Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Jācīnās par uzvaru"

Znaroks: "Jācīnās par uzvaru"
Oļegs Znaroks
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jau rīt Latvijas hokeja izlase aizvadīs trešo pārbaudes spēli – šoreiz tiekoties ar Francijas izlasi. Kā portālam diena.lv apgalvo hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks, komanda izmanto pēdējo iespēju uzlabot fizisko kondīciju.

''Uzlabojumus gribētos redzēt gan pašatdevē, gan spēles uzdevuma izpildē, tomēr jāņem vērā, ka šonedēļ slodzes esam palielinājuši,'' saka Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

Atgādināsim, ka izlase jau nospēlēja divas pārbaudes spēles, kurās abās nācās atzīt Vācijas izlases pārākumu - 1:2 un 2:4. Pēc spēles Znaroks paziņoja, ka sagatavošanās cikls beidzies dažiem jaunajiem hokejistiem, kuri bija laukumā, kad tika zaudēti divi vārti.

Sastāvā lielas izmaiņas nav notikušas. Uzbrukumu pastiprinās Herberts Vasiļjevs, kurš iekļausies vienā maiņā kopā ar Mārtiņu Cipuli un Aleksandru Ņiživiju. Nemainīgi palikuši Bērziņa un Ciprusa piecnieki. Tikmēr aizsardzībā gatavojas spēlēt cirkšņa savainojumu apārstējušais Jānis Andersons, kā arī šodien pirmo treniņu izlasē plāno aizvadīt Austrijas vicečempions Oskars Cibuļskis, kurš, visticamāk, spēlēšot otrajā mačā.

"Izmantojam pēdējo iespēju uzlabot fizisko kondīciju," turpina Znaroks. "Nogurums nav attaisnojums. Jācīnās par uzvaru!"

Vārtsargu izvēlē treneri ievēros pasludināto principu, ka iespēja jādod visiem četriem kandidātiem. Ar Vāciju spēlēja Edgars Masaļskis un Dmitrijs Žabotinskis, bet pirmajā mačā pret Franciju vārtos stāsies pieredzējušais Sergejs Naumovs, otrajā - Ervīns Muštukovs.

Iespējamais sastāvs spēlei pret Francijas izlasi

Naumovs, Muštukovs; Pujacs - Sorokins, Cipulis - Vasiļjevs - Ņiživijs, Sotnieks - Laviņš, M.Rēdlihs - Bērziņš - Dārziņš, K.Rēdlihs - Jerofejevs, G.Džeriņš - Cipruss - A.Širokovs, Galviņš - Andersons, Meija - A.Džeriņš - Jekimovs, J.Rēdlihs - Saviels, Ankipāns - Bļinovs - Brahmanis, Pečura.

Izmantotie resursi:
diena.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-04-09 11:04, pirms 15 gadiem
Pret Franciju nemaz nedrīkst būt cits mērķis! Tikai uzvara!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-09 11:05, pirms 15 gadiem
Lūdzu Oļeg....izjauc tak maiņu M.Rēdlihs-Bērziņš- Dārziņš....

 +12 [+] [-]

, 2009-04-09 11:07, pirms 15 gadiem
Un tikai par uzvaru,ja nevaram frančus uzvilkt,tad varam uz Šveici nemaz nebraukt!!!

 +14 [+] [-]

, 2009-04-09 11:08, pirms 15 gadiem
kriteris rakstīja: Lūdzu Oļeg....izjauc tak maiņu M.Rēdlihs-Bērziņš- Dārziņš....
kaapeec? Ir labaakas alternatiivas?

 +13 [+] [-]

, 2009-04-09 11:16, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kaapeec? Ir labaakas alternatiivas?
Vai nebij labāk, kad Bērziņa vietā spēlēja Vasiļjevs, kā Olimpiskajā kvalifikācijā?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 11:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kaapeec? Ir labaakas alternatiivas?
Ja nemēģinās tad neuzzinās.

     [+] [-]

, 2009-04-09 11:23, pirms 15 gadiem
Ivanānu uz čempi!!! Znaroku bortā!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 11:30, pirms 15 gadiem
Ivanānam gaidāms ģimenes pieaugums,viņs nebūs
Īstenībā ,es arī gribētu lai izjauc maiņu Redlihs-Bērziņš-Dārziņš un ieliek labu centra uzbrucēju,bet mums viņu tik daudz nav...Es tā tikai Spruktu uzskatu par vienīgo labo centru izlasē Herbis nav labs centrs,jo nespēlē savā klubā,kā centrs un kad bērziņš izdara metienu,pārāk bieži no komentētājiem dzirdu "Un Bērziņam nolūzt metiens"

A jūs kāds varat pateikt,kapēc spēlētāji labāk izvēlas spēlēt malā,nekā centrā?

  +4 [+] [-]

, 2009-04-09 11:34, pirms 15 gadiem
kriteris rakstīja: Lūdzu Oļeg....izjauc tak maiņu M.Rēdlihs-Bērziņš- Dārziņš....
Pilnīgi piekrītu! Vajadzētu pamēģināt citos virknējumos, jo neviens to nav darijis. Man patiktu variants Karsums-Sprukts-Dārziņš. Varētu būt labi,jo Karsums ar Dārziņu bērnībā ir spēlējuši kopā. Kāpēc nepamēģināt?

  -2 [+] [-]

, 2009-04-09 11:36, pirms 15 gadiem
šos pat ar trešo sast;avu ir jāsakauj !!! ...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-09 11:36, pirms 15 gadiem
Es varu iedomaties kada karsta diskusija bus, pec ta ka Znariks nosauks galeejo sastavu Pch, paliks daudz neapmierinaato

  +4 [+] [-]

, 2009-04-09 11:38, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Es varu iedomaties kada karsta diskusija bus, pec ta ka Znariks nosauks galeejo sastavu Pch, paliks daudz neapmierinaato
visiem jau neizpatiksi ,, anyway mērķjis viens -- ASTOTNIEKS

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 11:47, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: A jūs kāds varat pateikt,kapēc spēlētāji labāk izvēlas spēlēt malā,nekā centrā?
centram vairāk jānāk atpakaļ un jāpalīdz aizsargiem,tāpēc lielāka slodze nekā malējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 11:57, pirms 15 gadiem
kriteris rakstīja: Lūdzu Oļeg....izjauc tak maiņu M.Rēdlihs-Bērziņš- Dārziņš....
jaa berzina viet vajag citu 1000%

  +4 [+] [-]

, 2009-04-09 12:01, pirms 15 gadiem
Spele pret Franciju noteikti bus klope jo es neaceros tadu speli kur sis abas komandas nebutu izmetusas vilu.
Nan likas ka Berzina triniekam jau ir tads ka apnikums kopa spelet varetu vismaz uz vienu macu vinus pamainit,tad redzetu kas notiek.
Francija jasakapa un jarupejas par aisardzibu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 12:26, pirms 15 gadiem
Straupe,Cinks,Želubovskis,Uļeščenko,Bukarts jau atskatiiti...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 12:26, pirms 15 gadiem
Gribeetu piebilst, ka shis nav pasaules chempionaats paarbaudes speelees, taa kaa uzvara nav buutiska. Cik reizes nav bijushi gadiijumi, kad paarbaudes speelees sitam visus, bet chempii nekas nesanaak. Es neraudaatu, ja mees dabuutu pa mizu profilakses peec Protams peedeejos machos jaacenshas uzvareet, lai dabuutu emocijas!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 12:26, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Vajadzētu pamēģināt citos virknējumos, jo neviens to nav darijis. Man patiktu variants Karsums-Sprukts-Dārziņš. Varētu būt labi,jo Karsums ar Dārziņu bērnībā ir spēlējuši kopā. Kāpēc nepamēģināt?
Nu varbuut pameiginaat vareetu, es neuzskatu, ka beerzinjs buutu slikts centrs, bet ja daarzinju pieliktu pie sprukta un karsuma, sanaaktu taada kaa triecienmainja....kaut gan Ankipaans ar savaam skaistajaam piespeeleem ariitur tiiri labi iederaas, un mainjai redlihs, beerzinjs, darzinjs arii nav ne vainas

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 12:31, pirms 15 gadiem
Bērziņš ir tāds centrs , kas labi strādā aizsardzībā tā teikt dara melno darbu , bet to jau laikam tikai retais pamana un iemetienus viņš arī diezgan labi ņem! nu kā centru vēl bļinovu var ņemt , bet viņš nav tik labs aizsardzība , jo pietrūkst auguma , bet notiekti ir tehniskāks par bērzinju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 12:38, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Ivanānam gaidāms ģimenes pieaugums,viņs nebūs
Īstenībā ,es arī gribētu lai izjauc maiņu Redlihs-Bērziņš-Dārziņš un ieliek labu centra uzbrucēju,bet mums viņu tik daudz nav...Es tā tikai Spruktu uzskatu par vienīgo labo centru izlasē Herbis nav labs centrs,jo nespēlē savā klubā,kā centrs un kad bērziņš izdara metienu,pārāk bieži no komentētājiem dzirdu "Un Bērziņam nolūzt metiens"


A jūs kāds varat pateikt,kapēc spēlētāji labāk izvēlas spēlēt malā,nekā centrā?
Elementāri, Vatson - centram jābūt gan uzbrukumā, gan aizsardzībā un principā arī jāveido saspēle, tā ka jābūt ātram, precīzam un gudram. Malējie nosacīti var brīvāk justies, aizkavēties uzbrukuma zonā un tā tālāk, bet centra kļūdas uzreiz redz kā bīstamu momentu pie saviem vārtiem

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 12:39, pirms 15 gadiem
Easton77 rakstīja: Straupe,Cinks,Želubovskis,Uļeščenko,Bukarts jau atskatiiti...
Uzbruceju mums shobrid ir 16 + Amerikani. Nav laika eksperimentiem vairs.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-09 12:56, pirms 15 gadiem
domāju , ka nu vismaz 4 mainjā obligāti jābūt Brahmanim pēc tādas sezonas nevar neņemt viņu kautvai G.Dzeriņa vietā!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 13:00, pirms 15 gadiem
Tieshi taa tikai par uzvaru.

  +7 [+] [-]

, 2009-04-09 13:05, pirms 15 gadiem
Interesanti būs paskatīties maiņu Meija - A. Džeriņš - Jekimovs. Labs centrs un divi ātri, tehniski malējie. Gribētos, lai viņiem izdodas iemest pret Franciju.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 13:27, pirms 15 gadiem
Easton77 rakstīja: Bērziņš ir tāds centrs , kas labi strādā aizsardzībā tā teikt dara melno darbu , bet to jau laikam tikai retais pamana un iemetienus viņš arī diezgan labi ņem! nu kā centru vēl bļinovu var ņemt , bet viņš nav tik labs aizsardzība , jo pietrūkst auguma , bet notiekti ir tehniskāks par bērzinju...
Pilniibaa piekriitu, ka beerzinjs nemaz kaa speeleetaajs nav tik slikts. TO ka dazreiz vinjs tehnikaa nav labaaks par vaartsargu un neguust ti, biezhi vaartus vinjs kompenesee, ar savu shanci aizsardziibaa, un iemetienos, kaa arii piespeeleet vins arii maak tiiri labi

     [+] [-]

, 2009-04-09 13:27, pirms 15 gadiem
kad shito murgu (treneri bez kvalifikacijas) Znaroku vienreiz nonjems...ielidis Kiram pa***aa un tup siltaa vietinjaa neko nerubijot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 14:07, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Nav pa temai ,bet zinajat ka Andora spelehokeju?
Namibija ari spele hokeju. Vispar hokejs tiek spelets 66 valstiis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 14:11, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Interesanti būs paskatīties maiņu Meija - A. Džeriņš - Jekimovs. Labs centrs un divi ātri, tehniski malējie. Gribētos, lai viņiem izdodas iemest pret Franciju.
ātri malējie kuriem abiem trūkst fiziskā spēka, priekš BAČ ir ok priekš KHL un PČ diemžēl par maz... vecā Latvijas uzbrucēju problēma ir ātrums bet nav būdas, kilogramu un fiziskā spēka.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 14:19, pirms 15 gadiem
Naumovs, Muštukovs; Pujacs - Sorokins, Cipulis - Vasiļjevs - Ņiživijs, Sotnieks - Laviņš, M.Rēdlihs - Bērziņš - Dārziņš, K.Rēdlihs - Jerofejevs, G.Džeriņš - Cipruss - A.Širokovs, Galviņš - Andersons, Meija - A.Džeriņš - Jekimovs, J.Rēdlihs - Saviels, Ankipāns - Bļinovs - Brahmanis, Pečura.

nav bišku par daudz maiņu? tur piecas maiņas ir saveidotas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 14:26, pirms 15 gadiem
kur shitaadi rodas...

jeeepisss rakstīja: Ivanānam gaidāms ģimenes pieaugums,viņs nebūs
Īstenībā ,es arī gribētu lai izjauc maiņu Redlihs-Bērziņš-Dārziņš un ieliek labu centra uzbrucēju,bet mums viņu tik daudz nav...Es tā tikai Spruktu uzskatu par vienīgo labo centru izlasē Herbis nav labs centrs,jo nespēlē savā klubā,kā centrs un kad bērziņš izdara metienu,pārāk bieži no komentētājiem dzirdu "Un Bērziņam nolūzt metiens"


A jūs kāds varat pateikt,kapēc spēlētāji labāk izvēlas spēlēt malā,nekā centrā?

     [+] [-]

, 2009-04-09 14:36, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: ātri malējie kuriem abiem trūkst fiziskā spēka, priekš BAČ ir ok priekš KHL un PČ diemžēl par maz... vecā Latvijas uzbrucēju problēma ir ātrums bet nav būdas, kilogramu un fiziskā spēka.
Nu tāpēc jau mani interesē kā viņi izskatīsies pret FRA, vai būs tā kā Tu saki, vai varbūt tomēr ne tik slikti

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 14:48, pirms 15 gadiem
hookejjs rakstīja: Hokeja trakums ir klāt! Vēlies skatīties mūsējo cīņas klātienē?
Piedalies SMS spēlē un laimē braucienu 2 personām uz Latvijas izlases spēlēm ar ASV, Zviedrijas un Austrijas izlasēm!
Lai iegūtu galveno balvu tev jāuzmin Latvijas-Francijas spēles(11.04) rezultāts!
Sūti SMS ar tekstu HOCKEY 1:0(rezultāta variants) VĀRDS uz nr 1855(Ls 0,35)
līdz sestdienas spēles trešā perioda 10. minūtei un laimē ceļojumu uz Pasaule čempionātu Šveicē!
Izlozes atļaujas nr:16729
KO TU TE ĀKSTIES? ( krāpnieks )

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 16:37, pirms 15 gadiem
Ka var cinities par uzvaru ja treneris nemak izmantot speletajus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 17:12, pirms 15 gadiem
lashara rakstīja: Ja nemēģinās tad neuzzinās.
tad to vajadzeeja dariit jau speelees pret Vaaciju, tagad jau notiek peedeejop lieku atsijaashana, pret Slovaakiju jau iespeelees optimaalo sastaavu.

     [+] [-]

, 2009-04-09 17:16, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: Naumovs, Muštukovs; Pujacs - Sorokins, Cipulis - Vasiļjevs - Ņiživijs, Sotnieks - Laviņš, M.Rēdlihs - Bērziņš - Dārziņš, K.Rēdlihs - Jerofejevs, G.Džeriņš - Cipruss - A.Širokovs, Galviņš - Andersons, Meija - A.Džeriņš - Jekimovs, J.Rēdlihs - Saviels, Ankipāns - Bļinovs - Brahmanis, Pečura.


nav bišku par daudz maiņu? tur piecas maiņas ir saveidotas.
Taa ir, ka autors nepilniigi kopee takstu no "Dienas". Tur ir shaads teeikums:
... Pirmajā spēlē malā paliks Andra Džeriņa vai Viktora Bļinova maiņa.

     [+] [-]

, 2009-04-09 22:37, pirms 15 gadiem
mans variants pasaules čempim pirmajai maiņai būtu:
1) karsums - sprukts - vasiļevs - skrastiņš - bārtulis.

Tā manuprāt būtu visnotaļ laba triecienmaiņa. Visi uzbrucēji māk gan iemest, gan iedot labu piespēli, to pašu var teikt arī par aizsargiem. Cik ir sanācis redzēt.
Vienīgais, ka šāds uzbrucēju trio nozīmētu, ka citas maiņas paliktu vājākas. Kā arī protams vēl nekas nav zināms gan par skrastiņu un spruktu.
Jā un pavisam noteiktu gribētos izlasē redzēt arī kludu, ja viņš tiktu kā arī patika kā spēlēja brāļi džeriņi un jēkabs rēdlihs- bija gan pašatdeve , gan pietiekamas prasmes, vienīgais, ka pieredzes maz, bet, ja vecajiem bukiem ļaus spēlēt līdz pensijas vecumam un aizbildināsies, ka jaunie ir nepieredzējuši, tad jaunie spēlētāji šo pieredzi arī nekad niegūs.

     [+] [-]

, 2009-04-10 11:57, pirms 15 gadiem
Kas tas par Jekimovs? Pirmo reizi par tādu izlases kandidātu dzirdu!!!

     [+] [-]

, 2009-04-10 19:45, pirms 15 gadiem
te nu bija "Jācīnās par uzvaru"....