Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš atgriežas, "Warriors" zaudē "Clippers"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Biedriņš atgriežas, "Warriors" zaudē "Clippers"
Uzbrukumā ''Warriors'' kapteinis Stīvens Džeksons
Foto: AP

Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) Goldensteitas ''Warriors'' komanda šonakt izbraukumā ar 105:118 piekāpās Losandželosas ''Clippers''. Pirmo reizi kopš mēneša sākuma kareivju sastāvā laukumā izgāja arī Latvijas centrs Andris Biedriņš.

Spēli ''Warriors'' sāka ar sekojošu sākumsastāvu: Turiafs, Džeksons, Azubukī, Krofords un Belinelli, kurš aizstāja savainoto Montu Elisu. Uz komandas rezervistu soliņa šoreiz jau ''Warriors'' formā bija redzams arī mūsu Andris Biedriņš.

Spēli nedaudz labāk iesāka mājinieki, izvirzoties vadībā ar 9:6, bet tad ''Warriors'' atbildēja ar 17:2 izrāvienu, pēc nospēlētām septiņām minūtēm panākot 23:11. ''Clippers'' neatlika nekas cits kā ņemt minūtes pārtraukumu. Pēc tā vēl divus punktus guva ''Warriors'', sasniedzot tobrīd spēlē lielāko pārsvaru - 25:11. Mirkli vēlāk laukumā devās Biedriņš – pirmo reizi kopš 6.februāra spēlē Fīniksā guva potītes savainojumu. Ceturtdaļas beigas labāk nospēlēja ''Clippers'', līdz pārtraukumam panākot izlīdzinājumu – 27:27. Mača otrā ceturtdaļa aizritēja līdzīgā cīņā, tās lielāko daļu neliels pārsvars bija mājiniekiem, un viņi pirmo puslaiku noslēdza savā labā ar 60:55.

Pirmajā puslaikā ''Clippers'' iemeta sešus tālmetienus, bet ''Warriors'' nevienu, toties otrais puslaiks sākās ar Kelenas Azubukī trīnīti, taču drīz vien mājinieki pēc Erika Gordona realizētā tālmetiena panāca deviņu punktu pārsvaru – 69:60. Turpinājumā ''Clippers'' atrāvās vēl vairāk, Gordons iemeta vēl vienu trīs punktu metienu, panākot mājiniekiem jau +14 (78:64). Trīsarpus minūtes pirms trešās ceturtdaļas beigām ''Clippers'' bija vadībā jau ar 18 punktu pārsvaru – 87:69. Atlikušajā laikā viesi veica 10:2 izrāvienu, kā rezultātā viņiem izdevās samazināt rezultāta starpību līdz desmit punktiem – 89:79.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā ''Warriors'' izdevās pievilkt līdz -6. Kad bija jāspēlē septiņas minūtes, Stīvens Džeksons, iemeta trīnīti, panākot tikai -3 (95:98), taču tad Gordons atbildēja ar diviem tālajiem, faktiski sagraujot ''Warriors'' izredzes izglābties. ''Clippers'' uzvarēja ar 118:105.

Andris Biedriņš atgriešanās reizē nospēlēja 14 minūtes, kurās atzīmējās ar četriem punktiem (2p – 2/5), četrām atlēkušajām bumbām, diviem bloķētiem metieniem, vienreiz kļūdījās un nopelnīja divas piezīmes.

Uzvarētāju labā pa 27 punktiem guva Gordons un Zeks Rendolfs, bet bijušajam kareivim Baronam Deivisam pietrūka viena atlēkusī bumba līdz triple double – viņam 25 punkti, desmit piespēles un deviņas bumbas zem groziem. ''Warriors'' sastāvā rezultatīvākais ar 28 punktiem bija Džeksons. Goldensteita pēc šī zaudējuma rietumu konferencē ar 20 uzvarām 57 spēlēs ieņem 10.vietu.

"Warriors" - "Clippers" spēles apskats

No citām aizvadītās nakts spēlēm jāatzīmē Devina Harisa no laukuma centra pēdējā sekundē iemestais tālmetiens, kas nodrošināja Ņūdžersijas ''Nets'' uzvaru pret Filadelfijas ''76ers'' – 98:96.

Denveras ''Nuggets'' piedzīvoja lielāko zaudējumu savā laukumā pēdējo 11 gadu laikā, ar 76:114 piekāpjoties čempionei Bostonas ''Celtics'', kura otro maču pēc kārtas spēlēja bez savainotā Kevina Gārneta.

NBA regulārā sezona, 24.februāris

Nets – 76ers 98:96
Knicks – Pacers 123:119
Jazz – Hawks 108:89
Nuggets – Celtics 76:114
Kings – Hornets 105:112
Clippers – Warriors 118:105

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2009-02-24 14:58, pirms 15 gadiem
ar.vids rakstīja: Dzirdi ble ja vel daudzd dirsisi tad ar tevi var kkas notikties
nu beerns kas beerns vispirms pabeidz beernudaarzu un tad runaa ar lieliem onkuljiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:01, pirms 15 gadiem
B.Davis 25 pts, Gordon - 27 pts, Randolph 27 pts - kaa pie shii visa ir vainojams Andris?vinam bija BDiddy vai Gordons jaasedz?nee!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:05, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Man patik Tavs domu gajiens!Es pielauju,ka treneri ari to saprot,bet,kada jega Andri nogruzit ar tik lielu speles laiku,ja vins nevelk??Jo bez Andra tak uzvara ir daudz realaka!Piekriti??
Uz doto brīdi domāju, ka viņš nav gatavs spēle't vairāk dēl fiziskās kondīcijas, tomēr pauze ir bijusi, turklāt Hornets ir diezgan ātra komanda, un Nelijs vēl nav izgājis no sava transa ko sasniedza spēlējot run'n'gun. tam vajadzīgs laiks'... Tapēc arī andrim laiks pieaugs pakāpeniski

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:06, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: B.Davis 25 pts, Gordon - 27 pts, Randolph 27 pts - kaa pie shii visa ir vainojams Andris?vinam bija BDiddy vai Gordons jaasedz?nee!
peec vinna filozofijas ta protams, savs speeleetaajs ar kkermeni, un paareejie 4 ar kaajaam un rokaam, un veel ar matiem jaaiebiedee viss pretinieku solinnsh savaadaak shvaka speele

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:08, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu neredzēju šito spēli, grūti spriest par viņa varēšanu pēc traumas, un gatavību tiešām spēlēt....
Ja trauma ir jūtama tad Mans minējums ir līdz 20 nu 22 mīnūtes maksimums. punkti kādi 6, bumbas 8 - 9. Ja trauma ir sadziedēta.. tad laiks varētu palielināties kautkur līdz minūtēm 27. Protams tad arī rādītāji varētu būt 8 - 10 punkti 10 - 14 bumbas...
GSW zaudēs, tomēr pretiniekos nav nekāds pastarītis (protams tas pie nosacījuma, ja Čendlers būs beidzis apvainoties par viņa iekļaušanu maiņas darījumos, un arī pārējie spēlētāji būs samierinājušies ar to visu. Jo viņiem tur visiem nepatika tas maiņas darījums un spēlē tā komandas ķīmija taka sāka zust...)
Atļaušos palabot, nakamā spēle ir pret Šarlotes Meža kaķiem, ta kā es domāju varētu būt no 20-33 min un DD jo meža kaķos nopietns spēks zem groziem ir tikai Okafors, Diops nav nekāds super centrs un istenibā es paredzu uzvaru, jo 4numuri Šarlotei ir tendēti uz arējo līniju, kas ir Gsw stilā gan radmanovičš, gan Voless . Tāds ir mans viedoklis par gaidāmo spēli

  -1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:09, pirms 15 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu beerns kas beerns vispirms pabeidz beernudaarzu un tad runaa ar lieliem onkuljiem
nu ble es pat tagad negribu ar tevi runat suka ja tev ir jautajumi varam personigi sazinaties

     [+] [-]

, 2009-02-24 15:12, pirms 15 gadiem
DeGunS rakstīja: Atļaušos palabot, nakamā spēle ir pret Šarlotes Meža kaķiem, ta kā es domāju varētu būt no 20-33 min un DD jo meža kaķos nopietns spēks zem groziem ir tikai Okafors, Diops nav nekāds super centrs un istenibā es paredzu uzvaru, jo 4numuri Šarlotei ir tendēti uz arējo līniju, kas ir Gsw stilā gan radmanovičš, gan Voless . Tāds ir mans viedoklis par gaidāmo spēli
Tev taisnība...
Nez kapēc man galvā bija iespiedies, ka nākamā pret Ņuorleānu...

     [+] [-]

, 2009-02-24 15:15, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Tev taisnība...
Nez kapēc man galvā bija iespiedies, ka nākamā pret Ņuorleānu...
Viņa ir nakammēness tieši šajās dienās, varbūt tas ir iemesls, man arī gadas sajaukt mēnešus

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:16, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Shoreiz es kljudijos - piekerat,tiesham nevaru noticet,ka Biedrinju izlaida uz tik lielu speles laiku,tik svariga spele - rezultatu mes visi redzejam!!
Pirma ceturdalja(lielaka dalja) bez Andra vnk lieliski tika nospeleta,visi bija uzdevumu augstumos.Pie 25-11,Nellijs gribeja dot nelielu atslodzi pamatspekiem un ievingrinat Andri,bet she Tev!!!!!Komanda shaja mazaja laika posma tika vnk iedzita izmisuma,pajuka visas sadarbibas, nakot laukuma Andrim,visa komanda apstajas kaa rezultata LAC veica neticamu izravienu 15:2,kas demoralizeja GSW un no sha trieciena vairs nespeja atguties...beigas logiska kapitulacija.
Par Andri...Tas labi,ka vinu laida laukuma,bet kapec vinam deva tik lielu speles laiku???Kapec nevareja izlaist uz paris minutem,kad speles rezultatu vairs nevar sabojat???Nedomaju,ka nabaga Andrinsh ir vainigs tik ljoti,cik treneru korpus,kas nenoturejas un ar sho gajienu sabojaja speli
Manis teikto apstiprina ari statistika..Andrim otra sliktaka lietderiba komanda(pa tik isu speles laiku)!!!!Turiafs darija ko vareja,bet ari vins ir tikai cilveks - labaka lietderiba komanda.Rendolfs - ari malacis,puika ravas palidzet,bet Andris nograuza vinam paredzeto speles laiku...Vienkarshi zhel!!!Es cereju uz savadaku Andra atgrieshanos...Saprotu,ka ari Jums bus gruti man nepiekrist
TU ESI PILNIGS IDIOTS....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-24 15:19, pirms 15 gadiem
viss, esmu uzlicis Bimbambolu kaa - ignoreet lietotaaju iesaku jums dariit taa pat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:23, pirms 15 gadiem
kapec tas lohs vel nav izbanots?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:23, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: viss, esmu uzlicis Bimbambolu kaa - ignoreet lietotaaju iesaku jums dariit taa pat
Jau divus mēnešus kā darīts

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:29, pirms 15 gadiem
MANS SUBJEKTIVAIS VIEDOKLIS PAR ZAUDEJUMA IEMESLIEM!

1.Jackson zilos metienus spej iemest tikai Oracle arena..!Izbraukuma speles kaitinosi skatities....!
2.Crawford...nespeju joprojam saprast vina vajadzibu komandai,bet so tik pamana ,kad izmet kadu zilu metienu pari sedzeja rokaam..Aizsardziba regulari palaiz savu sedzeju garaam!Benineli budams laukumaa censas!
3. Turiaf spej paradit savu labako sniegumu tikai uz emociju.. pamata,un tads ir tikai majas speles....!
4.Watson... patikami skatities kaa vins spele,tik zel ,ka treneris sava sauraja pieritee nevar saprast ,ka jalauj vairak vinam valas..!!
5.Biedrins... ta vien liekas ,ka lidz ko vins spelee ,tad parejie klust pavirsi ,jo laikam uzkata ,ka gan jau vins izdaris melno.. darbu pie groza.. aizsardziba!Uzbrukuma,piespeles vinam tiek parasti adresetas cauri 2,3speleteajiem un reti ka nonak pie vina...!
UN BIMBAMOMBOLS, JEB KA VINS TUR, IR PILNIGS IDIOTS..!KO KAUTKO TADU VAR IZDOMAT TIKAI SLIMS CILVEKS!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:30, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Visticamak sagrave pret Sharloti,Andrim 20min un shvaka spele!
Nakama spele Andrim 10min - lielus podus nesagazis,bet minimals zaudejums tomer.Nakama spele Andris laukuma neparadas un komanda svin uzvaru.Elementari...
tavas prognozes ir kaķim zem astes tās tā pat nav nekad piepildijušās,redzēsi pats ka AB speles laiks ar katru maču atkal palielināssies un nevajag tagad novelt vainu ka komanda zaudē arAB GSW tik tizli visu šo sezonu spēlē.Kāpēc tu nepaanalizē tikpat labi savu miluli Turiafu kas šodien izgāzās kā veca sēta pret savu pretspēlētāju

     [+] [-]

, 2009-02-24 15:33, pirms 15 gadiem
BIMBAMBOL, ekspert, apgaismotāj un visuma pavēlniek, tu domā, ka GSW paņēma AB par 10 milj. , lai laistu laukumā uz 5 min? Gaidu tavu atbildi un tad es tevi arī lieku sarakstā, lai nebūtu jālasa tavas "gudrības"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:42, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Nav jegas tev nopietni atbildet,jo esi zaljsh iesacejs lielaja basketa,tev LBL vairak piestav,bet nu labi.Turiafs pilniba neitralizeja Kembiju,kursh vienigos status savaca pret Andri!!
bet ka Turiafs speeleeja pret Zach Randolph,kas savaaca 27pts un 11 rebus,pret Ronija 7pts un 7 rebiem...te gan izskataas,ka Titaaniks kaadam braucis paari reizes 3!!! to tu neieveero??? un lai nu kurš to teiktu izskatās ka pats esi zaļš basket''''a man kaut kā tā pieredze basī ir jau 10 gadi labāk būtu paklusējis

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 15:43, pirms 15 gadiem
Podkavirovs rakstīja: Podkavirovs, 15:23, pirms 21 minūtes, citēt
bimbambols rakstīja: Visticamak sagrave pret Sharloti,Andrim 20min un shvaka spele!
Nakama spele Andrim 10min - lielus podus nesagazis,bet minimals zaudejums tomer.Nakama spele Andris laukuma neparadas un komanda svin uzvaru.Elementari...
*
Ja viss butu tik vienkarsi
Interesanti zināt, ko tu sajūti brīdī kad pats sevi citē. Tas ir, kā tu pārslēdz savus cietos diskus savās smadzenēs? Vai tas ir līdzīgi kā ar vēderrunāšanu? Tīri zinātniski gribētos uzzināt, kā tu to visu paspēj dabūt gatavu, parasti ģēniji bērnībā ir izslimojuši kādu traumu, vai ar tevi ir līdzīgi?
Paldies par atbildi jau iepriekš
P.s. āhh un adresēju to bosam bimbambolam, lai pārējie locekļi pastāv malā un paklusē šoreiz

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:46, pirms 15 gadiem
eu bimbam pirmo reizi redzu pozitiīvu koeficentu

     [+] [-]

, 2009-02-24 15:47, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Labs jautajums!Bet dazhkart menedzeri rikojas uz ljiveri,sak, no shi slotas kaata uztaisisim tadu lietas koku,bet ne vienmer tas iet cauri...Nba vesture ir neskaitami gadijumi bijushi,kad speletajs tiek parvertets un parmaksats.60 lim ir liela nauda mums,bet tur viniem tas cipars ir savadaka verte,bet protams,ari vini tagad kozh pirkstos
bet tad jau tev kaa Biedriņa iistenajam atbalstiitaajam buutu jaapriecaajas,ka čalis tik lielu naudu dabuujis uz nahaļavu+veel tik liels speeles laiks basketbola mekaa...bet nee,tu tieši otraadi,pie katras izdeviibas kritizee viņu,un savos sleeptajos izteikumos sauc viņu par vaaju basketbolistu!!! taa neviens normaals atbalstiitaajs nekad nedariitu,taapeec tu AB atbalsti kaut kaadaa diivainaa veidaa,un tur nav nekaads sakars ar veseliigu kritiku,driizaak taa ir slimiiga! pacenties neatbildeet uz manu noveerojumu!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:49, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: viss, esmu uzlicis Bimbambolu kaa - ignoreet lietotaaju iesaku jums dariit taa pat
ta ari izdariju!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:51, pirms 15 gadiem
kas ir bimbi nau vairs ko teikt

  +2 [+] [-]

, 2009-02-24 15:58, pirms 15 gadiem
bimbis laikam aizgāja atiem saucamajiem ekspertiem apspriesties

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 16:03, pirms 15 gadiem
Nelāgi sakrita tas, ka ar AB atgriešanos zaudēja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 16:07, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Nav jegas tev nopietni atbildet,jo esi zaljsh iesacejs lielaja basketa,tev LBL vairak piestav,bet nu labi.Turiafs pilniba neitralizeja Kembiju,kursh vienigos status savaca pret Andri!!
Tu arī izklausies pēc zaļa bērneļa kurš itkā gudri runā (tā tev liekas) ,bet patiesībā tu murkšķi pilnīgu bullšitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-24 16:32, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Domaju,ka shodienai teema izsmelta,saakas slimiga neargumenteta vauksheshana no kreisiem cilvekiem,kas mekle kashki pa jebkuru teemu.Es visu esu pateicis argumenteti,kas ir basketbola pazinejs,mani ir sapratis.Gaidisim nakamas speles un ceresim uz pozitivu rezultatu.
Tomēr nāci pie samaņas un nolēmi sākt ārstēt savas personības vairākkārtošanos?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-24 16:40, pirms 15 gadiem
es tomeer sliecos, ka bimbam nav 10 profili, vinnam gan jau ir vairaak par vienu, bet tie paareejie ir sekotaaji...

lai gan, iznnemot no bimbas var sagaidiit garu murgu, paareejie tikai izmet dazhas fraazes...nevar iisti spriest par vinnu domu gaajienu

liidz apriilla vidum jau shitas kluns buus jaapaciesh, ar to jau esmu samierinaajies...nez uz kurieni tad vinsh paarmetiisies pluutiit savas gudriibas!?

     [+] [-]

, 2009-02-24 16:40, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Nu to visi redzeja...Kas notiks talak??Iespejams,ka Andri tagad,kadu laiku nelaidis laukuma,mums kaa Biedrinja faniem tas bus gruts laiks.Man personiski vairak rup GSW panakumi,tapec jo sapigi,ka shita treneri nolaida udeni.Tagad varam tikai kost pirkstos,ka Finiksa,Orlando vai Hjustona nepanema Andri...
Orlando ir noteikti tie kam ar centriem ir problēmas... Nākošais - 100% tu spēli neredzēji. Pietam GSW trinīšu meta ar 28.6% - sūdīgāk reti kad mēdz būt... arī FG meta tik ~ 40%, kas visu parāda rezultātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-24 17:12, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Domaju,ka shodienai teema izsmelta,saakas slimiga neargumenteta vauksheshana no kreisiem cilvekiem,kas mekle kashki pa jebkuru teemu.Es visu esu pateicis argumenteti,kas ir basketbola pazinejs,mani ir sapratis.Gaidisim nakamas speles un ceresim uz pozitivu rezultatu.
Bimbi, no kurienes tu rāvi, ka esi basketbola pazinējs?