Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Vai Latvijas grupas komandas Krievija un Serbija iekļūs pusfinālā?

Krišs Upenieks

Vai Latvijas grupas komandas Krievija un Serbija iekļūs pusfinālā?
Aleksejs Šveds un Timofejs Mozgovs
Foto: Vid Ponikvar/Sportida/SIPA

Eiropas čempionāta basketbolā finālturnīrā šovakar tiks aizvadītas vēl divas ceturtdaļfinālspēles. Krievijai laba iespēja iekļūt pusfinālā būs spēlē pret Grieķiju, bet cita Latvijas grupas komanda Serbija spēlēs pret Itālijas basketbolistiem.

Eiropas basketbola čempionātā jau izspēlētas divas ceturtdaļfinālspēles, un lielāko vilšanos piedzīvojuši Latvijas basketbola līdzjutēji, cerību pilnajai izlasei ar 97:103 piekāpjoties slovēņiem. Otrajā spēlē Spānija ar 84:72 pierādīja savu meistarības un resursu pārākumu pret Denisu Šrēderu un Vācijas valstsvienību.

Divām Latvijas grupas komandām šovakar būs iespēja iekļūt Eiropas čempionāta pusfinālā. Grupā trešo vietu ieguvusī Krievija spēlēs pret Grieķijas valstsvienību.

Grieķija neaizvadīja pārliecinošu grupu spēļu turnīru un izcīnīja uzvaras tikai pret Poliju un Islandi, ar ko pietika ceturtajai vietai grupā un pēdējai ceļazīmei uz izslēgšanas turnīru. Ne favorītu lomā allaž nepiekāpīgie grieķi devās astotdaļfināla cīņā pret mūsu dienvidu kaimiņiem lietuviešiem. Grieķija spēja ierobežot Lietuvas uzbrukumu un uzvarēt ar 77:64.

Greķijas pretiniece būs Krievija, kura grupu turnīrā vienīgo zaudējumu, kas pagaidām bijis arī vienīgais zaudējums visā turnīrā, piedzīvojusi pret Latvijas valstsvienību. Pēc trešās vietas grupā arī Krieviju negaidīja viegls ceļš uz Eiropas čempionāta labāko astotnieku - krieviem pretī stājās Horvātijas izlase, kas vienīgo zaudējumu bija piedzīvojusi pret turnīra galvenajiem favorītiem spāņiem. Krievija aizvadīja iespaidīgu uzbrukuma spēli, neapturams bija komandas līderis Aleksejs Šveds, kamēr Horvātija tā arī nespēja atrast pretzāles Krievijas uzbrukumam, piedzīvojot pamatīgu sakāvi ar rezultātu 78:101.

Otrajā šīvakara ceturtdaļfinālā spēlē tikās Latvijas grupas uzvarētāja Serbija un Itālija. Serbi pēc rakstura uzvaras pret Latviju piedzīvoja nelielu zaudējumu pret Krieviju un ar to pietika, lai izcīnītu pirmo vietu grupā. Astotdaļfinālā Serbijai pretī stājās potenciāli krietni vājākā Ungārija, ar kuru paredzami tā tika galā - 86:78.

Itālija Eiropas čempionāta pirmajā posmā ne ar ko būtiski nepārsteidza, piedzīvojot zaudējumus pret Vācijas un Lietuvas izlasēm. Astotdaļfinālā itāļi cīnījās pret savās mājās labā ritmā spēlējušo Somiju, kuru pamatīgi izdevās ierobežot uzbrukumā un izcīnīt pat itin pārliecinošu panākumu ar 70:57.

Ceturtdaļfināli

DatumsSpēleRezultāts (Laiks)
12.09.Vācija – Spānija72:84
12.09.Slovēnija – Latvija97:103
13.09.Grieķija – Krievija18:45
13.09.Itālija – Serbija21:30

Izslēgto izlašu vietu sadalījums

VIzlaseSUZ+/-
9.Lietuva642+54
10.Horvātija642+38
11.Somija642+5
12.Francija633+25
13.Melnkalne633-21
14.Turcija624-9
15.Ungārija624-43
16.Ukraina624-49
17.Gruzija523-4
18.Polija514-3
19.Beļģija514-57
20.Čehija514-85
21.Izraēla514-71
22.Lielbritānija505-58
23.Rumānija505-98
24.Islande505-126

  +7 [+] [-]

, 2017-09-13 09:54, pirms 7 gadiem
Novēlu serbiem uzvarēt, lai mēs paceltos uz piekto vietu.

  +9 [+] [-]

, 2017-09-13 10:12, pirms 7 gadiem
Sezu darba ar pilnigu tuksuma sajutu par vakardienu jo es zinu,ka ar so izlasi mes varejam tikt pie medalaam. Cerams vel savaksies visi un vel tie kas nevareja. Bet kopuma esmu lepns par musu izlasi un par K.Porzinga attieksmi. Novelu kartigi ari Davim nostiprinaties NBA un izpalikt bez traumam novelu Timmam noklut lidz NBA novelu musu izlasei visu to labako,esmu lepns!

     [+] [-]

, 2017-09-13 10:12, pirms 7 gadiem
Lai viņiem veicas

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:13, pirms 7 gadiem
Domāju, ka gan serbi, gan krievi tiks tālāk. Krievi, pret horvātiem, vispār izskatījās negaidīti pārliecinoši.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:14, pirms 7 gadiem
Sapigi skatities...

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 10:14, pirms 7 gadiem
Kādām komandām esam priekšā Francija Horvātija Lietuva

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:15, pirms 7 gadiem
krishy23 rakstīja: Sezu darba ar pilnigu tuksuma sajutu par vakardienu jo es zinu,ka ar so izlasi mes varejam tikt pie medalaam. Cerams vel savaksies visi un vel tie kas nevareja. Bet kopuma esmu lepns par musu izlasi un par K.Porzinga attieksmi. Novelu kartigi ari Davim nostiprinaties NBA un izpalikt bez traumam novelu Timmam noklut lidz NBA novelu musu izlasei visu to labako,esmu lepns!
Un es domāju, vai es vienīgais tāds, kam šodien vēl viss vārās

  +9 [+] [-]

, 2017-09-13 10:16, pirms 7 gadiem
Bagatski nevar dzīt prom jo cits treneris nesavāks izlasi pasaules kvalifikācijai pa 2 mēnešiem.

  -4 [+] [-]

, 2017-09-13 10:16, pirms 7 gadiem
Vajag jaunu treneri savādāk kaut kā nevelk līdzi līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 10:56, pirms 7 gadiem
Ar sirdi un dvēseli par Grieķiju!!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:06, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ko te vēl murgot par 5. vai citu vietu, visi kas zaudēja ir lūzeri un liekam uz vienas strīpas 5.-8. vieta. Un stulbi ir priecāties, ka it kā esam augstāk par Lietuvu, Franciju, Horvātiju. Turpat tajā neveiksmnieku pulciņā esam, kuri brauc mājās un necīnās par medaļām!
skaties kā gribi, bet mūsu iegūtā vieta ir apmēram tā, kas bija pirms čempionāta uz papīra, pēc sastāva mēs top6 izlase un iegūsim (ja serbi uzvilks itāļus) 5.vietu, man tas šķiet labs sasniegum, ja vēl vecā kārtība būtu....

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 11:12, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Visi Chubaki, Valerjo, jirgensoni, Huliji un pārējās makakas šodien pa krūmiem. Cik patīkams rīts.
Kepka, no kuriem krūmiem tu izlīdis? Vēl tik sāc slavēt hokeju un krievus
Izlasi pēdējā spēlē pievīla sīkumi, Bagija nepanemta minūtē, nedaudz emociju trūkums, pāris sasteigti lēmumi utt.
Arī GSW pirmajā sezonā ar Iguodalu nepacēla kausu, bet gan nākamajā gadā.
Nākamreiz ar jaunu treneri Lv izlase skolos visus un tiks top3!
Sarauj Latvija!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:15, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Bagatski nevar dzīt prom jo cits treneris nesavāks izlasi pasaules kvalifikācijai pa 2 mēnešiem.
Var arī jaunu treneri, jo no šīs izlases PK kvalifikācijā varēs spēlēt tikai Blūms, Gražulis un Šķēle. Tā ka izlase šā vai tā būs jāveido no jauna.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 11:19, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Var arī jaunu treneri, jo no šīs izlases PK kvalifikācijā varēs spēlēt tikai Blūms, Gražulis un Šķēle. Tā ka izlase šā vai tā būs jāveido no jauna.
Meieirs man liekas ar varēs un Šmits arī jo Unics un Fuenlabrada nav eirolīgas komandas nākamajā gadā +arī Peiners.

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:20, pirms 7 gadiem
Ir divejaadas sajuutas,baigais prieks par sasniegto,taadas valstis kaa Francija,Turcija,Lietuva,Horvatija,Somija ir aiz mums,5-6. vieta rets sasniegums,tas viss ir forsi,bet tomeer paliek nedaudz mazuma piegarsa,jo sloveenija bija njemami un bijaam pelnijusi speeleet par 3. vietu. Skiet pasiem jau galvaa bija vaina,domaadami mieriigi panjemt sloveenjus un ar domaam jau pusfinaala,bet taa vietaa sanjeemaam akstu dussu jau no pirmajaam minuuteem.

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:22, pirms 7 gadiem
Sodien Borusis eksaminees Mazgovu😅 Buus interisanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-09-13 11:33, pirms 7 gadiem
>Real Rebel
Nu ko par to 5. vietu ņemies. . .Pirmkārt tā jau ir visai nosacīta un par tādu nenotika spēles.
Latvija ir basketbola valsts, Kanāda, Krievija hokeja, ASV, Serbija , Lietuva basketbola, Brazīlija, Francija, Spānija futbols. . .
Vai šajās un daudzās citās sava sporta vadošās valstīs priecājas par kaut kādām 5-10 vietām? Nu, nē absurds!
Vismaz par medaļām var būt pilnīgs gandarījums! Un Latvija pēc potenciāla šogad tām bija ļoti tuvu! Tātad kaut kur pietrūka un jēdzīgāk būtu parunāt kur un kas pietrūka.
Jā spēlētājiem paldies par cīnīšanos, bet vai Bagatskis ir pelnījis paldies?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 11:36, pirms 7 gadiem
Vai vispār būs oficiāls reitings vietām ,kas nav izspēlētas ?Vai tas vairāk mūsu pašu mierināšanai par augstāku vietu ? Bez konkrētās spēles sāp trīs citas lietas - nesavaldība mača izskaņā pret Serbiju un zaudējums varēja būt ar mazāku starpību un 1 vieta grupā ar daudz vieglāku ""zaru".Bezjēdzīga sportistu naturalizācija ( darbs aizkulisās Šnepam u.c) .Zināma neticība no līdzjutēju puses ( daudzums,kas bija uz vietas) .Slovēņi bija izteikti vairāk un jau nu gan nebrauca ar autostopiem.Ja FIBA nebūtu sajājusi izspēļu kārtību uz nākošajiem čempiem ,tad sāpe būtu mazāka. Nu protams arī Pasačnieka un viņa aģenta aktivitātes. Pat skatoties plikus skaitļus atl.bumbās mēs redzam vājo vietu ,kur baigi noderētu AP darbības.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:51, pirms 7 gadiem
inter hok rakstīja: Vai vispār būs oficiāls reitings vietām ,kas nav izspēlētas ?Vai tas vairāk mūsu pašu mierināšanai par augstāku vietu ? Bez konkrētās spēles sāp trīs citas lietas - nesavaldība mača izskaņā pret Serbiju un zaudējums varēja būt ar mazāku starpību un 1 vieta grupā ar daudz vieglāku ""zaru".Bezjēdzīga sportistu naturalizācija ( darbs aizkulisās Šnepam u.c) .Zināma neticība no līdzjutēju puses ( daudzums,kas bija uz vietas) .Slovēņi bija izteikti vairāk un jau nu gan nebrauca ar autostopiem.Ja FIBA nebūtu sajājusi izspēļu kārtību uz nākošajiem čempiem ,tad sāpe būtu mazāka. Nu protams arī Pasačnieka un viņa aģenta aktivitātes. Pat skatoties plikus skaitļus atl.bumbās mēs redzam vājo vietu ,kur baigi noderētu AP darbības.
ne tikai viņa

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:56, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Real Rebel
Nu ko par to 5. vietu ņemies. . .Pirmkārt tā jau ir visai nosacīta un par tādu nenotika spēles.
Latvija ir basketbola valsts, Kanāda, Krievija hokeja, ASV, Serbija , Lietuva basketbola, Brazīlija, Francija, Spānija futbols. . .
Vai šajās un daudzās citās sava sporta vadošās valstīs priecājas par kaut kādām 5-10 vietām? Nu, nē absurds!
Vismaz par medaļām var būt pilnīgs gandarījums! Un Latvija pēc potenciāla šogad tām bija ļoti tuvu! Tātad kaut kur pietrūka un jēdzīgāk būtu parunāt kur un kas pietrūka.
Jā spēlētājiem paldies par cīnīšanos, bet vai Bagatskis ir pelnījis paldies?
protams, ka ir pelnījis, tas, ka esi uzēdies uz raudātāju tekstiem ir skaidri redzams, realitāte ir tā, ka šim izlases modeli trūkst aukstasinības (tas arī sezonā redzams), trūkst disciplīnas kā tādas un nervi pašvaki, protams, tas dēļ tiesāšanas arī....Vēlreiz pieskaroties sastāvam, tad viņš mums nav medaļu sastāvs, jo, mums starta pieciniekā ir viens stabils eirolīgas top pg (maiņas viņam nav) otrs eirolīgas spēlētājs spēlēja epizodiski, trešais vēl pat spēli nav nospēlējis, viens ACB spēlētājs un NBA spēlētājs, kurš ir pārāks, bet forsē spēli, kas mums uz soliņa? pieci čl spēlētāji (ne no spēcīgākajiem klubiem), viens 5 min nba kadrs, un vtb kadrs, kuram spēle kā pa celmiem....Mūsu sastāvs pa lielam atbilst esošajai vietai, jo kā teicu, bez aukstasinības un var teikt lecīguma trūkuma gāja smagi un to mēs skaidri redzējām, noliegt to nevar

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:01, pirms 7 gadiem
Tikko Jaunups SWH pateica, ka viennozīmīgi jutīs līdz un turēs īkšķus par Krieviju! Cik negaidīti...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:07, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Tikko Jaunups SWH pateica, ka viennozīmīgi jutīs līdz un turēs īkšķus par Krieviju! Cik negaidīti...
Tas laikam pēc VV tvīta. Dara visu, lai tvīts atbilstu realitātei. Negaidīta te nekā nav - VEF spēlē krievu līgā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:16, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Tas laikam pēc VV tvīta. Dara visu, lai tvīts atbilstu realitātei. Negaidīta te nekā nav - VEF spēlē krievu līgā
Nu un, ka spēlē? Tas nosaka, par ko fanot? Kas jūs bērni esiet?

     [+] [-]

, 2017-09-13 12:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu un, ka spēlē? Tas nosaka, par ko fanot? Kas jūs bērni esiet?
Un lūk arī misters mūžīgais aizstāvis, jaunupa kuce, jaunupa klēpjsunīts!
#TādsPida*sKāJaunups

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:18, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Tas laikam pēc VV tvīta. Dara visu, lai tvīts atbilstu realitātei. Negaidīta te nekā nav - VEF spēlē krievu līgā
Tas, ka negaidīti bij sarkasms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-09-13 12:20, pirms 7 gadiem
Bieži nepiekrītu Valteram un tracina bieži viņš, bet nu vakardienas tvīts bij IZCILS!!!! Precīzi desmitniekā!!!
#TādsPida*sKāJaunups

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:20, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Un lūk arī misters mūžīgais aizstāvis, jaunupa kuce, jaunupa klēpjsunīts!
#TādsPida*sKāJaunups
runā mazāk, negribi šeit, mierīgi var facebook, man nav problēmu atklāti komunicēt, jūsu paustais viedoklis ir reti tizls, jo tikai tāpēc, ka par krievijas izlasi pafanos? Jūs jau saprotat, ka viņiem šogad ir labs sastāvs? Man jaunups ir pie vienas vietas, bet nu cilvēks tak var mierīgi teikt, kas kur uzvarēs, man kā neitrālam skatītājam ir pilnīgi vienalga, kurš tajā spēlē uzvarēs, man galvenais labs basketbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 12:22, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: ko tur ietviitoja???
Precīzi desmitniekā!! IZCILI!!!
Valdis Valters "Tviterī" ķīvējas ar Jaunupu un...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 12:38, pirms 7 gadiem
pēc lv izstāšanās intereses par tālāko vairs nav. šī bija mūsu lielā iespēja, ko paši sačakarēja. kad vēl būs pretiniekiem - favorītiem tik vāji sastāvi/

     [+] [-]

, 2017-09-13 12:51, pirms 7 gadiem
neinteresē...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:55, pirms 7 gadiem
Kā latvietis var fanot par Krieviju? Tas tomēr ir nenormāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 13:00, pirms 7 gadiem
Piekrītu, ka Latvija neizmantoja savu lielo iespēju!
Kad atkal tāda būs? Nākošais čempis pēc 4 gadiem. Būs sīvāka konkurence. Leiši, turki, franči gribēs revanšēties. Vai mums būs ierindā Porziņģis, Timma, brāļi Bertāni, Strēlnieks, vai klāt nāks Pasečniks, Siliņš, Mejeris, Kurucs, Vecvagars vai vēl kāds? kas to zin!
Tā tāda zīlēšana. Vienmēr jācīnās konkrētā brīdī par maksimāli iespējamo!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 13:25, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka Latvija neizmantoja savu lielo iespēju!
Kad atkal tāda būs? Nākošais čempis pēc 4 gadiem. Būs sīvāka konkurence. Leiši, turki, franči gribēs revanšēties. Vai mums būs ierindā Porziņģis, Timma, brāļi Bertāni, Strēlnieks, vai klāt nāks Pasečniks, Siliņš, Mejeris, Kurucs, Vecvagars vai vēl kāds? kas to zin!
Tā tāda zīlēšana. Vienmēr jācīnās konkrētā brīdī par maksimāli iespējamo!
Kāpēc mums jādomā tikai par EČ? Es drīzāk uzsvaru liktu uz tikšanu PČ un no tā mums ir jāspēj kvalificēties uz OS. Tā kā līdz nākamajam EČ ir vēl divi ļoti nozīmīgi turnīri basketbolā, kur Latvijai ir jābūt!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 13:28, pirms 7 gadiem
zirgu galvas jau piesauca nelaimi ar to baltijas finālu, lielība naudu nemaksā, abas izlases tagad grauž baranku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 13:34, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: nuu jaa, tomer atkal Bagijs kkur nopeldeja un pagrudam, nepaveicas ar BET lielakie baranku grauzeeji ir Kolhoza luuzeri Pelavu Gjinama
tieši tā. ka ir ta ir, pamats ir ielikts lielais nākotnei

     [+] [-]

, 2017-09-13 13:37, pirms 7 gadiem
Ndeki rakstīja: Vajag jaunu treneri savādāk kaut kā nevelk līdzi līmeni.
tu laikam iedomājies sevi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 13:41, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: KP,Shmits,Brachka - visi vel ar potenciaalu progreset!!! Timma ar dabus beidzot ACB un Eiroligu, ir kur augt!!! Pasechniks ar var buut Eiroligas vai pat NBA kadrs. IR laba augsne, kamer hokejaa tie pelavi pat 1 shaibu nespej pa speli iemocit un luuzero visiem pec kartas

Kad Kolhoza pelavi tiks top8 tad lai kepkas spreegaa
Mums jau tagad ir 3,4,5 nr. ir nodrošināti vēl 8 gadus. Timma,Siliņš,Bertāns,shmits,KP,AP. Strēlnieks un Bertāns mazie, vēl kādam jāpieaug, lai būtu vēl kāds PG un ietu pretī tituliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:01, pirms 7 gadiem
Perspektīva diezgan drūma, kā no FIBA un LBL savākt normālu 2. izlasi, kas varētu tikt uz WC '18, no kurienes jau labā sastāvā varbūt uz OG. Kas it kā pagaidām piejams- Ļaksa, Kaufmanis, Stumbris, Lejasmeiers, ŠĶĒLE jr., GRAŽULIS, AUSĒJS, Čavars, Butjankovs, Jakovičs, Vecvagars, FREIMANIS, SILIŅŠ, Gromovs, BLŪMS, A.Bērziņš, J.Bērziņš, MEJERIS, Misters, Ate= apm 20, pārējie visi labie ULEBā, 2-NBA

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:02, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Strelkjis tomer nepavilka ar, kaa saspelnieks tiri organizators labs, BET tagad dominee PG bombargori, kaut vai paskat kaadas piespeles dalija NBA viduvejiba shruuders!!!

Bet ir ok, tomer TIIRS centrs ar pietruka. KP dabuja abos galos daritu visu...
Neesmu atguvies no vakardienas zaaga! Ko tu?

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:03, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Perspektīva diezgan drūma, kā no FIBA un LBL savākt normālu 2. izlasi, kas varētu tikt uz WC '18, no kurienes jau labā sastāvā varbūt uz OG. Kas it kā pagaidām piejams- Ļaksa, Kaufmanis, Stumbris, Lejasmeiers, ŠĶĒLE jr., GRAŽULIS, AUSĒJS, Čavars, Butjankovs, Jakovičs, Vecvagars, FREIMANIS, SILIŅŠ, Gromovs, BLŪMS, A.Bērziņš, J.Bērziņš, MEJERIS, Misters, Ate= apm 20, pārējie visi labie ULEBā, 2-NBA
eirokauss ari nevares piedalities?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:05, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Strelkjis tomer nepavilka ar, kaa saspelnieks tiri organizators labs, BET tagad dominee PG bombargori, kaut vai paskat kaadas piespeles dalija NBA viduvejiba shruuders!!!

Bet ir ok, tomer TIIRS centrs ar pietruka. KP dabuja abos galos daritu visu...
Nja. Gan Shmits, gan KP, gan AP paliks tikai stiprāki. Strēlnieks jau klubā mauc pa 2.nr epizodiski pa PG, tāpēc varbūt mums vajag kādu, kas vairāk ietu cauri. Bercham jau aizstaisa labo roku ciet, pa kreiso vairāk nav tas. Jācer, ka kaut kāds Zoriks ieies citā līmenī. Vismaz no maiņas, kas kontrolētu spēli.
Runājot par mazo gailēnu donchichu, kā viņš tēloja, pie citiem tiesnešiem un fiziskas spēles viņš būtu ārā no spēles, viņš getto basketa netiktu ārā no grupas, reāli viņam veicās, ka čempī neļauj spēlēt fiziski.

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:08, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: neganti grauzhu vistas fileju, kka jaatkopjas, ehh butu tas KP trulis iekritis
visu speli nekrita...brinos, ka ar tadu nekrisanu sametam tos 97 punktus....

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:08, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Perspektīva diezgan drūma, kā no FIBA un LBL savākt normālu 2. izlasi, kas varētu tikt uz WC '18, no kurienes jau labā sastāvā varbūt uz OG. Kas it kā pagaidām piejams- Ļaksa, Kaufmanis, Stumbris, Lejasmeiers, ŠĶĒLE jr., GRAŽULIS, AUSĒJS, Čavars, Butjankovs, Jakovičs, Vecvagars, FREIMANIS, SILIŅŠ, Gromovs, BLŪMS, A.Bērziņš, J.Bērziņš, MEJERIS, Misters, Ate= apm 20, pārējie visi labie ULEBā, 2-NBA
Šmits un Amerikas Šmits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:18, pirms 7 gadiem
DONCIC IR BOMBA! 18 gaods musu groza lādē 27 punktus!
Atkartosos velreiz, Doncicam jabut pirmajam pickam!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:19, pirms 7 gadiem
Pa lielam vienu lielu kļūdu Bagijs pieļāvs. Visu cieņu Janičenoka priekšā, bet uz šo cempi Bērzs vai Freimanis būtu daudz vairāk noderējis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:22, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: nu sakrita vinam, pie cieshas segsanas nekas nebutu a tiesnesi nelaava!!! 4Q tie 2 zilie truljniki
Paradiet man kads kadu melno kas var plosities ta eiroliga un eurobasketa vilkt izlasi!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:23, pirms 7 gadiem
ZagorS rakstīja: Pa lielam vienu lielu kļūdu Bagijs pieļāvs. Visu cieņu Janičenoka priekšā, bet uz šo cempi Bērzs vai Freimanis būtu daudz vairāk noderējis !
FREIMANIS! Nez kas viniem tur par kašķi? Nu nevar flopu Gromovu likt augstak par Turcijas augstakas ligas komandas lideri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:29, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viss LV pērtiķbola veiksmes-neveiksmes stāsts ir atkarīgs tikai un vienīgi no TRUĻIEM Ja tie krīt, ir uzvaras pār pelavkeponiem (Biroja valodu un terminoloģiju izmantoju ), Ja nekrīt, tad ir caurums no bubļika Janičenoks ir viens NO šī te stāsta, ja aizies truļinieku metēju paaudze, tad pērtiķbols Latvijā aizies pa skuju taku (šoreiz DR heiteru mēle )
kuru picku dod doncicam?starpcitu, balts ka piens!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:29, pirms 7 gadiem
ZagorS rakstīja: Pa lielam vienu lielu kļūdu Bagijs pieļāvs. Visu cieņu Janičenoka priekšā, bet uz šo cempi Bērzs vai Freimanis būtu daudz vairāk noderējis !
Freimanis, Bērziņš būtu pārlauzuši Dragiču, Dončiču un uzvarējuši šo 1/4 spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:30, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: eirokauss ari nevares piedalities?
laikam, jo ULEB Eurocup, cita org-ja at''sķirībā no FIBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:32, pirms 7 gadiem
Eiropa vispaar kaut kad ir bijis tik dominejoshs astonpadsmitnieks??

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:33, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Hokejaa musejiem halavnaa uzvara preti itaaliem kas klupdami krizdami met savos vartos

Basketaa mes 5 speles ar 18+ kaa tanks!!! tas ir progresivi, kamer bezkonkurences hokejaa pelavi vairak par 1 golu nav spejigi iemest!!!
hehe man visvairak galva sez tas franku izgajiens pedejas sekundes 1:1 uz musu vartiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:34, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Hokejaa musejiem halavnaa uzvara preti itaaliem kas klupdami krizdami met savos vartos

Basketaa mes 5 speles ar 18+ kaa tanks!!! tas ir progresivi, kamer bezkonkurences hokejaa pelavi vairak par 1 golu nav spejigi iemest!!!
Hokejā jāuzvar 15-20 itāļu ciemi, kuru par hokeju interesējas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:35, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pakāst man uz visām pērtiķbola pickām
kā tev ģinamas žaģi un pedeja vieta? urod.iem galīgi neite, tik žēl Ozo, būs savu vārdu nozākājis trenejot tās pabiras

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:35, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Eiropa vispaar kaut kad ir bijis tik dominejoshs astonpadsmitnieks??
KP!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:35, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: kā tev ģinamas žaģi un pedeja vieta? urod.iem galīgi neite, tik žēl Ozo, būs savu vārdu nozākājis trenejot tās pabiras
vins jau pasmerejas ejot politika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:36, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Šmits un Amerikas Šmits.
R.Šmitu drošvien pārpirks kataloņi vai baski, kas abi jau ir ULEBā, pat ŽANI nevarēsim atļauties no Lietkabeļa, kur pārb. laika līgums Kaufmanim

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:37, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: KP!
KP 18 gados nespeleja ne eiroliga, ne pieauguso izlase!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:38, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: KP 18 gados nespeleja ne eiroliga, ne pieauguso izlase!
https://www.youtube.com/watch?v=niY...

Tas viņam neliedza sist Eirolīgas klubus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:42, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=niY...

Tas viņam neliedza sist Eirolīgas klubus!
Porzingim 18 gados ACB liga bija videji 2.6 punkti....Un protams jarekinas ar to, ka Sevila ne tuvu nav Real Madrid.

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:43, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Bet KP tomer redzejam ka ir spejigs vilkt vezumu!!! cerams NYK to ari saprot, Brachkas sniegums ari labs, tas priecee

PAt zhanis, pirms 2 gadiem vispar bija tagad reaali tas pats kas grazhulis vai meijeris izlasee, paskat, gads legja gaitas Griekijaa un kaads progress. Domaju leishos bus tas pats un bus vel lielaks speeks

Shmits vispar, shis izlases labakais kaplis aizsardziba, sedza praktiski visas speles lielos un garakos centrus, tas danks vispar bomba
ja vel metiens butu Smitam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:44, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Bet NBA saskatija kas ir kas, vinsh pedeja sezona ar nekas ipash pat uz Eiropas fona nebija. Redz a NBA no pirmas speles startings un plosijas.
Nu vot! Te ari tas stasts par Doncicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:46, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Neesmu atguvies no vakardienas zaaga! Ko tu?
Es šodien pērku jaunu televizoru. Iepriekšējo vakar izmetu pa logu

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:47, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: nevar zinaat, varbut gaileens NBA pazudis un nekas nebus pret atletiskajiem melliem!!! nevar zinat....
katra zina stipri mazaks risks neka NYK nemot KP.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:48, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Porzingim 18 gados ACB liga bija videji 2.6 punkti....Un protams jarekinas ar to, ka Sevila ne tuvu nav Real Madrid.
ACB.COM

Kur redzi 2,6p?
32 spēles un 215p? Tas ir vidēji 2,6p?

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:49, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: KP ir auguma prieksrocibas!!!
Un Doncicam nav?
Vins ir 2.01 PG!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:51, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: ACB.COM

Kur redzi 2,6p?
32 spēles un 215p? Tas ir vidēji 2,6p?
Tur nav video sezonas raditaju punktos, tikai kopuma!
tE VISS SKAISTI SALIKTS- https://www.basketball-reference.co...

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:51, pirms 7 gadiem
Dončičs pret NBA jau ir spēlējis un galīgi nekrita no spēles ārā!
Būs labs arī NBA!
https://www.youtube.com/watch?v=9sP...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:52, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: pec skata neliekas atletiskakais un atrakais, katra gadijumaa Dragic ir rakete uz vina fona
Dragics 10 cm isaks un 13 kg vieglaks!
Ar muguru spelejot pret mazajiem Doncics var but LABS.

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:53, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Tur nav video sezonas raditaju punktos, tikai kopuma!
tE VISS SKAISTI SALIKTS- https://www.basketball-reference.com/euro/players/kristaps-porzingis-1.html
Tas ir 17 gados!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:53, pirms 7 gadiem
ZInājāt, ka Kalnītis ir maksātnespējīga persona ar 260 eiroienākumu mēnesi?

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:53, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Dončičs pret NBA jau ir spēlējis un galīgi nekrita no spēles ārā!
Būs labs arī NBA!
https://www.youtube.com/watch?v=9sPxV4YGNa0
VOT! JĀ!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ZInājāt, ka Kalnītis ir maksātnespējīga persona ar 260 eiroienākumu mēnesi?
iZLASIJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:55, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:55, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: iZLASIJU!
miljonāri klienti, naturāli valsti čakarē un spēlētāju prātus

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:56, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tas ir 17 gados!
doncicam 7 punkti un 4,5 piespeles!!!! Spēlējot Madridē!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:58, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: Njaa, VIDs kaa parasti ir spejigi atnemt tikai jau taa nabagiem pedejas kapeikas no minimalkas uttt... tiem kas peld limakos redz bomzhi un maksatnespejigi. Varetu kaa agrak tam parexa pacanam urlikam aiznest BezTABU roltonus uz villu
"Labākais" bija, ka neapliekamo minimumu nogrieza uz 0

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:59, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tas ir 17 gados!
KP meta 6.7 punktus, bet es saku Doncicam 4.5 piespeles!!!!Un tā ir Madride!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 15:02, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: KP meta 6.7 punktus, bet es saku Doncicam 4.5 piespeles!!!!Un tā ir Madride!
Iespējams būs labāks par Dragiču un metīs virs 20p spēlē+ 5 piespēles NBA, bet vēl kāds laiks jāgaida!
Tie Bogdanoviči, Sariči, Hezonjas tomēr nav tas kalibrs, kas ir Dragičs, Dončičs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 15:04, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: eu stalkeri, ar kaadu tachku parvietojas tas kalnitis un kur dziivo??? ja nav etalons un socenee ar 50% atlaidi, tad toch janem ciet

gan jau mersis pa 50 pachkaam un privatene kkur jurmalaa
Gadījumā nepienākas trūcīgā statuss? Minimālā alga un vēl to pašu atņem?

     [+] [-]

, 2017-09-13 15:05, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: neaiztiec manu Bogdaaniju

par parejo piekritu
Bogdānijs labs, bet Bruklinu ievest playoffs nevarētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 15:06, pirms 7 gadiem
HMB-BASKETS PAARI VISAM!!! #Baltaa cilveka nakotne rakstīja: eu stalkeri, ar kaadu tachku parvietojas tas kalnitis un kur dziivo??? ja nav etalons un socenee ar 50% atlaidi, tad toch janem ciet

gan jau mersis pa 50 pachkaam un privatene kkur jurmalaa
celojumos biezak ka majas,camp noua puikam ari patik apmeklet,eed tikai restoranos,soskina sakopta kaut ka taaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 15:29, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Gateršniks
baigais prieks par sasniegto? Mazohista domāšana kā var priecāties par zaudējumu, ja reāli varēja cīnīties par uzvaru un medaļām!
Principā esam tajā paša lūzeru bariņā, kur Lietuva, Francija, Turcija, Horvātija. . .nu pussolīti priekšā. Vai tas baigais gandarījums, ka kādam gājis vēl sūdīgāk??
Ja būtu cīnījušies par medaļām un beigās dabūjuši 4.vietu, vai tu justos labāk? Ir izcīnīta 5. vai 6.vieta Eiropā, kas izlasei nebija izdevies sazin cik gadus. Zini- pieprasīt par katru cenu medaļas tagad un uzreiz, tas ir Krievijas un citu autoritāru valstu stilā, kas tādēļ gatavas uz visu- naturalizēt spēlētājus, dopingot, uzpirkt tiesnešus utt. Mūsējie ar skaistu un godīgu spēli ir sasnieguši ļoti labu rezultātu, un par to ir jāpriecājas. Un nākotnē gaidāmas vēl lielākas uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 15:44, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Ja būtu cīnījušies par medaļām un beigās dabūjuši 4.vietu, vai tu justos labāk? Ir izcīnīta 5. vai 6.vieta Eiropā, kas izlasei nebija izdevies sazin cik gadus. Zini- pieprasīt par katru cenu medaļas tagad un uzreiz, tas ir Krievijas un citu autoritāru valstu stilā, kas tādēļ gatavas uz visu- naturalizēt spēlētājus, dopingot, uzpirkt tiesnešus utt. Mūsējie ar skaistu un godīgu spēli ir sasnieguši ļoti labu rezultātu, un par to ir jāpriecājas. Un nākotnē gaidāmas vēl lielākas uzvaras.
JĀ! Es justos labāk, jo pirmoreizi butu parvarets ceturdalfinals!

     [+] [-]

, 2017-09-13 16:08, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: KP meta 6.7 punktus, bet es saku Doncicam 4.5 piespeles!!!!Un tā ir Madride!
Rubio OS spēlēja finālā 17 gados, ko tas dod. NBA ir pavisam cita kārtība, Donchich visu laiku tēlo, provocē, to NBA skatās, pēc tam viņu necienīs ne tiesneši ne spēlētāji, spēlēs fiziski pret viņu, NBA vairs nebūs, ka 2.nr nav fizisks, NBA jau 2.nr. ir Iguodala, Tomsons. Vairs viņam nebūs priekšrocības, ne auguma, ne ātruma, fiziskajā, protams, to viņš var pielikt, bet NBA viņam defa klāsies plāni. Piemēram pie citas tiesāšanas Timma un KP varētu kapāt brīvi defa un tad tīnis paliktu zem 10 pt. Novickis spēlēja Vācijas otrajā līgā un redz kāds palika, tā pat Grieķu frīks.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 16:24, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Perspektīva diezgan drūma, kā no FIBA un LBL savākt normālu 2. izlasi, kas varētu tikt uz WC '18, no kurienes jau labā sastāvā varbūt uz OG. Kas it kā pagaidām piejams- Ļaksa, Kaufmanis, Stumbris, Lejasmeiers, ŠĶĒLE jr., GRAŽULIS, AUSĒJS, Čavars, Butjankovs, Jakovičs, Vecvagars, FREIMANIS, SILIŅŠ, Gromovs, BLŪMS, A.Bērziņš, J.Bērziņš, MEJERIS, Misters, Ate= apm 20, pārējie visi labie ULEBā, 2-NBA
vēl jau Dāvis Rozītis var noderēt ar saviem 215cm pret masīviem spēlētājiem un 2015 gada pārbaudes spēlēs ārā nekrita.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 17:10, pirms 7 gadiem
Atceros to gadu kad Bagatskis tikai sāka trenēt Latvijas izlasi, viss supersastāvs tika nobanots no spēlēšanas izlasē, nebija ne Andra Biedriņa, ne Kaspara Bērziņa, ne Kambalas, ne Kristapa Valtera. Tur Bagatskis izlasi savāca no tiem džekiem kuri nekad nebūtu spēlējuši izlasē, atceraties kā Freimanis debitēja, un to gadu izlase nospēlēja labāk nekā ''tagad nekad'' superstāri. Lai kādi tur pārmetumi nebūtu Bagatskim bet viņa vadībā izlase ir progresējusi. Uz PK sastāvs būs pavājināts, bet tāds būs daudzām citām izlasēm arī, es ticu ka Bagatskis spēs atrast pareizos spēlētājus un izlase var arī kvalificēties, kāpēc gan lai rezervisti būtu mazāk motivēti. Būs ļoti interesanti pavērot mūsu basketbola rezerves un salīdzināt tās ar citām valstīm.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 17:14, pirms 7 gadiem
Un vēl jāņem vērā ka tas PK kvalifikācijas turnīrs ir lieliska vietu kur reklamēt sevi citiem skautiem, tomēr tikai daži treniņi un uzreiz kvalifikācija tākā spēlētāji nebūs diezko noguruši. Ir ir iespējas, Bagatskis ir arī iepriekš parādijis ka spēj spēlēt bez KP un Dāvja.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 17:32, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ko te vēl murgot par 5. vai citu vietu, visi kas zaudēja ir lūzeri un liekam uz vienas strīpas 5.-8. vieta. Un stulbi ir priecāties, ka it kā esam augstāk par Lietuvu, Franciju, Horvātiju. Turpat tajā neveiksmnieku pulciņā esam, kuri brauc mājās un necīnās par medaļām!
Visi, kas neieguva zeltu, ir lūzeri.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 19:02, pirms 7 gadiem
Krievijai būs zaudējums , Grieķi pārņem vadību

     [+] [-]

, 2017-09-13 19:16, pirms 7 gadiem
Skatos Krievijas un Grieķijas spēli - neviena komanda nestāv klāt ne Latvijai, ne Slovēnijai, ne Spānijai. Žēl ka mēs tik ātri trāpījamies Slovēnijai. Varētu trešo vietu dabūt

     [+] [-]

, 2017-09-13 19:17, pirms 7 gadiem
Iedodiet ludzu linku kur skatīties šo spēli, paldies

     [+] [-]

, 2017-09-13 19:17, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Un vēl jāņem vērā ka tas PK kvalifikācijas turnīrs ir lieliska vietu kur reklamēt sevi citiem skautiem, tomēr tikai daži treniņi un uzreiz kvalifikācija tākā spēlētāji nebūs diezko noguruši. Ir ir iespējas, Bagatskis ir arī iepriekš parādijis ka spēj spēlēt bez KP un Dāvja.
Mum's otrajā kārtā būs pret Spāniju un Slovēniju jāspēlē par pirmo vietu. Izskatās ļoti grūti bez līderiem

     [+] [-]

, 2017-09-13 19:51, pirms 7 gadiem
Mirret rakstīja: Mum's otrajā kārtā būs pret Spāniju un Slovēniju jāspēlē par pirmo vietu. Izskatās ļoti grūti bez līderiem
Kas ir slovēņi bez viņu līderiem? Viņu līderi ir mazie spēlētāji kuru nebūs, bet garajā ir švakāk kā mums. Par Spāniju, tur cits stāsts, tur nav variantu, lai gan kas zin...

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 20:17, pirms 7 gadiem
NU WTF MĒS KRIEVUS VINNĒJĀMAR + 15 IZNĪCINOT VIŅUS , BET ŠIE TIKS PUSFINĀLA , KAUTKĀDS PIZĢETS

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 20:19, pirms 7 gadiem
Tas ir PZD kā tiesā. Metra attālumā šveds tīri tēlo, bet piezīme Kalatis! Kad tehniskās par tēlošanu dos?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 20:22, pirms 7 gadiem
Par Krieviju!

     [+] [-]

, 2017-09-13 20:29, pirms 7 gadiem
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! Mūsējiem +4

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 20:34, pirms 7 gadiem
Daudzu noliktie krievi būs pusfinālā, kamēr mūsējie jau mājās.

     [+] [-]

, 2017-09-13 20:43, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Daudzu noliktie krievi būs pusfinālā, kamēr mūsējie jau mājās.
Jā taču spēku samēriem tas neatbilst! Abas komandas gan krievi gan grieķi izskatījās stipri nožēlojami.

     [+] [-]

, 2017-09-13 21:22, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Jā taču spēku samēriem tas neatbilst! Abas komandas gan krievi gan grieķi izskatījās stipri nožēlojami.
Nja, bet fakts neapgāžams - krievi pusfinālā.
Daudzi jau teica, ka krieviem sastāvs sudigs un, ka viņi būs bezmaz autsaideri.