Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons cieš pēc asa spēka paņēmiena un zaudē papildlaikā

Rolands Eliņš

Girgensons cieš pēc asa spēka paņēmiena un zaudē papildlaikā
Zemgus Girgensons
Foto: AFP/Scanpix

Bufalo „Sabres” šonakt neizdevās pagarināt savu uzvaru sēriju Nacionālajā hokeja līgā un ar 1:2 papildlaikā tika ciests zaudējums pret Sanhosē „Sharks”. Izšķirošo vārtu zaudējuma mirklī laukumā bija arī Zemgus Girgensons, kurš spēles gaitā cieta pēc asa pretinieku spēka paņēmiena, taču pēc došanās uz ģērbtuvēm spēja atgriezties laukumā.

„Sabres” šo maču sagaidīja ar trīs uzvaru sēriju kabatā un ar panākumu šonakt būtu sasniegusi pozitīvu sezonas bilanci, kas būtu bijis vēl nepieredzēts notikums kopš 2013. gada janvāra. Šoreiz to vēl neizdevās izdarīt, jo tika izcīnīts tikai viens punkts. Bufalo līdz ar to 17 spēlēs guvusi 17 punktus un ieņem dalītu piekto vietu Atlantijas okeāna divīzijā.

Zemgus Girgensons nospēlēja 16:06 minūtes, kuru laikā izdarīja piecus metienus pa vārtiem, kas ir viņa atkārtots sezonas labākais rādītājs. Viņš pielietoja arī divus spēka paņēmienus, taču trešajā periodā cieta pēc Tomija Vingelsa asa uzbrukuma. Ar ripu esošais Girgensons pretinieku laicīgi nepamanīja, turklāt tieši pirms sadursmes brīža nedaudz zaudēja līdzsvaru, un saņēma spēcīgu triecienu krūtīs un kakla rajonā, bet pēc tam spēja piecelties vien pēc krietna brītiņa.

Noraidījums Vingelsam par to gan netika piešķirts, gluži otrādi, par komandas biedra pārāk rupju aizstāvēšanu tika sodīts "Sabres" spēlētājs, bet Girgensons devās uz ģērbtuvēm. Visai drīz gan latviešu uzbrucējs atkopās un devās atpakaļ laukumā, taču atgriešanās nesanāca veiksmīga, jo papildlaikā Girgensons nenospēlēja veiksmīgi, vairākās epizodēs pēc kārtas nespēja nosegt savu pretspēlētāju, kas beidzās ar „Sharks” uzbrucēja Patrika Marlo gūtiem vārtiem un Girgensona negatīvu lietderības koeficientu mīnus viens zaudējumā 1:2.

Šī arī bija Girgensona piektā spēle pēc kārtas, kurā nav izdevies gūt punktus, un visā sezonā viņam pagaidām 17 spēlēs tikai 1+1.

„Sabres” šodienas mačā nokļuva iedzinējos jau otrajā minūtē, kad Marks Eduards Vlasičs realizēja vairākumu. Bufalo pirmajā periodā bija iespēja gandrīz pusotru minūti spēlēt vairākumā pieci pret trim, taču pārspēt „Sharks” vārtsargu Mārtinu Džounsu tai neizdevās līdz pat 47. minūtei, kad savus sezonas piektos vārtus guva Raiens O`Railijs. Viņš aktīvi nospēlēja uz pretinieku zilās līnijas, tiekot pie ripas, un pēc ieslidošanas zonā izcēlās ar iespaidīgi spēcīgu un precīzu metienu vārtos ar atsitienu no vārtu stabiņa.

„Sharks” līdz ar to pārtraukusi „Sabres” astoņu uzvaru sēriju savstarpējās spēlēs un guvusi pirmo panākumu Bufalo kopš 2005. gada.

”Sabres” – ”Sharks” 1:2 (0:1, 0:0, 1:0, 0:1)

Vārti: 1:48 Vlasičs (Pavelskis, Bērnss) 0:1, 46:27 O`Railijs (Ristolainens, Džordžess) 1:1, 62:59 Marlo (Vlasičs, Hertls) 1:2
Metieni:31:32
Soda minūtes:6:6
Spēka paņēmieni: 27:17
Vārtsargi: Čads Džonsons – Mārtins Džounss

Video: Vingelss notriec Girgensonu, "Sabres" saņem noraidījumu

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  +6 [+] [-]

, 2015-11-15 06:00, pirms 9 gadiem
Girgensonam kārtējais nerealizētais supermoments, 0 punktu un OT neizmeta ripu, kā rezultātā tika zaudēti vārti

     [+] [-]

, 2015-11-15 06:32, pirms 9 gadiem
Normāli, stabilitāte Girgensonam ir neapskaužama.
Slēpts komentārs: PinkPonny

  -2 [+] [-]

, 2015-11-15 06:55, pirms 9 gadiem
Patika spēka paņēmiens! Nekāda vaina! Girga ieliecies ceļos ar galvu uz leju un galīgi mākoņos lidinājās tajā epizodē

  +9 [+] [-]

, 2015-11-15 06:59, pirms 9 gadiem
Gudļevskim 47 no 48 atvairīti metieni, spēles pirmā zvaigzne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 07:33, pirms 9 gadiem
Zemgum katra spēle - kā melnā diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-11-15 07:41, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Zirgs kā ierasti pa nullēm, laiks beigt ākstīties un tak brauc uz Dinaburgas Rīgu atslidot ezera čempionātā.

Nhl ir izsmelts, bet all star būs jāspēlē ,līdz tam laikam varbūt vēl 1pts dabūs, ieies nhl vēsturē, ka all star piedalās ar 2 iespetiem rez pts
Būtu diezgan nožēlojami ja Latvieši atkal iebalsotu Girgu visu zvaigžņu spēlē..Pietika jau ar vienu pazemojumu... otro reizi gan nevajadzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-11-15 07:53, pirms 9 gadiem
Normāls spēka paņēmiens.Loti iespējams,ka treneris iedos dažas spēles Zemgum atpūsties,lai sakopo domas,citādi gribētāji uz viņa vietu atradīsies ātri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-11-15 08:33, pirms 9 gadiem
Aizsargs Zirgs, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-11-15 09:12, pirms 9 gadiem
Pēc tik spēcīga spēka paņēmiena neilgi pirms spēles beigām spēlēt papildlaikā 3pret 3 ir neprātīgi.Veselību Zemgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2015-11-15 09:26, pirms 9 gadiem
Skaidri redzam, ka iet Daugaviņa pēdās, iečekerosies un beigs sezonu ar 4+7. Skumji, ka tā. Varbūt tiešām ar laiku jādomā par karjeras turpināšanu Eiropā? bet nu vēl jau ir iespējas, bet bufaļiem paliekot spēcīgākiem tiks atbīdīts aizvien tālāk, maksimums ceturtajā maiņā spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 09:49, pirms 9 gadiem
Kristaps2521 rakstīja: Kāds spēles vēl pa naktīm skatās?
Nav jau vērts, citādi uz darbu nevar piecelties. Porziņģi gan būs kādreiz jāpaskatās, tā tomēr ir cita klase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-11-15 10:06, pirms 9 gadiem
Jocīgi būtu ja būtu savādāk. Girgensons nekad arizcilu meistarību nav spīdējis.

     [+] [-]

, 2015-11-15 10:07, pirms 9 gadiem
KHL pēc šāda spēka paņēmiena tas tiktu traktēts par uzbrukumu galvas un kakla rajonā.Kaut kas līdzīgs bija M.Jasam pēdējā Dinamo mačā,kad viņu pēc tam notrieca no laukuma.
Cits hokejs,citi likumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-11-15 10:13, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: To nevar zināt kura uz doto brīdi ir spēcīgāka Bufalo vai CSKA.
Ko tu vispār zini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 10:33, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Panarins šobrīd ir labāks par Krosbiju, Malkinu un Ovečkinu. Tas tikai pierāda ka NHL līmenis ir ļoti zems.
Un- kas tad ar Ķihanovu? - Izskatās, ka nespēj nhl pārspļaut pāri lūpai. / Panarins ir ļoti labs, bet, daļēji - pateicoties maiņas partneriem.

  -2 [+] [-]

, 2015-11-15 10:38, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Un- kas tad ar Ķihanovu? - Izskatās, ka nespēj nhl pārspļaut pāri lūpai. / Panarins ir ļoti labs, bet, daļēji - pateicoties maiņas partneriem.
Keins rezultativs pateicoties Anisimovam un Panarinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-15 10:57, pirms 9 gadiem
Ingnorēt- visiem nolicējiem

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 10:59, pirms 9 gadiem
NHL vienkārši ir ļoti augsts līmenis, ne velti pat Krosbijs galīgi atkritis, visu laiku jāiespringst. Kāds vienmēr izšaus, arī pa kādam krievam vai zviedram, bet citādi NHL ir galvas tiesu priekšā jebkurai Eiropas līgai, tai skaitā KHL.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 11:06, pirms 9 gadiem
sc autoriem jāsāk aktualizēt info par bafalo fermu. izskatās, ka drīzumā tas var noderēt.

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:08, pirms 9 gadiem
Ar stulbumu nav jālielās.
Kristaps2521 rakstīja: Dinaburgas, raksti pareizi!!

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:09, pirms 9 gadiem
asusasus rakstīja: Keins rezultativs pateicoties Anisimovam un Panarinam
Varbūt - otrādi? Vai - varbūt - visi- pateicoties viens otram? / Esi duraks vai tikai tēlo?

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:17, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Panarins šobrīd ir labāks par Krosbiju, Malkinu un Ovečkinu. Tas tikai pierāda ka NHL līmenis ir ļoti zems.
Paskaties kāda Ovečkinam un Malkinam bija statistika spēlējot KHL, NHL lokauta laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:31, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Varbūt - otrādi? Vai - varbūt - visi- pateicoties viens otram? / Esi duraks vai tikai tēlo?
tu jau biji tas , kurs to uzrakstija . Lieliska maina !!

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:37, pirms 9 gadiem
KHL Ovi un Malkins bija līederi, pat spēlējot brīvdienu režīmā, saudzējot veselību. NHL viņi ir tikai vieni no daudziem.

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:42, pirms 9 gadiem
asusasus rakstīja: tu jau biji tas , kurs to uzrakstija . Lieliska maina !!
Lieliska maiņa!

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:52, pirms 9 gadiem
Evander kane arī guvis tikai 3 punktus. Ceru ka aiztreidos Zemgu citur

     [+] [-]

, 2015-11-15 11:58, pirms 9 gadiem
Girgim nav ko skumt, ja arī karjera NHL neizdosies, vinmēr varēs doties uz Šveici, kur viņa kalibra spēlētājam atradīsies vieta gandrīz jebkurā komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 12:08, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Girgam bez Nolana siltumneicis īt greušai
Nu ja, patiesība kā uz delnas, pērn bija vāja komanda plus Nolans, tagad redzam kas ir kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 12:15, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Girgensons tur tikai degradējas. Lai viņš nāk uz KHL un kļus kā Panarins.
KHL viņš jebkurā komandā būtu viens no līderiem. PAskat, čekeri Karsums un Daugaviņš kā bliež, un stipros klubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 12:29, pirms 9 gadiem
Kas, jūs te pilnīgi idiņi? Kaut ko te sāk pilnīgi bezjēdzīgi un absurdi diskutēt par nhl spēku, kaut ko salīdzina, nu pilnīgi loxi. Kas tur vispār var būt apspriežams, neviena cita līga nav un nevar būt pat tuvumā NHL! Ja tur spēlē pasaules labākie hokejisti, kā gan savādāk var būt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 12:35, pirms 9 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kas, jūs te pilnīgi idiņi? Kaut ko te sāk pilnīgi bezjēdzīgi un absurdi diskutēt par nhl spēku, kaut ko salīdzina, nu pilnīgi loxi. Kas tur vispār var būt apspriežams, neviena cita līga nav un nevar būt pat tuvumā NHL! Ja tur spēlē pasaules labākie hokejisti, kā gan savādāk var būt?
visādi var būt, ledus ir diezgan slidens, ripa ir apaļa, situācija mēdz būt tāda kāda viņa mēdz būt un ZG punkti ir tieši tik, cik viņu ir.

  -2 [+] [-]

, 2015-11-15 12:38, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Tieši tā jo KHL čekeru nav un tur visi spēlē uz rezultāta veidošanu. Čekeru maiņas ir tikai NHL un tāpēc jātaisās no turienes projām kamēr nav galīgi degradējies.
Jā, ir risks iečekerēties, bet NHL ir stabilitāte, arī finansiālā, kas nav maz. Eiropā viņam tādu naudu nemaksās. varbūt KHL var uzdienēties, bet kā jau parasti notiek, pēc gada patrieks un paliks pie sasistas siles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-15 12:55, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Es gan negribētu visu karjeru pildīt čekera uzdevumus un Girgensonu tieši tas arī sagaida.
Jā, bet stabilitāte, nauda, prestižs, Stenlija kauss. Eiropā toties gadu no gada komandas maiņa, neziņa par rītdienu, algu svārstības.

     [+] [-]

, 2015-11-15 13:09, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: NHL klubi baidās spēlēt ar KHL klubiem un tas tikai norāda uz KHL klubu pārākumu. Visi atceras cik viegli SKA uzvarēja Karolīnu. KHL visas maiņas ir nokomplektētas ar rezultāta veidotājiem, bet NHL tāda ir tikai pirmā, bet trešā un cetrutā ir izteikti čekeri kuru galvenais uzdevums ir čekingot nevis veidot momentus. Tieši tāpēc Girgensonam ir jātaisās projām no turienes kamēr viņš nav degradējies.
Varbūt vēl kādu Korejas hokeja komandu piemini, ar kuru NHL "baidās" spēlēt!? Pašiem 82 spēles plus play-off prestižākajā līgā, kur arī maksā algu, kur vispār tolks rauties pret visādiem dīvaiņiem.
Bērniņ, ieslēdz galvu. Jo zemāks līmenis, jo vairāk nīkuļu var rezultātu taisīt, jo augstāks līmenis, jo vairāk arī čekeru. Tādi Zemgusi ir čekeri, jo NESPĒJ taisīt rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 13:39, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Nu gan tu muldi jo pagajušajā sezonā Girgensons gandrīz visu sezonu bija līderis punktos un sezonas beigās bija viens no labākajiem. Daļēji tāpēc tika iebalsots arī zvaigžnu spēlē jo bija Bufalo līderis. Nolans viņam uzticēja veidot spēli un punkti krājās, bet šogad Girgensonam ir pilnīgi citi uzdevumi un tagad viņš ir galvenais Seibrs čekeris. Viņam labi padodas čekeru pienākumi tāpēc viņam tāds gods.
nestasti , nejau tapec tika iebalsots!!!!

     [+] [-]

, 2015-11-15 13:43, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: NHL klubi baidās spēlēt ar KHL klubiem un tas tikai norāda uz KHL klubu pārākumu. Visi atceras cik viegli SKA uzvarēja Karolīnu. KHL visas maiņas ir nokomplektētas ar rezultāta veidotājiem, bet NHL tāda ir tikai pirmā, bet trešā un cetrutā ir izteikti čekeri kuru galvenais uzdevums ir čekingot nevis veidot momentus. Tieši tāpēc Girgensonam ir jātaisās projām no turienes kamēr viņš nav degradējies.
haha, arturik, tu runā par to pašu ska, kuru vadošos kanādiešu 4.maiņa pat mazākumā būdami iespieda savā zonā? tie paši, kuri pret jeņķu studentiem mocījās?
Jā, ar tādiem jau noteikti šausmīgas bailes spēlēt. Jēga arī baigā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 13:50, pirms 9 gadiem
vienīgā vieta un laiks , kur khl un NHL spēku mēs varam salīdzināt, ir OS! Un tur khl padod ūdens pudeles un pienes dvieļus

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 14:20, pirms 9 gadiem
Girgensonam jàsaņemas. Savādāk drīz būs kur Ķēniņš. Pagaidām pagalam neveiksmīga sezona. Var teikt,ka treneris nemāk izmantot,bet tās ir tikai atrunas. Viss ir atkarīgs tikai no paša. Cerams šīs 17 spēles ir tikai melns posms viņa Nhl karjerā,jo puika vēl jauns ir un stabilitāte tādā vecumā vēl pieklibo. Turies Zemgus! Tu esi mūsu labākais hokejists uz doto brīdi. Pārējās līgas no Nhl stipri atpaliek.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-15 14:23, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Es runāju par klubu spēlēm un tur SKA rotaļājās ar Karolīnu kā kaķis ar peli.
Cik daudz laika vajadzēs, lai cilvēki saprastu, ka NHL un KHL bija atšķirīgi uzskati par šo spēli? KHL to uztvēra kā gadsimta izdevību parādīt, cik varena līga ir Kolhozs! Reku cittāts, no Tonija Mortensona (Spēlēja tobrīd SKA!!!)
''You knew already at the morning skate that this would not be a just another game. Our president Alexander Medvedev held a speech when he interrupted the practice and he told us that Russian hockey has waited twenty years for this game. And you also sensed it in the locker room before the game.”

Priekš Krieviem tā bija ''būt, vai nebūt'' spēle. A NHL tā bija parastāka pre-season spēle, un tajā neviens traumas gūt nevēlas. Tieši tāpēc Carolina spēles vidū no spēles izņēma komandas līderus, jo Krievi sāka spēlēt netīri.
Ja SKA spēlētāju nebūtu spēlējuši ar pilnu atdevi - visi tiktu atlaisti, jo tobrīd SKA bija Krievijas superklubs. (Tagad viss Krievijas atbalsts ir likvidēts - redzama starpība? Ja satraumētos uzvaras dēļ - šie pat prēmijas saņemtu.
Bet NHL ir biznesa un sporta projekts. NHL no tās spēles nekāda labuma nebija, tieši tāpēc atdeva arī bija 0. Ja kāds satraumētos tieši pirms sezonas, tas viņam varētu maksāt vietu komandā.
Arī Carolinas sastāvs nebija tas labākais..Nemaz nerunājot par faktu, ka KHL komandas jau treniņus atsāk Jūlijā, turpretī NHL treniņnometnes sākas vien augusta beigās. Kolhozs bija pat sācis jau sezonu - komanda jau +/- iespēlējusies.
Jā, piekrītu SKA bija labāka komanda attiecīgajā spēlē. Taču labāka par komandu, kas nebija ne labākajā sastāvā, ne iespēlējusies, nedz arī motivēta.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-15 14:48, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nav jau vērts, citādi uz darbu nevar piecelties. Porziņģi gan būs kādreiz jāpaskatās, tā tomēr ir cita klase.
ej nu tirliņ labāk izgulies pēcapkopējas nakts darbiem

  +1 [+] [-]

, 2015-11-15 15:00, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Cik daudz laika vajadzēs, lai cilvēki saprastu, ka NHL un KHL bija atšķirīgi uzskati par šo spēli? KHL to uztvēra kā gadsimta izdevību parādīt, cik varena līga ir Kolhozs! Reku cittāts, no Tonija Mortensona (Spēlēja tobrīd SKA!!!)
''You knew already at the morning skate that this would not be a just another game. Our president Alexander Medvedev held a speech when he interrupted the practice and he told us that Russian hockey has waited twenty years for this game. And you also sensed it in the locker room before the game.”

Priekš Krieviem tā bija ''būt, vai nebūt'' spēle. A NHL tā bija parastāka pre-season spēle, un tajā neviens traumas gūt nevēlas. Tieši tāpēc Carolina spēles vidū no spēles izņēma komandas līderus, jo Krievi sāka spēlēt netīri.
Ja SKA spēlētāju nebūtu spēlējuši ar pilnu atdevi - visi tiktu atlaisti, jo tobrīd SKA bija Krievijas superklubs. (Tagad viss Krievijas atbalsts ir likvidēts - redzama starpība? Ja satraumētos uzvaras dēļ - šie pat prēmijas saņemtu.
Bet NHL ir biznesa un sporta projekts. NHL no tās spēles nekāda labuma nebija, tieši tāpēc atdeva arī bija 0. Ja kāds satraumētos tieši pirms sezonas, tas viņam varētu maksāt vietu komandā.
Arī Carolinas sastāvs nebija tas labākais..Nemaz nerunājot par faktu, ka KHL komandas jau treniņus atsāk Jūlijā, turpretī NHL treniņnometnes sākas vien augusta beigās. Kolhozs bija pat sācis jau sezonu - komanda jau +/- iespēlējusies.
Jā, piekrītu SKA bija labāka komanda attiecīgajā spēlē. Taču labāka par komandu, kas nebija ne labākajā sastāvā, ne iespēlējusies, nedz arī motivēta.
sapņo vien

     [+] [-]

, 2015-11-15 15:09, pirms 9 gadiem
Diez gan neskatāma spēlē. Paveicās, ka vismaz to punktu nopelnīja.(lai gan Aikels pamatlaika beigās izveidoja labu momentu)
Girgensons zvērs, trieciens izskatījās ļoti drausmīgs

     [+] [-]

, 2015-11-15 15:20, pirms 9 gadiem
Dažiem ir ilūzijas par KHL spēku, lai gan tā ir labi ja top pieci līga Eiropā. Vēl jua uz krievu naudas turās , desmitkārtīgi pārmaksājot, lai tur spēlē caurkrituši NHLieši, bet cik ilgi.

     [+] [-]

, 2015-11-15 16:03, pirms 9 gadiem
Vilis15 rakstīja: Diez gan neskatāma spēlē. Paveicās, ka vismaz to punktu nopelnīja.(lai gan Aikels pamatlaika beigās izveidoja labu momentu)
Girgensons zvērs, trieciens izskatījās ļoti drausmīgs
domā kādam šeit tas interesē? neviens pat spēles nav redzējis ampelmanis, kur nu vēl ko lasījis ZA presē par seibru komandu

     [+] [-]

, 2015-11-15 16:05, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Nu gan tu muldi jo pagajušajā sezonā Girgensons gandrīz visu sezonu bija līderis punktos un sezonas beigās bija viens no labākajiem. Daļēji tāpēc tika iebalsots arī zvaigžnu spēlē jo bija Bufalo līderis. Nolans viņam uzticēja veidot spēli un punkti krājās, bet šogad Girgensonam ir pilnīgi citi uzdevumi un tagad viņš ir galvenais Seibrs čekeris. Viņam labi padodas čekeru pienākumi tāpēc viņam tāds gods.
Un? Neviens viņam neliedz arī šogad izmantot momentus un krāt punktus. Un kāda jēga pieminēt gadu, kur komanda bija pēdējie lūzeri. Ja Zemgus būtu spējīgs arī šogad taisīt rezultātu, neviens viņam to neliegtu.
Vispār nesaprotu, par ko te jādiskutē, kur jēga kaut kādus atsevišķus hokejistus analizēt. NHL spēlē pasaules labākie hokejisti, tas ir fakts. Kādi tad tur strīdi par līmeni var būt.

     [+] [-]

, 2015-11-15 16:13, pirms 9 gadiem
Un pieminēt kaut kādu pre-season spēli, kur vieni spēlē pofigā, bet otri uz dzīvību/nāvi, ir vairāk nekā debili. Tas drīzāk ir piemērs, cik tie krievi ir smieklīgi un nožēlojami.

     [+] [-]

, 2015-11-15 16:17, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Es runāju par klubu spēlēm un tur SKA rotaļājās ar Karolīnu kā kaķis ar peli.
Nu jā, kad NHListiem arī parādās interese par spēli, tad spēku samēri nezin kāpēc ir diametrāli pretēji. Tu taču esi āpsis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-15 18:21, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Ja reiz labākie tad kāpēc baidās spēlēt ar KHL klubiem. Kovi, Radulovs un Mozakins tādus labākos viegli uzvilks uz sava desas luņķa.
Tāpec, ka viņiem tas nahren nav vajadzīgs? Lai apdrošina visus NHL komandas spēlētājus par summu, kas pielīdzināma katra sezonas algai, un piedāvā balvu, kas ir līdzvērtīga Stenlija kausam. Redzēsi gan spēli, gan atdevi. Arī Krievu asaras. Bet Krieviem jau tam naudas nav

     [+] [-]

, 2015-11-15 19:08, pirms 9 gadiem
Brauc uz kamchatku TROLI
Rietumu_Fronte rakstīja: Būtu diezgan nožēlojami ja Latvieši atkal iebalsotu Girgu visu zvaigžņu spēlē..Pietika jau ar vienu pazemojumu... otro reizi gan nevajadzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja