Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Bricis, Muižnieks, Patrijuks, Rastorgujevs - Latvija stafetē sasniedz augsto 10. vietu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Bricis, Muižnieks, Patrijuks, Rastorgujevs - Latvija stafetē sasniedz augsto 10. vietu
Oskars Muižnieks
Foto: biatlons.lv

Šodien Pasaules biatlona kausa izcīņas otrā posma noslēdzošajā dienā vispirms aizvadīta vīriešu stafete. Latvijas komanda sarežģītajos laika apstākļos parādīja lielisku sniegumu, izcīnot augsto 10. vietu un apsteidzot vairākas spēcīgas komandas. Uzvara Norvēģijai, kura tuvāko sekotāju Vāciju apsteidza gandrīz par divām minūtēm. Tikai Norvēģija un Vācija iztika bez soda apļiem.

Pirms sacensībām

Galvenā favorīte bija Vācija, bet kā nākamās trīs ar līdzīgām izredzēm tika minētas Krievija, bez brāļiem Bē un Emila Hegles Svensena startējošā Norvēģija un bez Martēna Furkada startējošā Francija. Starp 26 komandām arī Latvija.

Izlase1. posms2. posms3. posms4. posms
KrievijaCvetkovsJeļisejevsBabikovsŠipuļins
FrancijaBeatrikssDestjēŽaklēnsFijons-Majē
VācijaLesersDollsPaifersŠemps
NorvēģijaBjerndālensLabē-LunsBjentegorsBirkelans
AustrijaMezotičsEdersLeitnersJ.Eberhards
UkrainaPrimaSemenovsSemakovsPidručnijs
ČehijaŠlesingrsMoravecsVāclaviksKrčmāržs
ItālijaBormolīniHofersVindišsŠenāls
KanādaK.GovsS.GovsSmitsGrīns
ŠveiceVīstnersVēgersFinelloDolders
BulgārijaKļečerovsSinapovsGerdžikovsIlijevs
SlovākijaKazarsHasillaSimaOtčenāšs
ASVBeilijsNordgrēnsBērksDohertijs
SlovēnijaDovžansBauersDrinovecsFaks
ZviedrijaFemlingsNelīnsSamuelsonsLindstrems
LatvijaBricisMuižnieksPatrijuksRastorgujevs

Sacensības

Pirmā posma guļus šaušanā visātrāk visu paveica Eriks Lesers. No favorītu kvarteta aizkavējās Ūle Einārs Bjerndālens (5/7), tiekot pie 22 sekunžu atpalicības. Čehijai soda apli sagādāja Mihals Šlesingrs. Toties stāvus šaušanā pamatīgi svilpoja vējš un daudziem jo daudziem radās lielas problēmas. Šādos apstākļos kā zivs ūdenī jutās veterāni Mihaels Rešs (Beļģija) un Bjerndālens, pārņemot vadību. Leseram trīs rezerves patronas un pusminūtes deficīts, Žanam Beatriksam divi soda apļi un plus minūte, bet Maksimam Cvetkovam trīs soda apļi un plus pusotra minūte.

Henriks Labē-Luns turpināja Ūles iesākto un guļus sašāva 5/5, tiesa, to pašu paveica Benedikts Dolls, pietuvojoties līdz 25 sekunžu attālumam. Stāvus šaušanā, neskatoties uz Labē-Luna visu rezerves patronu izmantošanu, Norvēģija palielināja pārsvaru pār Vāciju, jo Dolls arī mocījās, turklāt darīja visu lēnāk - jau gandrīz minūtes atpalicība. Nododot stafeti, Dollam ceturtā pozīcija - priekšā ne tikai līdere Norvēģija, bet arī pārsteidzošā Beļģija un arī Šveice. Francijai +01:20 un piektā vieta, kamēr Krievija arī otrajā posmā netika galā ar šaušanas problēmām.

Erlens Bjentegors turēja vadību Norvēģijai, viņam pietuvojās guļus lieliski sašāvušais šveicietis Žeremi Finello. Tomēr stāvus Finello četri soda apļi un visus mērķus sašāvušais Bjentegors palielināja pārsvaru pār tuvāko sekotāju, vācieti Arndu Paiferu, līdz minūtei. Tālāk ar +01:23 Emiljēns Žaklēns un Francija. Pēdējā posmā Lāšam Heglem Birkelanam atlika puslīdz droši tikt galā ar šaušanu - guļus viņš bija perfekts, stāvus 5/6 un Norvēģijai šodien ārkārtīgi pārliecinoša uzvara, startējot pat bez trim līderiem.

Simons Šemps no Birkelana atpalika daudz, toties noturēja otro pozīciju cīņā ar Kentānu Fijonu Majē, kurš pēdējā šaušanā nopelnīja soda apli. Francijas bronzu apdraudēja Zviedrija un Fredriks Lindstrēms, tomēr viņš iespēju izniekoja, arī nopelnot soda apli. Tādējādi Vācijai otrā vieta, Francijai trešā vieta, bet Zviedrija samierinājās ar ceturto vietu.

Latvijas komandas sastāvā pirmo posmu veica 47 gadus Ilmārs Bricis. Guļus izmantota viena rezerves patrona un 16. pozīcija ar pusminūtes deficītu. Stāvus šaušanā visiem traucēja stiprs vējš un netika galā arī Bricis - ar astoņiem šāvieniem aizvērti tikai divi mērķi un Latvijai trīs soda apļi. Šautuvi Ilmārs pameta pirmspēdējā 25. pozīcijā (pēdējais baltkrievs, kuram sākumā kritiens un problēmas ar ieroci) ar 02:43 atpalicību, bet stafeti Oskaram Muižniekam viņš nodeva, no līdera atpaliekot 03:34.

Vējš turpināja trakot, bet Muižniekam tas nepatraucēja būt perfektam guļus šaušanā un tas uzreiz ļāva Latvijai uzlēkt uz 22. vietu, tobrīd apsteidzot Poliju, Japānu, Kazahstānu un Baltkrieviju. Muižnieks arī slēpojumā turējās vairāk nekā solīdi, bet, galvenais, stāvus šaušanā atkal aizvēra visus mērķus, šoreiz gan izmantojot divas rezerves patronas. Ņemot vērā, cik grūti kopumā visiem šodien klājās ugunslīnijā, Muižnieks turpināja savu kāpumu un šautuvi pameta jau 18. pozīcijā, apsteidzot arī rumāni, kanādieti, slovēni un slovāku. Ceļā uz stafetes nodošanu Muižnieks apdzina arī lietuvieti un Aleksandrs Patrijuks savu posmu sāka 17. vietā. Muižniekam savā posmā 10. labākais posma laiks un 17. labākais slēpojums.

Patrijuks lieliskā ātrumā veica pirmo apli (+8.8 sekundes no labākā) un sašāva 5/6, kas ļāva uzcelt Latviju jau līdz 14. vietai - apsteigtas arī Dienvidkoreja, Bulgārija un Igaunija. Tieši priekšā Latvijai tādas biatlona lielvalstis kā Austrija, Čehija un Krievija... Patrijuks arī stāvus izmantoja tikai vienu rezerves patronu, šautuvi pameta 14. vietā, bet stafeti Andrejam Rastorgujevam nodeva 16. pozīcijā - tobrīd 11. vietas īpašniece Čehija bija tikai 28 sekunžu attālumā.

Rastorgujevs ātri vien panāca priekšā esošo grupiņu, kurai 11.-16. pozīcija, tomēr guļus šaušanā nācās aizkavēties un izmantot visas rezerves patronas - atkal pusminūtes deficīts pret 11. vietu. Ātruma ziņā šai kompānijā Andrejam nebija konkurences un viņš ātri vien atkal noķēra priekšā esošos sportistus un uz stāvus šaušanu ieradās kā 11., kaut gan daži konkurenti turpat aiz muguras. Šoreiz Rastorgujevs tika galā ar šaušanu - visi pieci mērķi krita ar pieciem šāvieniem. Vēl vairāk - sākotnēji tālu priekšā esošais beļģis Tjerī Lanžē stāvus nopelnīja trīs soda apļus un Latvijai pavērās izcila perspektīva uz desmitnieku.

Andrejs pameta šautuvi 10. pozīcijā četras sekundes pirms bulgāru līdera Vladimira Ilijeva. Tomēr mūsu sportists ātri vien distancē nodemonstrēja, ka ar viņu šodien nav iespējams sacensties. Finišā Latvijai 10. vieta, uzreiz aiz ASV un Krievijas.

Pasaules kausa izcīņa, 2. posms (Hohfilcene)

Stafete vīriešiem

VIzlaseRezultāts (s.a.+r.p.)
1.Norvēģija1:21:21.8 (0+9)
2.Vācija+1:54.9 (0+17)
3.Francija+2:34.0 (3+13)
4.Zviedrija+2:54.8 (3+12)
5.Itālija+3:19.1 (2+12)
6.Ukraina+3:24.0 (1+12)
7.Šveice+3:30.5 (5+12)
8.Krievija+3:35.8 (3+13)
9.ASV+3:38.3 (3+13)
10.Latvija+5:30.5 (3+12)
11.Bulgārija+5:43.8 (3+18)
12.Somija+6:03.1 (2+17)
13.Igaunija+6:10.3 (2+17)
14.Slovēnija+6:12.6 (5+20)
15.Kanāda+6:22.5 (6+20)
16.Beļģija+6:24.9 (6+12)
17.Rumānija+6:26.6 (4+11)
18.Čehija+6:45.9 (5+20)
19.Austrijapar apli (4+17)
20.Dienvidkorejapar apli (4+14)
21.Japānapar apli (6+15)
22.Lietuvapar apli (4+16)
23.Polijapar apli (9+14)
24.Slovākijapar apli (9+15)
25.Kazahstānapar apli (7+14)
26.Baltkrievijapar apli (4+13)

4 x 7.5 km stafete vīriešiem 2017./18. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
10. dec.2.HohfilceneNorvēģijaVācijaFrancija
7. jan.4.Oberhofa
12. jan.5.Rūpoldinga
23. feb.OSPhjončhana
18. mar.8.Holmenkollena

Pasaules kausa izcīņa, 2. posms (Hohfilcene)

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
8. dec.12:3010 km sprints vīriešiemJ.BēM.FurkadsFaks
8. dec.15:157.5 km sprints sievietēmDomračevaKuzminaVīrere
9. dec.13:1512.5 km iedzīšana vīriešiemJ.BēFaksM.Furkads
9. dec.15:4510 km iedzīšana sievietēmKuzminaMekereinenaDomračeva
10. dec.12:304 x 7.5 km stafete vīriešiemNorvēģijaVācijaFrancija
10. dec.15:104 x 6 km stafete sievietēm

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums stafetē vīriešiem

VIzlase1111Punkti
1. Norvēģija60 60
2. Vācija54 54
3. Francija48 48
4. Zviedrija43 43
5. Itālija40 40
6. Ukraina38 38
7. Šveice36 36
8. Krievija34 34
9. ASV32 32
10. Latvija31 31

Nāciju kausa izcīņa vīriešiem

VIzlase421221321Punkti
1. Norvēģija1175848 2023
2. Vācija1156805 1961
3. Francija1139737 1876
4. Krievija1022627 1649
5. Zviedrija990600 1590
6. Itālija946632 1578
7. Austrija988451 1439
8. Šveice873553 1426
8. Ukraina798628 1426
10. Slovēnija772548 1320
11. Čehija804457 1261
12. Kanāda780480 1260
13. ASV693505 1198
14. Bulgārija590406 996
15. Slovākija686297 983
16. Latvija481462 943
17. Igaunija553374 927
18. Somija516399 915
19. Baltkrievija627278 905
20. Rumānija488350 838
21. Lietuva496336 832
22. Japāna455245 700
23. Polija442237 679
24. Kazahstāna457205 662
25. Dienvidkoreja328254 582
26. Beļģija144274 418
27. Horvātija8833 121
28. Grieķija645 69
29. Lielbritānija3611 47
30. Serbija147 21

 +30 [+] [-]

, 2017-12-10 14:05, pirms 6 gadiem
Apsveicami, negaidīti labs sniegums no Patrijuka un Muižnieka

 +13 [+] [-]

, 2017-12-10 14:05, pirms 6 gadiem
Nu tas, ka eurosports neparāda visu finišu, bet tā vietā uzgruz virsū reklāmas ir vnk pī. Tā pat pie pēdējās šautuves norāva visinteresnatakaja vietā, kur beidzot kkāds reāls cīniņš bija, kad Beļģis aizbrauca savos soda apļos un tajā brīdī četras komandas šāva par vietu desmitniekā,tā vietā pārslēdzas uz norvēģi, kurš svēta mierā vientuļi slidinas uz finišu. Reizēm grūti saprast, par ko viņi tur domā, izvēloties ko rādīt un ko nē.

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 14:06, pirms 6 gadiem
Malači! Patīkami pārsteidza

  +5 [+] [-]

, 2017-12-10 14:07, pirms 6 gadiem
Negaidīti, bet vienalga patīkami

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 14:08, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu tas, ka eurosports neparāda visu finišu, bet tā vietā uzgruz virsū reklāmas ir vnk pī. Tā pat pie pēdējās šautuves norāva visinteresnatakaja vietā, kur beidzot kkāds reāls cīniņš bija, kad Beļģis aizbrauca savos soda apļos un tajā brīdī četras komandas šāva par vietu desmitniekā,tā vietā pārslēdzas uz norvēģi, kurš svēta mierā vientuļi slidinas uz finišu. Reizēm grūti saprast, par ko viņi tur domā, izvēloties ko rādīt un ko nē.
Ja tā norvēģa vietā būtu latvietis, tev būtu vienalga par to 10`ieku

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 14:09, pirms 6 gadiem
Pārsteidza, ka norvēģi ar otro sastāvu tik stabili nogāja. Krievi visu zaudēja sākumā
Itālijai un Šveicei bija iespējas, bet dažas fatālas kļūdas šaušanā neļāva tikt trijniekā

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:10, pirms 6 gadiem
Veterāns jau sliktāk vairs nevarēja laikam. Ar labu šaušanu būtu reāli par 6nieku pacīnīties beigās Andrejam.

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 14:10, pirms 6 gadiem
Super! Labs starts.
Laikapsātkļi visiem vienādi. Šeit nav neviena attaisnojuma, ka redz Latvijai tā paveicās jo vējš - Latvija arī šāva vējā.
Cepuri nost jaunajiem un visai stafetes komandai, BRAVOO!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-12-10 14:11, pirms 6 gadiem
Neticami. Liels prieks!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:11, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Super! Labs starts.
Laikapsātkļi visiem vienādi. Šeit nav neviena attaisnojuma, ka redz Latvijai tā paveicās jo vējš - Latvija arī šāva vējā.
Cepuri nost jaunajiem un visai stafetes komandai, BRAVOO!!!
izņemot Brici protams...

  +6 [+] [-]

, 2017-12-10 14:11, pirms 6 gadiem
Nebūtu Ilmārs otrajā šautuvē šaudījies pa baložiem būtu... . Da būtu tā pati 10.

  +8 [+] [-]

, 2017-12-10 14:12, pirms 6 gadiem
Bet tā, prieks par norvēģiem, kas ar B sastāvu visiem ierādīja vietu, ukraiņiem, kas noturēja Šipulinu aiz muguras, lai arī pēc pirmās šautuves pēdējā posmā izgāja kopā un, protams, par mūsējiem - 10. vieta ar mūsu resursiem, tur vairs nekas nav jāpiebilst

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:12, pirms 6 gadiem
Lieliska vieta - pēc Briča savārītajiem sūdiem uz neko tādu nemaz necerēju, kaut gan nemelošu - pirms stafetes neticēju. ka mūsējie tiks 10niekā.

Interesanti, kad pēdējo reizi (ja vispār tā ir bijis) Austrija tiktu apsteigta par apli. Mājiniekiem pamatīga izgāšanās, un par attaisnojumu nevar kalpot arī tas, ka Landertingers nestartēja.

Čehijai vīrieši pagaidām neveiksmīgi startē šosezon - ne reizi nav iekļūts top 10 individuāli un arī Nāciju vērtējumā atrodas ārpus labāko 10nieka.

  +5 [+] [-]

, 2017-12-10 14:12, pirms 6 gadiem
"Latvijas komandas sastāvā pirmo posmu veica 47 gadus Ilmārs Bricis"
Normāli, 47 gadus LV veica pirmo posmu.

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:13, pirms 6 gadiem
Skrīveru par Brici... 6nieks bija reāls... Kad pēdējo reizi bijām 10niekā?

  -4 [+] [-]

, 2017-12-10 14:13, pirms 6 gadiem
Esmu pārsteigts par muižnieku. Tiešam čalim mega progress. Pārējie ar malači atskaitot veco. Brici- beidz ākstīties un pievērsies baibai. Nevajag tev olimpiādi. Met mieru. Vismaz būtu sašāvis ibio

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:14, pirms 6 gadiem
Skrobe... Debilais T9

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:14, pirms 6 gadiem
Jāpaslavē federācija, kas savāca šādu komandu!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:15, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu tas, ka eurosports neparāda visu finišu, bet tā vietā uzgruz virsū reklāmas ir vnk pī. Tā pat pie pēdējās šautuves norāva visinteresnatakaja vietā, kur beidzot kkāds reāls cīniņš bija, kad Beļģis aizbrauca savos soda apļos un tajā brīdī četras komandas šāva par vietu desmitniekā,tā vietā pārslēdzas uz norvēģi, kurš svēta mierā vientuļi slidinas uz finišu. Reizēm grūti saprast, par ko viņi tur domā, izvēloties ko rādīt un ko nē.
Parasti 4 - 5 min pēc 1.v. visi 15-20 jau ir ienākuši
Vaino vēju, ne režisorus.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:15, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Super! Labs starts.
Laikapsātkļi visiem vienādi. Šeit nav neviena attaisnojuma, ka redz Latvijai tā paveicās jo vējš - Latvija arī šāva vējā.
Cepuri nost jaunajiem un visai stafetes komandai, BRAVOO!!!
Nu par to visiem vienādi- saber bumbiņas cepurē un velc ārā. Katrai bumbiņai ir vienādas iespējas tikt izvilktai. Vējš iepūš dažādi, var paveikties ar šaušanas momentu, bet var trāpīt brāzmā. Arī šaušanas vietai ir nozīme. Šādos apstākļos ir ļoti liela veikmes nozīme. Ir vienādas iespējas, ka paveiksies vai nepaveiksies, bet tā jau ir laimes spēle

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:17, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lieliska vieta - pēc Briča savārītajiem sūdiem uz neko tādu nemaz necerēju, kaut gan nemelošu - pirms stafetes neticēju. ka mūsējie tiks 10niekā.

Interesanti, kad pēdējo reizi (ja vispār tā ir bijis) Austrija tiktu apsteigta par apli. Mājiniekiem pamatīga izgāšanās, un par attaisnojumu nevar kalpot arī tas, ka Landertingers nestartēja.

Čehijai vīrieši pagaidām neveiksmīgi startē šosezon - ne reizi nav iekļūts top 10 individuāli un arī Nāciju vērtējumā atrodas ārpus labāko 10nieka.
Veterāns Mesotičs jau sataisīja milzīgus mēslus, bet pēc tam vairs netika atpakaļ. Un motivācija sisties par padsmitajām vietām Austrijai nebija

  +6 [+] [-]

, 2017-12-10 14:17, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: Esmu pārsteigts par muižnieku. Tiešam čalim mega progress. Pārējie ar malači atskaitot veco. Brici- beidz ākstīties un pievērsies baibai. Nevajag tev olimpiādi. Met mieru. Vismaz būtu sašāvis ibio
Kad tev būs 47 priecāsies ka vispār vari kaut ko sašaut

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 14:17, pirms 6 gadiem
Nevajat tikai tagad nolikt Ilmāru Brici. Viņš saušautu kaut bez soda apļiem, visi pārējie latvieši būtu šautuvē pavisam citos laikos, pavisam citos laika apstākļos. Varbūt tad Muižniekam patrāpītos trakais vējš, utml. Malači, latvieši!

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 14:18, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu tas, ka eurosports neparāda visu finišu, bet tā vietā uzgruz virsū reklāmas ir vnk pī. Tā pat pie pēdējās šautuves norāva visinteresnatakaja vietā, kur beidzot kkāds reāls cīniņš bija, kad Beļģis aizbrauca savos soda apļos un tajā brīdī četras komandas šāva par vietu desmitniekā,tā vietā pārslēdzas uz norvēģi, kurš svēta mierā vientuļi slidinas uz finišu. Reizēm grūti saprast, par ko viņi tur domā, izvēloties ko rādīt un ko nē.
Ja Latvijas nacionālais kanāls neparāda savas izlases finišu, bet rāda tā vietā reni ierakstā, tad Eurosport vainot lieki...
p.s. galveno tak redzēji(ceru patika norvēģu pārliecinošā uzvara un vates izgāšanās), Latvija jau par neko cīnās, balasts

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:21, pirms 6 gadiem
Ir ok stafete apsveicu ar 10 vietu, un mums jau nav rezervisti , varbut kads zin piekto latvieti kas ir labs biatlonists?

  +7 [+] [-]

, 2017-12-10 14:21, pirms 6 gadiem
Jā, Bricis nesašāva, toties pārējie sašāva par viņu, un beigās soda apļu un rezerves patronu ailēs cipari kompensējās. Šķiet, ka Bricis sākumā pārķēra tempu, kas beidzās ar neveiksmi otrajā šautuvē un "nosprāgšanu" posmā līdz stafetes maiņai. Laikam prātīgāk būtu bijis, ja Bricis savu posmu (otro vai vai trešo) veiktu savā tempā.

Muižnieks baigais malacis. Šoreiz šāva ātri un precīzi. Patrijuks sākumā ļoti ātrs, beigās mazliet noplīsa, bet galvenais, ka labi sašāva. Rastijam paldies par to, ka savu posmu nostartēja ar pilnu atdevi.
Slēpts komentārs: fkscd

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:24, pirms 6 gadiem
---->narkomāns jānis.... es pat tagad neko nesašautu. Kur nu vēl 47, bet kapēc tad bričulim mocīties.. tak savu jau izdarijis. 6 olimpiādēs bijis. Ko plosīties ...

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 14:26, pirms 6 gadiem
Malači!Arī Ilmārs ir malacis,bez viņa nebūtu stafetes komanda un nebūtu 10.vieta.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:26, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Otrreiz norvēģi ar tādu sastāvu varētu netikt sešniekā, bet krievi droši var paņemt OS. Šodienas sacīkste nav pilnvērtīgs rādītājs
Beidz runāt muļķības - nav ne tuvu pirmā reize, ka norvēģi uzvar PK posmā, startējot ne tuvu ne optimālajā sastāvā.

  -3 [+] [-]

, 2017-12-10 14:26, pirms 6 gadiem
Neskatoties uz Briča sagāztiem podiem pārējie gandrīz izcili!

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:27, pirms 6 gadiem
100berzins rakstīja: Ir ok stafete apsveicu ar 10 vietu, un mums jau nav rezervisti , varbut kads zin piekto latvieti kas ir labs biatlonists?
Labs jautājums. Mums vēl ir Lūsa un Slotiņš, kuriem ir tiesības startēt PK. Pērn IBU mačos brauca Andrejevs, bet šosezon nav manīts. Vai mums vispār ir vēl kāds aktīvais biatlonists pieaugušo vecumā?

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:32, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Veterāns Mesotičs jau sataisīja milzīgus mēslus, bet pēc tam vairs netika atpakaļ. Un motivācija sisties par padsmitajām vietām Austrijai nebija
Atkal muldi - jaunajam Laitneram, kurš nav regulārs stafešu dalībnieks, nebija motivācijas?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja Latvijas nacionālais kanāls neparāda savas izlases finišu, bet rāda tā vietā reni ierakstā, tad Eurosport vainot lieki...
p.s. galveno tak redzēji(ceru patika norvēģu pārliecinošā uzvara un vates izgāšanās), Latvija jau par neko cīnās, balasts
Ltv, cik man zināms, sacīkstes nefilme, viņi rāda to, ko eurosports viņiem iedod, ne tā? Un attiecībā uz pēdējo teikumu - nesaprotu par ko tu runā

  -3 [+] [-]

, 2017-12-10 14:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja Latvijas nacionālais kanāls neparāda savas izlases finišu, bet rāda tā vietā reni ierakstā, tad Eurosport vainot lieki...
Ja reni nebāzīs priekšā un pakaļā, tad jau latvju skatītājs nemaz neuzzinās, cik ļoti šie nes Latvijas vārdu pasaulē

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:43, pirms 6 gadiem
Priecē Rastorgujeva ātrums, Patrijuka šaušana šodien (zinot ka tur parasti ir lielas problēmas), Muižnieka stabilitāte (īsts otrs labākais biatlonists uz doto brīdi) un tas ka arī Bricis 47 gados spēj startēt šajā līmenī.
10.vieta ir ļoti negaidīts pārsteigums. Kas to sekmē? Mums parasti bija Andrejs un 3 vājie. Šoreiz ir Andrejs un Muižnieks(normāls stabils biatlonists) , Patrijuks pārspēja pats sevi, Bricis šoreiz nekā (vienīgais startēja vāji).

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:45, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: izņemot Brici protams...
Nu nezinu, bet, manuprāt, cik redzēju, Bricis trāpīja ļoti lielā vēja brāzmā, vienīgi varbūt izšaut tās 3 rezervenes varēja ātrāk!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 14:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beidz runāt muļķības - nav ne tuvu pirmā reize, ka norvēģi uzvar PK posmā, startējot ne tuvu ne optimālajā sastāvā.
Ar tik švaku sastāvu norvēģi nav vinnējuši stafeti
Pag. gadā Rupoldingā norvēģi arī vinnēja bez brāļiem Bo, bet bija Svendsens
Veiksmes gadījumā, kā šodien, var būt augstu, bet tikpat labi var palikt ap desmito vietu (kā pag. gada 1. posmā)

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:47, pirms 6 gadiem
Muižnieks slēpošanā bijis par 11,8 sekundēm ātrāks nekā Patrijuks. Pirmais posms ir bijis nedaudz garāks (par kādām 35-45 sekundēm), pārrēķinot sanāk, ka Bricis tikai kādas 10 sekundes ir bijis lēnāks par Patrijuku.

Nāciju kausā mūsējie 16. vietā, bet sekotāji turpat vien ir.

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:48, pirms 6 gadiem
imants_grebnickis_1229347073763592 rakstīja: Skrīveru par Brici... 6nieks bija reāls... Kad pēdējo reizi bijām 10niekā?
Ieliktu Lūsu viņš slēpošanā nokāstu tos trīs soda apļus.
Takā nav tik traki, visi bija 2.šaušanā lieli ''pīļu mednieki''.

     [+] [-]

, 2017-12-10 14:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lieliska vieta - pēc Briča savārītajiem sūdiem uz neko tādu nemaz necerēju, kaut gan nemelošu - pirms stafetes neticēju. ka mūsējie tiks 10niekā.

Interesanti, kad pēdējo reizi (ja vispār tā ir bijis) Austrija tiktu apsteigta par apli. Mājiniekiem pamatīga izgāšanās, un par attaisnojumu nevar kalpot arī tas, ka Landertingers nestartēja.

Čehijai vīrieši pagaidām neveiksmīgi startē šosezon - ne reizi nav iekļūts top 10 individuāli un arī Nāciju vērtējumā atrodas ārpus labāko 10nieka.
Čehiem pajāt par PK , viņu formu uzņem sezonas atbildīgākajos mačos(PČ vai OS)

  -3 [+] [-]

, 2017-12-10 14:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atkal muldi - jaunajam Laitneram, kurš nav regulārs stafešu dalībnieks, nebija motivācijas?
Leitners
Ja neseko regulāri biatlonam, neizrādi savu nekompetenci!
Leitners ne tuvu nav 1. reizi stafetē. Ne jau Leitners, bet veterāns Mesotičs varētu drīzāk izkrist no sastāva. Motivācija, ne motivācija. Bet atpaliekot 4 minūtes, grūti izrāpties uz augšu. Varbūt vairāk riskēja vai kā, un tāpēc nopelnīja 2 apļus stāvus
gan jau citā situācijā, nekas tāds neatkārtotos

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 14:57, pirms 6 gadiem
man favoriti nezinu kapēc šodien bija Beļģi. Šie pamanās būt priekšā Čehiem un Austriešiem stafetē!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 15:15, pirms 6 gadiem
Andrejam šodien ātrākais slēpošanas laiks no visiem stafetes dalībniekiem.Ilmāram, Oskaram un Aleksandram gandrīz vienādi distances laiki,nav labi,bet kopā ar labu šaušanu Latvija var regulāri cerēt iekļūt 10niekā.Jau pavasarī šeit Hohfilcenē un pēctam Korejā mazliet citā sastāvā bija tendence tuvoties komandu vidum.

     [+] [-]

, 2017-12-10 15:16, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Leitners
Ja neseko regulāri biatlonam, neizrādi savu nekompetenci!
Leitners ne tuvu nav 1. reizi stafetē. Ne jau Leitners, bet veterāns Mesotičs varētu drīzāk izkrist no sastāva. Motivācija, ne motivācija. Bet atpaliekot 4 minūtes, grūti izrāpties uz augšu. Varbūt vairāk riskēja vai kā, un tāpēc nopelnīja 2 apļus stāvus
gan jau citā situācijā, nekas tāds neatkārtotos
Vai es teicu, ka Leitners pirmo reizi piedalījās stafetē? Beidz man piesiet to, ko neesmu teicis. Tu jau kaut ko muldēji te par motivāciju, kas jaunam biatlonistam nav problēma. Tu nu gan esi "Mr. Kompetentais." Vēl spilgti atmiņā Tavs teikts pagājušosezon, ka Itālijai sievietēm nav tie labākie laiki vai kaut ko līdzīgu, kaut gan rezultāti pēdējos gados pasaka pavisam ko citu.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 15:19, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Leitners
Ja neseko regulāri biatlonam, neizrādi savu nekompetenci!
Leitners ne tuvu nav 1. reizi stafetē. Ne jau Leitners, bet veterāns Mesotičs varētu drīzāk izkrist no sastāva. Motivācija, ne motivācija. Bet atpaliekot 4 minūtes, grūti izrāpties uz augšu. Varbūt vairāk riskēja vai kā, un tāpēc nopelnīja 2 apļus stāvus
gan jau citā situācijā, nekas tāds neatkārtotos
Tikko paskatījos, ka Leitners 3.reizi karjerā startēja PK posmā stafetē -
ļoti "regulāri".

  -3 [+] [-]

, 2017-12-10 15:25, pirms 6 gadiem
Par to renes šļūkāšanu dusmas. Bricītim vajadzēja tādā vēja ņemt patroņus ar smagākām lodēm.Būtu triniekā.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 15:30, pirms 6 gadiem
pirmo etapu jāveic Daumantam,tāpat līdz pirmajai līnijai visi kopā slēpo.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 15:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es teicu, ka Leitners pirmo reizi piedalījās stafetē? Beidz man piesiet to, ko neesmu teicis. Tu jau kaut ko muldēji te par motivāciju, kas jaunam biatlonistam nav problēma. Tu nu gan esi "Mr. Kompetentais." Vēl spilgti atmiņā Tavs teikts pagājušosezon, ka Itālijai sievietēm nav tie labākie laiki vai kaut ko līdzīgu, kaut gan rezultāti pēdējos gados pasaka pavisam ko citu.
Vari saukt par motivāciju vai kā citādi, bet ja sacīkstes sākums nav izdevies, psiholoģiski ir daudz grūtāk. Pretējs piemērs bija beļģi- Rešs iedeva labu impulsu un pārējie pavilkās līdzi. Stafete nav katra sportista individuālā sacīkste. Daudz grūtāk ir iedzīt no astesgala nekā turēties kopā ar līdergrupu. Palasi vairāk portālus par biatlona sacīkstēm un sapratīsi labāk, kas ietekmē rezultātus!

  +5 [+] [-]

, 2017-12-10 15:41, pirms 6 gadiem
Pūcei junioru kausa 32 vieta,pa nullēm izšāvusi,Matvijenko 64 vietā ar 4 kļūdām.

     [+] [-]

, 2017-12-10 15:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikko paskatījos, ka Leitners 3.reizi karjerā startēja PK posmā stafetē -
ļoti "regulāri".
neesmu precīzi skaitījis, bet nekāds galīgi zaļais viņš nav
un runa nebija par to. Teicu, ka ir grūti izvilkt sacīksti no 4 minūšu atpalikšanas, it īpaši tad, ja visi apkārtējie gaidīja augstu rezultātu

  +4 [+] [-]

, 2017-12-10 15:45, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: neesmu precīzi skaitījis, bet nekāds galīgi zaļais viņš nav
un runa nebija par to. Teicu, ka ir grūti izvilkt sacīksti no 4 minūšu atpalikšanas, it īpaši tad, ja visi apkārtējie gaidīja augstu rezultātu
Es neteicu, ka viņam bija jāglābj nācija, bet gan to, ka ne jau motivācijas trūkumā bija problēmas, ko Tu minēji. Komandas biedru neveiksmes nevar kalpot par attaisnojumu paša neveiksmīgajam sniegumam. Daudz reižu redzēts (Latvija šodien bija spilgts piemērs), kad pēc viena dalībnieka neveiksmīga snieguma, citi startē veiksmīgi.

     [+] [-]

, 2017-12-10 16:05, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neteicu, ka viņam bija jāglābj nācija, bet gan to, ka ne jau motivācijas trūkumā bija problēmas, ko Tu minēji. Komandas biedru neveiksmes nevar kalpot par attaisnojumu paša neveiksmīgajam sniegumam. Daudz reižu redzēts (Latvija šodien bija spilgts piemērs), kad pēc viena dalībnieka neveiksmīga snieguma, citi startē veiksmīgi.
Nav svarīgi kā to nosauc, bet iedzīt no astesgala ir grūti arī psiholoģiski. Varbūt grib pasteigties, bet steiga nenāk par labu šaušanā. Salīdzināt ar Latviju nav objektīvi. Pārāk dažādi mērķi ir abām komandām. Austrijai arī 10. vieta būtu neveiksme. Bet galvenais! Nevajag pievērst tik lielu uzmanību vienai atsevišķai sacīkstei, kurā bija tik liela nozīme apstākļu sakritībai. Nākamajās sacīkstēs Austrija atkal cīnīsies par pirmajām vietām
Stafetē nav objektīvi vērtēt katra sportista veikumu atsevišķi. Apstākļi veidojas dažādi un rezultātu ietekmē vairāki faktori

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 16:11, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Nav svarīgi kā to nosauc, bet iedzīt no astesgala ir grūti arī psiholoģiski. Varbūt grib pasteigties, bet steiga nenāk par labu šaušanā. Salīdzināt ar Latviju nav objektīvi. Pārāk dažādi mērķi ir abām komandām. Austrijai arī 10. vieta būtu neveiksme. Bet galvenais! Nevajag pievērst tik lielu uzmanību vienai atsevišķai sacīkstei, kurā bija tik liela nozīme apstākļu sakritībai. Nākamajās sacīkstēs Austrija atkal cīnīsies par pirmajām vietām
Stafetē nav objektīvi vērtēt katra sportista veikumu atsevišķi. Apstākļi veidojas dažādi un rezultātu ietekmē vairāki faktori
Vai es teicu, ka Austrija vairs uz neko nopietni nepretendēs? Es tikai pabrīnījos par tik katastrofālu sacensību, neizdarot nekādas prognozes par nākotni. Piekrītu, ka iedzīt no astesgala ir grūti, taču nav neiespējami veiksmīgi nostartēt šādos apstākļos.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 16:17, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es teicu, ka Austrija vairs uz neko nopietni nepretendēs? Es tikai pabrīnījos par tik katastrofālu sacensību, neizdarot nekādas prognozes par nākotni. Piekrītu, ka iedzīt no astesgala ir grūti, taču nav neiespējami veiksmīgi nostartēt šādos apstākļos.
Vienas sacīkstes ietvaros, protams, pārsteigums, bet jāņem vērā apstākļi
Mani ne mazāk pārsteidza, ka norvēģi nogāja tik stabili

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 16:47, pirms 6 gadiem
mani arī uz dāmu stafeti, ja nopietni, besī ārā, kas tad nebija 18 gadīga džeka ko palaist nākotnes vārdā?? vai arī olimpiskais tūrists NR. 1 ir zināms??

     [+] [-]

, 2017-12-10 16:49, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Vienas sacīkstes ietvaros, protams, pārsteigums, bet jāņem vērā apstākļi
Mani ne mazāk pārsteidza, ka norvēģi nogāja tik stabili

Kārtējais Profesionālis?
Jautājums Tev, Tu minēji apstākļus, bet vai tad Latvija šāva telpās vai viņiem bija īpašais aizvējš?
Cik redzēju apstākļi visiem vienādi bija.

     [+] [-]

, 2017-12-10 17:00, pirms 6 gadiem
Šī sezona ir Latvijas iespēja atgriezties TOP 16,atgūt 4 starta vietu individuālajās gonkās.Bulgāriem problēmas,Itāļiem problēmas.Somi,Igauņi,Leiši jau aiz mums.Reāli esam 14 rangā,jo Slovāki un Bulgāri mums priekšā tik deļ jauktajām stafetēm.Šosezon nāciju rangā jauktās stafetes bus vēl tik Kontiolahti,cerams kad vismaz singl stafetē startēsim

     [+] [-]

, 2017-12-10 17:10, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja:
Kārtējais Profesionālis?
Jautājums Tev, Tu minēji apstākļus, bet vai tad Latvija šāva telpās vai viņiem bija īpašais aizvējš?
Cik redzēju apstākļi visiem vienādi bija.
Vējš nav pastāvīgs, tāpēc arī apstākļi nav vienādi

     [+] [-]

, 2017-12-10 17:20, pirms 6 gadiem
Jāsarunā vēl kāds no bijušajiem atgriezties izlasē jo Muižnieka piemērs pozitīvs.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 17:22, pirms 6 gadiem
Nāciju Kausa kopvērtējumā mums būs vēl trīs nulles,jo OS nebūsim stafetēs pārstāvēti.Tā kā jānoturās 18.-22.vietā NK.Protams, būtu labi izcīnīt šo 4. dalībnieka vietu,jo reāli jau uz stafešu posmiem viņš ir vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2017-12-10 17:47, pirms 6 gadiem
janis33 rakstīja: Nāciju Kausa kopvērtējumā mums būs vēl trīs nulles,jo OS nebūsim stafetēs pārstāvēti.Tā kā jānoturās 18.-22.vietā NK.Protams, būtu labi izcīnīt šo 4. dalībnieka vietu,jo reāli jau uz stafešu posmiem viņš ir vajadzīgs.
Paskatījos, ka olimpiskie starti netiek vērtēti Nāciju kausā, tāpēc Latvijai būs tikai viena nulle - 10. martā Kontiolahti jauktajā stafetē. Bet var jau būt, ka līdz tam Pūcei vai Matvijenko sakritīs zvaigznes un kādā no IBU posmiem kāda no viņām tiks zem 125 IBU punktiem. Un vēl zaudēsim Rastija punktus Oberhofas sprintā, jo viņš to posmu izlaidīs, bet nu viņa vietā tur brauks kāds cits un kaut kādus punktus jau dabūs. Oberhofā vēl ir arī stafete 4x7,5 km. Vēk gan jārēķinās ar to, ka droši vien ne visos posmos startēs Muižnieks, jo mums taču notiek iekšējā kvalifikācija.

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:01, pirms 6 gadiem
P.S. Kolēģis pie cita raksta atgādināja, ka kvalificēties PK var arī finišējot pirmajā pusē kādā no junioru pasaules čempionāta distancēm.

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:16, pirms 6 gadiem
Laba sasniegums. Nedomāju ka kāds to gaidija.

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:26, pirms 6 gadiem
Labs, būtu Ilmāram veiksme, bez soda apļiem, kas zin kādā vietā vēl nonāktu

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 18:50, pirms 6 gadiem
Par Florānu Klodu, kurš bija Beļģijas sastāvā. Apskatījos franču rakstus. Jā, viņš ir brālis Fabjēnam Klodam, kurš pagājušajā sezonā diezgan bieži bija Francijas sastāvā PK posmos un PČ 20 km bija 25. vietā. Šosezon Fabjēns pagaidām startē IBU posmos. Viņiem ir vēl trešais brālis Emiljēns, kurš šodien uzvarēja IBU Junioru kausa posmā.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 18:51, pirms 6 gadiem
Igauņi šokā , ka latvieši šos apdzina.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 18:59, pirms 6 gadiem
Tak atdziestat prātvēderi!Biatlona federācijai jābučo kājas un rokas Osim,jo tur nav nevienas kapeikas no viņiem.Tā pat per Patrijuku,kurš trenējās individuāli un MĒRGLIS izlases treneris(es atbildu par saviem vārdiem),sūtijis bij draudu vēstules,ja netrennēsies pie manis,nekur netiksi.

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:01, pirms 6 gadiem
M.R.L. rakstīja: Par Florānu Klodu, kurš bija Beļģijas sastāvā. Apskatījos franču rakstus. Jā, viņš ir brālis Fabjēnam Klodam, kurš pagājušajā sezonā diezgan bieži bija Francijas sastāvā PK posmos un PČ 20 km bija 25. vietā. Šosezon Fabjēns pagaidām startē IBU posmos. Viņiem ir vēl trešais brālis Emiljēns, kurš šodien uzvarēja IBU Junioru kausa posmā.
Rešs gandrīz kājas atmeta pēc finiša. Bet baigais malacis, pavilka visu komandu. Nodomāju, ka 2.vīrs jau atkritīs uz kādu 20.vietu, bet nē, tikai pēdējais slikti sašāva.

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:16, pirms 6 gadiem
PK stafetē var startēt arī ar 150 un mazāk IBU punktiem.Individuāli jā,tur vajag 125 un mazāk.Šobrīd iespējamība,ka mums būs otra sieviete PK,ir ļoti maza.

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:27, pirms 6 gadiem
Kurš mums šobrīd ir izlases treneris?Cik lasu presē,sociālajos tīklos,tad visi biatlonisti trenējās individuāli.Andrejam sava komanda,Ilmārs Baibas treneris,Slotiņš,Lūsa,Patrijuks katrs atsevišķi.Pagājušā sezonā,jā tad bija treneris Urbanovičs?

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:45, pirms 6 gadiem
I.Bricis ir nominēts,kà izlases treneris.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:12, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Jāsarunā vēl kāds no bijušajiem atgriezties izlasē jo Muižnieka piemērs pozitīvs.
Piksons, Zīmelis...

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:20, pirms 6 gadiem
IBU šīs sezonas gadagrāmatā atradu,ka vīriešu izlases treneris ir Intars Berkulis.Ilmārs Bricis ir sportists.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:20, pirms 6 gadiem
No kurienes info, ka Rastijs izlaidis Oberhofas posmu? un kapec?

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:27, pirms 6 gadiem
smecerniekss rakstīja: Tak atdziestat prātvēderi!Biatlona federācijai jābučo kājas un rokas Osim,jo tur nav nevienas kapeikas no viņiem.Tā pat per Patrijuku,kurš trenējās individuāli un MĒRGLIS izlases treneris(es atbildu par saviem vārdiem),sūtijis bij draudu vēstules,ja netrennēsies pie manis,nekur netiksi.
Par ko tieši federācijai būtu jābūčo Muižniekam kājas un rokas? Saprastu ja iepriekšējā sezonā viņš būtu skrējis PK un palīdzējis tikt visai komandai uz OS- jā, varētu bučot kaut visu ķermeni. Šogad jau viņš reāli cenšās izmanto situāciju, lai tūristiņā aizbrauktu uz OS. Pat ja viņš tiks uz OS, neticu, ka nākošgad viņš turpinās startēt.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:44, pirms 6 gadiem
Te iepriekšējiem komentāriem iebilstu,nav taču atlase vēl beigusies.Sapratu šeit SC,ka Bricis, Patrijuks,Lūsa, Muižnieks un Slotiņš cīnās par šo vienu vietu.Tad,kad nostartēs 4 vai 5.reizes visi PK,tad arī būs redzams,kuram ir IBU punkti vismazākie.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:48, pirms 6 gadiem
Kur ta doperi krievi nokritušies?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:11, pirms 6 gadiem
kecbaja rakstīja: No kurienes info, ka Rastijs izlaidis Oberhofas posmu? un kapec?
tā Anatolijs teica pāraides laikā.Izlaidīs tāpēc ,ka tajā laikā viņam ir treniņnometne

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:18, pirms 6 gadiem
skiservice rakstīja: Par ko tieši federācijai būtu jābūčo Muižniekam kājas un rokas? Saprastu ja iepriekšējā sezonā viņš būtu skrējis PK un palīdzējis tikt visai komandai uz OS- jā, varētu bučot kaut visu ķermeni. Šogad jau viņš reāli cenšās izmanto situāciju, lai tūristiņā aizbrauktu uz OS. Pat ja viņš tiks uz OS, neticu, ka nākošgad viņš turpinās startēt.
Nu ko tu ar to gribi teikt...

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:05, pirms 6 gadiem
Diskusija paliek interesantāka, jo, šķiet, iesaistās labi informēti cilvēki.

Būsim reāli, diez vai kāds cits spēs dabūt tik mazus IBU punktus kā Muižnieks. Prasītos intervija ar Muižnieku. Biatlona preses dienestam (ja tāds vispār ir, bet laikam jau nav) droši vien tas nav vajadzīgs, atliek cerēt uz kādu žurnālistu vai vismaz "žurnālistu".

Par tiem 125 via 150 IBU punktiem. Šķiet, ka 150 vai zem ir jābūt vidējam rādītājam no trim labākajiem startiem trīs pēdējos trimestros. Bet der arī viens starts zem 125 vai finišs virs puses pasaules junioru čempionātā. Varu gan kļūdīties, jo IBU papīros ir viegli sapīties.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 22:09, pirms 6 gadiem
Lieliska stafete! Cepuri nost abiem jaunajiem, ka šādos apstākļos spēja turēt līmeni, un beigās jau Andrejs visu nokārtoja, lai mēs stafetē 10.labāko pulkā pēc ntajiem gadiem!!!

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:28, pirms 6 gadiem
"Domakla zoben",domāju,ka šie Oskara IBU punkti ir labi,bet pāspējami.Ieskaties Ilmāra pagājušās sezonas punktus(73,..)Arī šodienas slēpošanas laiki,liecina,ka Ilmārs var šos punktus atkārtot,tik jāsašauj(un,vispirms,jāstartē).Tāpat Aleksandrs un Daumants.Cerams,pēc Jaunā gada,šie trīs startēs daudz vairāk.

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:37, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Par to renes šļūkāšanu dusmas. Bricītim vajadzēja tādā vēja ņemt patroņus ar smagākām lodēm.Būtu triniekā.
Vēl labāk būtu ložmetējs.