Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kristaps Valters sūdzēs tiesā LBS

Andrejs Siliņš

Kristaps Valters sūdzēs tiesā LBS
Kristaps Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Basketbola Savienības (LBS) diskvalificētais saspēles vadītājs Kristaps Valters sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja, ka gatavojas sūdzēt tiesā LBS par tēla graušanu.

"Es vēlētos paskaidrojumus no savienības, ko tieši esmu noziedzies un izdarījis nepareizi. Protams, nekāds svētais neesmu, bet neesmu arī nokavējis nevienu treniņu bez iemesla desmit gadu laikā. Protams, ka esmu tusējies, bet esmu profesionālis – vienmēr esmu nācis uz treniņiem ātrāk un strādājis individuāli," Kristaps atklāja, ka pēc konsultēšanās ar savu aģentu nolēmis sūdzēt tiesā LBS.

Jau ziņojām, ka Valters saņēma diskvalifikāciju uz trim gadiem, Armands Šķēle - uz diviem, bet Andris Biedriņš, Kaspars Bērziņš un Kaspars Kambala - uz vienu gadu nosacīti. "Spēlētājs, kuram bija disciplīnas pārkāpumi, spēlētājs, kurš vienkārši nenāca uz treniņiem, un spēlētājs, kurš sit pretinieku, saņem mazāku sodu nekā tie, kas nāca uz katru treniņu un kuriem nebija nekādu tamlīdzīgu pārkāpumu," Kristaps nosauc situāciju par absurdu. "Lai tad visiem liek vienādu sodu."

Plašu un atklātu interviju ar Kristapu Valteru lasiet Sportacentrs.com tuvākajā laikā!

 +90 [+] [-]

, 2009-09-24 19:12, pirms 15 gadiem
cirks aizbrauca, klauns palika Spānijā! Par KK viņš neizsakās labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+106 [+] [-]

, 2009-09-24 19:13, pirms 15 gadiem
oj... sākam vēl veļu mazgāt... kas ko dzēris, cik katrs tusējis, kas ko sitis... Neaizmirsti vēl morālo kompensāciju no LBS piedzīt, par morālajām sāpem... Lai veicas tiesā

 +83 [+] [-]

, 2009-09-24 19:13, pirms 15 gadiem
nu tagad, ja godīgi, Kristaps nostājas pats pret savu valsti.
bet domāju, ka ne jau nepamatoti viņam iedeva tik lielu diskvalifikāciju.
Profesionālis nav tikai tas, kurš regulāri nāk uz treniņiem, bet arī spēlētājs, kurš profesionals ir arī laukumā un ārpus tā nevis tāds, kurš ārdās pludmalē un tiek izmests no naktskluba.

 +16 [+] [-]

, 2009-09-24 19:13, pirms 15 gadiem
priekš kam?
tikai tēlu vairāk sagraus pats sev. neko citu nepanāks.

 +65 [+] [-]

, 2009-09-24 19:14, pirms 15 gadiem
bet neesmu arī nokavējis nevienu treniņu bez iemesla desmit gadu laikā.

Šeit uzsvars uz vārdu BEZ iemesla

Iemeslus var izdomāt vienmēr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 19:14, pirms 15 gadiem
Vai tad viņš netaisījās beigt pēlēt izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-09-24 19:15, pirms 15 gadiem
Tak lai visus padzen. Tagad viens uz otru metis, tu to dariju tu sito, bet es neko un nakamais to pašu. Beigās neviens nav vainīgs

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 19:15, pirms 15 gadiem
nu ja pareizi dara nevaig tuseties ka es Nacionalaja izlase tak vari pieciest 2 menesus ne tak

  +9 [+] [-]

, 2009-09-24 19:16, pirms 15 gadiem
beigu beigas KV no LBS piedzis normalu pikji par apvainojumu utt..un nakamaa cikla spelesim ar vecam formaam jo finansejums nebus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-09-24 19:17, pirms 15 gadiem
Sākas jauna TAGAD VAI NEKAD SĀGA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-09-24 19:17, pirms 15 gadiem
Ko nu tur Kristap vairs, tagad valde pēc preses publikācijām un personāla atskaitēm nosaka kas un kad spēlēs izlasē un nāks pamatsastāvā, nekam vairs nav nozīmes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:18, pirms 15 gadiem
Sudzies V.V.+32kg

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:18, pirms 15 gadiem
Manaa uztveree viss ir saprotams. Kad LBS konkretizees shos discipliinas paarkaapumus, tad viss buus skaidrs. Pagaidaam man nekas nav skaidrs.
Ja vinjiem neapmierinaaja tas ko speeleetaaji darija Turcijaa, tad bija jaalaizh visi nevis tikai beerzs. Man shkjiet, ka pagaidaam lielakas haoss ir LBS nekaa bija muusu izlasee.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:18, pirms 15 gadiem
mja sviests....Lai tik sezh Spanija un veselojas!!!
Un isteniba visa izlase jaatjauno un tadus kadrus ka KK centsties nenjemt!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:19, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: beigu beigas KV no LBS piedzis normalu pikji par apvainojumu utt..un nakamaa cikla spelesim ar vecam formaam jo finansejums nebus
Es domāju, ka LBS nebija nekāda pamata vispār dot diskābeļus, varam gaidīt arī, kad Šķēle iesniegs tiesā sūdzību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-09-24 19:19, pirms 15 gadiem
Met mieru, Krisīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:20, pirms 15 gadiem
Pacoo rakstīja: bet neesmu arī nokavējis nevienu treniņu bez iemesla desmit gadu laikā.

Šeit uzsvars uz vārdu BEZ iemesla

Iemeslus var izdomāt vienmēr
iemesls- baigaa poha!

 +36 [+] [-]

, 2009-09-24 19:20, pirms 15 gadiem
Un šovs var sākties !!!!!!!!!!!!!

 +10 [+] [-]

, 2009-09-24 19:21, pirms 15 gadiem
raspisdajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +44 [+] [-]

, 2009-09-24 19:23, pirms 15 gadiem
un kurš nenāca nost spēlē pret Krieviem, kad treneris lika? Un kurš pa kaktiem visu fāterim tālāk padeva? Kurš klačojoties bojāja izlases tēlu un komandas atmosfēru? Un kurš man grib iestāstīt, ka pēc košanas var atnākt uz treniņu vai spēli un spēlēt par 100%? Būtu izvilcis, būtu vinnējuši - tad arī neviens neko neteiktu - respect,ja ar pudeli vienā rokā var apspēlēt visus pretiniekus.

Agrāk es par viņu fanoju - ceru, ka viņš šo to pārdomās un mācīsies no kļūdām.

 +32 [+] [-]

, 2009-09-24 19:24, pirms 15 gadiem
"LBS valde, izvērtējot izlases treneru un personāla iesniegtās atskaites, masu medijos izskanējušo informāciju, un ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli,"

pēc šā spriežot, domāju, ka vismaz gadiņš piemests klāt par pajoliem. Tad vēl, Kristap, draugiem.lv portālā popularizēji āfterpārtiju koijotā. Manuprāt, izlases tēla graušana. Sūdzēt tiesā moš par to?

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:24, pirms 15 gadiem
lai daudz nelecas lbs vel sarunas ar kko un valteru uz 10 gadiem aiz restem iebazis

 +11 [+] [-]

, 2009-09-24 19:24, pirms 15 gadiem
Te mēs redzam, kas K. Valters klubā jūtas kā pirmais džeks ciemā, bet tagad sāk sūdzēties kā mazs bērns, ka cii esot bijuši vēl sliktāki.

Ko tas dod ja tu atnāc laicīgi uz treniņu bet pirmstam visu nakti esi nodzēris???? Nu ko tas dod????

Cerams ka šitais viņa komentārs nonāks arī līdz Kambalam. Domāju ka Kambala zinās ko ar šitādu memīti darīt, kas sāk sūdzēties un grūst vainu uz citiem.

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:24, pirms 15 gadiem
pareizi vien ir malacis
Slēpts komentārs: zallais

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:24, pirms 15 gadiem
bandidas rakstīja: Un šovs var sākties !!!!!!!!!!!!!
;DDDDDDDDD

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:25, pirms 15 gadiem
buutu labaak pakluseejis!

 +22 [+] [-]

, 2009-09-24 19:25, pirms 15 gadiem
redz kā nodi... savus komandas biedrus...jus teicāt helmanis...helmis zolidi,kā kapteinis to izdarija...
bet pasaules labakais spelet. kv ..sak raudat un mazgā veļu ,kā tirgus vecene...
tadus ne tuvu izlasei laist vajadzetu..ari uz ielas tadiem dod pa galvu..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:25, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Te mēs redzam, kas K. Valters klubā jūtas kā pirmais džeks ciemā, bet tagad sāk sūdzēties kā mazs bērns, ka cii esot bijuši vēl sliktāki.

Ko tas dod ja tu atnāc laicīgi uz treniņu bet pirmstam visu nakti esi nodzēris???? Nu ko tas dod????

Cerams ka šitais viņa komentārs nonāks arī līdz Kambalam. Domāju ka Kambala zinās ko ar šitādu memīti darīt, kas sāk sūdzēties un grūst vainu uz citiem.
valters vecakais jau teica ka kambala treninos iekaustot kristapu

 +11 [+] [-]

, 2009-09-24 19:25, pirms 15 gadiem
būtu sācis uz sevīm skatīties, nevis tgd citus piemin

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 19:25, pirms 15 gadiem
komēdija

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:26, pirms 15 gadiem
skaidrs ir viens-pec visa si pasakuma kas sogad ir LV izlase..daudzi padomas..spelet vai nespelet..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:26, pirms 15 gadiem
Atim Sēkliniekam (19:14) taisnība...

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:26, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Te mēs redzam, kas K. Valters klubā jūtas kā pirmais džeks ciemā, bet tagad sāk sūdzēties kā mazs bērns, ka cii esot bijuši vēl sliktāki.

Ko tas dod ja tu atnāc laicīgi uz treniņu bet pirmstam visu nakti esi nodzēris???? Nu ko tas dod????

Cerams ka šitais viņa komentārs nonāks arī līdz Kambalam. Domāju ka Kambala zinās ko ar šitādu memīti darīt, kas sāk sūdzēties un grūst vainu uz citiem.
piekritu tev..varbut driz bus jaunumi,ka ierosinata krim. lieta ,kura kk salauzis žokli kv ...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:26, pirms 15 gadiem
p.s. tie kas saka lai pasuta izlasi un nespele taja vairs nekad laikam ir kkadi nezinu apzimejumu

bet tas ir lielakais gods kads var but parstavet savu valsti ..

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:28, pirms 15 gadiem
nu domāju, ka be Valtera komanda spēlēs daudz labāk, tas pats Blūms varēs sevi pierādīt, Strēlnieks ganjau dabūs tgd uzkapāt izlasē, būs ok. Esmu par pārmaiņām, bez Šķēles un Valtera izlase noteikti nepaliks sliktāka

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:28, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: redz kā nodi... savus komandas biedrus...jus teicāt helmanis...helmis zolidi,kā kapteinis to izdarija...
bet pasaules labakais spelet. kv ..sak raudat un mazgā veļu ,kā tirgus vecene...
tadus ne tuvu izlasei laist vajadzetu..ari uz ielas tadiem dod pa galvu..
jā šeit tev pilnīga taisnība!

 +12 [+] [-]

, 2009-09-24 19:28, pirms 15 gadiem
Hameleonu rotaljas s35E02.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:28, pirms 15 gadiem
Un tagad sāksies katrs teiks, ka nebija vainīgs, jo LBS jau nav patiecis par kādiem pārkāpumiem.
P.S. tagad viņs uztraucas par tēlu, bet ne par spēlēšanu nu skaisti...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:29, pirms 15 gadiem
Pilnīgi nevajadzīgi puņķi un asaras. Esi vīrs un saņem sodu pēc nopelniem.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:29, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: skaidrs ir viens-pec visa si pasakuma kas sogad ir LV izlase..daudzi padomas..spelet vai nespelet..
nevis padomās spēlēt vai nespēlēt, bet dzert vai tomēr labāk nedzert un nebojāt savu reputāciju!
Slēpts komentārs: tarins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DanY

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:30, pirms 15 gadiem
iemācies spēlēt un tad sūdzi kādu tiesā

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:31, pirms 15 gadiem
almantito rakstīja: nu tagad, ja godīgi, Kristaps nostājas pats pret savu valsti.
Ko nu vēl neizdomāsi, kādu savu valsti?? Tu visādus šnupjus, kehrus un citus siltās vietās sēdošus liekēžus sauc par savu valsti?
Pats KV arī nav bez vainas un kkādu sodu ir pelnījis, bet aicinu neuzķerties uz atsevišķu funkcionāru mēģinājumu visu savu neizdarību un savlaicīgu nereaģēšanu uz acīmredzamām problēmām uzvelt tikai dažiem sportistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:32, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ko nu vēl neizdomāsi, kādu savu valsti?? Tu visādus šnupjus, kehrus un citus siltās vietās sēdošus liekēžus sauc par savu valsti?
Pats KV arī nav bez vainas un kkādu sodu ir pelnījis, bet aicinu neuzķerties uz atsevišķu funkcionāru mēģinājumu visu savu neizdarību un savlaicīgu nereaģēšanu uz acīmredzamām problēmām uzvelt tikai dažiem sportistiem!
Un palikt nesodītiem, jo visi domās ka izdarījuši peitiekami, lai paliktu amatos
Slēpts komentārs: Gatizz

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:33, pirms 15 gadiem
nevar čalis izturēt bez tusēšanas to eč laiku , es mierīgi varu izturēt pat gadu ja man ir tāda nepieciešamība

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:33, pirms 15 gadiem
super.....labas zinjas......ceru ka shitais dzhekinjsh vairs nekad nespeelees izlasee!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:33, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Vispar domaju,ka sods jau viniem bija pa to,ka publiskoja shos ''zilos'' izgajienus Turcija.Sabiedriba tomer ljoti asi izturas pret ''vienvirziena'' attiecibam.Un tad vel tie sudi dushas....Ak,vai

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:34, pirms 15 gadiem
kapeec beerzam ar biedru nav reaali diskaabelji??? biedram it seviski par savu (ne)attieksmi pret izlasi!!!

 +12 [+] [-]

, 2009-09-24 19:34, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: redz kā nodi... savus komandas biedrus...jus teicāt helmanis...helmis zolidi,kā kapteinis to izdarija...
bet pasaules labakais spelet. kv ..sak raudat un mazgā veļu ,kā tirgus vecene...
tadus ne tuvu izlasei laist vajadzetu..ari uz ielas tadiem dod pa galvu..
tieši tā. Helmanis pirmkārt bija kapteinis līdz ar to viņam bija var teikt tiesības arī paust savu viedokli pēc čempionāta par spēlētājiem. Otrkārt Helmanis teica, ka viņš savas domas ko pauda Sporta Avīzē arī ir pateicis personīgi aci pret aci attiecīgajiem spēlētājiem

Bet te gan mēs redzam no K.Valtera kautkāda mazgadīga tīņa gājienus ar sūdzēšanos, ka cii esot vēl sliktāki. Nožēlojami.

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:34, pirms 15 gadiem
Lai tik tusee taalaak, valsts nodeveejs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-09-24 19:35, pirms 15 gadiem
buus konsulteejeis ar veco

nu tacu sitas barins lai atkal uztaisa kaadu afterparty...atvadas no izlases

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:35, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Te mēs redzam, kas K. Valters klubā jūtas kā pirmais džeks ciemā, bet tagad sāk sūdzēties kā mazs bērns, ka cii esot bijuši vēl sliktāki.

Ko tas dod ja tu atnāc laicīgi uz treniņu bet pirmstam visu nakti esi nodzēris???? Nu ko tas dod????

Cerams ka šitais viņa komentārs nonāks arī līdz Kambalam. Domāju ka Kambala zinās ko ar šitādu memīti darīt, kas sāk sūdzēties un grūst vainu uz citiem.
tipa kambis sveetais buutu: nremaak zaudeet, la nespeelee! nav tak spiesta lieta!!!! ko vins izdariis? riskees dabuut muuzha diskaabeli? domaa liidzi

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:35, pirms 15 gadiem
Kad LBS publiskos lēmumu, kurš ir vainojams par diletantisko nolaidību +9 lietā? Buļs vai Šneps? Vismaz vienam no viņiem ir jābūt vainīgam, jo viens uz otru savulaik norādīja!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:36, pirms 15 gadiem
Komēdija! Bet paskat kāda ir visu uzmanība! Nav vajadzīgi "sporta līdzjūtējiem"vairs sasniegumi un īsti sportisti, bet dzeltenas apenes un šovs. Kāda tauta, tāda valsts! Nebrīnieties ne par ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:38, pirms 15 gadiem
kuram tas ir izdeviigi!?

vai tad lbs nevar nosaukt visus paarkaapumus pa punktiem, lai nerodas shaadi paarpratumi...
Slēpts komentārs: Rihards09

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:39, pirms 15 gadiem
vins nav to verts ,lai par miksto runatu..labāk priecasimies par šo...atvijas izlases kapteine Anete Jēkabsone-Žogota šodien sarunā ar aģentūru LETA noliedza izskanējušo informāciju, ka turpmāk nespēlēs valstsvienībā, tomēr atzina, ka turpmāk, ja viņai būs jāizvēlas, tad priekšroku dos Sieviešu nacionālajai basketbola asociācijai (WNBA).

«Neesmu teikusi, ka nespēlēšu pilnīgi. Tāds lēmums nav pieņemts,» uzsvēra Jēkabsone-Žogota, piebilstot, ka, visticamāk, valstsvienībā nespēlēs nākamajā rudenī, kad tai būs jāpiedalās 2011. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā. «Ja man būs jāizvēlas starp WNBA un izlasi, tad priekšroku došu Amerikai, tomēr katru reizi to izskatīšu atsevišķi.»

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 19:40, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Pagaidam nesodiits ir palicis pedejais ''zilais'' putns Bulja!
Buļš jau nespēlē!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:40, pirms 15 gadiem
UN ŠOOOOOOVS SĀKĀS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 19:40, pirms 15 gadiem
gaidām Šķēles verdiktu...

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:41, pirms 15 gadiem
Un ballīte iegriežas

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:42, pirms 15 gadiem
LOHS

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:42, pirms 15 gadiem
Valteri pret Latviju... VV gan jau a kko iekomentēs-tas jau muti turēt nekad nav mācējis...

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 19:44, pirms 15 gadiem
Interesanti būtu dzirdēt arī Mozaīkas viedokli šajā jautājumā.

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:44, pirms 15 gadiem
Viss ir pareizi paši bļāva tagad vai nekad tātad nekad
Slēpts komentārs: etikis11
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:45, pirms 15 gadiem
labāk būtu paklusējis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:46, pirms 15 gadiem
Kas notiek Latvijas basketbolā???????????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:46, pirms 15 gadiem
Ahh tjipa cilveks nevaretu atpusties vienmer jadara vis tikai pareizi, nu ja tagad sanak tad latvija noslides zemaak par 100 vietu FIBA vertejumaa!

 +13 [+] [-]

, 2009-09-24 19:47, pirms 15 gadiem
Patiesībā šāda KV iniciatīva šobrīd ir apsveicama- ja būs tiesa, tad beidzot visi varēs uzzināt, kas tur īsti bija, jo citādi izskatās, ka neviens runāt netaisās un baumas vien klīst apkārt. Protams, pastāv iespēja, ka tiesas procesu uztaisa par "slēgtu", tiesnesis tādu lēmumu var pieņemt, ja procesā runa iet par dziļi personiskiem vai intīmiem jautājumiem, gaidīsim!
Slēpts komentārs: regejs07

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 19:48, pirms 15 gadiem
Ko ta Valters tagad sprēgā? Tak izlasē viņš tāpat netaisās spēlēt, vai viņam nav vienalga kur un uz cik viņu diskvalificē LBL? Gan jau ka senča pirksts, viņš jau bez Valdiņa nekur un neko nedara.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:48, pirms 15 gadiem
Tiešām intrigas ne pa jokam... Dzeltenajiem būs par ko rakstīt ilgu laiku.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:48, pirms 15 gadiem
tikai gāja uz izlasi bez vēlmes, man draugs iekš madhouse bija un tur viens prasīja šim kapē tik slikti nospēlāja atbilde "domā mums baigi gribejās!!" vot tas ir kkas!

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:49, pirms 15 gadiem
404 Pieprasītā lapa nav atrasta

Lapa, ko vēlaties apskatīt, neeksistē.

sportacentrs.com

wtf?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:49, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Ko ta Valters tagad sprēgā? Tak izlasē viņš tāpat netaisās spēlēt, vai viņam nav vienalga kur un uz cik viņu diskvalificē LBL? Gan jau ka senča pirksts, viņš jau bez Valdiņa nekur un neko nedara.
tiesaasies par teela graushanu... ja uzmaniigi lasiitu rakstu, tad nebuutu shaadu jautaajumu!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:49, pirms 15 gadiem
almantito rakstīja: nu tagad, ja godīgi, Kristaps nostājas pats pret savu valsti.
bet domāju, ka ne jau nepamatoti viņam iedeva tik lielu diskvalifikāciju.
Profesionālis nav tikai tas, kurš regulāri nāk uz treniņiem, bet arī spēlētājs, kurš profesionals ir arī laukumā un ārpus tā nevis tāds, kurš ārdās pludmalē un tiek izmests no naktskluba.

Tu tiešām esi pastulbs un visi parejie kuri salikushi plusinus par šo komentāru... K.V. ari ir tikai cilvēks! Labi chempja laikā es saprotu ja tusētos bet pēts chempionāta nosvin normāli klubā sievai vārda dienu, vai tas būtu jāsoda tik bargi???? TAs ir stulbums ka soda par tādiem pārkapumiem!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:50, pirms 15 gadiem
Sitie pazinojumi ir vienkarsi smiekligi... ta nevar..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:50, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: buus konsulteejeis ar veco

nu tacu sitas barins lai atkal uztaisa kaadu afterparty...atvadas no izlases
Labāk ne, Pēc tam, ja gribēs atgriezties būs "Welcome back party" un nodzerstīs mūsu izaudzināto paaudzi

  +8 [+] [-]

, 2009-09-24 19:50, pirms 15 gadiem
tikai kārtējo reizi pierādās - šai ģimenei ir ļoti lielas problēmas ar veselo saprātu ,kauna izjūtu , un kaut nelielu,bet tomēr cieņu pret valsti.
Karogs tev rokā,Kristap, un lai veicās !
P.S. Vēl kāds padoms-varētu sevi iesūdzēt tiesā par tēla graušanu. Tur nu argumentu notiesājošam spriedumam būtu pietiekami pat 5 tiesas sēdēm.

 +14 [+] [-]

, 2009-09-24 19:50, pirms 15 gadiem
Ļoti slikti tas viss ir. Ļoti slikti. Maz , ka zaudējam labus spēlētājus izlasei, Uvja intervija, vecākā Valtera reakcija, tagadējais Kristapa teksts, kurā galvenais ir necaurspīdīgi mājieni , apmēram, ko nu es, komandā ir vēl lielāki grēkāži, liek domāt, ka KOMANDAS GARA KĀ TĀDA VISPĀR NAV, PLECA SAJŪTAS NAV, DOMINĒ PRINCIPS - KATRS PAR SEVI. Un tas ir ļoti slikti Latvijas basketbolam, kuram mēs visi ticam, un ko mēs visi mīlam. Kristap & co, ja sačakarēsiet to, ko neesat cēluši, kauns, jums, zēni un nekādas tiesas te nelīdzēs.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:51, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: hahaha, viņš tiesāsies, tā grib aizstāvēt valsts godu A kad dzeršanas dēļ no Portugāles ierija, tad viņš tiesāties negribēja?
ja neatceries tad KV EČ2007 nemaz nebija sastāvā..... un ja tu runā par pagājušā gada kvalifikāciju, tad toreiz nekāda dzeršana nebija pirms spēles. Gribēji pablatot, bet jāzin arī fakti....

 +15 [+] [-]

, 2009-09-24 19:51, pirms 15 gadiem
janisst rakstīja: Kas notiek Latvijas basketbolā???????????????????
Rakstam Domburam vēstuli( ka'viens minēja), lai uztaisa vienu raidījumu, jo ar sporta studija jau nav aršana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:52, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Rakstam Domburam vēstuli( ka'viesn minēja), lai uztaisa vienu raidījumu, jo ar sporta studija jau nav aršana
domaaju domburam buutu ko teikt, kaa nekaa saistiits ar bbolu

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:53, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Rakstam Domburam vēstuli( ka'viesn minēja), lai uztaisa vienu raidījumu, jo ar sporta studija jau nav aršana
Doma laba, bet tagad Jankam citas prioritātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:53, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Doma laba, bet tagad Jankam citas prioritātes.
HA, ar valdību tāpat nekā nebus zags un zags, tas mums asinīs. Bet Basīti gan varētu izurķināt

 +13 [+] [-]

, 2009-09-24 19:54, pirms 15 gadiem
Tiesas spriedums:
"Ar šo pasludinām ka
1) LBL ir pajoli;
2) līdzjutēji ir pajoli;
3) Kristaps ir basketbola dižgars."

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 19:54, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: vins nav to verts ,lai par miksto runatu..labāk priecasimies par šo...atvijas izlases kapteine Anete Jēkabsone-Žogota šodien sarunā ar aģentūru LETA noliedza izskanējušo informāciju, ka turpmāk nespēlēs valstsvienībā, tomēr atzina, ka turpmāk, ja viņai būs jāizvēlas, tad priekšroku dos Sieviešu nacionālajai basketbola asociācijai (WNBA).

«Neesmu teikusi, ka nespēlēšu pilnīgi. Tāds lēmums nav pieņemts,» uzsvēra Jēkabsone-Žogota, piebilstot, ka, visticamāk, valstsvienībā nespēlēs nākamajā rudenī, kad tai būs jāpiedalās 2011. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā. «Ja man būs jāizvēlas starp WNBA un izlasi, tad priekšroku došu Amerikai, tomēr katru reizi to izskatīšu atsevišķi.»
nu sanāk, ka Jurisons Anetes vārdus intervijā interpretējis pa savam, kā vienmēr!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:55, pirms 15 gadiem
Tātad basketbols = no life? Tad labāk slauku ielas dzīvoju taupīgi un ik pa laikam uzdzīvoju.

Protams katram savs laiks un EČ laikā čista varēja sakoncentrēties, bet nu visi esam cilvēki....

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:55, pirms 15 gadiem
īsta ziepju opera!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:55, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Rakstam Domburam vēstuli( ka'viens minēja), lai uztaisa vienu raidījumu, jo ar sporta studija jau nav aršana
tas būtu ideāli, un tad tādus mīzējus kā I.Miglinieku un E. Šņepu, kas sporta studijā sēž un gudri dir š par visu ko, tikai ne pa tēmu, paņemtu un noliktu pie vietas. Un Kehris ar pamatīgi izblomētos, tad beidzot visa tauta redzētu kāda ''banānu republika'' ir salīdusi LBS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 19:56, pirms 15 gadiem
Nu vīriešu basketbola izlase šogad ir topā (sliktā nozīmē)... BEt vismaz dzeltanajai presei būs ko raxtīt!

     [+] [-]

, 2009-09-24 19:56, pirms 15 gadiem
your_ufo rakstīja: Nu kam tas cirks ir vajadziigs? Vienkaarshi LBS klusinjaam Kristapam Valteram vareeja pieiet un personigi pateikt, ka vairs tevi nenjems LV par sliktu uzvediibu un viss.
Bet tad nebūtu tā pompeja, ka LBS supergari izsvēpēja melnos garus no izlases!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 19:57, pirms 15 gadiem
your_ufo rakstīja: Nu kam tas cirks ir vajadziigs? Vienkaarshi LBS klusinjaam Kristapam Valteram vareeja pieiet un personigi pateikt, ka vairs tevi nenjems LV par sliktu uzvediibu un viss.
tieshi taa, vinnsh jau pats bija izteicies, ka nespeelees vairaak izlasee, tad kaapeec veel negatiivu publicitaati vajag piemaaleet???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-09-24 19:59, pirms 15 gadiem
šito kadru 100 km no Latvijas turēt!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:00, pirms 15 gadiem
Pareizi darīja LBS, jo cik tad ilgi tie bērni grtaus Latvijas basketbola tēlu. Valters nav nekāds profesionālis sportā. Tie pārējie jau ar... Varbūt Biedriņš, kamēr ir Amerikā, varētu tikt uzskatīts par profesionālīti, jo, tiklīdz tiek kopā ar vietējiem puikiņiem, arī viņam pazūt viss profesionālisms. Riktīgs cirks...

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:00, pirms 15 gadiem
Ahahahaha. Sorry, bet LBS, manuprāt, ir taisnība. Piedod, bet mēs neesam pajoļi un ne tikai. Tad, kad vairs NETUSĒSI izlases treniņnometnes laikā un nemēģināsi taisīt revolūciju izlasē, tad varbūt arī būs pamats tavai sūdzēšanai. Esmu vīlīes.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:02, pirms 15 gadiem
svinēt var sasniegumus kad tas ir pelnīts
tagad atbrīvoja vietu jaunajiem kas cerams neiekritīs un kurus LBS cerams savaldīs

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:04, pirms 15 gadiem
lunis!

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:07, pirms 15 gadiem
your_ufo rakstīja: Nu kam tas cirks ir vajadziigs? Vienkaarshi LBS klusinjaam Kristapam Valteram vareeja pieiet un personigi pateikt, ka vairs tevi nenjems LV par sliktu uzvediibu un viss.
Tas pats bija jājautā brīdī, kad Bērzu ar negodu padzina no izlases sastāva. Kāpēc nevarēja bez skandāla, varēja mierīgi viņam apskaidrot, ka viņs var būt "brīvs", bet publikai paziņot nojāto versiju šādos gadījumos par traumu. Tagad tas pats notiek ar virkni spēlētāju.
Var redzēt, ka aizgājusi tendence iziet uz "asumiem". Normālās valstīs pie zaudējumiem vaino treneri, mums ir izņēmums- vienīgie vainīgie esot vienīgi sportisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:09, pirms 15 gadiem
Eu, bet bilde arī labi piemeklēta

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:20, pirms 15 gadiem
Nu un ko tas klauns panāks?! Izblamēsies un viss! LBS ir pilnīgas tiesības tā rīkoties! Respect!Man kauns par mūsu latvju auniem un primātiem ar aprobežtu IQ...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:22, pirms 15 gadiem
Bet reti kuram ir tik liela mute, kuru vienkārši savādāk nevar aizvērt.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:22, pirms 15 gadiem
Paši sevi par muļķu baru ir pataisījuši.

KV, vai tiešām esi TIK nevainīgs? Tāpat vien, ka tev nav zaļas acis, met laukā no izlases?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:23, pirms 15 gadiem
Idiotu bars ne basketbolisti.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:23, pirms 15 gadiem
Tāda izlase, kādu to redzējām pēdējos gados, līdz ar šodienas notikumiem ir sabrukusi. Bet acīmredzot tie sodi ir vairāk vai mazāk pelnīti.
Gaidīšu ar nepacietību kvalifikācijas turnīru, cerams, ka tiksim uz čempi ar jaunu, ātru un ambiciozu komandu!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:24, pirms 15 gadiem
pareizi darīs!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:25, pirms 15 gadiem
par ko isti viņiem tie diskābeļi, par Turcijas gājieniem?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:26, pirms 15 gadiem
Sūdzi droši!!! Rīgas krogus apmeklētāji tavā pusē !!!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:26, pirms 15 gadiem
Jaa, Kambala redziet tagad ir baigais sliktais... taisnojas kaa pirmklasnieks.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:27, pirms 15 gadiem
nav ko staigat pa babam un dzert ja esi sportists un prieksa ir ec ta tev vajag ,bus tev maciba .un ko saka tetuks par so :d,laikam ar siksninu nopera

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:27, pirms 15 gadiem
Un šovs var sāktis

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:27, pirms 15 gadiem
Diskābeļi, kā saka ziņās, ir par nerkotisku vielu lietošanu un laikam plusā arī nāk viss pārejais sastrādātais.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:28, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: par ko isti viņiem tie diskābeļi, par Turcijas gājieniem?
par to, ka puišiem galvā sakāpis, kad līgums rokā ar Eiropas spēcīgākajiem klubiem. ceru, ka drīz arī no eiropas viņus padzīs

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:28, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: taa jau laikam ir kaa viens pirmiit rakstiija - LBS saprot, ka ar garo galu ir probleemas, tad tiem iedod miikstaaku sodu, bet mazie - tos jau var aizstaat.
Protams, nedod Dievs veel Biedrijam uzliks taadu sodu kaa Valteram. LBS loceklji nevarees braukt uz NBA un noskatiities kaadu speeli. Arii KK bargu sodu nevarees dot - vinjsh atnaaks un apciemos personiigi shos sodu piemerotaajus.
P.S. Kad buus izmainjas LBS ? + ko domaa dariit Shneps? Nebuutu taa kaa jaakravaa koferi un jaapazuud no sava amata?
Sneps jau vsp ir cilveks kurs neko nekad un nekur nevar sakarigi atbild uz nevienu jautajumu, neviena intervija, taka lai kravaa...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:30, pirms 15 gadiem
Pelnīti!K.Valters uzvedās kā bērns vēršot uzmanību uz citem spēlētājiem runājot par sevi. Tikai nosacīti gan nevajadzēja. Ceru tādu spēlētāju vairāk izlases tuvumā nebūs.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:32, pirms 15 gadiem
lohi kkadi , kada jēga no diskvalifikācijas , blje vienakrsi lai treneris nenem uz izlasi ja vinji ir ar kko sliktaki , PSC , biedrinja vieta par sitadu huinju kad vinju kko diskvalfice kautvai noteikti uz gadu , es principa pec nebrauktu biedrinja vieta nafig vinam to vajag , un kada starpiba ko tas pats valters dara brivaja laikāā'.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:32, pirms 15 gadiem
afroman rakstīja: LBS iet sviestā!!
Vnk 5cus labākos spēlētājus diskavalificē!
Da kādi viņi labākie iespējams bez viņiem izlase būtu tikusi līdz 1/4

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:32, pirms 15 gadiem
Nu pāris gadus LV izlase nespēlēs Eiropas čempionātos

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:34, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Pelnīti!K.Valters uzvedās kā bērns vēršot uzmanību uz citem spēlētājiem runājot par sevi. Tikai nosacīti gan nevajadzēja. Ceru tādu spēlētāju vairāk izlases tuvumā nebūs.
vinam jau nav nosaciitais, Adolfu uz 3 gadiem varam aizmirst...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:35, pirms 15 gadiem
lakijs rakstīja: Nu pāris gadus LV izlase nespēlēs Eiropas čempionātos
Ambalis Tu

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:35, pirms 15 gadiem
Kristapu pašu tagad sitīs par tādiem komentāriem ziņu portālā.

Nolaidies uz zemes lūdzu, cilvēk mīļais. Alkohols un profesionālais sports nav divas apvienojamas lietas - ar to pietiek, lai izmestu no izlases.

Ar šo tiesu ceru Kristapa maciņš paliks plānāks.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-24 20:35, pirms 15 gadiem
Ja esi vainīgs, tad atzīsties, nevis pataisi sevi par vēl lielāku muļķi.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 20:36, pirms 15 gadiem
Viens ir skaidrs - izlasē Valters vairs nespēlēs nekad. Kas tagad notiks ar tiesu un visu pārējo neko būtiski nemainīs

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:36, pirms 15 gadiem
Lohi!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:36, pirms 15 gadiem
Juus visi esat totaali idioti ka noliekat LV izlases speeleetaajus, kas juus par latvieshiem? pashi kkaadi dzeeraaji

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:38, pirms 15 gadiem
nu tie kas raud, ka mums nebuus ka speelee
Bertaans, Jurevicus, Kanbergs, Freimanis, Strelnieks, Zakis, Jahovics, Janicenoks, Kalve, Gabrans, Helmanis, Vitols, Vairogs, Grafs....ir ko nemt un gan jau ka arii kambala buus pie praata un sapratiis, ka te nav jaaapvainojas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:38, pirms 15 gadiem
Bet nu var parēkt!Kas tagad būs LV

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:38, pirms 15 gadiem
LoRd rakstīja: Rakstam Domburam vēstuli( ka'viens minēja), lai uztaisa vienu raidījumu, jo ar sporta studija jau nav aršana
njāā'tikai žēl ka visi spīdekļi jau devušies pa klubiem... bet varēja jau tāpat Ojārīti, abus Edgarus, VV, Uveli un kādu ar pavisam svaigu skatu salaist kopā

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:39, pirms 15 gadiem
muaythai rakstīja: Juus visi esat totaali idioti ka noliekat LV izlases speeleetaajus, kas juus par latvieshiem? pashi kkaadi dzeeraaji
Vovo Tas ir stulbi!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:39, pirms 15 gadiem
lakijs rakstīja: Nu pāris gadus LV izlase nespēlēs Eiropas čempionātos
Paaris cempionaatus- tie jau ir 4 gadi... un tad atgrieziisies Adolfs...

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 20:40, pirms 15 gadiem
Kristap, nomierinies, atslābsti uz 3 gadiem. Ja Tevī būs kaut kas garīgi mainījies, tad 30 gados vēl var mierīgi kapāt izlasē. Ja nebūs, tad visu pajoļu vārdā: "hastala vista!", "adios!" jeb kā tur vēl spāniski tas saucas..

Tu biji izlases kapteinis un kapteinim jāuzņemas atbildība, nevis jātiesājas, vai jāveļ vaina uz pudelesbrāļiem KK, AB, KB. Kapteinim ir jāsavāc komanda, nevis jābūt pirmajam tusētājam un voģilam uz vidādām blēņām un stulbībām.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:42, pirms 15 gadiem
LBS vareetu celt prasiibu tiesaa pret shito shmurguli par nolaidiibu darba laikaa un pienaakumu nepildiishanu (es te domaaju sakariigu speeli).

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:42, pirms 15 gadiem
zallais rakstīja: Yeeeeee gaidam gaidam gaidam - ceams ka IZPI**S to LBS par pilnu programmu!!!!!
Domaju ka Šķēle darīs tā pat + vai vnk pasūtīs visus DIR*T un nespēlēs vairs izlasē. . .
ja , piekrītu čalīt , beidzot kads te domāā kā normāls cilvēks

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:42, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Kristap, nomierinies, atslābsti uz 3 gadiem. Ja Tevī būs kaut kas garīgi mainījies, tad 30 gados vēl var mierīgi kapāt izlasē. Ja nebūs, tad visu pajoļu vārdā: "hastala vista!", "adios!" jeb kā tur vēl spāniski tas saucas..

Tu biji izlases kapteinis un kapteinim jāuzņemas atbildība, nevis jātiesājas, vai jāveļ vaina uz pudelesbrāļiem KK, AB, KB. Kapteinim ir jāsavāc komanda, nevis jābūt pirmajam tusētājam un voģilam uz vidādām blēņām un stulbībām.
nu paligs bija, nevis kapteinis, bet principa tas pats - vismaz pienakumu zinja

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:42, pirms 15 gadiem
Pareizi arī dara.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:43, pirms 15 gadiem
muaythai rakstīja: Juus visi esat totaali idioti ka noliekat LV izlases speeleetaajus, kas juus par latvieshiem? pashi kkaadi dzeeraaji
wo wo , šitam ar piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:45, pirms 15 gadiem
Pa muti šitam jasadod!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:46, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu tie kas raud, ka mums nebuus ka speelee
Bertaans, Jurevicus, Kanbergs, Freimanis, Strelnieks, Zakis, Jahovics, Janicenoks, Kalve, Gabrans, Helmanis, Vitols, Vairogs, Grafs....ir ko nemt un gan jau ka arii kambala buus pie praata un sapratiis, ka te nav jaaapvainojas
Laikam jau jaunās izlases trenera balss šeit dzirdama?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:46, pirms 15 gadiem
Valteram vispar vajdzeetu iedot mūža diskabeli!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:46, pirms 15 gadiem
buuus labs....jaatzist ka lbs arii av bez vainas,jo nav uzskaitiits par ko ir sis diskaabelis...un principaa lbs arii darbojaas zem katras kritikas,neaizstaavu arii kv,jo vinja attieksme ir kriminaala un vinjs nav profesionals sportists

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:47, pirms 15 gadiem
RIchyPOX rakstīja: wo wo , šitam ar piekrītu
LOX

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:47, pirms 15 gadiem
lūriķis rakstīja: Laikam jau jaunās izlases trenera balss šeit dzirdama?

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Ja LBS viņiem maksātu naudu par spēlēšanu izlasē, tad vēl tā. Savādāk - kā gribu, tā pavadu savu vasaru, līgumus un naudu viņi pelna klubos. T;a ka nav ko pārmest. Banānu republikā banānu izlase.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
SAWLE rakstīja: Diskābeļi, kā saka ziņās, ir par nerkotisku vielu lietošanu un laikam plusā arī nāk viss pārejais sastrādātais.
Šķēle taču apgalvoja, ka nekad neko tādu neesot lietojis Līdz šim visiem ar šo versiju tīri labi sadzīvojās.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 20:52, pirms 15 gadiem
Istenībā nav normāli, ka šitik tālu ir nonācis. Laikam jau pirms Kemzuras visi treneri ir bijuši abnormāli mīkstie. Treneri tik mainījās, bet spēlētāji paliek tie paši.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Da visa sitaa diskvalifikaaciju lieta ir pilniigs sviests... tak vienkaarsi neizsauktu uz izlases speeleem tos dzeeraajus un viss... atmaska buutu- trenneris uzkata ka ir labaaki speeleetaaji, i vsjo, pasi vairs negribeetu liist i ne tuvumaa...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
Kristap, ejam uz Koijotu , ierausim pa graķītim un lai iet visi....

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 20:55, pirms 15 gadiem
nē nu tie izlases speletaji arvien vairak un vairāk rāda to, kadai nav jābūt nacionālajai valstsvienībai

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:57, pirms 15 gadiem
ko tur vairs tiesāties. Valteram varbūt ir par bargu bet Šķēlem gan ne. Atceros to viņa "...a man pie d..rsas" un tā tālāk. nu pretīgi. nu nekas, lai izlasē spēlē tie kuriem savas valsts izlase ir svēta lieta. Tas ir pamats panākumiem nākotnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:59, pirms 15 gadiem
Tirliņš

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:01, pirms 15 gadiem
pajols

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 21:01, pirms 15 gadiem
goga
nu atnāca te kkāds lietuvietis un viņam kā izrādās, ka viņam kkas tomēr nepatīk. Un vispār ir jau viena daļa cilvēku kuru vārdus un runas vispār nav jēgas uztvert par nopietnām vai patiesām.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 21:02, pirms 15 gadiem
TAGAD vai NEKAD rakstīja: Vnk. LBS liels respekts pret Kambi...


P.S 2:3
kambis bija vienīgais, kam reāli sanācva apvienot VISU gan laukumā, gan ārpus tā, pat paspēja pamācīt frici

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 21:02, pirms 15 gadiem
zivs pūst no galvas. LBS varēja pilnība pamatot savu lēmumu ar konkrētiem faktiem un atkāpties. tad es saprastu, bet tagad domaju, ka tauta prasa "asinis". Lūk Jums šakāļu bars dabūjāt, ka tik pašu trekno vepri (lasi Kehri) atstāj dzīvu.

purva_velns rakstīja: Ļoti slikti tas viss ir. Ļoti slikti. Maz , ka zaudējam labus spēlētājus izlasei, Uvja intervija, vecākā Valtera reakcija, tagadējais Kristapa teksts, kurā galvenais ir necaurspīdīgi mājieni , apmēram, ko nu es, komandā ir vēl lielāki grēkāži, liek domāt, ka KOMANDAS GARA KĀ TĀDA VISPĀR NAV, PLECA SAJŪTAS NAV, DOMINĒ PRINCIPS - KATRS PAR SEVI. Un tas ir ļoti slikti Latvijas basketbolam, kuram mēs visi ticam, un ko mēs visi mīlam. Kristap & co, ja sačakarēsiet to, ko neesat cēluši, kauns, jums, zēni un nekādas tiesas te nelīdzēs.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:02, pirms 15 gadiem
Njerga

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:04, pirms 15 gadiem
Viens liels pufelis. Shausmas! KAS NOTIEK AR VALSTI? Baaacc. Un pata GALVENAIS, ka nejau tie shvakakie speletaji ir diskvalificeti, bet tie LABAKIE! Un nezinu, ko Kemzura te trennes. Ne nu ja, ir jau te labi speletaji.. Bet komandai vajag ari labus liderus.
es tikai un vienigi Valteram tiesa novelu VEIKSMI. Kada kuram skirba, ka kursh tusejas? Un vispar - LAI PIERADA, ka Skele, Valters un dazi citi, Polija ir dzerushies.
Galigaa bekonaa te visiem ir. xD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:07, pirms 15 gadiem
Sūdzies vien! Neviens (izeņomot tavu papuci) vairs nav ar tevi!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 21:07, pirms 15 gadiem
Nu moins, Kristapam laupiits gods!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:08, pirms 15 gadiem
fanslv rakstīja: Viens liels pufelis. Shausmas! KAS NOTIEK AR VALSTI? Baaacc. Un pata GALVENAIS, ka nejau tie shvakakie speletaji ir diskvalificeti, bet tie LABAKIE! Un nezinu, ko Kemzura te trennes. Ne nu ja, ir jau te labi speletaji.. Bet komandai vajag ari labus liderus.
es tikai un vienigi Valteram tiesa novelu VEIKSMI. Kada kuram skirba, ka kursh tusejas? Un vispar - LAI PIERADA, ka Skele, Valters un dazi citi, Polija ir dzerushies.
Galigaa bekonaa te visiem ir. xD
Tu laikam vakar saaki sekot LV basketbola notikumiem. Sporta centra ir arhiiivs, vari atguut visu nokaveeto. Veiksmi!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:09, pirms 15 gadiem
Ābols no ābeles tālu nekrīt, visi Valtei vienā maisā liekami :/ ''Zīmuļi''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:14, pirms 15 gadiem
Cerams, ka shitas vinjam smagi iegrieziis klubu karjeraa, jo labajos klubos vinjiem speeletaju reputaacija ir ljoti svariiga, taapeec jau tas pidrikjis taa cepjas...Piedodiet, bet es noveelu vinjam neveiksmi!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:16, pirms 15 gadiem
Janizz rakstīja: Vai tad viņš netaisījās beigt pēlēt izlasē?
Nejau pa speleshanu izlase ir runa, bet par goda aizskarshanu

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:19, pirms 15 gadiem
es loti ceru ka vins kautko mainiis...
labs mans milakais speeeleetaajs...
un bez siem 5iem speletajiem izlase bus apala 0

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:21, pirms 15 gadiem
Tirlinsh.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 21:21, pirms 15 gadiem
LBS ir tiesības uz jebkāda pamata uz jebkādu laiku no izlases diskvalificēt jebkuru spēlētāju! + vēl viņš pats atzīst, ka tusējās izlasē, ta ko viņš tur vispār sūdzēt taisās, vienīgais ko viņš var panākt ir ka soda arī pārējos komandas biedrus ar bargākiem sodiem! Tad tik tiešām viņu man liekas Kambala, kādā šķērsieliņā pasauktu uz pārrunām.

Ja brauci tusēt uz izlasi antiņ, tad varēji nebraukt, bet palikt savā S*DA Coyoty ugly un tusēt!

Man liekas, ka viņu visi advokāti D**ST pasūtīs ar viņa sūdzību.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:22, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Tu laikam vakar saaki sekot LV basketbola notikumiem. Sporta centra ir arhiiivs, vari atguut visu nokaveeto. Veiksmi!
Nu man vienalga.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:23, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: LBS ir tiesības uz jebkāda pamata uz jebkādu laiku no izlases diskvalificēt jebkuru spēlētāju! + vēl viņš pats atzīst, ka tusējās izlasē, ta ko viņš tur vispār sūdzēt taisās, vienīgais ko viņš var panākt ir ka soda arī pārējos komandas biedrus ar bargākiem sodiem! Tad tik tiešām viņu man liekas Kambala, kādā šķērsieliņā pasauktu uz pārrunām.

Ja brauci tusēt uz izlasi antiņ, tad varēji nebraukt, bet palikt savā S*DA Coyoty ugly un tusēt!

Man liekas, ka viņu visi advokāti D**ST pasūtīs ar viņa sūdzību.
Vai tad Tu nelasiji ko Kambala teica???- Iespejams pedeja spele taa ir bijusi izlasee

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:25, pirms 15 gadiem
No juridiskā viedokļa, šis būtu interesants gadījums. Diez kādā tiesā mēģinās pārsūdzēt?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:25, pirms 15 gadiem
bandidas rakstīja: Un šovs var sākties !!!!!!!!!!!!!
super pateikts - ideāli šai situācijai

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:26, pirms 15 gadiem
Kad saspiezh suudu, tad pa kuru pirkstu starpu vinsh spiezhas aaraa - vot tas ir vienalga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:29, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: "LBS valde, izvērtējot izlases treneru un personāla iesniegtās atskaites, masu medijos izskanējušo informāciju, un ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli,"

pēc šā spriežot, domāju, ka vismaz gadiņš piemests klāt par pajoliem. Tad vēl, Kristap, draugiem.lv portālā popularizēji āfterpārtiju koijotā. Manuprāt, izlases tēla graušana. Sūdzēt tiesā moš par to?
Ir arii, par ko piemest, kapteinis, bljin...
Viss teevam jaaatstaasta, trenerim arii speeles laikaa var paraadiit, ka neies nost.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 21:31, pirms 15 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Vai tad Tu nelasiji ko Kambala teica???- Iespejams pedeja spele taa ir bijusi izlasee
Bet par citu komandas biedru nomelnošanu un komandas gara jaukšanu varētu arī parunāties

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:33, pirms 15 gadiem
Ko nez par visu šito W teiks savā twiterī?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:36, pirms 15 gadiem
cik ilgi var apriet aadolfu un paareejos?! pilniigi saprotu vinjus - ir vasara, gribas bishkinj atlaist, bet visu miiljaa miera labad, puishi piekriit speeleet izlasee, bet arii vinji ir TIKAI cilveeki un arii vinjiem gribas atpuusties un patuseeties. lai gan gala rezultats jau ir zinaams, vai nu tu nespeelee, vai speelee - tevi tik un taa apliks, izvairiities nav iespeejams
es PAR diskvalificeetajiem puishiem; LAI AADIM IZDODAS!!

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:37, pirms 15 gadiem
autins rakstīja: Sūdzies vien! Neviens (izeņomot tavu papuci) vairs nav ar tevi!
te nu tu kljuudies

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:38, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Patiesībā šāda KV iniciatīva šobrīd ir apsveicama- ja būs tiesa, tad beidzot visi varēs uzzināt, kas tur īsti bija, jo citādi izskatās, ka neviens runāt netaisās un baumas vien klīst apkārt. Protams, pastāv iespēja, ka tiesas procesu uztaisa par "slēgtu", tiesnesis tādu lēmumu var pieņemt, ja procesā runa iet par dziļi personiskiem vai intīmiem jautājumiem, gaidīsim!
par dziļi personiskiem vai intīmiem jautājumiem? tur kāds kādam dupsi ar pirkstu urbināja vai tamlīdzīgi? lai atklāti uztaisa "valstvienība" preses konferenci un visiem atklāti pasaka ko domā! i mazāki izdevumi būs, i jezga mazāka.. ar visām kamerām, amatpersonām, līdzjutējiem(pāris cilvēkiem) utt!

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:40, pirms 15 gadiem
sanchez rakstīja: sit pretinieku - kambala
Jā, to viņš rēcīgi pateica
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:43, pirms 15 gadiem
autins rakstīja: Sūdzies vien! Neviens (izeņomot tavu papuci) vairs nav ar tevi!
jā un vēl es

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:57, pirms 15 gadiem
tevi nevienam nevajag un tavu papucīti arī, samierinies

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:57, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: nu iisteniiba dzheki zaudeeja divaas no trim speelem un un nemz tik slikti nenospeeleeja!!!tas Tagad vai nekad visiem sachakareeja smadzenes un gaidija no LV BEZ MAZ CHEMPIONU TITULU ,BET DIEMZHEEL NEIZDEVAAS IZKLJUUT PAT NO GRUPA!!!!A ko UK dariit kas visas speeles zaudeeja, aizliegt basi valstii!!!juus te nodirshat shos 5 speeleetaajus , bet kaaa slaveejaat peec speeleem ar Lietuvu!!!karoche ja shie nespeelees tad kursh vilks izlasi-Uvis , kalve un Bertaans??p.s. Kemzura pirms piekrita treneet muusu izlasi teica ja A.B. IZLASEE nebuus tad vinjam LV izlase nav vajadziiga a tagad pat Andri nomelno!!!varbuut vaina ir LBS un Kemzuraa???
Tu vispār spēles redzēji?

 +13 [+] [-]

, 2009-09-24 21:57, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka šis lēmums no LBS puses ir, teiksim tā, neadekvāts.

1) Sava brīvā laika pavadīšana ir katra sportista individuālā "problēma", ja vien viņš var atpūsties nekaitējot savam sniegumam. Valters ne tuvu nebija slikākais un ja arī, kā tiek stāstīts, visi treniņi ir apmeklēti (pie tam bez kavēšanās), tad pretenzijām nevajadzētu būt.

2) LBS uztraucas par savu tēlu? Man kā sporta līdzjutējam līdz šim par LBS bija izveidojies priekšstats kā par organizāciju, kas ļoti vāji orientējas tajā, kas viņiem jādara (vadības tā vai personāla vaina - nezinu), pagājušā gada Kambalgeita un šī gada +8/+9 lieta tikai tam ir pierādījums. Un ar šādām diskvalifikācijām tēls tiek sabojāts vēl jo vairāk.

3) Paziņojumā tika rakstīts:
"... ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli ..."
Man gan liekas, ka tā nav Valtera, Šķēles un pārējo problēma ko un kas mēģina atdarināt. Vēl vairāk, uzskatu, ka tā ir visas sistēmas (LBS atbalstītas) problēma, kad topoši basketbolisti jau no mazākajām vecuma grupām tiek trenēti nevis individuālajai izaugsmei (fiziskai un garīgai), bet rezultātam, līdz ar to parādās bars ar "skapjiem", kuri īsti paši nespēj novērtēt kas ir labi, kas nē un ko var atļauties un ko nē.
Un lai šo situāciju kkā labotu tiek pieņemti tādi stipri dīvaini lēmumu, jeb, precīzāk, cīņa notiek ar sekām (jo arī šie spēlētāji ir izgājuši "sistēmu"), nevis cēloni.

4) LBS iepriekš nezināja, ka šiem spēlētājiem ir "tusētāju aura"? Ja nē, tad rodas jautājums, ko viņi dara savos kantoros, ja jā, tad kāpēc nebija kkādi mēri pieņemti jau iepriekš? Pašlaik tas vairāk vai mazāk izskatās pēc tā, ka LBS grib uzreiz atkratīties no sev nevajadzīgiem/neērtiem vai kādiem tur vēl spēlētājiem, pie tam tā, lai šamie nekad atpakaļ nenāktu.

Es necenšos nevienu aizstāvēt vai "nolikt", vienkārši šāds lēmums man liekas ļoti... pārsteidzošs un pārsteidzīgs (vai arī sen novēlots).

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 22:00, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: nu iisteniiba dzheki zaudeeja divaas no trim speelem un un nemz tik slikti nenospeeleeja!!!tas Tagad vai nekad visiem sachakareeja smadzenes un gaidija no LV BEZ MAZ CHEMPIONU TITULU ,BET DIEMZHEEL NEIZDEVAAS IZKLJUUT PAT NO GRUPA!!!!A ko UK dariit kas visas speeles zaudeeja, aizliegt basi valstii!!!juus te nodirshat shos 5 speeleetaajus , bet kaaa slaveejaat peec speeleem ar Lietuvu!!!karoche ja shie nespeelees tad kursh vilks izlasi-Uvis , kalve un Bertaans??p.s. Kemzura pirms piekrita treneet muusu izlasi teica ja A.B. IZLASEE nebuus tad vinjam LV izlase nav vajadziiga a tagad pat Andri nomelno!!!varbuut vaina ir LBS un Kemzuraa???
Beidzot kāds skarīgs koments. tas jau latviešu dabā nodirst visus!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 22:03, pirms 15 gadiem
Man jau patiktos, ja LBS aplauztos

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzskatu, ka šis lēmums no LBS puses ir, teiksim tā, neadekvāts.

1) Sava brīvā laika pavadīšana ir katra sportista individuālā "problēma", ja vien viņš var atpūsties nekaitējot savam sniegumam. Valters ne tuvu nebija slikākais un ja arī, kā tiek stāstīts, visi treniņi ir apmeklēti (pie tam bez kavēšanās), tad pretenzijām nevajadzētu būt.

2) LBS uztraucas par savu tēlu? Man kā sporta līdzjutējam līdz šim par LBS bija izveidojies priekšstats kā par organizāciju, kas ļoti vāji orientējas tajā, kas viņiem jādara (vadības tā vai personāla vaina - nezinu), pagājušā gada Kambalgeita un šī gada +8/+9 lieta tikai tam ir pierādījums. Un ar šādām diskvalifikācijām tēls tiek sabojāts vēl jo vairāk.

3) Paziņojumā tika rakstīts:
"... ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli ..."
Man gan liekas, ka tā nav Valtera, Šķēles un pārējo problēma ko un kas mēģina atdarināt. Vēl vairāk, uzskatu, ka tā ir visas sistēmas (LBS atbalstītas) problēma, kad topoši basketbolisti jau no mazākajām vecuma grupām tiek trenēti nevis individuālajai izaugsmei (fiziskai un garīgai), bet rezultātam, līdz ar to parādās bars ar "skapjiem", kuri īsti paši nespēj novērtēt kas ir labi, kas nē un ko var atļauties un ko nē.
Un lai šo situāciju kkā labotu tiek pieņemti tādi stipri dīvaini lēmumu, jeb, precīzāk, cīņa notiek ar sekām (jo arī šie spēlētāji ir izgājuši "sistēmu"), nevis cēloni.

4) LBS iepriekš nezināja, ka šiem spēlētājiem ir "tusētāju aura"? Ja nē, tad rodas jautājums, ko viņi dara savos kantoros, ja jā, tad kāpēc nebija kkādi mēri pieņemti jau iepriekš? Pašlaik tas vairāk vai mazāk izskatās pēc tā, ka LBS grib uzreiz atkratīties no sev nevajadzīgiem/neērtiem vai kādiem tur vēl spēlētājiem, pie tam tā, lai šamie nekad atpakaļ nenāktu.

Es necenšos nevienu aizstāvēt vai "nolikt", vienkārši šāds lēmums man liekas ļoti... pārsteidzošs un pārsteidzīgs (vai arī sen novēlots).
PERFEKTS KOMENTĀRS. PILNĪBĀ PIEVIENOJOS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:07, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: LBS ir tiesības uz jebkāda pamata uz jebkādu laiku no izlases diskvalificēt jebkuru spēlētāju! + vēl viņš pats atzīst, ka tusējās izlasē, ta ko viņš tur vispār sūdzēt taisās, vienīgais ko viņš var panākt ir ka soda arī pārējos komandas biedrus ar bargākiem sodiem! Tad tik tiešām viņu man liekas Kambala, kādā šķērsieliņā pasauktu uz pārrunām.

Ja brauci tusēt uz izlasi antiņ, tad varēji nebraukt, bet palikt savā S*DA Coyoty ugly un tusēt!

Man liekas, ka viņu visi advokāti D**ST pasūtīs ar viņa sūdzību.
Vot te es domaaju ka tu kljuudies - jo advokaati parasti ir ar vel zemaaku moraalo staaju ($ ir noziime) nekaa shitaa viduveejiiba, kas sevi par pasaules nabu iedomaajusies ...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 22:11, pirms 15 gadiem
Ironiski, bet tieši no KV mutes pirmo reizi nāca tas nelaimigais "tagad vai nekad". par saviem vārdiem jāatbild.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 22:12, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzskatu, ka šis lēmums no LBS puses ir, teiksim tā, neadekvāts.

1) Sava brīvā laika pavadīšana ir katra sportista individuālā "problēma", ja vien viņš var atpūsties nekaitējot savam sniegumam. Valters ne tuvu nebija slikākais un ja arī, kā tiek stāstīts, visi treniņi ir apmeklēti (pie tam bez kavēšanās), tad pretenzijām nevajadzētu būt.

2) LBS uztraucas par savu tēlu? Man kā sporta līdzjutējam līdz šim par LBS bija izveidojies priekšstats kā par organizāciju, kas ļoti vāji orientējas tajā, kas viņiem jādara (vadības tā vai personāla vaina - nezinu), pagājušā gada Kambalgeita un šī gada +8/+9 lieta tikai tam ir pierādījums. Un ar šādām diskvalifikācijām tēls tiek sabojāts vēl jo vairāk.

3) Paziņojumā tika rakstīts:
"... ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli ..."
Man gan liekas, ka tā nav Valtera, Šķēles un pārējo problēma ko un kas mēģina atdarināt. Vēl vairāk, uzskatu, ka tā ir visas sistēmas (LBS atbalstītas) problēma, kad topoši basketbolisti jau no mazākajām vecuma grupām tiek trenēti nevis individuālajai izaugsmei (fiziskai un garīgai), bet rezultātam, līdz ar to parādās bars ar "skapjiem", kuri īsti paši nespēj novērtēt kas ir labi, kas nē un ko var atļauties un ko nē.
Un lai šo situāciju kkā labotu tiek pieņemti tādi stipri dīvaini lēmumu, jeb, precīzāk, cīņa notiek ar sekām (jo arī šie spēlētāji ir izgājuši "sistēmu"), nevis cēloni.

4) LBS iepriekš nezināja, ka šiem spēlētājiem ir "tusētāju aura"? Ja nē, tad rodas jautājums, ko viņi dara savos kantoros, ja jā, tad kāpēc nebija kkādi mēri pieņemti jau iepriekš? Pašlaik tas vairāk vai mazāk izskatās pēc tā, ka LBS grib uzreiz atkratīties no sev nevajadzīgiem/neērtiem vai kādiem tur vēl spēlētājiem, pie tam tā, lai šamie nekad atpakaļ nenāktu.

Es necenšos nevienu aizstāvēt vai "nolikt", vienkārši šāds lēmums man liekas ļoti... pārsteidzošs un pārsteidzīgs (vai arī sen novēlots).
PALDIES DIEVAM UN TEV, kaads vismaz kko sakariigu un argumenteetu veel maak uzrakstiit ne tikai aplikt un uudeni liet !!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:14, pirms 15 gadiem
un Bērziņam tikai 2 gadi??? un par ko Šķēlem, šogad šķiet,ka nebij nekādi pārkāpumi!! diezgan neloģiski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:17, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: cik ilgi var apriet aadolfu un paareejos?! pilniigi saprotu vinjus - ir vasara, gribas bishkinj atlaist, bet visu miiljaa miera labad, puishi piekriit speeleet izlasee, bet arii vinji ir TIKAI cilveeki un arii vinjiem gribas atpuusties un patuseeties. lai gan gala rezultats jau ir zinaams, vai nu tu nespeelee, vai speelee - tevi tik un taa apliks, izvairiities nav iespeejams
es PAR diskvalificeetajiem puishiem; LAI AADIM IZDODAS!!
ko atlaist?..taa kaada pionieru nometne puisiishiem zhurnaalu skjirstiitaajiem???ledinja..tu zini kas ir valsts izlase?..citaas valstiis zemi grauzh lai taadaa tiktu..domaaju ka sodi ir pamatoti

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:23, pirms 15 gadiem
Cik daudz sūdu, gan var notikt vienā valstī?

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:24, pirms 15 gadiem
a kas tas basketbols taads ir|??? ko ar vinju dara???

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:35, pirms 15 gadiem
Pilnīgi pareizi!!!
Profesionāli sportisti nevar tā pļēgurot, un nedara tā.. atljauties visu, kas ienaak prātā nerespektējot citus. ..vēl nepārtraukti pazoree sevi essiitii, un koijotos..vnk sports-pļēgurošana nav savienojams-kā viņi pashi to nesaprot
bet čaļi kas grūti atstrādā trenniņos, atdod visu sevi basketbolam netiek izlasē, tādēļ ka ir sliktāki sakari un mazliet nepaveicas..
Bez ŠĶĒLES UN K.Valtera izlase spēs tik un tā- tikt LABĀKO 16NIEKĀ.
Un viņu vietu-sniegumu šajā čempī jebkurš izlases spēlētājs varēja aizstāt, un zinu, ka DOTU LABUMU PAT VĒL lielāklu izlasei..
...Tā ka diskvalifikācija nekādus lielos zaudējumus neradīs izlasei-bet tikai parādīs pareizu attieksmi-kādai jābūt pret sportu
....
P.S "SMUKĀS MEITENES"-TIEK LAIPNI IELŪGTAS, GAIDĪTAs-TIESĀ..Lai aizliktu kādu vārdu..piemēram, Cik forši ir ar Šķēli un Valteru iedzert..un paņuhāt koku

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 22:36, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzskatu, ka šis lēmums no LBS puses ir, teiksim tā, neadekvāts.

1) Sava brīvā laika pavadīšana ir katra sportista individuālā "problēma", ja vien viņš var atpūsties nekaitējot savam sniegumam. Valters ne tuvu nebija slikākais un ja arī, kā tiek stāstīts, visi treniņi ir apmeklēti (pie tam bez kavēšanās), tad pretenzijām nevajadzētu būt.

2) LBS uztraucas par savu tēlu? Man kā sporta līdzjutējam līdz šim par LBS bija izveidojies priekšstats kā par organizāciju, kas ļoti vāji orientējas tajā, kas viņiem jādara (vadības tā vai personāla vaina - nezinu), pagājušā gada Kambalgeita un šī gada +8/+9 lieta tikai tam ir pierādījums. Un ar šādām diskvalifikācijām tēls tiek sabojāts vēl jo vairāk.

3) Paziņojumā tika rakstīts:
"... ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli ..."
Man gan liekas, ka tā nav Valtera, Šķēles un pārējo problēma ko un kas mēģina atdarināt. Vēl vairāk, uzskatu, ka tā ir visas sistēmas (LBS atbalstītas) problēma, kad topoši basketbolisti jau no mazākajām vecuma grupām tiek trenēti nevis individuālajai izaugsmei (fiziskai un garīgai), bet rezultātam, līdz ar to parādās bars ar "skapjiem", kuri īsti paši nespēj novērtēt kas ir labi, kas nē un ko var atļauties un ko nē.
Un lai šo situāciju kkā labotu tiek pieņemti tādi stipri dīvaini lēmumu, jeb, precīzāk, cīņa notiek ar sekām (jo arī šie spēlētāji ir izgājuši "sistēmu"), nevis cēloni.

4) LBS iepriekš nezināja, ka šiem spēlētājiem ir "tusētāju aura"? Ja nē, tad rodas jautājums, ko viņi dara savos kantoros, ja jā, tad kāpēc nebija kkādi mēri pieņemti jau iepriekš? Pašlaik tas vairāk vai mazāk izskatās pēc tā, ka LBS grib uzreiz atkratīties no sev nevajadzīgiem/neērtiem vai kādiem tur vēl spēlētājiem, pie tam tā, lai šamie nekad atpakaļ nenāktu.

Es necenšos nevienu aizstāvēt vai "nolikt", vienkārši šāds lēmums man liekas ļoti... pārsteidzošs un pārsteidzīgs (vai arī sen novēlots).
Es gan neesmu basketbola cienītājs (daļēji arī tāpēc, ka mūsu izlase ir vairāk lecīga nekā darbīga). Nekomentētu neko, tikai palasītu.. bet ja jau Miņins uzraksta šādi.. Pateikšu savas domas.

Pareizi darīja, ka diskvalificēja vainīgos. Lai nerastos pārpratumi, vēl vajadzēja publiskot.. kuru un par ko!

Ja neesi patriots (vai dikti apvainojies uz kādu), dari kā Pēteris Skudra hokejā (vienkārši nepiedalies izlasē). Bet jau nu tomēr esi piekritis... atstrādā savu godam!

P.S. Protams, var jau salīdzināt tagad ar kādreizējiem faktiem par hokejistiem, kas "otra rīta" spēlē uz ledus jutās "paguruši".. Tomēr tur vainīgie necēla trobeli, bet vainīgi paklusēja (jo saprata, kas un kā). Basketbolisti mums Eiropas līmenī nav ne tuvu parādījuši, ko hokejisti (pasaules)... Bet toties basketbolisti ir katrs "liela zvaigzne" - zvizdanutije!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:48, pirms 15 gadiem
ļoti pareizi dara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:58, pirms 15 gadiem
Yurchix

A ar ko es sliktāks, ka nevaru rakstīt savas domas?

Par Valteru runājot, man kkā nav skaidrs, ko viņš nav atstrādājis. Nospēlēja viņš normāli. Ne baigi labi, vai baigi švaki - normāli.

Man kopumā liekas, ka problēma ir tikai vien - sabiedrība visus šos [Latvijas] elites sportistus pārāk augstu vērtē un uzskata, ka viņiem jābūtt vis-, vis-, vis-, aizmirstot, ka viņi ir tieši tādi paši cilvēki kā pārējie, kuri var arī ar meitenēm aiziet uz klubu, piedzerties un izālēties.

Var jau teikt, ka viņi ir IZLASES spēlētāji un pārstāv valsti, taču neviens viņus izlasē pa blatam neņem (ja tā būtu tad varētu sākt stāstīt: mēs tevi paņēmām, tagad lūdzu, atstrādā), viņi paši to nopelna ar savu darbu. Tb izlasei viņi ir vairāk vajadzīgi nekā viņiem izlase (tā ir laba griba no spēlētāju puses). Ja tas tiek novērtēts šādi, tad, pieļauju, daudzi atteiksies spēlēt bez visādām diskvalifikācijām.

P.S.
Šeit es nerunāju par Valteru konkrēti vai basketbolu, bet izlases jēdzienu kopumā.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 23:03, pirms 15 gadiem
Latvijas basketbola savienība sūdu bedre!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 23:05, pirms 15 gadiem
Nezinu, kāda jēga būtu no tādas tiesas prāvas, bet viens nu gan ir skaidrs. Ar šādu LBS lēmumu Latvijas basketbolam ir nodarīts liels kaitējums. Tā vietā, lai meklētu kļūdas savā darbā, LBS visu vainu kārtējo reizi ir novēlusi uz atsevišķiem spēlētājiem. Pilnīgi neskaidru iemeslu dēļ par galveno vainīgo ir padarīts Kristaps Valters. Kur tad ir tā viņa vaina? Vai tāpēc, ka cilvēkam ir savs viedoklis?Vai tāpēc, ka viņa tēvs ir Valdis Valters, kam arī ir savs viedoklis, ko tas nebaidās paust, kaut arī tas daudziem nepatīk?

1) LBS galvenā kļūda - izlases treneru izvēle. Bērziņa liktenīgā atskaitīšana no izlases, nespēja komandā radīt pozitīvu mikroklimatu un vienotību starp spēlētājiem, nespēja pilnvērtīgi izmantot Biedriņa potenciālu, pilnīgi nesaprotamie lēmumi ilgstoši "turēt" uz laukuma spēlētājus, kuru lietderība gandrīz vai visos individuālajos statistikas rādītājos ir tuvu nullei, nespēja izšķirošajā spēlē stratēģiski un taktiski pareizi nospēlēt spēles galotni - šie ir tikai daži fakti, kas norāda uz to, kāda līmeņa treneru sastāvs vadīja Latvijas izlasi čempionātā. Šo sarakstu var turpināt un turpināt.

2) LBL loma Latvijas basketbola dzīvē. Ir pilnīgi skaidrs, ka tikai pilnvērtīgs nacionālais čempionāts Latvijā var dot iespēju sevi parādīt un attīstīt savas iespējas jaunajiem spēlētājiem. Ne no kurienes izlases kandidāti nerodas. LBL prestižs diemžēl ir ļoti zems. Par to liecina kaut vai piemērs ar ASK, kad cilvēki nerodot iespēju komandu pieteikt BBL neuzskatīja par lietderīgu komandu atjaunot spēlēšanai LBL. Nav normāli arī tas, ka komanda, kas uzvar LBL 2.divīzijā pretēji jebkādiem sportiskajiem principiem netiek pieteikta spēlēšanai 1.divīzijā. Par iemeslu minētā "finanšu situācija" tikai vēlreiz pierāda, ka galvenā problēma ir tieši Latvijas basketbola dzīves organizācijā. Vai arī kāds grib pateikt, ka Līvāni nav cienīgi spēlēt 1.divīzjā? Pēdējā laikā izskanējusī informācija par problēmām ar tiesnešu algām tikai vēlreiz apstiprina, kāda līmeņa nacionālais čempionāts mums ir un kāda ir tā organizācija. Vai arī te ir vainīgs Kristaps Valters?

3) LBS prestižs Eiropā. Nevajag skatīties nekur īpaši tālu. BBL un tās šī gada čempionāts. Atklātais diktāts komandu izvēlē. No vienas puses nav jau slikti, ka Latviju Elites divīzijā pārstāv komandas no reģioniem. Jautājums nav par to, bet gan par ko citu. ASK vairs nav. Kas tālāk notiks ar Baronu? Kāpēc BBL izaicinājuma kausā spēlēs tikai 2 komandas no Latvijas? Kāda vispār ir Latvijas klubu vieta Eiropā? Kur mēs īsti esam? Ko LBS ir darījusi, lai šādu situāciju nepieļautu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:06, pirms 15 gadiem
1. Tas ir pizģets...kurš šito putru izstrebs??

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:10, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: ko atlaist?..taa kaada pionieru nometne puisiishiem zhurnaalu skjirstiitaajiem???ledinja..tu zini kas ir valsts izlase?..citaas valstiis zemi grauzh lai taadaa tiktu..domaaju ka sodi ir pamatoti
citaas valstiis ir ieveerojams skaits kandidaatu, bet mums, cik nu ir tie liimenja speeleetaaji ar tiem ir jaapietiek! visi te runaa, ka naaks jauni vietaa; bet, kad kalve un freimanis speeleeja izlasee, tad komenteeja visi, ka no vinjiem nav nekaadas jeegas
visi ir pretrunaas

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 23:18, pirms 15 gadiem
Skarbs,bet viennozimigi atbalstams LBS lemums ,jo kaut kas bija jadara! Savadak sanak ,ka spelesana savas valsts izlase vien tada patusesana ar comiem ! Tas nav normali!!!! Protams var diskutet par sodu sameribu vienam otram speletajam,bet tas,ka pirmie rinda bija Valters un Skele,manuprat ir tikai logiski! Izlase ir jaspele speletajiem ,kuriem ir gods cinities par savu valsti,nevis bezatbildigiem tusetajiem! Viss ,punkts!!! lai cik sapigi tas butu,kas bijis,bijis! Jaskatas uz prieksu,javeido puse jaunas komandas! Un ceru,ka bus iemsls pec diviem gadiem apmeklet cempi Lietuva!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 23:21, pirms 15 gadiem
Bērnudārzs kaut kāds. Uzvedās tā it kā kaut ko būtu sasnieguši. Tālāk par vienu soli ārpus vietējās smilškastes taču nav tikuši, bet uzvedas kā zvaigznes kaut kādas. Negrib spēlēt izlasē, nespēlē, nekādas traģēdijas.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 23:22, pirms 15 gadiem
Manas domas - vajadzēja diskvalificēt arī AB, nevis iedot tikai nosacīto diskvalifikāciju, LBS laikam samīzās, ka NBA stārs vairs nespēlēs izlasē un kaut kādu atkāpšanās ceļu sev atstāja. Nepelnīti pažēloja, vajadzēja sodīt tāpat kā pārējos pižonus.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 23:25, pirms 15 gadiem
Vainīga viennozīmīgi ir izlases vadība, jo viņi visus nesoda vienādi. Dzēra visa komanda, bet brīdinājumi (dzeltenās kartiņas) bija tikai Bērziņam. Turcijā dzēra visa komanda, no izlases izmet tikai Bērziņu. Tagad par ko tiek diskvalificēts KV? Viņam taču nebija neviena brīdinājuma, pie tam viņš bija kapteiņa palīgs. Šķēlem arī nekādu brīdinājumu nebija. To, ka nebija brīdinājumu teica izlases kapteinis Helmanis, kā kapteinis var nezināt kurš no viņa komandas ir brīdināts, kurš nav? Bērziņam vienīgajam režīma pārkāpējam ir nosacīts sods. Nu tas nav murgs? Visu laiku kaut kas tiek slēpts, visu laiku kādu piesedz, nu kāpēc to vajag? Tagad tipa grēkāžus atrada? Visi pārējie ir balti un pūkaini?

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:39, pirms 15 gadiem
nav jau 1. kurš nostājas pret kādu no LV sporta savienībām!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 23:40, pirms 15 gadiem
paldies, beidzot tas murgs ir beidzies. tas ir ļoti, ļoti skaisti, jo:

[1] visa ļaunuma sakne bija KV un viņš vairs nekad nebūs LV izlasē;

[2] atbilstoši tiks samazināta VV postošā loma LV izlasei, jo šobrīd visas ziņas piegādāja viņam KV;

[3] Nevajag taisīt nolemtību - tuvu 100% izlasē vairs nekad nespēlēs KV un AS un tas pat bija skaidrs bez DQ. Tiem kam nosacīti, diezvai kkā sašūmēsies par šo lēmumu. + lielākie drugāni ir KV ar AS, tākā pārējiem nevajadzētu solidarizēties. AB gan izlaidīs nākamo kvalifikāciju, bet tas arī viss.

[4] KV tāpat neko jēdzīgu nerādīja laukumā (tāpat kā AS), tākā nav nekāds zaudējums;

[5] Savukārt no negatīvās puses - KV bija galvenais kodējs, organizēja nemierus pret Kemzuru, pašā sākumā salecās ar Miglinieku, piegādāja info VV, bija afterparty pēc čempja. Tākā viņš grāva kolektīvu.

[6] Jā, varbūt būsim B grupā, varbut nē. Ja Biedrs būs, tad 100% ka nē. Ir mums Blūms, aug Strēlnieks, Bertāns, etc. Un pat ja būsim B grupā, labāk tā, nekā nenormāli ka mēs nenormāli saceramies ka nu tik būs un tad džeki nokož un dabon visus zāģus, kā tas bija pēdējos čempjos.

Viss būs štokos!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 23:41, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Yurchix

A ar ko es sliktāks, ka nevaru rakstīt savas domas?

Par Valteru runājot, man kkā nav skaidrs, ko viņš nav atstrādājis. Nospēlēja viņš normāli. Ne baigi labi, vai baigi švaki - normāli.

Man kopumā liekas, ka problēma ir tikai vien - sabiedrība visus šos [Latvijas] elites sportistus pārāk augstu vērtē un uzskata, ka viņiem jābūtt vis-, vis-, vis-, aizmirstot, ka viņi ir tieši tādi paši cilvēki kā pārējie, kuri var arī ar meitenēm aiziet uz klubu, piedzerties un izālēties.

Var jau teikt, ka viņi ir IZLASES spēlētāji un pārstāv valsti, taču neviens viņus izlasē pa blatam neņem (ja tā būtu tad varētu sākt stāstīt: mēs tevi paņēmām, tagad lūdzu, atstrādā), viņi paši to nopelna ar savu darbu. Tb izlasei viņi ir vairāk vajadzīgi nekā viņiem izlase (tā ir laba griba no spēlētāju puses). Ja tas tiek novērtēts šādi, tad, pieļauju, daudzi atteiksies spēlēt bez visādām diskvalifikācijām.


P.S.
Šeit es nerunāju par Valteru konkrēti vai basketbolu, bet izlases jēdzienu kopumā.
Ne jau Tu sliktāks...

A priekš kam izlasei tādi, kas, it kā skaitās labākie, bet nospēlē sliktāk par rezervistiem, kuri gatavi sirdi un dvēseli izlikt par izlasi? (paskatīsimies kaut vai uz Krievijas hokeja izlases "kraiņijiem" 10 gadiem). Kā tika "nolikti" treneri, kas zvizdanutos neņēma izlasē.. bet tad nāca rezultāts.

Pieņemu, ka Latvijas basketbolā ir puiši, kas sitīsies par izlasi pietiekoši stipri, lai izkonkurētu pohainos "zvaigznes".

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:46, pirms 15 gadiem
Ka tik problēmas nav dēļ baltā pulverīša ... ... biezo sportistu vidū tas esot ļoti populārs kļuvis pēdējā laikā ....

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 23:50, pirms 15 gadiem
Šito švītu pidaru sen bija jāpadzen, otra pidora tētituka aizsegā dzīvo nemitīgi, kauns par tādu, tagad atradies tiesā sūdzētājs.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 23:52, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: citaas valstiis ir ieveerojams skaits kandidaatu, bet mums, cik nu ir tie liimenja speeleetaaji ar tiem ir jaapietiek! visi te runaa, ka naaks jauni vietaa; bet, kad kalve un freimanis speeleeja izlasee, tad komenteeja visi, ka no vinjiem nav nekaadas jeegas
visi ir pretrunaas
Viena lieta ir treniņdarbs, attieksme, pozitīva personība ... un cita lieta - rezultāts. Paņemsim kaut vai vienu spēlētāju - Štālbergu. Izpētīsim statistiku, individuālos rādītājus Eiropas čempionātā, izanalizēsim. Salīdzināsim spēles laiku ar punktiem, atlekušajām bumbām, pārķertajām bumbām, rezultatīvajām piespēlēm, kļūdām un piezīmēm. Te nav pat jābūt trenerim, lai izdarītu secinājumus. Jautājums ir par līmeni, kādā mēs gribam, lai Latvijas izlase spēlē. Pret ko mēs gribam spēlēt, pret Spāniju, Krieviju, Franciju, vai vispār nezināt, kas ir Eiropas čempionāta finālturnīrs? Latvijā katrs spēlētājs ir zelta vērts. Cik mums vispār ir puišu ar augumu virs 2.10, kas pēc sava potenciāla būtu kaut vai tuvu izlasei? Cik ir LABU saspēles vadītāju? Ir jāsaprot taču, ka spēlēt pret Parkeru, Topiču, Načbaru, Turkoglu, Gasolu un citiem šāda līmeņa spēlētājiem un komandām, kurās viņi spēlē, nevar ar jauniešu izlases puišiem vai vienkārši "labiem cilvēkiem", kas apzinīgi trenējas, bet spēlē nevar ne nosegt kādu, ne punktus iemest, ne atlekušās bumbas savākt. Lai kādi būtu spēlētāju raksturi, ir jābūt TRENERIM, kas spēj tikt galā ar personībām, viņu raksturiem, izlasē iekļaut visus labākos spēlētājus un mobilizēt viņus cīņai. Ja treneris to nespēj, tad nav ko ķerties pie darba izlasē. Eksperimentus var taisīt jauniešu komadās. Nacionālajai izlasei ir jādod rezultāts, un jāspēlē tajā ir visiem labākajiem spēlētājiem, kadi konkrētajā brīdī ir!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:10, pirms 15 gadiem
bilde jau perfekti piemeklēta

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 00:18, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: paldies, beidzot tas murgs ir beidzies. tas ir ļoti, ļoti skaisti, jo:

[1] visa ļaunuma sakne bija KV un viņš vairs nekad nebūs LV izlasē;

[5] Savukārt no negatīvās puses - KV bija galvenais kodējs, organizēja nemierus pret Kemzuru, pašā sākumā salecās ar Miglinieku, piegādāja info VV, bija afterparty pēc čempja. Tākā viņš grāva kolektīvu.
Ļoti tendenciozi. Es, piemēram, uzskatu, ka galvenā ļaunuma sakne ir Rajeckis- Tumanovs. Kāpec KV esot ar viņu salecies un nevis viņs ar KV, ja jau atļāvās pateikt, lai KV aizveras? Jāsaprot, ka puiši klubos pelna labu naudu un izlasē ir jāspēlē ar prieku un gandarījumu. Ja nav normāls mikroklimats, tad treneri ir tikpat vainīgi (ja ne vairāk) ka paši spēlētāji.
Ko tad Tumanovs ies tagad KV un pārējo vietā noturēt Latviju A grupā? Paldies, tas "prodažnaja škura" jau kopš 1992. gada pietiekami parādīja pie kuras vietas viņam ir tā Latvija.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 00:23, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Manas domas - vajadzēja diskvalificēt arī AB, nevis iedot tikai nosacīto diskvalifikāciju, LBS laikam samīzās, ka NBA stārs vairs nespēlēs izlasē un kaut kādu atkāpšanās ceļu sev atstāja. Nepelnīti pažēloja, vajadzēja sodīt tāpat kā pārējos pižonus.
Un kas no šāda lēmuma būtu lielākais zaudētājs? Biedriņš ir vienīgais Latvijas spēlētājs, kas spēlē labākajā pasaules basketbola līgā. Biedriņš ir viena no spilgtākajām personībām Latvijas basketbolā un piemērs, kā ar savu darbu var sasniegt sportā visaugstākās virsotnes. Ne Biedriņa vaina ir tā, ka pašreizējais izlases treneru kolektīvs nespēj viņu pilnvērtīgi izmantot. Latvijā noniecinātais treneris Trajkovičs, kurš starp citu nodrošināja izlasei vietu Eiropas čempionāta finālturnīrā, parādīja un pierādīja, kā var spēlēt izlase, veiksmīgi izmantojot savu labāko spēlētāju. Es nesaku, ka Trajkovičam nebija kļūdu, tā ir cita tēma, bet, ja runājam par Biedriņu, tad var papētīt videoierakstus, kā Biedriņš tika izmantots spēlēs pie Trajkoviča un salīdzināt ar to, ko viņš darīja pie Kemzuras. Un vēl viena lieta. Visi cilvēki ir personības. Tas, ka basketbolistam ir savs viedoklis par kaut ko, sava pozīcija kādā jautājumā, ir pilnīgi normāla lieta. Tāpat pilnīgi normāla lieta ir tā, ka katram cilvēkam, arī basketbolistam, ir sava privātā dzīve. Tie laiki, kad basketbola komandu varēja vadīt kā armijas vienību, ir beigušies. Jautājums ir pavisam vienkāršs. Vai Latvijā ir vēl kāds centra spēlētājs, kas kā basketbolists ir labāks par Biedriņu un spēlētu, ja ne NBA, tad vismaz kādā no Eirolīgas komandām. Ja nav, tad runāt par kaut kādu Biedriņa diskvalifikāciju ir, manuprāt, bezjēdzīgi. Es varu saprast vēl, ka šāds viedoklis parādās komentāros, bet, ja šādus lēmumus sāk pieņemt LBS, tas izskatās vienkārši smieklīgi. LBS var pateikt Biedriņam tikai lielu paldies par to, ko viņš ir darījis un dara Latvijas basketbolam.

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:23, pirms 15 gadiem
almantito rakstīja: nu tagad, ja godīgi, Kristaps nostājas pats pret savu valsti.
bet domāju, ka ne jau nepamatoti viņam iedeva tik lielu diskvalifikāciju.
Profesionālis nav tikai tas, kurš regulāri nāk uz treniņiem, bet arī spēlētājs, kurš profesionals ir arī laukumā un ārpus tā nevis tāds, kurš ārdās pludmalē un tiek izmests no naktskluba.
Eu tu zābak, kur viņš nostājās pret valsti, ko tu d***s tur? Viņam valsts maksā apr to ka pārstāv Latviju? Nēee! TAD TAI ARĪ NAV TIESĪBU KKO PRASĪT!

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:24, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ļoti tendenciozi. Es, piemēram, uzskatu, ka galvenā ļaunuma sakne ir Rajeckis- Tumanovs. Kāpec KV esot ar viņu salecies un nevis viņs ar KV, ja jau atļāvās pateikt, lai KV aizveras? Jāsaprot, ka puiši klubos pelna labu naudu un izlasē ir jāspēlē ar prieku un gandarījumu. Ja nav normāls mikroklimats, tad treneri ir tikpat vainīgi (ja ne vairāk) ka paši spēlētāji.
Ko tad Tumanovs ies tagad KV un pārējo vietā noturēt Latviju A grupā? Paldies, tas "prodažnaja škura" jau kopš 1992. gada pietiekami parādīja pie kuras vietas viņam ir tā Latvija.
piekrītu, pavisam godīgi domāju ka arī Miglinieks ir jāizolē no LV izlases. Bet personīgi domāju ka džeki kostu pie jebkura trenera, tādēļ KV ir jāizolē no izlases. btw. drusku žēl par AŠ, jo šajā ciklā džeksons darīja visu labi. Laikam vecie lauri + afterparty + paša lēmums nespēlēt izlasē? + arī koda tajā trakajā naktī?

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:24, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Vainīga viennozīmīgi ir izlases vadība, jo viņi visus nesoda vienādi. Dzēra visa komanda, bet brīdinājumi (dzeltenās kartiņas) bija tikai Bērziņam. Turcijā dzēra visa komanda, no izlases izmet tikai Bērziņu. Tagad par ko tiek diskvalificēts KV? Viņam taču nebija neviena brīdinājuma, pie tam viņš bija kapteiņa palīgs. Šķēlem arī nekādu brīdinājumu nebija. To, ka nebija brīdinājumu teica izlases kapteinis Helmanis, kā kapteinis var nezināt kurš no viņa komandas ir brīdināts, kurš nav? Bērziņam vienīgajam režīma pārkāpējam ir nosacīts sods. Nu tas nav murgs? Visu laiku kaut kas tiek slēpts, visu laiku kādu piesedz, nu kāpēc to vajag? Tagad tipa grēkāžus atrada? Visi pārējie ir balti un pūkaini?
+1 no manis, manas domas sakrīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:31, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Un kas no šāda lēmuma būtu lielākais zaudētājs? Biedriņš ir vienīgais Latvijas spēlētājs, kas spēlē labākajā pasaules basketbola līgā. Biedriņš ir viena no spilgtākajām personībām Latvijas basketbolā un piemērs, kā ar savu darbu var sasniegt sportā visaugstākās virsotnes. Ne Biedriņa vaina ir tā, ka pašreizējais izlases treneru kolektīvs nespēj viņu pilnvērtīgi izmantot. Latvijā noniecinātais treneris Trajkovičs, kurš starp citu nodrošināja izlasei vietu Eiropas čempionāta finālturnīrā, parādīja un pierādīja, kā var spēlēt izlase, veiksmīgi izmantojot savu labāko spēlētāju. Es nesaku, ka Trajkovičam nebija kļūdu, tā ir cita tēma, bet, ja runājam par Biedriņu, tad var papētīt videoierakstus, kā Biedriņš tika izmantots spēlēs pie Trajkoviča un salīdzināt ar to, ko viņš darīja pie Kemzuras. Un vēl viena lieta. Visi cilvēki ir personības. Tas, ka basketbolistam ir savs viedoklis par kaut ko, sava pozīcija kādā jautājumā, ir pilnīgi normāla lieta. Tāpat pilnīgi normāla lieta ir tā, ka katram cilvēkam, arī basketbolistam, ir sava privātā dzīve. Tie laiki, kad basketbola komandu varēja vadīt kā armijas vienību, ir beigušies. Jautājums ir pavisam vienkāršs. Vai Latvijā ir vēl kāds centra spēlētājs, kas kā basketbolists ir labāks par Biedriņu un spēlētu, ja ne NBA, tad vismaz kādā no Eirolīgas komandām. Ja nav, tad runāt par kaut kādu Biedriņa diskvalifikāciju ir, manuprāt, bezjēdzīgi. Es varu saprast vēl, ka šāds viedoklis parādās komentāros, bet, ja šādus lēmumus sāk pieņemt LBS, tas izskatās vienkārši smieklīgi. LBS var pateikt Biedriņam tikai lielu paldies par to, ko viņš ir darījis un dara Latvijas basketbolam.
Biedriņš rādīja sniegumu, ar kuru nevarētu spēlēt pat spānijas līgā tā ka nepaarspīle viņa personību , ko Biedrins nesis LV basketam?
Trajko vadība spēle bija viena tikai uz Biedriņu, sākumā gāja cauri, bet kad visi saprata šo VIENU shēmu bija cauri...uz Kambalas fona biedriņš izskatījās kā vāja ēna...labs spēle†ājs, bet viņa vieta nav nba...pret franciju, biedriņš pret nba spēlētājiem bija labs, bet Kambala vēl labāks...pilnībā nepiekrītu, ka Kemzura nemācēja izmantot biedriņu, jo visās spēlēs biedriņu apspēlēja sedzējs individuāli-un te neiet runa par to kā izmanto treneris, bet par spēlētāja meistarību, vienīgais labus, ka savāca daudz atlecošās bumbas . Andrim ir ļoti spēcīgi jaaug, jo tehnika ir viduvēja kopumā...ir kur strādāt pamatīgi!

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:36, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzskatu, ka šis lēmums no LBS puses ir, teiksim tā, neadekvāts.

1) Sava brīvā laika pavadīšana ir katra sportista individuālā "problēma", ja vien viņš var atpūsties nekaitējot savam sniegumam. Valters ne tuvu nebija slikākais un ja arī, kā tiek stāstīts, visi treniņi ir apmeklēti (pie tam bez kavēšanās), tad pretenzijām nevajadzētu būt.

2) LBS uztraucas par savu tēlu? Man kā sporta līdzjutējam līdz šim par LBS bija izveidojies priekšstats kā par organizāciju, kas ļoti vāji orientējas tajā, kas viņiem jādara (vadības tā vai personāla vaina - nezinu), pagājušā gada Kambalgeita un šī gada +8/+9 lieta tikai tam ir pierādījums. Un ar šādām diskvalifikācijām tēls tiek sabojāts vēl jo vairāk.

3) Paziņojumā tika rakstīts:
"... ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli ..."
Man gan liekas, ka tā nav Valtera, Šķēles un pārējo problēma ko un kas mēģina atdarināt. Vēl vairāk, uzskatu, ka tā ir visas sistēmas (LBS atbalstītas) problēma, kad topoši basketbolisti jau no mazākajām vecuma grupām tiek trenēti nevis individuālajai izaugsmei (fiziskai un garīgai), bet rezultātam, līdz ar to parādās bars ar "skapjiem", kuri īsti paši nespēj novērtēt kas ir labi, kas nē un ko var atļauties un ko nē.
Un lai šo situāciju kkā labotu tiek pieņemti tādi stipri dīvaini lēmumu, jeb, precīzāk, cīņa notiek ar sekām (jo arī šie spēlētāji ir izgājuši "sistēmu"), nevis cēloni.

4) LBS iepriekš nezināja, ka šiem spēlētājiem ir "tusētāju aura"? Ja nē, tad rodas jautājums, ko viņi dara savos kantoros, ja jā, tad kāpēc nebija kkādi mēri pieņemti jau iepriekš? Pašlaik tas vairāk vai mazāk izskatās pēc tā, ka LBS grib uzreiz atkratīties no sev nevajadzīgiem/neērtiem vai kādiem tur vēl spēlētājiem, pie tam tā, lai šamie nekad atpakaļ nenāktu.

Es necenšos nevienu aizstāvēt vai "nolikt", vienkārši šāds lēmums man liekas ļoti... pārsteidzošs un pārsteidzīgs (vai arī sen novēlots).
+1 no manis, zelta komentārs un zelta vārdi, pievienojos, PERFEKTI PATEICI, ko domāju, prieks, ka kāds skatās reāli!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:38, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: piekrītu, pavisam godīgi domāju ka arī Miglinieks ir jāizolē no LV izlases. Bet personīgi domāju ka džeki kostu pie jebkura trenera, tādēļ KV ir jāizolē no izlases. btw. drusku žēl par AŠ, jo šajā ciklā džeksons darīja visu labi. Laikam vecie lauri + afterparty + paša lēmums nespēlēt izlasē? + arī koda tajā trakajā naktī?
Te jau daži atzīmēja, ka aizdomīgi bargi sodi ir 2 "mazajiem" spēlētājiem, bet 3 "garajiem", (no kuriem viens jau 2. reizi tiek atskaitīts no izlases, otrs izdomāja, ka iespītēsies un 3 dienas vispār netrenēsies, bet trešais dzers un vicinas dūres, kad gribēs) sodi aizdomīgi viegli. Tie pat faktiski nav sodi no LBS puses, jo ir nosacīti, t.i., čaļi var turpināt spēlēt. Esmu pārliecināts, ka LBS meklēja grēkāzi un atrada to tajā laukuma pozīcijā, kurā ir ar ko aizvietot.
Diemžēl LBS ir smagi pārrēķinājusies un ne AB, ne KK un visdrīzāk arī KB (īpaši, ja spēle ACB līgā aizies) izlasē vairs paši nespēlēs un viņi jau nebūs no tā zaudētāji. Būs vēl viens P. Skudras gadījums, tikai šoreiz basketbolā.
LBS pagaidām blefo ar "garo" spēlētāju sodīšanu, tikai šoreiz gaida lielas nepatikšanas un izlases potenciāla pilnīgs pagrimums.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:43, pirms 15 gadiem
es par Valteru... lai LBS ierij...

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:52, pirms 15 gadiem
Beidzot varees dzert pa vasaru kojotos un nedomaat iemeslus kaapeec nepiedaliities izlases treninjos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 01:05, pirms 15 gadiem
es domaaju, ka peec shii LBS pienjemtaa leemuma izlasee vairs nekad neredzeesim K. Valteru, A. Skjeeli, A. Biedrinju, K.Kambalu, A. Beerzinju, iespeejams arii S.Valteru (solidarizeesies ar braali), K. Janichenoku (arii iipashi pozitiivs neizskatiijaas un neizklausiijaas chempja laikaa) .. nu kaut kaa taa ! nu buus mums par 70-80% jauna izlase .. var jau buut, ka tas arii labaak, bet tad jau redzees !

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 01:28, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Biedriņš rādīja sniegumu, ar kuru nevarētu spēlēt pat spānijas līgā tā ka nepaarspīle viņa personību , ko Biedrins nesis LV basketam?
Trajko vadība spēle bija viena tikai uz Biedriņu, sākumā gāja cauri, bet kad visi saprata šo VIENU shēmu bija cauri...uz Kambalas fona biedriņš izskatījās kā vāja ēna...labs spēle†ājs, bet viņa vieta nav nba...pret franciju, biedriņš pret nba spēlētājiem bija labs, bet Kambala vēl labāks...pilnībā nepiekrītu, ka Kemzura nemācēja izmantot biedriņu, jo visās spēlēs biedriņu apspēlēja sedzējs individuāli-un te neiet runa par to kā izmanto treneris, bet par spēlētāja meistarību, vienīgais labus, ka savāca daudz atlecošās bumbas . Andrim ir ļoti spēcīgi jaaug, jo tehnika ir viduvēja kopumā...ir kur strādāt pamatīgi!
1) Pirmais un galvenais. Biedriņš ir devis neatsveramu ieguldījumu basketbola popularizācijai Latvijā. Biedriņš ir reāls piemērs jaunajiem puikām, ka arī Latvijas spēlētājs var spēlēt NBA. Biedriņš nekad nav atteicis Latvijas izlasei un brauc uz pirmo aicinājumu. Cik man zināms, Biedriņš nav aizmirsis arī savus trenerus, kuri palīdzēja viņam kļūt par tādu spēlētāju, par kādu viņš ir kļuvis šodien. Par iespēju vispār spēlēt Euro2009 man šķiet mēs galvenokārt varam pateikties tieši Trajkovičam un Biedriņam. Manuprāt, tieši Biedriņš reāli "izvilka" izlasi kvalifikācijā.

2) Latvijas izlases galvenā problēma ir tā, ka nav pietiekama daudzuma laba līmeņa spēlētāju. Trajkovičs reāli novērtēja, kas viņa rīcībā ir, izvēlējās pareizu stratēģiju un sasniedza vajadzīgo rezultātu, kaut arī atsevišķās spēlēs, protams, taktiskās kļūdas bija arī viņam.

Ko darīja Biedriņš pie Kemzuras? Bloks un gājiens uz grozu pēc atlekušās bumbas. Ko var vispār uzbrukumā izdarīt spēlētājs, kam nedod bumbu? Cik vispār bija izspēļu uz Biedriņu, kombināciju, kur Biedriņš noslēdza uzbrukumu? Cik un kādas? Kāda velna pēc vienlaicīgi tik ilgu spēles laiku laukumā bija jāliek Kambala un Biedriņš? Nu loģiski, tāpēc, ka vajadzēja "izmest" no izlases 4.numuru Bērziņu un nebija kur likties, jo vienkārši nebija vairāk garo. Protams, nav Biedriņam ne 3 punktu metiena, ne pustālā un spēlējot blakus Kambalam kā 4.numurs viņš nav efektīvs. Bet, vai tas bija tas, ko Kemzuram vajadzēja pierādīt? Biedriņa trumpis uzbrukumā ir ātrums, "noslēgums" no groza apakšas un atlekušās bumbas. Būtu Bērziņš 4.numurā kopā ar Biedriņu, būtu iespējas spēlēt pavisam citu basketbolu. Andris taču to saprot. Kāpēc viņam bija tāda "skrobe" par Kemzuras lēmumu, man ir pilnīgi skaidrs. Jā, ir mīnuss Biedriņam diezgan pamatīgs - soda metienu precizitāte. Ir arī citas lietas. Protams, piekrītu, ka viņam ir kur pamatīgi strādāt, bet tas nenozīmē, ka viņš būtu izmantojams pamatā tikai bloku likšanai un atlekušo bumbu savākšanai.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 01:31, pirms 15 gadiem
quo vadis?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 01:33, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Kad LBS publiskos lēmumu, kurš ir vainojams par diletantisko nolaidību +9 lietā? Buļs vai Šneps? Vismaz vienam no viņiem ir jābūt vainīgam, jo viens uz otru savulaik norādīja!
Šoreiz es pat domāju, ka rezultātā īsti nevar vainot nevienu. ja FIBA funkcionāri nezināja īsti atbildi un teica, ka +9, tad vainot mūsējos, ka neteica +8 ir samērā stulbi. Cita lieta ar kādu haju čempī būtu pārtraukums vai arī ilgie tiesu darbi vēlāk, ja spēle beigtos ar +8.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 03:35, pirms 15 gadiem
diemzeel aiziet no izlases viens no taas liideriem.

     [+] [-]

, 2009-09-25 07:08, pirms 15 gadiem
Kristap!!! Visa tauta pret Tevi!!! Atjēdzies!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 07:23, pirms 15 gadiem
Ta vēl nav pārgājis "zvaigznīšu brīdis". Vai arī čali taisās atskaitīt no kluba.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 08:05, pirms 15 gadiem
Nabaga apbizotais Valteriitis!!! Pisies taalaak no izlases "superzvaigzne"!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 08:47, pirms 15 gadiem
Viss pareizi , loģiski ja sekotu LBS valdes atkāpšanās.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 09:01, pirms 15 gadiem
Šitam čalim vinnēt tiesu būs vēl grūtāk kā nepalikt pēdējam apakšgrupā!

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:03, pirms 15 gadiem
par visa klāstīšanu papiņam, par tusiņiem, par attieksmi .... ir oki

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:10, pirms 15 gadiem
valters labak lai piever muti , abi ar savu papuciti, klauni!

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:11, pirms 15 gadiem
labi ka Šneps un Valeiko "nedzer"
a treneris mums vispār kaut kāds idiņš, tad jau bez trennera Latvijas izlase paradītu saturīgāku sniegumu.
LBS nolaiduši kārtējo lažu ar trennera izvēli a vainu meklē spelētājos.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:12, pirms 15 gadiem
KRISTAPIŅ turies es ar tevi un pārējiem spēlētājiem!!! Bet atlaist vajag LBS valdi ,jo par bardaku un izlases izpostīšanu nes atbildību vadība!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:31, pirms 15 gadiem
Lūk to es saucu par kārtības ieviešanu! Nazis Asais laikam uzskata, ka LBS valde vilka "Kristapiņu" un AS uz 'koijotiem"un kaziņčikiem, kā arī lika senci turēt onlainā par notikumiem aiz ģērbtuves durvīm??? Visu cieņu Šnepam un valdei par šo soli, bet, jo īpaši, par piedāvājumu Kemzuram turpināt iesākto darbu. Pēc visa izskanējušā uzskatu, ka Kemzura tiešām ir labākais treneris, kas izlasei bijis (atvainojos protams Krauliņam), kurš, par spīti visām runām par LV izlasi, tomēr ņēmās to vadīt. Būtu žēl viņu zaudēt VV un atsevišķu "tusētāju" intrigu un attieksmes dēļ... Tad, davai, ejam Vācijas un Serbijas izlases ceļu, un dodam iespēju jaunajiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:36, pirms 15 gadiem
Būtu labi ja tam pojaliņam piemestu vēl kādu gadiņu klāt

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:54, pirms 15 gadiem
Vispār viss šis beigās beigsies ar smuku naudas summiņu no tā jau tukšās LBS kases uz KV kontu. Nekāda jau pamatojuma nav KV diskvalifikācijai. Tad jau labāk vajadzēja diskvalificēt Šnepu, jo viņš būdas izlases vadībā publiski ēdas ar otru vadības cilvēku Buļu. Tas ir normāli, tas negrauj basketbola tēlu jauniešu acīs? Interesanti vai Šneps ir gatavs no savas kabatas samaksāt kompensāciju par morālo kaitēju KV un pārējiem diskvalificētajiem?

  -3 [+] [-]

, 2009-09-25 09:59, pirms 15 gadiem
Tāds dūbars!!!! Vai tiešām viņš domā, ka iesūdzot tiesā LBS, viņu vēl izlasē kādreiz ņems. Cik viņš liels jūtas, ja var atļauties LATVIJAS basketbola savienību iesūdzēt tiesā. Vajadzētu LBS vienkārši publiskot visus viņa pārkāpumus izlasē, kas šo gadu laikā kamēr Kristaps pārstāvējis izlasi ir notikuši, jo cik noprotu disvalifikācijas iemesls neaprobežojas tikai ar šo gadu!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 10:05, pirms 15 gadiem
tā... labāk visi gaidām ko tētis par to teiks

     [+] [-]

, 2009-09-25 10:16, pirms 15 gadiem
bet par Helmani Valter tu gan kaa tads sudzmbiibele uzvedies, un galu galaa tas jau bijis tatad pec CHEMPIONATA pedejam spelem, kad pec garas sezonas beidzot var atslegties

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 10:20, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: bet par Helmani Valter tu gan kaa tads sudzmbiibele uzvedies, un galu galaa tas jau bijis tatad pec CHEMPIONATA pedejam spelem, kad pec garas sezonas beidzot var atslegties
Helmanis jau tā pat pret KV izturas. Abi vienādi.

     [+] [-]

, 2009-09-25 10:27, pirms 15 gadiem
šito jau es biju paredzējis, jo ko tad Kristaps Valters tādu ir izdarījis?

     [+] [-]

, 2009-09-25 10:59, pirms 15 gadiem
Es uzskatu pareizs lēmums!!! Šī blice sadomājās ka baigie STAARI.... kaa vienmeer fufelis vien sanāca....

     [+] [-]

, 2009-09-25 11:02, pirms 15 gadiem
Varēja jau nediskvalificēt, bet vienkārši neaicināt uz izlasi, tas arī viss. Un tad VV varētu turpināt bārstīt savus salikumus, vārsmas vai pat "nezinu kā to nosaukt?!" sociālā tīkla plašumos, kuru gramatiskā pareizība un interpretācija būtu vērtējama vienlīdzīga ar 14 gadīga pusaudža spējām izteikt savu viedokli. Ļoti žēl, ka šis basketbolam tik tuvu stāvošais cilvēks-leģenda rada iespaidu, ka savā dzīvē neko vairāk par sporta zāli un bumbu nav redzējis.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-25 11:03, pirms 15 gadiem
Mīzelnieks - tagad taisās tiesas darbus veikt... Nožēlojami... Tā pat jēgas no viņa izlasē nebija

     [+] [-]

, 2009-09-25 11:17, pirms 15 gadiem
Nedzer Kristap un tad nebūs jāstaigā par tiesām.Tā nav profesionāļa cienīga rīcība.Tāda pati tirgus bāba kā vecais Valters.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 12:15, pirms 15 gadiem
Yozz rakstīja: Varēja jau nediskvalificēt, bet vienkārši neaicināt uz izlasi, tas arī viss. Un tad VV varētu turpināt bārstīt savus salikumus, vārsmas vai pat "nezinu kā to nosaukt?!" sociālā tīkla plašumos, kuru gramatiskā pareizība un interpretācija būtu vērtējama vienlīdzīga ar 14 gadīga pusaudža spējām izteikt savu viedokli. Ļoti žēl, ka šis basketbolam tik tuvu stāvošais cilvēks-leģenda rada iespaidu, ka savā dzīvē neko vairāk par sporta zāli un bumbu nav redzējis.
es domāju, ka tieši tāpēc arī tas tika darīts publiski - lai jaunie un potenciālie izlases spēlētāji redz, ka nedrīkst izlasi un līdzjutējus uzskatīt par auniem! protams, varēja pa kluso KV, AS un vēl kādu paslaucīt zem tepiķa (neņemt turpmāk izlasē) un miers, taču bija jādot skaidrs mājiens par turpmāko attieksmi un LBS to šoreiz godam izdarīja!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 12:21, pirms 15 gadiem
,,,un tik un tā-uzskatīt ,ka vainīgi ir tikai un vienīgi basketbolisti,tas ir kuriozs.....Tik neprasmīgi novadītas spēļu galotnes sen nebija redzētas....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 13:21, pirms 15 gadiem
bla tela grausana,tas mani vienkarsi nogalina

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 13:27, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Vispār viss šis beigās beigsies ar smuku naudas summiņu no tā jau tukšās LBS kases uz KV kontu. Nekāda jau pamatojuma nav KV diskvalifikācijai. Tad jau labāk vajadzēja diskvalificēt Šnepu, jo viņš būdas izlases vadībā publiski ēdas ar otru vadības cilvēku Buļu. Tas ir normāli, tas negrauj basketbola tēlu jauniešu acīs? Interesanti vai Šneps ir gatavs no savas kabatas samaksāt kompensāciju par morālo kaitēju KV un pārējiem diskvalificētajiem?
Da nekā viņš no LBS nedabūs, pats tikai iebrauks sūdos ar seju un par vēl lielāku muļķi sevi pataisīs.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 13:31, pirms 15 gadiem
Suudzeeshot, jo tas bojaajot vinja reputaaciju!? Ha-ha-ha Smadzenes nav attiistiijushaas shim niikulim! Tu pats jau sen visu savu reputaaciju esi ne tikai sabojaajis, bet sagraavis ar savu uzvediibu gan laukumaa, gan aarpus taa! Kur nu veel vairaak to sabojaat!?

Nevainiigais jeerinjsh atradies!

Citāts no diena.lv:
"Žurnālistiem jau sen vajadzēja par šo rakstīt. Bet, lai tagad neaiziet begalīgos strīdos, tad varbūt, ka sporta žurnālisti beidzot var hronoloģiski aprakstīt, kā tad notika gatavošanās mačiem:
1) kā Biedriņš sieviešu EČ laikā Liepājā katru vakaru dzēra alu Rokkafejnīcā, bet avīzēs apraksta, kā šis individuāli baigi gatavojas;
2) kā Bērziņš dzērumā ālējās Reval Hotel, uz kurieni no jaunā kluba (ex Dolls) atklāšanas bezfilmā aizveda komandasbiedri un kā viņš no rīta izlauza durvis, jo izejot no numura nebija paņēmis līdz čipkarti;
3) Kā Kambala, Valters, Biedriņš un Bērziņš izdemolēja viesnīcu Ankarā, to dedzinot, pievēma lidostu (Bērziņu izslēdza kā vājāko posmu no četrotnes).

Bet ar sportistiem nepietiek, vajag arī iztīrīt LBS staļļus, jo arī vadība ir bezatbildīga - kā nekustamo īpašumu spekulants Mārtiņš Lauva, atklājot savu aunu naktsklubu exDolls vietā vispār varēja izdomāt uzaicināt basketbolistus, kuriem tobrīd rit treniņnometnes finiša stadija uz klubu un dot alkoholu, cik katrs var izdzert?"

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 13:33, pirms 15 gadiem
Diemzheel tieshi taa arii ir! V.V. skolaa izvilka aiz matiem, iebaazhot 3niekus, lai tikai skola pabeigta! Vinjsh tachu nevienu pieturziimi nemaak teikumaa ielikt!

Yozz rakstīja: Varēja jau nediskvalificēt, bet vienkārši neaicināt uz izlasi, tas arī viss. Un tad VV varētu turpināt bārstīt savus salikumus, vārsmas vai pat "nezinu kā to nosaukt?!" sociālā tīkla plašumos, kuru gramatiskā pareizība un interpretācija būtu vērtējama vienlīdzīga ar 14 gadīga pusaudža spējām izteikt savu viedokli. Ļoti žēl, ka šis basketbolam tik tuvu stāvošais cilvēks-leģenda rada iespaidu, ka savā dzīvē neko vairāk par sporta zāli un bumbu nav redzējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-25 14:30, pirms 15 gadiem

Lv izlase bus stipra !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-25 14:46, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka KV ies sava tētiņa pēdās un nu grib sadir.ties ar visiem un par visu. Apvainojies uz visu pasauli... Āksts, padomā ar savu galvu, nevis klausi tētiņa padomus! Kurš kam tēlu grauj?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 15:00, pirms 15 gadiem
Kristapiņ turies, liela daļa sabiedrības ir ar tev un mūsu džekiem. To vadību vajag uzmaukt uz .... . Un tei kas tevi nodirš ir nožēlojami

     [+] [-]

, 2009-09-25 15:11, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 15:11, pirms 15 gadiem
Valda Valtera texts twitter.com :

Vai tas ka izlases treneri un personāls dzer kopā ar spēlētājiem nav pārkāpums vai šneps to grib noklusēt?

kā jums šādi texti? Vai Valtera kungs nav saucams pie atbildības par šādu textu izplatīšanu? Un ja LBS nereaģē uz šādu informāciju, tātad tā IR TAISNĪBA !!!! Tad kuriem vēl ir jāpamet savs amats? Pasekosim līdzi!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:27, pirms 15 gadiem
tirl*ņš

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:39, pirms 15 gadiem
man liekas no taa valtera EČ nekaada labuma nebiii cik vinjs sodus aizmeta garaam vinjam kaa saspeeles vadiitajam tos sodus gandriiz vai ar aizvertaam aciim jaamet ieksaa varbuut pat ja vinja nebuutu komandaa meees nospeeleetu labaak
lai iet paraud teevam uz pleca ka lbs diskvalificeeja uz trim gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 18:44, pirms 15 gadiem
Basketbolisti - daiļslidotāji !!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-09-25 18:58, pirms 15 gadiem
nu tas bojā Kristapa tēlu

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 19:39, pirms 15 gadiem
Pa stīpu iemācies trāpīt alkaholiķi

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 13:39, pirms 15 gadiem
Beidzot tam idiotam parāda durvis, vienmēr kritis uz nerviem sūdabambālis

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:53, pirms 15 gadiem
VALDEI JAATKAAPJAS !!!!! JA TAS 3 GADUS TURPINAAS............

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:58, pirms 15 gadiem
jariks rakstīja: Kristap!!! Visa tauta pret Tevi!!! Atjēdzies!!!
NERUNAA TAUTAS VAARDAA ! Neskaties ko speeleetaajs dara aarpus laukuma, bet ko dara laukumaa--Helmani vajag diskvalificeet- kapteinis nulle !!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 12:51, pirms 15 gadiem
SVIESTS,BŪTU NOLĪDIS KAKTĀ UN KLUSĒJIS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-07 21:05, pirms 15 gadiem
malači,iisti sportisti,vienmeer ielaiž nāsī...