Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Merzļikins Latvijas valstsvienībai pievienosies Bratislavā

Andrejs Siliņš

Merzļikins Latvijas valstsvienībai pievienosies Bratislavā
Elvis Merzļikins. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Vārtsargs Elvis Merzļikins pēc viņa pārstāvētā kluba Kolumbusas "Blue Jackets" izkrišanas no Nacionālās hokeja līgas (NHL) izslēgšanas turnīra Latvijas valstsvienībai pievienosies jau pasaules čempionāta norises vietā Bratislavā, portālam Sportacentrs.com apstiprināja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Spēlētājs vēlreiz apliecinājis savu gatavību doties palīgā Latvijas izlasei, arī ar Kolumbusas klubu esot panākta vienošanās. Šobrīd gan vēl nav zināms konkrēts datums, kad Elvis pievienosies izlasei, taču tiekot kārtotas formalitātes. To, kurš vārtsargs sāks pasaules čempionātu, lemšot treneru kolektīvs. Jāatceras, ka Merzļikinam ilgāku laiku nav bijusi spēļu prakse.

25 gadus vecais Merzļikins šosezon pārstāvēja Šveices klubu "Lugano", Šveices čempionātā atvairot 92,1% metienu un vidēji ielaižot 2,44 vārtus. Pēc sezonas Šveicē Merzļikins parakstīja līgumu ar NHL klubu Kolumbusas "Blue Jackets", tomēr NHL vēl nedebitēja.

Pasaules čempionātos Merzļikins pieaugušo izlases sastāvā spēlējis trīs reizes - katrā no iepriekšējiem trim gadiem. Pagājušā gada pavasarī Elvis aizvadīja sešus mačus, atvairot 94,0% metienu un vidēji ielaižot tikai 1,50 ripas.

Šodien kārtējās pārbaudes pie ārstiem tikšot veiktas uzbrucējiem Teodoram Bļuigeram un Kasparam Daugaviņam, kuri iepriekš guva savainojumus.

Komanda uz pasaules čempionāta norises vietu Slovākijā dosies ceturtdien, 9. maijā. Rītdien paredzēts pēdējais treniņš tirdzniecības centrā "Akropole", kad arī tiks nosaukts sastāvs dalībai čempionātā.

Pirmo spēli pasaules čempionātā Latvija aizvadīs sestdien, kad tiksies ar Austriju, bet dienu vēlāk spēlēs pret Šveici. Tāpat Latvijai B grupā būs jāmērojas spēkiem ar Itāliju, Čehiju, Krieviju, Zviedriju un Norvēģiju.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-07 14:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nemīz, Elvis būs vārtos pret Austriju! pret Šveici nebūs, ja izgāzīs spēli.
Ko man mīzt? Ne man par ko šai izlasē jāatbild, ne arī es tur kādus lēmumus pieņemu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko man mīzt? Ne man par ko šai izlasē jāatbild, ne arī es tur kādus lēmumus pieņemu.
bet izgāšanos gaidi ar lielu nepacietību katru gadu lai nograb uz pirmo dīvīziju

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:42, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Balinskis

Zīle ir labs mazākuma bloķētājs, un uzbrukumā atsijās vienu ja nemaldos- Andersonu, Ģēģeris ir mazākuma spēlētājs
cik vēl ir liekie izlasē aizsargos un uzbrukumā?
Balinskis un Cibuļskis vairākumā tiek iespēlēti, diezvai šos atskaitīs.

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu tas arī ir vispareizākais.
Tagad gan interesanti, kas vārtos pret Šveici? Ja Gudis izgāž Austriju, tad diezgan skaidrs, ka Elvis, bet ja neizgāž un nostāv labi, bez brīnumiem?

Man jau liekas, ka Elvim jādod pret Šveici, ja pats ir gatvs

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bet izgāšanos gaidi ar lielu nepacietību katru gadu lai nograb uz pirmo dīvīziju
Neuzdod vēlamo par faktisko. Es ļoti reāli apzinos mūsu patreizējo vietu IIHF rangā, un tā ir no 12 līdz 8. Patreiz izkrišana nedraud, jo ir spēlētāji, kuri pie veiksmes un labas formas var mūsu izlasi pavilkt pašos nepieciešamākajos brīžos.
Viss būs tieši tā kā mūsu izlase paši sastrādās, un nevis tā kā to kāds vēlas, vai nevēlas.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 14:46, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tagad gan interesanti, kas vārtos pret Šveici? Ja Gudis izgāž Austriju, tad diezgan skaidrs, ka Elvis, bet ja neizgāž un nostāv labi, bez brīnumiem?

Man jau liekas, ka Elvim jādod pret Šveici, ja pats ir gatvs
Es jau riskētu liktu pret Austriju Elvi. Bet ja treneris saka, ka Gudis. Tad Gudis. neredzu jēgu mainīt nākošā dienā, ja nostāv labi. Šveice tomēr nav Austrija pret ko likt ilgi nespēlējosu varotčiku.

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko. Es ļoti reāli apzinos mūsu patreizējo vietu IIHF rangā, un tā ir no 12 līdz 8. Patreiz izkrišana nedraud, jo ir spēlētāji, kuri pie veiksmes un labas formas var mūsu izlasi pavilkt pašos nepieciešamākajos brīžos.
Viss būs tieši tā kā mūsu izlase paši sastrādās, un nevis tā kā to kāds vēlas, vai nevēlas.
malacis. to es jau sāku domāt, ka esi mazohists kā burts, kurš skatās izlases spēles un dročī, lai pakāstu. (burtam tas par basketbolu)

     [+] [-]

, 2019-05-07 14:52, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Man jau liekas, ka Elvim jādod pret Šveici, ja pats ir gatvs
man jau liekas neviens neteiks, ka nav gatavs spēlēt

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:01, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ejiet ratā ar tām trulajām datorspēlēm, vai kas vēl cits tur ir!!!
Ej tak ar pieri stenderē ieskrien, ambāli! Normāls filmu cikls, uz patiesiem notikumiem balstīts!

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:02, pirms 5 gadiem
Mēs te varam gudri muldēt, bet tik un tā visu izšķirs Bobs - likt Elvi kastē vai nē

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man jau liekas neviens neteiks, ka nav gatavs spēlēt
Nu tas ja paša vēlmes ir augstākas par izlasi! Ja cilvēks, kurš ilgu laiku nebūtu stāvējis kastē pateiktu, ka nav pilnībā gatavs spēlē pret Šveici, es viņu saprastu un domāju citi arī

  +2 [+] [-]

, 2019-05-07 15:10, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu tas ja paša vēlmes ir augstākas par izlasi! Ja cilvēks, kurš ilgu laiku nebūtu stāvējis kastē pateiktu, ka nav pilnībā gatavs spēlē pret Šveici, es viņu saprastu un domāju citi arī
Pie jebkāda "neesmu gatavs" viņš uz Bratislavu nebrauktu.

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:23, pirms 5 gadiem
First 2 games Gudlevskis,with Italy Merzlikins,look what condition he is!

Thanks Bob/Arti!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-07 15:41, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: First 2 games Gudlevskis,with Italy Merzlikins,look what condition he is!

Thanks Bob/Arti!
Elvis jāliek jau pirmajā - pret Austriju. Ja aizies, tad pret Šveici daudz labāk Elvis nekā Gudis

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:42, pirms 5 gadiem
Gribētos zināt kad Merzļikins ielido Eiropā. Aklimatizācijai smagākās dienas ir 3-4 pēc ielidošanas. Protams katram savs organisms, bet vidēji tā ir. Ticamākā versija ka pirmās divas spēles stāv Gudļevskis un tad skatās no situācijas vai otrdien vajag likt Elvi vārtos. Ja Gudļevskis būs labs, Hārtlijs iespējams neko nemaina. Labs variants, ja Latvija pret itāļiem savlaicīgi nokārto 4-5 vārtu pārsvaru un Elvis uz maiņu vismaz 1.periodu nostāv un iesildās pirms grandiem. Maz ticams ka mēs varam ātri gūt daudz vārtus, bet viss var gadīties. 2 mēneši bez īstām spēlēm tas jebkuram vārtsargam nav labi. Var jau ātri uzņemt formu bet neliels riska faktors pastāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 15:57, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Elvis jāliek jau pirmajā - pret Austriju. Ja aizies, tad pret Šveici daudz labāk Elvis nekā Gudis
Nu jau oficiāli Gudis vārtos pret Austriju

Bet piekrītu tavam viedoklim, Elvim vajadzēja dot pret Austriju, lai ieietu ritmā un pret Šveici jau ārdītos, Gudis tāds so so

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:17, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja būtu kas normāls, tad es droši zinātu Neputniskās tizlās paroles, tipa, SPOILER ALERT, par normālību neliecina
Nu jā, tev vajag vateņu "zinātnisko" kino, kur dramatizēta aizkadra balss stāsta ka zeme ir plakana, tik pendosi to padarījuši par apaļu, lai ieriebtu varenajai rassejai

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:18, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu jau oficiāli Gudis vārtos pret Austriju

Bet piekrītu tavam viedoklim, Elvim vajadzēja dot pret Austriju, lai ieietu ritmā un pret Šveici jau ārdītos, Gudis tāds so so
Pat tā ka oficiāli?

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:19, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu jau oficiāli Gudis vārtos pret Austriju

Bet piekrītu tavam viedoklim, Elvim vajadzēja dot pret Austriju, lai ieietu ritmā un pret Šveici jau ārdītos, Gudis tāds so so
nu, viņiem labāk redzams.
bet nu, līdz spēlei jau viss vēl var mainīties.

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:21, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Es te nesaprotu, ko šitie eksperti var rakstīt komentāros par kaut kādiem cetudaļfināliem, ir jātēmē tikai uz zelta medaļām un viss. Nav svarīgi kura vieta, ceturdaļfināls vai palikšana elitē, ne jau tāpēc te kāds brauc spēlēt hokeju. Mērķis ir augstākais. Kāda jēga 20 gadus sapņot par kādu 8 vai 7 vietu? Jāiet uz pilnu banku un kā komandai ar killera instinktu jānokož lielās zvaigznes, jākapājas par katru centimetru un jāveido komandas spēle, piemēram, pagājušogad ar kanādu pamatlaikā 1-1 nospēlējām, tikai papildlaikā zaudējām. Viss ir iespējams ar pareizu noskaņošanos, disciplīnu un attieksmi. Paliksim malā to latviešu lūzera mentalitāti un domāsim tikai par augstāko mērķi. Cik no dzīves gribēsi tik arī dabūsi. To arī hārtlijs cenšas iemācīt, ka ar smagu darbu un konstantu disciplinētu darbu var sasniegt lielas lietas. Ja tu jau saknē savā prātā zaudēsi kādam, jo lielāki uzvārdi uz papīra, tad tev hokejs vispār nav jāspēlē. Merzļikins nostāves kā zvērs un aizvērs mutes heiteriem. Un nevajag te rēķināt kādas ceļazīmes, nav teikts ka krievija, zviedrija un čehi ir automātiski trijniekā. Beidziet murgot un paskatities uz pagājušā gada statistiku Elvim PČ.
Nē, zelta medaļas nav jāizvirza par mērķi. Par mērķi jāizvirza uzvarēt katrā spēlē, un tādu mērķi treneri arī izvirza. Ar noskaņošanos, disciplīnu, attieksmi un kapāšanos var panākt daudz, bet uzvarām ir vajadzīga arī meistarība. Ne tikai vārtsargiem, par kuriem varam būt daudzmaz mierīgi, bet arī uzbrucējiem, kuri pēdējās spēlēs galīgi nepārliecināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:45, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Drīz, Jūnija beigās, lidošu uz Pendosiju Speciāli vērošu pa ļotenes logu visu, kas tur ārā notiek, vaktēšu to vietu, kur Zeme apaļojas
Ko ta tu darīsi Zemes visa ļaunuma centrā? Brauksi skatīties, kā iespējams dzīvot tik briesmīgā valstī?

     [+] [-]

, 2019-05-07 16:48, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Drīz, Jūnija beigās, lidošu uz Pendosiju Speciāli vērošu pa ļotenes logu visu, kas tur ārā notiek, vaktēšu to vietu, kur Zeme apaļojas
Labāk nofotagrafē kanti, kur tā beidzas

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pat tā ka oficiāli?
Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:24, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.
Nedomāju

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:26, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.
Domāju, ka Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc neizdarīs pāragrus secinājumums, vēl nesaticis dzīvē Elvi šajā periodā. Kad atbrauks Elvis, tad arī izvērtēs kurš un kā.
Vienīgais, kuru Hārtlijs šobrīd var maldināt, ir tikai Mačimols un tamlīdzīgi SC.com "eksperti".

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 17:32, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Hārtlijs ir augstas klases treneris, tāpēc visdrīzāk jāizdara secinājums, ka tā ir apzināta maldināšana.
Viņš parasti vārtsargus nosauc gandrīz pēdējā brīdī, kur vēl 4 dienas iepriekš, kad pat sastāvs uz PČ nav paziņots.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 17:45, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja būtu kas normāls, tad es droši zinātu Neputniskās tizlās paroles, tipa, SPOILER ALERT, par normālību neliecina
Lasīju ka esi "lielais snukera fans". Jāmācās pieņemt ka cilvēki nav vienādi un ir cilvēki kuriem ļoti patīk gan hokejs gan snukers. Man tie abi ir top sporta veidi un tso skatos ar lielu patiku. Audz un pieņem ka vienam ļoti nepatīk tas kas otram patīk.

     [+] [-]

, 2019-05-07 17:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pat tā ka oficiāli?
Tomēr aviobiļetes nebija? Raivo būs bijusi taisnība...

     [+] [-]

, 2019-05-07 18:19, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tomēr aviobiļetes nebija? Raivo būs bijusi taisnība...
Un kā tu domāji? Mūsu sportacentra eksperti zina visu!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-07 18:29, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Es te nesaprotu, ko šitie eksperti var rakstīt komentāros par kaut kādiem cetudaļfināliem, ir jātēmē tikai uz zelta medaļām un viss. Nav svarīgi kura vieta, ceturdaļfināls vai palikšana elitē, ne jau tāpēc te kāds brauc spēlēt hokeju. Mērķis ir augstākais. Kāda jēga 20 gadus sapņot par kādu 8 vai 7 vietu? Jāiet uz pilnu banku un kā komandai ar killera instinktu jānokož lielās zvaigznes, jākapājas par katru centimetru un jāveido komandas spēle, piemēram, pagājušogad ar kanādu pamatlaikā 1-1 nospēlējām, tikai papildlaikā zaudējām. Viss ir iespējams ar pareizu noskaņošanos, disciplīnu un attieksmi. Paliksim malā to latviešu lūzera mentalitāti un domāsim tikai par augstāko mērķi. Cik no dzīves gribēsi tik arī dabūsi. To arī hārtlijs cenšas iemācīt, ka ar smagu darbu un konstantu disciplinētu darbu var sasniegt lielas lietas. Ja tu jau saknē savā prātā zaudēsi kādam, jo lielāki uzvārdi uz papīra, tad tev hokejs vispār nav jāspēlē. Merzļikins nostāves kā zvērs un aizvērs mutes heiteriem. Un nevajag te rēķināt kādas ceļazīmes, nav teikts ka krievija, zviedrija un čehi ir automātiski trijniekā. Beidziet murgot un paskatities uz pagājušā gada statistiku Elvim PČ.
Īsāk sakot, Mazpisānu Varenās Pīles var paņemt Stenlija kausu. Ja ļoti grib.

     [+] [-]

, 2019-05-07 19:31, pirms 5 gadiem
Pirmajā spēlē Gudijs stāsies vārtos..

  -1 [+] [-]

, 2019-05-07 19:40, pirms 5 gadiem
Daiļslidotāji jāatstāj mājās!!!Marenis,Andersons un Ģēģeris!

     [+] [-]

, 2019-05-07 19:49, pirms 5 gadiem
ilgonix rakstīja: Pirmajā spēlē Gudijs stāsies vārtos..
Tev orākula diploms ir?