Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Izlases paplašinātais saraksts, kas iesniegts IIHF

Izlases paplašinātais saraksts, kas iesniegts IIHF

Naumovs,
Masaļskis,
Muštukovs,

Galviņš,
Jerofejevs,
Pujacs,
J. Rēdlihs,
K. Rēdlihs,
Reķis,
Sorokins,
Sotnieks,
(Laviņš),
(Tribuncovs),

Ankipāns,
Bļinovs,
Cipruss,
Cipulis,
Dārziņš,
G. Džeriņš,
Karsums,
Macijevskis,
Mamonovs,
Ņiživijs,
Pečura,
M. Rēdlihs,
A. Širokovs,
Sprukts,
Štāls,
Vasiļjevs,
(Bērziņš).

Šie spēlētāji ir oficiāli pieteikti olimpiskās kvalifikācijas turnīram. Iekavās es ieliku tos, kas ir pieteikti, bet par kuriem ir zināms, ka viņi nespēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 01:33, pirms 15 gadiem
Ukraiņiem ir 7 no KHL, pārējie no BAČ un Sokil.

Ungāriem 1 no Zviedrijas Elites.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-31 02:04, pirms 15 gadiem
Jā,bet kā tad Saulietis un Brahmanis nav sarakstā?!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 02:13, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Jā,bet kā tad Saulietis un Brahmanis nav sarakstā?!
Tātad Znaroks nav iekļāvis.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 04:26, pirms 15 gadiem
Cipruss atgriežas?!

 +12 [+] [-]

, 2009-01-31 08:42, pirms 15 gadiem
Esmu šokā par šiem spēlētājiem-Cipruss,Macijevskis,
Mamonovs...Kam viņi vajadzīgi(vecie buki)...Tad jau labāk paņemt Brahmani,Saulieti...

Saprotu,ka ar centriem nav izcila situācija,bet kapēc šitos ņem...Tad jau labāk kādus jaunos no Rīga 2000

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 09:00, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Ukraiņiem ir 7 no KHL, pārējie no BAČ un Sokil.

Ungāriem 1 no Zviedrijas Elites.
Janos Vas un Marton Vas ir brāļi, Janos Vas pagāšsezon spēlēja AHL Iowa Stars, bet Iowa klubs lauza visus kontraktus ar dallas starsun kļuva par Iowa chops, Stars izstiek bez fārmkluba, cuk varu noprast
Slēpts komentārs: 4aliic

  -3 [+] [-]

, 2009-01-31 09:54, pirms 15 gadiem
Cipruss Come Back to National Team Of Latvia Super !!!!

 +15 [+] [-]

, 2009-01-31 10:51, pirms 15 gadiem
no lm atkal tikaj viens kur edijs
znarok rok

     [+] [-]

, 2009-01-31 11:41, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Saprotu,ka ar centriem nav izcila situācija,bet kapēc šitos ņem...Tad jau labāk kādus jaunos no Rīga 2000
Kuru tad centru Tu piedāvā ņemt Ciprusa vietā, kurš jau nebūtu te minēts? Ozolu no LM? Straupi no R2000? Domāju, ka neviens no viņiem nav labāks. Straupe varbūt kādreiz būs, bet vēl jāpagaida.
Ciprusam fiziskais joprojām ir OK, bet par tehniku un laukuma pārredzēšanu es te vispār nerunāju.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 11:42, pirms 15 gadiem
Naumovs, (KHL)
Masaļskis, (DEL)
Muštukovs, (BAČ)

Galviņš, (KHL)
Jerofejevs, (KHL)
Pujacs, (KHL)
J. Rēdlihs, (Čeh.)
K. Rēdlihs, (KHL)
Reķis, (DEL)
Sorokins, (KHL)
Sotnieks, (KHL)
(Laviņš), (KHL)
(Tribuncovs), (Elitserien)

Ankipāns, (KHL)
Bļinovs, (BAČ)
Cipruss, (KHL)
Cipulis, (KHL)
Dārziņš, (KHL)
G. Džeriņš, (Slo)
Karsums, (NHL/AHL)
Macijevskis, (Dān.)
Mamonovs, (BAČ)
Ņiživijs, (KHL)
Pečura, (BAČ)
M. Rēdlihs, (KHL)
A. Širokovs, (KHL)
Sprukts, (AHL/NHL)
Štāls, (BAČ)
Vasiļjevs, (DEL)
(Bērziņš). (KHL)

Nu uz papīra gan mēs varam iebiedēt pretiniekus.

16 KHL spēlētāji
1 NHL/AHL spēlētājs
1 AHL/NHL spēlētājs
3 DEL spēlētāji
1 elitserien spēlētājs
1 Čehijas spēcīgākās līgas spēlētājs
1 Slovākijas ekstraīgas spēlētājs
5 BAČ spēlētāji
1 Dānijas līgas spēlētājs

  +5 [+] [-]

, 2009-01-31 12:06, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Reķis - Jerofejevs
Pujacs - K.Rēdlihs
Galviņš - Sotnieks
Sorokins - Sotnieks
Sotnieku uzreiz divos pāros?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-31 12:40, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Naumovs, (KHL)
Masaļskis, (DEL)
Muštukovs, (BAČ)

Galviņš, (KHL)
Jerofejevs, (KHL)
Pujacs, (KHL)
J. Rēdlihs, (Čeh.)
K. Rēdlihs, (KHL)
Reķis, (DEL)
Sorokins, (KHL)
Sotnieks, (KHL)
(Laviņš), (KHL)
(Tribuncovs), (Elitserien)

Ankipāns, (KHL)
Bļinovs, (BAČ)
Cipruss, (KHL)
Cipulis, (KHL)
Dārziņš, (KHL)
G. Džeriņš, (Slo)
Karsums, (NHL/AHL)
Macijevskis, (Dān.)
Mamonovs, (BAČ)
Ņiživijs, (KHL)
Pečura, (BAČ)
M. Rēdlihs, (KHL)
A. Širokovs, (KHL)
Sprukts, (AHL/NHL)
Štāls, (BAČ)
Vasiļjevs, (DEL)
(Bērziņš). (KHL)

Nu uz papīra gan mēs varam iebiedēt pretiniekus.

16 KHL spēlētāji
1 NHL/AHL spēlētājs
1 AHL/NHL spēlētājs
3 DEL spēlētāji
1 elitserien spēlētājs
1 Čehijas spēcīgākās līgas spēlētājs
1 Slovākijas ekstraīgas spēlētājs
5 BAČ spēlētāji
1 Dānijas līgas spēlētājs
Nu uz papīra (pēc līgām, kur mūsējie spēlē) jau mūsējie bez maz vai pēc nākamajiem PČ medaļniekiem izskatās.... Bet kā būs realitātē un OS kvalifikācijā to laiks rādīs, jo 1) ukriem būs 6-7 KHL vīriņi + sava čupiņa BAČ censoņu un prorams arī "Sokil"kadri, kas ļoti labi šosezon krievu viškā spēlē, 2) itāļi kas mums vienmēr ir bijuši neparocīgi pretinieki ....., 3) ungāri, kas ir nomināli visvājākie (un kuri tomēr objektīvi nav mums vēl līdzvertīgi pretinieki un ja nenotiks nekas ārkārtējs, tad viņus tomēr būtu jāvinnē bez īpašām probēmām), bet kuriem nav ko zaudēt un kuri var tikai kaut ko iegūt un tādas komandas reizēm var arī pārsteigt un var arī "uzlekt augstāk par savu dir..u"..... tapēc nenovērtēt te nevienu nevar!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-31 12:48, pirms 15 gadiem
kursh mauka dzeesh komentarus?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 13:50, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Sotnieku uzreiz divos pāros?
Atvaino, nepārlasīju, viena Sotnieka vietā jābūt J. Rēdliham.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-31 14:54, pirms 15 gadiem
Kuršs man pateiks kur palika Panteļejews?winsh spēlē?ja jā kur?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 15:11, pirms 15 gadiem
pins19 rakstīja: Kuršs man pateiks kur palika Panteļejews?winsh spēlē?ja jā kur?
Pagājušajā sezonā spēlēja Austrijas un Vācijas zemākajās līgās, bet šobrīd, šķiet, vairs nav profesionāls spēlētājs. Kaut kad sen kādā no Matuļa rakstiem bija pieminēts, ka nodarbojoties ar jauno hokejistu audzināšanu kaut kur Krievijā. Iespējams, ka treneris vai kaut kas uz to pusi.

Patiesībā tiešām būtu interesanti uzzināt par viņa gaitām kaut ko vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 15:49, pirms 15 gadiem
reimondo rakstīja: Brahmanim vajadzeja but! par saulieti varetu buut, ka nav. jo saulietim nesaskanjas ar Znaroku
Šis ir oficiāli iesniegts pieteikums, ja viņu tur nav, tātad nav iekļauti izlasē uz šo turnīru.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 15:52, pirms 15 gadiem
priekšnieks rakstīja: no lm atkal tikaj viens kur edijs
znarok rok
Kad Znaroks gribēja pārbaudīt, tad LM paši savējos nelaida. Ko tad tagad pārmest?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 16:03, pirms 15 gadiem
tikko aplūkoju hoholu sastāvu. Nu tur divi veči tādi draudīgi uzbrukumā izskatās. Vienam gan šosezon galīgi švaki iet - 23 spēles 3 punkti, bet otrs ir 38 spēlēs iekrājis 15 ačus. (sanāk, ka punktus krāj mazliet labāk kā Bērziņš). Katrā ziņā viņiem nav tāda līmeņa spēlētāji kā Kasrums vai Sprukts. Jācer, ka uzvarēs objektīvi spēcīgākais - mēs!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-31 16:19, pirms 15 gadiem
Kāpēc nav Spandegs, Kulda, Bārtulis, Cibuļskis ? Jaunos aizsargus vajag iespēlēt ! Par uzbrucējiem diskutabli, varetu uz kautkādām pozīcijām būt varianti. Tādu istu metēju jau mums nav. Dārziņam, Cipulim, Širokovam šosezon kautkas nav, Vasiļjevs Vāccijā met, bet izlasē atkal nekas nebūs,atliek Ņiživijs.Varbūt vajadzēja tiešām tādus Brahmani, Džeriņu, Daugaviņu. Pret šīm komandām viņi varētu iemest

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 16:23, pirms 15 gadiem
Mamonovs

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 16:35, pirms 15 gadiem
beiziiters rakstīja: Kāpēc nav Spandegs, Kulda, Bārtulis, Cibuļskis ? Jaunos aizsargus vajag iespēlēt ! Par uzbrucējiem diskutabli, varetu uz kautkādām pozīcijām būt varianti. Tādu istu metēju jau mums nav. Dārziņam, Cipulim, Širokovam šosezon kautkas nav, Vasiļjevs Vāccijā met, bet izlasē atkal nekas nebūs,atliek Ņiživijs.Varbūt vajadzēja tiešām tādus Brahmani, Džeriņu, Daugaviņu. Pret šīm komandām viņi varētu iemest
Kas ir Spandegs?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-31 17:00, pirms 15 gadiem
Neiekļaujot sarakstā Saulieti un Brahmani Znaroks ir pierādijis,ka viņš ir sīks,ļaunatminīgs riebeklītis!
LV nav tik bagāta ar labiem hokejistiem,ka var kaut kādu savu personisko nesaskaņu dēļ neaicināt šos hokejistus uz izlasi,un tāpēc ļoti ceru,ka Značoka šis ir pēdējais turnīrs pie izlases stūres!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 17:14, pirms 15 gadiem
Nē, to viņš ir parādījis jau samēra sen, iekļaujot kandidātos Mamonovu

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 17:17, pirms 15 gadiem
Vai tad Cipruss nebeidza savu karjeru valstsvienībā ?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 17:20, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nē, to viņš ir parādījis jau samēra sen, iekļaujot kandidātos Mamonovu
Manuprāt, Mamonovs un Pečura šajā sarakstā ir izteikti rezervisti, no sērijas, ja nu kādam kaut kas notiek (traumas un tā). Aizsargiem gan vairs nav neviens palicis rezervē, 8 vairs tik ir.
Lai gan, iespējams, ka traumu gadījumā var pieteikt vēl kādu, neesmu pētījis IIHF noteikumus šajā sakarā.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-31 18:09, pirms 15 gadiem
Ignatjevs? kur?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-31 18:17, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neiekļaujot sarakstā Saulieti un Brahmani Znaroks ir pierādijis,ka viņš ir sīks,ļaunatminīgs riebeklītis!
LV nav tik bagāta ar labiem hokejistiem,ka var kaut kādu savu personisko nesaskaņu dēļ neaicināt šos hokejistus uz izlasi,un tāpēc ļoti ceru,ka Značoka šis ir pēdējais turnīrs pie izlases stūres!
bet bija tak rakstits ka saulietis pats savas mantas savaaca un aiztinaas,,,,,ko tad znarokam dariit uz celiem krist,,lai tiikai speeleetu,,,un tapat manliekas ka tas saulietis nau tada zvaigzne ko nevareetu aizstaat,,,,

     [+] [-]

, 2009-01-31 19:16, pirms 15 gadiem
marii1 rakstīja: bet bija tak rakstits ka saulietis pats savas mantas savaaca un aiztinaas,,,,,ko tad znarokam dariit uz celiem krist,,lai tiikai speeleetu,,,un tapat manliekas ka tas saulietis nau tada zvaigzne ko nevareetu aizstaat,,,,
Un Brahmanim tagad būs visu atlikušo laiku jabūt atstumtam no izlases tāpēc,ka viņu kluba vadība nelaida??? Tāpat Žabotinskim,kas viennozīmīgi ir labāks vārtu vīrs nekā Muštukovs! Ja Žaba BAČ 30 spēlēs atvairīto metienu precents ir 92,4%, tad Muštukovam 22 spēlēs ir 91,0%, un pat Lūsiņam ir labāks %,jo tas 23 spēlēs ir atvairijis 92,1% metienu!
Kas attiecās uz Saulieti,tad mēs nemaz īsti nezinām kas un kā tur BLR bija! Bet vienalga,kā lai arī tur nebija Znarokam,kā cilvēkam ar lielāku dzīves un spēlētāja pieredzi bija Saulieti jaaicina uz izlasi!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 19:44, pirms 15 gadiem
Kads Štals? Kads Sorokins? Kads Cipruss?
Kur ir Edijs? Kur ir Saulietis?
Bet Ervins tomēr pedejā laikā spēle labi, viņam ta statistika ir slikta tikai pāris pirmo spēļu dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 19:49, pirms 15 gadiem
Ne pa tēmu, interesants mačs iet DET-CAP justin.tv: Justin.tv - ALLSPORTS: sports hockey barcelona...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-31 19:55, pirms 15 gadiem
mysipo rakstīja: Kads Štals? Kads Sorokins? Kads Cipruss?
Kur ir Edijs? Kur ir Saulietis?
Bet Ervins tomēr pedejā laikā spēle labi, viņam ta statistika ir slikta tikai pāris pirmo spēļu dēļ.
Nezinu pēc kādiem principiem Znaroks izvēlās spēlētājus izlasei,bet redzu,ka šobrīd izlases kandidātos noteikti nav visi stiprākie uz šo brīdi viņam pieejamie hokejisti!

     [+] [-]

, 2009-01-31 20:03, pirms 15 gadiem
Redz, kā ir, ka mēs skaties no kura gala gribi esam labāki, bet mēs arī zinām to kā mūsējie spēlē pret šādām komandām... atceroties vecos laikus vareja teikt ka musu izlase labi spēlē ar stiprajam komandām, nejēdzīgi ar vājajām, pēc pēdējiem 3 pč var teikt ka mūsējie visp. nejēdzīgi spēlē, jācer ka viss ies uz labo pusi, jo pamats cerībām ir!

un vai nebija logiskāk par treneri ielikt jūli? nu tas ir vnk idiotiski- zinot zna4oku vai nu vinsh speciaali principaa deelj neizmantos dinamo iestraadnes, vai arii beigaas taas pagrieziis sev par labu jo taksh ir tiirakasi ienaidnieks DR. un tas visp neiet kopā kāda sūda pēc bēzes kluba konkurents ir par treneri??? Latvija were shit happens

  +2 [+] [-]

, 2009-01-31 21:20, pirms 15 gadiem
mysipo rakstīja: Kads Štals? Kads Sorokins? Kads Cipruss?
Kur ir Edijs? Kur ir Saulietis?
Kāds sakars Edija un Saulieša nebūšanai ar Sorokinu vai Ciprusu? Brahmanis un Saulietis ir malējie uzbrucēji, bet Sorokins ir aizsargs un Cipruss ir centrs. Var jau kritizēt un izteikt neapmierinātību, bet vajag pieturēties arī pie kaut kādas loģikas.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 21:50, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Znaroks izvēlas tos, ko viņam iesaka. Pečura noteikti nav tāds kāds bija pagājušo sezonu, arī G.Džeriņš nav tas, kas bijs pagājušo sezonu. Lai nu veicas!

     [+] [-]

, 2009-02-01 11:26, pirms 15 gadiem
pins19 rakstīja: Kuršs man pateiks kur palika Panteļejews?winsh spēlē?ja jā kur?
Taisa savu hokeja piramīdu Rostovā pie Donas.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 11:28, pirms 15 gadiem
Un vispār visi pensijā sūtītāji cipruss ir viens no labākajiem centra uzbrucējiem pašlaik un deļ Bērziņa traumas izlasē viņš ir vajadzīgs! tomēr KHL līmenis ir pietiekama mēraukla.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 14:42, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Brahmanim tagad būs visu atlikušo laiku jabūt atstumtam no izlases tāpēc,ka viņu kluba vadība nelaida??? Tāpat Žabotinskim,kas viennozīmīgi ir labāks vārtu vīrs nekā Muštukovs! Ja Žaba BAČ 30 spēlēs atvairīto metienu precents ir 92,4%, tad Muštukovam 22 spēlēs ir 91,0%, un pat Lūsiņam ir labāks %,jo tas 23 spēlēs ir atvairijis 92,1% metienu!
Kas attiecās uz Saulieti,tad mēs nemaz īsti nezinām kas un kā tur BLR bija! Bet vienalga,kā lai arī tur nebija Znarokam,kā cilvēkam ar lielāku dzīves un spēlētāja pieredzi bija Saulieti jaaicina uz izlasi!
Bet saliidzini , Liepaaja ir stipraaka

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:44, pirms 15 gadiem
baac, kaa man besii tas Ivars77

  -3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:17, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: Un vispār visi pensijā sūtītāji cipruss ir viens no labākajiem centra uzbrucējiem pašlaik un deļ Bērziņa traumas izlasē viņš ir vajadzīgs! tomēr KHL līmenis ir pietiekama mēraukla.

Ja ne pat labakais! ( Pec manam domam! )

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 16:59, pirms 15 gadiem
esszzz rakstīja: Ja ne pat labakais! ( Pec manam domam! )
prekš saviem gadiem ir līmenī, bet nevajag pārspīlēt. Sprukts noteikti ir labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:43, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Brahmanim tagad būs visu atlikušo laiku jabūt atstumtam no izlases tāpēc,ka viņu kluba vadība nelaida???
Nedirs uz Znaroku, dirs uz LM vadību. Te ir atbildīgs turnīrs un neviens neņemtu nepārbaudītu spēlētāju. Uz Znaroku varēs kliegt ja šams Edijam nedos iespēju pirms PČ.

  -3 [+] [-]

, 2009-02-01 17:44, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Mamonovs
Toties nav Bluka un Gaisiņa.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 18:30, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nedirs uz Znaroku, dirs uz LM vadību. Te ir atbildīgs turnīrs un neviens neņemtu nepārbaudītu spēlētāju. Uz Znaroku varēs kliegt ja šams Edijam nedos iespēju pirms PČ.
Pag,pag!
Edijam naudu maksā LM,un tāpēc viņam jadara tas ko liek šie džeki!
Par to pārbaudīšanu neko neteikšu,jo arī no RD daži čaļi kopš pavasara nav bijuši izlasei pat tuvumā,un viens otrs pat vel ilgāk!
Tomēr palikšu šajā gadijumā pie sava viedokļa,ka LV nav tik bagāta ar labiem hokejistiem,lai labākos kas mums ir neuzaicinātu vismaz uz pirms turnīra zboriem,lai paskatītos,kas ir kas! Tad arī tur izlemtu,kas treneriem der un kas nē,jo pretējā gadijumā var iznākt tā ka arī pirms PČ Brahmanis izlases treniņiem būs tas pats ,,tumšais zirdziņš'',kas tagad!
Tāpat vel vienu otru no LM varēja vismaz pārbaudīt uz pārējo fona!

     [+] [-]

, 2009-02-01 18:39, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pag,pag!
Edijam naudu maksā LM,un tāpēc viņam jadara tas ko liek šie džeki!
Par to pārbaudīšanu neko neteikšu,jo arī no RD daži čaļi kopš pavasara nav bijuši izlasei pat tuvumā,un viens otrs pat vel ilgāk!
Tomēr palikšu šajā gadijumā pie sava viedokļa,ka LV nav tik bagāta ar labiem hokejistiem,lai labākos kas mums ir neuzaicinātu vismaz uz pirms turnīra zboriem,lai paskatītos,kas ir kas! Tad arī tur izlemtu,kas treneriem der un kas nē,jo pretējā gadijumā var iznākt tā ka arī pirms PČ Brahmanis izlases treniņiem būs tas pats ,,tumšais zirdziņš'',kas tagad!
Tāpat vel vienu otru no LM varēja vismaz pārbaudīt uz pārējo fona!
Nu tie džeki džeki lika spēlēt "svarīgu" spēli pret Ogri, Edijs tā darīja, pie tā Znaroks nav vainīgs. Viņš aicina sev zināmus spēlētājus, ar Ediju iepazīties Poļesjē nesanāca. Sbori sākas rīt, pirmā spēle ceturdien, kā domā, ir pietiekoši laika pārbaudīt edijus un citus nezinamos? Pārbaudi atlikam uz PČ, tad būs kāds mēnesis laika, ja Edijam nedos iespēju es pats būšu dusmīgs, bet šobrīd tam nav laika.

     [+] [-]

, 2009-02-01 19:29, pirms 15 gadiem
izskataas, uzbruceeju saraksts nav diez ko ideaals, vareetu buut stipraaks. zheel nevar naturalizeet Hossu, Hartiganu un Ellisonu...

bet citi latvijas hokeisti vai veel speelee Eiropas klubos vai Amerikaa, citi speelee Latvijaa un nav laika visus paarbaudiit...

diem zheel uzbrukums izskataas par skjidru... Mamonovs, Blinovs, Macijevskis.... vai tad tieshaam nevareeja piezvaniit citam, kas objektiivi ir labaaks?????

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 19:44, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: izskataas, uzbruceeju saraksts nav diez ko ideaals, vareetu buut stipraaks. zheel nevar naturalizeet Hossu, Hartiganu un Ellisonu...
Domā daži mēneši RD kreklā un jāizsniedz LV pase? Kapēc Tu vēlies naturalizēt tieši šos kadrus? Ja kas pasaulē ir lērums labāku, jau jau Tev tik ļoti vajag kādu naturalizēt

     [+] [-]

, 2009-02-01 20:37, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu tie džeki džeki lika spēlēt "svarīgu" spēli pret Ogri, Edijs tā darīja, pie tā Znaroks nav vainīgs. Viņš aicina sev zināmus spēlētājus, ar Ediju iepazīties Poļesjē nesanāca. Sbori sākas rīt, pirmā spēle ceturdien, kā domā, ir pietiekoši laika pārbaudīt edijus un citus nezinamos? Pārbaudi atlikam uz PČ, tad būs kāds mēnesis laika, ja Edijam nedos iespēju es pats būšu dusmīgs, bet šobrīd tam nav laika.
Tieši tā. Par esošo situāciju Brahmanis var "pateikties" tikai un vienīgi LM vadībai, kurai decembra pārtraukumā sev vien zināmu iemeslu dēļ bija tik svarīga Edija un citu LM izlases kandidātu klātbūtne spēlē pret Ogri.

Diez vai atrastos kāds tik avantūristisks treneris, kas ņemtu savā komandā uz sezonas svarīgākajiem mačiem nepārbaudītu un neiespēlētu spēlētāju, ja ir pieejami arī citi, +/- līdzvērtīgi.

Jāsaprot, ka olimpiskā kvalifikācija nav kaut kāds tur pasaules čempionāts, kurā pa lielam ņemot ir vienalga, kāda vieta būs beigās, galvenais, lai no Elites neizkristu (būsim reāli, pēdējos gadus ar mūsu izlasi PČ tā tas arī ir). Šajā gadījumā der tikai un vienīgi pirmā vieta, līdz ar to ir daudz lielāka atbildība arī trenerim.

     [+] [-]

, 2009-02-01 20:47, pirms 15 gadiem
Cut_Throat rakstīja: Znaroks ieved musu izlasi galigi purvā,nu ceru,ka tik tiešām Znaroks lidos no izlases,lai viņa vietā nāk kāds LV treneris,ists,rads,kas zin LV valodu.
ja galvenais iemesls, la iznaroks ietu prom no izlases ir tas, ka viņš nerunā latviski, tad tas ir nenormāli stulbi! Kur tad mums ir tie treneri, kas runā latviski, ko? Vasiljevs? Nu atceroties 2001.gadu, kaut kā nedomāju, ka viņš būtu labāks! Ja Znaroks iet, tad mums vajadzētu tādu īstu profesionāl ino ārzemēm. Tādu, pret kuru ir respekts, kurš saprot ko dara un kuru saprot arī hokejisti! reālākais piemērs - baltkrievija. Dabuja trenerus no ASV un paskat kādu hokeju viņi spēlē! Nav ne miņas no 1-9 pret Zviedriju, ar krieviem kapājās līdz pēdējām sekundēm. Jā, dažreiz nepaveicas, bet viņu hokejs Kanādā bija daudz saturīgāks par mūsējo pēdējā laikā.
Es tomēr nekad neesmu lamājis znaroku un teicis, lai viņš vācās. Kkā ar muguras smadzenēm jūtu, ka kkas lielāks briest. ja komandā valda perfekts mikroklimats, tad tā ir puse no uzvaras. tagad mūsu spēlētājiem ir normāla pieredze normāla līmeņa čempionātā. katrā ziņā pēc nedēļas redzēsim vai tas būs devis rezultātu, vai arī beidzot būs laiks reali veltīt biezus vārdus Znarokam.

P.S. Ja atmiņa neviļ, tad parakstot līgumu ar znaroku, kas ilgst līdz šim čempim, 3 gadu laikā(tātad šogad) mērķis bija izcīnīt medaļas PČ...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 22:49, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Brahmanim tagad būs visu atlikušo laiku jabūt atstumtam no izlases tāpēc,ka viņu kluba vadība nelaida??? Tāpat Žabotinskim,kas viennozīmīgi ir labāks vārtu vīrs nekā Muštukovs! Ja Žaba BAČ 30 spēlēs atvairīto metienu precents ir 92,4%, tad Muštukovam 22 spēlēs ir 91,0%, un pat Lūsiņam ir labāks %,jo tas 23 spēlēs ir atvairijis 92,1% metienu!
Kas attiecās uz Saulieti,tad mēs nemaz īsti nezinām kas un kā tur BLR bija! Bet vienalga,kā lai arī tur nebija Znarokam,kā cilvēkam ar lielāku dzīves un spēlētāja pieredzi bija Saulieti jaaicina uz izlasi!
Nu bet vai tad Znaroks pie tā ir vainīgs, kad LM gudreļi Ediju uz Poļesjes kausu neatlaida?! Znaram Edijs ir jāņem tāpat par "skaistām acīm" un tik dēļ tā kā šis BAČ labi spēlē, bet izlasē nekad nav spēlējis un nav ne ar vienu ne saspēlējies ne zin "kas un kā"?! Priekš "ieiešanas izlasē" ir tādi tunīri kā Poļesjes kauss vai pārbaudes mači pirms PČ! Tapēc sorry.... nav laika tagad eksperimentiem vai "testiem"!!! Tagad ir oficiālais izlašu turnīrs, kur balva uzvarētājam ir ceļazīme uz OS... un Znars tapēc tagad arī aizcina vairāk vai mazāk "pābaudītas un zināmas vērtības"!

     [+] [-]

, 2009-02-01 22:57, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: ja galvenais iemesls, la iznaroks ietu prom no izlases ir tas, ka viņš nerunā latviski, tad tas ir nenormāli stulbi! Kur tad mums ir tie treneri, kas runā latviski, ko? Vasiljevs? Nu atceroties 2001.gadu, kaut kā nedomāju, ka viņš būtu labāks! Ja Znaroks iet, tad mums vajadzētu tādu īstu profesionāl ino ārzemēm. Tādu, pret kuru ir respekts, kurš saprot ko dara un kuru saprot arī hokejisti! reālākais piemērs - baltkrievija. Dabuja trenerus no ASV un paskat kādu hokeju viņi spēlē! Nav ne miņas no 1-9 pret Zviedriju, ar krieviem kapājās līdz pēdējām sekundēm. Jā, dažreiz nepaveicas, bet viņu hokejs Kanādā bija daudz saturīgāks par mūsējo pēdējā laikā.
Es tomēr nekad neesmu lamājis znaroku un teicis, lai viņš vācās. Kkā ar muguras smadzenēm jūtu, ka kkas lielāks briest. ja komandā valda perfekts mikroklimats, tad tā ir puse no uzvaras. tagad mūsu spēlētājiem ir normāla pieredze normāla līmeņa čempionātā. katrā ziņā pēc nedēļas redzēsim vai tas būs devis rezultātu, vai arī beidzot būs laiks reali veltīt biezus vārdus Znarokam.

P.S. Ja atmiņa neviļ, tad parakstot līgumu ar znaroku, kas ilgst līdz šim čempim, 3 gadu laikā(tātad šogad) mērķis bija izcīnīt medaļas PČ...
vēljoprojām uzskatu, ka Znaroka piesaistīšana izlasei par galveno treneri 2006.g. vasarā bija kļūda un izlasei vajag pieredzējušāku un respektablāku treneri par Znaroku.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-02 06:21, pirms 15 gadiem
un kaadi tavi ieteikumi?
pret kuru treneri ir respekts, kas paarzin latvijas hokeju???

buus tapat kaa ar Veinu Flemingu (Avangard) - neko nevar sakartot, jo cita mentalitaate, hokeisti (90%) speelee pavisam citu hokeju, neka Kanaadaa... un t.t.

sorri Abrags, ja pirms gada tu tieshaam biji hokeja experts un kommentaari bija sakariigi, toties shajaa gada laikaa tev naids ta arii iet uz aaru, stulbas "otmazkaz", gandriiz katram komentam raksti atbildi - pat ne atbildi, bet ka rej ka nikns/trraks suns, gudriniek.

gandriiz ka Ivars77, bet vinjam komentaari ir sakariigaak, tu tikai leecies

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 07:05, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nedirs uz Znaroku, dirs uz LM vadību. Te ir atbildīgs turnīrs un neviens neņemtu nepārbaudītu spēlētāju. Uz Znaroku varēs kliegt ja šams Edijam nedos iespēju pirms PČ.
Tas par to nepārbaudīto spēlētāju ņemšanu uz izlasi ir nedaudz dīvaini, zinot Latvijas plašos spēlētāju resursus. Izlases trenerim vajadzētu visus puslīdz izlasei derīgos spēlētājus zināt no galvas nakts vidū pamostoties, nosaukt viņu sezinas statistiku un zināt, kādā viņš attiecīgajā brīdī ir formā, nav mums viņu tik daudz, lai tas būtu nereāli

  +4 [+] [-]

, 2009-02-02 07:07, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Toties nav Bluka un Gaisiņa.
Toties ir šīssezonas BAČ visu komandu bieds un dīvainā kārtā arī izbijušais kaut kādas tur 2.bundeslīgas Freiburgas kluba superstārs Vladimirs Mamonovs Mani tas vienkārši sajūsmina, ceru, ka viņš tiks izlasē

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 07:10, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: un kaadi tavi ieteikumi?
pret kuru treneri ir respekts, kas paarzin latvijas hokeju???

buus tapat kaa ar Veinu Flemingu (Avangard) - neko nevar sakartot, jo cita mentalitaate, hokeisti (90%) speelee pavisam citu hokeju, neka Kanaadaa... un t.t.

sorri Abrags, ja pirms gada tu tieshaam biji hokeja experts un kommentaari bija sakariigi, toties shajaa gada laikaa tev naids ta arii iet uz aaru, stulbas "otmazkaz", gandriiz katram komentam raksti atbildi - pat ne atbildi, bet ka rej ka nikns/trraks suns, gudriniek.

gandriiz ka Ivars77, bet vinjam komentaari ir sakariigaak, tu tikai leecies
Par Znaroku es Abragan pilnībā piekrītu, kaut vai dēļ Valdimira Mamonova faktora. Pajāt, kādā džeks formā, bet uz izlasi viņu vienmēr aicinās

  -1 [+] [-]

, 2009-02-02 09:18, pirms 15 gadiem
Šodienas "Dienā" jau ir šis tas konkrētāks.
Izlases sastāvs būšot ar 7 aizsargiem un 13 uzbrucējiem.
Uz treniņiem ir aicināti 3 vārtsargi, 8 aizsargi un 15 uzbrucēji.

Sastāvs "Dienas" versijā:
Naumovs, Masaļskis;
Jerofejevs, Pujacs, Sorokins, Reķis, Galviņš, K. Rēdlihs, Sotnieks;
Dārziņš, M. Rēdlihs, Vasiļjevs, Cipruss, Ņiživijs, Karsums, Sprukts, Ankipāns, G. Džeriņš, A. Širokovs, Cipulis, Štāls, Macijevskis.

Interesants moments ar Jāni Spruktu - viņš ir ieradies Rīgā, bet nav īsti skaidrs, vai pēc tam vēl spēlēs Amerikā.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 09:33, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu bet vai tad Znaroks pie tā ir vainīgs, kad LM gudreļi Ediju uz Poļesjes kausu neatlaida?! Znaram Edijs ir jāņem tāpat par "skaistām acīm" un tik dēļ tā kā šis BAČ labi spēlē, bet izlasē nekad nav spēlējis un nav ne ar vienu ne saspēlējies ne zin "kas un kā"?! Priekš "ieiešanas izlasē" ir tādi tunīri kā Poļesjes kauss vai pārbaudes mači pirms PČ! Tapēc sorry.... nav laika tagad eksperimentiem vai "testiem"!!! Tagad ir oficiālais izlašu turnīrs, kur balva uzvarētājam ir ceļazīme uz OS... un Znars tapēc tagad arī aizcina vairāk vai mazāk "pābaudītas un zināmas vērtības"!
Par to nelaišanu uz Poļesjes kausu atstāšu gudrāku galvu izvērtēšanai,kas un kā tur notika,bet joprojām apgalvoju,ka no LM komandas vadības nesaskaņām ar kādu no LHF vai izlases,nav jacieš hokejistiem! LHF pati vainīga,ka līdz šim brīdim nav noslēgts līgums ar LV komandām par izlases kandidātu obligātu atlaišanu uz izlases aktivitātēm! Tikai pēc līguma parakstīšanas ar RD par izlases spēlētājiem, uz jautājumu vai šāds līgums nav vajadzīgs ar pārējām komandām,Kira negribīgi noņurdēja, ka pie tā tiekot strādāts un tuvākā laikā kaut kas tikšot darīts šai virzienā!
Par Ediju! Kāpēc es vēlētos,lai viņš spēlētu jau šajā kvalifikācijā!
Edijam ir tā rakstura īpašība,kas pēc vecās gvardes (Panteļējevs,Beļavskis,Tambījevs, Irbe) aiziešanas šobrīd ļoti pietrūkst LV izlasei u.t.i. komandai ir vajadzīgs tāds spēlētājs,kas var uzņemties iniciatīvu grūtā brīdī tādējādi pavelkot aiz sevis visu komandu, liekot lietā gan savu meistarību gan individuālās rakstura īpašības! Šī līderība ļoti labi izpaudās,kad sašūpojās RD rezultāts ar Vitjaz,jo Edijs pateicoties savai individuālai meistarībai guva ne tikai skaistus,bet arī ļoti vērtīgus un savlaicīgus vārtus! Šobrīd LV izlasei ar šādiem līderiem,maigi sakot, ir pabēdīgi! Šķiet,ka brīžiem tāds līderis varētu būt Ņiževijs vai Karsiks! Par Karsiku grūti ko pateikt,bet Ņiževijs laikam ir tāds garastāvokļa cilvēks,kam ļoti labas spēles mijās ar galīgi garām!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 10:03, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Toties ir šīssezonas BAČ visu komandu bieds un dīvainā kārtā arī izbijušais kaut kādas tur 2.bundeslīgas Freiburgas kluba superstārs Vladimirs Mamonovs Mani tas vienkārši sajūsmina, ceru, ka viņš tiks izlasē
Kušs!!!! Pēdējo "liepājnieku" neizskaud no izlases..... Bet salīdzinot ar Brahmani Mamons priekš Znara ir "pārbaudīta vērtība" (ir izlasē spēlējis) tur arī visa loģika kapēc Znars aicina Mamonu bet neaicina Ediju, jo kā jau augstāk rakstiju nav laika tagad kādu te "iespēlēt".... ir jāspēlē! Un būsim reāli... Mamonova iespējas tikt izlasē tagad es nevērtēju augstāk par 5%....

     [+] [-]

, 2009-02-02 10:08, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Par Znaroku es Abragan pilnībā piekrītu, kaut vai dēļ Valdimira Mamonova faktora. Pajāt, kādā džeks formā, bet uz izlasi viņu vienmēr aicinās
Es kaut kā neatceros, kad Tu Abragam neesi piekritis.... Jums abiem būtu neinteresanti kost kopā - Abrags Tev vislaik kaut ko klārētu "tas slikti, tas ir galīgi garām", bet Tu tik visu laiku mātu ar galvu un visam piekristu....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 10:09, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es kaut kā neatceros, kad Tu Abragam neesi piekritis.... Jums abiem būtu neinteresanti kost kopā - Abrags Tev vislaik kaut ko klārētu "tas slikti, tas ir galīgi garām", bet Tu tik visu laiku mātu ar galvu un visam piekristu....
Prikolīgi uzrakstiji!
Dikti sasmējos!

     [+] [-]

, 2009-02-02 10:14, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es kaut kā neatceros, kad Tu Abragam neesi piekritis.... Jums abiem būtu neinteresanti kost kopā - Abrags Tev vislaik kaut ko klārētu "tas slikti, tas ir galīgi garām", bet Tu tik visu laiku mātu ar galvu un visam piekristu....
neinteresanti kost būtu ar Tevi, jo, ja ticam, ko raksti, tad Tu vispār vairs nekod

  -1 [+] [-]

, 2009-02-02 10:19, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par to nelaišanu uz Poļesjes kausu atstāšu gudrāku galvu izvērtēšanai,kas un kā tur notika,bet joprojām apgalvoju,ka no LM komandas vadības nesaskaņām ar kādu no LHF vai izlases,nav jacieš hokejistiem! LHF pati vainīga,ka līdz šim brīdim nav noslēgts līgums ar LV komandām par izlases kandidātu obligātu atlaišanu uz izlases aktivitātēm! Tikai pēc līguma parakstīšanas ar RD par izlases spēlētājiem, uz jautājumu vai šāds līgums nav vajadzīgs ar pārējām komandām,Kira negribīgi noņurdēja, ka pie tā tiekot strādāts un tuvākā laikā kaut kas tikšot darīts šai virzienā!
Par Ediju! Kāpēc es vēlētos,lai viņš spēlētu jau šajā kvalifikācijā!
Edijam ir tā rakstura īpašība,kas pēc vecās gvardes (Panteļējevs,Beļavskis,Tambījevs, Irbe) aiziešanas šobrīd ļoti pietrūkst LV izlasei u.t.i. komandai ir vajadzīgs tāds spēlētājs,kas var uzņemties iniciatīvu grūtā brīdī tādējādi pavelkot aiz sevis visu komandu, liekot lietā gan savu meistarību gan individuālās rakstura īpašības! Šī līderība ļoti labi izpaudās,kad sašūpojās RD rezultāts ar Vitjaz,jo Edijs pateicoties savai individuālai meistarībai guva ne tikai skaistus,bet arī ļoti vērtīgus un savlaicīgus vārtus! Šobrīd LV izlasei ar šādiem līderiem,maigi sakot, ir pabēdīgi! Šķiet,ka brīžiem tāds līderis varētu būt Ņiževijs vai Karsiks! Par Karsiku grūti ko pateikt,bet Ņiževijs laikam ir tāds garastāvokļa cilvēks,kam ļoti labas spēles mijās ar galīgi garām!
Redzi... 1)LM visi (maiņas partneri) spēlē uz Ediju, bet šaubos vai kaut kas līdzīgs būtu arī izlasē un tad atkal Tu vai kasagrande varētu te čikstēt, ka redz Znaroks maita neparaizi vada komandu un neliek Edija maiņas partneriem spēlēt uz Ediju vai neredz, nedod šim piespēles u.t.t. vai vēl kaut ko un šis "nabadzinš" tapēc arī neko lāga nevar iemest vai nav tik rezultatīvs kā klubā.... un 2) Ir tomēr tagad bišķi labāki spēlētāji par Ediju dabūti (Karsiks, Sprukts) tapēc Edija "iztrūkums" (kaut gan kāds tur iztrūkums... šis nekad lielajā izlasē nav spēlējis) , domāju, tagad nebūs tik ļoti pamanāms.....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 10:31, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Redzi... 1)LM visi (maiņas partneri) spēlē uz Ediju, bet šaubos vai kaut kas līdzīgs būtu arī izlasē un tad atkal Tu vai kasagrande varētu te čikstēt, ka redz Znaroks maita neparaizi vada komandu un neliek Edija maiņas partneriem spēlēt uz Ediju vai neredz, nedod šim piespēles u.t.t. vai vēl kaut ko un šis "nabadzinš" tapēc arī neko lāga nevar iemest vai nav tik rezultatīvs kā klubā.... un 2) Ir tomēr tagad bišķi labāki spēlētāji par Ediju dabūti (Karsiks, Sprukts) tapēc Edija "iztrūkums" (kaut gan kāds tur iztrūkums... šis nekad lielajā izlasē nav spēlējis) , domāju, tagad nebūs tik ļoti pamanāms.....
Ir jau arī taisnība tiem,kas saka,ka šobrīd pārāk maz laika,lai kādu ,,tumšo zirdziņu'' priekš Znaroka piesaistītu izlasei,bet būs ļoti nepatīkami,ja šis Znaroka konservatīvisms attiecībā uz izlasi kārtējo reizi nenesīs pozitīvu rezultātu!
,,Svaigas asinis'' bieži ir tas,kas nostrādā izlasēm par labu!
Neteikšu gan,ka Edijs visus golus ir guvis pateicoties tam,ka viņa maiņa strādā uz viņu! Drīzāk jau lielākoties pateicoties savai meistarībai!

     [+] [-]

, 2009-02-02 10:44, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kušs!!!! Pēdējo "liepājnieku" neizskaud no izlases..... Bet salīdzinot ar Brahmani Mamons priekš Znara ir "pārbaudīta vērtība" (ir izlasē spēlējis) tur arī visa loģika kapēc Znars aicina Mamonu bet neaicina Ediju, jo kā jau augstāk rakstiju nav laika tagad kādu te "iespēlēt".... ir jāspēlē! Un būsim reāli... Mamonova iespējas tikt izlasē tagad es nevērtēju augstāk par 5%....
Tad jau lielāka jēga bija centra uzbrucēju trūkuma apstākļos paņemt Ozolu.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 10:47, pirms 15 gadiem
Plus vel iepriekš rakstītam gribēju piebilst,ka uz katru zboru spēlētāji atbrauc tādā fiziskā un psiholoģiskā kondīcijā,kas var radikāli atšķirties no izlases treneru iepriekš redzētā! Plus vel mikrotraumas un citādas nebēdas!

     [+] [-]

, 2009-02-02 11:22, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: neinteresanti kost būtu ar Tevi, jo, ja ticam, ko raksti, tad Tu vispār vairs nekod
Man būtu diezgan rēcīgi uz jums paskatīties... Vispār ta jau labā kompaška būtu, ja no malas kāds paskatītos.... Abrags pa pjanku kaut ko baigi klārētu, Tu (pa pjanku) piekrītoši mātu ar galvu, es skaidrā sēdētu un ķiķinātu par abiem....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 16:34, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas par to nepārbaudīto spēlētāju ņemšanu uz izlasi ir nedaudz dīvaini, zinot Latvijas plašos spēlētāju resursus. Izlases trenerim vajadzētu visus puslīdz izlasei derīgos spēlētājus zināt no galvas nakts vidū pamostoties, nosaukt viņu sezinas statistiku un zināt, kādā viņš attiecīgajā brīdī ir formā, nav mums viņu tik daudz, lai tas būtu nereāli
to es nenoliedzu, jāparbauda ir visi vai gandrīz visi, daudz jau viņu nav

     [+] [-]

, 2009-02-02 17:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: to es nenoliedzu, jāparbauda ir visi vai gandrīz visi, daudz jau viņu nav
Tu saki??
Man jau gan, vērojot visas perepētijas ap LV hokeju,liekas ka mums ir vairāki tūkstoši labum labie špīleri,un Značokam ir tikai viena problēma-uz katru turnīru izvēlētos tos labākos no labākiem!

     [+] [-]

, 2009-02-02 17:13, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu saki??
Man jau gan, vērojot visas perepētijas ap LV hokeju,liekas ka mums ir vairāki tūkstoši labum labie špīleri,un Značokam ir tikai viena problēma-uz katru turnīru izvēlētos tos labākos no labākiem!
Palasot komentārus esportā tiešām tā liekas, jp lielākās peripetijas notiek interneta portālos, bet reāli notiek cīņa par 3 - 4 maiņu, un ar ne visās pozīcijās.

     [+] [-]

, 2009-02-02 17:18, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Palasot komentārus esportā tiešām tā liekas, jp lielākās peripetijas notiek interneta portālos, bet reāli notiek cīņa par 3 - 4 maiņu, un ar ne visās pozīcijās.
Diemžēl,bet tā arī ir!
Un atkal konkurences elpas trūkums katra izlases spēlētāja pakausī mums nedos garantijas,ka katrs spēlētājs būs gatavs par visiem 100% cīnīties laukumā!