Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Valdība atceļ "Rimi" Rīgas maratonu

Valdība atceļ "Rimi" Rīgas maratonu
Aigars Nords. Foto: Rimi Rīgas maratons

Ministru kabinets piektdien ārkārtas sēdē, ņemot vērā šī brīža Covid-19 izplatību Latvijā, ar īpašu lēmumu vienojās par "Rimi" Rīgas maratona atcelšanu. Pasākumam bija jānotiek jau šajā nedēļas nogalē, turklāt tas paredzēja 15 000 skrējēju dalību.

Ministru kabineta balsojumā par šī gada Rīgas maratona atcelšanu atturējās tikai veselības ministre Ilze Viņķele, izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska un labklājības ministre Ramona Petraviča.

Valdība vēl turpināja spriest par veidiem, kā juridiski atcelt pasākumu. Tomēr pēc pārtraukuma Ministru kabinets pieņēma likumpunktu, kurā ārtelpās liegts organizēt aktīvās pārvietošanās pasākumus (tostarp maratonus)ar vairāk nekā 300 cilvēku dalību. Rīgas maratonā bija iecerējuši piedalīties ap 15 000 skrējēju.

Premjerministrs Krišjānis Kariņš ārkārtas sēdē uzsvēra, ka rīkot maratonu šādos apstākļos, kad Latvijā ir jūtami pieaudzis Covid-19 jauno gadījumu skaits, ir neprāts.

Sēdē vārds tika dots arī Rīgas maratona rīkotājam Aigaram Nordam. Viņš norādīja, ka ikgadējais skrējiens iespējams arī gadījumā, ja valdība apstiprina, ka āra pasākumos drīkst pulcēties tikai līdz 1000 cilvēkiem.

"Mēs visu vasaru esam strādājuši ar Veselības ministriju un Slimību profilakses un kontroles centru, lai izveidotu tādu formu, kādā maratons var notikt un minimizētu risku saslimt ar Covid-19. Pēc jaunā plāna varam nodrošināt, ka cilvēki vispār nepulcējas," norādīja Nords, kurš gan uzrunas laikā nekautrējās aizrādīt ministriem par viņu zināšanu trūkumu attiecībā uz sporta un Rīgas maratona jautājumiem. "Respektēsim jebkādu lēmumu, kādu pieņemsiet, jo esam likumam paklausīgi."

Nords arī valdībai piedāvāja atteikties no sestdienas Rīgas maratona bērnu pasākumiem, bet aizvadīt visas svētdienas distances.

Pēc Rīgas maratona atcelšanas rīkotājiem, visticamāk, tiks izmaksāta kompensācija.

Jubilejas - trīsdesmitajam - Rīgas maratonam bija jānotiek jau maijā, taču pandēmijas dēļ to pārcēla uz oktobri.

Šogad startu, kas ierasti paredzēja masveidīgu dalībnieku pulcēšanos un kopā būšanu 11. novembra Krastmalā, pie Brīvības pieminekļa bija paredzēts saskaldīt "viļņos" un koridoros, lai minimizētu kopā esošo cilvēku skaitu, kopā būšanas laiku un vienā laikā startējošo skaitu. Vienā koridorā būtu pulcējušies ne vairāk kā 500 dalībnieku, vienā vilnī – ne vairāk kā 2500 dalībnieku. Jaunās trases paredzēja nodalīt startu (pie Brīvības pieminekļa) no finiša (11. novembra Krastmalā), vēl vairāk sadalot dalībnieku plūsmu. Savukārt visas aktivitātes trasē un finišā orientētos uz to, lai dalībnieki finišētu, izklīstu un nedrūzmētos.

Pēc pasākuma atcelšanas rīkotāji aicina pievienoties virtuālajam skriešanas klubam un izskriet maratonu attālināti. Visi reģistrētie dalībnieki, neatkarīgi no tā vai brīvdienās dosies virtuālajā skrējienā vai nē, varēs tikt pie medaļām.

Slēpts komentārs: acido
Slēpts komentārs: zaipis

 +19 [+] [-]

, 2020-10-09 19:12, pirms 4 gadiem
Pareizs lēmums! Arī Amsterdamas un Hamburgas u.c. maratoni ir atcelti/pārcelti.

 +18 [+] [-]

, 2020-10-09 19:17, pirms 4 gadiem
Loģiski. Tas būtu stulbi,ja pie pašreizējiem covid augstākajiem rādītājiem mums būtu plaša tautas pulcēšanās. Maratons nekur nepazudīs, skriesim kad pandēmija beigsies.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 19:19, pirms 4 gadiem
Nevajag to Corona 19 skrējiena perēkli...
Ja nu vienīgi Staķis grib pozēt skrējienā...
Slēpts komentārs: evil11
Slēpts komentārs: TaunT

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 19:31, pirms 4 gadiem
Smieklīgi ir tas, ka balso - tas ir, pieņem lēmumu - ar medicīnu pilnīgi nesaistīti cilvēki.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-09 19:35, pirms 4 gadiem
Tāda sajūta, ka cilvēkiem ir svarīgāks kaut kāds...maratons, nevis cilvēku veselība. Samaksās to kompensāciju - veselība ir dārgāka.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 19:37, pirms 4 gadiem
Svarīgi piebilst, ka nekas vēl nav atcelts, jo ir jāizdomā kā to var juridiski korekti izdarīt.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-09 19:38, pirms 4 gadiem
Nu i arī pareizi!

  +6 [+] [-]

, 2020-10-09 19:42, pirms 4 gadiem
TaunT rakstīja: Smieklīgi,ka cilvēki ir tā nozombēti,ka vēl joprojām uztraucas par covid
Kaut tu saķertu to zarazu un iedolbītu savās mazajās smadzenītēs, ka tas ir reāls drauds
Slēpts komentārs: comon88

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 19:49, pirms 4 gadiem
Ievelrtējat kas balsoja pret atcelšanu! Laikam dāmas jaunas kedas nopirkušas un grasījās desot maratonā!
Slēpts komentārs: zaipis
Slēpts komentārs: jbk

     [+] [-]

, 2020-10-09 20:17, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka balso - tas ir, pieņem lēmumu - ar medicīnu pilnīgi nesaistīti cilvēki.
Galvenais, lai cilvēkam būtu smadzenes un veselais saprāts. Pareizs lēmums, atbalstu.

"Ceturtdien Latvijā stacionāros nonākuši vēl 10 pacienti, un šobrīd slimnīcās kopā ārstējas 47 cilvēki.

Pieciem no šiem cilvēkiem slimības gaita ir smaga.

Ko nozīmē "smaga slimības gaita"?
Katru dienu paziņojot rezultātus par slimniekiem stacionārā, tiek lietots termins "smaga slimības gaita".

"Smaga slimības gaita nozīmē, ka pacientam ir traucētas daudzas vai visas dzīvībai svarīgās orgānu sistēmas, piemēram, elpošanas, sirds-asinsvadu, gremošanas un citas. Progresējot slimības simptomiem – gan Covid-19, gan blakusslimību simptomiem –, veidojas orgānu vai sistēmu nepietiekamība, kas prasa intensīvās terapijas palīdzību," portālam Jauns.lv skaidroja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) preses sekretāre Ilga Namniece." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/40823...

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 20:22, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Ko var gribēt, ja valsti vada tizleņi un zilie. Lokdauņi lai papriecājas, tik tas kovids viņu ļenganās miesas samīlēs pirmās arī bez sporta pasākumiem. Tā tam būs būt!
Kā var samīlēt, ja es izvairos no dau niem kā tu ? sēdi un pūsti ar zarazu.
Slēpts komentārs: jurkoo

     [+] [-]

, 2020-10-09 20:28, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Ko var gribēt, ja valsti vada tizleņi un zilie. Lokdauņi lai papriecājas, tik tas kovids viņu ļenganās miesas samīlēs pirmās arī bez sporta pasākumiem. Tā tam būs būt!
Ko te bļausties? Ieslēdzies ar savu meiteni uz četrām nedēļām klētiņā un miers!!

  +4 [+] [-]

, 2020-10-09 20:37, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Sviests. Ja gribēja atcelt tad to vajadzēja darīt jau nedēļas sākumā nevis visu noraut pēdējā brīdī.
Organizatoriem pašiem bija jāpieņem lēmums atcelt pasākumu!

Nedēļas sākumā neviens nezināja ka pa 5 darba dienām "saskries" ap 400 inficētie!

     [+] [-]

, 2020-10-09 20:43, pirms 4 gadiem
Maratons būs!

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 20:48, pirms 4 gadiem
Beidzot kaut kas pozitivs

  +4 [+] [-]

, 2020-10-09 20:54, pirms 4 gadiem
Pareizi ir!
Esmu vairāk kā pārliecināts, ka šādos pasākumos, lai arī kā organizatori nesolītu, nav iespējama cilvēku distancēšanās.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 20:54, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: Kaut tu saķertu to zaārazu un iedolbītu savās mazajās smadzenītēs, ka tas ir reāls drauds
Tad paskaidro kur ir tas lielais drauds, ja lielākā daļa kas ar to slimo jūtas labi, jā ir mazs % kam tas vīruss izraisa komplikācijas tad lai arī viņi ievēro visus nepieciešamos aizsardzības pasākumus

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 20:57, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Organizatoriem pašiem bija jāpieņem lēmums atcelt pasākumu!

Nedēļas sākumā neviens nezināja ka pa 5 darba dienām "saskries" ap 400 inficētie!
Ieslēdzies istabā, uzliec masku, uzsien follija cepurīti uz galvas un nenāc ārā kamēr mūsu MK intelektuāļi neļauj

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 20:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a kāda nozīme , kad to zarazu dabūsi? tagad oktobrī vai vēlāk novembrī?
valdība ir tirsēju bars ar spkc.
vasarā betonē vienu...
rudenī jau citu.
covida skaitļi Latvijā aug . bet karantīna samazinās un braucēji jau var 25 un pat 50 gadījumiem...
kur palika viņu sarkanā līnija, ko nedrīkst pārkāpt?
lai iet bezdēt...
Tur jau tā lieta, pasaules varenie lēma , ka vairāk karantīnas ieviest nedrīkst , jo tas bojā ekonomiku. Mūsejiem pat nav izvēles, jo kā ES valstij mums arī nav tiesību slēgt robežas. Tā kā ir jāizslimo visiem (laikam 70%?) Tad arī zaraza beigsies. Maratonā inficēties ir jāprot, viņš notiek brīvā dabā. Parasti inficējās slēgtās telpās ar sliktu ventilāciju.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-09 21:04, pirms 4 gadiem
Paklausoties to augstprātīgo piz.juku Panorāmā radās apmierinātības sajūta ka šis kekss ir pamatīgi ap.irsies savā maratona biznesā. Dalībmaksu atpakaļ nesaņemsiet, bet koka medaļas visiem izsūtīsim

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 21:09, pirms 4 gadiem
Klaunáde. A ģinamkas ceļošana šurpu turpu jau aizliegta, jeb nē?
Un tai pat laikā, veikalos pulcēties drīkst, vai ne? Tramvajos pulcēties drīkst, vai ne? Galvenais uzlikt masku, kas nopirkta ar ~80% uzcenojumu, kas aizsedz daļu sejas, bet acis, caur kurieni var uzņemt vīrusu - paliek vaļā, bet tas pofig.

Tikai bizness.

     [+] [-]

, 2020-10-09 21:11, pirms 4 gadiem
Bujumbura rakstīja: Paklausoties to augstprātīgo piz.juku Panorāmā radās apmierinātības sajūta ka šis kekss ir pamatīgi ap.irsies savā maratona biznesā. Dalībmaksu atpakaļ nesaņemsiet, bet koka medaļas visiem izsūtīsim
Atdot dalības maksu šādos gadījumos ir, um, stulbi, ņemot vērā, ka organizatori ir ieguldījuši laiku, un līdzekļus organizācijai. Ja vien nēvēlies nonākt situācijā, kad pie mums vispār neviens pat nemēģinās neko rīkot, lai nepaliktu zaudētājos.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tādi lohi
kādēļ lohi? Tu uzņemsies atbildību par saslimušajiem/mirušajiem? kā var tik šauri domāt... Nords tāds pat, no rīta bija pavisam cita saruna - bravūrīgs, lecīgs. tagad uz vakaru pavisam cita polemika... besī šitie naudas kalpi.. katrs bizness ir risks, visus gadus pelnīji, šoreiz zaudēji - tāda dzīve

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 21:26, pirms 4 gadiem
TaunT rakstīja: Tad paskaidro kur ir tas lielais drauds, ja lielākā daļa kas ar to slimo jūtas labi, jā ir mazs % kam tas vīruss izraisa komplikācijas tad lai arī viņi ievēro visus nepieciešamos aizsardzības pasākumus
ieskaties acīs ti4em ,kuri zaudējuši tuviniekus (mazs %) un pasaki šo pašu tekstu.. varēsi noklausīties visu emociju spektru

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 21:27, pirms 4 gadiem
Nebija gadījumā Dumpis teicis, ka brīvdabā normālos apstākļos (t.i. ievērojot distanci un nebļaujot vienam pret otru) vīrusa transmisija nenotiek?

  -3 [+] [-]

, 2020-10-09 21:31, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Galvenais, lai cilvēkam būtu smadzenes un veselais saprāts. Pareizs lēmums, atbalstu.

"Ceturtdien Latvijā stacionāros nonākuši vēl 10 pacienti, un šobrīd slimnīcās kopā ārstējas 47 cilvēki.

Pieciem no šiem cilvēkiem slimības gaita ir smaga.

Ko nozīmē "smaga slimības gaita"?
Katru dienu paziņojot rezultātus par slimniekiem stacionārā, tiek lietots termins "smaga slimības gaita".

"Smaga slimības gaita nozīmē, ka pacientam ir traucētas daudzas vai visas dzīvībai svarīgās orgānu sistēmas, piemēram, elpošanas, sirds-asinsvadu, gremošanas un citas. Progresējot slimības simptomiem – gan Covid-19, gan blakusslimību simptomiem –, veidojas orgānu vai sistēmu nepietiekamība, kas prasa intensīvās terapijas palīdzību," portālam Jauns.lv skaidroja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) preses sekretāre Ilga Namniece." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/408237-smaga-stavokli-slimnica-latvija-ar-covid-19-slimi-ari-cetrdesmitgadnieki
Tur ir skaidri pateikts - "progresējot gan Civis, gan blakusslimību simptomiem ..." - respektīvi, tie visi gadījumi ir ar blakusslimībām!

Protams, sūdīgi, ka tā, bet tomēr ir jāsaprot, ka šādi mēģinot sargāt vienus, zem sitiena ir nolikti daaaaaudz vairāk citi, kuri ienākumu trūkuma dēļ vairs nav spējīgi uzturēt ģimenes. Man prieks - spriežot pēc mīnusu daudzuma citādiem viedokļiem - ka SC lasītāju vidū šādi gadījumi gājuši secen. Diemžēl tādus personīgi zinu.

Mans viedoklis - vienas grupas sargāšana ir "trīs koki". Visi pārējie, kas nolikti zem sitiena (ieskaitot tos, kas vairs nesaņem pilvērtīgu veselības aprūpi) - "mežs". Tā vien šķiet, ka aiz trīs kokiem mēs šo mežu nesaredzam ...

     [+] [-]

, 2020-10-09 21:34, pirms 4 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Nebija gadījumā Dumpis teicis, ka brīvdabā normālos apstākļos (t.i. ievērojot distanci un nebļaujot vienam pret otru) vīrusa transmisija nenotiek?
Dumpis vakar sacīja, ka šie testi uzrāda vīrusu vēl mēnešus pēc izslimošanas.
Lasot starp rindām, nav skaidrs, vai tie 100+ ikdienas gadījumi ir reāli slimie, vai daļa tur jau ir sen kā veseli ...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:34, pirms 4 gadiem
Man vairāk liek aizdomāties fakts, ka ir 15k cilvēki ar bērniem, kuri arī brauc uz šāda veida pasākumu, kur ir cilvēki no citām valstīm, laikā, kad pasaule sportu izolē, veido burbuļus, kopienas ar ilgstošu atrašanos uzraudzībā... A te viens paņem un uzrīko savas 30 gadu svinības.
UN VESLĪBAS MINISTRE publiskajā telpā ne reizi nav pateikusi savu viedokli, bail teikt ne jā, ne nē. Tāds bērnu dārzs...

  -3 [+] [-]

, 2020-10-09 21:35, pirms 4 gadiem
.............. rakstīja: ieskaties acīs ti4em ,kuri zaudējuši tuviniekus (mazs %) un pasaki šo pašu tekstu.. varēsi noklausīties visu emociju spektru
Ieskaties acīs tiem, kuru ģimenēs šodien nav ko ēst, jo ģimenes zaudēja ienākumus ierobežojumu dēļ.
https://time.com/5864803/oxfam-hung...
https://reliefweb.int/sites/reliefw...
https://reliefweb.int/report/world/...

Pēc jūsu mīļajiem oficiālajiem avotiem aptuveni 12000 dienā ir pakļauti riskam NOMIRT ierobežojumu dēļ. Un jūs par 95 gadīgiem opīšiem ar vēzi un demenci uztraucaties. IDIOTI

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:38, pirms 4 gadiem
Šis ir vairāk politisks lēmums.
Tak skaidrs, ka atļaujot maratonu, vēlāk nevarēs pamatot nākošos ierobežojumus!

     [+] [-]

, 2020-10-09 21:44, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Ieskaties acīs tiem, kuru ģimenēs šodien nav ko ēst, jo ģimenes zaudēja ienākumus ierobežojumu dēļ.
https://time.com/5864803/oxfam-hung...
https://reliefweb.int/sites/reliefw...
https://reliefweb.int/report/world/...

Pēc jūsu mīļajiem oficiālajiem avotiem aptuveni 12000 dienā ir pakļauti riskam NOMIRT ierobežojumu dēļ. Un jūs par 95 gadīgiem opīšiem ar vēzi un demenci uztraucaties. IDIOTI
Smagā stāvoklī slimnīcā Latvijā ar Covid-19 slimi arī četrdesmitgadnieki 3
SABIEDRĪBA
Šodien 10:12
Jauns.lv
"Nav tā, ka reanimācijā ar Covid-19 šobrīd smagā stāvoklī atrastos tikai gados vecie pacienti, tur cīnīties par savu dzīvību nonāk arī četrdesmitgadīgi slimnieki, Latvijas Televīzijai atklāja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāra "Latvijas Infektoloģijas centrs" Covid-19 pacientu nodaļas vadītāja Ilze Bērziņa." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/40823...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:45, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Ieskaties acīs tiem, kuru ģimenēs šodien nav ko ēst, jo ģimenes zaudēja ienākumus ierobežojumu dēļ.
https://time.com/5864803/oxfam-hung...
https://reliefweb.int/sites/reliefw...
https://reliefweb.int/report/world/...

Pēc jūsu mīļajiem oficiālajiem avotiem aptuveni 12000 dienā ir pakļauti riskam NOMIRT ierobežojumu dēļ. Un jūs par 95 gadīgiem opīšiem ar vēzi un demenci uztraucaties. IDIOTI
Tas ir tas, par ko rakstīju iepriekšējā lapā. Iekopēšu arī šeit:
*********************************
Tur ir skaidri pateikts - "progresējot gan Covid, gan blakusslimību simptomiem ..." - respektīvi, tie visi gadījumi ir ar blakusslimībām!

Protams, sūdīgi, ka tā, bet tomēr ir jāsaprot, ka šādi mēģinot sargāt vienus, zem sitiena ir nolikti daaaaaudz vairāk citi, kuri ienākumu trūkuma dēļ vairs nav spējīgi uzturēt ģimenes. Man prieks - spriežot pēc mīnusu daudzuma citādiem viedokļiem - ka SC lasītāju vidū šādi gadījumi gājuši secen. Diemžēl tādus personīgi zinu.

Mans viedoklis - vienas grupas sargāšana ir "trīs koki". Visi pārējie, kas nolikti zem sitiena (ieskaitot tos, kas vairs nesaņem pilvērtīgu veselības aprūpi) - "mežs". Tā vien šķiet, ka aiz trīs kokiem mēs šo mežu nesaredzam ...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:48, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Smagā stāvoklī slimnīcā Latvijā ar Covid-19 slimi arī četrdesmitgadnieki 3
SABIEDRĪBA
Šodien 10:12
Jauns.lv
"Nav tā, ka reanimācijā ar Covid-19 šobrīd smagā stāvoklī atrastos tikai gados vecie pacienti, tur cīnīties par savu dzīvību nonāk arī četrdesmitgadīgi slimnieki, Latvijas Televīzijai atklāja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāra "Latvijas Infektoloģijas centrs" Covid-19 pacientu nodaļas vadītāja Ilze Bērziņa." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/408237-smaga-stavokli-slimnica-latvija-ar-covid-19-slimi-ari-cetrdesmitgadnieki
Cik viņu ir un ar kādām blakusslimībām viņi ir??

Atkal - slikti, ka tā.
Taču atceries, ka pirmā viļņa laikā tika pārtrauktas plānveida operācijas un ambulatorie pakalpojumi?
Es nebrīnos, ka šī brīža blakusslimības ir tā dumjā lēmuma sekas.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:49, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tas ir tas, par ko rakstīju iepriekšējā lapā. Iekopēšu arī šeit:
*********************************
Tur ir skaidri pateikts - "progresējot gan Covid, gan blakusslimību simptomiem ..." - respektīvi, tie visi gadījumi ir ar blakusslimībām!

Protams, sūdīgi, ka tā, bet tomēr ir jāsaprot, ka šādi mēģinot sargāt vienus, zem sitiena ir nolikti daaaaaudz vairāk citi, kuri ienākumu trūkuma dēļ vairs nav spējīgi uzturēt ģimenes. Man prieks - spriežot pēc mīnusu daudzuma citādiem viedokļiem - ka SC lasītāju vidū šādi gadījumi gājuši secen. Diemžēl tādus personīgi zinu.

Mans viedoklis - vienas grupas sargāšana ir "trīs koki". Visi pārējie, kas nolikti zem sitiena (ieskaitot tos, kas vairs nesaņem pilvērtīgu veselības aprūpi) - "mežs". Tā vien šķiet, ka aiz trīs kokiem mēs šo mežu nesaredzam ...
Būsim godīgi vismaz paši pret sevi, jo tāpat zināms, ka daudzi cilvēki gadiem neapmeklē ārstus, un patiesībā nemaz nezin kādas tiem ir blakus slimības. Ārsti jau sen ceļ trauksmi par to, ka slimnīcā nonākot cilvēki ar infarktu un insultu nemaz nav zinājuši, ka gadiem ir bijuši ar diabētu, jo ārstu nav apmeklējuši 10+ gadus. Un starp tiem nav izņēmums gados jauni cilvēki.

     [+] [-]

, 2020-10-09 21:50, pirms 4 gadiem
''Visi reģistrētie dalībnieki, neatkarīgi no tā vai brīvdienās dosies virtuālajā skrējienā vai nē, varēs tikt pie medaļām'' - Emm, ko?? Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies? Tas gan ir iepriecinoši

  +4 [+] [-]

, 2020-10-09 21:54, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: ''Visi reģistrētie dalībnieki, neatkarīgi no tā vai brīvdienās dosies virtuālajā skrējienā vai nē, varēs tikt pie medaļām'' - Emm, ko?? Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies? Tas gan ir iepriecinoši
Labāk dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, nekā kovidu par skrējienu, kurā piedalies.

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim godīgi vismaz paši pret sevi, jo tāpat zināms, ka daudzi cilvēki gadiem neapmeklē ārstus, un patiesībā nemaz nezin kādas tiem ir blakus slimības. Ārsti jau sen ceļ trauksmi par to, ka slimnīcā nonākot cilvēki ar infarktu un insultu nemaz nav zinājuši, ka gadiem ir bijuši ar diabētu, jo ārstu nav apmeklējuši 10+ gadus. Un starp tiem nav izņēmums gados jauni cilvēki.
Beidz!
Protams, ir arī tādi, kā Tu raksti. Taču tas nav vispārinājums!
Man vienam attālam radiniekam 50+ vecumā pirmā viļņa laikā bija paredzēta plānveida brukas operācija. Protams, nenotika, bruka plīsa, kad viņš steidzās palīgā pakritušajai mammai, un ... i viss!
OK, tas nebija Covid gadījums - vienkārši ilustrācijai.
Taču ir acīmredzami, ka plānveida operāciju nolikšana uz bremzēm uz sabiedrības veselību nevar neatsaukties. Un nebrīnos, ka šo iesēto mēs tagad pļaujam.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:02, pirms 4 gadiem
RIP selfiji FB in Instagram no brīvdienu 5km skrējējiem. Tiešām pietrūks...

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim godīgi vismaz paši pret sevi, jo tāpat zināms, ka daudzi cilvēki gadiem neapmeklē ārstus, un patiesībā nemaz nezin kādas tiem ir blakus slimības. Ārsti jau sen ceļ trauksmi par to, ka slimnīcā nonākot cilvēki ar infarktu un insultu nemaz nav zinājuši, ka gadiem ir bijuši ar diabētu, jo ārstu nav apmeklējuši 10+ gadus. Un starp tiem nav izņēmums gados jauni cilvēki.
Piebrauc pie slimnīcas 8 vai 9 rītā, vai ar sabiedrisko aizbrauc, redzēsi cik tur omīšu un opīšu.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:06, pirms 4 gadiem
Ja šāda tiesa pret PVO patiešām notiks, ar interesi sekošu iznākumam.
Tur ir apvienojušies nopietni mediķi.

https://www.youtube.com/watch?v=y-Z...

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:08, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Taču ir acīmredzami, ka plānveida operāciju nolikšana uz bremzēm uz sabiedrības veselību nevar neatsaukties. Un nebrīnos, ka šo iesēto mēs tagad pļaujam.
Tu aiz trīs kokiem neredzi mežu. Covid-19 apkarošana ir svarīgāka, tāpēc pārējiem slimniekiem nākas pagaidīt. Protams, tas nav labi, bet ārstu, medmāsu, gultasvietu un iekārtu skaits ir ierobežots.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:09, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Smagā stāvoklī slimnīcā Latvijā ar Covid-19 slimi arī četrdesmitgadnieki 3
SABIEDRĪBA
Šodien 10:12
Jauns.lv
"Nav tā, ka reanimācijā ar Covid-19 šobrīd smagā stāvoklī atrastos tikai gados vecie pacienti, tur cīnīties par savu dzīvību nonāk arī četrdesmitgadīgi slimnieki, Latvijas Televīzijai atklāja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāra "Latvijas Infektoloģijas centrs" Covid-19 pacientu nodaļas vadītāja Ilze Bērziņa." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/408237-smaga-stavokli-slimnica-latvija-ar-covid-19-slimi-ari-cetrdesmitgadnieki
Nu, šovakar ziņās teica, ka pie MPV pieslēgts ir tikai 1 cilvēks, un viņš ir Toksikoloģijas klīnikā.
Neko šausminošu neredzu.
Politraumu pacienti pie viņiem tiek saslēgti daaasaudz biežāk un vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 22:09, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Beidz!
Protams, ir arī tādi, kā Tu raksti. Taču tas nav vispārinājums!
Man vienam attālam radiniekam 50+ vecumā pirmā viļņa laikā bija paredzēta plānveida brukas operācija. Protams, nenotika, bruka plīsa, kad viņš steidzās palīgā pakritušajai mammai, un ... i viss!
OK, tas nebija Covid gadījums - vienkārši ilustrācijai.
Taču ir acīmredzami, ka plānveida operāciju nolikšana uz bremzēm uz sabiedrības veselību nevar neatsaukties. Un nebrīnos, ka šo iesēto mēs tagad pļaujam.
Piekrītu, ka viss ne līdz galam ir izdomāts, un tāpēc rodas nevajadzīgi precedenti, kuri bojā kopējo ainu itin labiem mūsu panākumiem cīņā ar COVID-19. Vienīgi gribās cerēt, ka mūsu mediķi, valdība utt. mācās no agrāk pielaistajām kļūdām.
Spriežot pēc kopējās ainas šķiet, ka tā arī ir, jo nesteidzas klapēt visu ciet kā tas bija pavasarī, kad ne mediķiem, ne zinātniekiem nebija īsti skaidrs kas tas īsti par zvēru tas COVID-19, un kā ar to cīnīties, un tāpēc visu aizklapēja, lai vērotu kas un kā notiks.

P.S. Diemžēl, bet tas ko es rakstīju par ārstu apmeklējumu neesamību nav vispārinājums, bet gan reāla situācija, kura ir daudz bēdīgāka, nekā mums patiesībā šķiet.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:12, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Piebrauc pie slimnīcas 8 vai 9 rītā, vai ar sabiedrisko aizbrauc, redzēsi cik tur omīšu un opīšu.
Jā, opīši un omītes tur tiešām ir, jo viņiem apmeklēt mediķus ir ikdienišķa prakse, jo daudz un dažādas atlaides. Es vairāk par cilvēkiem 35+ līdz 55.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:16, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ja šāda tiesa pret PVO patiešām notiks, ar interesi sekošu iznākumam.
Tur ir apvienojušies nopietni mediķi.

https://www.youtube.com/watch?v=y-Z49-r7ByA&fbclid=IwAR1xSL7AwHk5szwUvGLA5qBaNLUCnVKiPaIVEm4jz21cGlSjz9cKpu4e_U8
Pats interesantākais, ka lielākie bļāvēji ir ārsti, kuri nekādā mērā nav saistīti ar epidemioloģiju un virusoloģiju. Amerikā kovidiotiem topā bija mediķe, kura ir anestezeoloģē, bet laiž pa deviņiem mēmiem par epidemioloģiju.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:17, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tu aiz trīs kokiem neredzi mežu. Covid-19 apkarošana ir svarīgāka, tāpēc pārējiem slimniekiem nākas pagaidīt. Protams, tas nav labi, bet ārstu, medmāsu, gultasvietu un iekārtu skaits ir ierobežots.
Kātad!
Lai ielaistu kārtējās blakusslimības un tad visā vainotu Covid!
Un, protams, tām ģimenēm, kuras grib ēst, arī nākas pagaidīt!
Man prieks, ka Tev tā nav! Vismaz pagaidām esi veiksminieks. Es laikam arī, bet drusku sāp sirds par līdzcilvēkiem un viņu ģimenēm.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 22:18, pirms 4 gadiem
Ar šā brīža covid izplatību, bail iedomāties, kādi cipari būtu kādas divas nedēļas pēc maratona un kādi mēnesi pēc viņa. Pēctam atkal viss tiktu aiztaisīts un ciestu visi pārējie. Atvainojiet, bet šis ir viens pasākums dēļ kura nav jācieš visiem Latvijas iedzīvotajiem. Es vienreiz pasēdēju divus mēnešus bez jebkādiem ienākumiem, otreiz negribu - paldies, bet varat arī aiziet paskriet bez trakas pūlcēšanās.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pats interesantākais, ka lielākie bļāvēji ir ārsti, kuri nekādā mērā nav saistīti ar epidemioloģiju un virusoloģiju. Amerikā kovidiotiem topā bija mediķe, kura ir anestezeoloģē, bet laiž pa deviņiem mēmiem par epidemioloģiju.
Tajā blicē ir arī epidemiologi un infektologi. Es gan nezinu, ar ko viņi atšķiras.

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:20, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Ar šā brīža covid izplatību, bail iedomāties, kādi cipari būtu kādas divas nedēļas pēc maratona un kādi mēnesi pēc viņa. Pēctam atkal viss tiktu aiztaisīts un ciestu visi pārējie. Atvainojiet, bet šis ir viens pasākums dēļ kura nav jācieš visiem Latvijas iedzīvotajiem. Es vienreiz pasēdēju divus mēnešus bez jebkādiem ienākumiem, otreiz negribu - paldies, bet varat arī aiziet paskriet bez trakas pūlcēšanās.
Esi naivs - tāpat viss tiks aiztaisīts ciet!
Un tagad to būs vieglāk izdarīt - redz, mēs taču atcēlām pat maratonu!

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:24, pirms 4 gadiem
Vispār šis bija interesanti. Es visu nedēlu brīnos, ka notiks maratons, jo pavasarī tak pie maziem cipariem visu aizklapēja, bet nu ja reiz krievi var te hoķi dauzīt, lai tak skrien - neesmu eksperts. Vēl vakar eksperti klāsta ka tas maratons nekas nav, skriešana ārā nekaitē u.t.t., twiteri Vinkele ko līdzīgu klabināja. Šorīt baigā ziņa - piektdienas rītā pēkšņi pamodies ir twitteris, baigā vētra, portāli cep ziņas kas reāli izskatījās pēc agsnes iesēšanas, lai piektdienas vakarā tomēr atcelt pasākumu, jo tas maratons esot baigais neprāts. Viņi saprot pēc kādiem zābakiem izskatās no malas? Ja šitā tupīs, tad gobžemis toč reiz savāks savus 55% balsu

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:28, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kātad!
Lai ielaistu kārtējās blakusslimības un tad visā vainotu Covid!
Un, protams, tām ģimenēm, kuras grib ēst, arī nākas pagaidīt!
Man prieks, ka Tev tā nav! Vismaz pagaidām esi veiksminieks. Es laikam arī, bet drusku sāp sirds par līdzcilvēkiem un viņu ģimenēm.
Attiecībā uz ekonomiku es nemaz īsti nezinu ko šeit vainot, jo tādas ir globālās ekonomikas vājības, kad problēmām kādā nozarē kādā valstī tiek parauti līdz uzņēmumi citās valstīs, kuri atkarīgi no problēmu izraisītājvalsts. Labs piemērs ir zviedri, kuri pavasarī ar visu savu atklāto ekonomiku turpat ekonomikas lejupslīdē vien ir, kur citas ES valstis. Ko tas dod, ja viņiem pašiem viss strādāja, bet rezerves daļas un komplektējošās sastāvdaļas no citām valstīm nepienāca, vai pienāca ar milzu nokavēšanos.
Tie, kuri visu produkciju ražo vietējam tirgum ar vietējām izejvielām COVID-19 laikā pat uzaudzēja muskuļus.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:30, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tajā blicē ir arī epidemiologi un infektologi. Es gan nezinu, ar ko viņi atšķiras.
Ja ir, tad ir.
Ja tiešām būs kāda tiesāšanas, un būs pieejams info, būs interesanti pasekot.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tenisu skatāties? Cicips uzvarēja 3.setā pret Džokoviču. Links: http://live.harleyquinnwidget.live/streamvideo13/djokovic-n-srb-vs-tsitsipas-s-gre-live-stream-5248213.html
Lai Džoko zaudē!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz ekonomiku es nemaz īsti nezinu ko šeit vainot, jo tādas ir globālās ekonomikas vājības, kad problēmām kādā nozarē kādā valstī tiek parauti līdz uzņēmumi citās valstīs, kuri atkarīgi no problēmu izraisītājvalsts. Labs piemērs ir zviedri, kuri pavasarī ar visu savu atklāto ekonomiku turpat ekonomikas lejupslīdē vien ir, kur citas ES valstis. Ko tas dod, ja viņiem pašiem viss strādāja, bet rezerves daļas un komplektējošās sastāvdaļas no citām valstīm nepienāca, vai pienāca ar milzu nokavēšanos.
Tie, kuri visu produkciju ražo vietējam tirgum ar vietējām izejvielām COVID-19 laikā pat uzaudzēja muskuļus.
Tas gan ir tiesa!
Vispār jau mana nostāja pret Covid pārspīlējumiem (neapšaubu vīrusa eksistenci un pie konkrētiem apstākļiem arī bīstamību!) attiecas uz visu pasauli.
Septembrī pabiju ārzemēs diezgan "karstā" Covid punktā, un redzētais bija traģikomisks.

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:55, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Septembrī pabiju ārzemēs diezgan "karstā" Covid punktā, un redzētais bija traģikomisks.
kas bij?

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:58, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Labāk dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, nekā kovidu par skrējienu, kurā piedalies.
Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, ir tikpat absurdi un stulbi, kā aiziet uz medaļu veikalu un nopirkt sev vienu. Man vismaz tāda medaļa nebūtu vajadzīga. Ja neskaita, ka tāda medaļa ir unikāla, jo izsniegta par skrējienu, kas nav noticis.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 23:00, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas bij?
Tas ir garš stāsts.
Īss rezumē - tas viss nav ne tuvu tā, kā izskatās un tauta (izņemot iebraucējus ķīniešus) to saprot. Dumpja vakardienas atziņa, ka testi vīrusu var uzrādīt vēl mēnešus pēc izslimošanas, daudz ko saliek savās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:02, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, ir tikpat absurdi un stulbi, kā aiziet uz medaļu veikalu un nopirkt sev vienu. Man vismaz tāda medaļa nebūtu vajadzīga. Ja neskaita, ka tāda medaļa ir unikāla, jo izsniegta par skrējienu, kas nav noticis.
Tā ir medaļa par nepiedalīšanos, par saprāta uzvaru pār neprātu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:05, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tas ir garš stāsts.
Īss rezumē - tas viss nav ne tuvu tā, kā izskatās un tauta (izņemot iebraucējus ķīniešus) to saprot. Dumpja vakardienas atziņa, ka testi vīrusu var uzrādīt vēl mēnešus pēc izslimošanas, daudz ko saliek savās vietās.
bet kā tik mierīgi pieņem? mums jau te vēl tie ierobežijumi nebija tik traki, bet nesaprotu kā spānijā piemēram saprot, bet neiet vaļā demonstrācijas u.t.t
par Dumpja atziņu es arī uz pauzes, tik daudz pēdējā laikā sarunāts ka man jau galva griežas. Pavasarī es šos aizstāvēju, tagad man rodas daudz jautājumu.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a kāda nozīme , kad to zarazu dabūsi? tagad oktobrī vai vēlāk novembrī?
valdība ir tirsēju bars ar spkc.
vasarā betonē vienu...
rudenī jau citu.
covida skaitļi Latvijā aug . bet karantīna samazinās un braucēji jau var 25 un pat 50 gadījumiem...
kur palika viņu sarkanā līnija, ko nedrīkst pārkāpt?
lai iet bezdēt...
Viens no sakarīgákajiem komentāriem SC par šo tēmu

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:09, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, ir tikpat absurdi un stulbi, kā aiziet uz medaļu veikalu un nopirkt sev vienu. Man vismaz tāda medaļa nebūtu vajadzīga. Ja neskaita, ka tāda medaļa ir unikāla, jo izsniegta par skrējienu, kas nav noticis.
Neķer kreņķi, jo viss šeit nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet, jo lai tiktu pie tās medaļas vienalga būs jāskrien, un iegūtie rezultāti caur speciālām programmām jāsūta maratona organizatoriem. Protams, pastāv iespēja pašmaukties, bet kādam vienalga būs jāskrien.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:10, pirms 4 gadiem
Nepiekrītu šādam valdības lēmumam. Varēja atcelt rīt paredzētos bērnu skrējienus, bet lielās distances atļaut. Risks inficēties maratonā ir daudz mazāks, kā lielveikalos un daudzās citās vietās.

1. Tas ir skriešanas pasākums svaigā gaisā nevis pulcēšanās.

2. Starti bija sadalīti dažādos laikos un pa sektoriem.

3. Kontakts starp skrējējiem ir minimāls un īslaicīgs principā tikai pirms starta.

4. Svētdien sola lietu nebūs nekāda lielā līdzjutēju pulcēšanās.

Nedēļas nogalē lielveikalos būs daudz vairāk cilvēki iekštelpā kuri pie tam apgrābsta preces kontaktējas utt. Riski noteikti ir daudz lielāki, bet kādēļ uz to visiem vienalga ?

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:11, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tas ir garš stāsts.
Īss rezumē - tas viss nav ne tuvu tā, kā izskatās un tauta (izņemot iebraucējus ķīniešus) to saprot. Dumpja vakardienas atziņa, ka testi vīrusu var uzrādīt vēl mēnešus pēc izslimošanas, daudz ko saliek savās vietās.
Viņš gan to bija domājis savādāk u.t.i., ka cilvēks izslimojot COVID-19 vienalga paliek par vīrusa nēsātāju, un turpina apdraudēt citus.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:12, pirms 4 gadiem
desperodo rakstīja: Nepiekrītu šādam valdības lēmumam. Varēja atcelt rīt paredzētos bērnu skrējienus, bet lielās distances atļaut. Risks inficēties maratonā ir daudz mazāks, kā lielveikalos un daudzās citās vietās.

1. Tas ir skriešanas pasākums svaigā gaisā nevis pulcēšanās.

2. Starti bija sadalīti dažādos laikos un pa sektoriem.

3. Kontakts starp skrējējiem ir minimāls un īslaicīgs principā tikai pirms starta.

4. Svētdien sola lietu nebūs nekāda lielā līdzjutēju pulcēšanās.

Nedēļas nogalē lielveikalos būs daudz vairāk cilvēki iekštelpā kuri pie tam apgrābsta preces kontaktējas utt. Riski noteikti ir daudz lielāki, bet kādēļ uz to visiem vienalga ?
Neķer kreņķi, ja šogad būs jāiztiek bez Rīgas maratona selfijiem ar kuriem padižoties internetā.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:20, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Ar šā brīža covid izplatību, bail iedomāties, kādi cipari būtu kādas divas nedēļas pēc maratona un kādi mēnesi pēc viņa. Pēctam atkal viss tiktu aiztaisīts un ciestu visi pārējie. Atvainojiet, bet šis ir viens pasākums dēļ kura nav jācieš visiem Latvijas iedzīvotajiem. Es vienreiz pasēdēju divus mēnešus bez jebkādiem ienākumiem, otreiz negribu - paldies, bet varat arī aiziet paskriet bez trakas pūlcēšanās.
Daudz labāk aiztaisīt kādu pilsētu ciet vai novadu , kā Austrālija izdarija, tagad tur 20 apmēram infocējās

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:34, pirms 4 gadiem
Mjā.
Tiešām baigi bēdīgs skats uz Latvijas nākotni!
Izrādās tik vienkārši tik plašām tautas masām izskalot smadzenes!
Valdība un tie, kas augstāk, savu būs panākuši.
Aleluja!

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:35, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Daudz labāk aiztaisīt kādu pilsētu ciet vai novadu , kā Austrālija izdarija, tagad tur 20 apmēram infocējās
https://jauns.lv/raksts/zinas/40839... Izceļas Kurzeme un Latgale.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 23:40, pirms 4 gadiem
Idioti...
Vācijas labākie advokāti gatavo tiesas prāvu pret kovid afēru.tūkstošiem ārstu no visas pasaules viņus atbalsta. Drīz sēdēs visi kas šito atbalsta un organizē ar Viņķeli un Pugu priekšgalā.
Cilvēki mostaties.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-09 23:40, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Viens no sakarīgákajiem komentāriem SC par šo tēmu
Un kas tur sakarīgs, ja skaidri redzams, ka cilvēks nesaprot vienu elementāru lietu u.t.i., ka zinātne un medicīna par COVID-19 uzzin , ja ne katru dienu, katru nedēļu kaut ko jaunu, un līdz ar to arī mainās gan viedokļi, gan arī rekomendācijas. Plus tam notiek arī zināma taustīšanās-kas notiks, ja mēs darīsim tā, un kas, ja darīsim tā. Zināmā mērā mēs (sabiedrība) šobrīd esam laboratorijas trusīši uz kuriem tiek veikti daži eksperimenti.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas tur sakarīgs, ja skaidri redzams, ka cilvēks nesaprot vienu elementāru lietu u.t.i., ka zinātne un medicīna par COVID-19 uzzin , ja ne katru dienu, katru nedēļu kaut ko jaunu, un līdz ar to arī mainās gan viedokļi, gan arī rekomendācijas. Plus tam notiek arī zināma taustīšanās-kas notiks, ja mēs darīsim tā, un kas, ja darīsim tā. Zināmā mērā mēs (sabiedrība) šobrīd esam laboratorijas trusīši uz kuriem tiek veikti daži eksperimenti.
Taisnība!
Notiek taustīšanās - cik daudz batonu var bāzt ausīs tautai.
Līdz ar to mēs esam laboratorijas trusīši.
Burtiskā nozīmē.
Šodien maskas.
Rīt kaskas.
Parīt jau kas cits.
Un lielākā daļa tam visam ticēs un to pieņems.
Jo paši nespēj analizēt pieejamo informāciju...

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:50, pirms 4 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:52, pirms 4 gadiem
PlayBoy rakstīja: Taisnība!
Notiek taustīšanās - cik daudz batonu var bāzt ausīs tautai.
Līdz ar to mēs esam laboratorijas trusīši.
Burtiskā nozīmē.
Šodien maskas.
Rīt kaskas.
Parīt jau kas cits.
Un lielākā daļa tam visam ticēs un to pieņems.
Jo paši nespēj analizēt pieejamo informāciju...
Psiholoģiski vieglāk ir noticēt meliem nekā drausmīgajai patiesībai

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas tur sakarīgs, ja skaidri redzams, ka cilvēks nesaprot vienu elementāru lietu u.t.i., ka zinātne un medicīna par COVID-19 uzzin , ja ne katru dienu, katru nedēļu kaut ko jaunu, un līdz ar to arī mainās gan viedokļi, gan arī rekomendācijas. Plus tam notiek arī zināma taustīšanās-kas notiks, ja mēs darīsim tā, un kas, ja darīsim tā. Zināmā mērā mēs (sabiedrība) šobrīd esam laboratorijas trusīši uz kuriem tiek veikti daži eksperimenti.
Ko tie pituhi , kas tur sēž kaut ko jaunu uzzin par šo slimību? Absolūti neko.. Ar katru nedēļu aizvien vien vairāk" inficēto". Kur maskas ievieš tur palielinās" inficēto" skaits
Latvijā nākošnedëļ bus 200" inficëtie "pa dienu stabili. Kas to lai zin , iespējams , tas vīruss izplatās caur tausti

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 23:54, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka balso - tas ir, pieņem lēmumu - ar medicīnu pilnīgi nesaistīti cilvēki.
Viņi tikai dara to ko liek lielais brālis,mūsu valdībā ir mau@as kas ir nodevušas savu tautu,karma būs nežēlīga.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:55, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Cilvēki mostaties.
Pasaki to tam miljonam, kas jau nomiris.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:56, pirms 4 gadiem
Ja?
Tad izskaidro, lūdzu, šo - Mutes un deguna aizsegs jālieto ikvienam pasažierim, izņemot bērnus līdz 13 gadu vecumam. Tāpat mutes un deguna aizsegu var nevalkāt medicīnisku iemeslu dēļ, piemēram, ja personai kustību traucējumu dēļ ir apgrūtināta maskas uzlikšana vai personai ir psihiskās veselības traucējumi."
Ja kāds, piemēram, salauž roku, tad viņš automātiski paliek imūns pret vīrusu???
Protams, arī revolucionāri Baltkrievijā, nēģeri ASV utt utml, jo viņi, redz, cīnās pret ļauno!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:58, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Psiholoģiski vieglāk ir noticēt meliem nekā drausmīgajai patiesībai
Tam es piekrītu. Vieglāk ir uzskatīt, ka nekādas briesmīgas slimības nav un tas viss ir tikai izdomāts. Diemžēl tā nav. Vīruss pastāv un turpina plosīties.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-09 23:59, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Pasaki to tam miljonam, kas jau nomiris.
Ja Tu šādi pasaki, tas tikai parāda cik maz Tu faktus zini vai CIK TU VIENKĀRŠI IGNORĒ JO ESI STULBS!

  -2 [+] [-]

, 2020-10-10 00:00, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tam es piekrītu. Vieglāk ir uzskatīt, ka nekādas briesmīgas slimības nav un tas viss ir tikai izdomāts. Diemžēl tā nav. Vīruss pastāv un turpina plosīties.
Tu briesmīgai slimībai man šķiet, ka pat tuvumā bijis neesi. Dumjš zābaks

  +2 [+] [-]

, 2020-10-10 00:00, pirms 4 gadiem
PlayBoy rakstīja: Taisnība!
Notiek taustīšanās - cik daudz batonu var bāzt ausīs tautai.
Līdz ar to mēs esam laboratorijas trusīši.
Burtiskā nozīmē.
Šodien maskas.
Rīt kaskas.
Parīt jau kas cits.
Un lielākā daļa tam visam ticēs un to pieņems.
Jo paši nespēj analizēt pieejamo informāciju...
Bet ko Tu iesaki zinātnei un medicīnai darīt?
Atstāt visu pašplūsmā kā tas bija ar Spāņu gripu, kad tikko bija beidzies WW1, un cilvēki gāja ielās to svinēt, notika milzīga tautas staigāšanā visā pasaule, un nekāda kontrolei šīs slimības ierobežošana nebija. Gala rezultātā n-tie miljoni mirušo no šīs slimības. Pēc dažiem avotiem pat līdz 100 miljoniem.
Esmu gatavs saderēt, ka tādi kā Tu būtu pirmie kliedzēji, ka zinātne un medicīna neko nedara, ja no šīs slimības aizietu mūžībā tuvinieki, draugi un paziņas.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-10 00:01, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Pasaki to tam miljonam, kas jau nomiris.
Neklausies melu propogandu un sāc domāt ar savu galvu.Cik cilvēki šogad ir noslīkuši izdarījuši pašnāvības vai gājuši bojā uz ceļiem?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-10 00:05, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Neklausies melu propogandu un sāc domāt ar savu galvu.Cik cilvēki šogad ir noslīkuši izdarījuši pašnāvības vai gājuši bojā uz ceļiem?
Bļin, vai tiešām tādiem kā Tu tas ir vienīgais arguments?
A, nē! Ir vel viens arguments-es nevienu kurš ir slimotu un būtu nomiris no COVID-19 nezinu. Tātad šī slimība nav. Vai Tu zini kādu, kurš slimotu un ir nomiris, piemēram, no malārijas un AIDS? Nezini? Tātad šīs slimības neeksistē.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-10 00:09, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Neklausies melu propogandu un sāc domāt ar savu galvu.Cik cilvēki šogad ir noslīkuši izdarījuši pašnāvības vai gājuši bojā uz ceļiem?
Kaut kad vasarā par līdzīgu statistiku nacās pat, atvainojos, pasmieties.
Jo nez kāpēc pa radio atļāvās nosaukt uz to brīdi no gripas mirušo skaitu.
+/- 26, bet no covida par dažiem mazāk.
Bet, redz, covids bija un ir superpuper briesmīgs, bet gripa nekas TĀDS...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-10 00:12, pirms 4 gadiem
PlayBoy rakstīja: Kaut kad vasarā par līdzīgu statistiku nacās pat, atvainojos, pasmieties.
Jo nez kāpēc pa radio atļāvās nosaukt uz to brīdi no gripas mirušo skaitu.
+/- 26, bet no covida par dažiem mazāk.
Bet, redz, covids bija un ir superpuper briesmīgs, bet gripa nekas TĀDS...
Njā, kāpēc mani neizbrīna, kad uzdevu konkrētu jautājumu, tad komentārs tiek apiets.

     [+] [-]

, 2020-10-10 00:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet ko Tu iesaki zinātnei un medicīnai darīt?
Atstāt visu pašplūsmā kā tas bija ar Spāņu gripu, kad tikko bija beidzies WW1, un cilvēki gāja ielās to svinēt, notika milzīga tautas staigāšanā visā pasaule, un nekāda kontrolei šīs slimības ierobežošana nebija. Gala rezultātā n-tie miljoni mirušo no šīs slimības. Pēc dažiem avotiem pat līdz 100 miljoniem.
Esmu gatavs saderēt, ka tādi kā Tu būtu pirmie kliedzēji, ka zinātne un medicīna neko nedara, ja no šīs slimības aizietu mūžībā tuvinieki, draugi un paziņas.
Tu neatbildēji uz manu konkrēto jautājumu!
Tāpat kā tie vīrusa pārspīlēto briesmu sludinātāji...

Vēl viens jautājums par tām pašām maskām un transportu - "Kā mutes un deguna aizsegu var lietot medicīniskās, nemedicīniskās vai higiēniskās maskas un sejas vairogus vai vizierus."
Tas visas minētās maskas un vizieri ir ar vienādu gaisa(vīrusa) (ne)caurlaidspēju?
Īpaši jau vairogi un vizieri...
Vai tomēr to visu prasa ķeksīša pēc???

  +2 [+] [-]

, 2020-10-10 00:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļin, vai tiešām tādiem kā Tu tas ir vienīgais arguments?
Tas jau nav nekāds arguments, jo Covid-19 nav nekāda sakara ar dažādiem traģiskiem negadījumiem. Covid-19 ir uzradies papildus šiem negadījumiem, tādējādi būtiski palielinot kopējo mirušo skaitu.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-10 00:20, pirms 4 gadiem
PlayBoy rakstīja: Tu neatbildēji uz manu konkrēto jautājumu!
Tāpat kā tie vīrusa pārspīlēto briesmu sludinātāji...

Vēl viens jautājums par tām pašām maskām un transportu - "Kā mutes un deguna aizsegu var lietot medicīniskās, nemedicīniskās vai higiēniskās maskas un sejas vairogus vai vizierus."
Tas visas minētās maskas un vizieri ir ar vienādu gaisa(vīrusa) (ne)caurlaidspēju?
Īpaši jau vairogi un vizieri...
Vai tomēr to visu prasa ķeksīša pēc???
Vēlreiz tādiem kā tu rakstu-zinātne un medicīna šobrīd meklē labākos risinājumus. Protams, līdz ar to ir arī lietas, kuras mums šķiet pārspīlētas, vai pat absurdas, tomēr tas nenoliedz to, ka šie risinājumi ir jāmeklē.
Tādi kā Tu redz tikai tās absurdās lietas, bet neredz, ka ir arī daudz pareizu un vajadzīgu lēmumu.

     [+] [-]

, 2020-10-10 00:22, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas jau nav nekāds arguments, jo Covid-19 nav nekāda sakara ar dažādiem traģiskiem negadījumiem. Covid-19 ir uzradies papildus šiem negadījumiem, tādējādi būtiski palielinot kopējo mirušo skaitu.
Zviedriem pavasarī ir nomiruši par 25% vairāk, nekā divos iepriekšējos gados. Viņi jau sen vairs neiesniedz savus datus https://www.worldometers.info/

     [+] [-]

, 2020-10-10 00:27, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas jau nav nekāds arguments, jo Covid-19 nav nekāda sakara ar dažādiem traģiskiem negadījumiem. Covid-19 ir uzradies papildus šiem negadījumiem, tādējādi būtiski palielinot kopējo mirušo skaitu.
Ne jau covid ir papildus šiem, bet ierobežojumi -
ne jau tagad kad iekš LV un citur nomirst cilvēki no laikus neveiktām operācijām to tā arī pieraksta, jau pirms mēnešiem runāja par pašnāvību skaitu pieaugumu kur var vilkt paralēles ar ierobežojumiem. Cilvēki zaudē ienākumus, zaudē mājvietas, dzīvokļus..iet kredītos, azartspēlēs vai meklē nelegālus ienākumus.
Cik daudz tagad tiek maksāts aploksnēs, čeki griezti atpakaļ, vai nesisti vispār, cik daudz cilvēku veselības aprūpe jau pirms tam ar gaidīšanu uz valsts apmaksātajām pusgada rindā tagad ir pagarinājušās, lai uzņemtu 40 pacientus - 50 slimnīcās.
Man ir ļoti žēl, ka esiet tik stulbi gadījušies, man tik tiešām ir.
Es nezinu visu, es varu par kādām lietām kļūdīties, bet neredzēt vai negribēt redzēt kopsakarības, milzīgos dīvainos lēmumus, drastiskās metodes ir vienkārši stulbi.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-10 00:34, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Ne jau covid ir papildus šiem, bet ierobežojumi -
ne jau tagad kad iekš LV un citur nomirst cilvēki no laikus neveiktām operācijām to tā arī pieraksta, jau pirms mēnešiem runāja par pašnāvību skaitu pieaugumu kur var vilkt paralēles ar ierobežojumiem. Cilvēki zaudē ienākumus, zaudē mājvietas, dzīvokļus..iet kredītos, azartspēlēs vai meklē nelegālus ienākumus.
Cik daudz tagad tiek maksāts aploksnēs, čeki griezti atpakaļ, vai nesisti vispār, cik daudz cilvēku veselības aprūpe jau pirms tam ar gaidīšanu uz valsts apmaksātajām pusgada rindā tagad ir pagarinājušās, lai uzņemtu 40 pacientus - 50 slimnīcās.
Man ir ļoti žēl, ka esiet tik stulbi gadījušies, man tik tiešām ir.
Es nezinu visu, es varu par kādām lietām kļūdīties, bet neredzēt vai negribēt redzēt kopsakarības, milzīgos dīvainos lēmumus, drastiskās metodes ir vienkārši stulbi.
Nevajag mežģīt galvu, viss ir pavisam vienkārši. Pasaulē ir uzradies bīstams vīruss (to apliecina mirušo skaits, kas nemitīgi palielinās), tāpēc tā apkarošana visur ir prioritāte. Līdz ar to kaut kas neizbēgami paliek novārtā. Kā teica senie latvieši - Kur mežu cērt, tur skaidas lec.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-10 00:56, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nevajag mežģīt galvu, viss ir pavisam vienkārši. Pasaulē ir uzradies bīstams vīruss (to apliecina mirušo skaits, kas nemitīgi palielinās), tāpēc tā apkarošana visur ir prioritāte. Līdz ar to kaut kas neizbēgami paliek novārtā. Kā teica senie latvieši - Kur mežu cērt, tur skaidas lec.
Ko tu muldi un dezinformē? pVO atzina ka covid nav bīstamāks par gripu!!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-10 00:58, pirms 4 gadiem
Veselības ārkārtas programmas vadītāja “labākās aplēses”, ka IFR (mirstības indekss) ir 0,14%. Pasaules Veselības organizācija beidzot ir apstiprinājusi to, ko daudzi eksperti un pētījumi apliecinājuši jau mēnešiem ilgi – koronavīruss nav nāvējošāks vai bīstamāks par sezonālo gripu, kuras IFR (mirstības indekss) ir vidēji 0,1 – 0,2%.
PVO augstākā līmeņa pārstāvji šo paziņojumu sniedza PVO 34 locekļu valdes īpašās sesijas laikā pirmdien, 5. oktobrī, tikai šķiet, ka neviens to īsti nesaprot. Radās iespaids, ka viņi paši to pilnībā nesaprata.

Ārkārtas situāciju vadītājs Dr Maikls Raiens atklāja, ka, viņuprāt, aptuveni 10% jeb 780 miljoni pasaules cilvēku ir inficēti ar Sars-Cov-2. Tas ir viņu “vislabākais novērtējums”, un tas ir milzīgs pieaugums salīdzinājumā ar oficiāli atzīto gadījumu skaitu (aptuveni 35 miljoni).

Vēlāk PVO pārstāve ārste Margareta Harisa apstiprināja šo skaitli, norādot, ka tas ir balstīts uz visu pasaulē veikto plašo Covid mirstības pētījumu vidējiem rezultātiem.

Lai arī PVO mēģināja to pagriezt kā sliktu lietu – Dr Raiens pat teica, ka tas nozīmē, ka “lielākā daļa pasaules joprojām ir pakļauta riskam”.

Tās patiesībā ir labas ziņas, jo tas nozīmē, ka vīrusa mirstības indekss ir pielīdzināms sezonas gripai.

Pasaules iedzīvotāju skaits ir aptuveni 7,8 miljardi cilvēku, ja 10% ir inficēti, tas ir, 780 miljoni gadījumu. Pašlaik Sars-Cov-2 infekcijām piedēvēto nāves gadījumu skaits pasaulē ir 1 061 539.

Tātad Covid-19 mirstība ir aptuveni 0,14% no visiem inficētajiem. Tieši atbilstoši sezonālajai gripai un daudzu ekspertu prognozēm no visas pasaules.
0,14% ir vairāk nekā 24 reizes mazāks nekā PVO provizoriskais rādītājs 3,4%, ar ko viņi biedēja martā. Šis skaitlis tika izmantots modeļos, kurus izmantoja, lai pamatotu lokdaunus un citus drakoniskus brīvības ierobežojumus.

Patiesībā, ņemot vērā pārmērīgo Covid nāves gadījumu pierakstīšanu, patiesais IFR, visticamāk, ir pat zemāks par 0,14%, un tas nozīmētu, ka Covid ir pat daudz mazāk bīstams nekā gripa.

Mediji par to klusē. Lai gan daudzās tika ziņots par Dr.Ryan secinājumiem, viņi visi to pasniedza kā biedējošu virsrakstu, lai turpinātu izplatīt vēl lielāku paniku. Vai tiešām neviens neiedomājās pārrēķināt Covid-19 IFR (mirstības indeksu).

Acīmredzot ne viņi, ne PVO nebija spējīgi veikt vienkāršo matemātiku, kas mums parāda, ka tā ir laba ziņa. Un ka Covid skeptiķiem visu laiku ir bijusi taisnība.

Kenedijs: Covid mirstība ir zemāka nekā no sezonālās gripas

     [+] [-]

, 2020-10-10 01:26, pirms 4 gadiem
Tagad negaidiet atlaides rimchikos

  +2 [+] [-]

, 2020-10-10 02:37, pirms 4 gadiem
AKSELI!
Tava superizsmeļošā atbilde "FARMĀCIJA" vispār neatbild NE UZ VIENU jautājumu.

Es jautāju ašpadsmito reizi, kā visas pasaules (daudz savstarpēji naidīgas!) valstis uz ko tādu parakstās? VIENREIZ TAČU IZLASI ŠO JAUTĀJUMU!!! Kāda tieši "farmācija", kuras valsts? Amerikāņu? Ķīniešu? A kas visām citām valstīm gar daļu? Kas Irānai, Kolumbijai, Indijai, Krievijai pa daļu gar šo amerikāņu vai ķīniešu farmāciju? Kādā sakarā naftas valstis pat ir ar mieru nolaist līdz nullei naftas cenu kaut kādas mistiskas "farmācijas" dēļ? Nerunājot par visām citām industrijām.

Un tak domā loģiski, Tu esi "Farmācijas" ķēniņš, tu ko darītu, ja gribētu visu noviltot? Uztaisītu haipu un martā/aprīlī jau sāktu tirgot vakcīnas, pareizi?
Kādā veidā vilkšana garumā, pierašana, ziņas, ka lielai daļai bez nopietniem simptomiem palīdz šai "Farmācijai"?

Es šo visu jau uzrakstīju tieši pirms tavas "farmācijas". Nopietni sāku nesaprast, kādā veidā Tu vispār augstskolā mācies. Tur taču kaut kādi paplašināti teikumi ir jāmāk izlasīt un jēgu saprast, ko.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-10 02:50, pirms 4 gadiem
Un vnk atbildēt "farmācija" ir precīzi tikpat loģiski, kā vainot "apbedīšanas biznesu" jebkurā autoavārijā, jebkurā slepkavībā. Jo viņiem taču izdevīgi. Bet ar to vien nepietiek, ja vainotu nodarījumā, ne?

     [+] [-]

, 2020-10-10 04:56, pirms 4 gadiem
Es ļoti cienu Aigara Norda darbu.jo pats esu piedalījies daudzos maratonos,bet ne Rīgā.Tāpēc svetdien no rīta ejiet un skrieiet paši sev Rīgas maratonu.

     [+] [-]

, 2020-10-10 05:10, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Un vnk atbildēt "farmācija" ir precīzi tikpat loģiski, kā vainot "apbedīšanas biznesu" jebkurā autoavārijā, jebkurā slepkavībā. Jo viņiem taču izdevīgi. Bet ar to vien nepietiek, ja vainotu nodarījumā, ne?
Vai tad cilvēks nomirst 10 reizes pa savu dzīvi? Nu tē taču. Tātad apbedīšanas biroju viņam vajag tikai 1 reizi (runāju, ja pats nomirst). Tātad salīdzinājums ar farmāciju, ar kuru cilvēkam ir darīšana jau kopš dzimšanas, nav korekts.

Ja gribi diskutēt, raksti PM.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-10 06:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš gan to bija domājis savādāk u.t.i., ka cilvēks izslimojot COVID-19 vienalga paliek par vīrusa nēsātāju, un turpina apdraudēt citus.
Nē, tā viņš nebija domājis!
Tur bija konkrēts gadījums ar cilvēku, kas ar visām pozitīvām analīzēm tika atzīts par veselu un citus neapdraudošu. Varu ielikt linku.

Starp citu, ar tiem 10 MHL hokejistiem bija tas pats - tika atzīti par veseliem ar visām pozitīvajām analīzēm.

Un tad nu jautājumi rodas paši no sevis - cik no jaunatklātajiem gadījumiem patiesībā ir feiki, jo pozitīvās analīzes ir veseliem cilvēkiem? Attiecīgi, cik daudz cilvēku tiek nevajadzīgi sūtīti pašizolāzijā?
Un panikas bumba veļas ...

Es saprotu, ka daudzi jaunieši nefilmē situāciju. Bet Tu ...

     [+] [-]

, 2020-10-10 07:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš gan to bija domājis savādāk u.t.i., ka cilvēks izslimojot COVID-19 vienalga paliek par vīrusa nēsātāju, un turpina apdraudēt citus.
Reku links.
Dumpja komentārs ir pie raksta beigām.
Lasi, domā un neraksti muļķības!

https://www.lsm.lv/raksts/dzive--st...

     [+] [-]

, 2020-10-10 07:44, pirms 4 gadiem
Par keksu-patiesam atbildes par dalibmaksu nebija,bet calim visu kompenses karins...

     [+] [-]

, 2020-10-10 15:31, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Ko tu muldi un dezinformē? pVO atzina ka covid nav bīstamāks par gripu!!!!
Tie ir meli. PVO jau martā atzina Covid-19 par pasaules mēroga epidēmiju - pandēmiju. Gripai nav tāda statusa.