Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Izglābšanās pret britiem

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Izglābšanās pret britiem
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība trešdien sāka dalību astotajā "Efes Pilsen" Pasaules kausa izcīņā Ankarā, pirmajā B apakšgrupas spēlē ar rezultātu 86:84 pēdējās sekundēs uzvarēja Lielbritāniju.

Ar Albionas pārstāvjiem latvieši bija tikušies piecas reizes, izcīnot četras uzvaras. Tiesa, pēdējo reizi komandas savā starpā spēlēja 2001. gada vasarā Ēģiptē, Armanda Krauliņa vīriem Aleksandrijā svinot pārliecinošu uzvaru ar 90:69.

Pēc divu nedēļu pārtraukuma laukumā atgriezās Ernests Kalve, bet galvenā slodze gūlās uz jau pārbaudīto piecnieku – K. Valters, Šķēle, Janičenoks, Kambala, Biedriņš. Katrs no viņiem laukumā pavadīja vairāk nekā 20 minūšu.

Pirmajā puslaikā briti, paļaujoties uz septiņu spēlētāju rotāciju, bija grūti apturami uzbrukumā, piešaujot Latvijas grozu no visām pozīcijām. Malagas „Unicaja” duets Arčibalds-Frīlends ērti jutās zem groziem, Džordžs meta no visām pozīcijām, tālmetienos viņam piebalsoja Rainkings. Tādai kanonādei latvieši nebija gatavi, pēc pirmajām divdesmit minūtēm nokļūstot zaudētājos 40:52.

Kļūdas izdevās labot otrajā puslaikā. Daudz rūpīgāk nospēlējot aizsardzībā, tika ierobežotas britu aktivitātes. Uzbrukumā līdera lomu uzņēmās Kambala. Izrāviens 19:4 un vadībā jau Latvija 59:56. Uztaustīto ritmu noturēt neizdevās un trešās ceturtdaļas noslēgumā Lielbritānija atjaunoja neizšķirtu 64:64.

Krisa Finča trenētie briti vēlreiz devās atrāvienā, gūstot sešus bezatbildes punktus, tomēr Latvijai izdevās atspēlēties. 52 sekundes pirms pamatlaika beigām Kambala samazināja rezultāta starpību līdz vienam punktam 81:82. Lielbritānijas baskebolisti atjaunoja trīs punktu vadību un Kemzūras padoto rīcībā atlika 11 sekundes. Tālu metienu izmeta saspēles vadītājs Kristaps Valters un sasniedza mērķi 84:84! Britu rīcībā bija 5 sekundes, taču Džordža kļūdu savā labā prata izmantot Latvija un Janičenoks pielika spēlei punktu.

Komandas kopā izpildīja 62 (!) soda metienus, briti bija pārāki tālmetienos, taču otrajā puslaikā zaudēja efektivitāti groza tuvumā.

Efes Pilsen Pasaules kausa izcīņa basketbolā, B apakšgrupa

Latvija - Lielbritānija 86:84
Latvija: Kambala 18 (6ab), Šķēle 15, K. Valters 12 (6rp), Bērziņš 9, Vītols 9, Biedriņš 7 (10ab), Janičenoks 7, Blūms 5 (5rp), Kalve 4, Helmanis, Štālbergs, Freimanis.
Lielbritānija: Archibald 17 (8ab, 5rp), George 17, Betts 16 (5ab), Lenzley 11 (5ab), Reinking 11, Forbes 7, Sullivan 2, Hart 2, Freeland 1 (6ab).

Statistika
2p: Latvija 23/46, Lielbritānija 15/37
3p: Latvija 8/23, Lielbritānija 8/13
1p: Latvija 16/27, Lielbritānija 30/35
AB: Latvija 31, Lielbritānija 28
RP: Latvija 18, Lielbritānija 14

Latvijas izlases sastāvs turnīrā Turcijā: Kristaps Valters, Jānis Blūms, Armands Šķēle, Aigars Vītols, Kristaps Janičenoks, Uvis Helmanis, Kaspars Bērziņš, Andris Biedriņš, Gatis Jahovičs, Artūrs Štālbergs, Rolands Freimanis, Ernests Kalve un Kaspars Kambala.

Lielbritānijas izlases kandidāti: Kieron Achara, Robert Archibald, Andy Betts, Flinder Boyd, Dan Clark, Germayne Forbes, Joel Freeland, Nick George, Randall Hanke, Jarrett Hart, Mike Lenzly, Steve Leven, Pops Mensah-Bonsu, Nate Reinking, Justin Robinson, Andrew Sullivan, Jamie Vanderbeken.

Latvijas valstsvienības pārbaudes spēles

DienaSpēleRezultātsRezultatīvākie
26.08.Latvija - Lielbritānija86:84Kambala 18/Šķēle 15/K. Valters 12+6rp
20.08.Grieķija – Latvija80:52Biedriņš 12/Kambala 9/K.Valters 8
19.08.Serbija – Latvija97:93Kambala 18/Janičenoks 16/Biedriņš 16+14ab
14.08.Latvija – Lietuva81:79K. Valters 24/Kambala 11/Biedriņš 10+8ab
12.08.Lietuva – Latvija77:75K. Valters 20/Kambala 15+13ab/Biedriņš 12
07.08.Latvija – Zviedrija92:69Kambala 14/Bērziņš 11/S.Valters 11
06.08.Latvija – Zviedrija89:67S. Valters 16/Biedriņš 11/Kambala 11+11ab

„Efes Pilsen” kausa izcīņas kalendārs

DienaGrupa/KārtaLaiksSpēle
26.08.A21:00Turcija – Horvātija
27.08.B18:30Maķedonija - Latvija
27.08.A21:00Turcija – Vācija
28.08.B18:30Lielbritānija – Maķedonija
28.08.A21:00Horvātija – Vācija
29.08.Par 5. vietu16:00A3 – B3
29.08.1/2 fināls18:30A1 – B2
29.08.1/2 fināls21:00B1 – A2
30.08.Par 3. vietu14:45-
30.08.Fināls17:00-

Izmantotie resursi:
efesworldcup.com

 +13 [+] [-]

, 2009-08-26 20:36, pirms 15 gadiem
Nospīdēja!

 +36 [+] [-]

, 2009-08-26 20:36, pirms 15 gadiem
briti baigi bērnišķīgi atdeva.

 +18 [+] [-]

, 2009-08-26 20:36, pirms 15 gadiem
beigas labas!

 +14 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
interesanta spele

  +6 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
HAHAHAHA, labas beigas

  +6 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Tas tik bija ko vērts!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Beigas super

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Apsweicu !!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
vnk lieliskas beigas

  +5 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Tās beigas bija vienkārši fenomenālas...

 +36 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
kā var šitā pakāst spēli nesaprotu bet ādolfs monstrs troiku no cik tur metriem ielika

  +7 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
fantastika!!!!!!!kristaps mus izglaba un janicenoks laboja visu ko nebija iemetis.idealas beigas!!!ko tadu negaidiju.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Tāda spēle.. beigas ļoti smieklīgas protams, ar pluss zīmi mums.

  -4 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Pirmkart loti patika tam ntv sport turku kanaalam kameru izvietojums un atkartojumi
otrkart Skelem jaspele drosak-jaiet vairak caurgajienos.
treskart galigi neapmierina Biedra spele
un visbeidzot Kalve...bez komentariem!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Valters un viņa trojkas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
bez nerviem!
Kristapi vnk monstri!!
liels prieks ka speja beigas sanemties!

 +24 [+] [-]

, 2009-08-26 20:37, pirms 15 gadiem
Ar so treneri velamais rezultats netiks sasniegts, viss basketbols ko piedava Kemzura ir tik primitivs kaa pirmas klases limeni.Tai vieta lai izmeginatu dazadus taktiskos variantus un eksperimentus,visa Kemzuras strategija ir ta pati veca kops Latvijas Lietuvas spelem,kombinacijas tiek parsvara veidotas ap perimetru,sastajas visi mazkustigie PG un SG ap perimetru un gaida piespeli,skatas un brinas, parasti piespele ir uz trispunktu linijas vai ari piespele centram un uzreiz seko metiens ar lielam grutibam.Nekadas kombinacijas es neesmu redzejis, tikai apspele 1vs1 kur musu isajiem ir loti lielas problemas,jo parasti pretiniekiem PG,SG ir krietni garaki un atletiskaki, vel jo vairak man liekas diviani ka visi stav ka salstabi aiz trispunktu linijas un nenotiek nekadas kustibas uz grozu. Lietuvai ir pilnigi cits zimejums, sinhroni iet uz zonu 3 speletaji veido visadas krusteniskas skerites un lokus kas ir loti noderigi jo atbrivojas vairak perimetrs un tiek saasinata situacija pie groziem. Pat Muiznieks, speleja 100x gudraku basketbolu. Es gribu redzet ka vini speles Eiropas Cempi, Dievs dod ka es esmu pirmais mulkis rajona kurs neko nesaprot no basisa.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
video

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
varbuut tomeer tagad...

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
fantastiskās pēdējās 11 sekundes...

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
Huh dulli gan gaaja!! NErvi nervi!!

  +7 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
šitā izvilkt! Wooohoo! MALAČI! Šķēle un Valters super!!!!
Slēpts komentārs: pedrito2k
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
Juxer rakstīja: varbuut tomeer tagad...
cerams!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
super,pedejaa sekundes,malaci?

  -4 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
tikai otrais puslaiks

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:38, pirms 15 gadiem
Mums i perfekta izlase, pieliksim ciinjasparu defaa + pakombinees nedeelju off kombenes + soda metieni (shodien katastrofa) + triiniishi (shodien katastrofa) = mees uzvareesim ne vienu speeli vien chempii. pagaidaam relax
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o
Slēpts komentārs: Dīgļpumpurs

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
mūsējie pēc šitā var izdot rokasgrāmatu - "Kā vinnēt no mīnus 3, desmit sekundēs"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
Bang rakstīja: Pirmkart loti patika tam ntv sport turku kanaalam kameru izvietojums un atkartojumi
otrkart Skelem jaspele drosak-jaiet vairak caurgajienos.
treskart galigi neapmierina Biedra spele
un visbeidzot Kalve...bez komentariem!!!
Biedru vienkarsi nema ciet ar diviem, pat trim.... musejie wnk neizmantoja brivos..

  +7 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
pedrito2k rakstīja: Ar so treneri velamais rezultats netiks sasniegts, viss basketbols ko piedava Kemzura ir tik primitivs kaa pirmas klases limeni.Tai vieta lai izmeginatu dazadus taktiskos variantus un eksperimentus,visa Kemzuras strategija ir ta pati veca kops Latvijas Lietuvas spelem,kombinacijas tiek parsvara veidotas ap perimetru,sastajas visi mazkustigie PG un SG ap perimetru un gaida piespeli,skatas un brinas, parasti piespele ir uz trispunktu linijas vai ari piespele centram un uzreiz seko metiens ar lielam grutibam.Nekadas kombinacijas es neesmu redzejis, tikai apspele 1vs1 kur musu isajiem ir loti lielas problemas,jo parasti pretiniekiem PG,SG ir krietni garaki un atletiskaki, vel jo vairak man liekas diviani ka visi stav ka salstabi aiz trispunktu linijas un nenotiek nekadas kustibas uz grozu. Lietuvai ir pilnigi cits zimejums, sinhroni iet uz zonu 3 speletaji veido visadas krusteniskas skerites un lokus kas ir loti noderigi jo atbrivojas vairak perimetrs un tiek saasinata situacija pie groziem. Pat Muiznieks, speleja 100x gudraku basketbolu. Es gribu redzet ka vini speles Eiropas Cempi, Dievs dod ka es esmu pirmais mulkis rajona kurs neko nesaprot no basisa.
hi coach?!

  -4 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
nu vnk slima spele kur kko tadu vareja paredzet, bet bukmeikeri tomer gan apravas

  +4 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
Beigās pamatīgi nospīdēja, tādēļ jācer, ka spēsim vēl kārtīgi pielikt sniegumam līdz EČ sākumam.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
Uzvara ir uzvara

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
idioti ir tie kas NTV SPOR tieshraidee tajaa chataa dirshh visu laiku kkaadas muljkiibas un deelj taadiem idiotiem nevar normaali paskatiities....beernudaarzs tochna savaacies tur bija...

Latvija malachi .... ciiniijaas godam!!!

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
britiem lielaako speeles daļu fenomenaali krita iekšā no visaam poziicijaam,atšķiriibaa no muuseejiem...vispaar vareejaam vieglaak vinneet,bet labi vien ir,ka taa fiziskaa bedre ir tagad,jo uz čempi jaabuut optimaalaakajaa formaa! speeles beigas iists saldais eedien skatiitaajiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
LATVIJA UZVARA ! ! !

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
1 sekunde izskira speles likteni!!! 39 minutes un 59 sekunde!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-08-26 20:39, pirms 15 gadiem
Kambala jauzslave par trešo ceturtdaļu un Kristaps VAlters par lieliskajam speles beiga,!! laba uzvara. bet tomer neparliecinaja pirma puse!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:40, pirms 15 gadiem
Nu malači. Bet beigas...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:40, pirms 15 gadiem
6ara mums draugi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:40, pirms 15 gadiem
pedrito2k rakstīja: Vel man loti "iepriecinaja" ka spele Skele un Janicenoks, domaju tos calisus vajadzetu nosedinat dzila rezerve lai macas no Kalves un Vitola ka jaspele basitis
Ja ŠODIEN Janičnoks un Šķēle nospēlēja slikti,tad es nezinu kā nosaukt to,ko viņi darīja kaut vai spēlēs ar Lietuvu,precīzāk nedarīja..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:41, pirms 15 gadiem
manis pec lai labak zaude visiem parbaudes speles un otradak cempionata , nevis ka iepriekseja cikla
biendrins laikam vbel tikai ieskrienas
valters parada kapec vins ir tur kur ir

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:41, pirms 15 gadiem
Malači!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:41, pirms 15 gadiem
nu jopcik kas pa draamu!!!! bet labi ka taa....

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:41, pirms 15 gadiem
Malači, pēc zaudējumiem Grieķijā vismaz kaut kāda pozitīva zīme

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:41, pirms 15 gadiem
pedrito2k rakstīja: Vel man loti "iepriecinaja" ka spele Skele un Janicenoks, domaju tos calisus vajadzetu nosedinat dzila rezerve lai macas no Kalves un Vitola ka jaspele basitis
Skele shodien labi nospeleja

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:41, pirms 15 gadiem
Lai nu kā, bet ir viena lieta, kurā NEVIENS LV izlasē "nevar pienest ūdeni" K.Janičenokam - un tas ir pēdējo sekunžu uzvaras metiens!
Labi ka tā... :-)

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:42, pirms 15 gadiem
laba spēle !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:42, pirms 15 gadiem
lv.justin.tv: Powerzone HD™ on Justin.tv
saakas no treshaas ceturdaljas!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:42, pirms 15 gadiem
LOL Albionas... Noviks rullz.
vecā kaluma čalis

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:42, pirms 15 gadiem
un veel var piemetinaat - dievs nedod mums vairaak traumas (tuk, tuk, tuk) un uz chempi nebrauks jahijs, jo pat shodien vinjshs netika iespeeleets, atshkjiriibaa pat no Freimana kurshs pirmajaa puslaikaa paviideeja, Vitola, kurshs speelee daudz, Stalbergs arii pirmajaa speeleeja un Kalve ciiniijaas kaa zveers - ielika triiniiti, uznjeemaas iniciatiivu, shoreiz gan ne pateemu drusku, bet Kalve buus labs. Jahijs paliks Riigaa.

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:43, pirms 15 gadiem
recēju tikai pēdējo ceturtdaļu, diezgan liels vājprāts, pilnīgs sviests un tad pēdējās 11 sekundes..

briti paši pajāja beigas, pieredze vai kas cits..

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:43, pirms 15 gadiem
Britiem šodien labi krita,nu pirmajā puslaikā,nebrīnīšos,ja nākamajā spēlē viņus sagraus. Patika 3 puslaiks,mūsējie ierubīja aizsardzību.Kambala noplosījās,Biedriņš skaistus blokus uzlika!!!! Tā visu laiku jāspēlē,laikam domāja ka britus apspēlēs uz vienas kājas,jāsaņemās!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:44, pirms 15 gadiem
wafele7 rakstīja: idioti ir tie kas NTV SPOR tieshraidee tajaa chataa dirshh visu laiku kkaadas muljkiibas un deelj taadiem idiotiem nevar normaali paskatiities....beernudaarzs tochna savaacies tur bija...

Latvija malachi .... ciiniijaas godam!!!
Ieteikums - uzliec FullScreen un skaties bez stresa...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:45, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ja neskatijies speli tad varu pateikt ka 3/4 dalja LV bija vadiba arii ar +5.. taa ka nevar teikt ka Briti vadiba bija vissu speli... mes atspelejamies no lieliem minusiem vairaks rezies, taatad esam pelijushi sho uzvaru kas bija tik ljoooooooti vajadziiga!!
nu jaa skatijos kkur saakuma kad mums bija pizgets un atpakal ielidu tikai 4 ceturdalas beigaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 20:46, pirms 15 gadiem
wafele7 rakstīja: idioti ir tie kas NTV SPOR tieshraidee tajaa chataa dirshh visu laiku kkaadas muljkiibas un deelj taadiem idiotiem nevar normaali paskatiities....beernudaarzs tochna savaacies tur bija...

Latvija malachi .... ciiniijaas godam!!!
Mani arī tas izbesīja. Bet var uzspiest popout logs, lai izlec un to logu ar čatu vērt ciet

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:46, pirms 15 gadiem
kas bija beigās?
(neredzeju)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:47, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Kalve gandrīz beigās visu spēli noraka Diezvai no tā būtu jāmācā, ja nu vienīgi viņam pašam...
gudri dirs.t nav malku cirst. Vinam bija jāiet cauri jo bija koridors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:48, pirms 15 gadiem
tulit turki spēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:48, pirms 15 gadiem
pedrito2k rakstīja: Ar so treneri velamais rezultats netiks sasniegts, viss basketbols ko piedava Kemzura ir tik primitivs kaa pirmas klases limeni.Tai vieta lai izmeginatu dazadus taktiskos variantus un eksperimentus,visa Kemzuras strategija ir ta pati veca kops Latvijas Lietuvas spelem,kombinacijas tiek parsvara veidotas ap perimetru,sastajas visi mazkustigie PG un SG ap perimetru un gaida piespeli,skatas un brinas, parasti piespele ir uz trispunktu linijas vai ari piespele centram un uzreiz seko metiens ar lielam grutibam.Nekadas kombinacijas es neesmu redzejis, tikai apspele 1vs1 kur musu isajiem ir loti lielas problemas,jo parasti pretiniekiem PG,SG ir krietni garaki un atletiskaki, vel jo vairak man liekas diviani ka visi stav ka salstabi aiz trispunktu linijas un nenotiek nekadas kustibas uz grozu. Lietuvai ir pilnigi cits zimejums, sinhroni iet uz zonu 3 speletaji veido visadas krusteniskas skerites un lokus kas ir loti noderigi jo atbrivojas vairak perimetrs un tiek saasinata situacija pie groziem. Pat Muiznieks, speleja 100x gudraku basketbolu. Es gribu redzet ka vini speles Eiropas Cempi, Dievs dod ka es esmu pirmais mulkis rajona kurs neko nesaprot no basisa.
Nu cik var Bimbis profilus taisiit??? Ban IP, vismaz no neta nerakstiis!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:49, pirms 15 gadiem
Luusizz rakstīja: Mani arī tas izbesīja. Bet var uzspiest popout logs, lai izlec un to logu ar čatu vērt ciet
čatu tagad latviski sauc par tērzētavu! taa vismaz tajaa justin.tv powerzone HD rakstiits!

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:49, pirms 15 gadiem
kad cikos nakama spele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:50, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: riit!! ar Makedoniju!!
cikos ta bus? vares redzet turpat tiesraidi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:52, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: cik Tu esi metienu iemetis Latvijas Izlases sastava spelejot??


Tu biksees d.irs vel savos 40it gados ko tad var gribeet ja ir mazvertibas kompleks!!
muļķīgi ir saliidzinaat...katrs dara savu darbu!!! tik pat labi tev vai tam pašam Kalvem var paprasiit,cik cilveekus Latvijā juus esast izaarsteejuši,utt... te ir tikai viedokļi,nevis sacensiibas cik ko kurš var!!! - tev

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:52, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Virsraksts tāds, ka var padomāt, ka esam spērushi pirmo logisko soli, lai iegūtu kāroto Efes Pilsen kausu.
Padomājiet vai, piemēram, tāda Lietuva vai tml. līmeņa komanda pie -3 un 10 sekundes pirms beigās vispār ļautu izmest 3punktnieku un nevis sistu sodu. GBR taktiski nospēlēja ļoti nepareizi.
Ne jau mums par to galva saap!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-26 20:53, pirms 15 gadiem
Žēl, ka neredzēju.

Kā Kalve nospēlēja?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:54, pirms 15 gadiem
kuri te teica ka britus pa 30 samizosim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:55, pirms 15 gadiem
Taksh beidzat striideeties... Kalve uznjeemaas metienu, par to arii pats atbildeetu, ja spelee buutu beigusies citadaak! Bet spelee beidzaas taa....
Un...ja KAlve buutu iemetis, pastaav varbuutiiba, ka anglji buutu peedeejo metienu iemetushi!
Taa kaa viss labs, kas labi beidzas!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-26 20:55, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Žēl, ka neredzēju.

Kā Kalve nospēlēja?
beigaas gandriiz nopuudeleeja speeli ar muļķīgu un nevajadziigu individuaalu gaajienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:56, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ei Tu angli un atbalsti savejos kkur citur!!
Padomāshu par Tavu priekshlikumu! Tavs atbalsts Tavējiem aiz monitora shodien vareni palīdzēja.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-26 20:56, pirms 15 gadiem
Kalvi nevajag aplikt, vinjshs ir reaali labs. Vinjshs ir reaali labaakais muusu treshais numurs, Dievs dod nesatraumeeties atkal. Jo Janicenoks ir principaa otrais numurs, un Kalve ir ieveerojami labaaks par Stalbergu. Tas ka shodien negaaja, nevajag raustiities, vinjshs nebija ilgi speeleejis, sanervozeejies. Vienu trojaku ielika + agresiivi gaaja uz grozu. Kaa jau teicu, maajaas paliks Jahijs, neesmu pret vinju, bet vienkaarshi vinjam galiigi nav speelju praxes.

  +9 [+] [-]

, 2009-08-26 20:56, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Tu jau esi arii kro.plis!!


Nu pasaki cik Tu speles esi nospelejis Latvijas Basketbola Izlasee?? Cik minutes Eirolīgā? Cik ULEB Cup? Cik??


Izdari kko pats un tad dir.s kro.pli!!
Neesi iejuties lomā mazliet par daudz..sīkais ņuņa...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:57, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Žēl, ka neredzēju.

Kā Kalve nospēlēja?
videji.beigas nodirsa,labi ka citi izvilka......

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:57, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: beigaas gandriiz nopuudeleeja speeli ar muļķīgu un nevajadziigu individuaalu gaajienu!
es neaistaavu Kalvi, bet...cienu par leemumu, ko vinjsh uznjeemaas!
Un ko paareejie izdariija??? Neviens negribeeja mest pa grozu, tad lai uzvareetu vienam tas bija jaadaara!

  +8 [+] [-]

, 2009-08-26 20:58, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Tu jau esi arii kro.plis!!


Nu pasaki cik Tu speles esi nospelejis Latvijas Basketbola Izlasee?? Cik minutes Eirolīgā? Cik ULEB Cup? Cik??


Izdari kko pats un tad dir.s kro.pli!!
Tagad apvainosies? baigi esi uzvilcies.. bet nu 1. septembris ir tuvu - jaiet uz skolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:59, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Bet koridora galā durvis bija aizslēgtas...
P.S. Esmu jau ilgāku laiku piefiksējis kad tu esi ritīgs "ASK" fanelis un tagad meties aizstavet katru kas nāk no turienas...
Jup esmu ASk fans, būsū biju praktiski uz visam sezoans spelem, neesmu fanu kluba.
Bet apdirst Kalvi nav normāli, viņam ir talants, bet tu dirs par to, ka vienu metienu neiemeta. Ja viņš būtu iedevis piespēli piemēram kādam citam ( valteram uz truli) tas būtu aizmetis garām tad teiktu, ko pats negāja.
Un domāju, ka Kalve vairāk domāja iet cauri un dot piespēli garajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-26 20:59, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: es neaistaavu Kalvi, bet...cienu par leemumu, ko vinjsh uznjeemaas!
Un ko paareejie izdariija??? Neviens negribeeja mest pa grozu, tad lai uzvareetu vienam tas bija jaadaara!
nu beigaas mums noveicaas,uzvareejaam,un taapeec taadu epizodi var aizmirst!

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:00, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Jup esmu ASk fans, būsū biju praktiski uz visam sezoans spelem, neesmu fanu kluba.
Bet apdirst Kalvi nav normāli, viņam ir talants, bet tu dirs par to, ka vienu metienu neiemeta. Ja viņš būtu iedevis piespēli piemēram kādam citam ( valteram uz truli) tas būtu aizmetis garām tad teiktu, ko pats negāja.
Un domāju, ka Kalve vairāk domāja iet cauri un dot piespēli garajam.
Un tas ka Tu esi "ASK" fans paceļ Kalvi citā līmenī? Vai kāds apdirš vsp Kalvi... vnk izsaka savu viedokli.. ja kalve jūtās kā komandas līderis tad ir pakaļā...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:00, pirms 15 gadiem
kads varbut var ielikt video?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:01, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Kalvi nevajag aplikt, vinjshs ir reaali labs. Vinjshs ir reaali labaakais muusu treshais numurs, Dievs dod nesatraumeeties atkal. Jo Janicenoks ir principaa otrais numurs, un Kalve ir ieveerojami labaaks par Stalbergu. Tas ka shodien negaaja, nevajag raustiities, vinjshs nebija ilgi speeleejis, sanervozeejies. Vienu trojaku ielika + agresiivi gaaja uz grozu. Kaa jau teicu, maajaas paliks Jahijs, neesmu pret vinju, bet vienkaarshi vinjam galiigi nav speelju praxes.
Jahovičam jāpaliek mājās, viņš nav normāli gadu spēlējis un pēkšņi čempja laikā nesāks rādīt brīnumus. Labāk lai gatavojas jaunajai sezonai.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:01, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Un tas ka Tu esi "ASK" fans paceļ Kalvi citā līmenī?
Nē, gribēju palielīties, ka biju uz tik daudzām spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:01, pirms 15 gadiem
Cikos turki spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:01, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: negribēja? Kā tu to pasaki? pēc izdalītās auras?
Un kaa tu izskaidrosi mazo driblus un caurgaajienu, aks beidzaas ar atmeshanu Kelvem, jo iedot bumbu zem groza bija nereaali! Ko tad Kalvem dariit??? Dribleet veel??? meegjinaat iedot bumbu zem groza kur 3 anglji??? Laiks neiet uz priekshu, tas staav...????

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:02, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Nē, gribēju palielīties, ka biju uz tik daudzām spēlēm!
Tad to vari darīt kkur citur...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:02, pirms 15 gadiem
kas skatas so speli???Turkey v Croatia

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:03, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Un tas ka Tu esi "ASK" fans paceļ Kalvi citā līmenī? Vai kāds apdirš vsp Kalvi... vnk izsaka savu viedokli.. ja kalve jūtās kā komandas līderis tad ir pakaļā...
paga paga, kuri lkatvieši rakstija "Kalve lohs" Kalve šitāds un šitāds...

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:04, pirms 15 gadiem
bk ventspils rakstīja: kas skatas so speli???Turkey v Croatia
kur vina ir???

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:04, pirms 15 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:04, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka Štālbergs ir labāks par Kalvi, redzēju visu sezonu, arī tad, kad viņš meta 18 + punktus, kad ASk sākās spēlētāju problēmas, bet tad tas lūzums ALL star dankos visu izbojaja

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:04, pirms 15 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:05, pirms 15 gadiem
tie, kas saka, ka AB nospēlēja vāji!!!
AB ļoti labi nospēlēja aizsardzībā!! pagaidām vēl nevaru atrast boxscoru, bet nu kādi 5 bloki varētu būt!!
par Kalvi!! labi, šis beigās neiemeta, bet savu kļūdu laboja, atguva bumbu, tas, ka pārējie komandas biedri forsēja notikumus, kat gan bija pilns uzbrukuma laiks, un varēja spēlēt līdz spēles beigām, un mēgināt uzvarēt ar pēdējo metienu!!!

  +8 [+] [-]

, 2009-08-26 21:05, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ej d.irst kro.pli!!
ADMIN!!! par šitādien izgājieniem lietotāji ir jābano bez brīdinājumiem. šitam čalim uzvedība ir maigi sakot neadekvāta.

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:05, pirms 15 gadiem
nekas iepriecinosh....vajadzeeja sapleest paarliecinoshaak..

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:05, pirms 15 gadiem
Nožēlojami....briti malači.Viņu panākumu var salīdzināt, ja futeni mūsējie prert angļiem tā nospēlētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:06, pirms 15 gadiem
Uzliec brilles pilns tas justin chats bija
P.S.
varu saderēt viens no tiem biji tu

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:07, pirms 15 gadiem
Mazaa_vaaveriite rakstīja: izlasot pirmo teikumu, sapratu, ka talak lasit nav veerts. un domaju, ka lielaka dala dariija to pashu. sanaak, ka esi veltiigi nopuuleejies, lai uzdrukaatu "domrakstu"
Bet izlasot tavu komentu sapratu ka tu ir maza un pietam vēl arī vāverīte...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pens

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:09, pirms 15 gadiem
Domāju tie kadri bija ari tie, kas grozās esporta. Protams visi aiz nikiem ir vareni

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:11, pirms 15 gadiem
šādas spēles beigas labi noderēs čempī, jo tur arī būs kapāšanās!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:13, pirms 15 gadiem
pens rakstīja: vienmēr esmu domājis, ka Kambala ir labāks par Biedriņu...
pamato!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-26 21:15, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: tie, kas saka, ka AB nospēlēja vāji!!!
AB ļoti labi nospēlēja aizsardzībā!! pagaidām vēl nevaru atrast boxscoru, bet nu kādi 5 bloki varētu būt!!
par Kalvi!! labi, šis beigās neiemeta, bet savu kļūdu laboja, atguva bumbu, tas, ka pārējie komandas biedri forsēja notikumus, kat gan bija pilns uzbrukuma laiks, un varēja spēlēt līdz spēles beigām, un mēgināt uzvarēt ar pēdējo metienu!!!
Jā, Biedram bija 5 bloki un 3 vai 4 pārtvertās bumbas. A Kalve priekš pirmās spēles pēc traumas nospēlēja tīri ok.

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:16, pirms 15 gadiem
Mani bažigu rada Biedriņa blāvais sniegums. Tomer tak NBA vecis...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:16, pirms 15 gadiem
Kaut kā nepārliecina mūsu izlases sniegums,Tā kā būtu laiks sākt rādīt stabilaku sniegumu,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:20, pirms 15 gadiem
daxx rakstīja: Mani bažigu rada Biedriņa blāvais sniegums. Tomer tak NBA vecis...
iskataas,ka tas taa acu aizmiglošanai...redzeesi,čempii buus cits Biedriņš!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:22, pirms 15 gadiem
daxx rakstīja: Mani bažigu rada Biedriņa blāvais sniegums. Tomer tak NBA vecis...
vaina, ka neizmanto pick n roll, varbūt patiešām neizrāda', ka to izmantos EČ.

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:22, pirms 15 gadiem
Turku valodu nesaprotu,bet to,ka tie komentētāji katru trešo vārdu saka KAMBALA,gan saprotu! Vietējais čalis laikam rajonā!

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:24, pirms 15 gadiem
Neviesn vēl nepieminēja sodu realizāciju, kas nav spožā

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:25, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: vaina, ka neizmanto pick n roll, varbūt patiešām neizrāda', ka to izmantos EČ.
man arii kaut kaada aizdoma,ka visus takstiskos ziimeejumus un kombinaacijas Kemzura neizraada,izskataas pietiekami gudrs(arii viltiigs) čalis!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-26 21:27, pirms 15 gadiem
Kemzura spēlē paslēpes! Tas priecē. Prieks, ka šīs spēles tiek izmantotas kā pārbaudes spēles nevis kā tas bija pie Kārļa Muižnieka.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:27, pirms 15 gadiem
Nu, ja šitā mokās pret kkādu Lielbritāniju, kurai pie tam nav līderu no NBA, tad čempī ar tādu spēli nav ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:28, pirms 15 gadiem
pret britiem vajadzeja parliecinoshak...

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:29, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: man arii kaut kaada aizdoma,ka visus takstiskos ziimeejumus un kombinaacijas Kemzura neizraada,izskataas pietiekami gudrs(arii viltiigs) čalis!
Nu jā, bet mani zutrauc šajā variantā tas, ka var nebūt pietiekami noslīpētas tās sadarbības, bet gan jau Kemzura zin, ko dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:33, pirms 15 gadiem
reku viens bija iemetis, sameklē kur ir LV-GB 212.174.96.214: TBF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:34, pirms 15 gadiem
HOR-TUR justin.tv
Pavērot Turkagluu darbiba

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:35, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Nu jā, bet mani zutrauc šajā variantā tas, ka var nebūt pietiekami noslīpētas tās sadarbības, bet gan jau Kemzura zin, ko dara.
ko tavupraat viņi dara treniņos aiz ''aizsleegtaam'' durviim??? kaartis speelee? tur arii tiek viss sliipeets,pretiniekiem neredzot! ZhanisVimba pareizi raksta,ka Muižnieks visas kaartis jau paarbaudees lika aaraa...Kemzura ir sliipeetaaks,taapeec arii kaa treneris koteejas stipri augstaak par Kārli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:37, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: ko tavupraat viņi dara treniņos aiz ''aizsleegtaam'' durviim??? kaartis speelee? tur arii tiek viss sliipeets,pretiniekiem neredzot! ZhanisVimba pareizi raksta,ka Muižnieks visas kaartis jau paarbaudees lika aaraa...kemzura ir sliipeetaaks,taapeec arii kaa treneris koteejas stipri augstaak par Kārli!
Pats esmu spēlējis un kombinācijas izmeiģināt treniņos pret sev zināmiem komandas biedriem vai spēle atšķiras. Bet bija jau musm aizklātā spēle ar zviedriem*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:40, pirms 15 gadiem
Ab 5 bloki arī, pirmais puslaiks bija tāds bišķin pēc skata ar - zīmi, bet briti jau meta ar baigo precizitāti visu 1 pusi.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:44, pirms 15 gadiem
Keisels nemeloja - pirmajā puslaikā garie britiem tiesām bija galvastiesu pārāki, gan uzbrukumā gan aizsardzībā. Priecē, ka spēles laikā(2. puslaikā) tika veiktas korekcijas Latvijas izlases spēlē un situācija laukumā mainījās radikāli

     [+] [-]

, 2009-08-26 21:45, pirms 15 gadiem
Zel ka neredzeju, bet labi,ka taa.
Slēpts komentārs: migelitto

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 21:47, pirms 15 gadiem
Neredzēju spēli, bet tā pat super
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 22:04, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: cilveeki,Juus slimi,vai?!

par ko te sajuusminaas?knapi nepapist britiem!!! tas esot -malachi?!

Juu spaschi sevi ,vismaz,cieniet?!


nozheelojami...tik pat,cik daamas,kad pakaasa itaalijai...

tagad miinusi,lai lido.man po...pateicu tikai taisniibu.
Chali taa nav Portugaale.

Viniem gandriz visa izlase spelee augstaa liimenii

Archibalds, Freelands- Unicaja- Spānija
Betts- Aris- Grieķija
Reinkings- Dexia- Beļģija
Salivans- Samara- Krievija
Klarks- Estudiantes- Spānija
Ačara- Biella - Itālija
Džordžs - Spele tur pat kur Janichenoks Lega 2
Lenzlijs- Nymburk

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 22:05, pirms 15 gadiem
gaidu video!?

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:07, pirms 15 gadiem
Bāc, tieši uz tām pēdējām 20 sek pazuda video!!!! Nācās nervozēt teksta tiešraidē Gaidu video, lai redzētu, kas un kā īsti notika

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:10, pirms 15 gadiem
bet atcerēsimies to ka briti tika eiropas chempī kā 1 no savas grupas, tākā pilnīgi pliku roku ņemami shie nav...

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:14, pirms 15 gadiem
Kas par precizitāti 3p. Lielbritānijai, pieļauju ka viena no labākām spēlēm viņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 22:32, pirms 15 gadiem
A kur Gordons ?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 22:32, pirms 15 gadiem
psc precizitāte sodiņem, briti baigie snaiperi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:42, pirms 15 gadiem
Mortensh rakstīja: Nu, ja šitā mokās pret kkādu Lielbritāniju, kurai pie tam nav līderu no NBA, tad čempī ar tādu spēli nav ko darīt.
http://www.eurobasket2009.org/en/cid_toT,ovGDH2EaLKL67XnPo2.pageID_vIyYheHwGCIvltGHMGl3H0.compID_qMRZdYCZI6EoANOrUf9le2.season_2009.html
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 22:50, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Tas neatrisinas situaciju.Bet uzvara patiesham vesturiska,tik stiprs pretinieks ilgi nebija pieveikts.Jaa,ari Lietuva un Zviedrija nav nekadi nikulji,bet GBR ir tagad uz viljnja taka...Super,ole-ole-ole,Latvija - uzvara.
varbuut esi palaidis garaam,ka taa ''Lietuva'' tiko nesen GBR sasita lupatu leeveros! lai kaa tu juusmotu par britu basketbolu,tomeer nevajadzeetu brāļukas staadiit par viņiem zemaak(tip Lietuva tik taa,bet GBR tik ''stiprs'' pretinieks),vai pat vienaa liimenii,jo patiesiibaa taa ir 3 klases augstaaka liimeņa komanda,nekaa futbola dzimtenes paarstaavji!

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:54, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: varbuut esi palaidis garaam,ka taa ''Lietuva'' tiko nesen GBR sasita lupatu leeveros! lai kaa tu juusmotu par britu basketbolu,tomeer nevajadzeetu brāļukas staadiit par viņiem zemaak(tip Lietuva tik taa,bet GBR tik ''stiprs'' pretinieks),vai pat vienaa liimenii,jo patiesiibaa taa ir 3 klases augstaaka liimeņa komanda,nekaa futbola dzimtenes paarstaavji!
Mjā. Ja šādi mokamies ar 3 klases zemākām komandām...

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:56, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mjā. Ja šādi mokamies ar 3 klases zemākām komandām...
jaunais cilvēk, ja nesekojat līdz basketbolam, pacentieties to tomēr izdarīt, pirms ko šādu rakstāt. paldies

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:59, pirms 15 gadiem
Rekā horvāti vinnēja turkus. Piepilde biedram kurš nolika GBR zemo līmeni dēļ soda nesišanas beigās, kad ir plus 3 pt - horvāti to arī nedarīja.

     [+] [-]

, 2009-08-26 22:59, pirms 15 gadiem
Tagad vai nekad....Nu diemžēl pagaidām mūsējie nepārliecina. Gribētos, lai mazie met vairāk un būtu pārliecinošāki. Pie tam trūkst izteikta punktu līdera, kas spētu gūt virs 20 punktiem ik spēli, ja tāds neatradīsies tad nāksies vien mocīties visās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 23:23, pirms 15 gadiem
Visiem kritizeetaajiem: Domaaju, par izlasi, Kemzuru, uttt..... spriediisim, analizesim, kritizeesim, slaveesim peec chempja, ko juus sakat?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 23:25, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: jaunais cilvēk, ja nesekojat līdz basketbolam, pacentieties to tomēr izdarīt, pirms ko šādu rakstāt. paldies
Žēl, ka neatrodat laiku pat izlasīt citēto komentāru, lai saprastu kontekstu, par ko iet runa. Jeb arī Jums ir sveša vārda "sarkasms" nozīme.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 23:30, pirms 15 gadiem
Uzsveru vēlreiz. Tas tiem, kas nesaprot. Tā ir pārbaudes spēle. Un Kārļa Muižnieka vadības stils NAV ņemams par etalonu. Lai rāda EČ, kas mēs patiesībā esam, nevis pārbaudes spēles, kuras Kemzura aizvada ļoti noslēpumaini.

     [+] [-]

, 2009-08-26 23:33, pirms 15 gadiem
TAGAD vai NEKAD rakstīja: bimbi, tu esi tik gudrs, ka varbuut vari Latviju izvilkt no kriizes. tu man esi Dieva vieta, Sv. Bimbolaj......


P.S Taad lohs sen nav redzeets.....
nu ja godīgi,tu izklausies pēc bremzēta mietpilsoņa vienmēr esmu rēcis par tādiem pēc valodas var spriest,ka jūties pārākais džeks,tik neapzinies,ka īstenībā tev šaura pierīte kur nu tādam humoru saprast

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 23:35, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Jaa,un beidzot jaatzist,ka Biedrinsh tiesham monstrs,pret neertajiem,sikstajiem britiem ''ta'' nokapaja!Malachi puishi!
ma vienaga tu riktigi calit besi...domaju ka briti netiks ara no grupas cempi...
un nav vini nekada stipra komanda stipras ir spanija griekija lietuva slovenija horvatija turcija serbija vel varetu teikt francija italus nepieminesim jo viniem krize..
calit britanija nav nekada stipra komanda

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 23:35, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Uzsveru vēlreiz. Tas tiem, kas nesaprot. Tā ir pārbaudes spēle. Un Kārļa Muižnieka vadības stils NAV ņemams par etalonu. Lai rāda EČ, kas mēs patiesībā esam, nevis pārbaudes spēles, kuras Kemzura aizvada ļoti noslēpumaini.
Spēle pārbaudes. Bet Efes Pilsen kauss ir īsts.

     [+] [-]

, 2009-08-26 23:38, pirms 15 gadiem
nu bet telefons ir psihs! protams, ka labajā nozīmē prot viņš tos uzvaras metienus lādēt, prot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 23:48, pirms 15 gadiem
Mūsējiem jāmācās mest sodiņi. Jau kuro spēli slikts procents.

     [+] [-]

, 2009-08-26 23:48, pirms 15 gadiem
.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-27 00:00, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Esmu Bolderaja,nezinu,bet iespejams,vismaz ir pamats to darit.Reti,kad izdodas uzvaret tadas komandas,turklat vel ne sava laukuma.
beidz tak lol teikt tadas komandas,tu gribeji teikt videjas komandas ko??
viniem tak no vinu ligas neviens nespele tapec nepiemini to vinu setas cempi ko sauc par bbl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-27 00:05, pirms 15 gadiem
tu tak vispar neko no vinu basketa nedolbi...
tie kas ir vinu lideri ir izgajusi pavisam citas skolas vnk briti vinim pec tam pieskira pilsonibas jo vini dzimusi anglija luk ta tas ir..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-27 00:14, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Nu Biedrs pieradija,ka nevariba pret Lietuvu un Zviedriju bija smago fizisko treninju sekas.Tagad Andris ir atguvis speles garshu un ka lidzigs ar lidzigu var cinities ar angljiem zem groza!
Šitais bija tavs labākais komentārs, atšķirībā no pārējiem 27 komentiem šajā rakstā par to varējam ierēkt

  -1 [+] [-]

, 2009-08-27 00:14, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Padsmitnieku gados vini paspeja apgut britu basketbola gudribas un tad prom uz NCAA/
Bij tads J.Amaechi,starpcitu vins bij homits un tas vinam liedza iespeju uzspelet BBl,tur tadiem nav vietas.Bet basketbolists vins bij izcils.Un tadu nav mazums.
par kadam britu basketbola gudribam tu runa ko??
tipa vinu lielajam tradicijam vai ko tadu??

  -2 [+] [-]

, 2009-08-27 00:24, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Padsmitnieku gados vini paspeja apgut britu basketbola gudribas un tad prom uz NCAA/
Bij tads J.Amaechi,starpcitu vins bij homits un tas vinam liedza iespeju uzspelet BBl,tur tadiem nav vietas.Bet basketbolists vins bij izcils.Un tadu nav mazums.
kas i pamulki nav ko teikt?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-27 01:29, pirms 15 gadiem
extremists rakstīja: beidz tak lol teikt tadas komandas,tu gribeji teikt videjas komandas ko??
viniem tak no vinu ligas neviens nespele tapec nepiemini to vinu setas cempi ko sauc par bbl
ne pa tēmu,bet radās jautājums,vai tu vispār zini,ko nozīmē "lol" un kādos gadījumos to lieto? pēc konteksta spriežot,esi kko pārpratis. ekstrēmist

  +5 [+] [-]

, 2009-08-27 02:04, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tu esi da*nis vai tikai izliecies? Tā ir pārbaudes spēle! Neņem KĀRĻA MUIŽNIEKA METODES par etalonu.
Tolerances gan tev trūkst pret līdzcilvēkiem, bet ja Latvija sevi nostāda kā Eiropas astotnieka komandu, tad tādas komandas kā Lielbritānija būtu jāapspēlē arī neatklājot savus slepenos trumpjus, viņi tomēr ir starp pastarīšiem(šādā sastāvā), ja skatamies reāli.

     [+] [-]

, 2009-08-27 02:18, pirms 15 gadiem
Bez jokiem. Briti gatavojas Londonai

     [+] [-]

, 2009-08-27 03:27, pirms 15 gadiem
labi,ka tā

  -1 [+] [-]

, 2009-08-27 05:12, pirms 15 gadiem
bimbis psc ir paardedzis kaa ciinaas. Pat gomasjatni4ejit jau ar to amachei.

     [+] [-]

, 2009-08-27 05:17, pirms 15 gadiem
Royal rakstīja: mūsējie pēc šitā var izdot rokasgrāmatu - "Kā vinnēt no mīnus 3, desmit sekundēs"
STARPCITU- tiešām VAR, jo tas pats tika paveiks pagāšgad pret Leituvu!!!!!!!!!!!!!! (Ja kāds atcerās Blūma tīši garām mestu sodu un Janičenoka trijnieku )

     [+] [-]

, 2009-08-27 09:12, pirms 15 gadiem
paskatījos statistiku: 3p varbūt vēl so so, bet 1p zem katras kritikas. Ieprieksējās spēlēs bija līdzīgi skaitļi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-27 09:25, pirms 15 gadiem
Pec sastava anglji ir kljuvushi specigi, bet janjem veraa, ka briti ir Eiropas cempionata finalturnira jaunpienaceeji, tadelj nedriksteja but problemu! Spriezhot pec statistikas priecee saspeles vaditaju piespelju skaits un tas ka spejam atspeleties no miinusiem. Vienigi nesaprotama ir Freimanja marineshana visas parbaudes speles, kas liecina ka vinsh drizak jau no sakuma nolemts kaa 13.-tais. Bet jaljauj tachu spelet, lai dzeks sevi pierada laukumaa. Bet Biedrinsh manuprat neizliekas vairak ka 80%, vienigi pec tam - vai shis spes ieslegt uzreiz pilnus apgriezienus?!

     [+] [-]

, 2009-08-27 09:52, pirms 15 gadiem
Nebija jau nekāda top komanda ..... Kuru vietu Latvijai eiropas čempī prognozē ?

     [+] [-]

, 2009-08-27 09:52, pirms 15 gadiem
Blūms bišku pa daudz lādē garām gan 3-nieku, gan sodus, vispār šajā spēlē nevienam grozā negāja kā vajadzētu būt. Par švakajiem sodumetieniem esmu jau pieradis, Kemzuram kas jādara. Kambala gan nodeva godam, aizsardzībā arī labi iestājās ceļā un uzbrukumā labi izgrūstīja sev vietu labam metienam. Mierina vienīgi tas, ka pie tik sliktiem procentiem uzvarēt, tad mums ir rezervīte.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-27 09:55, pirms 15 gadiem
Nevis IZGLĀBŠANĀS Pret britiem, bet IZGĀŠANĀS Pret britiem

  +2 [+] [-]

, 2009-08-27 10:03, pirms 15 gadiem
Jā, īstenībā piekrītu Vimbas kungam, ja tā padomā, iespējams Kemzura tiešām spēlē paslēpes. Gan offā, gan defā. Jo ap šo brīdi jau vajag sākt nākt ārā labākajām off kombenēm un arī defā. Nekā izcila nav, improvizācijas, vienīgais ar KK (nedaudz arī AB) ieskrējieniem zem groza pēc saspēles. Un arī defā - Kemzura tak teica ka Leiši nospieda britus pirmajās minūtēs ar presingu, mēs to nedarījām. Značit viss labākais vēl priekšā. Un par Kārli - piekrītu - viņš nav slikts treneris, bet nekas vairāk...Izgāzt visus čempjus...un atcerēties vienu uzvarētu spēli ar Horvātiem ir non-senss. + iespējams ka draudzības spēlēs KM gāja uz visu banku un oficiālajās spēlēs nekas vairs netika pietaupīts...tikai manas domas.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-27 10:12, pirms 15 gadiem
izskatās ka vārds atvadu spēle ir īstais vārds ar ko izvadīt uz čempi jo klubiņu tusētāji jau nekādi sportisti,tādi pāvi un viss!

     [+] [-]

, 2009-08-27 10:13, pirms 15 gadiem
Jeeee.... Musejie tac ir labakie!!!

     [+] [-]

, 2009-08-27 10:17, pirms 15 gadiem
par paslēpēm jau visi mūsu komandu treneri ar zvirgzdiņu ieskaitot,pilnīgas muļķības un ja sodus nevar iemest tagad tad uz ko cerēt čempī?!?

     [+] [-]

, 2009-08-27 10:25, pirms 15 gadiem
KONSULTANTS rakstīja: par paslēpēm jau visi mūsu komandu treneri ar zvirgzdiņu ieskaitot,pilnīgas muļķības un ja sodus nevar iemest tagad tad uz ko cerēt čempī?!?
Nu jā, ja par trīnīšiem nevajadzētu pārdzīvot - vienu dienu krīt, citu nē, tad ar sodiem pilnīgs disasters. un ne tikai AB, bet visiem - ar Skele aizmeta garaam, arii Kambala, arii Kalve, arii Blums. Ja mazie nemetiis tuvu 100% , tad chempii buus kirdikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-27 10:42, pirms 15 gadiem
Kaut basketbolā varam apspēlēt britus!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-27 10:53, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: No jaunajiem lielu potencialu,kaa izlases lideri saskatiju Kalve.Bet kaa jau teicu,visi viri nospeleja virs savam iespeju robezham.
nepareizi...peec redzeetaa driizaak briti nospeeleeja virs savaam iespeeju robežām,jo iekšā krita viss kas var iekrist,preteeji muuseejiem,kas mociijaas ar grozu guušanaam,vienkaarši nebija iistaa diena! ja kaut daļa,no tiem BRIIVI izmestajiem metieniem buutu iekrituši,tad rezultaats buutu bijis pavisam cits(kaadam tam patiesiibaa arii buutu vajadzeejis buut),bet tas ir no staasta,kaa buutu ja buutu! pašas speeles beigas lieliski pieraadiija,kuraa izlasee ir pieredzeejušaaki un labaaki speeleetaaji,jo tikai ar meistariibu var vinneet taadu vienaadu speeli! stipraakais uzvar,tam taču tu piekritiisi vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-27 10:55, pirms 15 gadiem
Baric rakstīja: Kaut basketbolā varam apspēlēt britus!!!!!!!!!!!!
pareizi ir,hokeju labaak nepiemineet,tas buutu paaraak apkaunojoši priekš salu iedziivotaajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-27 11:56, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: nepareizi...peec redzeetaa driizaak briti nospeeleeja virs savaam iespeeju robežām,jo iekšā krita viss kas var iekrist,preteeji muuseejiem,kas mociijaas ar grozu guušanaam,vienkaarši nebija iistaa diena! ja kaut daļa,no tiem BRIIVI izmestajiem metieniem buutu iekrituši,tad rezultaats buutu bijis pavisam cits(kaadam tam patiesiibaa arii buutu vajadzeejis buut),bet tas ir no staasta,kaa buutu ja buutu! pašas speeles beigas lieliski pieraadiija,kuraa izlasee ir pieredzeejušaaki un labaaki speeleetaaji,jo tikai ar meistariibu var vinneet taadu vienaadu speeli! stipraakais uzvar,tam taču tu piekritiisi vai ne?
Ja nevar iemest BRIIVOS metienus, tad jāsež un soliņa, lai iet tie, kuri var iemest!

     [+] [-]

, 2009-08-27 11:59, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Jā, īstenībā piekrītu Vimbas kungam, ja tā padomā, iespējams Kemzura tiešām spēlē paslēpes. Gan offā, gan defā. Jo ap šo brīdi jau vajag sākt nākt ārā labākajām off kombenēm un arī defā. Nekā izcila nav, improvizācijas, vienīgais ar KK (nedaudz arī AB) ieskrējieniem zem groza pēc saspēles. Un arī defā - Kemzura tak teica ka Leiši nospieda britus pirmajās minūtēs ar presingu, mēs to nedarījām. Značit viss labākais vēl priekšā. Un par Kārli - piekrītu - viņš nav slikts treneris, bet nekas vairāk...Izgāzt visus čempjus...un atcerēties vienu uzvarētu spēli ar Horvātiem ir non-senss. + iespējams ka draudzības spēlēs KM gāja uz visu banku un oficiālajās spēlēs nekas vairs netika pietaupīts...tikai manas domas.
Paskatīsimies, cik IZCILS treneris ir Kemzura čempionātā!

     [+] [-]

, 2009-08-27 12:01, pirms 15 gadiem
un tāds sastāvs, kāds ir Kemzuram, nav bijis nevienam iepriekšējam izlases trenerim!

     [+] [-]

, 2009-08-27 12:06, pirms 15 gadiem
šavaki švaki, uz astotnieku nav i ko cerēt

     [+] [-]

, 2009-08-27 12:07, pirms 15 gadiem
Esmu vīlies, K...zura mani nepārliecina , Miglinieks bļaustoties blakus uzdzen naptīkamas atmiņas kad viņš bija galvenais!!! Gribēju likt nadu totalizātorā ka mūsējie grupu 4empī vinēs, tas nenotiks. Kapēc K..zuru no himkiem izmeta ? Kāpēc man liekas ka Butautam pat runas stils preses k. ir nosvērtāks un gudrāks. Mums ir spēlētāji , bet treneru korpusam es neticu!!!

     [+] [-]

, 2009-08-27 12:10, pirms 15 gadiem
ja mes gribam uz astotnieku mums jabut labam pirmajam nummuram.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-27 12:14, pirms 15 gadiem
Tak beidzat čīkstēt, Kemzura ir labākais coachs kāds LV ir bijis šajos 20 gados un labākais kādu šobrīd vispār varam dabūt. Tākā nečīkstam un gaidam čempja spēles

     [+] [-]

, 2009-08-27 12:25, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Tak beidzat čīkstēt, Kemzura ir labākais coachs kāds LV ir bijis šajos 20 gados un labākais kādu šobrīd vispār varam dabūt. Tākā nečīkstam un gaidam čempja spēles
Cerams ka tavs optimisms ir pamatots , sauklis TAGAT< VAI NEKAD arī tāds štromnijs , ble bet ablomu čempī negribu!!!

     [+] [-]

, 2009-08-27 19:08, pirms 15 gadiem
ar taam troikaam vinji muus jau ir noraksush iidz zemei...