Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Blūmam VTB sezonas rekords tālmetienos, VEF uzvar Tallinā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Blūmam VTB sezonas rekords tālmetienos, VEF uzvar Tallinā
Jānis Blūms: 31 punkts, astoņi tālmetieni un uzvara Tallinā
Foto: Vladislavs Proškins, f64

Jānis Blūms svētdien, 26. martā, laboja VTB Vienotās līgas sezonas rekordu tālmetienos, palīdzot VEF basketbolistiem (10-9, #6) izbraukumā uzvarēt Tallinas "Kalev/Cramo" (5-16, #11) ar 82:74.

Starta piecinieki

Kalev: Soks, Ļutičs, Simonss, Tolefsens, Gledness
VEF: Gadijs, Ričards, Labucks, Mejeris, Meiers

Spēles pirmā trešdaļa rīdziniekiem nebija pārāk sekmīga. Pretinieku neatbloķēšana zem sava groza, vairākas kļūdas un pieticīga metienu precizitāte ļāva “Kalev/Cramo” pārņemt iniciatīvu. Eriks Kēdus otrās ceturtdaļas sākumā īsā laikā guva astoņus punktus, savukārt tallinieši izvirzījās vadībā – 16:22 un 19:25.

Cīņas ritējumu mainīja Jānis Blūms. VEF kapteinis pirmajā puslaikā iemeta 7 no 9 tālmetieniem, pirmā puslaika galotnē raidot grozā vienu trīspunktnieku pēc otra. Aizsargam piebalsoja Gints Antrops, perimetrā pievienojot vēl divus precīzus mēģinājumumus. Summā rīdzinieki iemeta 9 no 16 tālmetieniem un pārņēma vadību – 39:35.

Trešajā ceturtdaļā iniciatīvu tālmetienos pārņēma pretinieki. Ņemot vērā, ka “Kalev/Cramo” turpināja labāk cīnīties arī groza apakšā, tallinieši atspēlējās un izvirzījās priekšā. Nekur tālu viņi netika, jo Blūmam perimetrā talkā nāca Abdula Gadijs un Alekss Gordons. Pēc 30 nospēlētām minūtēm neizšķirts – 59:59.

Izšķirošajās desmit minūtēs Blūms laboja divus rekordus. Pirmkārt, aizsargs sameta 31 punktu (iepriekšējais rekords – 27 punkti – tika sasniegts 2017. gada 29. janvārī). Otrkārt, spēlētājs laboja VTB līgas sezonas rekordu tālmetienos, pabeidzot spēli ar astoņiem trīspunktniekiem. Līgas rekords – 12 tālmetieni – no 2016. gada 14. februāra pieder Himku snaiperim Jegoram Vjaļcevam.

Vēlreiz perimetrā izšāva Gadijs un Gordons. Pirmais nepilnu minūti pirms pamatlaika beigām uzmeta bumbu Marekam Mejerim, kurš to ietrieca grozā no augšas – 78:74. Izskaņā brīvmetienus nekļūdīgi izpildīja Ričards un Blūms – 82:74.

VTB līga, 26. marts, Saku Suurhall

Kalev/Cramo – VEF Rīga 74:82 (17:16, 18:23, 24:20, 15:23)
Kalev: Tolefsens 15 (3p 4/7), Kēdus 15 (3p 4/7), Ļutičs 12, Simonss 12 (7ab), Soks 10, Gledness 4, Eihfuss 2, Mirkovičs 2, Dorbeks 1; Tass, Hallers.
VEF: Blūms 31 (2p 1/1, 3p 8/15, 1p 5/6), Gordons 11 (3p 3/4), Gadijs 10 (3p 2/3; 4rp), Meiers 6, Antrops 6 (3p 2/5), Mejeris 4 (5ab, 4rp), Labucks 2 (7ab), Gromovs 2, Helmanis; Hāzners.
Tiesneši: Tomašs Travickis (Polija), Sergejs Mihailovs (Krievija), Sergejs Krugs (Krievija).
Komisārs: Kšištofs Koraļevskis (Polija).

Kopvērtējums 26. martā

#KomandaU-Z%
1CSKA18-290.0
2Zenit18-385.7
3Himki16-384.2
4Lokomotiv13-572.2
5UNICS12-860.0
6VEF10-952.6
7Enisey10-1050.0
8Astana9-1145.0
----
9Avtodor6-1233.3
10Nizhny Novgorod7-1433.3
11Kalev/Cramo5-1623.8
12Cmoki4-1620.0
13Parma0-190.0

VEF situācija otrajā aplī: pret “Himki” (1-1, -11), pret “Zenit” (0-2, -23), pret “Nizhny Novgorod” (1-1, +2), pret “Cmoki” (2-0, +6), pret CSKA (0-2, -47), pret “Astana” (1-1, +9), pret “Kalev/Cramo” (2-0, +20), pret “Parma” (1-0, +7), pret UNICS (0-1, -5), pret “Enisey” (1-0, +3), pret “Lokomotiv” (0-1, -43), pret “Avtodor” (1-0, +11).

  +2 [+] [-]

, 2017-03-26 18:50, pirms 7 gadiem
Laba spēle un svarīga uzvara, neskatoties uz slikto Meiera spēli, bet nu Blūms uguņoja šodien Taču visvairāk patika, ka atvērās arī citi spēlētāji, kad to vajadzēja - Gordons, Gedijs utt.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 18:52, pirms 7 gadiem
VEF malači
Bet ja VTB grib celt kopējo līmeni, tad tādas komandas kā Kalev līgai nav vajadzīgas. Baltijas līgā 2 spēļu summā pazaudēja leišu viduvējībai. Ārzemju komanda, kas velk līgas līmeni uz leju ir lieka

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 18:54, pirms 7 gadiem
Spēle kā pa viļņiem, bet uzvara paliek uzvara un PO ir var teit sasniegti! Apsveicu!!! Ceru, ka heiteri izklīdīs pa krūmiem..

     [+] [-]

, 2017-03-26 18:55, pirms 7 gadiem
Gruuti uzrakstiit cik paareejie no ko komandas sameta?

  +3 [+] [-]

, 2017-03-26 18:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: VEF malači
Bet ja VTB grib celt kopējo līmeni, tad tādas komandas kā Kalev līgai nav vajadzīgas. Baltijas līgā 2 spēļu summā pazaudēja leišu viduvējībai. Ārzemju komanda, kas velk līgas līmeni uz leju ir lieka
Katrā turnīrā utt. tādas komandas ir, dažā vēl vājākas, drīzāk teiktu, ka viņiem trūkst izteikta vidēja līmeņa komandu

  +4 [+] [-]

, 2017-03-26 19:00, pirms 7 gadiem
8 troikas, Jesus Christ !

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:04, pirms 7 gadiem
Tālmetienu krusa, krītošo trejaču lietus! Blūms kāri notiesā Kaleviopoega šokolādes namiņu!

Bet nopietni, neatceros tādu tālmetienu lietu VEF izpildijumā!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Katrā turnīrā utt. tādas komandas ir, dažā vēl vājākas, drīzāk teiktu, ka viņiem trūkst izteikta vidēja līmeņa komandu
Pārāk liela ir atšķirība ir starp Krievijas top komandām un Kalevu ar Cmokiem
Ja vēl VEF kaut cik saglabā līmeni (domājams, ka šī brīža BBL VEF tomēr vinnētu), tad Kalev ir pārāk vāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:05, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pārāk liela ir atšķirība ir starp Krievijas top komandām un Kalevu ar Cmokiem
Ja vēl VEF kaut cik saglabā līmeni (domājams, ka šī brīža BBL VEF tomēr vinnētu), tad Kalev ir pārāk vāja
Tie leišu klubi jau bija VTB vidusslānis + Nymburk, bet šiem ar naudu pašvakāk kļuva, viņu neesamība uztaisīja to plaisu, bet tā kā VTB klubi valda, tad gan jau nākamsezon kāds klāt būs...Nevar teikt, ka tie zemākie klubi iegriezt nevar, tas pats Unics zāģēja cmoki utt.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-26 19:06, pirms 7 gadiem
Iespaidīgi, Blūma meistarklase. Kas mani ļoti iepriecināja, ka beidzot sevi apliecina Gordons. Vairāki svarīgi tālmetienu sarežģītos brīžos, kad Kalevs varēja lauzt spēli sev par labu!

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:08, pirms 7 gadiem
Šitā metot Blūmam vieta izlasē, kā kapteinim garantēta.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:09, pirms 7 gadiem
Ne jau velti VTB vadība grib izvirzīt minimālās prasības budžeta lielumam
VEF varētu būt pēdējā robeža, kas vēl atbilstu kaut cik sakarīgam līmenim
ACB lejasgals ir spraunāks par Kalev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie leišu klubi jau bija VTB vidusslānis + Nymburk, bet šiem ar naudu pašvakāk kļuva, viņu neesamība uztaisīja to plaisu, bet tā kā VTB klubi valda, tad gan jau nākamsezon kāds klāt būs...Nevar teikt, ka tie zemākie klubi iegriezt nevar, tas pats Unics zāģēja cmoki utt.
Tie jau bija leišu augšgala klubi, kas spēlēja VTB, bet Kalev zaudēja tīrai viduvējībai
CEZ tiešam bija līgai piemērots klubs
Dažus negaidītus rezultātus drīzāk skaidrotu ar lielu nenoskaņošanos. Cmoki pat Fiba kausā nespēja tikt izsl. spēlēs. Tādas komandas tikai grauj līgas līmeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2017-03-26 19:15, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Tad jau VEFS tur ari ir lieks, ka neka pakasa Ogrei un Baronam!
VTB līgā VEF ir sestajā vietā, tā kā pamats spēlēt ir
Labākais no ārzemju klubiem un tūlīt aiz Krievijas lielā top 5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:18, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Jaaa, bet doma taja komenta bija tada, ka nevajag norakstit komandu pec dazam neveiksmigam spelem!
Kalev un Cmoki neveiksmīgi spēlē gan VTB, gan citās līgās, kurās piedalās. Tas jau ir rādītājs, ka šo komandu vietā vajadzētu citas ar lielākiem budžetiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:22, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: VEF malači
Bet ja VTB grib celt kopējo līmeni, tad tādas komandas kā Kalev līgai nav vajadzīgas. Baltijas līgā 2 spēļu summā pazaudēja leišu viduvējībai. Ārzemju komanda, kas velk līgas līmeni uz leju ir lieka
Labi, ka vispār ir komandas, kas tur grib spēlēt. Šajā sezonā ar dalībnieku sastāvu īpaši bēdīgi.

Bet nu prieks par VEF uzvaru šodien un pietuvošanos play-off. Kāda bija šodienas spēle - vai bez 3p mētāšanas citos elementos VEF izskatījās līmenī?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:23, pirms 7 gadiem
Par skaistu zilu vakaru Tallinā!

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:29, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ai nu brois ti VEFS pagajussezon bija turpat, bet vai tad ir kads kas gribetu un varetu tur spelet vinu vieta?
Ja nevar savākt kaut cik konkurētspējīgas komandas, labāk mazāk komandu un kvalitatīvāks basketbols. Nevajag iziet uz skaitu!

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:30, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: VEF malači
Bet ja VTB grib celt kopējo līmeni, tad tādas komandas kā Kalev līgai nav vajadzīgas. Baltijas līgā 2 spēļu summā pazaudēja leišu viduvējībai. Ārzemju komanda, kas velk līgas līmeni uz leju ir lieka
Vafeles jau tāda paša līmeņa kā Kalev, tad jau vafelēm arī nav ko darīt VTB.

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:30, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Labi, ka vispār ir komandas, kas tur grib spēlēt. Šajā sezonā ar dalībnieku sastāvu īpaši bēdīgi.

Bet nu prieks par VEF uzvaru šodien un pietuvošanos play-off. Kāda bija šodienas spēle - vai bez 3p mētāšanas citos elementos VEF izskatījās līmenī?
Tad lai mazāk komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:31, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Vafeles jau tāda paša līmeņa kā Kalev, tad jau vafelēm arī nav ko darīt VTB.
VEF ir spēcīgāks. To parāda gan šī spēle, gan sezona kopumā. Atšķirība nav liela, bet ir

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:32, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Kas maksa tas pasuta muziku!
Medvescaku tak izmeta no KHL

  +2 [+] [-]

, 2017-03-26 19:36, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Tad lai mazāk komandu!
Vai Tu maz konceptuāli saproti, kāpēc pastāv VTB, kas par to maksā un kāpēc līga ir ieinteresēta pēc iespējas pašākā, vēlams ārzemju, komandu dalībā, neatkarīgi no to līmeņa?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:37, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Medvescaku tak izmeta no KHL
aizvietoja ar "ķīniešiem"

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:37, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Vai Tu maz konceptuāli saproti, kāpēc pastāv VTB, kas par to maksā un kāpēc līga ir ieinteresēta pēc iespējas pašākā, vēlams ārzemju, komandu dalībā, neatkarīgi no to līmeņa?
Ārpus politiskajiem jābūt arī sportiskajiem kritērijiem

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:39, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: aizvietoja ar "ķīniešiem"
Ķīniešiem vismaz ir nauda un pussezonā netiek izpārdoti visi līderi
Ķīnieši (leģionāri) tur vismaz kaut kādu līmeni

  +3 [+] [-]

, 2017-03-26 19:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ārpus politiskajiem jābūt arī sportiskajiem kritērijiem
Tu domā tur kādu interesē sportiskā puse? No tāda vidokļa tāpat ir jau sen skaidrs, kuras komandas spēlēs pusfinālos un šim nolūkam pietiktu ar KF čempionātu.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-26 19:40, pirms 7 gadiem
VTB ir divu līmeņu līga, 5 komandas, kas par kaut ko cīnās + 8 bomāri masu skatiem tā teikt. Ja k­āda no piecinieka zaudē kādu spēli astotnieka komandai - tā jau ir baigā sensācija. Tā nevajadzētu būt. Normāli ir ja jebkura komanda var vinnēt jebkuru. Kā piem. Eirolīga šogad

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:44, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ja nevar savākt kaut cik konkurētspējīgas komandas, labāk mazāk komandu un kvalitatīvāks basketbols. Nevajag iziet uz skaitu!
Ja būs mazāk komandu, tad VEF kritīs ārā no kopējā ansambļa un būs pašās beigās. Spēcīgie klubi nejūt atšķirību starp VEF, Kalevu, Čmokiem, Parmu - priekš viņiem visi ir vienādi vāji. Ja būs maz tādu komandu, tad tie pāris klubi, kas būs švakāki, vēl vairāk kritīs acīs.

Piekrītu, ka šobrīd VEF ir pārāks par Kalevu. Pēc Veidemana un leģionāra aiziešanas Kalev sakarā gandrīz vai gribas lietot apzīmējumu "miskastnieki". Tāds iespaids palika pēc viņu mača Rīgā pret Baronu (OK, tur igauņi zaudējums bija ieplānots, bet nu tāpat izskatījās pārāk briesmīgi).

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:47, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Tu domā tur kādu interesē sportiskā puse? No tāda vidokļa tāpat ir jau sen skaidrs, kuras komandas spēlēs pusfinālos un šim nolūkam pietiktu ar KF čempionātu.
Loko uzvara pār CSKA bija pārsteigums
Un līmeņi KHL tomēr ir tuvāki nekā VTB
Kunlun ir tuvāk Magņitkai nekā Kalev CSKA

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:48, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: VTB ir divu līmeņu līga, 5 komandas, kas par kaut ko cīnās + 8 bomāri masu skatiem tā teikt. Ja k­āda no piecinieka zaudē kādu spēli astotnieka komandai - tā jau ir baigā sensācija. Tā nevajadzētu būt. Normāli ir ja jebkura komanda var vinnēt jebkuru. Kā piem. Eirolīga šogad
Kā, tavuprāt, kaut ko tādu varētu panākt VTB līgā, zinot, ka tur spēlē vairākas Eirolīgas līmeņa komandas? Atļaut piedalīties tikai līdzvērtīgām komandām (kur tādas ņemt?) vai arī aizliegt piedalīties CSKA un vēl dažām stiprajām?

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:49, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja būs mazāk komandu, tad VEF kritīs ārā no kopējā ansambļa un būs pašās beigās. Spēcīgie klubi nejūt atšķirību starp VEF, Kalevu, Čmokiem, Parmu - priekš viņiem visi ir vienādi vāji. Ja būs maz tādu komandu, tad tie pāris klubi, kas būs švakāki, vēl vairāk kritīs acīs.

Piekrītu, ka šobrīd VEF ir pārāks par Kalevu. Pēc Veidemana un leģionāra aiziešanas Kalev sakarā gandrīz vai gribas lietot apzīmējumu "miskastnieki". Tāds iespaids palika pēc viņu mača Rīgā pret Baronu (OK, tur igauņi zaudējums bija ieplānots, bet nu tāpat izskatījās pārāk briesmīgi).
Arī VEF ir jāaug spēkā. VEF pagaidām nesasniedz minimālā budžeta lielumu, kā tas būtu pēc VTB vadības iecerēm

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 19:51, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kā, tavuprāt, kaut ko tādu varētu panākt VTB līgā, zinot, ka tur spēlē vairākas Eirolīgas līmeņa komandas? Atļaut piedalīties tikai līdzvērtīgām komandām (kur tādas ņemt?) vai arī aizliegt piedalīties CSKA un vēl dažām stiprajām?
Pārējām jāaug budžetā
VEF budžets būtu jāuzaudzē vismaz līdz 3 miljoniem

  +2 [+] [-]

, 2017-03-26 19:55, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Loko uzvara pār CSKA bija pārsteigums
Un līmeņi KHL tomēr ir tuvāki nekā VTB
Kunlun ir tuvāk Magņitkai nekā Kalev CSKA
KHL komandām, kas tajā piedalās, ir vienīgais turnīrs, bet visi VTB klubi, izņemot Parma, spēlē arī citos turnīros un līdz brīdim, kamēr vēl ir izredzes Eiropas turnīros, VTB līga tām (manuprāt) ir otrajā plānā. Savukārt VEF un Kalev un droši vien arī Čmokiem (arī Nymburk un Bizoņiem, kad vēl spēlēja VTB), prioritāte ir nacionālais čempionāts. Tas nosaka turnīra sportisko fonu. Bet ar visu to, jāpiekrīt, ka nopietnā mačā ar 100% atdevi (VTB tādu ir retums) Dinamo drīzāk vinnētu CSKA nekā VEF apspēlētu to pašu CSKA.

     [+] [-]

, 2017-03-26 19:59, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pārējām jāaug budžetā
VEF budžets būtu jāuzaudzē vismaz līdz 3 miljoniem
Bet vai ar tādu budžetu būtu jēga turpināt spēlēt turnīrā, kurā regulārās sezonas spēlēm gandrīz vispār nav nekādas sportiskās jēgas un intrigas? Izņemot tos dažus mačus, kuros komandas cīnās par play-off pēdējām ceļazīmēm. Man kā līdzjutējam nav nekādas intereses vērot mačus, kuri abām komandām neko nenozīmē, turklāt stiprie spēlē ar pusspēku.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 20:05, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet vai ar tādu budžetu būtu jēga turpināt spēlēt turnīrā, kurā regulārās sezonas spēlēm gandrīz vispār nav nekādas sportiskās jēgas un intrigas? Izņemot tos dažus mačus, kuros komandas cīnās par play-off pēdējām ceļazīmēm. Man kā līdzjutējam nav nekādas intereses vērot mačus, kuri abām komandām neko nenozīmē, turklāt stiprie spēlē ar pusspēku.
Ja budžets būtu 3 miljoni, VEF varētu reālāk pretendēt uz uzvaru spēlēs pret top klubiem. Un augstāka vieta reg. čempionātā dotu nomināli vājāku pretinieku izsl. spēlēs
Ja komandai būtu lielākas rotācijas iespējas, varētu piedalīties arī kādos Eiropas turnīros

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 20:07, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kā, tavuprāt, kaut ko tādu varētu panākt VTB līgā, zinot, ka tur spēlē vairākas Eirolīgas līmeņa komandas? Atļaut piedalīties tikai līdzvērtīgām komandām (kur tādas ņemt?) vai arī aizliegt piedalīties CSKA un vēl dažām stiprajām?
Neko. Nevienam tā līga nav interesanta. Krieviem lai ir Krievijas čempionāts, var būt pasludināts par atklāto (kā KHL) un viss. Es neredzu jēgu Vefam un Kalevam tajā piedalīties. Nu ja neņem vērā koruptīvus darījumus, protams

     [+] [-]

, 2017-03-26 20:15, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: Neko. Nevienam tā līga nav interesanta. Krieviem lai ir Krievijas čempionāts, var būt pasludināts par atklāto (kā KHL) un viss. Es neredzu jēgu Vefam un Kalevam tajā piedalīties. Nu ja neņem vērā koruptīvus darījumus, protams
VEF ir iespēja spēlēt ar labiem vidusmēra klubiem, par ko vēl saņem naudu
Cita lieta, ka nepārvērtētu spēļu ar CSKA nozīmi, jo VEF nav sasniedzis tādu līmeni, lai šādas spēles reāli būtu izaugsmes iespējas spēlētājiem. Pārāk atškirīgs komandu spēks, kur CSKA var atļauties spēlēt uz 40%

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 20:29, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: VEF ir iespēja spēlēt ar labiem vidusmēra klubiem, par ko vēl saņem naudu
Cita lieta, ka nepārvērtētu spēļu ar CSKA nozīmi, jo VEF nav sasniedzis tādu līmeni, lai šādas spēles reāli būtu izaugsmes iespējas spēlētājiem. Pārāk atškirīgs komandu spēks, kur CSKA var atļauties spēlēt uz 40%
labāk būtu eirokausos spēlējuši un 4 apļus LBL

     [+] [-]

, 2017-03-26 20:52, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: labāk būtu eirokausos spēlējuši un 4 apļus LBL
Piemetīsi budžetam to ļimaku, lai viņi varētu eirokausos spēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 20:59, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet vai ar tādu budžetu būtu jēga turpināt spēlēt turnīrā, kurā regulārās sezonas spēlēm gandrīz vispār nav nekādas sportiskās jēgas un intrigas? Izņemot tos dažus mačus, kuros komandas cīnās par play-off pēdējām ceļazīmēm. Man kā līdzjutējam nav nekādas intereses vērot mačus, kuri abām komandām neko nenozīmē, turklāt stiprie spēlē ar pusspēku.
Mazliet tagad esi nenovērtejis tos 3 miljonu, jo pie tāda budžeta VEF var reāli sisties pa augšgalu, aiz eirolīgas klubiem, kas savukārt nozīmētu ceļazīmi uz eirolīgu...

Daudzi ir aizmirsuši vai neievēro to, ka caur VTB ir daudz vieglākas iespējas tikt eirolīgā nekā piemēram EK

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:03, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: Neko. Nevienam tā līga nav interesanta. Krieviem lai ir Krievijas čempionāts, var būt pasludināts par atklāto (kā KHL) un viss. Es neredzu jēgu Vefam un Kalevam tajā piedalīties. Nu ja neņem vērā koruptīvus darījumus, protams
Tas ir tikai tavs viedoklis, un jūtu, ka tīri subjektīvs, jo tai pašā laikā ir jāsaprot, ka esošajā situācijā vienīgais turnīrs par kuru varētu cīnīties ir izaicinājuma kaus un viss, tāpēc īsti es neredzu starpību, vai klubs izkrīt PO fāzē EK, ČL (kur visticamāk tiktu tālāk, nav tie pretinieki tik stipri, bet tur man tāpat kā tev ir subjektīvs viedoklis) vai VTB

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mazliet tagad esi nenovērtejis tos 3 miljonu, jo pie tāda budžeta VEF var reāli sisties pa augšgalu, aiz eirolīgas klubiem, kas savukārt nozīmētu ceļazīmi uz eirolīgu...

Daudzi ir aizmirsuši vai neievēro to, ka caur VTB ir daudz vieglākas iespējas tikt eirolīgā nekā piemēram EK
Tikt Eirolīgā? Vispār zini cik ir Eirolīgā komandu?(šogad)

     [+] [-]

, 2017-03-26 21:20, pirms 7 gadiem
VEF ļoti spēcīgs šosezon.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:20, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tikt Eirolīgā? Vispār zini cik ir Eirolīgā komandu?(šogad)
Jā, bet tai pašā laikā neviens nav atcēlis ceļazīmi no VTB To laikam piemirsi un eirolīga vēl īsti slēgtais turnīrs nav (+runā par komandu skaita palielināšanu)

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:24, pirms 7 gadiem
Paldies VEFam

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, bet tai pašā laikā neviens nav atcēlis ceļazīmi no VTB To laikam piemirsi un eirolīga vēl īsti slēgtais turnīrs nav (+runā par komandu skaita palielināšanu)
Lai to iegūtu, vai nu jāvinnē VTB, vai japaliek otrejiem aiz CSKA. Cik reāli tas ir?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, bet tai pašā laikā neviens nav atcēlis ceļazīmi no VTB To laikam piemirsi un eirolīga vēl īsti slēgtais turnīrs nav (+runā par komandu skaita palielināšanu)
Es te skaidri redzu, ka viens te klauna lomā iejūtas!
Basketbols nav futbols un abi varianti ir bezcerīgi!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-26 21:27, pirms 7 gadiem
Jācer uz play off. Ja mēs tur uzvaram visus. Mums būs Eirolīga.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-26 21:29, pirms 7 gadiem
Drizāk vēlreiz redzēsim Krosbiju uz Arena Riga ledus, kā Latvijas klubu Eirolīgā!

     [+] [-]

, 2017-03-26 21:36, pirms 7 gadiem
Pasaules čempionāts 2021.laikam Latvijā un Kanāda ar Krosbiju spēlē pret Latviju!!! Arēnā Rīga.

     [+] [-]

, 2017-03-26 21:45, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Es te skaidri redzu, ka viens te klauna lomā iejūtas!
Basketbols nav futbols un abi varianti ir bezcerīgi!
Paskaties to tajā kontekstā, ko es teicu, respektīvi, jau no 3 miljonu budžetu, varētu par to domāt, jo LV komandām tā ir priekšrocība, ka maz līdzekļu aiziet administratīvajām izmaksām...To visu es tajā kontekstā teicu

     [+] [-]

, 2017-03-26 21:53, pirms 7 gadiem
45 laikam mums NBA nekad nav spēlējis.

     [+] [-]

, 2017-03-26 22:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir tikai tavs viedoklis, un jūtu, ka tīri subjektīvs, jo tai pašā laikā ir jāsaprot, ka esošajā situācijā vienīgais turnīrs par kuru varētu cīnīties ir izaicinājuma kaus un viss, tāpēc īsti es neredzu starpību, vai klubs izkrīt PO fāzē EK, ČL (kur visticamāk tiktu tālāk, nav tie pretinieki tik stipri, bet tur man tāpat kā tev ir subjektīvs viedoklis) vai VTB
Es gan tur redzu milzīgu atšķirību no intrigas viedokļa - visos Eiropas kausu turnīros katrai spēlei ir sportiskā nozīme, atšķirībā no VTB. VTB vienīgais pluss ir tāds, ka ir garantētas spēles visas sezonas garumā līdz pat pavasarim.

     [+] [-]

, 2017-03-26 22:34, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Es gan tur redzu milzīgu atšķirību no intrigas viedokļa - visos Eiropas kausu turnīros katrai spēlei ir sportiskā nozīme, atšķirībā no VTB. VTB vienīgais pluss ir tāds, ka ir garantētas spēles visas sezonas garumā līdz pat pavasarim.
kur tā atšķirība ir? Nu pasaki, jo es pa lielam tādu neredzu gan, tad tikpat labi vari teikt, ka eirolīgā arī tādas nav

     [+] [-]

, 2017-03-26 22:43, pirms 7 gadiem
Visos kausos, izņemot šosezon EL, sacensības ir sadalītas vairākos posmos. Attiecīgi, visu laiku ir spriedze, jo ir jābūt TOP 2-4 savā grupā, lai tiktu nākamajā kārtā un tur atkal tas pats.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-26 22:56, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Visos kausos, izņemot šosezon EL, sacensības ir sadalītas vairākos posmos. Attiecīgi, visu laiku ir spriedze, jo ir jābūt TOP 2-4 savā grupā, lai tiktu nākamajā kārtā un tur atkal tas pats.
Tas ir tikai formāts, agrāk jau VTB arī bija, bet pat pie lielāku komandu skaita, divas grupas bija pasūdīgas

     [+] [-]

, 2017-03-26 23:04, pirms 7 gadiem
Visiem play off patīk. Arī VTB. Gan jau ir kaut kāda intriga.

     [+] [-]

, 2017-03-26 23:32, pirms 7 gadiem
Nu es ar nesaprotu, kaada jeega Vefam speeleet VTB? Agraak, kad liiga bija speeciigaka, meerkjis skaidrs, tikt play-off bija kruta...Tagad, ka pa lielam liigaa speelee TOP 5 un ljoti daudz miskastnieku, tad meerkjis tikt play-off iisti nav pareizs...Pa lielam visaadi Cmoki, Kalevi ir Liepaajas un Barona liimenja komandas...Tad kaapeec nevar speeleet LBL 4 apljus?? Vefam, pat ja piedaavaatu vietu Eiroliigaa, domaaju shie atteiktos VTB deelj...

     [+] [-]

, 2017-03-26 23:49, pirms 7 gadiem
Monstrs

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 01:33, pirms 7 gadiem
Pirmo gadu vafeles plovos, nu ergli pipec. Tadas pashas pelavas ka Kalev,Cmoki utt. Pagajusho gad knapi par Mazura Vita bija labaki. Krievi gere ne tikai mixtajura pelavas un jaunpupa dirsu,bet dazhu labu trolli te ar. Gan jau sezonas sakuma izsniedz jaunas trenushkas un lakenes.

     [+] [-]

, 2017-03-27 06:50, pirms 7 gadiem
Nu ir svilinājuši tīkliņus! Katru speli tā nekritīs no 3pts līnijas.