Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3019, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Latvijas čempione ''Zemgale''/LBTU nākamajā sezonā nespēlēs ''Mestis'' līgā

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Oficiāli: Latvijas čempione ''Zemgale''/LBTU nākamajā sezonā nespēlēs ''Mestis'' līgā
Artūrs Homjakovs. Foto: Ruslans Antropovs/HK "Zemgale"

Latvijas čempionvienība hokejā ''Zemgale''/LBTU savā ''Twitter'' kontā pavēstījusi, ka tās pieaugušo komanda nākamajā sezonā nespēlēs Somijas ''Mestis'' līgā.

Maija sākumā ''Mestis'' līga, kas ir Somijas pēc spēka otrais hokeja čempionāts, izziņoja 2023./2024. gada sezonas 13 dalībnieces. Starp tām nebija atrodama Latvijas vienība ''Zemgale''/LBTU. Kluba vadība portālam ''Sportacentrs.com'' skaidroja, ka tāda situācija bijusi arī gadu iepriekš un sadarbība pārtraukta neesot.

Jūnija sākumā portāls ''Sportacentrs.com'' atkārtoti sazinājās ar Jelgavas kluba vadību. Vienības prezidents Aivars Zeltiņš portālam norādīja uz diezgan lielu iespējamību, ka ''Zemgale''/LBTU nākamajā sezonā ''Mestis'' čempionātā nespēlēs, solot viest skaidrību līdz Jāņiem.

Šodien kluba sociālajos kanālos izplatīts paziņojums, ka ''Zemgale''/LBTU pieaugušo komanda nākamajā sezonā ''Mestis'' līgā nespēlēs. Tāpat paziņojumā norādīts, ka abu valstu hokeja federācijas turpinās sadarbību un Somijā spēlēs jelgavnieku U16 komanda.

''Zemgale''/LBTU līdz šim vienīgajā sezonā ''Mestis'' līgā 52 spēlēs sakrāja 51 punktu, ierindojoties 12. vietā starp 14 klubiem.

1 2 47 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 18:45, pirms 11 mēnešiem
nesagāja.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 18:48, pirms 11 mēnešiem
Skumja ziņa. Labi ka vismaz jauniešu komandas spēlēs Somijas līgās.

 +16 [+] [-]

, 2023-06-08 18:50, pirms 11 mēnešiem
Ja LČ nebūs atpakaļ Kurbada un Liepājas, tad vispār tirsā būs, nebūs ko skatīties visu sezonu... Cik tad var skatīties kā Mogo un Zemgale slāna lietuviešus...

 +10 [+] [-]

, 2023-06-08 18:52, pirms 11 mēnešiem
Un kas vispār būs ar Zemgali pie šāda pavērsiena? Cik daudzi tur gribēs palikt?
Treneris Ābols paliks?

  +7 [+] [-]

, 2023-06-08 18:55, pirms 11 mēnešiem
Kaut kāds sviests, kāda jēga no tās lēkāšanas, vienu sezonu spēlē otru nē, kāds no tā ieguvums klubam?

  +7 [+] [-]

, 2023-06-08 19:01, pirms 11 mēnešiem
Ziņas par to cik līdzekļu tiks ieguldīts vietējā LČ tiks kaut kad izskatīts? Man liekas daudz nozīmīgāks jaut. nekā somijas 2. līga.

  +4 [+] [-]

, 2023-06-08 19:12, pirms 11 mēnešiem
Zemgale līgumu ar Mestis bija noslēgusi uz 2 sezonām. Kas par iemeslu ir, ka Mestis negrib pieņemt Zemgali?

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 19:17, pirms 11 mēnešiem
archy0 rakstīja: Zemgale līgumu ar Mestis bija noslēgusi uz 2 sezonām. Kas par iemeslu ir, ka Mestis negrib pieņemt Zemgali?
Iepriekš jau tika rakstīts-ekonomiskais faktors.
Mestis līgas klubiem braukt uz Latviju nav ekonomiski izdevīgi.

  -4 [+] [-]

, 2023-06-08 19:17, pirms 11 mēnešiem
Jautājums ne par tēmu, vai ir kādi jaunumi nākamā OS kvaļa sakarā?
Kad skaidrība tiks ieviesta, vai grupas tiks noteiktas pēc šī gada PČ vai pēc nākamā?
Ja otrais variants, tad mums nākamgad ir iespēja Slovākus apsteigt IIHF rangā un uz Turīnu tikt pa taisno, bez kvaļa

  +5 [+] [-]

, 2023-06-08 19:33, pirms 11 mēnešiem
cehoslovāks rakstīja: Ziņas par to cik līdzekļu tiks ieguldīts vietējā LČ tiks kaut kad izskatīts? Man liekas daudz nozīmīgāks jaut. nekā somijas 2. līga.
Ko tu te pļāpā. Vai tad to vispār var saukt par valsts čemionātu ?
Parādi kaut vienu valsti kurā spēlē hokeju, bet jūnija vidū vēl pat nesāk spriest cik un kādas komandas tur spēlēs . Tā jau ir tīrā amatieru līga, kur pāris nedēļas pirms sākuma sanāks pāris interesantu un pārspriedīs kas un kā spēlēs. Par kādu attīstību te var runāt.

  +3 [+] [-]

, 2023-06-08 19:38, pirms 11 mēnešiem
zzk rakstīja: Ja LČ nebūs atpakaļ Kurbada un Liepājas, tad vispār tirsā būs, nebūs ko skatīties visu sezonu... Cik tad var skatīties kā Mogo un Zemgale slāna lietuviešus...
Pilsētā runā, ka Liepāja būšot.

  +3 [+] [-]

, 2023-06-08 19:48, pirms 11 mēnešiem
zzk rakstīja: Un kas vispār būs ar Zemgali pie šāda pavērsiena? Cik daudzi tur gribēs palikt?
Treneris Ābols paliks?
Es gribētu lai Artis aizbrauc kaut kur padarbojas kā galvenais. Drošivien ja gribētu varētu dabūt diezgan laba līmenī klubu. Nedomāju ka viņam ir profesionāla interese spēlēties pa OHL. Vajag jaunus izaicinājumus, bet Zemgali lai trenē citi, jaunie perspektīvie kuriem jāaug.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 19:53, pirms 11 mēnešiem
Ābolam jāiet prom

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 20:00, pirms 11 mēnešiem
Uzmeta nabagus...

  +3 [+] [-]

, 2023-06-08 20:22, pirms 11 mēnešiem
zuzu rakstīja: Ko tu te pļāpā. Vai tad to vispār var saukt par valsts čemionātu ?
Parādi kaut vienu valsti kurā spēlē hokeju, bet jūnija vidū vēl pat nesāk spriest cik un kādas komandas tur spēlēs . Tā jau ir tīrā amatieru līga, kur pāris nedēļas pirms sākuma sanāks pāris interesantu un pārspriedīs kas un kā spēlēs. Par kādu attīstību te var runāt.
Man īsti nav pretargumentu, bet nu teiksim varētu ieguldīt to naudu čempionāta atpazīstamībā - kaut kur jau ir jāsāk, nebūs tik labi šogad, bet būs labāk pēc gada!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 20:23, pirms 11 mēnešiem
Dinaaaamo rakstīja: Ābolam jāiet prom
Ābols zināms praktiski tikai krievijas tirgum,ja nu dēls viņu varētu lobēt kādā no Zviedrijas zemākajām līgām.

 +10 [+] [-]

, 2023-06-08 20:28, pirms 11 mēnešiem
hubert rakstīja: Uzmeta nabagus...
Nevis uzmeta,bet saprata ,ka somu klubiem ir par dārgu braukt uz Latviju un es nesaprotu,kad beidzot tautiešiem pielēks,ka savs čempis ir svarīgākais,un ka jābeidz sapņot par citu valstu čempionātiem.Mēs praktiski bijām jau atgājuši no psrs superklubu fanošanas un ,tad pēkšņi basītī uzrodās ASK pēc tam hokejā ģinamka un atkal daudzi krīt no prieka ģībonī.

  +5 [+] [-]

, 2023-06-08 20:33, pirms 11 mēnešiem
coffijs rakstīja: Nevis uzmeta,bet saprata ,ka somu klubiem ir par dārgu braukt uz Latviju un es nesaprotu,kad beidzot tautiešiem pielēks,ka savs čempis ir svarīgākais,un ka jābeidz sapņot par citu valstu čempionātiem.Mēs praktiski bijām jau atgājuši no psrs superklubu fanošanas un ,tad pēkšņi basītī uzrodās ASK pēc tam hokejā ģinamka un atkal daudzi krīt no prieka ģībonī.
piekrītu, Latvija pēc šī čempja ieies vēsturē divas reizes. Pirmais mums visiem zināms. Otrs, kā pirmā valsts, kura iegūst trešo vietu pasaules čempionātā, sasatāvā nespēlējot nevienam spēlētājam no vietējās līgas!

     [+] [-]

, 2023-06-08 20:39, pirms 11 mēnešiem
Nezinu aizkulises, bet man no malas vienīgais motīvs šai avantūrai izskatījās politisks, no sērijas - mums nevajag Ģinamo un KHL, mūs ar atplestām rokām gaida Somijā.

Jā, skaidrs, ka Ģinamo nevarēja palikt KHL, bet šajā viena gada "projektā" izmestos simtus tūkstošus noteikti varēja izmantot lietderīgāk un ar lielāku pienesumu Latvijas hokejam.

  +4 [+] [-]

, 2023-06-08 20:40, pirms 11 mēnešiem
pazors

  +6 [+] [-]

, 2023-06-08 20:42, pirms 11 mēnešiem
Pazors normāls... Bronziņai tā kā vajadzēja pastimulēt taukmūli sakārtot pašmāju virtuvi, bet nu laikam jau nekā...

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 21:12, pirms 11 mēnešiem
hubert rakstīja: piekrītu, Latvija pēc šī čempja ieies vēsturē divas reizes. Pirmais mums visiem zināms. Otrs, kā pirmā valsts, kura iegūst trešo vietu pasaules čempionātā, sasatāvā nespēlējot nevienam spēlētājam no vietējās līgas!
Cik spēcīgai jābūt vietējai līgai, lai, teiksim, top8 izlase ņemtu kadrus no tās? Vai tas vispār LV ir reāli, ar mūsu resursiem? Redz, daudzas Balkānu futbola izlases bliež pa smuko, lai gan no vietējā čempja ņem pāris labākos kadrus... Slovāki arī, jāsaka, ar "gariem zobiem" ņem no savas līgas, lai aiztaisītu caurumus. Nu, ja Dievs dos, izcelsim vēl kādu bronzu tuvāko gadu laikā, vangoju, ka tajā izlasē nebūs vairāk par vienu vietējo spēlētāju. Galvenais, lai jaunieši plūst uz citām labām sistēmām, kā Balcers, Daugava, Elvis, Ķēniņš to darīja. Nekas te daudz nemainīsies. SLapjākajā sapnī – čempis no 8 klubiem, ja pielauzīs Kurbadu un uzcepsim vēl kādu komandu, kaut kad nākotnē. Varbūt kādam parādīsies drusku kāposta, lai noalgotu bijušos izlases veterānus. Vsjo. Necelsim te sapņu mākoņpilis.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 21:14, pirms 11 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ābols zināms praktiski tikai krievijas tirgum,ja nu dēls viņu varētu lobēt kādā no Zviedrijas zemākajām līgām.
Varbūt jāskatās citā virzienā? Slovākija, Čehija...

  -2 [+] [-]

, 2023-06-08 21:19, pirms 11 mēnešiem
''Zemgale''/LBTU labi vēl ka ne LGBTU

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 21:41, pirms 11 mēnešiem
Lai sakārto vietējo čempi 6 LV klubi + 2LT +2 EE un būs pa smuko.

     [+] [-]

, 2023-06-08 21:51, pirms 11 mēnešiem
Nu un atkal Zemgale - kaktu kantora stilā! Kāpēc tik grūti līdzjutējiem izskaidrot situāciju, kas un kāpēc, vnk sviests. Un paši brinās, kāpēc potenciālie sponsori ar Jums ne pārāk vēlās strādāt.

Jo Jūs pat dzīvē kā memļas komunicējat. Jomajo, pieauguši veči, taču saņematies jau!

Piekrītu, šajā situācijā Ābolam būtu labāk trenēt augstākā līmenī!

     [+] [-]

, 2023-06-08 21:53, pirms 11 mēnešiem
archy0 rakstīja: Zemgale līgumu ar Mestis bija noslēgusi uz 2 sezonām. Kas par iemeslu ir, ka Mestis negrib pieņemt Zemgali?
kādā no preses relīzēm liekos lasījis, ka tie 2 gadi bija ar "spēlētāja opciju" no Somijas puses vai kaut kā tā.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 21:54, pirms 11 mēnešiem
Un, protams, mēs somiem neesam tik interesanti kā krieviem, lai gadiem ilgi auklētos un dotu bezlimita kredītu kluba budžetam.
Slēpts komentārs: Nemazgājos

  +4 [+] [-]

, 2023-06-08 22:20, pirms 11 mēnešiem
Te nav uzrakstīts viss! Cik saprotu, tad esot bijušas pretenzijas no Somijas klubu puses, ka esot baigie izdevumi pārbraucienos uz Jelgavu utt.
Pie tam jāsaprot, ka HK Zemgale bija viena no pastarītēm, lai arī ielaisto vārtu ziņā bija pat ļoti labā līmenī salīdzinot ar konkurentiem. Vēl klīstot runas, ka somus neapmierinot Jelgavas hedus halles kvalitāte, vai kas tamlīdzīgs.
Un tad lasot, ka vajag sakārtot vietējo pīļu dīķi un, ka vajag iesaistīties Kalvītim utt., tad izstāstīšu kuriozo situāciju pie mums Ventspilī, un tad visi kopā padomājiet, vai tur Kalvītis, vai kāds cits vispār spēj ko izdarīt?
Ventspilī vispār ir 2x nopietnas hokeja skolas HK Venta 2002 un HK Ventspils.
HK Venta 2002 ir liela saistība un ietekme anti Lemberga grupējumam tāda Landmaņa vadībā (vietējā politiskā opozīcija, kas mīl hokeju), savukārt pēc kāda laika ar Ventspils domes koalīcijas (Lemberga grupējums) izveidoja savu hokeja skolu HK Ventspils. Bērni pilsētā tika sadalīti divās pretēji karojošajās frontēs, bet ir tikai viena ledus halle
Protams, ka Lemberga grupējumam ar laiku izdevās izēst HK Venta 2002, kā rezultātā HK Venta 2002 apvienoja spēkus ar Tukuma hokeja skolu un praktiski atstāja Ventspili. Kā rezultātā ņemot vērā esošo situāciju, tad esot bijuši pat kuriozi, ka šī konflikta rezultātā abas pilsētas jauniešu grupas nespēja nokomplektēt pilnus sastāvus, jo bērni jau arī nav tik daudz kā sēnes pēc lietus - tāpēc arī JAHL Ventspils vispār nav pārstāvēta.
Tāpēc man jautājums tiem, kas saka, ka vajag tikai gribēt un viss notiks utt. - te tas nav tik vienkārši, lai arī būtu loģiski, ka abas komandas saplūst kopā un veido vienu, bet naids starp Lembergu un Landmani ir tik milzīgs, ka tas ir pilnīgi bezcerīgi pat, ja te ierastos pats Kalvītis ar visu IIHF vadību! Pie mums pat Jauno gadu svin un veic oficiālo uguņošanu nevis pusnaktī kā visā valstī, bet 00:33, jo redz - mēs esot gandrīz pusstundu uz rietumiem no Rīgas!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 22:27, pirms 11 mēnešiem
Un starp citu - te ir viela pārdomām Krivuņecam par to Baltijas futbola līgu, kad jau esmu neskaitāmas reizes teicis komentāros, ka daudzi klubi nespēs pavilkt izbraukuma spēles uz Lietuvu un Igauniju finansiālu apsvērumu dēļ, jo domāju, ka Somijas hokeja klubi ir naudas ziņā stabilāki par to pašu BFC Daugavpils, vai FK Paide utt.
Kamēr Virslīgas pastarīšiem gada budžets neveido vismaz tuvu vienam miljonam eur - tikmēr tas ir ļoti riskants projekts!

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 22:34, pirms 11 mēnešiem
No šitā lielākie zaudētāji ir somi, kuriem tagad izpaliks komandējums uz LV ar iespēju pa lēto ieļurbāt.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 23:18, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Te nav uzrakstīts viss! Cik saprotu, tad esot bijušas pretenzijas no Somijas klubu puses, ka esot baigie izdevumi pārbraucienos uz Jelgavu utt.
Pie tam jāsaprot, ka HK Zemgale bija viena no pastarītēm, lai arī ielaisto vārtu ziņā bija pat ļoti labā līmenī salīdzinot ar konkurentiem. Vēl klīstot runas, ka somus neapmierinot Jelgavas hedus halles kvalitāte, vai kas tamlīdzīgs.
Un tad lasot, ka vajag sakārtot vietējo pīļu dīķi un, ka vajag iesaistīties Kalvītim utt., tad izstāstīšu kuriozo situāciju pie mums Ventspilī, un tad visi kopā padomājiet, vai tur Kalvītis, vai kāds cits vispār spēj ko izdarīt?
Ventspilī vispār ir 2x nopietnas hokeja skolas HK Venta 2002 un HK Ventspils.
HK Venta 2002 ir liela saistība un ietekme anti Lemberga grupējumam tāda Landmaņa vadībā (vietējā politiskā opozīcija, kas mīl hokeju), savukārt pēc kāda laika ar Ventspils domes koalīcijas (Lemberga grupējums) izveidoja savu hokeja skolu HK Ventspils. Bērni pilsētā tika sadalīti divās pretēji karojošajās frontēs, bet ir tikai viena ledus halle
Protams, ka Lemberga grupējumam ar laiku izdevās izēst HK Venta 2002, kā rezultātā HK Venta 2002 apvienoja spēkus ar Tukuma hokeja skolu un praktiski atstāja Ventspili. Kā rezultātā ņemot vērā esošo situāciju, tad esot bijuši pat kuriozi, ka šī konflikta rezultātā abas pilsētas jauniešu grupas nespēja nokomplektēt pilnus sastāvus, jo bērni jau arī nav tik daudz kā sēnes pēc lietus - tāpēc arī JAHL Ventspils vispār nav pārstāvēta.
Tāpēc man jautājums tiem, kas saka, ka vajag tikai gribēt un viss notiks utt. - te tas nav tik vienkārši, lai arī būtu loģiski, ka abas komandas saplūst kopā un veido vienu, bet naids starp Lembergu un Landmani ir tik milzīgs, ka tas ir pilnīgi bezcerīgi pat, ja te ierastos pats Kalvītis ar visu IIHF vadību! Pie mums pat Jauno gadu svin un veic oficiālo uguņošanu nevis pusnaktī kā visā valstī, bet 00:33, jo redz - mēs esot gandrīz pusstundu uz rietumiem no Rīgas!
Par Zemgali cik dzirdēts - halles trūkums bija borti - un to bija gatavi atrisināt. Bet 2-3 klubi sūdzējās arī par lielajām izmaksām dodoties uz Zemgali. To arīvisur min kā galveno argumentu.
Par sportu runājot, vēl pāris piemēri. Daugavpils. Tur arī 2 dažādi grupējumi, tikai futenē karo. Vai tās pašas Daugavpils un arī Ogres piemērs - viss ir ļoti atkarīgs no prioritātēm vietējā varā - bija pie varas hokeja mīļi - gāja piķis hoķim (Ogres gadījumā vēl NBS), gāja gadi pamainījās vara, prioritātes un piķis attiecīgi pārgaja futenei Dpilī un basketam Ogrē.
Tāpēc arī reāli profesionālu līgu pie mums izveidot ir praktiski nereāli. Nauda, lai sponsorētu ir vai nu biezajām pašvaldībām, valsts uzņēmumiem vai mazai saujai biezo uzņēmumu - valsts uzņēmums var sponsorēt līgu vai izlases, bet ne jau privātos klubus, pašvaldības/valdība ir ļoti riskants sponsors, jo mainoties varai vai kopējam ekonomiskajam stāvoklim sports un kultūra ir pirmie kam ņems nost. Un lielie - privātie uzņēmumi ir tik maz, ka cerēt uz to atbalstu ir panaivi - tie savu vietu izsituši un Latvijas čempis nav tas, kas ienesīs dividendes. Var jau sapņot, ka pēkšņi Mikrotik valde izdomās, ka uztaisīt HK Datorists būtu baigi cool, bet reāli skatoties - arī turpmāk OHL/LHV būs pusprofu čempis. Tas, ko jādara LHF un pats galvenais pašu klubu vadībām - jāstrādā ar mārketingu, lai tiek nākts uz tām spēlēm - skatītāji nosegs vismaz tik daudz, lai tie pusprofi ir tādi, kā Prizmā, Mogo nevis šī gada Dpilī. Ja nebūs skatītāju, tad nebūs arī jēga pat no tās 1-2 profesionālajām komandām.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 23:38, pirms 11 mēnešiem
paldies dievam

     [+] [-]

, 2023-06-08 23:55, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par Zemgali cik dzirdēts - halles trūkums bija borti - un to bija gatavi atrisināt. Bet 2-3 klubi sūdzējās arī par lielajām izmaksām dodoties uz Zemgali. To arīvisur min kā galveno argumentu.
Par sportu runājot, vēl pāris piemēri. Daugavpils. Tur arī 2 dažādi grupējumi, tikai futenē karo. Vai tās pašas Daugavpils un arī Ogres piemērs - viss ir ļoti atkarīgs no prioritātēm vietējā varā - bija pie varas hokeja mīļi - gāja piķis hoķim (Ogres gadījumā vēl NBS), gāja gadi pamainījās vara, prioritātes un piķis attiecīgi pārgaja futenei Dpilī un basketam Ogrē.
Tāpēc arī reāli profesionālu līgu pie mums izveidot ir praktiski nereāli. Nauda, lai sponsorētu ir vai nu biezajām pašvaldībām, valsts uzņēmumiem vai mazai saujai biezo uzņēmumu - valsts uzņēmums var sponsorēt līgu vai izlases, bet ne jau privātos klubus, pašvaldības/valdība ir ļoti riskants sponsors, jo mainoties varai vai kopējam ekonomiskajam stāvoklim sports un kultūra ir pirmie kam ņems nost. Un lielie - privātie uzņēmumi ir tik maz, ka cerēt uz to atbalstu ir panaivi - tie savu vietu izsituši un Latvijas čempis nav tas, kas ienesīs dividendes. Var jau sapņot, ka pēkšņi Mikrotik valde izdomās, ka uztaisīt HK Datorists būtu baigi cool, bet reāli skatoties - arī turpmāk OHL/LHV būs pusprofu čempis. Tas, ko jādara LHF un pats galvenais pašu klubu vadībām - jāstrādā ar mārketingu, lai tiek nākts uz tām spēlēm - skatītāji nosegs vismaz tik daudz, lai tie pusprofi ir tādi, kā Prizmā, Mogo nevis šī gada Dpilī. Ja nebūs skatītāju, tad nebūs arī jēga pat no tās 1-2 profesionālajām komandām.
Pašvaldībām var uzticēt tikai bērnu un jauniešu sponsorēšanu + sporta infrastruktūras uzturēšanu. Jo tur gan viņi nekur nevar sprukt, jo bērnu vecāki ir potenciālie vēlētāji
Nevaru tev 100% piekrist, ka mums nav uzņēmumu, kas klubu uztur profesionālā līmenī - LNK Industries par 90% uztur RFS. Par Mikrotik - tur ir jautājums, vai vispār kāds ir gājis runāt ar viņiem, un vai vispār ir kāds no kluba vadības konkrētai komandai, kas vispār prot runāt?
Bet vispār jā - LNK ir praktiski tāds rets unikāls gadījums. Žēl, ka Valmieras stiklašķiedru rūpnīca vairs nesponsorē Valmieras klubus - bet cik saprotu, ka viņi šobrīd lāpa ciet ieguldītos zaudējumus ASV ražotnē!
1 2 47 komentāri