Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Karsuma līdzdalība nākamajā mačā arvien neskaidra [papildināts]

Kristaps Zālītis

Karsuma līdzdalība nākamajā mačā arvien neskaidra [papildināts]
Mārtiņš KarsumsFoto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlases hokejista Mārtiņa Karsuma līdzdalība nākamajā mūsu komandas spēlē pasaules čempionātā vēl ir zem jautājuma zīmes. Par to, kas ierakstīts Latvijas - Austrijas spēles protokolā Bernē, domas dalās Karsumam un Znarokam.

Iihf.com teksta tiešraides protokolā Mārtiņam Karsumam par noteikumu pārkāpumu otrajā periodā bija ierakstīts 5+20 minūšu sods, kas neparedz diskvalifikāciju uz nākamo maču. Savukārt pēc spēles pats Mārtiņš Karsums izteicās, ka "spēles anketā bija ierakstīts 25 minūtes, tāpēc vēl par šo jautājumu lems, bet domāju, ka būs labi. Pašam likās, ka bija pilnīgi parasts spēka paņēmiens."

Pēc spēles preses konferencē Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks savukārt izteicās, ka "protokolā bija ierakstīts 5+20, līdz ar to viņam vajadzētu spēlēt. Bet es jau pieprasīju, lai tiesneši pārskata šo lēmumu, jo mans personīgais viedoklis ir tāds, ka noraidījuma tur nebija."

Arī Kārlis Skrastiņš izteicās, ka noraidījums konkrētajā epizodē nebija jādod. Līdz ar to vēl nav skaidrs Mārtiņa Karsuma liktenis un IIHF tuvākajā laikā lems vai uzbrucējs ar 9. numuru drīkstēs piedalīties Latvijas izlases nākamajā mačā.

Pēdējā informācija liecina, ka austrietis ir jau nogādāts slimnīcā, bet lielākā daļa ekspertu spriež, ka pārkāpums nemaz nav bijs, tāpēc Karsuma piedalīšanās rītdienas spēlē ir ļoti ticama.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:16, pirms 15 gadiem
Nu ta ari mes visi sakam ka nebij,
Ceram uz to labako

  +7 [+] [-]

, 2009-04-29 20:16, pirms 15 gadiem
Karsuma kontā 2 žokļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-29 20:18, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: bik jaapiebremze vinjam
kas japiebremze??? spēka spēle hokejā ir ļoti svarīga, austrietis vienkārši vai nu nebija gatavs vai ari ar putras ešanu shvakāt iet..-tieši tāpēc tiesnesis kļudijas šajā situācijā, jo austrietis vnk aizlidoja..

personigi es domāju, ka pēc lat-swe spēles(kad Karsums izlimēja zviedru), tika nolemts, ka Martiņam pēc jebkura tam lidziga momenta jādod šāds sods.. jo eiropa nav ieintereseti, lai ienak asais amerikāņu hokjis..

  +2 [+] [-]

, 2009-04-29 20:19, pirms 15 gadiem
Tas nebūt nav labi Karsumam. Viņš jau pēc Zviedrijas atgadījuma minkstinājās kādu bortā likt. Ielika - līdz spēles beigām. Ja IIHF oficiālie tiesneši sapisīs Mārtiņa psiholoģiju, pa taisno sankcijas! Ne jau tā pat Ābols, pēc tā atgadījuma, atgādināja tiesnešu vārdus un uzvārdus. Un ja mēs rīt spēlēsim pret Krieviju, Mārtiņš ĻOTI noderētu!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:19, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: stats.iihf.com

Karsums - PIM--25!
Jā, kopā pa spēli nopelnījis 25 minūtes, bet tās ir 20+5 minūtes

  -1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:20, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: ja ir 25 minūtes,tad spēlētājs noraidīts līdz spēles beigām,bet komanda nepaliek skaitliskajā mazākumā,taču spēlētājam ir jāizlaiž arī nākamā spēle. ja ir 20+5,tad spēlētājs ir noraīdīts līdz spēles beigām,komanda paliek tās +5 minūtes mazākumā,taču spēlētājs nākamajā spēlē var piedalīties.

ja nemaldos,tad tā ir,ja nē,tad zinošāki palabo.
Ja ir 25 min. noraidījums, tad automātiski ir arī 5 min. noraidījums, respektīvi 5+25

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:21, pirms 15 gadiem
gudrs rakstīja: Ja ir 25 min. noraidījums, tad automātiski ir arī 5 min. noraidījums, respektīvi 5+25
Ir 20 minūšu + 5 minūšu. Tāda 25+5 nemaz nav.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:23, pirms 15 gadiem
A ko ver darīt, ka mazs cinītis gāž lielus vezumus, pats Austritis gāja uz Karsumu, Karsums izrādījās veiklāks.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:24, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Ir 20 minūšu + 5 minūšu. Tāda 25+5 nemaz nav.
man arī tā šķiet..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:25, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: bik jaapiebremze vinjam
Redzu, ka hokejs nav priekš tevis, pa LTV7 rāda daiļslidošanu - paskaties, varbūt ka aizrauj!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:30, pirms 15 gadiem
sudja pi****s :d
tur bija tiešām parasts spēka paņēmiens.. viņš taču nebija vainīgs, ka tas austrietis nemāk uz slidām stāvēt.. viņam vajaDzēa būt gatavam spēka paņēmienam.. tiešām neloģisks noraidījums.. pffff...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:31, pirms 15 gadiem
Raustaas muusu pretinieks, laukumaa naak Karsums-Bieds!

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:31, pirms 15 gadiem
hmm, no galvenā telerakursa izskatījās, ka veiksmīgi izvairījās no austrieša spēka paņēmiena, bet no jau cita rakursa varēja jau ko citu redzēt, ka ar olām vēl pastūma. Uz robežas starp spēka un rupju spēli, bet tas no emocijām laikam.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:34, pirms 15 gadiem
Neveiksmīga epizode. Ja nu bija jādod sods, tad nevairāk kā 2 min. Iespējams, ka bija redzējuši vakardienas nepatīkamo momentu. Čalis vismaz nedodās apcelties!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:35, pirms 15 gadiem
Nebija tur nekāda pārkāpuma uz 20+5 min, maksimums uz 2 minūtēm par grūšanu bortā. Varēja redzēt, ka tiesniesis pēc šī pārkāpuma ir pielicis pilnās bikses, jo sāka austriešiem dot sodu pēc soda! Un spēles beigās austrietis ir rīkojies daudz rūpjāk par M.Karsumu, sitot M.Redliha galvu ar roku pret bortu! Kāpēc par to neviens nerunā? Tur vajadzēja uz 25 min, par to pārkāpumu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:38, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Nebija tur nekāda pārkāpuma uz 20+5 min, maksimums uz 2 minūtēm par grūšanu bortā. Varēja redzēt, ka tiesniesis pēc šī pārkāpuma ir pielicis pilnās bikses, jo sāka austriešiem dot sodu pēc soda! Un spēles beigās austrietis ir rīkojies daudz rūpjāk par M.Karsumu, sitot M.Redliha galvu ar roku pret bortu! Kāpēc par to neviens nerunā? Tur vajadzēja uz 25 min, par to pārkāpumu!!!
Pilnīgi piekrītu par Rēdliha vairākkārtēju bakstīšanu bortā!
Bet par tiesnešu biksēm, pēc Karsuma noraidījuma... Austrieši arī paši sāka agresīvāk spēlēt un uzbrukt mūsējiem. Nemaz nerunājot par to starpgadījumu pie vārtiem, kad iedeva abpusējo noraidījumu. Tagad jāskatās, kas notiks tālāk. Irbe jau minēja, ka pēc kā šāda dodot spēles disq.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:38, pirms 15 gadiem
Nu tikko LNT sporta ziņās Lauris Lizbovsksi pa telefonu no Bernes teica ka it kā Karsumam būs jāizlaiž nākamā spēle.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:39, pirms 15 gadiem
Nebija, austrietis ne tikai redzēja BET PATS GĀJA UZ KONTAKTU, vienā leņķi labi to var redzēt

  +3 [+] [-]

, 2009-04-29 20:40, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Nu tikko LNT sporta ziņās Lauris Lizbovsksi pa telefonu no Bernes teica ka it kā Karsumam būs jāizlaiž nākamā spēle.
Un tu tici visam ko saka Lauris?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-29 20:42, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Nu tikko LNT sporta ziņās Lauris Lizbovsksi pa telefonu no Bernes teica ka it kā Karsumam būs jāizlaiž nākamā spēle.
nu ja tā notiks,tad Kirovam un Znarokam ir visas tiesības sūdzēties par to,ka mēs pavadījām 5 minūtes mazākumā,kas šadā gadījumā nebija vajadzīgas un neatbilst piešķirtajam sodam. un es domāju,ka viņi to arī darīs!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-29 20:42, pirms 15 gadiem
Pareizi teica, ja būtu kanādietis vai amerikānis tad noradījuma nebūtu!

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:43, pirms 15 gadiem
mr.jaanis rakstīja: Un tu tici visam ko saka Lauris?
Es negribu tam ticēt, tikai dalos ar info.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:44, pirms 15 gadiem
Tiko LNT sporta zinas teica ka Karsumam nakama spele bus jaizlaizh!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:45, pirms 15 gadiem
tur gaja plecs pret plecu,kas Martiņš vainigs ka vins bija fiziski specigaks par austrieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:46, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Pareizi teica, ja būtu kanādietis vai amerikānis tad noradījuma nebūtu!
Pilnībā piekrītu... CIta līmeņa spēlētāji ir gatavi spēka paņēmienam... Nevis slidinās taka Figūristi Blj..

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:46, pirms 15 gadiem
Nebija tur noraidījums, tīrs spēka paņēmiens. Veiksmi Latvijas izlasei un Mārtiņam nākamajā kārtā.

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:48, pirms 15 gadiem
Man vienkārši nav vārdu, nereāli čakarā Mārtiņu, sukas!!!

     [+] [-]

, 2009-04-29 20:48, pirms 15 gadiem
Tas austrietis laikam spēlē kādā līgā,kur nebortē,te ir cits līmenis un cita spēke spēle.Šādus grūdienus ar pleciņu Karsums NHL taisa katru spēli,tapēc teica,ka parasts spēka paņēmiens!!! Jā,es saprastu, ja Mārtiņš ar rokām grūstu,tad jā,bet ar pleciņu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-29 20:55, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Kur tu tur bortu redzēji? Austrietis līdz tam bortam ar galvu pa priekšu 3 metrus vismaz lidoja.Lai pagrūsti ilvēku mugurā kas ir ieskrējies daudz spēka nevajag un smadzeņu arī!
Nu par smadzenēm tēv jau nedrīkst spriedelēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-29 21:00, pirms 15 gadiem
Penalty 29:42 34:42 LAT 5 min. 9 KARSUMS M - Boarding
Penalty 29:42 60:00 LAT 20 min. 9 KARSUMS M - Game Misconduct

Speele buttu jaaizlaizh ja buutu raxtiits Match Penalty! Ja nu vieniigi tur kkaada komisija nepienjem taadu leemumu! Bet nu cerams ka Kira visu nokaartos!