Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"
Gints Bisenieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Vakar Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šobrīd Rietumu konferencē ieņem priekšpēdējo vietu, izlēma atlaist galveno treneri somu speciālistu Peku Rautakalio. "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām," skarbs sarunā ar portālu La.lv ir pieredzējušais hokeja treneris Gints Bisenieks.

"Lielākā daļa hokejistu sevi ir pārvērtējuši. Spēli pret Minsku, tāpat kā pasaules čempionātu, man bija kauns skatīties. Varu izcelt tikai Ģirtu Ankipānu, Rodrigo Laviņu, Aleksandru Ņiživiju, Mārtiņu Karsumu un Miku Indraši. Izskatījās, ka komanda būtu iznākusi uz Latvijas čempionāta maču," skarbus vārdus "Dinamo" hokejistiem veltīja treneris Gints Bisenieks.

"Viņi pelna lielu naudu un domā, ka ir lieli hokejisti. Aleksejs Jašins no Nacionālās hokeja līgas brauca pie Vladimira Jurzinova vasarās trenēties, bet mūsējie jau nevienu papildus minūti uz ledus nepaliek – jābrauc sievām pretī uz skaistuma saloniem… Ar kādām mašīnām viņi brauc, kā uzvedas! Bet spēles nav! Ja varētu nogriezt naudu, tas varētu būt iedarbīgi, bet līgumi jau to neatļauj darīt."

Bisenieks uzskata, ka "Dinamo" sliktie rezultāti nav treneru, bet gan neprofesionālo spēlētāju vaina: "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām – viņš nesaprot, kā var nebūt spēles disciplīnas, kā var būt tā, ka treneris saka vienu, bet spēlētājs dara otru. Peka centās, taču ar to aitu baru netika galā."

"Es ar bažām gaidu Latvijas izlases spēles pret Krieviju – vai viņi spēlēs vai tikai atsitīs numuru?" vaicā treneris.

Izmantotie resursi:
LA.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:12, pirms 12 gadiem
O!!! Giča, kā ar p....pi pa zobiem iedeva!!!
Skaidra valoda un lietas beidzot nosauc īstajos vārdos!!! Un pie tās izlaidības lielā mērā ir vainīgi , nu jau tagadējie treneri Ābols ar Ignetjevu!!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:13, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: to OILER1981

Runa nav par spēlētāju prasmi, bet par attieksmi pret darbu!
Un ko Tu zini par viņu attieksmi pret darbu?
Cik RD treniņos esi piedalījusies?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:15, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
vinjam bija lielaaka miilestiiba un atbildiibas sajuuta pret dinamo faniem nekaa juusu pashu latvju baalelinjiem. vinjsh stundaam ilgi palika peec treninjiem un ar to neplaatiijaas un ripu vaartos dabuut maaceeja. bet jums redz vajadzeeja kadu labaaku-dabuujat

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:15, pirms 12 gadiem
Atlaist pusi komandas un vietā paņemt kaut pusi liepjnieku .Tāpat sezona pa pakaļu .

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ko Tu zini par viņu attieksmi pret darbu?
Cik RD treniņos esi piedalījusies?
Šoreiz tev pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:18, pirms 12 gadiem
Tad kad dinamka zaudeeja visi gudrie kladzinaaja ka peka ir jaatlaiz a tagad jau nez maz vai jau puse dinamkas ir jaatlaiz, tak tiekat skaidriiba vienreiz, peka bija labs coach tapat ka shuplers, bet ko es te gudri nesaakshu runaat, vnk tracina shie sunju murgi. Trukst puishiem meistariiba neko dariit.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:18, pirms 12 gadiem
Atvainojiet, kas hokeja pasaulee ir Gints Bisenieks? Cik izcilu speletaju vins izaudzinaja, lai nebutu viduvejibu, uz kuriem nav iespejams skatities?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:25, pirms 12 gadiem
OILER1981 rakstīja: Atvainojiet, kas hokeja pasaulee ir Gints Bisenieks? Cik izcilu speletaju vins izaudzinaja, lai nebutu viduvejibu, uz kuriem nav iespejams skatities?
Nosauc man cik tad mums ir tās hokeja izcilības(uz vienas rokas pirkstiem pat nesanāks) un kuri trenneri viņus izaudzinājuši,-atklājuši!???

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 18:25, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Šoreiz tev pilnīgi piekrītu
Ši Pekomānija jau sāk mazliet pārsteigt.
Labprāt pašam Biseniekam uzdotu jautājumu-cik viņš klātienē ir noskatījies RD treniņus?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:28, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Nosauc man cik tad mums ir tās hokeja izcilības(uz vienas rokas pirkstiem pat nesanāks) un kuri trenneri viņus izaudzinājuši,-atklājuši!???
Piemēram,Banovs (ceru, ka zini, kuri ir viņa audzēkņi), pēc Pekkas vadīto treniņu apmeklēšanas nesaprašanā raustīja plecus, jo bija cerējis daudz vairāk tajos ieraudzīt ko tādu ko viņš savā ilgajā trenera karjerā nebūtu redzējis.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:30, pirms 12 gadiem
Tas ari parada to, kadi treneri mums ir.
KNIFSS rakstīja: Nosauc man cik tad mums ir tās hokeja izcilības(uz vienas rokas pirkstiem pat nesanāks) un kuri trenneri viņus izaudzinājuši,-atklājuši!???

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemēram,Banovs (ceru, ka zini, kuri ir viņa audzēkņi), pēc Pekkas vadīto treniņu apmeklēšanas nesaprašanā raustīja plecus, jo bija cerējis daudz vairāk tajos ieraudzīt ko tādu ko viņš savā ilgajā trenera karjerā nebūtu redzējis.
Jevgēnijs Banovs saka: „Kārlis ir perfekts Padomju audzināšanas piemērs”?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:36, pirms 12 gadiem
kalibubs rakstīja: Vai, tad ja cilvēks pats nav paveicis neko nozīmīgu (Bisenieks tomēr šo to ir paveicis), nozīmē, ka viņa izteiktais viedoklis tādēļ būs nepareizs? Piedod, bet no šāda argumenta piesaukšana ir neliecina par sevišķi augstu spriestpēju.

Par CV gan piekrītu, nav iemeslu celt Peku dieva kārtā.
Turklāt pamatu ielikšana bērniem nepavisam nav maznozīmīga lieta.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:38, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemēram,Banovs (ceru, ka zini, kuri ir viņa audzēkņi), pēc Pekkas vadīto treniņu apmeklēšanas nesaprašanā raustīja plecus, jo bija cerējis daudz vairāk tajos ieraudzīt ko tādu ko viņš savā ilgajā trenera karjerā nebūtu redzējis.
Neteikšu to par Banovu, bet variants, ieraugot uz ledus konusus: "Aj, šito taču es tāpat zinu," arī ir garām.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 18:39, pirms 12 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tas ari parada to, kadi treneri mums ir.
Es jau nu gan neteiktu ka mums ir slikti treneri, uz RD brauc visādi aizjūras, čehu-slovāku draftētie talanti, bet izrādās viņi nav nearko labāki par mūsu bāleliņiem, mūsējiem vēl šos jāvelk, nevis otrādi. Kas tad viņus audzināja, ne jau citplanētieši?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:39, pirms 12 gadiem
Bisenieks pats ir konkrēts lūzers, bet šoreiz daļa taisnības vina vārdos ir - viduvējības un aitu bars - skarbi, bet precīzi. Nevienu neizceļot - es vēl piebilstu alkaši un tiešām zīmuļi un stulbu veceņu izvadātāji))

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:41, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Ne jau Bisenieks pirmais vai pēdējais, kurš tā izsakās. Un ja Tu domā, ka mūsu mazajā miestā viņi viens par otru neko nezin, tad tas jau ir naivums!
Tādā gadījumā var Tev arī uzprasīt to pašu. Ja Tu piedalies, tad atspēko.
Bet es jau gari un plaši nespriedelēju par LV spēlētāju varēšanu vai nevarēšanu. Es vienkārši ieskatījos Pekkas CV. Un pie tam to izdarīju vel tad, kad Pekka tiko pievienojās RD. Un jau tad rakstīju, ka ar šo treneri RD nekas nespīd.
Pamatojums-tādā vecumā kāds ir Pekkam vai nu ir labs CV, vai arī nav. Ja nav, tad labs tas nekad nekļūs, jo šajā vecumā trenerim sen jau sevi ir jābūt pierādījušam.
P.S. Un visi kaut kā aizmirsuši, ka pie Pekkas pēkšņi pazuda pieci leģionāri, kuriem CV +/- tā neko līdz atbraukšanai uz Rīgu.
Arī viņi ir sliņķi, neprofesionāļi? Kas par sagadīšanos, ka vienā komandā savākusies tādu slaistu varza.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:41, pirms 12 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es gan nepiekritu teiktajam. Speletaji RD nav slikti. Pekka bijis izcils speletajs? Ne visi izcili speletaji pec tam ir labi treneri. Tomer komadas speli veido treneris. Sagatavoshanos plano treneri... Speletaji-tikai materials, ar kuru stradat. Ja esi labs treneris, paradi, ka tads esi. Shupleram vairak paveicas, kaut gan, vina darba rezultats ar Donbasu apliecina to, sava zina, to, kadas klases treneris vins ir. Atceros Juliuss stastija par to, ka musu speletajiem meistaribas trukst. Donbasa nav nemakuligo, nemeistarigo Latvijas speletaju (Bartulis nenemsim vera), bet ir savakti speletaji no Somijas, Zviedrijas u.c. hokeja lielvalstim. Kur rezulats?! Tads pats treneris, manas acis, ir Pekka. Visi slikti, speletaji slikti, nemak iemest u.t.t. tachu komanda nespele, tai nav speles, nav momentu. Ta jau ir treneru atbildiba! Man atminaa nak 2000. gads, kad Latvijas futbola izlases sturi pec Revaza Dzodzuašvili, kura vadiba mes pretendejam uz ieklushanu Eiro2000, parnema anglis Gerijs Dzonsons. Speletaji, pasrvara, tie pashi, bet zaudejumi nak viens pec otra, komandai speles kaa tadas nav. Kad zaudeja Sanmarino, treneri atlaida. Un ari musu futbola izlases speletaji bija slikti, viniem nebija meistaribas u.t.t. Atnaca Starkovs, sakartoja speli un ar tiem pashiem speletajiem mes iekluva Eiro 2004. Taa kaa, nav ko te aplikt speletajus, ja pashi treneri ir chabigi.
Tu atsaldēts esi?
Salīdzināsim materjālu kāds bija Shuplera un Pekas rīcībā
Shuplers: Hossa( lai kāds viņš arī nebūtu, bet ripu viņš mācēja vārtos dabūt) Novaks Elisons Karija Troters Iguldens Surovijs Pujacs Masalskis Ozolinsh Darzinš Sprukts M.Redlihs Niživijs( jo visiem zināms, ka zinot Pekas spēles sistēmu Niživijam nebija vietas šajā sastāvā, vajadzēja viņu palais, jo darbu viņš KHL atrastu labi gan viņam gan Dinamo)
Pekam: Pirmajā sezonā vēl kaut ko izdevās glābt ar Ozo un Redliha palīdzību. No šīs sezonas LEĢIONĀRIEM labākais labākujā gadijumā ir Iguldena līmenī...
Mēs bijām viduvēja komanda pirms krievi palika gudrāki sastāvu komplektācijā un paši esam kļuvuši vājāki, tad ko var gribēt? Ar šādiem izpildītājiem un caurumiem vārtos mēs pie Šuplera haotiskā hokeja zaudētu Avto ar lielu rezultātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:45, pirms 12 gadiem
Guncha123 rakstīja: Tu atsaldēts esi?
Salīdzināsim materjālu kāds bija Shuplera un Pekas rīcībā
Shuplers: Hossa( lai kāds viņš arī nebūtu, bet ripu viņš mācēja vārtos dabūt) Novaks Elisons Karija Troters Iguldens Surovijs Pujacs Masalskis Ozolinsh Darzinš Sprukts M.Redlihs Niživijs( jo visiem zināms, ka zinot Pekas spēles sistēmu Niživijam nebija vietas šajā sastāvā, vajadzēja viņu palais, jo darbu viņš KHL atrastu labi gan viņam gan Dinamo)
Pekam: Pirmajā sezonā vēl kaut ko izdevās glābt ar Ozo un Redliha palīdzību. No šīs sezonas LEĢIONĀRIEM labākais labākujā gadijumā ir Iguldena līmenī...
Mēs bijām viduvēja komanda pirms krievi palika gudrāki sastāvu komplektācijā un paši esam kļuvuši vājāki, tad ko var gribēt? Ar šādiem izpildītājiem un caurumiem vārtos mēs pie Šuplera haotiskā hokeja zaudētu Avto ar lielu rezultātu...
kas vinjam bija vaines? cik man saprotams, uzbruceeja darbs ir trapiit vartos ko vinjsh ari darija vai arii vel kaut kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:48, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Jevgēnijs Banovs saka: „Kārlis ir perfekts Padomju audzināšanas piemērs”?
Apmēram tā, bet galvenais nav tas,ka viņam ir pēcpadomju domāšana, bet gan tas ka neko super jaudīgu neieraudzīja.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:50, pirms 12 gadiem
ledinja rakstīja: kas vinjam bija vaines? cik man saprotams, uzbruceeja darbs ir trapiit vartos ko vinjsh ari darija vai arii vel kaut kas?
Paskaties cik viņam punktu un kāds +/- koificents sezonā... Ieskaitot to ka maiņas partneriem bijā ģērbtuvēj jāskaidrojas vai marians zina ko nozīmē aizsardzība

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:51, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Starp rindām jūtu, velc uz Šuplera pusi. Nu tad vajadzētu viņu ielikt atpakaļ un paskatīties, kas būs. Sevišķi aizsardzībā!
Es nevelku ne uz vienu pusi.
Es vienkārši Tev priekšā lieku reālus un bezkaislīgus faktus.
Nekad neticēšu, ka komandā gandrīz visi šai komandā ir slaisti u.t.t.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:53, pirms 12 gadiem
Guncha123 rakstīja: Paskaties cik viņam punktu un kāds +/- koificents sezonā... Ieskaitot to ka maiņas partneriem bijā ģērbtuvēj jāskaidrojas vai marians zina ko nozīmē aizsardzība
marians? tu jauc!

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:53, pirms 12 gadiem
Sorry tiešām

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:54, pirms 12 gadiem
Guncha123 rakstīja: Sorry tiešām
malacis!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:56, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apmēram tā, bet galvenais nav tas,ka viņam ir pēcpadomju domāšana, bet gan tas ka neko super jaudīgu neieraudzīja.
Neatceros,vai Tev teicu,ka man tieši arī ir padomju laiku pieeja šajos jautājumos.Noteikti pieprasītu''kandavu'',bez žēlastības izsijātu šīs zvaigznes,neizprotu neadekvāti lielās summas līgumos jau pirms sezonas sākuma!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 19:06, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Neatceros,vai Tev teicu,ka man tieši arī ir padomju laiku pieeja šajos jautājumos.Noteikti pieprasītu''kandavu'',bez žēlastības izsijātu šīs zvaigznes,neizprotu neadekvāti lielās summas līgumos jau pirms sezonas sākuma!
Var,protams, mēģināt atkārtot Tihonova un Jurzinova metodes, bet tad šādus treniņus jāvada tiešām augsta līmeņa speciālistam. Savādāk var sanākt tā kā sanāca Znarokam divas sezonas pēc kārtas, kad sezonas vidū pus komanda ar vienādām traumām bija savainoto sarakstos. Krievu hokeja spečuki tad rakstīja, ka tās ir sekas nepareizi novadītiem starpsezonu fiziskiem treniņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 19:08, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Marianam punktu daudz un koefs augsts
vinjsh nedomaja marianu!!