Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Pasečņikam danks un deviņi punkti pret CSKA, "Žalgirim" vēsturiska uzvara Atēnās

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Pasečņikam danks un deviņi punkti pret CSKA, "Žalgirim" vēsturiska uzvara Atēnās
Anžejs Pasečņiks: deviņi punkti pret Eiropas bagātāko klubu. Foto: EP/Scanpix

Piektdien, 26. oktobrī, turpinājās "Turkish Airlines" Eirolīgas ceturtās kārtas spēles basketbolā vīriešiem. Stambulas "Daruššafaka" ceturtajā ceturtdaļā apstājās uzbrukumā un zaudēja "Barcelona" ar 71:79. "Žalgiris" pirmo reizi viesos pieveica "Panathinaikos", pagarinājumā svinot panākumu ar 87:83.

Darussafaka 71, Barcelona 79

Pirmajā puslaikā spēli visvairāk ietekmēja kļūdu attiecība. Katalāņu kluba spēlētāji pieļāva piecas reizes mazāk kļūdu (10-2), uz tā rēķina iegūstot par 11 metieniem no spēles vairāk (28-39). Tiesnešu noskaņojumu izjuta arī Žanis Peiners – trīs svilpes piecās minūtēs papildināja trīs kļūdas un viena rezultatīva piespēle.

Viesu uzbrukumā labāko puslaiku sezonā aizvadīja horvātu centrs Ante Tomičs. Viņš līdz pārtraukumam sameta 13 punktus, kamēr Kriss Singltons bija ražīgs perimetrā – trīs tālmetieni, 11 punkti. “Barcelona” puslaikā izvirzījās vadībā – 40:47.

Cīņai turpinoties, “Daruššafaka” sāka spēlēt disciplinētāk – trešajā ceturtdaļā viena kļūda 10 minūtēs. Papildus bumbas kontroles ļāva tikt pie ekstra punktiem, mājinieki veica izrāvienu un pusstundas beigās jau bija priekšā – 64:58.

Izšķirošajā ceturtdaļā Stambulas klubam radās problēmas ar metienu precizitāti. Septiņās minūtēs izdevās gūt tikai piecus punktus, kamēr viesi sameta trīstik – 69:73. Arī nākamie trīs punkti atrada ceļu “Daruššafaka” grozā – Tomā Ertels 96 sekundes pirms pamatlaika beigām panāca 69:76. Izskaņā situācija būtiski nemainījās.

Žanim Peineram 05:23 minūtēs viena piespēle, trīs kļūdas un trīs personiskās piezīmes. Rolands Šmits un Artjoms Pustovijs viesu rindās palika uz soliņa.

Ceturtā kārta, 26. oktobris, Volkswagen arena

Darussafaka Istanbul – FC Barcelona 71:79 (18:23, 22:24, 24:11, 7:21)
Darussafaka: Eriks 17 (9ab), Kids 10, Demirs 8, Brauns 8, Makkolums 6 (5ab), Evanss 6, Ozmizraks 5, Savašs 5, Dīblers 4, Bejguls 2, Peiners, Ozdemirolu.
Barcelona: Singltons 18 (3p 3/4; 5ab), Tomičs 17 (4ab, 6ip), Ertels 13 (4ab, 5rp), Serafins 9 (6ab), Pangoss 7 (5rp), Blažičs 5, Rivass 3, Kuričs 3, Oriola 2, Klavers 2; Šmits, Pustovijs.
Tiesneši: Sreten Radovic, Fernando Rocha, Hugues Thepenier.

Panathinaikos 83, Žalgiris 87

Šarūns Jasikēvičs piektdien veica jaunu ierakstu Kauņas kluba vēsturē. Spēlējot izbraukumā, “Žalgiris” svinēja pirmo panākumu OAKA zālē, pagarinājumā apspēlējot PAO ar 87:83 (20:13, 24:20, 14:18, 18:25, 11:7).

Kauņas basketbolisti lielāko spēles daļu atradās vadībā, taču pēdējo pilno uzbrukumu pamatlaikā sagaidīja iedzinēju lomā. Viesi izcīnīja trīs atlēkušās bumbas uzbrukumā, kamēr Brendons Deiviss panāca neizšķirtu – 76:76!

Pagarinājums sākās ar četriem Tomasa Volkapa punktiem pēc kārtas, bet cīņas varonis Deiviss guva uzvaras grozu – 84:80. Edgars Ulanovs palielināja “Žalgira” atrāvienu līdz sešiem punktiem (86:80), savukārt “Panathinaikos” spēja atbildēt tikai ar Kalatesa trīspunktu metienu.

Viens no spēles tiesnešiem bija Oļegs Latiševs.

Ceturtā kārta, 26. oktobris, OAKA

Panathinaikos – Žalgiris 83:87 (13:20, 20:24, 18:14, 25:18, 7:11)
PAO: Kalatess 22 (5rp, 6ip), Lengfords 13 (7ip), Džists 9 (5ab), Papapetru 8, Papass 8, Tomass 6, Lasmi 5, Vujukass 4, Adetokunbo 4, Lekavičs 2, Mitolu 2; Papajannis.
Žalgiris: Deiviss 18 (4ab, 7ip), Volkaps 14, Vaits 13 (8ab), Ulanovs 11 (7ab), Volterss 10 (9ab), Voltons juniors 5 (5rp), Vestermans 5, Jankūns 4, Kavaļausks 4, Birutis 3, Milaknis, Grigonis.
Tiesneši: Borys Ryzhyk, Oļegs Latiševs, Benjamin Jimenez.

Gran Canaria 91, CSKA 106

Kanāriju salās valdīja uzbrukuma basketbols – komandas pirmajā puslaikā sameta 107 punktus. Mājinieki uzbruka ar izcilu precizitāti, 20 minūtēs sametot 60% divpunktu un 70% trīspunktu (7/10) metienu, bet Anžejs Pasečņiks saņēma lielisku piespēli un trieca bumbu grozā no augšas.

“Gran Canaria” puslaiku pabeidza ar piecu punktu pārsvaru – 57:52. Turpinājumā iniciatīva pārgāja CSKA rokās, taču maskavieši vērā ņemamu atrāvienu neizveidoja. Pēc 30 nospēlētām minūtēm mīnus trīs (77:80), arī tālāk Dimitra Ituda vīru izrāviens bija lēnāks, nekā viņi to vēlētos. Pasečņikam trešajā ceturtdaļā divi punkti, bet izšķirošās desmitminūtes sākumā vēl četri.

Ceturtās ceturtdaļas vidū situāciju mainīja Aleka Pītersa tālmetieni – 84:89 un 86:94. Mājinieki centās atspēlēties, taču Korija Higinsa un Nando De Kolo trīspunktnieki tikai palielināja starpību – 90:100 nepilnas divas minūtes pirms pamatlaika beigām. Izskaņā CSKA pārsvars pieauga.

Anžejs Pasečņiks 20:08 minūtēs guva deviņus punktus (2p 3/4, 1p 3/4), Viņa rēķinā arī trīs atlēkušās bumbas aizsardzībā, viena kļūda, viena pārķerta bumba, četras izprovocētas piezīmes un otrs labākais lietderības koeficients 14.

Ceturtā kārta, 26. oktobris, Gran Canaria arena

Gran Canaria – CSKA Moscow 91:106 (29:26, 26:26, 22:28, 14:26)
Gran Canaria: Henna 17 (6rp), Strouberijs 16, Evanss 14, Pasečņiks 9, Balvins 8, Pauli 8, Ravaseda 7, Baess 6, Olivers 3, Tillī 3, Eriksons; Fišers.
CSKA: De Kolo 22 (6rp, 4pb, 4ip, eff 27), Higinss 17, Hanters 16 (6ab), Pīterss 15 (5ab), Klaiberns 15 (8ab), Rodrigess 11 (5ab, 8rp), Hainss 8, Antonovs 2, Uhovs, Hekets; Kulagins.
Tiesneši: Sasa Pukl, Milivoje Jovcic, Petros Papapetrou.

Kopvērtējums 26. oktobrī

#KomandaU-Z+/-
1Real Madrid4-0+74
2CSKA4-0+42
3Fenerbahce3-1+34
4Olimpia Milano3-1+30
5Olympiacos3-1-+13
6Anadolu Efes3-1+12
7Panathinaikos2-2+19
8Žalgiris2-2-1
----
9Barcelona2-2-3
10Bayern2-2-22
11Maccabi Tel Aviv1-3-6
12Darussafaka1-3-20
13Baskonia1-3-21
14Gran Canaria1-3-54
15Khimki0-4-31
16Budučnost0-4-63
1 2 49 komentāri

     [+] [-]

, 2018-10-26 22:20, pirms 6 gadiem
Cerams ka šī ilgā laikā būs vienīgā melnā spēle viņam.

     [+] [-]

, 2018-10-26 22:27, pirms 6 gadiem
Labi Barcelona nospēlēja, beigās praktiski bez variantiem priekš Turcijas komandas. Man šķiet, ka Barcelonai pietrūkst kāds jaudīgs otrais numurs.

Žēl, ka Šmitam tik liela konkurence un nopietni vīri priekšā.

  +6 [+] [-]

, 2018-10-26 22:41, pirms 6 gadiem
Ceru,ka Šmits pret Žalgiri spēlēs. Biļete nopirkta. Biju pārliecināts par viņa lomu komandā,ka savas 20 min būs laukumā,bet še tev. Barselona sāk kļūt par LV basketbolistu nepateicīgāko komandu. No sākuma Kurucu čakarē,tagad Šmitu. Ceru,ka līdz 16.novembrim Šmits atkal būs rotācijā.

     [+] [-]

, 2018-10-26 22:46, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Ceru,ka Šmits pret Žalgiri spēlēs. Biļete nopirkta. Biju pārliecināts par viņa lomu komandā,ka savas 20 min būs laukumā,bet še tev. Barselona sāk kļūt par LV basketbolistu nepateicīgāko komandu. No sākuma Kurucu čakarē,tagad Šmitu. Ceru,ka līdz 16.novembrim Šmits atkal būs rotācijā.
Šmits vēl nevar konkurēt ar Singltonu, jo vienkārši vēl nav viņa līmeņa un Oriolam ir priekšroka, jo Spānijas izlases PF ir, bet tā kā Singltons spēlē daudz, tad to minūšu otram pf nav daudz

  +3 [+] [-]

, 2018-10-26 22:47, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāda Čakarēšana un kādas 20 min? Šmits vēl nevar konkurēt ar Singltonu un Oriolam ir priekšroka, jo Spānijas izlases PF ir
tadjau vajadzēja palikt fuenlabradā tur vismaz būtu garantēts laiks lai progresētu.

     [+] [-]

, 2018-10-26 22:49, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: tadjau vajadzēja palikt fuenlabradā tur vismaz būtu garantēts laiks lai progresētu.
Es jau ka pirms tam norādīju, tad Šmitu nedaudz pieviļ tas, ka viņu parakstīja iepriekšējais treneris, ne Pesičs un ir jautājums vai Pesičs vispār parakstītu Šmitu. Tāpēc jā, piekrītu tev. Šmitam ir jāsitas, lai atsistu Oriola minūtes, ja vēl Šmits varētu kā trešais paspēlēt, tad jau cita aina būtu

  +8 [+] [-]

, 2018-10-26 22:51, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: tadjau vajadzēja palikt fuenlabradā tur vismaz būtu garantēts laiks lai progresētu.
Ar Šmitu viss ir ok, viņš var spēlēt Eirolīgā bez problēmām... bet ne Pesiča vadītā komandā, viņš nav treneris kurš dos jaunam spēles laiku lai arī cik gatavs viņš būtu šim līmenim!

Barsā kādreiz bija pilns ar jaunajiem, tagad kad tur ir Pesičs visi no turienes iet prom! Un nez kāpēc?

  -1 [+] [-]

, 2018-10-26 22:57, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ar Šmitu viss ir ok, viņš var spēlēt Eirolīgā bez problēmām... bet ne Pesiča vadītā komandā, viņš nav treneris kurš dos jaunam spēles laiku lai arī cik gatavs viņš būtu šim līmenim!

Barsā kādreiz bija pilns ar jaunajiem, tagad kad tur ir Pesičs visi no turienes iet prom! Un nez kāpēc?
Tu pats reāli tici, ka Šmits var ar Singltonu konkurēt? Šmits var spēlēt Eirolīgā, tikai kā Back up PF, vai pamata, kādā lejasgala komandā

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:13, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu pats reāli tici, ka Šmits var ar Singltonu konkurēt? Šmits var spēlēt Eirolīgā, tikai kā Back up PF, vai pamata, kādā lejasgala komandā
Protams ka ticu un pirms sezonas viņš to pierādīja!

Kāpēc tad Barca ņēma viņu ja viņš nevar konkurēt ar kādu? Viņš vispār netiek laukumā! Viņam vispār praktiski netiek dota nekāda iespēja sevi pierādīt! Tas pats ar Pustoviju!

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:15, pirms 6 gadiem
Kāpēc Blats redz uz laukuma vietu tam pašam Važenkovam un viņš spēlē ok Oly sastāvā, bet pie Pesiča bulgārs var teikt visu laiku sēdēja uz soliņa līdzīgi kā tagad Šmits?

Tā nav trenera problēma? Es saprastu ja Pesičam labi ietu un viss būtu ok, bet viņa vadībā galīgi nekas tur nav ok!

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:22, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc Blats redz uz laukuma vietu tam pašam Važenkovam un viņš spēlē ok Oly sastāvā, bet pie Pesiča bulgārs var teikt visu laiku sēdēja uz soliņa līdzīgi kā tagad Šmits?

Tā nav trenera problēma? Es saprastu ja Pesičam labi ietu un viss būtu ok, bet viņa vadībā galīgi nekas tur nav ok!
Pie Pesiča Vezenkovs tika nedaudz vairāk laukumā kā pie iepriekšējā trenera. Otrs, tur ir stabila rotācija no 9-10 spēlētajiem un tur kārtīgi ur jākonkurē, lai savu vietu izcīnītu un pašlaik Šmitam vienīgais, kuram viņš var minūtes atņemt ir Oriola, kurš ir Spānijas izlases PF

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:24, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Protams ka ticu un pirms sezonas viņš to pierādīja!

Kāpēc tad Barca ņēma viņu ja viņš nevar konkurēt ar kādu? Viņš vispār netiek laukumā! Viņam vispār praktiski netiek dota nekāda iespēja sevi pierādīt! Tas pats ar Pustoviju!
Pirmkārt, kā jau teicu, Šmitu ņēma iepriekšējais treneris un nē, Šmits nevar konkurēt ar Singltonu, diemžēl vēl nē. Pat uz aci var redzēt, ka uzbrukumā Singltons daudz labāk rada sev iespējas + lielāka jauda. Jā, no mūsējiem viņš ir viens no labākajiem PF, bet Barselonā tomēr nopietni spēlētāji priekšā

  +1 [+] [-]

, 2018-10-26 23:26, pirms 6 gadiem
Gan būs labi ar Roli! Šmits ir reāls kaplis laukumā, tādi vienkārši nevar pazust.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-26 23:34, pirms 6 gadiem
🇱🇹🇱🇹🇱🇹🇱🇹🇱🇹🇱🇹🇱🇹🏀 🏀🏀🏀🏀🏀🏀BINGOOOOO OO!!!!!!ZALIA BALTA ZALIA BALTA HEY HEY..Ejiet tak ar savu Smitu...Zalgiris uzvareja.Oleeeeeeeeeee.....

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:36, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labi Barcelona nospēlēja, beigās praktiski bez variantiem priekš Turcijas komandas. Man šķiet, ka Barcelonai pietrūkst kāds jaudīgs otrais numurs.

Žēl, ka Šmitam tik liela konkurence un nopietni vīri priekšā.
Probleema ir Trennerii..Nevis kautkada 2nummura.Jau kuro sezonu bakstaas
.Sogad arii draud kas lidzigs kaa peern..

  +2 [+] [-]

, 2018-10-26 23:37, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu pats reāli tici, ka Šmits var ar Singltonu konkurēt? Šmits var spēlēt Eirolīgā, tikai kā Back up PF, vai pamata, kādā lejasgala komandā
Bimbambola pēctecis un Jaunupa labā roka nomelno visus spēlētājus, kas atteica Vef uz aizbrauca uz Spāniju? Redzēji spēli pret CSKA? Bez Šmita -25, uznāk Šmits laukumā pievelk līdz -7, tad norāva traumu , aizgāja uz ģērbtuvēm, atkal CSKA +20. Šmits ir krietni labāks defa par Singltonu un arī nežēlo sevi, dara melno darbu, tikmēr Singltons ir labāks uzbrukumā, jo ir lielāka pieredze, bet principā viņam svarīga ir statistika. Barcelonai zobs uz LV spēlētājiem. Ja viss šis turpināsies, tad ieteiktu Šmitam meklēt kādu citu klubu. Reāli Šmitam ir NBA potenciāls. Tikmēr Red Rex atgādina bimbambola tekstus par Biedriņu pirms vairākiem gadiem!

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:38, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Ceru,ka Šmits pret Žalgiri spēlēs. Biļete nopirkta. Biju pārliecināts par viņa lomu komandā,ka savas 20 min būs laukumā,bet še tev. Barselona sāk kļūt par LV basketbolistu nepateicīgāko komandu. No sākuma Kurucu čakarē,tagad Šmitu. Ceru,ka līdz 16.novembrim Šmits atkal būs rotācijā.
Saubos vai bus rotacija..Tu gan dod,ja bileti perc delj Smita..Japerk ir delj atmodfeeras,kas valda Kaunaa un Visaa Lietuvaa kad spele ZALGIRIS..

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:45, pirms 6 gadiem
Varu pateikt Vienu.Sii Zalgira uzvara ir labs IN YOUR FACE tiem kuri teica ka pagajusaa sezona bija halava..Jaa..varbut nebus sogad FINAL FOUR,bet tas ka Baltijaa ir Eiroligas top8 komanda nu ir skaidrs..

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:53, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Bimbambola pēctecis un Jaunupa labā roka nomelno visus spēlētājus, kas atteica Vef uz aizbrauca uz Spāniju? Redzēji spēli pret CSKA? Bez Šmita -25, uznāk Šmits laukumā pievelk līdz -7, tad norāva traumu , aizgāja uz ģērbtuvēm, atkal CSKA +20. Šmits ir krietni labāks defa par Singltonu un arī nežēlo sevi, dara melno darbu, tikmēr Singltons ir labāks uzbrukumā, jo ir lielāka pieredze, bet principā viņam svarīga ir statistika. Barcelonai zobs uz LV spēlētājiem. Ja viss šis turpināsies, tad ieteiktu Šmitam meklēt kādu citu klubu. Reāli Šmitam ir NBA potenciāls. Tikmēr Red Rex atgādina bimbambola tekstus par Biedriņu pirms vairākiem gadiem!
Tu esi dīvains, tik tiešām. Ne jau Šmits tur noorganizēja to punktu sadeldēšanu, jau bez viņa tā bija sakusies. Tas, ka viņš defā var konkurēt ar Singltonu piekrītu, bet uzbrukumā, visu cieņu Šmitam, nav viņš vel konkurētspējīgs ar Singltonu un pie Pesiča tas ir svarīgi, jo viņš spēlē uzbrukumu caur garo galu. Tas pats ar Tomiču, pie citiem treneriem viņš tiktu atsēdināts un daudz mazāka loma. Tāpēc jau man tas Pesiča stils patīk, ka ir tāds Old school ar spēli postā utt. Otra komanda, kas man tā simpatizē ir Maccabi

     [+] [-]

, 2018-10-26 23:55, pirms 6 gadiem
bczal rakstīja: Varu pateikt Vienu.Sii Zalgira uzvara ir labs IN YOUR FACE tiem kuri teica ka pagajusaa sezona bija halava..Jaa..varbut nebus sogad FINAL FOUR,bet tas ka Baltijaa ir Eiroligas top8 komanda nu ir skaidrs..
vecīt nomierinies, viņiem ir gandrīz 11 miljonu budžets

     [+] [-]

, 2018-10-27 00:02, pirms 6 gadiem
bczal rakstīja: Saubos vai bus rotacija..Tu gan dod,ja bileti perc delj Smita..Japerk ir delj atmodfeeras,kas valda Kaunaa un Visaa Lietuvaa kad spele ZALGIRIS..
Tas protams arī,ka tur ir fantastiska atmosfēra,bet LV basketbolists ir kā liels bonuss.

     [+] [-]

, 2018-10-27 00:04, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: vecīt nomierinies, viņiem ir gandrīz 11 miljonu budžets
Tas ir gandriz Nekas Salidzinot ar parejam..Ja neskaitam Podgoricas Buducnost un Gran Canaria kas Euroleague domaju ir Epizodiski.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 00:06, pirms 6 gadiem
Bet nu labi!!Svinu Kaunas uzvaru un veiksmigas brivdienas visiem🍺🍺🍺🍺

  -1 [+] [-]

, 2018-10-27 00:08, pirms 6 gadiem
P.s skatos Gran Canaria"kutina nervus"Vatniku Naudas Maisiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 00:13, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu esi dīvains, tik tiešām. Ne jau Šmits tur noorganizēja to punktu sadeldēšanu, jau bez viņa tā bija sakusies. Tas, ka viņš defā var konkurēt ar Singltonu piekrītu, bet uzbrukumā, visu cieņu Šmitam, nav viņš vel konkurētspējīgs ar Singltonu un pie Pesiča tas ir svarīgi, jo viņš spēlē uzbrukumu caur garo galu. Tas pats ar Tomiču, pie citiem treneriem viņš tiktu atsēdināts un daudz mazāka loma. Tāpēc jau man tas Pesiča stils patīk, ka ir tāds Old school ar spēli postā utt. Otra komanda, kas man tā simpatizē ir Maccabi
Tieši viņš deva to enerģija izrāvienam, jo nesās pa laukumu, atbloķēja, lika aizsegus, cīnijās pie groziem, tiesa varbūt tāpēc arī saskrējās nejaušie ar pretspēlētāju, bet enerģiju ienesa tādu, ka CSKA sāka apjukt. Šmits noteikti var spēlēt Eirolīgā, varbūt ne 30 min, bet 15min obligāti!

     [+] [-]

, 2018-10-27 00:17, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Tieši viņš deva to enerģija izrāvienam, jo nesās pa laukumu, atbloķēja, lika aizsegus, cīnijās pie groziem, tiesa varbūt tāpēc arī saskrējās nejaušie ar pretspēlētāju, bet enerģiju ienesa tādu, ka CSKA sāka apjukt. Šmits noteikti var spēlēt Eirolīgā, varbūt ne 30 min, bet 15min obligāti!
Redzi, pats pateici, ka deva enerģiju, tad viņš var Eirolīgas komandā būt tādas lomas izpildītājs, tikai nereti tādiem tās 15 minūtes būs maksimums, ko izspiest var. Ja viņu izvirza kā enerģijas spēlētāju, tad es sliecos vairāk uz kādam 10 minūtēm, bet tas tikai sākumā

     [+] [-]

, 2018-10-27 00:18, pirms 6 gadiem
bczal rakstīja: P.s skatos Gran Canaria"kutina nervus"Vatniku Naudas Maisiem.
neko nekutina, CSKA paņems uz pieredzi. Pat CSKA ir problēmas ar noskaņošanos spēlei

     [+] [-]

, 2018-10-27 00:24, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzi, pats pateici, ka deva enerģiju, tad viņš var Eirolīgas komandā būt tādas lomas izpildītājs, tikai nereti tādiem tās 15 minūtes būs maksimums, ko izspiest var. Ja viņu izvirza kā enerģijas spēlētāju, tad es sliecos vairāk uz kādam 10 minūtēm, bet tas tikai sākumā
bet godīgi ir saprotami ka jāiet citur jo spānijas līgā laikam no 5 spēlēm tikai 2 tika laukumā bet eurolīgā no 4 tikai 1.

     [+] [-]

, 2018-10-27 00:26, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: bet godīgi ir saprotami ka jāiet citur jo spānijas līgā laikam no 5 spēlēm tikai 2 tika laukumā bet eurolīgā no 4 tikai 1.
Kur ir garantija, ka citur spēs izkonkurēt? Puse no ASV leģiem būs jaudas ziņā Šmitam pagaidām priekšā. Būtu jau labi, ja tiktu kaut kur citur kā otrais, bet tad gan jau visticamāk lejas gala komanda. Interesants fakts, ka Pesiču un Šmitu viens aģents pārstāv.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-27 00:58, pirms 6 gadiem
Kurš vispār pateica, ka Šmits ir jaunais spēlētājs????

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 08:06, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu esi dīvains, tik tiešām. Ne jau Šmits tur noorganizēja to punktu sadeldēšanu, jau bez viņa tā bija sakusies. Tas, ka viņš defā var konkurēt ar Singltonu piekrītu, bet uzbrukumā, visu cieņu Šmitam, nav viņš vel konkurētspējīgs ar Singltonu un pie Pesiča tas ir svarīgi, jo viņš spēlē uzbrukumu caur garo galu. Tas pats ar Tomiču, pie citiem treneriem viņš tiktu atsēdināts un daudz mazāka loma. Tāpēc jau man tas Pesiča stils patīk, ka ir tāds Old school ar spēli postā utt. Otra komanda, kas man tā simpatizē ir Maccabi
Es vispār īsti nesaprotu, kā Pesičs tika Barselonā. Viņu taču pat no Bayern atlaida, jo nevarēja sasniegt cerēto rezultātu. Brose vienmēr uzvarēja.

     [+] [-]

, 2018-10-27 09:01, pirms 6 gadiem
zanessa rakstīja: Es vispār īsti nesaprotu, kā Pesičs tika Barselonā. Viņu taču pat no Bayern atlaida, jo nevarēja sasniegt cerēto rezultātu. Brose vienmēr uzvarēja.
Visticamāk dēļ viņu pagātnes. Pesičs aizveda Barsu līdz pirmajam Eirolīgas titulam

     [+] [-]

, 2018-10-27 10:03, pirms 6 gadiem
Pašečņiks VEF spēlēja. Tagad Eirolīga.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-27 10:07, pirms 6 gadiem
Šmitam grūta situācija, priekšā spānis Oriols un Singltons . Singltonam daudzreiz lielāks līgums nekā Rolandam tur nav variantu , neņēma spēlētāju ar tik lielu līgumu lai sēdētu uz beņķa , bet ņēma kā vienu no komandas līderiem . Uzbrukumā pagaidām ir labāks Singltons tas ir fakts neapgāžams , Rolanda pluss salīdzinājumā ar Singltonu , aizsardzība , Singltons aizsardzībā nestrādā par visiem 100% pietaupa spēkus uzbrukumam , kur arī komandas vadība gaida viņa punktu pienesumu komandai un cīņu zem groziem, to viņš arī ļoti labi apzinās ! Kaut gan arī uzbrukumā ne vienmēr raujas cīnīties ar atl. bumbām .
Oriola meķenīt labāks par Šmitu ir , bet tas ar diskutabls jautājums priekšroka tapēc ka vietējais un šis maķenīt arī Rolandu atstāj bez spēles laika !!!
Ko darīt Rolim ???!!! Noteikti jāpaliek uz jācīnās par vietu zem ''saules '' nepiekritīšu tiem kas stāsta ... jāprasa lai izīrē citam klubam, jālauž līgums un tamlīdzīgas muļķības ! Tikai nepilns mēnesis pagājis no sezonas sākuma nevar tik īsā laikā izkarot stabilas spēles minūtes! .Sezona gara traumas var būt, pagurums konkurentiem ,neveiksmes un tad var pienākt laiks Rolandam un jābūt gatavam ne tikai par 100% , bet vēl vairāk cīnīties par vietu komandā !!! Šis ir pārbaudījums Rolandam , ja izturēs šo konkurenci , nesalūzīs ,izkaros vietu komandā viņš būs morāli stiprs .pēc gada vai diviem , kā nu ies , būs gatavs varbūt arī NBA .

  +1 [+] [-]

, 2018-10-27 10:08, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Pašečņiks VEF spēlēja. Tagad Eirolīga.
Tāpat kā Kavaļauskas
1 2 49 komentāri