Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Zvaigžņu spēlē rezultativitātes rekords, Girgensons punktus negūst

Rolands Eliņš

Zvaigžņu spēlē rezultativitātes rekords, Girgensons punktus negūst
Zemgus Girgensons
Foto: AFP/Scanpix

Zemgus Girgensons šonakt aizvadītajā NHL Zvaigžņu spēlē neglāba savu komandu no zaudējuma 12:17 (rezultatīvākā spēle "All-Star" vēsturē), turklāt bija viens no trim laukuma spēlētājiem, kuriem neizdevās gūt nevienu punktu. Par spēles MVP tika atzīts Raiens Džohansens, kurš zaudētāju sastāvā guva četrus punktus (2+2).

Bufalo „Sabres” jaunais hokejists Zemgus Girgensons NHL Zvaigžņu spēlē piedalījās pirmoreiz un pārstāvēja Folinjo komandu, kura spēkojās meistarībā ar Teivza komandu. Abi kapteiņi – Niks Folinjo un Džonatans Teivzs – savas komandas dalībniekus bija izraudzījušies aizvakar īpašā draftā, un pēc vakar aizvadītajām hokeja prasmju pārbaudēm šonakt noskaidroja labāko hokeja spēlē.

Zvaigžņu spēle iesākās visai mierīgi, un spēlētāji no sākuma nedaudz centās aprast ar gaisotni. Kā nekā, 20 no šīs spēles dalībniekiem bija debitanti šajā pasākumā. Rezultātu atklāja Čehijas uzbrucējs Radims Vrbata, ar izgājienu viens pret viens izvirzot vadībā Folinjo komandu, bet turpinājumā abas komandas draudzīgi apmainījās ar vārtu guvumiem, un periods noslēdzās ar neizšķirtu 4:4.

Jāpiemin, ka Girgensons pirmajā periodā piedalījās izgājienā trīs pret vārtsargu, taču iecerētā skaistā sadarbība ar Raienu Ņūdžentu-Hopkinsu neizdevās. Rezultāts savukārt turpināja attīstīties līdzvērtīgi, līdz otrā perioda vidū četrus vārtus pēc kārtas guva Teivza komanda. Kapteinis Folinjo gan drīz vienus vārtus atspēlēja, taču Džons Tavaress 40. minūtē nokārtoja sev „hat-trick” un Teivza komanda bija vadībā 11:8.

Tavaress drīz guva arī savus ceturtos vārtus, atkārtojot Zvaigžņu spēles rekordu (vēl neviens nav guvis piecus vārtus spēlē), bet „hat-trick” arī viņa komandas biedram Jakubam Vorāčekam, kurš ar sešiem punktiem šodien bija rezultatīvākais hokejists. Pieci punkti Teivzam un Beržeronam, bet Folinjo komandā ar 2+2 rezultatīvākais bija Raiens Džohansens., kurš arī tika atzīts par mača MVP.

Diemžēl Girgensons savā pirmajā Zvaigžņu spēlē ar rezultativitātes punktiem neizcēlās (tāds pats liktenis vēl tikai Anže Kopitaram un Filam Keselam), taču nospēlētajās 13:09 minūtēs izdarīja trīs metienus pa vārtiem un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu mīnus viens.

Spēles izskaņā Teivza komanda savu pārsvaru noturēja visai pārliecinoši, uzvarot ar 17:12.Aizsardzībai šajā spēlē ne tuvu netika veltīta galvenā uzmanība, un tas palīdzējis uzstādīt jaunu rezultativitātes rekordu, iepriekšējo (2001. gadā rezultāts bija 14:12) pārspējot par trim vārtiem. Šajā mačā netika noraidīts neviens spēlētājs, un statistikā nav fiksēts neviens spēka paņēmiens.

Pēdējo desmit Zvaigžņu spēļu rezultāti

GadsKomandasRez.Vērtīgākais spēlētājs
2015.Folinjo-Teivzs12:17Raiens Džohansens (Kolumbusas „Blue Jackets”)
2012.Hāra-Alfredsons12:9Marians Gaboriks (Ņujorkas “Rangers”)
2011.Lidstrēms-Stāls11:10Patriks Šārps (Čikāgas “Blackhawks”)
2009.Austrumi-Rietumi12:11 PMAleksejs Kovaļevs (Monreālas “Canadiens”)
2008.Austrumi-Rietumi8:7Ēriks Stāls (Karolīnas “Hurricanes”)
2007.Rietumi-Austrumi12:9Daniels Briērs (Bufalo “Sabres”)
2004.Austrumi-Rietumi6:4Džo Sakiks (Kolorādo “Avalanche”)
2003.Rietumi-Austrumi6:5 PMDenijs Hītlijs (Atlantas “Thrashers”)
2002.Pasaule-Ziemeļamerika8:5Ēriks Dazē (Čikāgas “Blackhawks”)
2001.Ziemeļamerika-Pasaule14:12Bils Gerins (Bostonas “Bruins”)
2000.Pasaule-Ziemeļamerika9:4Pāvels Burē (Floridas “Panthers”)

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 08:44, pirms 9 gadiem
KNIFSS rakstīja: Girgensons punktus negūst!!!???


Kas augstu kāpj-zemu krīt(latv.tautas sakāmvārds),viņam tur nevajadzēja būt!
Tev ar te nevajadzēja būt....

  +2 [+] [-]

, 2015-01-26 09:06, pirms 9 gadiem
Ceru ka Zemgus saprot, ka šī Zvaigžņu spēle bija viņam izsniegta avansā. Tagad tikai uz priekšu.

     [+] [-]

, 2015-01-26 09:06, pirms 9 gadiem
Parodija par hokeja spēli

  +1 [+] [-]

, 2015-01-26 09:12, pirms 9 gadiem
Malacis Zemguss, fakts ka Latvijas vaards tika daudzkaart piemineets ir jau muusu liels sasniegums par Ko lepoties, NHL skautiem LV ir pierakstiita kaa vieta kur mekleet naakamos talantus...

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 09:21, pirms 9 gadiem
Pirmā reize, kad balsojuma uzvarētājs (laukuma spēlētājs) spēlē negūst nevienu punktu?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-26 09:22, pirms 9 gadiem
bombex81 rakstīja: nakamgad nevajadzes balsot vins pats ar savu spelesanu tur noklus... Nakam gad iespejams varesim balsot NBA par Porzingi
Porziņģim vēl jāapēd pudu gaļas un sāls priekš NBA. Eiropā postā jau grūti iet. Bet prtams potenciāls ir.

     [+] [-]

, 2015-01-26 09:37, pirms 9 gadiem
Jā, exelenta stāru spēle būtu tad, kad baigi censtos, liktos apakš šaibas un vēl kārtīgi viens otram tāfelē iedotu!

     [+] [-]

, 2015-01-26 09:48, pirms 9 gadiem
NIPEM rakstīja: Nu ko, nākamgad jābalso atkal.!
Nākamgad iebalsosim arī Gudiju!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 10:00, pirms 9 gadiem
Tā gan ir, ka nekā pārāk interesanta tur nebija, pēc pirmā perioda izslēdzu ārā, bet nu Zemgus vismaz kaut kādu pieredzi ieguva, varbūt kaut kur noder.

     [+] [-]

, 2015-01-26 10:04, pirms 9 gadiem
aiso_s rakstīja: Tev ar te nevajadzēja būt....
Nē, šeit atrasties pārsvarā var tie ambiciozie kuri pamērījās krāniņiem ar amīšiem!

  +3 [+] [-]

, 2015-01-26 10:06, pirms 9 gadiem
Skatījos ar krievu komentētājiem,diemžēl jāatzīst, ka palaist garām paņirgāšanos par Zemgu viņi nespēja.Sāpīgi,bet ko var gribēt no narcistiskiem okupantiņiem,viņiem jau visa pasaule ir tagad ienaidnieki.

  -4 [+] [-]

, 2015-01-26 10:11, pirms 9 gadiem
Tā ir jāmāk - 29 vārtu spēlē palikt uz nullītes...

     [+] [-]

, 2015-01-26 10:15, pirms 9 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tā ir jāmāk - 29 vārtu spēlē palikt uz nullītes...
29 nav īsti korekti. Savos jau nemetīs

  -4 [+] [-]

, 2015-01-26 10:17, pirms 9 gadiem
norcha 172 rakstīja: Skatījos ar krievu komentētājiem,diemžēl jāatzīst, ka palaist garām paņirgāšanos par Zemgu viņi nespēja.Sāpīgi,bet ko var gribēt no narcistiskiem okupantiņiem,viņiem jau visa pasaule ir tagad ienaidnieki.
Vispār diezgan interesanti, jo mans krievu komentētājs nekautrējās regulāri uzsvērt, kādu darbu paveiukuši latvieši, pārliecinoši nododot puikam balsojuma uzvaras kausu. Par pašu Zemgu gan viņš neko neteica, jo īsti jau arī nebija ko tur piebilst - visi paši varēja redzēt to nenormālo atšķirību.

  +5 [+] [-]

, 2015-01-26 10:33, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vispār diezgan interesanti, jo mans krievu komentētājs nekautrējās regulāri uzsvērt, kādu darbu paveiukuši latvieši, pārliecinoši nododot puikam balsojuma uzvaras kausu. Par pašu Zemgu gan viņš neko neteica, jo īsti jau arī nebija ko tur piebilst - visi paši varēja redzēt to nenormālo atšķirību.
Dažādos saitos būsim skatījušies, jo komentēja (drīzāk apdir.. nekrievus) divatā, pie tam iesāka ar to, ka Zigusmundam (pat vārdu neprot izlasīt) šeit atrasties nevajadzētu, jo balsošana esot bijusi negodīga.Kāpēc neesot vairāk krievu hokejistu, jo viņi taču nosakot toni NHL, nu tādā garā...Vēlāk skaņu izslēdzu,bet to, ko dzirdēju, par neesošu nepadarīsi.Oficiālos TV kanālos krievu komentētāji šādu necieņu pret citu tautību sportistiem neatļaujas, drīzāk otrādi, priecājas, ja sasniegumi ir labi, par bijušās PSRS telpas pārstāvjiem.Tai skaitā ukraiņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-26 10:37, pirms 9 gadiem
norcha 172 rakstīja: Dažādos saitos būsim skatījušies, jo komentēja (drīzāk apdir.. nekrievus) divatā, pie tam iesāka ar to, ka Zigusmundam (pat vārdu neprot izlasīt) šeit atrasties nevajadzētu, jo balsošana esot bijusi negodīga.Kāpēc neesot vairāk krievu hokejistu, jo viņi taču nosakot toni NHL, nu tādā garā...Vēlāk skaņu izslēdzu,bet to, ko dzirdēju, par neesošu nepadarīsi.Oficiālos TV kanālos krievu komentētāji šādu necieņu pret citu tautību sportistiem neatļaujas, drīzāk otrādi, priecājas, ja sasniegumi ir labi, par bijušās PSRS telpas pārstāvjiem.Tai skaitā ukraiņiem.
acīmredzot tik tiešām dažādi kanāli. (nu laikam jau, jo es pa tv skatījos, kamēr Tev kāds interneta strīms paštaisītais)

     [+] [-]

, 2015-01-26 10:42, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: acīmredzot tik tiešām dažādi kanāli. (nu laikam jau, jo es pa tv skatījos, kamēr Tev kāds interneta strīms paštaisītais)
Precīzi neatceros, bet kaut kāds 36sports.ru bija, viņi specializējušies uz sporta pārraidēm no ASV visādos sporta veidos.Kaut kā uz viņu uzdūros, un nekad vairs ceru tas neatkārtosies.

     [+] [-]

, 2015-01-26 10:42, pirms 9 gadiem
anjo rakstīja: Pirmā reize, kad balsojuma uzvarētājs (laukuma spēlētājs) spēlē negūst nevienu punktu?
Drausmīgs kauns vai ne?

  -2 [+] [-]

, 2015-01-26 11:22, pirms 9 gadiem
spēle jau laba, atgrieza man visas emocijas par hokeju, kuras tika nogalinātas pēc khl tā sauktās zvaigžņu spēles, acis gandrīz sāka asiņot.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-26 11:47, pirms 9 gadiem
normali dzeki speleja, ta diezgan zirna, nevis ka khl slideja. incigi bija.
Slēpts komentārs: marauders

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 12:29, pirms 9 gadiem
"tāds pats liktenis kā Anže Kopitaram un Filam Keselam" - lai tā arī paliek hokeja nozīmē ))

     [+] [-]

, 2015-01-26 12:39, pirms 9 gadiem
goriks rakstīja: Tipiski latviesu komentari Pasi iebalso un velak pasi atkal dusmojas ka vins punktus negust! Cerejat ka vins katra nomaina punktus guus?
Problēma ir tajā, ka Zemgus izskatijās galīgi ne savā ādā. Kokains un apmaldījies. Par to arī škrobe, ka nespēja sevi atbrīvot un izbaudīt doto iespēju.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 12:49, pirms 9 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tā ir jāmāk - 29 vārtu spēlē palikt uz nullītes...
tu man tagad paskaidro, kā viņš varēja pretinieku komandas punktus dabūt

  -2 [+] [-]

, 2015-01-26 13:01, pirms 9 gadiem
senscore rakstīja: Nesaprotu šīm spēlēm jēgu. Ja nespēlē nopietni, tad KĀDA jēga?

Mega stulbums. Aizsargi izskatās apjukuši, jo nesaprot, ko darīt. Rezultātā stāv un bakstās, uzbrucēji pārcenšas un vārtsargi tiek pazemoti.
Aizvien domaji ka zvaigznu spele hokejisti viens otru dauzis pa bortiem un cinisies par ripu? ja viniem par to maksatu moz tad vini speletu ka speli.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-26 13:07, pirms 9 gadiem
Erikovič rakstīja: Nekrīti panikā.sliktākajā variantā varēsi "izšauties' Eirovīzijas balsošanā...!
no zin eiroviziju neskatos un neskatisos, nepati man vemt...... Bet cik gudram jabut lai nesaprastu ka es novelu Girgim ieklut ASG ar saviem spekiem...
Bet kas atiecas uz NBA tad tas vadiba raud ka neviens nebalsojot... ta ka kadreiz par Kimu...

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 13:21, pirms 9 gadiem
Vienīgie kas tur kaut cik rukāja bija vārstargi. Laukuma spēlētāji pat neiesvīda, štrunta teniņos var redzēt lielāku atdevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-01-26 14:58, pirms 9 gadiem
Piqué rakstīja: Iecekojiet Medvedjevs saka ka NHL cempioniem raustas curina spelet ar KHL cepieniem lai nesagratu mitu. Un ta ari ir.

http://apollo.tvnet.lv/zinas/medvedevs-nhl-baidas-zaudet-gagarina-kausa-cempionam/680303
To tavu mītu jau vairākas reizes ir pierādījusi Olimpiāde, taka necepies pats. Tikai KHL domā, ka KHL ir nenormāli varena līga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-26 15:15, pirms 9 gadiem
norcha 172 rakstīja: Skatījos ar krievu komentētājiem,diemžēl jāatzīst, ka palaist garām paņirgāšanos par Zemgu viņi nespēja.Sāpīgi,bet ko var gribēt no narcistiskiem okupantiņiem,viņiem jau visa pasaule ir tagad ienaidnieki.
tik tā nelaime, ka arī NorgeTV, Polške veščaņije, 24France, kā arī MumbuJumbu Congo TV šādu iespēju "paņirgāties" garām nelaistu, jo visai pasaulei ir skaidrs par ko ir runa, izņemot letiņus

Neapskaužu Zemgu

  -1 [+] [-]

, 2015-01-26 15:44, pirms 9 gadiem
Klauni! Iebalso cilvēku zvaigžņu spēlē, un tad pārmet, ja viņam nesanāk tik labi, kā šie balsotāji bija cerējuši.
Tagad Zemgum jācieš dēļ jūsu idiotisma - fani atradušies! Nešaubos, ka Sabres ģērbtuvēs arī ap Girgensonu ir īpaša aura un tas nevar neatstāt iespaudu uz spēli, un Girgensona sniegumu.

Runājot par ASG - zvaigžņu spēle, kā zvaigžņu spēle. Ja pieiet ar humoru ir ok, taču tie kas uzskata, ka NHL zvaigznes ies savainoties dēļ plika šova ir muļķi.
Tas pats attiecas uz NHL vs KHL maču. Jēga tik tad, ja tas notiek NHL sezonas beigās, piemēram, Jūnija vidū, ar apjomīgu naudas balvu - pāris ļimonus DOLĀRU. Varnūt varētu pat sava veida turnīru uzrīkot tādā gadijumā - 3 labākās NHL komandas, pret 3 labākajām NHL komandām. Medvedevam tač naudas ir, lai nosponsorē..jeb tomēr koka rubļi jau sadeguši krāsnī?

Tiem kas slapina biksiņās par SKA uzvāru pār Karolīnu - loģiski, ka komandas tieši pirms sezonas sākuma neriskēs iekļūt savainojumos. Kā jau teicu, ja spēle notiktu pāris mēnešus pirms jaunās sezonas sākuma, un būtu apjomīgas naudas balvas, apdrošināšanas - LA Kings izvarotu SKA.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-26 17:49, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Klauni! Iebalso cilvēku zvaigžņu spēlē, un tad pārmet, ja viņam nesanāk tik labi, kā šie balsotāji bija cerējuši.
Tagad Zemgum jācieš dēļ jūsu idiotisma - fani atradušies! Nešaubos, ka Sabres ģērbtuvēs arī ap Girgensonu ir īpaša aura un tas nevar neatstāt iespaudu uz spēli, un Girgensona sniegumu.

Runājot par ASG - zvaigžņu spēle, kā zvaigžņu spēle. Ja pieiet ar humoru ir ok, taču tie kas uzskata, ka NHL zvaigznes ies savainoties dēļ plika šova ir muļķi.
Tas pats attiecas uz NHL vs KHL maču. Jēga tik tad, ja tas notiek NHL sezonas beigās, piemēram, Jūnija vidū, ar apjomīgu naudas balvu - pāris ļimonus DOLĀRU. Varnūt varētu pat sava veida turnīru uzrīkot tādā gadijumā - 3 labākās NHL komandas, pret 3 labākajām NHL komandām. Medvedevam tač naudas ir, lai nosponsorē..jeb tomēr koka rubļi jau sadeguši krāsnī?

Tiem kas slapina biksiņās par SKA uzvāru pār Karolīnu - loģiski, ka komandas tieši pirms sezonas sākuma neriskēs iekļūt savainojumos. Kā jau teicu, ja spēle notiktu pāris mēnešus pirms jaunās sezonas sākuma, un būtu apjomīgas naudas balvas, apdrošināšanas - LA Kings izvarotu SKA.
3 labakas NHL pret 3 labakajam NHL?