Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Krievija - Kanāda (Savstarpējo spēļu statistika)

Krievija - Kanāda (Savstarpējo spēļu statistika)
Astoņas zvaigznes uz Krievijas hokeja formas apzīmē 8 izcīnītus Olimpiskos zeltus!

Izglītojam jaunatni!

Nacionālo izlašu savstarpējo spēļu statistika:

1. Krievija - Kanāda http://wildice.ru/p/1/ch/all/team1/RUS/team2/CAN
Punktu sadalījums (63 pret 35)

2. PSRS - Kanāda http://wildice.ru/p/1/ch/all/team1/URS/team2/CAN
Punktu sadalījums (143 pret 26)

  -1 [+] [-]

, 2013-11-16 21:37, pirms 11 gadiem
Salīdzini šo PČ punktu zadalījumu un olimpisko spēļu punktu sadalījumu, jo uz Pč Kanāda reti savāc +/- optimālu sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 21:37, pirms 11 gadiem
Un tu ar to gribi teikt ka Sočos finālā būs Kanāda - Krievija?
Es vismaz tādu zemtekstu tam saskatu Jo nu gaidi jau to 9 zeltu Krievijai No izglītošanas viedokļā varēji piebilst ka Krievijas izlasei sudrabs bija 1994 gadā un bronza 1998 Nagano spēlēs Un kopš ta laika olimpiādēs tukšums...
Nez es personīgi lieku uz Kanādu,Zviedriju,ASV,Somiju,Krieviju plus varētu izšaut kāda valsts no kuras neko negaida Ka pagājušajā čempī Šveicieši sita visus pēc kārtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 21:42, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Salīdzini šo PČ punktu zadalījumu un olimpisko spēļu punktu sadalījumu, jo uz Pč Kanāda reti savāc +/- optimālu sastāvu
Un netā jau var palasīt kā krievi lamājās pie tās apkaunojošās 7:3 spēles you tube video Ka kanādiešus gaida nāve
P.S. Problem? Olimpiādēs jaunāko laiku vēsturē 2x ir tikušās vienreiz 2:0 ceturdaļfinālā uzvarēja Krievijas izlase,bet zaudēja bronzas spēlē čehiem...
2x Kanāda labi zināmajā spēlē sasita ar 7:3 un finālā 3:2 vinnēja ASV

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 21:44, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Nē, nebūšu šoreiz tāds trollis. Tāds fināls var sanākt, bet pēdējā laikā kāda no valstīm izkrīt vēl pirms fināla. Protams, ka vēlos, lai paņem 9. zeltu. Jebkurā gadījumā būs daudz labāk kā Vankūverā, kur bija pilnīga izgāšanās. Kanāda togad bija labāka, bet krievi bija nožēlojami. Visi centās, bet bija neitralizēti ar Bikova shēmām. Kanādai bija ne tikai dream team, bet "komanda" un nenormāla motivācija uzvarēt mājās. Līdz tam viņiem diez ko spoži negāja .
Nu tas gan jā Vnk netā palasot zinu to nu ka Krievijas izlasei ir vēlme atriebties Un tada jau butu jebkurai izlasei,ņemot ka mājas čempis Bet tur piekrītu ka Krievijas izlase varētu būt mobilizetāka Lai gan nu jā tās majas sienas var nospēlēt dažādu lomu Kā vesture rāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 21:53, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Runāju skaipā ar vienu kanādieti. Viņiem kā zināms dzīve ir hokejs, bet pa īstam to sapratu tikai sarunā ar viņu . Arī PČ viņi ļoti gaida un ļoti pārdzīvoja zaudējumu Kvebekā. Viņš teica, ka tās ir muļķības jeb vnk nereāli, ka Kanāda negribētu uzvarēt PČ. Sastāvu viņi savāc kādu var un cīnās. Viņš izteica arī cieņu pret Krievijas hokeju un tas man pat uzreiz izraisīja arī cieņu pret Kanādas izlasi. Žults, žults, bet cilvēki tur no tiesas mīl hokeju - vai tur krievs spēlē, vai kanādietis. Viņi pat skatās KHL labākos momentus, jo tos viņiem regulāri rādot. Parādīju viņam Radulova golu pirms traumas, viņš to jau zināja no galvas .
Man ar viens pazīstams džeks kaut kādas apmaiņas programmas ietvaros bija aizlaidis uz Kanādu padzīvot,un nu jā šis ar tur izstāstīja kā mainījis esot uzskatus...ja viņš pirms tam domājis esot ka mums esot hokeja trakums,tad tas kas notiek Kanādā esot vnk.nenormāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 22:20, pirms 11 gadiem
Nu nedabūs Krievi zeltu, uzbrukums protams iespaidīgs(Nav labāks par Kanādas) Aizsardzība vāja(Gaismas gadu atālumā no kanādas līmeņa) Vartsargi Krieviem ir daudz labu vārtsargu, bet nav izteikta nr1(Tā pat kā Kanādai)

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 22:26, pirms 11 gadiem
Kanādas un ASV profesionāļi jeb NHL spēlētāji tak olimpiskajās spēlēs pirmo reizi spēlēja kkad deviņdesmitajos gados, tāpēc ir muļķigi salīdzināt olimpiskos zeltus šo izlašu starpā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 22:39, pirms 11 gadiem
Nekas nebūs saldāks, kā Krievi savu slāvu plātību varēs norīt ar negaršigu spirtotu viru! Būs tev sarkanā armija

     [+] [-]

, 2013-11-16 22:42, pirms 11 gadiem
Vienigais kas man mac bazas par Usa un Kanadas izlasem ir tas vai vinji spes aprast ar lielo laukumu!

  -2 [+] [-]

, 2013-11-16 22:46, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vienigais kas man mac bazas par Usa un Kanadas izlasem ir tas vai vinji spes aprast ar lielo laukumu!
Nedomāju ka tur būs baigā problēma, drīzāk jasatraucās lai Aizermens neizdomā savākt bariņu veterānu, ar skaļiem uzvārdiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-17 03:45, pirms 11 gadiem
"Izglītojam jaunatni" Šitas laikam būs jābūrkmārko pie anekdotēm

A es domāju, ka latvieši tādi meža dīvaiņi, bet krievi acīmredzot vēl tizlāki ar savām 8 zvaigznēm.
Man tikai interesē, vai autors šito uztver nopietni (tātad - idiots), vai arī tikai troļļo, apzinoties, ka reāli visas tās 8 zvaigznes un savstarpējo spēļu statistika ir miskastē metama. Tiešām ceru, ka otrais variants.

Nu autor? Kā tur i?

  -2 [+] [-]

, 2013-11-17 04:24, pirms 11 gadiem
Vēl labāk. Saraksts pat nav tāds, kur n-tās pseido spēles samiksētas ar īstajām. Īstās pat ir izņemtas ārā!

Autoriņ, manu rupucīti... Ja krieviņu izlasē spēlē visi labākie profiņi (kuriem uztaisa falšos dokumentus, ka tur tjipa baigais fabrikas strādnieks), kanādiešiem viss ir pēc noteikumiem un profiņi nespēlē - nu kādi tur 8 zelti, lol
vienīgās īstās spēles ir kanādas kauss, supersērija, kā arī jauno laiku olimpiskās spēles. Tikai tur sacentušies labākie, tikai tur var noteikt īstos spēku samērus. Starp citu, krieviem nemaz nav jākaunas, turējušies ir labi, bet pārsvars vienalga Kanādas pusē.

Arī mūsdienās - jau kuro gadu, kamēr labākie spēlē hnl finālsēriju, tavs profila varonis spiests braukt uz otršķirīgu turnīru un tur tēlot karali Bet, protams, pie statistikas tak ierakstās, ka kanādiešus vinnējuši, hahaha.
olimpiādēs ir 1:1. turīnā krieviņi, vankūverā kanādieši. Normāli.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 14:01, pirms 11 gadiem
Nu jā, protams, aizmirsu pieminēt - tas 1:1 ir tikai savstarpējās spēlēs. Zeltos, protams, 2:0 Kanādas labā (Soltleiksitija un Vankūvera)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-11-17 16:20, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Kāds sadrukā 3 komentārus, lai kaut ko pierādītu, bet paliek par muļķi, jo priekšā ir reāla statistika (fakti). Latvieši vienmēr asocēsies ar to, ka mēģina sagrozīt vēsturi, bet paši pat savu nezin, kur nu vēl krievu.
Ko tieši tu nesaprati šajos komentāros un tieši kas ir sagrozīts?
Ta mazums, kas idiotam asociējas

Fakti ir tādi - PSRS izlase situsi Kanādas otro, trešo, desmito izlasi.
Ja skaita tikai spēles un turnīrus, kur arī Kanāda bijusi stiprākajā sastāvā - pārsvars nenoliedzami ir Kanādai.

TEV KAS PRET ŠO IEBILSTAMS? Un ja ir - tad kas konkrēti?

Zinot, ka īstajās spēlēs ir mīnusā, bet skaitīt statistiku pret Kanādas amatieriem - pilnīga lūzeru psiholoģija. Gluži kā ziemeļkorejā - visa pasaule apņirdz, bet vienalga turpina malt savu, kamēr paši tam notic.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-17 16:32, pirms 11 gadiem
īsāk sakot, vēstures zinātāj, izglītojies:

Canada Cup - Wikipedia, the free encyclopedia
Tulkoju skaidrojumu - turnīrs tika izveidots, lai apmierinātu pieprasījumu pēc ĪSTA pasaules čempionāta, kur spēlētu visi labākie, neatkarīgi no statusa - vai profiņs, vai amatieris.
Rezultātus vari apskatīties pats.
Rezultātus 4 olimpiādēs, sākot ar Nagano, arī vari apskatīties pats

Un to savu statistiku vari izprintēt un lietot kā tualetes papīru - tieši tik vērtīga tā ir. Bet krieviņš jau ir krieviņš - turēsies līdz pēdējam ar savu demagoģiju, kaut ar realitāti tam nekāda sakara. wannabe hokeja karaļi
Visu gaišu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 18:59, pirms 11 gadiem
Kanaadaaa hokejs taas ir tradiicijas kur katrs kanaadietis iziet tam cauri un paliek tikai tie kas miiil hokeju....pat siikie nemaak slidot bet jau speelee speeles .....ciinnaspars ko vinni grib redzeet ja taa nav tad nekaa.....dziivesstils katram kanaadietim ir darbs un hokejs.....vienkaarssii crazy....respect taadiem kas liidz NHL izsitas latviessiem jo no kanaadas skatpunkta skatoties nereaali no latvijas tikt liidz NHL....viens man nav saprotams ar taadu ziemu kaa latvijaaa uz katra stuura vajadzeeeja buut ledus laukumiem.....

  -2 [+] [-]

, 2013-11-17 19:26, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Ko tieši tu nesaprati šajos komentāros un tieši kas ir sagrozīts?
Ta mazums, kas idiotam asociējas

Fakti ir tādi - PSRS izlase situsi Kanādas otro, trešo, desmito izlasi.
Ja skaita tikai spēles un turnīrus, kur arī Kanāda bijusi stiprākajā sastāvā - pārsvars nenoliedzami ir Kanādai.

TEV KAS PRET ŠO IEBILSTAMS? Un ja ir - tad kas konkrēti?

Zinot, ka īstajās spēlēs ir mīnusā, bet skaitīt statistiku pret Kanādas amatieriem - pilnīga lūzeru psiholoģija. Gluži kā ziemeļkorejā - visa pasaule apņirdz, bet vienalga turpina malt savu, kamēr paši tam notic.
Reta reize ,kad tev piekrītu.