Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:217, Did:0, useCase: 3

Hidinks: ''Krievijā atgriezīsimies ar lepnumu''

Hidinks: ''Krievijā atgriezīsimies ar lepnumu''
Gūss Hidinks
Foto: AP

Krievijas nacionālās izlases galvenais treneris Gūss Hidinks pēc zaudējuma Eiropas futbola Čempionāta pusfinālā pret Spānijas izlasi ar rezultātu 0:3 apstiprina, ka mājās Krievijas izlase mājās dodas ar lepnuma sajūtu par paveikto.

Krievijas nacionālās izlases galvenais treneris Gūss Hidinks: ''Spānijas nacionālās izlases uzvaras atslēga ir meklējama lieliskajā spāņu pussargu spēlē, kas dominēja otrajā puslaikā. Ir grūti spēlēt pret tādu komandu, kas spēlē uz pretuzbrukumiem un kontrolē laukuma vidusdaļu.''

''Krievijas nacionālās izlases spēlētāji nespēja tikt līdzi ātrajiem spāņu pussargiem. Otrajā puslaikā spāņiem izdevās uzpiest mums savu spēles stilu un panākt sev tik labvēlīgo rezultātu. Spāņi prasmīgi prata neitralizēt mūsu spēli uz pretuzbrukumus līdz ar to dzēšot jebkādas cerības uz veiksmīgu iznākumu šajā spēlē.''

Bijušais ''Real Madrid'' galvenais treneris apstiprināja: ''Krievijas nacionālās izlases spēlētāji spāņu uzpiesto spēles ritmu spēja izturēt tikai pirmajā puslaikā, bet otrajā puslaikā, tas bija tikai laika jautājums, kad spāņi gūs vārtus.''

''Eiropas futbola Čempionāts Krievijas nacionālajai izlasei ir beidzies, bet mūs gaida lielisks fināls, kurā tiksies Vācijas izlase ar savu tik raksturīgo fizisko spēli un Spānijas izlase, kuras spēles stils ir pieturēt un vairāk darboties ar bumbu. Turnīrs mums ir beidzies, lai gan arī esam nedaudz vīlušies, bet, neskatoties uz to, ka neizcīnījam čempiona titulu, mums vajadzētu būt lepniem par parādīto cīņassparu un spēli kopumā,'' piebilda Hidinks.

Runājot par gaidāmo atlases ciklu uz 2010. gada Pasaules Kausu Hidinks paskaidroja, ka "tagad mums vajadzētu relaksēties pirms gaidāmā kvalifikācijas turnīra": "Esam iemācījušies daudzas lietas šajā čempionātā, kas noteikti mums palīdzēs kļūt aizvien labākiem.''

es.eurosport.yahoo.com

  +9 [+] [-]

, 2008-06-27 02:13, pirms 16 gadiem
starpcitu vinji lidos ar Jauno Ty-154, kura domata tieshi prieksh futbolistiem un iekshpuse izskatas ka limuzina!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-06-27 02:14, pirms 16 gadiem
Paldies Hidink par sakisto futbolu, bet nakotne padoma ka japarvar spanijas "faktors"!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-06-27 02:14, pirms 16 gadiem
Paarsteidza cik labi peec speeles Hidinks doichaa blieza, varbuut driiz arii krievu valodu iemaaciisies

  +3 [+] [-]

, 2008-06-27 02:18, pirms 16 gadiem
man patiik ka Hidinks sauc Pavljuchenko par "guljosho milzi", jo vinsh neprot izmantot visu savu potencialu!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-06-27 02:25, pirms 16 gadiem
interesanti fakti-- ka spanija iekljust 3 reiz finala vairak ir tikai Vacijai seshi un PSRS chetri, ka ir lielaka uzvara pedejo gadu, jo pirms tam tikai PSRS uzvareja Czechoslovakiju 3-0 in 1960 un Danjus 3-0 in 1964.
Guus Hidinks zaude jau 3 pusfinalu--- divreiz ar holandieshiem un vienreiz ar korejieshiem!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-06-27 02:27, pirms 16 gadiem
Es negribu piesieties raksta autoram, bet tomēr neviens nesaka "uz Krieviju atgriezīsimies ar..." drīzāk jau "Krievijā atgriezīsimies ar..." vai "Uz Krieviju brauksim ar...". Tas tā - maza piebilde.

Runājot par gaidāmo finālu - grūti būs, manuprāt, vāciešiem pret spāņiem, kas spēlē ļoti organizēti un izcili māk pieturēt bumbu.

  +4 [+] [-]

, 2008-06-27 02:28, pirms 16 gadiem
Krievijas izlase bija jaunaka (viduveji speletaji gados) visa chempionata, tapeec lai veicas turpmaak!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-06-27 02:41, pirms 16 gadiem
msz_no_sirds rakstīja: Paarsteidza cik labi peec speeles Hidinks doichaa blieza, varbuut driiz arii krievu valodu iemaaciisies

Hidinks ir holandietis, un holandieshu valoda ir ljoti lidziga kaiminju vacu valodai, gandriz kaa vaacu senaks dialekts.

  -4 [+] [-]

, 2008-06-27 02:50, pirms 16 gadiem
oxa rakstīja: Hidinks ir holandietis, un holandieshu valoda ir ljoti lidziga kaiminju vacu valodai, gandriz kaa vaacu senaks dialekts.

ko tu te muldi!!!
saks ar tevi runat latgaliski labi ja tu paris vardu sapratisi, bet tu te saac salidzinat divas valstis!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 04:47, pirms 16 gadiem
Hidinks,luk tas ir taktikis,mak ar tadam labam,bet ne izcilam komandam sasniegt augstus merkus.Paskatisimies ko krievi izdaris Pasaules kausa,jo es domaju Hidinks paliks par Krieivjas izlases treneri,jo ligums vinma ir lidz 2010gada pasaules kausa beigam un pec tik laba snieguma Hidinku visi ccels debesis,jo pirms turnira vins tika smagi kritizets.Un ja,kas niderlandiesi runa flamu valoda.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 06:55, pirms 16 gadiem
latgaliits. Ļauj arī citiem pakomentēt... Savādāk, dikti ieskrējies

  -2 [+] [-]

, 2008-06-27 08:19, pirms 16 gadiem
vajadzeja, ka citur uzlikt komentu skaita ierobezojumu, pie vien raksta, teiksim nevairka, kaa 3 komenti un dienas limitu arii

     [+] [-]

, 2008-06-27 08:31, pirms 16 gadiem
oxa rakstīja: Hidinks ir holandietis, un holandieshu valoda ir ljoti lidziga kaiminju vacu valodai, gandriz kaa vaacu senaks dialekts.


oho ta jau es spreche holandiski ar ? super ! un cik daudz Tu no leishu valodas saproti/runa ? tas ta, analogijai...

     [+] [-]

, 2008-06-27 09:12, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: oho ta jau es spreche holandiski ar ? super ! un cik daudz Tu no leishu valodas saproti/runa ? tas ta, analogijai...

nu bet tiiri lidziiga arii ir.. domu vienkaarshi var izlobiit...

  +2 [+] [-]

, 2008-06-27 09:47, pirms 16 gadiem
Krievu politiskie apskatnieki šorīt saka ka spēlētājiem esot lietus traucējis, žēl ka spēlētāji paši to nezina kas viņiem patraucēja. Turies Hiding, ar šiem čaļiem vēl var daudz sasniegt, jānorobežojās no visām viņu razborkām un propogandas glupībām un tad būs vēl labāki rezultāti.

  -3 [+] [-]

, 2008-06-27 09:48, pirms 16 gadiem
Diez vai Krievijā spēs novērtēt Hidinga sasniegumu, gan jau būs murmulēšana, ka vajadzēja finālā tikt. Bet patiesība ir tā, ka Krievijas izlase ir tikai viena epizode Hidinga fenomenā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 10:47, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: ko tu te muldi!!!
saks ar tevi runat latgaliski labi ja tu paris vardu sapratisi, bet tu te saac salidzinat divas valstis!!!

Daudzās Vācijas kaimiņvalstīs,tai skaitā arī Nīderlandē,vācu valoda ir diezgan plaši izplatīta,tāpēc mani nepārsteidz,ka Gūss prot vāciski runāt.

  +3 [+] [-]

, 2008-06-27 11:00, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Daudzās Vācijas kaimiņvalstīs,tai skaitā arī Nīderlandē,vācu valoda ir diezgan plaši izplatīta,tāpēc mani nepārsteidz,ka Gūss prot vāciski runāt.

Holandieši pēc būtības ir samērā izglītota tauta.Vācu valoda it nemaz nav vienīgā, ko viņi prot.Viņi samērā labi pārvalda arī angļu un franču valodas.Par holandiešu jeb flāmu valodas līdzībām ar vācu valodu stāsta vai leģendas. Jā, tās protams abas ir ģermāņu cilmes valodas, daudz kas tur ir kopīgs, bieži līdzīgi ir vairāki vārdi, bet teikt, ka jebkurš vācietis ļoti labi saprot holandiski , manuprāt ir pārspīlējums.
Kas attiecas uz holandiešiem , tad man ir nācies vairākkārt tikties ar dažādiem šīs tautas pārstāvjiem, un gandrīz visi no viņiem pietiekami labi ir arī pārvaldījuši vācu valodu.Domāju, ka vairāk būtu jābrīnās par Hidinku, ja viņš vācu valodu neprastu.
Slēpts komentārs: Ivars77

  -1 [+] [-]

, 2008-06-27 11:13, pirms 16 gadiem
Džaba Hats rakstīja: Diez vai Krievijā spēs novērtēt Hidinga sasniegumu, gan jau būs murmulēšana, ka vajadzēja finālā tikt. Bet patiesība ir tā, ka Krievijas izlase ir tikai viena epizode Hidinga fenomenā.

pilniigi piekriitu, jo kkaa nekaa krievijaa visi cereeja uz uzvaru shajaa chempionaataa,un prieksh liidzjuteejiem shii ir katastrofa....

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 11:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hidinks.Tu nēesi spējīgs ne uz ko vairāk,kā aizvest komandu līdz 1/2.finālam.
Viņam tāpat kā Topmelleram tagad būs iesauka-Mūžīgi otrais!
Varbūt atkārtošos,bet teikšu velreiz-Hidingsam vel tālu līdz Otto Reihāgelam!

Īsti nepiekrītu. Hidinks ir augstas klases speciālists, kas labi kotējas visā futbola pasaulē.Nezinu, vai esi to tā domājis, bet tā nelielā sarkasma piedeva tavā postā, šķiet ir nedaudz nevietā.Ja tas tā nav, tad palabo mani.
Neatkarīgi no tā , ko trenējis Hidinks, visas viņa izlases ir spēlējušas patiešām labi. Manuprāt nav pat būtiski, vai viņš izcīna pirmo , otro vai trešo vietu, bet viņš ir licis katrreiz par sevi un savām komandām runāt. Nedomāju, ka šeit to vajadzētu pielīdzināt Rehāgela un Grieķijas sasniegumiem.
Starp citu, pavisam nesen bija tāds dienvidslāvu treneris Bora Milutinovičš, kurš arī trenēja dažādu valstu izlases, gan afrikāņu, gan no Centrālamerikas. No viņa neviens negaidīja īpašus sasniegumus, bet viņa vadītās izlases rādīja samērā labu un interesantu futbolu un spēja līdzvērtīgi mēroties spēkiem ar t.s. pasaules grandiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-27 11:24, pirms 16 gadiem
Hidinks runā angļu,spāņu,portugāļu,flāmu,vācu un franču valodā,pie tam brīvi.Nekad neteikšu,ka valodu zināšana apliecina cilvēka gudrību un intelektu,taču vairāk kā 10 gadu laikā izlasot desmitiem interviju ar šo cilvēku varu teikt,ka ļoti maz nācies saskarties ar tādu dzīves gudrību un pareizu pieeju ik lietai par kuru runā.It sevišķi uz futbola sabiedrības fona ,kur tomēr dominē zema intelekta cilvēki.Tas attiecas arī futbolu,kuru Gūs uzskata tikai un vienīgi par spēli,vai arī vienkārši par savu darbu

     [+] [-]

, 2008-06-27 11:50, pirms 16 gadiem
Leflēr,palasīju vecākus komentārus,kuros izlasīju,ka tu saki,ka Donadoni neviens neatņems 1982.gada PČ titulu.Protams neatņems,jo viņa pirmais lielais turnīrs,laikam,bija 88.gada EČ (neatceros par 86.gada PČ.)

     [+] [-]

, 2008-06-27 13:11, pirms 16 gadiem
Robberto11, 13:09, tikko, labot
Pavlichenko , Krievijas izlasee buus neuzilgu laiku, taa kaa iepriekseejie, to uzbruceeji , kuri kaut kur nozuda, kaa Bulikins, Besčastnijs kurs tagad kaut kaadaa 1 liigaa speelee, bija veel viniem taads vaartsargs Nigmatulins, kuru nepiedeva par to ka vins aizbrauca uz Itaaliju naudu pelniit, veelaak kad vins veeleejaas atgriesties vinu pieneema kaut kaadaa Čečeņu klubā Groznij laikam, tagad ja nemaldos vins vispaar aizgaaja no futbola, kat arii vinam pat nav 30

  -3 [+] [-]

, 2008-06-27 13:41, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Īsti nepiekrītu. Hidinks ir augstas klases speciālists, kas labi kotējas visā futbola pasaulē.Nezinu, vai esi to tā domājis, bet tā nelielā sarkasma piedeva tavā postā, šķiet ir nedaudz nevietā.Ja tas tā nav, tad palabo mani.
Neatkarīgi no tā , ko trenējis Hidinks, visas viņa izlases ir spēlējušas patiešām labi. Manuprāt nav pat būtiski, vai viņš izcīna pirmo , otro vai trešo vietu, bet viņš ir licis katrreiz par sevi un savām komandām runāt. Nedomāju, ka šeit to vajadzētu pielīdzināt Rehāgela un Grieķijas sasniegumiem.
Starp citu, pavisam nesen bija tāds dienvidslāvu treneris Bora Milutinovičš, kurš arī trenēja dažādu valstu izlases, gan afrikāņu, gan no Centrālamerikas. No viņa neviens negaidīja īpašus sasniegumus, bet viņa vadītās izlases rādīja samērā labu un interesantu futbolu un spēja līdzvērtīgi mēroties spēkiem ar t.s. pasaules grandiem.

Jebkurš kurš saka,ka krieviem šis čempis ir lielisks sasniegums,manī izraisa smieklus!
Tādām valstīm,kā Krievija,Ķīna,Indija,ASV jebkurā sporta veidā netikšanai finālā,ir jabūt pielīdzināmai sagrāvei! Tās atmazkas visas ir,lai slēptu dažādas neizdarības no sportistu un sporta funkcionāru puses!
Jā,tādām valstīm,kā Šveice,Baltijas valstis un citām mazās valstīm tikšana 1/2.finālā būtu grandiozs sasniegums,bet ne jau krieviem!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-27 14:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jebkurš kurš saka,ka krieviem šis čempis ir lielisks sasniegums,manī izraisa smieklus!
Tādām valstīm,kā Krievija,Ķīna,Indija,ASV jebkurā sporta veidā netikšanai finālā,ir jabūt pielīdzināmai sagrāvei! Tās atmazkas visas ir,lai slēptu dažādas neizdarības no sportistu un sporta funkcionāru puses!
Jā,tādām valstīm,kā Šveice,Baltijas valstis un citām mazās valstīm tikšana 1/2.finālā būtu grandiozs sasniegums,bet ne jau krieviem!

Nu Tu jau droši vien zini, ka es nebūt neesmu no tiem, kas te nu neprātīgi jūsmotu par krievu sasniegumiem...Tieši otrādi..Bet uz trulo , apstulbināto un nemotivēto zviedru un holandiešu fona viņi patiešām izskatījās labi, nav ko noliegt.Krievi jau īstenībā vienmēr futbolu ir spēlējuši itin labi, nevajadzētu to kaut kā saistīt ar nenormālo bardaku un marasmu, kas notiek viņu pašu vēl joprojām gandrīz vai pusfeodālajā valstī.
Kas attiecas uz tikšanu pusfinālā, - nu zini, ja par atskaites punktu ņem 1988. gada Čempionātu, kas ir viņu lielākais līdz šim sasniegums, tad jau jāsaka, ka sasniegums ir gan.Domāju, ka Hidinkam ar krieviem izdevās tāds neliels pārsteiguma moments, jo neviens jau vispār necerēja,ka viņi kaut kur tiks.

     [+] [-]

, 2008-06-27 14:09, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Tu jau droši vien zini, ka es nebūt neesmu no tiem, kas te nu neprātīgi jūsmotu par krievu sasniegumiem...Tieši otrādi..Bet uz trulo , apstulbināto un nemotivēto zviedru un holandiešu fona viņi patiešām izskatījās labi, nav ko noliegt.Krievi jau īstenībā vienmēr futbolu ir spēlējuši itin labi, nevajadzētu to kaut kā saistīt ar nenormālo bardaku un marasmu, kas notiek viņu pašu vēl joprojām gandrīz vai pusfeodālajā valstī.
Kas attiecas uz tikšanu pusfinālā, - nu zini, ja par atskaites punktu ņem 1988. gada Čempionātu, kas ir viņu lielākais līdz šim sasniegums, tad jau jāsaka, ka sasniegums ir gan.Domāju, ka Hidinkam ar krieviem izdevās tāds neliels pārsteiguma moments, jo neviens jau vispār necerēja,ka viņi kaut kur tiks.

Tikai, lūdzu, ukraiņu klātbūtnē nekad nesaki,ka 1988.gada EČ finālā iekļuva krievi,jo tad viņi uz Tevi paskatīsies kā uz trako!
Divi krievi (tatāri) bija tā laika CCCP izlasē-Dasājevs un Hidiatuļins,bet pārējo no Ukrainas, ar ukraini treneri priekšgalā! Uz rezervistu soliņa sēdēja leitis no Kauņas Žalgira-Sukristovas!
Par nīderlandiešiem un zviedriem absolūti piekrītu!Pretinieku nenovērtēšana viņiem dārgi izmaksāja!

     [+] [-]

, 2008-06-27 14:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tikai, lūdzu, ukraiņu klātbūtnē nekad nesaki,ka 1988.gada EČ finālā iekļuva krievi,jo tad viņi uz Tevi paskatīsies kā uz trako!
Divi krievi (tatāri) bija tā laika CCCP izlasē-Dasājevs un Hidiatuļins,bet pārējo no Ukrainas, ar ukraini treneri priekšgalā! Uz rezervistu soliņa sēdēja leitis no Kauņas Žalgira-Sukristovas!
Par nīderlandiešiem un zviedriem absolūti piekrītu!Pretinieku nenovērtēšana viņiem dārgi izmaksāja!

Tā gan ir ! Es gan esmu no tiem, kas starp PSRS un Krieviju liek gandrīz vai vienlīdzības zīmi ( varbūt, ka tas nav īsti pareizi ) , bet tik tiešām jāņem vērā, ka PSRS izlasē kopš laika gala ir bijis diezgan daudznacionāls sastāvs. Tie paši Tevis nosauktie ukraiņi ar visiem blohiniem un oņiščenko priekšgalā, tāpat arī gruzīni, - Kipiani, Šengelija, viens otrs armēnis ( Oganesjans ), un daudzas citas tautības. Tieši tas pats arī PSRS basketbolā jau kopš neatminamiem laikiem. Bet tā jau ir cita diskusija...

     [+] [-]

, 2008-06-27 15:12, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā gan ir ! Es gan esmu no tiem, kas starp PSRS un Krieviju liek gandrīz vai vienlīdzības zīmi ( varbūt, ka tas nav īsti pareizi ) , bet tik tiešām jāņem vērā, ka PSRS izlasē kopš laika gala ir bijis diezgan daudznacionāls sastāvs. Tie paši Tevis nosauktie ukraiņi ar visiem blohiniem un oņiščenko priekšgalā, tāpat arī gruzīni, - Kipiani, Šengelija, viens otrs armēnis ( Oganesjans ), un daudzas citas tautības. Tieši tas pats arī PSRS basketbolā jau kopš neatminamiem laikiem. Bet tā jau ir cita diskusija...

Nu,ja! Tā viņš ir!
Man vienīgi nepatīk,ka krievi visus nopelnus pieraksta sev!
Par basi vispār nav vērts runāt,jo sākot no Melburnas 1956 gada OS (Valdmanis,Muižnieks,Krūmiņš) līdz pat Seulas 1988.gada OS (Sabonis,Kurtinaitis,Marčuļonis,Miglnieks un ukrainis Volkovs)balstijās vienīgi uz baltiešiem!

     [+] [-]

, 2008-06-27 16:00, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Tu jau droši vien zini, ka es nebūt neesmu no tiem, kas te nu neprātīgi jūsmotu par krievu sasniegumiem...Tieši otrādi..Bet uz trulo , apstulbināto un nemotivēto zviedru un holandiešu fona viņi patiešām izskatījās labi, nav ko noliegt.Krievi jau īstenībā vienmēr futbolu ir spēlējuši itin labi, nevajadzētu to kaut kā saistīt ar nenormālo bardaku un marasmu, kas notiek viņu pašu vēl joprojām gandrīz vai pusfeodālajā valstī.
Kas attiecas uz tikšanu pusfinālā, - nu zini, ja par atskaites punktu ņem 1988. gada Čempionātu, kas ir viņu lielākais līdz šim sasniegums, tad jau jāsaka, ka sasniegums ir gan.Domāju, ka Hidinkam ar krieviem izdevās tāds neliels pārsteiguma moments, jo neviens jau vispār necerēja,ka viņi kaut kur tiks.


lielaakais sasniegums ir 1960.gada chempionu tituls