Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Sharks" ģenerālmenedžeris: "Balcers mūs ir pārsteidzis"

Juris Miņins
Juris Miņins

"Sharks" ģenerālmenedžeris: "Balcers mūs ir pārsteidzis"
Rūdolfs Balcers
Foto: nhl.com

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Sanhosē "Sharks" ģenerālmenedžeris Dags Vilsons intervijā Ziemeļamerikas vadošajam hokeja žurnālam "The Hockey News" ir atzinis, ka Rūdolfs Balcers viņu un visu "Sharks" komandas vadību ir patīkami pārsteidzis šajā sezonā.

"The Hockey News" ir vadošais Ziemeļamerikas hokeja izdevums un tas izdod arī tematiskos žurnāla numurus, viens no kuriem ir "Nākotnes cerības", kurā ik gadu tiek vērtētas NHL komandas, sarindojot tās pēc lielākā jauno spēlētāju potenciāla, gan arī paši jaunie spēlētāji, kurus ranžē pēc iespējas debitēt NHL.

Rakstā par Sanhosē "Sharks" komandu, Latvijas hokejists Rūdolfs Balcers ir ierindots kā ceturtais labākais vienības jaunais spēlētājs. Aprakstā ir arī minēts, ka hokejista ceļš līdz profesionālajam hokejam ir bijis netipisks, jo viņš ir dzimis Latvijā, vairākus gadus pavadījis Norvēģijā, tad pārcēlies uz Kanādu, lai beigu beigās nonāktu Sanhosē "Barracuda", "Sharks" komandas Amerikas hokeja līgas (AHL) fārmklubā.

Tāpat rakstā tiek citēts "Sharks" ģenerālmenedžeris Dags Vilsons: "Mēs Rūdolfu draftējām ar cerību, ka viņš spēlēs pirmajās divās maiņās. Viņš ir ļoti radošs un, atzīšos, ka jau pašlaik viņš mūs ir pārsteidzis, jo spēlē daudz labāk nekā gaidījām." Tajā pašā laikā Sanhosē komandas vadītājs arī norādīja uz lietām, kas uzbrucējam ir jāuzlabo: "Pagaidām viņš lieliski izmanto savas ātruma īpašības un roku veiklību, taču, lai tikpat labi spēlētu NHL, viņam ir jākļūst spēcīgākam, sevišķi tas attiecas uz kājām."

Pašlaik 2015. gada NHL drafta 142. numurs spēlē AHL un 53 mačos ir ticis pie 16 vārtiem un 22 rezultatīvām piespēlēm, kas ir labākais rādītājs "Barracuda" rindās. Tāpat Balcers šajā sezonā vairākas reizes ir izsaukts uz "Sharks" nometni, taču lielajā līgā vēl nav debitējis.

Interesanti, ka starp NHL komandu perspektīvākajiem jaunajiem spēlētājiem ir minēti vēl divi Latvijas hokejisti. Tā par Pitsburgas "Penguins" septīto labāko jauno censoni ir nosaukts Teodors Bļugers, par kuru raksta, ka viņš veidojas par labu divvirziena spēlētāju, taču viņam ir jāuzlabo produktivitāte uzbrukumā.

Savukārt Elvis Merzļikins ir izpelnījies desmito pozīciju Kolumbusas "Blue Jackets" reitingā un visnotaļ interesantu raksturojumu: "Rokzvaigznes tipa personība, kura talants ir atbilstošs. Vai Kolumbusa ir gatava šim pusim?"

Izmantotie resursi:
The Hockey News

  -1 [+] [-]

, 2018-03-15 17:04, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ne Krosbijs, ne Malkins, ne Ovečkins, ne Ozoliņš nav studējuši... Nezinu gan, kur un kad šī priekšrocība tiek dota. Latvijas piemēri liecina, ka NCAA spēlējušie NHL netiek.

Kāds solis pretim NHL, ja ir sperts, tad nu ļoooti maziņš. Paskaties status, praktiski nekādas starpības ar iepr. sezonu, un tūlīt jau būs 2. sezona fārmā noslēgta, bet ticis uz Pitsburgas ledus, un tas 24 gados. Un par tiem fiz. parametriem arī nošāvi greizi, Zemgum ir labi NHL parametri, laba būda. Katrā ziņā, Tedija AHL statistika ir diezgan viduvēja, diemžēl. Un tas spēlētājam, kam it kā neatvēl kapļa lomu...
Protams, ka viņi nav studējuši - viņi jau kopš bērna kājas bija zvaigznes un kā zvaigznes arī nonāca līdz NHL. Te nav runa par to, ka Tedijam ar augstāko izglītību ir priekšrocība pret zvaigzni bez izglītības. Runa ir par viņa līmeņa konkurentu.
Kas attiecas uz NCAA un NHL - vecīt, nu tu atkal dod! Atjautāšu ar pretjautājumu - kuri tad ir tie latviešu hokejisti, kuri stādāmi priekšā kā lieliski piemēri, kā algoritmi - kā jānokļūst līdz NHL. Tie daži mūsu NHL spēlētāji, kuri ir aizkārpījušies līdz NHL līmenim un tur arī uzkavējušies ilgāk par pāris mačiem, nevar būt kā piemēri, kā sistēma, jo katram ceļš bijis savādāks. Gan jau kāds nokļūs arī no NCAA un, domāju, pirmais būs tieši Bļugers.
Stati, stati... viņš spēlē stabilāk un labāk kā pagājušajā sezonā. Uzskatu, ka viņš ir tuvāk NHL kā pirms gada.
Nu jā - Girgensonam ir būda un cīņasspars - tāpēc arī viņš spēlē NHL. Pag, tad sanāk, ka skatoties PČ, vizuāli apskatoties uz Bļugeru un, salīdzinot viņu ar Girgensonu, būda bija tas izšķirošais moments, kāpēc Tedijs neizskatījās pēc NHL hokejista. Tad atkal jāsaka - Sprukts ir būdīgāks par Zemgu - varbūt tad viņš vēl vairāk izskatās pēc NHL veča?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-15 17:06, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: visiem NCAA džekiem (izņemot Egli) sezona klubā jau beigusies (arī Eglem vien max. dažas nedēļas atlikušas)
Krastenbergam pēdējās spēles regulārajā sezonā šonedēļ, komanda 5. vietā konferencē. Ticamāk, ka aprīļa sākumā būs brīvs
Analoģiska situācija Rubīnam - tik atšķīrībā no Renāra Rubīnam iespēja parakstīt ATO līgumu ar kādu AHL/ECHL (ticamāk ECHL) klubu uz atlikušo sezonas daļu.
Par AHL/ECHL varam tikai zīlēt:
- Balcers: Barracuda šobrīd ārpus PO, Sharki tikai 3 punkti priekšā 9. vietai konferencē...
- Bļugers: AHL Pingvīni stabili PO zonā, jautājums, ko ar Tediju darīs "lielie" pingvīni, ja AHL komanda netiks PO
- Gudļevskis: Bridžporta šobrīd 9. vietā konferencē, Islanders sapnis par PO šosezon jau izsapņots (jautājums jau vēl, cik ļoti Gudiju gaidītu aprīļa 2. pusē Rīgā)
- Kivlenieks: komanda stabili pēdējā vietā konferencē, jautājums, cik aktuāls viņš ir Kolumbusai kā rezervistu rezervists playoffos
- Bindulis: Heršijai (AHL; šobrīd Krišs ir pacelts uz AHL) PO nespīd, taču ECHL kome ir vieni no līderiem. Jautājums, ko varēs sarunāt ar Vašingtonu
- Dzierkals: Solar Bears (ECHL) ir PO zonā, savukārt, Marlies vispār ir AHL 1. vietā. (iespējams, ka ar Toronto var ko viņa sakarā sabīdīt)
Paldies!

     [+] [-]

, 2018-03-15 17:11, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Protams, ka viņi nav studējuši - viņi jau kopš bērna kājas bija zvaigznes un kā zvaigznes arī nonāca līdz NHL. Te nav runa par to, ka Tedijam ar augstāko izglītību ir priekšrocība pret zvaigzni bez izglītības. Runa ir par viņa līmeņa konkurentu.
Kas attiecas uz NCAA un NHL - vecīt, nu tu atkal dod! Atjautāšu ar pretjautājumu - kuri tad ir tie latviešu hokejisti, kuri stādāmi priekšā kā lieliski piemēri, kā algoritmi - kā jānokļūst līdz NHL. Tie daži mūsu NHL spēlētāji, kuri ir aizkārpījušies līdz NHL līmenim un tur arī uzkavējušies ilgāk par pāris mačiem, nevar būt kā piemēri, kā sistēma, jo katram ceļš bijis savādāks. Gan jau kāds nokļūs arī no NCAA un, domāju, pirmais būs tieši Bļugers.
Stati, stati... viņš spēlē stabilāk un labāk kā pagājušajā sezonā. Uzskatu, ka viņš ir tuvāk NHL kā pirms gada.
Nu jā - Girgensonam ir būda un cīņasspars - tāpēc arī viņš spēlē NHL. Pag, tad sanāk, ka skatoties PČ, vizuāli apskatoties uz Bļugeru un, salīdzinot viņu ar Girgensonu, būda bija tas izšķirošais moments, kāpēc Tedijs neizskatījās pēc NHL hokejista. Tad atkal jāsaka - Sprukts ir būdīgāks par Zemgu - varbūt tad viņš vēl vairāk izskatās pēc NHL veča?
Nebutu melots tad, jo Spruktam padsmit speles nhl ir

  -3 [+] [-]

, 2018-03-15 17:17, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Protams, ka viņi nav studējuši - viņi jau kopš bērna kājas bija zvaigznes un kā zvaigznes arī nonāca līdz NHL. Te nav runa par to, ka Tedijam ar augstāko izglītību ir priekšrocība pret zvaigzni bez izglītības. Runa ir par viņa līmeņa konkurentu.
Kas attiecas uz NCAA un NHL - vecīt, nu tu atkal dod! Atjautāšu ar pretjautājumu - kuri tad ir tie latviešu hokejisti, kuri stādāmi priekšā kā lieliski piemēri, kā algoritmi - kā jānokļūst līdz NHL. Tie daži mūsu NHL spēlētāji, kuri ir aizkārpījušies līdz NHL līmenim un tur arī uzkavējušies ilgāk par pāris mačiem, nevar būt kā piemēri, kā sistēma, jo katram ceļš bijis savādāks. Gan jau kāds nokļūs arī no NCAA un, domāju, pirmais būs tieši Bļugers.
Stati, stati... viņš spēlē stabilāk un labāk kā pagājušajā sezonā. Uzskatu, ka viņš ir tuvāk NHL kā pirms gada.
Nu jā - Girgensonam ir būda un cīņasspars - tāpēc arī viņš spēlē NHL. Pag, tad sanāk, ka skatoties PČ, vizuāli apskatoties uz Bļugeru un, salīdzinot viņu ar Girgensonu, būda bija tas izšķirošais moments, kāpēc Tedijs neizskatījās pēc NHL hokejista. Tad atkal jāsaka - Sprukts ir būdīgāks par Zemgu - varbūt tad viņš vēl vairāk izskatās pēc NHL veča?
Sprukts tomēr aizspēlējās līdz NHL.

Par NCAA pieminēju vienkārši, tu ļoti slavēju NCAA ceļu, kam es kopumā piekrītu, bet nekādu priekšrocību NCAA spēlētājiem nav, un diezin vai viņiem dod priekšroku, salīdzinājumā ar AHL ceļu izgājušo.

Un tu piekrīti, ka letiņi, kuri kaplēja NCAA līdz NHL tomēr netika, arī draftētie.

Spēlē viņš stabilāk, bet galīgi nekas neliecina, ka viņam ir kkas īpašs, lai viņu izvēlētos. Redz, tas pusholandietis sakrājis ievērojami vairāk punktu komandā, būdams jaunāks, un arī draftēts 2. kārtā.

Teiksim tā, nebūšu pārsteigts, ja Tedijs nospēlēs kādu spēli NHL, bet tāpat nebūšu, ja pēc 2 gadiem viņš slidos mazas Alpu valsts līgā, kura populāra kļuvusi letiņu vidū... Arī neslikts variants.

     [+] [-]

, 2018-03-15 17:27, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Sprukts tomēr aizspēlējās līdz NHL.

Par NCAA pieminēju vienkārši, tu ļoti slavēju NCAA ceļu, kam es kopumā piekrītu, bet nekādu priekšrocību NCAA spēlētājiem nav, un diezin vai viņiem dod priekšroku, salīdzinājumā ar AHL ceļu izgājušo.

Un tu piekrīti, ka letiņi, kuri kaplēja NCAA līdz NHL tomēr netika, arī draftētie.

Spēlē viņš stabilāk, bet galīgi nekas neliecina, ka viņam ir kkas īpašs, lai viņu izvēlētos. Redz, tas pusholandietis sakrājis ievērojami vairāk punktu komandā, būdams jaunāks, un arī draftēts 2. kārtā.

Teiksim tā, nebūšu pārsteigts, ja Tedijs nospēlēs kādu spēli NHL, bet tāpat nebūšu, ja pēc 2 gadiem viņš slidos mazas Alpu valsts līgā, kura populāra kļuvusi letiņu vidū... Arī neslikts variants.
Un tu piekrīti, ka letiņi, kuri kaplēja NCAA līdz NHL tomēr netika, arī draftētie. ... - daudzskaitlī? Nav jau mums to piemērut tik daudz, lai secinājumus izdarītu... Jēkabs, Zirnis un vēl daži (ja runājam par tiem, kas izgājuši caur NCAA un tā arī netika uz NHL). Draftēts no tiem ir tikai Ješka...

...bet tāpat nebūšu, ja pēc 2 gadiem viņš slidos mazas Alpu valsts līgā, kura populāra kļuvusi letiņu vidū... Arī neslikts variants. es būtu par to ļoooti pārsteigts...

     [+] [-]

, 2018-03-15 17:37, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Par NFL nemācēšu teikt, jo nesekoju līdzi. Taču par NBA toč zinu, ka, lai būtu cienīts/mīlēts šajā līgā, ar spēju augstu lēkt un ātri skriet, nepietiek. Vairs ne!
Pirms kāda laika kā reiz te bija par līdzīgu tēmu diskusija - ko NBA treneris, atšķirībā no Eiropas trenera var iedot savam audzēknim. Pie nosacījuma, ka NBA trenerim ir vislabākais materiāls Pasaulē, viņam principā uz 1 pozīciju ir vismaz 5 vienlīdz ātri skrejoši, augstu lecoši un labi metoši jaunuļi. Tad nu aiziet tālāk - mentālās īpašības, IQ, prāta spējas, spējas mācīties, uztvert utt. Arī tas, ka vidusskolnieki "pa taisno" vairs nevar tikt uz NBA un tas, vismaz, gadiņš koledžā jānolauž. Visas tās n-tās pārrunas pirms draftiem ar jauno - kas par ģimeni, par vērtībām utt. utjp. pats taču labi zini par ko runāju. Tad nu lūk - izglītībai PRO sportā ir aizvien lielāka nozīme, jo tas kaut ko liecina par cilvēku kā par personību, ne tikai kā par sportistu. A priekš reklāmdevējiem, un skatītājiem tas nav mazsvarīgi.
Minēji NFL futbolistus ar negatīviem testa rezultātiem. Nekā personīga, taču man radies iespaids, ka tur liela daļa spēlētāju ir milzīgi dunduki, lai gan, atkal - nesekoju līdzi, tāpēc, iespējams, kļūdos. Taču atkal - pretstats NBA - tur baigi spiež uz visām tām prāta un izglītības lietām. NHL, droši vien, ir kaut kur pa vidu...
Bet labi, ko es ar to visu gribu pateikt - man domāt, ka, ja trenerim būs izvēle starp līmenī līdzīgiem spēlētājiem - inteliģento un ar augstāko izglītību esošo Bļugeru un vienzobainu kanādieti, kurš neprot runāt, rakstīt un lasīt, tad, domājams(es ceru), priekšroka tomēr tiks dota Tedijam...
Tu apraksti to situāciju kādu PRO līgas un arī koledžas vēlas redzēt - jauni un gudri koledžu absolventi, kas no daudzām karjeras iespējām izvēlējās kļūt par sportistiem.

Patiesībā ir tā, ka viņi videnes pabeidz "par blatu", koledžās iestājas tikai tāpēc, lai bumboties, bet profesionāļos tiek tāpēc, ka bumbojas labāk kā citi un lielākā daļa savu vārdu/uzvārdu no pirmās reizes bez kļūdām uzrakstīt nevar. Tā ir realitāte. Pēdējā laika aktīvās izmeklēšanas un n-tie skandāli NCAA skolās to tikai apstiprina (skolas maksā sportistiem, liek feikās atzīmes, ļauj testus kārtot citiem sportistu vietā utt.).

Vai ir nozīme intelektam pirms drafta testos? Līdz zināmai robežai, proti, ja esi fizisks frīks, kurš uz laukuma "spridzina", tad ir liela varbūtība, ka visiem būs pie kājas ka tu divciparu skaitļus galvā nevari saskaitīt. Un sportistu likteņi pēc karjeras beigām tam ir pierādījumi (60% NBA spēlētāju piecu gadu laikā pēc karjeras beigām bankrotē).

Protams, no otras puses, ir pozīcijas, kur tam pievērš lielāku uzmanību. Taču atkal, tiek runāts par "hokeja IQ", "basketbola IQ", kas faktiski ir cilvēka spēja reaģēt uz tipveida situācijām laukumā un spēju īsā laika periodā spēt operēt ar pāris iespējamajiem iznākumiem, nevis reāls IQ un intelekts.

Nu tas tā.
Es tagad nemēģinu apgalvot, ka visi sportisti ir stulbi, nebūt nē, es tik norādu uz to, ka komandām ir ļoti vienalga par to kas viņiem sēž priekšā. Viņi no tām intervijām taisa šovu un vienkārši mēģina izsist spēlētājus no ierastās vides, lai vienkārši redzētu viņu īsto seju, nevis iemācītas frāzes. Pēdējie notikumi NFL pirmsdrafta nometnē tam arī ir pierādījums, kad "nopietnajā intervijā" vienam jaunajam censonim prasīja, vai viņš stātos seksuālās attiecībās ar vīrieti.

     [+] [-]

, 2018-03-15 19:03, pirms 6 gadiem
Es nevaru īsti saprast, kas vairākiem hokejistiem ir patraucējis nostiprināties NHL? Hokeja iq, vai ikdienas problēma- pacietības trūkums?
Dāņi redz tomēr cīnās un noturas tajā NHL!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-15 19:05, pirms 6 gadiem
Hansens joprojām NHL spēlē!

     [+] [-]

, 2018-03-15 19:27, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Es nevaru īsti saprast, kas vairākiem hokejistiem ir patraucējis nostiprināties NHL? Hokeja iq, vai ikdienas problēma- pacietības trūkums?
Dāņi redz tomēr cīnās un noturas tajā NHL!
Jāatceras viena prasta lieta - NHL nav debesmannas krasti ar ķīseļa upēm. Tā ir tāda pati darba vieta kā jebkura cita. Ja kaut kas neapmierina vienā darbā, loģiski, ka cilvēks to maina.

Citiem vārdiem sakot - kas bija tie mūsējie, kas reāli kandidēja uz vietu NHL, bet beigās aizbruca prom? Karsums, Bārtulis, Daugaviņš un Kulda. Visi pamalušies, nevar teikt, ka pie pirmajām grūtībām aizbrauca prom.

Pacietība? A kas ir tas motivators kamdēļ jācieš? Visu cieņu šiem džekiem, bet NHL viņi, objektīvi, pirmajās maiņās nekad nespēlētu, viņi būtu enerģijas/čekeru maiņu kadri, kuriem katr kontā ieskaitītasi dolārs būtu jāatstrādā trīskārtīgi.

Es atkārtošos, tas ir darbs, turklāt diezgan kaitīgs darbs, tāpēc te ir vieta nelielai matemātikai - cik ilga ir vidējā karjera un cik lielu naudu pa šo laiku var nopelnīt spēlētājs, kurš kursē NHL-AHL? Un cik daudz veselības ir jāatstāj šajā kursēšanā? Karsumam ceļgali gan jau tad nebija nekādi izcilie, Bārtulis vēl junioros krāja smadzeņu satricinājumus.

Viss ir tieši tik vienkārši. Hansens, lai vai kā, bet diezgan ātri iekļuva Vankūveras sastāvā un AHL spēlēja daudz mazāk nekā mūsu censoņi.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-15 20:38, pirms 6 gadiem
Бpocить кypить всего за одну ночь? Лeгкo, нo только этим дедовским методом - БРОСИТЬ КУРИТЬ БЕЗ УСИЛИЙ! Излeчит дaжe опытных курильщиков с 30-40 летним стажем. Кypил 19 лет пo пaчкe-полторы вдeнь, но бросил без физический и моральных усилий за 1 день!r
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-03-16 06:00, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Protams, ka Bļugers ir vecāks, jo viņš ir izgājis cauri NCAA un ieguvis tur augstāko izglītību. Prasi - ko dod izglītība NHL sakarā. Es teikšu - diezgan daudz - ZA augstākajās līgās ļoti lielu nozīmi pievērš ne tikai tam, cik fizisks, atlētisks, tehnisks esi, bet arī tam - kāds cilvēks, cik gudrs, inteliģents utml. Tas varbūt KHL po - vari būt ar spaini galvas vietā un nemācēt 2 vārdus kopā salikt, galvenais - begi i bej. NHL un NBA nedaudz cits skatījums uz to visu.
Ar muti NHL noteikti ir par gudriem un inteliģentiem spēlētajiem...ar darbiem viņiem pajāt uz hokejistu izglītību, ka tik ātrāk dabūt vajadzīgo savu noskatīto spēlētāju savā sistēmā un visādi cenšoties noturēt no studēšanas NCAA, kā Girgensonu vai izraujot no studentu sola Binduli ar līgumu un naudu par gaišu nākotni. Tas ir tik par latviešu spēlētājiem, cik tādu izrautu un studēt nedevušos vispār kopumā. Tak pajāt viņiem(NHL) uz spēlētāju izglītību. Jo tupāks, jo vieglāk dabūjams un vadāms. Ne par velti NHL gandrīz vienmēr ir problēmas ar tādiem spēlētājiem, kas NCAA nospēlē pilnus četrus gadus un uzreiz nemetas draftētās komandas apskāvienos, bet izvērtē visus aspektus par savu turpmāko karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-03-16 22:26, pirms 6 gadiem
cesinieks777 rakstīja: Kāpēc tās tukšās runas...bet tad dod iespēju ģenerālmenedžeri....!!!!
nevis izsaukt,bet dod spēlēt....Soms Laine 19 gados spēlē kā noriedis līderis....
tās runas r dzirdētas par daudziem latviešu hokejistiem....
ej tak pakārties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-17 11:51, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Bet labi, ko es ar to visu gribu pateikt - man domāt, ka, ja trenerim būs izvēle starp līmenī līdzīgiem spēlētājiem - inteliģento un ar augstāko izglītību esošo Bļugeru un vienzobainu kanādieti, kurš neprot runāt, rakstīt un lasīt, tad, domājams(es ceru), priekšroka tomēr tiks dota Tedijam...
Tas varbūt var nostrādāt, kā spēlētājs reaģē, pieņem lēmumus, nelūzt dažādās spēles un karjeras situācijās, bet man, protams, nav pētījumu.
To bezzobaino analfabētu gan man parādi, ja vari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja