Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Sharks" netaisās pagarināt līgumu ar Ozo

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

"Sharks" netaisās pagarināt līgumu ar Ozo
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubs Sanhosē ''Sharks'' netaisās paildzināt sadarbību ar latviešu aizsargu Sandi Ozoliņu, ziņo ''Most Valuable Network''.

''Sharks'' vienības sastāvā atrodas deviņi neierobežoti brīvie aģenti, to vidū arī latviešu hokejists Sandis Ozoliņš, taču ar viņu kluba vadība visticamāk līgumu nepagarinās. Tāpat haizivju nākotnes plānos neietilpst arī divi citi aizsargi - Aleksejs Semjonovs un Breds Nortons.

eSports.lv jau ziņoja, ka par Ozoliņa piesaistīšanu savam sastāvam nopietnu interesi izrādīja Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs ''Dinamo Rīga'', piedāvājot spēlētājam 750 000 eiro, taču Ozo aģents Pols Teofanuss piedāvājumu esot noraidījis.

Izmantotie resursi:
mvn.com

 +33 [+] [-]

, 2008-07-16 13:56, pirms 16 gadiem
man liekas ka Pols Teofanuss nedomaa ar galvu !!!

 +27 [+] [-]

, 2008-07-16 13:56, pirms 16 gadiem
Uz dinamo, Sandi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2008-07-16 13:56, pirms 16 gadiem
Drīz aģents uz pakaļas līdīs pie Sējeja, lai ņemtu.

 +13 [+] [-]

, 2008-07-16 13:57, pirms 16 gadiem
mes visi tevi gaidam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gico

     [+] [-]

, 2008-07-16 13:58, pirms 16 gadiem
Riigaa uzspeeleet vienmeer varees, lai tik meklee variantus NHL!!!

  +9 [+] [-]

, 2008-07-16 14:00, pirms 16 gadiem
magix rakstīja: Riigaa uzspeeleet vienmeer varees, lai tik meklee variantus NHL!!!

kur tad viņš viņu atradīs?
Slēpts komentārs: Ivars77

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:01, pirms 16 gadiem
Žēl protams par šo ziņu, bet tas nav nekāds pārsteigums. Nebūtu slikti, ja kāds NHL klubs viņu paņemtu, bet reāli skatoties šaubos vai tas notiks.

Ozo aģentam vajadzēja pieņemt Ģinamo piedāvājumu. Bet šaubos vai Teofanuss to piedāvājumu noraidīja bez Ozo ziņas.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-16 14:01, pirms 16 gadiem
Žēl, bet ja jau tā, tad...
...uz Dinamo!!

  +6 [+] [-]

, 2008-07-16 14:02, pirms 16 gadiem
Kur tad esports iesprūdis sakarā ar jaunumiem Dinamo. Lasu šodienas avīzē Diena, ka klubs esot ļoti tuvu līguma slēgšanai ar diviem kanādiešiem. Abiem esot vairāk kā 100 spēļu pieredze NHL!!! Vārdus gan pagaidām neatklāj. Sola, ka līdz nedēļas beigām būšot skaidrība.

 +11 [+] [-]

, 2008-07-16 14:02, pirms 16 gadiem
Nāc tik uz Dinamo! Lai man ir tolka braukt skatīties spēles uz Rīgu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-07-16 14:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es negaidu,jo uzskatu,ka Ozo ir laiks beigt spēlēt kamēr viņš to var izdarīt ar godu!
Ozo,met mieru,jo Tu savu esi godam atkapājis!

Man gan liekas ka vēl vienu sezonu mierīgi varēja nokapāt!!! Un pie tam - kur vēl labāk atvadīties no hokejista karjeras, ja ne Latvijā, mājās...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 14:05, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: man liekas ka Pols Teofanuss nedomaa ar galvu !!!


nujā, tāpēc vēlāk piekritīs uz mazāku ciparu..

 +10 [+] [-]

, 2008-07-16 14:05, pirms 16 gadiem
OzO uz RD!!!!!!!!Nu Sandi naac paspeelee lv klubaa ko tu tur nnemies pa sstatiem!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:05, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Bet šaubos vai Teofanuss to piedāvājumu noraidīja bez Ozo ziņas.

Beidzot kāds domā ar galvu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-07-16 14:07, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: Man gan liekas ka vēl vienu sezonu mierīgi varēja nokapāt!!! Un pie tam - kur vēl labāk atvadīties no hokejista karjeras, ja ne Latvijā, mājās...

Bet,ja nu viņš vairs nevelk,ko tad!???
Ar blīkšķi izgāzties savu fanu un skatītāju priekšā nebūtu prāta darbs!

  +5 [+] [-]

, 2008-07-16 14:08, pirms 16 gadiem
Nebūtu slikti, ja kāds korospondent uzņemtos noorganizēt tiešo telefona interviju ar Sandi. Citādi mums te jālasa visādas varbūtības un jāfantazē kā būtu, ja būtu. Gribētos taču dzirdēt, ko viņš pats par to saka.....

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:08, pirms 16 gadiem
samss rakstīja: kur tad viņš viņu atradīs?

Es saku , ka atradiis(NHL), tas ko Dinaamo vinam piedaavaa, neatbilst Ozo komerciaalajai veertiibai Latvijaa. +Dinamo sevi veel jaapieraada
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:22, pirms 16 gadiem
Kaa gribeetos Sandi redzeet speeleejam uz Latvijas ledus ! Ja nekas nesanaaks NHL, cerams, ka Sandis tomeer naaks uz Dinamo !

  -4 [+] [-]

, 2008-07-16 14:22, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Spēlētājs kurš "nevelk" vienkārši nevarētu kandidēt uz vietu sastāvā vienā no NHL spēcīgākajiem klubiem. Ja reiz pats Ozoliņš vēlējās vēl pacīnīties par iespēju uzspēlēt NHL, tad jau viņš jūtas pietiekoši labs. Nedomāju, ka KHL nebūtu Ozo pa zobam, jo tur jau tā pat spēlē daudzi "penžas" no NHL un turklāt labi spēlē "Dinamo" līmenis sākumā noteikti nebūs tas augstākais, tāpēc tik pieredzējis spēlētājs kā Sandis varētu lieti noderēt. Par izgāšanos te nevar būt ne runas, vienīgi traumas ir faktors, kas būtiski spēj ietekmēt spēlētāja formu, bet no tām jau neviens nav pasargāts.

Tur jau tā lieta,ka viņš vairs nekandidē,jo arī vairs nevelk!
Jau pērn ,,Haizivis'' paņēma Ozo pēc lielām pārdomām,un veco nopelnu dēļ!
Tad jau Tu atzīsti,ka tā KHL būs tāda pensionāru padarīšana jeb tipa Kontinentālā HOKEJA Senioru līga????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 14:24, pirms 16 gadiem
es domāju ka iespējamība ka kāds NHL klubs viņu paņems ir apm. tāda pati kā pirms gada, mazliet mazāka jau ir jo vecums lielāks...
nepiekrītu tiem kas domā ka Ozo vairs nevelk. Protams nespēlē kā jaunībā bet uz slidām vēl var nostāvēt un iemest no zilās līnijas vēl arī var. IR vinš to 750 000 Eur vērts...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 14:24, pirms 16 gadiem
Dinamo piedaavaa 1,2 miljonus $ ..... Diez sandis var dabuut NHL vairaak ??? domaju ka nee .. Sandi gaidu Tevi Dinamo

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:26, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Spēlētājs kurš "nevelk" vienkārši nevarētu kandidēt uz vietu sastāvā vienā no NHL spēcīgākajiem klubiem. Ja reiz pats Ozoliņš vēlējās vēl pacīnīties par iespēju uzspēlēt NHL, tad jau viņš jūtas pietiekoši labs. Nedomāju, ka KHL nebūtu Ozo pa zobam, jo tur jau tā pat spēlē daudzi "penžas" no NHL un turklāt labi spēlē "Dinamo" līmenis sākumā noteikti nebūs tas augstākais, tāpēc tik pieredzējis spēlētājs kā Sandis varētu lieti noderēt. Par izgāšanos te nevar būt ne runas, vienīgi traumas ir faktors, kas būtiski spēj ietekmēt spēlētāja formu, bet no tām jau neviens nav pasargāts.

Hose pateica visu tieshi taa kaa tas ir!
driizaak vareetu striideeties par taadiem speeleetaajiem kaa Berzinš,Štāls,saviels un veel daudzi kuri veel nemaz nav speeleejushi kaadaa patieshaam augsta liimenja klubaa! bet Ozo jau pagaajusho sezonu paraadiiija ka vinsh veel var speeleet un pie tam labi speeleet tikai vinjam nedaudz nepaveicaas sezonas izskanjaa
es domaaju ka Ozo shosezon nospeelees kaadaa NHL klubaa un tad naakamgad vareetu pielikt punktu savai karjerai RD

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es negaidu,jo uzskatu,ka Ozo ir laiks beigt spēlēt kamēr viņš to var izdarīt ar godu!
Ozo,met mieru,jo Tu savu esi godam atkapājis!

Tu idiots esi? OZO, nemet mieru! Viņš kāreiz tagad ir diezgan zemu. Viena-divas sezoans Dinamo un tad varētu arī par ko tādu domāt.

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:27, pirms 16 gadiem
ozo agent cirvis..
vins nepiekrita tam pikis ko piedavaja dinamo

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:30, pirms 16 gadiem
Ivars77... Un tu esi pārliecināts, ka Ozoliņš būtu vājākais aizsargs Rīgas sastāvā?

Interesanta tava loģika. Ja nespēlē NHL, tad vairs nevelk arī citur? Ļoti daudzi NHL-ieši karjeru beidz tieši "mājās".

Nesaku, ka Ozoliņam jāraujas uz Dinamo... Bet nu jābeidz karjera arī gluži nav.

  -2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:30, pirms 16 gadiem
Dinaamo nokoplekteeja no viduveejiibaam, bet lai samestos vienam speeleetaajam, kursh paceltu klubu netikai sportiskajaa liimenii ,bet arii komerciaalajaa, naudas nepietika.Nu nav Dinaamo taadu speeleetaaju,kursh viens pats piesaistiitu skatiitaajus. Domaa izbraukt uz Dinaamo ziimolu.....

  -2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:31, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Pats nosaukums jebkurā gadījumā ir un būs leģendārs. Lai arī šis klubs pagaidām nepretendē uz tādu pašu statusu, kāds bija vecajam labajam "Dinamo", ideja savā būtībā nav slikta, jo nav labāka veida kā apvienot un saspēlēt galvenos izlases kandidātus. Protams, nevar salīdzināt divas dažādu laiku komandas, tāpēc vecais labais "Dinamo" vienmēr paliks līdzjutēju atmiņās kā leģendās klubs. Jaunajam "Dinamo" sevi vēl būs jāpierāda. Ja izdosies, tad tas Latvijas hokejam būs liels solis uz priekšu. Man piemēram patīk, ka jaunajam "Dinamo" ir arī pilnīgi jauns logo, kurš ir pat ļoti latvisks, turklāt sastāvā ir galvenokārt latvieši, kas šo klubu padara interesantu jebkuram latviešu līdzjutējam.

Es jau rakstiju tīri par nosaukumu,jo par A.Irbe teica,ka reaminēt veco Dinamo ir stulbuma kalngals!
Protams,ka vienas labas komandas izveide ir krietns solis uz priekšu!
Man gan gribētos,lai mūsējie spēlētu kādā vienotā Skandināvijas līgā,bet ir labi tā kā ir!
Ceru,ka šīs komandas izveide sāks parādīt rezultātus 2010 gada PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:37, pirms 16 gadiem
Pikis pikis pikis..... Lielai dalai viss griezas ap piki. Paskaitat cik savaa karjeraa Ozo ir nopelniijis un tad izdomaajat vai tieshaam nauda vel joprojaam ir galvenaa.... Un ari ja taa, tad veertiigaak buutu vienu sezonu noraut NHL par minimaalo, mosh sanaak perfektaa sezona un sanaak ar kaadu parakstiit liigumu uz vel vienu sezonu, bet jau par ciparu kaadu Dinamo nevar piedaavaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:39, pirms 16 gadiem
nu tad nekas cits neatliks kā nākt uz Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:43, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Ivars77... Un tu esi pārliecināts, ka Ozoliņš būtu vājākais aizsargs Rīgas sastāvā?

Interesanta tava loģika. Ja nespēlē NHL, tad vairs nevelk arī citur? Ļoti daudzi NHL-ieši karjeru beidz tieši "mājās".

Nesaku, ka Ozoliņam jāraujas uz Dinamo... Bet nu jābeidz karjera arī gluži nav.

Es varu izteikt tikai savas domas,bet būs tā kā būs!
Domāju,ka Ozo jau Ranger laikā kaut kas aizgāja šķērsām t.i. visas tās nebūšanas ar stipriem dzērieniem u.t.t.! Kā jau rakstiju,tad jau pērn par veciem nopelniem un pēc ilgām pārdomām Sharks piekrita uz minimālo summu paņemt,bet kad saprata,ka Ozo neattaisno uz viņa liktās cerības,tad pat vairs nepieteica spēlēm!
Ir naivi cerēt,ka šogad Ozo paņems kāda no NHL komandām!
Ja kāds tā domā,tad lai pamato -iemesls, kura dēļ NHL komandai būtu jaņem savās rindās Ozo!
Es vēlos saglabāt Ozo savā atmiņā,ka spēlētāju,kas cinijās kā velns!

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:46, pirms 16 gadiem
Sejejs tacu pateica ka neko nav piedavajis ,ko var nemties

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:47, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Es saprotu, ka Tava attieksme pret Ozo iespējamo pievienošanos "Dinamo" ir noraidoša. "Nevelk" ir ļoti subjektīvs jēdziens. Nedomāju, ka vari spriest par Ozoliņa sportisko formu, ja neesi viņu redzējis darbībā. Domāju, ka Sandis nevilcinātos ar karjeras beigšanu, ja justu, ka viņam vairs nav iekšā. Viņam ir 35 gadi, kas ne tuvu nav hokejistu pensijas vecuma robeža.
Runājot par "penžām", es domāju to, ka KHL spēlē vairāki pieredzējuši hokejisti no NHL, turklāt spēlē labi. Uzskatu, ka pieredzējis spēlētājs komandai var tikai palīdzēt. "Dinamo" vidējais vecums diez vai ir tas lielākais.
Nekad neesmu bijis Ozoliņa fans, bet domāju, ka nebūtu slikti uz viņu paskatīties vismaz vēl kādu sezonu, turklāt pašmāju potenciāli spēcīgākajā klubā.

Zinot kādas problēmas Ozo bija ar kājām (tieši ar tādām pašām traumām,ne viens vien hokejists vel jaunāks ir kāris slidas uz naglas),tad nebrīnos,ka Ozo arī jau baidās par savu veselību!

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet,ja nu viņš vairs nevelk,ko tad!???
Ar blīkšķi izgāzties savu fanu un skatītāju priekšā nebūtu prāta darbs!

gan jau vilks!!! kur liksies!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 14:48, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Mans viedoklis šajā lielā jezgā būtu šāds - Neviens NHL klubs nedomās parakstīt ar Ozo, jo viņš ir tākā tam pa vecu, līgumu varētu parakstīt kāds klubs no Eiropas, bet vai tas klubs piedāvās tik lielu summu kā Rīgas Dinamo, nedomāju viss, ja arī kāds Eiropas klubs dabūs Ozo, tad tikai pa zemāku summu un tas varētu būt kāds Stiprs klubs, kurā Ozo nedabūs daudz paspēlēt, viņš tikai kā reklāma tanī klubā varētu būt dēļ, kura nāktu tikai daudz tautas, labums būtu klubam un skatītājiem neviss Ozo.
Ja Ozo atnāks uz Rīgas Dinamo tad viņš dabūs i paspēlēt i lielu summu algas un labums būs mums visiesm.

Tas i tāds tikai mans viedoklis..

Paldies.

1)Līghumus var parakstiit arii uz vienu sezonu, kas automaatiski atmet vecumu
2) NHL klubi joprojaam ir speeciigaaki par Eiropu (pamazaam jau izliidzinaas bet tik un taa)
3) Eiropaa kaa zinaams paarsvaraa speelee ar 4 mainaam, nevis ar 4 uzbruceeju trijniekiem un 3 aizsargu paariem, taa ka par to ka Ozo eiropaa nedabuutu speeleet nevar buut ne runas

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 14:49, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 14:50, pirms 16 gadiem
Ivar,
Un ko Tu darīsi, ja rīt vai kādā citā dienā pirms šīs sezonas sākuma šeit pat esportā parādīsies ziņa, ka Ozo noslēdzis līgumu ar kādu NHL klubu? Apēdīsi cepuri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 14:52, pirms 16 gadiem
Tas, ka Sharks nepagarinās līgumu ar Ozo bija zināms jau stipri pasen... brīnos, ka pēkšņi tāda ziņa

Jā - un man nav šaubu, ka Ozo spēlēs NHL, kādā citā komandā.

PS Ne jau naudas dēļ Ozo atteica Dinamo, bet tāpēc, ka vēlas spēlēt NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:59, pirms 16 gadiem
Visticamāk jau nu Ozo mēs te neredzēsim. Aiz tā apsvēruma, ka ģimenes pēc - bērniem skola tajā krastā un mainīt skolas diezgan sarežģīts pasākums ... Nauda visticamāk jamo jau sen neinteresē ... ja būs iedvesma - uzlaidīs taja krastā ... ja nē ... tad nekā

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:01, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Tas, ka Sharks nepagarinās līgumu ar Ozo bija zināms jau stipri pasen... brīnos, ka pēkšņi tāda ziņa

Jā - un man nav šaubu, ka Ozo spēlēs NHL, kādā citā komandā.

PS Ne jau naudas dēļ Ozo atteica Dinamo, bet tāpēc, ka vēlas spēlēt NHL.


pilnīgi piekrītu... Ozo ļoti vēlas vēl spēlēt NHL un kamēr NHL nebūs pateicis ''nē'' viņam viņš neparakstīs kaut vai 1.5 milj līgumu ar KHL

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:11, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: gan jau vilks!!! kur liksies!!!


Fani iestums,ja savādāk nevarēs!

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:12, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Ivar,
Un ko Tu darīsi, ja rīt vai kādā citā dienā pirms šīs sezonas sākuma šeit pat esportā parādīsies ziņa, ka Ozo noslēdzis līgumu ar kādu NHL klubu? Apēdīsi cepuri?

Būšu dziļi pārsteigts!

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es jau rakstiju tīri par nosaukumu,jo par A.Irbe teica,ka reaminēt veco Dinamo ir stulbuma kalngals!
Protams,ka vienas labas komandas izveide ir krietns solis uz priekšu!
Man gan gribētos,lai mūsējie spēlētu kādā vienotā Skandināvijas līgā,bet ir labi tā kā ir!
Ceru,ka šīs komandas izveide sāks parādīt rezultātus 2010 gada PČ!

Mjaa pec tavas logikas sanak ka ari TTT un VEFA nosaukuma atjaunosana bija stulbuma kalngals. Piedod vecit bet tadu Dinamo Vef un TTT pazist visa pasaule un ar ko gan citu iziet starptautiska arena ja ne ar labi zinamiem vardiem??!!!
Mazs jautajums, ar ko tada skandinavu liga butu labaka par KHL????? Tikai tapec ka tur nebutu saistibas ar krieviem? Ta atslabsti vienreiz ar tiem slaviem. Man ar vini besi ara, bet tapec jau nebrecu ka viss ko vini dara ir stulbums!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 15:30, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Mjaa pec tavas logikas sanak ka ari TTT un VEFA nosaukuma atjaunosana bija stulbuma kalngals. Piedod vecit bet tadu Dinamo Vef un TTT pazist visa pasaule un ar ko gan citu iziet starptautiska arena ja ne ar labi zinamiem vardiem??!!!
Mazs jautajums, ar ko tada skandinavu liga butu labaka par KHL????? Tikai tapec ka tur nebutu saistibas ar krieviem? Ta atslabsti vienreiz ar tiem slaviem. Man ar vini besi ara, bet tapec jau nebrecu ka viss ko vini dara ir stulbums!

TTT nemaz nebija tā īst pazudis no basketbola aprites,bet VEF atjaunošanu gan uzskatu par nevajadzīgu! VEF pasaulē (kā basketbola komandu) atpazina krietni mazāk,nekā teiksim ASK Rīga,kas 50-gados kopā ar Gomeļski plosija visus pēc kārtas gan CCCP,gan Eiropā!!
Kas attiecās uz KHL,tad vairāk par šo tēmu neizteikšos,jo esmu jau n-tās reizes teicis,kāpēc esmu pret,un nepārtraukti to atkārtot ir bezjēdzīgi!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 15:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: TTT nemaz nebija tā īst pazudis no basketbola aprites,bet VEF atjaunošanu gan uzskatu par nevajadzīgu! VEF pasaulē (kā basketbola komandu) atpazina krietni mazāk,nekā teiksim ASK Rīga,kas 50-gados kopā ar Gomeļski plosija visus pēc kārtas gan CCCP,gan Eiropā!!
Kas attiecās uz KHL,tad vairāk par šo tēmu neizteikšos,jo esmu jau n-tās reizes teicis,kāpēc esmu pret,un nepārtraukti to atkārtot ir bezjēdzīgi!


tad neatkārto

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:39, pirms 16 gadiem
Kapec lai OZO butu par vecu spelesanai.Pietiek paskatities ka spele Chelios savos 46gados.Pietiekami labi.Ka viens no klubiem kur OZO varety spelet ir Floridas Panters.KHL liga tapatas ilgi nespes tureties.Jo to finanse krievi un vinji doma ka ar naudu var panakt visu.Taka maximums sai ligai dodu 3-6gadus ne ilgak.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 15:42, pirms 16 gadiem
Ivars77... un visas pārējās sarunas ir jēdzīgas? Reizēm apbrīnoju tavu entuziasmu izteikties pie katras tēmas (+/- 5 ieraksti pie raksta)... un visur būt kategoriskam...

Tev cita darīt nav ko, kā tikai caurām dienām sēdēt esportā un izteikt viedokli par šo vai to sporta notikumu? Daudzi jau tavu viedokli iekaluši no galvas. Un? Tagad atvērsi savu svētdienas skolu?

Nerunā aplamības, bet aizej kaut ko labu izdari... nevis spried, kaa tas buutu jaadara!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 15:43, pirms 16 gadiem
krisis rakstīja: Kapec lai OZO butu par vecu spelesanai.Pietiek paskatities ka spele Chelios savos 46gados.Pietiekami labi.Ka viens no klubiem kur OZO varety spelet ir Floridas Panters.KHL liga tapatas ilgi nespes tureties.Jo to finanse krievi un vinji doma ka ar naudu var panakt visu.Taka maximums sai ligai dodu 3-6gadus ne ilgak.


Nu ja KHL noturēsies 3-6 gadus, tad tā līga ilgi turēsies... Bet nu skaidrs, ka pašlaik šī līga var iet visus iespējamos scenārijus, jebkuri apgalvojumi ir vairāk vai mazāk nepamatotas spekulacijas.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 15:44, pirms 16 gadiem
Nu gribētos protams Sančiku redzēt spēlējam Rīgā, bet man jau šķiet ka, ja viņš nepaliks NHL (kas visticamāk arī notiks), tad visdrīzāk viņš varētu uzgriezt Krievijā. Tur grozi kā gribi, bet šmelis nedaudz cits grozās, uz to viņa aģents laikam arī tēmē, jo aģentiem ja nemaldos tiek 10% no summas, par kādu tiek parakstīts viņa klients. Un laikam jau Pols saštukoja, ka 75 000 eiro ir bik par "īsu" par tādu špīleru kā Ozo.
Lai vai kā, vēlu veiksmi Sančam un ceru ieraudzīt Rīgā, jebkuras komandas sastāvā!

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:47, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Nu ja KHL noturēsies 3-6 gadus, tad tā līga ilgi turēsies... Bet nu skaidrs, ka pašlaik šī līga var iet visus iespējamos scenārijus, jebkuri apgalvojumi ir vairāk vai mazāk nepamatotas spekulacijas.


tieši tā... pirmie gadi būs tie grūtākie, it īpaši tādām komandām kā RD, kuras finansiāli nav tik nodrošinātas... ja noturēsies tos 3-6 gadus tad jau arī nauda nāks atpakaļ un nebūs tik lielas iespējas bankrotam

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:47, pirms 16 gadiem
Ko tad ja ne Dinamo???

  -4 [+] [-]

, 2008-07-16 15:47, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Ivars77... un visas pārējās sarunas ir jēdzīgas? Reizēm apbrīnoju tavu entuziasmu izteikties pie katras tēmas (+/- 5 ieraksti pie raksta)... un visur būt kategoriskam...

Tev cita darīt nav ko, kā tikai caurām dienām sēdēt esportā un izteikt viedokli par šo vai to sporta notikumu? Daudzi jau tavu viedokli iekaluši no galvas. Un? Tagad atvērsi savu svētdienas skolu?

Nerunā aplamības, bet aizej kaut ko labu izdari... nevis spried, kaa tas buutu jaadara!

Kāda Tev darīšana -ko un cik es daru!???
Kas Tu tāds būtu,ka vari man ko ieteikt???
Ja Tev dikti gribās mani pamācīt,tad varu Tev ieteikt savas pamācības iebāzt dziļi........nu,izdomā pats kur!
Ja Tu negribi,lai Tevi pasūta,tad nesaki citiem, kas viņiem jadara!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 15:53, pirms 16 gadiem
Ko visi cepās par tiem 750 000 Eur, tak Sējējs skaidri un gaiši pateica, ka tās ir baumas un izdomājums, Dinamo ar Ozo runā un pagaidām viņš skatās NHL virzienā, tā kā ja NHL nesanāks, tad arī reāli runās cik un kā!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 16:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja Tu negribi,lai Tevi pasūta,tad nesaki citiem, kas viņiem jadara!


Butu labi, ja pats sekot šim uzstādijumam, jo tu Ozo, viņa aģentam, KHL utt aktīvi stāsti, kas viņiem jādara

Tas tā, lai jautrāk... nevarētu teikt, ka mani baigi uztrauc

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 16:13, pirms 16 gadiem
klau, ivar... atslābsti - tu zem katra raksta kunksti, ka kaut kas nav labi... problēmas privātajā dzīvē vai vienkārši esi čīkstulis?

ja par ozo - daudzi no šejieniešiem nepadomā, ka sandis savu un ģimenes dzīvi ir iekārtojis asv un visticamāk tur arī plāno to nodzīvot... cilvēks ir pietiekami turīgs un uzņēmīgs lai nepazustu... lēmums atteikt dinamo nav saistīts tikai ar hokeju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-16 16:32, pirms 16 gadiem
Nemaz tik suudiigs jau vinjsh nav... Kadaa 3. parii vinsjh mieriigi var speleet NHL.

     [+] [-]

, 2008-07-16 16:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: TTT nemaz nebija tā īst pazudis no basketbola aprites,bet VEF atjaunošanu gan uzskatu par nevajadzīgu! VEF pasaulē (kā basketbola komandu) atpazina krietni mazāk,nekā teiksim ASK Rīga,kas 50-gados kopā ar Gomeļski plosija visus pēc kārtas gan CCCP,gan Eiropā!!
Kas attiecās uz KHL,tad vairāk par šo tēmu neizteikšos,jo esmu jau n-tās reizes teicis,kāpēc esmu pret,un nepārtraukti to atkārtot ir bezjēdzīgi!

Piedava kadu citu alternativu variantu!!!?????????? Nolikt kautko mes visi makam, bet izdarit ko lidzigu vai labaku loti retais. Ka tur tai bibele bij,, lai met akmeni kurs bez greka.......... tip kritize tik tad ja esi izdarijis ko labaku!!!

     [+] [-]

, 2008-07-16 17:05, pirms 16 gadiem
dzīvosim redzēsim, kas notiks tālāk Ozo karjerā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-16 17:29, pirms 16 gadiem
putnz rakstīja: lēmums atteikt dinamo nav saistīts tikai ar hokeju...

Pagaidām skaidrs ir viens - Ozo nevienam nav atteicis, viņš ir pateicis ka viņu pagaidām interesē tikai NHL klubi. Pagaidām viss...

     [+] [-]

, 2008-07-16 18:56, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Piedava kadu citu alternativu variantu!!!?????????? Nolikt kautko mes visi makam, bet izdarit ko lidzigu vai labaku loti retais. Ka tur tai bibele bij,, lai met akmeni kurs bez greka.......... tip kritize tik tad ja esi izdarijis ko labaku!!!

Kas Tu gribi teikt,ka latvieši savai komandai latvisku nosaukumu nevar atrast!?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 20:36, pirms 16 gadiem
gan jau ozo ar cheliosu red wingos veel SCapu panems!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 20:38, pirms 16 gadiem
putnz rakstīja: ja par ozo - daudzi no šejieniešiem nepadomā, ka sandis savu un ģimenes dzīvi ir iekārtojis asv un visticamāk tur arī plāno to nodzīvot... cilvēks ir pietiekami turīgs un uzņēmīgs lai nepazustu... lēmums atteikt dinamo nav saistīts tikai ar hokeju...


vot arii ir tas, kapeec man gribas raudaat...
tie kas saka "MUUSU OZO", to neziin. bet var jau teikt "VINJU OZO", jo Ozolinja deeli/mazdeeli, ja arii kljuus par hokeistiem - vini dziivos ASV, un buus jau amerikaani, varbuut pat spelees ASV izlasee...

un tas ir bediigi, ka Ozo nebrauc dzivot atpakalj savaa dzimtenee

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 20:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas Tu gribi teikt,ka latvieši savai komandai latvisku nosaukumu nevar atrast!?????


ha ha, tu to pasaki latvieshiem kas spelee Latvian Hawks

     [+] [-]

, 2008-07-16 20:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas Tu gribi teikt,ka latvieši savai komandai latvisku nosaukumu nevar atrast!?????


kas vainas Dinamo kā nosaukumam, kāpēc gan tas nav latvisks'?
vienīgais mīnuss tas ka citām KHL komandām jau ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja