Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kristaps Valters sūdzēs tiesā LBS

Andrejs Siliņš

Kristaps Valters sūdzēs tiesā LBS
Kristaps Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Basketbola Savienības (LBS) diskvalificētais saspēles vadītājs Kristaps Valters sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja, ka gatavojas sūdzēt tiesā LBS par tēla graušanu.

"Es vēlētos paskaidrojumus no savienības, ko tieši esmu noziedzies un izdarījis nepareizi. Protams, nekāds svētais neesmu, bet neesmu arī nokavējis nevienu treniņu bez iemesla desmit gadu laikā. Protams, ka esmu tusējies, bet esmu profesionālis – vienmēr esmu nācis uz treniņiem ātrāk un strādājis individuāli," Kristaps atklāja, ka pēc konsultēšanās ar savu aģentu nolēmis sūdzēt tiesā LBS.

Jau ziņojām, ka Valters saņēma diskvalifikāciju uz trim gadiem, Armands Šķēle - uz diviem, bet Andris Biedriņš, Kaspars Bērziņš un Kaspars Kambala - uz vienu gadu nosacīti. "Spēlētājs, kuram bija disciplīnas pārkāpumi, spēlētājs, kurš vienkārši nenāca uz treniņiem, un spēlētājs, kurš sit pretinieku, saņem mazāku sodu nekā tie, kas nāca uz katru treniņu un kuriem nebija nekādu tamlīdzīgu pārkāpumu," Kristaps nosauc situāciju par absurdu. "Lai tad visiem liek vienādu sodu."

Plašu un atklātu interviju ar Kristapu Valteru lasiet Sportacentrs.com tuvākajā laikā!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 23:25, pirms 15 gadiem
Vainīga viennozīmīgi ir izlases vadība, jo viņi visus nesoda vienādi. Dzēra visa komanda, bet brīdinājumi (dzeltenās kartiņas) bija tikai Bērziņam. Turcijā dzēra visa komanda, no izlases izmet tikai Bērziņu. Tagad par ko tiek diskvalificēts KV? Viņam taču nebija neviena brīdinājuma, pie tam viņš bija kapteiņa palīgs. Šķēlem arī nekādu brīdinājumu nebija. To, ka nebija brīdinājumu teica izlases kapteinis Helmanis, kā kapteinis var nezināt kurš no viņa komandas ir brīdināts, kurš nav? Bērziņam vienīgajam režīma pārkāpējam ir nosacīts sods. Nu tas nav murgs? Visu laiku kaut kas tiek slēpts, visu laiku kādu piesedz, nu kāpēc to vajag? Tagad tipa grēkāžus atrada? Visi pārējie ir balti un pūkaini?

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:39, pirms 15 gadiem
nav jau 1. kurš nostājas pret kādu no LV sporta savienībām!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 23:40, pirms 15 gadiem
paldies, beidzot tas murgs ir beidzies. tas ir ļoti, ļoti skaisti, jo:

[1] visa ļaunuma sakne bija KV un viņš vairs nekad nebūs LV izlasē;

[2] atbilstoši tiks samazināta VV postošā loma LV izlasei, jo šobrīd visas ziņas piegādāja viņam KV;

[3] Nevajag taisīt nolemtību - tuvu 100% izlasē vairs nekad nespēlēs KV un AS un tas pat bija skaidrs bez DQ. Tiem kam nosacīti, diezvai kkā sašūmēsies par šo lēmumu. + lielākie drugāni ir KV ar AS, tākā pārējiem nevajadzētu solidarizēties. AB gan izlaidīs nākamo kvalifikāciju, bet tas arī viss.

[4] KV tāpat neko jēdzīgu nerādīja laukumā (tāpat kā AS), tākā nav nekāds zaudējums;

[5] Savukārt no negatīvās puses - KV bija galvenais kodējs, organizēja nemierus pret Kemzuru, pašā sākumā salecās ar Miglinieku, piegādāja info VV, bija afterparty pēc čempja. Tākā viņš grāva kolektīvu.

[6] Jā, varbūt būsim B grupā, varbut nē. Ja Biedrs būs, tad 100% ka nē. Ir mums Blūms, aug Strēlnieks, Bertāns, etc. Un pat ja būsim B grupā, labāk tā, nekā nenormāli ka mēs nenormāli saceramies ka nu tik būs un tad džeki nokož un dabon visus zāģus, kā tas bija pēdējos čempjos.

Viss būs štokos!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 23:41, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Yurchix

A ar ko es sliktāks, ka nevaru rakstīt savas domas?

Par Valteru runājot, man kkā nav skaidrs, ko viņš nav atstrādājis. Nospēlēja viņš normāli. Ne baigi labi, vai baigi švaki - normāli.

Man kopumā liekas, ka problēma ir tikai vien - sabiedrība visus šos [Latvijas] elites sportistus pārāk augstu vērtē un uzskata, ka viņiem jābūtt vis-, vis-, vis-, aizmirstot, ka viņi ir tieši tādi paši cilvēki kā pārējie, kuri var arī ar meitenēm aiziet uz klubu, piedzerties un izālēties.

Var jau teikt, ka viņi ir IZLASES spēlētāji un pārstāv valsti, taču neviens viņus izlasē pa blatam neņem (ja tā būtu tad varētu sākt stāstīt: mēs tevi paņēmām, tagad lūdzu, atstrādā), viņi paši to nopelna ar savu darbu. Tb izlasei viņi ir vairāk vajadzīgi nekā viņiem izlase (tā ir laba griba no spēlētāju puses). Ja tas tiek novērtēts šādi, tad, pieļauju, daudzi atteiksies spēlēt bez visādām diskvalifikācijām.


P.S.
Šeit es nerunāju par Valteru konkrēti vai basketbolu, bet izlases jēdzienu kopumā.
Ne jau Tu sliktāks...

A priekš kam izlasei tādi, kas, it kā skaitās labākie, bet nospēlē sliktāk par rezervistiem, kuri gatavi sirdi un dvēseli izlikt par izlasi? (paskatīsimies kaut vai uz Krievijas hokeja izlases "kraiņijiem" 10 gadiem). Kā tika "nolikti" treneri, kas zvizdanutos neņēma izlasē.. bet tad nāca rezultāts.

Pieņemu, ka Latvijas basketbolā ir puiši, kas sitīsies par izlasi pietiekoši stipri, lai izkonkurētu pohainos "zvaigznes".

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:46, pirms 15 gadiem
Ka tik problēmas nav dēļ baltā pulverīša ... ... biezo sportistu vidū tas esot ļoti populārs kļuvis pēdējā laikā ....

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 23:50, pirms 15 gadiem
Šito švītu pidaru sen bija jāpadzen, otra pidora tētituka aizsegā dzīvo nemitīgi, kauns par tādu, tagad atradies tiesā sūdzētājs.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 23:52, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: citaas valstiis ir ieveerojams skaits kandidaatu, bet mums, cik nu ir tie liimenja speeleetaaji ar tiem ir jaapietiek! visi te runaa, ka naaks jauni vietaa; bet, kad kalve un freimanis speeleeja izlasee, tad komenteeja visi, ka no vinjiem nav nekaadas jeegas
visi ir pretrunaas
Viena lieta ir treniņdarbs, attieksme, pozitīva personība ... un cita lieta - rezultāts. Paņemsim kaut vai vienu spēlētāju - Štālbergu. Izpētīsim statistiku, individuālos rādītājus Eiropas čempionātā, izanalizēsim. Salīdzināsim spēles laiku ar punktiem, atlekušajām bumbām, pārķertajām bumbām, rezultatīvajām piespēlēm, kļūdām un piezīmēm. Te nav pat jābūt trenerim, lai izdarītu secinājumus. Jautājums ir par līmeni, kādā mēs gribam, lai Latvijas izlase spēlē. Pret ko mēs gribam spēlēt, pret Spāniju, Krieviju, Franciju, vai vispār nezināt, kas ir Eiropas čempionāta finālturnīrs? Latvijā katrs spēlētājs ir zelta vērts. Cik mums vispār ir puišu ar augumu virs 2.10, kas pēc sava potenciāla būtu kaut vai tuvu izlasei? Cik ir LABU saspēles vadītāju? Ir jāsaprot taču, ka spēlēt pret Parkeru, Topiču, Načbaru, Turkoglu, Gasolu un citiem šāda līmeņa spēlētājiem un komandām, kurās viņi spēlē, nevar ar jauniešu izlases puišiem vai vienkārši "labiem cilvēkiem", kas apzinīgi trenējas, bet spēlē nevar ne nosegt kādu, ne punktus iemest, ne atlekušās bumbas savākt. Lai kādi būtu spēlētāju raksturi, ir jābūt TRENERIM, kas spēj tikt galā ar personībām, viņu raksturiem, izlasē iekļaut visus labākos spēlētājus un mobilizēt viņus cīņai. Ja treneris to nespēj, tad nav ko ķerties pie darba izlasē. Eksperimentus var taisīt jauniešu komadās. Nacionālajai izlasei ir jādod rezultāts, un jāspēlē tajā ir visiem labākajiem spēlētājiem, kadi konkrētajā brīdī ir!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:10, pirms 15 gadiem
bilde jau perfekti piemeklēta

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 00:18, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: paldies, beidzot tas murgs ir beidzies. tas ir ļoti, ļoti skaisti, jo:

[1] visa ļaunuma sakne bija KV un viņš vairs nekad nebūs LV izlasē;

[5] Savukārt no negatīvās puses - KV bija galvenais kodējs, organizēja nemierus pret Kemzuru, pašā sākumā salecās ar Miglinieku, piegādāja info VV, bija afterparty pēc čempja. Tākā viņš grāva kolektīvu.
Ļoti tendenciozi. Es, piemēram, uzskatu, ka galvenā ļaunuma sakne ir Rajeckis- Tumanovs. Kāpec KV esot ar viņu salecies un nevis viņs ar KV, ja jau atļāvās pateikt, lai KV aizveras? Jāsaprot, ka puiši klubos pelna labu naudu un izlasē ir jāspēlē ar prieku un gandarījumu. Ja nav normāls mikroklimats, tad treneri ir tikpat vainīgi (ja ne vairāk) ka paši spēlētāji.
Ko tad Tumanovs ies tagad KV un pārējo vietā noturēt Latviju A grupā? Paldies, tas "prodažnaja škura" jau kopš 1992. gada pietiekami parādīja pie kuras vietas viņam ir tā Latvija.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 00:23, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Manas domas - vajadzēja diskvalificēt arī AB, nevis iedot tikai nosacīto diskvalifikāciju, LBS laikam samīzās, ka NBA stārs vairs nespēlēs izlasē un kaut kādu atkāpšanās ceļu sev atstāja. Nepelnīti pažēloja, vajadzēja sodīt tāpat kā pārējos pižonus.
Un kas no šāda lēmuma būtu lielākais zaudētājs? Biedriņš ir vienīgais Latvijas spēlētājs, kas spēlē labākajā pasaules basketbola līgā. Biedriņš ir viena no spilgtākajām personībām Latvijas basketbolā un piemērs, kā ar savu darbu var sasniegt sportā visaugstākās virsotnes. Ne Biedriņa vaina ir tā, ka pašreizējais izlases treneru kolektīvs nespēj viņu pilnvērtīgi izmantot. Latvijā noniecinātais treneris Trajkovičs, kurš starp citu nodrošināja izlasei vietu Eiropas čempionāta finālturnīrā, parādīja un pierādīja, kā var spēlēt izlase, veiksmīgi izmantojot savu labāko spēlētāju. Es nesaku, ka Trajkovičam nebija kļūdu, tā ir cita tēma, bet, ja runājam par Biedriņu, tad var papētīt videoierakstus, kā Biedriņš tika izmantots spēlēs pie Trajkoviča un salīdzināt ar to, ko viņš darīja pie Kemzuras. Un vēl viena lieta. Visi cilvēki ir personības. Tas, ka basketbolistam ir savs viedoklis par kaut ko, sava pozīcija kādā jautājumā, ir pilnīgi normāla lieta. Tāpat pilnīgi normāla lieta ir tā, ka katram cilvēkam, arī basketbolistam, ir sava privātā dzīve. Tie laiki, kad basketbola komandu varēja vadīt kā armijas vienību, ir beigušies. Jautājums ir pavisam vienkāršs. Vai Latvijā ir vēl kāds centra spēlētājs, kas kā basketbolists ir labāks par Biedriņu un spēlētu, ja ne NBA, tad vismaz kādā no Eirolīgas komandām. Ja nav, tad runāt par kaut kādu Biedriņa diskvalifikāciju ir, manuprāt, bezjēdzīgi. Es varu saprast vēl, ka šāds viedoklis parādās komentāros, bet, ja šādus lēmumus sāk pieņemt LBS, tas izskatās vienkārši smieklīgi. LBS var pateikt Biedriņam tikai lielu paldies par to, ko viņš ir darījis un dara Latvijas basketbolam.

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:23, pirms 15 gadiem
almantito rakstīja: nu tagad, ja godīgi, Kristaps nostājas pats pret savu valsti.
bet domāju, ka ne jau nepamatoti viņam iedeva tik lielu diskvalifikāciju.
Profesionālis nav tikai tas, kurš regulāri nāk uz treniņiem, bet arī spēlētājs, kurš profesionals ir arī laukumā un ārpus tā nevis tāds, kurš ārdās pludmalē un tiek izmests no naktskluba.
Eu tu zābak, kur viņš nostājās pret valsti, ko tu d***s tur? Viņam valsts maksā apr to ka pārstāv Latviju? Nēee! TAD TAI ARĪ NAV TIESĪBU KKO PRASĪT!

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:24, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ļoti tendenciozi. Es, piemēram, uzskatu, ka galvenā ļaunuma sakne ir Rajeckis- Tumanovs. Kāpec KV esot ar viņu salecies un nevis viņs ar KV, ja jau atļāvās pateikt, lai KV aizveras? Jāsaprot, ka puiši klubos pelna labu naudu un izlasē ir jāspēlē ar prieku un gandarījumu. Ja nav normāls mikroklimats, tad treneri ir tikpat vainīgi (ja ne vairāk) ka paši spēlētāji.
Ko tad Tumanovs ies tagad KV un pārējo vietā noturēt Latviju A grupā? Paldies, tas "prodažnaja škura" jau kopš 1992. gada pietiekami parādīja pie kuras vietas viņam ir tā Latvija.
piekrītu, pavisam godīgi domāju ka arī Miglinieks ir jāizolē no LV izlases. Bet personīgi domāju ka džeki kostu pie jebkura trenera, tādēļ KV ir jāizolē no izlases. btw. drusku žēl par AŠ, jo šajā ciklā džeksons darīja visu labi. Laikam vecie lauri + afterparty + paša lēmums nespēlēt izlasē? + arī koda tajā trakajā naktī?

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:24, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Vainīga viennozīmīgi ir izlases vadība, jo viņi visus nesoda vienādi. Dzēra visa komanda, bet brīdinājumi (dzeltenās kartiņas) bija tikai Bērziņam. Turcijā dzēra visa komanda, no izlases izmet tikai Bērziņu. Tagad par ko tiek diskvalificēts KV? Viņam taču nebija neviena brīdinājuma, pie tam viņš bija kapteiņa palīgs. Šķēlem arī nekādu brīdinājumu nebija. To, ka nebija brīdinājumu teica izlases kapteinis Helmanis, kā kapteinis var nezināt kurš no viņa komandas ir brīdināts, kurš nav? Bērziņam vienīgajam režīma pārkāpējam ir nosacīts sods. Nu tas nav murgs? Visu laiku kaut kas tiek slēpts, visu laiku kādu piesedz, nu kāpēc to vajag? Tagad tipa grēkāžus atrada? Visi pārējie ir balti un pūkaini?
+1 no manis, manas domas sakrīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:31, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Un kas no šāda lēmuma būtu lielākais zaudētājs? Biedriņš ir vienīgais Latvijas spēlētājs, kas spēlē labākajā pasaules basketbola līgā. Biedriņš ir viena no spilgtākajām personībām Latvijas basketbolā un piemērs, kā ar savu darbu var sasniegt sportā visaugstākās virsotnes. Ne Biedriņa vaina ir tā, ka pašreizējais izlases treneru kolektīvs nespēj viņu pilnvērtīgi izmantot. Latvijā noniecinātais treneris Trajkovičs, kurš starp citu nodrošināja izlasei vietu Eiropas čempionāta finālturnīrā, parādīja un pierādīja, kā var spēlēt izlase, veiksmīgi izmantojot savu labāko spēlētāju. Es nesaku, ka Trajkovičam nebija kļūdu, tā ir cita tēma, bet, ja runājam par Biedriņu, tad var papētīt videoierakstus, kā Biedriņš tika izmantots spēlēs pie Trajkoviča un salīdzināt ar to, ko viņš darīja pie Kemzuras. Un vēl viena lieta. Visi cilvēki ir personības. Tas, ka basketbolistam ir savs viedoklis par kaut ko, sava pozīcija kādā jautājumā, ir pilnīgi normāla lieta. Tāpat pilnīgi normāla lieta ir tā, ka katram cilvēkam, arī basketbolistam, ir sava privātā dzīve. Tie laiki, kad basketbola komandu varēja vadīt kā armijas vienību, ir beigušies. Jautājums ir pavisam vienkāršs. Vai Latvijā ir vēl kāds centra spēlētājs, kas kā basketbolists ir labāks par Biedriņu un spēlētu, ja ne NBA, tad vismaz kādā no Eirolīgas komandām. Ja nav, tad runāt par kaut kādu Biedriņa diskvalifikāciju ir, manuprāt, bezjēdzīgi. Es varu saprast vēl, ka šāds viedoklis parādās komentāros, bet, ja šādus lēmumus sāk pieņemt LBS, tas izskatās vienkārši smieklīgi. LBS var pateikt Biedriņam tikai lielu paldies par to, ko viņš ir darījis un dara Latvijas basketbolam.
Biedriņš rādīja sniegumu, ar kuru nevarētu spēlēt pat spānijas līgā tā ka nepaarspīle viņa personību , ko Biedrins nesis LV basketam?
Trajko vadība spēle bija viena tikai uz Biedriņu, sākumā gāja cauri, bet kad visi saprata šo VIENU shēmu bija cauri...uz Kambalas fona biedriņš izskatījās kā vāja ēna...labs spēle†ājs, bet viņa vieta nav nba...pret franciju, biedriņš pret nba spēlētājiem bija labs, bet Kambala vēl labāks...pilnībā nepiekrītu, ka Kemzura nemācēja izmantot biedriņu, jo visās spēlēs biedriņu apspēlēja sedzējs individuāli-un te neiet runa par to kā izmanto treneris, bet par spēlētāja meistarību, vienīgais labus, ka savāca daudz atlecošās bumbas . Andrim ir ļoti spēcīgi jaaug, jo tehnika ir viduvēja kopumā...ir kur strādāt pamatīgi!

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:36, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzskatu, ka šis lēmums no LBS puses ir, teiksim tā, neadekvāts.

1) Sava brīvā laika pavadīšana ir katra sportista individuālā "problēma", ja vien viņš var atpūsties nekaitējot savam sniegumam. Valters ne tuvu nebija slikākais un ja arī, kā tiek stāstīts, visi treniņi ir apmeklēti (pie tam bez kavēšanās), tad pretenzijām nevajadzētu būt.

2) LBS uztraucas par savu tēlu? Man kā sporta līdzjutējam līdz šim par LBS bija izveidojies priekšstats kā par organizāciju, kas ļoti vāji orientējas tajā, kas viņiem jādara (vadības tā vai personāla vaina - nezinu), pagājušā gada Kambalgeita un šī gada +8/+9 lieta tikai tam ir pierādījums. Un ar šādām diskvalifikācijām tēls tiek sabojāts vēl jo vairāk.

3) Paziņojumā tika rakstīts:
"... ņemot vērā, ka Nacionālās izlases basketbolisti ir paraugs tūkstošiem jauno sportistu, kuri ikdienā seko un atdarina savu elku uzvedības modeli ..."
Man gan liekas, ka tā nav Valtera, Šķēles un pārējo problēma ko un kas mēģina atdarināt. Vēl vairāk, uzskatu, ka tā ir visas sistēmas (LBS atbalstītas) problēma, kad topoši basketbolisti jau no mazākajām vecuma grupām tiek trenēti nevis individuālajai izaugsmei (fiziskai un garīgai), bet rezultātam, līdz ar to parādās bars ar "skapjiem", kuri īsti paši nespēj novērtēt kas ir labi, kas nē un ko var atļauties un ko nē.
Un lai šo situāciju kkā labotu tiek pieņemti tādi stipri dīvaini lēmumu, jeb, precīzāk, cīņa notiek ar sekām (jo arī šie spēlētāji ir izgājuši "sistēmu"), nevis cēloni.

4) LBS iepriekš nezināja, ka šiem spēlētājiem ir "tusētāju aura"? Ja nē, tad rodas jautājums, ko viņi dara savos kantoros, ja jā, tad kāpēc nebija kkādi mēri pieņemti jau iepriekš? Pašlaik tas vairāk vai mazāk izskatās pēc tā, ka LBS grib uzreiz atkratīties no sev nevajadzīgiem/neērtiem vai kādiem tur vēl spēlētājiem, pie tam tā, lai šamie nekad atpakaļ nenāktu.

Es necenšos nevienu aizstāvēt vai "nolikt", vienkārši šāds lēmums man liekas ļoti... pārsteidzošs un pārsteidzīgs (vai arī sen novēlots).
+1 no manis, zelta komentārs un zelta vārdi, pievienojos, PERFEKTI PATEICI, ko domāju, prieks, ka kāds skatās reāli!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:38, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: piekrītu, pavisam godīgi domāju ka arī Miglinieks ir jāizolē no LV izlases. Bet personīgi domāju ka džeki kostu pie jebkura trenera, tādēļ KV ir jāizolē no izlases. btw. drusku žēl par AŠ, jo šajā ciklā džeksons darīja visu labi. Laikam vecie lauri + afterparty + paša lēmums nespēlēt izlasē? + arī koda tajā trakajā naktī?
Te jau daži atzīmēja, ka aizdomīgi bargi sodi ir 2 "mazajiem" spēlētājiem, bet 3 "garajiem", (no kuriem viens jau 2. reizi tiek atskaitīts no izlases, otrs izdomāja, ka iespītēsies un 3 dienas vispār netrenēsies, bet trešais dzers un vicinas dūres, kad gribēs) sodi aizdomīgi viegli. Tie pat faktiski nav sodi no LBS puses, jo ir nosacīti, t.i., čaļi var turpināt spēlēt. Esmu pārliecināts, ka LBS meklēja grēkāzi un atrada to tajā laukuma pozīcijā, kurā ir ar ko aizvietot.
Diemžēl LBS ir smagi pārrēķinājusies un ne AB, ne KK un visdrīzāk arī KB (īpaši, ja spēle ACB līgā aizies) izlasē vairs paši nespēlēs un viņi jau nebūs no tā zaudētāji. Būs vēl viens P. Skudras gadījums, tikai šoreiz basketbolā.
LBS pagaidām blefo ar "garo" spēlētāju sodīšanu, tikai šoreiz gaida lielas nepatikšanas un izlases potenciāla pilnīgs pagrimums.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:43, pirms 15 gadiem
es par Valteru... lai LBS ierij...

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:52, pirms 15 gadiem
Beidzot varees dzert pa vasaru kojotos un nedomaat iemeslus kaapeec nepiedaliities izlases treninjos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 01:05, pirms 15 gadiem
es domaaju, ka peec shii LBS pienjemtaa leemuma izlasee vairs nekad neredzeesim K. Valteru, A. Skjeeli, A. Biedrinju, K.Kambalu, A. Beerzinju, iespeejams arii S.Valteru (solidarizeesies ar braali), K. Janichenoku (arii iipashi pozitiivs neizskatiijaas un neizklausiijaas chempja laikaa) .. nu kaut kaa taa ! nu buus mums par 70-80% jauna izlase .. var jau buut, ka tas arii labaak, bet tad jau redzees !

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 01:28, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Biedriņš rādīja sniegumu, ar kuru nevarētu spēlēt pat spānijas līgā tā ka nepaarspīle viņa personību , ko Biedrins nesis LV basketam?
Trajko vadība spēle bija viena tikai uz Biedriņu, sākumā gāja cauri, bet kad visi saprata šo VIENU shēmu bija cauri...uz Kambalas fona biedriņš izskatījās kā vāja ēna...labs spēle†ājs, bet viņa vieta nav nba...pret franciju, biedriņš pret nba spēlētājiem bija labs, bet Kambala vēl labāks...pilnībā nepiekrītu, ka Kemzura nemācēja izmantot biedriņu, jo visās spēlēs biedriņu apspēlēja sedzējs individuāli-un te neiet runa par to kā izmanto treneris, bet par spēlētāja meistarību, vienīgais labus, ka savāca daudz atlecošās bumbas . Andrim ir ļoti spēcīgi jaaug, jo tehnika ir viduvēja kopumā...ir kur strādāt pamatīgi!
1) Pirmais un galvenais. Biedriņš ir devis neatsveramu ieguldījumu basketbola popularizācijai Latvijā. Biedriņš ir reāls piemērs jaunajiem puikām, ka arī Latvijas spēlētājs var spēlēt NBA. Biedriņš nekad nav atteicis Latvijas izlasei un brauc uz pirmo aicinājumu. Cik man zināms, Biedriņš nav aizmirsis arī savus trenerus, kuri palīdzēja viņam kļūt par tādu spēlētāju, par kādu viņš ir kļuvis šodien. Par iespēju vispār spēlēt Euro2009 man šķiet mēs galvenokārt varam pateikties tieši Trajkovičam un Biedriņam. Manuprāt, tieši Biedriņš reāli "izvilka" izlasi kvalifikācijā.

2) Latvijas izlases galvenā problēma ir tā, ka nav pietiekama daudzuma laba līmeņa spēlētāju. Trajkovičs reāli novērtēja, kas viņa rīcībā ir, izvēlējās pareizu stratēģiju un sasniedza vajadzīgo rezultātu, kaut arī atsevišķās spēlēs, protams, taktiskās kļūdas bija arī viņam.

Ko darīja Biedriņš pie Kemzuras? Bloks un gājiens uz grozu pēc atlekušās bumbas. Ko var vispār uzbrukumā izdarīt spēlētājs, kam nedod bumbu? Cik vispār bija izspēļu uz Biedriņu, kombināciju, kur Biedriņš noslēdza uzbrukumu? Cik un kādas? Kāda velna pēc vienlaicīgi tik ilgu spēles laiku laukumā bija jāliek Kambala un Biedriņš? Nu loģiski, tāpēc, ka vajadzēja "izmest" no izlases 4.numuru Bērziņu un nebija kur likties, jo vienkārši nebija vairāk garo. Protams, nav Biedriņam ne 3 punktu metiena, ne pustālā un spēlējot blakus Kambalam kā 4.numurs viņš nav efektīvs. Bet, vai tas bija tas, ko Kemzuram vajadzēja pierādīt? Biedriņa trumpis uzbrukumā ir ātrums, "noslēgums" no groza apakšas un atlekušās bumbas. Būtu Bērziņš 4.numurā kopā ar Biedriņu, būtu iespējas spēlēt pavisam citu basketbolu. Andris taču to saprot. Kāpēc viņam bija tāda "skrobe" par Kemzuras lēmumu, man ir pilnīgi skaidrs. Jā, ir mīnuss Biedriņam diezgan pamatīgs - soda metienu precizitāte. Ir arī citas lietas. Protams, piekrītu, ka viņam ir kur pamatīgi strādāt, bet tas nenozīmē, ka viņš būtu izmantojams pamatā tikai bloku likšanai un atlekušo bumbu savākšanai.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 01:31, pirms 15 gadiem
quo vadis?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 01:33, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Kad LBS publiskos lēmumu, kurš ir vainojams par diletantisko nolaidību +9 lietā? Buļs vai Šneps? Vismaz vienam no viņiem ir jābūt vainīgam, jo viens uz otru savulaik norādīja!
Šoreiz es pat domāju, ka rezultātā īsti nevar vainot nevienu. ja FIBA funkcionāri nezināja īsti atbildi un teica, ka +9, tad vainot mūsējos, ka neteica +8 ir samērā stulbi. Cita lieta ar kādu haju čempī būtu pārtraukums vai arī ilgie tiesu darbi vēlāk, ja spēle beigtos ar +8.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 03:35, pirms 15 gadiem
diemzeel aiziet no izlases viens no taas liideriem.

     [+] [-]

, 2009-09-25 07:08, pirms 15 gadiem
Kristap!!! Visa tauta pret Tevi!!! Atjēdzies!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 07:23, pirms 15 gadiem
Ta vēl nav pārgājis "zvaigznīšu brīdis". Vai arī čali taisās atskaitīt no kluba.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 08:05, pirms 15 gadiem
Nabaga apbizotais Valteriitis!!! Pisies taalaak no izlases "superzvaigzne"!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 08:47, pirms 15 gadiem
Viss pareizi , loģiski ja sekotu LBS valdes atkāpšanās.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 09:01, pirms 15 gadiem
Šitam čalim vinnēt tiesu būs vēl grūtāk kā nepalikt pēdējam apakšgrupā!

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:03, pirms 15 gadiem
par visa klāstīšanu papiņam, par tusiņiem, par attieksmi .... ir oki

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:10, pirms 15 gadiem
valters labak lai piever muti , abi ar savu papuciti, klauni!

     [+] [-]

, 2009-09-25 09:11, pirms 15 gadiem
labi ka Šneps un Valeiko "nedzer"
a treneris mums vispār kaut kāds idiņš, tad jau bez trennera Latvijas izlase paradītu saturīgāku sniegumu.
LBS nolaiduši kārtējo lažu ar trennera izvēli a vainu meklē spelētājos.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:12, pirms 15 gadiem
KRISTAPIŅ turies es ar tevi un pārējiem spēlētājiem!!! Bet atlaist vajag LBS valdi ,jo par bardaku un izlases izpostīšanu nes atbildību vadība!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:31, pirms 15 gadiem
Lūk to es saucu par kārtības ieviešanu! Nazis Asais laikam uzskata, ka LBS valde vilka "Kristapiņu" un AS uz 'koijotiem"un kaziņčikiem, kā arī lika senci turēt onlainā par notikumiem aiz ģērbtuves durvīm??? Visu cieņu Šnepam un valdei par šo soli, bet, jo īpaši, par piedāvājumu Kemzuram turpināt iesākto darbu. Pēc visa izskanējušā uzskatu, ka Kemzura tiešām ir labākais treneris, kas izlasei bijis (atvainojos protams Krauliņam), kurš, par spīti visām runām par LV izlasi, tomēr ņēmās to vadīt. Būtu žēl viņu zaudēt VV un atsevišķu "tusētāju" intrigu un attieksmes dēļ... Tad, davai, ejam Vācijas un Serbijas izlases ceļu, un dodam iespēju jaunajiem!