsvars palika neizmantots. Minskieši galveno uzmanību veltīja savu vārtu drošībai, bet tas netraucēja radīt vairākus momentus pie Telkvista sargātajiem vārtiem: uzreiz pēc ieiešanas zonā spēcīgu metienu izdarīja Pavelskis, pēc uzvarēta iemetiena Aleksandra Kulakova raidīto ripu Telkvists atvairīja ar plecu.

Zviedru vārtsargs bija uzdevumu augstumos arī 56. minūtē, atvairot Laines izgājienu vienatnē. Taču ar Telkvista pūlēm bija par maz – Rīgas "Dinamo" uzbrukums turpināja klibot. Nepalīdzēja arī sestā laukuma spēlētāja laišana laukumā – piedzīvots kārtējais zaudējums šosezon, ar 1:2 atzīstot Minskas "Dinamo" pārākumu.

Ar 34 spēlēs nopelnītajiem 32 punktiem Rīgas "Dinamo" ieņem priekšpēdējo vietu Rietumu konferencē, apsteidzot vien Maskavas "Spartak". Jāizceļ, ka tikai vienu reizi rīdziniekiem izdevies izcīnīt divas uzvaras pēc kārtas.

Rīgas "Dinamo" nākamo spēli aizvadīs 19. decembrī, savā laukumā uzņemot Astanas "Barys".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Matjē Karls – Kristaps Sotnieks, Mārtiņš Porejs – Rodrigo Laviņš; Mārtiņš Karsums – Kaspars Daugaviņš – Aleksandrs Ņiživijs, Pols Šehura – Džeimijs Džonsons – Aleksandrs Žirū, Miks Indrašis – Andris Džeriņš – Gints Meija, Raitis Ivanāns – Vitālijs Pavlovs – Māris Bičevskis, Elvijs Biezais.

KHL regulārā sezona, 9. decembris, Minska

Minskas "Dinamo" – Rīgas "Dinamo" 2:1 (1:1, 1:0, 0:0)

Vārti: 03:25 Laine (Irgls, Pavelskis) 1:0, 12:42 Džeriņš (Indrašis, Meija) 1:1, 20:25 Irgls (Pavelskis) 2:1
Soda minūtes: 6:8
Metieni: 27:27
Vārtsargi: Peka Rinne – Mikaels Telkvists

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2012-12-09 18:08, pirms 11 gadiem
minska pārtrauca lielod uzvaras seriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
Sezonas beigas Arēnā Rīga izskatās šādi---------------> ';
Slēpts komentārs: VilhelmsL

 +67 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
Neveiksmīga sezona bija nepieciešama savādāk Dinamo valde jau bez maz vai pārāk kruti jutās.

TV pārdosim kam gribēsim- tāpat pirks un skatīsies, labākos spēlētājus laidīsim prom lai ietaupītu- tāpat play off tiksim, arēna tāpat būs pilna.

Nu ņih*ja!

 +28 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
gādīgajam jurim un visiem dinamo lietpratējiem jasaprot ka varam uzvarēt tikai automobolistu.... iemest var tikai 3-4 maiņa un ka leģionāri ir briesmīgi lietderīgi..vārti nav uzvaras nav un punkti arī nav.... ar to arī jubilejas 5tajā sezonā apsveicu visu dinamo saimi un līdzjūtējus..... P.S mierīgu otro adventi...

  +7 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
Atkal jau Galviņš vairākumā uz zilās līnijas minstinās.Lai vienreiz nosēdina malā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
ar 1 vārtiem pat futbolā ļoti grūti uzvarēt

 +17 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
Loti gaidiju hokeju,bet tomēr labi ka nogulēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
un šis ir arī viss !play off nespīd nekurā gadijumā !

  +5 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
svētajam jurim vajag pārkvalificēt šī gada uzdevumu - "Apsteigt Automobilistu regulārās sezonas finišā". Gagārins būs jātliek uz nākamo gadu

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 18:09, pirms 11 gadiem
Paldies par emocijām... P>S Atkal viss vakars sapists!

 +31 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
Neredzēju es sportisko agresivitāti,vienīgi Ivanāns riktīgi kāpā!
Ka saku vajaga treneri no Z-Amerikas!!
Nez kāpēc es atcerējos šo bildi : /
';

 +13 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
Himmnas skanejums vnk dir*aa.
Cinas spars vnk 0.
nezinu kas ar musejiem notiek bet seit jau sen bija kkas jamaina!!!!
vismaz tellijas bija uzdevumu augstumos un dzerina maina labi nokapaja

 +10 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
impotence uzbrukumā nekur nav aizgājusi, tellqvists vienīgais labi nospēlēja, pārejos slīcināt Daugavā.
P.S nesaprotu kā vēl spēju skatīties šo murgu uz ledus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
Kurš aizsargs bija tas ģēnijs, kurš 30 sek pirms beigām uztaisīja tīšu pārmetienu?! Carle?! Ārā no komandas!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
jaanis810 rakstīja: Jānoslēdz godam šī sezona un lēnām jāgatavojas nākamajai.
Te vairs ne par kādu godu nevar būt ne runas. Izgāšanās!

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
aunu bars ar galvinu prieksgalaa!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Džonsons: "Pret šādiem pretiniekiem ir jāņem trīs punkti"
Taa arii notika, Minska panjeema

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
Hossa, come back

 +10 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
Vismaz bija cerīgi.. kā parasti. Uz Arēnu gan nav vērts iet kamēr nebūs uzvaras, naudas izmešana...

  +5 [+] [-]

, 2012-12-09 18:10, pirms 11 gadiem
Punktu piegādātāji-Lūzeri!!!

  +7 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
Izskatiijaas,ka khl tv komenteetaajs vairaak atbalsta Riidziniekus..
Zzeel,zzeel..vareejaam panjemt speeli..

 +46 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
nez cik Viasat ieguva jaunus klientus šajā izbraukumā???

 +15 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
Ierasti pierasti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
Šito es vismaz par cīņu varēju nosaukt, lai arī zaudējām, man nav ko pārmest, nevis tā kā iepriekšējās spēlēs! Ceru sagaidīt šitik pat aktīvu hokeju arī pārējās cīņās!
P.S Pietiek sastāvu mainīt, lai paliek tagad kāds ir, šitāds variants man patīk!

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
KAUNS

  -3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
Nu šogad jāsamierinās, ka būsim astē!
Kādam tomēr jābūt!
Bet ceru, ka Donbass un Finska ar netiks PLOVOS...!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
un rezultativi tikai latvji

  +8 [+] [-]

, 2012-12-09 18:11, pirms 11 gadiem
Dinamo sezonas mērķis ir nevis Gagarins, bet samest katrai komandai pa golam

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:12, pirms 11 gadiem
TAS ARĪ VISS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 18:12, pirms 11 gadiem
Nemelošu, ja teikšu tas bija acīmredzams ka pārtraukums bija jāņem daudz agrāk ap 12. min 3. periodā kad mūsējie tik visu laiku atsitās, bet mūsu treneri laikam tic brīnumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-09 18:12, pirms 11 gadiem
Pavisam nedaudz pietrūkst līdz Gagarina kausam, ko kā šīs sezonas mērķi nospraudusi realitātes izjūtu pazaudējusī Dinamo valde. Savādi gan

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:12, pirms 11 gadiem
PrinC1t rakstīja: Te vairs ne par kādu godu nevar būt ne runas. Izgāšanās!
Tamdēļ ar jāsāk šobrīd, nevis....Pekkas laikā...kad pats (it kā) nezināja ko ņems!

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:13, pirms 11 gadiem
Pateicoties florbolam, skeletonam, basketbolam, bobslejam nedēļas nogale skaisti noslēdzās. Būtu vēl skaistāk, ja Dinamo uzvarētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:13, pirms 11 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Pateicoties Rīgas Dinamo, es pamazāk palieku par ekstrasensu - jau pirms mača esmu iemācījies paredzēt rezultātu !!!
Pateicoties Rīgas Dinamo cilvēki sāk kļūt manāmi bagātāki

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 18:13, pirms 11 gadiem
varbūt nebraukt izbraukumos naudu pataupīttt! HAH!!
naw tolka tāpat mosh kādu spēlētāju vārētu atļauties no bilešu naudas!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2012-12-09 18:13, pirms 11 gadiem
Zaudeejumu riidzinieki vareeja atljauties, Automobilists joprojaam atpaliek par 5 punktiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-09 18:14, pirms 11 gadiem
Dinamo valde dara ko var- par Rautakalio un Šrempa algām noalgojuši Ābolu un Pavlovu(starp citu izcēlās šajā mačā ar hat-trick)... Nu nez vai viņi saņem to pašu ko Šremps un Rautakalio. atkal Dinamo valde ietaupa naudu un iebāž sev ķešā. Tas ir tik nekaunīgi!!! Vienkārši smejās sejā uzticīgajiem līdzjutējiem, visiem, kas atbalsta arī Latvijas hokeju kā tādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:15, pirms 11 gadiem
Nu vismaz Telkvists nospēlēja labi, tagad tikai neuzlaist Jučeru nākamajā spēlē, lai atkal nesamet 6ripas.

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:15, pirms 11 gadiem
Yablon..... rakstīja: KAUNS
Kauns,kauns,par ko ? Tak pieriebies b*eģ,kas mēs pret kādu Daugavpili spēlējam,ka kauns ?!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:15, pirms 11 gadiem
Un vēlreiz pateiksimies VIASHROTAM!
Kā jau esmu teicis- cilvēku domai ir liels spēks, bet VIASHROTS domā citādāk! Nu KHL (zinot, ka ne jau RD noslēdz līgumu) esiet topā??? Jeb tomēr ar Shrotu zhopā????

  -3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:15, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Kas par atmosfēru arēnā pirmās 2 trešdaļas!

P.S. VEF labākie
WeF miixtie puikas... Sheit hokeja sadalja,...es savus vefiniekus atbalsti kur citur...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-12-09 18:16, pirms 11 gadiem
Breaking news! "Dinamo" noslēdzis sadarbības līgumu ar firmu "Husquarna".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 18:20, pirms 11 gadiem
Uzvarēja tie ,kam vairāk vajadzēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:20, pirms 11 gadiem
Deru, ka Gada balvai sportā "Labākā komanda" būs nominēti arī Dinamo. Tas pateicoties pavasarim.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-09 18:21, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Kas par atmosfēru arēnā pirmās 2 trešdaļas!

P.S. VEF labākie
Pāris punktu pārsvars pret NN??
Labākie...kurā galā????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:23, pirms 11 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Kad jāspēlē pret Avtomobiļist?
Pret SKA nākamā spēle...un atkal ...Jums jauns treneris, kas mācīsies spēlēt ar zviagzn;em! Nevis zvaigznes spēlēs, kā liks treneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:24, pirms 11 gadiem
finn rakstīja: Puikas nestresojat,gagarina kaus jau mums tikpat kaa rookaa,vel tik divas speeles jaazaudee
SKA ar jau garantēts....! Lācis nopirka, lai Kovi iedotu!

  -3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:24, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs, 17:12
Diemžēl izskatās, ka spēle beigsies 2:1 (vai 3:1, ja Minska pašās beigas iemetīs, kad mūsējie aizmirstot par aizsardzību metīsies (?) atspēlēties). Diemžēl...

Nožēlojumi. Un jūs likāt man mīnusus. Bet, lai nu paliek, tomēr pēc šis spēles es vairs nevēlos sekot līdzi DR vai LV izlases sniegumam (var teikt tie paši to pašu darīs - nē, paldies). Sekoju līdzi kopš 1986//87 gada, kad opis (lai vieglas smiltis) aizveda. Es pats visu laiku teicu, ka jāatbalsta komanda lai vai kā iet spēle, bet acīm redzot visam ir robeža - es jaunāks nekļūstu, nervi ar labāki nepaliek.
Pārdodu savu abonementu. Varbūt nākamsezon (eh, es muļķis, tomēr vēl kaut kad uz kaut ko ceru).

 +12 [+] [-]

, 2012-12-09 18:24, pirms 11 gadiem
Jāveido ir pilnīgi jauna spēlēt griboša komanda bez leģionāriem,bez šitā trenera korpusa,kas vairākumā izlaiž Galviņu,kurš neprot pa vārtiem uzšķelt,bet Poreju,kurš vienīgais prot pa vārtiem uzšķelt,atstāj malā.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:24, pirms 11 gadiem
finn rakstīja: Gagarina Optima linija alus kauss mums garantēts, Šo sezon hokejs ir beidzies.....
Edz ku tu manīgs pat Optima līniju zini! Tas jau vien liecina par tavu...D

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:26, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Deru, ka Gada balvai sportā "Labākā komanda" būs nominēti arī Dinamo. Tas pateicoties pavasarim.
VIņi jau ir nominēti un šobrīd skatītāju (mazo puiku un meiteņu) balsojumā ir apbsolūtā vadībā. nožēlojami, bet VEF Rīga tikmēr nav pat nominēta, lai gan gandrīz iekļuva eiropas kausa top 8 un uzvarēja LBL un izcīnija bronzu Baltijā.
Ko sasniedzis ir Dinamo? Var redzēt, kas sēž un sastāda šos nominantus, smieklīgi, tai pat laikā skumji.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:26, pirms 11 gadiem
guncap rakstīja: Jāveido ir pilnīgi jauna spēlēt griboša komanda bez leģionāriem,bez šitā trenera korpusa,kas vairākumā izlaiž Galviņu,kurš neprot pa vārtiem uzšķelt,bet Poreju,kurš vienīgais prot pa vārtiem uzšķelt,atstāj malā.
Nu par to uzšķelšanu par vārtiem piekrītu- bija reizes- GALVIŅ MET! Bet tur bija klusums...
Bet treneriem j'ados liaks, ja l'idz febru'arim nek'a nav...uz redzi!

  +6 [+] [-]

, 2012-12-09 18:27, pirms 11 gadiem
Ir tāds teiciens, kāds kapteinis tāda komanda!
Galviņa nogulētie vārti arī ižšķira mača rezultātu, varbūt Galviņam un vēl dažiem indivīdiem pašiem piedāvāties pie Šuplera spēlēt!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:27, pirms 11 gadiem
Vairs nav Jēgas sekot Dinamo Rīgai , playy off neredzēt , kā savas ausis.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:28, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: VIņi jau ir nominēti un šobrīd skatītāju (mazo puiku un meiteņu) balsojumā ir apbsolūtā vadībā. nožēlojami, bet VEF Rīga tikmēr nav pat nominēta, lai gan gandrīz iekļuva eiropas kausa top 8 un uzvarēja LBL un izcīnija bronzu Baltijā.
Ko sasniedzis ir Dinamo? Var redzēt, kas sēž un sastāda šos nominantus, smieklīgi, tai pat laikā skumji.
Ko piipee???
" gandrīz iekļuva eiropas kausa top 8 (kur bija jaauzvar bez variantiem)" ? Nerunaashu par sho sezonu, kas tomeer skaitas!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 18:29, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: KirmansLipovs, 17:12
Diemžēl izskatās, ka spēle beigsies 2:1 (vai 3:1, ja Minska pašās beigas iemetīs, kad mūsējie aizmirstot par aizsardzību metīsies (?) atspēlēties). Diemžēl...

Nožēlojumi. Un jūs likāt man mīnusus. Bet, lai nu paliek, tomēr pēc šis spēles es vairs nevēlos sekot līdzi DR vai LV izlases sniegumam (var teikt tie paši to pašu darīs - nē, paldies). Sekoju līdzi kopš 1986//87 gada, kad opis (lai vieglas smiltis) aizveda. Es pats visu laiku teicu, ka jāatbalsta komanda lai vai kā iet spēle, bet acīm redzot visam ir robeža - es jaunāks nekļūstu, nervi ar labāki nepaliek.
Pārdodu savu abonementu. Varbūt nākamsezon (eh, es muļķis, tomēr vēl kaut kad uz kaut ko ceru).
Laimīgu taciņu

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:29, pirms 11 gadiem
Uldiski rakstīja: Ir tāds teiciens, kāds kapteinis tāda komanda!
Galviņa nogulētie vārti arī ižšķira mača rezultātu, varbūt Galviņam un vēl dažiem indivīdiem pašiem piedāvāties pie Šuplera spēlēt!!!
Hmm...pie shuplera shim varbuut aizetu!

  +4 [+] [-]

, 2012-12-09 18:33, pirms 11 gadiem
abi pakāstie vārti uz Šekuras, visa ārzemnieku maiņa nestrādā absolūti nemaz.Vismaz prieks ka Indrašis sastāvāun piespēli atdeva, arī tellijs brīnumaini labi nostāvēja.

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:35, pirms 11 gadiem
Nožēlojami. Šogad nevienu spēli neesmu noskatījies. Prieks, ka neesmu velti laiku un nervus iztērējis Gaidu izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:37, pirms 11 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Pateicoties Rīgas Dinamo, es pamazāk palieku par ekstrasensu - jau pirms mača esmu iemācījies paredzēt rezultātu !!!
Es gan MnD prognozēju 3 vārtu guvumus, bet RD trāpju.

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:37, pirms 11 gadiem
tiesam vajadzetu izmest visus tos legionarus,iznemot telkvisu un lai jaunie spele!!ta pat viss ir d___a!!ar kuru galu tas tupais cekists domaa!!

  +6 [+] [-]

, 2012-12-09 18:38, pirms 11 gadiem
Tagad jau nāk mājas spēles skatīties lai pretinieku NHL spēlētājus redzētu

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:38, pirms 11 gadiem
Pārāk daudz jau ar to nelepojos, tomēr šajā sezonā nav gadījies noskatīt nevienu RD maču. Tomēr arī, spriežot pēc rezultātiem, diži neko neesmu zaudējis ar tādu nevērību, varbūt pat maķenīt vinnējis uz laba garastāvokļa un pozitīvu emociju kopuma!!!!
P.S. 'neiztrūkstoši koments - ļoti labi, ka pastnieks nav RD sastāvā!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:39, pirms 11 gadiem
principā jādomā ir par zaudējumiem kontekstā ar iespējām Rīgā trenēties, nav normāli, ka pilsētā ir pusotrs stadions. tāpēc labi, ka vismaz sporta žurnālists Vaiders šo tēmu pacēlis, ceru, ka kāds sadzirdēs un tad varbūt arī sportiskie rezultāti būs labāki : Arturs Vaiders, sporta eksperts: Ostapu Benderu...

  +4 [+] [-]

, 2012-12-09 18:41, pirms 11 gadiem
Visbēdīgākais jau ir tas,ka šis gads likās ,ka būs vislabākais ,mērķis ar visaugstākais ,taču sanāca otrādi.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:42, pirms 11 gadiem
Ģinamo uz beļaru atklāto čempi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-09 18:45, pirms 11 gadiem
Njā, laikam ar Dinamo tik tālu viss visiem ir skaidrs, ka virsrakstos vairs neraksta vai ir uzvara vai zāģis -- tikai to, cik vārtus iemetuši, vienu vai divus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:49, pirms 11 gadiem
Savicka kgs. piesakies laicīgi Stenlija kausam,ja sezona nenotiks varēsim apgalvot,ka to būtu ņēmuši...

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:52, pirms 11 gadiem
Nu šogad viss skaidrs,variantu play-offos tikt vairs nav!Mūsu leģionāru varējumu lieliski raksturoja 1.vārtu zaudējums,kad Šekhuru kā pelavmaisu Pavelskis (pie kam esot ar ripu!)nogrūda malā,tad mierīgi izspēlēja vārtu priekšā un gols...Nu marinēja tik ilgi Ābols Indraši-un -čalis uznāca un parādīja,ka spēlē labāk gan par Ņiživiju,gan Daugaviņu.

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:54, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Šito es vismaz par cīņu varēju nosaukt, lai arī zaudējām, man nav ko pārmest, nevis tā kā iepriekšējās spēlēs! Ceru sagaidīt šitik pat aktīvu hokeju arī pārējās cīņās!
P.S Pietiek sastāvu mainīt, lai paliek tagad kāds ir, šitāds variants man patīk!
Hokejs bija ļoti pasīvs, vairāk bakstīšanās, lēns un ļoti daudz neprecīzu piespēļu! Krievu valodā ir ļoti precīzs vārds: "Nevrazumiteļnij"! Nesaprotams!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 18:55, pirms 11 gadiem
dēl šitiem zaudējumiem es neesmu hoķi (kur spēlē Dinamo) skatījies. un neskatīšos līdz nākamajai sezonai.

     [+] [-]

, 2012-12-09 18:58, pirms 11 gadiem
SKOLKO MOZNO VI ZA...........LI !!! šis sauklis kārtējo reizi vietā....Nolemti'bas saju'ta nepamet...

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 18:58, pirms 11 gadiem
Nekas nekas, savickis turpinās ekonomēt un nākošgad būs jāizcīna Gagarins ar LM sastāvu + 4 leģionāriem no Japānas! Būtu mums savi labākie, VARĒTU
domāt par iespējām izcīnīt kko
ar LM otro sastāvu + ārzemju mopām varam tikai mazgāt arēnas minskā, maskavā, ufā, prāgā, utt. tikai ne Jekaterenburgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-12-09 19:01, pirms 11 gadiem
Nevar kāds ielikt netā kādu ierakstu no treniņiem, ko mūsējiem tur dara?
Varētu būt kādi gurnu vingrinājumi vai kas tamlīdzīgs.
Vairākums, metieni pa vārtiem.....?? Kas tie tādi?
Šai komandai ir katastrofālas bailes no metieniem pa vārtiem, kādas psiholoģijas problēmas, vienmēr pamanās iedot lieku pēdējo piespēli, lai tikai pašam nav jāmet!!!!!!
Tāpēc Daugava amerikā ir tikai rezervists.
Savulaik bija dzirdēts kā trenējas Hosa. Pēc ofic. treniņa mētāja pa vārtiem, nav brīnums, ka tad zin, kur ir vārti un kādi ir to gabarīti!!!!!!!!!!!
Var kāds pastāstīt, kāpēc viens no rezultatīvākajiem spēlētājiem Indrašis tik daudz sēž malā. Tur ir kādi zemūdens akmeņi vai treneri ir vienkārši muļķi. Indrašis, Karsums, Jonsons - šai maiņai bija kombinācijas, arī goli, pāris spēles bez punktiem, trijnieks izšķirts???????????
Mēs ne tikai izvēlamies briesmīgus leģionārus, bet arī rezultatīvākos sēdinam malā. Kur ir loģika?????
Kur rodās tādi treneri - Šuplers, Peka, Ābols????
Visvairāk man bail, ka viss šis sviests pāriet automātiski uz izlasi....

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 19:02, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Neveiksmīga sezona bija nepieciešama savādāk Dinamo valde jau bez maz vai pārāk kruti jutās.

TV pārdosim kam gribēsim- tāpat pirks un skatīsies, labākos spēlētājus laidīsim prom lai ietaupītu- tāpat play off tiksim, arēna tāpat būs pilna.

Nu ņih*ja!
Translācijas tiesības nepārdod klubs, bet līga. āmurs.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:03, pirms 11 gadiem
Ļenganais rietumu vilciens rakstīja: a ko tavs boifrends Brahmanis dara?
Официальный сайт ХК "Арыстан" - Главная страница Šeit palasi ja Tevi interesē,met golus,dod piespēles un ir komandas līderis-kāds būtībā vienmēr ir bijis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:14, pirms 11 gadiem
GJINAMA RIZHJANA

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:14, pirms 11 gadiem
Indraši uz pirmo maiņu atpakaļ !

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:18, pirms 11 gadiem
Nu piedzīvojām ,ka RD ir komanda kura ir guvusi vismazāk vārtus KHL līgā.Negribu nevienu apriet ,bet tas ir fakts,tādi mēsli nav piedzīvoti

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 19:19, pirms 11 gadiem
Šī bija pēcējā Žirū, Džonsona, Carla un Šekuras spēļe RD sastāvā!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 19:21, pirms 11 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Nevar kāds ielikt netā kādu ierakstu no treniņiem, ko mūsējiem tur dara?
Varētu būt kādi gurnu vingrinājumi vai kas tamlīdzīgs.
Vairākums, metieni pa vārtiem.....?? Kas tie tādi?
Šai komandai ir katastrofālas bailes no metieniem pa vārtiem, kādas psiholoģijas problēmas, vienmēr pamanās iedot lieku pēdējo piespēli, lai tikai pašam nav jāmet!!!!!!
Tāpēc Daugava amerikā ir tikai rezervists.
Savulaik bija dzirdēts kā trenējas Hosa. Pēc ofic. treniņa mētāja pa vārtiem, nav brīnums, ka tad zin, kur ir vārti un kādi ir to gabarīti!!!!!!!!!!!
Var kāds pastāstīt, kāpēc viens no rezultatīvākajiem spēlētājiem Indrašis tik daudz sēž malā. Tur ir kādi zemūdens akmeņi vai treneri ir vienkārši muļķi. Indrašis, Karsums, Jonsons - šai maiņai bija kombinācijas, arī goli, pāris spēles bez punktiem, trijnieks izšķirts???????????
Mēs ne tikai izvēlamies briesmīgus leģionārus, bet arī rezultatīvākos sēdinam malā. Kur ir loģika?????
Kur rodās tādi treneri - Šuplers, Peka, Ābols????
Visvairāk man bail, ka viss šis sviests pāriet automātiski uz izlasi....
Labs ierosinājums. Vēl labāk uztaisīt šovu. Sezona beidzas, un diendienā tiek filmēti 5 labākie hokejisti, kā viņi pavada pavasari un vasaru, ja individuāli gatavojas sezonai, tad kā un nedēļas nogalē to visu rādīt plašai publikai, tad sākoties pirmssezonas treniņnometnei filmēt visu sagatavošanās procesu un katras dienas beigās rādīt kopsavilkumu. Plus visam klāt bijušo hokejistu vai treneru komentāri, kurš varētu kompetenti skaidrot, kas, ko kāpēc ir darīts vai nav darīts! Vēl visu to varētu salīdzināt ar otru LV profesionālo komandu LM. Tad cilvēki redzētu, kurš spēlētājs domā par savu nākotni, attīsta savas iemaņas un prasmes, pilnībā izliekas komandas treniņos, bet kurš ir viendienītis un gaisa grābslis, iedomājies, ka baigais superstārs! Cilvēkiem no malas veidotos izpratne, kas ir hokejs ārpus spēles, kādas pūles ir jāiegulda, lai katrā spēlē mēs redzētu sniegumu adekvātu ieguldītajam treniņos.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-09 19:22, pirms 11 gadiem
A vispār uz kādiem līgumiem mūsu '' censoņi'' cer nākotnē.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 19:25, pirms 11 gadiem
uhh labi ka man tads viasats nav,butu sagajis prata jau no zaudejumiem,japasakas ltv7 visas sezonas biju sekojis Dinamo Riga.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:27, pirms 11 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Šī bija pēcējā Žirū, Džonsona, Carla un Šekuras spēļe RD sastāvā!!!
no Tavas mutes dieva ausī-varbūt arī Laviņa,kuru var spēlē ielikt tikai treneris,kam ir četras acis,bet sirdsapziņas nevienā

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:27, pirms 11 gadiem
Vai tad mērs nav pilns lai Ābols ar saviem padomdevējiem tiktu atbrīvots?
Ir taču skaidri redzams ka komandā ir nepieciešamas pārmaiņas bet ar šo treneri to nevar izdarīt.Izskatās ka līgas vājākais treneru sastāvs un visbālākie ārzemnieki.Pie tam no aizsargiem komandai der tikai Reķis...Porejs un K.Rēdlihs.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:30, pirms 11 gadiem
imantsbg rakstīja: A vispār uz kādiem līgumiem mūsu '' censoņi'' cer nākotnē.....
uz dinamo-vai tad bez līgumiem ir Laviņš,Reķis,Ankipāns ,NIŽIVIJS,soldat spit,služba iģot,ģeņgi plaķatsja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 19:30, pirms 11 gadiem
imantsbg rakstīja: A vispār uz kādiem līgumiem mūsu '' censoņi'' cer nākotnē.....
Tā kā DR vadība ir pozicionējusi klubu, kā klubu kuram tiek piesaistīti vietējie kadri, tad šie paši spēlētāji arī cer uz līgumiem ar DR! Te drīzāk ir jāuzdod jautājums, cik liels ir minimālais vienvirziena un divvirziena līgums KHL?! Vai visi līgumi ar spēlētājiem klubā var būt divvirziena?!

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:32, pirms 11 gadiem
livs rakstīja: Vai tad mērs nav pilns lai Ābols ar saviem padomdevējiem tiktu atbrīvots?
Ir taču skaidri redzams ka komandā ir nepieciešamas pārmaiņas bet ar šo treneri to nevar izdarīt.Izskatās ka līgas vājākais treneru sastāvs un visbālākie ārzemnieki.Pie tam no aizsargiem komandai der tikai Reķis...Porejs un K.Rēdlihs.
zini,diemžēl neder ne Reķis,ne Porejs-divas haļavas nevar kalpot par argumetu fiziski vājam aizsargam

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:34, pirms 11 gadiem
pinta rakstīja: zini,diemžēl neder ne Reķis,ne Porejs-divas haļavas nevar kalpot par argumetu fiziski vājam aizsargam
... bet LV hokejā nav fiziski spēcīgu aizsargu, lielākoties visi ir ar sliktu slidojumu, bez metiena un piespēlēm! Māk tik slidināties līdz pretspēlētājam un turēt to ar rokām vai bakstīt ar nūju!!! Diemžēl, pat raženie augumā!

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:35, pirms 11 gadiem
finn rakstīja: Chalji cinas par Optima Linijas kausu no Maxima
Nu tevi nepārspēt,- Optima alus pudeles...cik uz balkona un kaminjeim 2L pudeles uzmestas???
Tavs stāsts mums zināms...
Žēl tevis....
Ko ieteikt???
Piedod Optima tevi nelaiž vaļā...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:37, pirms 11 gadiem
Vēlreiz LIELUM LIELAIS PALDIES VISHROTAM!!

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:37, pirms 11 gadiem
Viens vārds - knapi!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:40, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... bet LV hokejā nav fiziski spēcīgu aizsargu, lielākoties visi ir ar sliktu slidojumu, bez metiena un piespēlēm! Māk tik slidināties līdz pretspēlētājam un turēt to ar rokām vai bakstīt ar nūju!!! Diemžēl, pat raženie augumā!
kādi jaunatnes treneri,tādi arī pienesumi-var cerēt uz Liepāju,kamēr Tambelmausis tur nav iekārtojies par treneri

  +3 [+] [-]

, 2012-12-09 19:43, pirms 11 gadiem
pinta rakstīja: kādi jaunatnes treneri,tādi arī pienesumi-var cerēt uz Liepāju,kamēr Tambelmausis tur nav iekārtojies par treneri
Nekas neizdosies tur jua NAMEJS visur priekšā... karsējmeitene- Namejs, grāmatvedis- Namejs, LM galvenais kalējis- Namejs!
Nu nevaram tur kādu ieskapēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-12-09 19:47, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Vēlreiz LIELUM LIELAIS PALDIES VISHROTAM!!
Mani nebeidz uzjautrinaat shitie bomzhi, kas Dinamo zaagjos vaino Viasat ! Pilniigs "HELP"

  -3 [+] [-]

, 2012-12-09 19:47, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu pēc spēles ar Avto, Nespējniekiem nav izredžu uzvarēt Minsku, bet Kombulis ar savām Kepkām tik bļāva preti, ka Rižaņini saplosīs Minsku. Prieks par Minskas Dinamiešiem, bet Rīgas Nespējnieki turpina apkaunot valsti un krievi tik rēc.
Minska gan saplosīja RD...tu pat speli neredzēji (skaidri redzams)....čurā vien biksēs no Cīrihes Lauvām!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:49, pirms 11 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Mani nebeidz uzjautrinaat shitie bomzhi, kas Dinamo zaagjos vaino Viasat ! Pilniigs "HELP"
Nu ja tu netici tam, ka cilvēku domas var palīdzēt, tad....tā ir tav darīšana!
Bet atceries- kad tev būs slikti- negriezies pie interneta, jo tas nav vainīgs!
Nelūdz draugiem un kaimiņiem, jo cilvēku domas tev ir PO!
Padomā manus zemtekstus, nevis brēc kā kaujam cūka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 19:54, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Es teicu, ka Minska saplosīja Nespējniekus? Tieši tā, spēli neredzēju, bet Kombulis un viņa mācekļi atkal izgāzās.
Atvainojos, jo tiešām tu to neteici!
Bet kā iet Cīrihes prostatītiem????

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:56, pirms 11 gadiem
pinta rakstīja: kādi jaunatnes treneri,tādi arī pienesumi-var cerēt uz Liepāju,kamēr Tambelmausis tur nav iekārtojies par treneri
Tāpēc jau vajag daudzas lietas mainīt! Ja redz, ka nevar atdot piespēli, tad jaunatnes treneriem, tas būtu jāņem vērā, bet nav jau nekādas atbildības, cik un kādu invalīdu ir sagatavojis! Viena lieta ir prēmēt tādus trenerus, kuri ir sagatavojoši augstas klases spēlētājus, bet ko darīt ar treneriem - brāķdariem?!?!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:58, pirms 11 gadiem
Atklāta jauna slimība -precizmetienfobija. Bļ...j - kur ta var momentus nerealizēt - Saška, no vārtu priekšas, VIRSU KĪPERAM....CITI VISPĀR GARAM VĀRTIEM.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 19:59, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tāpēc jau vajag daudzas lietas mainīt! Ja redz, ka nevar atdot piespēli, tad jaunatnes treneriem, tas būtu jāņem vērā, bet nav jau nekādas atbildības, cik un kādu invalīdu ir sagatavojis! Viena lieta ir prēmēt tādus trenerus, kuri ir sagatavojoši augstas klases spēlētājus, bet ko darīt ar treneriem - brāķdariem?!?!
Tas gan ir smags jautājums- star pelavām ir dimanti! Daudzi no shodienas treneriem var apgalvot- es Ozolinju audzinaju, Zholtoku u.t.t.
Bet...mums ir ko audzināt!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:02, pirms 11 gadiem
Kopš Kalvītis ieņēmis Sējēja vietu,Rīgas Dinamo ir kā sapuvis ābols...

Es nedomāju ar to treneri- Ābolu.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-09 20:02, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu ja tu netici tam, ka cilvēku domas var palīdzēt, tad....tā ir tav darīšana!
Bet atceries- kad tev būs slikti- negriezies pie interneta, jo tas nav vainīgs!
Nelūdz draugiem un kaimiņiem, jo cilvēku domas tev ir PO!
Padomā manus zemtekstus, nevis brēc kā kaujam cūka!
Es ceru, ka pats vismaz saprati, ko gribeeji pateikt

  -1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:05, pirms 11 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Nevar kāds ielikt netā kādu ierakstu no treniņiem, ko mūsējiem tur dara?
Varētu būt kādi gurnu vingrinājumi vai kas tamlīdzīgs.
Vairākums, metieni pa vārtiem.....?? Kas tie tādi?
Šai komandai ir katastrofālas bailes no metieniem pa vārtiem, kādas psiholoģijas problēmas, vienmēr pamanās iedot lieku pēdējo piespēli, lai tikai pašam nav jāmet!!!!!!
Tāpēc Daugava amerikā ir tikai rezervists.
Savulaik bija dzirdēts kā trenējas Hosa. Pēc ofic. treniņa mētāja pa vārtiem, nav brīnums, ka tad zin, kur ir vārti un kādi ir to gabarīti!!!!!!!!!!!
Var kāds pastāstīt, kāpēc viens no rezultatīvākajiem spēlētājiem Indrašis tik daudz sēž malā. Tur ir kādi zemūdens akmeņi vai treneri ir vienkārši muļķi. Indrašis, Karsums, Jonsons - šai maiņai bija kombinācijas, arī goli, pāris spēles bez punktiem, trijnieks izšķirts???????????
Mēs ne tikai izvēlamies briesmīgus leģionārus, bet arī rezultatīvākos sēdinam malā. Kur ir loģika?????
Kur rodās tādi treneri - Šuplers, Peka, Ābols????
Visvairāk man bail, ka viss šis sviests pāriet automātiski uz izlasi....
trenniņos viņiem ir kolektīvās masturbācijas vingrinājumi!
Galdiņš tā teica...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:07, pirms 11 gadiem
Kāda vēl padošanās,jūs gribat,bez cīņas padoties vēl daudz spēles,kurās varam izcīnit vajadzigos punktus.

Ceturtā maiņa,viss labak izdarija savu darbu,bet vadošie nē.

Viena problēma man liekas,ka komandā Ābolam baigi čomaki,vēl neesu dzirdējis kritiku no spēletājiem,kuri ļoti daudz kļūdas,aklam ir skaidrs,ka Galviņu nevajag laist vairākumā.

Mēs vēl priecājamies,ka mēs vinējam pastarīšus,un saucam avtobilisturs par pastarīsīem,ja kas Mēs arī esam pastarīši,Un viņi ir cinta divizijā,spēcīgāka,nekā mēs!

Pastieties,pret ko Avtobilist jacinās,un kapēc viņi ir pēdeja,bet nav nekādas loģikas,kapēc Dinamo vargākaja divizijā ir tik zemu?

  +4 [+] [-]

, 2012-12-09 20:09, pirms 11 gadiem
Galviņš ar Krišjāni kārtējo reizi ieķer abus golus. Vairs jau nav runa, ka Galva ir draņķīgs kapteinis, viņs ir arī nekam nederīgs aizsargs. Nevienu gadu nav bijis tā, ka tieši pirmās maiņas aizsargi ielaiž visvairāk golus. šobrīd pēc Matuļa aprēķiniem tā ir puse no visiem ielaistajiem goliem.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-09 20:15, pirms 11 gadiem
Nu kārtējais zāģis un pretīgi pat bija skatīties kā vadība presē plātās un sola kausu kādu dienu paņemt.
Šodien labi kad VEFiņš iepriecināja savus līdzjutējus.
Tagad tik atliek cīnīties par savu izdzīvošanu Top16
';

     [+] [-]

, 2012-12-09 20:18, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tas gan ir smags jautājums- star pelavām ir dimanti! Daudzi no shodienas treneriem var apgalvot- es Ozolinju audzinaju, Zholtoku u.t.t.
Bet...mums ir ko audzināt!
Es domāju, ka ir gan!!! Un ne mazums!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:24, pirms 11 gadiem
Boss-X rakstīja: Nu kārtējais zāģis un pretīgi pat bija skatīties kā vadība presē plātās un sola kausu kādu dienu paņemt.
Šodien labi kad VEFiņš iepriecināja savus līdzjutējus.
Tagad tik atliek cīnīties par savu izdzīvošanu Top16
Nu tu r tu vari iespļaut sejā SV. Jurim
Un Vefa Eiropu labāk nepiemini...

     [+] [-]

, 2012-12-09 20:25, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es domāju, ka ir gan!!! Un ne mazums!!!
Bet RD jua neuadzina, viņiem vajag visu gatavu! Un tas ir loģiski...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:26, pirms 11 gadiem
Ģinamkas špīlerus intersē tikai glaunas mašīnas...lūk, tā ir atbilde par uzvarām pār Avtomobilist

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 20:32, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet RD jua neuadzina, viņiem vajag visu gatavu! Un tas ir loģiski...
Pie pastāvošās hokeja sistēmas, kad valstī ir tikai 2 profesionāli klubi, nav prāta darbs DR klubam veidot tikai savu hokeja skolu, viņiem būtu jāveido reģionālā hokeja akadēmija [piemēram, apvienotā Zemgales un Vidzemes, tas ir, Rīga, Jelgava, Ogre, Valmiera, Aizkraukle], tā pat, kā Liepājas Metalurgam apvienoties ar Ventspils naudas resursiem un veidot Kurzemes hokeja akadēmiju [Liepāja, Ventspils, Talsi, Brocēni, klāt varētu arī Tukumu], atliek jautājums, kurš naudas maiss palīdzēs Latgales reģionam [Daugavpils, būtu labi, ja ledus halles parādītos arī Rēzeknē un Jēkabpilī]?!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 20:32, pirms 11 gadiem
Apsveicu arkartejo,
Kamer Kalvitis,Ulmanis bus pie sprices BUS VEL 11 zaudejumi,NO ATLAISANAS briza!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 20:36, pirms 11 gadiem
nebija KO LIST khl,ZINAMS KAA TAA BUS
Oranzie gazetaji sagraus hokeju Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:42, pirms 11 gadiem
premjiers17 rakstīja: Kāda vēl padošanās,jūs gribat,bez cīņas padoties vēl daudz spēles,kurās varam izcīnit vajadzigos punktus.

Ceturtā maiņa,viss labak izdarija savu darbu,bet vadošie nē.

Viena problēma man liekas,ka komandā Ābolam baigi čomaki,vēl neesu dzirdējis kritiku no spēletājiem,kuri ļoti daudz kļūdas,aklam ir skaidrs,ka Galviņu nevajag laist vairākumā.

Mēs vēl priecājamies,ka mēs vinējam pastarīšus,un saucam avtobilisturs par pastarīsīem,ja kas Mēs arī esam pastarīši,Un viņi ir cinta divizijā,spēcīgāka,nekā mēs!

Pastieties,pret ko Avtobilist jacinās,un kapēc viņi ir pēdeja,bet nav nekādas loģikas,kapēc Dinamo vargākaja divizijā ir tik zemu?
Nu,ja 4.maiņas pienākumos ir nopelnīt 3 noraidījumu Pavlova personā-tad jā godam nospēlēja!

     [+] [-]

, 2012-12-09 20:50, pirms 11 gadiem
Par ko tāda komandas nopelšana.Galu galā, mēs tomēr spēlējam vienā no pasaules spēcīgākajām līgām,mēs ar saviem resursiem,mēs -Latvijas klubs,kurš ilgi turās un spēlē līgā.Un mēs Latvijas 2 milj.iedzīvotāji varam lepoties,ka mums IR tāda komanda,kurai jūtam līdzi.Ir dažādas aizkulises,nianses-bet,tās ir visur un būs vienmēr.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 20:54, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: Par ko tāda komandas nopelšana.Galu galā, mēs tomēr spēlējam vienā no pasaules spēcīgākajām līgām,mēs ar saviem resursiem,mēs -Latvijas klubs,kurš ilgi turās un spēlē līgā.Un mēs Latvijas 2 milj.iedzīvotāji varam lepoties,ka mums IR tāda komanda,kurai jūtam līdzi.Ir dažādas aizkulises,nianses-bet,tās ir visur un būs vienmēr.
Jā un leiši priecājas, ka 2 basketa komes spēle Eirolīgā, Islande ar saviem 0.3 miljoniem, ka ir vadošā nācija roķenē!
Kas par pieticīgumu?! Jātiecas ir uz maksimumu, nevis priecāties par piedalīšanos!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 21:00, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā un leiši priecājas, ka 2 basketa komes spēle Eirolīgā, Islande ar saviem 0.3 miljoniem, ka ir vadošā nācija roķenē!
Kas par pieticīgumu?! Jātiecas ir uz maksimumu, nevis priecāties par piedalīšanos!!!
Ne vienmēr visi var būt pirmie un labākie,bet,ja iedziļinamies sporta tēmā tad tev bija jāzin,ka mums ir vairāki sporta veidi,kur esam,ja nu ne labākie,tad gandrīz.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 21:10, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: Ne vienmēr visi var būt pirmie un labākie,bet,ja iedziļinamies sporta tēmā tad tev bija jāzin,ka mums ir vairāki sporta veidi,kur esam,ja nu ne labākie,tad gandrīz.
Piemēram? Nerunāsim par neolimpiskajiem un individuālajiem, piemēram florbolu vai skeletonu, peldēšanu! Paņemsim tradicionālos komandu sporta veidus - futbols, hokejs, basketbols, volejbols, rokasbumba, regbijs! Kuros tad LV ir, ja nu ne labākie, tad gandrīz?

     [+] [-]

, 2012-12-09 21:14, pirms 11 gadiem
bl* nu cik var.?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 21:17, pirms 11 gadiem
Kāpēc tāds strjoms pirms Z.SV.? Viens Dinamo klubs ir apdāvinājis citu ar 9pts kopā. Vai tas ir slikti? Citi Dinamo ir KHL līderi. Smuki! Dinamo forever!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 21:22, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Piemēram? Nerunāsim par neolimpiskajiem un individuālajiem, piemēram florbolu vai skeletonu, peldēšanu! Paņemsim tradicionālos komandu sporta veidus - futbols, hokejs, basketbols, volejbols, rokasbumba, regbijs! Kuros tad LV ir, ja nu ne labākie, tad gandrīz?
Jā,es piekrītu,bet neesam arī pēdējie un sliktākie.Krievu laikos gāja labāk,tieši komandu sporta veidos.Ja par hokeju,tad kurā gadā,nepateikšu,bijām pat otrie PSRS čempī.Tā kā mums vēl viss priekšā un gaidīsim to labāko sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 21:28, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: Jā,es piekrītu,bet neesam arī pēdējie un sliktākie.Krievu laikos gāja labāk,tieši komandu sporta veidos.Ja par hokeju,tad kurā gadā,nepateikšu,bijām pat otrie PSRS čempī.Tā kā mums vēl viss priekšā un gaidīsim to labāko sniegumu.
Otrie 1988g. Diemžēl viss labākais ir beidzies Kuri cer uz pavasara miracle PČ, nāksies pieciest tradicionālās vietas-no 10-14. Ļoti ceru, ka ne 15-16.

     [+] [-]

, 2012-12-09 21:28, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: Jā,es piekrītu,bet neesam arī pēdējie un sliktākie.Krievu laikos gāja labāk,tieši komandu sporta veidos.Ja par hokeju,tad kurā gadā,nepateikšu,bijām pat otrie PSRS čempī.Tā kā mums vēl viss priekšā un gaidīsim to labāko sniegumu.
tajos laikos komandās bij par futbolu nerunasim 2 latvieshi labi ja

     [+] [-]

, 2012-12-09 21:33, pirms 11 gadiem
darel.bah rakstīja: tajos laikos komandās bij par futbolu nerunasim 2 latvieshi labi ja
Cik tad mēs tagad esam,ja reāli mazliet pāri miljonam,domāju tieši latvieši.Bet būs jau labi,esmu optimists.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 21:35, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: Jā,es piekrītu,bet neesam arī pēdējie un sliktākie.Krievu laikos gāja labāk,tieši komandu sporta veidos.Ja par hokeju,tad kurā gadā,nepateikšu,bijām pat otrie PSRS čempī.Tā kā mums vēl viss priekšā un gaidīsim to labāko sniegumu.
Jā, jā ar sastāvu ko nolasīja Jurzinovs ar Grabovski pa visu plašo PSRS, viena 4.maiņa tikai vietējo! Tas bija 1988. gads!

Reāli tikai basketbolisti un volejbolisti ir ilgstoši sasnieguši augstākās virsotnes PSRS laikā, kad tieši vietējie Latvijas puiši un sievas ASK, TTT un Radiotehniķa sastāvos bija vadošie spēlētāji!

Par to priekšā būšanu, kas viņus tur aizvedīs??? Nav tam pamata!!! Ja PSRS laikā jauno latviešu puišu ienākšanai Dinamo sastāvā pamatā bija Siliņa hokeja internāta izveidošana un Tihonova juniora sagatavotā jaunieši komanda, tad tagad kas?!?!?!

     [+] [-]

, 2012-12-09 21:51, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, jā ar sastāvu ko nolasīja Jurzinovs ar Grabovski pa visu plašo PSRS, viena 4.maiņa tikai vietējo! Tas bija 1988. gads!

Reāli tikai basketbolisti un volejbolisti ir ilgstoši sasnieguši augstākās virsotnes PSRS laikā, kad tieši vietējie Latvijas puiši un sievas ASK, TTT un Radiotehniķa sastāvos bija vadošie spēlētāji!

Par to priekšā būšanu, kas viņus tur aizvedīs??? Nav tam pamata!!! Ja PSRS laikā jauno latviešu puišu ienākšanai Dinamo sastāvā pamatā bija Siliņa hokeja internāta izveidošana un Tihonova juniora sagatavotā jaunieši komanda, tad tagad kas?!?!?!
Tu pārāk detalizēti un skeptiski tam visam pieej,mazliet jautrāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 22:05, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: VIņi jau ir nominēti un šobrīd skatītāju (mazo puiku un meiteņu) balsojumā ir apbsolūtā vadībā. nožēlojami, bet VEF Rīga tikmēr nav pat nominēta, lai gan gandrīz iekļuva eiropas kausa top 8 un uzvarēja LBL un izcīnija bronzu Baltijā.
Ko sasniedzis ir Dinamo? Var redzēt, kas sēž un sastāda šos nominantus, smieklīgi, tai pat laikā skumji.
bronzu baltija..........LBL cempioni........tev pasam kauns nav sos panakumus vispar pieminet.....???????? uz sekundi iedomajies, ja esi spejigs, ko izdaritu Dinamo Baltija un LAC, ej uz basketbolu un nelien te vairak.........

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 22:06, pirms 11 gadiem
suriks77 rakstīja: Tu pārāk detalizēti un skeptiski tam visam pieej,mazliet jautrāk.
Jautrāk! Urā, mūsu amatieriskie profesionāļi cīnās par pēdējo vietu līgā! Būs Gagarina kauss Rīgā, atvainojiet - bija! Lai dzīvo Znaroks un Vītoliņš! Slavu amatieru hokejam!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-09 22:08, pirms 11 gadiem
Mājas spēles japaņem!! Jaatgūst jau kaut kā ir tā skatitaju uzticība :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-09 22:27, pirms 11 gadiem
Kas ar himnu?! Tikko atkartojuma, to dzirdeju u n nevareju saprast kas tur par mix skan!

     [+] [-]

, 2012-12-09 22:31, pirms 11 gadiem
Beidziet ņaudēt!

     [+] [-]

, 2012-12-09 22:44, pirms 11 gadiem
Vienkārši ir jāiemet -3;4;5 ripas - bet ko dara mūsējie??
0;1;2 - izskatās, ka sezona garām(

  +2 [+] [-]

, 2012-12-09 22:45, pirms 11 gadiem
Robis87 rakstīja: Kas ar himnu?! Tikko atkartojuma, to dzirdeju u n nevareju saprast kas tur par mix skan!
Es atkodēju!
Himna skanēja tikpat sūdīgi kā spēlèja tās pārstāvji!

     [+] [-]

, 2012-12-10 00:25, pirms 11 gadiem
oo beidzot csi sākas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-10 03:05, pirms 11 gadiem
motobraucejs rakstīja: Mājas spēles japaņem!! Jaatgūst jau kaut kā ir tā skatitaju uzticība :/
Skatitaju uzticiba? Tie auni vien nak uz spelem, DR vaditajiem jalauj saprast, ka bez uzvaram nebus skatitaju, tad tie saks kaut ko darit, mos panemtu 3-4 labus legionarus, jaunajiem tas ar netraucetu, panemt piemeru no kada legionara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-10 11:34, pirms 11 gadiem
Lai Atsū*ā sev, kas kaunina un pazemo manu komandu. Kas mēs par pasaulē labākajiem faniem, ja izturamies šādi.

Gan priekos, gan bēdās. Veiksmēs un neveiksmēs - Par savu komandu: DINAMO!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-10 11:55, pirms 11 gadiem
Nav ko suroties! Si sezona ir FAIL un viss. Es piemeram naskatos un ir ok. Zhel speletaju kuri cinas, un rezultats negativs, es domaju vini labak nejutas ka lidzjuteji. Runajot par viasat, gan jau kko ieguva, es piemeram par spelem izbraukuma samaksaju 80 san. par skatiisanos khl.ru un viss.