Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Maticins: "Par hokeju to grūti nosaukt"

Jānis Celmiņš

Maticins: "Par hokeju to grūti nosaukt"
Andrejs Maticins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Puiši uz ledus izgāja vienkārši paslidināties, ne spēlēt hokeju," pēc sagrāves U-20 pasaules hokeja čempionāta pirmajā spēlē pret Kanādas izlasi (0:16) atzina Latvijas U-20 izlases galvenais treneris Andrejs Maticins.

Jau ziņojām, ka ar sagrāvi pasaules čempionātu U-20 izlasēm uzsākusi Latvijas izlase, kas ar 0:16 zaudēja mājiniekiem kanādiešiem, kuri uzvarējuši pēdējos piecos čempionātos.

"To, kas notika uz ledus par hokeju grūti nosaukt. Ja spēle ilgtu 70 minūtes, mēs savos vārtos ielaistu 20 ripas. Mani interesēja kā puiši sevi parādīs ekstremālās situācijās un pēc šīs spēles varu secināt, ka izlūkos var iet tikai ar dažiem no šīs komandas," pēc spēles atzina Latvijas U-20 hokeja izlases galvenais treneris Andrejs Maticins.

"Pa īstam cīnījās tikai trīs līdz pieci mūsu hokejisti. Uzvārdus nesaukšu, jo nevēlos pazaudēt arī šos vīrus. Šobrīd esam Pļavnieku un Purvciema čempioni," ar ironiju teica treneris.

"Esmu vīlies. Pats pret Kanādas izlasi esmu spēlējis vairākas reizes un zinu, ka šādas spēles nav vieglas," atzina Matcins. Pēc trim ielaistajiem vārtiem Raimondu Ermiču Latvijas izlases vārtos nomainīja Jānis Kalniņš. "Domājām par nākamajām spēlēm. Mums svarīgākā spēle šeit ir pret Šveici," skaidroja Maticins.

Izmantotie resursi:
insport.lv
nationalpost.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2009-12-27 12:01, pirms 14 gadiem
Un viņam taisnība. Bet kurš vainīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:03, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Nu ja par hokeju to gruuti nosaukt bet vel 3 speles JACINAS UN VELREIZ JACINAS!!
nevis vēl 3, bet vēl 5 - pie kam, pēdējās 3 no tām piecām izšķirošās.

 +12 [+] [-]

, 2009-12-27 12:06, pirms 14 gadiem
Žel Maticinu!!! Viņš to nav pelniis!!!!!!!
Slēpts komentārs: viedoklis

  +6 [+] [-]

, 2009-12-27 12:06, pirms 14 gadiem
tev kkas jadara, la šādi zaudējumi neatkārtotos!

Daudzi likās pārāk pasīvi, tā kā nobijušies! nesaprotu, kas bijas noticis ar musējiem!
Ceru, ka paliksim A divīzijā, pēc vakardienas spēles nekas par to neliecināja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:09, pirms 14 gadiem
Kauns

  +6 [+] [-]

, 2009-12-27 12:09, pirms 14 gadiem
ta pat nebija daislidosana kur nu vel hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-12-27 12:14, pirms 14 gadiem
rezultāts ir pilnīgi po 0:16 vai O:30 spēle bij vienkārši graujoša, un šāda spēle mūsu izlases izpildījumā liek domāt, ka drīz Latvijā hokejs nogrims līdz basketbola līmenim

 +10 [+] [-]

, 2009-12-27 12:14, pirms 14 gadiem
Par treneri tevi nosaugt grūti, ja tu liec puišiem kanādiešus segt 1 pret 1, kaut ko tik idiotisku es sen hokeja nebiju redzējis, kamēr latvieši skraidīja līdzi saviem spēlētājime tikmēr kanādieši viņus apspēlēja kā pēc notīm, Maticin tu tač esi ēzelis, tev ir jāuzņemās vaina. Visi TSN ekspreti smējās par to ka latvieši sedz 1 pret 1. Maticin tu esi tas klauns kurš spēles plānu izstrādāja nu tad nečīksti tagad cirvi.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:15, pirms 14 gadiem
Drīz vecāki savus bērnus trenēties nevedīs, jo redz, ka nav jau jēgas Žēl to džeku, saņemās un aizmirstat šo spēli.............Davai parādat, ka neesat tak mīkstie, ar pirkstu tak taisīti neesat......

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 12:17, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neticu, ka mūsējie nebija noskaņojušies spēlei.Letiņi spēlēja tā, kā viņiem to ļāva jaunie kanādieši.
Protams, ka arī atklimatizācija atstāja savu zīmogu uz mūsējo sniegumu, bet tā noteikti nebija galvenā problēma mūsējo bēdīgai spēlei.
Kad beidzot mēs mūsu hokeja saimniecībā ieraudzīsim kādu treneri no aizokeāna? Vismaz kā konsultantu pie mūsu junioru izlasēm. Pilnīgi tracina, ka mēs dzīvojam vel joprojām ar krievu hokeja skolas pamatiem. Visā pasaulē jau dominē dažu hokeja skolu sajaukums, bet tikai ne pie mums. Ir laba lieta kombicionāls hokejs, bet tikai tas jau vairs tīrā veidā neiet cauri. Vakardienas spēle tam bija spilgts apliecinājums.
kadu hokeja sajaukumu tu gribi redzet ja liela dala musu hokejistu un 1,70m-1,80m gari? nekada diza speka spele nesanak

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 12:17, pirms 14 gadiem
Njaa, skumji uz to bija skatities, tada sajuta, kaa speleja iesaceji...

 +12 [+] [-]

, 2009-12-27 12:17, pirms 14 gadiem
purčika čempioni

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 12:19, pirms 14 gadiem
bet jaatceras, ka mums svarigakas speles ir tikai prieksa un pret kanadu nebija NEKADU izredzu. ari pagajusaja gada smagi dabujam pa muguru no lielajiem, bet uz svarigajam spelem musejie sanemas un sasita fricus un kazahus ka mazus puikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 12:20, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neticu, ka mūsējie nebija noskaņojušies spēlei.Letiņi spēlēja tā, kā viņiem to ļāva jaunie kanādieši.
Protams, ka arī atklimatizācija atstāja savu zīmogu uz mūsējo sniegumu, bet tā noteikti nebija galvenā problēma mūsējo bēdīgai spēlei.
Kad beidzot mēs mūsu hokeja saimniecībā ieraudzīsim kādu treneri no aizokeāna? Vismaz kā konsultantu pie mūsu junioru izlasēm. Pilnīgi tracina, ka mēs dzīvojam vel joprojām ar krievu hokeja skolas pamatiem. Visā pasaulē jau dominē dažu hokeja skolu sajaukums, bet tikai ne pie mums. Ir laba lieta kombicionāls hokejs, bet tikai tas jau vairs tīrā veidā neiet cauri. Vakardienas spēle tam bija spilgts apliecinājums.
te nu es tev piekrītu.. ar šito mīksto hokeju mūsdienās neiet cauri, pret tik fiziski spēcīgām komandām tas ir stipri jūtams..
arī senos laikos nebij mums nekādi fiziskie veči, bet viņi sitās..
bet te tāpat kā Dinamo.. ar mīkstiem cimdiem..

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:24, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kadu hokeja sajaukumu tu gribi redzet ja liela dala musu hokejistu un 1,70m-1,80m gari? nekada diza speka spele nesanak
ieej iihf.com un apskaties mūsu u-20 spēlētāju auguma parametrus.lielākā daļa starp 1,80-1,90

 +16 [+] [-]

, 2009-12-27 12:24, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kadu hokeja sajaukumu tu gribi redzet ja liela dala musu hokejistu un 1,70m-1,80m gari? nekada diza speka spele nesanak
savā laikā Kerčs Znaroks bij vel mazāki augumā.. bet sitās normāli pret NHL večiem... nemuka malā un neplātīja rokas piecreiz periodā pēc ielaistiem vārtiem... kaut arī bij nodauzījušies zili, bet sitās.. nevis taka tagad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:26, pirms 14 gadiem
bet poh... galvenais jau ka pāris normāli spēlētāji no izlases izaugtu... un tas jau būtu normāli... nevar jau arī gribēt ka visi no katra gadagājuma izlases būs baigie kapātāji..

 +10 [+] [-]

, 2009-12-27 12:28, pirms 14 gadiem
Lielākais kauns trennerim, kurš noliek savu komandu. Kura uzdevums bija sapurināt komandu?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:29, pirms 14 gadiem
Kam negadās Visiem kliedzējiem jāatgādina spēle pret Kanādu PČ Rīgā-arī ielaidām virs 10-laikam 11 vārtus ja atmiņa neviļ. Te vnk.nebija kam mest ar kurpi tiesnesim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-12-27 12:34, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neticu, ka mūsējie nebija noskaņojušies spēlei.Letiņi spēlēja tā, kā viņiem to ļāva jaunie kanādieši.
Protams, ka arī atklimatizācija atstāja savu zīmogu uz mūsējo sniegumu, bet tā noteikti nebija galvenā problēma mūsējo bēdīgai spēlei.
Kad beidzot mēs mūsu hokeja saimniecībā ieraudzīsim kādu treneri no aizokeāna? Vismaz kā konsultantu pie mūsu junioru izlasēm. Pilnīgi tracina, ka mēs dzīvojam vel joprojām ar krievu hokeja skolas pamatiem. Visā pasaulē jau dominē dažu hokeja skolu sajaukums, bet tikai ne pie mums. Ir laba lieta kombicionāls hokejs, bet tikai tas jau vairs tīrā veidā neiet cauri. Vakardienas spēle tam bija spilgts apliecinājums.
Nedrīkst arī aizmirst, ka šī vecuma Kanādas izlase uzvarēja U18 čempionātu, finālā uzvarot čempionāta mājniekus krievus ar 8:0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:36, pirms 14 gadiem
Es salūzu pēc 2 puslaika. Nevarēju noskatīties kā musējie spēlētāji nemāk pat ripu izmest no zonas tā vietā, lai izmestu viņš iestum to tuvākajam kas vispār nezin ko ar to darīt.Es nenosodu viņus,bet ja tu esi aizbraucis pārstāvēt valsti tad cīnies par to nevis domā kā tu izkatīsies to skautu acīs,kas uz tevi skatās,Cepuri nost vārtu sargam,kas vienīgais spēlēja..

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:36, pirms 14 gadiem
Šeit var saskatīt arī plusu... ja mūsējie īsti necīnījās, tad visi saglabātie spēki spēlē pret Kanādu ir jāatdod spēlē pret Slovākiju, kura būs jau pavisam drīz. Savukārt, slovāki, kas spēlēja 4 stundas vēlāk, pret ASV labi nocīnījās. Redzēsim...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:36, pirms 14 gadiem
Atkausos isteikties ka tomer maticins pasaka taisnibu ka ir nevis vaino tiesnesus vai ko citu...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-27 12:37, pirms 14 gadiem
Bailes, ka kanādieši ir stiprāki ņēma virsroku. Vienkārši puiši nav psihaloģiski sagatavoti. 0-16 ir par daudz, bet 0-5 vai 0-7 būtu kaut cik cienīgāks rezultāts. Tagad šis 0-16 sekos zemapziņā un iespaidos spēles visu čempionātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 12:38, pirms 14 gadiem
HeatleyLV rakstīja: Lielākais kauns trennerim, kurš noliek savu komandu. Kura uzdevums bija sapurināt komandu?
tā par komandu kuru nepārtraukti jāsapurina? Ar kādu mērķi šie hokejisti vispār trenējas un piedalās sacensībās? Saprotu ka to viņi nedara par savu naudu, bet vecāku balstīti. Taču kur paliek valsts gods? Tas viņiem ir po***! Varbūt viņu mērķis ir aizbraukt pasūkt alu un kanādietes? Kara laikā par necīnīšanos nošāva, bet ko ar šiem šmurguļiem darīt? Ieteiktu patriekt no hokeja un turēt pēc iespējas tālāk no ledus!

  +9 [+] [-]

, 2009-12-27 12:42, pirms 14 gadiem
uzlavas pelna Sevcenko Eriks, Nr. 5, aizsargs, veroju vinu vakar, ka vins loti labi speleja aizsardziba, bija daudz uz ledus, labi speleja speka speli un starp citu vina koeficients ir 0, vienigajam, kurs aktivi speleja sini spele, apsveicu

  -4 [+] [-]

, 2009-12-27 12:43, pirms 14 gadiem
Es varu pateikt to ka visi U-20 aizsargi ir ārā metami, par uzbrucējiem neko īpaši nevar spriest ,labi ja 2x perioda iegāja kanādas zonā normāli!!!! Jūs miskastes ,ceru ka lasat šo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:43, pirms 14 gadiem
Kalninš kautcik vilka... Tādus Kalvīšus vispār uz Sibīriju sūtīt... Lohs, nekas vairāk...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-27 12:44, pirms 14 gadiem
Kads var pateikt kad nakama spele?gadijuma nav saja nakti 3?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:47, pirms 14 gadiem
Puiši jau pirms čempja bija šo spēli norakstījuši, tāpēc arī neko negribēja uz ledus darīt, sak "ko mēs pret kanādiešiem varam darīt". Vajadzēja džekiem saņemties, šitā nedrīkst zaudēt.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 12:53, pirms 14 gadiem
nu pag, un galvenais treneris tip ņe pričom, ja?
Slēpts komentārs: trusis87

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:55, pirms 14 gadiem
Maticinam pilnīga taisnība. Bet viņš tak šos zēnus tā sagatavoja. Kā nu zēni mācēja tā spēlēja. Ja reiz nemāk kā kanādieši tad droši vien nav kas iemāca. Par talantiem nevar būt runas, jo Latvijā viņi ir pietiekošā daudzumā.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 12:57, pirms 14 gadiem
Rodas iespaids ka Maticinam ar šo zaudejumu nav nekāda sakara, lai gan pats izvēlējās šos spēlētājus, un ir teicis, ka ņemšu savējos , jo es viņus pazīstu!!! Kur tad ir tie izlūki!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:58, pirms 14 gadiem
Kāds pieminēja aklimatizāciju, tāda ir vajadzīga profesionāļiem, nevis puikām , lai paslidinātos pa ledu

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 13:03, pirms 14 gadiem
Domaju ka caliem bija doma , ka varetu aizkerties , bet vajadzeja kapat vispar es pat nezinu, visi aizsardziba un parmetienus kaut vai, bat laiakm jau ari tas nepalidzetu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 13:05, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: Rodas iespaids ka Maticinam ar šo zaudejumu nav nekāda sakara, lai gan pats izvēlējās šos spēlētājus, un ir teicis, ka ņemšu savējos , jo es viņus pazīstu!!! Kur tad ir tie izlūki!!!
Vienkārši nenormāla izvēle.

     [+] [-]

, 2009-12-27 13:06, pirms 14 gadiem
sengo rakstīja: Kāds pieminēja aklimatizāciju, tāda ir vajadzīga profesionāļiem, nevis puikām , lai paslidinātos pa ledu
Aklimatizācija protams ir ļoti svarīga. Bet tas ir trenera komtetences jautājums. Viņam ir jāzina šīs un arī daudz citu lietu. No trešās - septītai dienai ir vissmagākās laika zonu maiņas apstākļos ( to mūsdienās zin pat puikas ). Pieņemami ir tikai pirmā un otrā dienas kā arī sākot no desmitās. Tā ka šiem zēniem grūtības nemaz nav beigušās.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 13:08, pirms 14 gadiem
kārtējais treneris ņuņņa

  +6 [+] [-]

, 2009-12-27 13:16, pirms 14 gadiem
vistrakakais ir tas ka to radija tieshraide pa british eurosport

     [+] [-]

, 2009-12-27 13:17, pirms 14 gadiem
Da ta pātās neticās ka biezie dēlēni gribētu tur noberzt celīšus sākumā labi tur pacīnījās diezgan agresīvi bet kā hokejs tur bija 0

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 13:23, pirms 14 gadiem
Nevienu neaizstāvu,pašam ļoti nepatika,tomēr nedomāju,ka būtu tagad galīgi jānoliek visi mūsējie,neviens no viņiem vēl nebija spēlējis 15000 skatītāju un skautu klātbūtnē,izskatījās sasaistīti,iespējams,ka vēl aklimatizācija un praktiski pirmais uzmetiens uz vārtiem un 0-1,pēc tā divi noraidījumi un jau 0-3,viss jau bija skaidrs,tāpat nebijām favorīti,bet rīt mačs ar slovākiem!Daži turpināja sisties,bet citi nē,šeit vēl gribētu arī atzīmēt tiesnešu labvēlību pret kanādiešiem,jo tie "spēka paņēmieni" arī bieži tika izdarīti pret spēlētāju bez ripas un arī ar rokām,grūdieni mugurā,tomēr uz to jau mūsējiem bija jābūt gataviem,kaut dažs labs lika arī šiem trūkties,kas viņiem ne īpaši patika!Tomēr kāds uzvārds mūsu sastāvā gan liek pavīpsnāt par viņa izvēli! Es vēl redzēju spēles beigas,kur zviedri čehus 10-1 sasita,tur tāds zviedru pārākums man šķita pārsteidzošs!Mūsu spēlē 66 metieni un 16 vārti,daži arī "Tauriņi",tai skaitā pirmais,kas,šķiet,bija izšķirošs,jo neizturot sākumu ,bija grūti uz ko cerēt !Es ticu,ka mūsējie vēl savu darbiņu padarīs,tomēr tādu kaunu gan nevarēja pieļaut!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 13:27, pirms 14 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Aklimatizācija protams ir ļoti svarīga. Bet tas ir trenera komtetences jautājums. Viņam ir jāzina šīs un arī daudz citu lietu. No trešās - septītai dienai ir vissmagākās laika zonu maiņas apstākļos ( to mūsdienās zin pat puikas ). Pieņemami ir tikai pirmā un otrā dienas kā arī sākot no desmitās. Tā ka šiem zēniem grūtības nemaz nav beigušās.
Piekrītu, bet tā ir vajadzīga, ja spēlē hokeju un cīnās, nevis slidinās. Šiem zēniem katastrofāli trūkst fiziskais

     [+] [-]

, 2009-12-27 13:34, pirms 14 gadiem
par treneri tevi grūti nosaukt

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 13:35, pirms 14 gadiem
Nu nah tipa to Kanadu,krievelus vinnejam parbaudes spele viss pietiek
...hokejisti skaitas,es pec pirma perioda neskatijos,kauns bij ka musejos lime pie bortiem...pisec.Ta ka mikstos,tagad vel nevar mieru atrast.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 13:38, pirms 14 gadiem
Par kalvīti, protams, komentētāji pavīpsnāja. Laba komanda Kanādai. Lielajiem latviešiem būtu ko rauties.

Ir tā, ka Kanādā ciems ar 3000 iedzīvotājiem un hokeja halle, bet sabiedriskais transports pieejams 1x nedēļā, lai tiktu līdz rajona centram. Tā teikt, katram sava prioritāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 13:51, pirms 14 gadiem
Iekrita acīs,ka daudz reizes mūsējie iskrēja Kandiešu zonā,un neskrēja vismaz ārā,un ja ripa tika atgūta zonā nevarēja ieiet,jo tur kāds vēl slidinājās,ļoti daudz šādas epizodes,it kā mēs nespētu uzņemt ātrumu!Un kā tad var paspēt aizsardzībā,vai nu tas ir tehnikas jautājums,vai spēka,vai slinkums?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 14:10, pirms 14 gadiem
HeatleyLV rakstīja: Lielākais kauns trennerim, kurš noliek savu komandu. Kura uzdevums bija sapurināt komandu?
šāds teksts arī var sapurināt komandu, nevis mūžīgie paijāšanas tekstiņi.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 14:11, pirms 14 gadiem
kamēr nebiju video redzējis,puišus nenoliku,bet redzot visus tos zaudētos vārtus,gribas teikt hokejs ir vīru spēle,tā nav daiļslidošana ar nūju...ja bail tad nav jāspēlē...

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 14:19, pirms 14 gadiem
maticins ir c*ka, kurš treneris noveļ vainu tikai uz spēlētājiem? pats vainīgs, ka pus komanda ir samaksaksājusi, ceru , ka šis ir viņa pēdējais gads pie u20 kuģa stūres .

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 14:23, pirms 14 gadiem
nu Purvciema chempioni vini nav, par plavniekiem isti nezinu :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 14:31, pirms 14 gadiem
kurs tad ir treneris tinies prom ja jegas nav pats krieviski vien mak ko tur vini saprot

  +5 [+] [-]

, 2009-12-27 14:53, pirms 14 gadiem
No izlepušā Kalvīša hokejists nekāds, pārāk labu dzīvi baudījis, nekāds cīnītājs, kauns bija skatīties uz to izlases SPONSORU, tas tiešām nav hokejists, lai iet kkur tēvs gan jau iebīdīs labā amatā un turpinās ģiemens tradīciju, dzīvot taukos uz vienkāršās tautas rēķina!

     [+] [-]

, 2009-12-27 14:57, pirms 14 gadiem
raitis0071 rakstīja: kurs tad ir treneris tinies prom ja jegas nav pats krieviski vien mak ko tur vini saprot
muahaha, man nezkāpēc liekas, ka Maticins pats uz ledus būtu parādījis labāku sniegumu! Maticins jau nav vainīgs ka komandā pilns iedomīgu prominenšu

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 15:01, pirms 14 gadiem
Ar kalvīti priekšgalā , par uzvaru!

     [+] [-]

, 2009-12-27 15:23, pirms 14 gadiem
Neredzēju spēli, bet, kad ieraudzīju virsrastu gandrīz no smiekliem no krēsla nokritu!!!!! 16:0!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 15:26, pirms 14 gadiem
Latvijas vecais kalums savācās un uzspēlēja hokeja prieka pēc un tad arī bija spēle, jo spēlēja tāpēc, ka mīlēja spēli. Tagad jau pavisam citādāk - visi lielie vīri nu tik karejeras taisīs un visi baigi spēlē. Nav jau no tā nekas. Vecā padomju skola hokeja treniņiem der, lai kādi laiki būtu. Znarokam lūk iedeva ''materiālu'' un paskat kā MVD laiž tagad pa KHL. Te jau nav slktāk. Puišus vajag kārtīgi sapurināt, izdzīt un ieskaidrot, ka nevajag kāpt mākoņos pēc labām spēlēm un, lai kāds arī būtu pretinieks, vajag izlikties līdz pēdējam parādot cīņassparu. Parādīt, ka Latvijas hokejs ir cīņasspars aiz mīlestības pret spēli, ka tā ir vesela dzīve un dzīvesveids ne tikai maizes pelnīšana, ka pat spēlējot pret Kanādu kur visa komanda topošais NHL sastāvs nav spējīga kā ceļa rullis izlīdzināt Latvijas izlasi. Ir jāparāda raksturs. Vakar tiešām bija sajūta, ka kanādieši tā sabaidījuši Latvijas izlasi, ka nu tik mūsējie cerēja to spēli ātrāk pabeigt un prom, prom, prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 15:50, pirms 14 gadiem
Valdizzz rakstīja: Latvijas vecais kalums savācās un uzspēlēja hokeja prieka pēc un tad arī bija spēle, jo spēlēja tāpēc, ka mīlēja spēli. Tagad jau pavisam citādāk - visi lielie vīri nu tik karejeras taisīs un visi baigi spēlē. Nav jau no tā nekas. Vecā padomju skola hokeja treniņiem der, lai kādi laiki būtu. Znarokam lūk iedeva ''materiālu'' un paskat kā MVD laiž tagad pa KHL. Te jau nav slktāk. Puišus vajag kārtīgi sapurināt, izdzīt un ieskaidrot, ka nevajag kāpt mākoņos pēc labām spēlēm un, lai kāds arī būtu pretinieks, vajag izlikties līdz pēdējam parādot cīņassparu. Parādīt, ka Latvijas hokejs ir cīņasspars aiz mīlestības pret spēli, ka tā ir vesela dzīve un dzīvesveids ne tikai maizes pelnīšana, ka pat spēlējot pret Kanādu kur visa komanda topošais NHL sastāvs nav spējīga kā ceļa rullis izlīdzināt Latvijas izlasi. Ir jāparāda raksturs. Vakar tiešām bija sajūta, ka kanādieši tā sabaidījuši Latvijas izlasi, ka nu tik mūsējie cerēja to spēli ātrāk pabeigt un prom, prom, prom.
Var parādīt to, kas ir un nevar parādīt to, kā nav.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 16:24, pirms 14 gadiem
tieši maticinam kā galvenajam trenerim būtu jāuzņemās krietna daļa vainas bet viņš tā vietā vēl kaut ko vemj uz saviem spēlētājiem, it kā viņš nezinātu kas ir Kanāda un kā pret to jāspēlē. Treneris nulle

     [+] [-]

, 2009-12-27 16:28, pirms 14 gadiem
Kurš kanāls rāda šīs spēles??

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 16:35, pirms 14 gadiem
gandrīz puse komandas 91.gadi,neticu ka no 90.gadiem nebija tomēr labāki,puse no 91 vēl aizsargi,kas pilnigi netiek galā ar saviem pienākumiem.Jauniešiem gads ir būtiski,bet ši politika no (savējo lobēšana un vēl visādas štelītes)treneru puses iet no gada uz gadu........
Slēpts komentārs: assais

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 16:59, pirms 14 gadiem
Kauns bija skatiities to aarpraatu. Turklaat British Eurosport komenteetaajs visu laiku runaaja par Latvijas izlasi kaa par kaadiem nabadzinjiem, kurus kaanaadieshiem nevajadzeetu tik stipri gruustit gar bortiem, jo " these kids don't look very confident on skates". Turklaat vinjam bija taisniiba - muuseejie reizeem atgaadinaaja to Griekijas junioru hoeja izlasi, kas speeleeja turniiraa Sporta pilii 1992.gadaa (ja kaads atceras)....

     [+] [-]

, 2009-12-27 17:13, pirms 14 gadiem
skatiijos speli. itka skreja itka gruustijaas, bet sanaca ta ka visur!!! PAR PUSSOLIITI PAR PUSSEKUNDIITYI KANADIESHI BIJA PRIEKSHAA, un musu puikas kanadas vartu prieksha bija tikai reizi, toties cik vaartu kanadiehsi guva ar 3-4-5 metienu, nu pusi toch, plus veel mazakums... 4variantos no 6 ielaisti vaarti. un ta sajuuta ka musu puiki baidiiijas no vaartu priekshas kadu kanadieti gruusit prom. pa bortiem nu veet kautkaa bakstiijas.. un veel lai cik tas nesaknetu savadi , bet cik superiigi kanadieshi met deviitniekus, nu superiigi tur pat RD uzbrucejiem jamaacaas, un veel cik vaarti iemalsiti savu itka nleilu bet kljuudu rezultataa... cik ripas parleca tur kur nevajadzeeja tam notikt, var jau buut ka ta uzvara paar krieviju un pec tam tas drebuliitis kajas nostradaja savu, bet tapat .... iziet 2;2 kanaada .. un tad ir moments kanadietis taisa 2 solju n jau pusotru metru prieksha musejam.... nu .. tas toch nebija hokejs bet mazohisms uz ledus

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 17:14, pirms 14 gadiem
Pagaidīsim spēli ar Slovākiju,varbūt Maksis viltīgs un slovākus
apmānīja?Spēlējot ar Kanādu atpūtās?Slovāki noteikti domā ,ka Latviju apspēlēs uz vienas slidas.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 17:15, pirms 14 gadiem
Kanāda ir un paliek Kanāda, tagad ir nepieciešams noskaņoties nākmajām spēlēm.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 17:30, pirms 14 gadiem
"pēc šīs spēles varu secināt, ka izlūkos var iet tikai ar dažiem no šīs komandas"...

cien. treneri, nevejadzētu tagad norobežoties no komndas. Jūs esat tās daļa. un iespējams tieši ar Jums tā nevar iet izūkos...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 17:39, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Pagaidīsim spēli ar Slovākiju,varbūt Maksis viltīgs un slovākus
apmānīja?Spēlējot ar Kanādu atpūtās?Slovāki noteikti domā ,ka Latviju apspēlēs uz vienas slidas.
Jā tā būtu, viņš tagad publiski nepļūtītu uz savu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 17:41, pirms 14 gadiem
Sajūta, ka "assais" ir kāds caurkritis hokeja funkcionārs vai bijušais hokeja spēlētājs, kurš par U-18/20 treneri gribējis kļūt.. Tikai ar Kiru nav ko sadalījis.. Nod..st mēs mākam visi un baļķi savāš acīs ir caurspīdīgi..
Par Maticinu.. -tiešām nevajadzētu norobežoties no komandas, jo viņš ir tās iecelts, nevis komanda ir viņam radīta.. Kā jau mēdz teikt -uzvar komanda, zaudē treneris.. Kaut ko Maksis nav spējis motivēt pienācīgi..

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 18:00, pirms 14 gadiem
Maksis šo blici ir savācis un ?! Neadzīst sava darba augļus !

     [+] [-]

, 2009-12-27 18:14, pirms 14 gadiem
Mīļie ļautiņi! Ko tad var izdarīt Maticins, ja mūsu hokeja saimniecībā izlasei netika veltīta uzmanība. Cik tad bija kaut vai kopīgu treniņu, cik tad mums bija pārbaudes spēļu , lai pēc tam varētu izanalizēt un pārkārtot vai nu aizsardzību, vai uzbrukumu? Kaut vai pārbaudīt tos pašus spēlētājus- vai bija mums iespēja? Ko lai mēs gribam- ja savācam to kas ir un braucam, jo vajag. Žēl protams puišus, jo tik tiešām izskatījās viņi uz ledus -tā itkā vakar tikai sāk a spēlēt. Lai turpmāk veicas!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 18:32, pirms 14 gadiem
Droši šādi paši komenti ies arī pēc izlases pirmās spēles Olimpiskajās spēlēs,jāsāk gatavoties....

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 18:43, pirms 14 gadiem
assais rakstīja: Es vispirms atvainošos par SAVIEM assajiem vārdiem, kuri sekos :

Ja kādam, kurš šeit raksta KOMENTĀRUS nav vairāk par 13 gadiem, tad es arī šiem zaļknābjiem atvainošos , bet viņiem vēlreiz ir jāiziet bērnu dārzā , tad PAMATSKOLĀ un vispirms jānobeidz vidusskola, lai drīkstētu iestāties augstskola , bet tikai pēc augstskolas nobeigšanas sākt šeit diskutēt, kuram ir TAISNĪBA , vai kurajam nav šī taisnība ! ( Bet arī ar to NEPIETIKS , jo arī MŪSU PATREIZĒJĀ IZGLĪTĪBAS sistēma , atkārtoju “IZGLĪTĪBAS SISTĒMA “ ir TIKPAT sapuvusi un izkurnējusi , ka visa SPORTA un SPORTISTU sagatavošanas (audzināšanas ) sistēma , jo tie sākumskolu , vidusskolu un diemžēl arī augstskolu treneri , nāk no tās pašas izglītības un sportistu sagatavošanas SISTĒMAS !

Izlases treneris ir …. Ir tikai treneris šiem puišiem, kuri šai izlasē spēlē tikai uz dažām nedēļām , vai maksimāli mēnesi ! ( Palasiet Bukarta interviju pirms spēles, kur BUKARTS izsakās par to, ka šādas īsās treniņnometnes ir par īsu, ka NEVAR atrast saspēli dažās spēlēs dienās ! Un Palasiet par KANĀDAS izlasi, kur spēlē “puisīši”, kuri spēlē kopā jau vismaz 3 gadus , kuri viens otru uz ledus jūt pilnīgi NESKATOTIES, jo viņi dod aklās piespēles , NESKATOTIES, jo zina, ka PARTNERIS ir tur un tur, kur viņam jābūt ! ) un tad sāksim runāt par treneri MATICINU !
Par NELAIMI man ir nācies aprunāties ar šiem PUIŠIEM citos apstākļos un uzzināt viņu domas , kādēļ MUMS viss kopējais “ ATKĀRTOŠOS - SISTĒMAS “ līmenis ir TIK ZEMS !

Ja runāsim atklātu un tīru valodu, tad vienmēr saka tā : koks aug no izsētās sēklas !

Mums JEBKURĀ SPORTA veidā trūkst SISTĒMAS ! Kopējās sistēmas , gan TRENERU , gan audzēkņu sagatavotībā ! Un ja pašā saknē jau SAGATAVOŠANAS līmenis ir “ 0 “ vērtībā , tad kādus gan JŪS gribiet pēķšņi PRASĪT REZULTĀTUS ! Mums ir ATSEVISĶI TRENERI , dažos INDIVIDUĀLOS sporta veidos, kur tad arī ir REZULTĀTI, par kuriem tad arī visiem ir LIELS PRIEKS un varam teikt, jā tas ir PASAULES KLASES sasniegums ! Bet diemžēl tādi mums ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi ! Un piedevām tie ir INDIVIDUĀLI TRENERI , INDIVIDUĀLI sportisti, UN atsevišķi izņēmumi, bet NE KOPĒJĀ SISTĒMA ! SPORTA SISTĒMA , kā tāda MUMS ir IZKURNĒJUSI un gandrīz sapuvusi, IZŅEMOT TOS ATSEVIŠĶOS SPORTISTUS un tos ATSEVISĶOS TRENERUS ! Un tad daboniet salīdzinājumam gala rezultātu, kāds ir kad uz PASAULES līmeņa KOMANDAS REZULTĀTIEM variet salīdzināt : 0 : 16 ! Tas arī ir rezultāts šo sportistu SAGATAVOŠANAS SISTĒMU rezultāts , nevis TRENERIS MATICINS viena mēneša laikā JUMS izaudzinās HOKEISTUS, kuri ir SPĒJIGI spēlēt un nostāvēt uz slidām , PRET KANĀDAS 100 GADĪGU HOKEISTU sagatavošanas sistēmu ! Vispirms jau PASKATATIES uz šo jauno HOKEISTU slidot PRASMI, tehniku ripas vadīšanā un uz 20 gadīgo KANĀDAS čalīšu slidošanas TEHNIKU ! Man bija PRIEKS uz viņiem PASKATĪTIES un varēju tikai salīdzināt ar mūsu bērnudarzā , vai “ PURCIKA “ līmeni ! Treneris PATEICA to , kā tas ir īstenībā ! Es to tikai varu APSTIPRINĀT !
Tas, ka tu māki lietot Caps Lock visiem ir skaidrs, bet man liekas, ka pārāk asi visu uztevr, asais
Sava daļa taisnības tev ir, bet runa jau ir par to, ka Maticins noliek spēlētājus, kaut gan pats vien bija vainīgs! Spēli redzēju.. varējām labāk, bet spēlētāji nebija sagatavoti psiholoģiski! Tas, ka Kanāda pāries mums pāri, bija skaidrs, bet neviens nebija pat domājis, ka šitā paņems priekšā.. un pie vainas treneris!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 20:12, pirms 14 gadiem
"Puiši uz ledus izgāja vienkārši paslidināties, ne spēlēt hokeju,"
Kurš nu to būtu teicis...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 20:12, pirms 14 gadiem
Gribētos gan zināt ar kuriem Maticins ietu izlūkos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 21:35, pirms 14 gadiem
Beidziet vienreiz cepties par tiem auguma parametriem, paskataties uz kanādiešu feisiem, tādi paši puišeļi kā mūsējie. Starpība ir "tikai" meistarībā, fiziskajā sagatavotībā un galvenais psiholoģijā. Kāpēc tā, tas jau ir cits jautājums. Godīgi sakot šitādu pazoru nebiju gaidījis. Ok, ir viņi krietni stiprāki, bet pa visu spēli neizveidot nevienu kaut puslīdz reālu vārtu gūšanas momentu... Sajūta bij tāda it kā kanādieši spēlētu pret pamatskolas puišeļiem.

     [+] [-]

, 2009-12-27 22:40, pirms 14 gadiem
trennera vaina nenoliedzami!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 00:02, pirms 14 gadiem
Ieskats no Kanāda-Latvija spēles protokola

Neitrāls lietderības koeficients
5 D SEVCENKO Eriks 0 0 0 0 0 0 0 0

Negatīvs lietderības koeficients -1
21 F CINKS Ronalds 0 0 0 1 1 0 2 -1
19 F MAZINS Roberts 0 0 2 0 0 0 0 -1

Negatīvs lietderības koeficients -2
29 D FREIBERGS Ralfs 0 0 0 0 0 0 0 -2
22 F VIGNERS Rolands 0 0 0 0 2 0 2 -2
4 D KAUSS Gvido 0 0 0 0 0 0 0 -2
10 F INDRASIS Miks 0 0 2 0 0 0 0 -2
13 F SKVORCOVS Gunars +A 0 0 0 0 0 0 0 -2
20 F LIPSBERGS Miks 0 0 2 0 0 0 0 -2
28 F ULESCENKO Edgars 0 0 2 0 0 0 0 -2

Negatīvs lietderības koeficients -3
11 F BUKARTS Roberts +C 0 0 2 0 0 1 1 -3
7 F VILKOITS Raimonds +A 0 0 2 0 1 0 1 -3
8 D SMITS Janis 0 0 2 0 0 0 0 -3
25 D JAKOVLEVS Martins 0 0 0 0 0 0 0 -3
24 D GRITANS Rolands 0 0 0 0 0 0 0 -3
26 D KALVITIS Karlis 0 0 0 1 0 0 1 -3

Negatīvs lietderības koeficients -4
3 D ILISKO Alberts 0 0 0 1 0 0 1 -4
15 F KENINS Ronalds 0 0 0 0 0 0 0 -4
16 F MICKEVICS Arturs 0 0 0 0 0 1 1 -4
9 F UPITIS Juris 0 0 2 1 0 0 1 -4

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 00:17, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Pagaidīsim spēli ar Slovākiju,varbūt Maksis viltīgs un slovākus
apmānīja?Spēlējot ar Kanādu atpūtās?Slovāki noteikti domā ,ka Latviju apspēlēs uz vienas slidas.
jā, tā varētu būt, ka slovāki tā cer, un tieši tur tas junioru sporta viltīgums, ka no viena grāvja otrā mēdz būt spēli no spēles.

     [+] [-]

, 2009-12-28 00:42, pirms 14 gadiem
karsis rakstīja: Ieskats no Kanāda-Latvija spēles protokola
Kaads ir speeles laiks katram? Ja uz laukuma nelaizj, tad +/- var buut saliidzinosji labs (nedomaaju konkreetus speeleetaajus bet gan principu).

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:33, pirms 14 gadiem
ja par izlases spēli ir jāsaka, ka par hojeku to grūti nosaukt, tad tas pārmetums PIRMKĀRT ir adresēts trenerim pašam

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:34, pirms 14 gadiem
amstel rakstīja: tieši maticinam kā galvenajam trenerim būtu jāuzņemās krietna daļa vainas bet viņš tā vietā vēl kaut ko vemj uz saviem spēlētājiem, it kā viņš nezinātu kas ir Kanāda un kā pret to jāspēlē. Treneris nulle
Tieši to gribēju sacīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja