Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Girgensonam Pietuvojas Citi, Balsojam!!!

The runaway All-Star vote leader through two...Zemgus Girgensons NHL All Star spēlē pa vienu nakti ir pakāpies no 2 uz 1. vietu! Sensacionāli!!!! Balsojam!
Jo ja atslābsims, domājot, ka Girgensons tāpat ir pirmais, diemžēl pa mēnesi var viss mainīties, tādēļ turpinam balsot, lai iegūtu nežēlīgi milzīgu handikapu!

Atkārtošu tiem kritiķiem, kas teiks, ka Girgensons nav pelnījis. Es domāju, ka atrasties šajā spēlē ir pelnījuši visi, kas Tir sarakstā, jo viņi ir izcīnīšuši sev vietu līdz NHL. Mēs Latvieši varam pierādīt, ka esam stipra interneta tauta un iebalsot Girgensonu sastāvā, jo kāpšana uz labāku pozīciju notiek ātrāk nekā bija Biedriņa gadījumā :D N

Balsot varēs katru dienu, pietam 9x dienā! Tas nozīmē, ka 24h intervālā, Jūs varat atdot 9 balsis.

Jums nav jāaizpilda arī viss sastāvs, bet varat ielikt tikai Girgensonu un nosūtīt. I

Cerams, ka admini atbalstīs šo manu iniciatīvu un rakstu nedzēsīs.
S
Jauku dienu vēlot, Mafiozo! :)

Nobalsot varat šeit https://allstarvote.nhl.com/

  -3 [+] [-]

, 2014-11-25 19:12, pirms 9 gadiem
Neviens nekur nav teicis, ka visām komandām obligāti jābūt pārstāvētām. Un ja arī būtu, tad neitrālais līdzjutējs izvēlētos nobalsot par kādu zināmāku kadru - Moulsonu ,Giontu utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-25 19:17, pirms 9 gadiem
Neputna Mila A-Burts rakstīja: ari fakts
nedaudz patinu bildi atpakaļ, Sabres ir bijis pārstāvets katru zvaigžņu spēli...starp citu Eniss jau ir piedalījies vienu gadu...domāju, ka tur Vaneks būs rekordists pēdējos gadus, bet šis tik vispār vienu reizi ir piedalījies...

     [+] [-]

, 2014-11-25 19:17, pirms 9 gadiem
45 vietā šobrīd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-25 19:26, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vispār nekad neko par neesmu balsojis sporta sakarā.
Manā izpratnē ''Zvaigžņu spēle'' ir spēle,kurā spēlē tiešām zvaigznes, un nevis sabalsoti spēlētāji pēc nacionālā, vai vel kaut kāda principa.
Kapēc fani nevarētu noteikt kas tur piedalīsies, kam tad viņš domāts ja ne cilvēkiem. Ja nebūtu līdzjutēju, nebūtu to zvaigžņu, tas jau nav KHL kur valsts tāpat finasēs, neatkarīgi no tā ir vai nav skatītāji tribīnēs.

     [+] [-]

, 2014-11-25 19:29, pirms 9 gadiem
Neputna Mila A-Burts rakstīja: Tu,vecit,labak pasaki,kapec Tava topika zud komentari? kaut kas tur nav ta vai Vetra uznakusi,pamodusies?
gan jau tava sirdspuķe dzēš savus aiz garlaicības...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-25 20:02, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kārtējā bērnudārza tieksme sačakarēt atzīstamu lietu.
Kopš kura laika Girgensons ir zvaigzne,kurš pelnījis vietu All Star spēlē?
Atkal lielākais exkperts liepājā ierunājās,kas hokeju skatās 5 gadus ,būtu pietaupijis pelēkās šūnas un paklusējis, tās tev noderēs kepon ...

  -2 [+] [-]

, 2014-11-25 20:18, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neaizmirsti, ka NHL ir biznesa pasākums, ne tikai labāko spēlētāju saiets, un Bufalo tirgus ir nopietns NHL ienākumu avots, salīdzinot piemēram ar Dalasu, Fīniksu vai Floridu...
p.s. Bufalo iet pa pēdējo vietu, bet mājas spēles praktiski ir izpirktas...es esmu par 90% parliecinats, ka Bufalo būs pārstāvēta - Eniss, Moulsons vai Girgensons, varbūt pat jaunais Ristolainens...
Cik saprotu, tad pašā Visu zvaigžņu spēlē jau nav pārstāvēts katrs klubs.

Pirms Visu zvaigžņu spēles būs rūkiju spēle, kurā gan varētu iekļaut, piemēram, Zadorovu.

Vismaz tā spriež citi Sabres fani, cik lasīts.

     [+] [-]

, 2014-11-25 20:41, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Principā par to pakaļskriešanu piekrītu, bet lieta tāda, ka šajā gadījumā man gan šķiet tieši otrādi - pakaļskrējēji ir visi tie, kas visu cenšas izrunāt tā, kā kaut kāds tups amerikānis izrunātu. Tjipa jeņķis nemāk izrunāt - nu tad mēs arī nemācēsim. Mums ir unikāli likumi, kas ļauj visu izrunāt tuvu oriģinālam, nevienai citai zināmai valodai tādu nav, kāpēc gan to neizmantot un ar to nelepoties?

Ne jau konkrēti par zviedriem runa, bet par vārdiem vispār - ja anglis korejiešu futbolista uzvārdu izrunā pilnīgi pēc saviem likumiem, mums jālēkā pakaļ anglim, vai labāk pa tiešo censties tuvu oriģinālam, jo to atļauj mūsu unikālie likumi? Es domāju, ka labāks ir otrais variants.
Es nemēģinu izrunāt, kā anglis vai amerikānis, es izrunāju tā kā latviski rakstīts un nelēkāju līdzi angļu likumiem, bet latviešu. Neesmu nekāds lingvists, tāpat kā 99% šī portāla apmeklētāju un man būs Zviedrija nevis Sverje (Sverige) un Larsons nevis Lāšon (man gan kad zviedri runā tur pēc š neizklausās, bet izklausās pēc r). Tikai nesaprotu, kāpēc mūsu slavenie lingvisti tur vēl s burtu galā iebāž, nevis atstāj bez, kā orģinālvalodā?
Protams, kā jau teicu, tad sarunā ar zviedriem un ja cilvēks patiešām zin kā zviedru valodā tas zviedru vārds pareizi izrunājas, tad izrunā to pareizi, bet ne jau latviešu ziņu portālos!
Ja tas ir kāds zviedru spēlētājs, kurš spēlē Latvijā , tad okay, jā cieņu tā var izrādīt un izrunāt to uzvārdu pareizi, bet tam nav jābūt tik masveidīgi. Katrā ziņa LV portālos, kurus lieto 99% latviešu, šī lielīšanās ar zviedru valodas pareizizrunu, manuprāt ir muļķīga un nevienam nevajadzīga.

     [+] [-]

, 2014-11-25 20:41, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: 45 vietā šobrīd
Nav viņš 45 vietā, skatās starp uzbrucējiem + vēl atceries ka divas konferences 22 : 2 = 11 bet vajadzētu dabūt lai iznākums ir 5

     [+] [-]

, 2014-11-25 20:57, pirms 9 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: Tad man Tev ir cits jautājums, kamdēļ tad vispār ir domāti likumi?
Lai tos pārkāptu?
Manuprāt, izglītotu cilvēku acīs, kas zin, ka pastāv arī kādi likumi,
žurnālists, kurš tos ievēros iegūs daudz lielāku cieņu nekā tas kurš tos neievēro.
Likumi ir domāti lai tos ievērotu, vērtētu, uzlabotu un mainītu un atkal ievērotu! Dziemžēl, Latvijā liels daudzums cilvēku ir aizrāvies ar aklu ievērošanu.
Starp citu, tie paši skandināvi ir veikuši dažādus pētījumus un testus par šo likumpaklausību, jo tur kā jau bagātās un pārtikušās valstīs ir jāņem darbā cilvēki no dažādām otrās šķiras valstīm. Tad lūk spriežot pēc tiem testiem, cilvēki no Baltijas valstīm ir apbrīnojami likum/priekšniecības paklausīgi un lēmumnespējīgi, kas bieži vien kavē darba efektivitāti, šajā ziņā līdzvērtīgi dažādām atpalikušajām āzijas tautām, bet tajā pašā laikā daudz improvizēt spējīgāki un atvērtāki nekā nekā no krievijas nākušie krievi.
Domāju, ka šo aklo pakalpību varam uzskatīt par PSRS mantojumu un evolūcijas rezultātā šis Lāšonism izzudīs.
Varu Tev garantēt, ka nevienā Zviedru sporta portālā neuztraucas, par to kā latviski pareizi izrunājas Kaspar Bērziņš, jo tur cilvēkiem par likumiem un svarīgām/nesvarīgām lietām ir cita izpratne.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:00, pirms 9 gadiem
Nekad nebiju piedalijies šādās balsošanās, bet ļoti patīk kā Zemgus spēlē, tad lai jau tiek viņam manas 10 balsis.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:15, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: Likumi ir domāti lai tos ievērotu, vērtētu, uzlabotu un mainītu un atkal ievērotu! Dziemžēl, Latvijā liels daudzums cilvēku ir aizrāvies ar aklu ievērošanu.
Starp citu, tie paši skandināvi ir veikuši dažādus pētījumus un testus par šo likumpaklausību, jo tur kā jau bagātās un pārtikušās valstīs ir jāņem darbā cilvēki no dažādām otrās šķiras valstīm. Tad lūk spriežot pēc tiem testiem, cilvēki no Baltijas valstīm ir apbrīnojami likum/priekšniecības paklausīgi un lēmumnespējīgi, kas bieži vien kavē darba efektivitāti, šajā ziņā līdzvērtīgi dažādām atpalikušajām āzijas tautām, bet tajā pašā laikā daudz improvizēt spējīgāki un atvērtāki nekā nekā no krievijas nākušie krievi.
Domāju, ka šo aklo pakalpību varam uzskatīt par PSRS mantojumu un evolūcijas rezultātā šis Lāšonism izzudīs.
Varu Tev garantēt, ka nevienā Zviedru sporta portālā neuztraucas, par to kā latviski pareizi izrunājas Kaspar Bērziņš, jo tur cilvēkiem par likumiem un svarīgām/nesvarīgām lietām ir cita izpratne.
Lasu Tavu komentāru un ir sajūta ka gribēji rakstīt visu otrādi.

Ja kaut kur nav likumu, normatīvo aktu paklausība, tad tas ir post-pad telpā, nevis pie viņiem. Zinu kā pie mums tiek ievērotas dažādu valsts kontrolējošo institūciju normatīvie akti, parasti tas tiek darīts vienu nedēļu gadā, kad nāk pārbaude. Pad-laikos kad sāku savas darba gaitas, visi drošības noteikumi tika ievēroti tikai dienu kad ieradās inspektors, tiklīdz šis pa durvīm ārā, darbaldiem tika noņemti aizsarg ierīces, kas traucē ērti strādāt.
Kā pie mums ar brauc mašīnām, skandināvijā un krievijā laikam nav jāstāsta.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:16, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Es jau gribēju rakstīt, ka tas ir A-burta līmeņa sacerējums, bet izskatās, ka te jau varonis ar 4 klašu izglītību ir klāt un jau tev sarakstījis slavas dziesmas.

Tā teikt, komentāri te ir lieki.
No Tevis esmu dzirdējis vienu indīgu, bet visādi citādi sakarīgu joku, kas vien jau liecina, ka kā cilvēks neesi zudis
Savādāk, tie Tavi pārējie argumenti, no sērijas - "Tev kaka uz galvas", neko labu neliecina, ja nu vienīgi argumentu trūkumu.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:20, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: Likumi ir domāti lai tos ievērotu, vērtētu, uzlabotu un mainītu un atkal ievērotu! Dziemžēl, Latvijā liels daudzums cilvēku ir aizrāvies ar aklu ievērošanu.
Starp citu, tie paši skandināvi ir veikuši dažādus pētījumus un testus par šo likumpaklausību, jo tur kā jau bagātās un pārtikušās valstīs ir jāņem darbā cilvēki no dažādām otrās šķiras valstīm. Tad lūk spriežot pēc tiem testiem, cilvēki no Baltijas valstīm ir apbrīnojami likum/priekšniecības paklausīgi un lēmumnespējīgi, kas bieži vien kavē darba efektivitāti, šajā ziņā līdzvērtīgi dažādām atpalikušajām āzijas tautām, bet tajā pašā laikā daudz improvizēt spējīgāki un atvērtāki nekā nekā no krievijas nākušie krievi.
Domāju, ka šo aklo pakalpību varam uzskatīt par PSRS mantojumu un evolūcijas rezultātā šis Lāšonism izzudīs.
Varu Tev garantēt, ka nevienā Zviedru sporta portālā neuztraucas, par to kā latviski pareizi izrunājas Kaspar Bērziņš, jo tur cilvēkiem par likumiem un svarīgām/nesvarīgām lietām ir cita izpratne.
Klau, tu tiešām neesi A-burts?

Vai arī tā ir tāda padomju atraugu ideoloģija?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:23, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: No Tevis esmu dzirdējis vienu indīgu, bet visādi citādi sakarīgu joku, kas vien jau liecina, ka kā cilvēks neesi zudis
Savādāk, tie Tavi pārējie argumenti, no sērijas - "Tev kaka uz galvas", neko labu neliecina, ja nu vienīgi argumentu trūkumu.
Es par zviedru vārdu atveidi latviešu valodā šeit esmu sarakstījis tādu grāmatiņu papīra vākos kā minimums, ja visus manus rakstus un komentārus saliktu kopā.

Ja tev lasīšana nav hobijs, tad atļaušos sevi nevainot pie tā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:25, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: Likumi ir domāti lai tos ievērotu, vērtētu, uzlabotu un mainītu un atkal ievērotu! Dziemžēl, Latvijā liels daudzums cilvēku ir aizrāvies ar aklu ievērošanu.

...
hmm... pasakidro, ar ko atšķiras likuma ievērošana no aklas ievērošanas?
piemēram, svešu mantu piesavinātie sir pretlikumīgi - kur šeit ir "parastā" likuma ievērošana un kur "aklā" ievērošana? Paskaidro man, nesaprašam.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:26, pirms 9 gadiem
Re kur viens raksts: ej.uz

Tie visi tavi "argumenti" ir jau padsmit reizes atspēkoti.

Rezumējot: tās ir elementāras latviešu valodas normas, kuras to šobrīd izglītības trūkuma dēļ neievēro.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:27, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: ...
Starp citu, tie paši skandināvi ir veikuši dažādus pētījumus un testus par šo likumpaklausību, jo tur kā jau bagātās un pārtikušās valstīs ir jāņem darbā cilvēki no dažādām otrās šķiras valstīm.
...
davai, konkrētāk, kas veicis un kur veicis. Pagaidām tas izklausās, ka viens "norvēģis" A-Burts un "zviedrs" Pelikāns krogā pasēdēja, ienēma tā pavairāk uz krūts un radīja šo daiļdarbu

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:28, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Re kur viens raksts: sportacentrs com hokejs 28042013 machimoi 1367144907

Tie visi tavi "argumenti" ir jau padsmit reizes atspēkoti.

Rezumējot: tās ir elementāras latviešu valodas normas, kuras to šobrīd izglītības trūkuma dēļ neievēro.
links nestrādā

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:33, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: links nestrādā
Izlaboju.

Tur ir arī gara un viegli murgaina diskusija, kur visi iespējamie argumenti par tēmu ir apskatīti.

Ja kāds man pārmet konstruktīvu argumentu trūkumu, tad vispirms visu izlasiet tajā tēmā.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:33, pirms 9 gadiem
Neputna Mila A-Burts rakstīja: ...,ka pasi Rietumnieki atzist, to imigraciju vajadzeja sakt AGRAK un PAKAPENISKAK,...
draugs, Tev laikam visai vājas zināšanas par neseno pagātni. Atgādināšu, ka līdz 80-to beigām pastāvēja Dzelzs priekškars. Arī bez tā visa jau 80os gados Rietumeiropā bija >1 milj. dienvidslāvu.
Ta i turki arī jau bija, savukārt visi pārējie jau bija aiz Dzelzs priekškara.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:36, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Re kur viens raksts: ej.uz

Tie visi tavi "argumenti" ir jau padsmit reizes atspēkoti.

Rezumējot: tās ir elementāras latviešu valodas normas, kuras to šobrīd izglītības trūkuma dēļ neievēro.
Nevis šobrīd, bet nekad nav tikušas ievērotas. Ne PSRS laikos, ne arī tagad.
Un patiesībā viss ir pareizi, jo man galīgi po ko un kā izrunā zviedri, franči utt.,jo man interesē kā to izrunā LATVIEŠI.
Ja kādam tas neaiziet līdz smadzenēm, tad tā jau ir viņa problēma.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-25 21:38, pirms 9 gadiem
lūdzu nē

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:39, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: Es nemēģinu izrunāt, kā anglis vai amerikānis, es izrunāju tā kā latviski rakstīts un nelēkāju līdzi angļu likumiem, bet latviešu.

...
uz priekšu!
Tikai neaizmirsti, ka Rīgas Dinamo vārtus tagad sargā Jefs Deslauriers, ka reiz komandā spēlēja Aleksandre Giroukss, Jamiejs (Jamiess?) Johnsons, u.t.t.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:41, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Lasu Tavu komentāru un ir sajūta ka gribēji rakstīt visu otrādi.

Ja kaut kur nav likumu, normatīvo aktu paklausība, tad tas ir post-pad telpā, nevis pie viņiem. Zinu kā pie mums tiek ievērotas dažādu valsts kontrolējošo institūciju normatīvie akti, parasti tas tiek darīts vienu nedēļu gadā, kad nāk pārbaude. Pad-laikos kad sāku savas darba gaitas, visi drošības noteikumi tika ievēroti tikai dienu kad ieradās inspektors, tiklīdz šis pa durvīm ārā, darbaldiem tika noņemti aizsarg ierīces, kas traucē ērti strādāt.
Kā pie mums ar mašīnām brauc cilvēki, skandināvijā un krievijā laikam nav jāstāsta.
Jā, arī es no sākuma biju izbrīnīts par šiem pētījumiem, bet Tu jau pats uz visu atbildi. Tieši tā pie mums viss tiek darīts tikai lai iztaptu likumam/priekšniecībai nevis to saprātīgi ievērotu, kā arī ir izteikti spēcīga subordinācija, kas kavē lēmumu pieņemšanu zemākā līmenī un darba ražīgumu, ja tā var teikt.
Tas ir cilvēki dzīvo kā zirgi ar klapēm uz acīm, ne pa labi ne pa kreisi un pa lielam nav spējīgi patstāvīgi domāt un atšķirt svarīgas lietas/likumus/rekomendācijas no ne tik svarīgām lietām/likumiem/rekomendācijām, dara visu kā rakstīts. Es gan līdz galam tiem pētījumiem nepiekrītu, nedomāju, ka ar mums ir tik traki.

Un tur jau tā lieta, ka mūsējais, darbā spraužot kniepadatas būs absolūti iztapīgs un paklausīgs un precīzs, ( to taču var vēlāk pārbaudīt) , bet braucot mājās, piedzersies sēdīsies pie stūres un kādu nositīs, jo nespēj izprast, kas ir svarīgi un kas nav, Lāšons ir svarīgi, vai nedzert pie stūres ir svarīgi?!

Kā jau teicu es tam visam tik ļoti nepiekrītu, domāju, ka esam jau tālāk evolucionējuši, bet esmu saskāries ar jau vismaz diviem šāda veida pētijumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:42, pirms 9 gadiem
Klau, trakie balsotāji, slinki jūs esiet, jo mērķis nav nemaz tik tāls.

Week 1 #NHL All-Star Game vote leaders: Forwards
Crosby 87858
P.Kane 73551
Toews 71734
Pacioretty 53545
Stamkos 46986
Malkin 46733

  -2 [+] [-]

, 2014-11-25 21:47, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevis šobrīd, bet nekad nav tikušas ievērotas. Ne PSRS laikos, ne arī tagad.
Un patiesībā viss ir pareizi, jo man galīgi po ko un kā izrunā zviedri, franči utt.,jo man interesē kā to izrunā LATVIEŠI.
Ja kādam tas neaiziet līdz smadzenēm, tad tā jau ir viņa problēma.
Latvieši izrunā tā, kā izrunā oriģinālvalodā.

Cits stāsts ir latviešu analfabēti bez citu valodu zināšanām. Tādiem ir Giroukss, Deslaurierss, Zeterbergs un Sčūmačers.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 21:47, pirms 9 gadiem
Neputna Mila A-Burts rakstīja: Abrag,ir tads vards ka TKUMIBA!!! vai tiesam nepielec? zagt ir SLIKTI,bet ja zog no CILVEKA,nevis no kaut kadas abstraktas substances,jeb substraktas abstances,ka VALSTS,KORPORACIJA,FIRMA,AS,AOS ar ierobezotu vai neierobezotu atbildibu bet pats lielakais kaifs ir aptist apdrosinasanas agenturas tie ir vislielakie paraziti uz zemeslodes
Tikumība ir tik subjektīvs jēdziens, cik vien var būt. Pret visādiem Robiniem Hudiem mēs gan varam izjust simpātijas, taču kur nonāksim, ja katrs pēc savas saprašanas ņems likumu rokā. Ir vajadzīgi akmenī cirsti noteikumi, tur neko nevar darīt.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:48, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: hmm... pasakidro, ar ko atšķiras likuma ievērošana no aklas ievērošanas?
piemēram, svešu mantu piesavinātie sir pretlikumīgi - kur šeit ir "parastā" likuma ievērošana un kur "aklā" ievērošana? Paskaidro man, nesaprašam.
Savu sapratni esmu izskaidrojis atbildē - Agris 77. Tas ir ne tikai ievērošana vai akla ievērošana, bat arī svarīgi/nesvarīgi likumi.
Domāju, ka tas ir svarīgi, nepiesavināties, svešu mantu.

     [+] [-]

, 2014-11-25 21:50, pirms 9 gadiem
Neputna Mila A-Burts rakstīja: Abrag,ir tads vards ka TKUMIBA!!! vai tiesam nepielec? zagt ir SLIKTI,bet ja zog no CILVEKA,nevis no kaut kadas abstraktas substances,jeb substraktas abstances,ka VALSTS,KORPORACIJA,FIRMA,AS,AOS ar ierobezotu vai neierobezotu atbildibu bet pats lielakais kaifs ir aptist apdrosinasanas agenturas tie ir vislielakie paraziti uz zemeslodes
Tātad Tu uzskati, ka zagt var??? Redzi, tā nav tikumība, bet visatļautība. Ar tikumību tam nav nekāda sakara.
Man ir ļoti lielas aizdomas, ka Tu vispār nesaproti, kas ir tikumība - tādu vārdu esi kaut kur iemācījies, kas tas ir - nezini, bet lieto bezjēgā pa labi un pa kreisi.