Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokejam KHL līgums ar MTG ir traģēdija

Latvijas hokejam KHL līgums ar MTG ir traģēdija

Turpmāk Rīgas Dinamo spēles televīzijā varēs redzēt tikai par maksu, bet arī par maksu Dinamo izbraukuma spēles varēs redzēt vairs tikai 15% iedzīvotāju. To paredz Kontinentālās hokeja līgas vienošanās ar mediju grupu MTG, kas Rīgas Dinamo spēļu pārraides ieplānojusi iekļaut maksas paketē un translēt kanālos TV6 un Viasat Sport Baltic.

Iespējams, ka pēc TV3 sagrābšanas ar politiskās elites akceptu nedabiski uzblīdušajai MTG grupai tas ir īsts bingo. Rīgas Dinamo spēles ir viena no pašām skatītākajām lietām televīzijā. Piespiest pasaulē aktīvākos fanus pie sienas un likt izvēlēties MTG maksas paketes, lai skatītos Rīgas Dinamo, tas ir spēcīgs gājiens auditorijas papildināšanai, valsts televīziju atstājot pie sasistas siles.

Latvijas hokejam KHL līgums ar MTG ir traģēdija. Jautājums nav tikai par maksu. Ja Rīgas Dinamo izbraukuma spēles nevarēs noskatīties 85% Latvijas iedzīvotāju, nevar būt runa par pilnvērtīgu sekošanu hokeja turnīram. Iespējams, ka pasaulē aktīvākie hokeja fani jau domā par akcijām, lai sturmētu valdības māju, Saeimu vai Rīgas Dinamo patrona Jura Savicka biroju. Lai tomēr kaut kā nepieļautu darījumu, kas ir izdevīgs tikai un vienīgi skandināvu televīzijas darboņiem un nevienam citam.

Nesen lasīju rakstu, ka Kremlim nevajagot tankus, jo esot Rīgas Dinamo. Un viss KHL esot viena ideoloģija, lai veidotu Krievijas informatīvo telpu. Var jau būt, ka, Rīgas Dinamo popularitāti vērojot, var rasties arī šādas domas. Fakti liecina pretējo. Krievu KHL menedžeri slēdz līgumu ar zviedru MTG tikai naudas dēļ - ne vieniem, ne otriem neinteresē ne abstraktas ideoloģiskās telpas, ne hokeja popularitāte kaut kādā tur Latvijā. Un nevienu mēs Kremlī vismaz šādā ziņā neinteresējam.

Točs: Latvijas hokejam KHL līgums ar MTG ir...
Līdzjutēji: Hokeja pieejamība samazināsies ::...
Viasat: TV6 kanāls pieejams vismaz 85% Latvijas...

Slēpts komentārs: 120 kg varcargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-08-17 10:31, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: a kas jums 5 lati žēl lai skatītos iekš VSB ? tā vietā skatīsieties hokeju bez alus un čipsiem
seit nav runa par pieciem latiem,bet par to ka ar mums skatiitajiem dara ko frib, grib nerada grib rada bet par maksu ,viss notiek nevis liidzjuteju labumam bet kartejoreizi kada maka labad
Slēpts komentārs: mrPO

 +12 [+] [-]

, 2012-08-17 10:32, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kaislīgs raksts. Tankist,viss ko tev ir jādara un pārējiem bļāvējiem,jāizvēlas. Skatīties par maksu,vai neskatīties.Viss pārējais ir emocijas.
Es jau izvēlējos! Ko redzēšu "virszemē" pa TV6, 36-niekā pa KHL TV un Rossija 2 tās spēles skatīšos! Bet citādi viašrotam parādīšu lielum lielo fingeru! Neiešu jau viņus tā pagodināt un neiešu tagad likt satu uz viņiem pat zinot, ka tad ņemtu tikai "medu" no pacaniem!

  +6 [+] [-]

, 2012-08-17 10:33, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: a kas jums 5 lati žēl lai skatītos iekš VSB ? tā vietā skatīsieties hokeju bez alus un čipsiem
Nesaprotu par ko Tu smejies, vai par sevi?
VSB nav virszemes TV, nav visos kabeļtelevīzjas tīklos, Viasat bļodas pilsētās nemaz tā nedrīkst likt kur ienāk prātā, gadās arī ka pie privātās mājas tas nav tehniski iespējams, ir kādi šķēršļi, būves, koki priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 10:34, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: a tev pašam nebija pieriebies skatīties to drausmīgo kvalitāti?
nee. protams vareeja gribeeties vairaak bet es pashlaik runaju par visiem nevis par sevi,es ar daudziem kontakteejos un daudzi saka ka nu kaa buus taa buus,buus jaskataas basiitis vairaak))) kaa tu domaa kas buus ieguveejs no shadas riic
ibas?
Slēpts komentārs: kalibubs

 +12 [+] [-]

, 2012-08-17 10:38, pirms 12 gadiem
kalibubs rakstīja: kaut kādi čīkstuļi, ja jau tik ļoti patīk, tad liec to viasat, apnikusi šī mūžīgā domāšana, ka visam jābūt par velti un viss jāizdara citiem, valdībai, priekšniecībai utt.
es gribeetu lai tu pamatio savus vaardus nechikstuli. kas shajaa zemee tev vai pareizaak izsakoties ir par velti?ja nee vienkarshi nokaunies un beidz rakstiit neapdomatus postus,tev laikam vecaaki par visu maksaa tev nav saprashanas .

  -2 [+] [-]

, 2012-08-17 10:38, pirms 12 gadiem
cicerons123456 rakstīja: seit nav runa par pieciem latiem,bet par to ka ar mums skatiitajiem dara ko frib, grib nerada grib rada bet par maksu ,viss notiek nevis liidzjuteju labumam bet kartejoreizi kada maka labad
Kapeec neprasi, lai Riigas Areenaa arii tevi laizh bez maksas iekshaa?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 10:41, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nesaprotu par ko Tu smejies, vai par sevi?
VSB nav virszemes TV, nav visos kabeļtelevīzjas tīklos, Viasat bļodas pilsētās nemaz tā nedrīkst likt kur ienāk prātā, gadās arī ka pie privātās mājas tas nav tehniski iespējams, ir kādi šķēršļi būves, koki priekšā.
Cik atceros VSB Lattelekomam kā sugai ir, bet tikai tajā Interaktīvajā TV pa atsevišķu samaksu (kaut kur pie 4(!!!) latiem) "bonusā" vēl saņemot nevienam nevajadzīgo golfa kanālu... Pie lielas vajadzības vienkāršāk tiešām varētu būt pa lēto nopirkt šķivi un galvu, kabeli (manā gadijumā vēl daisiku) un uzlikt (pašam) šķīvi uz Astru.... ilgtermiņā tas noteikti atmaksāsies nekā slēgties pie Lattelekoma vai vēl jo mazāk pie Viašrota!

     [+] [-]

, 2012-08-17 10:42, pirms 12 gadiem
kukberns rakstīja: Kapeec neprasi, lai Riigas Areenaa arii tevi laizh bez maksas iekshaa?
nezinu kaa tu bet es eju uz arenu riigu lai izjustu to gaisotni taa saucamo hokeja atmosferu ,jo stipri daudz tur neuzspeej redzet dzivajaa,bet muusu (liidzjuteeju )radiitaa atmosfeera uzladee mani uz kadu laiku.un par to es maksaaju kaa arii par telefona ladeshanu,(tev kautkadi taadi piemeeri laikam vajadziigi

  +3 [+] [-]

, 2012-08-17 10:43, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu, bet tas tak taisni ir labi. Krievijas idiojoloģijas uzvaras gājiens Latvijā ir apturēts! Nu, vismaz ierobežots! Jo mazāk cilvēku redz šīs pretīgās komandas spēles, jo latvieši ir brīvāki.
Ja tas bija domāts kā joks, tad tas Tev neizdevās. Ja tas nebija joks, tad no coment.

     [+] [-]

, 2012-08-17 10:48, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja tas bija domāts kā joks, tad tas Tev neizdevās. Ja tas nebija joks, tad no coment.
Kāpēc neizdevās? Izdevās. Vai tad neesam dzirdējuši līdzīgus apgalvojumus, tikai bez ironijas un sarkasma?

Es jau labi pasen šeit nerakstu neko nopietnu. Nav vērts.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-17 10:48, pirms 12 gadiem
cicerons123456 rakstīja: nezinu kaa tu bet es eju uz arenu riigu lai izjustu to gaisotni taa saucamo hokeja atmosferu ,jo stipri daudz tur neuzspeej redzet dzivajaa,bet muusu (liidzjuteeju )radiitaa atmosfeera uzladee mani uz kadu laiku.un par to es maksaaju kaa arii par telefona ladeshanu,(tev kautkadi taadi piemeeri laikam vajadziigi
Izbraukuma spēlēs arī ģinamkai līdzi brauksi, arēnas gājēj? Cik saprotu, lielākā daļa izbraukuma spēļu tiks rādītas pa VSB ko te tiešām redz tikai ap 15-20%... par to jau arī te liela daļa tagad cepjas...

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 10:50, pirms 12 gadiem
BTW - SA+ vakar viens raksta, ka nospļāvies un pasūtījis Viasatu. Tur operators teicis, ka vakar viņus vienkārši gāžot apkārt pieteikumu daudzums.
Tā ka... tauta tomēr pavelkas...

     [+] [-]

, 2012-08-17 10:53, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Cik atceros VSB Lattelekomam kā sugai ir, bet tikai tajā Interaktīvajā TV pa atsevišķu samaksu (kaut kur pie 4(!!!) latiem) "bonusā" vēl saņemot nevienam nevajadzīgo golfa kanālu... Pie lielas vajadzības vienkāršāk tiešām varētu būt pa lēto nopirkt šķivi un galvu, kabeli (manā gadijumā vēl daisiku) un uzlikt (pašam) šķīvi uz Astru.... ilgtermiņā tas noteikti atmaksāsies nekā slēgties pie Lattelekoma vai vēl jo mazāk pie Viašrota!
Pēc tam kad Viasats zaudēja konkursā par virszemes apraides tiesībām LTC, viņiem ir ļoti "labas" attiecibas. Zēni apvainojās un tagad plēš par vienu kanālu 3,90Ls un tas Golfs ir tikai joks, lai neteiktu ka VSB kanāls LTC ITV ir dārgākais kanāls pasaulē. LTC golfu nemaz neprasija, tas nāca bonusā.

     [+] [-]

, 2012-08-17 10:55, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Izbraukuma spēlēs arī ģinamkai līdzi brauksi, arēnas gājēj? Cik saprotu, lielākā daļa izbraukuma spēļu tiks rādītas pa VSB ko te tiešām redz tikai ap 15-20%... par to jau arī te liela daļa tagad cepjas...
es esmu 150 km atalumaa no riigas takaa man tie gajieni nav biezhi reizi 2 menesii tas ir viens, bet par kadu (ģinamkai) tu runaa es nesaprotu , tas jums tur jaunajiem auninjiem kautkadi prikoli kuros mani neiesasti

  -4 [+] [-]

, 2012-08-17 11:09, pirms 12 gadiem
es ta pat rd speles iepriekseja sezona vairs daudz neskatijos, man sekosana lidzi rd beidzas kad riga ieradas rautukulio un piedavaja savu neskatamo antihokeju

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 11:16, pirms 12 gadiem
Bet vai tad ir iespēja, ka kaut kas var mainīties līdz sezonas sākumam? LTV7 tik tiešām jau ir nogrimis?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 11:21, pirms 12 gadiem
itkā tam viasatam būtu baigi labā kvalitāte, lai par viņu tik nenormāli lielu naudu maksātu. kā nāk kāda spēcīgāka vētra, lietus, vai zibens, tā sēdi kā jefiņš pie uzraksta, ka signāla traucējumi ir. labāk samaksāšu 50, vai cik tur santīmus par spēli priekš khl tv online, nekā mēnesī maksāšu tos 15, vai cik latus dēļ viena sūda kanāla. lai viņi aizrijas, fig man to vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-17 11:56, pirms 12 gadiem
Raksta autors ir kaut kāds dīvains
Kāpēc gan privāta kluba spēles obligāti būtu jāpadara redzamas bez maksas un sabiedriskajā TV? Kas gribēs redzēt, tie atradīs iespēju.

P.S. pat Anglijā, kur futbols ir svētums, Premjerlīgas spēles rāda SKY SPORTS (par maksu, protams).

     [+] [-]

, 2012-08-17 11:57, pirms 12 gadiem
Savickis vēl kaut ko spriedelē Savickis: «Dinamo» spēļu translācijas jautājums...

Var jau būt ka lēmums ir pieņemts, bet uz līguma vēl parakstu nav. Cilvēki pieņem lēmums, tik pat labi viņi arī tos atceļ.
Es jau nu neieteiktu skriet un grābt viasatu, viņiem to lēto ķīniešu lūžņu sapirkts kaudzēm, vajag nedaudz nogaidīt.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-17 12:05, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es jau nu neieteiktu skriet un grābt viasatu, viņiem to lēto ķīniešu lūžņu sapirkts kaudzēm, vajag nedaudz nogaidīt.
Kāda vispār jēga grābt to Viasat un maksāt x-padsmit latus mēnesī?
Ja mājās ir internets, tad taču var sadabūt to "share" pasākumu (vai kā nu to pareizi sauc). Jā, sākotnējais ieguldījums būs lielāks, bet pēc tam par 5 Ls mēnesī savā TV var skatīties, gan VSB, gan NTV+ kanālus, gan vēl simtiem kanālu.
Skaidrs, ka tas nav diez ko legāli, bet kam tagad viegli?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 12:18, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Kāda vispār jēga grābt to Viasat un maksāt x-padsmit latus mēnesī?
Ja mājās ir internets, tad taču var sadabūt to "share" pasākumu (vai kā nu to pareizi sauc). Jā, sākotnējais ieguldījums būs lielāks, bet pēc tam par 5 Ls mēnesī savā TV var skatīties, gan VSB, gan NTV+ kanālus, gan vēl simtiem kanālu.
Skaidrs, ka tas nav diez ko legāli, bet kam tagad viegli?
Tieši tā! Gudrākie ļaudis noteikti tā arī darīs! Pie kam Viasat Baltic šāre pie šarovikiem vidēji svārstās pie 2,8-3 $ (nevis latiem) pa mēnesi! Zinu kantori, kur ar visu viašrota Nordik paku - visiem Viasat Hokejiem (ar NHL), motoriem u.t.t. (protams arī Baltic ieskaitot) var dabūt pa 4$ mēnesī!

     [+] [-]

, 2012-08-17 12:26, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Kāda vispār jēga grābt to Viasat un maksāt x-padsmit latus mēnesī?
Ja mājās ir internets, tad taču var sadabūt to "share" pasākumu (vai kā nu to pareizi sauc). Jā, sākotnējais ieguldījums būs lielāks, bet pēc tam par 5 Ls mēnesī savā TV var skatīties, gan VSB, gan NTV+ kanālus, gan vēl simtiem kanālu.
Skaidrs, ka tas nav diez ko legāli, bet kam tagad viegli?
Tas atmaksājas gada laikā, šobrīd jau HD aparāts tādām lietām ir nopērkams pa 60 Ls, bet līgums ar viasatu jāslēdz uz diviem gadiem, tas ir apmēram 250-300 Ls.
Pēc līguma beigām to viasata aparātu var izmantot kā paliktni kaut kam, jeb izmest ārā. Viņš ir tā uztaisīts, ka ar viņu neko citu vispār nevar skatīties, es kad ieraudziju viņu kolēģei, biju stipri pārsteigts kādu mēslu šie pie ķīnieša uzražojuši, ar vecajiem vismaz nekodētos pēc līguma beigām varēja skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 12:34, pirms 12 gadiem
Lielākais zaudētājs no šā visa būs televīzijas skatītājs - ja Viasats nealgos Toļiku komentēt spēles, tad piekāšu šo pasākumu, jo hokejs pa tv bez Toļika ir nebaudāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 12:36, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Kāda vispār jēga grābt to Viasat un maksāt x-padsmit latus mēnesī?
Ja mājās ir internets, tad taču var sadabūt to "share" pasākumu (vai kā nu to pareizi sauc). Jā, sākotnējais ieguldījums būs lielāks, bet pēc tam par 5 Ls mēnesī savā TV var skatīties, gan VSB, gan NTV+ kanālus, gan vēl simtiem kanālu.
Skaidrs, ka tas nav diez ko legāli, bet kam tagad viegli?
Skaidrs, ka nav diez ko legāli, bet, kad iešu gar tavu mašīnu, paņemšu spoguļus. Kam tagad viegli-jādzīvo kaut kā ir. ok?

     [+] [-]

, 2012-08-17 12:48, pirms 12 gadiem
Jaunieši tak nav jāizdomā otrs velosipēds, kad Anglijā un citās valstīs vietējo futbolu sāka rādīt maksas kanāli, futbolu sāka daudz vairāk skatīties gan nelielās izklaides vietas, gan pa bariņiem mājās pie tiem, kam attiecīgais kanāls ir pieejams.

Savicka teikto, par to ka viss nav izlemts ieteiktu neņemt pārāk nopietni , viņš šeit izspēlē veco labo labā un sliktā policista stāstu. Lēmumu šajā jautājumā pieņem KHL un ja reiz Viasat to ir oficiāli paziņojis izskatās, ka viss ir izlemts oficiāli.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 12:50, pirms 12 gadiem
Beaut rakstīja: Skaidrs, ka nav diez ko legāli, bet, kad iešu gar tavu mašīnu, paņemšu spoguļus. Kam tagad viegli-jādzīvo kaut kā ir. ok?
Tad tas jau būs krimināli sodāms pasākums Tavā gadijumā, kas jau ir strikti atrunāts likumdošanā kamēr piem. par tādiem "šāres ņēmējiem"(nejaukt ar šares devējiem jeb "šarovikiem"), cik zinu, mūsu likumdošanā nekas nav teikts! Kas piedāvā lētāk no tā ņemu un man ir pie pakaļas vai tas ir viašrots, šmiašrots vai kāds ģaģa Vasja! Šāres devējus teorētiski gan varētu patramdīt, bet tie parasti atrodas Krievijā, Ukrainā u.t.t un serverus parasti tur vairākās valstīs līdz ar to viņus "iztramdīt" varētu būt diezgan problemātiski....

     [+] [-]

, 2012-08-17 12:53, pirms 12 gadiem
Ko čīksti? Tā nav traģēdija - tā darbojas biznesi.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 13:01, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Tad tas jau būs krimināli sodāms pasākums Tavā gadijumā, kas jau ir strikti atrunāts likumdošanā kamēr piem. par tādiem "šāres ņēmējiem"(nejaukt ar šares devējiem jeb "šarovikiem"), cik zinu, mūsu likumdošanā nekas nav teikts! Kas piedāvā lētāk no tā ņemu un man ir pie pakaļas vai tas ir viašrots, šmiašrots vai kāds ģaģa Vasja! Šāres devējus teorētiski gan varētu patramdīt, bet tie parasti atrodas Krievijā, Ukrainā u.t.t un serverus parasti tur vairākās valstīs līdz ar to viņus "iztramdīt" varētu būt diezgan problemātiski....
ā labi, pats tad neņemšu, palūgšu lai to izdara tas pats ģaģa urlāts, kas Tev tirgo tv saturu, lai noņem Tev spoguli un pārdod tad man par godīgi zemu cenu. čali, būtība nemainās - zagšana ir zagšana neatkarīgi no tā, vai tas ir ierakstīts likumā vai nē.

tikai tautā kkā zagt no lielām korporācijām (satura devēji) vai valsts ir ok, tikai nesaprotot, ka būtībā tomēr čakarējam tāpat paši sevi

  +3 [+] [-]

, 2012-08-17 13:04, pirms 12 gadiem
Labs komentārs pie šī raksta - 100% piekrītu !

Gints Loperfelds

Dzīvē viss nāk atpakaļ. Viss bija skaisti, arī es sākumā fanoju par Rīgas DInamo, pirmās 2 sezonas. Trešajā sezonā jau sāku aizdomāties, ka es vairs nelecu pilnā rīklē gaisā pie katriem vārtiem, tad pieķēru sevi pie domas, ka mani vairs nespēj aizraut tas Dinamo. Tad sāku domāt, ka pagaidiet, Dinamo reāli ir sačakarējis visu Latvijas sezonālo sportu kopumā. Viss krējums tiek nosmelts sev. Kaut vai tas pats basketbols, cilvēki vairs nenāk, kādreiz Arēnas bija pilnas un atmosfēra kolosāla. Labi var runāt par vīriem ar kuriem tur raksta dzeltenā prese, ka izklaidējas tur un tur, bet sieviešu izlase? Mūsu sieviešu izlasei divi gadi atpakaļ bija tāds atbalsts arēnā kvalifikācijas spēlēs, bet kopš Dinamo uzņem apgriezienus, tā arēnā šovasar izlases spēlēs bija labi ja pie vienu tūkstoša skatītāju. Un dāmas jau nu neko nav noziegušās! Arī tie paši vīri, lai arī atpūšas utt, toties tas pats VEF Rīga startē ļoti augsta līmeņa turnīros, sniedzot iespēju vērot augstas klases basketbolu te pat Rīgā. Bet uzvari vai zaudē, cilvēki vairs nenāk, jo krējums ir nosmelts. Šķiet, ka tagad civlēkiem pamazām sāk atvērties acis no šī sapņa, kad komercpolitika sāk lauzties pa visiem caurumiem, kas ietekmēs visus Rīgas Dinamo līdzjutējus. Kā lasu šeit, tad daudzi jau apsver domu par hokeju neinteresēties Dinamo sakarā, kas, manuprāt, ir pareizais solis, lai visi citi sporta veidi spētu pamazām pamazām, bet celt savu līmeni, popularitāti, jo bez atbalstītājiem un līdzjutējiem jau komandu sports nevar ilgstoši pastāvēt un attīstīties.
Tāpat mēs redzam, ka Dinamo komandas projekts nes arvien negatīvākas iezīmes izlases sakarā. Kā nupat izteicās Artūrs Irbe, tad spēlētāji ir izlutināti, visu sezonu viņi ir atēdušies to hokeju, viņiem uzmanības ir tik daudz un slavas, cik savā mūžā nav bijis, viņiem izlase paliek vienaldzīga, un to nevar noliegt. Tie bija Irbes vārdi, un jāpiekrīt tam vien ir. Ir labi, ka ir augsta līmeņa komanda, tomēr jābūt sistēmai, samērībai..

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 13:31, pirms 12 gadiem
Beaut rakstīja: tikai tautā kkā zagt no lielām korporācijām (satura devēji) vai valsts ir ok, tikai nesaprotot, ka būtībā tomēr čakarējam tāpat paši sevi
Varbūt lai tās "korporācijas" vispirms iemācās parasto tautu cienīt un zina kaut kādu mēra sajūtu, jo dotajā momentā tām "korporācijām" ir tikai viens mērķis kā tā smagāk aptīrīt savus klientus! Diez kur mēs ņemot šāri kaut ko zogam? Mēs tikai ņemam to šāri no šarovika par tiešām atbilstošām cenām kādām viņām reāli vajadzētu būt, jo korporācijas plēš 10X dārgāk no klientiem nekā reāli to varētu darīt! Kamēr šaroviks teorētiski arī nezog, jo viņš tās visas pakas no TV operātoriem LEGĀLI PĒRK!!! Un tikai pēc tam "sadala uz galviņām" ar interneta starpniecību (te arī ir tas vārds -share) arī pārējiem saviem šāres ņēmējiem iekasējot no viņiem parasti 8-10X zemāku maksu nekā viņš pats ņem to pakalpojumu no TV operātora, bet kopumā protams viņam tas viss tāpat atmaksājas, jo to šāres ņēmēju nav 1 vai 10, bet ir parasti ir pie pāris (citreiz pat pārdesmit) štukām (skatoties kāds šaroviks un cik sen strādā)! Tā ka teorētiski te neviens nezog šī vārda tiešā nozīmē un nav tā ka šaroviks tur kaut ko "ķiharā" no operātoriem "sūknētu" nost! Viņš visu pērk legāli, bet tad attiecīgi arī dalās ar citiem šāres gribētājiem bieži vien ņemot vien diezgan smieklīgu un simbolisku samaksu(1-8$ robežās atkarībā no tā ko ņem)! Tas tā - bija īss ieksats nezinātājiem šāres lietās... Šaroviki ir kā tirgus līdzsvars alkatīgajiem TV operātoriem!

     [+] [-]

, 2012-08-17 13:35, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Varbūt lai tās "korporācijas" vispirms iemācās parasto tautu cienīt un zina kaut kādu mēra sajūtu, jo dotajā momentā tām "korporācijām" ir tikai viens mērķis kā tā smagāk aptīrīt savus klientus! Diez kur mēs ņemot šāri kaut ko zogam? Mēs tikai ņemam to šāri no šarovika par tiešām atbilstošām cenām kādām viņām reāli vajadzētu būt, jo korporācijas plēš 10X dārgāk no klientiem nekā reāli to varētu darīt! Kamēr šaroviks teorētiski arī nezog, jo viņš tās visas pakas no TV operātoriem LEGĀLI PĒRK!!! Un tikai pēc tam "sadala uz galviņām" ar interneta starpniecību (te arī ir tas vārds -share) arī pārējiem saviem šāres ņēmējiem iekasējot no viņiem parasti 8-10X zemāku maksu nekā viņš pats ņem to pakalpojumu no TV operātora, bet kopumā protams viņam tas viss tāpat atmaksājas, jo to šāres ņēmēju nav 1 vai 10, bet ir parasti ir pie pāris (citreiz pat pārdesmit) štukām (skatoties kāds šaroviks un cik sen strādā)! Tā ka teorētiski te neviens nezog šī vārda tiešā nozīmē un nav tā ka šaroviks tur kaut ko "ķiharā" no operātoriem "sūknētu" nost! Viņš visu pērk legāli, bet tad attiecīgi arī dalās ar citiem šāres gribētājiem bieži vien ņemot vien diezgan smieklīgu un simbolisku samaksu(1-8$ robežās atkarībā no tā ko ņem)! Tas tā - bija īss ieksats nezinātājiem šāres lietās... Šaroviki ir kā tirgus līdzsvars alkatīgajiem TV operātoriem!
Nu gan, draudziņ, iebrauci auzās! Tas "devējs", kurš "nopērk legāli", tev piedāvā bez maksas? Vai tomēr "par simbolisku maksu" saviem klientiem, kas "citreiz ir pārdesmit štukas" ?
Apgaismo mani, ja kļūdos!

     [+] [-]

, 2012-08-17 13:43, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Nu gan, draudziņ, iebrauci auzās! Tas "devējs", kurš "nopērk legāli", tev piedāvā bez maksas? Vai tomēr "par simbolisku maksu" saviem klientiem, kas "citreiz ir pārdesmit štukas" ?
Apgaismo mani, ja kļūdos!
Bez maksas protams, ka neviens parasti nedod (ja neskaita tādu lietu kā "šara na šaru", kur šaroviki bieži vien na haļavu kādas pāris dienas šad tad pat nedēļas dod iespēju bez makas testēt savu šāri - servisa uzlabošanas nolūkos), bet par kādām pārdesmit štukām Tu te tagad murgo? Dārgākais ko esmu redzējis pie šarovikiem ir kaut kādi padsmit dolāri mēnesī par VIP paku.... kaut vidēji VIPi maksā ap 7-8$ mēnesī kas sanāk tie paši ~5Ls! Tik par tiem pieciem latiem tev nav viss pliks viasats, bet ir pieejamas kaut kādas padsmit TV pakas ar 5000-6000 kanāliem(atkarībā no tā cik šķivus ar cik galvām un uz kurieni esi sabāzis)!

  -2 [+] [-]

, 2012-08-17 13:44, pirms 12 gadiem
Beaut rakstīja: Skaidrs, ka nav diez ko legāli, bet, kad iešu gar tavu mašīnu, paņemšu spoguļus. Kam tagad viegli-jādzīvo kaut kā ir. ok?
Nu pamēģini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-17 13:49, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Bez maksas protams, ka neviens parasti nedod (ja neskaita tādu lietu kā "šara na šaru", kur šaroviki bieži vien na haļavu kādas pāris dienas šad tad pat nedēļas dod iespēju bez makas testēt savu šāri - servisa uzlabošanas nolūkos), bet par kādām pārdesmit štukām Tu te tagad murgo? Dārgākais ko esmu redzējis pie šarovikiem ir kaut kādi padsmit dolāri mēnesī par VIP paku.... kaut vidēji VIPi maksā ap 7-8$ mēnesī kas sanāk tie paši ~5Ls! Tik par tiem pieciem latiem tev nav viss pliks viasats, bet ir kaut kādas padsmit TV pakas ar 5000-6000 kanāliem!
Par "pārdesmit štukām" rakstīji pats: "...kopumā protams viņam tas viss tāpat atmaksājas, jo to šāres ņēmēju nav 1 vai 10, bet ir parasti ir pie pāris (citreiz pat pārdesmit) štukām (skatoties kāds šaroviks un cik sen strādā)!".
Un kā tad iedomājies - televīzijas pārraides tiesības iegūst tāpat vien, pa baltu velti? Domāju, ka ne...

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:01, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Par "pārdesmit štukām" rakstīji pats: "...kopumā protams viņam tas viss tāpat atmaksājas, jo to šāres ņēmēju nav 1 vai 10, bet ir parasti ir pie pāris (citreiz pat pārdesmit) štukām (skatoties kāds šaroviks un cik sen strādā)!".
Un kā tad iedomājies - televīzijas pārraides tiesības iegūst tāpat vien, pa baltu velti? Domāju, ka ne...
Ar tām "štukām" es domāju šaroviku klientus skaita ziņā (kuru skaits bieži vien ir mērāms tūkstošos, ja aktīvi darbojas reselleri, tad tie klienti varētu būt pat demitos tūkstošos)! Nevis cenas uz šāringu!

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:03, pirms 12 gadiem
Sliktākais ir fakts,ka pirmās trīs spēles,pēc Dinamo kalendāra sanāk izbraukumā!! Kur es peļauju labi ja redzēsim tikai 1 izbraukuma spēli iekš tv6

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:07, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Ar tām "štukām" es domāju šaroviku klientus skaita ziņā (kuru skaits bieži vien ir mērāms tūkstošos, ja aktīvi darbojas reselleri, tad tie klienti varētu būt pat demitos tūkstošos)! Nevis cenas uz šāringu!
Nu, protams, ka šaroviku klientus, kuri ir pārdesmit tūkstošos! Sanāk tā - viens nopērk legāli, bet pēc tam "pa lēto" nošārē pārdesmit tūkstošiem. Kā tad sanāk-kuram no tā ir peļņa? Pats minēji, ka mēneša maksa ir aptuveni Ls 5. Pareizinām ar "pārdesmit tūkstošiem... neslikti!
Jā, tā nav nekāda zagšana, tā ir tīrākā labdarība

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:09, pirms 12 gadiem
DR popularitāte jau tā ir kritusies pēdējā sezonā. Vēl jo vairāk, tautai sāk paradīties ar vien lielāka nepatika pret šo projektu (arī izlases kontekstā). Tie kam tas interesē, lai pērk Viasatu, pārējiem nav jāuzspiež "tautas" komanda.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-17 14:13, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Nu, protams, ka šaroviku klientus, kuri ir pārdesmit tūkstošos! Sanāk tā - viens nopērk legāli, bet pēc tam "pa lēto" nošārē pārdesmit tūkstošiem. Kā tad sanāk-kuram no tā ir peļņa? Pats minēji, ka mēneša maksa ir aptuveni Ls 5. Pareizinām ar "pārdesmit tūkstošiem... neslikti!
Jā, tā nav nekāda zagšana, tā ir tīrākā labdarība
Tā ir tā peļņa, kuru alkatīgās "korporācijas" savas alkatības pēc zaudē, bet kuru iekasē apķērīgi darboņi! Vari to saukt par zagšanu, laupīšanu vai labdarību, bet no tā jau šāri ņemt gribētāju mazāk nepaliks! Iespējams, ja kompānijām cenas būtu +/- šaroviku līmenī, tad pieļauju, ka liela daļa arī apsvērtu iespējas skatīties to visu legāli! Bet tagad visu nosaka tirgus! Kas piedāvā lētāk no tā ņemu! Visa aritmētika!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:21, pirms 12 gadiem
Nēsmu lielais KHL krievu komandu,vai finālsērijas fans,bet doma man vēl aizvien aizrauj........daži palikušie LV+ (ārzemnieki) (varbūt kādreiz ..kauss..

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:25, pirms 12 gadiem
Vienīgi vismz uz 3 sezonām mums kausu neredzēt

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:26, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Tā ir tā peļņa, kuru alkatīgās "korporācijas" savas alkatības pēc zaudē, bet kuru iekasē apķērīgi darboņi! Vari to saukt par zagšanu, laupīšanu vai labdarību, bet no tā jau šāri ņemt gribētāju mazāk nepaliks! Iespējams, ja kompānijām cenas būtu +/- šaroviku līmenī, tad pieļauju, ka liela daļa arī apsvērtu iespējas skatīties to visu legāli! Bet tagad visu nosaka tirgus! Kas piedāvā lētāk no tā ņemu! Visa aritmētika!
Skaidrs, ka visu nosaka tirgus! Bet kā tad tu domā - televīzijas nopērk sporta pārraides par kapeikām? Nē, taču - viss maksā naudu! Loģiski, ka tv grib atpakaļ ieguldīto+arī nopelnīt.
Un vispār es šo ņemšanos un Viasat apsaukāšanu nesaprotu.
Pirmkārt, ja runājam par virszemes Lattelekom televīziju - kurš tad nosaka to cenu par ekonomisko paku, kurā ir daudz pieminētais TV6?
Otrkārt, nav taisnība, ka Lattelekom interaktīvajā televīzijā VSB pieejams tikai kopā ar Golf TV par pieciem latiem. Nav tā - interaktīvajā tv ir Viasat paka, kurā bez VSB un Golf ir arī labi filmu kanāli oriģinālvalodā.
Un visbeidzot, es neesmu Viasat šķīvja īpašnieks - man ir Lattelekom, par ko maksāju aptuveni Ls 18 mēnesī (interaktīvā tv ar Viasat paku+internets).
Nevajag arī gānīt VSB programmu, tur ir visa kā laba diezgan.

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:27, pirms 12 gadiem
Ja nedaudz patinam filmu atpakaļ, līdzīga (protams, mazākos apjomos) neapmierinātība bija, kad SA+ sevi nopozicionēja kā maksas mediju. Atkal bija neapmierinātie, taču šodien nedzirdu, kā viņi sūdzas. Tāpat nav nācies dzirdēt SA+ pārstāvju žēlabas par ienākumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:34, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Tā ir tā peļņa, kuru alkatīgās "korporācijas" savas alkatības pēc zaudē, bet kuru iekasē apķērīgi darboņi! Vari to saukt par zagšanu, laupīšanu vai labdarību, bet no tā jau šāri ņemt gribētāju mazāk nepaliks! Iespējams, ja kompānijām cenas būtu +/- šaroviku līmenī, tad pieļauju, ka liela daļa arī apsvērtu iespējas skatīties to visu legāli! Bet tagad visu nosaka tirgus! Kas piedāvā lētāk no tā ņemu! Visa aritmētika!
ouuu, Tu to nopietni? Zemākas cenas? Tas pats Viasats pagājušā gadā strādāja ar 500K zaudējumiem! Protams, var efektivizēt, samazināt administrāciju utt, bet pamata izdevumus tāpat TV pakalpojumu sniedzējam rada maksa satura piegādātājiem jeb visiem tiem, kas rada saturu - miljoniem iesaistītu cilvēku t.sk. LV, kas strādā ziņu, radošajās aģentūrās, rakstnieki, scenāristi un 100 citas profesijas, par ko es nezinu - Tu zodz un apjāj visus šos cilvēkus. Nemaz nerunājot, ka Tu maksājot kkādam šarovikam, nemaksā nodokļus, bet importē pakalpojumu no kkādas Krievijas. Tāpat, teorētiski (par to gan es šaubos), TV operatori varētu arī nolaist cenas, ja pelēkais tirgus būtu mazāks. Tādi šaroviki reāli kropļo tirgu.

Taču no patērētāja viedokļa, protams, es visu saprotu - ja ir sarežģīti ar finansēm, visi līdzekļi labi. Bet nacionāla līmeņa sports tiešām būtu jārāda pa bezmaksas kanāliem, tas ir valsts interesēs

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:37, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Nu, protams, ka šaroviku klientus, kuri ir pārdesmit tūkstošos! Sanāk tā - viens nopērk legāli, bet pēc tam "pa lēto" nošārē pārdesmit tūkstošiem. Kā tad sanāk-kuram no tā ir peļņa? Pats minēji, ka mēneša maksa ir aptuveni Ls 5. Pareizinām ar "pārdesmit tūkstošiem... neslikti!
Jā, tā nav nekāda zagšana, tā ir tīrākā labdarība
Ai nu beidz, atradis arī ko aizstāvēt. Ja kāds lamā zviedru bankas, tad man ir neizpratne, par ko, viņiem viss līgumos ir precīzi bez šmaukšanās ir atrunāts, bet Viasats!!! Vai Tu zini kas vēl pirms pāris gadiem absolūts Latvijas čempions sūdzību skaita ziņā PTAC??? Tad iedomājies, tas nebija kāds liels telekomunikāciju uzņēmums vai vēl kāds liels pakalpojumu sniedzējs, tas bija VIASATS, neliela iestāde. LR1 kad bija uzaicināta darbiniece no PTAC un sākās jautājumu sadaļa, nevajadzēja pat nosaukumu saukt par ko viņi tūlīt runās, tā vietā bija smiekli, skaidrs par ko. Tās nebija dumju tantuku sūdzības, bet par to kā VIASATS atklāti krāpj un maldina klientus, es pats divus gadus biju viņu klients un labi zinu kā tas ir. Pirms līguma beigām speciāli gatavojos nepagarināt līgumu, visu izdariju kā prasīts, bet vienalga mani trīs mēnešus vazāja aiz deguna, visu laiku kāds viņu aizmārša "netīšām" aizmirsa mani atslēgt un atkal no jauna jāgaida mēnesi kad varēšu lauzt līgumu. Var jau teikt ka varēji tiesāties, nemaksāt, bet vai man ir vēlēšanās nokļūt kreditreformas nagos, laiks tiesāties!!! Tas viss ir simt reizes izmalts, paši viņi radija savu tēlu tad lai tagad maksā. Kapēc tie paši šārētāji dod pa galvu tiem kas uzsāk diskusijas par virszemes TV šārēšanu, tapēc ka viņus ciena, bet viasatu nav par ko. Jā tagad pēdējo pusotru gadu uzvedās tīri neko, cena liela, bet līguma punktus pēc PTAC prasības izlaboja, bet pirms tam desmit gadus kā uzvedās.
Vienā tehnoloģiju portālā bijusī darbiniece pat bija nopludinājusi lapeli kas jāstāsta klientam ja viņš grib lauzt līgumu, kā jāmuļķo, ar tekstu ar ko jūs runājāt, vai atvainojos laikam viņa ir kļūdijusies un nav jūs atzīmējusi.

     [+] [-]

, 2012-08-17 14:39, pirms 12 gadiem
Katrā ziņā es Nebūtu pārāk apmierināts,par spēļu pieaugumu iekš (V-sat) visu dienu KHL... pieaugums par 50% (No Way!) kaut kā iztikšu bez..........Home Games....mm

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:43, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Otrkārt, nav taisnība, ka Lattelekom interaktīvajā televīzijā VSB pieejams tikai kopā ar Golf TV par pieciem latiem. Nav tā - interaktīvajā tv ir Viasat paka, kurā bez VSB un Golf ir arī labi filmu kanāli oriģinālvalodā.
Nē.
Var dabūt arī atsevišķi tikai abus Viasat sporta kanālus. Tas maksā 3.92 Ls
Kopā ar filmu kanāliem tas maksā nepilnus 6 Ls.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:46, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ai nu beidz, atradis arī ko aizstāvēt. Ja kāds lamā zviedru bankas, tad man ir neizpratne, par ko, viņiem viss līgumos ir precīzi bez šmaukšanās ir atrunāts, bet Viasats!!! Vai Tu zini kas vēl pirms pāris gadiem absolūts Latvijas čempions sūdzību skaita ziņā PTAC??? Tad iedomājies, tas nebija kāds liels telekomunikāciju uzņēmums vai vēl kāds liels pakalpojumu sniedzējs, tas bija VIASATS, neliela iestāde. LR1 kad bija uzaicināta darbiniece no PTAC un sākās jautājumu sadaļa, nevajadzēja pat nosaukumu saukt par ko viņi tūlīt runās, tā vietā bija smiekli, skaidrs par ko. Tās nebija dumju tantuku sūdzības, bet par to kā VIASATS atklāti krāpj un maldina klientus, es pats divus gadus biju viņu klients un labi zinu kā tas ir. Pirms līguma beigām speciāli gatavojos nepagarināt līgumu, visu izdariju kā prasīts, bet vienalga mani trīs mēnešus vazāja aiz deguna, visu laiku kāds viņu aizmārša "netīšām" aizmirsa mani atslēgt un atkal no jauna jāgaida mēnesi kad varēšu lauzt līgumu. Var jau teikt ka varēji tiesāties, nemaksāt, bet vai man ir vēlēšanās nokļūt kreditreformas nagos, laiks tiesāties!!! Tas viss ir simt reizes izmalts, paši viņi radija savu tēlu tad lai tagad maksā. Kapēc tie paši šārētāji dod pa galvu tiem kas uzsāk diskusijas par virszemes TV šārēšanu, tapēc ka viņus ciena, bet viasatu nav par ko. Jā tagad pēdējo pusotru gadu uzvedās tīri neko, cena liela, bet līguma punktus pēc PTAC prasības izlaboja, bet pirms tam desmit gadus kā uzvedās.
Vienā tehnoloģiju portālā bijusī darbiniece pat bija nopludinājusi lapeli kas jāstāsta klientam ja viņš grib lauzt līgumu, kā jāmuļķo, ar tekstu ar ko jūs runājāt, vai atvainojos laikam viņa ir kļūdijusies un nav jūs atzīmējusi.
Droši vien, ka tā ir. Varbūt bija, varbūt ir joprojām, bet "pa lielam" tas lietas būtību nemaina - ja gribi skatīties profesionālo sportu, tas maksā naudu! Es tiešām neīdu, ka tagad KHL būs Viasatā, man po.
Jā, starp citu - kāpēc neviens nepieprasa bezmaksas internetu vienmēr un visur? Nav vēstniecības, pie kā nolikt ziedus un žēlabaini paīdēt?

  +3 [+] [-]

, 2012-08-17 14:48, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Labs komentārs pie šī raksta - 100% piekrītu !

Gints Loperfelds

Dzīvē viss nāk atpakaļ. Viss bija skaisti, arī es sākumā fanoju par Rīgas DInamo, pirmās 2 sezonas. Trešajā sezonā jau sāku aizdomāties, ka es vairs nelecu pilnā rīklē gaisā pie katriem vārtiem, tad pieķēru sevi pie domas, ka mani vairs nespēj aizraut tas Dinamo. Tad sāku domāt, ka pagaidiet, Dinamo reāli ir sačakarējis visu Latvijas sezonālo sportu kopumā. Viss krējums tiek nosmelts sev. Kaut vai tas pats basketbols, cilvēki vairs nenāk, kādreiz Arēnas bija pilnas un atmosfēra kolosāla. Labi var runāt par vīriem ar kuriem tur raksta dzeltenā prese, ka izklaidējas tur un tur, bet sieviešu izlase? Mūsu sieviešu izlasei divi gadi atpakaļ bija tāds atbalsts arēnā kvalifikācijas spēlēs, bet kopš Dinamo uzņem apgriezienus, tā arēnā šovasar izlases spēlēs bija labi ja pie vienu tūkstoša skatītāju. Un dāmas jau nu neko nav noziegušās! Arī tie paši vīri, lai arī atpūšas utt, toties tas pats VEF Rīga startē ļoti augsta līmeņa turnīros, sniedzot iespēju vērot augstas klases basketbolu te pat Rīgā. Bet uzvari vai zaudē, cilvēki vairs nenāk, jo krējums ir nosmelts. Šķiet, ka tagad civlēkiem pamazām sāk atvērties acis no šī sapņa, kad komercpolitika sāk lauzties pa visiem caurumiem, kas ietekmēs visus Rīgas Dinamo līdzjutējus. Kā lasu šeit, tad daudzi jau apsver domu par hokeju neinteresēties Dinamo sakarā, kas, manuprāt, ir pareizais solis, lai visi citi sporta veidi spētu pamazām pamazām, bet celt savu līmeni, popularitāti, jo bez atbalstītājiem un līdzjutējiem jau komandu sports nevar ilgstoši pastāvēt un attīstīties.
Tāpat mēs redzam, ka Dinamo komandas projekts nes arvien negatīvākas iezīmes izlases sakarā. Kā nupat izteicās Artūrs Irbe, tad spēlētāji ir izlutināti, visu sezonu viņi ir atēdušies to hokeju, viņiem uzmanības ir tik daudz un slavas, cik savā mūžā nav bijis, viņiem izlase paliek vienaldzīga, un to nevar noliegt. Tie bija Irbes vārdi, un jāpiekrīt tam vien ir. Ir labi, ka ir augsta līmeņa komanda, tomēr jābūt sistēmai, samērībai..
Jā, jā
Izņemsim no veikaliem pārtiku, cilvēki atgriezīsies pie dabas, sāks paši visu audzēt, lasīs sēnes, ogas.

Kas tad tie ir par mākslīgiem sportiem kas tā jāstutē? Es teiktu ka pat izcili dumš komentārs tam Gintsam Loperfeldam ja viņš kā konkurentu redz tikai RD. Konkurents ja kas tad ir arī labs laiks pludmalē, TV, internets u.t.t., mūsdienu globālajā pasaulē viss ir konkurence, ar lēto lidmašīnu sestdienā pat uz koncertu var ātri aizlidot turp un atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:50, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nē.
Var dabūt arī atsevišķi tikai abus Viasat sporta kanālus. Tas maksā 3.92 Ls
Kopā ar filmu kanāliem tas maksā nepilnus 6 Ls.
Varbūt, ka tā ir, nezinu. Kā jau teicu, maksāju Ls 18 mēnesī, par ko man ir internets un interaktīvā televīzija (visi LV kanāli, krievi, abi Eurosport, VSB un Golf, Tv1000, TV1000 Premium, TV1000 krievu un TV1000 Action). Man pietiek.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 14:56, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Droši vien, ka tā ir. Varbūt bija, varbūt ir joprojām, bet "pa lielam" tas lietas būtību nemaina - ja gribi skatīties profesionālo sportu, tas maksā naudu! Es tiešām neīdu, ka tagad KHL būs Viasatā, man po.
Jā, starp citu - kāpēc neviens nepieprasa bezmaksas internetu vienmēr un visur? Nav vēstniecības, pie kā nolikt ziedus un žēlabaini paīdēt?
Jā nu labas sporta pārraides visur labi maksā, itāļi futbolu par velti rāda tikai sēriju C un ja tā jānosauc ko vēl no populāriem sporta veidiem kāds rāda par velti, man pat grūti tā uzreiz atcerēties, laikam gandrīz neko, čehijā itkā CT4 kanāls vietējo hoķa čempi, nu ļoti maz ir FTA. Vācieši rāda ČL futbolā, bet tas nav gluži par velti, jo viņiem katrai ģimenei neatkarīgi skaties vai ne jāmaksā TV nodoklis.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 15:04, pirms 12 gadiem
petkins rakstīja: Skaidrs, ka visu nosaka tirgus! Bet kā tad tu domā - televīzijas nopērk sporta pārraides par kapeikām? Nē, taču - viss maksā naudu! Loģiski, ka tv grib atpakaļ ieguldīto+arī nopelnīt.
Un vispār es šo ņemšanos un Viasat apsaukāšanu nesaprotu.
Pirmkārt, ja runājam par virszemes Lattelekom televīziju - kurš tad nosaka to cenu par ekonomisko paku, kurā ir daudz pieminētais TV6?
Otrkārt, nav taisnība, ka Lattelekom interaktīvajā televīzijā VSB pieejams tikai kopā ar Golf TV par pieciem latiem. Nav tā - interaktīvajā tv ir Viasat paka, kurā bez VSB un Golf ir arī labi filmu kanāli oriģinālvalodā.
Un visbeidzot, es neesmu Viasat šķīvja īpašnieks - man ir Lattelekom, par ko maksāju aptuveni Ls 18 mēnesī (interaktīvā tv ar Viasat paku+internets).
Nevajag arī gānīt VSB programmu, tur ir visa kā laba diezgan.
Interaktīvā TV :: Televīzija :: Lattelecom
Pievērs uzmanību tur viasat sporta pakai un tad runā! Ok, tagad ir arī kaut kādu jaunu viasata filmas + sports uztaisijuši (maksā pie 6 latiem), bet tur tak tāpat pa lielam nav nekā nav ko skatīties!!!! Es arī redzu gan to TV 1000 gan TV 1000 action, gan TV 1000 russkoje kino (sūdīgākais krievu kino kanāls! "Russkij iļuzion" un NTV+-sa "Naše novoje kino" ir 10X labāki! Cik viasatam ir HD kanālu? Cik zinu laikam neviena!!! 21. gadsimts aiz loga.... Piem. tādiem NTV+ ir ap padsmit HD kanāliem no kuriem 4-5 ir sporta kanāli! Tagad ar Trikolora Kinopokaziem HD ir jau arī 4 HD filmu kanāli! Un Tu vēl par kaut ko aizstāvi Viasat??? Es savā laikā biju legāls NTV+ klients (gadus 5-7), bet kad uzzināju to shēmu kā mēs te pārmaksājam mūsu satu kantoriem(faktiski par neko tik pat labi tu varētu stāvēt ar to NTV+ kartiņu un viņu tirgot), tad nospļāvos un paņēmu šari!!! Cik tad ilgi pārmaskāsi visādiem oficiāliem (bet patiesībā) kaktu kantoriem, ja tāpat tas viss pie mums nav legāli (nav NTV+ pārstāvniecības)?? Ta jau labāk maksā tam pašam kaktu ģaģam Feģam, kas tev vēl skidku iedos, ja ņemsi uz vairākiem mēnešiem....

  +1 [+] [-]

, 2012-08-17 15:31, pirms 12 gadiem
Beaut rakstīja: ouuu, Tu to nopietni? Zemākas cenas? Tas pats Viasats pagājušā gadā strādāja ar 500K zaudējumiem! Protams, var efektivizēt, samazināt administrāciju utt, bet pamata izdevumus tāpat TV pakalpojumu sniedzējam rada maksa satura piegādātājiem jeb visiem tiem, kas rada saturu - miljoniem iesaistītu cilvēku t.sk. LV, kas strādā ziņu, radošajās aģentūrās, rakstnieki, scenāristi un 100 citas profesijas, par ko es nezinu - Tu zodz un apjāj visus šos cilvēkus. Nemaz nerunājot, ka Tu maksājot kkādam šarovikam, nemaksā nodokļus, bet importē pakalpojumu no kkādas Krievijas. Tāpat, teorētiski (par to gan es šaubos), TV operatori varētu arī nolaist cenas, ja pelēkais tirgus būtu mazāks. Tādi šaroviki reāli kropļo tirgu.

Taču no patērētāja viedokļa, protams, es visu saprotu - ja ir sarežģīti ar finansēm, visi līdzekļi labi. Bet nacionāla līmeņa sports tiešām būtu jārāda pa bezmaksas kanāliem, tas ir valsts interesēs
Tās jau ir viņu problēmas, ka strādā ar zaudējumiem un nestrādā pie klientu piesaistes ar pieviclīgām cenām! Kas ir izdevīgāk? 10 klienti par 20 Ls vai 100 klienti par 5Ls? Laikam jau, ka pēdējais variants, bet viņiem tak vajag visu "skrūvēt" un "skrūvēt" pie fakta, un kā jau Agris te arī minēja, ka serviss un arī attieksme pret klientiem nebūt nav ne tā korektākā, ne godīgākā! Par pēdējo rinkopu runājot, ja arī es varētu atļauties maksāt tos 20Ls, tad kapēc man maksāt 20Ls, bet nevis piem. 2-3 Ls mēnesī? Oligarhs es neesmu! Ja būtu tad iespējams arī maksātu! Par "nacionālo sportu" gan piekrītu, jo ne visi tomēr te var atļauties kaut tos 5-10 Ls vēl izmest par TV it sevišķi, ja dzīvo laukos un ja vēl esi vecāka gadagājuma.... par to nez kapēc neviena no TV kompānijām (izņemot LTV) negrib padomāt!

     [+] [-]

, 2012-08-17 15:41, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Interaktīvā TV :: Televīzija :: Lattelecom
Pievērs uzmanību tur viasat sporta pakai un tad runā! Ok, tagad ir arī kaut kādu jaunu viasata filmas + sports uztaisijuši (maksā pie 6 latiem), bet tur tak tāpat pa lielam nav nekā nav ko skatīties!!!! Es arī redzu gan to TV 1000 gan TV 1000 action, gan TV 1000 russkoje kino (sūdīgākais krievu kino kanāls! "Russkij iļuzion" un NTV+-sa "Naše novoje kino" ir 10X labāki! Cik viasatam ir HD kanālu? Cik zinu laikam neviena!!! 21. gadsimts aiz loga.... Piem. tādiem NTV+ ir ap padsmit HD kanāliem no kuriem 4-5 ir sporta kanāli! Tagad ar Trikolora Kinopokaziem HD ir jau arī 4 HD filmu kanāli! Un Tu vēl par kaut ko aizstāvi Viasat??? Es savā laikā biju legāls NTV+ klients (gadus 5-7), bet kad uzzināju to shēmu kā mēs te pārmaksājam mūsu satu kantoriem(faktiski par neko tik pat labi tu varētu stāvēt ar to NTV+ kartiņu un viņu tirgot), tad nospļāvos un paņēmu šari!!! Cik tad ilgi pārmaskāsi visādiem oficiāliem (bet patiesībā) kaktu kantoriem, ja tāpat tas viss pie mums nav legāli (nav NTV+ pārstāvniecības)?? Ta jau labāk maksā tam pašam kaktu ģaģam Feģam, kas tev vēl skidku iedos, ja ņemsi uz vairākiem mēnešiem....
Ai, paliksim katrs pie sava - tu maksā ģaģam Feģam, es to nedarīšu.
Atcerēsimies, ka visa šī jezga sākās, kad paziņoja, ka PRIVĀTS hokeja klubs vairs nebūs redzams VALSTS televīzijā.
Ja kādam joprojām ir ilūzijas, ka iepriekšējās sezonas tas viss bija pa velti, tad viņš smagi kļūdās. Vairāk man nekā piebilstama nav. Peace!

     [+] [-]

, 2012-08-17 15:47, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Interaktīvā TV :: Televīzija :: Lattelecom
Pievērs uzmanību tur viasat sporta pakai un tad runā! Ok, tagad ir arī kaut kādu jaunu viasata filmas + sports uztaisijuši (maksā pie 6 latiem), bet tur tak tāpat pa lielam nav nekā nav ko skatīties!!!! Es arī redzu gan to TV 1000 gan TV 1000 action, gan TV 1000 russkoje kino (sūdīgākais krievu kino kanāls! "Russkij iļuzion" un NTV+-sa "Naše novoje kino" ir 10X labāki! Cik viasatam ir HD kanālu? Cik zinu laikam neviena!!! 21. gadsimts aiz loga.... Piem. tādiem NTV+ ir ap padsmit HD kanāliem no kuriem 4-5 ir sporta kanāli! Tagad ar Trikolora Kinopokaziem HD ir jau arī 4 HD filmu kanāli! Un Tu vēl par kaut ko aizstāvi Viasat??? Es savā laikā biju legāls NTV+ klients (gadus 5-7), bet kad uzzināju to shēmu kā mēs te pārmaksājam mūsu satu kantoriem(faktiski par neko tik pat labi tu varētu stāvēt ar to NTV+ kartiņu un viņu tirgot), tad nospļāvos un paņēmu šari!!! Cik tad ilgi pārmaskāsi visādiem oficiāliem (bet patiesībā) kaktu kantoriem, ja tāpat tas viss pie mums nav legāli (nav NTV+ pārstāvniecības)?? Ta jau labāk maksā tam pašam kaktu ģaģam Feģam, kas tev vēl skidku iedos, ja ņemsi uz vairākiem mēnešiem....
iedod saiti uz kaktu ģaģas Feģas shari

     [+] [-]

, 2012-08-17 15:50, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: iedod saiti uz kaktu ģaģas Feģas shari
10 ls un iedosim!

     [+] [-]

, 2012-08-17 16:03, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: iedod saiti uz kaktu ģaģas Feģas shari
Tev kādu? Labu vai lētu? Še Tev divas:
Кардшаринг || Доступная цена на Cтабильный...
https://www.sharavoz.tv/

Pirmā ir laba otrā ir lēta(āka)!

     [+] [-]

, 2012-08-17 16:09, pirms 12 gadiem
p.s. pirmajā ir viss Viasat (arī ar Nordic paku) pa 4$!

     [+] [-]

, 2012-08-17 16:36, pirms 12 gadiem
als rakstīja: p.s. pirmajā ir viss Viasat (arī ar Nordic paku) pa 4$!
Esi tik laipns, pastāsti tehnisko pusi, kā ierīkot šādu pasākumu.

     [+] [-]

, 2012-08-17 17:11, pirms 12 gadiem
Tikai lūdzu vīri, šāri apspriežam PM. Mazāk atklāti runāsim, ilgāk skatīsimies.

     [+] [-]

, 2012-08-17 17:18, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tikai lūdzu vīri, šāri apspriežam PM. Mazāk atklāti runāsim, ilgāk skatīsimies.
Tu jau arī čalim uz PM vari sīkāk visu pastāstīt kā nekā ilgāk visā tajā esi iekšā! Es jau īsumā uz PM viņam aizrakstiju, ko iesākumam vajag, lai vispār varētu kaut ko tur sākt ķimmerēt augšā.

     [+] [-]

, 2012-08-17 17:27, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Tu jau arī čalim uz PM vari sīkāk visu pastāstīt kā nekā ilgāk visā tajā esi iekšā! Es jau īsumā uz PM viņam aizrakstiju, ko iesākumam vajag, lai vispār varētu kaut ko tur sākt ķimmerēt augšā.
Tas ir labi ka uz PM, tehniskās detaļas šeit nevajag, mēs bootā arī caur puķēm runājam.
Domāju ka Tu pats jau pietiekoši zini un kā ar Tavu aparātu to visu izdarīt, esmu jau aizmirsis. Manējais ir kruts, bet iesācējam es neieteiktu, tas būs viens gimarojs.

     [+] [-]

, 2012-08-17 17:37, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas ir labi ka uz PM, tehniskās detaļas šeit nevajag, mēs bootā arī caur puķēm runājam.
Domāju ka Tu pats jau pietiekoši zini un kā ar Tavu aparātu to visu izdarīt, esmu jau aizmirsis. Manējais ir kruts, bet iesācējam es neieteiktu, tas būs viens gimarojs.
Nu skatoties, ko čalis grib! Varbūt, ka šis tieši arī kādu kruto verķi grib! Un fakts, ka tehniskās detaļas es te nevienam neiešu teikt! Uz PM lūdzu, bet tik varu brīdināt, ka tas pasākums ir diezgan darbietilpīgs un kopumā gana piņķerīgs, bet kopumā tas viss vēlāk atmaksājas! Krievu valodas zināšanas arī būtu vēlamas, jo ir kantori kur viss ir tikai krieviski...

     [+] [-]

, 2012-08-18 23:38, pirms 12 gadiem
Baltkom bonusaa pielika klaat Viasat Motor kanalu.

     [+] [-]

, 2012-08-19 20:40, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: BTW - SA+ vakar viens raksta, ka nospļāvies un pasūtījis Viasatu. Tur operators teicis, ka vakar viņus vienkārši gāžot apkārt pieteikumu daudzums.
Tā ka... tauta tomēr pavelkas...
Plika d... no operatora puses. Reklāmas triks, lai tikai iedrošinātu drauģeļus arī pieslēgties