Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Blūma komandas biedram būs Latvijas pase

Blūma komandas biedram būs Latvijas pase
Kvinsijs Lūiss
Foto: flickr.com

Vairākas sezonas NBA un Eirolīgā nospēlējušais amerikāņu basketbolists Kvinsijs Lūiss šobrīd kārto nepieciešamos dokumentus, lai kļūtu par Latvijas pilsoni, intervijā "Sporta Avīzei" atklājis viņa komandas biedrs ACB līgas kluba "Iurbentia Bilbao" rindās Jānis Blūms.

Stāstot par atšķirībām Itālijas un Spānijas klubu basketbolā, kur ir ievērojami mazāks akcents uz tumšādainajiem spēlētājiem un muskuļu spēku, Jānis Blūms intervijā "SA" cita starpā saka: "Piemēram, mums komandā ir tikai viens tumšādainais (Kvinsijs Lūiss), un tas pats - precējies ar latvieti. Viņš Amerikā apprecējies ar latviešu meiteni un grib dabūt Latvijas pasi - kārto jau (nepieciešamos dokumentus). Džeks nav slikts - pāris sezonas uzspēlējis NBA, labos Eirolīgas klubos."

Šobrīd 31 gadu vecā spēlētāja biogrāfija vēsta, ka 1999. gada NBA draftā viņu ar 19. kārtas numuru izvēlējās Jūtas "Jazz", kur 2,01 m garais uzbrucēja pavadīja nākamās trīs sezonas. Pēc 2002./03. gada sezonas, ko aizvadīja Telavivas "Maccabi" rindās, Lūiss atgriezās NBA, taču ilgāk par 14 spēlēm Minesotas klubā neaizkavējās. Pēc tam vienu sezonu amerikānis spēlēja arī Pireju "Olympiacos" rindās, bet pēdējos gados nobāzējies ACB līgā. Domājams, Eiropas valsts pilsonība viņu interesē tieši klubu karjeras dēļ, nevis ar tālejošiem plāniem pretendēt uz Latvijas izlases izsaukumu (1998. gadā Lūiss spēlējis ASV izlasē Labas gribas spēlēs).

Intervijā Blūms stāsta arī par savām pozīcijām komandā - nav viegli, jo pirmais saspēles vadītājs spānis Havjers Salgado spēlē labi, turklāt ir komandas kapteinis. "Bet man nav par ko sūdzēties - viņš tiešām spēlē labi, aizvada, iespējams, savu labāko sezonu karjerā. Nav tā, ka es būtu labāks, bet mani vienkārši nelaiž laukumā. Treniņos kārtīgi viens pret otru kapājamies, pa visu laukumu. Bet tas labi, tikai tā arī iespējams progresēt," skaidro spēlētājs, kuru treneris mudinot vairāk uzņemties iniciatīvu pašam. "Treneris grib, lai vairāk metu pa grozu... Dusmojas, ja kārtējo reizi iespēlē garajiem - prasa, kāpēc es pats nemetu. Bet nav tik viegli, un pavisam dullos mest arī negribas."

ULEB Eiropas kausā, kur Blūms šobrīd ir visa turnīra precīzākais trīspunktu metējs (10 no 12), "Iurbentia Bilbao" uzvarējusi visās četrās spēlēs un nodrošinājusi vietu nākamajā kārtā, bet Spānijā vēl būs jāpacīnās. "Pirms sezonas treneris pateica, ka komandas uzdevums pirmajā riņķī ir astoņas uzvaras. Šobrīd ir sešas, un palikusi vēl viena spēle mājās, ko vajadzētu vinnēt - tad būs septiņas. Divas trīs uzvaras vairāk varēja un varbūt pat vajadzēja, bet, skatoties objektīvi, tāda arī ir mūsu vieta - kaut kur no astotās līdz 12," atzinis Blūms. "Man personīgi šķiet, ka Eiropas kausā vispār ir vieglāk spēlēt. ACB tikt pie metiena brīžiem vispār nav reāli, jābūt individuāli ļoti spēcīgam. Eiropā spēlē citādāk - nav tik daudz labu spēlētāju, citādāks basketbols un īpaši spēle aizsardzībā. Atšķirība ir ļoti jūtama."

Kvinsija Lūisa video intervijas:

youtube.com: YouTube - Quincy Lewis - Iurbentia Bilbao Basket
youtube.com: YouTube - Quincy Lewis - High School, Minnesota...

 +85 [+] [-]

, 2009-01-05 20:47, pirms 16 gadiem
Kas tad tas,
Pirmo reiz dzirdu ka kads velas Latvijas pasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2009-01-05 20:48, pirms 16 gadiem
Visnotaļ interesanta ziņa.

 +41 [+] [-]

, 2009-01-05 20:48, pirms 16 gadiem
Esmu pārsteigts!

 +26 [+] [-]

, 2009-01-05 20:48, pirms 16 gadiem
Paliek interesanti
Slēpts komentārs: 4aliic
Slēpts komentārs: anjo

 +28 [+] [-]

, 2009-01-05 20:49, pirms 16 gadiem
Žēl, ka neplāno izlasē spēlēt...

  +9 [+] [-]

, 2009-01-05 20:50, pirms 16 gadiem
es gar zemi.. patīkamā ziņā
Slēpts komentārs: mozolis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Māris Grinbergs

 +16 [+] [-]

, 2009-01-05 20:51, pirms 16 gadiem
Viņš, diemžēl, ir piereģistrējies ASV izlasē - tā saucamā ''basketbola pilsonība''. LV izlasē neredzēsim...

 +14 [+] [-]

, 2009-01-05 20:51, pirms 16 gadiem
Vins nevares spelet LV izlase!Jo jau paspeja uzpelet ASV izlase!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-01-05 20:52, pirms 16 gadiem
Lasot komentārus, gluži neviļus mana acs paskatijās pa labi

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 20:52, pirms 16 gadiem
kur jūs izrāvāt Sporta Avīzi pirmdienas vakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-01-05 20:54, pirms 16 gadiem
Wow, varbūt ir vērts sākt dialogu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-01-05 20:55, pirms 16 gadiem
Acīmredzami, ka džekam nav plāns spēlēt mūsu valstsvienībā. Ja viņš iemācās valodu un dzīvo šeit- lūdzu. Izlasē redzēt melnos negribu un negribēšu, lai piedod Ostlera tipa spēlētāju cienītāji.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 20:55, pirms 16 gadiem
labi, eiropa ir labi ja tev ir shejienes pilsoniiba, saprotams ka ne jau patriotisku juutu vadits vinsh bus musu pilsonis, bet ja tomer uzspele? speletajs ir labs, ari meisijs makedonija uz haljavas tika, bet redz speele un kaa veel, turklat ja nav praats slinkot(par amerikanjeim to gan reti var attiecinat) tad pie mums var reali uzka4at formu nakamajai sezonai, ja ir doma meklet darbu citur

 +18 [+] [-]

, 2009-01-05 20:56, pirms 16 gadiem
kad klubā netiek jaunie spēlēt, tad visi bļauj. tagad liela daļa jau uz izlasi aicina, lai tik mauc, a džekam jau 31 gads! bara instinkts...

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 20:56, pirms 16 gadiem
neuztruacas nespeles vins latvijas izlase. jo spelejis jau ASV un tas nozime ka ir japaiet kadiem 2 vai vairak gadiem lai speletu latvijaa. nu man vismaz ta liekas

  -3 [+] [-]

, 2009-01-05 20:56, pirms 16 gadiem
Mēs drīz varēsim izveidot no naturalizētajiem ārzemniekiem gandrīz pus izlasi !
Slēpts komentārs: fearangel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-05 20:57, pirms 16 gadiem
Oficiālos turnīros, cik man zināms, viņš ASV izlases sastāvā NAV spēlējis.. tādēļ varbūt ir vērts padomāt par dialogu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-01-05 20:57, pirms 16 gadiem
Manlieks izlase vinsh varetu spelet jo pagajushi jau 10. gadu.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 20:57, pirms 16 gadiem
esmu šokā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 21:00, pirms 16 gadiem
AndrisC rakstīja: wtf..?! a viņš labi kapa kaads zin.. vot tas ir gada notikums...!!
Nesteidzies, gads tikko saacies

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:01, pirms 16 gadiem
basketballreference.com: Quincy Lewis Past Stats, Playoff Stats,...
viņa NBA karjeras statistika...nekas vairāk par 13min un 4 punktiem vidēji sezonā nav bijis

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 21:01, pirms 16 gadiem
ziniitis.lv rakstīja: neuztruacas nespeles vins latvijas izlase. jo spelejis jau ASV un tas nozime ka ir japaiet kadiem 2 vai vairak gadiem lai speletu latvijaa. nu man vismaz ta liekas
ja liekas ja tad var sasisties ja
nu protams ka vins nespeles kads prikols vinam spelet ja ir 31 gads??

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:01, pirms 16 gadiem
ziniitis.lv rakstīja: neuztruacas nespeles vins latvijas izlase. jo spelejis jau ASV un tas nozime ka ir japaiet kadiem 2 vai vairak gadiem lai speletu latvijaa. nu man vismaz ta liekas
Bet vai tas neattiecas tikai uz FIBA rīkotajiem turnīriem? Man ir lielas aizdomas ka Labas gribas spēles basketbolā ir tas pats kas Pasaules kauss bija hokejā.
Slēpts komentārs: Hipotenūza

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:02, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Bet vai tas neattiecas tikai uz FIBA rīkotajiem turnīriem? Man ir lielas aizdomas ka Labas gribas spēles basketbolā ir tas pats kas Pasaules kauss bija hokejā.
es tiešām nezinu, bet fakts ka viņš visdrīzāk nespēlēs, jo šaubos ka viņš vispār to vēlas, vnk sieva ir latviete bet var jau buut

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:02, pirms 16 gadiem
Tagad jaacer ka vina sieva ir kaisliiga LV izlases fane, un pierunaas savu viiru speeleet izlasee?!!

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:04, pirms 16 gadiem
varētu spēlēt izlasē - pašiem daudz spēlētāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:04, pirms 16 gadiem
lai gan iespeejam vinsh jauktu visu koamndu...

es nez ka bus ta bus - koks ar diviem galiem :/

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:04, pirms 16 gadiem
aceknis rakstīja: jaasuuta latvju zeltenes uz nba viirus noluukot
Par shito es ierecu bet laba doma

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:05, pirms 16 gadiem
Robis87 rakstīja: Tagad jaacer ka vina sieva ir kaisliiga LV izlases fane, un pierunaas savu viiru speeleet izlasee?!!
ceru ka nē un viena iemesle pēc. negribas lai citi uz mums rādītu ar pirkstu, ka mes nevaram dabut LATVIESUS izlase un tapēc pieskiram pases melnajiem lai tie speletu musu izlase. (protams tg es ceru ir savadak, bet kuru arzemju apskatnieku vai fanu tas intereses) negriobas tapat ka kreivija kas vnk naturalize arzemju speletajus.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 21:06, pirms 16 gadiem
reinis2408 rakstīja: basketballreference.com: Quincy Lewis Past Stats, Playoff Stats,...
viņa NBA karjeras statistika...nekas vairāk par 13min un 4 punktiem vidēji sezonā nav bijis
a ko tu gaidīji, ka kobe pieņems Latvijas pilsonību un ne jau dēļ basketa(daļēji) viņš izvēlas, bet gan dēļ ģimenes

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:06, pirms 16 gadiem
Krisīc rakstīja: kāds prikols?
Pie tā komentāra skatoties pa labi viss ir balts, bet 'pabrauc' bik uz augšu! Tajā brīdī tur bija karsējmeitene, ar pliku pakaļu

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:06, pirms 16 gadiem
Smotins91 rakstīja: ja liekas ja tad var sasisties ja
nu protams ka vins nespeles kads prikols vinam spelet ja ir 31 gads??
tici man nesasitīšos. ja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:08, pirms 16 gadiem
un tagad lai izlīdzinātu situāciju man būs jānoprec tumšādaina amerikāniete!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 21:08, pirms 16 gadiem
theozijs rakstīja: kur jūs izrāvāt Sporta Avīzi pirmdienas vakarā?
Nu ja pats taisītu interviju, tad tev SA nebūtu pat vajadzīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-05 21:09, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Melnajiem nav vietas Latvijas izlasē un punkts. Neesmu rasists, bet nav ko līst citu dārzā un mētāt krutos. Kaut gan īsti neiespringstu, jo, cik sapratu, viņš vecenes dēļ pilsonību paņēma.
Eu, bet kur ir problēma? kāpēc, ja viņam ir pilsonība, un nevienam no spelētājiem un trenneriem nav pretenziju pret to ka viņš spēle, kāpēc gan nepamēģināt. Zaudēt izlasei točna nav ko, var tikai iegūt sinī gadījuma.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-05 21:09, pirms 16 gadiem
ah, nu kamõn ļaudis? kas ar jums notiek??? nu nespēlēs nekāds amerikānis Latvijas izlasē!!! calm down.. doo..

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 21:11, pirms 16 gadiem
Ja trenerim un, pats galvenais, spēlētājiem nebūs nekas pretim pret viņu, tad varbūt ir jāmeģina runāt. Galvenais, lai nav tā kā bija ar Ostleru 2003. gadā.. kad atbrauca diezgan vēlu un daudzi spēlētāji bija neapmierināti.

 +10 [+] [-]

, 2009-01-05 21:12, pirms 16 gadiem
aceknis rakstīja: jaasuuta latvju zeltenes uz nba viirus noluukot
Dažas vēl uz NHL....

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:13, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Nu ja pats taisītu interviju, tad tev SA nebūtu pat vajadzīga
Jā, Tev taisnība, nepaskatijos uz raksta autoru

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 21:14, pirms 16 gadiem
Nu, lai jau - neviens viņam to nevar liegt. Neviens ja nav teicis, ka viņš spēlēs izlasē un tas nav atkārtots Ostlera gadījums, jo toreiz Ostleram pasi piešķīra "nākotnes vārdā" un nav arī Šturma un Pētersona gadījums, jo viņiem pase pienācās pēc likuma. Attieksme no manas puses - pozitīva. Izlases sakarā, gan negribētu, lai viņu piemin, jo man nepatīk tādi varianti, kā piemēram Meisijs Maķedonijas izlasē, vai Holdens - Krievijas izlasē. Labāk pašu spēkiem. Ja tomēr spēlēs izlasē - lai jau spēlē, bet priecīgs gan nebūšu.

 +12 [+] [-]

, 2009-01-05 21:16, pirms 16 gadiem
aceknis rakstīja: jaasuuta latvju zeltenes uz nba viirus noluukot
darbs Katriiinai!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 21:18, pirms 16 gadiem
Šis basketbolists man atmiņā palicis pēc labas sezonas Eirolīgā ''Olympiacos'' sastāvā - tad arī par viņu 1x uzzināju un +/- esmu sekojis līdzi viņa spēlei arī turpmākajā karjerā.

Visādā ziņā jau sen esmu gaidījis kad par Latvijas pilsoni kļūs kāds tiešām labs spēlētājs nevis garš, bet ne labs spēlētajs (lai jau man piedod Šturms, Pētersons un Ostlers)...

Īsti nesapratu par tām labas gribas spēlēm ASV izlasē - Luiss būs pieejams mūsu valstvienībai vai tomēr nē?! Par to, ka viņš pilsonību iegūst lai tiktu pie labāka kontrakta kādā klubā, protams, šaubu nav...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:19, pirms 16 gadiem
ziņa ir, ka cilvēks, Blūma komandas biedrs, vēlas iegūt Latvijas pilsonību, kāds sakars komentāros ar izlasi.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 21:19, pirms 16 gadiem
ziniitis.lv rakstīja: basketballreference.com: Andris Biedrins Past Stats, Playoff Stats,...
paskataties uz sadaļu līdzīgie spēlētāji!
nu paskatījos? by age tie ir līdzīgie spēlētāji? soo? I didn`t get this one, seriously.

PS šī nav īstā tēma, kur apspriest Biedriņu.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:21, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Eu, bet kur ir problēma? kāpēc, ja viņam ir pilsonība, un nevienam no spelētājiem un trenneriem nav pretenziju pret to ka viņš spēle, kāpēc gan nepamēģināt. Zaudēt izlasei točna nav ko, var tikai iegūt sinī gadījuma.
Man tas liekas neīsti un nepareizi, ka ārzemnieki spēlē kādas citas valsts izlasē. Protams varētu kādreiz būt gadījums, ka kāds ārzemnieks, kurš Latvijā dzīvo daudzus gadus un saņem pilsonību un spēlē izlasē, kad es uzskatītu, ka tas ir normāli, bet pašlaik man nepatīk tādi varianti. Ja Stīvs Ričš spēlētu izlasē man nebūtu pretenziju, ja Pols Ešvorts spēlētu futbola izlasē [es zinu, ka viņš ir treneris un gadi ar par daudz, bet es tā teorētiski, pasapņojot ], tad man nebūtu pretenziju, tas pats par Grigorčuku [zinu, zinu - tas ir smieklīgi ], jo viņi jau diezgan ilgi dzīvo Latvijā un ir kaut kāds pamats viņus uzskatīt daļēji latviskiem... Jo būtu muļķīgi uzsvērt to, kā principu. Tad jau arī futbolists Ibrahimovičš nevarētu spēlēt Zviedriajs izlasē un Podoļskis ar Klozi - Vācijas izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:22, pirms 16 gadiem
Man domāt, ka viņam Latvijas izlase ir pie kājas un viņš iedos kurvi pat tad, ja viņu aicinās. Labākajā gadījumā pagrozīsies apkārt kā Ostlers un tad čau.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:22, pirms 16 gadiem
fearangel rakstīja: nu paskatījos? by age tie ir līdzīgie spēlētāji? soo? I didn`t get this one, seriously.

PS šī nav īstā tēma, kur apspriest Biedriņu.
atvainojos, tev taisnība.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-05 21:25, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: ar ko ''melnais'' ir sliktaaks par Peetersonu, Ostleru un ko?
Ne ar ko, visi tie ārzemnieki vienādi. Manuprāt, ir smieklīgi un nožēlojami, un visādā ziņā apkaunojoši ņemt ārzemnieku izlasē. Izlase ir izlase un tas parāda baša attīstību, nacionālismu un vēl šo to, tāpēc neredzu iemeslu kāpēc tas būtu jāpataisa par klubu basketbolu kur katrā izlasē būs pa vienam krievam, amerikānim un garam ķīnietim.

Atgādinu, ka, šķiet, šeit būs cits gadījums, jo spēlētājam netiek pilsonība vien tāpēc, ka viņš grib spēlēt izlasē, kā tas bija ar "superzvaigzni" un "talantīgo" Perepļotkinu.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 21:26, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Man tas liekas neīsti un nepareizi, ka ārzemnieki spēlē kādas citas valsts izlasē. Protams varētu kādreiz būt gadījums, ka kāds ārzemnieks, kurš Latvijā dzīvo daudzus gadus un saņem pilsonību un spēlē izlasē, kad es uzskatītu, ka tas ir normāli, bet pašlaik man nepatīk tādi varianti. Ja Stīvs Ričš spēlētu izlasē man nebūtu pretenziju, ja Pols Ešvorts spēlētu futbola izlasē [es zinu, ka viņš ir treneris un gadi ar par daudz, bet es tā teorētiski, pasapņojot ], tad man nebūtu pretenziju, tas pats par Grigorčuku [zinu, zinu - tas ir smieklīgi ], jo viņi jau diezgan ilgi dzīvo Latvijā un ir kaut kāds pamats viņus uzskatīt daļēji latviskiem... Jo būtu muļķīgi uzsvērt to, kā principu. Tad jau arī futbolists Ibrahimovičš nevarētu spēlēt Zviedriajs izlasē un Podoļskis ar Klozi - Vācijas izlasē.
Pats tu pienjem varinatu, ja cilveeks tajaa valstii ir daudzu gadus dziivojis utt... Bet pats saliidzina Luissa variantu ar Holdenu, kursh Krievijaa dziivo jau kopsh 2002 gada.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:26, pirms 16 gadiem
ziniitis.lv rakstīja: atvainojos, tev taisnība.
jo cāļus skaita rudenī rudenī.....

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:26, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: a ko tu gaidīji, ka kobe pieņems Latvijas pilsonību un ne jau dēļ basketa(daļēji) viņš izvēlas, bet gan dēļ ģimenes
es taču pilnīgi neko neteicu, ka vājš spēlētājs vai ko - vienkārši nosaucu rādītājus, taču saprotu, ka tas ir līmenis tik un tā un tam te nav sakars...varbūt kādam vienkārši interesē

  -2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:27, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Tad jau arī futbolists Ibrahimovičš nevarētu spēlēt Zviedriajs izlasē un Podoļskis ar Klozi - Vācijas izlasē.
Jautājums jau ir par atieksmi. Ja Stīvs Ričs juniors atbrauktu, iemācītos valodu un dzīvotu- lūdzu, še pilsonība un nāc! Bet ar tiem ārzemniekiem mums ir skāba pieredze- ja netiek sastāvā, tad prom no Latvijas. Kam tas vajadzīgs? Gribētu arī uzzināt kādas iespējas viņam būs pretendēt uz kaut kādu pensiju utml.

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:27, pirms 16 gadiem
vai ta nav Latviešu kas Latviešu dāmas paņem un viņam vēl pilsonību skumji

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:29, pirms 16 gadiem
sigals1 rakstīja: vai ta nav Latviešu kas Latviešu dāmas paņem un viņam vēl pilsonību skumji
arī.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:33, pirms 16 gadiem
Smotins91 rakstīja: jo cāļus skaita rudenī rudenī.....
Zivis dzīvo ūdenī, ūdenī!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:34, pirms 16 gadiem
varbut bus speletajs, ko vares piesaistit, bet tad jau laiks radis!!
varbut bus tas pats, kas Ostleram

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 21:36, pirms 16 gadiem
ziniitis.lv rakstīja: Zivis dzīvo ūdenī, ūdenī!
un putni lido debesis debesis 1 2 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:37, pirms 16 gadiem
Smotins91 rakstīja: un putni lido debesis debesis 1 2 3
Ogas novāc rudenī
Tad, kad gatavas.
Neplūc, neplūc mani vēl,
Esmu pārāk mazs.
pedejas divas rindiņas

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:38, pirms 16 gadiem
Šodien es vēl neesmu
Nogatavojies.
Paskatīsimies kā rīt,
Kā mums rīt vēl ies!

Neprasiet, lai ogas ir,
Kamēr ziedi zied.
Neprasiet, lai saule lec,
Kamēr saule riet!

Cāļus skaita rudenī,
Visam ir savs laiks.
Kamēr vāra ūdeni,
Tikmēr ceļas tvaiks!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:39, pirms 16 gadiem
Var piekrist, ka džeks nav slikts, bet ka nav atkal Ostlera variants, ka beigās paši vinu lamāsim,,, bet lai labāk ir Holdena variants (Krievijā)

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:43, pirms 16 gadiem
ok dzeki a mkur jus raujat to ka vins speles vsp latvijas izlase???
visi kladizna un salidzina ar olstleru LOLAS

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:44, pirms 16 gadiem
wtf?!
Ceru ka šis pavērsiens netiks atstāts novārtā..mums ir izdevība, ņemam!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:44, pirms 16 gadiem
Nesaprastu, ja vinu gribetu dabut LV izlase, vel mazak saprotu, ka var iedot pilsonibu ta pat vien...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:47, pirms 16 gadiem
Nu nedomāju, ka viņam ir jebkāda interese spēlēt Latvijas izlasē, bet pajautāt jau var

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 21:49, pirms 16 gadiem
Midfielder rakstīja: Nesaprastu, ja vinu gribetu dabut LV izlase, vel mazak saprotu, ka var iedot pilsonibu ta pat vien...
Varbūt viņš var pieprasīt LV pilsonību, jo sieva ir latviete? Kas te ko nesaprast...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:50, pirms 16 gadiem
eu puikas, neslapiniet biksees - 201 garsh kaats, kursh pa 3-4 kapaa mums nahren nav vajadziigs, ta lai labaak Kalve vai mazais Berzins no Ventspils tizlojaas 5 min machaa, nekaa kaut kaads mellais - pensionaars, kursh nu ne kaadi nav garantija, ka ir kalnu gaazeejs. Mums ir izlasei starting 5 nokomplekteets (Adis, Skele/Sanja, Telefons, Kas, Big B), un uz benkji sokoladi mums nevajag, jo tur jau seezh Sanja - Armands.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:51, pirms 16 gadiem
reinis2408 rakstīja: es taču pilnīgi neko neteicu, ka vājš spēlētājs vai ko - vienkārši nosaucu rādītājus, taču saprotu, ka tas ir līmenis tik un tā un tam te nav sakars...varbūt kādam vienkārši interesē
man pat neinteresē stati, jo negribu Latviju par melno zemi

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:51, pirms 16 gadiem
Ko tik musu meitenes nevar izdariit....

 +10 [+] [-]

, 2009-01-05 21:51, pirms 16 gadiem
šitas izstums Ivanovski no izlases

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 21:54, pirms 16 gadiem
Eastern. rakstīja: eu puikas, neslapiniet biksees - 201 garsh kaats, kursh pa 3-4 kapaa mums nahren nav vajadziigs, ta lai labaak Kalve vai mazais Berzins no Ventspils tizlojaas 5 min machaa, nekaa kaut kaads mellais - pensionaars, kursh nu ne kaadi nav garantija, ka ir kalnu gaazeejs. Mums ir izlasei starting 5 nokomplekteets (Adis, Skele/Sanja, Telefons, Kas, Big B), un uz benkji sokoladi mums nevajag, jo tur jau seezh Sanja - Armands.
31 gads pensionārs? Vispār zini cik Helmanim vai Vītolam? Otrkārt, ar to ka viņš melns viņš nav sliktāks basketbolists, drizāk dzīve rāda pretējo.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 21:54, pirms 16 gadiem
Eastern. rakstīja: (Adis, Skele/Sanja, Telefons, Kas, Big B)
No kura geto esi izlīdis?

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:55, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: man pat neinteresē stati, jo negribu Latviju par melno zemi
tas, ka mums bus par vienu melnadaino cilveku vairaak nenozime to, ka tagad bus mazsveidu invazija un celsies Gheto!!!
tak butu jalepojas ka kads vispar velas LAT pilsonibu!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:57, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: man pat neinteresē stati, jo negribu Latviju par melno zemi
Vari man pateikt kada atskiriba melns vai balts????
tads pats cilveks ka parejie!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:58, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: No kura geto esi izlīdis?
No taa pasha pagalma, no kura tu naac. visi vienaa katlaa vaaramies.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 21:59, pirms 16 gadiem
Eastern. rakstīja: No taa pasha pagalma, no kura tu naac. visi vienaa katlaa vaaramies.
Nezinu gan, Valmierā šitā nerunā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 22:07, pirms 16 gadiem
Ja viņš palīdzēs izlasei visu cieņu, ja viņš vnk grib Latvijas pilsonību tad man vienalga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 22:12, pirms 16 gadiem
kruklis rakstīja: Tagad atceros viņu....viņš Ostleram ir baigais čoms un gan jau tas ir iestāstījis,ka te viegli varot pilsonību dabūt.Nekas ....būs mums arī viens gutelīns izlasē|!
Tu rakstu izlasīji??? Viņa sieva ir latviete.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 22:14, pirms 16 gadiem
CALDERON rakstīja: Vari man pateikt kada atskiriba melns vai balts????
tads pats cilveks ka parejie!!!!!!!
tev noteikti nav bijusi saskarsme ar viņiem - protams krievi arī ir cilvēki, bet nu vairums kretinē

     [+] [-]

, 2009-01-05 22:18, pirms 16 gadiem
Nu ko latvju zeltenes, uz priekšu! Redzat kas jādara!
Dabūniet mums vel kadu futbolistu, hokejistu, basketbolsitu vai cita veida sporta pārstāvi

Interesanti vispār! Blūmam arī būs ar ko latviski parunāt! Jo vai tad nevajag kārtot ekšus šim, lai dabūtu LV pasi!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 22:20, pirms 16 gadiem
Un, paldies Dievam, ka negrasās spēlēt izlasē!
Nevajag sabojāt latviskāko sporta veidu.Ja tik ļoti vajag naturalizētus nēģerus brauciet uz UK (kā jau daudzi luņi to ir izdarījuši) un priecājaties!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 22:21, pirms 16 gadiem
Krievijas basketbolaa ir arii taads Viktors Keiru, kursh visu muuzhu nodziivojis Krievijaa, runaa perfekti krieviski, vispaar peec savas dabas ir krievs, bet tanii pashaa laikaa arii melnaadains.... Krievijas izlasee taalaak par pirmsezonas sagatavoshanas un draudziibas speeleem shkjiet ka nav ticis, bet nu veel jauns chalis! Taakaa tagad jau iipashi neuzskatu ka eiropas izlasees jaaspeelee tikai baltajiem...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 22:23, pirms 16 gadiem
atceros šo džeku no nba 2000 laikam, kad vēl playsteišens pirmais bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 22:29, pirms 16 gadiem
Fidels rakstīja: Krievijas basketbolaa ir arii taads Viktors Keiru, kursh visu muuzhu nodziivojis Krievijaa, runaa perfekti krieviski, vispaar peec savas dabas ir krievs, bet tanii pashaa laikaa arii melnaadains.... Krievijas izlasee taalaak par pirmsezonas sagatavoshanas un draudziibas speeleem shkjiet ka nav ticis, bet nu veel jauns chalis! Taakaa tagad jau iipashi neuzskatu ka eiropas izlasees jaaspeelee tikai baltajiem...
Keiru ir spēlējis pagājušā gada olimpiādē, Pekinā...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 22:37, pirms 16 gadiem
Aprecejies "latvieti", kas ,iespejams, pati 100 gadus nav bijusi Latvija un tagad kluvis par istu latvieti! Nu ja vins uz kartes var paradit kur ir Latvija tad jau var dot, ne?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-05 22:39, pirms 16 gadiem
viens ko es zinu,ir tukša komenteetaaju pļurksteešana..gribu,negribu... Hello attopieties... jums neviens neprasiis,dot viņam pilsoniibu,vai nee,speeleet izlasee,vai nee...kladzina te nepateemu,taa kaa taadas tirgus baabas,bet iedomaajas sevi par kaut kaadiem ministriem no kuru leemumiem viss buus atkariigs...smiekli naak!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 22:42, pirms 16 gadiem
Midfielder rakstīja: Aprecejies "latvieti", kas ,iespejams, pati 100 gadus nav bijusi Latvija un tagad kluvis par istu latvieti! Nu ja vins uz kartes var paradit kur ir Latvija tad jau var dot, ne?
Gan jau Latvijā ir bijis. Un viņam nekas uz kartes nav jārāda. Pilsonību viņš ir tiesīgs saņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 22:52, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Gan jau Latvijā ir bijis. Un viņam nekas uz kartes nav jārāda. Pilsonību viņš ir tiesīgs saņemt.
Nu lai jau nem to pilsonibu es ne par to tik daudz! Vairak par tiem, kas grib vinu LV izlase, vienmer esmu bijis pret tadiem variantiem! Ja nemakam pasi spelet tad nav ko mocities! Domaju ka tada limeni vel nesam!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 22:52, pirms 16 gadiem
Es uzskatu,ja vins gribes,tad lai arii spelee izlasee... Ko juus visi varat te muuldeet,Kasparam Kambalam ir tumsadains dells,kas loti labi otrpus okeanam speleee basketbolu un atttistaas ,vins ir peec pilsoniibas Latvietis.Pats Kaspars teica,ka vinsh bushot viens no pirmajiem melnadainajiem speleetaajiem Latvijas izlasee! Luuk-http://esports.lv/basketbols/citas_zinas/25072008-kambalas_dels_i_plosas_i_basketbola
Es uzskatu ka Kvinsijs ir labs!
';

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 22:58, pirms 16 gadiem
Ar Ostleru šo gadījumu nu nekādi nevar salīdzināt!!! Ja Ostleram tika pišķirta pilsonība, lai varētu spēlēt izlasē, tad šeit viņš pieņem pilsonību, un varbūt, ja labi lūgs un ja būs vēlēšanās lūgt, spēlēs izlasē!!!
p.s. varbūt šādas tādas baumas, ka, iespējams, palielinās konkurence uz vietu izlasē liks tiem, kas sevi tur jau priekšlaicīgi ir iekļāvuši, sarosīties un cītīgāk strādāt, kļūt labākiem, no kā labums būs valstsvienībai kopumā!!!!
ta ka nav ļaunuma bez labuma!!

     [+] [-]

, 2009-01-05 23:45, pirms 16 gadiem
kas 1.aprīlis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-06 00:24, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Pats tu pienjem varinatu, ja cilveeks tajaa valstii ir daudzu gadus dziivojis utt... Bet pats saliidzina Luissa variantu ar Holdenu, kursh Krievijaa dziivo jau kopsh 2002 gada.
Paskaties gadu, kad Holdens saņēma Krievijas pilsonību un pēc tam, ja atrodi, norādi uz pretrunām manis teiktajā

     [+] [-]

, 2009-01-06 00:25, pirms 16 gadiem
Tekstā - 1998. gadā Lūiss spēlējis ASV izlasē Labas gribas spēlēs.

No vienas puses, itkā nespēlēs, jo jau spēlējis izlasē, bet nezinu vai šādas spēles skaitās pilnīgi oficiālas un to ieskaita, ka reālu spēlēšanu izlasē. Bet var jau būt, ka ieskaita gan.

     [+] [-]

, 2009-01-06 03:58, pirms 16 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: darbs Katriiinai!!

     [+] [-]

, 2009-01-06 09:07, pirms 16 gadiem
wtf????? jabut interesanti ja speles LV izlase.

     [+] [-]

, 2009-01-06 09:09, pirms 16 gadiem
ja pat loti intresanti

     [+] [-]

, 2009-01-06 09:20, pirms 16 gadiem
nekas preti jau nebutu ja samejais kapatu lv izlase

     [+] [-]

, 2009-01-06 09:22, pirms 16 gadiem
Šodien nopērku SA (izbrīnīja, ka vecā cena palikusi) un lasu, ka iespējams izlasē varētu uzspēlēt kādreiz arī nēģeris, satriecoši jaunumi!

     [+] [-]

, 2009-01-06 14:23, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: esmu šokā
pārvari šoku

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 14:44, pirms 16 gadiem
Sakat ko gribat, bet mums nevajag naturalizētus spēlētājus izlasē! Varbut vēl uztaisīsim melno Latvijas izlasi?

     [+] [-]

, 2009-01-06 15:37, pirms 16 gadiem
ideali.LV starta 5niex-

     [+] [-]

, 2009-01-06 15:38, pirms 16 gadiem
Ja viņš vēlas dabūt pasi tikai uz laulības pamata (bez tur kādiem īpašo nopelnu lēmumiem u.c.), tad vispirms ir 5 gadi Latvijā jānodzīvo un tad tikai var uz ko tādu pretendēt!

     [+] [-]

, 2009-01-06 19:45, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Šodien nopērku SA (izbrīnīja, ka vecā cena palikusi) un lasu, ka iespējams izlasē varētu uzspēlēt kādreiz arī nēģeris, satriecoši jaunumi!
Man paprasīja 1.20LS...