Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Durents priecājas par "Warriors" pavadīto laiku un gatavs pagarināt līgumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Durents priecājas par "Warriors" pavadīto laiku un gatavs pagarināt līgumu
Kevins Durents
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas finālu trešo reizi pēc kārtas sasniegusi Goldensteitas "Warriors", kuras jaunpienācējs Kevins Durents, atskatoties uz pagājušo vasaru, norādījis, ka pieņēmis pareizo lēmumu.

"Par 100 procentiem pieņēmu pareizo lēmumu," vēl pirms iekļūšanas finālā par pievienošanos Goldensteitas "Warriors" teica uzbrucējs Kevins Durents, turklāt viņš norādīja, ka viedokli neietekmētu pat zaudējums finālā jeb atkal palikšana bez trofejas. "Jūtu, ka šī ir vieta, kur man jāatrodas. Arī iepriekšējie gadi bija lieliski, bet domāju, ka šajā dzīves posmā man jāatrodas tieši šeit. Izbaudu katru soli."

Tomēr 2014. gada līgas MVP apzinās, ka kritiķus nekad neapklusināsi: "Viņi vienmēr runās. Lai ko tu darītu, neviens nepriecāsies. Šeit [Goldensteitā] saņemu atbalstu un uzmundrinošus vārdus. Taču allaž atradīsies kāds, kurš labajās situācijās kritizēs. Tāda ir dzīve."

Durents pagājušajā vasarā noslēdza līgumu uz vienu sezonu ar iespēju to pagarināt uz vēl vienu gadu. Kā norādīja spēlētājs, viņš izbaudījis kopā ar "Warriors" pavadīto laiku un neplāno meklēt citu komandu. Ja līgums tiks pagarināts, Durents nākamajā sezonā saņems 27,7 miljonus dolāru.

Durents finālā spēlējis vienu reizi – 2012. gadā viņš, Rasels Vestbruks un Džeimss Hārdens spēkojās ar Maiami "Heat", tomēr zaudēja Lebrona Džeimsa komandai. "Šķita, ka tas ir mūsu laiks. Gribējām izbaudīt mirkli – bijām to pelnījuši. Tas bija īpašs, īpašs laiks," teica Durents, kuram, visticamāk, būs iespēja revanšēties Džeimsam.

Izmantotie resursi:
The Undefeated — Sports, Race, Culture, HBCUs...

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:36, pirms 7 gadiem
Lasu komentārus un nedaudz pat sasmējos - džeki, da jūs ko, galīgi traki palikuši. Esat nonākuši jau līdz tādam līmenim, lai salīdzinātu - kurš mīkstāks - Lebrons vai Durents. Kamooon! Mēs runājam par diviem no šī brīža TOP5 spēlētājiem Pasaulē un Jūs secināt - abi mīkstie, bet kurš tomēr mīkstāks. Vot tas jau ir līmenis!
Mans viedoklis? Lai šobrīd izcīnītu NBA čempionu titulu, tu to nevari izdarīt bez superkomandas. Jā, vari sasniegt kaut kādu līmeni, tikt PO, aizsisties līdz pusfinālam un... izkrist pret superkomandu! Kopš Bostona aizsāka šo superkomandu t.i. ātrā čempionu titula izcīnīšanas metodi, tas tagad ir modē. Kas ir episki - Bostona bija pirmā, kas to aizsāka, tad mainīja kursu t.i. izveidoja komandu, kura nebalstās uz superzvaigznēm un...izkrita konfas finālā pret superkomandu. Karma laikam. Taču, visticamāk, arī Bostona nākamsezon būs superkomanda... Šada te superkomandu tendence mainīsies tikai tad, kad kāda cita komanda pierādīs, ka ir labāka metode gredzenu izcīnīšanai. Kamēr tā nav - nav arī korekti vainot spēlētājus par to, ka viņi iesaistās šādos projektos.

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:37, pirms 7 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Būtu viegli, ja varētu to tā pieņemt. Mums kā faniem, un cilvēkiem, kuri grib konkurenci. Vai tas ir iespējams? Nē,jo tad automātiski spēlētāji iebilstu - nevarētu saņemt, atalgojumu, ko vēlas, būtu jādodās uz FA komandām (pilsētām), kas nav iecienītākais mērķis. Vai uz CSKA, kas piedāvās nereālo līgumu. (joks,bet maza kripatiņa patiesības.)
Līgas ieņēmumi noteikti mazāki, jo viss hype ap šīm superkomandām ir tik liels, ka piķi uz to viņi nopelna nenormāli. Tāpēc šādu soli mums nesagaidīt, kaut gan mēs to vēlētos!
Cik zinu, NHL un NFL ir cietie griesti. Turklāt tur algas jau tā ir būtiski mazākas, nekā NBA, pie tam NFL brends ASV ir lielāks par NBA. Manuprāt, tas pamatā ir alkatības jautājums. NHL un NFL laikam tomēr vairāk rūp, cik sabalansēta un konkurētspējīga ir līga, galvenais ir nauda. To atmasko arī Silvera bažas par hack-a-... taktiku un spēlētāju atpūtināšanu, kas kaitina fanus. Lūk, šajā jautājumā viņu uztrauc spēles skatāmība un sekojošie ieņēmumi, bet, kad tiek veidotas superkomandas, tad viss pie kājas!

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:41, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Lasu komentārus un nedaudz pat sasmējos - džeki, da jūs ko, galīgi traki palikuši. Esat nonākuši jau līdz tādam līmenim, lai salīdzinātu - kurš mīkstāks - Lebrons vai Durents. Kamooon! Mēs runājam par diviem no šī brīža TOP5 spēlētājiem Pasaulē un Jūs secināt - abi mīkstie, bet kurš tomēr mīkstāks. Vot tas jau ir līmenis!
Mans viedoklis? Lai šobrīd izcīnītu NBA čempionu titulu, tu to nevari izdarīt bez superkomandas. Jā, vari sasniegt kaut kādu līmeni, tikt PO, aizsisties līdz pusfinālam un... izkrist pret superkomandu! Kopš Bostona aizsāka šo superkomandu t.i. ātrā čempionu titula izcīnīšanas metodi, tas tagad ir modē. Kas ir episki - Bostona bija pirmā, kas to aizsāka, tad mainīja kursu t.i. izveidoja komandu, kura nebalstās uz superzvaigznēm un...izkrita konfas finālā pret superkomandu. Karma laikam. Taču, visticamāk, arī Bostona nākamsezon būs superkomanda... Šada te superkomandu tendence mainīsies tikai tad, kad kāda cita komanda pierādīs, ka ir labāka metode gredzenu izcīnīšanai. Kamēr tā nav - nav arī korekti vainot spēlētājus par to, ka viņi iesaistās šādos projektos.
Man ir viens jautājums - vai jau Džordana laiku Bulls bija vai nebija superkomanda? Man liekas ka bija. Ne jau Bostonas big3 bija pirmais un pēdējais šajos sarakstos.

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:41, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Šada te superkomandu tendence mainīsies tikai tad, kad kāda cita komanda pierādīs, ka ir labāka metode gredzenu izcīnīšanai. Kamēr tā nav - nav arī korekti vainot spēlētājus par to, ka viņi iesaistās šādos projektos.
Kas tad vairs var būt labāka metode? Titula burtiska nopirkšana? Tas nemainīsies nekad, kamēr nebūs cieto algu griestu un īpašnieki varēs algot superzvaigžņu blices.

Un neviens jau nevaino spēlētājus. Visi, es pieņemu, saprot, ka čaļi grib uzvarēt un pēc iespējas vieglāk. Bet vai tad tas nozīmē, ka mēs nevaram pakritizēt? Ne jau tikai mirstīgie komentētāji SC to dara, bet arī lielie eksperti.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 15:45, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Cik zinu, NHL un NFL ir cietie griesti. Turklāt tur algas jau tā ir būtiski mazākas, nekā NBA, pie tam NFL brends ASV ir lielāks par NBA. Manuprāt, tas pamatā ir alkatības jautājums. NHL un NFL laikam tomēr vairāk rūp, cik sabalansēta un konkurētspējīga ir līga, galvenais ir nauda. To atmasko arī Silvera bažas par hack-a-... taktiku un spēlētāju atpūtināšanu, kas kaitina fanus. Lūk, šajā jautājumā viņu uztrauc spēles skatāmība un sekojošie ieņēmumi, bet, kad tiek veidotas superkomandas, tad viss pie kājas!
Superkomandas piesaista visādus vaļeras, antifanus un tamlīdzīgus tipus, kuri nu pēkšņi var sākt fanot(itkā gan fano jau gadus 20) par Warriors vai Cavs, kuri pirms tam bijuši miskastnieku branža, bet tagad ir TOP contenderi. Ņemot vērā, ka tādi vaļeras un antifani Pasaules mērogā ir miljoniem, tas ir reāls bizness, kuru izjaukt būtu muļķīgi.

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:48, pirms 7 gadiem
Ļoti gaidu, kā CAVS uzvarēs finālā, lai varētu pasmieties par to ļevo KD

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:50, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Superkomandas piesaista visādus vaļeras, antifanus un tamlīdzīgus tipus, kuri nu pēkšņi var sākt fanot(itkā gan fano jau gadus 20) par Warriors vai Cavs, kuri pirms tam bijuši miskastnieku branža, bet tagad ir TOP contenderi. Ņemot vērā, ka tādi vaļeras un antifani Pasaules mērogā ir miljoniem, tas ir reāls bizness, kuru izjaukt būtu muļķīgi.
antifana komanda man liekas ir kleperi - viņiem nekad nav bijis titula. Un ja mēs neesam amerikāņi un piesaistītie konkrētai vietai, ģeogrāfijai, pilsētai - tad loģiski - katrs izvēlas kam sekot un just līdzi - un parasti tie ir uzvarētāji vai arī potenciālie uzvarētāji. Kuram tad interesēs lūzeri?

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:51, pirms 7 gadiem
RietumBrūks rakstīja: Ļoti gaidu, kā CAVS uzvarēs finālā, lai varētu pasmieties par to ļevo KD
Gaidi, gaidi ....

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:53, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Man ir viens jautājums - vai jau Džordana laiku Bulls bija vai nebija superkomanda? Man liekas ka bija. Ne jau Bostonas big3 bija pirmais un pēdējais šajos sarakstos.
Visas dižās komandas, kuras ir cēlušas ārā čempionu titulus, savā ziņā, ir bijušas superkomandas. Visas! Ja paskatāmies NBA 70 gadu senajā vēsturē, tad nav daudz tādu komandu, kuras titulu ir paņēmušas kā parastas darbarūķu blices. Pēdējais tāds gadījums, kas nāk prātā bija, kad nosacītā ne superkomanda finālā uzveica tipiskāko superkomandu bija Detroita 2004. gadā, kad uzvilka Lakers. Bet tas arī tā, nosacīti. Vienkārši kādreiz tas tika darīts nu tā, ne tik uzkrītoši - palēnām, pamazām tika veidotas tās superkomandas, bet tagad jau tas tiek darīts atklāti un ar lielu pompu.

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:54, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: antifana komanda man liekas ir kleperi - viņiem nekad nav bijis titula. Un ja mēs neesam amerikāņi un piesaistītie konkrētai vietai, ģeogrāfijai, pilsētai - tad loģiski - katrs izvēlas kam sekot un just līdzi - un parasti tie ir uzvarētāji vai arī potenciālie uzvarētāji. Kuram tad interesēs lūzeri?
Patiesībā - man pie vienas vietas kas ir viņa komanda - nezinu un negribu zināt - tādāļ visus šos dīvaiņus esmu nobloķējis, bet nu - domu saprati.

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:55, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Cik zinu, NHL un NFL ir cietie griesti. Turklāt tur algas jau tā ir būtiski mazākas, nekā NBA, pie tam NFL brends ASV ir lielāks par NBA. Manuprāt, tas pamatā ir alkatības jautājums. NHL un NFL laikam tomēr vairāk rūp, cik sabalansēta un konkurētspējīga ir līga, galvenais ir nauda. To atmasko arī Silvera bažas par hack-a-... taktiku un spēlētāju atpūtināšanu, kas kaitina fanus. Lūk, šajā jautājumā viņu uztrauc spēles skatāmība un sekojošie ieņēmumi, bet, kad tiek veidotas superkomandas, tad viss pie kājas!
jap, es pilnībā Tev piekrītu. Nauda ir visa atslēga NBA - arī pats luxury nodoklis ir ieņēmumi līgai, par ko viņi tikai priecājas. Es tikai nesaprotu, vai tas viss CP3 atgadījums bija patiess, ka līga uzlika veto viņa nonākšanai Lakers? Ja jā, tad kādēļ? Varbūt ir kāds zinošāks...

     [+] [-]

, 2017-05-23 15:55, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Visas dižās komandas, kuras ir cēlušas ārā čempionu titulus, savā ziņā, ir bijušas superkomandas. Visas! Ja paskatāmies NBA 70 gadu senajā vēsturē, tad nav daudz tādu komandu, kuras titulu ir paņēmušas kā parastas darbarūķu blices. Pēdējais tāds gadījums, kas nāk prātā bija, kad nosacītā ne superkomanda finālā uzveica tipiskāko superkomandu bija Detroita 2004. gadā, kad uzvilka Lakers. Bet tas arī tā, nosacīti. Vienkārši kādreiz tas tika darīts nu tā, ne tik uzkrītoši - palēnām, pamazām tika veidotas tās superkomandas, bet tagad jau tas tiek darīts atklāti un ar lielu pompu.
Jā toreiz cik atceros - Detroita bija kaut kāda pilnīgi nesaprotama komanda - pat neatceros kas togad - kad viņi uzvarēja - kas tur spēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 15:58, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Džeims ir darījis tieši to pašu. Un visi tie teksti ka Lebrons viens pats veido rezultātu un klāj galdu ir tukšs glors un meli - jo Cavaliers nesastāv no viena vienīga Džeimsa - to jūs labāk skaidrojiet kādam citam - ne man.
Nu WTF!?? Redzu atsauci uz savu tekstu, bet tu taču NEKO neesi sapratis Tu neesi spējīgs saprast paplašinātus teikumus?
Mēģināšu uzrakstīt vēl īsāk.

Protams, ka VISIEM vajadzīgi palīgi!
Starpība starp KD un LJ? Lj ir galvenais, KURAM palīdz. Bez viņa neviena viņa blice nebūtu pat finālā.
KD aizgāja pie 73-9 komes, pie supermena. Tātad KD pats aizgāja kā palīgs. Jau pie gatavas komandas, kura ir nr1 favorīts arī BEZ viņa.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 16:02, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Visas dižās komandas, kuras ir cēlušas ārā čempionu titulus, savā ziņā, ir bijušas superkomandas. Visas! Ja paskatāmies NBA 70 gadu senajā vēsturē, tad nav daudz tādu komandu, kuras titulu ir paņēmušas kā parastas darbarūķu blices. Pēdējais tāds gadījums, kas nāk prātā bija, kad nosacītā ne superkomanda finālā uzveica tipiskāko superkomandu bija Detroita 2004. gadā, kad uzvilka Lakers. Bet tas arī tā, nosacīti. Vienkārši kādreiz tas tika darīts nu tā, ne tik uzkrītoši - palēnām, pamazām tika veidotas tās superkomandas, bet tagad jau tas tiek darīts atklāti un ar lielu pompu.
Mavs tituls 2010/11 sezonā, manuprāt, bija vēl lielāks pārsteigums. Ļoti tālu viņi līdz superkomandai bija. Tur gan, protams, lielu lomu nospēlēja Lebrona pazušana sērijas pēdējās ceturtdaļās.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:02, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu WTF!?? Redzu atsauci uz savu tekstu, bet tu taču NEKO neesi sapratis Tu neesi spējīgs saprast paplašinātus teikumus?
Mēģināšu uzrakstīt vēl īsāk.

Protams, ka VISIEM vajadzīgi palīgi!
Starpība starp KD un LJ? Lj ir galvenais, KURAM palīdz. Bez viņa neviena viņa blice nebūtu pat finālā.
KD aizgāja pie 73-9 komes, pie supermena. Tātad KD pats aizgāja kā palīgs. Jau pie gatavas komandas, kura ir nr1 favorīts arī BEZ viņa.
Aizgāja kā palīgs - nu un - tavās acīs tas ir noziegums? Un esi taču godīgs pats pret sevi - KD tur nav ne lomas spēlētājs, ne rezervists, bet kā viens no večiem kas veido komandas rezultātu - komandas starta piecinieka spēlētājs.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:02, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Jā toreiz cik atceros - Detroita bija kaut kāda pilnīgi nesaprotama komanda - pat neatceros kas togad - kad viņi uzvarēja - kas tur spēlēja.
Volesi, Bilapss, Hamiltons, Prinss, Okurs(un, protams, Miličičs. ) Tie arī bija galvenie vilcēji.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:04, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Visas dižās komandas, kuras ir cēlušas ārā čempionu titulus, savā ziņā, ir bijušas superkomandas. Visas! Ja paskatāmies NBA 70 gadu senajā vēsturē, tad nav daudz tādu komandu, kuras titulu ir paņēmušas kā parastas darbarūķu blices. Pēdējais tāds gadījums, kas nāk prātā bija, kad nosacītā ne superkomanda finālā uzveica tipiskāko superkomandu bija Detroita 2004. gadā, kad uzvilka Lakers. Bet tas arī tā, nosacīti. Vienkārši kādreiz tas tika darīts nu tā, ne tik uzkrītoši - palēnām, pamazām tika veidotas tās superkomandas, bet tagad jau tas tiek darīts atklāti un ar lielu pompu.
Es teiktu, ka Dalasa arī savā ziņā 2010./2011. sezonā noteikti nevar saukt par superkomandu, bet par labu komandu (katrs izdara savu darbiņu.)
Par tām superkomandām vēsturē - piekrītu, ka ganrīz katra uzvarētāja atbilst tam nosaukumam, laikam jau vislielākais cepiens mūsdienās ir to izveide. Tagad jau vairs nav aktuāli, ka viena zvaigzne pievienojas labai komandai, bet, ka uzreiz no 3 komandām savācās lielākās zvaigznes un izveido vienu komandu. Un labāka formula nav, piekrītu Mixes. Ja Tev ir labākie, tad ir grūti zaudēt. Un tāpat Tev taisnība, ka tas viss ir piķis, jo līgai no GSW, CLE noteikti ir nebijuši ienākumi, tāpat uzreiz Rasela triplis, cīņa ar Hārdenu, Davis+Cousins, utt., ir baigais hype = ienākumi. Tāpat, cik daudz mēs nezinām, kas notiek līgā. Sen jau vairs nav runa tikai par to, kurš vislabāk spēlē basi, tas viss ir liels bizness.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:06, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Mavs tituls 2010/11 sezonā, manuprāt, bija vēl lielāks pārsteigums. Ļoti tālu viņi līdz superkomandai bija. Tur gan, protams, lielu lomu nospēlēja Lebrona pazušana sērijas pēdējās ceturtdaļās.
tomēr daudz kur sakrīt domas un skatījums!

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:12, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Mavs tituls 2010/11 sezonā, manuprāt, bija vēl lielāks pārsteigums. Ļoti tālu viņi līdz superkomandai bija. Tur gan, protams, lielu lomu nospēlēja Lebrona pazušana sērijas pēdējās ceturtdaļās.
Piekrītu - tā nebija tipiska superkomanda, taču paskaties kādi uzvārdi tur spēlēja. Principā tā bija komanda, kurā bija savākušies tie, kuri savas lieliskās karjeras laikā gredzenus nebija dabūjuši un apvienojās visi vienuviet - Dalasā.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:16, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Piekrītu - tā nebija tipiska superkomanda, taču paskaties kādi uzvārdi tur spēlēja. Principā tā bija komanda, kurā bija savākušies tie, kuri savas lieliskās karjeras laikā gredzenus nebija dabūjuši un apvienojās visi vienuviet - Dalasā.
jā toreiz visi vecie buki salasījās un visus pārsteidza playofos

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:19, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Piekrītu - tā nebija tipiska superkomanda, taču paskaties kādi uzvārdi tur spēlēja. Principā tā bija komanda, kurā bija savākušies tie, kuri savas lieliskās karjeras laikā gredzenus nebija dabūjuši un apvienojās visi vienuviet - Dalasā.
Skatos un neko iespaidīgu jeb čempionu titula cienīgu, kas gāza superkomandu, nemaz neredzu. Es redzu Dirku ar 26p vid. spēlē, Teriju ar 18 un pārējie ir role playeri - Kids uz savām pēdējām kājām, Merions un Čendlers tīri aizsardzībā, Barea kā 6th man. Labāk paskaties pretī, ko viņi gāza. Būtībā lielā atšķirība bija, ka Mavs līderis Dirks spēlēja izcili un clutchā iemeta, ko vajadzēja, kamēr Heat līderis Lebrons norāva all-time choke.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:19, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Piekrītu - tā nebija tipiska superkomanda, taču paskaties kādi uzvārdi tur spēlēja. Principā tā bija komanda, kurā bija savākušies tie, kuri savas lieliskās karjeras laikā gredzenus nebija dabūjuši un apvienojās visi vienuviet - Dalasā.
Kā Mavs fans Tev varu pilnīgi oponēt. Novickis vienmēr ir bijis Dalasā, un tajā brīdī viņam vienīgajam no komandas bija zvaigznes statuss. Kidam bija 39 gadi, ja nemaldos. Čandlers tikai pēc tās sezonas tika novērtēts kā viens no labākajiem aizsardzības centriem un dabūja Knicks līgumu. Merions, Terijs. Protams, labi spēlētāji, bet nevar teikt, ka zvaigžņu karjeras. (Merionam dažas sezonas PHX, bet no 20+10 'viņš jau bija tālu). Barea, Stīvensons.
Laba komanda, bet uzvārdi vairāk bija krietna pagātne.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:20, pirms 7 gadiem
tik pat labi līga varētu izveidot 8-10 superkomandas , as cīnās savā starpā , skatītāji būtu eiforijā , piemēram, vienā komandā spēlē Lenards , Pols , Towns , Derozans pret James,Gobers , Millaps, Hardens

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:26, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Skatos un neko iespaidīgu jeb čempionu titula cienīgu, kas gāza superkomandu, nemaz neredzu. Es redzu Dirku ar 26p vid. spēlē, Teriju ar 18 un pārējie ir role playeri - Kids uz savām pēdējām kājām, Merions un Čendlers tīri aizsardzībā, Barea kā 6th man. Labāk paskaties pretī, ko viņi gāza. Būtībā lielā atšķirība bija, ka Mavs līderis Dirks spēlēja izcili un clutchā iemeta, ko vajadzēja, kamēr Heat līderis Lebrons norāva all-time choke.
Vēl jau bija Stojakovičs, Brūvers, uz nerva kritējs Stīvensons, Batlers, kurš gan laikam traumas dēļ nespēlēja. Jā, tā bija - Dirks izvilka, bet Lebrons gremdēja. Kas vēl zīmīgi - Kardināls, kurš līdz tam bija zināms kā tikai aizsardzībā spēlējošs rupeklis, pēkšņi sāka mest daudz punktu ar augstu procentu. Patiesībā, ja šī sērija tiktu izspēlēta ātrāk vai vēlāk, iespējams, Heat uzvarētu, taču bija tā, ka daudzas lietas sakrita pa labu Mavs, Mavs bija uz viļņa, Heat morālā bedrē un tas arī izšķīra.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-23 16:28, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Ja tu sekotu līdzi tad zinātu - ka Duranta un Vestbruka attiecības nebija tās labākās, maigi sakot - tas visiem bija zināms. Un ka Durants Warriors jūtas laimīgs tieši kā komandā un cilvēcisko attiecību ziņā. Emilio te nekādu ameriku neatklāja.
Ā,nu jā, es jau nesekoju līdzi.. Favorītkomanda Oklahoma jau kopš 2008.gada,bet pats aktīvi skatos spēles(īpaši plejoffus) no 2011.gada Aktīvais sekotājs un viszinis ierunājās.
Saprotu, ka viņi nebija tie labākie draugi, bet viens otra muguras sargāja vienmēr.. Šakam ar Kobi ar nebija tās labākās attiecības, bet 3 titulus tāpat pacēla..
Nav jābūt labākajiem draugiem, lai veiksmīgi kopā spēlētu..
Un jūs tik gudri dir*at un sakiet tādus faktus, it kā kādam no Jums, spēlētāji būtu tos personīgi pastāstījuši.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-23 16:29, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Superkomandas piesaista visādus vaļeras, antifanus un tamlīdzīgus tipus, kuri nu pēkšņi var sākt fanot(itkā gan fano jau gadus 20) par Warriors vai Cavs, kuri pirms tam bijuši miskastnieku branža, bet tagad ir TOP contenderi. Ņemot vērā, ka tādi vaļeras un antifani Pasaules mērogā ir miljoniem, tas ir reāls bizness, kuru izjaukt būtu muļķīgi.
Lielākā daļa fano nevis par komandām, bet spēlētājiem (ar to domāju LV iedzīvotājus un pārējos neitrālos fanus). Nenoliegšu - arī es. Protams, arī par latviešiem iekš NBA, jo tie ir krietni tuvāki nekā amerikāņi, spāņi vai kādi citi, turklāt latviešu spēlēšana NBA un piesaistei LV izlasei, man kā patriotam un sporta līdzjutējam, šķiet interesanta kaut kādu nozīmīgāku sportisko sasniegumu kontekstā. Man nav piesaistes kādai USA pilsētai, līdz ar to pofig, kurš klubs uzvar. Ir daži spēlētāji, kuru spēle patīk un kuriem sekoju līdzi un kuriem arī novēlu uzvarēt - CP3, Lebrons, Lenards utt.
Bet ir spēlētāji, kuri nepiesaista ar savu uzvedību (spēli) ne laukumā, ne ārpus tā. Un te nu pus GSW blice nāk prātā:
1. Pusijs - par to, ka aizgāja uz GSW ... ne līderis, ne tas, kurš pavilks un diriģēs komandu - vienkārši var iemest bumbu grozā pāri pretniekam;
2. Zaza - tas gruzīns jau no LV izlases laikiem tracina.. palīšana zem Kawhi nebija nejauša;
3. Stefs - tā žļambāšana ir grūti panesama;
4. Spērējs - par to, ka "netīšām"sper pa riekstiem un auro kā pajolis;

Tāpēc negribu, lai tāda komanda uzvar. Domāju, ka fināls būs spraigs, bet Cavs vajadzētu ņemt. Jau pret Spurs redzējām, ka GSW netur, ja labi krampē. Domāju, ka Cavs to spēj, ja nelaiž luni. Nebūtu gruzīns izsitis Kawhi, tagad bandwagoni dziedātu citu dziesmu un valjero raudātu kopā ar pensi Igudalu, kuru pat laukumā nelaiž atbildīgos brīžos.

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:30, pirms 7 gadiem
Pēc Bostonas jau daudzi veidoja tās superkomandas, bet ne visiem sanāca!
Arī Heat nekas nesanāca pirmajā sezonā!
Teorētiski jau arī Orlando bija superkomanda un Lūiss bija tāds pats Durents, kurš tik aizgāja uz Heat- karjeras norietā!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-23 16:30, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu WTF!?? Redzu atsauci uz savu tekstu, bet tu taču NEKO neesi sapratis Tu neesi spējīgs saprast paplašinātus teikumus?
Mēģināšu uzrakstīt vēl īsāk.

Protams, ka VISIEM vajadzīgi palīgi!
Starpība starp KD un LJ? Lj ir galvenais, KURAM palīdz. Bez viņa neviena viņa blice nebūtu pat finālā.
KD aizgāja pie 73-9 komes, pie supermena. Tātad KD pats aizgāja kā palīgs. Jau pie gatavas komandas, kura ir nr1 favorīts arī BEZ viņa.
KD dēļ GSW nācās atteikties no Boguta, Barnes, Barbosas, Spheigta, karoč beņķa un tā vairs nebija 73-9 komanda
atver acis nevis tupa heito

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:32, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Vēl jau bija Stojakovičs, Brūvers, uz nerva kritējs Stīvensons, Batlers, kurš gan laikam traumas dēļ nespēlēja. Jā, tā bija - Dirks izvilka, bet Lebrons gremdēja. Kas vēl zīmīgi - Kardināls, kurš līdz tam bija zināms kā tikai aizsardzībā spēlējošs rupeklis, pēkšņi sāka mest daudz punktu ar augstu procentu. Patiesībā, ja šī sērija tiktu izspēlēta ātrāk vai vēlāk, iespējams, Heat uzvarētu, taču bija tā, ka daudzas lietas sakrita pa labu Mavs, Mavs bija uz viļņa, Heat morālā bedrē un tas arī izšķīra.
Tajā gadā Dirks pārbrauca pāri un saplosīja visu big 3!

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:35, pirms 7 gadiem
Noteikti Durantam vienreiz piegriezās,kad komandā ir tāds sienā skrējējs kā RW,uz kura rēķina ir visa sērija pret GSW,kur viņš noraka pēdējās epizodes un zaudēja no 3-1,un nu RW tiek pie runāšanas,var saviem garajiem teikt,lai atdod visus rebus priekš viņa fenomenālajiem "MVP" sezonas uzkačātajiem statiem,bet kam Tev status,ja izlido pirmajā kārtā? https://youtu.be/-YgzY5rOiyU ,ar Ibaku un Durantu nekas šitā negāja cauri,domāju,ka RW ir vainīgs ir pie KD aiziešanas

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:35, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Vēl jau bija Stojakovičs, Brūvers, uz nerva kritējs Stīvensons, Batlers, kurš gan laikam traumas dēļ nespēlēja. Jā, tā bija - Dirks izvilka, bet Lebrons gremdēja. Kas vēl zīmīgi - Kardināls, kurš līdz tam bija zināms kā tikai aizsardzībā spēlējošs rupeklis, pēkšņi sāka mest daudz punktu ar augstu procentu. Patiesībā, ja šī sērija tiktu izspēlēta ātrāk vai vēlāk, iespējams, Heat uzvarētu, taču bija tā, ka daudzas lietas sakrita pa labu Mavs, Mavs bija uz viļņa, Heat morālā bedrē un tas arī izšķīra.
Batlers jau pussezonā norāva traumu un nespēlēja. Kardinals vidēji 6min guva, vidēji 1.4p. Viņa nozīmīgākais devums sērijā bija tas, ka vienā brīdī (neatceros kurā spēlē, bet svarīgā situācijā) nopelnīja uzbrukuma sodu no Veida. Stojakovičs pret Lakers mazliet paplosījās, bet finālos neko. Novickis, Merions, Čandlers, Terijs, Kids, Barea, Stīvensons - šie džeki iznesa titulu

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 16:41, pirms 7 gadiem
Neviena zvaigzne negrib spēlēt kopā ar RW, dēļ viņa rakstura un personības.
Tas bija galvenais iemesls, kāpēc nepalika OKC, lai gan pilsēta patika.
Kāpēc lai neietu uz titula reālāko pretendenti?
Paši aizskrietu uz GSW kā žurkas no grimstoša kuģa, beidziet liekuļot.
KD tituls jau kabatā, varat jau laikus samierināties

     [+] [-]

, 2017-05-23 16:47, pirms 7 gadiem
normunds_867007964925833216 rakstīja: Noteikti Durantam vienreiz piegriezās,kad komandā ir tāds sienā skrējējs kā RW,uz kura rēķina ir visa sērija pret GSW,kur viņš noraka pēdējās epizodes un zaudēja no 3-1,un nu RW tiek pie runāšanas,var saviem garajiem teikt,lai atdod visus rebus priekš viņa fenomenālajiem "MVP" sezonas uzkačātajiem statiem,bet kam Tev status,ja izlido pirmajā kārtā? https://youtu.be/-YgzY5rOiyU ,ar Ibaku un Durantu nekas šitā negāja cauri,domāju,ka RW ir vainīgs ir pie KD aiziešanas
Nu jau aizgāji absolūtās muļķībās. Paskaties vēlreiz tās zaudētās spēles pret GSW, kurš tur bija galvenais bumbas turētājs izšķirošajās minūtēs? Kurš puļīja pustālos un troikas garām? KD!! RW ar neko neizdarīja, bet KD spēles galotnes ņēma vairāk uz sevi un totāli izgāzās. Var jau ienīst RW un viņa stat sheet stuffingu, bet tāpēc jau nevajag zaudēt visu objektivitāti. Nenoliedzu, ka KD bija iemesls laisties no RW, bet RW bija tik pat liels iegansts darīt to pašu, jo ne jau viņš izgāza 3-1. Beidz murgot.

Kasīties arī tam, ka OKC bez KD izlido pirmajā raundā ir idiotiski. Vsp piefiksēji, kas darījās, kad RW tika nosēdināts atpūsties pret Rockets? Taisnība ir tāda, OKC sastāvs ir vājš, pat ļoti. Un man liekas, ka OKC pat tīri zolīdi turējās pret Rockets, protams, pateicoties RW sniegumam.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-23 17:32, pirms 7 gadiem
Ir amizanti, ka KD par iešanu uz GSW nolīdzina līdz ar zemi un vēl saka, ka viņš aizgāja uz STefa komandu, Lebis neaizgāja uz Veida komandu? Lebis pat samazināja algu, sarunāja visu un izveidoja BIG3. Veids tajā laikā kotējās augstāk nekā tagad Stefs. Veids bija jau ar titulu kabatā final MVP un TOP3 spēlētājs aiz Kobes un Lebja. Bosh bija labākais PF austrumos. Pēc tam Bosha veselības stāvoklis, Veida ceļi un Lebis no viņiem ņem pēdu un iet atpakaļ uz cavs redzot, ka tur ir nākotnes PG, divi pirmie drafta numuri.
Neesmu KD lēmumu fans, gribēju, lai viņš iet uz Austrumiem, bet tomēr pievienojās GSW un GSW viņam nedeva mazo algu, GSW arī samaksāja ar Boguta,Barnsa zaudēšanu. RW bija jāpaliek vienam, lai apmierinātu savu ego. Redzēsim, kas notiks finālā. Gan jau Animalz varēs žēloties par to, ka KD atnācis pie 73-9 komandas. Vai arī paklīdīs pa krūmiem.

     [+] [-]

, 2017-05-23 18:25, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Pusijs tu būsi, kad GSW paņems titulu!
KD dēļ GSW nācās atteikties no Boguta, Barnes, Barbosas, Spheigta, karoč beņķa
Analizē arī pirms muldi
Tad jau viņš nebūs pusijs, jo warriors paņems labi ja 2 spēles