Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kanādas treneris: "Neviens no šiem hokejistiem nebija sliktāks par tiem, kuri spēlēja olimpiādē"

Kanādas treneris: "Neviens no šiem hokejistiem nebija sliktāks par tiem, kuri spēlēja olimpiādē"
Kreigs Maktevišs
Foto: Scanpix Sweden

Pēc aizvadītā pasaules hokeja čempionāta Kanādas hokeja izlases galvenais treneris Kreigs Maktevišs atzinis, ka šajā pasaules čempionātā Kanādas izlases sastāvs nav bijis sliktāks par to, kas spēlēja olimpiādē.

Atgādināsim, ka ceturtdaļfināla spēlē Krievijas hokejisti ar 5:2 apspēlēja Kanādas izlasi, tādējādi revanšējoties tai par sāpīgo zaudējumu šī gada olimpiskajās spēlēs Vankūverā. Lai arī pēc šīs spēles gan hokejisti, gan preses pārstāvji atzina, ka Kanāda šajā turnīrā spēlēja labi ja ar trešo sastāvu, Kanādas izlases treneris uzskata, ka neviens no šiem hokejistiem nebija sliktāks par tiem spēlētājiem, kuri spēlēja olimpiādē.

''Jā, olimpiādē mums bija Martins Brodērs, Sidnijs Krosbijs un citi puiši,'' iesāk treneris. ''Ar šiem hokejistiem mēs uzvarējām Vankūveras olimpiskajās spēlēs. Pasaules čempionātā mums bija citi spēlētāji, taču neviens no viņiem nebija sliktāks par tiem, kuri spēlēja olimpiādē. Šoreiz mums uzvarēt neizdevās, taču šeit pie vainas nav sastāvs.''

''Kanādas izlasē nekad pie jebkādiem apstākļiem nespēlēs kaut kādi hokejisti. Kāpēc, piemēram, Stīvens Stemkoss un Džons Tavaress Sočos nevarētu kļūt par izlases līderiem? Šis čempionāts nenozīmē to, ka mēs kaujā iemetām negatavus un jaunus spēlētājus. Kanāda, starp citu, čempionātam deleģēja labāko NHL vārtu guvēju.''

''IIHF kritizēja Kanādas izlases zvaigznes, kuras neatbrauca uz Vāciju. Taču tā vietā viņi labāk varēja strādāt pie saviem darbiem. Piemēram, ledus kvalitāte. Manheimā ripa pa ledu slīdēja kā satrakots bullis. IIHF rīkojās kā nenopietna organizācija. Taču arī bez šīm lietām vēl ir neskaidri jautājumi starp IIHF un NHL.''

Izmantotie resursi:
sports.ru

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:20, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev visi vienatnē spēlē hokeju. Krozbijs,Neš utt. Kā var spēlēt vienatnē komandas sporta veidā ? Un ar ko tad Laihs spēlē vienā maiņā ,ar Ovečkinu un Bekstrēmu ?
Tu labi saprotu ko es ar to domāju. Runa ir par to vai tec apkārt (maiņā un komandā kopumā) ir tev līdzvērtīgi vai pat labāki spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:21, pirms 14 gadiem
Šiem jaunajiem kanādiešu rižikiem iekšā jau bija, to nu varēja manīt, ka šamējie nav nekādi Ogres komandas pārstāvji, ātrums un spēks pārpārēm, tomēr, tomēr kā izrādījās labākais čempī ir eiropeiskais hokejs, rulzzzz!! Žēl gan ka RU izlase nevinnēja!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:35, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tāpēc tu par LV hokeju sūksties biezak kā par Kanādas
Nav dzirdēts,ka tu stipri šūmētos pēc savas izlases kāsiena.
Par Kanadas kāsieniem tu šūmējies krietnāk. Vai tik tu draudziņ tagad biku nemelo ?
Te visu laiku īsti nevar saprast ko viņš saka... Es saprotu tā, tikai tāpēc ka Laičs spēlē Vašingtonā kopā ar Krosbija ``labāko`` draugu Ovečkinu tāpēc viņs ir sūdīgākais Kanādietis hokeja vēsturē... Nevaig jau uzreiz salīdzināt ar Hītliju vai Nešu, bet tā kā Laičs ir cheking line spēlētājs liec blakus piemēram Morovam no olimpiskā sastāva... Neredzu īpašu atšķirību...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-27 11:40, pirms 14 gadiem
Kas jums autoriem nav ko rakstīt ka vienmēr to trulo piezīmi iemetat - tādējādi revanšējoties tai par sāpīgo zaudējumu šī gada olimpiskajās spēlēs Vankūverā??? Riebjas jau lasīt

  +1 [+] [-]

, 2010-05-27 11:49, pirms 14 gadiem
Nu nēēē, antiKino koalīcija gan te neveidojas !!!
rutor.org: RuTor.Org :: Хоккей. Все драки в NHL за сезон...

     [+] [-]

, 2010-05-27 12:01, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Oho, antikino koalīcija veidojas

Es savu esmu pateicis, šis sastāvs ievērojami meistarībā atpaliek no OS sastāva. Maktavišs jau savu domu nekā nepamatoja.
Arī es nepiekrītu, ka PČ kanādas sastāvs kaut nedaudz līdzinātos Os sastāvam, bet tāpēc nevaig ķerties klāt kādam spēlētājam indviduāli... Jo indviduāli tiešām no PČ sastāva Olimpiskajās varēja spēlēt jebkurš... Kā koamnda ar koamndu ir nesalīdzināmas Pč kanāda un Os kanāda, bet spēlētāji nemaz nav tik izteikti sliktāki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 12:16, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Maktaviš arī neko nelīdzina. Vienkārši viņš kā vīrs skaidri un gaiši pasaka,mēs zaudējām,mums bija komanda un merķis uzvarēt.
Nevis ka Kino te izdomā atrunas,minot jebko.
Un viņa atrunām ir nulle vērtība par tiem spēku smēriem un otršķirīgajiem turnīriem,pēc RUS dream team kasiena finālā.
Izradās bija komandas un nesūdīgas komandas šajā PČ.
Es ne reizi neesmu teicis, ka viņi negribēja uzvarēt. Es teicu to, ka viņi neizdarīja visu iespējamo, lai to izdarītu.

     [+] [-]

, 2010-05-27 12:20, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Arī es nepiekrītu, ka PČ kanādas sastāvs kaut nedaudz līdzinātos Os sastāvam, bet tāpēc nevaig ķerties klāt kādam spēlētājam indviduāli... Jo indviduāli tiešām no PČ sastāva Olimpiskajās varēja spēlēt jebkurš... Kā koamnda ar koamndu ir nesalīdzināmas Pč kanāda un Os kanāda, bet spēlētāji nemaz nav tik izteikti sliktāki...
Varēja jebkurš tikai ne Kanādas izlases sastāvā. Meistarība un pieredze spēlē savu lomu un, ja meistarības ziņā tā plaisa vēl nav tik liela tad pieredzes ziņā nav pat vērts salīdzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 15:55, pirms 14 gadiem
Kanāda šādas izlases 6-8 mierīgi savāktu , bet kā šie sastāvi nospēlētu PČ nevar zināt neviens, varbūt apstātos ātri kā šis izlases variants , varbūt cits variants kļūtu par čempioniem. Bet vairāk pie vainas tomēr ii nogurums un motivācijas trūkums, Perijam pat niknums , tehnika bija bet kaut kā trūka, arī Ovečkinam jau spēlē pret Vāciju varēja redzēt ,ka spēka vairs nav. Nevienā citā komandu sporta veidā PČ nenotiek uzreiz pēc nacionālajiem čempionātiem , labi Eiropas līgas beidz laicīgi sezonu lielākoties , bet NHL praktiski uzreiz mauc uz čempionātu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-27 16:04, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Es ne reizi neesmu teicis, ka viņi negribēja uzvarēt. Es teicu to, ka viņi neizdarīja visu iespējamo, lai to izdarītu.
Krievi vienkaarshi gribeeja uzvareet vairaak par CAN - noskanjojaas kaa uz revansha OS matchu...

Tas ka Kanadaa kopumaa speleeja tik nepaarliecinoshi arii gan jau bija delj taa ka domaaja ak shis te kaut kaaada kaarteejais PC nav OS turniirs..protams arii sastaavs tomeer nebija OS liimenii, bet ja shis sastaavs speleetu OS tad domaajams tad speeleetu labaak par PC...jo speleeshanu OS vinji veertee daudz augstaak..

     [+] [-]

, 2010-05-27 23:04, pirms 14 gadiem
Pēc potenciāla jā.

Taču neviens tur nebija tik labs kā Getzlafs vai Nash(lielākā daļa,vēl nepieredzējuši un viņus citi spēlētāji varēja smērēt gar bortiem)

     [+] [-]

, 2010-05-29 13:55, pirms 14 gadiem
OS Kanādai bija stiprāks sastāvs, jo viņi ļoti gribēja uzvarēt un spēlēja kā komanda, kā Krosbijs pēc uzvaras teica, ka viens pats spēlētājs nevarētu uzvarēt OS un viņi bija vienoti un uz varēja kā komanda Šim Kanādas sastāvam nebija lielas motivācijas un neizskatījās, ka viņi ļoti gribētu uzvarēt. Veiksmi turpmāk!