Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Šausmas, cik daudz Ozoliņš prasīja par mēnesi darba!"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lipmans: "Šausmas, cik daudz Ozoliņš prasīja par mēnesi darba!"
Sandis Ozoliņš un Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans intervijā telegraf.lv atzīst, ka Vladimira Krikunova kandidatūra Latvijas izlases trenera amatam netiek izskatīta, bet pieļauj Oļega Znaroka atgriešanos pie valstsvienības stūres. Tāpat Lipmans atklāj, ka bijis šokā par Sanda Ozoliņa algas apmēra prasībām.

„Krikunovs? Kurš viņam piedāvājis trenera amatu? Tas ir absurds. Pats šobrīd atrodos Londonā, galvenā trenera amata jautājums nav prioritāte. Tuvāk rudenim izlemsim,” teica Lipmans, komentējot baumas par to, ka Latvijas izlasi varētu trenēt Vladimirs Krikunovs.

Lipmans pieļauj Oļega Znaroka atgriešanos izlases trenera amatā: „Ņemot vērā to, ka visa izlase neizpildīja uzdevumu, komandas vadībai jāaiziet. Tas nav nekas neordinārs. Par treneriem lemsim vēlāk. Vai pastāv variants, ka Oļegs Znaroks varētu atgriezties? Paskatīsimies...”

LHF prezidents arī atklāja, ka runājis ar kolēģi no Krievijas Hokeja federācijas, un Vladislavs Tretjaks atklājis, ka šogad nav bijusi runa par to, ka Znaroks varētu kļūt par Krievijas izlases treneri. Tāda doma apsvērta pērn, kad Znaroks ar „MVD” tika līdz Gagarina kausa finālam. „To, vai Znaroks prasīs atkal kļūt par izlases treneri, nevaru prognozēt. Zinu vienu – pie manis viņš saņēma pieklājīgu algu,” saka Lipmans.

Lipmans komentēja arī Sanda Ozoliņa atlaišanu no izlases ģenerālmenedžera amata: „Ar Ozoliņu situācija [naudas lietās] bija citādāka. Ja vien jūs zinātu, cik viņš man prasīja par vienu mēnesi. Tās ir šausmas...”

Izmantotie resursi:
Телеграф.lv : Новости Латвии : Политика :...

 +95 [+] [-]

, 2011-05-26 14:52, pirms 13 gadiem
LHF ir šausmas!

+123 [+] [-]

, 2011-05-26 14:52, pirms 13 gadiem
ta ciparus pasaki

 +53 [+] [-]

, 2011-05-26 14:52, pirms 13 gadiem
Tiešām šausmas, prasīja Kiram naudu lai veiktu darba pienākumus izlases labā, un par kiras alkatiigo kabatu aizmirsa, nu trakki ar to Ozoliņu.

 +95 [+] [-]

, 2011-05-26 14:52, pirms 13 gadiem
tad ko tu atstaj gaisa karajoties..nosauc ciparu lai mes zinam

 +45 [+] [-]

, 2011-05-26 14:54, pirms 13 gadiem
Bet vismaz spēlētājiem nebija jauztraucas par inventāru un citiem sīkumiem, kas ir ļoti liels faktors komandā

 +25 [+] [-]

, 2011-05-26 14:54, pirms 13 gadiem
Ja gribi rezultātu, tad ir jāiegulda nauda. Lipmans laikam domā, ka augstvērtīgi rezultāti krīt no zila gaisa. Vai mums ir vajadzīgs tāds LHF prezidents?

 +40 [+] [-]

, 2011-05-26 14:55, pirms 13 gadiem
hehe, uzmanīgi izlasiet citātu: „Ar Ozoliņu situācija (naudas lietās) bija citādāka. Ja vien jūs zinātu, cik viņš man prasīja par vienu mēnesi. Tās ir šausmas...”
viltiigais rupucis jau nepasaka ka Ozo naudu savai algai prasa, bet liek jums visiem to noprast, kaartiigs iceku gaajiens

  +7 [+] [-]

, 2011-05-26 14:55, pirms 13 gadiem
Nu, no vienas puses var saprast arī Kirovu - Ja tavs padotais prasa lielu kāpostu un neizpilda uzdevumu, tad viņš ir jāatlaiž, taču kkas te ar tiem uzdevumiem neiet kopā. Pirms čempionāta tak skaidri tika pateikts, ka uzdevums ir saglabāt vietu A grupā, bet mērķis ir ceturtdaļfināls. Pēkšņi, nez no kurienes, izlien uzdevums par 12. vietu.

 +36 [+] [-]

, 2011-05-26 14:56, pirms 13 gadiem
bez tam, diez vai algu ozoliņš prasīja pēc padarītā darba... manuprāt samaksa tika noteikta parakstot līgumu, vai kkā tā?? vai arī nē? ko?

 +47 [+] [-]

, 2011-05-26 14:56, pirms 13 gadiem
Tās ir šausmas... ka Lipmans veel ir hokeja federacijas prezidents

 +26 [+] [-]

, 2011-05-26 14:57, pirms 13 gadiem
Kur ir garantija, ka tā ir patiesība,kamēr Kira nav nosaucis Ozoliņa algas cipariņu ?!

 +11 [+] [-]

, 2011-05-26 14:57, pirms 13 gadiem
Nevaajag no mušas pūst ziloni!

 +33 [+] [-]

, 2011-05-26 14:58, pirms 13 gadiem
simt latus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-26 15:00, pirms 13 gadiem
Da tas Kira tik šausminās cik citi grib seņemt,lai labāk pats pasaka cik saņem un vai ir ar mieru mazāk saņemt !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2011-05-26 15:00, pirms 13 gadiem
Tad kad pats Ozoliņu aizcināja kā GM, par naudu nekādas problēmas nebija, tagad redz naudas jautājums uzpeldēja!
Slēpts komentārs: JTerry
Slēpts komentārs: varbuuut
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:02, pirms 13 gadiem
Manpatīk ka Lipmans sauc lietas īstajos vārdos. Ja prasa nesamērīgi daudz, tad kas tur slēpjams.

 +22 [+] [-]

, 2011-05-26 15:02, pirms 13 gadiem
Nu, a ko Kirovs Lipmans nedomāja pirms parakstīja līgumu ar Ozoliņu? Vai tad netika līgumā ielikts punkts par algām? Beigās sanāks tā, ka Kirovs kā īstens savas tautas pārstāvis būs pamatīgi ietaupījis. Bet kur tā naudaa nonāks? LČ līmeņa celšanā, jaunatnes hokejā vai Grindex tabletēs? Tāds sviests var būt tikai Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:04, pirms 13 gadiem
Lipmans tak noslēdza ar Ozo līgumu līdz 2014.gadam. Tur tak alga bija atrunāta un Kira tai piekrita. Pie tam līgums ar Ozo vēl oficiāli nav lauzts.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 15:04, pirms 13 gadiem
Sākās attaisnošanās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-05-26 15:05, pirms 13 gadiem
Kira mūs par idiotiem uzskata..
diez vai ar galvu domājošs miljonārs, kas ir īpašnieks diviem no lielākajiem LV uzņēmumiem, vispirms parakstītu līgumu ar OZO pēc principa, ka par algu runāsim pēc PČ... com on... neapmierināja cipars par kādu OZO gatavs strādāt, neņem viņu.. Lai Māris Baldonieks strādā (aizņem štata vietu) par GM...

Kira zaudē jab kādu cieņu no manas puses, ja šitā atļaujas pēc PČ apd.irst personālu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 15:06, pirms 13 gadiem
Lipmans šādi mēģina attaisnoties, bet varbūt arī tā ir taisnība. Katrā gadījumā kamēr nav zināmi cipari tās ir prastas atrunas par Ozoliņa atlaišanu.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-26 15:08, pirms 13 gadiem
Kira var pats sevi ievēlēt par GM un galveno treneri, nebuus alga jaamaksaa... ietaupiisi santiimus
Slēpts komentārs: Aigaro

 +20 [+] [-]

, 2011-05-26 15:08, pirms 13 gadiem
Nu paga, Kirov Tu esi stuulbs, vai pilniigi stuulbs. ??? Kad parakstiji Ozolinu liidz 2014 gadam, liigumaa ko citi cipari bija ??? Kirov varbuut paarskati to liigumu, un algas ciparus buusi sajaucis ar Sanda tel. nr. Tad vareetu kluumiigi likties trakoti liela alga

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 15:09, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Tātad arī Ozoliņš jo viņš tur arī ir
Nē, visus atlaida

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:10, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: JŪS VISI KOMENTĒTĀJI ESAT SLIMI TIEŠĀM AR TO OZOLIŅU.

IZskatās, ka visi jūs labprāt gribētu viņu tēva un pat mātes vietā...
tās tiešām ir šausmas...Viņš vainojams nebūs nekad un neparko.
Nav jau te neviens slims ar OZO. Vnk kad slēdz līgumu ar OZO, viss bija kārtībā. Bet tagad pēkšņi atlaida tāpēc, ka pārāk daudz ir jāmaksā. Tev neliekas, ka tagad Lipmans cenšas attaisnot savu rīcību? Lipmanam mūžīgi primārais bija nauda un lielīšanās, ka redziet - viņš ir visiem maksājis pieklājīgas algas... Bet vēlāk raudādams par savu naudiņu - ņem un atlaiž!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:10, pirms 13 gadiem
Tauta, laiks prasīt Kiras atkāpšanos...

 +11 [+] [-]

, 2011-05-26 15:13, pirms 13 gadiem
Nu Kira jau pateica arī tā,ka nevar saprast,kam Ozo prasīja to naudu,sev vai izlases sakārtošanai....bet skaidrs,ka abi šie varianti čalim iedveš šausmas,kā jau kārtīgam savas rasas pārstāvim...!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:13, pirms 13 gadiem
Varēja vismaz nosaukt ciparu,lai zinātu, ko Lipmanim nozīmē šausmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 15:14, pirms 13 gadiem
Droši vien Kira ņemot darbā pajautāja, cik tad OZO vēlas saņemt, uz ko Ozo nosauca algu kas pielīdzināma pusei Dinamo saņemtās mēnešalgas. Skaidrs, ka tas nav maz. Ozo jau nevar zināt, cik saņem menedžeri, Kiram bija jāsāk ar to, ka pats nosauc ciparu! Bet tagad neētiski vēl musina tautu pret Ozo. Šaubos vai ozo gāja pie Kiras un teica - "Ev, vecais gribu tik un tik saņemt".

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:15, pirms 13 gadiem
Līgums tika noslegts pēc sistēmas - tad jau redzēs, cik tu prasīs Sandi (K. Lipmanis)
Izskatās, ka Kirovs te taisnojas tagad, jo redz vajag jau iemeslu, lai ar Sandi darbu neturpinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gena@Traktors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:18, pirms 13 gadiem
ahahah lipmani tas jau ir nožēlojami no tavas puses bet ko var no žīda gaidīt

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:19, pirms 13 gadiem
Lipmans saprata, ka viņam pietrūkstot nedaudz prēmijai par labi padarītu darbu (atlaist izlases darbiniekus)!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:20, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Laikam jau kāda daļa ir lasijuši LHF un Ozo līgumu,ja reiz mēģina Lipmana teikto apstrīdēt?
Lūdzu padalieties ar info.
Piemēram,kas tajā ir aprunāts par GM dzīvošanas izmaksām PČ laikā viesnīcās, par dienas naudām. Nevajag aizmirst, ka Lipmans nerunā par Ozo algu. Ir arī cita veida rēķini. Piemēram transporta izdevumi. u.t.t.
Kad mēs arī to uzzināsim,tad varēsim diskutēt vai Ozo ir daudz pieprasijis no Lipmana vai nē.
Neviens neko nevar prasīt, ja tas līgumā nav atrunāts.
Slēpts komentārs: Gena@Traktors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-26 15:21, pirms 13 gadiem
Kirov, paņem mani Ozoliņa vietā, es izdarīšu vairāk par 10 reizes mazāku algu. Kopā aliņu iedzersim....

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:21, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: Neviens neko nevar prasīt, ja tas līgumā nav atrunāts.
Hm,tad jau Tu zini,kas ir rakstīts līgumā, un ko Ozo pieprasija Lipmanam.
Stāsti!

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:21, pirms 13 gadiem
Aigaro rakstīja: izskatās, ka lielākā daļa ir apmierināti ar izlases sniegumu šogad. Es piemēram neesmu, tāpēc Kirovu atbalstu. Ja Ozoliņam tika maksāts milzīgs piķis, tad bija jābūt rezultātam, par neko nemaksā. Rezultāta nebija un nevajag te tagad bāzt acīs pieticīgo "mēs taču palikām A.grupā".

Ja mēs paskatamies Ozoliņa pēdējo interviju ar Puči, tad var labi redzēt, ka patiesībā jau Ozoliņš uzskata, ka izlase ir labi nostartējusi. Labi? Kas ir labi? 13.vieta? Vai tad mēs neesam uzvarējuši grandus, lai tagad samierinātos ar skaistiem zaudējumiem?
1. Izlase spēlēja labi, vnk trūka veiksmes.
2. Vai tad no ĢM var prasīt kaut kādus sasniegumus? To ir jāprasa no treneriem un arī pašie spēlētājiem. Viņš savu darbu padarīji - neviens nesūkstējās. Pat otrādāk - bija apmierināti un lielīja OZO, ka viņš labi dara savu darbu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:21, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nožēlojami ir nezinot lietas patiesos apstākļus kaut ko secināt, bet ko no latvieša var gaidīt.
ja ak tā viszinošais ekspert tu jau nu noteikt ar visas lietas aspektiem es iepazinies tā ka citiem butu jākaunas un pie tam tad kpc kirovs parakstija LIGUMU lidz 2014 gada ja summa TIK šausmiga?
Slēpts komentārs: Gena@Traktors
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:25, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nē,tieši otrādi.
Es arī neko nezinu, un tāpēc neizdaru nekādus secinājumus.
Toties es zinu,ka pagale nedeg viena.
Nu jā nabaga kirovs baltais princis zirgā visiem devās palīgā bet ļaunais ozoliņš tik viņu šantažēja un apkrāpa.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:25, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: JŪS VISI KOMENTĒTĀJI ESAT SLIMI TIEŠĀM AR TO OZOLIŅU.

IZskatās, ka visi jūs labprāt gribētu viņu tēva un pat mātes vietā...
tās tiešām ir šausmas...Viņš vainojams nebūs nekad un neparko.
Neviens nesaka, ka viņš nekad nebūs vainīgs pie kaut kā. Runa iet par to, cik noderīga viņa pieredze var būt LV hokejam. Galu galā: Kurš dzīvē ir redzējis, un kas svarīgi - arī izbaudījis uz savas ādas lielāku sakārtotību hokeja lietās, nekā Ozo??? Padomā par to...

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:26, pirms 13 gadiem
Kira galīgi bezbailīgs palicis. Uzmanies, ka KNAB tevi nepakrata pie reizes ar visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-05-26 15:29, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Es nezinu, kā ir ar Kiru, biru utt, bet tas ko es redzu, ka nejau tikai par šo runājot, bet arī par konkrētu OZoliņa spēlēšanu kaut ai tai pašā Dinamo, neviens nekad neatļāvās viņu kritizēt, un, ja iemet kāds golu, tad vienmēr atradīs, ka Ozoliņš jau īstenībā visu nokārtoja, ja Ozoliņš totāli rupji kļūdīsies, tad teiks,ka nu partneri varēja palīdzēt mūsu Sandim. Es vienkārši gribu teikt, ka visi ir samīlējušies viņā un nekad viņam neparko netiks atļauts pārmest, ja arī uzrakstīs, ka viņš sev prasījis tur bljin es nezinu, ļimonu par darbu mēnesī, protams, pārspīlējot, bet nu tjip, kādu šokējošu ciparu, tad arī visi atradīs kkādu uti citos, nevis Ozoliņā Cilvēki ir kā apzombēti. Ja arī viņš notrieks suni dzērumā, tad tāpat visi teiks, ka tas nav iespējams , tie ir murgi. protams šajā gadījumā tie ir murgi, bet rakstīju, lai saprastu domu, kas reāli tā arī ir.
Čalīt, tas saucas respekts. Ozo priekš Latviešiem ir leģenda uz ledus. Nosauc vēl vienu Latviešu hokejistu, kas ir piedalījies tik daudzās NHL All Star spēlēs un uzvarējis Stenlija kausu. Pie tam viņa vecumā joprojām spēlēt hokeju - ir apsveicami. Daudzām valstīm ir līdzīgi, piemēram, čehiem - Jāgrs. Nevar bieži sadzirdēt kritiku uz viņu no komentētāju puses. Kāpēc? Jo tas ir respekts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:30, pirms 13 gadiem
El_Dorado rakstīja: Kira pis na*uj! zb sedet ko visu federaciju atlaidi a sevi slabo bija atlaist? auns
ja tu neko nezini labāk paklusē.
tā pat kā 80% jūs tā saucamie eksperti.

jums vajadzētu būt pateicīgiem Kiram par to, ka Rīgā bija PČ .
ar to naudu ko LHF izsniedz valsts mēs notieikti nebūtu varējuši pirms ši pČ aizvadīt pārbaudes spēles Zviedrijā,Austrijā un ja būtu tad nu naudas dzīvošanai un aizbraukšanai uz Bratislavu nebūtu.
jo nu apmēram 50% no LHF budžeta ir Kiras privātā nauda ko viņš un viņa sieva A/S ''Grindex'' akcionāre sniedz LHF.
tā kā lūdzu atrodiet kādu , kas būtu šajos laikos gatavs uzzupurēties un par to saņemt nemitīgus spļāvienus. Labāk vienrezi būtu paklusējuši.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:30, pirms 13 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Nu jā nabaga kirovs baltais princis zirgā visiem devās palīgā bet ļaunais ozoliņš tik viņu šantažēja un apkrāpa.
Kāds tev princis baltā zirgā? Kirovs pasaka kā ir! Protams, visi uzreiz brūk virsū ar lamuvārdiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:30, pirms 13 gadiem
Aigaro rakstīja: izskatās, ka lielākā daļa ir apmierināti ar izlases sniegumu šogad. Es piemēram neesmu, tāpēc Kirovu atbalstu. Ja Ozoliņam tika maksāts milzīgs piķis, tad bija jābūt rezultātam, par neko nemaksā. Rezultāta nebija un nevajag te tagad bāzt acīs pieticīgo "mēs taču palikām A.grupā".

Ja mēs paskatamies Ozoliņa pēdējo interviju ar Puči, tad var labi redzēt, ka patiesībā jau Ozoliņš uzskata, ka izlase ir labi nostartējusi. Labi? Kas ir labi? 13.vieta? Vai tad mēs neesam uzvarējuši grandus, lai tagad samierinātos ar skaistiem zaudējumiem?
vai tad mūsu vieta ir četriuniekā vai tomēr no 12-14?

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 15:31, pirms 13 gadiem
Ozoliņš daudz prasīja!?? Cik tev kabatā!!! Visu Latviju varētu pabarot!

  +9 [+] [-]

, 2011-05-26 15:31, pirms 13 gadiem
šausmas tev Kirov ieviesa ne jau nu Ozo prasītā atlīdzība par viņa paveikto,bet gan tas ka no tavs bļodas tika izrauts trekns kumoss.... nesaprotu vienu vai tik tiešām nav hokeja aprindās cilvēku grupa kas šim mērglim izrautu beņķi no tā jau iesēdējušās pakaļas...mīkstie vai kā tur...????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 15:32, pirms 13 gadiem
jocīgi gan tā tagad sašust! Prasīja taču pirms darba uzsākšanas. Ja tie cipari tik briesmīgi, tad vispaŗ taču varēja darbā neņemt. Kas ir pārāk dārgi uzreiz jāsaprot, nevis pēc mēneša par to jāsūdzas.

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:32, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Kāds tev princis baltā zirgā? Kirovs pasaka kā ir! Protams, visi uzreiz brūk virsū ar lamuvārdiem.
jā kur tāda parlieciba ka nemelo viņš m?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:32, pirms 13 gadiem
slaists2 rakstīja: Tauta, laiks prasīt Kiras atkāpšanos...
iesi viņa vietā?

viņš pats ir izteicies, ka ja ir kāds, kas ir gatavs ieņemt viņa vietu lai nāk un piesakās .
jo nu esot LHF prezidents domāju viņš ir pamatīgos mīnusos un ar to neko nepelna..

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:32, pirms 13 gadiem
Latvijas hokeja nacionālās īpašības, Kira cenšas turēt kontroli savās rokās, bet nu...viens vecs Dinamo GM šo tikai gaida ...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 15:33, pirms 13 gadiem
Luudzu jaunu LHF prezidentu.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-26 15:34, pirms 13 gadiem
Darzins12344 rakstīja: jā kur tāda parlieciba ka nemelo viņš m?
Ja jau kirovs par to ir publiski paziņojis, tad kaut kas tur ir.

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:35, pirms 13 gadiem
Darzins12344 rakstīja: jā kur tāda parlieciba ka nemelo viņš m?
kāda viņam jēga melot?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:35, pirms 13 gadiem
Aigaro rakstīja: izskatās, ka lielākā daļa ir apmierināti ar izlases sniegumu šogad. Es piemēram neesmu, tāpēc Kirovu atbalstu. Ja Ozoliņam tika maksāts milzīgs piķis, tad bija jābūt rezultātam, par neko nemaksā. Rezultāta nebija un nevajag te tagad bāzt acīs pieticīgo "mēs taču palikām A.grupā".

Ja mēs paskatamies Ozoliņa pēdējo interviju ar Puči, tad var labi redzēt, ka patiesībā jau Ozoliņš uzskata, ka izlase ir labi nostartējusi. Labi? Kas ir labi? 13.vieta? Vai tad mēs neesam uzvarējuši grandus, lai tagad samierinātos ar skaistiem zaudējumiem?
Jā man ar nevisai patīk tā vieta kurā LV palika,bet ņem vērā to ka izlase nespēlēja labākā sastāvā,tā ka tavi pārmetumi Ozo ir nevietā,ok, ja viņš būtu sapūlcinājis visus kas uz šo brīdi ir mums labākie un tad paliktu tur kur palikām ,cita runa...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:35, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Ja jau kirovs par to ir publiski paziņojis, tad kaut kas tur ir.
Ha! kirovs publiski visulaiku par kko sūdzās un bieži vien melo !tev nezkapēc ir akla ticība viņam!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:35, pirms 13 gadiem
šitās runas aplinkus besi arā , no abam pusēm , klaunāde kaut kāda! Bernudarza limenis! Nakuj visu federaciju , nakuj visus parejos! Labak mērkaķu baru piesedinat tajos krēslos , i to saprotamāk izbļaustisies!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:36, pirms 13 gadiem
NANI27 rakstīja: kāda viņam jēga melot?
lai padarītu ozo par vainigo redz viņš naudu plēš utt

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 15:39, pirms 13 gadiem
NANI27 rakstīja: ja tu neko nezini labāk paklusē.
tā pat kā 80% jūs tā saucamie eksperti.

jums vajadzētu būt pateicīgiem Kiram par to, ka Rīgā bija PČ .
ar to naudu ko LHF izsniedz valsts mēs notieikti nebūtu varējuši pirms ši pČ aizvadīt pārbaudes spēles Zviedrijā,Austrijā un ja būtu tad nu naudas dzīvošanai un aizbraukšanai uz Bratislavu nebūtu.
jo nu apmēram 50% no LHF budžeta ir Kiras privātā nauda ko viņš un viņa sieva A/S ''Grindex'' akcionāre sniedz LHF.
tā kā lūdzu atrodiet kādu , kas būtu šajos laikos gatavs uzzupurēties un par to saņemt nemitīgus spļāvienus. Labāk vienrezi būtu paklusējuši.
Ok, piekritīšu, ka Lipmans ir devis lielu finansējumu Latvijas hokejam - par ko viņš arī izmanto katru izdevību palielīties. Un jā - Lipmans labi pastrādaja priekš PČ Rīgā. Bet ka tagad? Man klanīties viņa priekšā? Domā, ka neviens cits neatvestu PČ uz Rīgu? 100% atvestu! Nav jau Lipmans neaizvietojamais. Lipmans ir tikai neaizvietojam naudas ziņā. Bet iekš LHF viņš vēlas būt kungs un karalis - lai viss notiktu pēc viņa stabules!

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:39, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nožēlojami ir nezinot lietas patiesos apstākļus kaut ko secināt, bet ko no latvieša var gaidīt.
Nu vispār tu jau ar esi latvietis
Bet šeit gan es tev piekrītu, ka ir jānoskaidro cik liela bija tā summa un kādi apstākļi bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:40, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Laikam jau kāda daļa ir lasijuši LHF un Ozo līgumu,ja reiz mēģina Lipmana teikto apstrīdēt?
Lūdzu padalieties ar info.
Piemēram,kas tajā ir aprunāts par GM dzīvošanas izmaksām PČ laikā viesnīcās, par dienas naudām. Nevajag aizmirst, ka Lipmans nerunā par Ozo algu. Ir arī cita veida rēķini. Piemēram transporta izdevumi. u.t.t.
Kad mēs arī to uzzināsim,tad varēsim diskutēt vai Ozo ir daudz pieprasijis no Lipmana vai nē.
tad kāpēc Limpans uzreiz neteica, ka Ozoliņu nepaturēs dēļ algas, otrkārt, kādus tad papildus uzdevumus Ozoliņš varēja veikt? ēst kā cūka, gulēt zelta palagos un braukt darba vajadzībās ar 30litrus ēdošu corveti? tie papildus izdevumi maz ticams, ka varēja būt lielāki par algu un ja pēc raituma teiktā, Ozoliņš viņam nopircis jaunus cimdus un arī citiem spēlētājiem inventārus, tad pieņemu, ka arī to Kira skaita klāt Ozoliņa algai

Beidz censties būt objektivitātes Meka, ja tāds neesi, jo drīzāk izskatās, ka tu censties būt pret viedoklis visam un visiem. Šajā gadījumā izskatās, ka algas salmiņš ir atruna un lieki naudas tēriņi šajos laikos ir efektīgs komunikācijas instruments.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 15:40, pirms 13 gadiem
NANI27 rakstīja: ja tu neko nezini labāk paklusē.
tā pat kā 80% jūs tā saucamie eksperti.

jums vajadzētu būt pateicīgiem Kiram par to, ka Rīgā bija PČ .
ar to naudu ko LHF izsniedz valsts mēs notieikti nebūtu varējuši pirms ši pČ aizvadīt pārbaudes spēles Zviedrijā,Austrijā un ja būtu tad nu naudas dzīvošanai un aizbraukšanai uz Bratislavu nebūtu.
jo nu apmēram 50% no LHF budžeta ir Kiras privātā nauda ko viņš un viņa sieva A/S ''Grindex'' akcionāre sniedz LHF.
tā kā lūdzu atrodiet kādu , kas būtu šajos laikos gatavs uzzupurēties un par to saņemt nemitīgus spļāvienus. Labāk vienrezi būtu paklusējuši.
hehe, eksperts atradies, palasi likumus par nodokļu atlaidēm, iepazīsties ar graamatvediibas datiem un tad shvepsti

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 15:41, pirms 13 gadiem
Lipman, bet Tu taču pats piekriti. Un ko Tu tagad ņaudi kā tāda podļiza?!?! Šitāds stils smird vecais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-26 15:48, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Hm,tad jau Tu zini,kas ir rakstīts līgumā, un ko Ozo pieprasija Lipmanam.
Stāsti!
Nezinu kas rakstīts līgumā, bet zinu pietiekami labi likumdošanu. Ja līgumā nav rakstīts, ka jāmaksā par to un par to, tad arī par to nav jāmaksā. Neko neviens prasīt nevar. Bet ja līgumā ir atrunāti visādi transporta izdevumi, telefonsarunas , alga, tad tā ir jāmaksā. Tā ka ir ļoti nekorekti tagad Lipmanam raudāt, ka Ozo daudz prasa, ja pats Kira ir tādu līgumu piedāvājis.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:48, pirms 13 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Ha! kirovs publiski visulaiku par kko sūdzās un bieži vien melo !tev nezkapēc ir akla ticība viņam!
Piedod, bet tev ir izteikti akla ticība Ozoliņam, nemaz nezinot, kāds viņš ir patiesībā un nezinot, vai tā ir taisnība vai nav, ka prasījis lielu algu.
Slēpts komentārs: HB

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:50, pirms 13 gadiem
500 LS??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:50, pirms 13 gadiem
kalibubs rakstīja: tad kāpēc Limpans uzreiz neteica, ka Ozoliņu nepaturēs dēļ algas, otrkārt, kādus tad papildus uzdevumus Ozoliņš varēja veikt? ēst kā cūka, gulēt zelta palagos un braukt darba vajadzībās ar 30litrus ēdošu corveti? tie papildus izdevumi maz ticams, ka varēja būt lielāki par algu un ja pēc raituma teiktā, Ozoliņš viņam nopircis jaunus cimdus un arī citiem spēlētājiem inventārus, tad pieņemu, ka arī to Kira skaita klāt Ozoliņa algai

Beidz censties būt objektivitātes Meka, ja tāds neesi, jo drīzāk izskatās, ka tu censties būt pret viedoklis visam un visiem. Šajā gadījumā izskatās, ka algas salmiņš ir atruna un lieki naudas tēriņi šajos laikos ir efektīgs komunikācijas instruments.
Dzīvošana ***** viesnīcā tomēr ļoti atšķirās no dzīvošanas **** vai *** viesnīcās.
Es esmu pret stulbumu, kas šeit SC plaukst un zeļ.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 15:51, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Es nezinu, kā ir ar Kiru, biru utt, bet tas ko es redzu, ka nejau tikai par šo runājot, bet arī par konkrētu OZoliņa spēlēšanu kaut ai tai pašā Dinamo, neviens nekad neatļāvās viņu kritizēt, un, ja iemet kāds golu, tad vienmēr atradīs, ka Ozoliņš jau īstenībā visu nokārtoja, ja Ozoliņš totāli rupji kļūdīsies, tad teiks,ka nu partneri varēja palīdzēt mūsu Sandim. Es vienkārši gribu teikt, ka visi ir samīlējušies viņā un nekad viņam neparko netiks atļauts pārmest, ja arī uzrakstīs, ka viņš sev prasījis tur bljin es nezinu, ļimonu par darbu mēnesī, protams, pārspīlējot, bet nu tjip, kādu šokējošu ciparu, tad arī visi atradīs kkādu uti citos, nevis Ozoliņā Cilvēki ir kā apzombēti. Ja arī viņš notrieks suni dzērumā, tad tāpat visi teiks, ka tas nav iespējams , tie ir murgi. protams šajā gadījumā tie ir murgi, bet rakstīju, lai saprastu domu, kas reāli tā arī ir.
Es neesmu apzombēts. Es redzēju, kā tajā ''kautiņā'' ar Svitovu Ozoliņš pats uzgrūda viņu virsū savam vārtsargam un finālā mēģināja iekost kājā vai kaut ko tamlīdzīgu.

Bet neko tādu, kas liecinātu par viņu kā par sliktu izlases GM gan nepamanīju. Drīzāk jau KL mēģina kaut kā attaisnot visu atlaišanu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:53, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: Jā man ar nevisai patīk tā vieta kurā LV palika,bet ņem vērā to ka izlase nespēlēja labākā sastāvā,tā ka tavi pārmetumi Ozo ir nevietā,ok, ja viņš būtu sapūlcinājis visus kas uz šo brīdi ir mums labākie un tad paliktu tur kur palikām ,cita runa...
Kāpēc nespēlēja labākajā sastāvā? Mums trūka pāris spēlētāju, ko tad teikt norvēģiem, dāņiem, vāciešiem, šiem gan 100% visi labākie bija? Izlase nospēlēja ļoti slikti. To, ka trenerus vajadzēja atlaist, loģiski, bet kāpēc uzreiz arī menedžeri ar kuru tikko noslēgts piecu gadu līgums un nosacījumi Kiram labi zināmi. Bet tagad te tēlo muļķi un saka, ka Ozo daudz prasa par mēneša darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:53, pirms 13 gadiem
Atbildi pats sev, lasītāj, ja Tev kontā būtu sapelnīti ļimoni - Tu būtu gatavs par dažiem simtiem latu strādāt? Vismaz es tad laikam sāktu necienīt pats sevi un protams, ka es līdzīgi kā OZO turētu latiņu. OZO jau pats nebāzās virsū nevienam. Viņam piedāvāja, viņs pateica ciparu, Ļipa piekrita - visi laimīgi! Kur ir problēma?!?!
Slēpts komentārs: Gena@Traktors

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:55, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Piedod, bet tev ir izteikti akla ticība Ozoliņam, nemaz nezinot, kāds viņš ir patiesībā un nezinot, vai tā ir taisnība vai nav, ka prasījis lielu algu.
Tu esi pilnīgi tups, līgums tika noslēgts uz pieciem gadiem. Kā viņš tagad var kaut ko vairāk prasīt, nekā pirms mēneša parakstītā līgumā ir ierakstīts?

  +6 [+] [-]

, 2011-05-26 15:56, pirms 13 gadiem
nu tam nu gan es neticēšu, ka Ozo pēkšņi pēc paveiktā darba ir paprasījis TĀDU algu mēnesī, ka Kirovam nāk ģībiens! kad aicināja strādāt par GM, gan jau ka bija viss atrunāts. tikai nelaime tāda, ka Ozo tiešām darīja savu darbu un rūpējās par izlases hokejistiem, par ko viņam gods un slava. un par tām apdrošināšanām - tak n-tās reizes ir izrunāts, ka apdrošināšanas summas pieaugs proporcionāli mūsu hokejistu līgumiem un ka tādas niecības kā kādreiz vairs nebūs, kamēr vien izlasē spēlēs hokejisti, kuriem ir normāli līgumi. tas viss tagad izklausās pēc drausmīgi neveiklas attaisnošanās un mēģinājumiem nomelnot Ozo, bet patiesībā jau tieši Lipmans visu ir salaidis dēlī! besī ārā! šī viņa stulbā izgājiena dēļ mēs nākamgad varam izlasē neredzēt daudzus hokejistus, kuriem nu atkal nāksies cīnīties par to, lai tiktu nodrošināti ar elementārām lietām. manuprāt, Lipmanam ir laiks ATKĀPTIES no sava amata. uzticību ir zaudējis jau sen un šis viņa pēdējais izgājiens vispār bija kā punkts uz i.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 15:58, pirms 13 gadiem
Tiešam te liela dalja samiileejussies tajaa Ozolinjaa, jo jau tagad tiek vinjs tieks iecelts dieva kaarta....Es atvainojos, bet BEZ Ozolinja mees ieprieksseejos ccempionaatos bijaam AUGSTAAK, taka neko SUPERUUBER krutu vinjs nav izdariijis....

P.s. Dalja te grib padziit Lipmanu no LFF, bet neaizmirstiet, ka liidz ar vinju aizies arii Grindex nauda, kas nav maza.... Gribeetos redzeet kaa OZO buutu gatavs savus llimonus iemest hokejaa

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:59, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Piedod, bet tev ir izteikti akla ticība Ozoliņam, nemaz nezinot, kāds viņš ir patiesībā un nezinot, vai tā ir taisnība vai nav, ka prasījis lielu algu.
A.Puče ir labi pastrādājis,lai no Ozo uztaisītu pārcilvēku mūsu jaunatnes acīs.
Tas nekas,ka mums ikdienā blakus ir tūkstošiem cilvēku,kam likteņi ir bijuši tādi paši kā Ozo vai pat vel krutāki, bet tikai viņiem nav savs imidžmeikers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-26 16:02, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Vot šito Tu man nestāsti.
Ja līgumā ir aprunāts, ka LHF sedz GM dzīvošanas izdevumus ārzemes, tad šīs summas var veidoties baigi smukās, jo standarta līgumos parasti aizmirst aprunāt cik zvaigžņu viesnīcās šie darbinieki drīkst dzīvot, un kādās štuvēs ēst.
Kas šos caurumus līgumos prot izmantot,tas komandējumā var dzīvot zaļi.
Un Kira nezināja kurā viesnīcā dzīvos hokejisti? Pie tam viesnīca noteikti tika rezervēta vismaz gadu iepriekš, kad Ozo izlasei pat tuvumā nebija. Un ja arī caurumi ir līgumā, kurš tur vainīgs? Kaut kāds hokejists vai lielas firmas īpašnieks? Tad jau Kiram tā arī vajag pateikt, es esmu tik tups, ka mani kaut kāds hokejists mierīgi var appi*t. Es kaut kā neticu, ka Kira tik vieglprātīgi attiecas pret līgumiem, ja viņš tāds loders būtu, tad sen jau viņam arī grindeksu būtu nocēluši.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:02, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Dzīvošana ***** viesnīcā tomēr ļoti atšķirās no dzīvošanas **** vai *** viesnīcās.
Es esmu pret stulbumu, kas šeit SC plaukst un zeļ.
Lai to mazinātu Tev pirmajam jāpamet šī vietne!
Kā domā, zem tā līguma līdz 2014. ir tika Ozo vai arī Lipmana paraksts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:06, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: A.Puče ir labi pastrādājis,lai no Ozo uztaisītu pārcilvēku mūsu jaunatnes acīs.
Tas nekas,ka mums ikdienā blakus ir tūkstošiem cilvēku,kam likteņi ir bijuši tādi paši kā Ozo vai pat vel krutāki, bet tikai viņiem nav savs imidžmeikers.
Nav jau tik traki, es domāju, ka Ozo slikti savu darbu padarīja, jo izlasē tā arī nespēlēja sprukstiņš un Skrastiņš, Bet nu šitā muļķīgā Lipmana runāšana arī krīt uz nerviem. Kā var tagad teikt, ka Ozo prasa par daudz?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:08, pirms 13 gadiem
Tad moš var minēt konkrētus skaitļus nevis tukši blamēties, ka OZO prasījis utopiskas naudas summas!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:09, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Lai to mazinātu Tev pirmajam jāpamet šī vietne!
Kā domā, zem tā līguma līdz 2014. ir tika Ozo vai arī Lipmana paraksts?
Es velreiz saku,ka viena lieta ir līgumā atrunātā alga, bet pavisam kas cits pārējās izmaksas un bonusi.
Kamēr mēs nezinām par ko Lipmans runā, tikmēr nav nekāda pamata kaut ko secināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:09, pirms 13 gadiem
kā man tas muļļa ir apnicis... vienkarshi nenormāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:13, pirms 13 gadiem
Manupraat shogad izlase izmaksaaja divas reizes vairaak, kaa citus gadus, taapeec ari taads uzmetiens. Cita lieta, ka komunikaacija shajaa jautaajumaa starp izlases vadiibu un LHF vadiibu bija loti zema liimenii.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:15, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu tad dzīvo visu mūžu ar savu respektu. man tas liekas vienkārši smieklīgi. Pieraksti tad arī visu! kāpēc lai es respektētu dzērāju, kurš aiziet no sievas, lai skrietu pakaļ Latvijā daudzu pazīstamu cilvēku vidū uz riņķi laistai blondīnei? Nu jā ir izcīnijis, visu cieņu, tā ir vēsture, nejau uz veciem lauriem visu mūžu sēdēsi, bet redz, ka sēdēs gan. Es nesaku, ka viņš nav vecis un rēcīgs džeks, jokus labu met āra'piekrītu, bet tā mūžīgā - OZO visu , viss tikai dēļ OZO lieliskuma, un nē OZO to nekad, vienkārši besī, mani tracina, i vsjo, mans viedoklis.
Ha ha Čalīt, tu tagad runā par divām atšķirīgām lietam. Es skaidri un gaiši izteicos, ka Ozo respektē kā SPĒLĒTĀJU, jo nav Latviešiem otra tāda. Bet privātā dzīve attiecas tikai uz viņu pašu. Man vienalga būtu, kaut arī viņš sievas mainītu ik pēc mēneša. Bet ka spēlētājs viņš ir neaizvietojams. Punkts.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:16, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es velreiz saku,ka viena lieta ir līgumā atrunātā alga, bet pavisam kas cits pārējās izmaksas un bonusi.
Kamēr mēs nezinām par ko Lipmans runā, tikmēr nav nekāda pamata kaut ko secināt.
Ja nav līgumā atrunāts, tad nekādas papildus izmaksas un bonusi nav jāmaksā. Kā Tu to nesaproti? Bet tā kā līgums ir uz pieciem gadiem, bet Kira to lauž jau pēc mēneša ( ko viņš vēl nav izdarijis), tad tikai loģiski, ka Kira maksās Ozo par mēneša darbu visu piecu gadu līguma summu. Un tāpēc arī tagad Kira dusmojas. Un tur jau summa varētu būt solīda. Bet kurš tad ir vainīgs, ka Kira piedāvāja tādu līgumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:18, pirms 13 gadiem
alsp rakstīja: LHF ir šausmas!
Piekrītu - Kirovs var šķendēties par 90kls LHF budžetu gadā, bet neko jau viņš nav darījis, lai tas būtu lielāks. Pie tam sevis slavināšana žīdam sanāk vienkārši izcili.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 16:18, pirms 13 gadiem
aivix26 rakstīja: Ha ha Čalīt, tu tagad runā par divām atšķirīgām lietam. Es skaidri un gaiši izteicos, ka Ozo respektē kā SPĒLĒTĀJU, jo nav Latviešiem otra tāda. Bet privātā dzīve attiecas tikai uz viņu pašu. Man vienalga būtu, kaut arī viņš sievas mainītu ik pēc mēneša. Bet ka spēlētājs viņš ir neaizvietojams. Punkts.
Ne tikai speletaajs, personiba, pazishanas, vinsh ir spelejis kopa ar gandriz visiem labakajiem hokejistiem pedejo 20 gadu laikaa. Spelejis pie izciliem treneriem, hokeja pasaule nav tik liela kaa futbola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:21, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Tātad arī Ozoliņš jo viņš tur arī ir
viņš jau tur nav, viņu tak atlaida. domā pajoli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:25, pirms 13 gadiem
Židiem viss ir parak dargs

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:25, pirms 13 gadiem
Beidziet aizstavēt to Ozoliņu. Kāds no viņa menedzeris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:29, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Neko nesaku Ozo kā spelētājām un profesionālim, jo par savu algu viņš arī strādā kā profesionālis, bet... protams, ka šādam cilvēkam ari ir savs ceņņiks un kādam var tas patikt vai nepatikt, bet loģiski, ka Lipmans, kas gulda LHF savu naudu, diez vai skatās pozitīvi uz tādu ceņņiku.... Tas pats kas būtu ar tevi- tev ar naudu ir kā ir un, teiksim, divi kandidāti- viens ir Juris, kas tev kaut ko uztaisīs +/- ok, lai tas labi kalpotu par 300ls un otrs ir Pēteris, kas tev uztaisīs to pašu, bet ar apzeltītu maliņu un ļoti šiki par 1200ls... Tu arī padomātu, es domāju....
Nu jā, bet Kira tak izvēlējās Ozo un noslēdza līgumu pieciem gadiem. Kad tika slēgts līgums, tad Kiru cena apmierināja, bet tagad raud.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:29, pirms 13 gadiem
Publicēt līgumu un tad var tikai runāt! Ja Lipmanis pats piedāvāja tādu līgumu, tad kādā sakarā tagad prasa par daudz??? Nevar pēkšņi izdomāt tak papildus piemaksas.. visu ko Lipmanis ir parakstījis ir pats vainīgs un ir arī vainīgs ja nav atrunājis kādus līguma punktus! Publicēt līgumu un tad var izvērtēt kas un kā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:30, pirms 13 gadiem
un tagad, OZO - tavs gājiens! Stāsti - cik % no tavas algas Kira prasīja atpakaļ otkatā ??

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 16:31, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet šeit jau nav nekāda sakara ar spēlēšanu , ne tā ? bet tu saki, ka tāpēc, ka viņu respektē viņu aizstāv. bet šeit jau nav ne smakas no kkādas spēlēšanas un spēlētāja, bet gan ģenerālmenedžera mantkārības.
Par kādu mantkārību tad tu runā? Vai arī tu gribēji, lai Ozo vsp atsakās no samaksas par darbu? Un vai tad tu esi dzirdējis kaut vienu sūdzību par ĢM darbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:32, pirms 13 gadiem
Vnk ozo bija prasibas, pie kuram nebija LHF pieradusi, ozo atnaca, prasija, LHF sakoda zobus, deva, bet ka bija izdeviba, taa patrieca, nu zemiski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:33, pirms 13 gadiem
Jautājums Kirovam:

Znaroks: "Cerības palikt A grupā ir minimālas"

Šajā video aptuveni 5:00 Znaroks saka, ka par darbu izlasē neko nesaņem.

Šajā rakstā:

„To, vai Znaroks prasīs atkal kļūt par izlases treneri, nevaru prognozēt. Zinu vienu – pie manis viņš saņēma pieklājīgu algu,” saka Lipmans.

Kurš melo?

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:34, pirms 13 gadiem
Kā tad

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:34, pirms 13 gadiem
Ozoliņs gribēja uzvārīties uz LHF rēķina. Rezultāta nav, tāpēc arī patrieca.
Par ko viņam maksāt astronomisku algu. No Dinamo arī Ozoliņš prasīja miljonus. Ta ka nav viņš nekāds enģelītis, kurš pa velti strādās uz patriotiskām jūtām.

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:34, pirms 13 gadiem
atdos tik daudz ozoliņam ka nebūs ko pašam izmaksāt nabagam!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 16:35, pirms 13 gadiem
SFopSS rakstīja: Pieprasu atlaist šito ākstu
Ozoliņš jau atlaists.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:35, pirms 13 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Kas ir nesamērīgi daudz? Un vai tu zini ciparus?
Un Tu?

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:36, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Ozoliņš jau atlaists.
Nejau ozoliņu, Lipmani ir jātlaiž

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:37, pirms 13 gadiem
netīrā veļa.... vienk. pretīgi paliek, ka Latvijas hokejā parādās netīrās veļas elementi

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:37, pirms 13 gadiem
Es ticu,ka Ozo varēja paršaut par strīpu....Viņa alga Dināmo to pierāda.Nu nav nekāds viņš Latvijas hokkeja patriots,kā viņu cenšas te dažs labs izlikt. Viņs vienkārši dara savu darbu DR.Un dara to ne par pliku velti.Tālu ne par pliku....Labi vai slikti,tas ir cits jautājums.
Ber Lipmana kungam vienalga nav taisnība,ja arī tā bija,ka Ozo gribēja pārlieku lielu algu izlasē,tam bija jāpaliek starp viņiem.Citādāk kā bāba tirgū ar mēli velk.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:39, pirms 13 gadiem
snpz rakstīja: Piekrītu - Kirovs var šķendēties par 90kls LHF budžetu gadā, bet neko jau viņš nav darījis, lai tas būtu lielāks. Pie tam sevis slavināšana žīdam sanāk vienkārši izcili.
tu viņam esi klāt stāvējis, ka zini, ko viņš dara vai nedara? un tik nevajag sākt tirst par to, ka latvijā ir n-tie uzņēmumi, kuri to vien gaida, kad viņiem paprasīs, lai ziedo naudu. ja neziedoja "treknajos gados", tad neziedos arī tagad.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-26 16:42, pirms 13 gadiem
SFopSS rakstīja: Nejau ozoliņu, Lipmani ir jātlaiž
Par ko?

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:43, pirms 13 gadiem
fish rakstīja: Ja gribi rezultātu, tad ir jāiegulda nauda. Lipmans laikam domā, ka augstvērtīgi rezultāti krīt no zila gaisa. Vai mums ir vajadzīgs tāds LHF prezidents?
piekrītu tev, bet šajā gadījumā rezultāta vienk nebija, uzdevums arī netika izpildīts..tādējādi nauda tika izmesta gaisā.. bez menedžera arī var noraut 13. vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:45, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Ozoliņs gribēja uzvārīties uz LHF rēķina. Rezultāta nav, tāpēc arī patrieca.
Par ko viņam maksāt astronomisku algu. No Dinamo arī Ozoliņš prasīja miljonus. Ta ka nav viņš nekāds enģelītis, kurš pa velti strādās uz patriotiskām jūtām.
Tiesii taaa! pirmajaa sezonaa kad nnema kakki maisaa laikam bija 200-500K, bet naakamajaa jau miljons un akcionaari tika padariiti par skopulliem, kuri negrib maksaat saliidzinosso lielu naudu (peec RD budzzeta iespeejaam).
Ja OZO buutu taads patriots, tad vareeja jau arii pa velti Latvijas valsts izlasi paarstaaveet - kaut vai algu novirzot kaadai nometnei vai kam taadam
P.s. tie kas saka ka Kirovs liek LHF naudu savaa kabaataa kaa savu algu ir mullkkiisi, jo taas ir kapeikas saliidzinot ar to ko vinjs nopelna ar GRindex , LM u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:46, pirms 13 gadiem
KIRA, tauta vēlas, lai tu atkāptos!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:47, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: Nav jau tik traki, es domāju, ka Ozo slikti savu darbu padarīja, jo izlasē tā arī nespēlēja sprukstiņš un Skrastiņš, Bet nu šitā muļķīgā Lipmana runāšana arī krīt uz nerviem. Kā var tagad teikt, ka Ozo prasa par daudz?
Kažam bija iemesli un tie ir vairāk kā saprotami. Sprukts ir vēlviens gadījums, turklāt 101 reizi izrunāts līdz riebumam. Viņus spēlēt nepielauztu ne Greckis, Lemjē, Aizermans vai vēl kāds no visu laiku labākajiem. Bet šitais no Kiras ir vienkārši neiedomājami. Kas viņš visus par idiotiem uzskata?! Neba pats Sandis lauzās pa Kiras kabineta durvīm iekšā un pieprasīja baigo piķi. Drīzāk bija otrādāk, Kira nāca ar savu piedāvājumu, kuru Ozo pieņēma. Kamēr nav reālu ciparu, no Kiras puses tā ir tikai plika dir.šana un nekas vairāk. Bet pēc šitā gājiena visas iespējas ka Ozoliņš varētu darīt kaut ko saistībā ar izlasi ir izkūpējušas gaisā. Tomēr samērā bieži viņš ir konkrēti piekāsts bijis no LHF un pataisīts par vainīgo.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:48, pirms 13 gadiem
pats Kirovs piedāvaja līgumu uz četriem gadiem pats parakstīja. un kas tie tagad par izteicieniem?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:50, pirms 13 gadiem
Kālab Ozoliņš izlasi nepārstāvēja kā spēlētājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:51, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Kālab Ozoliņš izlasi nepārstāvēja kā spēlētājs?
Viņš visu pateica pēc Turīnas. Kā saka "Vīrs un vārds''. Pateica ka nespēlēs vairs tad nespēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:55, pirms 13 gadiem
Kirovam interesants runas stils - visu laiku par LHF naudu runaa kaa par savu. Es paarskaitu,no manis prasa... Ja kira maacees to pashu naudu ieguldiit hokejaa lietderiigaak,tad lai buutu, bet ja vinjam vnk nepatik,ka daudz naudas tiek teereets.. Deretu atgadinat,ka taa nav vinja nauda un prieksh tam arii domata,lai jedzigi iegulditu lv hokejaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:57, pirms 13 gadiem
kas te notiek??! kaut kāda savējo nomelnošana?? kam tas ir izdevīgi??
tā jau tik maza valsts un vēl viens otram, ka tik ieriebt, labāk būtu mierā dzīvojuši...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:57, pirms 13 gadiem
sausmas nesausmas,kaada starpiiba cikprasa...lohs tu esi lipman,ko tad njjeeemi ja pa daudz prajiija...izsktaaas ka Ozo ir tas kas pa briiivu straadaas,naudas vinjam truukst???dariit vinjham nav ko atvaljinaajuma laikaa???
peec sadiem izgaajieniem,kad LHF nomelno muusu lielaakos staarus,man kirovs liekas pilnigi pretiigs muuulis...
ceru ka nakosgad pasaules cempii visi atteiksies speeleet un lipmans pats varees vilkt slidas kaajaas

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:57, pirms 13 gadiem
Nevar īsti arī piekrist tiem kas saka ka Ozoliņš prasa pārāk lielu piķi no RD. Viņa vārds latviešiem ir kā brends, tāpat kā Kobe un MJ visā pasaulē. Sandis viens pats uz tribīnēm pievilina daudz skatītāju. Arī visa atribūtika ar viņa vārdu. Viņš vēsi varētu spēlēt kādā no biezā gala klubiem un vēl sapelnīt labu naudu, jo reāli viņa sniegums tam arī atbilst. Atceraties to laiku kad viņš bija traumēts un nespēlēja. Zāģu vairāk kā uzvaru, vairākums smagi buksēja. Atgriezās Ozoliņš bija vairākums un atgriezās arī uzvaras.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 16:58, pirms 13 gadiem
Šausmas, Ozo paprasija 10Ls, šusmīgi maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:01, pirms 13 gadiem
Nu Kira, ko tu tagad te ganies - nafig tad njemi darbaa? Lops tu esi.

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:01, pirms 13 gadiem
markuss rakstīja: Tiesii taaa! pirmajaa sezonaa kad nnema kakki maisaa laikam bija 200-500K, bet naakamajaa jau miljons un akcionaari tika padariiti par skopulliem, kuri negrib maksaat saliidzinosso lielu naudu (peec RD budzzeta iespeejaam).
Kā tu zini par ko RD maksā Ozo to lielo naudu?
Es, piemēram, uzskatu, ka RD vadība uz Ozo rēķina veido RD imidžu, un tāpēc Ozo ieguldītā nauda atgriežās ar uzviju,jo LV joprojām LV ir daudzi,kas uz Ozo vārdu lido kā mušas uz sūdu.
Viņa sniegums laukumā jau spēlē otrā plāna lomu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:04, pirms 13 gadiem
Nez vai Lipmaņa kungs arī pēc veikala apmeklējuma samaksājot par preci skrien pa pasauli apkārt gausties,cik cena liela un neadekvāta?! Vieglāk nav jau pašā sākumā NEPIRKT un viss??? par OZO gadījumu-ja tiek vispār pacelts jautājums par kaut kādām samaksu summām,tad ir jāpublisko konkrētas summas,un nevis jābārstās ar divdomīgām frāzēm,ala ''viena tante teica,otra tante teica''!pagaidām tas viss izskatās pēc kaut kāda farsa,vienas personas izpildījumā...gaidām Ozoliņa atbildi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:15, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Kā tu zini par ko RD maksā Ozo to lielo naudu?
Es, piemēram, uzskatu, ka RD vadība uz Ozo rēķina veido RD imidžu, un tāpēc Ozo ieguldītā nauda atgriežās ar uzviju,jo LV joprojām LV ir daudzi,kas uz Ozo vārdu lido kā mušas uz sūdu.
Viņa sniegums laukumā jau spēlē otrā plāna lomu.
pfff uz Ozolinju naac skatiities 1. sezonaa pirmaas 10 speelees..... ja nebuus RD uzvaras, tad taads Ozolinjs arii neliidzees un skatiitaaji nenaaks.... es piekriitu ka OZO ir svariigs komandai, bet iet runa ka NAV vinjs taads dievs kaa te dalja vinju pataisa....taapat ir lloti daudz lloti rupjas klludas aizsardziibaa, kuras vinajm piedod, bet taadu Lavinju par mazaakaam kluudaam vienkaarssi noliidzina gar zemi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:19, pirms 13 gadiem
markuss rakstīja: pfff uz Ozolinju naac skatiities 1. sezonaa pirmaas 10 speelees..... ja nebuus RD uzvaras, tad taads Ozolinjs arii neliidzees un skatiitaaji nenaaks.... es piekriitu ka OZO ir svariigs komandai, bet iet runa ka NAV vinjs taads dievs kaa te dalja vinju pataisa....taapat ir lloti daudz lloti rupjas klludas aizsardziibaa, kuras vinajm piedod, bet taadu Lavinju par mazaakaam kluudaam vienkaarssi noliidzina gar zemi
Es runāju/rakstu par kopējo situāciju, un nevis par kādiem individuāliem gadijumiem.

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:23, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es runāju/rakstu par kopējo situāciju, un nevis par kādiem individuāliem gadijumiem.
nu labi par kopeejo situaaciju - ja OZO nespeelees un RD uzvarees, tad saki ka skatiitaaji nenaaks? un ja RD zaudees, bet speelees OZO, tad tik un taa naaks? nedomaaju ka tas viena speeleetaajs faktors ir tik speeciigs kaa tu te raksti

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:26, pirms 13 gadiem
ir gan vinjs dievs,vareetu skatiities kaut 50 gadiigu OZO dinamo rindaas...
markuss rakstīja: pfff uz Ozolinju naac skatiities 1. sezonaa pirmaas 10 speelees..... ja nebuus RD uzvaras, tad taads Ozolinjs arii neliidzees un skatiitaaji nenaaks.... es piekriitu ka OZO ir svariigs komandai, bet iet runa ka NAV vinjs taads dievs kaa te dalja vinju pataisa....taapat ir lloti daudz lloti rupjas klludas aizsardziibaa, kuras vinajm piedod, bet taadu Lavinju par mazaakaam kluudaam vienkaarssi noliidzina gar zemi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:29, pirms 13 gadiem
Jēga atlaist, ja pēc tam pieņem atpakaļ?! Ceru, ka te nekas nepiepildīsies un Znaroks vairs nebūs pie izlases stūres, jo nu cik var.....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:31, pirms 13 gadiem
Jebkurā darba pozīcijā IR JĀBŪT normālai ROTĀCIJAI... un ja kāds ir aizsēdējies savā krēslā, tad tas ir Lipmans........

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:31, pirms 13 gadiem
asistents rakstīja: Manpatīk ka Lipmans sauc lietas īstajos vārdos. Ja prasa nesamērīgi daudz, tad kas tur slēpjams.
priekš kam tad parakstīja līgumu, ja tas Ozoliņš tik daudz prasīja!?? Pretīgs gājiens no Lipmana puses tagad...

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:31, pirms 13 gadiem
smilchs2 rakstīja: Nu, no vienas puses var saprast arī Kirovu - Ja tavs padotais prasa lielu kāpostu un neizpilda uzdevumu, tad viņš ir jāatlaiž, taču kkas te ar tiem uzdevumiem neiet kopā. Pirms čempionāta tak skaidri tika pateikts, ka uzdevums ir saglabāt vietu A grupā, bet mērķis ir ceturtdaļfināls. Pēkšņi, nez no kurienes, izlien uzdevums par 12. vietu.
Tas jau izskatātās pēc mērķa ko nevar sasniegt Latvija, viss bija abzināti

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:32, pirms 13 gadiem
Ciest to hobita seju nevaru!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 17:32, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: ir gan vinjs dievs,vareetu skatiities kaut 50 gadiigu OZO dinamo rindaas...
vot par ssito es runaaju - apmeeram tas pats kas skatiities uz supermodeli Kraufordi 50 gados... katram ir savs laiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 17:35, pirms 13 gadiem
Sākam vākt parakstus par Lipmana atlaišanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:37, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: ne pirmo reizi dzirdu ziņas par Ozo mantkārību, sakāpis galvā čalim, tipa superstārs
Pirmkārt, čalis vienk zin savu cenu, tas ir normāli, plus nezin par ko tas trollis vispār runā īsti. Otrkārt, lai nu kas, bet Ozo IR superstārs, NHL all-star spēlēs kādas 10 reizes iebalsots, taka vajadzēja zināt latvijas hokeja leģendas dunduk..

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 17:37, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: un ko tu liksi vietā? Magoni?Irbi?
Lipmana dēls esi vai? Atradies aizstāvis.. un nebaidies, atradīsies ko likt vietā!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 17:38, pirms 13 gadiem
Lipamnis varētu beigt nod** citus. Lai paskatās uz savu izpeļņu proporcionāli padarītajam darbam, domāju tur ir vēl lielākas šausmas....
Par kārtīgu darbu... kārtīga samaksa - lai ar cik, ja darbs ir izdarīts un vēl vairāk! Puse komandas spēlēja tādēļ ka OZO tur bija.
Ja OZO nedarītu savu darbu un nebūtu uzgājis aizkulišu viltības, kuras te LHF tēvam var sagandēt ballīti, domāju būtu cita runa!
Vai tiešām nevar uztaisīt sarakstu, kā par citiem likumiem un amatiem, kur tauta var parakstīties. Lipmanim jāpazūd!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:38, pirms 13 gadiem
Es tikai vienu nevaru saprast. Kāpēc tu Lipman viņu tad pieņēmi darbā!!!
Lūdzu paskaidro??!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:39, pirms 13 gadiem
Art_Is rakstīja: Lipamnis varētu beigt nod** citus. Lai paskatās uz savu izpeļņu proporcionāli padarītajam darbam, domāju tur ir vēl lielākas šausmas....
Par kārtīgu darbu... kārtīga samaksa - lai ar cik, ja darbs ir izdarīts un vēl vairāk! Puse komandas spēlēja tādēļ ka OZO tur bija.
Ja OZO nedarītu savu darbu un nebūtu uzgājis aizkulišu viltības, kuras te LHF tēvam var sagandēt ballīti, domāju būtu cita runa!
Vai tiešām nevar uztaisīt sarakstu, kā par citiem likumiem un amatiem, kur tauta var parakstīties. Lipmanim jāpazūd!
PIEKRĪTU!!!!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:40, pirms 13 gadiem
interesanti, vai arī citās valstīs (es nerunāju par Krieviju, jo tur arī pieņemts vienmēr visus un visu nolikt, un šī sliktā iezīme laikam ir pārmantota mums no padomju gadiem) federācijas prezidents atļautos TĀDUS izgājienus?! un vai tauta tādā gadījumā arī censtos savstarpēji kasīties, kā tas ir novērots šeit? manuprāt, runa jau nav par to, ko un cik Ozo ir tērējis izlases hokejistu vajadzībām, bet gan par to, ka centās ieviest kārtību un, galvenais, darbojās ar skatu uz nākotni, tā teikt - ilgtermiņā. bet federācijas prezidents visu sačakarē. un man nerodas pārliecība, ka ar Lipmanu priekšgalā no maģiskā datuma novembrī pēkšņi izlasē viss būs kārtībā. jo uzticība ir zaudēta. un jebkurš saprātīgi domājošs cilvēks neriskēs līst iekšā tajā midzenī un uzņemties GM pienākumus, jo taču var jebkurā brīdī atkal atlaist un pataisīt par grēkāzi, tāpēc ka ir iedomājies izlases hokejistu elementārām vajadzībām patērēt naudu.... apnicis tas viss murgs, kas visu šo pavasari notiek par un ap izlasi.

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:40, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: ne pirmo reizi dzirdu ziņas par Ozo mantkārību, sakāpis galvā čalim, tipa superstārs
Čali, viņš ir superstārs. Niecības nespēlē NHL All-Stars spēlē apmēram 10 reizes, un par tādiem nekožas gandrīz visas NHL komandas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 17:41, pirms 13 gadiem
Kira ziids vajaga vinu pasu atlaist un viss.Naudas LHF nau un buus treners kautkaads leetais.Sviests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:42, pirms 13 gadiem
Kā var pats parakstīt līgumu ar Sandi uz 4 gadiem, ja alga esot biju milzīga? Un vai tad tiešām Sandis prasījis liekus tūkstošus ja kontā stāv miljoni?

Un starp citu Kira sevi tā izlaidis, ka savam mersedesam pat durvis netaisa vaļā, jo to izdara personīgais šoferis. Iecēlis sevi karalienes statusā.

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:47, pirms 13 gadiem
jurasiks70 rakstīja: Es ticu,ka Ozo varēja paršaut par strīpu....Viņa alga Dināmo to pierāda.Nu nav nekāds viņš Latvijas hokkeja patriots,kā viņu cenšas te dažs labs izlikt. Viņs vienkārši dara savu darbu DR.Un dara to ne par pliku velti.Tālu ne par pliku....Labi vai slikti,tas ir cits jautājums.
Ber Lipmana kungam vienalga nav taisnība,ja arī tā bija,ka Ozo gribēja pārlieku lielu algu izlasē,tam bija jāpaliek starp viņiem.Citādāk kā bāba tirgū ar mēli velk.....
Tavas šaubas par Ozo patriotismu ir smieklīgas,kaut vai viena iemesla dēļ,nav noslēpums,ka Krievu klubi ir piedāvājuši Ozo summas,kas ir uz pusi lielākas kā RD...bet par pārējo var piekrist...

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:48, pirms 13 gadiem
Aigaro rakstīja: izskatās, ka lielākā daļa ir apmierināti ar izlases sniegumu šogad. Es piemēram neesmu, tāpēc Kirovu atbalstu. Ja Ozoliņam tika maksāts milzīgs piķis, tad bija jābūt rezultātam, par neko nemaksā. Rezultāta nebija un nevajag te tagad bāzt acīs pieticīgo "mēs taču palikām A.grupā".

Ja mēs paskatamies Ozoliņa pēdējo interviju ar Puči, tad var labi redzēt, ka patiesībā jau Ozoliņš uzskata, ka izlase ir labi nostartējusi. Labi? Kas ir labi? 13.vieta? Vai tad mēs neesam uzvarējuši grandus, lai tagad samierinātos ar skaistiem zaudējumiem?
Zini, kā vērtēt - labs sniegums vai slikts??
Ne jau pēc rezultāta - bet pēc tā, vai nospēlē vai sliktāk salīdzinot ar pagātni! Piemēram, Znaroks saka, ka šogad izlase nospēlēja labāk nekā pagājušo gadu, tad jau visus varēja atlaist pagājušogad!!
Svarīgi ir atbildēt vai tas, kas notiek/notika ir pozitīvs signāls nākotnei vai negatīvs. Ja, piemēram, Ozo darbošanās GM amatā būtu stimuls sakātoties izlases lietām nākamos gados, tas ir ļoti nozīmīgs faktors, lai teiktu, ka viņš savu darbu izdarīja labi, NEATKARĪGI no izlases esošā snieguma.

Tāpat kā politikā. Tagad pie varas ir Vienotība. Pensijas samazina, algas zemākas, taču es domāju, ka pēc viņiem lietas Latvijas politikā paliks gaišākas, tīrākas (process jau ir sācies), kas ir nozīmīgs iemesls par viņiem balsot arī nāktonē. No otras puses, Kalvītis bija pie varas, kad piena upes plūda, algas OHO, Pensijas oho, bet arī OTKATI OHO. Korupcija OHO, Nebija 7 trekno gadu. Var teikt, ka viņš un TP iezīmēja negatīvu virzību.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 17:49, pirms 13 gadiem
lasot komentārus tā vien gribas, lai Kira aiziet no LHF.
Jautājums: cik komentētājuprāt Ozoliņa būtu jāsaņem par šādu menedžera darbu? Cik jūs būtu gatavi maksāt (par 1 mēnesi pilnu slodzi, dieviem pusslodzi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 17:52, pirms 13 gadiem
Iecels par LHF prezidentu bijušo komjaunatnes sekretāru Kozjolu, tad jūs redzēsiet, ka pirmā gadā jau LHF nebūs nauda, un atbilde būs man valdība nedod naudu.
Ja nemaldos Kozjols jau nodibinājis Latvijas hokeja savienību, kur solījās rīkot turnīrus un atbalstīt bērnu hokeju, bet tālāk par solīšanu nav ticis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 17:55, pirms 13 gadiem
Kad Kira ar vinu parakstija ligumu uz vairakam sezonam, tad zin par naudu viss nerunaja. Uz kaut ka jau ir janoraksta ta atlaisana...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 17:56, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Ozo kā menedžeris bija 0, atpakaļ Baldonieku
Baldonieks varbūt cielē uz galvenā trenera amatu. Treniņos ir klātbijis, svilpi turēt prot, ir pat vadījis pāris treniņus galveno treneru prombūtnē. Ā, galvenais, sūdus nevāra.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 18:01, pirms 13 gadiem
Ko tadu OZO konkreti izdarija lai vinu paturetu, konkretus faktus?
Palasot komentarus visi aizstav vinu, bet konkretu neko neviens nepateica, tikai savas fantazijas izklastija par ilgterminu, nakotni, izlases savaksanu utt., bet neko neviens konkretu nepateica.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 18:03, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Laikam jau kāda daļa ir lasijuši LHF un Ozo līgumu,ja reiz mēģina Lipmana teikto apstrīdēt?
Lūdzu padalieties ar info.
Piemēram,kas tajā ir aprunāts par GM dzīvošanas izmaksām PČ laikā viesnīcās, par dienas naudām. Nevajag aizmirst, ka Lipmans nerunā par Ozo algu. Ir arī cita veida rēķini. Piemēram transporta izdevumi. u.t.t.
Kad mēs arī to uzzināsim,tad varēsim diskutēt vai Ozo ir daudz pieprasijis no Lipmana vai nē.
Tur jau tā lieta, tāpēc šāds izteikums ir vienkārši nepieklājīgs (un tas tāds būtu arī, ja nebūtu iejaukts Ozoliņš).
Ja runa ir par algu, tad neviens nelika Kirovam Ozoliņu nolīgt, tāpēc tur par pārsteigumiem nav ko runāt. Daudz naudas izlases vajadzībām? Ja nevar nodrošināt pašsaprotamas lietas, varbūt Kirovam nevajag Latviju uzskatīt par A grupas komandu un vest uz čempionātu? Jo A grupas līmenis nenozīmē tikai meistarību, bet arī jābūt atbilstošām finansēm un visam pārējam.
P.S. Neko no tā nesaku "modes pēc", vienkārši tā raudāšana tagad ir briesmīga.

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:04, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Ko tadu OZO konkreti izdarija lai vinu paturetu, konkretus faktus?
Palasot komentarus visi aizstav vinu, bet konkretu neko neviens nepateica, tikai savas fantazijas izklastija par ilgterminu, nakotni, izlases savaksanu utt., bet neko neviens konkretu nepateica.
Spēlētāji runāja konkrēti, žurnālisti runāja konkrēti... Un līgums ir līgums.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 18:07, pirms 13 gadiem
Džoko fans, nu aizver taču beidzot savu smirdīgo muti. Skaidrs jau, ka atnācis esi tipa lai to utaino Lipmanu lielītu. Un tagad vēl Ozo sāksi nolikt, dauņuks Tu esi tas arī viss.
NOST AR LIPMANU, UN SĀKAM JAUNU LAPPUSI LATVIJAS HOKEJĀ!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 18:10, pirms 13 gadiem
diez cik tad pats bāž kabatā ? Lipmani vari tautai pateikt ?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 18:11, pirms 13 gadiem
Godīgi sakot var tikai pabrīnīties kā vienas spēles rezultāts principā var atkal izčkarēt visu hokeja sabiedrības gaisotni. Bet nu tas tā...
Ja no šī čempionāta varēja ko secināt, tad fakts ir ka mūsu elites spēlētāju līmenis ir samerā labs - cita lieta, mums to elites hokejistu ir gaužām maz un kādam izkrītot rodas lielas problēmas.

Vai tagad tā vietā lai "atlaistu visus" un šūmētos par kkādām algām, pieprasītiem cipariem, nozākātu Spruktu, ka atteicās, pukstētu par Dārziņa nepiedalīšanos beidzamajās spēlēs, žēlotos pie spēlētāju patriotisma trūkuma utt...nebūtu daudz lietderīgāk tagad apsēsties un paanalizēt, kāpēc mums nav teiksim 20 Sprukta, 20 Dārziņa un 5 vēl augstāka kalibra spēlētāji, kāpēc mūsu hokeja sistēmas izaudzinātie spēlētāji nespēj iekļut NHL (ar ļoti retiem izņēmumiem), lai gan tajā pašā laikā gandrīz katrai izlasei no tām, kuras mums "principā būtu vienmēr jāapspēlē" ik pa laikam parādās kāds NHL kadrs utt. utjp.

Atkal kārtējo reizi enerģija tiks izšauta pilnīgi bezjēdzīgā virzienā, virpulis sacelts tur, kur no tā virpuļa kāds pozitīvs efekts ilgtermiņā diezvai ir gaidāms utt...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 18:11, pirms 13 gadiem
Kira k-gs, Šausmas kāds Jūs esat mesls

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 18:12, pirms 13 gadiem
Kira labs. Kā vienmēr savā elementā. Mācieties jo tā štelles māk bīdīt tikai ēbrēji.

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:14, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Tur jau tā lieta, tāpēc šāds izteikums ir vienkārši nepieklājīgs (un tas tāds būtu arī, ja nebūtu iejaukts Ozoliņš).
Ja runa ir par algu, tad neviens nelika Kirovam Ozoliņu nolīgt, tāpēc tur par pārsteigumiem nav ko runāt. Daudz naudas izlases vajadzībām? Ja nevar nodrošināt pašsaprotamas lietas, varbūt Kirovam nevajag Latviju uzskatīt par A grupas komandu un vest uz čempionātu? Jo A grupas līmenis nenozīmē tikai meistarību, bet arī jābūt atbilstošām finansēm un visam pārējam.
P.S. Neko no tā nesaku "modes pēc", vienkārši tā raudāšana tagad ir briesmīga.
Lipmans acīmredzot saprata ka pāršavis pār strīpu atlaižot pilnīgi visus tagad cenšas taisnoties. Man nav nekas pret Ozoliņu kā GM, jo ne jau viņš ir vislielākais vaininieks ka čempionāts neizdevās.
Turklāt līgums tika parakstīts sen pirms šī balagāna. Vai tad ozo gulēja tur zelta palagos un ēda kaviāru? Šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 18:21, pirms 13 gadiem
nekadu Znaroku un Krikunovu
Pietiek mums tie padomju stila apsūbējušie trenneri...

  -4 [+] [-]

, 2011-05-26 18:21, pirms 13 gadiem
Dzipiitts rakstīja: Kira k-gs, Šausmas kāds Jūs esat mesls
Mēsls ne mēsls, bet nauda un vara viņam atšķirībā no Tevis (visticamāk) ir gana daudz.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 18:22, pirms 13 gadiem
Šitais jau sāk palikt smieklīgi! Mantkārīgais Ozoliņš to vien dara kā izspiež no Lipmana naudu! Tas, ko Ivars te rakstīja par blakus izdevumiem, tipa viesnīcas utt., vispār unikāli! Iedomājieties! Ozo kā Latvijas izlases GM, to vien dara, kā tusējas pa 5 zvaigžņu viesnīcas penthausu, no rīta līdz vakaram stūķējot pilnus vaigus ar kaviāru! Par Lipmana (LHF) naudu!!!
Kirovs laikam mēģina spekulēt uz cilvēku nezināšanu vai arī īsu atmiņu! Bija reiz tāds gadījums, kad Ozo pirms PČ pats par savu naudu apdrošināja savu NHL līgumu (25 000$), Kira kārtējo reizi žīdojās! Nezinu man tas kaut kā neit kopā ar mantkārīgo Ozo! Tas, ka Kirovam patīk skaitīt naudu, un rītā neatdot to, kas bija jāatdod jau vakar, tā gan ir tiesa!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 18:23, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Laikam jau kāda daļa ir lasijuši LHF un Ozo līgumu,ja reiz mēģina Lipmana teikto apstrīdēt?
Lūdzu padalieties ar info.
Piemēram,kas tajā ir aprunāts par GM dzīvošanas izmaksām PČ laikā viesnīcās, par dienas naudām. Nevajag aizmirst, ka Lipmans nerunā par Ozo algu. Ir arī cita veida rēķini. Piemēram transporta izdevumi. u.t.t.
Kad mēs arī to uzzināsim,tad varēsim diskutēt vai Ozo ir daudz pieprasijis no Lipmana vai nē.
esmu kaut ko palaidis garām! No kura laika tev ir vajadzīga informācija? Vai tad sazvērestības teorijas vairs nav Tavs lauciņš?
Baigi audz. Viedokli nemitīgi jāmaina Tev, bet mēs kā bijām naivi idioti, tā tādi arī paliekam.

Vai tu vari pieiet pie Ozo un viņam pateikt to ko Tu šeit rakstiji uz Tavu (Ozo) vārdu lido kā mušas uz sūdu. Saderam ka Tu to nevari, no vienas tādas domas bikses jau pieliksi, bet šeit Tu esi varonis. Pieaudzis cilvēks, bet prātiņā pokemons uz mūžu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 18:33, pirms 13 gadiem
Ozoliņš jau tā ir miljonārs. Neticu ka viņš prasīja naudu strādājot izlases labā.

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:33, pirms 13 gadiem
Renais putn....vnk lūdzu ej dir st, cirvi!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 18:34, pirms 13 gadiem
pec visa taa , ko raksta prese izklausas jau viegli but par lhf prezidentu , vnk pienjemt pareizus lemumus savas jomas, bet... shaubos vai kads cits liks tik daudz naudinjas tur klat , kaa to dara Lipmans.... tapec ja naktu cits varbut aizietu kkas pa burbuli... nezinu vnk tas ir manas domas....

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 18:36, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Ozo kā menedžeris bija 0, atpakaļ Baldonieku
Ozo izlase ieviesa kārtību, ja tu to vēl nezināji.

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:37, pirms 13 gadiem
es personīgi gribu, lai Kirovs aiziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 18:44, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: esmu kaut ko palaidis garām! No kura laika tev ir vajadzīga informācija? Vai tad sazvērestības teorijas vairs nav Tavs lauciņš?
Baigi audz. Viedokli nemitīgi jāmaina Tev, bet mēs kā bijām naivi idioti, tā tādi arī paliekam.

Vai tu vari pieiet pie Ozo un viņam pateikt to ko Tu šeit rakstiji uz Tavu (Ozo) vārdu lido kā mušas uz sūdu. Saderam ka Tu to nevari, no vienas tādas domas bikses jau pieliksi, bet šeit Tu esi varonis. Pieaudzis cilvēks, bet prātiņā pokemons uz mūžu!
Mierīgi.
Jautājums ir tikai kādā sakarā man tas būtu jasaka. Protams, ka es viņam to nepateiktu tikai tāpat, bet ja ietu kāda tēma kur šādu salīdzinājumu varētu iestarpināt, tad neredzu problēmu.
Ja cilvēks ir ar normālu domāšanu, tad viņš pratīs atšķirt salīdzinājumu. Ja nē,tad tā jau ir viņa problēma

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 18:45, pirms 13 gadiem
LHF un Lipmanim ir jākrīt!!
Neciešu ne Lipmani ,ne LHF valdi !

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:46, pirms 13 gadiem
janka1127 rakstīja: Ozoliņš jau tā ir miljonārs. Neticu ka viņš prasīja naudu strādājot izlases labā.
Nu, Matulis savā jaunākajā garadarbā raksta, ka pēc visa šī trādi rīdi, Ozo esot aizgājis pie Kirova, nometis viņam uz galda visu savu PČ dienas naudu, un pateicis, lai Kira iesprauž to līgumu sev vienā vietā!!!

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:50, pirms 13 gadiem
janka1127 rakstīja: Ozoliņš jau tā ir miljonārs. Neticu ka viņš prasīja naudu strādājot izlases labā.
Beidz dzīvot sapņu pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:01, pirms 13 gadiem
Un cik tad viņš prasīja? Jēga vispār pieminēt ko tādu, ja nav ciparu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 19:03, pirms 13 gadiem
Davis F rakstīja: es personīgi gribu, lai Kirovs aiziet.
nevienam neinteresē ko TU gribi, diemžēl... manis pēc, lai atlaiž vai patur visus pēc kārtas, galvenais, lai tasLV izlasei sekmētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:05, pirms 13 gadiem
lipmans ir un paleik latvijas hokeja boss ko vinjs pateiks ta bus un vinjam preti newiens neko neawr pateikt lai kada autoritate butu

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:09, pirms 13 gadiem
Kapec Lipmans pats neaiziet no amata, mak tikai gudri dir*t

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 19:11, pirms 13 gadiem
Stulbais zhiids!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 19:16, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lipmans acīmredzot saprata ka pāršavis pār strīpu atlaižot pilnīgi visus tagad cenšas taisnoties. Man nav nekas pret Ozoliņu kā GM, jo ne jau viņš ir vislielākais vaininieks ka čempionāts neizdevās.
Turklāt līgums tika parakstīts sen pirms šī balagāna. Vai tad ozo gulēja tur zelta palagos un ēda kaviāru? Šaubos.
Kamēr Lipmans nesapratīs, ka šādā pēc statusa pietiekami nopietnā organizācijā nevar kā savā smilškastē visu laiku mainīt noteikumus, tikmēr droši vien arī būs jātaisnojas.
Ar cilvēkiem ir jārēķinās, pagaidām dzirdu tikai par naudu...
Daži te pārmet, ka notiek Ozoliņa "glorificēšana", to nav jādara, bet nevajag arī meklēt utis tur, kur to nav, jo tas ir tāds pats grāvis, tikai otrā pusē.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 19:16, pirms 13 gadiem
Personīgi pēc šādiem Kirova vārdiem, es Sanda vietā uzmestu mīksto, un domāju ka tā arī būs.
Bye bye OZO

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 19:26, pirms 13 gadiem
Pilnīgi po..j, ko domā kaut kāds debīls žīdelis Lipmans. Davai nometiet viņu ātrāk nost... nu cik var???

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 19:39, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet Agri, neviens no mums to nevarētu, neviens ! Es saku piemēram Parisa Hiltone ir seksīga, bet es tak loģiski, ka nekad dzīvē to viņai nespēšu pateikt acīs, pat ja man tāda iespēja būtu. Tā būtu jebkuram, un vienalga cik vecam, ar kādu sociālo un ģimenes stāvokli.
Šoreiz jau Tu runā, kā mazs bērns, jeb jums patīk teikt pokemons..
Es uzskatu ka internetā jāuzvedās tāpat kā dzīvē un nevajag šeit izrādīt baigo bravurību.
Vai Tu ikdienā bieži sastopies ar cilvēkiem kas runā tādā valodā kāda ir lasāma internetā? Es nē, ja nu vienīgi sanāk aprunāties ar kaut kādiem jēgu pārdzērušiem švaļiem-padibenēm. Pēdējo reizi es ar tādiem runāju pirms vairākiem gadiem, kad mums celtnieki remontu taisija un arī tas nāca ārā pēc nedēļas kodiena. Internetā tā ir ikdiena.
Neesmu Ušakova atbalstītājs, politiski mani uzskati ir pilnīgi pretēji. Atveru mūsu apollo, delfus, ko es tur lasu, ārprāc, vienkārši mudaku bars, ko viņam novēl! Psihologi saka ka tie aptirsēji esot sakompleksēti cilvēki kas iespējams paši kādreiz cietuši no fiziskas vai morālas iespaidošanas. Apmēram tas pats kā rodas pedofili.
Cilvēkus kas nemāk uzvesties vajag banot, tā kā to dara specializētajos portālos Latvijā, Krievijā, Ukrainā. Es saprotu ka šis ir stipri vispārējs sporta portāls, tapēc arī šeit visādi vispārējie daudzko atļaujas.

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:45, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es uzskatu ka internetā jāuzvedās tāpat kā dzīvē un nevajag šeit izrādīt baigo bravurību.
Vai Tu ikdienā bieži sastopies ar cilvēkiem kas runā tādā valodā kāda ir lasāma internetā? Es nē, ja nu vienīgi sanāk aprunāties ar kaut kādiem jēgu pārdzērušiem švaļiem-padibenēm. Pēdējo reizi es ar tādiem runāju pirms vairākiem gadiem, kad mums celtnieki remontu taisija un arī tas nāca ārā pēc nedēļas kodiena. Internetā tā ir ikdiena.
Neesmu Ušakova atbalstītājs, politiski mani uzskati ir pilnīgi pretēji. Atveru mūsu apollo, delfus, ko es tur lasu, ārprāc, vienkārši mudaku bars, ko viņam novēl! Psihologi saka ka tie aptirsēji esot sakompleksēti cilvēki kas iespējams paši kādreiz cietuši no fiziskas vai morālas iespaidošanas. Apmēram tas pats kā rodas pedofili.
Cilvēkus kas nemāk uzvesties vajag banot, tā kā to dara specializētajos portālos Latvijā, Krievijā, Ukrainā. Es saprotu ka šis ir stipri vispārējs sporta portāls, tapēc arī šeit visādi vispārējie daudzko atļaujas.
Nav jau pat bijis jācieš no fiziskas vai morālas vardarbības, vienkārši nav tikuši pāri kompleksiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 19:46, pirms 13 gadiem
Jo lielāks bardaks, ko savest kārtībā, jo lielāks atalgojums jāprasa - elementāri, Lipman!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 20:12, pirms 13 gadiem
Jā nu traki gan- krieviem 4 vieta arī likās pa zemu, un Bikovs saņēma vilka pasi. A kapēc mums viņu nepievākt?

     [+] [-]

, 2011-05-26 20:12, pirms 13 gadiem
watson rakstīja: Pilnīgi po..j, ko domā kaut kāds debīls žīdelis Lipmans. Davai nometiet viņu ātrāk nost... nu cik var???
kurš tad metīs, ja tur LHF viena mafija sēž?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 20:25, pirms 13 gadiem
Arprats, cik tauta ir akla... Sakt gribetu ar to, ka iesaku tiem, kas te Lipmana kungu saukaa par "stulbo zhiidu" u.tmldz. palasit likumus, jo var gadities, ka pec tada var tikt saukti pie atbildibas. Otrais, iesaku visiem papetit savas saknes, savus senchus, senchu senchus un var gadities, ka tur atrodas kads ebreju tautibas cilveks un, var but, pat ne viens vien... Taa pat, iesaku paskatities, cik talu LV hokejs bija ar latviskaa uzvarda ipashnieku Magoni galvgalii! Ja neatceraties tos laikus tapec, ka bijas tik mazi, ka zem galda skraidijat, tad pieverat savas neaudzinatas mutes! LV hokeja nakotne bija no paaudzes, kuras nebija lielajaa izlasee nekad. Tikai Romanovskis pavisam nedaudz uzspeleja un tad ari pateicoties liela mera partneriem-Fandulam, Belavskim, Tambijevam... Taa mees pazaudejam LV izlasee paaudzi un izlase tika krasi maksligi atjauninata, jo nebija taa kaa tagad ir, kad jaunie ir attistijushi savu talantu tik talu, ka nekrit ara no izlases, ja vinus tur ieliek. Jaa, kads teiks, ka tas ir RD, Savicka nopelns, bet jaunos speletajus RD jaunieshu komandai sagatavoja sisteemaa, kuru uzbuveja Lipmana kungs. Pirms vina nebija mums hokeja laukumu daudzas pilsetas, nenodarbojas ar hokeju tik liels skaits bernu... Bija veca sporta pils un Daugavas stadionam blakus ledus laukums, kuram gan iebruka jumts 1998. gada pavasarii... Tas bija viss. Lipmana kungs atveda uz LV PC 2006. gadaa, pateicoties kam uzbuveja Arenu Riga, par kuru mes varam priecaties. Jus visi, kas aplamajat Lipmana kungu, pat iedomaties nevarat, cik liels ir vina nopelns tanii, ka jus tagad var skatities RD speles ar latvieshu speletajiem sastvaa, priecaties par Darzina un citu hokejistu izaugsmi, priecaties par HK Riga komanud JHL... Es jusu vecaku vietaa jums taa liktu pa njunjaam, ka punjki vien lidotu pa gaisu!

     [+] [-]

, 2011-05-26 20:28, pirms 13 gadiem
Aunu bars... Visi nozombeti ar to Ozo. Skatos, ka tikai kadi 5% saglaba kritiku pret personam un tas neidealizee. Ari pasaulee apmeram tikai 5% ir turigi, jo visi pareji skrien pakal baram, jeb bara vadonim, elkam.
Gudri cilveki neatbalsta ne Kiru, ne Ozo. Bet Lielaka dala nesaprot, ko es te rakstu, un nesapratis.

     [+] [-]

, 2011-05-26 20:31, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: kurš tad metīs, ja tur LHF viena mafija sēž?
taisnība, bet kaut ko jādara... nu nevar tā turpināt.. pietiek, jau ka Savickis Dinamo ņem tikai tos, kas paklausīgi danco viņa stabulē. Tāpēc ir jāatbalsta visus, kas var tieši pateikt... Znaroks nav vajadzīgs, jo vienmēr godīgi pasaka, kas ir vajadzīgs komandai, viņš arī aizstāv hokejistus, bet komandas vadībai vajag paklausīgus pakalpiņus... Sējējs vispār paziņo, ka pagaidīsim, kamēr visas komandas nokomplektēsies, un tad mēs pa lēto savāksim tos kas citiem nav vajadzīgi... bet kur tad mūsu labākie vīri- Dārziņš, Sprukts, Skrastiņš... vai tad nevajadzēja mūsu labākos vīrus savāk Dinamo????

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 20:59, pirms 13 gadiem
OILER1981 rakstīja: Arprats, cik tauta ir akla... Sakt gribetu ar to, ka iesaku tiem, kas te Lipmana kungu saukaa par "stulbo zhiidu" u.tmldz. palasit likumus, jo var gadities, ka pec tada var tikt saukti pie atbildibas. Otrais, iesaku visiem papetit savas saknes, savus senchus, senchu senchus un var gadities, ka tur atrodas kads ebreju tautibas cilveks un, var but, pat ne viens vien... Taa pat, iesaku paskatities, cik talu LV hokejs bija ar latviskaa uzvarda ipashnieku Magoni galvgalii! Ja neatceraties tos laikus tapec, ka bijas tik mazi, ka zem galda skraidijat, tad pieverat savas neaudzinatas mutes! LV hokeja nakotne bija no paaudzes, kuras nebija lielajaa izlasee nekad. Tikai Romanovskis pavisam nedaudz uzspeleja un tad ari pateicoties liela mera partneriem-Fandulam, Belavskim, Tambijevam... Taa mees pazaudejam LV izlasee paaudzi un izlase tika krasi maksligi atjauninata, jo nebija taa kaa tagad ir, kad jaunie ir attistijushi savu talantu tik talu, ka nekrit ara no izlases, ja vinus tur ieliek. Jaa, kads teiks, ka tas ir RD, Savicka nopelns, bet jaunos speletajus RD jaunieshu komandai sagatavoja sisteemaa, kuru uzbuveja Lipmana kungs. Pirms vina nebija mums hokeja laukumu daudzas pilsetas, nenodarbojas ar hokeju tik liels skaits bernu... Bija veca sporta pils un Daugavas stadionam blakus ledus laukums, kuram gan iebruka jumts 1998. gada pavasarii... Tas bija viss. Lipmana kungs atveda uz LV PC 2006. gadaa, pateicoties kam uzbuveja Arenu Riga, par kuru mes varam priecaties. Jus visi, kas aplamajat Lipmana kungu, pat iedomaties nevarat, cik liels ir vina nopelns tanii, ka jus tagad var skatities RD speles ar latvieshu speletajiem sastvaa, priecaties par Darzina un citu hokejistu izaugsmi, priecaties par HK Riga komanud JHL... Es jusu vecaku vietaa jums taa liktu pa njunjaam, ka punjki vien lidotu pa gaisu!
Nu ja tu šitādus savārstījumus sāc rakstīt, tad aiziet, faktus studijā!!!
Vispirms gribētos dzirdēt par to sistēmu, ''kuru uzbūvēja Lipmana kungs''! Vai tad Kirovs viens pats sacēla ledus halles pa visu Latviju? Vai varbūt apmaksāja sistemātiski ledu un invetāru jauniem un talantīgiem bērniem? Tā vietā viens otrs vecāks veselu kapitālu iztērēja, lai viņa puika varētu trenēties hokejā! Un cik bija tādu, kas nevarēja to atļauties, un cik vēl potenciāli Irbes un Ozoliņi palika skraidot pa ielu, jo vecākiem nebija līdzekļu? Tieši bezsistēma Latvijas hokeja attīstībā ir atbilde uz šiem jautājumiem!
Ja kas, tad Latvijas hokeja izlase, ''ar Magoni galvgalī'', ieņēma 1997. gadā augsto 7. vietu! Tiesa tur jau bija ielīdis arī Lipmans, tāpēc tajā gadā Latvijas izlases situācija bija visai unikāla, jo tai bija divi galvenie delegācijas vadītāji- Magone un Lipmans!
Jā, blefa karalim Kirovam izdevās atvest uz Rīgu PČ, arī arēna tika pa galvu, pa kalu uzbūvēta, taču arī šeit neiztika bez jautriem gājieniem! Proti, par informācijas tablo, kura vērtība ir ap miljons eiro, samaksāja valsts, nevis halles būvnieki!
Es nebūt nesaucu Lipmanu par ļaunu, vai kā citādi viņu nozākāju, man vienkārši brīžiem kaitina viņa muldēšana, kā tādam vējrādim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 21:31, pirms 13 gadiem
Apnicis tas stagnāts Kira!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 21:41, pirms 13 gadiem
Jūs ko visi te galīgi saspiedušies. Latvijas valsts hokeja federācijai piešķir ap 90 tūkstošiem latu tikai katru gadu. Lai mūsu izlase piedalītos pasaules čempī vajag ap 250 tūkstošiem latu. Protams, ka Lipmans ārdīsies un atlaidīs Ozoliņu, ja šis ierubījis lielu ciparu, es Kiras vietā vispār savu naudu neliktu šitājā sūda valstī iekšā. Ja valdībai piešķir tādas kapeikas, tad mums hokejs nevar būt nekāds !

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 21:47, pirms 13 gadiem
nost ar Lipmanu, jaunas asinis vajag, lai iet pensijā!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 21:57, pirms 13 gadiem
Naw nekaads briinums no Ozo puses,kaa ne kaa bez vinja viiss nepadotos tik labi kaa ar vinju

     [+] [-]

, 2011-05-26 22:16, pirms 13 gadiem
Kira no ozoliņa pa ļockām dabūs!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 22:24, pirms 13 gadiem
Par Lipmana kaunu ,ko uzņēmās OZO ir jāmaksā ,Ozo malacis,no šita žīda vajag slaukt,pamatīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 22:45, pirms 13 gadiem
Oho , te iet interesantāk nekā hokeja laukumā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 23:04, pirms 13 gadiem
Publiskos pārskatos ir pieejams info, ka Kirovs 2010.gadā ir ziedojis 38 tūkstošus dažādām organizācijām (no savas kabatas). Cik ir ziedojušie tie, kas viņu tagad kritizē?

     [+] [-]

, 2011-05-26 23:09, pirms 13 gadiem
Tango rakstīja: mazliet ne par tēmu, bet vai kādam ir zināms kāds sporta ziņu portāls pasaulē (pieļauju, ka valodas te veči prot), kur tādos apjomos drukātu tādus komentus?
Ehm .. tā notiek visos. Arī amurikāņu lielajos portālos raksta tādus brīnumus, ka maz neliekas, par krievu nerunāsim. Vienīgi aiz dīķa ar moderēšanu, maigi izsakoties, bišku labāk ir, nekā šeit.

Trollis arī Āfrikā ir trollis.

Kas attiecās uz tēmu, tā ir izzīsta no pirksta un labāk vajag pievērsties citām nodarbēm. Viena tante kko pateica, kāds ir neapmierināts .. who cares? Jūs tai LHF strādājat, vai? Esiet sponsors? Nē? Tad mieru, tikai mieru. Latvijā pilnīgi un absolūti nekas nenotiek bez bardaka, provinciālisma, bez šuri-muri un traļi-vaļi.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 23:33, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Publiskos pārskatos ir pieejams info, ka Kirovs 2010.gadā ir ziedojis 38 tūkstošus dažādām organizācijām (no savas kabatas). Cik ir ziedojušie tie, kas viņu tagad kritizē?
Viss ir pareizi! Lipmans tik tiešām ziedo un iegulda savus personīgos līdzekļus, jo tie viņam ir! Rietumvalstīs mecenātisms ir normāla parādība un tur ar to neviens neplātās, es šogad tur tik un tik...
Runa ir par to, ka Kirovs ar saviem tekstiem nostāda vienu otru cilvēku pēdējā neģēļa un mantrauša lomā! Šausmīgais Ozoliņš... Tādu naudu prasīja man...
Ja cilvēks ziedo savu naudu kaut kur, tad vairāk neviens nedrīkst neko viņam teikt? Vai tas būtu pareizi?

     [+] [-]

, 2011-05-27 00:38, pirms 13 gadiem
Kira atkal sava elementa ! Oze nekad daudz neprasitu utt vnk apsurds ,taisa tik intrigu

     [+] [-]

, 2011-05-27 01:01, pirms 13 gadiem
Pastāsti man cik Tu pats prasi, Kira! (nevienam neteikšu)

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 01:03, pirms 13 gadiem
Latvijā, tādu lietu kā Ozoliņa apvainošanu nesapratīs liela daļa, tai skaitā arī es!

Tiešām šausmas - nevēlējās strādāt,bojāt nervus par velti !!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 01:13, pirms 13 gadiem
OILER1981 rakstīja: Arprats, cik tauta ir akla... Sakt gribetu ar to, ka iesaku tiem, kas te Lipmana kungu saukaa par "stulbo zhiidu" u.tmldz. palasit likumus, jo var gadities, ka pec tada var tikt saukti pie atbildibas. Otrais, iesaku visiem papetit savas saknes, savus senchus, senchu senchus un var gadities, ka tur atrodas kads ebreju tautibas cilveks un, var but, pat ne viens vien... Taa pat, iesaku paskatities, cik talu LV hokejs bija ar latviskaa uzvarda ipashnieku Magoni galvgalii! Ja neatceraties tos laikus tapec, ka bijas tik mazi, ka zem galda skraidijat, tad pieverat savas neaudzinatas mutes! LV hokeja nakotne bija no paaudzes, kuras nebija lielajaa izlasee nekad. Tikai Romanovskis pavisam nedaudz uzspeleja un tad ari pateicoties liela mera partneriem-Fandulam, Belavskim, Tambijevam... Taa mees pazaudejam LV izlasee paaudzi un izlase tika krasi maksligi atjauninata, jo nebija taa kaa tagad ir, kad jaunie ir attistijushi savu talantu tik talu, ka nekrit ara no izlases, ja vinus tur ieliek. Jaa, kads teiks, ka tas ir RD, Savicka nopelns, bet jaunos speletajus RD jaunieshu komandai sagatavoja sisteemaa, kuru uzbuveja Lipmana kungs. Pirms vina nebija mums hokeja laukumu daudzas pilsetas, nenodarbojas ar hokeju tik liels skaits bernu... Bija veca sporta pils un Daugavas stadionam blakus ledus laukums, kuram gan iebruka jumts 1998. gada pavasarii... Tas bija viss. Lipmana kungs atveda uz LV PC 2006. gadaa, pateicoties kam uzbuveja Arenu Riga, par kuru mes varam priecaties. Jus visi, kas aplamajat Lipmana kungu, pat iedomaties nevarat, cik liels ir vina nopelns tanii, ka jus tagad var skatities RD speles ar latvieshu speletajiem sastvaa, priecaties par Darzina un citu hokejistu izaugsmi, priecaties par HK Riga komanud JHL... Es jusu vecaku vietaa jums taa liktu pa njunjaam, ka punjki vien lidotu pa gaisu!
Piedod, konservatīvais vectēv!
Magoni vairāk neatceros nekā atceros un nepiekrītu Tevis rakstītajam, jo, pirmkārt, ne kurš katrs šeit, Latvijā, ir pabeidzis Klaunu skolu (kā Kirovs). Otrkārt - ne Kirovs bija valdībā, kad Kalvīša dēli spēlēja junioros un viņu pārstāvētie gadi visvairāk tika ārpus valsts uz starptautiskiem turnīriem. Treškārt-ne Kirovs noorganizēja "treknos gadus", kad tad, un arī nedaudz pirms tam, tika saceltas NESAMĒRĪGI daudz ledus halles, kuras šobrīd dzīvo galvenokārt no amatieru čempionātiem, un vienlaicīgi spēj uzturēt vietējās jaunatnes komandas/-u. Treškārt (šis nav pēdējais un arī galvenais), izņemot Magoni, Tu laikam nevienu citu tā arī nezini kurš vadīja LHF, un es arī ne. Tā kā nemērīsimies krāniņiem.
Ticu, ka manis rakstīto vēl daudzi spētu turpināt, taču lai nu kā-esmu par pārmaiņām LHF. Ir laiks tomēr..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-27 06:01, pirms 13 gadiem
A cik tu Kira prasi naudu?

     [+] [-]

, 2011-05-27 06:53, pirms 13 gadiem
asmanis13 rakstīja: A cik tu Kira prasi naudu?
Kira par darbu federācijā algu nesaņem.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 07:21, pirms 13 gadiem
OZO -malacis ,par labu darbu ir jamaksa,un to viņs paradīja.Neviens nesūdzējās,un viss bija OK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-27 07:57, pirms 13 gadiem
aivix26 rakstīja: Nav jau te neviens slims ar OZO. Vnk kad slēdz līgumu ar OZO, viss bija kārtībā. Bet tagad pēkšņi atlaida tāpēc, ka pārāk daudz ir jāmaksā. Tev neliekas, ka tagad Lipmans cenšas attaisnot savu rīcību? Lipmanam mūžīgi primārais bija nauda un lielīšanās, ka redziet - viņš ir visiem maksājis pieklājīgas algas... Bet vēlāk raudādams par savu naudiņu - ņem un atlaiž!
Tieši tā, ja jau OZO prasīja tik šausmīgi daudz, kādēļ tad vajadzēja vispār slēgt līgumu līdz 14. gadam ar viņu, tagad pēkšņi par dārgu!

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:08, pirms 13 gadiem
Ozo prasīja latu uz nedēļu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:56, pirms 13 gadiem
Lipmans varēja arī saīsināt savu teikumu - "ak, šausmas, Ozoliņš par mēneša darbu prasīja naudu!"

     [+] [-]

, 2011-05-27 11:21, pirms 13 gadiem
"...pie manis viņš [Znaroks] saņēma pieklājīgu algu"
"Šausmas, cik daudz Ozoliņš prasīja par mēnesi darba!"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 12:20, pirms 13 gadiem
Ir kads variants , ka so veco stagnatu un diktatoru nonemt no kresla?!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 12:23, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēsls ne mēsls, bet nauda un vara viņam atšķirībā no Tevis (visticamāk) ir gana daudz.
Jā noteikti vinam ir vairāk naudas, un man par to piekāst, bet mans koments nebija par to.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 13:53, pirms 13 gadiem
Ozolinam naudas truukst?

     [+] [-]

, 2011-05-27 15:22, pirms 13 gadiem
james007 rakstīja: Par žīdiem sauc ebrejus,kuri nedzīvo Izraēlā...a par ko tu te kādu gribi saukt pie atbildības?
Kur tu šo izrāvi?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 16:14, pirms 13 gadiem
Kirov,Tu esi šusmas,bērniem lieku aizgriezties,kad Tevi rāda pa TV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 00:04, pirms 13 gadiem
eh, nevaru neuzrakstīt... žīdi principā ir pareizais ebreju nosaukums, cēlies no vārda juden, ko izrunā līdzīgi kā [žiuden]. lai žīdi paklusē, jo mēs viņus saucas valodnieciski korekti...
savādāk ēbrejs apvainojas, ja viņu nosauc ar žīdu, nēģeris apvainojas, ja nenosauc par melnādaino. lietas jāsauc īstajos vārdos - ir tāds teiciens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja