Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijai divas nesportiskās, trīs tehniskās piezīmes un zaudējums Melnkalnei

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvijai divas nesportiskās, trīs tehniskās piezīmes un zaudējums Melnkalnei
Bojans Dubļevičs uzbrukumā pret Kasparu Bērziņu. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība ceturtdien, 29. novembrī, pusstundas laikā saņēma 22 piezīmes, visā spēlē 27 un atzina Melnkalnes pārākumu ar 75:84. Nākamā cīņa Pasaules kausa kvalifikācijā 2. decembrī Ļubļanā pret Slovēniju.

Pasaules kausa dalībnieki (sadalītas 4 no 12 Eiropas vietām): Čehija, Vācija, Grieķija, Lietuva.

Galvenais treneris Arnis Vecvagars pirmajām deviņām kvalifikācijas spēlēm pieteica 25 spēlētājus, no kuriem laukumā pabijuši 23. Ceturtdien ugunskristības valstsvienībā piedzīvoja saspēles vadītājs Mārcis Vītols, pirmā spēle Pasaules kausā bija Kasparam Bērziņam un Artūram Strautiņam (pēdējais gan laukumā netika).

Neskaitot šodienas divpadsmitnieku, komandai laukumā palīdzēja: Žanis Peiners, Anžejs Pasečņiks, Aigars Šķēle (visiem sešas spēles), Rolands Šmits (5), Jānis Strēlnieks, Ingus Jakovičs (4), Mareks Mejeris, Rodions Kurucs (3), Jānis Timma, Dāvis Bertāns, Ronalds Zaķis, Dāvis Lejasmeiers (2).

Latvijai ir pārsvars savstarpējās cīņās pret Ukrainu (1-1, +8). Tas nozīmē, ka, gadījumā, ja latvieši un ukraiņi finišēs ar vienādu bilanci, “Trīs zvaigznēm” būs priekšroka, pateicoties labākam sniegumam savstarpējās spēlēs. Lai līdzīgā situācijā apsteigtu Melnkalni, februārī viesos būs nepieciešams panākums ar 10 punktu pārsvaru.

Starta piecinieki

Latvija: Vecvagars, Ate, Lomažs, Bērziņš, Meiers
Melnkalne: Ivanovičs, P. Popovičs, A. Popovičs, Dubļevičs, Sekuličs

Viesi no pirmās minūtes izdarīja mērķtiecīgu spiedienu uz groza apakšu, ejot caurgājienos vai cenšoties iespēlēt bumbu draudīgajam garo spēlētāju pārim – Dubļevičam un Sekuličam. Saspēles vadītājs Nikola Ivanovičs uzņēmās pats un rezultatīvi piespēlēja, bet aizsardzībā, mēģinot kavēt latviešus, ātri saņēma divas piezīmes. Viņu nomainīja nesavtīgais Nīdhems, jau pirmajā mēģinājumā realizējot tālmetienu. Melnkalnes garo spēlētaju saspēle piespieda Arnim Vecvagaram pieprasīt pirmo minūtes pārtraukumu – 4:11.

Pēc pauzes uzbrukumā aktīvāki kļuva Latvijas garie spēlētāji. Mārtiņš Meiers tika līdz groza apakšai, bet galvas apsēju uzlikušais Kaspars Bērziņš sameta piecus punktus tālāk no groza – 11:15. Ceturtdaļas turpinājumā Melnkalnes pārsvars svārstījās 2-4 punktu robežās. Ciemiņi pirmie sasniedza komandas piezīmju normu, tomēr, lieliski darbojoties Dubļevičam – desmitminūtē septiņi punkti – turējās priekšā. Artis Ate izcēlās garāmgājienā, Andrejs Gražulis izcēlās ar pieciem punktiem. Mārcis Vītols laukumā pirmo reizi iznāca 51,6 sekundi pirms ceturtdaļas beigām, bet pēdējie punkti tika Nīdhemam – 20:24.

Vienpadsmitā minūte kļuva par Mārtiņa Meiera benefici. Centra spēlētājs guva četrus punktus pēc kārtas, otrajā piegājienā liekot skatītājiem noelsties pēc bumbas trieciena grozā no augšas – 24:24! Viesi trīs minūtes uzbruka bez panākumiem, tomēr 14. minūtē pēc Dubļeviča 2+1 gājiena atguva vadību – 25:27. Spēka uzbrucējs palika Melnkalnes uzbrukuma smailē un pēc minūtes varēja panākt ciemiņiem septiņu punktu pārsvaru. Kaspara Vecvagara tehniskā piezīme rezultējās precīzā brīvmetienā, bet bumbas kontrole beidzās ar neprecīzu Dubļeviča tālmetienu – 27:31. Brīdi vēlāk latvieši sasniedza komandas piezīmju normu – 27:33.

Melnkalnei pārkāpumu limits tika fiksēts trīs minūtes vēlāk – 18. minūtes izskaņā. Pretinieku mēģinājumus aizbēgt lielākā attālumā neitralizēja Kaspars Bērziņš. Basketbola kluba “Ogre” spēka uzbrucējs realizēja divus tālmetienus pēc kārtas – 32:35 un 35:37. Viesiem perimetrā atbildēja Petars Popovičs, savukārt Sekuličs un Dubļevičs strādāja groza apakšā – 36:44. Latvieši spēja piecus punktus atspēlēt, tomēr pēdējo reizi puslaikā bumbu grozā nogādāja ciemiņi – 41:45. Pēdējā uzbrukumā pēc diviem nesekmīgiem melnkalniešu metieniem un cīņas par atlēkušo bumbu tiesneši devās pie Andra Aunkrogera, lai noskatītos video atkārtojumu. Pagāja vairākas minūtes, kamēr pulkstenis tika noregulēts līdz 0,4 sekunžu atzīmei. Melnkalnieši pie metiena netika.

Ciemiņi pirmajā puslaikā uzvarēja cīņu par atlēkušajām bumbām (11-18, uzbrukumā 2-6), soda laukumā realizēja par vienu metienu vairāk (18-20) un bija precīzāki brīvmetienos (9/11 pret 10/11). Latvieši bija trāpīgāki tālmetienos (4/8 pret 3/8), izdarīja vairāk rezultatīvu piespēļu (12-10) un mazāk kļūdījās (5-8). Kaspars Bērziņš ar nevainojamu precizitāti sakrāja 13 punktus (2p 1/1, 3p 3/3, 1p 2/2), Mārtiņš Meiers pievienoja 10. Nīdhems atbildēja ar 15, Dubļevičs – 14 punktiem.

Otrajā puslaikā bija pagājušas 28 sekundes, kad Kasparam Vecvagaram tika piešķirta nesportiskā piezīme. Tā kā pirmajā puslaikā aizsargs saņēma tehnisko piezīmi, viņam nācās laukumu atstāt. Melnkalnieši situāciju izmantoja minimāli (41:46), atbildē saņemot Lomaža trīspunktnieku – 44:46. Nākamajā minūtē tehnisko piezīmi izpelnījās Melnkalnes soliņš. Vēl pēc brīža Jānis Blūms perimetrā pirmo reizi izvirzīja latviešus vadībā – 47:46. Citas ziņas nebija tik iepriecinošas – Bērziņam un Gražulim bija pa četrām piezīmēm. Artim Atem tika fiksēts ceturtais pārkāpums, latvieši atkal sasniedza komandas piezīmju normu – 49:50.

Nesekmīgo uzbrukumu sēriju pārtrauca Ojāra Siliņa tālmetiens no labā stūra – 52:50. Sekoja vēl pāris vadības maiņas. Nīdhems realizēja pustālo metienu lēcienā, Lomažs aizskrēja garāmgājienā. Latvieši palielināja pārsvaru (56:53 un 58:55), bet Ate kļuva par trešo spēlētāju ar četrām piezīmēm. Pārkāpumu nasta – 22 personīgās piezīmes pret 17 – pusstundas beigās atstāja smagu nospiedumu. Melnkalnieši lielāko daļu punktu guva ar brīvmetieniem, kamēr Latvijai pie spēles laika tika Rolands Freimanis un Artūrs Ausējs. Pirms pēdējām 10 minūtēm neizšķirts – 61:61.

Melnkalne divreiz izvirzījās vadībā, latvieši dzinās pakaļ. Siliņš kritienā izlīdzināja rezultātu (63:63), Meiers ar četriem punktiem pēc kārtas atguva plus viens – 67:66. Ivanovičs un Dubļevičs atbildēja ar diviem tālmetieniem, piecas minūtes pirms beigām piespiežot latviešus doties minūtes pārtraukumā – 67:72. Jānis Blūms pēc netrāpīta tālmetiena nesavaldījās un saņēma tehnisko piezīmi. Ivanovičs realizēja brīvmetienu, bumbas kontrole beidzās ar neprecīzu tālmetienu – 67:73. Pretinieki sasniedza komandas piezīmju normu, Ate nomāzēja abus brīvmetienus, nelīdzēja arī savāktā atlēkusī bumba.

Latvieši izturēja aizsardzībā, Meiers samazināja starpību – 69:73. Sākās pamatlaika pēdējās trīs minūtes. Meiers saņēma trešo personisko piezīmi, komandai tai bija ceturtā. Durišics ar “tip-in” metienu pielaboja Dubļeviča mēģinājumu – 69:75. Divas minūtes pirms finālsvilpes Durišičs pievienoja arī tālmetienu – 71:78. Vēl pēc pārdesmit sekundēm Artūrs Ausējs saņēma nesportisko piezīmi – 71:80. Melnkalnieši spēja atbildēt Meiera brīvmetieniem ar metienu no groza apakšas – 73:82. Meiers palielināja rēķinu līdz 27 punktiem, Durišičs atbildēja – 75:84. Pēc brīža cīņa bija galā.

I grupa, 29. novembris, Rīgas arēna

Latvija – Melnkalne 75:84 (20:24, 21:21, 20:16, 14:23)
Latvija: Meiers 27 (2p 12/14, 1p 3/4; 4ab, 3pb, eff 29), Bērziņš 13, Lomažs 10 (7rp), Gražulis 7, Siliņš 6, Blūms 6, Ate 4, Vecvagars 2 (atstāja laukumu 19:32 minūtes pirms beigām), Ausējs, Vītols, Freimanis; Strautiņš.
Melnkalne: Dubļevičs 22 (2p 7/10, 3p 2/6, 1p 2/2), Nīdhems 19, Sekuličs 15 (9ab), Durišičs 12 (9ab), Ivanovičs 9 (6rp), Petars Popovičs 7 (4rp), Carapičs, Šehovičs, Radončičs, Aleksa Popovičs, Barovičs; Vraņešs.
Tiesneši: Manuel Mazzoni (Itālija), Janusz Calik (Polija), Martin Horozov (Bulgārija).
Komisārs Jovan Skundrovic (Zviedrija).
8000 skatītāju.

Statistika. Latvija 75, Melnkalne 84

Metieni no spēles: 27/54 vs 27/62
2p: 20/33 vs 20/41
3p: 7/21 vs 7/21
1p: 14/20 vs 23/27
AB: 25 (5/20) vs 38 (16/22)
RP: 21 vs 17
Kļ.: 12 vs 15
PB: 6 vs 6
BM: 1 vs 0
Personiskās piezīmes: 27 vs 24
Punkti pēc kļūdām: 17 vs 8
Punkti soda laukumā: 38 (19/27) vs 32 (16/30)
Otrās iespējas punkti: 6 vs 21
Punkti ātrajos izrāvienos: 6 vs 1
Starta piecinieki: 56 vs 53
Rezerves: 19 vs 31

I grupas kopvērtējums

#KomandaU-Z+/-P
1Turcija7-2+7116
2Spānija7-2+5416
3Melnkalne5-4+1614
-----
4Latvija5-4+2314
5Ukraina5-4+2314
6Slovēnija2-7-5611

Situācija savstarpējās spēlēs: Melnkalne (2-0, +15), Latvija (1-2, -1), Ukraina (1-2, -14).

Latvija pret: Spāniju (0-1, -3), Slovēniju (1-0, +11), Turciju (1-1, -3), Ukrainu (1-1, +8), Melnkalni (0-1, -9).

Melnkalne pret: Spāniju (0-2, -25), Slovēniju (1-0, +13), Turciju (0-1, -10), Ukrainu (1-0, +6), Latviju (1-0, +9).

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:27, pirms 5 gadiem
Taskanji rakstīja: Vecvagars super trenneris savu dēlu laukumā turēja līdz pēdējam un tad locekli ar ausim Ausēju vēl izlaiž laukumā tur tak blatu sistēma ko tur cepties ja uz izlasi njem shitadus kadrus
Varam sarunāt, ka par basketbolu nekomentēsi?

  -2 [+] [-]

, 2018-11-29 23:27, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: lūgšanās diezgan nereāla un pat nevajadzētu.

Šnepam no rīta līdz vakaram bija jābūt kontaktā ar EL klubiem, jāveido reputācija & sakari, lai atrastu iespēju sarunāt kad kādā brīdī kādu spēlētāju atlaistu, jā varbūt pat arī klubam finansiāli kompensējot. bet Šneps jau tikai skatītājs.
Finansiali kompensējot? No kurienes nauda?

  +4 [+] [-]

, 2018-11-29 23:28, pirms 5 gadiem
Taskanji rakstīja: Vecvagars super trenneris savu dēlu laukumā turēja līdz pēdējam un tad locekli ar ausim Ausēju vēl izlaiž laukumā tur tak blatu sistēma ko tur cepties ja uz izlasi njem shitadus kadrus
Tu vispār domā un seko tam, kas vispār bija mūsu izlases sastāvā? Tu runā tā, it kā Vecvagars turēja savu sīko laukumā, kamēr uz soliņa sēdēja neiesvīdis Strēlnieks vai Teodosičs

  -2 [+] [-]

, 2018-11-29 23:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie mums jau vēl diezgan saudzīgi pret viņu izturas, ja kas. Es jau nesaku, ka tikai viņš ir vainīgs, bet viņa kvalifikācija un iepriekšējā pieredze kaut kā nepavisam nepārliecina...Tev laikam treneri ir Dievu vietā, par kuriem neko sliktu pateikt nevar. Labi atceros, kā siekalojies ap Starkovu.
Es atbalstu un vienmēr atbalstīšu mūsu pašu, vietējos trenerus. Daudziem latviešiem ir kaut kāds mazvērtības komplekss un vienmēr liekas, ka ārzemnieks būs labāks. Pātelainens nav labāks par Starkovu, bet Vecvagars joprojām uzkrāj pieredzi un mūsu izlase joprojām pretendē uz dalību PK.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-29 23:29, pirms 5 gadiem
Palikušas tātad:
Latvija-Slovēnija
Melnkalne-Turcija
Latvija- Spānija
Melnkalne-Slovēnija
Latvija-Melnkalne spēles!

Obligāti ir jāuzvar Slovēņi!
Nu ja tāds sastāvs arī būs 22 un 25 februārī pret Melnkalni tad ir liela ende, nu Lai Latvijas Basketbola savienība iepiķo vismaz Timmas un Strēlnieka klubam lielu naudu lai šie būtu februārī, lūdzu, lūdzu( kaut tikai uz spēli ar Melnkalni, kur viss tiešām izšķirsies)
Nu neticu, ka nevar vienoties ar klubu, jo tādā Gadījumā ko te Dubļevičš darīja????

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:30, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Palikušas tātad:
Latvija-Slovēnija
Melnkalne-Turcija
Latvija- Spānija
Melnkalne-Slovēnija
Latvija-Melnkalne spēles!

Obligāti ir jāuzvar Slovēņi!
Nu ja tāds sastāvs arī būs 22 un 25 februārī pret Melnkalni tad ir liela ende, nu Lai Latvijas Basketbola savienība iepiķo vismaz Timmas un Strēlnieka klubam lielu naudu lai šie būtu februārī, lūdzu, lūdzu( kaut tikai uz spēli ar Melnkalni, kur viss tiešām izšķirsies)
Nu neticu, ka nevar vienoties ar klubu, jo tādā Gadījumā ko te Dubļevičš darīja????
Dubļeviča klubs nespēlē Eirolīgā, bet ULEB kausā, kurā ir pauze, atšķirībā no Eirolīgas.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:31, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es atbalstu un vienmēr atbalstīšu mūsu pašu, vietējos trenerus. Daudziem latviešiem ir kaut kāds mazvērtības komplekss un vienmēr liekas, ka ārzemnieks būs labāks. Pātelainens nav labāks par Starkovu, bet Vecvagars joprojām uzkrāj pieredzi un mūsu izlase joprojām pretendē uz dalību PK.
Ieurb savā galvā, ka izlase nav vieta pieredzes uzkrāšanai. Izlase ir vieta, kur vajag rezultātu, es vēl saprastu, ja izlase atjaunotos....Un nē, Pātelainens ir labaks par Starkovu, ievērojami

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:31, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es atbalstu un vienmēr atbalstīšu mūsu pašu, vietējos trenerus. Daudziem latviešiem ir kaut kāds mazvērtības komplekss un vienmēr liekas, ka ārzemnieks būs labāks. Pātelainens nav labāks par Starkovu, bet Vecvagars joprojām uzkrāj pieredzi un mūsu izlase joprojām pretendē uz dalību PK.
Nu es neuzskatu mūsu trenerus par sliktiem, mums pietiek tiešām
Labu speciālistu. Bet, ne jau vienu no zaļākajiem un uzreiz pie izlases stūres.

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:32, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: [quote otins]
Es atbalstu un vienmēr atbalstīšu mūsu pašu, vietējos trenerus. Daudziem latviešiem ir kaut kāds mazvērtības komplekss un vienmēr liekas, ka ārzemnieks būs labāks. Pātelainens nav labāks par Starkovu, bet Vecvagars joprojām uzkrāj pieredzi un mūsu izlase joprojām pretendē uz dalību PK.

Kāpēc trenerim jākrāj pieredze tik atbildīgos mačos? Ja godīgi, tad pavisam noteikti man būtu lielāka ticība Visockim-Rubenim, nevis Arnim.
Es teiktu, ka tur vel četrus trenerus var pievienot

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:33, pirms 5 gadiem
Ir faktors lai salīdzinātu sportistu skaitu. Ja mēs skatāmies vietējais čempionāts hokejā vispār pusprosionāla līgas čempionāts takā tur pārsvarā spēle amatieru spēlētāji vismaz Latvijas un Igaunijas basketbola līga ir profesionāls čempionāts, kur spēlē profesionāli spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:33, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ieurb savā galvā, ka izlase nav vieta pieredzes uzkrāšanai. Izlase ir vieta, kur vajag rezultātu, es vēl saprastu, ja izlase atjaunotos....Un nē, Pātelainens ir labaks par Starkovu, ievērojami
Vispār šodien, nevar daudz ko pārmest trenerim, kā var no sausas citrona izspiest sulu? Nu nebij mums tas astāvs, kas var pacīnīties (vismaz tas attiecas visvairāk par saspēles veidošanu).

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:33, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Sapņo vien, bet neviens treneris nevar garantēt uzvaru, ja katru reizi, kad ir spēle, ir pieejami citi spēlētāji un izlase nomainās par 50%.
Nu sapņo vai nesapņo, bet trenerim ir ļoti liela nozīme! Garantēt nevar, protams, bet treneris mums jau kādu laiku ir vājākais komandas posms... Jā, Bagatskim visu cieņu par jaunas komandas un paaudzes attīstīšanu, bet pirms gada EČ to LV izlasi līdz 1/4 būtu aizvedis pat Vinnijs Pūks, bet slovēņiem zaudēja Bagatskis... Ar spēlētājiem situācija ir smaga, piekrītu, bet pat šodien bija iespējas... Kautvai dodot atpūsties Lomažam (itkā cienījama statistika punktos un RP, bet sajāja viņš ļoti daudz...) . Pēc ntajām kļūdām pēc kārtas un nevajadzīgas iniciatīvas uzņemšanās netika nomzinīts...

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:33, pirms 5 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu es neuzskatu mūsu trenerus par sliktiem, mums pietiek tiešām
Labu speciālistu. Bet, ne jau vienu no zaļākajiem un uzreiz pie izlases stūres.
Man daudz lielāka ticība būtu Visockim-Rubenim, kurš, atšķirībā no Vecā, ir kaut ko sasniedzis kā treneris gan darbā ar jaunajiem, gan LBL.

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:34, pirms 5 gadiem
Kāds ir slovēņu satāvs kur var pavērot, kurš tur ir līderis?

  +2 [+] [-]

, 2018-11-29 23:34, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kā tad, kā tad, vēlreiz atgādināšu jau nodrillētu frāzi, par to, ka pēc tādas loģikas, pasaulē visiecienītākais ēdiens ir sūds, jo to ēd mušas, kuru no dzīvajām radībām ir visvairāk uz planētas
Par Jūsu "loģiku" man jau sen viss skaidrs. P.S. Par Jūsu klaji rasistiskajiem komentāriem au iepriekš ziņoju SC

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:34, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Vispār šodien, nevar daudz ko pārmest trenerim, kā var no sausas citrona izspiest sulu? Nu nebij mums tas astāvs, kas var pacīnīties (vismaz tas attiecas visvairāk par saspēles veidošanu).
Sāksim ar to, ka PG līnījā bija iespējas manerviem, otrs tīri taktiski, vēlā Freimaņa iesaistīšana utt.

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:34, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es teiktu, ka tur vel četrus trenerus var pievienot
Protams, ka var pievienot vairākus vietējos, es tikai izteicu piemēru.

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:34, pirms 5 gadiem
Es domāju februārī jācenšas savākt visus Eirolīgas spēlētājus, varētu spēlēt un cīnīties par to ceļazīmi

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:35, pirms 5 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu sapņo vai nesapņo, bet trenerim ir ļoti liela nozīme! Garantēt nevar, protams, bet treneris mums jau kādu laiku ir vājākais komandas posms... Jā, Bagatskim visu cieņu par jaunas komandas un paaudzes attīstīšanu, bet pirms gada EČ to LV izlasi līdz 1/4 būtu aizvedis pat Vinnijs Pūks, bet slovēņiem zaudēja Bagatskis... Ar spēlētājiem situācija ir smaga, piekrītu, bet pat šodien bija iespējas... Kautvai dodot atpūsties Lomažam (itkā cienījama statistika punktos un RP, bet sajāja viņš ļoti daudz...) . Pēc ntajām kļūdām pēc kārtas un nevajadzīgas iniciatīvas uzņemšanās netika nomzinīts...
pietiks muldēt, tīri taktiski Bagatskis bija priekšā Slovēņiem

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:35, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: [quote otins]
Es atbalstu un vienmēr atbalstīšu mūsu pašu, vietējos trenerus. Daudziem latviešiem ir kaut kāds mazvērtības komplekss un vienmēr liekas, ka ārzemnieks būs labāks. Pātelainens nav labāks par Starkovu, bet Vecvagars joprojām uzkrāj pieredzi un mūsu izlase joprojām pretendē uz dalību PK.

Kāpēc trenerim jākrāj pieredze tik atbildīgos mačos? Ja godīgi, tad pavisam noteikti man būtu lielāka ticība Visockim-Rubenim, nevis Arnim.
Par to varēja diskutēt pirms Vecvagara iecelšanas par galveno, bet ne tagad. Tagad viņu vajag atbalstīt tāpat kā izlases spēlētājus. Konstruktīva, argumentēta kritika ir ok, bet bļaustīšanās no sērijas - prom, atkāpies - un lamas nav ok.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:36, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Es domāju februārī jācenšas savākt visus Eirolīgas spēlētājus, varētu spēlēt un cīnīties par to ceļazīmi
Ja Eirolīgā pauzes nebūs, tad nebūs viņu

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:36, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man daudz lielāka ticība būtu Visockim-Rubenim, kurš, atšķirībā no Vecā, ir kaut ko sasniedzis kā treneris gan darbā ar jaunajiem, gan LBL.
Nu te būtu vairāki varianti, tai skaitā arī Visockis

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:36, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ieurb savā galvā, ka izlase nav vieta pieredzes uzkrāšanai. Izlase ir vieta, kur vajag rezultātu, es vēl saprastu, ja izlase atjaunotos....Un nē, Pātelainens ir labaks par Starkovu, ievērojami
Vai tev atgādināt, kā pret Andoru nospēlēja Starkova vadītā izlase? 4:0

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:36, pirms 5 gadiem
Basketbola visas izlases augstākā divīzijā.Hokeja ir tikai vīriešu un u-20 pārējās vecuma grupās nav par sieviešu hokeju vispār nav jēgas runāt, tur vispār nav pat tuvu augstākai divīzijai

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:36, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Vispār šodien, nevar daudz ko pārmest trenerim, kā var no sausas citrona izspiest sulu? Nu nebij mums tas astāvs, kas var pacīnīties (vismaz tas attiecas visvairāk par saspēles veidošanu).
Tu laikam neesi sportā neko dzirdējis, kad treneri no pieticīga materiāla izspiež vairāk, nekā likās, ka var izspiest.

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:37, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Es domāju februārī jācenšas savākt visus Eirolīgas spēlētājus, varētu spēlēt un cīnīties par to ceļazīmi
Kā savākt, kas tos laidīs,??? ja ir konflikts starp Eirolīgas pārstāvniecību un Starptautisko Basketbola Asociāsiju

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:37, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Kāds ir slovēņu satāvs kur var pavērot, kurš tur ir līderis?
Viņiem no EČ palikuši tikai Rebecs,Čančars ,Muričš un Dimecs.Viņiem daudz jauno tagad ir jo veido sastāvu nākotnei.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-29 23:37, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Palikušas tātad:
Latvija-Slovēnija
Melnkalne-Turcija
Latvija- Spānija
Melnkalne-Slovēnija
Latvija-Melnkalne spēles!

Obligāti ir jāuzvar Slovēņi!
Nu ja tāds sastāvs arī būs 22 un 25 februārī pret Melnkalni tad ir liela ende, nu Lai Latvijas Basketbola savienība iepiķo vismaz Timmas un Strēlnieka klubam lielu naudu lai šie būtu februārī, lūdzu, lūdzu( kaut tikai uz spēli ar Melnkalni, kur viss tiešām izšķirsies)
Nu neticu, ka nevar vienoties ar klubu, jo tādā Gadījumā ko te Dubļevičš darīja????
Dubļevičš maita nespēlē Eurolīgā
Nu, bet tā ir vienīgā cerība, jo tā spēle ir 3-4 dienas pirms nākamā EL spēles... Ar saviem EL spēlētājiem mēs jau šodien būtu iznesuši Melnkalni. Patiesībā pietiktu ar Strēlnieku...

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:38, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Vai tev atgādināt, kā pret Andoru nospēlēja Starkova vadītā izlase? 4:0
izcel vienu rezultātu? Tiešām?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:39, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: izcel vienu rezultātu? Tiešām?
Kur tavi argumenti, ka Pātelainens ir labāks par Starkovu? Nav neviena, tiešām?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:39, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Par to varēja diskutēt pirms Vecvagara iecelšanas par galveno, bet ne tagad. Tagad viņu vajag atbalstīt tāpat kā izlases spēlētājus. Konstruktīva, argumentēta kritika ir ok, bet bļaustīšanās no sērijas - prom, atkāpies - un lamas nav ok.
Es jau nelamāju viņu, cerams, ka izdosies tomēr tikt uz PK, bet netaisos tagad žēlot un teikt, ka viņš ne pie kā nav vainīgs, nekļūdījās utt. Tā jau ir lēkšana otrā grāvī.

  +4 [+] [-]

, 2018-11-29 23:40, pirms 5 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu sapņo vai nesapņo, bet trenerim ir ļoti liela nozīme! Garantēt nevar, protams, bet treneris mums jau kādu laiku ir vājākais komandas posms... Jā, Bagatskim visu cieņu par jaunas komandas un paaudzes attīstīšanu, bet pirms gada EČ to LV izlasi līdz 1/4 būtu aizvedis pat Vinnijs Pūks, bet slovēņiem zaudēja Bagatskis... Ar spēlētājiem situācija ir smaga, piekrītu, bet pat šodien bija iespējas... Kautvai dodot atpūsties Lomažam (itkā cienījama statistika punktos un RP, bet sajāja viņš ļoti daudz...) . Pēc ntajām kļūdām pēc kārtas un nevajadzīgas iniciatīvas uzņemšanās netika nomzinīts...
Kārtējais neadekvātais Bagatska nīdējs. Visi Eiropas treneri un basketbola apskatnieki izcēla mūsu izlases lielisko sniegumu, mums bija visā čempionāta garumā vislabākais uzbrukums ar vislabāko bumbas kustību, kas ir izteikta Bagatska rokraksta iezīme, bet kādam joprojām lielas, ka trenera nopelns ir nekāds

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:40, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: pietiks muldēt, tīri taktiski Bagatskis bija priekšā Slovēņiem
Tieši ar ko? Bļaudams sarkanu seju uz spēlētājiem, kamēr pretinieki zīmē shēmas?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-29 23:40, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Kur tavi argumenti, ka Pātelainens ir labāks par Starkovu? Nav neviena, tiešām?
spēles kvalitāte labāka, spēle ātrāka un mērķtiecīgāka. Pieklibo realizācija

     [+] [-]

, 2018-11-29 23:41, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: pietiks muldēt, tīri taktiski Bagatskis bija priekšā Slovēņiem
Ja cilvēks pats to nespēj saprast un saskatīt, visticamāk Tu viņu par to nepārliecināsi