Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kleiza: "Latvija nodarbojās ar boksu"

Agris Suveizda

Kleiza: "Latvija nodarbojās ar boksu"
Lins Kleiza
Foto: Reuters

Viens no Lietuvas izlases līderiem Lins Kleiza pēc vakardienas pārbaudes spēles pret Latviju izteicās, ka latvieši nodarbojās ar boksu, ko tiesneši arī esot pieļāvuši. Mačā ar 81:79 triumfēja Latvija.

Atgādinām, ka vakar asumu un emociju pārbagātā spēlē Latvijas basketbola izlase galotnē ar 81:79 pieveica lietuviešus, atdodot parādu par Kauņā no rokām izlaisto uzvaru. Tomēr daudziem šī spēle vairāk palikusi atmiņā ar daudzajiem asumiem, kā arī ar situāciju, kad Arturs Jomants tuvāk "apskatīja" Kaspara Kambalas elkoni.

"Ko padarīsi. Zaudējums paliek zaudējums. Bijām vadībā, taču pieļāvām daudz kļūdu. Nekad nepatīk zaudēt, jo īpaši Latvijai. Tomēr tā būs laba mācība," iesāk viens no Lietuvas izlases līderiem Lins Kleiza, kurš turpmāk spēlēs Grieķijas klubā "Olympiacos". "Tikko savācāmies kopā, tāpēc pirmās spēles Lietuvā un Latvijā bija ļoti emocionālas. Latvieši vairāk nodarbojās ar boksu. Tiesneši to pieļāva un arī daudz kļūdījās, tādēļ bijām tikai par mata tiesu no kautiņa. Eiropas čempionātā tādas vaļības tiesneši nepieļaus."

Izmantotie resursi:
eurobasket.lt

 +78 [+] [-]

, 2009-08-15 14:03, pirms 15 gadiem
Nu tad redzēsim kas būs EČ, nestreb karstu... pats gan biji paipusītis, ko???

 +50 [+] [-]

, 2009-08-15 14:03, pirms 15 gadiem
Nav ko dumības darīt, tad neviens nesitīs...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:04, pirms 15 gadiem
ja ja pasi kludas tad novel ka latviasi boksejas,vnk latvija ravas ka speja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gengsta10

 +45 [+] [-]

, 2009-08-15 14:05, pirms 15 gadiem
pats jau viņš nebija labāks , tik lecās visu laiku!!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-15 14:05, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: nu to nu gan es varu gatantēt jau tagad, ka EČ šādas lietas netiks pieļautas.
es jau neteicu, ka pieļaus

 +13 [+] [-]

, 2009-08-15 14:05, pirms 15 gadiem
Nu un kā tad bija Lietuvā,ka tiesneši visu laiku par labu jums,labi ne visu,bet tomēr.. tagad nīd te!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +49 [+] [-]

, 2009-08-15 14:05, pirms 15 gadiem
Kautiņš tur nemaz nebūtu bijis,kā Kaspars teica,un ja arī būtu tad Kambis būtu nokautējis visu Lietuvu pirmajā raundā

Bet par tiesnešu nekompetenci var piekrist pilnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-08-15 14:06, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: tādi cirvji,ka Kleiza nodarbojas ar krutā mētāšanu
gailis jobanais
Gailis ta gailis,bet kā spēlē tas ir wov,neapturams lai kā negribētu atzīt

 +19 [+] [-]

, 2009-08-15 14:06, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: nu to nu gan es varu gatantēt jau tagad, ka EČ šādas lietas netiks pieļautas.
Ja vien Latiševs netiesās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-08-15 14:07, pirms 15 gadiem
kaa ari pasi lietuviesi saka, vismaz kads vinu atvesinaja, lai priecajas, ka tie bija latviesi parbaudes spele

 +30 [+] [-]

, 2009-08-15 14:08, pirms 15 gadiem
Pats jau ar Štālbergu aiznesa pa gaisu

  +5 [+] [-]

, 2009-08-15 14:08, pirms 15 gadiem
atkal raud.. cik var ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 14:08, pirms 15 gadiem
Seene
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-08-15 14:10, pirms 15 gadiem
Kur tu šito izrāvi, autor? CItos portālos Kleiza runā, ka spēle bija fiziska un abiem ar Kambalu tā ir piemērota. Nekāda naida un runas par boksu nemaz nav. Tak, neviens pēc šādām spēlēm nekritizēs pretinieku. VARBŪT nevajag rakstīt to, ko vairāk lasīs, bet varbūt labāk to, kā ir patiesībā? Vai vismaz no vairākiem portāliem izvilkt kaut kādu kopsakarību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-15 14:11, pirms 15 gadiem
Nu būtu jau klusējis,man liekas, ka Kleiza bija tā vakara agresīvākais spēlētājs,kurš apēlēja ļoti rupji,ka apliecināja beigās mūsējā noraušana zemē, par ko vajadzēja iedot tehnisko.Un protams tiesneši arī nebija līmenī!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 14:12, pirms 15 gadiem
Tavus komentarus Kleiza mes vismazak gribetu dzirdet, zvaigzne ahujeanaja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 14:13, pirms 15 gadiem
taa uzvelk shitas kadrs

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 14:14, pirms 15 gadiem
a kleiza nodarbojās ar pautu turēšanu...

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:14, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: te ir atkal tas pats vecais labais staasts par izrautu kontekstu no teikuma... kaa saka - naida kurinashanai...
Jā un kaut kā pēdējā laikā arī dzeltenums pārādās..

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:15, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube - Linas Kleiza -True Nuggets Warrior

Noskatījos video,Kleiza ir zvērs,kas par dankiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:16, pirms 15 gadiem
Komentos tukša diršana,Kleiza ir zvaigzne un būs ,būs zvaigzne laukumā,mums līdzvērtīgu spēlētāju nav,būsim reālisti!Kambala kā sliktais zēns varētu būt labs klubā,bet izlases līmenī,jebkurā daudz maz oficiālā spēlē par šādu tirināšanos dabūtu nesportisku piezīmi un iegāstu savu komandu!

  +6 [+] [-]

, 2009-08-15 14:17, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Izskatās kad eSports.lv nevar nomierināties... šie bezjēdzīgie raksti vnk kurinās naidu un viss... Katram tukun tā būs savs viedoklis un tas vienmēr būs atšķirīgs...
nu tā tas ir, arī spēles zāles informātors priecīgs spiedza pēc tās epizodes "Vai jums patīk Kambala?".... neko nesaku par vajadzēja nevajadzēja, tiesneši vēl vasaras miegā visu salaida dēlī, jo loģiski ka vienreiz pabakst - o drīkst, tad otreiz stiprāk un tā vien uz otru, kamēr kādam tiek sejā, bet tas viss tāpat kā bērnudārzā, jo šeit, ja nekur nevienam Uvelis negāza pa seju, tad nekas nopietns tur nebija. Uvis Helmanis ir labs indikators, ja viņš uzsprāgst, tad jau ir bijis traki, ja ne, tad puiku padarīšana. Džeki uztaisīja šovu un vidējam sabiedrības slānim ar vidēju intelektu jau vajag tikai vīnu un asinis, plus vēl bara efekts un visi priecīgi.... gandrīz zaudeju intresi par pārraidi, vienīgais kas to visu izglāba bija pats Kambala ar veiksmīgo spēli pēc tam un intresantu galotni. Noņemiet kāds lāstuno Latiševa, galīgi čomam neiet .... Lai izlasei veicās un čempī vēlams bez rokām, jo tad ar dabūt visādas sankcijas un tas nafig nav vajadzīgs ņemot vērā musu grupu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-15 14:20, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: viņš ir zvaigzne tikai lietuvas izlasē
tas,ka viņš spēlē NBA,neko neizsaka
pēc tava teiktā sanāk,ka Turiafs un Belinelli ir Eiropā labākie,labākie savās pozīcijās?
Bet ne Turiafs,ne Belinelli nav NBA vienā spēlē guvuši 41 punktu

youtube.com: YouTube - Kleiza 41 pts, career night for the...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:21, pirms 15 gadiem
emocijas, emocijas

  +5 [+] [-]

, 2009-08-15 14:21, pirms 15 gadiem
boksaa ar elkoni sist aizliegts!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:22, pirms 15 gadiem
Latiševs jau vienmēr līmenī...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:23, pirms 15 gadiem
Man prieks ka nu Latvijas basketbola izlasei vienmēr būs principiāls pretinieks, par ko visi cīnīsies uz dzivību un nāvi! Gluži kā hokejā LV:BLR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-08-15 14:25, pirms 15 gadiem
Tas Kleiza nebija mazgājies...redzējāt kā viņš olas kasīja? Tāpēc jau tas viss kašķis arī sākās....

  -1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:29, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Kautiņš tur nemaz nebūtu bijis,kā Kaspars teica,un ja arī būtu tad Kambis būtu nokautējis visu Lietuvu pirmajā raundā

Bet par tiesnešu nekompetenci var piekrist pilnība
un mūža diskvalifikācija + sods LBS un bans piedalīties EČ arī!

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:29, pirms 15 gadiem
Shaibuxs rakstīja: Komentos tukša diršana,Kleiza ir zvaigzne un būs ,būs zvaigzne laukumā,mums līdzvērtīgu spēlētāju nav,būsim reālisti!Kambala kā sliktais zēns varētu būt labs klubā,bet izlases līmenī,jebkurā daudz maz oficiālā spēlē par šādu tirināšanos dabūtu nesportisku piezīmi un iegāstu savu komandu!
Spēlē labi, bet tāds pats provokatīvs gailēns kā KK. Nav ko piņņāt, Kleiza, pa pautiem jau Tev neiemauca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-15 14:31, pirms 15 gadiem
Tiesam tam kleizam nav pilni 100..

  +5 [+] [-]

, 2009-08-15 14:31, pirms 15 gadiem
...."kad Arturs Jomants tuvāk "apskatīja" Kaspara Kambalas elkoni."... noreecos par shito citatu

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:31, pirms 15 gadiem
Nemuldi Kleiza. Pats visrupjākais biji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:35, pirms 15 gadiem
Kurš ba teiktu... Pats uzvedaas kaa gailis...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 14:36, pirms 15 gadiem
Bet tieshām vinjš pats baigo "NAZI" teeloja,pats tagad veel virsuu brauc..

  -2 [+] [-]

, 2009-08-15 14:40, pirms 15 gadiem
Shaibuxs rakstīja: Komentos tukša diršana,Kleiza ir zvaigzne un būs ,būs zvaigzne laukumā,mums līdzvērtīgu spēlētāju nav,būsim reālisti!Kambala kā sliktais zēns varētu būt labs klubā,bet izlases līmenī,jebkurā daudz maz oficiālā spēlē par šādu tirināšanos dabūtu nesportisku piezīmi un iegāstu savu komandu!
nu vispaar mums ir NBA komandas PAMATPIECNIEKA(uzsveru) speeleetaajs,nevis rezervisti,kaadi tie ir Lietuviešiem,un uz doto momentu nav pretargumentu,kaut tu izstiepies!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:40, pirms 15 gadiem
čalim bisku galvā sakāpis

  -1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:42, pirms 15 gadiem
ja vajadzēs arī pa purnu iedos

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:43, pirms 15 gadiem
Boksa tur nebija, bet gan cīņa par bumbu un protams tiesneša nekompetence, jo sen vajadzēja svilpt!!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:44, pirms 15 gadiem
Kur tad ir tā Jomanta zilā acs ?
Nav ,jo meitēns izrādās ir vienkārši aktieris.
Bet kleiza ir stulbs lecīgs zīmulis ,beigās tā uzvilkās ka pagrūda leiši spēli. paņēma mūsējie leišus uz muļķi.
Ne velti tādam NBA neatradās vieta.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-15 14:52, pirms 15 gadiem
="Ko padarīsi. Zaudējums paliek zaudējums. Bijām vadībā, taču pieļāvām daudz kļūdu. Nekad nepatīk zaudēt, jo īpaši Latvijai. Tomēr tā būs laba mācība," iesāk viens no Lietuvas izlases līderiem Lins Kleiza, ...
=
Un tā man domāt -> domas bus aiznemtas arī citu valstu treneriem ...Vienigais - izvest no pacietibas Helmani - tas ir pagātne...
.....a tagad -> Izmest no spēles Kambalu, pacensties izmest Helmani , un tad jau ķerties pie Biedriņa... jeb otrādi...
Vienvardsakot - pretinieku treneriem būs jāzīlē un J ā D O M ā !!!
Ja vel Kemzura varētu šos Latvijas Orangutānus SAVALDIT!!!!!!
...Tad , tad ->tas būtu rezultāts....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 14:55, pirms 15 gadiem
shitam chaliitim par attieksmi vien vajadzeeja bishkjiit uzbokseet pa purnu

     [+] [-]

, 2009-08-15 14:55, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Izskatās kad eSports.lv nevar nomierināties... šie bezjēdzīgie raksti vnk kurinās naidu un viss... Katram tukun tā būs savs viedoklis un tas vienmēr būs atšķirīgs...
Nu tad nelasi, ja nepatīk, mani interesē un es lasu, Tev neviens nespiež lasīt!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-15 14:56, pirms 15 gadiem
baigi tur tiesneši atļāva. Vilka Kambi nost pat aiz galvas

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:00, pirms 15 gadiem
Nievājot pretitiniekus nievā pats sevi...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 15:01, pirms 15 gadiem
rreinis rakstīja: un mūža diskvalifikācija + sods LBS un bans piedalīties EČ arī!
Džeksons,kad speeleeja Indiānā,gaaja pat kauties ar skatiitaajiem,ne tikai ar pretinieku komandas speeleetaajiem,un nekaada muuža diskvalifikaacija nav sekojusi(arii paareejiem NBA un Eiropas dueleetaajiem),tu bik sajauci,jo uz muužu diskvalificee tad,ja tiek iekrauts speeles tiesnesim,tas gan!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-15 15:08, pirms 15 gadiem
No vienas puses Kleizai taisniba, Kaspars Kambala pats iznāca laukumā ar boksa cimdiem un es,tāpec arī viss sakās tās nekartības laukumā grustīsana un Kambalas sitiens Jomantas tas jāsvilp kā piezimi uzbrukumā vai arī nesportiskā un es arī nesaskatīju nēkadu neatļautu darbību Jomantas izpildijumā.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 15:12, pirms 15 gadiem
Basītis ir vienīgais sporta veids, kurā leiši par latviešiem ir par kādu kapeiku pārāki. Pie kam, vakar nebija arī par kapeiku. Kleiza arī bija vienīgais ar kuru tā īsti nevarējām tikt galā, bet viens, kā zināms, nav karotājs. Parunājam par futeni, vai , vēl labāk, par hokeju... Bet, pieņemu, ka Kleiza par tādiem sporta veidiem neko nezina. Labi, ka vismaz boksu vēl atpazīst. Kaut arī, stingri ņemot, bokss jau arī nemaz vakar nebija- tikai nejaušs sitiens pa ņurbuli ar elkoni. Iesaku nestāvēt tik tuvu elkoņiem.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-15 15:14, pirms 15 gadiem
Tie Lietuvieši ir tādi pretekļi , ne tikai sportā , bet arī dzīvē ! Un vel Latvijas valdība grib parakstīt ar viņiem jauno jūras robežu līgumu ! PFuu,
pēc pāris gadiem nebrīnīšos , ka mūsu braļukas gribēs piesavināt sev kādus hektārus no Latvijas robežas !

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:20, pirms 15 gadiem
edss rakstīja: baigi tur tiesneši atļāva. Vilka Kambi nost pat aiz galvas
Es ar nesaprast...Hokejā ļauj izmest adrenalinu , un tad tiesneši tik sāk izshkirt spēlētājus...bet te, tas sīcis, Kambalu njem aiz rīkles un kaut ko mēģina nodemonstret savas ģimenes un draugu priekšā....Ja Kasparam nebūtu boksera reakcijas - viņš tak tā iešķiltu...jo tak neredz kurš ir pie viņa rīkles -> pretinieks vai tiesnesis...tāpēc jau izladeejaas lēkajot...jo kur citur to energiju izlikt...un ari sodus iemeta....

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:29, pirms 15 gadiem
enjoyz rakstīja: Nu nu, nevajag tiesnešus ar tik ļoti nolikt.
Tā ir pārbaudes spēle - tiesneši arī nesaprot kā tiesāt pārbaudes spēli, kur abu komandu spēlētāji grasās viens otru nogalināt.
Jā, dažas kļūdas bija - bet ja laukumā ir 10 spēlētāji, visi to vien dara kā baksta viens otru, visu laiku izpilda "slēptos pārkāpumus", tad nav brīnums, ka tiek nepamanītas lietas.

*Nu tad ir piemeers; - Aicināt nakamreiz Gruzijas, Dagestanas vai Sauda Arabijas tiesnešus...a maybee Itālijas un Spanijas?*

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:34, pirms 15 gadiem
Ai, nu tak pretenzijas TIKAI tiesnešu virzienā! Var jau saprast Linu, turklāt muti "brūķēt" viņam patīk.

Lai kā arī nebūtu, man nepatīk Butauta LT modelis, nevienā no gadiem. Lai gan vairs nav daudzu veco līderu, ir acīmredzams regress spēles stila ziņā. Agrāk LT izgāja uz meistarību, bet tagad spēlē Butauta manierē. Nepatīk.

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:35, pirms 15 gadiem
kas to vēl būtu teicis!!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:37, pirms 15 gadiem
Ne Kambis, ne Kleize vainiigs nav.

Tiesnesiem jaaruupeejas par kartiibu laukuma.
taapat, kaa hokejaa, ja saaks pielaut parak daudz rupjiibas, tad saaksies haoss...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 15:38, pirms 15 gadiem
Vai, vai, vai Linas, kā Tev neiet, ar boksu tur pretinieki nodarbojas, a Tu tāds pūkains un jauks. Īstenībā pilnīgs pofig ko saka Linas vai kāds cits zaļais gailēns pēc spēles - kā tas jau simtiem reizes ir teikts - galvenais ir rezultāts...un mēs šoreiz uzvarējām, znachit bijām krutāki un lai Lietuvieši tur čīkst un vaimanā

Tīri atkāpei, agrāk, kad nebija KK, zaļie mūs diezgan mīcīja uz laukuma - ar elkoņiem, etc., jo viņi vienmēr bija fiziski spēcīgāki. Šī ir pirmā reize, kad mēs esam fiziski spēcīgāki - pa lielam jau pietiek ar vienu KK, lai visi zaļie raustītos, par ko baigais respect un paldies KK. Ka es jums saku, tiksimies ar zaļajiem 1/4 finālā un vot tur būs normāla izvillošanās. Par lielu Latviju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-15 15:48, pirms 15 gadiem
Stulbi pieminēt kaut kādu boxu.. Pirms tam Javtokas,Petravičius,abi dvīņu brāļi Lavrinoviči gan klubu līmenī,gan izlašu spēlēs stumdīja,bakstīja mūsējos uz nebēdu, pēc tam apmierināti smaidīja..Beidzot atnāca atpakaļ Muižnieka "spēles modelī neiederošais" Kambala un parādīja,ka tā vairs nebūs. Tas tāpat gaidāms arī pret krieviem-piem. Moņa jau sen ir uzprasījies.Bravo,Kaspar!
Tādi vīri-vei,
Ir vajadzīgi Dzimtenei!

     [+] [-]

, 2009-08-15 15:56, pirms 15 gadiem
basīts-vot tas ir viens sporta veids jeba.l acī.t!tiesneši izlaida spēli utt...nu ko var gvelzt?da paši lieli cilvēki un jāsaprot ko var darīt un ko nevar.kapēc visu noraksta uz tiesnešiem?piekrītu,ir situācija ,kurās šie varētu labāk notiesāt,bet nenoveļam savu neprasmi savaldīties uz citiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-15 16:17, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: nav nekāda regresa. Kad sāksies čempionāts tad redzēsi kādu spēli rādīs LT. Leišiem vienmēr tā ir - pret Latviju mokās bet pēc tam spēle aiziet uz urrā
Es jau runāju tikai par spēles manieri. Rezultāti gan jau nekur nepazudīs, bet spēles maniere vairs nav tiks skaista kā agrāk.
Par LV sindromu gan piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2009-08-15 16:22, pirms 15 gadiem
Kleiza vaļi na*uj uz savu lietuvu, savadak te vel pa purnu izkjersi!!!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 16:31, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Stulbi pieminēt kaut kādu boxu.. Pirms tam Javtokas,Petravičius,abi dvīņu brāļi Lavrinoviči gan klubu līmenī,gan izlašu spēlēs stumdīja,bakstīja mūsējos uz nebēdu, pēc tam apmierināti smaidīja..Beidzot atnāca atpakaļ Muižnieka "spēles modelī neiederošais" Kambala un parādīja,ka tā vairs nebūs. Tas tāpat gaidāms arī pret krieviem-piem. Moņa jau sen ir uzprasījies.Bravo,Kaspar!
Tādi vīri-vei,
Ir vajadzīgi Dzimtenei!
Par Monju...kā kulaks pa zobiem!!!!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 16:42, pirms 15 gadiem
margerio rakstīja: Basītis ir vienīgais sporta veids, kurā leiši par latviešiem ir par kādu kapeiku pārāki. Pie kam, vakar nebija arī par kapeiku. Kleiza arī bija vienīgais ar kuru tā īsti nevarējām tikt galā, bet viens, kā zināms, nav karotājs. Parunājam par futeni, vai , vēl labāk, par hokeju... Bet, pieņemu, ka Kleiza par tādiem sporta veidiem neko nezina. Labi, ka vismaz boksu vēl atpazīst. Kaut arī, stingri ņemot, bokss jau arī nemaz vakar nebija- tikai nejaušs sitiens pa ņurbuli ar elkoni. Iesaku nestāvēt tik tuvu elkoņiem.
ja,tikai tās olimpiskās bronzas medaļas un Eiropas čempionu tituls ir daudz augstākā vērtē par visu mūsu sporta izlašu sasniegumiem kopā! un to tu sauc par kapeiku?

     [+] [-]

, 2009-08-15 16:52, pirms 15 gadiem
Basis bija labs!

     [+] [-]

, 2009-08-15 17:10, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: ja,tikai tās olimpiskās bronzas medaļas un Eiropas čempionu tituls ir daudz augstākā vērtē par visu mūsu sporta izlašu sasniegumiem kopā! un to tu sauc par kapeiku?
za to dāmu basketbolaa letiņi ir lielu soli priekšā leišiem,jau no PSRS laikiem(TTT) un muusu Uļja ir visu laiku labaakaa pasaules basketboliste,to neatsveers neviens Lietuviešu tituls!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-15 17:36, pirms 15 gadiem
a juus nodarbijaas ar pulkstenja krukiisanu-suudainie!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 18:31, pirms 15 gadiem
kambis labi paraadiija kur veezhi ziemo.bet kleiza paraadiija kur dziivo 4iikstuli

     [+] [-]

, 2009-08-15 18:47, pirms 15 gadiem
lietuviesiem jamacas zaudeet

     [+] [-]

, 2009-08-15 19:05, pirms 15 gadiem
lai pasaka to Kambalam aciis!

     [+] [-]

, 2009-08-15 19:06, pirms 15 gadiem
Sūkā mudaks. Kambi leiši baidās!!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 19:08, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Stulbi pieminēt kaut kādu boxu.. Pirms tam Javtokas,Petravičius,abi dvīņu brāļi Lavrinoviči gan klubu līmenī,gan izlašu spēlēs stumdīja,bakstīja mūsējos uz nebēdu, pēc tam apmierināti smaidīja..Beidzot atnāca atpakaļ Muižnieka "spēles modelī neiederošais" Kambala un parādīja,ka tā vairs nebūs. Tas tāpat gaidāms arī pret krieviem-piem. Moņa jau sen ir uzprasījies.Bravo,Kaspar!
Tādi vīri-vei,
Ir vajadzīgi Dzimtenei!
Zelta vārdi!!!

     [+] [-]

, 2009-08-15 19:17, pirms 15 gadiem
Šobrīd Latvijā Kleiza ir tāds pats varonis, kāds Kambala ir Lietuvā. Varbūt Lietuvā Kambala ir vēl populārāks !

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 19:55, pirms 15 gadiem
ŠĪ RAKSTA AUTORAM SKAIDRĪBAI UN SAPRATNEI!!!
Lietuviešu portālā krepsinis.net virsrakstā rakstīts, ka
"L.Kleiza: Žaidžiu krepšinį, man boksas neaktualu" - UN TAS NOZĪMĒ,ka "es spēlēju basketbolu un man bokss nav aktuāls!!!"

Un viens no jautājumiem bija :- Nesinorėjo su Kambala pasiboksuoti?
- Aš žaidžiu krepšinį, boksu neužsiimu. Tarp mūsų buvo labai fiziškas žaidimas, bet mums abiem tai priimtina.

Tulkojums:Vai negribēji ar Kambalu paboksēties?

Uz ko Kleiza atbildēja : "Es spēlēju basketbolu un ar boksu nenodarbojos.Starp mums bija aktīva fiziska spēle un tāda tā mums ir pieņemama!!!"

     [+] [-]

, 2009-08-15 20:13, pirms 15 gadiem
varētu padomāt, ka Kleiza ar baletu nodarbojās uz laukuma

     [+] [-]

, 2009-08-15 20:17, pirms 15 gadiem
rambanchiks rakstīja: ŠĪ RAKSTA AUTORAM SKAIDRĪBAI UN SAPRATNEI!!!
Lietuviešu portālā krepsinis.net virsrakstā rakstīts, ka
"L.Kleiza: Žaidžiu krepšinį, man boksas neaktualu" - UN TAS NOZĪMĒ,ka "es spēlēju basketbolu un man bokss nav aktuāls!!!"

Un viens no jautājumiem bija :- Nesinorėjo su Kambala pasiboksuoti?
- Aš žaidžiu krepšinį, boksu neužsiimu. Tarp mūsų buvo labai fiziškas žaidimas, bet mums abiem tai priimtina.

Tulkojums:Vai negribēji ar Kambalu paboksēties?

Uz ko Kleiza atbildēja : "Es spēlēju basketbolu un ar boksu nenodarbojos.Starp mums bija aktīva fiziska spēle un tāda tā mums ir pieņemama!!!"
Par vinja saciito runaajot, vareetu padomaat, ka Kambala kaavaas...

     [+] [-]

, 2009-08-15 20:24, pirms 15 gadiem
Jā!Bijāt par mata tiesu no kautiņa, kurā jūs būtu konkrēti dabūjuši pa smadzeņkasti!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-15 23:01, pirms 15 gadiem
reāli viņam taisnība

     [+] [-]

, 2009-08-16 00:43, pirms 15 gadiem
bet man Kleiza patīk. Kā basketbolists bet nepatīk viņa izlēcieni. Tomēr leiši (Kleizas personā) pirmie sāka kasīties bet šoreiz saņēma pretī to pašu

     [+] [-]

, 2009-08-16 00:45, pirms 15 gadiem
rambanchiks rakstīja: ŠĪ RAKSTA AUTORAM SKAIDRĪBAI UN SAPRATNEI!!!
Lietuviešu portālā krepsinis.net virsrakstā rakstīts, ka
"L.Kleiza: Žaidžiu krepšinį, man boksas neaktualu" - UN TAS NOZĪMĒ,ka "es spēlēju basketbolu un man bokss nav aktuāls!!!"

Un viens no jautājumiem bija :- Nesinorėjo su Kambala pasiboksuoti?
- Aš žaidžiu krepšinį, boksu neužsiimu. Tarp mūsų buvo labai fiziškas žaidimas, bet mums abiem tai priimtina.

Tulkojums:Vai negribēji ar Kambalu paboksēties?

Uz ko Kleiza atbildēja : "Es spēlēju basketbolu un ar boksu nenodarbojos.Starp mums bija aktīva fiziska spēle un tāda tā mums ir pieņemama!!!"
krepšinis lietuviski ir basketbols? cik dīvaini...

     [+] [-]

, 2009-08-16 10:50, pirms 15 gadiem
pilnīgi besij ārā, tādi mulķi, paši iegrūž helmani normāli mugurā ar to elkoni vajadzēja jau ātrāk iedot, vislaik vinji bāžās virsū.