Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Valdība atceļ "Rimi" Rīgas maratonu

Valdība atceļ "Rimi" Rīgas maratonu
Aigars Nords. Foto: Rimi Rīgas maratons

Ministru kabinets piektdien ārkārtas sēdē, ņemot vērā šī brīža Covid-19 izplatību Latvijā, ar īpašu lēmumu vienojās par "Rimi" Rīgas maratona atcelšanu. Pasākumam bija jānotiek jau šajā nedēļas nogalē, turklāt tas paredzēja 15 000 skrējēju dalību.

Ministru kabineta balsojumā par šī gada Rīgas maratona atcelšanu atturējās tikai veselības ministre Ilze Viņķele, izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska un labklājības ministre Ramona Petraviča.

Valdība vēl turpināja spriest par veidiem, kā juridiski atcelt pasākumu. Tomēr pēc pārtraukuma Ministru kabinets pieņēma likumpunktu, kurā ārtelpās liegts organizēt aktīvās pārvietošanās pasākumus (tostarp maratonus)ar vairāk nekā 300 cilvēku dalību. Rīgas maratonā bija iecerējuši piedalīties ap 15 000 skrējēju.

Premjerministrs Krišjānis Kariņš ārkārtas sēdē uzsvēra, ka rīkot maratonu šādos apstākļos, kad Latvijā ir jūtami pieaudzis Covid-19 jauno gadījumu skaits, ir neprāts.

Sēdē vārds tika dots arī Rīgas maratona rīkotājam Aigaram Nordam. Viņš norādīja, ka ikgadējais skrējiens iespējams arī gadījumā, ja valdība apstiprina, ka āra pasākumos drīkst pulcēties tikai līdz 1000 cilvēkiem.

"Mēs visu vasaru esam strādājuši ar Veselības ministriju un Slimību profilakses un kontroles centru, lai izveidotu tādu formu, kādā maratons var notikt un minimizētu risku saslimt ar Covid-19. Pēc jaunā plāna varam nodrošināt, ka cilvēki vispār nepulcējas," norādīja Nords, kurš gan uzrunas laikā nekautrējās aizrādīt ministriem par viņu zināšanu trūkumu attiecībā uz sporta un Rīgas maratona jautājumiem. "Respektēsim jebkādu lēmumu, kādu pieņemsiet, jo esam likumam paklausīgi."

Nords arī valdībai piedāvāja atteikties no sestdienas Rīgas maratona bērnu pasākumiem, bet aizvadīt visas svētdienas distances.

Pēc Rīgas maratona atcelšanas rīkotājiem, visticamāk, tiks izmaksāta kompensācija.

Jubilejas - trīsdesmitajam - Rīgas maratonam bija jānotiek jau maijā, taču pandēmijas dēļ to pārcēla uz oktobri.

Šogad startu, kas ierasti paredzēja masveidīgu dalībnieku pulcēšanos un kopā būšanu 11. novembra Krastmalā, pie Brīvības pieminekļa bija paredzēts saskaldīt "viļņos" un koridoros, lai minimizētu kopā esošo cilvēku skaitu, kopā būšanas laiku un vienā laikā startējošo skaitu. Vienā koridorā būtu pulcējušies ne vairāk kā 500 dalībnieku, vienā vilnī – ne vairāk kā 2500 dalībnieku. Jaunās trases paredzēja nodalīt startu (pie Brīvības pieminekļa) no finiša (11. novembra Krastmalā), vēl vairāk sadalot dalībnieku plūsmu. Savukārt visas aktivitātes trasē un finišā orientētos uz to, lai dalībnieki finišētu, izklīstu un nedrūzmētos.

Pēc pasākuma atcelšanas rīkotāji aicina pievienoties virtuālajam skriešanas klubam un izskriet maratonu attālināti. Visi reģistrētie dalībnieki, neatkarīgi no tā vai brīvdienās dosies virtuālajā skrējienā vai nē, varēs tikt pie medaļām.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:34, pirms 4 gadiem
Man vairāk liek aizdomāties fakts, ka ir 15k cilvēki ar bērniem, kuri arī brauc uz šāda veida pasākumu, kur ir cilvēki no citām valstīm, laikā, kad pasaule sportu izolē, veido burbuļus, kopienas ar ilgstošu atrašanos uzraudzībā... A te viens paņem un uzrīko savas 30 gadu svinības.
UN VESLĪBAS MINISTRE publiskajā telpā ne reizi nav pateikusi savu viedokli, bail teikt ne jā, ne nē. Tāds bērnu dārzs...

  -3 [+] [-]

, 2020-10-09 21:35, pirms 4 gadiem
.............. rakstīja: ieskaties acīs ti4em ,kuri zaudējuši tuviniekus (mazs %) un pasaki šo pašu tekstu.. varēsi noklausīties visu emociju spektru
Ieskaties acīs tiem, kuru ģimenēs šodien nav ko ēst, jo ģimenes zaudēja ienākumus ierobežojumu dēļ.
https://time.com/5864803/oxfam-hung...
https://reliefweb.int/sites/reliefw...
https://reliefweb.int/report/world/...

Pēc jūsu mīļajiem oficiālajiem avotiem aptuveni 12000 dienā ir pakļauti riskam NOMIRT ierobežojumu dēļ. Un jūs par 95 gadīgiem opīšiem ar vēzi un demenci uztraucaties. IDIOTI

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:38, pirms 4 gadiem
Šis ir vairāk politisks lēmums.
Tak skaidrs, ka atļaujot maratonu, vēlāk nevarēs pamatot nākošos ierobežojumus!

     [+] [-]

, 2020-10-09 21:44, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Ieskaties acīs tiem, kuru ģimenēs šodien nav ko ēst, jo ģimenes zaudēja ienākumus ierobežojumu dēļ.
https://time.com/5864803/oxfam-hung...
https://reliefweb.int/sites/reliefw...
https://reliefweb.int/report/world/...

Pēc jūsu mīļajiem oficiālajiem avotiem aptuveni 12000 dienā ir pakļauti riskam NOMIRT ierobežojumu dēļ. Un jūs par 95 gadīgiem opīšiem ar vēzi un demenci uztraucaties. IDIOTI
Smagā stāvoklī slimnīcā Latvijā ar Covid-19 slimi arī četrdesmitgadnieki 3
SABIEDRĪBA
Šodien 10:12
Jauns.lv
"Nav tā, ka reanimācijā ar Covid-19 šobrīd smagā stāvoklī atrastos tikai gados vecie pacienti, tur cīnīties par savu dzīvību nonāk arī četrdesmitgadīgi slimnieki, Latvijas Televīzijai atklāja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāra "Latvijas Infektoloģijas centrs" Covid-19 pacientu nodaļas vadītāja Ilze Bērziņa." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/40823...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:45, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Ieskaties acīs tiem, kuru ģimenēs šodien nav ko ēst, jo ģimenes zaudēja ienākumus ierobežojumu dēļ.
https://time.com/5864803/oxfam-hung...
https://reliefweb.int/sites/reliefw...
https://reliefweb.int/report/world/...

Pēc jūsu mīļajiem oficiālajiem avotiem aptuveni 12000 dienā ir pakļauti riskam NOMIRT ierobežojumu dēļ. Un jūs par 95 gadīgiem opīšiem ar vēzi un demenci uztraucaties. IDIOTI
Tas ir tas, par ko rakstīju iepriekšējā lapā. Iekopēšu arī šeit:
*********************************
Tur ir skaidri pateikts - "progresējot gan Covid, gan blakusslimību simptomiem ..." - respektīvi, tie visi gadījumi ir ar blakusslimībām!

Protams, sūdīgi, ka tā, bet tomēr ir jāsaprot, ka šādi mēģinot sargāt vienus, zem sitiena ir nolikti daaaaaudz vairāk citi, kuri ienākumu trūkuma dēļ vairs nav spējīgi uzturēt ģimenes. Man prieks - spriežot pēc mīnusu daudzuma citādiem viedokļiem - ka SC lasītāju vidū šādi gadījumi gājuši secen. Diemžēl tādus personīgi zinu.

Mans viedoklis - vienas grupas sargāšana ir "trīs koki". Visi pārējie, kas nolikti zem sitiena (ieskaitot tos, kas vairs nesaņem pilvērtīgu veselības aprūpi) - "mežs". Tā vien šķiet, ka aiz trīs kokiem mēs šo mežu nesaredzam ...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:48, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Smagā stāvoklī slimnīcā Latvijā ar Covid-19 slimi arī četrdesmitgadnieki 3
SABIEDRĪBA
Šodien 10:12
Jauns.lv
"Nav tā, ka reanimācijā ar Covid-19 šobrīd smagā stāvoklī atrastos tikai gados vecie pacienti, tur cīnīties par savu dzīvību nonāk arī četrdesmitgadīgi slimnieki, Latvijas Televīzijai atklāja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāra "Latvijas Infektoloģijas centrs" Covid-19 pacientu nodaļas vadītāja Ilze Bērziņa." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/408237-smaga-stavokli-slimnica-latvija-ar-covid-19-slimi-ari-cetrdesmitgadnieki
Cik viņu ir un ar kādām blakusslimībām viņi ir??

Atkal - slikti, ka tā.
Taču atceries, ka pirmā viļņa laikā tika pārtrauktas plānveida operācijas un ambulatorie pakalpojumi?
Es nebrīnos, ka šī brīža blakusslimības ir tā dumjā lēmuma sekas.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 21:49, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tas ir tas, par ko rakstīju iepriekšējā lapā. Iekopēšu arī šeit:
*********************************
Tur ir skaidri pateikts - "progresējot gan Covid, gan blakusslimību simptomiem ..." - respektīvi, tie visi gadījumi ir ar blakusslimībām!

Protams, sūdīgi, ka tā, bet tomēr ir jāsaprot, ka šādi mēģinot sargāt vienus, zem sitiena ir nolikti daaaaaudz vairāk citi, kuri ienākumu trūkuma dēļ vairs nav spējīgi uzturēt ģimenes. Man prieks - spriežot pēc mīnusu daudzuma citādiem viedokļiem - ka SC lasītāju vidū šādi gadījumi gājuši secen. Diemžēl tādus personīgi zinu.

Mans viedoklis - vienas grupas sargāšana ir "trīs koki". Visi pārējie, kas nolikti zem sitiena (ieskaitot tos, kas vairs nesaņem pilvērtīgu veselības aprūpi) - "mežs". Tā vien šķiet, ka aiz trīs kokiem mēs šo mežu nesaredzam ...
Būsim godīgi vismaz paši pret sevi, jo tāpat zināms, ka daudzi cilvēki gadiem neapmeklē ārstus, un patiesībā nemaz nezin kādas tiem ir blakus slimības. Ārsti jau sen ceļ trauksmi par to, ka slimnīcā nonākot cilvēki ar infarktu un insultu nemaz nav zinājuši, ka gadiem ir bijuši ar diabētu, jo ārstu nav apmeklējuši 10+ gadus. Un starp tiem nav izņēmums gados jauni cilvēki.

     [+] [-]

, 2020-10-09 21:50, pirms 4 gadiem
''Visi reģistrētie dalībnieki, neatkarīgi no tā vai brīvdienās dosies virtuālajā skrējienā vai nē, varēs tikt pie medaļām'' - Emm, ko?? Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies? Tas gan ir iepriecinoši

  +4 [+] [-]

, 2020-10-09 21:54, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: ''Visi reģistrētie dalībnieki, neatkarīgi no tā vai brīvdienās dosies virtuālajā skrējienā vai nē, varēs tikt pie medaļām'' - Emm, ko?? Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies? Tas gan ir iepriecinoši
Labāk dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, nekā kovidu par skrējienu, kurā piedalies.

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim godīgi vismaz paši pret sevi, jo tāpat zināms, ka daudzi cilvēki gadiem neapmeklē ārstus, un patiesībā nemaz nezin kādas tiem ir blakus slimības. Ārsti jau sen ceļ trauksmi par to, ka slimnīcā nonākot cilvēki ar infarktu un insultu nemaz nav zinājuši, ka gadiem ir bijuši ar diabētu, jo ārstu nav apmeklējuši 10+ gadus. Un starp tiem nav izņēmums gados jauni cilvēki.
Beidz!
Protams, ir arī tādi, kā Tu raksti. Taču tas nav vispārinājums!
Man vienam attālam radiniekam 50+ vecumā pirmā viļņa laikā bija paredzēta plānveida brukas operācija. Protams, nenotika, bruka plīsa, kad viņš steidzās palīgā pakritušajai mammai, un ... i viss!
OK, tas nebija Covid gadījums - vienkārši ilustrācijai.
Taču ir acīmredzami, ka plānveida operāciju nolikšana uz bremzēm uz sabiedrības veselību nevar neatsaukties. Un nebrīnos, ka šo iesēto mēs tagad pļaujam.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:02, pirms 4 gadiem
RIP selfiji FB in Instagram no brīvdienu 5km skrējējiem. Tiešām pietrūks...

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim godīgi vismaz paši pret sevi, jo tāpat zināms, ka daudzi cilvēki gadiem neapmeklē ārstus, un patiesībā nemaz nezin kādas tiem ir blakus slimības. Ārsti jau sen ceļ trauksmi par to, ka slimnīcā nonākot cilvēki ar infarktu un insultu nemaz nav zinājuši, ka gadiem ir bijuši ar diabētu, jo ārstu nav apmeklējuši 10+ gadus. Un starp tiem nav izņēmums gados jauni cilvēki.
Piebrauc pie slimnīcas 8 vai 9 rītā, vai ar sabiedrisko aizbrauc, redzēsi cik tur omīšu un opīšu.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:06, pirms 4 gadiem
Ja šāda tiesa pret PVO patiešām notiks, ar interesi sekošu iznākumam.
Tur ir apvienojušies nopietni mediķi.

https://www.youtube.com/watch?v=y-Z...

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:08, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Taču ir acīmredzami, ka plānveida operāciju nolikšana uz bremzēm uz sabiedrības veselību nevar neatsaukties. Un nebrīnos, ka šo iesēto mēs tagad pļaujam.
Tu aiz trīs kokiem neredzi mežu. Covid-19 apkarošana ir svarīgāka, tāpēc pārējiem slimniekiem nākas pagaidīt. Protams, tas nav labi, bet ārstu, medmāsu, gultasvietu un iekārtu skaits ir ierobežots.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:09, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Smagā stāvoklī slimnīcā Latvijā ar Covid-19 slimi arī četrdesmitgadnieki 3
SABIEDRĪBA
Šodien 10:12
Jauns.lv
"Nav tā, ka reanimācijā ar Covid-19 šobrīd smagā stāvoklī atrastos tikai gados vecie pacienti, tur cīnīties par savu dzīvību nonāk arī četrdesmitgadīgi slimnieki, Latvijas Televīzijai atklāja Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāra "Latvijas Infektoloģijas centrs" Covid-19 pacientu nodaļas vadītāja Ilze Bērziņa." Avots: https://jauns.lv/raksts/zinas/408237-smaga-stavokli-slimnica-latvija-ar-covid-19-slimi-ari-cetrdesmitgadnieki
Nu, šovakar ziņās teica, ka pie MPV pieslēgts ir tikai 1 cilvēks, un viņš ir Toksikoloģijas klīnikā.
Neko šausminošu neredzu.
Politraumu pacienti pie viņiem tiek saslēgti daaasaudz biežāk un vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 22:09, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Beidz!
Protams, ir arī tādi, kā Tu raksti. Taču tas nav vispārinājums!
Man vienam attālam radiniekam 50+ vecumā pirmā viļņa laikā bija paredzēta plānveida brukas operācija. Protams, nenotika, bruka plīsa, kad viņš steidzās palīgā pakritušajai mammai, un ... i viss!
OK, tas nebija Covid gadījums - vienkārši ilustrācijai.
Taču ir acīmredzami, ka plānveida operāciju nolikšana uz bremzēm uz sabiedrības veselību nevar neatsaukties. Un nebrīnos, ka šo iesēto mēs tagad pļaujam.
Piekrītu, ka viss ne līdz galam ir izdomāts, un tāpēc rodas nevajadzīgi precedenti, kuri bojā kopējo ainu itin labiem mūsu panākumiem cīņā ar COVID-19. Vienīgi gribās cerēt, ka mūsu mediķi, valdība utt. mācās no agrāk pielaistajām kļūdām.
Spriežot pēc kopējās ainas šķiet, ka tā arī ir, jo nesteidzas klapēt visu ciet kā tas bija pavasarī, kad ne mediķiem, ne zinātniekiem nebija īsti skaidrs kas tas īsti par zvēru tas COVID-19, un kā ar to cīnīties, un tāpēc visu aizklapēja, lai vērotu kas un kā notiks.

P.S. Diemžēl, bet tas ko es rakstīju par ārstu apmeklējumu neesamību nav vispārinājums, bet gan reāla situācija, kura ir daudz bēdīgāka, nekā mums patiesībā šķiet.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:12, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Piebrauc pie slimnīcas 8 vai 9 rītā, vai ar sabiedrisko aizbrauc, redzēsi cik tur omīšu un opīšu.
Jā, opīši un omītes tur tiešām ir, jo viņiem apmeklēt mediķus ir ikdienišķa prakse, jo daudz un dažādas atlaides. Es vairāk par cilvēkiem 35+ līdz 55.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:16, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ja šāda tiesa pret PVO patiešām notiks, ar interesi sekošu iznākumam.
Tur ir apvienojušies nopietni mediķi.

https://www.youtube.com/watch?v=y-Z49-r7ByA&fbclid=IwAR1xSL7AwHk5szwUvGLA5qBaNLUCnVKiPaIVEm4jz21cGlSjz9cKpu4e_U8
Pats interesantākais, ka lielākie bļāvēji ir ārsti, kuri nekādā mērā nav saistīti ar epidemioloģiju un virusoloģiju. Amerikā kovidiotiem topā bija mediķe, kura ir anestezeoloģē, bet laiž pa deviņiem mēmiem par epidemioloģiju.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:17, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tu aiz trīs kokiem neredzi mežu. Covid-19 apkarošana ir svarīgāka, tāpēc pārējiem slimniekiem nākas pagaidīt. Protams, tas nav labi, bet ārstu, medmāsu, gultasvietu un iekārtu skaits ir ierobežots.
Kātad!
Lai ielaistu kārtējās blakusslimības un tad visā vainotu Covid!
Un, protams, tām ģimenēm, kuras grib ēst, arī nākas pagaidīt!
Man prieks, ka Tev tā nav! Vismaz pagaidām esi veiksminieks. Es laikam arī, bet drusku sāp sirds par līdzcilvēkiem un viņu ģimenēm.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 22:18, pirms 4 gadiem
Ar šā brīža covid izplatību, bail iedomāties, kādi cipari būtu kādas divas nedēļas pēc maratona un kādi mēnesi pēc viņa. Pēctam atkal viss tiktu aiztaisīts un ciestu visi pārējie. Atvainojiet, bet šis ir viens pasākums dēļ kura nav jācieš visiem Latvijas iedzīvotajiem. Es vienreiz pasēdēju divus mēnešus bez jebkādiem ienākumiem, otreiz negribu - paldies, bet varat arī aiziet paskriet bez trakas pūlcēšanās.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pats interesantākais, ka lielākie bļāvēji ir ārsti, kuri nekādā mērā nav saistīti ar epidemioloģiju un virusoloģiju. Amerikā kovidiotiem topā bija mediķe, kura ir anestezeoloģē, bet laiž pa deviņiem mēmiem par epidemioloģiju.
Tajā blicē ir arī epidemiologi un infektologi. Es gan nezinu, ar ko viņi atšķiras.

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:20, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Ar šā brīža covid izplatību, bail iedomāties, kādi cipari būtu kādas divas nedēļas pēc maratona un kādi mēnesi pēc viņa. Pēctam atkal viss tiktu aiztaisīts un ciestu visi pārējie. Atvainojiet, bet šis ir viens pasākums dēļ kura nav jācieš visiem Latvijas iedzīvotajiem. Es vienreiz pasēdēju divus mēnešus bez jebkādiem ienākumiem, otreiz negribu - paldies, bet varat arī aiziet paskriet bez trakas pūlcēšanās.
Esi naivs - tāpat viss tiks aiztaisīts ciet!
Un tagad to būs vieglāk izdarīt - redz, mēs taču atcēlām pat maratonu!

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:24, pirms 4 gadiem
Vispār šis bija interesanti. Es visu nedēlu brīnos, ka notiks maratons, jo pavasarī tak pie maziem cipariem visu aizklapēja, bet nu ja reiz krievi var te hoķi dauzīt, lai tak skrien - neesmu eksperts. Vēl vakar eksperti klāsta ka tas maratons nekas nav, skriešana ārā nekaitē u.t.t., twiteri Vinkele ko līdzīgu klabināja. Šorīt baigā ziņa - piektdienas rītā pēkšņi pamodies ir twitteris, baigā vētra, portāli cep ziņas kas reāli izskatījās pēc agsnes iesēšanas, lai piektdienas vakarā tomēr atcelt pasākumu, jo tas maratons esot baigais neprāts. Viņi saprot pēc kādiem zābakiem izskatās no malas? Ja šitā tupīs, tad gobžemis toč reiz savāks savus 55% balsu

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:28, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kātad!
Lai ielaistu kārtējās blakusslimības un tad visā vainotu Covid!
Un, protams, tām ģimenēm, kuras grib ēst, arī nākas pagaidīt!
Man prieks, ka Tev tā nav! Vismaz pagaidām esi veiksminieks. Es laikam arī, bet drusku sāp sirds par līdzcilvēkiem un viņu ģimenēm.
Attiecībā uz ekonomiku es nemaz īsti nezinu ko šeit vainot, jo tādas ir globālās ekonomikas vājības, kad problēmām kādā nozarē kādā valstī tiek parauti līdz uzņēmumi citās valstīs, kuri atkarīgi no problēmu izraisītājvalsts. Labs piemērs ir zviedri, kuri pavasarī ar visu savu atklāto ekonomiku turpat ekonomikas lejupslīdē vien ir, kur citas ES valstis. Ko tas dod, ja viņiem pašiem viss strādāja, bet rezerves daļas un komplektējošās sastāvdaļas no citām valstīm nepienāca, vai pienāca ar milzu nokavēšanos.
Tie, kuri visu produkciju ražo vietējam tirgum ar vietējām izejvielām COVID-19 laikā pat uzaudzēja muskuļus.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:30, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tajā blicē ir arī epidemiologi un infektologi. Es gan nezinu, ar ko viņi atšķiras.
Ja ir, tad ir.
Ja tiešām būs kāda tiesāšanas, un būs pieejams info, būs interesanti pasekot.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tenisu skatāties? Cicips uzvarēja 3.setā pret Džokoviču. Links: http://live.harleyquinnwidget.live/streamvideo13/djokovic-n-srb-vs-tsitsipas-s-gre-live-stream-5248213.html
Lai Džoko zaudē!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 22:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz ekonomiku es nemaz īsti nezinu ko šeit vainot, jo tādas ir globālās ekonomikas vājības, kad problēmām kādā nozarē kādā valstī tiek parauti līdz uzņēmumi citās valstīs, kuri atkarīgi no problēmu izraisītājvalsts. Labs piemērs ir zviedri, kuri pavasarī ar visu savu atklāto ekonomiku turpat ekonomikas lejupslīdē vien ir, kur citas ES valstis. Ko tas dod, ja viņiem pašiem viss strādāja, bet rezerves daļas un komplektējošās sastāvdaļas no citām valstīm nepienāca, vai pienāca ar milzu nokavēšanos.
Tie, kuri visu produkciju ražo vietējam tirgum ar vietējām izejvielām COVID-19 laikā pat uzaudzēja muskuļus.
Tas gan ir tiesa!
Vispār jau mana nostāja pret Covid pārspīlējumiem (neapšaubu vīrusa eksistenci un pie konkrētiem apstākļiem arī bīstamību!) attiecas uz visu pasauli.
Septembrī pabiju ārzemēs diezgan "karstā" Covid punktā, un redzētais bija traģikomisks.

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:55, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Septembrī pabiju ārzemēs diezgan "karstā" Covid punktā, un redzētais bija traģikomisks.
kas bij?

     [+] [-]

, 2020-10-09 22:58, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Labāk dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, nekā kovidu par skrējienu, kurā piedalies.
Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, ir tikpat absurdi un stulbi, kā aiziet uz medaļu veikalu un nopirkt sev vienu. Man vismaz tāda medaļa nebūtu vajadzīga. Ja neskaita, ka tāda medaļa ir unikāla, jo izsniegta par skrējienu, kas nav noticis.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-09 23:00, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas bij?
Tas ir garš stāsts.
Īss rezumē - tas viss nav ne tuvu tā, kā izskatās un tauta (izņemot iebraucējus ķīniešus) to saprot. Dumpja vakardienas atziņa, ka testi vīrusu var uzrādīt vēl mēnešus pēc izslimošanas, daudz ko saliek savās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:02, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, ir tikpat absurdi un stulbi, kā aiziet uz medaļu veikalu un nopirkt sev vienu. Man vismaz tāda medaļa nebūtu vajadzīga. Ja neskaita, ka tāda medaļa ir unikāla, jo izsniegta par skrējienu, kas nav noticis.
Tā ir medaļa par nepiedalīšanos, par saprāta uzvaru pār neprātu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-09 23:05, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Tas ir garš stāsts.
Īss rezumē - tas viss nav ne tuvu tā, kā izskatās un tauta (izņemot iebraucējus ķīniešus) to saprot. Dumpja vakardienas atziņa, ka testi vīrusu var uzrādīt vēl mēnešus pēc izslimošanas, daudz ko saliek savās vietās.
bet kā tik mierīgi pieņem? mums jau te vēl tie ierobežijumi nebija tik traki, bet nesaprotu kā spānijā piemēram saprot, bet neiet vaļā demonstrācijas u.t.t
par Dumpja atziņu es arī uz pauzes, tik daudz pēdējā laikā sarunāts ka man jau galva griežas. Pavasarī es šos aizstāvēju, tagad man rodas daudz jautājumu.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a kāda nozīme , kad to zarazu dabūsi? tagad oktobrī vai vēlāk novembrī?
valdība ir tirsēju bars ar spkc.
vasarā betonē vienu...
rudenī jau citu.
covida skaitļi Latvijā aug . bet karantīna samazinās un braucēji jau var 25 un pat 50 gadījumiem...
kur palika viņu sarkanā līnija, ko nedrīkst pārkāpt?
lai iet bezdēt...
Viens no sakarīgákajiem komentāriem SC par šo tēmu

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:09, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Dabūt medaļu par skrējienu, kurā nepiedalies, ir tikpat absurdi un stulbi, kā aiziet uz medaļu veikalu un nopirkt sev vienu. Man vismaz tāda medaļa nebūtu vajadzīga. Ja neskaita, ka tāda medaļa ir unikāla, jo izsniegta par skrējienu, kas nav noticis.
Neķer kreņķi, jo viss šeit nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet, jo lai tiktu pie tās medaļas vienalga būs jāskrien, un iegūtie rezultāti caur speciālām programmām jāsūta maratona organizatoriem. Protams, pastāv iespēja pašmaukties, bet kādam vienalga būs jāskrien.

     [+] [-]

, 2020-10-09 23:10, pirms 4 gadiem
Nepiekrītu šādam valdības lēmumam. Varēja atcelt rīt paredzētos bērnu skrējienus, bet lielās distances atļaut. Risks inficēties maratonā ir daudz mazāks, kā lielveikalos un daudzās citās vietās.

1. Tas ir skriešanas pasākums svaigā gaisā nevis pulcēšanās.

2. Starti bija sadalīti dažādos laikos un pa sektoriem.

3. Kontakts starp skrējējiem ir minimāls un īslaicīgs principā tikai pirms starta.

4. Svētdien sola lietu nebūs nekāda lielā līdzjutēju pulcēšanās.

Nedēļas nogalē lielveikalos būs daudz vairāk cilvēki iekštelpā kuri pie tam apgrābsta preces kontaktējas utt. Riski noteikti ir daudz lielāki, bet kādēļ uz to visiem vienalga ?