Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Šuplers spēlē ar manu materiālu"

Znaroks: "Šuplers spēlē ar manu materiālu"
Oļegs Znaroks
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlases un Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) kluba "HK MVD" galvenais treneris Oļegs Znaroks nosaucis galvenos iemeslus, kāpēc viņa trenētā komanda zaudējusi Mitišču "Atlant", kā arī izteicis savas domas par Latvijas izlases izredzēm Vankūverā.

"Puiši šodien ļoti labi spēlēja, tikai nedaudz nepaveicās," šādi Znaroks raksturoja spēli pret Mitišču "Atlant". Par piedzīvotā zaudējuma galveno iemeslu viņš min pretinieku vārtsarga labo sniegumu. Tāpat Znaroks kritizēja arī dažus savas komandas uzbrucējus, kuri liekot viņam vilties.

Komentējot Juliusa Šuplera izteikumu, ka Latvijas izlase Vankūverā varētu nostartēt ne sliktāk kā Znaroka trenētā "HK MVD" KHL regulārajā čempionātā, Latvijas izlases galvenais treneris bija diezgan skeptisks: "Nu ko, paskatīsimies. Latvijas izlasei tomēr ir zināmas problēmas - mums ir tikai viens spēlējošs vārtsargs un tikai trīs labi centra uzbrucēji. Kas attiecas uz Šupleru, viņam būtu grēks žēloties - puse viņa komandas ir mana izlase. Viņš spēlē ar manu materiālu; visus viņa puišus es pazīstu no laika, kad viņiem bija 14 gadi."

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

+148 [+] [-]

, 2010-02-02 14:21, pirms 14 gadiem
Kāpēc liekas viņam ir maza dusma par to ka Karsums neaizbrauca uz MVD

 +40 [+] [-]

, 2010-02-02 14:21, pirms 14 gadiem
Es domaju Shuplers ir pateicigs

 +91 [+] [-]

, 2010-02-02 14:23, pirms 14 gadiem
.. un Šuplers sagatavo tev materiālu , atliks tikai noslīpēt kantītes ..

 +80 [+] [-]

, 2010-02-02 14:23, pirms 14 gadiem
nu cerēsim, ka Šuplera prognoze par Vankūveru piepildīsies
Slēpts komentārs: Ese Ller

 +41 [+] [-]

, 2010-02-02 14:24, pirms 14 gadiem
Znaroks atbildi parādā nepaliks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +55 [+] [-]

, 2010-02-02 14:26, pirms 14 gadiem
Ese Ller rakstīja: Diez vai... Karsums ne tuvu nav tas Karsums, kursh bija dazhus gadus atpakalj! Vnk Znarokam patiik palieliities
es domāju ja Karsums būtu MVD, tad Oļegs ar Hari no viņa iztaisītu KHL cienīgu snaiperi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-02-02 14:28, pirms 14 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: es domāju ja Karsums būtu MVD, tad Oļegs ar Hari no viņa iztaisītu KHL cienīgu snaiperi
trenētu un iztrenētu tādu ta ka turies ^_^
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Djokovic
Slēpts komentārs: Ese Ller

  -4 [+] [-]

, 2010-02-02 14:31, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Kāda tad ir tā Jūļa prognoze?interesanti būtu palasīt!
Es nezinu, kur sportbox to izrāva. Gan jau, ka nekādas prognozes nav, vienkārši kāds žurnālists kādā interviijā uzjautāja par Latvijas izredzēm un Jūlis atbildēja.

 +30 [+] [-]

, 2010-02-02 14:33, pirms 14 gadiem
Jā, veiksminieks Šuplers ticis pie puišiem, kurus Znaroks pazīst no 14 gadu vecuma...
Es moš arī esmu veiksminieks, jo vakar redzēju klātienē kā spēlē čaļi, kurus Znaroks pazīst no 14 gadu vecuma Paldies Znarok, ka tu viņus pazīsti!!!

 +12 [+] [-]

, 2010-02-02 14:34, pirms 14 gadiem
Djokovic rakstīja: ''mums ir tikai viens spēlējošs vārtsargs un trīs labi uzbrucēji''

Nez kuri ir tie trīs uzbrucēji?Karsums?,Dārziņš?,Rēdlihs?,Janka Sprukts?,Vasiļjevs?
Nav jābūt hokeja profesoram, lai saprastu, ka runa ir par 3 labiem centra uzbrucējiem!

  +6 [+] [-]

, 2010-02-02 14:35, pirms 14 gadiem
ja katrs saks uzskaitit savu matrealu tad kam pieder matreals no NHL!tizls bazars no znaroka puses!

 +35 [+] [-]

, 2010-02-02 14:39, pirms 14 gadiem
julija matreals met jau vairak par 30.goliem,gan khl dan NHL,bet vinsh ar to neplatas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Djokovic
Slēpts komentārs: Djokovic

 +13 [+] [-]

, 2010-02-02 14:53, pirms 14 gadiem
Sākās....kā tad visus puišus vins pazīstot no 14 gadu vecuma, ko var tā pļūtīt. Kad Dārziņam bija 14 gadi tad Znaroks vēl malās pa Vācijas zemākajām līgām un vispār nezināja ka tāds Dārziņš spēlē hokeju. Bet Znarokma jau patīk visu laiku šitādā garā visādu huiņu izdomāt.

 +24 [+] [-]

, 2010-02-02 14:53, pirms 14 gadiem
Oljeg, Oljeg, pietiek palasiit insport.lv, lai saprastu, ka nevis Juulis speelee ar Tavu materiaalu, bet gan juus visi speeleejat ar Pastes materiaalu

  -2 [+] [-]

, 2010-02-02 14:54, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Apdalītais. Skaidrs, ka uzrakstīts ir neprecīzi. Znaroks runā par CENTRA uzbrucējiem!!!!!!! Un ne pirmo reizi!
Sportboxā bija rakstīts UZBRUCĒJI. Man jau arī liekas, ka runa iet par centra uzbrucējiem. Bet es neesmu Znaroks, lai labotu viņa teikto

 +10 [+] [-]

, 2010-02-02 15:01, pirms 14 gadiem
Nu, tad noskataties kaut vai šo interviju, kur Znaroks piemin izlases vājās vietas- viens vārtsargs un 3 centra uzbrucēji(ap2:40)

Video: Intervija ar Oļegu Znaroku

Ieteikums autorei- nevajag visu uzskatīt par patiesību, ko raksta krievu mediji. Znaroks nekad mūžā neatļautos pateikt, ka mums ir tikai 3 labi uzbrucēji!!! Tu taču esi vadošā sporta portāla žurnāliste, nevis tulks! Sazinies ar Oļegu un pajautā, viņš tādai jaukai meitenei nespēs atteikt!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 15:02, pirms 14 gadiem
Butu jau super - velkot paraleles, otra vieta grupa

 +22 [+] [-]

, 2010-02-02 15:12, pirms 14 gadiem
nevajag tomēr aizmirst, ka tieši pie Šuplera, dinamo sastāvā, Rēdlihs, Dārziņš, Cipulis u.c. sākā spēlēt tieši tik labi kā tagad. Domāju neviens nenoliegs KHL un Dinamo nozīmi šo zēnu izaugsmē
Slēpts komentārs: Trieciens

  +3 [+] [-]

, 2010-02-02 15:18, pirms 14 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Kāpēc liekas viņam ir maza dusma par to ka Karsums neaizbrauca uz MVD
Karsums tur neizturētu konkurenci!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 15:21, pirms 14 gadiem
Djokovic rakstīja: ''mums ir tikai viens spēlējošs vārtsargs un trīs labi uzbrucēji''

Nez kuri ir tie trīs uzbrucēji?Karsums?,Dārziņš?,Rēdlihs?,Janka Sprukts?,Vasiļjevs?
un tikai trīs labi centra uzbrucēji.

lasit jamacas Tev vel!!Lai te negrozitu visu!!

     [+] [-]

, 2010-02-02 15:22, pirms 14 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Kāpēc liekas viņam ir maza dusma par to ka Karsums neaizbrauca uz MVD
varbūt tāpēc, ka vajadzēja lasīt oriģinālu sportbox.ru! Es, piemēram nekad nelasu esporta, atrodu tāpat un izlasu oriģinālā, pieriebies jau lasīt nahaļavu iegzieztus tekstus, kur zūd jēga, vai rodas pārpratumi, kā dažam labam šajā rakstā! Nesaku, ka šeit vainīga vien neprofisionalitāte, bet vispār ir grūti, jo vārds vārdā nevar iztūlkot un tad jau sākas interpretācijas...

  +5 [+] [-]

, 2010-02-02 15:25, pirms 14 gadiem
man patiesībā neikās pārāk smalki, kā znaroks, starp rindiņām, paskaka ka Šuplers neko nerubī un visa latvijas hokeja panākumi ir uz viņa pleciem

  +7 [+] [-]

, 2010-02-02 15:26, pirms 14 gadiem
Lai nu kas, bet bravūras Znarokam netrūkst! Tas labi, tātad ir savas ambīcijas un veselīga godkāre. Tātad - neļaus Latvijas izlasei OS tirināties "visu vai galīgi neko bumbulētāju" stilā.

Gaidām kas būs Dinamo - Vitjaz spēlē

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 15:27, pirms 14 gadiem
lielīšanās neizdaiļo nevienu

 +10 [+] [-]

, 2010-02-02 15:27, pirms 14 gadiem
nu a kaapec BLJIIIIINNNNNNNN ....Lipmans nevar nokartot Naumovam kada JEBKURAA kluba kaut 3 spelju prakses?????????????

  +4 [+] [-]

, 2010-02-02 15:28, pirms 14 gadiem
pat ja naumovs neizies laukuma- tomer komandai bus lielaka droshiibas sajuuta!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-02-02 15:30, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Manuprāt individuāli meistarīgākais ir Ņiživijs, Rēdlihs un Dārziņš arī nav zemē metami - labi spēlē, bet ja runa iet par Spruktu - nu nezinu,sevišķi augstās domās par viņa izpildījumu neesmu un man piekāst viņa statistiku, pārāk lēns un neprasmīgs,kas krasi atšķiras no augstāk minētajiem uzbrucējiem!!!!
Janka bija un paliks melnaa darba daritaajs... Tadi nevienam nekriit aciis bet no vina daudz kas ir atkariigs vina cina pie bortiem un speele mazaakuma ir komandas neatnemama sastaavdala!!! Vienaa spelee pat RUS komenteetaajs teica ja cinies ar Spruktu pie borta un uzvari tad tas ir retums :p
Slēpts komentārs: Ahmeds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-02 15:53, pirms 14 gadiem
Nu nez nez, kaut kā vairāk sliecos, ka tomēr Znaroks spēlē ar Šuplera materiālu, nevis otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:00, pirms 14 gadiem
krstps rakstīja: Nu nez nez, kaut kā vairāk sliecos, ka tomēr Znaroks spēlē ar Šuplera materiālu, nevis otrādi.
pamēģini nosaukt hokejistus, kuri par izlases spēlētājiem ir kļuvuši, spēlējot pie Šuplera. man viens pats Sotnieks iznāk. pārējie visi latvieši uz RD ir paņemti no izlases kā gatavs produkts, nevis otrādāk.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-02 16:01, pirms 14 gadiem
nu labi, bet Znaroka nopelnu tur nav visai daudz, būsim godīgi!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:02, pirms 14 gadiem
Daudzviet presē tiek atspoguļots savādāk nekā to pasniedzi intervētā persona ...
Bet, ja tā ir teicis, tad lai parāda materiālu ko viņš tieši ir izaudzējis, varbūt uztaisījis ...
Neviens virknējums, neatbilst viņa veidotajai struktūrai. Ja domā par Lauri -Armandu - Miķeli virknējumu, tad šis virknējums spēlēja R2000 un Armands jau ilgu laiku nespēlē RD.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-02 16:04, pirms 14 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Kāpēc liekas viņam ir maza dusma par to ka Karsums neaizbrauca uz MVD
kas, Tu domā, ka viņam nav JŪTU?

  +4 [+] [-]

, 2010-02-02 16:04, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Manuprāt individuāli meistarīgākais ir Ņiživijs, Rēdlihs un Dārziņš arī nav zemē metami - labi spēlē, bet ja runa iet par Spruktu - nu nezinu,sevišķi augstās domās par viņa izpildījumu neesmu un man piekāst viņa statistiku, pārāk lēns un neprasmīgs,kas krasi atšķiras no augstāk minētajiem uzbrucējiem!!!!
Vakar spēli skatijos krievu tv kanālā, komentētājs tieši Spruktu ļoti slavēja, uzsvēra viņa lietderību laukumā. Vārda meistars atvainojās un teica: "par cilvēkiem tā nerunā, bet ar Spruktu komandā var jebkuru caurumu aizbāzt".

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:06, pirms 14 gadiem
Znarok: " Aizver muti!" ka tik gadījumā Znaroks izlasē nespēlēs ar Šuplera iekš RD sagatavoto materiālu. Jebkuri labie rezultāti kas tiks sasniegti ar izlasi būs RD un Šuplera nopelns, nevis Znaroka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:08, pirms 14 gadiem
.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-02 16:11, pirms 14 gadiem
Ieteikumam -Ankipāns arī var spēlēt par centru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:14, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vakar spēli skatijos krievu tv kanālā, komentētājs tieši Spruktu ļoti slavēja, uzsvēra viņa lietderību laukumā. Vārda meistars atvainojās un teica: "par cilvēkiem tā nerunā, bet ar Spruktu komandā var jebkuru caurumu aizbāzt".
Tieshi taa es ar pa to kanalu speeli skatijos un to saka eksperti no malas nevis kads muusu karstasiniigs fans.... Nenoliegshu bija Jankam periods kad vinam taa ripa negaja sezonas sakuma ,bet man shkiet vinsh ticis taam paari atradis isto mainu un viss ir ok Ka piem Cipulis ir atraks un tehniskaaks par Spruktu un lai tagat visi Sprukta noliceji man pasaka no kura vairaak labuma laukumuaa no leena un netehniska Sprukta vai atraa un tehniska Cipula????
Slēpts komentārs: karbene

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:23, pirms 14 gadiem
karbene rakstīja: Pieļauju, pat mazliet piekrītu, ka vakar Sprukts pārspēja pats sevi, varēja manīt ka cenšas, laikam jau parādīja savu labāko spēli, bet kopumā sezonā skats uz viņa veikumu nav nekāds spožais. Neiederās viņš RD, tāds ņeputjovijs viņš man rādās.
Mām rādās ka reti skaties Hokeju

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:29, pirms 14 gadiem
Jus te daži esat interesanti tipi,jo te pēķšņi daudzi saliekat mīnusus par to kur nevajadzeja likt!
Rakstā sākuma bija skaidri un gaiši rakstīts par uzbrucējiem,bet pa kout kuru laiku autore izlaboja uz centra uzbrucējiem(tik nezinu no kā pamatojoties,jo pati rakstija ,ka netika pieminēti centra uzbr) .tagad man nav jautājumu par tiem trīs labākajiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:31, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: runa iet par centra uzbruceejiem!! zini kas LV hokeja izlase ir centra uzbruceeji un kas maleejie? Izskatas ka noteikti Tu to nezini ja tik dumji vari pajautaat!!
ja nezinu kas no sākuma tika rakstits tad nevajag uzreiz braukrt augumā.atradies te hokeja eksperts!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:32, pirms 14 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: varbūt tāpēc, ka vajadzēja lasīt oriģinālu sportbox.ru! Es, piemēram nekad nelasu esporta, atrodu tāpat un izlasu oriģinālā, pieriebies jau lasīt nahaļavu iegzieztus tekstus, kur zūd jēga, vai rodas pārpratumi, kā dažam labam šajā rakstā! Nesaku, ka šeit vainīga vien neprofisionalitāte, bet vispār ir grūti, jo vārds vārdā nevar iztūlkot un tad jau sākas interpretācijas...
Nu tad jau gan tu malacis

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:36, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Mām rādās ka reti skaties Hokeju
Man rādās, ka reti skaties hokeju objektīvi, jo šķiet vēro maču ar zināmu fanātismu, kas neļauj redzēt to ko skata acis!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 16:37, pirms 14 gadiem
Djokovic rakstīja: ja nezinu kas no sākuma tika rakstits tad nevajag uzreiz braukrt augumā.atradies te hokeja eksperts!
Domā ka izlasē ir tikai trīs labi uzbrucēji!
Tu esi tiešām eksperts

  +5 [+] [-]

, 2010-02-02 16:39, pirms 14 gadiem
karbene rakstīja: Man rādās, ka reti skaties hokeju objektīvi, jo šķiet vēro maču ar zināmu fanātismu, kas neļauj redzēt to ko skata acis!
Fanātisms ir mana stiprā puse spēles laika, bet ne pēc spēles!
Un ja tu saki ka Sprukts neiederas RD, tad tiešām sāku apšaubīt tavu saprašanu, jo pilnīgi skaidrs ir tas, ka viņš tik tiešām ir viens no labākajiem komandā!

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:41, pirms 14 gadiem
Manuprāt, znaroks baidās ka šuplers nodzenas izlases speletajus ta ka Vankuvera nevarēs pat sudu izspiest,

  +5 [+] [-]

, 2010-02-02 16:48, pirms 14 gadiem
man Sprukts patīk viņa "apzinīgā cīnītāja" rakstura dēļ - jau minēju, ka situācijās, kur ir redzams, ka pretinieks pret viņu ies līdz galam un kur, piemēram, Hosa (esmu ievērojis, ka līdzīgās situācijas Hosa bieži izvairās no spēka paņēmieniem, un līdz ar to zaudē ripu), varbūt piebremzētu un sevi pasaudzētu, Sprukts uzņem triecienus, kaut arī reizēm tas viņam beidzās sāpīgi. Tāds viņš ir jau kopš tiem laikiem, kad izlases sakarā tika meklēts kāds, kuram būtu drosme un uzņēmība cīnīties tieši vārtu priekša - ja atceraties, vienu laiku tā izlasei bija reāla problēma, visiem patika skaisti un pozicionāli spēlēt un izspēlēt vairākumus, bet hroniski trūka tā viena kamikadzes, kurš līstu traucēt pretinieku vārtsargu, nebaidoties no "netīras"un bieži arī sāpīgas ķeksēšanas, durstīšanas un grūtīšanas. Viņš ir džeks ar raksturu un pašaizliedzību, ne tikai laukumā vien! Būtu interesanti uzzināt statistiku, pret kuru no mūsējiem visbiežāk pretinieks pārkāpj noteikumus, jāuzjautā Matulim

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:48, pirms 14 gadiem
no Šuplera mutes Dieva ausī

     [+] [-]

, 2010-02-02 16:49, pirms 14 gadiem
Nu bet reāli viņš taisnību pateica , pārmest nevar neko !

  -3 [+] [-]

, 2010-02-02 16:51, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Fanātisms ir mana stiprā puse spēles laika, bet ne pēc spēles!
Un ja tu saki ka Sprukts neiederas RD, tad tiešām sāku apšaubīt tavu saprašanu, jo pilnīgi skaidrs ir tas, ka viņš tik tiešām ir viens no labākajiem komandā!
Izskatās ka esi pilnīgi intelekta un spriestspējas neskarts ļautiņš, ja jau apgalvo, ka Sprukts ir 1 no labākajiem komandā, lai gan viņš nav ne labs ne komanda.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-02 16:52, pirms 14 gadiem
treneris nedrīkst būt skeptisks par savas komandas cerībām

  -4 [+] [-]

, 2010-02-02 16:56, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: man Sprukts patīk viņa "apzinīgā cīnītāja" rakstura dēļ - jau minēju, ka situācijās, kur ir redzams, ka pretinieks pret viņu ies līdz galam un kur, piemēram, Hosa (esmu ievērojis, ka līdzīgās situācijas Hosa bieži izvairās no spēka paņēmieniem, un līdz ar to zaudē ripu), varbūt piebremzētu un sevi pasaudzētu, Sprukts uzņem triecienus, kaut arī reizēm tas viņam beidzās sāpīgi. Tāds viņš ir jau kopš tiem laikiem, kad izlases sakarā tika meklēts kāds, kuram būtu drosme un uzņēmība cīnīties tieši vārtu priekša - ja atceraties, vienu laiku tā izlasei bija reāla problēma, visiem patika skaisti un pozicionāli spēlēt un izspēlēt vairākumus, bet hroniski trūka tā viena kamikadzes, kurš līstu traucēt pretinieku vārtsargu, nebaidoties no "netīras"un bieži arī sāpīgas ķeksēšanas, durstīšanas un grūtīšanas. Viņš ir džeks ar raksturu un pašaizliedzību, ne tikai laukumā vien! Būtu interesanti uzzināt statistiku, pret kuru no mūsējiem visbiežāk pretinieks pārkāpj noteikumus, jāuzjautā Matulim
Nu var jau būt ka viņš uzņem triecienus, bet kosītājs arī viņš ir varens, krīt uz ledus ātrāk par visiem. Un kas attiecas uz cīnīšanos "petakā", sen tur viņš nav manīts!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-02 16:56, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Izskatās ka esi pilnīgi intelekta un spriestspējas neskarts ļautiņš, ja jau apgalvo, ka Sprukts ir 1 no labākajiem komandā, lai gan viņš nav ne labs ne komanda.
Kas tad viņš tavuprāt sliktākais kurš jāpadzen!
Protams sakarīgu diskusiju nemaz negaidu, kārtējais spriestspējas kalngals, ar izcilām eksperta iezīmēm, kas ne ko citu par ``virsū braukšanu`` nemaz nezin!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 17:00, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kas tad viņš tavuprāt sliktākais kurš jāpadzen!
Protams sakarīgu diskusiju nemaz negaidu, kārtējais spriestspējas kalngals, ar izcilām eksperta iezīmēm, kas ne ko citu par ``virsū braukšanu`` nemaz nezin!
Neuzvelcies tik ļoti !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-02 17:05, pirms 14 gadiem
Skatos biku Grauž Znarokam

  +5 [+] [-]

, 2010-02-02 17:09, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu var jau būt ka viņš uzņem triecienus, bet kosītājs arī viņš ir varens, krīt uz ledus ātrāk par visiem. Un kas attiecas uz cīnīšanos "petakā", sen tur viņš nav manīts!!!
kosī vai nekosī, 2 min vairākumus viņš pelna regulāri. Un jebkuras diskusijas atkrīt pēc statistikas aplūkošanas, ja nemaldos, Sprukts joprojām ir TOP 3 pēc punktiem. Kādi vēl argumenti tev nepieciešami???

  +6 [+] [-]

, 2010-02-02 17:12, pirms 14 gadiem
p.s. ja tev tā patīk tehnika, mož nākamsezon aicinam aicinam Pļuščenko, ieliksim uzbrukumā pirmajā maiņā, esmu pārliecināts, slidošanas tehnika būs izcila

     [+] [-]

, 2010-02-02 17:16, pirms 14 gadiem
batijs rakstīja: Jā, veiksminieks Šuplers ticis pie puišiem, kurus Znaroks pazīst no 14 gadu vecuma...
Es moš arī esmu veiksminieks, jo vakar redzēju klātienē kā spēlē čaļi, kurus Znaroks pazīst no 14 gadu vecuma Paldies Znarok, ka tu viņus pazīsti!!!
viss, izbeiksim dir.st! ja kāds grib, izlasa orģinālu un nedir.šas vien uz SC interpretācijas pamata izlasot sportoxii tas velns nemaz arii tik melns neliekas!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 17:16, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: kosī vai nekosī, 2 min vairākumus viņš pelna regulāri. Un jebkuras diskusijas atkrīt pēc statistikas aplūkošanas, ja nemaldos, Sprukts joprojām ir TOP 3 pēc punktiem. Kādi vēl argumenti tev nepieciešami???
Tak ko cepies par to kritiku. Te vienam otram HHossa likās pilnīgs lūzeris, kamēr nebija līgas labākais vārtu guvējs.

     [+] [-]

, 2010-02-02 17:20, pirms 14 gadiem
Nez nez, Visvaldi, es ari sportboxa tiesi to pasu izlasiju. Ko izlasiji tu?

     [+] [-]

, 2010-02-02 17:30, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Nez nez, Visvaldi, es ari sportboxa tiesi to pasu izlasiju. Ko izlasiji tu?
dažas lietiņas, kuras čist vārds vārdā nevar iztūlkot, izlasi vēlreiz, reizēm tūlkojot ar atbilstošiem vārdiem, bet vienalga zūd jēga vai dziļā doma, tur bija tādi teikumi ar domu iekšā, ko tīri vārds vārdā, kā šēit darītis tūlkojot nevar ielikt! nēesmu redžejis ka kādus filozofiskus darbus tulkotu 1:1

  -2 [+] [-]

, 2010-02-02 17:41, pirms 14 gadiem
Par centriem Oļegs "labi" pateica, kā diez Armands tagad jūtās, tā jau čalim ar pārliecību diez ko labi nav.

     [+] [-]

, 2010-02-02 17:44, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: Par centriem Oļegs "labi" pateica, kā diez Armands tagad jūtās, tā jau čalim ar pārliecību diez ko labi nav.
Es nedomāju ka tas bija domāts uz Bērziņu, tur tā doma ir savādāka, tā ļoti uz spēlētājiem neattiecinot!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-02 17:54, pirms 14 gadiem
kurš te spēlē ar kura materiālu , znarok
Slēpts komentārs: bobes

     [+] [-]

, 2010-02-02 18:45, pirms 14 gadiem
znarokam sakāpis galvā mazliet,jo MVD šogad labi spēlē...un pēdējā laikā ari DINAMO labi spēlē...un tad krievu medijos grib uzsist sev cenu...
redzes pec pleiofiem,kā nospeles MVD...
varbūt znaroku savāc kāds spēcigs klubs...
tāpec jau jāpareklamē sevi...znaroks domā uz priekšu...

  -3 [+] [-]

, 2010-02-02 18:52, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Manuprāt individuāli meistarīgākais ir Ņiživijs, Rēdlihs un Dārziņš arī nav zemē metami - labi spēlē, bet ja runa iet par Spruktu - nu nezinu,sevišķi augstās domās par viņa izpildījumu neesmu un man piekāst viņa statistiku, pārāk lēns un neprasmīgs,kas krasi atšķiras no augstāk minētajiem uzbrucējiem!!!!
Triecien , ja tev Janka tik drausmīgi nepatīk ej smirdēt citā vietā, nevis te visiem uzbāzies jau kuro reizi ar savu nenobriedušo , mazgadīgo domāšanu !!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 19:14, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Triecien , ja tev Janka tik drausmīgi nepatīk ej smirdēt citā vietā, nevis te visiem uzbāzies jau kuro reizi ar savu nenobriedušo , mazgadīgo domāšanu !!
es neņemu galvā to puišeļu savārstījumus...hokeju pa TV redzejis un viss...viens 10gadigs kaut ko atvemj,un pārējie vienaudži no pakaļas...āksti...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-02 19:36, pirms 14 gadiem
Znarokam vienkārši ir cemme ,ka viņš netika par ,, Dinamo.. treneri

     [+] [-]

, 2010-02-02 19:41, pirms 14 gadiem
Značokam nākamgad jābūt RD trenerim. Pareizi viņš saka, tie ir viņa spēlētāji, viņš mūsējos saprot 100 reiz labāk nekā Jūlis. Turklāt redzam, ka MVD spēlē ļoti labi un manuprāt Znaroks un viņa izpratne par hokeju ir tieši tas kas vajadzīgs latviešu hokejistiem.

     [+] [-]

, 2010-02-02 19:44, pirms 14 gadiem
filcs rakstīja: Znarokam vienkārši ir cemme ,ka viņš netika par ,, Dinamo.. treneri
Znaroks bija pieņēmis MVD piedāvājumu jau tad kad RD vēl pat nebija atjaunots. taka nepūt pīlītes

     [+] [-]

, 2010-02-02 19:50, pirms 14 gadiem
Man jau liekas,ka Značokam jāpateicas Šupleram par to, ka trenē mūsējos!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-02 19:56, pirms 14 gadiem
Edison rakstīja: Man jau liekas,ka Značokam jāpateicas Šupleram par to, ka trenē mūsējos!!!
Man atkal liekas ja Značoks trennētu dinamo tad mums tagad nebūtu jauztraucas par iekļūsanu PO, bet tajā pašā laikā labi vien ir ka viņš viņus netrennē ikdienā jo tad ieietu rutīnā un būtu jau zb viens otram nebūtu nekādu pārmaiņu uz OS un iespējams tad tur nebūtu rezultāta taka labi vien ir

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 20:19, pirms 14 gadiem
par prieku rakstīja: Man atkal liekas ja Značoks trennētu dinamo tad mums tagad nebūtu jauztraucas par iekļūsanu PO, bet tajā pašā laikā labi vien ir ka viņš viņus netrennē ikdienā jo tad ieietu rutīnā un būtu jau zb viens otram nebūtu nekādu pārmaiņu uz OS un iespējams tad tur nebūtu rezultāta taka labi vien ir
A tagad OS mums ir rezultāti? Nesmīdini vēl tautu. Vēl nekas nav redzēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-02 20:22, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Diez kurš tad ir tas Znaroka materiāls iekš RD?
Varbūt,ka es maldos,bet man šķiet,ka tikai M.Redlihs un LDārziņš. Bija vel Bērziņš,bet tas pat RDJ spēlē dažādi.
Viss Narvas cempionu sastavs +- 90% ir vina!! Ok nav audzinajis, bet uzvedis uz pareiza cela gan

  +4 [+] [-]

, 2010-02-02 20:26, pirms 14 gadiem
Nu, Znaroka "audzinātie" puiši cīnās par iekļūšanu play off... Bet Znaroks bauda to treneru rezultātus, kas uzaudzinājuši MVD čaļus. Pašam nav par ko sūdzēties, uz citu treneru lauriem sēž. Pēc viņa loģikas, tā sanāk.
Slēpts komentārs: karbene

  -2 [+] [-]

, 2010-02-02 20:50, pirms 14 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es neņemu galvā to puišeļu savārstījumus...hokeju pa TV redzejis un viss...viens 10gadigs kaut ko atvemj,un pārējie vienaudži no pakaļas...āksti...
ooo! vārdi no "vīrieša labākajos gados"

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 21:15, pirms 14 gadiem
karbene rakstīja: Aha izskatās, ka Sprutka fanu kluba "Jānis = Greckis" biedri jeb arī rada gabali masveidā apsēduši šos komentārus. Katrā ziņā jau ar saviem pelēnu pīkstieniem nenoteiksiet ko cilvēkiem darīt, rakstīt un ko nē!
Jau cik reizes Jums tumsībā slīkušajiem it teikts ka Sprukta statistika nav nekāds arguments. tās vienīgais pielietojums ir izdrukātai uz nekvalitatīva papīra, lai pats mesistars Nr.5 var to lietot mazmājiņa! Minētajā Top 3 zēns ir nokļuvis tikai un vienīgi sakot paldies saviem meistarīgajiem partneriem, kas spēj no viņa kļūdām izkulties ar cieņu, jeb nostāda censoni tādā pozīcijā, no kuras aizmest garām jau nu tiešām būtu pat zem Spānijas 3.līgas aizsarga goda.
Es atvainojos, bet vai tā ir siena pļava, kur jāstrādā ar grābekli jeb hokejs, kur jāsavalda ripa? Savādāk kā pilsētnieces uzvedību siena pļavā meistara darbību ar nūju laukumā nenosauksi.
Slidojums - nu tas jau ir vienkārši atbaidošs.
"Jānim nesanāca, Jānis neidevās, Jānis nepaspēja" - 95% gadījumi, ko dzird pat no komentētājiem. Nu vai nav par daudz?

Kas tās vakar bija par nelietīgām simulācijām? Vai tad tā uzvedās "kārtīgs cīnītājs" - kā daži mēģina šo varoni raksturot? Tiešām priekšzīmīgs uzvedības modelis un paraugs jaunajiem censoņiem. Sak, ja reiz es nenieka nejēdzu tehniski, tad vismaz daiļi jo daiļi vāļāšos pa ledu pie mazākā kontakta ar pretinieku un saviebžu savus žokļus mokpilnās sāpēs! Nu gluži kā viens Portugāles futbola izlases "cukurgailītis".
Rezumējot, lielie sporta eksperti, nemētājaties ar tukšām frāzēm un truliem saukļiem. Pietaupiet tos spēlēm uz dīķa. Ja reiz kādam ir viedoklis tad nepieklājīgi ir apvainot dialoga otru pusi. Vai tad nezināt, kā sauc tos, kuri sarīdās par gaumi?
Es nezinu, kaadas speeles tu skaties, bet taas noteikti nav Dinamo speeles, teikshu atklaati tik labu Spruktu(kaads vinsh ir shobriid vel nekad neesmu redzeejis, labi speelee mazaakumaa, speej labi pietureet ripu un novilcinaat laiku, speej labi piespeeleet, labi spelee speeka speeli.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 21:20, pirms 14 gadiem
puops rakstīja: Хет-трик Ниживия может обойтись «Динамо» в 200 тысяч
http://www.infox.ru/sport/hockey/2010/02/02/Hyet_trik_Nizhiviya_.phtml
Bļin!
Tas gan būtu tizls gājiens no KHL puses!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 22:06, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Znaroks bija pieņēmis MVD piedāvājumu jau tad kad RD vēl pat nebija atjaunots. taka nepūt pīlītes
Manuprāt kad ,,dinamo.. bija jau izveidota Znaroks pats atteicās apstiprināt ka ir kļuvis par MVDtreneri . Tātad cerēja uz ,,Dinamo..

     [+] [-]

, 2010-02-02 22:21, pirms 14 gadiem
ŠUPLERS droši vien teiks,ka ZNAROKAM ir uztrenējis izlasi,kas ir vaiŗāk taisnība nekā OĻEGA teiktais.

     [+] [-]

, 2010-02-02 22:25, pirms 14 gadiem
Tiksimies astotdaļfinālā, tad arī pamērīsimies ar materiāliem!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-02 22:49, pirms 14 gadiem
Rand.oM^, 14:21, pirms 8 stundām, citēt
Atcelt Ziņot
Kāpēc liekas viņam ir maza dusma par to ka Karsums neaizbrauca uz MVD

Pilnībā piekrītu!

     [+] [-]

, 2010-02-02 23:30, pirms 14 gadiem
juulius labu materiaalu gatavo znarokam!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:26, pirms 14 gadiem
Divi prasmīgi juvelieri un Latvijas izlases briljanti atnes mums neaizmirstamas emocijas!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 09:51, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Triecien , ja tev Janka tik drausmīgi nepatīk ej smirdēt citā vietā, nevis te visiem uzbāzies jau kuro reizi ar savu nenobriedušo , mazgadīgo domāšanu !!
Nu klausies,tu, pedāli, ja tev nav kārtīgu argumentu ko pretnostatīt reālajai patiesībai par Spruktu,tad esi vismaz pieklājigs. Laikam sen neesi savu pervi redzējis?

     [+] [-]

, 2010-02-03 10:15, pirms 14 gadiem
Rand.oM^, Ta viennozimigi nav .
Kad risinajas jautajums par Karsumu apnika lasit tas visas varbutibas
un es uzraxtiju HK MVD preses dienestam uz ka saņamu atbildi:
"Ka kluba valdība uzskata par "necelesoobraznim" parraxtit līgumu ar šo speletaju.