Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins: "Ticu, ka ar Latvijas izlasi kādu dienu cīnīsimies par PČ medaļām"

Rolands Eliņš

Merzļikins: "Ticu, ka ar Latvijas izlasi kādu dienu cīnīsimies par PČ medaļām"
Elvis Merzļikins. Foto: Zumapress.com/Scanpix

Latvijas hokeja vārtsargs Elvis Merzļikins tika sazvanīts ASV podkāstā „Spittin Chiclets”, kur viņš dalījās domās par savu pirmo sezonu NHL un jauno noslēgto līgumu.

„NHL debija man īsti neizdevās tāda, kādu biju iztēlojies. Nenovēlu nevienam jaunajam puisim tādu sākumu,” pasmējās Elvis Merzļikins. „Taču turpināju smagi strādāt, daudz palīdzēja kluba vārtsargu treneris, un pamazām centos pierast pie Ziemeļamerikas hokeja, aptvert, ka pretim stājās pasaules labākie hokejisti. Vajadzēja saprast, ka te nav nekādi joki, te ir patiešām nopietns līmenis.”

Merzļikins norādīja, ka sezonas pirmajā pusē viņam bijis liels spiediens, un viņš atzina, ka spiedienu izdarījis arī pats uz sevi: „Bija jātrenējas arī mentāli. Bija daudz jautājumu, kurus es pats sev uzdevu – vai es esmu gatavs lielajai hokeja skatuvei vai nē? Taču turpināju strādāt un tiku pie savas iespējas. Kad to saņēmu, tad vienkārši centos to izmantot.”

Merzļikinam tika vaicāts, kādi bijuši viņa pirmie iespaidi par „Blue Jackets” galveno treneri Džonu Tortorellu: „Kad pagājušajā gadā ierados Kolumbusā uz „play-off” laiku, man īsti neradās iespēja satikt treneri. Mums bija atšķirīgi darba režīmi, tad nu īpaši viņu nemaz neredzēju. Taču jau iepriekš zināju, kāds treneris viņš. Viņš ir tiešs un godīgs cilvēks, viņš nekad tev nemelos. Vienalga – vai sakāmais ir labas vai sliktas ziņas, viņš to neslēps. Pat reizēs, kad treneris man teica sliktas ziņas, tās savā ziņā bija arī labas – tieši tādās situācijās iespējams augt, parādīt raksturu un pierādīt sevi. Man patiešām patīk mans treneris, arī kā personība.”

Merzļikins gan norādīja, ka viņam kā vārtsargam darbs pārsvarā ir ar vārtsargu treneri, kamēr Tortorella strādā ar laukuma hokejistiem. „Varbūt, ja es būtu laukuma hokejists, mans viedoklis būtu citāds,” smējās Merzļikins. „Dažreiz, skatoties uz mūsu treniņiem, gandrīz vai jūtos laimīgs, ka esmu tieši vārtsargs. Taču, ja nopietni, tā patiešām ir, ka daudz vairāk kopīga darba man ir ar vārtsargu treneri Meniju Legasu, nevis Tortsu. Nav gan arī tā, ka mēs vispār nekomunicējam.”

Podkāsta veidotāji izteica sajūsmu par Merzļikina parādīto sniegumu 2018. gada pasaules čempionātā Latvijas izlases sastāvā un atsauca atmiņā, kā pēc PČ Merzļikins publiski norādīja, ka gatavojas palikt „Lugano”. Merzļikins piekrītoši atbildēja, ka pēc PČ dzirdējis daudz runas, ka viņam vajadzētu doties uz Ziemeļameriku, nevis palikt Šveicē, tāpēc viņš vēlējies ātri nomierināt „Lugano” kluba vadību: „ĢM sāka satraukties, galu galā, viņam laicīgi jādomā par komandu, un ja tagad vārtsargs sāks runāt, ka nezina, kur spēlēs nākamajā sezonā... tāpēc vēlējos apslāpēt visas liesmas.”

„Atceros, ka 2018. gada pavasarī man bija veiksmīgs posms un lieliska pašsajūta,” teica Merzļikins. „Ja tagad nekļūdos, ar „Lugano” spēlējām Šveices līgas finālā un uzreiz pēc tam pievienojos Latvijas izlasei, ar kuru parādījām labu sniegumu. Esmu godīgs, apzinos, ka Latvijas izlasei ir ļoti grūti cīnīties par PČ zeltu, tur nav, ko noliegt. Mums ir četri NHL spēlētāji – kad izejam laukumā pret Kanādu, mums pretim stājas komanda, kas pilna ar NHL vīriem. Tad ir grūti. Taču bija ļoti patīkami redzēt, kā mēs Latvijas izlasē kļuvām kā ģimene, mēs cīnījāmies cits par citu, tiekot pie labiem rezultātiem. Un es patiešām ticu, ka ar Latvijas izlasi kādu dienu spēsim cīnīties par PČ medaļām. Varbūt ne par zeltu, taču medaļām noteikti.”

Jāpiemin, ka pirms Merzļikina podkāsta viesis bija Edmontonas „Oilers” superzvaigzne Konors Makdeivids.

Izmantotie resursi:
https://player.fm/series/spittin-ch...

     [+] [-]

, 2020-05-05 12:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: labākais vārtsargs kāds jebkad bijis
Par šo varētu diskutēt
Irbe tomēr Stenlija finālists, divkārtējs NHL All Stars dalībnieks un PČ labākais vārtsargs (1990.)
Elvim vēl ir, kur tiekties.

     [+] [-]

, 2020-05-05 13:14, pirms 4 gadiem
zzk rakstīja: Par šo varētu diskutēt
Irbe tomēr Stenlija finālists, divkārtējs NHL All Stars dalībnieks un PČ labākais vārtsargs (1990.)
Elvim vēl ir, kur tiekties.
viņš tiecas.
Var diskutēt, bet es savu esmu pateicis.

     [+] [-]

, 2020-05-05 13:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: viņš tiecas.
Var diskutēt, bet es savu esmu pateicis.
Tiecas? Kalniņš, Punnenovs netiecas? Kāpēc tad viena tiekšanās ir labāka par citu tiekšanos?

Elvis noteikti ir ar lielāko potenciālu. Tas gan, taču apzīmējums "labākais kāds jebkad ir bijis" ir pārāk skaļš pašlaik.

Lai arī es vairāk sliecos domāt, ka Merzļikins būs labāks par Irbi NHL kontekstā, pašlaik viņam vēl ir ĻOTI DAUDZ kas jāizdara.

P.S.
Par vakardienas saraksti - labi, ka pašlaik nenotiek PČ, tad no aprēķiniem galva sāktu reibt. Bet, ja nav, tad jau nav, ko ta es.

     [+] [-]

, 2020-05-05 13:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tās viss ir tikai un vienīgi-ja.................
Ir lietas par kurām var domāt un cerēt, bet tās nepavisam noteikti nav jāstāsta publiskā telpā. Ne par velti ir teiciens- ja vēlies, lai tavas vēlmes piepildās, tad nevienam nestāsti par savām vēlmēm un cerībām.
Sportistam ir tāda nelāga lieta - viņs ir publiska persona, viņam gribot negribot jārunā. Tu noliec, jo sapņo par medaļām. Bet iedomājies, kādi teksti gāzīsies, ja mūsu sportisti, treneri utt stāstīs, ka mērķis ir piedalīties, atdot sevi visu - respektīvi standarta frāzes, taču bez reāla mērķa noteikšanas?

  +1 [+] [-]

, 2020-05-05 13:38, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Tu pieminēji somus 2019. gada PČ. Tad paskaties uz viņu sastāvu sīkāk - 7 no šī sastāva (6 uzbrucēji + 1 aizsargs) regulārajā čempionātā savās līgās tajā sezonā bijā guvuši 40 un vairāk rezultativitātes punktus! skat. https://www.eliteprospects.com/team... . Tie ir 2 uzbrucēju trijnieki! Vēl 3 uzbrucējiem ir >35 rez. punkti. Tas ir vēl viens trijnieks.
Cik mums tādu spēlētāju šosezon Eiropā bija? Ro.Bukarts Čehijā (42 rez.p.) un Daugaviņš KHL (40). Tas arī viss. Pat ja pieliek klāt visu mūsu ZAmerikas ziedu, priekš zelta ir daudz par maz, pat pie vislaimīgākajām sakritībām.
Es nesaprotu, kāpēc visi tā ieciklējušies uz zeltu. Elvis intervijā izteicās par cīņu par medaļām - vienkārši sakot tikšanu pusfinālā. Nekur nav teikts par zeltu, sudrabu, bronzu

     [+] [-]

, 2020-05-05 13:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: viņš tiecas.
Var diskutēt, bet es savu esmu pateicis.
Varbūt vari pastāstīt pamatojumu, kāpēc Elvis jau šobrīd ir best of the best? Jo, tomēr, ne izlašu spēlēs, ne NHL Elvis vel ne tuvu nav pārspējis visus Irbes rekordus un panākumus?

     [+] [-]

, 2020-05-05 13:54, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Lai mēs runātu par šādiem sapņiem
1) Ir jaatbrauc faktiski visiem labākajiem hokejistiem. Mums tas ir bijis tikai Soči 2014, kad bija visi. Parasti katru gadu vismaz 3-4 reizēm pat 7-8 netiek un mazajām valstīm kurām nav sastāva dziļums tas uzreiz ir nāvējoši + ir jāsakrīt, ka līderiem nav mikrotraumu, labs noskaņojums, karjeras pīķis u.t.t.
2) Treneriem ir jāatrod sekmīgs vairākuma virknējums, atļaušos teikt, ka ar to mums arī ir lielas problēmas, un labi ja 2-3 čempjos no 10 sanāk normāls vairākums.
3) Sastāvam ir jābūt saspēlētam. Tiem pašiem somiem ir eirotūre, Eiropā spēlējošie tiek saspēlēti. Mums pēdējos gados labi, ja ir 1-2 normālas pārbaudes spēles pilnajam sastāvam. Labi Latvijas gadijumā, droši vien mazticamākais scenārijs, būtu Dinamo vadība beigtu tukši ļerēt atrastu vel kādus 1-2 mio algām un Dinamo novāktu tiešām par izlases bāzes klubu, bet tas ir mazticams, pārāk maz velmes un zināšanu. Tad drīzāk Kalvītis atradīs kādu mazāku naudu lai izlase varētu visos izlašu pārtraukumos ar normāliem pretiniekiem uzspēlēt.
4. Vārtsargam ir jābūt superformā, kā Elvim, pirms 2 gadiem.
5. Pie visa iepriekš minētā ir jāpaveicās ar pretinieku 1/4 finālā, jo pat mūsu supersastāvs neko neizdarīs, ja pretī būs kaut kādi lidojošie zviedri. Ticamākā versija mūsu grupā ir švaki, nemotivēti amerikāņi, kuri paliek grupā 4. mēs 3. un līdz ar to izvairamies no otras grupas uzvarētāja.

Objektīvi skatoties iespēja, ka šis te viss kādreiz var sakrist vienā gadā ir ārkārtīgi maza. Jā Rīga 2021. ir laba iespēja mūsu 1994. gadā dzimušajiem karjeras pīķī parādīt, ko viņi var, bet lai to izdarītu, ir jāsakrīt vel daudzām lietām.
Šeit es pilnībā piekrītu uzrakstītajam.

  -2 [+] [-]

, 2020-05-05 13:57, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sportistam ir tāda nelāga lieta - viņs ir publiska persona, viņam gribot negribot jārunā. Tu noliec, jo sapņo par medaļām. Bet iedomājies, kādi teksti gāzīsies, ja mūsu sportisti, treneri utt stāstīs, ka mērķis ir piedalīties, atdot sevi visu - respektīvi standarta frāzes, taču bez reāla mērķa noteikšanas?
Neviens normāls cilvēks hokejistus (sportistus) nenoliks, ja tie savus sapņus paturēs pie sevis, jo mēs zinām mūsu sportistu potenciālās iespējas, un lielākais vairākums nestaigā ar rozā brillēm uz acīm.

     [+] [-]

, 2020-05-05 14:04, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tiecas? Kalniņš, Punnenovs netiecas? Kāpēc tad viena tiekšanās ir labāka par citu tiekšanos?

Elvis noteikti ir ar lielāko potenciālu. Tas gan, taču apzīmējums "labākais kāds jebkad ir bijis" ir pārāk skaļš pašlaik.

Lai arī es vairāk sliecos domāt, ka Merzļikins būs labāks par Irbi NHL kontekstā, pašlaik viņam vēl ir ĻOTI DAUDZ kas jāizdara.

P.S.
Par vakardienas saraksti - labi, ka pašlaik nenotiek PČ, tad no aprēķiniem galva sāktu reibt. Bet, ja nav, tad jau nav, ko ta es.
Vai tiešām uz repliku "Elvim ir kur tiekties" man bija jāatbild par Kalniņu, Punnenovu?
Par vakardienu - aprēķini ir un tie parasti ir gaužām vienkārši un nemainīgi - patirš 3 stiprajiem, uzvelk 3 "vājos" un tad ņem Vāciju/Šveici un esam 1/4 kur jādara brīnums

     [+] [-]

, 2020-05-05 14:04, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Varbūt vari pastāstīt pamatojumu, kāpēc Elvis jau šobrīd ir best of the best? Jo, tomēr, ne izlašu spēlēs, ne NHL Elvis vel ne tuvu nav pārspējis visus Irbes rekordus un panākumus?
Bet es tak nelieku man piekrist

     [+] [-]

, 2020-05-05 14:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vai tiešām uz repliku "Elvim ir kur tiekties" man bija jāatbild par Kalniņu, Punnenovu?
Par vakardienu - aprēķini ir un tie parasti ir gaužām vienkārši un nemainīgi - patirš 3 stiprajiem, uzvelk 3 "vājos" un tad ņem Vāciju/Šveici un esam 1/4 kur jādara brīnums
Gan jau, ka nebija, taču tas "Viņš tiecas" ir kaut kas no sērijas "Bet es taču mēģinu!" Vis mēģina. Tas nav pamats saukt kādu par visu laiku labāko, pat ja viņš mēģina un tiecas jau NHL.

Parasti aprēķini ir parastās situācijās, kad sākas pakāsieni vārgajiem un uzvaras pret stiprajiem, kas, domāju, ka nemēģināsi noliegt, ir pietiekoši bieža parādība, lai to ņemtu vērā, aprēķini ir daudz sarežģītāki.

     [+] [-]

, 2020-05-05 14:40, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gan jau, ka nebija, taču tas "Viņš tiecas" ir kaut kas no sērijas "Bet es taču mēģinu!" Vis mēģina. Tas nav pamats saukt kādu par visu laiku labāko, pat ja viņš mēģina un tiecas jau NHL.

Parasti aprēķini ir parastās situācijās, kad sākas pakāsieni vārgajiem un uzvaras pret stiprajiem, kas, domāju, ka nemēģināsi noliegt, ir pietiekoši bieža parādība, lai to ņemtu vērā, aprēķini ir daudz sarežģītāki.
Nu es nosaucu par labāko un? Man tak vienalga cik viņs NHLa kausus pacēlis vai sievietes izmīlējis, izlases kontekstā es Elvī redzu to "visu laiku labāko", es redzu cilvēku kurš var izvilkt turnīru, Irbe ir pagātne, 1997 gads bija labs, bet nu pēc tam nekā diža. Un es neceru uz sapratni un vispārēju piekrišanu, tas tik tā, jautrākai diskusijai

ērā kad lēja vājajiem, par medaļām nerunāja, biežāk tad tika piesaukta "bē grupa" nevis medaļas.

     [+] [-]

, 2020-05-05 15:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nu es nosaucu par labāko un? Man tak vienalga cik viņs NHLa kausus pacēlis vai sievietes izmīlējis, izlases kontekstā es Elvī redzu to "visu laiku labāko", es redzu cilvēku kurš var izvilkt turnīru, Irbe ir pagātne, 1997 gads bija labs, bet nu pēc tam nekā diža. Un es neceru uz sapratni un vispārēju piekrišanu, tas tik tā, jautrākai diskusijai

ērā kad lēja vājajiem, par medaļām nerunāja, biežāk tad tika piesaukta "bē grupa" nevis medaļas.
Pārāk daudz tiek runāts par 1 spēlētāju, kas glābj, pārāk maz par spēlētājiem, kas var norakt, jo kādā elementā pietrūkst!
Slovāki šitā 3x OS aprāvās, jo domāja, ka ies cauri tāpat kā Pč kur nav visi labākie no NHL!

  +1 [+] [-]

, 2020-05-05 15:53, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tām medaļu cīņām runā jau trešā Latvijas izlases hokejistu paaudze un jau gadus 20+ Latvijas hokeja fani zīmē dažādas shēmas un veic sarežģītus aprēķinus, lai izkalkulētu ceļu līdz zeltam.

Godīgi sakot, Latvijas izlasei NAV vispārīga objektīva pamatojuma, lai cerētu uz tiem bleķiem. Ir tikai "ja", "bet", "a ja nu" utt., īsāk sakot, ir jābūt diezgan lielam veiksmes faktoram, lai tas viss notiktu.

Šajā gadījumā veiksmei ir jābūt dubultai - vispirms izlasei ir jānokļūst izslēgšanas mačos, kas līdz šim ir noticis tikai ~17.5% gadījumu (biežāk Latvijas izlase ir cīnījusies par neizkrišanu, nekā par plejofiem), bet tad vēl jādabū vai nu "ērts" pretinieks, vai jānospēlē gadsimta mačs, par kuru runās vēl pēc 20 gadiem.

Tas 1/4fināls arī ir atslēgas punkts. Viena veiksmīga spēle un cīņa par medaļām ir garantēta.
Ja fričiem, slovākiem un šveiciešiem tas izdevās - izdosies arī mums!

  +1 [+] [-]

, 2020-05-05 15:57, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Irbe ir pagātne, 1997 gads bija labs, bet nu pēc tam nekā diža.
Tas, ka pagātne, tas skaidrs, bet - ja runājam par "labākais, kāds jebkad bijis", tad pagātne arī skaitās.

Kas attiecas uz "pēc tam nekā diža" - atkal nepiekritīšu.
Labi bija arī viņa pēdējie divi PČ - 2004. Čehijā un 2005. Austrijā.
Pēdējais vispār bija viņa labākais PČ (kaut vai atceroties sauso spēli pret FIN), un arī statistika tajā viņam ir vislabākā no visiem PČ Latvijas kreklā.

     [+] [-]

, 2020-05-05 15:58, pirms 4 gadiem
Vārtsargam ķerot visas ripas, tad arī visiem "kļūdu taisītājiem" iestājas pārliecība, bet nav tik viegli tas viss!

     [+] [-]

, 2020-05-05 17:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens normāls cilvēks hokejistus (sportistus) nenoliks, ja tie savus sapņus paturēs pie sevis, jo mēs zinām mūsu sportistu potenciālās iespējas, un lielākais vairākums nestaigā ar rozā brillēm uz acīm.
Tikai ir tāda lieta, ka ne visi ir normāli (vairakums sabiedrības nav normāls) un žurnālisti arī jautā - kādi ir tavi mērķi. Ja tavi mērķi ir palikt elitē vai labi nospēlēt - piedošanu bet tad tu neesi sportists, jo augstakos rezultātus var sasniegt tikai uzliekot augstakos mērķus.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-05 17:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Bet es tak nelieku man piekrist
Es tikai paprasu pamatojumu tavam viedoklim - lai kādu nosauktu par vislabako, tam taču ir jābūt kaut kādiem argumentiem. Tu tacu neesi pusaudzis, kas kādu par labako nosauc, jo smukākais vai labi spēlējās spēlītē uz kompja vai konsoles...

     [+] [-]

, 2020-05-05 17:57, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nu es nosaucu par labāko un? Man tak vienalga cik viņs NHLa kausus pacēlis vai sievietes izmīlējis, izlases kontekstā es Elvī redzu to "visu laiku labāko", es redzu cilvēku kurš var izvilkt turnīru, Irbe ir pagātne, 1997 gads bija labs, bet nu pēc tam nekā diža. Un es neceru uz sapratni un vispārēju piekrišanu, tas tik tā, jautrākai diskusijai

ērā kad lēja vājajiem, par medaļām nerunāja, biežāk tad tika piesaukta "bē grupa" nevis medaļas.
1997. pēdejais labais turnīrs? Irbes iespēto viņa pēdējos gados Elvis nav spējis pārspēt - 1,48 ielaistas ripas un 94,4% atsisto 6 spēlēs.Turklāt, tas ir pēc izlaistas sezonas lokauta dēļ. Elvi pēc izlaistiem 2 mēnešiem mēs redzējām pēdējā PČ. Turklāt, tad vajag izteikties precīzi - visu laiku labākais vārtsargs izlases kontekstā. Pasakot vienkārši labākais - tur gribi negribi iet bonusā arī klubu karjera un tur Elvja lielākie panākumi ir vēl tālāk no Irbes kā izlasē.

     [+] [-]

, 2020-05-05 18:06, pirms 4 gadiem
Un vēl par Irbi/merzļikinu. Iespējams, ka tāda situācija jau ir pagātnē interneta, modernizācijas utt. dēļ, bet Elvis vēl nav palicis tik "kruts", kā Irbe, lai varētu klīst runas, kādas bija savā laikā, ja nemaldos par baltkrieviem, ka Irbem ierodoties uz spēli pēdejā brīdī, baltkrievi esot bez maz nolaiduši rokas.

     [+] [-]

, 2020-05-05 18:28, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Sveice ir uzvarēta, un ne jau vienu reizi... Kādi 80%? Tur pat 60% nesavāks, vērtējot viņu iespējas mūs uzvarēt.
Sveice nav favorite pret mums?

  +1 [+] [-]

, 2020-05-05 19:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens normāls cilvēks hokejistus (sportistus) nenoliks, ja tie savus sapņus paturēs pie sevis, jo mēs zinām mūsu sportistu potenciālās iespējas, un lielākais vairākums nestaigā ar rozā brillēm uz acīm.
varētu padomāt, ka sapņot ir slikti un savus sapņus kādam stāstīt ir kaut kas ļoti nepiedienīgs...

     [+] [-]

, 2020-05-05 19:41, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nesaprotu, kāpēc visi tā ieciklējušies uz zeltu. Elvis intervijā izteicās par cīņu par medaļām - vienkārši sakot tikšanu pusfinālā. Nekur nav teikts par zeltu, sudrabu, bronzu
arī par medaļām runājot, tā pati bronza jau būtu mega veiksme un neticami mums labvēlīga apstākļu sakritība.

     [+] [-]

, 2020-05-05 20:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un vēl par Irbi/merzļikinu. Iespējams, ka tāda situācija jau ir pagātnē interneta, modernizācijas utt. dēļ, bet Elvis vēl nav palicis tik "kruts", kā Irbe, lai varētu klīst runas, kādas bija savā laikā, ja nemaldos par baltkrieviem, ka Irbem ierodoties uz spēli pēdejā brīdī, baltkrievi esot bez maz nolaiduši rokas.
Tas bija 1996. gads.

     [+] [-]

, 2020-05-05 20:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 1997. pēdejais labais turnīrs? Irbes iespēto viņa pēdējos gados Elvis nav spējis pārspēt - 1,48 ielaistas ripas un 94,4% atsisto 6 spēlēs.Turklāt, tas ir pēc izlaistas sezonas lokauta dēļ. Elvi pēc izlaistiem 2 mēnešiem mēs redzējām pēdējā PČ. Turklāt, tad vajag izteikties precīzi - visu laiku labākais vārtsargs izlases kontekstā. Pasakot vienkārši labākais - tur gribi negribi iet bonusā arī klubu karjera un tur Elvja lielākie panākumi ir vēl tālāk no Irbes kā izlasē.
1997 bija astotnieks un vēl 2000, pārējos nekādas "cīņas par medaļām" nebija. Ar Irbi tik 2000 bija, 1997. gada 7 vieta bija ārpus tā, tad sešinieks par medaļām cīnijās, bet nu ja viņš būtu atbraucis ātrāk visādi varēja būt.
Baigi te sanervozējušies dēļ viena komenta

  -3 [+] [-]

, 2020-05-05 20:37, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: varētu padomāt, ka sapņot ir slikti un savus sapņus kādam stāstīt ir kaut kas ļoti nepiedienīgs...
Stāstīt jau var visu ko vien katrs vēlas, bet publiskai personai agrāk vai vēlāk arī uzprasīs kur ir rezultāts solītajam. Tad viņš varēs meklēt atrunas tipa-olas mums patraucēja.

     [+] [-]

, 2020-05-05 22:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stāstīt jau var visu ko vien katrs vēlas, bet publiskai personai agrāk vai vēlāk arī uzprasīs kur ir rezultāts solītajam. Tad viņš varēs meklēt atrunas tipa-olas mums patraucēja.
nu, beidz - šobrīd Tu meklē drāmu tukšā vietā... Olas laikam Tev smadzeņu darbībai patraucēja.

     [+] [-]

, 2020-05-05 22:33, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: nu, beidz - šobrīd Tu meklē drāmu tukšā vietā... Olas laikam Tev smadzeņu darbībai patraucēja.
Drāma varbūt ka ir tev, bet man tas viss šķiet kā joks. Pie tam izrādās, ka daudzi to uztvēra nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-06 07:31, pirms 4 gadiem
Zinot, ka konkurētspējīgas ir kādas ~16 valstis hoķī, tad TOP3 nav nereāls.

     [+] [-]

, 2020-05-06 09:09, pirms 4 gadiem
Da nav vajadzīgi nekādi NHL superstāri, Somija to pierādīja pagājušogad.

Pie noteikuma, ja mums spēlē Daugaviņš, Dārziņš, Ķēniņš, Girgensons, Balcers, Bļugers, Indrašis, Karsums, Egle, Rubīns, Merzļikins, Sotnieks, Kalniņš, Ābols, Jepalovs, Bukarti, Čukste + pārējie ASV talanti, tad varam pacinīties par medaļām.

Ir vairāki priekšnoteikumi -

1) Mums ir top treneris, kurš uzmanību pievērš niansēm un spēj saliedēt komandu

2) Pēdējos gados esam gandrīz turpat rezultātos, kur top komandas, piemēram pagājušogad gandrīz zviedrus izsitām no grupas, kur pie 4:4 ņēmām vārtsargu nost, lai uzvarētu, iepriekš pret kanādu 0:0, jauniešu izlase arī labi pret kanādu nospēlēja, metieni katrai komandai bija ap 40, u -18. Var redzēt, ka meisterības trūkumu kompensējam ar labu fizisko sagatavotību. Somiem tā bija izcila pagājušogad.

Un pagājušogad mums netuvu nebija spēcīgākais sastāvs.

Spēlēsim mājās hoķi, skatītāji grūdīs uz priekšu.

+ jauna mentalitātes veidošana izlasē, kur varam spēlēt līdzīgs ar līdzīgu, ar katru valsti, dod cerēt, ka varam būt 1/8, un tad nokapājot mūža spēli izlasē, un ja vari uzvarēt 1/8, tad vismaz jau esi top un tur visādi brīnumi var notikt ņemot vērā, nosacīti vājākas komandas sitīsies par medaļu tākā ejot karā cīnoties par savu dzīvību.

Viss ir iespējams džeki, vajag atmest domu, ka nevar, bet domāt, ka vienmēr var. Pārliecība par saviem spēkiem ir spēcīgākais ierocis, ja tu tici, ka tu vari, vai tici, ka tu nevari, tad tev ir taisnība. Kanādā šī pārliecība tiek potēta jau no bērna kājas, ka tu esi labākais un neatkarīgi kā, bet tu tici, ka vienmēr uzvarēsi un ar tādu mindsetu spēlē.

Ja kāds hokejists domā citādi, viņam izlasē nav jābūt. Jāņem vairāk augsta līmeņa kapļi ar super augstām darbaspējām, kas 60min un ja vajadzīgs 120 min var sisties kā līdzīgs ar līdzīgu. Spēlētaji, kuri vāc punktus bet sačko tādus vispār nevajag, lai izlasei tuvumā. Vajag savākt tādus kam ir killera instinkts nogalināt otru laukumā, lai pretinieks jūt spiedienu un respektē vairāk laukumā, līdz ar to sāk zaudēt pārliecību.

2009. gadā tieši tā uzvarējām zviedrus, tie sūdzējās, ka viņus sitām nost laukumā, arī tad mums bija top treneris - Znaroks.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-06 09:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tiecas? Kalniņš, Punnenovs netiecas? Kāpēc tad viena tiekšanās ir labāka par citu tiekšanos?

Elvis noteikti ir ar lielāko potenciālu. Tas gan, taču apzīmējums "labākais kāds jebkad ir bijis" ir pārāk skaļš pašlaik.

Lai arī es vairāk sliecos domāt, ka Merzļikins būs labāks par Irbi NHL kontekstā, pašlaik viņam vēl ir ĻOTI DAUDZ kas jāizdara.

P.S.
Par vakardienas saraksti - labi, ka pašlaik nenotiek PČ, tad no aprēķiniem galva sāktu reibt. Bet, ja nav, tad jau nav, ko ta es.
Kas tur labs, ka čempis nenotiek? Labāk lai visiem tās galvas reibtu, nekā čempis izpaliek

     [+] [-]

, 2020-05-06 10:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tas bija 1996. gads.
...kad Irbem bija 29 gadi.
Elvim šogad ir 26.
Visas iespējas tikt līdz līdzīgai lomai

  +1 [+] [-]

, 2020-05-06 10:33, pirms 4 gadiem
Onslovs rakstīja: Zinot, ka konkurētspējīgas ir kādas ~16 valstis hoķī, tad TOP3 nav nereāls.
Kārtējais amplis, kurš uzskata, ka hokeju prot tikai 16 valstis spēlēt...

     [+] [-]

, 2020-05-06 10:34, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da nav vajadzīgi nekādi NHL superstāri, Somija to pierādīja pagājušogad.

Pie noteikuma, ja mums spēlē Daugaviņš, Dārziņš, Ķēniņš, Girgensons, Balcers, Bļugers, Indrašis, Karsums, Egle, Rubīns, Merzļikins, Sotnieks, Kalniņš, Ābols, Jepalovs, Bukarti, Čukste + pārējie ASV talanti, tad varam pacinīties par medaļām.

Ir vairāki priekšnoteikumi -

1) Mums ir top treneris, kurš uzmanību pievērš niansēm un spēj saliedēt komandu

2) Pēdējos gados esam gandrīz turpat rezultātos, kur top komandas, piemēram pagājušogad gandrīz zviedrus izsitām no grupas, kur pie 4:4 ņēmām vārtsargu nost, lai uzvarētu, iepriekš pret kanādu 0:0, jauniešu izlase arī labi pret kanādu nospēlēja, metieni katrai komandai bija ap 40, u -18. Var redzēt, ka meisterības trūkumu kompensējam ar labu fizisko sagatavotību. Somiem tā bija izcila pagājušogad.

Un pagājušogad mums netuvu nebija spēcīgākais sastāvs.

Spēlēsim mājās hoķi, skatītāji grūdīs uz priekšu.

+ jauna mentalitātes veidošana izlasē, kur varam spēlēt līdzīgs ar līdzīgu, ar katru valsti, dod cerēt, ka varam būt 1/8, un tad nokapājot mūža spēli izlasē, un ja vari uzvarēt 1/8, tad vismaz jau esi top un tur visādi brīnumi var notikt ņemot vērā, nosacīti vājākas komandas sitīsies par medaļu tākā ejot karā cīnoties par savu dzīvību.

Viss ir iespējams džeki, vajag atmest domu, ka nevar, bet domāt, ka vienmēr var. Pārliecība par saviem spēkiem ir spēcīgākais ierocis, ja tu tici, ka tu vari, vai tici, ka tu nevari, tad tev ir taisnība. Kanādā šī pārliecība tiek potēta jau no bērna kājas, ka tu esi labākais un neatkarīgi kā, bet tu tici, ka vienmēr uzvarēsi un ar tādu mindsetu spēlē.

Ja kāds hokejists domā citādi, viņam izlasē nav jābūt. Jāņem vairāk augsta līmeņa kapļi ar super augstām darbaspējām, kas 60min un ja vajadzīgs 120 min var sisties kā līdzīgs ar līdzīgu. Spēlētaji, kuri vāc punktus bet sačko tādus vispār nevajag, lai izlasei tuvumā. Vajag savākt tādus kam ir killera instinkts nogalināt otru laukumā, lai pretinieks jūt spiedienu un respektē vairāk laukumā, līdz ar to sāk zaudēt pārliecību.

2009. gadā tieši tā uzvarējām zviedrus, tie sūdzējās, ka viņus sitām nost laukumā, arī tad mums bija top treneris - Znaroks.
Atceros to 2009. gada uzvaru, toreiz spēlējām kā kulaks, zviedri bija nomīzuši

  -1 [+] [-]

, 2020-05-06 11:00, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kārtējais amplis, kurš uzskata, ka hokeju prot tikai 16 valstis spēlēt...
IIHF sastāvā ir 54 valstis, bet tas nebūt nenozīmē, ka vairāk par 20 no tām Kanādas hokejs tiek piekopts kaut cik nopietnā līmenī.
Vai Tu daudz vari mums pastāstīt par ,piemēram, Rumānijas hokeju, kuras izlase ir IIHF pasaules ranga 25. vietā?