Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Konkurenti iebilst pret "Dinamo" labvēlīgiem leģionāru limitiem jaunajā KHL reglamentā

Konkurenti iebilst pret "Dinamo" labvēlīgiem leģionāru limitiem jaunajā KHL reglamentā
Marks Hartigans un Tomašs Surovijs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Ņižņijnovgorodas "Torpedo" ģenerālmenedžeris Viktors Ļevickis iebilst pret īpašajiem leģionāru limitiem, kurus paredz jaunajais KHL reglaments attiecībā uz Latvijas, Baltkrievijas un Kazahstānas klubiem.

"Reglamenta izveide uz nākamajām trim sezonām - tas bez šaubām ir pluss priekš hokeja un visas līgas. Varēs izveidot daudz produktīvāku kluba politiku," pauž "Torpedo" ģenerālmenedžeris. "Taču mani uztrauc viens būtisks mīnuss, kas tiks apstiprināts reglamentā. Runa par nevienlīdzību starp Krievijas un ārvalstu komandām. KHL ir izdarījusi lielu dāvanu Latvijai, Baltkrievijai un Kazahstānai pieņemot šos klubus līgā. Kas ir devusi lielu hokeja izaugsmi tajās valstīs un nacionālajās izlasēs. Manuprāt atvēlētais laiks adoptācijai tām komandām jau ir pagājis un uz šodienu visiem ir jābūt vienādos apstākļos."

Ļevickis šo situāciju dēvē par diskrimināciju. "Par nožēlu, jaunais reglaments atļauj komandām no kaimiņvalstīm pieteikt komandās nenoteiktu skaitu leģionāru, bet mums (Krievijas klubiem) nē. Notiek diskriminācija, kura tika apstiprināta reglamentā uz nākamajām trim sezonām. Līga izveido mākslīgu nevienlīdzību, kādas nav nevienā citā čempionātā. Nedomāju, ka Latvija, Baltkrievija, Kazahstāna ekonomiski ir vājākas par Ķemerovas apgabalu vai Ņižņekamskas. Bet nezin kāpēc, ārzemju komandas saņem tādas atlaides. Mans priekšlikums - lai ārzemju klubi bez saviem tautiešiem neierobežotā skaitā varētu pieteikt vēl Krievijas spēlētājus, bet leģionāru šajās komandās drīkst būt atbilstoši noteiktajam limitam reglamentā."

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

Vai visām komandām ir jābūt vienādos apstākļos?

  • 357

  • 130

  • 412


 +21 [+] [-]

, 2011-03-30 15:09, pirms 13 gadiem
Jautājums vai tad kad Torpedo tā vietā lai divus gadus pēc kārtas paliktu tieši aiz strīpas uz playoff bet tiktu,tāpat runātu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-03-30 15:13, pirms 13 gadiem
Principā taisnība. Dalībvalstu hokejisti netiek uzskatīti par leģionāriem visās komandās, pārējo valstu hokejistu skaits komandā - pēc vienotiem noteikumiem.
Tikai jāsāk ar to, ka leģionāru limits pats par sevi ir pārpratums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-30 15:16, pirms 13 gadiem
Nu vispār tad viņam vajadzēja teikt, ka arī latvieši/baltkrievi u.c., kas piedalās KHL nav leģionāri citos klubos. Savādāk mākslīgi pacels letiņu spēlētāju cenas, mums tad te nav tāda izvēle kā viņiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 15:16, pirms 13 gadiem
Mans viedoklis jau labu laiku ir ka lai sportiskais līmenis celtos ir jāatceļ leģionāru ierobežojums visām krievu komandām.

 +20 [+] [-]

, 2011-03-30 15:23, pirms 13 gadiem
Viņš var būt mierīgs, nenoteiks ierobežojumu ārvalstu klubiem, basta. Ja KHL grib pievienot Itāliju, Slovēniju u.t.t., kas tad viņiem spēlēs . Džekam vienkārši škrobe ka divas sezonas viņus no astoņnieka izstūma ārvalstu klubs.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-30 15:31, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jāsaka es esmu vispār par to,lai tāda limita nebūtu ne vienai komandai.
Bet ja tas netiek darīts,tad piekrītu,ka visiem ir jābūt vienādos apstākļos.
RD tas maz skartu,jo mums pa lielam arī ir tie 5 - 6 leģionāri kas spēlē RD pamatsastāvā. Bet tādiem Kazahiem,Belariem gan tas būtu trieciens
RD gribot nevar ierobežot leģionāru limitus, jo tad jaskata ko par to visu raksta ES likumdošana.

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 15:38, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Viņš var būt mierīgs, nenoteiks ierobežojumu ārvalstu klubiem, basta. Ja KHL grib pievienot Itāliju, Slovēniju u.t.t., kas tad viņiem spēlēs . Džekam vienkārši škrobe ka divas sezonas viņus no astoņnieka izstūma ārvalstu klubs.
Un šogad arī Minska aizlika tā ka var redzēt ka grauž.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-03-30 15:39, pirms 13 gadiem
Pirmkārt, a. god. Ļevicka kungam nevajadzētu bāzt savu degunu svešās darīšanās un koncentrēties uz sava kluba izaugsmi.
Otrkārt, ja jau bez ierobežojuma nekādi nevar, tad jābeidz vārtsargu pieskaitīt kā divus leģionārus (lielāka forma nenozīmē, ka viņš aizņem divas vietas uz soliņa) un jābeidz baltkrievus, kazahus un latviešus uzskatīt par leģionāriem. Ja Poprada tiešām pievienojas, tad arī slovākus vairs neuzskata par leģionāriem. Vienkārši un efektīvi.
Treškārt, ir jau jauki, ka ir tāds KHL, bet nevajag aizmirst to, ka visu var aizvietot. Gan jau izlase nekur nepazustu arī bez superdupermegakluba.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 15:40, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: RD gribot nevar ierobežot leģionāru limitus, jo tad jaskata ko par to visu raksta ES likumdošana.
Vai tad mums nav futbola komandās leģionāru ierobežojumi? Šķiet ka patreiz ES kārtība nosaka ka klubam nav jāiet pie kāda birokrāta pierādīt ka viņam vajadzīgs tieši ārvalstu vārtsargs nevis vietējais pussargs. Ņem, kārto darba atļauju un uzpriekšu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 15:42, pirms 13 gadiem
Šis nav gluži tāds viedoklis kādu gribēju dzirdēt. Limits ir jāatceļ pavisam un konkrēti! Tā lūk.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 15:47, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai tad mums nav futbola komandās leģionāru ierobežojumi? Šķiet ka patreiz ES kārtība nosaka ka klubam nav jāiet pie kāda birokrāta pierādīt ka viņam vajadzīgs tieši ārvalstu vārtsargs nevis vietējais pussargs. Ņem, kārto darba atļauju un uzpriekšu.
Ja godīgi,tad es nezinu ko šajā gadijumā reglamentē ES likumdošana. Bet jebkurā gadijumā,lai arī ko KHL vadība neizdomātu, priekš RD vienmēr būs svarīgas ES likumdošanas normas.

     [+] [-]

, 2011-03-30 15:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad es nezinu ko šajā gadijumā reglamentē ES likumdošana. Bet jebkurā gadijumā,lai arī ko KHL vadība neizdomātu, priekš RD vienmēr būs svarīgas ES likumdošanas normas.
Īstenībā KHL neko nevar padarīt pret šīm ES regulām , viņiem ir tikai 2 varianti- izmest RD no līgas vai arī atcelt limitu pavisam.

     [+] [-]

, 2011-03-30 15:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad es nezinu ko šajā gadijumā reglamentē ES likumdošana. Bet jebkurā gadijumā,lai arī ko KHL vadība neizdomātu, priekš RD vienmēr būs svarīgas ES likumdošanas normas.
Nu tā jau ir.
Atceros Pahara gadijumu kad rakstija ka esot problēmas ar darba atļaujas noformēšanu, jo klubam esot kkādam "nejēgam" jāieskaidro ka tieši viņš ir vajadzīgs, nevis vienalga kāds anglis. Tas vairs nav spēkā. Bet vietējais ierobežojums var eksistēt.

     [+] [-]

, 2011-03-30 15:59, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Īstenībā KHL neko nevar padarīt pret šīm ES regulām , viņiem ir tikai 2 varianti- izmest RD no līgas vai arī atcelt limitu pavisam.
ta vispār jau tas ir dīvaini noteikt klubam leģionāram šādus ierobežojumus. Vietējos čempionātos futbolā, basketbolā tādus nosaka, bet kā jāpiedalās starptautiskos turnīros, lai spēlē visi kaut vai melni, sarkani vai zaļi.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-30 16:14, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Īstenībā KHL neko nevar padarīt pret šīm ES regulām , viņiem ir tikai 2 varianti- izmest RD no līgas vai arī atcelt limitu pavisam.
nu nav gan tā - tad kāpēc leģionāri limiti pastāv Vācijas, Lielbritānijas, u.c. ES valstu hokeja līgās? Pie kam, tie noteiktie limiti attiecas arī uz ES valstu pilsoņiem.

     [+] [-]

, 2011-03-30 16:21, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu nav gan tā - tad kāpēc leģionāri limiti pastāv Vācijas, Lielbritānijas, u.c. ES valstu hokeja līgās? Pie kam, tie noteiktie limiti attiecas arī uz ES valstu pilsoņiem.
Tā noteikti ir kāda iekšējā vienošanās federācijām un klubiem,bet kopumā tas likumīgi nav ,ja kāds sāktu tiesāties kā Bosmans futbolā,tad noteikti uzvarētu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 16:25, pirms 13 gadiem
ja viņš grib runāt par vienlīdzību.. tad davaj arī Latviešu valodu starp oficiālajām KHL valodām.. nah mums tie Krievu ķeburi uz formām janēsā..
tad tā arī ir nevienlīdzība..

bet nu īstenībā jaatceļ tos ierobežojumus... nah vajag..
vienīgi tad būs tādi klubi kur labi ja pāris krievi būs..

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 16:29, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: ja viņš grib runāt par vienlīdzību.. tad davaj arī Latviešu valodu starp oficiālajām KHL valodām.. nah mums tie Krievu ķeburi uz formām janēsā..
tad tā arī ir nevienlīdzība..

bet nu īstenībā jaatceļ tos ierobežojumus... nah vajag..
vienīgi tad būs tādi klubi kur labi ja pāris krievi būs..
Par kādiem krievu ķeburiem tu runā? Ja par uzvārdiem, tad sen jau vairs nav kirilicā uz RD formām uzvārdi

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 16:33, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Par kādiem krievu ķeburiem tu runā? Ja par uzvārdiem, tad sen jau vairs nav kirilicā uz RD formām uzvārdi
nu bet Latviešu burti ta arī nav..

un neesu īsti ievērojis šosezon.. bet pagājušosezon izbraukumos bija Krievu burti.. tik savās mājās nebija..

     [+] [-]

, 2011-03-30 16:41, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Tā noteikti ir kāda iekšējā vienošanās federācijām un klubiem,bet kopumā tas likumīgi nav ,ja kāds sāktu tiesāties kā Bosmans futbolā,tad noteikti uzvarētu.
iespējams. Taču šādi leģionāru limiti pastāv. Ja nemaldos, tad līdzīgi Eiropā ir arī citos sporta veidos (izņemot futbolu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 17:25, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: adoptē bērnus
adaptē noteikumus, adaptējas vidē
Tieši gribēju to rakstīt.

     [+] [-]

, 2011-03-30 17:27, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32, 15:12, pirms 2 stundām, atbildēt
Atcelt Ziņot
Jāsaka es esmu vispār par to,lai tāda limita nebūtu ne vienai komandai.
Bet ja tas netiek darīts,tad piekrītu,ka visiem ir jābūt vienādos apstākļos.
RD tas maz skartu,jo mums pa lielam arī ir tie 5 - 6 leģionāri kas spēlē RD pamatsastāvā. Bet tādiem Kazahiem,Belariem gan tas būtu trieciens

par Kazahiem tev piekristu, bet ne par Belariem , tiem ir pietiekami speecigs chempis, no kura vareetu atrasties daz labs speeleetaajs!

     [+] [-]

, 2011-03-30 17:30, pirms 13 gadiem
belari būtu vairāk ņēmuši savējos,jau no pirmā gada spēlētu izslēgšanas spēles!!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-30 17:34, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā un paziņojums par neierobežotu skaitu Rus spēlētāju RD,tad tāds limits ir jāatceļ arī Krievijas komandās,lai mūsu čaļi tur neskaitītos leģionāri un viņiem nevajadzētu konkurēt par vietu ar leģionāriem.
Tas būtu pat ļoti lieliski.
Vai esi padomājis, kas spēlēs DR tad, ja šāda norma tiktu ieviesta? Labākajā gadījuma HK Rīga, jo labākos spēlētājus būtu pārpirkuši bagātākie klubi! Tādēļ tas ir labi, ka šāda norma tiek attiecināta uz Latvijas spēlētājiem Krievijā. Attiecībā uz Latviju leģionāru normu patiesībā varētu attiecināt tikai uz spēlētājiem no ne ES valstīm, jo ES valstu pilsoņi ES valstīs par leģionāriem uzskatīti netiek!

Manis pēc 5 leģionāru kvotu varētu mierīgi attiecināt šajā gadījumā arī uz Latviju, jo kanādiešu, šveiciešu vai citu neES piederīgo nez vai DR kādreiz būs - krievi uz šejieni tāpat nebrauks, ja vien varbūt kādi jaunieši kā Karamnovs, kas netiek krievu KHL komandā.

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:01, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jāsaka es esmu vispār par to,lai tāda limita nebūtu ne vienai komandai.
Bet ja tas netiek darīts,tad piekrītu,ka visiem ir jābūt vienādos apstākļos.
RD tas maz skartu,jo mums pa lielam arī ir tie 5 - 6 leģionāri kas spēlē RD pamatsastāvā. Bet tādiem Kazahiem,Belariem gan tas būtu trieciens
tur jau tā lieta, ka pa lielam spēlē 5-6, bet vēl ir bariņš, kuri spēlē "pa mazam", bet aizņem vietas, kurās mierīgi varētu atrasties latviešu spēlētāji.
tāpēc uz RD arī vajag attiecināt leģionāru kvotas!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 18:10, pirms 13 gadiem
Ja atceltu limitu visiem, tad kaut kaadaa Ska un Salavataa buutu pa 6 krieviem maksimums

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:15, pirms 13 gadiem
Vispār jau būtu tikai loģiski, ja KHL krievi, latvieši baltkrievi un kazahi neskaitītos leģionāri, ja pievieno slovākus, tad protams tie arī. Tikai tādā gadījumā ciestu tieši krievu hokejs, jo tur būtu pilns ar ārzemniekiem, krievu Krievijas komandās būtu maz. Latviešiem tas gan būtu liels pluss, jo Dinamo varētu iespēlēt jaunos.

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:20, pirms 13 gadiem
Da kāds te sakars ar Dinamo? Tak mums tik daudz leģionāru tāpat nav un drošvien arī nebūs. Tas uz Minskas Dinamo varbūt attiecās

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:20, pirms 13 gadiem
Rīgas Dinamo - 6 leģionāri.
Torpedo - 6 leģionāri.

Jāizvelās, vecīt, labakus leģionāru, tad varbūt arī tiksiet playoffos.

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:22, pirms 13 gadiem
Ja KHL vēlas panākt NHL, ko viņi tiešām vēlas, tad ir vispār jārunā par leģionāru normu atcelšanu. Tas gan ļaus spēlēt labākajiem, gan sitīs uz leju neadekvātās algas, jo būs lielāka konkurence.

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jāsaka es esmu vispār par to,lai tāda limita nebūtu ne vienai komandai.
Bet ja tas netiek darīts,tad piekrītu,ka visiem ir jābūt vienādos apstākļos.
RD tas maz skartu,jo mums pa lielam arī ir tie 5 - 6 leģionāri kas spēlē RD pamatsastāvā. Bet tādiem Kazahiem,Belariem gan tas būtu trieciens
Principā tev jāpiekrīt, tas ir loģiski. Krievijā leģionāru limita būtība ir dot iespēju spēlēt vietējiem spēlētajiem, lai nekristos valsts izlases hokeja līmenis.
RD leģionāru limits skartu tikai budžetu- spēlētāji varētu prasīt lielākus līgumus, zinot ,ka Sējējam viņi ir vajadzīgi. Jo LV jau nav no kā izvēleties

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:34, pirms 13 gadiem
Kamēr tāds limits pastāv nevar būt ne runas par cīņu ar NHL!
Tas protams audzina krievu hokeju,bet ne līgu.
Domājams, ka ja šis limits nebūtu, KHL ieplūstu liels daudzums somu, skandināvu un dslāvu

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:43, pirms 13 gadiem
Vienādi nosacījumi rastos tad, ja visi - kazahi, baltkrievi, krievu un latvieši - būtu "vietējie" visā līgā. Lai gan tas nozīmētu vairāk latviešus Krievijas klubos, kas teorētiski ir laba lieta, tanī pašā laikā, tas nozīmētu arī mazāk latvisku vai arī mazāk spēcīgu "Dinamo", jo latviešu prasītie algas cipari augtu.

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:44, pirms 13 gadiem
stulbums, krievija grib savus hokeistus attiistiit, a te kluba galvenie viiri grib vairaak aarzemnieku, suukstaas par ierobezhojumiem, nesaprotot, ka khl galvenaa doma ir audzinaat/reklameet/tureet/utt SAVUS hokeistus.
kaada vinjiem dalja par komandaam, kas nav krievijas federaacijaa? taa ir muusu politika, muusu komanda, kas vaaraas vinju putraa ar visaam komandaam, bet galu galaa domaa par savu valsti, latvieshi naak ar lv karogu, blr ar savu un kazahi arii, un... kur nu veel krievi, tie arii naak ar saviem karogiem, taatad seezhat savaas komandaas ar saviem krieviem un attiistat tos, mees attiistiisim latvieshus!
peace

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 18:48, pirms 13 gadiem
Minskas Dinamo-15 leģionāri; Astanas Baris-21 leģionārs; Rīgas Dinamo-6 leģionāri; Ņižņinovgorodas Torpedo-6 leģionāri.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 18:48, pirms 13 gadiem
Viņš jau ne tik daudz uztraucās par KHL, kā par savu Torpedo, kurš jau 2 gadu pēc kārtas, maigi izsakoties apkakājās.Interesanti, kāpēc latviešus sauc par leģionāriem krievijas klubos???

     [+] [-]

, 2011-03-30 18:51, pirms 13 gadiem
vinji jau par legionaariem uzskata arii latvieshus, jo tie nav krievi, aizliedzot legionaarus, arii RD buus 16 krievi un paariitis legionaaru - latvieshu

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 19:01, pirms 13 gadiem
Esnesaprotu, par ko te cepties, jo Krievija tak pilna ar hokejistiem un viņiem tie leģionāri tak tā nav vajadzīgi, bet šajās trijās valstš ttiecīga līmeņ hokejistu tad nav un no tiem, k ir pat komandu nevar nokomplektēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 19:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad es nezinu ko šajā gadijumā reglamentē ES likumdošana. Bet jebkurā gadijumā,lai arī ko KHL vadība neizdomātu, priekš RD vienmēr būs svarīgas ES likumdošanas normas.
Ja nezini, varbūt tad neraksti savus prātojumus vismaz šajā sakarā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 19:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā un paziņojums par neierobežotu skaitu Rus spēlētāju RD,tad tāds limits ir jāatceļ arī Krievijas komandās,lai mūsu čaļi tur neskaitītos leģionāri un viņiem nevajadzētu konkurēt par vietu ar leģionāriem.
Tas būtu pat ļoti lieliski.
Manuprāt ja mūsējiem atceltu leģionāru statusu tad tas būtu sākums RD kustībai uz turnīra tabulas lejasdaļu. Šobrīd krievu klubi mūsējos neņem lai neaizsitu leģionāru vietu kamandā, tb labāk izvēlās krutākus zviedrus, sovākus, somus utt. Bet ja mūsējie vairs nebūtu leģionāru statusā, tad krievu klubi mierīgi pārsolītu RD piedāvājumu un labākie spēlētāji aizplūstu uz citām komandām. Priekš pašiem latviešu spēlētājiem gan tas viennozīmīgi būtu labāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 19:32, pirms 13 gadiem
Minskieši to limitu izmantoja pēc pilnas programmas.

     [+] [-]

, 2011-03-30 19:47, pirms 13 gadiem
NHl ir pirma kura tika izveidota vispar , un tur speleja parsvara , Amerikāņi un Canadieši , bet tagad komandas ir parpilditas ar eirop[as speletajiem .. Un khl ari to nevajadzetu aizliegt minimums 7 arzemnieki labak neka Minskas Dinamo 12 legionari no 20 speletajiem

     [+] [-]

, 2011-03-30 20:01, pirms 13 gadiem
aI, AI, Ivar, ko darīs tava ūber Minska in minskas face :d

     [+] [-]

, 2011-03-30 20:10, pirms 13 gadiem
Skauz ka mes, Minska un baris var tikt aukstak neka parejie

     [+] [-]

, 2011-03-30 21:11, pirms 13 gadiem
Jāatceļ leģionāru limits vispār tikai ar noteikumu, ka algu griestus nekādā gadījumā nedrīkst pārkāpt!

     [+] [-]

, 2011-03-30 22:05, pirms 13 gadiem
nhl arī kopš nākamās sezonas katrā kluba varēs būt tikai 5 ne can/usa spēlētāji ;D

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 23:12, pirms 13 gadiem
maris8 rakstīja: Jāatceļ leģionāru limits vispār tikai ar noteikumu, ka algu griestus nekādā gadījumā nedrīkst pārkāpt!
kāpēc atcelt leģionāru limitu? Krievi pareizi dara, ka savu spēlētāju tirgu aizsargā.

     [+] [-]

, 2011-03-30 23:37, pirms 13 gadiem
ta nu gan čalis domā, ka mums, kazahiem un belariem trīs gadu laikā vesela maiņa ar konkurētspējīgiem špīleriem būs izaugusi?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 23:52, pirms 13 gadiem
ha.. ja grib vienlīdzīgu līgu tad lai arī budžetu visām komandām vienādu...

     [+] [-]

, 2011-03-31 01:14, pirms 13 gadiem
skaidrs, ka dinamo no visam 3 komandam bus mazakie zaudetaji...-barys puskomnda rus/kaz + vel dazhi istie arzemnieki...minskai vispar 80% komandas arzemnieki!

ps bet jutams, kad torpedo grauzh , kad paliek aiz stripas jau ne pirmo gadu...pietam tik labi vinjiem vis sakas...ha !

     [+] [-]

, 2011-03-31 05:02, pirms 13 gadiem
Lai puisis padomā, cik tad no kuriem t.s. ārzemnieku klubiem leģionāri ir mežonīgi daudz un tie spēlē visu aspēli! Vismaz šogad Rīgas Dinamo tā nebija! Minskai gan, tur nav ko piebilst.
Puikam vnk škrobe sakrājusies, ka atkal viena mikrona pietrūka iekļūšanai play-off, un nu jāmeklē vainīgie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-31 13:07, pirms 13 gadiem
Savā ziņā piekrītu Torpedo..... bet nedaudz papildinot, leģionāri būtu tie, kuru valstis nepiedalās KHL čempī, respektīvi bez limita var pieteikt, krievijas, Latvijas, Baltkrievijas, Kazahstānas un drīz jau arī Slovākijas hokejistus.

     [+] [-]

, 2011-03-31 20:15, pirms 13 gadiem
mans uzskats - legjionaaru skaitu noteikt peec komandas budzheta!!! bagaataakajaam komandaam mazaaks legjionaaru skaits, jo winjas tik un taa speej nopirkt zwaigznes, kaut wai pietiek ar diwaam!!! un mazaak turiigaam komandaam lielaaku legjionaaru skaitu, jo winjaam naudinjas naw tik daudz, lai iegaadaatos superzwaigznes, winjiem buus wairaak legjionaari par leetaaku naudu un mazaak zinaami!!! piekriitu par to ka baltkriewija, latvija un kazahstaana var iegaadaaties wairaak wiesstraadniekus, bet naw jau arii godiigi tas, ka turiigie klubi panjem 4 superzwaigznes un mees kaut wai triis reiz wairaak wienkaarshi aarzemniekus, kuri skaitaas aarzemnieki, bet naw pat iipashi labaaki par wieteejiem!!! es palieku pie taa, ka legjionaaru skaits ir jaanosaka peec komandu budzheta, wot tad arii buus toch wienliidziiba liigaa!!! wai tad man naw taisniiba???