Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martins noliek pasaules čempiona pilnvaras, Vācijai pirmais tituls 20 gadu laikā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Martins noliek pasaules čempiona pilnvaras, Vācijai pirmais tituls 20 gadu laikā
Martins Dukurs. Foto: Viesturs Lācis/bobslejs.lv

Sezonas pēdējās sacensības aizvadījuši vīru skeletonisti. Vācijā, Altenbergā par pasaules čempionu trillera cienīgā cīņā kļuva mājinieks Kristofers Grotērs, piecu sekundes simtdaļu intervālā aiz sevis atstājot tautiešus Akselu Jungu un Aleksandru Gasneru. Martinam Dukuram šoreiz ceturtā pozīcija, bet Tomass Dukurs ierindojās septītajā vietā.

Iepriekšējo četru pasaules čempionātu uzvarētājam Martinam Dukuram, kurš šosezon triumfēja arī Pasaules kausa izcīņas kopvērtējumā, šoreiz neatradās argumenti cīņā ar vācu skeletonistiem - mājinieki šoreiz dominēja, aizņemot visu goda pjedestālu. Ceturto vietu ieņēmušo latvieti no bronzas medaļas šķīra 0,52 sekundes, savukārt labāko trijnieks satilpa nieka piecās sekundes simtdaļās. Savukārt Tomass Dukurs pārliecinoši saglabāja septīto vietu, ko ieņēma arī pēc pirmās dienas.

Trillera cienīgā cīņā par pasaules čempionu kļuva Kristofers Grotērs - sportists, kurš šosezon neiekļuva Vācijas Pasaules kausa komandā un kļuva par pirmo vācu skeletonistu - pasaules čempionu kopš Endija Bomes triumfa 2000. gadā. 28 gadus vecais vācietis apliecināja, ka Altenbergas trasi pārzina perfekti, un ne velti tieši šajā trasē 2017. gadā bija izcīnījis savu vienīgo uzvaru PK posmā. Divas simtdaļas Grotēram piekāpās Aksels Jungs, bet ceturtajā braucienā no otrās uz trešo vietu atkāpās Aleksandrs Gasners.

Trešais brauciens

Ledus kvalitāte Altenbergas trasē šodien bija zemākā līmenī, turklāt trasē vietām bija sakrājies sniegs, līdz ar to braucienu laiki sportistiem šodien pārsvarā bija lēnāki nekā vakar. Čempionāta līderis Kristofers Grotērs no sava vakar uzstādītā trases rekorda (55,86) trešajā braucienā atpalika par 0,7 sekundēm. Divas simtdaļas no deficīta pret līderi atspēlēja pieredzējušākais vācu skeletonists Aleksandrs Gasners.

Martins Dukurs pēc sacensību pirmās dienas ieņēma ceturto vietu, no trešajā vietā esošā Aksela Junga atpaliekot 0,17 sekundes. Vācietis, neskatoties uz to, ka vairākkārt bija spiests ar kāju spēcīgi piestūrēt skeletonu, braucienā apsteidza gan Grotēru, gan Gasneru, un pietuvoties trijniekam Martinam kļuva vēl sarežģītāk. Startā latvietis vāciešus pārspēja (4,96), un līdz pat trases lejasdaļai brauca ļoti precīzi - neskatoties uz to, ātrumā no līderiem Martins atpalika ļoti daudz, neilgi pirms finiša pieļāva vienu rupjāku kļūdu, kas jaunāko no brāļiem Dukuriem no goda pjedestāla attālināja jau 0,53 sekunžu apmērā.

Ar tādām pašām problēmām trasē saskārās arī korejietis Sunbins Juns, kuru par vietu zemāk nobīdīja ceturtais Vācijas skeletonists Fēlikss Keizingers. Pasaules junioru čempions uzrādīja lielāko ātrumu un summā pietuvojās arī Martinam. Tomass Dukurs no priekšā esošā Keizingera bija ļoti tālu, taču ar stabilu braucienu nosargāja sev piederošo septīto pozīciju, aiz sevis atstājot Aleksandru Tretjakovu - tiesa, krievs vien 0,11 sekunžu attālumā un braucienā pārspēja latvieša rezultātu.

Rezultāti pēc trešā brauciena

VSportistsValsts1.br.2.br.3.br.Summa
1.K. GrotērsVācija56.1755.8656.562:48.59
2.A. GasnersVācija56.2155.9156.54+0.07
3.A. JungsVācija56.1556.2356.41+0.20
4.M. DukursLatvija56.3056.2556.77+0.73
5.F. KeizingersVācija56.6656.3556.46+0.88
6.S. JunsDienvidkoreja56.4756.4556.66+0.99
7.T. DukursLatvija56.7556.3456.88+1.38
8.A. TretjakovsKrievija57.0056.3156.77+1.49
9.Ņ. TregubovsKrievija56.9056.4957.18+1.98
10.M. VaietsLielbritānija57.0356.9156.84+2.19

Ceturtais brauciens

Tomasa Dukura tuvākais sekotājs Aleksandrs Tretjakovs aizvadīja kļūdām bagātu ceturto braucienu, kas stabila snieguma gadījumā deva latvietim drošas izredzes septīto pozīciju nosargāt. To 39 gadus vecais siguldietis pārliecinoši arī paveica, uzlabojot arī savu starta laiku (5,11) un, neskatoties uz kļūdu trases augšdaļā, pārliecinoši Tretjakovu apsteidzot. Priekšā esošais olimpiskais čempions Sunbins Juns gan bija par tālu, lai cerētu pakāpties augstāk.

Dienas pirmajā braucienā otro labāko laiku uzrādīja Fēlikss Keizingers, kurš sāka tuvoties arī Martinam. Ceturtais brauciens gan talantīgajam vācietim padevās visai nestabils - vairākas neprecizitātes brauciena sākumā, tomēr atkal iegūts ļoti liels ātrums, un Keizingers jau elpoja pakausī krietni pieredzējušākajam Martinam Dukuram. Startā latvietim izdevās pielikt (4,95), un pozitīva tendence saglabājās arī turpinājumā. 36 gadus vecais skeletonists veica savu labāko braucienu čempionātā, kas ļāva būt apmierinātam pašam ar savu sniegumu. Tomēr cerēt uz medaļu bija visai naivi - to izdotos sasniegt tikai ārkārtīgi kļūdaina Aksela Junga brauciena gadījumā.

Vācietis un vietējās publikas favorīts Jungs gan, protams, nedomāja par trešās vietas nosargāšanu, bet gan cerēja iesaistīties cīņā par zeltu. Pēc trim braucieniem Jungu no zelta šķīra divas desmitdaļas, no sudraba - 13 simtdaļas. Jungs savu daļu izdarīja, veicot labu braucienu. Sudraba pozīcijā esošais Aleksandrs Gasners ierasti iekrāja deficītu lēnāka starta dēļ, tomēr pakāpeniski tas saruka. Finišā gan Gasneram pavisam nedaudz pietrūka - Jungs priekšā par trim sekundes simtdaļām. Līdzīga rakstura cīņa risinājās arī starp Jungu un līderi Kristoferu Grotēru - 28 gadus vecais Grotērs vēl vienā trillerī izrādījās pārāks, summā apsteidzot tautieti par 0,02 sekundēm un izcīnot lielāko panākumu karjerā.

Rezultāti

VSportistsValsts1.br.2.br.3.br.4.br.Summa
1.K. GrotērsVācija56.1755.8656.5656.223:44.81
2.A. JungsVācija56.1556.2356.4156.04+0.02
3.A. GasnersVācija56.2155.9156.5456.20+0.05
4.M. DukursLatvija56.3056.2556.7756.06+0.57
5.F. KeizingersVācija56.6656.3556.4656.14+0.80
6.S. JunsDienvidkoreja56.4756.4556.6656.33+1.10
7.T. DukursLatvija56.7556.3456.8856.66+1.82
8.A. TretjakovsKrievija57.0056.3156.7756.85+2.12
9.Ņ. TregubovsKrievija56.9056.4957.1856.51+2.27
10.M. VaietsLielbritānija57.0356.9156.8456.37+2.34

Iepriekšējo piecu pasaules čempionātu medaļnieki

GadsTrase1. vieta2. vieta3. vieta
2020.AltenbergaK. Grotērs (GER)A. Jungs (GER)A. Gasners (GER)
2019.VistleraM. Dukurs (LAT)Ņ. Tregubovs (RUS)S. Juns (KOR)
2017.KēnigszēM. Dukurs (LAT)A. Jungs (GER)Ņ. Tregubovs (RUS)
2016.ĪglsaM. Dukurs (LAT)A. Tretjakovs (RUS)/S. Juns (KOR)-
2015.VinterbergaM. Dukurs (LAT)A. Tretjakovs (RUS)T. Dukurs (LAT)

  +5 [+] [-]

, 2020-02-28 14:38, pirms 4 gadiem
Saprotu, ka grūti rast motivāciju, ja neslīd, un tas noteikti ietekmēja brauciena kvalitāti, kas lejasdaļā bija briesmīga.

Mjā, secinu, ka skeletonu nav nemaz tik interesanti skatīties, ja Dukuri necīnās par medaļām.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-28 14:41, pirms 4 gadiem
Oj,starp fričiem būs riktīgs kapiņš

  +4 [+] [-]

, 2020-02-28 14:48, pirms 4 gadiem
Bez medaļas

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 14:59, pirms 4 gadiem
rene gadījumā nav vienīgais OS ziemas sports, kur sportistiem nepiķo ne par PK, ne par PČ?

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:00, pirms 4 gadiem
Tālu, ja dabūs koka medāli būs super, kaut liekas, ka noslēgs veiksmīgo 5-nieku.

 +10 [+] [-]

, 2020-02-28 15:03, pirms 4 gadiem
Joprojām pie pilna šito sportu ņemt nevar. No ziemas sporta veidiem vienīgais, kur var gada laikā sportists no ''nekurienes'' uzrasties un apbraukt visus. Sporta veids, kur nauda nosaka VISU. Tak pofig ir ka Tu esi labs braucējs, ja čaļi blakus Tev var ar startu 15 sec sliktāku likt iekšā 0.5 trasē, jo redz SLIDAS ir no kosmosa. Joprojām uzskatu ka vienīgais šajā sporta veidā kā tiešām ir pārbaudīt sportista KLASI ir iedot pirms sačiem VIENU skeletonu un vienas slidas visiem sportistiem ar nekādām iespējām tos apstrādāt un lai brauc visi pilnīgi vienādos apstākļos.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 15:04, pirms 4 gadiem
+ ja tā ''ledus spēle'' ir patiesība, ka viņi var 3 minūtēs pa vairākiem grādiem ledu pamainīt ir vel lielāks absurds

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:06, pirms 4 gadiem
Nav Dukuram parocīga trase bet vāciešiem sagatavotas priekšrocības! 😂

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:07, pirms 4 gadiem
Lionels rakstīja: Joprojām pie pilna šito sportu ņemt nevar. No ziemas sporta veidiem vienīgais, kur var gada laikā sportists no ''nekurienes'' uzrasties un apbraukt visus. Sporta veids, kur nauda nosaka VISU. Tak pofig ir ka Tu esi labs braucējs, ja čaļi blakus Tev var ar startu 15 sec sliktāku likt iekšā 0.5 trasē, jo redz SLIDAS ir no kosmosa. Joprojām uzskatu ka vienīgais šajā sporta veidā kā tiešām ir pārbaudīt sportista KLASI ir iedot pirms sačiem VIENU skeletonu un vienas slidas visiem sportistiem ar nekādām iespējām tos apstrādāt un lai brauc visi pilnīgi vienādos apstākļos.
Grothērs ir no nekurienes??

  +2 [+] [-]

, 2020-02-28 15:08, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Grothērs ir no nekurienes??
skeletonā visi ir no nekurienes, izņemot Dukurus, kas ir no Siguldas!
kad renes veidos sāks piķot par PK?

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:09, pirms 4 gadiem
Lionels rakstīja: Joprojām pie pilna šito sportu ņemt nevar. No ziemas sporta veidiem vienīgais, kur var gada laikā sportists no ''nekurienes'' uzrasties un apbraukt visus. Sporta veids, kur nauda nosaka VISU. Tak pofig ir ka Tu esi labs braucējs, ja čaļi blakus Tev var ar startu 15 sec sliktāku likt iekšā 0.5 trasē, jo redz SLIDAS ir no kosmosa. Joprojām uzskatu ka vienīgais šajā sporta veidā kā tiešām ir pārbaudīt sportista KLASI ir iedot pirms sačiem VIENU skeletonu un vienas slidas visiem sportistiem ar nekādām iespējām tos apstrādāt un lai brauc visi pilnīgi vienādos apstākļos.
Tad jau bobslejā tāpat!

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: skeletonā visi ir no nekurienes, izņemot Dukurus, kas ir no Siguldas!
kad renes veidos sāks piķot par PK?
par PK kopv. maksā

  +5 [+] [-]

, 2020-02-28 15:14, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Grothērs ir no nekurienes??
nezinu no kurienes viņš ir, bet čalis pa visu sezonu nav pat uz pjedestāla bijis, tas izsaka visu

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:14, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: par PK kopv. maksā
ir kur dati šiem publicēti, cik saņem? jeb top secret.

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:14, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Tad jau bobslejā tāpat!
tieši tā, tur arī Osis brauktu labāk nekā Frīdis tādos apstākļos

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ir kur dati šiem publicēti, cik saņem? jeb top secret.
top secret

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:19, pirms 4 gadiem
Sporta specifika sen zinama, tapat ka bobos un kamanas. Tikai kamer Prusis gatavo armiju ar jauniem veciem, tikmer Dukuri spiez pedejo naudu. Diezgan komiski, labakais no jaunajiem sez pie mikrafona un komente, kamer vinam jau sen Tomasa vieta vajadzeja braukt.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 15:20, pirms 4 gadiem
Lionels rakstīja: nezinu no kurienes viņš ir, bet čalis pa visu sezonu nav pat uz pjedestāla bijis, tas izsaka visu
šogad viņš nemaz nevarēja būt,jo nebrauca nevienu PK

bet pirmais podests viņam bija 12.g

Altenbergā vinnējis pirms trim gadiem
Slēpts komentārs: strops

  +4 [+] [-]

, 2020-02-28 15:20, pirms 4 gadiem
Kā var tā būt ka iepriekš nedzirdēti sportisti visiem kabina?! Saprastu ja Tretjakovs, korejietis, būtu priekšā, bet šitā kad vesela čupa ar fričiem pieciniekā...?! Tas nav normāls sporta veids.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-28 15:22, pirms 4 gadiem
boleks rakstīja: Kā var tā būt ka iepriekš nedzirdēti sportisti visiem kabina?! Saprastu ja Tretjakovs, korejietis, būtu priekšā, bet šitā kad vesela čupa ar fričiem pieciniekā...?! Tas nav normāls sporta veids.
jomajo cik jums švaki ar atmiņām

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:22, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: top secret
tad jau neko nemaksā!
kā tas nākas , ka sportā , kur renes ir dārgākie objekti un nenormālas naudas tiek tērētas inventāram starptautiskās federācijas ir pēdējie ziemas bomži , kas šo superīgo sportu pārdot nevar un nopelnīt naudu vismaz tik daudz cik ieguldīts nacionālajām federācijām?

  +7 [+] [-]

, 2020-02-28 15:22, pirms 4 gadiem
boleks rakstīja: Kā var tā būt ka iepriekš nedzirdēti sportisti visiem kabina?! Saprastu ja Tretjakovs, korejietis, būtu priekšā, bet šitā kad vesela čupa ar fričiem pieciniekā...?! Tas nav normāls sporta veids.
Nav tur neviena nedzirdēta (ja nu vienīgi jau piemirsta) vācieša, bet šādu pārsvaru, protams, neviens nebija gaidījis.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:26, pirms 4 gadiem
Lionels rakstīja: + ja tā ''ledus spēle'' ir patiesība, ka viņi var 3 minūtēs pa vairākiem grādiem ledu pamainīt ir vel lielāks absurds
Viņi no rīta zin kādu temperatūru paši uzregulēs, mūsējie nezin un brauc ar tādām slidām kā ir

  +4 [+] [-]

, 2020-02-28 15:35, pirms 4 gadiem
kaut gan protams,mājas trasē arī tie friči kuri nekad nav braukuši PK varēja būt šodien ĻOTI augstu....

pareizi Dainis teica,labi,ka nav fričiem 8 kvotas

     [+] [-]

, 2020-02-28 15:41, pirms 4 gadiem
Epolitic rakstīja: Viņi no rīta zin kādu temperatūru paši uzregulēs, mūsējie nezin un brauc ar tādām slidām kā ir
nu un ja tas ir pieļaujams un atļauts, tad tas visu pasaka par šito sporta veidu

  +4 [+] [-]

, 2020-02-28 15:44, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Sporta specifika sen zinama, tapat ka bobos un kamanas. Tikai kamer Prusis gatavo armiju ar jauniem veciem, tikmer Dukuri spiez pedejo naudu. Diezgan komiski, labakais no jaunajiem sez pie mikrafona un komente, kamer vinam jau sen Tomasa vieta vajadzeja braukt.
Piekrītu.

Taču, ja skatās uz vietu, tad, protams, Netlaus būtu zemāk par Tomasu, droši vien ap 19.-23. vietu labākajā gadījumā. Te gan jāņem vērā, ka Netlaus visu laiku ir marinēts tikai EK apritē, kā arī neesmu informēts, cik laba viņam ir tehnika.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:45, pirms 4 gadiem
Tiešām valstij ziemas sportos rene jāpasludina par prioritāti, no kuras nav nekādas atdeves pat braucot pa medaļām, bet tikai izdevumi!
salīdzinājumam biatlonā balvu fonds šosezon 7 miljoni:
https://www.ski-nordique.net/biathl...

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 15:46, pirms 4 gadiem
Lionels rakstīja: Joprojām pie pilna šito sportu ņemt nevar. No ziemas sporta veidiem vienīgais, kur var gada laikā sportists no ''nekurienes'' uzrasties un apbraukt visus. Sporta veids, kur nauda nosaka VISU. Tak pofig ir ka Tu esi labs braucējs, ja čaļi blakus Tev var ar startu 15 sec sliktāku likt iekšā 0.5 trasē, jo redz SLIDAS ir no kosmosa. Joprojām uzskatu ka vienīgais šajā sporta veidā kā tiešām ir pārbaudīt sportista KLASI ir iedot pirms sačiem VIENU skeletonu un vienas slidas visiem sportistiem ar nekādām iespējām tos apstrādāt un lai brauc visi pilnīgi vienādos apstākļos.
Ideja ļoti laba. Bet - sportisti taču ir ar atšķirīgu augumu, ķermeņa uzbūvi u.tml. Monoslidas un tehnikas versija varētu strādāt bobslejā.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 15:50, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Piekrītu.

Taču, ja skatās uz vietu, tad, protams, Netlaus būtu zemāk par Tomasu, droši vien ap 19.-23. vietu labākajā gadījumā. Te gan jāņem vērā, ka Netlaus visu laiku ir marinēts tikai EK apritē, kā arī neesmu informēts, cik laba viņam ir tehnika.
Tomasam regress rezultatos iestajies jau pirms kada laika,bet visadiem LOV sastaviem pietiek.Ja komanda normali stradatu uz jaunajiem, ar attiecigu tehniku gan jau top 20 sakuma butu. Ka lai to pieredzi iegust, sezot pie komentetaja pults ? Nekas nav pret Tomasu, lai mauc kaut vai lidz 50, bet jaunie butu janodrosina ar konkuretspejigu tehniku un lidzigam iespejam. Ir jau erti, Tomass ka muzigais testetajs un Martins ka nr 1, gimenes uznemums rulle.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-28 16:08, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Tomasam regress rezultatos iestajies jau pirms kada laika,bet visadiem LOV sastaviem pietiek.Ja komanda normali stradatu uz jaunajiem, ar attiecigu tehniku gan jau top 20 sakuma butu. Ka lai to pieredzi iegust, sezot pie komentetaja pults ? Nekas nav pret Tomasu, lai mauc kaut vai lidz 50, bet jaunie butu janodrosina ar konkuretspejigu tehniku un lidzigam iespejam. Ir jau erti, Tomass ka muzigais testetajs un Martins ka nr 1, gimenes uznemums rulle.
Atkal piekrītu. Izskatās, ka kaut kas mainīsies tikai pēc Pekinas olimpiādes.

Tomasam, starp citu, jānoturas TOP 8, lai būtu LOV A vienībā.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-28 16:14, pirms 4 gadiem
Pirmo reizi redzu ka vārdu "atpalīcība" lieto šādā kontekstā
Ar to ierasti apzīmē atpalikšanu, kā īpašību, kā nespēju fiziski vai garīgi kaut kam turēt līdzi. Ne par laika mērījumu.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 16:15, pirms 4 gadiem
SANEMAAAS TAUTA! ATRI NEMAM SMS KREDITUS LAI SAMET JAUNAM KAMANAM!

     [+] [-]

, 2020-02-28 16:27, pirms 4 gadiem
jebak , jebak !!!

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 16:28, pirms 4 gadiem
kristaps26 rakstīja: jebak , jebak !!!
Patīk Tavi komentāri, vienmēr tādi īsi un informējoši.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 16:46, pirms 4 gadiem
Ir jānoalgo pasaules labākie inženieri, jāuzceļ vēl 6-7 trases, kas būtu ekvivalentas citām pasaules trasēm, jāapzina perspektīvākie Latvijas bērni, jārīko viņiem nometnes, jāapmāca skeletona pamatos. Jā, tas viss maksā lielu naudu bet tā ir jāatrod, ja gribam, lai mums patiešām būtu panākumi arī turpmāk. Un es ticu, ka to naudu VAR atrast, nav Latvija vairs tik nabadzīga, tikai jāmāk nauda izmantot PAREIZI. Protams, bez spēcīgiem privātiem investoriem arī neiztikt.
Slēpts komentārs: igor_amelka_1951703601711192
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

     [+] [-]

, 2020-02-28 16:51, pirms 4 gadiem
Kā jau vecais teica - uzvarēs tas, kuram būs 4 stabili braucieni. Martins pilnībā izgāza 2 braucienus, varbūt būtu kas spīdīgāks.

Kā saka - karma, sirmais, karma.. Par to, ka vāciešu nelaida brīvajos treniņos Siguldā, te viss atnāca atpakaļ. Saņem.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-28 16:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai ar šo pietiks gada sportista titulam 2020?
pietiks
Slēpts komentārs: dvielis

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 16:57, pirms 4 gadiem
Rakstīju, ka nav interesanti skatīties, kad Dukuri necīnās par medaļām, taču vāciešu trio sarīkoja lielisku izrādi!

Dukuri minimālo uzdevumu izpildīja - abi ir TOP 8, nodrošinot vietu LOV A vienībā.

     [+] [-]

, 2020-02-28 16:58, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Nu, ko?! Dukurpapum jāsāk riet vācieši. Krievi šoreiz nav vainīgi.
Ja viņš to sāks, vāči viņu ar kājām pa priekšām iznesīs no renes.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-28 16:58, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja viņš to sāks, vāči viņu ar kājām pa priekšām iznesīs no renes.
Krist, Tu?!

  +5 [+] [-]

, 2020-02-28 17:00, pirms 4 gadiem
Ko jūs te muldat par karmu? Ja nav nekādas sajēgas vispār.
Bija jau pirms sezonas skaidrs ka vācieši savā mājas trasē būs spēks un tikai naivais cerēja ka DUkurs vinnēs.
Un viņam nav katru reizi jāuzvar PČ, labāk lai uzvar OS vienreiz ..

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 17:02, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Krist, Tu?!
Kāpēc tik sliktās domās par Kristu?

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:03, pirms 4 gadiem
Ķibis 7dien ņems medaļu, kamēr Dukuri varēs atkal meklēt sazvērestības teorijas.

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ķibis 7dien ņems medaļu, kamēr Dukuri varēs atkal meklēt sazvērestības teorijas.
vecais Dukurs jo vecāks kļūs jo marazmātiskāks
tā viņa gaudošana un ņaudēšana jau sen apriebusies....

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vecais Dukurs jo vecāks kļūs jo marazmātiskāks
tā viņa gaudošana un ņaudēšana jau sen apriebusies....
ko ta šis?

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Patīk Tavi komentāri, vienmēr tādi īsi un informējoši.
prieks ka tieku novērtēts !!!

  -2 [+] [-]

, 2020-02-28 17:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ko ta šis?
a es nezinu, neskatījos tv reni.
gan jau rīt varēs lasīt. kā jau pēc katra zāģa, tiks meklēti vainīgie, tikai ne paši.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-28 17:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a es nezinu, neskatījos tv reni.
gan jau rīt varēs lasīt. kā jau pēc katra zāģa, tiks meklēti vainīgie, tikai ne paši.
Vecais Dukurs taču zina visus knifus, tāpēc viņa teikto neuztveru kā vainīgo meklēšanu, bet gan faktu konstatējumu. Kā jau te rakstīja, šis ir ļoti specifisks sporta veids, kurā rezultātu nosaka ne tikai sportista spējas.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 17:16, pirms 4 gadiem
Cik noprotu, tad Martins atkoda to trasi pēdējā braucienā. Viss ir oki doki. Nav ko skumt. Martins joprojām ir labākais skeletonists pasaulē. Malacis!

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:16, pirms 4 gadiem
Pēc 3.brauciena Dainis necēla, kad Rīmenis zvanīja. Pēc 4.brauciena bija tas pats?

  -4 [+] [-]

, 2020-02-28 17:18, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vecais Dukurs taču zina visus knifus, tāpēc viņa teikto neuztveru kā vainīgo meklēšanu, bet gan faktu konstatējumu. Kā jau te rakstīja, šis ir ļoti specifisks sporta veids, kurā rezultātu nosaka ne tikai sportista spējas.
Turpini vien aizstāvēt to dihlofosu.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-28 17:24, pirms 4 gadiem
Kāpēc krievijas mutantiem ļauj piedalīties cilvēku sportā??????

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:25, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Turpini vien aizstāvēt to dihlofosu.
kāpēc dihlofoss?
tādu vēl nebiju dzirdējis apzīmējumu vecajam Dukuram.

  -4 [+] [-]

, 2020-02-28 17:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc dihlofoss?
tādu vēl nebiju dzirdējis apzīmējumu vecajam Dukuram.
Tikko izdomāju.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-28 17:29, pirms 4 gadiem
Zaipi, tu visur naudu mekle. Nu ir skeletona loti liela nauda. UN DUkura gaudoshana, ka naudas nav ir vienkarshi smiekliga. Oficiali par sacikstem nav nekada liela nauda. Bet toties ir sponsorligumi par goda pjedestalu. UN SANEM PAR UZVARU NE MAZAK PAR 75.000 eiro. Un vari man ticet , es pat loti labi zinu, kadas naudas apgrozas bobsleja un skeletona. Nu protams nav ta nemaz tik liela nauda, ja vizina pa pasauli 12 turistus. Bet ar vilcienu uz RIGU NEVIENS NO SIGULDAS NEVIZINAS. NAUDAS NAV, bet visiem autini biezaki neka miljardieriem...

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 17:30, pirms 4 gadiem
Iespēja pelnīt interneta ienākumi atkarīgi no pavadīta laikā pie datora iespēja nopelnīt līdz 200 eiro diena https://yuxmoney.xyz/547679676674306/ reģistrējies un sāc klikšķināt uz reklāmām, par katru klikšķi nopelnīsi 10 centus

  -4 [+] [-]

, 2020-02-28 17:33, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Krist, Tu?!
Nezinu, kas par Kristu, bet tā, kā sirmais attiecas pret citu valstu sportistiem savā kingdomā, tā nekur citur neattiecoties. Atskaitot Sočus pirms OS.

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:36, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēc 3.brauciena Dainis necēla, kad Rīmenis zvanīja. Pēc 4.brauciena bija tas pats?
Papus Mārim neceļ.

     [+] [-]

, 2020-02-28 17:38, pirms 4 gadiem
Berzin, ja tu zinatu kadus rekinus iebliezh Krievijas izlasei, tad vispar ar valeju muti paliktu. Siguldas trase pat nav naftas atradne, bet naudas stancetava. Bet krievi trennejas tieshi Sigulda.Butu gudraki, sen jau savu trasi uzceltu vairak uz ziemeliem. Nu kadel visiem ta baigi vajadzeja olimpiadi Sigulda? maza iemesla del.. 20 miljonu eiro finsnsejums , lai uzceltu 2 stavus...

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 17:41, pirms 4 gadiem
Šoreiz palika garu degunu! Gada sportista krūze vairs nespīd nākotnē!

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 17:41, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Papus Mārim neceļ.
Būtu zelts, paceltu.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-28 17:45, pirms 4 gadiem
boleks rakstīja: Kā var tā būt ka iepriekš nedzirdēti sportisti visiem kabina?! Saprastu ja Tretjakovs, korejietis, būtu priekšā, bet šitā kad vesela čupa ar fričiem pieciniekā...?! Tas nav normāls sporta veids.
Viss kārtībā, Siguldā arī latvieši bija pirmie.

Martins vienīgais bija konkurents tā arī tika vistuvāk fričiem.
Pienāks diena, kad citi iesprings un friči stāvēs maliņā.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 17:48, pirms 4 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Berzin, ja tu zinatu kadus rekinus iebliezh Krievijas izlasei, tad vispar ar valeju muti paliktu. Siguldas trase pat nav naftas atradne, bet naudas stancetava. Bet krievi trennejas tieshi Sigulda.Butu gudraki, sen jau savu trasi uzceltu vairak uz ziemeliem. Nu kadel visiem ta baigi vajadzeja olimpiadi Sigulda? maza iemesla del.. 20 miljonu eiro finsnsejums , lai uzceltu 2 stavus...
Izklausās, ka Dukurs izmetis kādu garderobistu no Siguldas

  +2 [+] [-]

, 2020-02-28 17:50, pirms 4 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Bet toties ir sponsorligumi par goda pjedestalu. UN SANEM PAR UZVARU NE MAZAK PAR 75.000 eiro.
Ta ir par katru pk posmu, vai ne?

     [+] [-]

, 2020-02-28 19:00, pirms 4 gadiem
beidzot vācieši atkoda,kas 'jādara,lai dominētu skeletonā(vismaz mājas trasē)...nepagāja ne 100 gadi

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 19:03, pirms 4 gadiem
Martinam pēc karjeras beigām jāiet par ASV vai Kanādas treneri-jāceļ viņu līmenis augšā kā ZIEDU LAIKOS pirms 10-20 gadiem...ļoti man pietrūkst viņi Elitē

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 19:05, pirms 4 gadiem
galu galā jeņķi taču piedāvaja viņam pilsonību pēc Vankūveras

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 19:05, pirms 4 gadiem
Siguldas pederasti bešā ?

     [+] [-]

, 2020-02-28 19:11, pirms 4 gadiem
Smagi, pat nebija nopietnā cīņā par medaļām. Tas liek domāt, ka OS mocīsies ar cīņu par 6-nieku. Diemžēl, kad klāt ir svarīgākās sacensības un kādi konkurenti nopietni gatavojas, tad Martinam lielas problēmas uzvarēt.

Arguments par trases priekšrocībām neloģisks un vārguļiem - tad sanāk, ka Martins var uzvarēt tikai tad, ja pašam ir trases priekšrocība - tā viņam ir lielākajā daļā trašu, kur savācis vairāk braucienus nekā visi jaunākie konkurenti.

     [+] [-]

, 2020-02-28 19:11, pirms 4 gadiem
Viss normāli, Sočos uzvarēja krievs, olimpiādē korejietis, Siguldā mūsējie, Vācijā vācietis. Gribas jau dabūt visas medaļas, bet nevar. Un es nepiekrītu, ka vācietis uzradās no nekurienes. Viņš varbūt dračījās tieši šai trasei, jo jānobrauc bija labi šā vai tā. Bet Martins tāpat ir krutāks, ko pierāda PK kopvērtējums.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 19:20, pirms 4 gadiem
Ja Dainis pateiks es apdirsos man vajag palīdzību . Tad okey čempions Martins ejam bliezt , un mums sanāks !!! Bet ja n­e tad.....................

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 19:35, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: Smagi, pat nebija nopietnā cīņā par medaļām. Tas liek domāt, ka OS mocīsies ar cīņu par 6-nieku. Diemžēl, kad klāt ir svarīgākās sacensības un kādi konkurenti nopietni gatavojas, tad Martinam lielas problēmas uzvarēt.

Arguments par trases priekšrocībām neloģisks un vārguļiem - tad sanāk, ka Martins var uzvarēt tikai tad, ja pašam ir trases priekšrocība - tā viņam ir lielākajā daļā trašu, kur savācis vairāk braucienus nekā visi jaunākie konkurenti.
ak ta friči nopietni negatavojās Vinterbergas vai Kēnigzes PČ?

visi visu laiku nopietni gatavojas...neviens taču nedzen muļķi PČ

ta jau tikpat labi var domāt,ka Martins šogad speciāli iemidzināja konkurentus pirms Leikplesidas un Pekinas..neuzlika labāko tehniku utt.

     [+] [-]

, 2020-02-28 19:41, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2020-02-28 19:53, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: ak ta friči nopietni negatavojās Vinterbergas vai Kēnigzes PČ?

visi visu laiku nopietni gatavojas...neviens taču nedzen muļķi PČ

ta jau tikpat labi var domāt,ka Martins šogad speciāli iemidzināja konkurentus pirms Leikplesidas un Pekinas..neuzlika labāko tehniku utt.
nē, negatavojās uz max - viņiem pat nebija atbilstošu braucēju, kuros ieguldīt. pēc fiasko OS 2014 pilnībā pārmainīja programmu un attieksmi (nedaudz līdzīgi kā GER bobslejs).

es nesaku, ka nemaz netrenējas, bet ir atšķirība starp individuāliem treniņiem un valsts atbalstītu federācijas plānu, programmu ar mērķi cīnīties par zeltu, ko parasti plāno mājinieki pirms savām spēlēm.

super, ja tur apakšā ar MD plāns.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 19:58, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: nē, negatavojās uz max - viņiem pat nebija atbilstošu braucēju, kuros ieguldīt. pēc fiasko OS 2018 pilnībā pārmainīja programmu un attieksmi (nedaudz līdzīgi kā GER bobslejs pēc OS 2014).

es nesaku, ka nemaz netrenējas, bet ir atšķirība starp individuāliem treniņiem un valsts atbalstītu federācijas plānu, programmu ar mērķi cīnīties par zeltu, ko parasti plāno mājinieki pirms savām spēlēm.

super, ja tur apakšā ar MD plāns.
avots?

     [+] [-]

, 2020-02-28 20:11, pirms 4 gadiem
un OS čempions tā arī ne reizi vēl nav vinnējis Martinu PČ

Tas tikai parrāda,ka Martins ar Daini ir daudz labāki meistari par Junu un Bromliju

     [+] [-]

, 2020-02-28 20:29, pirms 4 gadiem
Iespēja pelnīt interneta ienākumi atkarīgi no pavadīta laikā pie datora iespēja nopelnīt līdz 200 eiro diena
https://iremoney.xyz/621672567911446/ reģistrējies un sāc klikšķināt uz reklāmām, par katru klikšķi nopelnīsi 10 centus

  -2 [+] [-]

, 2020-02-28 20:34, pirms 4 gadiem
Lūdzu palīdziet, vienkāŗsi piereģitrējieties,nekas cits nav jādara.
Please help me guys, only register https://flymoney.xyz/974334241356700/

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 22:09, pirms 4 gadiem
Žēl protams, ka augļotāju palīgiem nesanāca

     [+] [-]

, 2020-02-28 22:11, pirms 4 gadiem
Lionels rakstīja: Joprojām pie pilna šito sportu ņemt nevar. No ziemas sporta veidiem vienīgais, kur var gada laikā sportists no ''nekurienes'' uzrasties un apbraukt visus. Sporta veids, kur nauda nosaka VISU. Tak pofig ir ka Tu esi labs braucējs, ja čaļi blakus Tev var ar startu 15 sec sliktāku likt iekšā 0.5 trasē, jo redz SLIDAS ir no kosmosa. Joprojām uzskatu ka vienīgais šajā sporta veidā kā tiešām ir pārbaudīt sportista KLASI ir iedot pirms sačiem VIENU skeletonu un vienas slidas visiem sportistiem ar nekādām iespējām tos apstrādāt un lai brauc visi pilnīgi vienādos apstākļos.
Man jau uz šo teica, citēju "Visiem dažāds svars, lol, vienas kamanas"

  -1 [+] [-]

, 2020-02-28 22:17, pirms 4 gadiem
igor_amelka_1951703601711192 rakstīja: vajadzēja savu darbu darīt, nevis uz katra stūra runat par krieviem.
Un kas tev patraucēja darīt savu darbu? Un kādā sakarā tu piemini krievus?

     [+] [-]

, 2020-02-28 22:19, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai ar šo pietiks gada sportista titulam 2020?
Pietiks ar uzvaru PK kopvērtējumā. Kurš vēl no Latvijas sportistiem var palepoties ar tādu sasniegumu?

     [+] [-]

, 2020-02-28 22:28, pirms 4 gadiem
šnapi rakstīja: Viss normāli, Sočos uzvarēja krievs, olimpiādē korejietis, Siguldā mūsējie, Vācijā vācietis. Gribas jau dabūt visas medaļas, bet nevar. Un es nepiekrītu, ka vācietis uzradās no nekurienes. Viņš varbūt dračījās tieši šai trasei, jo jānobrauc bija labi šā vai tā. Bet Martins tāpat ir krutāks, ko pierāda PK kopvērtējums.
Tik liels vāciešu pārsvars tomēr nav normāls. Neticu, ka viņi uzvarēja godīgā cīņā. Mājas trase nav arguments, jo Martinam ir daudz uzvaru Vācijas trasēs.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 22:37, pirms 4 gadiem
Citējot kādu raxtnieku: te notiek netīras spēles ...
R.L Stīnvenspns

  +1 [+] [-]

, 2020-02-28 22:40, pirms 4 gadiem
Sorru
Roberts Lūis Stīvensons

     [+] [-]

, 2020-02-28 23:56, pirms 4 gadiem
šnapi rakstīja: Viss normāli, Sočos uzvarēja krievs, olimpiādē korejietis, Siguldā mūsējie, Vācijā vācietis. Gribas jau dabūt visas medaļas, bet nevar. Un es nepiekrītu, ka vācietis uzradās no nekurienes. Viņš varbūt dračījās tieši šai trasei, jo jānobrauc bija labi šā vai tā. Bet Martins tāpat ir krutāks, ko pierāda PK kopvērtējums.
Rīmenis teica, ka čalis gatavojās prekš PČ tikai, , ja jaunais vācietis nebūtu paņēmis JPČ nebas netiktu izlasē

     [+] [-]

, 2020-02-28 23:57, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tik liels vāciešu pārsvars tomēr nav normāls. Neticu, ka viņi uzvarēja godīgā cīņā. Mājas trase nav arguments, jo Martinam ir daudz uzvaru Vācijas trasēs.
0,57 nav daudz, jo Korejā bija pāri pusotrai sekundei un sočos 0.81

     [+] [-]

, 2020-02-29 00:10, pirms 4 gadiem
pirms sezonas tika deklarēts no Dukuru klana, ka pasaules kausos nebūs jāiespringst ... Viss ir orientēts uz pasaules čempi ...
Iznāca otrādi
Pasaules kausu izcīnija Latvija!!!!
bet pasaules čempi saskanōti izvilka Lielvāči savā trasē ar perfekti saskaņoto apkalpojošo personālsastāvu ...

     [+] [-]

, 2020-02-29 03:21, pirms 4 gadiem
Who cares?slidinamies pa valsts naudu tālāk.Atlēti jei bogu