Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Kompanī jāizlaiž četras spēles

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Kompanī jāizlaiž četras spēles
Vensāns Kompanī tiek noraidīts
Foto: PA Wire/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas līderei "Manchester City" nākamās četras spēles nāksies iztikt bez sava kapteiņa un aizsardzības balsta Vensāna Kompanī, kuram nav izdevies samazināt sodu par noraidījumu svētdien notikušajā Anglijas kausa 3. kārtas spēlē pret "Manchester United".

Kompanī spēle pret "United" (2:3) beidzās jau 12. minūtē, kad par izklupienu pret Nani viņu no laukuma noraidīja Kriss Fojs. "City" iesniedza apelāciju, kas tika noraidīta.

Anglijas Futbola asociācijas ekspertu panelis uzskata, ka Fojs beļģu futbolistu pamatoti noraidījis par bīstamu spēli. Sarkanā kartīte nozīmē izlaist trīs spēles, bet vienu papildus klāt aizsargs dabūjis tāpēc, ka šī viņam ir jau otrā sarkanā kartīte sezonā.

Kompanī nāksies izlaist abas Līgas kausa pusfināla spēles pret "Liverpool" (rīt savā laukumā un 25. janvārī viesos), kā arī Premjerlīgas spēles pret "Wigan" (16. datumā izbraukumā) un "Tottenham" (22. janvārī savā laukumā).

"City" pēc 20 no 38 spēļu kārtām Premjerlīgas turnīra tabulā par trim punktiem apsteidz "United".

Izmantotie resursi:
Watch England prepare to face Europe's best

1 2 40 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2012-01-10 19:04, pirms 12 gadiem
Nu tagad atkal varam turpināt (vai atsākt) vērpt sazvērestības teorijas, ka MU palīdz ne tikai Fojs, bet arī visa FA utt.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-10 19:04, pirms 12 gadiem
HAHA
Par šo labo izklupienu dabūt uz 3 spēlēm ir stūlbums!!
Var redzēt kā Anglija fotbola asociācija palīdz MU!'
Varbūt tad kad MC būs jāspēlē pret MU, FA paziņos ka uz 3 spēlēm diskābeli saņem Silva, Aguero par sezonas pirmās spēles izklupienu?

  +4 [+] [-]

, 2012-01-10 19:06, pirms 12 gadiem
Pareizi, galu galā nav jānorauj kāja, lai uzskatītu par sodu
Slēpts komentārs: jonsons

  +4 [+] [-]

, 2012-01-10 19:10, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Atbalsti, atbalsti savu komandu ( lūzeru)!!
Mieru, puika, tavs sašutums city atpakaļ neatgriezīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: jonsons

  +1 [+] [-]

, 2012-01-10 19:15, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Bērns, baigi neskumstu par MC zaudējumu kausā, jo zinu ka tagat viņi paņems Līgu!!
man vairāk fascinē, ka viņi nepilna mēneša laikā izlidos no diviem kausiem, kurus reāli bija šances paņemt.

par līgu nebūtu tik drošs, kautkur iekšā sēž čujs, kas saka, ka Spurs vēl nav teikuši savus pēdējos vārdus.

     [+] [-]

, 2012-01-10 19:15, pirms 12 gadiem
skarbi, bet jaaciinaas ar izklupieniem taisnaam kaajaam

  -4 [+] [-]

, 2012-01-10 19:16, pirms 12 gadiem
wilwood rakstīja: man vairāk fascinē, ka viņi nepilna mēneša laikā izlidos no diviem kausiem, kurus reāli bija šances paņemt.

par līgu nebūtu tik drošs, kautkur iekšā sēž čujs, kas saka, ka Spurs vēl nav teikuši savus pēdējos vārdus.
Nepaveicās!
Par Spurs es tev piekrītu un domāju tā ir vislielākā konkurente MC EPL!!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-10 19:18, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Bērns, baigi neskumstu par MC zaudējumu kausā, jo zinu ka tagat viņi paņems Līgu!!
Nu tad ko tu streso par to 4 spēļu diskvalifikāciju? Un kāds diskvalifikācijai ir sakars ar MU, jo ar viņiem taču MC nebūs tajā laikā jāspēlē!!! Realitāte ir tāda, ka tas Kompany izklupiens bija bīstama spēle par kuru tiesnesis var iedot noraidijumu patīk kādam tas vai nē!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-10 19:21, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Nepaveicās!
Par Spurs es tev piekrītu un domāju tā ir vislielākā konkurente MC EPL!!
ar nepacietību gaidu savstarpējo spēli.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-10 19:21, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu tad ko tu streso par to 4 spēļu diskvalifikāciju? Un kāds diskvalifikācijai ir sakars ar MU, jo ar viņiem taču MC nebūs tajā laikā jāspēlē!!! Realitāte ir tāda, ka tas Kompany izklupiens bija bīstama spēle par kuru tiesnesis var iedot noraidijumu patīk kādam tas vai nē!
Par to kad MC ar aizsargiem ir problemas un par to kad tas ir par daudz piekrītu bija bīstama spēle Kompanī izklupienā, bet tur lielākais ir 2 spēles diskābelis!

     [+] [-]

, 2012-01-10 19:33, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Par to kad MC ar aizsargiem ir problemas un par to kad tas ir par daudz piekrītu bija bīstama spēle Kompanī izklupienā, bet tur lielākais ir 2 spēles diskābelis!
Ahh MC ir problēmas ar aizsargiem?!? Tu laikam joko Nemaz negribās novēlēt pat MC tādas problēmas ar aizsargiem kādas ir MU, tā ka tā ir tikai čīkstēšana. MC problēmas ar aizsargiem nav, vismaz ne jau tādas ka nebūtu ko 4 spēles sūtīt laukumā... Savukārt ja piekrīti ka tur bija noraidijums, tad 4 spēles ir standarta sods, jo vienkārši nav paredzēts mazāk FA noteikumos! Kuri, starp citu, tāpat kā futbola noteikumi, arī ir rakstīti priekš visiem
Galvenais manuprāt šajā gadījumā ir tas, ka FA neatkarīgā komisija atzina pašu noraidijumu par pamatotu! Tā ka cerams vismaz saprātīgākajiem City faniem tas drusku atvēsinās ar sazvērestības teorijām pārkarsušās galvas

     [+] [-]

, 2012-01-10 20:14, pirms 12 gadiem
nu, ja līgas vadība saka, ka 4 spēles, tad es ņemu savus vārdu par nepamatotu sarkano kartīti atpakaļ un pieņemu, ka nebija man taisnība.

     [+] [-]

, 2012-01-10 20:26, pirms 12 gadiem
acīm redzot tiesnesis zin ko dara...kaut gam neprotestētu ja būtu aprobežojies ar dzelteno,bet drīzāk jau šī sarkanā tika parādīta citiem par atgādinājumu ,ka jebkurš tiks pie tādas ja spēlēs līdzīgi,jo nau jau kājas jānorauj lai tikai tad kaut kas tāds sekotu,un pareizi vien ir jācīnas ar cēloņiem,nevis sekām...

     [+] [-]

, 2012-01-10 20:52, pirms 12 gadiem
Kur tie lielie City abu dabi vergi ir, kuri te teica ka noraidijums nebija jadod un soda vispar nebija. No futbola Jūs esiet tālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-10 22:11, pirms 12 gadiem
Nu nevajag pārspīlēt par to kāju noraušanu - tikpat labi tādus tekstus var teikt arī par jebkuru citu izklupienu no sāna vai no muguras (Giggs nesaņēma vispār neko tajā epizodē). Tas, ka līgas vadība pēdējā mēneša laikā (!) kārtējo reizi apliecina, ka nespēj tikt galā ar saviem pienākumiem, godīgi sakot, vairs nav nekāds pārsteigums (Suarezs, Bartons, tagad arī Kompanī).

P.s. Man šķiet uzjautrinoši, ka šajā gadījumā Kompanī saņem 4 spēļu diskvalifikāciju, kamēr FA, ejot pāri visam, spēja tomēr samazināt Rūnija diskvalifikāciju uz Euro 2012 Anglijas izlases sakarā (Melnkalnes-Anglijas spēle, ja kāds neatceras) - uz kāda pamata - to es nezinu. Varbūt man ir nepareizi uzskati, taču spēli bumbā (max dzeltenā) es tomēr vērtēju augstāk par atklātu sitienu no aizmugures

  -3 [+] [-]

, 2012-01-10 22:30, pirms 12 gadiem
keisx_89 rakstīja: Nu nevajag pārspīlēt par to kāju noraušanu - tikpat labi tādus tekstus var teikt arī par jebkuru citu izklupienu no sāna vai no muguras (Giggs nesaņēma vispār neko tajā epizodē). Tas, ka līgas vadība pēdējā mēneša laikā (!) kārtējo reizi apliecina, ka nespēj tikt galā ar saviem pienākumiem, godīgi sakot, vairs nav nekāds pārsteigums (Suarezs, Bartons, tagad arī Kompanī).

P.s. Man šķiet uzjautrinoši, ka šajā gadījumā Kompanī saņem 4 spēļu diskvalifikāciju, kamēr FA, ejot pāri visam, spēja tomēr samazināt Rūnija diskvalifikāciju uz Euro 2012 Anglijas izlases sakarā (Melnkalnes-Anglijas spēle, ja kāds neatceras) - uz kāda pamata - to es nezinu. Varbūt man ir nepareizi uzskati, taču spēli bumbā (max dzeltenā) es tomēr vērtēju augstāk par atklātu sitienu no aizmugures
Par kāju noraušanu varbūt arī ir drusku pārspīlēti, bet leciens ar abām taisnām kājām pa priekšu noteikumos tiek traktēts kā īpaši bīstams pārkāpums kas pretnikam var nodarīt smagu traumu! Ja esi piemirsis, tad nemaz tik sen atpakaļ pāris spēlētājiem EPL tas beidzās faktiski traģiski - vismaz viņu karjeru attīstībai!
Šī nelielā starpgadījuma salīdzināšana ar Suaresu vispār ir kaut kāds absurds no tavas puses! FA tikai noraidija City apelāciju, atzīstot, ka tiesneša piešķirtais noraidijums bija pamatots! 4 spēļu diskvalifikācija jau netika apspriesta, tā pienācās automātiski! Rūnija gadijumā ar UEFA tika apstrīdēta tieši 3 spēļu diskvalifikācija, neviens neapstrīdēja noraidijumu! Vajag taču drusku domāt līdz un saprast elementāras atšķirības!!!
Un jā, aizmirsi piebilst, ka Pool neapstrīdēja Suaresa diskvalifikāciju pēc tam, kad iepazinās ar garo (ja nemaldos 115lpp) izmeklēšanas rezultātu protokolu! Laikam tak saprata ka nav kur likties...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-11 01:03, pirms 12 gadiem
Neredzu nekā absurda Suareza, Bartona un Kompanī gadījumu salīdzinājumā - viņus visus vieno, manuprāt, neadekvāti lielā diskvalifikācija.
Kāda starpība vai Rūnija gadījumā tika apstrīdēta diskvalifikācija vai spēļu skaita samazināšana - lieta tāda, ka FA uzskata, ka 4 spēļu diskvalifikācija ir adekvāts sods Kompanī, savukārt Rūnijam piespriestās 3 spēles ir par daudz (?) - lūk šo es saucu par absurdu - dubultais standarts. Arī Rūnijam automātiski pienācās 3 spēļu diskvalifikācija - tādi ir noteikumi, nevis kaut kāds izdomājums.

Par Liverpool rīcību sakarā ar Suarezu nezinu ne es, ne tu, tāpēc nesāksim fantazēt neko par to kāpēc tā un tā...

  -2 [+] [-]

, 2012-01-11 09:42, pirms 12 gadiem
keisx_89 rakstīja: Neredzu nekā absurda Suareza, Bartona un Kompanī gadījumu salīdzinājumā - viņus visus vieno, manuprāt, neadekvāti lielā diskvalifikācija.
Kāda starpība vai Rūnija gadījumā tika apstrīdēta diskvalifikācija vai spēļu skaita samazināšana - lieta tāda, ka FA uzskata, ka 4 spēļu diskvalifikācija ir adekvāts sods Kompanī, savukārt Rūnijam piespriestās 3 spēles ir par daudz (?) - lūk šo es saucu par absurdu - dubultais standarts. Arī Rūnijam automātiski pienācās 3 spēļu diskvalifikācija - tādi ir noteikumi, nevis kaut kāds izdomājums.

Par Liverpool rīcību sakarā ar Suarezu nezinu ne es, ne tu, tāpēc nesāksim fantazēt neko par to kāpēc tā un tā...
Varbūt vienreiz paprovē apskatīties drusku tālāk par savu durvju priekšu!!! Rūnijam par sarkano UEFA varēja piešķirt no 1 līdz 3 spēļu diskvalifikācijai!!!!!!!!!!!!!!!! FA apstrīdēja tieši to ka viņam tika piešķirts maksimālais diskvalifikācijas sods!!!
Savukārt Kompany diskvalifikācijas laiks nemaz netika apspriests, JO 3 SPĒĻU SODS JAU IR IERAKSTĪTS NOTEIKUMOS KĀ VIENĪGAIS VARIANTS + 1 SPĒLE par to, ka viņam jau iepriekš bija noraidijums! Tiešām nesaskati atšķirības???
Tāds sods par noraidijumiem ir ierakstīts noteikumos jau vairākus gadus, bet tagad pēkšņi tev viņš liekas neadekvāti liels
Tā ka palasi vien noteikumus, jeb paprovē izlasīt arī kaut ko vairāk par sc.com rakstiem pirms rakstīt un uzskatīt vēlamo par esošo!:
"Arī Rūnijam automātiski pienācās 3 spēļu diskvalifikācija - tādi ir noteikumi, nevis kaut kāds izdomājums." - muļķības!!!

Savukārt par Liverpool rīcību sakarā ar Suarezu nezini tikai tu, es to zinu, jo tā tika plaši izklāstīta citos sporta portālos. Tā ka neizdari secinājumus par visiem

     [+] [-]

, 2012-01-11 10:12, pirms 12 gadiem
Nu šo absurdu turpina FA, kas zināmā mērā nav pārsteigums, pirmajā brīdī biju tik pārliecināts par apelācijas veiksmi, jo neņēmu vērā FA angažētību. Šis ir vēl viens fakts, kas apliecina FA labvēlību MU.
Vakar skatījos raidījumu, kur apsprieda šo Kompany izklupienu, īsais secinājums ir tāds, ka ja tā ir sarkanā, tad tas nozīmē, ka ir mainījušies spēles noteikumi un sliding tackle drīz varētu izmirt. Agrāk skatījās vai taisot izklupienu spēlētājs vispirms skar bumbu, ja tas tā bija tad tas nav pārkāpums vienalga, vai pēc tam tas skar arī pretinieku, tagad to vairs neskatās un, ja vien izklupiens ir ar divām kājām, tas automātiski ir pārkāpums, jautājums tikai vai par to jādod sarkanā, jo šādas epizodes arī šosezon ir dažādi traktētas. Manuprāt tas ir absurds par šādu izklupienu dot sarkano, ja tas tā notiks arī turpmāk tas padarīs spēli daudz neskatamāku un atņems spriedzi, kas it sevišķi ir svarīga derbijos, līdz ar to spēlei zudīs tas romantisms, kas tai piemita agrāk. Piemēram pirms 10 gadiem Kompany izklupienu rādītu kā paraugu bērniem, mācot kā jāatņem bumba.
Runājot par diskvalifikāciju, visvairāk mani uztrauc spēle pret Spurs EPL ietvaros. No otras puses būs Savičam iespēja sevi pierādīt, ceru, ka viņš to izmantos, līdz šim viņa sniegums man ļoti simpatizēja. Varbūt dabūs uzspēlēt arī Rekiks, kas būtu investīcija nākontnei.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 11:02, pirms 12 gadiem
Valdi? vai Vensāns Kompanī ir Vincent Kompany???

  -2 [+] [-]

, 2012-01-11 11:16, pirms 12 gadiem
Tā jau ir, ērtāk taču ir turpināt virpināt sazvērestības teorijas nevis pieņemt faktu, ka tas bija pārkāpums, par kuru tiesnesis VARĒJA piešķirt noraidijumu! Kur nu vel pieņemt to, ka futbola speciālistu domas dalās vismaz 50/50. Tas jau ir par daudz prasīts
Tamlīdzīgi 2-3 izklupieni spēlē no aizsargu puses un esmu pārliecināts, ka Silva sezonā nospēlēs ne vairāk par 20% spēļu!!! Esmu savulaik diezgan aktīvi spēlējis futbolu un pat es zinu, kā sākumā nospēlēt bumbā un pēc tam it kā turpinot inerces kustību ar bučiem "paķert" līdz pretinieka kājas! Ja tā ir tā futbola romantika kuru dažs labs grib panākt, lai jau tā būtu, bet esmu pārliecināts ka vairums tomēr grib redzēt biežāk spēlētājus spēlējam nevis traumēto sarakstos...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 11:33, pirms 12 gadiem
Latvijas tiesu sistēmas cienīgs spriedums (tieši kvalitātes ziņā)
Toto Anglijā noteikti vārās, tikai šoreiz uz noraidījumu un diskvalifikāciju rēķina. Izsmiekls!

     [+] [-]

, 2012-01-11 11:39, pirms 12 gadiem
mvirsis rakstīja: Valdi? vai Vensāns Kompanī ir Vincent Kompany???
Jā, tikai atveidots no franču valodas. Tieši tā arī izrunā, neskaitot latviešu valodas galotni "-s".

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 11:40, pirms 12 gadiem
Es tikai izsaka savas domas: 1 Kompany izklupiens nebija vērts noraidījuma un, 2 FA un tiesneši ir labvēlīgi MU.
Jā man labāk patīk skatīties asu kontakta spēli (protams bez nodoma tīši traumēt pretinieku) nevis spēli, kur par katru izklupienu ar 2 kājām pat bez kontakta ar pretinieku dod sarkano.
Runājot par Silvu, viņš diemžēl ir traumēts, pagaidām nevar saprast uz cik ilgu laiku, varbūt pat spēlēs šodien (mazticams), bet varbūt būs jāizlaiž vairākas nedēļas. Un traumēts viņš tika 1. puslaikā spēlē pret MU situācijā, kad par pārkāpumu pret viņu pat neiedeva dzelteno kartīti... tas laikam tāpēc, ka viņam iesita ar vienu kāju, nevis nošļūca garām ar 2

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 12:19, pirms 12 gadiem
Nu protams, es jau arī izsaku tikai savas domas!
1. Kompany izklupiens pilnīgi mierīgi vilka uz sarkano.
2. FA un tiesneši ir labvēlīgi Spurs un Pool, jo tagad sanāk ka tieši pret viņiem Kompany izlaidīs spēles

Labs ir, miers ar tevi, tāpat jau turpināsi dzīvot savā šaurajā pasaulītē "visi jau pret mums ir netaisnīgi, visi mums vēl ļaunu un grib nodarīt pāri" Kaut gan, Chelsea līdzjutēji to bērnišķīgo slimību izslimoja, var jau būt ka City faniem ar laiku arī tas izdosies

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 12:28, pirms 12 gadiem
Nevis visi, bet konkrētais tiesnesis un FA konkrēti šajā gadījumā ir pret mums. Kad nākošreiz teiksi, ka tiesnesis vai FA ir kļudījušies attiecībā pret MU, teikšu, ka dzīvo šaurā pasauītē. Par labuma guvējiem, jau noskaidrojām, viss, kas ir slikti priekš City ir labi priekš MU un Spurs.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 13:04, pirms 12 gadiem
Esmu pietiekami bieži pēdējās 2 dienās padiskutējis ar tevi un diemžēl sapratis, ka emocionālais lietu vērtējums ar retiem izņēmumiem ņem virsroku pār loģisko
Tad tu saki, ka FA darbojas MU interesēs, un jau nākošajā teikumā raksti, ka tieši pret Spurs būs grūtākā spēle kurā Kompany nepiedalīsies! Tad kad norādu tev uz tiesnešu kļūdām par labu City vai par sliktu MU, tad tev labpatīk labāk tādas lietas palaist gar ausīm! Tev un daudziem City faniem šausmīgi patīk sevi nostādīt baigi apbižoto stāvoklī, kaut gan tik pat daudzi uzskata, ka tā sarkanā bija pamatota! Vispār jau drusku nogurdinājusi tā čīkstēšana, tā kā tādi mazi bērni kam rotaļlieta atņemta. Kas jums pietrūkst??? Naudu ar furgoniem pieved, varat nopirkt "jebkuru" spēlētāju ko sagribās, tikko Mančīnī jau uzstājās, ka viņam viens uzbrucējs esot traumēts tapēc janvārī jānopērk jauns City tak spēlētājus var mainīt kā zeķes, bet fani tāpat turpina uzvesties kā tādi mazvērtības kompleksu nomākti tīņi, meklējot visur slēptos ienaidniekus

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 13:25, pirms 12 gadiem
Manuprāt, pelnīti sodija par bīstamu spēli ar taisu kāju un vēl viņš ar abām kājām slīdēja Esmu MU fans bet MC ir otra mīļākā komanda, bet sods ir vietā

     [+] [-]

, 2012-01-11 14:06, pirms 12 gadiem
Varu saderēt ka ažiotāža kas radusies ap šo gadījiumu nebūtu tik liela,ja šī epizode nebūtu saistīta ar MU piedalīšanos...tā saucamie NEITRĀLIE vērotāji tā sasparojušies ka vemt gribas...

     [+] [-]

, 2012-01-11 15:03, pirms 12 gadiem
Savukārt par tevi esmu sapratis, ka nespēj objektīvi skatīties uz lietām, jo vienmēr tavi komentāri ir par labu MU. Turklāt vēl esi iedomājies, ka esi pārāks par citiem, jo izsakies par citu rakstīto kā neobjektīvu vai emocionālu, bet sevis rakstīto uztver kā dogmu. Tas tekst par rotaļlietu un bērnišķību vispār ir izcili stulbs, jo tieši tu pats rakstot šādus tekstus izturies kā bērns.

Kādēļ, lai es nerakstītu, ka pret City izturas netaisnīgi, ja tas šajā situācijā tā acīmredzami ir, interesanti, kur tu izrāvi tos 50% ekspertus, kas saka, ka tas noraidījums bija pelnīts, izņemot MU personālu, spēlētājus un fanus ne no viena cita šādu viedokli neesmu dzirdējis.
Runājot par Mančīni izteikumiem par sastāvu, ja tu spētu atmest malā aizspriedumus un ieslēgt smadzenes, tad vari paskaitīt kurai komandai ir lielāks 1. komandas skvads. Runājot, konkrēti par uzbrucējiem, City šobrīd ir 3- Aguero, Džeko, Balotelli. Piemēram MU tādu ir krietni vairāk- Rūnijs, Hernandez, Velbeks, Berbatovs, Ovens, vēl nesen bija Mačeda. Paskaties arī, kas City bija uz beņķa spēlē pret MU, vienīgais uzbrukošais spēlētājs bija tīnis Suares, kas par lielo komandu praktiski nav spēlējis. Realitāte ir tā, ka šobrīd City ir mazāks skvads kā piemēram MU, Barsai vai Real un tādēļ tiešām ir vajadzība nopirkt jaunus spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 16:02, pirms 12 gadiem
Es izturos kā bērns - jo uzskatu par pilnīgām stulbībām un smejos par jūsu idiotisko čīkstēšanu un sazvērestības teoriju bīdīšanu pa priekšu veselajam saprātam?!? Pēc spēles tu raksti ar pilnīgu pārliecību ka FA jau nu to noraidijumu atcels, bet kad izrādās nekā tamlīdzīga, tad vienīgais ko spēj - atrast kārtējo iespēju saskatīt nu jau augstāku ienaidnieku par tiesnesi! Tātad sazvērējušies izrādās ir visa FA Baigi gribās cerēt ka tiem šeihiem liekas tieši tāpat, šie apvainosies un nolems atrast kādu godīgāku vietu kur rotaļāties Nu ko lai es citu vel saku? Mēģināju diskutēt objektīvi, rakstiju jau vairākas reizes ka neuzskatu ka tajā spēlē un situācijā bija nepieciešams dot noraidijumu Kompany. Tāpat kā rakstiju, ka formāli tiesnesis varēja tādu lēmumu pieņemt traktējot to kā ļoti bīstamu spēli, un kā izrādījās, arī FA komisija uzskatīja līdzīgi! Es tak esmu 100% drošs, ka ja kaut kādā tur Starptautiskās sporta arbitrāžas tiesas senātā (vai kur tamlīdzīgi) pateiktu, ka noraidijums bijis pamatots, tu tāpat izdomātu jaunus ienaidniekus kas sazvērējušies pret City, jeb pareizāk sakot tā ir iestāde kas darbojas MU interesēs Laikam jau tumšā vakarā ejot pa ielu visos tumšos stūros arī redzi paslēpušos bandītus MU formastērpos Tieši tas man visvairāk sasmīdina, visur tikai ir redzamas MU sazvērestības!!! Nekā cita pasaulē nav un kur nu vel gadīties, ka tieši pats varētu kļūdīties nevis speciālistu komisija. Vari būt mierīgs, man pilnīgi nemaz nav tamlīdzīga fobija pret City, kā arī es pilnīgi mierīgi un pat diezgan regulāri izsaku kritiskas piezīmes un rakstu kritiku attiecībā pret MU.

Un vispār, tā jau ir, turpini vien žēloties, jo nekas cits jau jums neatliek! MU ar SAF jau sen ir nopirkuši šā gada un nākošā gada EPL titulus no FA. Izsole uz aiznākamā gada titulu tiks izsludināta tuvāk Ziemassvētkiem Priekā
1 2 40 komentāri