Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

papildināts "VEF Rīga" Eiropas kausa B grupā ar "Khimki", PAOK un "Cholet"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"VEF Rīga" Eiropas kausa B grupā ar "Khimki", PAOK un "Cholet"
Rīgas VEF
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Basketbola klubs “VEF Rīga” otrdien, 11. oktobrī, ULEB Eiropas kausa izlozē Barselonā tika ielozēts B grupā kopā ar Rima Kurtinaiša trenēto “Khimki” no pirmā groza, Grieķijas čempionāta pusfinālisti “PAOK BC” no otrā groza un Francijas vicečempioniem “Cholet Basket” no trešā groza. Top 16 kārtā iekļūs divas labākās komandas. Pirmā spēle paredzēta 15. novembrī.

Rihards Kuksiks un “Valencia Basket” tika ielozēti D grupā, kur sacentīsies ar Beļģijas čempionāta pusfinālisti “Telenet Oostende”, Tonija Pārkera pārstāvēto Francijas čempionāta pusfinalisti “ASVEL Basket” un Bulgārijas labāko klubu Sofijas “PBC Lukoil Academic”.

Izlozes dalībnieku sastāvs bija viens no spēcīgākajiem Eiropas kausa vēsturē. Izlikto komandu vidū tika iekļautas trīs iepriekšējo gadu čempiones “Lietuvos Rytas”, “Valencia Basket” un “Hapoel Jerusalem”, četras kādreizējās finālistes “Alba Berlin”, “Aris BSA 2003”, “Khimki” un “Krka Novo Mesto”, kā arī 2011. gada pusfinālistes “Benetton Basket” un “Cedevita Zagreb”.

Kā aprēķina rangu un sadala grozus

32 pamatturnīra dalībnieces tika sadalītas četros grozos pa astoņām komandām katrā, ņemot vērā pēdējo trīs gadu rezultātus Eiropas kausos. Par katru uzvaru regulārajā sezonā klubs saņems 2 punktus, par zaudējumu vienu punktu. Vēl 2 punkti tiks pievienoti par iekļūšanu Top 16 un “Last 8” kārtās, pa vienam punktam par iekļūšanu pusfinālā un finālā.

EuroCup 2012 regulārās sezonas izloze

Grupa1. grozs2. grozs3. grozs4. grozs
AKK CibonaHapoel JerusalemBC DonetskBCM Gravelines
BBC KhimkiPAOK BCCholet BasketVEF Rīga
CAris BSA 2003CEZ NymburkBC RudupisGasTerra Flames
DValencia BasketTelenet OostendeASVEL BasketPBC Lukoil Academic
EGran Canaria 2014Lokomotiv KubanBanvit BKFraport Skyliners
FLietuvos RytasLe Mans SartheBC AzovmashKrka Novo Mesto
GBenetton BasketBC SpartakCedevita ZagrebFC Bayern Munich
HAlba BerlinDexia Mons-HainautKK Buducnost VoliTurow Zgorzelec

Regulārajā sezonā, kura risināsies no 15. novembra līdz 20. decembrim, komandas ir sadalītas astoņās grupās pa četrām vienībām katrā. Divas labāko rezultātu īpašnieces iekļūs Top 16 kārtā, kas notiks no 2012. gada 17. janvāra līdz 28. februārim. Ceturtdaļfināli paredzēti 20. un 27. martā, “Četru Fināls” 14. un 15. aprīlī. Uzvarētāji izcīnīs ceļazīmi uz Eirolīgu.

Pavisam Eiropas kausa pamatturnīrā sacentīsies 32 klubi no 19 valstīm (salīdzinājumam, Eirolīgā spēlē 24 komandas no 14 valstīm). Visplašāk sacensībās ir pārstāvēta Francija, kura deleģējusi četrus klubus, Tonija Pārkera pārstāvēto Lionas ASVEL ieskaitot. Krievija un Vācija nosūtījusi trīs klubus, kuru vidū ir Dirka Bauermana trenētā Minhenes “Bayern” vienība. Pa diviem klubiem ir Spānijai, Lietuvai, Grieķijai, kā arī Beļģijai, Horvātijai un Ukrainai. Itālija, Turcija, Slovēnija, Latvija, Čehija, Bulgārija , Melnkalne, Polija, Izraēla un Nīderlande sacensībās startēs ar vienu klubu.

Pretinieki B grupā

Maskavas apgabala “Khimki” (Krievija)

+Klubs izveidots 1997. gada 5. janvārī
+Eiropas kausos startē desmito sezonu (Korāča kauss 2001, 2002; FIBA kauss 2003-2005, divkārtēji Eiropas kausa finālisti 2006, 2009; divkārtēji ULEB Eirolīgas dalībnieki 2010, 2011)
+Seškārtēji Krievijas čempionāta medaļnieki (sudrabs 2006, 2008-2011; bronza 2007)
+Krievijas kausa ieguvēji (2008), VTB līgas čempioni (2011)
+Galvenais treneris Rims Kurtinaitis
+ULEB Eirolīgas kvalifikācijas pirmajā kārtā Šarleruā uzvarēja Polijas komandu "Turow" 74:67, otrajā kārtā zaudēja Čehijas čempioniem "Nymburk" 79:86

Saloniku “PAOK BC” (Grieķija)

+Klubs dibināts 1926. gadā, basketbola komanda 1928. gadā
+Grieķijas čempionātā pirmo reizi uzvarēja 1959. gadā, Grieķijas kausu pirmo reizi izcīnīja 1984. gadā
+1991. gadā PAOK uzvarēja Saportas kausa izcīņā, finālspēlē Ženēvā ar 76:72 pieveicot Spānijas klubu “CAI Zaragoza”
+1994. gadā PAOK izcīnīja Korāvā kausu, divu spēļu summā pārspējot Itālijas komandu “Stefanel Trieste”
+2011. gada sezonā PAOK nepārvarēja Eiropas Kausa grupu turnīra barjeru, nacionālā čempionāta regulārajā sezonā finišēja trešajā vietā, sasniedza Grieķijas līgas un kausa izcīņas pusfinālus
+Galvenais treneris Anastasios Markopoulos
+ULEB Eirolīgas kvalifikācijas pirmajā kārtā Viļņā zaudēja "Galatasaray" komandai 64:77

Cholet Basket (Francija)

+Klubs dibināts 1975. gadā
+Debija Eiropas kausos notika 1989. gada sezonā
+1998. un 1999. gadā klubs izcīnīja Francijas kausu, pēc titula aizstāvēšanas pirmo reizi iegūstot tiesības spēlēt Eirolīgā
+Klubs spēlēja pirmajās trīs ULEB kausa sezonās
+2009. gadā “Cholet” sacentās FIBA Eiropas Izaicinājuma kausa finālā, kur atzina Itālijas kluba “Virtus Bologna” pārākumu
+2010. gada sezonā klubs pirmo reizi vēsturē uzvarēja Francijas čempionātā, finālā ar 81:65 sakaujot “Le Mans”, turklāt panākums nodrošināja ceļazīmi uz Eirolīgu
+ULEB Eirolīgas 2011. gada sezonā “Cholet” uzvarēja trīs no pirmajām piecām spēlēm, bet ar bilanci 4-6 netika ārā no grupas
+Francijas čempionātā klubs otro reizi pēc kārtas spēlēja finālā, kur zaudēja “Sluc Nancy” 74:76
+Galvenais treneris Erman Kunter (Turcija), klubā strādā septīto sezonu (2003-2004, 2006-), šogad atzīts par Francijas Pro A līgas labāko treneri
+Pirmssezonas mērķi – kvalificēties Eirolīgas regulārajai sezonai (nav izpildīts) un trešo gadu pēc kārtas braukt uz “Bercy” arēnu Parīzi, lai uzvarētu Francijas čempionātā
+Eirolīgas kvalifikācijas pirmajā kārtā Viļņā zaudēja "Cibona Zagreb" komandai 70:77

Izmantotie resursi:
Home - Welcome to Eurocup

  +4 [+] [-]

, 2011-10-11 14:33, pirms 13 gadiem
vefeļi dabūs trūkties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-10-11 14:34, pirms 13 gadiem
njaa.. pa dupsen' būs riktīg'... bet nu ko... vismaz redzēsim stipras komandas! Un gan jau Rīgā nevienam viegla pastaiga nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 14:37, pirms 13 gadiem
Optimistiskā prognoze 2-4, bet, domāju, ka būs 1-5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-10-11 14:42, pirms 13 gadiem
Dulla grupa VEFiņam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 14:45, pirms 13 gadiem
voldza35 rakstīja: vefeļi dabūs trūkties
Gan jau BKV ar pamanīsies ierīt no delfīniem

     [+] [-]

, 2011-10-11 14:50, pirms 13 gadiem
Protams, Francijas ProA finālisti ir tāds nieks, kad nāk pretī LBL čempioni un kas pret LBL ir Grieķijas čempis un čempja pusfinālisti, smieklīgi...
BC Khimki, Cholet un PAOK spēlē vienkāršu basketbolu – VEFs pārsteigs Eiropu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 14:55, pirms 13 gadiem
žēl, ka Asvel neizlozējām

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 14:56, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nav tā sliktākā izloze, otro vietu aiz ķīmiķiem vajadzētu paņemt un iziet ārā no grupas. Vajag pacensties sastādīt labu kalendāru, lai pēdējās spēles ir mājās, kad vefiņš būs jau ieskrējies. Simms visus tur izdrāzīs, domāju, līdzvērtīgu viņam vienkārši nav.
Simss visus tur izdraziiis? Ekspert, paskaties kadi centri ir pretiniekiem , it ipaši Rimasam . Cilveks raksta rakstišanas pec.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 14:56, pirms 13 gadiem
Grupa vnk nāvīga. Bet nu vismaz Rīgā varēs redzēt kārtīgu basi.
Gan jau ka kādu uzvariņu arī izcelsim pret šiem monstriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 14:58, pirms 13 gadiem
Pie laba snieguma var ciiniities liidziigi ar visaam komandaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 15:08, pirms 13 gadiem
Man patik ka VEF fani dziivo sapnju pasaule... Sava zinja tas ir interesanti, jo Melns/Balts atbilst realitates krasaamm,bet ka zinam lielaka dalja VEF fanu nak no Dzelteni debesuZilaas sapnju pasaules laikiem... Argumentacija pret PAMATOTU kritiku ir BKV nolikshana... Varetu padomat ka BKV un VEF ir vienigie kuri veido basketa atbalstitaajus..
Domu Lasitajs- my favorit troll ever
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 15:12, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Bet man smiekli nāk par tiem VEF nīdējiem. Kuriem pa īstam nav par ko slimot. Tāpēc jāklūpj virsū kā īstam LATVIETIM un jaapēd savējie bez sāls, tikai tāpēc, ka kāds kko dara!
Es iestajos tikai par pamatotu kritiku.. neesmu nekaads HATERS....
un ka visiem zinams VEF projekts balstas tikai uz noteiktas partijas veiksmem un neveiksmem tapec nevajag lidot paraak augstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 15:19, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: vai esi redzējis Simsa arsenālu? ja nē, tad klusē muša!
Repot māk? Ir zelta cepka uz 2cm ap kaklu? Ir bilde ar rajona pacaniem ar pisķiku rokā pie 60-to kabrioleta Yo-yo pozā?

  -2 [+] [-]

, 2011-10-11 15:21, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Man patik ka VEF fani dziivo sapnju pasaule... Sava zinja tas ir interesanti, jo Melns/Balts atbilst realitates krasaamm,bet ka zinam lielaka dalja VEF fanu nak no Dzelteni debesuZilaas sapnju pasaules laikiem... Argumentacija pret PAMATOTU kritiku ir BKV nolikshana... Varetu padomat ka BKV un VEF ir vienigie kuri veido basketa atbalstitaajus..
Domu Lasitajs- my favorit troll ever
ventspils fani dzivo zaļās ilūzijās, kamēr hūte drošī tikmēr būs labi

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 15:21, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Gan jau BKV ar pamanīsies ierīt no delfīniem
VEF jau to ir paspējis izdarīt!
06.02.2011 Dolphins-VEF 84:75
Nav ko sprēgāt

     [+] [-]

, 2011-10-11 15:22, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: runājot par BKV- viņiem maksimālais sapnis noteikti ir LBL sudrabs? bet redzēs, kā ies, jo uz to skatās gan Lauvas, gan Valmiera, ka tik nesanāk palikt aiz borta pavisam? vai vērt plašais maks, lai norēķinātos ar Ventiem par kādu jaunu leģionāru?
Aaa ierunajaas cilveks, kurs apvainojas uz hokeju, jo uz VEF nenak skatitaji bet uz Dinamo iet?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 15:25, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: ventspils fani dzivo zaļās ilūzijās, kamēr hūte drošī tikmēr būs labi
Nu neiet runa par to kur katrs dziivo, bet par to ka rakstaa par VEF izlozi tiek sakta BKV noniecinaashan, joredz kads pasaka ka VEFam svaki var klaaties... Paskaidro kaads tur sakars ar BKV???

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 15:28, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: pietiktu ar 3 uzvarām un lieta darīta, 2 vieta būtu kabatā.
ar trim uzvarām var palikt arī ceturtie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-11 15:31, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kāpēc domā, ka esmu apvainojies? nav ko vainoties, tā vainojoties es varu kļūt kā retais
Savaa zinja tu mani fascione... bet vairak tomer kaitini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-11 15:36, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Izlasi pirmo komentāru - BKV Fans ... Bicevskeens arii BKV fans... So, par BKV spregat nesakam mēs. Ja jau tu esi tik objektīvs, tad skaties no visām pusēm.
Un vai tad vinji nedrikst izteikt prognozes par VEF izredzem?? Un katra zinjaa shie komentari ir saturigaki par dazhu TISHIEM uzbraucieniem BKV... Dazhi vef fani ka jaunas meitenes apvainojas par to, ka redz netic vinju iespejam uzvareet, un dod pretii sieviskjigas pljaukas...

  -3 [+] [-]

, 2011-10-11 15:36, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Es iestajos tikai par pamatotu kritiku.. neesmu nekaads HATERS....
un ka visiem zinams VEF projekts balstas tikai uz noteiktas partijas veiksmem un neveiksmem tapec nevajag lidot paraak augstu
Uz ko tad balstās bkv?
Neaptēstais studentiņš...

     [+] [-]

, 2011-10-11 15:39, pirms 13 gadiem
Nu lai vai kā, ir jābūt labam basītim, būs ko cīnīties un būs interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-11 15:48, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Uz ko tad balstās bkv?
Neaptēstais studentiņš...
Aivaram lai balstiitu BKV speeles sen jau vairs vajadzigas politiskas veiksmes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 15:50, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Diezgan objektīvi aizstāvi BKV. Skaidrs viss ar tevi!
BKV papisīs FIBA kausā, ka nosmirdēs vien? Tā ir mana prognoze, kuru es varu izteikt, un nav ko apvainoties par to kā leprikonēniem
Redz tas jau ir tieshi balstits ka uzbraucines... Esmu es BKV atbalstitajs, bet eirokausos atbalstu VISAS Latvijas komandas,jo tas dod labumu Latvijas basketbolam kopumaa... Vienigais kas man neatik VEF ir atbalstitaji, kuri mekle kaskji ar jebkuru seetas mietu lai tik paadiiti cik kuti vinji ir..

     [+] [-]

, 2011-10-11 15:52, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tieši tā, jo sen viss ir atmazgāts. Bet kas notiks, ja tās visas apsūdzības aizies tālāk. Padomā, ja jau UK tiesa ir iesaldējusi teju 70 miljonu latu. Un apsūdzību viņam ir ļoti daudz, tā kā tur var viss mainīties tikpat strauji kā politikā. Un tagad smieties par VEF, ka viņus balsta politiskais spēks .... naivi.
Tici man esmu liekaks LV patriots ka BKV, un buutu tikai priecigs ja Aivaram kadu dienu naktos velkaat svitrainu pidzamu un redzet briezhus caur restotu logu....

     [+] [-]

, 2011-10-11 15:55, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Skatos, tas tavs dzīves nepiepildītais sapnis, ja nevari piepildīt, tad jāgrūž dusmas netā get a life, poor noob! vajag mācīties skolā, nevis staigāt apkārt pa rajoniem un zagt svešus velosipēdus, tādējādi pelnot sev dzīvošanai
Kapēc tu savas personīgās problēmas attiecini uz citiem? Man žēl, ka tev jāzog pelnot iztikai, daļēji tas arī izskaidro tavu troļļošanu SC komentāros...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:00, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tur tā lieta, ka nemaz nezini šo kašķu aizsākumus ...


Es arī cenšos atbalstīt BKV, eirokausos, kamēr kāds uzraksta. Ai nekas, ka zaudējām Azovmash, VEF papisa ar -20 Albai. HAHAHA.

Nu, tas mani uzvelk.
Nu viens no shiem kaskju galvenajiem aizsacejiem neta ir Domu Lasitajs, jo skatoties BKV speles caur sc. com visu laiku redzu vinja nievaajoshos komentus... No BKV faniem esmu pamaniijis Bubbu, kurs chista ir auns... Bet nu pashreiz tas jau iet par taalu... Nevajag iestaties vienam pret otru ierakumos, kamer neesam tikushi lidz cinjam basketa laukumos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 16:13, pirms 13 gadiem
blim blam dogi dog

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:13, pirms 13 gadiem
es tikai nesaprotu vienu - VEF vēl neko nav šajā sezonā izdarījis, bet jau sevi pasludina par visas valsts komandu (reklamējot šo ideju ar diviem leišiem kadrā) un sola nezin ko, dažiem labie te pilnībā aizmiglojot skatu. Lai jau VEF pārsteidz Eiropu, bet patiesībā tikai šovakar tiks nedaudz pavērts priekškars uz to, vai VEF var tikt tālu Eiropā un Krievijā, vai tomēr drīzāk velk uz čika pusi. Viena lieta ir uzvārdi, cita lieta spēle - tomēr vajadzīga komanda.
Kad būs rezultātu, tad var sākt sist plaukstas un kalt plānus, bet pagaidām to nav. Par niču pret CSKA nedod ne vietu Eirolīgā, ne pat LBL zeltu.
Mans viens kolēģis mīl pirms visādiem mačiem pesimistiski prognozēt iznākumu, lai, pozitīvā gadījumā, būtu lielāks prieks, bet negatīvā - mazāka vilšanās.

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:19, pirms 13 gadiem
Opā! Zinu, ka saņemšu 100 draudu komentārus pretī, bet ši izloze ir vienkārši nāvīga.. 0-6 garantēts. Vismaz, kamēr jūsu komandā būs tādi āksti kā Janičenoks un Valters. Fascinē Janičenoka bļaušana uz pārējiem, kad pats pieļauj ķļūdu, karoče par Itālijas pēdējas līgas spēlmani man viss ir skaidrs. Otrs ir āksts, kurš domā, ka ir stārs, kgan nevienam citam kā LBL komandām nav vajadzīgs. Tieši dēļ šiem kadriem arī gandrīz zaudējāt spēli pret LL.
Patīk jums tas vai nē, bet sezonas sākums BKV ir daudz veiksmīgāks nekā VEF, arī daudz pārliecinošāks, ko liecina arī rezultāti.
Un, jā, skatoties šīssezonas BKV modeli, tā ir FIBA komanda, so.. tas nav nekāds apvainojums no Jefiņu fanu puses. Tajā pašā laikā arī VEF nav ko darīt ULEB, ko arī parādīs rezultāti. Ja jau p-gad nevarēja neko izdarīt, tad šogad nebūs netik pret šādiem klubiem.

Speciāli Domu lasītājam un pārējiem gudreļiem, kas pamanījās nevietā salīdzināt rezultātus :
Pag.sezona VEF zaudēja gan Delfīniem,gan Zemgalei, gan Turībai, tā kā varbūt lūdzu paklusēsi?

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:29, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: retais te nu tu kļūdies .... Domu lasītājs, tpt kā citi VEF fani, pirms tam neko īpaši sliktu par BKV neteica.

BKV fani bija pieraduši, ka viņu klubs ir vienīgais LBL. Tad parādījās, VEF, kas diezgan ātri kļuva par labu komandu. Protams, tas viņiem nav saprotams utt.
Sākās viss pagāšsezon, kad VEF sevi pieteica, kā LBL galvenie pretendenti. Ja atceries sezonas sākumu, kad VEF kāsa visiem, tai skaitā BKV.

Un tad arī sākās visu bubbu, Kurzemes Patriotu, HitMix un citu BKV faneļu smiekli par VEF... Smējās, par zaudējumiem visur, gan LBL, gan Eurocup.

Un kad VEF sāka nest arā BKV, sezonas otrajā pusē, tad arī VEF fani parēca par BKV. Un tā arī viss sākās. Bet tu vaino tikai VEF.
Ir tas teiciens, cita acī skabargu redzi, pats savā baļķi nē.
Ne jums skabarga ne man balkjis... Es saku ko redzu, neesmu 24/7 sheit un nelasu komentus pie katra raksta, vienu briidi vsp nelasiju, jo lasiju tikai kvalitativus komentus twitter.com... Un radiit ar pikrstu redz jus pirmie saakat ir berniskjiigi.... Bet uz shobriidi pie rakstiem saak lekties Vefieshi un BKV fani lecas preti.. kamer es gribetu redzet kvalitativus komentarus par aktualitatem, nevis atgadinashan par veciem rezultatiem kas kuram reiz pagruudushi...
Es jau pirms tam esmu iestajies ka daudz ko saja sakara varetu paveikt ar dr.lv pasi, lidz ar to komentetaji ar savam istajam identitaatem butu daudz piezemetaki, un komentaru limenis celtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:51, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pasaki, kurš komentārs tad aizskāra tavu sirsniņu par BKV no VEF fanu puses meitenīt? Ko raudi!

Tu domā to komentāru, ka BKV ierīs no delfīniem? Izlasi pirmo komentāru - tāds pats.

Izrādās, ka neviens nevienam nav uzdirsis, bet nabaga retais te izdomā, ka VEF fani kko sākuši ļečīt.

Izaudz, dzīvē ies grūtāk un aizmirsīsies sliktie komentāri.
Nu kamoon es te nerunaju tikai par sho konkreto rakstu, pats izaudz.. es runaju par katru rakstu kuraa tiek piemineeta viena vai otra komanda..

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:55, pirms 13 gadiem
Jā , atceros ASK laikus , kad Cholet (varbūt tas bija cits klubs, bet , manuprāt, tas pats vien bija) Arēnā ar -20 dabūja pa rīkli no armijniekiem. Tīra melno komanda, nav neņemama. Khimki- komentārus neprasa. Jānospēlē visiem VEF spēlētājiem sava labākā spēle , lai kaut ko liktu pretī. PAOK - kartīgs Balkānu baskets, pastaiga nebūs, bet mājās var paņemt. Reāli no grupas ārā (būsim reāli) tikt ļoti, ļoti grūti, bet , ja uzvaram Cholet un PAOK mājās un paķeram vel kādu haļavniku viesos , tad viss var notikt. Kopumā, killer grupa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 16:58, pirms 13 gadiem
Jā, visi citu klubu , it īpaši, BKV fani var smieties par VEF mērķiem, bet ,paskatoties reāli uz lietām, VEF ir vienīgais , kas pēdējos gados lēnām sāk ieiet lielajos Eiropas turnīros, kamēr BKV no tiem iet ārā. Just sayin'

  +2 [+] [-]

, 2011-10-11 17:02, pirms 13 gadiem
Pie lielas veiksmes var pacīnīties par ceturto vietu, bet reāli - par pēdējo !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:08, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: laba grupa, cīnīties var pat par 1 mo vietu, ja Khimki iziet laikumā ar pārliecību, ka būs viegla pastaiga un ar nosacījumu, ka VEFs būs gatavs salādēt.
Tas tavos miliču sapņos varbūt vienīgi. Khimki un PAOK paņems vefiņu arī pastaigājoties..

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:09, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Jā, visi citu klubu , it īpaši, BKV fani var smieties par VEF mērķiem, bet ,paskatoties reāli uz lietām, VEF ir vienīgais , kas pēdējos gados lēnām sāk ieiet lielajos Eiropas turnīros, kamēr BKV no tiem iet ārā. Just sayin'
Kā to ņem, piemēram pirms 3 gadiem "Ventspils" arī spēlēja Eirolīgas kvalifikācijā pret Trevīzo "Benetton", pietam - krietni sekmīgāk, kā to izdarija "VEF" šogad. Arī "Barons" varēja tur spēlēt, bet paši vien vainīgi, ka nespēja nostabilizēties, kā kārtīgs, basketbola klubs.
Un "VEF" varbūt kkur iet, bet nekur NETIEK
ULEB gandrīz katru gadu spēlē vismaz viens LV klubs, tākā par pārāko sasniegumu to nevarētu nosaukt. Eirolīgas kval arī esam spēlējuši, kur tad "VEF"iet tajos lielajos turnīros ? VTB ? Nesmīdiniet - kārtējais krievu superprojekts, kas pēc 3 gadiem nolauks tākā tāda pienene rudenī.
Just sayin'

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:11, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Atvaino, bet kā tu vari to zināt, fiba kausa izloze vēl nav notikusi!
Tas ir vienkārši tik paredzami.
"VEF" ar W priekšgalā būs vienmēr lielie varoņi, kas tagad Latvijā jaunu reliģiju taisīs, bet līdz šim, ar Jaunupa naudu ir sanācis tikai aplazt spārniņus !

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:11, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Aizej palūri Rytas un Žalgira fanu komentārus. Tu ar visiem mēģināsi ieskaidrot, ka tā nevajag.

Tas viss piederās pie lietas. Tev tagad sirsniņa sāp, ka kāds kādu noliek? Man personīgi vienalga. Laikam jūtīgs cilvēks esi?
Mums nav pat viena tada limenja komanda, lidz ar to buutu jaapriecaajas par katru uzvaru eiropas kausos...
Un es neatbalstu rupju smieshanos par pretinielku, tikai tapec ka lkm esmu nedaudz dziljak shaja videe iegaajis. Mani interese normalas viedoklju ciinjas nevis 5gadnieka aforismi par to cik ljoti pretinieku komanda suukaa

  +3 [+] [-]

, 2011-10-11 17:13, pirms 13 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Tas ir vienkārši paredzami.
"VEF" ar W priekšgalā būs vienmēr lielie varoņi, kas tagad Latvijā jaunu reliģiju taisīs, bet līdz šim, ar Jaunupa naudu ir sanācis tikai aplazt spārniņus !
Ne velti W ir pagajis mala no VEF, nepatik vinjam makonju stuumeeji..

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:13, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Atvaino, bet kā tu vari to zināt, fiba kausa izloze vēl nav notikusi!
kas nav noticis un kāds tam sakars ar šo rakstu?

  +2 [+] [-]

, 2011-10-11 17:18, pirms 13 gadiem
Kad sapratīsiet, ka ALBA un AZO ir uz vienas strīpas liekamas, tad varēsim te kko gudri runāt. AZO pat budžets ir nedaudz lielāks.
Putniņ : Tajā gadā, kad spēlējam pēdējo reizi ulebā , komandu pārstāvēja VeA un vēl jaunāki šībrīdējie latvieši. Turklāt, tas nebija traucēklis uzvarēt vienā spēlē Benneton eirolīgas kvalifikācijā.
Uzskatu, ka tas ir šobrīd BKV līmenis (FIBA kauss) un, lai cik jums arī grūti to nebūtu atzīt arī VEF līmenis, jo ULEB ir audzis.

P.S Pascual, ko Tu savos 16 gados māci cilvēkus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:29, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ar tādu attieksmi kā tev arī nekad nebūs. Piemēram lietuviešiem, principā uzstāda lielākus mērķus nekā var izpildīt! Kamēr latvieši knapinās. Es vismaz domāju, ka LT ir vislabākā no kā ņemt piemēru.
mani ta faoshanas kultuura galiigi neinteresee.. jo taa pat redzams visie lielakie fani speli nemaz neskataas tik lekaa... un kliedz...
kaa jau teicu esmu dziljak liidz ar to vairak interese taktiska lietas un speleetaju sniegumi un komandu rezultaati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:37, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu redz, tu nesaproti tad, fani nevis iet skatīties spēli, bet atbalstīt komandu. Ja grib skatīties, un redzēt taktiku - tam der TV. Saprati, kas ir fani?
Es jau to visu saprotu, man gan vairak patik dzivaja speli skatiities... bet tapec jau arii ieprieksh teicu labi butu ja shii nolikshana butu tikai pirms savstarpejaam speleem. Neesam basketbola lielvalsts, vsp neesam liela valsts, butu jaapriecajas par katras Latvijas komandas panakumu.... Spikoshana no citiem nekad ne pie ka laba nav novedusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 17:52, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Arkarībā, ko špiko. Bet ja gribi, lai LV basketā ceļas popularitāte - ir vajadzīga ažiotāža. Kāpēc LV zuda popularitāte - nejau dēļ izlases. Dēļ tā, ka pazuda ASK. Pamazām, pamazām tas sāk atgriezties.

Ja atceries, tad tagad kas notiek te ir sīkums, ar to kā agrāk tepat eSportā, dirsās BKV fani ar ASK.

Ja būs fani - būs arī līmenis.

ebus pie

Daudzi smejas par VEF reklāmām un saukļiem, bet tas ir tas, kas vajadzīgs. Piemēram šovakar atklās VTB sezonu ar Gustavo šovu spēles pirmsākumā! Tas ir lieliski!
Nu pareizi jabuk aziotaazhai, bes faniem ari liimenis nebus.. piekriitu... VEF reklamas tiesham ir laikaa... fanu grupeejuma Karlis B lielu darbu paveicis... viss ir pareizi... Bet lieku braukshanu virsuu neatbalstu rakstos kur ar otru komandu nekads sakars nav.. bet nu vienmer bus tadi cilveki.. vnk gribetos starp visiem tiem redzet arii viedoklu komentaarus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 18:04, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Arkarībā, ko špiko. Bet ja gribi, lai LV basketā ceļas popularitāte - ir vajadzīga ažiotāža. Kāpēc LV zuda popularitāte - nejau dēļ izlases. Dēļ tā, ka pazuda ASK. Pamazām, pamazām tas sāk atgriezties.

Ja atceries, tad tagad kas notiek te ir sīkums, ar to kā agrāk tepat eSportā, dirsās BKV fani ar ASK.

Ja būs fani - būs arī līmenis.

Daudzi smejas par VEF reklāmām un saukļiem, bet tas ir tas, kas vajadzīgs. Piemēram šovakar atklās VTB sezonu ar Gustavo šovu spēles pirmsākumā! Tas ir lieliski!
nevis vienkārši ASK pazuda, bet pazuda intriga, tā i neizveidojās kaut kādas tradīcijas. pēdējās bija Barons, tas arī pa burbuli vai kaut kur tur. Cilvēki īsti nesaprot, par ko fano,, nesaprot, vai VEF būs uz ilgu laiku, vai sekos ASK pa skuju taku pēc pāris sez. veidojas visu laiku kaut kas jauns, bet tradīciju ta nav. Dīvaini skan, bet Kurzemes derbija ir ar senākajām saknēm.

tad nu atkārtojos, ka ar saukļiem vien neko nepanākt. daudz ko noteiks rezultāti un ne tikai laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 19:14, pirms 13 gadiem
tiešraidi netā laikam jau navar nekur redzēt?

     [+] [-]

, 2011-10-11 19:18, pirms 13 gadiem
tieshraidi kur var atrast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 19:34, pirms 13 gadiem
Vai tiesam nekur nav tiesraide ???

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 19:37, pirms 13 gadiem
tiesraidē var redzet arena rīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 19:45, pirms 13 gadiem
Var redzet kaut kur netaa speli????????????//

     [+] [-]

, 2011-10-11 19:54, pirms 13 gadiem
kurā kanālā pa tv rāda?

     [+] [-]

, 2011-10-11 19:58, pirms 13 gadiem
sakums labs 21-16

     [+] [-]

, 2011-10-11 20:52, pirms 13 gadiem
57-57 rit 4. ceturdaļa.

     [+] [-]

, 2011-10-11 20:53, pirms 13 gadiem
57-58
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 20:54, pirms 13 gadiem
59-61
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-11 20:56, pirms 13 gadiem
59-63

     [+] [-]

, 2011-10-11 20:57, pirms 13 gadiem
59-63
Laikam psc

     [+] [-]

, 2011-10-11 20:57, pirms 13 gadiem
59-65

     [+] [-]

, 2011-10-11 21:00, pirms 13 gadiem
59-69

     [+] [-]

, 2011-10-11 21:00, pirms 13 gadiem
65-69
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-10-11 21:07, pirms 13 gadiem
jes vefini zaude! prieks!

     [+] [-]

, 2011-10-11 21:16, pirms 13 gadiem
jes apsveicu vefinu fanus!

     [+] [-]

, 2011-10-12 12:08, pirms 13 gadiem
Kas sagaida VEF Rīga Grieķijā PAOK FANS AND SUPPORTERS ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ 63-56
...