Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Merzļikins Latvijas valstsvienībai pievienosies Bratislavā

Andrejs Siliņš

Merzļikins Latvijas valstsvienībai pievienosies Bratislavā
Elvis Merzļikins. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Vārtsargs Elvis Merzļikins pēc viņa pārstāvētā kluba Kolumbusas "Blue Jackets" izkrišanas no Nacionālās hokeja līgas (NHL) izslēgšanas turnīra Latvijas valstsvienībai pievienosies jau pasaules čempionāta norises vietā Bratislavā, portālam Sportacentrs.com apstiprināja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Spēlētājs vēlreiz apliecinājis savu gatavību doties palīgā Latvijas izlasei, arī ar Kolumbusas klubu esot panākta vienošanās. Šobrīd gan vēl nav zināms konkrēts datums, kad Elvis pievienosies izlasei, taču tiekot kārtotas formalitātes. To, kurš vārtsargs sāks pasaules čempionātu, lemšot treneru kolektīvs. Jāatceras, ka Merzļikinam ilgāku laiku nav bijusi spēļu prakse.

25 gadus vecais Merzļikins šosezon pārstāvēja Šveices klubu "Lugano", Šveices čempionātā atvairot 92,1% metienu un vidēji ielaižot 2,44 vārtus. Pēc sezonas Šveicē Merzļikins parakstīja līgumu ar NHL klubu Kolumbusas "Blue Jackets", tomēr NHL vēl nedebitēja.

Pasaules čempionātos Merzļikins pieaugušo izlases sastāvā spēlējis trīs reizes - katrā no iepriekšējiem trim gadiem. Pagājušā gada pavasarī Elvis aizvadīja sešus mačus, atvairot 94,0% metienu un vidēji ielaižot tikai 1,50 ripas.

Šodien kārtējās pārbaudes pie ārstiem tikšot veiktas uzbrucējiem Teodoram Bļuigeram un Kasparam Daugaviņam, kuri iepriekš guva savainojumus.

Komanda uz pasaules čempionāta norises vietu Slovākijā dosies ceturtdien, 9. maijā. Rītdien paredzēts pēdējais treniņš tirdzniecības centrā "Akropole", kad arī tiks nosaukts sastāvs dalībai čempionātā.

Pirmo spēli pasaules čempionātā Latvija aizvadīs sestdien, kad tiksies ar Austriju, bet dienu vēlāk spēlēs pret Šveici. Tāpat Latvijai B grupā būs jāmērojas spēkiem ar Itāliju, Čehiju, Krieviju, Zviedriju un Norvēģiju.

Slēpts komentārs: janis_vaivods_5482736

  +8 [+] [-]

, 2019-05-07 09:49, pirms 5 gadiem
Elvi, paldies!

  +6 [+] [-]

, 2019-05-07 09:51, pirms 5 gadiem
Labs rīta iesākums

  +6 [+] [-]

, 2019-05-07 09:56, pirms 5 gadiem
Labas zinas!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 10:03, pirms 5 gadiem
Pret italiju vins varetu iesildities un tad sakt

     [+] [-]

, 2019-05-07 10:15, pirms 5 gadiem
Cerams, ka ledu ir redzējis!
Joprojām tāds neskaidrs šis brauciena mērķis... ok, skaidrs, bet pa lielam... turnīra sākumā vēl pēc ASV laika dzīvosies!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-07 10:15, pirms 5 gadiem
aigars_babkins_1930924397214103 rakstīja: Pret italiju vins varetu iesildities un tad sakt
dolbiks esi??? kada iesildisanas, LV ne pret nevienu nevar atlauties iesildities, cipa baigie monstri sabraukusi!!!

     [+] [-]

, 2019-05-07 10:17, pirms 5 gadiem
Aleluja

  +6 [+] [-]

, 2019-05-07 10:22, pirms 5 gadiem
aigars_babkins_1930924397214103 rakstīja: Pret italiju vins varetu iesildities un tad sakt
Vai varbuut tomeer Austriju? Un vispaar Latvijai nemeedz buut taadu speeļu, kur kaads vareetu iesildiities. Neesam nekaada Kanāda.

     [+] [-]

, 2019-05-07 10:30, pirms 5 gadiem
Gudiju pret Austriju, Elvis lai iet pret Šveici.. tālāk tad skatīsies. Protams atkarīgs vēl, kad īsti ieradīsies.

     [+] [-]

, 2019-05-07 10:31, pirms 5 gadiem
Super

  -2 [+] [-]

, 2019-05-07 10:31, pirms 5 gadiem
Laikam jau prātīgāk iesildīties likt kādas spēles beigās, kad viss jau būs izšķirts.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-07 10:32, pirms 5 gadiem
Piemēram mačā ar Krieviju, kad Grigals būs salaidis kādas 4 bankas, var pēc tam ielikt Merzļikinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 10:37, pirms 5 gadiem
tornis rakstīja: Laikam jau prātīgāk iesildīties likt kādas spēles beigās, kad viss jau būs izšķirts.
Hahaha! Tu domā tādas būs?

     [+] [-]

, 2019-05-07 10:39, pirms 5 gadiem
Pēdējā oficiālā spēle( Šveices PO) Elvim bij 16.martā !
Sakiet lūdzu, vai tā ir liela problēma, ja hokejists nav spēlējis gandrīz 2 mēnešus ?
Tikai nevajag stāstīt, ka Elvis trenējas katru dienu !

  +5 [+] [-]

, 2019-05-07 10:48, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Pēdējā oficiālā spēle( Šveices PO) Elvim bij 16.martā !
Sakiet lūdzu, vai tā ir liela problēma, ja hokejists nav spēlējis gandrīz 2 mēnešus ?
Tikai nevajag stāstīt, ka Elvis trenējas katru dienu !
Ir. Jāiemācās no jauna slidot un tā.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-07 10:51, pirms 5 gadiem
Ļoti jau gribētos redzēt Elvi pirmajā spēlē pret Austriju, bet man ir aizdomas, ka viņš nespēlēs šajā spēlē... iemesls tam ir vienkāršs - Elvis tomēr no ASV lidos šurp un iespējams būs vajadzīgs pāris dienas aklimatizēties, tāpēc spēli pret Austriju iespējams izlaidīs. Pret Šveici gan viņam būtu jābūt gatavam spēlēt, jo tā faktiski būs spēle, kas var izšķirt 4. vietu grupā (ja, protams, visas pārējās "vajadzīgās uzvaras" tiks gūtas).

  -2 [+] [-]

, 2019-05-07 10:57, pirms 5 gadiem
Varējām šoreiz iztikt bez Elvja.

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:03, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Hahaha! Tu domā tādas būs?
Pat esmu pārliecināts, bet nu precīza atbilde tev būs jau pavisam drīz

  +4 [+] [-]

, 2019-05-07 11:13, pirms 5 gadiem
Sliecos domāt, ka Bobam galvā ir savs plāns ko un kā darīt. Mēs te varam tikai izteikt savas fantāzijas

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:16, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Svarīgākie mači būs PIRMS Krievijas! Ko tad līdz tam Elvi uz beņķa marinēs?
Tas gan. Spēļu praksi atgūs pret Austriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:19, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Pēdējā oficiālā spēle( Šveices PO) Elvim bij 16.martā !
Sakiet lūdzu, vai tā ir liela problēma, ja hokejists nav spēlējis gandrīz 2 mēnešus ?
Tikai nevajag stāstīt, ka Elvis trenējas katru dienu !
Kā saka paši sportisti, ka var trenēties cik vien vēlies, bet ja nebūs reāla spēļu prakse, tad ielecot ''vilcienā'' jāpaiet vairākām spēlēm līdz var sasniegt puslīdz labu kondīciju.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-07 11:24, pirms 5 gadiem
Čau.
Ja interesē hokejs,nāc uz mūsu WhatsApp hokeja fanu grupiņu.

https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 11:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā saka paši sportisti, ka var trenēties cik vien vēlies, bet ja nebūs reāla spēļu prakse, tad ielecot ''vilcienā'' jāpaiet vairākām spēlēm līdz var sasniegt puslīdz labu kondīciju.
viss atkarīgs no situācijas un paša cilvēka, gan viņa kondīcijas, psiholoģijas un vienkārši arī veiksmes, sevišķi pirmajos metienos. Nedomāju ka Elvim jāsasneidz kaut kāda baigā kondīcija, drīzāk ir jānoķer sajūtas un ritms.
Lai lielās galvas domā, kopumā ši ir diskusija par neko.

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:35, pirms 5 gadiem
elninjo2 rakstīja: Varējām šoreiz iztikt bez Elvja.
Gudlevski, Tu??

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 11:42, pirms 5 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Gudlevski, Tu??
Nē. Elvim nav spēļu prakses, tur tā problēma. Gudļevskis un Grigals ir treniņu un spēļu ritmā. Neviens nezina ko Elvis darīja/nedarīja Kolumbusā.

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:45, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Pēdējā oficiālā spēle( Šveices PO) Elvim bij 16.martā !
Sakiet lūdzu, vai tā ir liela problēma, ja hokejists nav spēlējis gandrīz 2 mēnešus ?
Tikai nevajag stāstīt, ka Elvis trenējas katru dienu !
Play-off spēlējošie vārtsargi atpūšas starp spēlēm, rezervisti rukā treniņos, lai jebkurā brīdī būtu gatavi ielekt ejošā ātrvilcienā un nenosisties.Elvis ir gatavs un nekādā kūrortā nav atpūties.

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:46, pirms 5 gadiem
Paskatījos uz viņa statiem iepriekšējā čempī... Lūk, tas ir golijs!

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:46, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viss atkarīgs no situācijas un paša cilvēka, gan viņa kondīcijas, psiholoģijas un vienkārši arī veiksmes, sevišķi pirmajos metienos. Nedomāju ka Elvim jāsasneidz kaut kāda baigā kondīcija, drīzāk ir jānoķer sajūtas un ritms.
Lai lielās galvas domā, kopumā ši ir diskusija par neko.
Jāriskē un jāliek uzreiz pret Austriju...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 11:53, pirms 5 gadiem
elninjo2 rakstīja: Nē. Elvim nav spēļu prakses, tur tā problēma. Gudļevskis un Grigals ir treniņu un spēļu ritmā. Neviens nezina ko Elvis darīja/nedarīja Kolumbusā.
Tu domā ka vins kolumbusā dzēra,pīpēja un tusējās pa klubiem, gaidot savu iespêju?

     [+] [-]

, 2019-05-07 11:57, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jāriskē un jāliek uzreiz pret Austriju...
Visticamāk tā arī būs.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 11:59, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tu domā ka vins kolumbusā dzēra,pīpēja un tusējās pa klubiem, gaidot savu iespêju?
Noteikti nē. Bet šaubos vai trenējās ar galveno komandu. Varbūt ar rezervistiem paslidoja un pastāvēja vārtos.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 11:59, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Pēdējā oficiālā spēle( Šveices PO) Elvim bij 16.martā !
Sakiet lūdzu, vai tā ir liela problēma, ja hokejists nav spēlējis gandrīz 2 mēnešus ?
Tikai nevajag stāstīt, ka Elvis trenējas katru dienu !
Nē, bļin - viņu aizsauca uz Kolumbusu, lai viņš maķītī uzēstos! Skaidrs, ka viņš tur trenējas. Tikai spēlēt nesanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:07, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Spēlē pret Austriju vairāk būs jāliek uzsvars uz uzbrukumu Jāgūst vārti pēc iespējas ātrāk un vairāk, tad jebkuram kastes vīram būs atslodze
šajā čempī es rekomendētu visās spēlēs maukt ar sešiem laukuma spēlētājiem, pretiniekus iespiest viņu zonā un nelaist ārā. Lai vārtsargi atpūšas. Viens bez prakses, otrs nestabils, trešais vispār no kaut kāda mūžīgā sasaluma atvilkts.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 12:11, pirms 5 gadiem
Nu mums ir pamatotas cerības uz medaļām!

Ar diviem labiem pieredzējušiem vārtsargiem var izkapāt medaļas!

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:25, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: Nu mums ir pamatotas cerības uz medaļām!

Ar diviem labiem pieredzējušiem vārtsargiem var izkapāt medaļas!
Jēzus, varbūt vispirms iegūsim to ceturto placi grupā? Tu pats saproti, cik smagas cīņas mūs gaida? Tas būs karš, un mūsu izredzes tikt ārā, protams, ir labākas, nekā Vinterfelai izturēt pret Nakts karali, bet būs baigi grūti ar diviem pūķiem (Merzļikinu un Hārtliju).

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:30, pirms 5 gadiem
Kā viņš var ierasties, ja nav aviobiļetes?

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:36, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jēzus, varbūt vispirms iegūsim to ceturto placi grupā? Tu pats saproti, cik smagas cīņas mūs gaida? Tas būs karš, un mūsu izredzes tikt ārā, protams, ir labākas, nekā Vinterfelai izturēt pret Nakts karali, bet būs baigi grūti ar diviem pūķiem (Merzļikinu un Hārtliju).
To karali kaut kāds sievišķis ar augumu ap metrs četrdesmit iebirdināja miskastē.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 12:36, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kā viņš var ierasties, ja nav aviobiļetes?
Atjās ar zirgu

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:37, pirms 5 gadiem
Nu cik noprotams čempi šaks Gudļevskis! Tak jau var nosaukt sastāvu ko LV vēl gaidu! Vai tak tiešām Bļugeram un Daugaviņam kaut kas tik nopietns ka čali nebrauks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-05-07 12:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā saka paši sportisti, ka var trenēties cik vien vēlies, bet ja nebūs reāla spēļu prakse, tad ielecot ''vilcienā'' jāpaiet vairākām spēlēm līdz var sasniegt puslīdz labu kondīciju.
Atgādināšu olimpisko kvalifikācija pirms 2 gadiem augustā. Pirms turnīra nekādu pārbaudes spēļu nebija, Merzļikins vārtos bija zvērs, lai gan pēdējo spēli bija aizvadījis pirms 3 mēnešiem maijā.

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:47, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kuram tiks atvēlēta Trešā Pūķa loma? Vai Zaļajam Pūķim?
Esi gatavs pašrocīgi tikt galā ar trešo pūķi?

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: To karali kaut kāds sievišķis ar augumu ap metrs četrdesmit iebirdināja miskastē.
Tā apalīte Ārija ir Bļugers pret Šveici pagarinājumā!

     [+] [-]

, 2019-05-07 12:50, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Esi gatavs pašrocīgi tikt galā ar trešo pūķi?
Josta atspriegota?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 12:55, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Nu cik noprotams čempi šaks Gudļevskis! Tak jau var nosaukt sastāvu ko LV vēl gaidu! Vai tak tiešām Bļugeram un Daugaviņam kaut kas tik nopietns ka čali nebrauks?
Brauks, nesatraucies, sastāvu nosauks pēc trešdienas treniņa, domāju, ka nevar izlemt starp Jaku, Siksnu un Zīli, un Ģēģeri, Mareni, Andersonu

Es lieku uz Siksnu vai Zīli kā lieko, un Andersonu uzbrukumā kā lieko

     [+] [-]

, 2019-05-07 13:00, pirms 5 gadiem
Gudļevskis uz doto brīdi ir numur viens, kas būs tālāk treneri izlems. Ir atvieglojums ka būs divi vienlīdzīgi labi vārtsargi.

     [+] [-]

, 2019-05-07 13:02, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Brauks, nesatraucies, sastāvu nosauks pēc trešdienas treniņa, domāju, ka nevar izlemt starp Jaku, Siksnu un Zīli, un Ģēģeri, Mareni, Andersonu

Es lieku uz Siksnu vai Zīli kā lieko, un Andersonu uzbrukumā kā lieko
Abus divus paturēs labās malas aizsargus! Tur nav variantu! Nebrīnītos, ka Balinskis paliktu šogad malā!
Ģēģeris un Andersons liekie!

     [+] [-]

, 2019-05-07 13:03, pirms 5 gadiem
Gribi, vai nē bet Merzlikinam ir jābūt pret spēli ar Šveici, uzskatu 1/4 fināla čeļazīme tiks dalīta!

     [+] [-]

, 2019-05-07 13:03, pirms 5 gadiem
Liktos normāli, ja Gudis sāktu čempi, teiksim pirmās divas spēles, turpretim, atceroties pārbaudes spēles nevar zināt, vai Šveice ir īstā Kristera komanda.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 13:15, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Abus divus paturēs labās malas aizsargus! Tur nav variantu! Nebrīnītos, ka Balinskis paliktu šogad malā!
Ģēģeris un Andersons liekie!
Balinskis

Zīle ir labs mazākuma bloķētājs, un uzbrukumā atsijās vienu ja nemaldos- Andersonu, Ģēģeris ir mazākuma spēlētājs

     [+] [-]

, 2019-05-07 13:40, pirms 5 gadiem
Tāds par 90% gatavs Merzļikins vairumā spēļu vienalga būs labāks par 100% gatavu Gudļevski.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 13:50, pirms 5 gadiem
Edgars rakstīja: Atgādināšu olimpisko kvalifikācija pirms 2 gadiem augustā. Pirms turnīra nekādu pārbaudes spēļu nebija, Merzļikins vārtos bija zvērs, lai gan pēdējo spēli bija aizvadījis pirms 3 mēnešiem maijā.
Kā dzīvē nekas nav tikai melns, vai tikai balts, tā arī sportā. Uz OS kvalifikāciju Vasiļjevs vārtos lika visgatavāko vārtsargu, jo izejas pozīcija visiem izlasē esošiem vārtsargiem bija vienāda.
Atkārtošos, ka par to gatavību pēc ilgākas pauzes reālās spēlēs ir izteikušies vairāki pro sportisti, un nevis to es izzīdu no pirksta.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-07 13:52, pirms 5 gadiem
KillerLoop rakstīja: Tāds par 90% gatavs Merzļikins vairumā spēļu vienalga būs labāks par 100% gatavu Gudļevski.
To mēs vel redzēsim.
Piemēram, Balceris pārbaudes spēlēs izskatījās vel ne tajā labākajā formā priekš PČ. Kā būs pašā PČ mēs vel tikai redzēsim.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 13:56, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: To karali kaut kāds sievišķis ar augumu ap metrs četrdesmit iebirdināja miskastē.
Spoiler alert!!!

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:02, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Te jau rakstīja, ka Bratislavā ir sūdīgāka lidosta, nekā Liepājā Lidos uz Vīni, droši vien, uz turieni ar aviobiļetēm nav problēmu No Vīnes līdz Bratislavai 80 kilometru, da kaut vai ar taksi atbrauks pa pāris-trim stundām, LHF Ekseļi nosponsorēs
federācijai budžets trīskāršojies, bet izlases pirmajam numuram iznomās riteni , lai atbrauktu no Vīnes uz Bratislavu pa trim stundām?
zinātāji saka, ka ceļš no Bratislavas uz Vīni aiņem 45 min-55min braucot nepārkāpjot noteikumus.

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:03, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To mēs vel redzēsim.
Piemēram, Balceris pārbaudes spēlēs izskatījās vel ne tajā labākajā formā priekš PČ. Kā būs pašā PČ mēs vel tikai redzēsim.
nemīz, Elvis būs vārtos pret Austriju! pret Šveici nebūs, ja izgāzīs spēli.

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā dzīvē nekas nav tikai melns, vai tikai balts, tā arī sportā. Uz OS kvalifikāciju Vasiļjevs vārtos lika visgatavāko vārtsargu, jo izejas pozīcija visiem izlasē esošiem vārtsargiem bija vienāda.
Atkārtošos, ka par to gatavību pēc ilgākas pauzes reālās spēlēs ir izteikušies vairāki pro sportisti, un nevis to es izzīdu no pirksta.
Tavs akmens cietais arguments- man kkas kko teica ir neapgāžams. Bet realitātē ir tā kā tu saki- viss nav melns un balts. Laika zonu maiņas spēļu prakses trūkumu katrs pacieš individuāli. Vienu tas izsit no ritma cits ir gatavs spēlēt, tad kad vajag. Piemēram NHL ir pietiekoši daudz komandu kur ir izteikts pirmais vārtsargs, kas aizvada 50 vai vairāk spēļu un tiem, kas ir aiz viņa ir diezgan saraustīts kalendārs.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:12, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Spoiler alert!!!
Tu tak esi kaut kādā 4. sezonā tagad, paspēsi aizmirst

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:12, pirms 5 gadiem
Es te nesaprotu, ko šitie eksperti var rakstīt komentāros par kaut kādiem cetudaļfināliem, ir jātēmē tikai uz zelta medaļām un viss. Nav svarīgi kura vieta, ceturdaļfināls vai palikšana elitē, ne jau tāpēc te kāds brauc spēlēt hokeju. Mērķis ir augstākais. Kāda jēga 20 gadus sapņot par kādu 8 vai 7 vietu? Jāiet uz pilnu banku un kā komandai ar killera instinktu jānokož lielās zvaigznes, jākapājas par katru centimetru un jāveido komandas spēle, piemēram, pagājušogad ar kanādu pamatlaikā 1-1 nospēlējām, tikai papildlaikā zaudējām. Viss ir iespējams ar pareizu noskaņošanos, disciplīnu un attieksmi. Paliksim malā to latviešu lūzera mentalitāti un domāsim tikai par augstāko mērķi. Cik no dzīves gribēsi tik arī dabūsi. To arī hārtlijs cenšas iemācīt, ka ar smagu darbu un konstantu disciplinētu darbu var sasniegt lielas lietas. Ja tu jau saknē savā prātā zaudēsi kādam, jo lielāki uzvārdi uz papīra, tad tev hokejs vispār nav jāspēlē. Merzļikins nostāves kā zvērs un aizvērs mutes heiteriem. Un nevajag te rēķināt kādas ceļazīmes, nav teikts ka krievija, zviedrija un čehi ir automātiski trijniekā. Beidziet murgot un paskatities uz pagājušā gada statistiku Elvim PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-07 14:15, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: Nu mums ir pamatotas cerības uz medaļām!

Ar diviem labiem pieredzējušiem vārtsargiem var izkapāt medaļas!
Pie nosacījuma ,ja spēlē stāv abi uzreiz.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:23, pirms 5 gadiem
Nu, ja kepkas sola medaļas, tad savlaicīgi jāaizņem pirmās rindas vietas lidostas RIX arrivals daļā!

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nemīz, Elvis būs vārtos pret Austriju! pret Šveici nebūs, ja izgāzīs spēli.
Nu lūk, Hārtlijs atklāja, Gudis vārtos pret Austriju

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:31, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu lūk, Hārtlijs atklāja, Gudis vārtos pret Austriju
nu tas arī ir vispareizākais.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-07 14:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nemīz, Elvis būs vārtos pret Austriju! pret Šveici nebūs, ja izgāzīs spēli.
Ko man mīzt? Ne man par ko šai izlasē jāatbild, ne arī es tur kādus lēmumus pieņemu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko man mīzt? Ne man par ko šai izlasē jāatbild, ne arī es tur kādus lēmumus pieņemu.
bet izgāšanos gaidi ar lielu nepacietību katru gadu lai nograb uz pirmo dīvīziju

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:42, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Balinskis

Zīle ir labs mazākuma bloķētājs, un uzbrukumā atsijās vienu ja nemaldos- Andersonu, Ģēģeris ir mazākuma spēlētājs
cik vēl ir liekie izlasē aizsargos un uzbrukumā?
Balinskis un Cibuļskis vairākumā tiek iespēlēti, diezvai šos atskaitīs.

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu tas arī ir vispareizākais.
Tagad gan interesanti, kas vārtos pret Šveici? Ja Gudis izgāž Austriju, tad diezgan skaidrs, ka Elvis, bet ja neizgāž un nostāv labi, bez brīnumiem?

Man jau liekas, ka Elvim jādod pret Šveici, ja pats ir gatvs

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bet izgāšanos gaidi ar lielu nepacietību katru gadu lai nograb uz pirmo dīvīziju
Neuzdod vēlamo par faktisko. Es ļoti reāli apzinos mūsu patreizējo vietu IIHF rangā, un tā ir no 12 līdz 8. Patreiz izkrišana nedraud, jo ir spēlētāji, kuri pie veiksmes un labas formas var mūsu izlasi pavilkt pašos nepieciešamākajos brīžos.
Viss būs tieši tā kā mūsu izlase paši sastrādās, un nevis tā kā to kāds vēlas, vai nevēlas.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:46, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tagad gan interesanti, kas vārtos pret Šveici? Ja Gudis izgāž Austriju, tad diezgan skaidrs, ka Elvis, bet ja neizgāž un nostāv labi, bez brīnumiem?

Man jau liekas, ka Elvim jādod pret Šveici, ja pats ir gatvs
Es jau riskētu liktu pret Austriju Elvi. Bet ja treneris saka, ka Gudis. Tad Gudis. neredzu jēgu mainīt nākošā dienā, ja nostāv labi. Šveice tomēr nav Austrija pret ko likt ilgi nespēlējosu varotčiku.

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko. Es ļoti reāli apzinos mūsu patreizējo vietu IIHF rangā, un tā ir no 12 līdz 8. Patreiz izkrišana nedraud, jo ir spēlētāji, kuri pie veiksmes un labas formas var mūsu izlasi pavilkt pašos nepieciešamākajos brīžos.
Viss būs tieši tā kā mūsu izlase paši sastrādās, un nevis tā kā to kāds vēlas, vai nevēlas.
malacis. to es jau sāku domāt, ka esi mazohists kā burts, kurš skatās izlases spēles un dročī, lai pakāstu. (burtam tas par basketbolu)

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:52, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Man jau liekas, ka Elvim jādod pret Šveici, ja pats ir gatvs
man jau liekas neviens neteiks, ka nav gatavs spēlēt

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:01, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ejiet ratā ar tām trulajām datorspēlēm, vai kas vēl cits tur ir!!!
Ej tak ar pieri stenderē ieskrien, ambāli! Normāls filmu cikls, uz patiesiem notikumiem balstīts!

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:02, pirms 5 gadiem
Mēs te varam gudri muldēt, bet tik un tā visu izšķirs Bobs - likt Elvi kastē vai nē

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man jau liekas neviens neteiks, ka nav gatavs spēlēt
Nu tas ja paša vēlmes ir augstākas par izlasi! Ja cilvēks, kurš ilgu laiku nebūtu stāvējis kastē pateiktu, ka nav pilnībā gatavs spēlē pret Šveici, es viņu saprastu un domāju citi arī

  +2 [+] [-]

, 2019-05-07 15:10, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu tas ja paša vēlmes ir augstākas par izlasi! Ja cilvēks, kurš ilgu laiku nebūtu stāvējis kastē pateiktu, ka nav pilnībā gatavs spēlē pret Šveici, es viņu saprastu un domāju citi arī
Pie jebkāda "neesmu gatavs" viņš uz Bratislavu nebrauktu.

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:23, pirms 5 gadiem
First 2 games Gudlevskis,with Italy Merzlikins,look what condition he is!

Thanks Bob/Arti!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-07 15:41, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: First 2 games Gudlevskis,with Italy Merzlikins,look what condition he is!

Thanks Bob/Arti!
Elvis jāliek jau pirmajā - pret Austriju. Ja aizies, tad pret Šveici daudz labāk Elvis nekā Gudis

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:42, pirms 5 gadiem
Gribētos zināt kad Merzļikins ielido Eiropā. Aklimatizācijai smagākās dienas ir 3-4 pēc ielidošanas. Protams katram savs organisms, bet vidēji tā ir. Ticamākā versija ka pirmās divas spēles stāv Gudļevskis un tad skatās no situācijas vai otrdien vajag likt Elvi vārtos. Ja Gudļevskis būs labs, Hārtlijs iespējams neko nemaina. Labs variants, ja Latvija pret itāļiem savlaicīgi nokārto 4-5 vārtu pārsvaru un Elvis uz maiņu vismaz 1.periodu nostāv un iesildās pirms grandiem. Maz ticams ka mēs varam ātri gūt daudz vārtus, bet viss var gadīties. 2 mēneši bez īstām spēlēm tas jebkuram vārtsargam nav labi. Var jau ātri uzņemt formu bet neliels riska faktors pastāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:57, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Elvis jāliek jau pirmajā - pret Austriju. Ja aizies, tad pret Šveici daudz labāk Elvis nekā Gudis
Nu jau oficiāli Gudis vārtos pret Austriju

Bet piekrītu tavam viedoklim, Elvim vajadzēja dot pret Austriju, lai ieietu ritmā un pret Šveici jau ārdītos, Gudis tāds so so

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:17, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja būtu kas normāls, tad es droši zinātu Neputniskās tizlās paroles, tipa, SPOILER ALERT, par normālību neliecina
Nu jā, tev vajag vateņu "zinātnisko" kino, kur dramatizēta aizkadra balss stāsta ka zeme ir plakana, tik pendosi to padarījuši par apaļu, lai ieriebtu varenajai rassejai

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:18, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu jau oficiāli Gudis vārtos pret Austriju

Bet piekrītu tavam viedoklim, Elvim vajadzēja dot pret Austriju, lai ieietu ritmā un pret Šveici jau ārdītos, Gudis tāds so so
Pat tā ka oficiāli?

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:19, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu jau oficiāli Gudis vārtos pret Austriju

Bet piekrītu tavam viedoklim, Elvim vajadzēja dot pret Austriju, lai ieietu ritmā un pret Šveici jau ārdītos, Gudis tāds so so
nu, viņiem labāk redzams.
bet nu, līdz spēlei jau viss vēl var mainīties.

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:21, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Es te nesaprotu, ko šitie eksperti var rakstīt komentāros par kaut kādiem cetudaļfināliem, ir jātēmē tikai uz zelta medaļām un viss. Nav svarīgi kura vieta, ceturdaļfināls vai palikšana elitē, ne jau tāpēc te kāds brauc spēlēt hokeju. Mērķis ir augstākais. Kāda jēga 20 gadus sapņot par kādu 8 vai 7 vietu? Jāiet uz pilnu banku un kā komandai ar killera instinktu jānokož lielās zvaigznes, jākapājas par katru centimetru un jāveido komandas spēle, piemēram, pagājušogad ar kanādu pamatlaikā 1-1 nospēlējām, tikai papildlaikā zaudējām. Viss ir iespējams ar pareizu noskaņošanos, disciplīnu un attieksmi. Paliksim malā to latviešu lūzera mentalitāti un domāsim tikai par augstāko mērķi. Cik no dzīves gribēsi tik arī dabūsi. To arī hārtlijs cenšas iemācīt, ka ar smagu darbu un konstantu disciplinētu darbu var sasniegt lielas lietas. Ja tu jau saknē savā prātā zaudēsi kādam, jo lielāki uzvārdi uz papīra, tad tev hokejs vispār nav jāspēlē. Merzļikins nostāves kā zvērs un aizvērs mutes heiteriem. Un nevajag te rēķināt kādas ceļazīmes, nav teikts ka krievija, zviedrija un čehi ir automātiski trijniekā. Beidziet murgot un paskatities uz pagājušā gada statistiku Elvim PČ.
Nē, zelta medaļas nav jāizvirza par mērķi. Par mērķi jāizvirza uzvarēt katrā spēlē, un tādu mērķi treneri arī izvirza. Ar noskaņošanos, disciplīnu, attieksmi un kapāšanos var panākt daudz, bet uzvarām ir vajadzīga arī meistarība. Ne tikai vārtsargiem, par kuriem varam būt daudzmaz mierīgi, bet arī uzbrucējiem, kuri pēdējās spēlēs galīgi nepārliecināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:45, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Drīz, Jūnija beigās, lidošu uz Pendosiju Speciāli vērošu pa ļotenes logu visu, kas tur ārā notiek, vaktēšu to vietu, kur Zeme apaļojas
Ko ta tu darīsi Zemes visa ļaunuma centrā? Brauksi skatīties, kā iespējams dzīvot tik briesmīgā valstī?

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:48, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Drīz, Jūnija beigās, lidošu uz Pendosiju Speciāli vērošu pa ļotenes logu visu, kas tur ārā notiek, vaktēšu to vietu, kur Zeme apaļojas
Labāk nofotagrafē kanti, kur tā beidzas

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pat tā ka oficiāli?
Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:24, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.
Nedomāju

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:26, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.
Domāju, ka Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc neizdarīs pāragrus secinājumums, vēl nesaticis dzīvē Elvi šajā periodā. Kad atbrauks Elvis, tad arī izvērtēs kurš un kā.
Vienīgais, kuru Hārtlijs šobrīd var maldināt, ir tikai Mačimols un tamlīdzīgi SC.com "eksperti".

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 17:32, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.
Viņš parasti vārtsargus nosauc gandrīz pēdējā brīdī, kur vēl 4 dienas iepriekš, kad pat sastāvs uz PČ nav paziņots.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 17:45, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja būtu kas normāls, tad es droši zinātu Neputniskās tizlās paroles, tipa, SPOILER ALERT, par normālību neliecina
Lasīju ka esi "lielais snukera fans". Jāmācās pieņemt ka cilvēki nav vienādi un ir cilvēki kuriem ļoti patīk gan hokejs gan snukers. Man tie abi ir top sporta veidi un tso skatos ar lielu patiku. Audz un pieņem ka vienam ļoti nepatīk tas kas otram patīk.

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pat tā ka oficiāli?
Tomēr aviobiļetes nebija? Raivo būs bijusi taisnība...

     [+] [-]

, 2019-05-07 18:19, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tomēr aviobiļetes nebija? Raivo būs bijusi taisnība...
Un kā tu domāji? Mūsu sportacentra eksperti zina visu!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 18:29, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Es te nesaprotu, ko šitie eksperti var rakstīt komentāros par kaut kādiem cetudaļfināliem, ir jātēmē tikai uz zelta medaļām un viss. Nav svarīgi kura vieta, ceturdaļfināls vai palikšana elitē, ne jau tāpēc te kāds brauc spēlēt hokeju. Mērķis ir augstākais. Kāda jēga 20 gadus sapņot par kādu 8 vai 7 vietu? Jāiet uz pilnu banku un kā komandai ar killera instinktu jānokož lielās zvaigznes, jākapājas par katru centimetru un jāveido komandas spēle, piemēram, pagājušogad ar kanādu pamatlaikā 1-1 nospēlējām, tikai papildlaikā zaudējām. Viss ir iespējams ar pareizu noskaņošanos, disciplīnu un attieksmi. Paliksim malā to latviešu lūzera mentalitāti un domāsim tikai par augstāko mērķi. Cik no dzīves gribēsi tik arī dabūsi. To arī hārtlijs cenšas iemācīt, ka ar smagu darbu un konstantu disciplinētu darbu var sasniegt lielas lietas. Ja tu jau saknē savā prātā zaudēsi kādam, jo lielāki uzvārdi uz papīra, tad tev hokejs vispār nav jāspēlē. Merzļikins nostāves kā zvērs un aizvērs mutes heiteriem. Un nevajag te rēķināt kādas ceļazīmes, nav teikts ka krievija, zviedrija un čehi ir automātiski trijniekā. Beidziet murgot un paskatities uz pagājušā gada statistiku Elvim PČ.
Īsāk sakot, Mazpisānu Varenās Pīles var paņemt Stenlija kausu. Ja ļoti grib.

     [+] [-]

, 2019-05-07 19:31, pirms 5 gadiem
Pirmajā spēlē Gudijs stāsies vārtos..

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 19:40, pirms 5 gadiem
Daiļslidotāji jāatstāj mājās!!!Marenis,Andersons un Ģēģeris!

     [+] [-]

, 2019-05-07 19:49, pirms 5 gadiem
ilgonix rakstīja: Pirmajā spēlē Gudijs stāsies vārtos..
Tev orākula diploms ir?

     [+] [-]

, 2019-05-07 19:52, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Es te nesaprotu, ko šitie eksperti var rakstīt komentāros par kaut kādiem cetudaļfināliem, ir jātēmē tikai uz zelta medaļām un viss. Nav svarīgi kura vieta, ceturdaļfināls vai palikšana elitē, ne jau tāpēc te kāds brauc spēlēt hokeju. Mērķis ir augstākais. Kāda jēga 20 gadus sapņot par kādu 8 vai 7 vietu? Jāiet uz pilnu banku un kā komandai ar killera instinktu jānokož lielās zvaigznes, jākapājas par katru centimetru un jāveido komandas spēle, piemēram, pagājušogad ar kanādu pamatlaikā 1-1 nospēlējām, tikai papildlaikā zaudējām. Viss ir iespējams ar pareizu noskaņošanos, disciplīnu un attieksmi. Paliksim malā to latviešu lūzera mentalitāti un domāsim tikai par augstāko mērķi. Cik no dzīves gribēsi tik arī dabūsi. To arī hārtlijs cenšas iemācīt, ka ar smagu darbu un konstantu disciplinētu darbu var sasniegt lielas lietas. Ja tu jau saknē savā prātā zaudēsi kādam, jo lielāki uzvārdi uz papīra, tad tev hokejs vispār nav jāspēlē. Merzļikins nostāves kā zvērs un aizvērs mutes heiteriem. Un nevajag te rēķināt kādas ceļazīmes, nav teikts ka krievija, zviedrija un čehi ir automātiski trijniekā. Beidziet murgot un paskatities uz pagājušā gada statistiku Elvim PČ.
pilnībā tev piekrītu. Visur labas turpmāk Latvijai būs labas tikai 1.vietas. Ja Ostapenko un Sevastova nabv 1.vietā reitingā tas ir slikti. J aLatvijas futbola klubi zaudēs ČL finālā tas ir slikti, ja futbola izlase izcīna bronzu PČ tas ir slikti utt. Par sudraba un bronzas medaļām OS, PČ, EČ sportistus sodīt.

     [+] [-]

, 2019-05-07 19:56, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Tev orākula diploms ir?
Pirmajā spēlē vārtos būs Gudļevskis. To šodien paziņoja Hārtlijs.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 20:00, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Tev orākula diploms ir?
https://www.tvnet.lv/6677593/latvij...

  -3 [+] [-]

, 2019-05-07 20:21, pirms 5 gadiem
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

Kājstarpe niez, Kucīte meklējumos?

     [+] [-]

, 2019-05-07 20:58, pirms 5 gadiem
PA lielam piekrītu daudziem komentētājiem, ja tagad Hārtlijs pasaka vārtsargu un Austrija to zin kur ir loģika, Hārtlijs viltīgs, ka tik Merzlikins nestāv tik pirmajā spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 23:19, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

Kājstarpe niez, Kucīte meklējumos?
https://www.tvnet.lv/6677593/latvij...

     [+] [-]

, 2019-05-07 23:20, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pieņemu, ka tas hujukers kādam arī patīk, taču tas nevar būt aktuālāks par NHL plovu!
Man personīgi PČ snukerā interesē vairāk par NHL PO.