Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Girgensons pasaules čempionātā nespēlēs arī šogad

Agris Suveizda

Girgensons pasaules čempionātā nespēlēs arī šogad
Zemgus Girgensons. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Latvijas hokeja izlases ģenerālmenedžeris Rūdolfs Kalvītis portālam TVNet atklājis, ka Nacionālās hokeja līgas uzbrucējs Zemgus Girgensons valstsvienībai pasaules čempionātā nepalīdzēs.

"Zemgus savu nostāju nav mainījis – bez līguma viņš izlasei nepievienojas. Šajā čempionātā viņa nebūs, no mūsu puses izdarījām visu, ko varējām," Kalvītis sacīja TVNet. Girgensonam beigsies viena gada līgums par 2,5 miljoniem ASV dolāru, ko viņš parakstīja pagājušā gada 20. jūnijā. Pirms tam viņam bija trīs gadu līgums par 6,6 miljoniem jeb vidēji 2,2 miljoniem sezonā.

30 gadus vecais Zemgus Girgensons šonakt ar rezultatīvu piespēli pabeidza savu 10. sezonu NHL (neskaitot pilnībā izlaisto 2020./21. g.). un kopumā 63 mačos atzīmējās ar 14 (8+6) punktiem, 21 soda minūti un negatīvu lietderību -1. Ar 14. numuru draftētais uzbrucējs NHL karjerā 688 spēlēs ticis pie 188 (89+99) punktiem, 192 soda minūtēm un negatīvas lietderības -66, bet viņa pārstāvētā "Sabres" Stenlija kausā nav iekļuvusi jau 13 sezonās pēc kārtas.

Girgensons 2021. gadā spēlēja olimpiskajā kvalifikācijā, taču pasaules čempionātos nav piedalījies jau septiņus gadus. Viņš ir spēlējis četros pasaules čempionātos – 2013. gadā, kad vēl spēlēja AHL, 2014., 2016. un 2017. gadā, 25 spēlēs sakrājot sešus (5+1) punktus, 33 soda minūtes un negatīvu lietderību -12. Pirms jauna līguma parakstīšanas Girgensons spēlēja gan 2016., gan 2017. gada turnīrā, taču tobrīd bija ierobežoti brīvā, nevis neierobežoti brīvā aģenta statusā. Girgensons ir spēlējis 2014. gada olimpiskajās spēlēs (piecās spēlēs 1+1) un divos olimpiskajos atlases turnīros (sešās spēlēs 0+2) - olimpiskajā atlasē, kā raksta TVNet, viņš labprāt spēlētu arī šovasar.

Latvijas izlase nākamās pārbaudes spēles aizvadīs 26. un 27. aprīlī Šveicē, bet 3. un 4. maijā uzņems Norvēģiju. Pasaules čempionātu Latvija sāks 11. maijā pret Poliju un grupā tiksies arī ar Franciju, Kazahstānu, Vāciju, Zviedriju, Slovākiju un ASV.

Izmantotie resursi:
https://sports.tvnet.lv/8001473/gir...

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 10:48, pirms 2 mēnešiem
Zirgs

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 10:52, pirms 2 mēnešiem
Mīzals, kurš nodzīvojis lielāko daļu dzīves otrpus okeānam, un kuram nerūp sava dzimtene.
Slēpts komentārs: huy

 +19 [+] [-]

, 2024-04-16 10:53, pirms 2 mēnešiem
Lai, vai kā maz šajā čalī patriotisma, ļoti stipri kļuvis par Amerikāni. Godīgi, gribētu dzirdēt, cik labi vēl Latviešu valodu atcerās. Jo, jau tad kad bija čempjos stipri runāja ar akcentu. Protams, tā viņa dzīve, viņa lēmums, bet vai tad tiešām Sabres ar viņu līgumu nenoslēgs? Ja, neraujas uz izlasi, tad arī tādus nevajag, domāju ja būtu stirpi saudzētu sevi, neiesaistoties asumos, utt.

 +19 [+] [-]

, 2024-04-16 10:55, pirms 2 mēnešiem
vozā rakstīja: Lai, vai kā maz šajā čalī patriotisma, ļoti stipri kļuvis par Amerikāni. Godīgi, gribētu dzirdēt, cik labi vēl Latviešu valodu atcerās. Jo, jau tad kad bija čempjos stipri runāja ar akcentu. Protams, tā viņa dzīve, viņa lēmums, bet vai tad tiešām Sabres ar viņu līgumu nenoslēgs? Ja, neraujas uz izlasi, tad arī tādus nevajag, domāju ja būtu stirpi saudzētu sevi, neiesaistoties asumos, utt.
Jap, atceros Irbe arī latviski ar spēcīgu Amerikāņu akcentu runāja pēc laika, bet tāpat palika patriots uz visu mūžu

  -3 [+] [-]

, 2024-04-16 10:55, pirms 2 mēnešiem
Izvēlējās būt neitrāls..!

 +10 [+] [-]

, 2024-04-16 10:55, pirms 2 mēnešiem
Girgensons ir uzmetējs, kurš izlasei nav vajadzīgs ne PČ, ne kvalifikācijā, ne OS. Ceru, ka netiks vairs aicināts. Lai spēlē tie, kas grib spēlēt un sisties. Par kontraktiem var uztraukties cilvēki, kas ar savu karjeru nav nodrošinājis turpmāko dzīvi, kamēr šim puisim NHL karjeras laikā ir nopelnīti virs 15m USD, tāpēc uzskatu, ka cilvēks vienkārši nevēlas un, ja nevēlas, tad nevajag.

 +15 [+] [-]

, 2024-04-16 11:00, pirms 2 mēnešiem
Ir līgums vai nav tāpat nebrauc.

  +6 [+] [-]

, 2024-04-16 11:02, pirms 2 mēnešiem
Visi heito Elvi, bet Girgensonu neheito neviens!
Lai gan Elvis vienmēr ir gatavs braukt uz izlasi, bet Girgensons nav redzēts PČ kopš 2017.gada !!!

  -3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:04, pirms 2 mēnešiem
Saprotams lēmums.

     [+] [-]

, 2024-04-16 11:05, pirms 2 mēnešiem
7 sezonas pēc kārtas nespēlēt PČ tomēr ir ilgs laiks. Varēja pieņemt izņēmumu, lai nav perebors un uzspēlēt.

  -3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:05, pirms 2 mēnešiem
Cerams paliks bez NHL līguma, stulbais zirga ģīmis

  +5 [+] [-]

, 2024-04-16 11:07, pirms 2 mēnešiem
vozā rakstīja: Lai, vai kā maz šajā čalī patriotisma, ļoti stipri kļuvis par Amerikāni. Godīgi, gribētu dzirdēt, cik labi vēl Latviešu valodu atcerās. Jo, jau tad kad bija čempjos stipri runāja ar akcentu. Protams, tā viņa dzīve, viņa lēmums, bet vai tad tiešām Sabres ar viņu līgumu nenoslēgs? Ja, neraujas uz izlasi, tad arī tādus nevajag, domāju ja būtu stirpi saudzētu sevi, neiesaistoties asumos, utt.
Patiesībā, viņam nav nekāda akcenta, vienkārši burtu R neizrunā, fāters arī tāpat, kurš visu mūžu dzīvo Latvijā Tā ir vienkārši iedzimta pataloģija, nekas vairāk Par dalību izlasē piekrītu vairākumam komentāru, nevajag vairs viņu saukt

  +7 [+] [-]

, 2024-04-16 11:09, pirms 2 mēnešiem
Sabres komandā viņš ir 3. vai 4.maiņas uzbrucējs...
kura uzdevums ir neielaist golu...

nez vai viņam baigā vēlme to pašu darīt LV izlasē...
ja NHL nevāc punktus, diez vai to darīs izlasē...

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:11, pirms 2 mēnešiem
Paldies par to pašu!

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:12, pirms 2 mēnešiem
Nu jaaa.. te pat man gribas kaut ko negatīvu iekomentēt. Piegriezusies šitā attieksme no viņa. Kā nekā NHL domāju viņam nespīd,.gaidu viņu SHL.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:13, pirms 2 mēnešiem
Nevajag nevienam lūgties ! Izlasē lai spēlē tie kas vēlas . Dienžēl Latvijas hokejam un vispār Latvijai zudis cilvēks . Pilnībā amerikanizējies !!!

  +9 [+] [-]

, 2024-04-16 11:15, pirms 2 mēnešiem
Neizjūtu nekāda veida nosodījumu, izlasē ir jāspēlē tiem, kas grib un var.

  +5 [+] [-]

, 2024-04-16 11:17, pirms 2 mēnešiem
Trippigakillen rakstīja: Nu jaaa.. te pat man gribas kaut ko negatīvu iekomentēt. Piegriezusies šitā attieksme no viņa. Kā nekā NHL domāju viņam nespīd,.gaidu viņu SHL.
Nevajag būt negatīvam, lai šis latviešu izcelsmes amerikānis dzīvo kā vēlas, lai viņam veicas, vienīgais nevajag ņemt izlasē, ja šis sadomā ka tagad viņam tas būs izdevīgi. Durvis ciet.

  +6 [+] [-]

, 2024-04-16 11:21, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Nevajag būt negatīvam, lai šis latviešu izcelsmes amerikānis dzīvo kā vēlas, lai viņam veicas, vienīgais nevajag ņemt izlasē, ja šis sadomā ka tagad viņam tas būs izdevīgi. Durvis ciet.
Nu ja, jāpieņem vien ir. Tomēr biju cerējis viņu redzēt izlases kreklā pēc ilgiem laikiem ,bet iztiksim un būs jau labi.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:21, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Neizjūtu nekāda veida nosodījumu, izlasē ir jāspēlē tiem, kas grib un var.
Piekrītu, ja agrāk tie gribetātāji ir bijuši praktiski vienmēr, ar tiem problēmas nekad bijušas nav, tad uz šodienu mums ir pilns bars vēl arī ar varētājiem, tas ir visnotaļ pozitīvi! Sprukta nepiepildāmo robu laiki ir beigušies Tagad mums ir pilnvērtīgi aizvietotāji praktiski visās pozīcijās

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:23, pirms 2 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Visi heito Elvi, bet Girgensonu neheito neviens!
Lai gan Elvis vienmēr ir gatavs braukt uz izlasi, bet Girgensons nav redzēts PČ kopš 2017.gada !!!
OS kvalī bija atbraucis un nav jau tā, ka viņš nevēlētos spēlēt izlasē. Elvis arī izvēlējās nebraukt, jo tomēr nes atbildību pret klubu kaut arī bija līgums. Tas tomēr ir viņu darbs. Nedod dievs satraumēties PČ un tad principā NHL līgums pazūd aiz apvāršņa.

  -3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:23, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Nevajag būt negatīvam, lai šis latviešu izcelsmes amerikānis dzīvo kā vēlas, lai viņam veicas, vienīgais nevajag ņemt izlasē, ja šis sadomā ka tagad viņam tas būs izdevīgi. Durvis ciet.
Ja tiksim uz olimpiādi, Zirgensons varētu būt pirmais, kurš rausies un domās, ka vieta tam ir iepriekš rezervēta

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:24, pirms 2 mēnešiem
Cricbo rakstīja: OS kvalī bija atbraucis un nav jau tā, ka viņš nevēlētos spēlēt izlasē. Elvis arī izvēlējās nebraukt, jo tomēr nes atbildību pret klubu kaut arī bija līgums. Tas tomēr ir viņu darbs. Nedod dievs satraumēties PČ un tad principā NHL līgums pazūd aiz apvāršņa.
Kā jau te viens rakstīja, ja satraumēsies, badā nesprāgs, viņam zeķē ir 15 ļimaki

  +4 [+] [-]

, 2024-04-16 11:25, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Nevajag būt negatīvam, lai šis latviešu izcelsmes amerikānis dzīvo kā vēlas, lai viņam veicas, vienīgais nevajag ņemt izlasē, ja šis sadomā ka tagad viņam tas būs izdevīgi. Durvis ciet.
Es gan nezinu, vai vajadzētu arī uzreiz runāt par uz mūžiem aizvērtām durvīm. Jāskatās tomēr objektīvi - sezona bija slikta un līguma nav. Traumas risks PČ nav mazs. Ja spēlētājs vēlas savu nākotni saistīt ar NHL, tad domājams, ka lielais vairums šādā situācijā uz PČ nebrauktu.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 11:27, pirms 2 mēnešiem
Zirga cienīgi izgājieni.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:28, pirms 2 mēnešiem
varbūt, jāpameklē atbilde pašam sevī un attieksmē (pret savu valsti, tai skaitā..) - kādēļ nav līguma ?

  +7 [+] [-]

, 2024-04-16 11:28, pirms 2 mēnešiem
Nu negrib cilvēks spēlēt, nevajag viņu aicināt, bez viņa čaļi dabūja medaļas, nav jau baigais super atslēgas spēlētājs.

  +9 [+] [-]

, 2024-04-16 11:30, pirms 2 mēnešiem
Vasaras beigās Rīgā risināsies olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs, kurā Latvijas hokejisti par olimpisko ceļazīmi sacentīsies ar Franciju, Slovēniju un Ukrainu. Ceļazīmi uz 2026. gada ziemas olimpiskajām spēlēm Milānā un Kortīnā d'Ampeco iegūs grupas uzvarētājs. TVNET rīcībā esošā informācija liecina, ka Girgensons labprāt piedalītos gaidāmajā turnīrā "Arēnā Rīga".

Uz OS kvali gan grib atbraukt.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 11:30, pirms 2 mēnešiem
Žēl, bet saprotams. Galvenais lai bez iemesla neatmetas no olimpiādēm.

  +5 [+] [-]

, 2024-04-16 11:31, pirms 2 mēnešiem
Cricbo rakstīja: OS kvalī bija atbraucis un nav jau tā, ka viņš nevēlētos spēlēt izlasē. Elvis arī izvēlējās nebraukt, jo tomēr nes atbildību pret klubu kaut arī bija līgums. Tas tomēr ir viņu darbs. Nedod dievs satraumēties PČ un tad principā NHL līgums pazūd aiz apvāršņa.
Elvis neatbrauca vienu gadu, kad būtu varējis atbraukt. Pēc katastrofālas sezonas, pēc kuras bija psiholoģiskas problēmas, kā pats stāstīja. To nevar salīdzināt ar cilvēku, kurš atsaka jau septīto pavasari pēc kārtas!

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:32, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Es gan nezinu, vai vajadzētu arī uzreiz runāt par uz mūžiem aizvērtām durvīm. Jāskatās tomēr objektīvi - sezona bija slikta un līguma nav. Traumas risks PČ nav mazs. Ja spēlētājs vēlas savu nākotni saistīt ar NHL, tad domājams, ka lielais vairums šādā situācijā uz PČ nebrauktu.
Pēdējo reizi viņam viss bija labi 2017. gadā. Lai veicas dzīve un karjerā, es viņu no izlases prom nedzinu, viņs to darījis pats savām rocinām. Valstsvienībā spēlē tie kuri vēlas. Viņš nevēlas.

  -3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:32, pirms 2 mēnešiem
Laikam gatavojas spelēšanai KHL

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 11:34, pirms 2 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Ja tiksim uz olimpiādi, Zirgensons varētu būt pirmais, kurš rausies un domās, ka vieta tam ir iepriekš rezervēta
Viņam uzvards ir Girgensons. Cerams, ka treneriem pietiks prāta vairs neņemt. Un GM vairs neaicināt.

  +5 [+] [-]

, 2024-04-16 11:37, pirms 2 mēnešiem
Cricbo rakstīja: OS kvalī bija atbraucis un nav jau tā, ka viņš nevēlētos spēlēt izlasē. Elvis arī izvēlējās nebraukt, jo tomēr nes atbildību pret klubu kaut arī bija līgums. Tas tomēr ir viņu darbs. Nedod dievs satraumēties PČ un tad principā NHL līgums pazūd aiz apvāršņa.
Nevajag, ja spēlētājam ir daudz traumas un viņš palaiź garām čempi, lai savestu kārtībā veselību, vispār nav jautājumu. Te ir totāla atruna, tad veselība, tad trauma, ģimenes apstākļi, bērns dzimst, tagad nav līguma, utt., un tas notiek gadiem, nebūsim naivi!

     [+] [-]

, 2024-04-16 11:41, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Viņam uzvards ir Girgensons.
Ko tu mūldi??

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 11:42, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Pēdējo reizi viņam viss bija labi 2017. gadā. Lai veicas dzīve un karjerā, es viņu no izlases prom nedzinu, viņs to darījis pats savām rocinām. Valstsvienībā spēlē tie kuri vēlas. Viņš nevēlas.
Pēdējo reizi viss bija labi 2022. gada vasarā, jeb OS kvaļi neskaitās?

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:43, pirms 2 mēnešiem
mums ir alternatīvas un tādi kam vēl dzivē sevi jāpierāda. Zirgis jau sasniedzis visu ko varēja kam viņam raut pušu?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:44, pirms 2 mēnešiem
Nekad nav bijis LV patriots NEKAD!!!!

Nekaada respekta pret sho personaazhu...

Nauda paari visam!

Skudra, Bartulis, Girgensons...

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 11:46, pirms 2 mēnešiem
Ir OK, ja nav velme tad lai nespele, tomer nhl sezona ir smaga un vins tur atdod savus 150%. Pilnibaa saprotu un respekteju. Tomer gaidu vinju vismaz uz vel vienu Pasaules chempi.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 11:48, pirms 2 mēnešiem
Kā jau teicu, Zirgensons jau sen ir aizmirsis latviešu valodu.

     [+] [-]

, 2024-04-16 11:49, pirms 2 mēnešiem
Kāda starpība, Zirgensons 100 gadus nav vajadzīgs, viņa vietā ir kas var ielīmēt bortā pretiniekus.

     [+] [-]

, 2024-04-16 11:49, pirms 2 mēnešiem
JurisT rakstīja: Vasaras beigās Rīgā risināsies olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs, kurā Latvijas hokejisti par olimpisko ceļazīmi sacentīsies ar Franciju, Slovēniju un Ukrainu. Ceļazīmi uz 2026. gada ziemas olimpiskajām spēlēm Milānā un Kortīnā d'Ampeco iegūs grupas uzvarētājs. TVNET rīcībā esošā informācija liecina, ka Girgensons labprāt piedalītos gaidāmajā turnīrā "Arēnā Rīga".

Uz OS kvali gan grib atbraukt.
Protams jo tam jenkim vajag CV ierakstiit Olimpiskaas speeles 2026... tikai un vieniigi izdeviigums.

Vinsh tak tiirs amerikaanis un vinam patiesiibaa ir nosplauties par visu sho pasaakumu.

  -4 [+] [-]

, 2024-04-16 11:52, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pēdējo reizi viss bija labi 2022. gada vasarā, jeb OS kvaļi neskaitās?

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 11:55, pirms 2 mēnešiem
Izlasē jāspēlē tiem, kas to vēlas, pēc NHL sezonas un neziņas par nākotni, varbūt arī labāk lai nespēlē, nekā vienkārši atslido.

  +5 [+] [-]

, 2024-04-16 12:00, pirms 2 mēnešiem
Galvenais ir pazīmēties tribīnēs. Labi ka netika pie bronzas, nav pelnījis ar saviem reizi 10 gados.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:00, pirms 2 mēnešiem
Ja Bufalo viņam neiedos līgumu, tad viss. neticu ka viņš kādai citai komandai būs vajadzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 12:13, pirms 2 mēnešiem
Cilvēks,kurš zin šī pasākuma vērtību un nozīmi.😄

  +5 [+] [-]

, 2024-04-16 12:26, pirms 2 mēnešiem
Protams NHL līgums nodrošina iztiku utt. Arī nekas traks ka izlasē nebūs. Tikai ceru ka paliks arī pie šīs pašas nostājas, ja mūsējie uz olimpiādi brauks

     [+] [-]

, 2024-04-16 12:26, pirms 2 mēnešiem
Nevienam nav tiesības, jo īpaši tādiem, kuri paši dzīvē neko nav sasnieguši, pārmest ka Girgensona izvēle ir tāda kāda tā ir.
Būtu daudz sliktāk, ja viņš padotos sabiedrības, kura kā vienmēr par neko neatbild, spiedienam, un izlasē spēlētu bez jebkādas motivācijas to darīt.
Lai spēlē tie, kuri to patiesi vēlas. Pat ja viņiem ar meistarību ir stipri švakāk.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 12:29, pirms 2 mēnešiem
terex rakstīja: Cilvēks,kurš zin šī pasākuma vērtību un nozīmi.😄
Kāda tad ir IIHF ''Pasaules'' čempionāta nozīme?
Tas, ka kāds vēlas uzdot šo turnīru par ļoti nozīmīgu pasākumu, ir tikai un vienīgi šo cilvēku problēma.
Ja šis turnīrs tiešām būtu tik nozīmīgs, tad nebūtu tik daudz spēlētāju atteikumi tajā piedalīties. Ne tikai Latvijas izlasē, bet arī citās šī turnīra izlasēs.

  +4 [+] [-]

, 2024-04-16 12:30, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevienam nav tiesības, jo īpaši tādiem, kuri paši dzīvē neko nav sasnieguši, pārmest ka Girgensona izvēle ir tāda kāda tā ir.
Būtu daudz sliktāk, ja viņš padotos sabiedrības, kura kā vienmēr par neko neatbild, spiedienam, un izlasē spēlētu bez jebkādas motivācijas to darīt.
Lai spēlē tie, kuri to patiesi vēlas. Pat ja viņiem ar meistarību ir stipri švakāk.
tu te šķirosi tos, kuri ir kko sanieguši un kuri nav ?
tādu kritēriju komentēšanai sc nav
otrkārt, viss ir relatīvi
būs cilvji, kuri ripas dzenāšanu pa ledu nesauks par sasniegumu, bet uzbūvētu tiltu vai veiksmīgi veiktu operāciju gan
pat veiksmīgu autobusa reisu rīga - liepāja

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:32, pirms 2 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tu te šķirosi tos, kuri ir kko sanieguši un kuri nav ?
tādu kritēriju komentēšanai sc nav
otrkārt, viss ir relatīvi
būs cilvji, kuri ripas dzenāšanu pa ledu nesauks par sasniegumu, bet uzbūvētu tiltu vai veiksmīgi veiktu operāciju gan
Nekas tajā nav slikts, ka dažam labam norāda, ka jāsāk ar sevis dzīvē sasniegtā izvērtēšanu. Pirms sāk kādu citu zākāt.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 12:34, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Es gan nezinu, vai vajadzētu arī uzreiz runāt par uz mūžiem aizvērtām durvīm. Jāskatās tomēr objektīvi - sezona bija slikta un līguma nav. Traumas risks PČ nav mazs. Ja spēlētājs vēlas savu nākotni saistīt ar NHL, tad domājams, ka lielais vairums šādā situācijā uz PČ nebrauktu.
Atceros laikus, kad Cipruss uz izlasi rāvās no Amerikas burtiski aizmūkot no kluba... vienalga, cik naudas, līgumus utml solīja. tas ir mentāls uzstādījums katra prātā - dzīvi diktē nauda vai cieņa

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 12:34, pirms 2 mēnešiem
Neviens jau nezina, kā tur īsti ir, bet mums visiem ir tas viens čoms, kuru nekur nelaiž sieva.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:34, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekas tajā nav slikts, ka dažam labam norāda, ka jāsāk ar sevis dzīvē sasniegtā izvērtēšanu. Pirms sāk kādu citu zākāt.
tas ir vajadzīgs, tikai piemērs - regulārs nacionālās izlases uzmetējs- nav tas veiksmīgākais, ko izmantot audzināšanas nolūkos

     [+] [-]

, 2024-04-16 12:35, pirms 2 mēnešiem
Teemo rakstīja: Protams NHL līgums nodrošina iztiku utt. Arī nekas traks ka izlasē nebūs. Tikai ceru ka paliks arī pie šīs pašas nostājas, ja mūsējie uz olimpiādi brauks
Ja OS piedalīsies NHL spēlētāji ,tad viņš izlasē būs.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:38, pirms 2 mēnešiem
Laikam jau lielākā daļa komentētāju nav ģimenes kuras jābaro. Normāls lēmums, bez līguma neriskēt iedzīvoties traumās. Apdrošināt var tikai jau spēkā esošu līgumu, nevis iedomātu peļņas daudzumu. Kurš no jums visiem gribētu palikt bez ienākumiem sava patriorisma dēļ, kur nemaz nav sakara ar Latvijas pastāvēšanas/okupācijas vai cita veida draudiem. Jau iepriekš esmu aicinājis, visi šie pārmetumu dalītāji - iestajaties Latvijas armijā vai vismaz zemessardzē, tad sākat klārēt par patriotismu un pilnīgu ziedošanos Latvijas valstij.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 12:40, pirms 2 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tas ir vajadzīgs, tikai piemērs - regulārs nacionālās izlases uzmetējs- nav tas veiksmīgākais, ko izmantot audzināšanas nolūkos
Mana pārliecība man saka priekšā, ka hokejista sasniegumus viņa karjerā vajag vērtēt pēc tās kopainas, un nevis pēc tā cik viņš ir/nav spēlējis nacionālajā izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:44, pirms 2 mēnešiem
Robis rakstīja: Laikam jau lielākā daļa komentētāju nav ģimenes kuras jābaro. Normāls lēmums, bez līguma neriskēt iedzīvoties traumās. Apdrošināt var tikai jau spēkā esošu līgumu, nevis iedomātu peļņas daudzumu. Kurš no jums visiem gribētu palikt bez ienākumiem sava patriorisma dēļ, kur nemaz nav sakara ar Latvijas pastāvēšanas/okupācijas vai cita veida draudiem. Jau iepriekš esmu aicinājis, visi šie pārmetumu dalītāji - iestajaties Latvijas armijā vai vismaz zemessardzē, tad sākat klārēt par patriotismu un pilnīgu ziedošanos Latvijas valstij.
esmu patriotisma dēļ atteicies no darbiem (un tajā pašā dienā konkurents paņēma piedāvājumu). būtu es paņēmis, varētu pusgadu nestrādāt, tātad nauda bija iespaidīga...
tā ka - ne visi cilvēki ir vienādi... un tādēļ man ir tiesības spriest arī par Kalniņu, kurš spēlē Krievijā, Indraši, kurš tikai spiediena dēļ nespēlē Krievijā un Girgensonu, kuram nesanāk izlasē uzspēlēt...
bez nosodījuma, bet.. ja vaicātu manu iekšējo sajūtu - es tos cilvēkus ar cieņpilnām acīm neuzlūkoju

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 12:45, pirms 2 mēnešiem
Malacis Girgi, es ar neesmu izlasē kapājis kopš ''NHL09" izdzēsu no sava PC!

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:47, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mana pārliecība man saka priekšā, ka hokejista sasniegumus viņa karjerā vajag vērtēt pēc tās kopainas, un nevis pēc tā cik viņš ir/nav spēlējis nacionālajā izlasē.
Kāda ir Girgensona karjeras kopaina? Manā skatījumā - absolūta izgāšanās priekš 14.drafta izvēles. Pro karjera bez play-off, katru gadu spēles laiks mazāks, viena 30 punktu sezona pie sava trenera, pārējās palika pie padsmit punktiem, un tam visam regulāra izlases uzmešana. Protams, atslidošana 10 sezonu garumā NHL citiem var skaitīties nozīmīgs sasniegums, manā ieskatā tā nav.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:51, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: nē
Es atļaušos nepiekrist. Tā kā PČ mums ikdienas rezultāti nedavelk, lai aizbrauktu uz OS pa taisno, tad tās 3 kvaļa spēles ir pat ļoti vērtīgas. Un Girgensons ir piedalījies 3 OS kvaļos - Soču kvalī, uz Sočiem gan beigās netika, bardaka kvalī uz Koreju, kur bija praktiski skaidrs, ka NHL džeki nebrauks (kur, protams, pateicoties visam bardakam ar treneriem tā vai tā netikām) un Pekinas kvalī, kur līdz pēdējam nebija skaidrības, būs vai nebūs NHL džeki OS. Līdz ar to nevarētu teikt, ka kvaļos un izlasē spēlē tikai tad, kad pašam izdevīgi.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:52, pirms 2 mēnešiem
Teemo rakstīja: Protams NHL līgums nodrošina iztiku utt. Arī nekas traks ka izlasē nebūs. Tikai ceru ka paliks arī pie šīs pašas nostājas, ja mūsējie uz olimpiādi brauks
Ja viņš spēlēs kvalī un palīdzēs nopelnīt vietu OS, kāpēc, lai nebrauktu? Tad jau basketā, lai KP arī sēž mājās.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:53, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Kāda ir Girgensona karjeras kopaina? Manā skatījumā - absolūta izgāšanās priekš 14.drafta izvēles. Pro karjera bez play-off, katru gadu spēles laiks mazāks, viena 30 punktu sezona pie sava trenera, pārējās palika pie padsmit punktiem, un tam visam regulāra izlases uzmešana. Protams, atslidošana 10 sezonu garumā NHL citiem var skaitīties nozīmīgs sasniegums, manā ieskatā tā nav.
Ja jau viņu tur visus šos gadus pat ar zemu rezultativitāti, tad nemaz tik sūdīgs nav. Nav viņš liftenieks, ko mētā augšā lejā, dod tikai divvirzienu līgumus utt. Tātad to darbu, ko no viņa sagaida klubā, izdara labāk, kā citi.

     [+] [-]

, 2024-04-16 12:54, pirms 2 mēnešiem
Ir diezgan smieklīgi lasīt, kā pieauguši vīrieši čīkst par kāda lēmumu, kurš nekādi neietekmē viņu dzīves

  +4 [+] [-]

, 2024-04-16 12:54, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Kāda ir Girgensona karjeras kopaina? Manā skatījumā - absolūta izgāšanās priekš 14.drafta izvēles. Pro karjera bez play-off, katru gadu spēles laiks mazāks, viena 30 punktu sezona pie sava trenera, pārējās palika pie padsmit punktiem, un tam visam regulāra izlases uzmešana. Protams, atslidošana 10 sezonu garumā NHL citiem var skaitīties nozīmīgs sasniegums, manā ieskatā tā nav.
Izgāšanās būtu, ja viņš vispār nebūtu 11 sezonas spēlējis NHL, kā tas ir noticis ne ar vienu vien dažādu gadu drafta pirmā desmitnieka spēlētājiem.
Kaut kur vainot viņu, ka viņa pārstāvētās "Sabres" tik ilgi netiek Play Off, diez vai ir kāds nopietns pamats, jo Kanādas hokejs ir komandas sporta veids.

     [+] [-]

, 2024-04-16 12:56, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es atļaušos nepiekrist. Tā kā PČ mums ikdienas rezultāti nedavelk, lai aizbrauktu uz OS pa taisno, tad tās 3 kvaļa spēles ir pat ļoti vērtīgas. Un Girgensons ir piedalījies 3 OS kvaļos - Soču kvalī, uz Sočiem gan beigās netika, bardaka kvalī uz Koreju, kur bija praktiski skaidrs, ka NHL džeki nebrauks (kur, protams, pateicoties visam bardakam ar treneriem tā vai tā netikām) un Pekinas kvalī, kur līdz pēdējam nebija skaidrības, būs vai nebūs NHL džeki OS. Līdz ar to nevarētu teikt, ka kvaļos un izlasē spēlē tikai tad, kad pašam izdevīgi.
Kvaļi notiek viņam ērtā laikā. Lai paraksta līgumu, atpūšas, sagatavojas NHLam. Izlase nav nekādas obligātās klaušas, bet viņa nav arī bārs, kur iet ietusēt kad izdevīgi.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 12:56, pirms 2 mēnešiem
Tas ir vina pasa lemums,neko mes nevaram ietekmet,beidziet raudat. Sliktakais taja visa ir,ka mums NAV CENTRU!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:57, pirms 2 mēnešiem
Bzh rakstīja: Ir diezgan smieklīgi lasīt, kā pieauguši vīrieši čīkst par kāda lēmumu, kurš nekādi neietekmē viņu dzīves
rēcīgi ka kāds čīkst par ko čīkst citi

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:59, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: rēcīgi ka kāds čīkst par ko čīkst citi
Čīkst? Es saku - turpiniet, čaļi, turpiniet. Vismaz kāds prieks lietainā dienā

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:02, pirms 2 mēnešiem
Smiltēns vismaz būs?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:06, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Izgāšanās būtu, ja viņš vispār nebūtu 11 sezonas spēlējis NHL, kā tas ir noticis ne ar vienu vien dažādu gadu drafta pirmā desmitnieka spēlētājiem.
Kaut kur vainot viņu, ka viņa pārstāvētās "Sabres" tik ilgi netiek Play Off, diez vai ir kāds nopietns pamats, jo Kanādas hokejs ir komandas sporta veids.
Viņš un Skinners ir vienīgie, kas bijuši Sabres gandrīz visu komandas bez play-off ērā. Tas kaut ko nozīmē, kaut vai mītiskā "lūzeru aura". Iesēdies komfortiņā, īpašnieku favorīts, miljoni kontā, ģimene nodibināta. Ko vēl vairāk vajag? Kāda izlase

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:07, pirms 2 mēnešiem
Bzh rakstīja: Čīkst? Es saku - turpiniet, čaļi, turpiniet. Vismaz kāds prieks lietainā dienā
jā,tieši tu to nosauci par čīkstēšanu. un "lietaina diena" ir kaut losisks attaisnojums tam ka dari to, ko dara citi, bet mēgini justies pārāks

     [+] [-]

, 2024-04-16 13:09, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Viņš un Skinners ir vienīgie, kas bijuši Sabres gandrīz visu komandas bez play-off ērā. Tas kaut ko nozīmē, kaut vai mītiskā "lūzeru aura". Iesēdies komfortiņā, īpašnieku favorīts, miljoni kontā, ģimene nodibināta. Ko vēl vairāk vajag? Kāda izlase
Viņam ir lieliska karjera. Vairumam par ko tādu tik sapņot.

  +4 [+] [-]

, 2024-04-16 13:09, pirms 2 mēnešiem
twistedsoul rakstīja: Smiltēns vismaz būs?
būs medaļas, būs smiltēns!

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 13:11, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Viņam ir lieliska karjera. Vairumam par ko tādu tik sapņot.
Ja par lielisku karjeru sauc zaudējumus katru otro vakaru, tad piekrītu

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 13:13, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Ja par lielisku karjeru sauc zaudējumus katru otro vakaru, tad piekrītu
Es par lielisku karjeru saucu stabilu darbu pasaules spēcīgākajā līgā. Maz kāds tiek līdz pro hokejam un ļoti maz līdz NHL un vēl mazāk tur stabili spēlē padsmit gadus.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 13:14, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Viņš un Skinners ir vienīgie, kas bijuši Sabres gandrīz visu komandas bez play-off ērā. Tas kaut ko nozīmē, kaut vai mītiskā "lūzeru aura". Iesēdies komfortiņā, īpašnieku favorīts, miljoni kontā, ģimene nodibināta. Ko vēl vairāk vajag? Kāda izlase
Hm, dīvaini, ka kāds pārmet kādam citam cilvēkam, ka tas ir veiksmīgi nokārtojis savu dzīvi. Cik zinu, tad tautā tas tiek apzīmēts ar vienu vārdu-skaudība.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:15, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: jā,tieši tu to nosauci par čīkstēšanu. un "lietaina diena" ir kaut losisks attaisnojums tam ka dari to, ko dara citi, bet mēgini justies pārāks
Es rakstīju, ka ir smieklīgi. Ja Tev ir garīgā atpalicība un Tu neesi spējīgs izlasīt to, kas rakstīts - piedod. Es negribēju ņirgāties par cilvēku, kuram jau tā dzīvē neveicas

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:29, pirms 2 mēnešiem
Neredzu baigo problēmu, labi, ar centriem ir knapi, bet bronzas ieguvām bez NHL stārķiem. Un Zemgus nav tas spēlētājs, kuram Nhl līgumu dos uz sitiena, it sevišķi ja PČ traumēsies.izlasē nav bijis tik daudz gadus, vnm varēja iztikt, arī tagad.

     [+] [-]

, 2024-04-16 13:32, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Hm, dīvaini, ka kāds pārmet kādam citam cilvēkam, ka tas ir veiksmīgi nokārtojis savu dzīvi. Cik zinu, tad tautā tas tiek apzīmēts ar vienu vārdu-skaudība.
Neskauž, tiešām. Man tikai riebjas, ka kāds ir sadomājies no sevis nezin ko, uzmet nacionālo izlasi jau nto gadu pēc kārtas, tajā pašā laikā tēlo lielo patriotu un taisās braukt uz atlasi aizņemt kāda vietu, kurš katru pavasari ar sviedriem un asinīm cīnās par savu valsti neskatoties uz to, ka beidzas līgums par desmitiem reižu mazāku naudu kā Girgensonam. Lai Zemgus turpina atslidot un sisties pa bortiem NHL, bet izlasē redzēt negribu.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 13:32, pirms 2 mēnešiem
Bzh rakstīja: Es rakstīju, ka ir smieklīgi. Ja Tev ir garīgā atpalicība un Tu neesi spējīgs izlasīt to, kas rakstīts - piedod. Es negribēju ņirgāties par cilvēku, kuram jau tā dzīvē neveicas
tu gan esi varens veiksminieks, ja jāataisnojas ar lietu ka esi te ienācis un tad vēl sāc noteikt diagnozes un sarunāties ar garīgi atpalikušajiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:47, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Neskauž, tiešām. Man tikai riebjas, ka kāds ir sadomājies no sevis nezin ko, uzmet nacionālo izlasi jau nto gadu pēc kārtas, tajā pašā laikā tēlo lielo patriotu un taisās braukt uz atlasi aizņemt kāda vietu, kurš katru pavasari ar sviedriem un asinīm cīnās par savu valsti neskatoties uz to, ka beidzas līgums par desmitiem reižu mazāku naudu kā Girgensonam. Lai Zemgus turpina atslidot un sisties pa bortiem NHL, bet izlasē redzēt negribu.
Visam pie vainas ir IIHF stagnācija, kura n-tos gadu desmitus neko negrib mainīt sava Pasaules čempionāta kontekstā. Īpaši to norises termiņos. Spēlētājiem no NHL ir jāatrod ļoti liela motivācija, lai pēc garās regulārās sezonas, dažiem arī pēc pirmās Play Off kārtas, vel gribētos katru gadu braukt nīkt treniņnometnē pirms PČ, un tad aizvadīt nepilnas 10 spēles pašā čempionātā.
Ne tuvu visiem NHL spēlētājiem, jo īpaši, kuriem ir 30+, ir šāda motivācija.
OS kvalifikācija un pats turnīrs jau ir stipri cits stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:54, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un Girgensons ir piedalījies 3 OS kvaļos - Soču kvalī, uz Sočiem gan beigās netika
Vispār, Soču OS Girgensons spēlēja; pat vārtus zviedriem iemeta (mēs zaudējām ar 3:5).

     [+] [-]

, 2024-04-16 13:58, pirms 2 mēnešiem
Pareiza izvēle. Čalis tomēr saprot, ka braukt uz šito sēta līmeņa pasākumu katru gadu ir bezsakars. Retais top sportists šo pasākumu uztver nopietni. ASV atkal atvedīs studentus un Latvijas tauta varēs gavilēt par pānakumu😅

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:00, pirms 2 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Pareiza izvēle. Čalis tomēr saprot, ka braukt uz šito sēta līmeņa pasākumu katru gadu ir bezsakars. Retais top sportists šo pasākumu uztver nopietni. ASV atkal atvedīs studentus un Latvijas tauta varēs gavilēt par pānakumu😅
Krievija gan katru reizi līksmoja par panākumu pār ASV. Kāpēc lai mēs to nedarītu?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:03, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Spēlētājiem no NHL ir jāatrod ļoti liela motivācija, lai pēc garās regulārās sezonas, dažiem arī pēc pirmās Play Off kārtas, vel gribētos katru gadu braukt nīkt treniņnometnē pirms PČ, un tad aizvadīt nepilnas 10 spēles pašā čempionātā.
Čehi, zviedri, kanādieši brauc gadu no gada. Izlaiž kādu pāris-trīs gadus, bet tad brauc, ja ir iespēja. Te ir cits iemesls.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:08, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: būs medaļas, būs smiltēns!
Sasmeejos

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:09, pirms 2 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Čehi, zviedri, kanādieši brauc gadu no gada. Izlaiž kādu pāris-trīs gadus, bet tad brauc, ja ir iespēja. Te ir cits iemesls.
Kanādieši un ASV spēlētāji pavisam noteikti nebrauc gadu no gada. Jo īpaši pirmā lieluma zvaigznes. Arī zviedri arvien biežāk atsaka savai izlasei spēlēt PČ. Vienīgi par cik viņu ir ļoti daudz NHL, tad viņu loks, kuri spēlē PČ, ir ļoti plašs. Tāpat somi.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:14, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kanādieši un ASV spēlētāji pavisam noteikti nebrauc gadu no gada. Jo īpaši pirmā lieluma zvaigznes. Arī zviedri arvien biežāk atsaka savai izlasei spēlēt PČ
Ja netiek izslēgšanas spēlēs, tad regulāri kāda zvaigzne tomēr atbrauc.

Tas pats Bļugers brauca uz PČ laikam vismaz 2x, esot bez līguma NHL.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:22, pirms 2 mēnešiem
Žēl protams. Bet katrs izdara savas izvēles un pareizi vai nepareizi, tas vienmēr būs subjektīvs viedoklis.
Gribētu redzēt cik daudzi no burkšķētājiem par Zemgu būtu gatavi ņemt rokā ieroci un aizstāvēt savu dzimteni, un cik no visiem komentētajiem laistos lapās. Arī tā ir izvēle, pareiza vai nepareiza, subjektīvs viedoklis …

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:24, pirms 2 mēnešiem
Cilvēks paska, ka nebūs -forši, labāk nebraukt, ja negrib, nevis braukt un bojāt gaisu aizņemt vietu utt.
NEVIENS LV hokeja izlasē nav neaizstājams, ja nav motivācijas, vēlmes, tad labāk ir nebraukt...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:24, pirms 2 mēnešiem
smailiite rakstīja: Žēl protams. Bet katrs izdara savas izvēles un pareizi vai nepareizi, tas vienmēr būs subjektīvs viedoklis.
Gribētu redzēt cik daudzi no burkšķētājiem par Zemgu būtu gatavi ņemt rokā ieroci un aizstāvēt savu dzimteni, un cik no visiem komentētajiem laistos lapās. Arī tā ir izvēle, pareiza vai nepareiza, subjektīvs viedoklis …
Piekrūt par izvēļu izdarīšanu, tomēr salīdzināt braukšanu uz PČ ar ieroča ņemšanu rokās ir ne gluži korekti

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:26, pirms 2 mēnešiem
Nu jauniem atkal iespēja pierādīt,parādit un tikt pie labiem klubiem un līgumiem 💪😎

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:28, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Nevajag būt negatīvam, lai šis latviešu izcelsmes amerikānis dzīvo kā vēlas, lai viņam veicas, vienīgais nevajag ņemt izlasē, ja šis sadomā ka tagad viņam tas būs izdevīgi. Durvis ciet.
Gribēju šādu pat komentāru ierakstīt,pluss no manis

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:29, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ja OS piedalīsies NHL spēlētāji ,tad viņš izlasē būs.
Kāpēc lai viņš nepiedalītos arī OS kvalifikācijā, ja tā ir laba izdevība kārtīgi sākt gatavoties nākamai sezonai. Gatavoties speciālistu uzraudzībā, ledus par brīvu, reāla spēļu prakse, un tāpat labi sparingu partneri.
Jā, tas ir zināmā mērā savtīgums no spēlētāja puses, bet tas ir abpusēji izdevīgs savtīgums, jo izlasei tāda līmeņa spēlētāji vienmēr nāk tikai par labu.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:31, pirms 2 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Ja netiek izslēgšanas spēlēs, tad regulāri kāda zvaigzne tomēr atbrauc.

Tas pats Bļugers brauca uz PČ laikam vismaz 2x, esot bez līguma NHL.
Bļugeram spēlējot Pingvīnos tas spēļu laiks bija tik mazs, ka viņš ne tuvu bija tas nogurušākais spēlētājs sezonas beigās.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:31, pirms 2 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Ja par lielisku karjeru sauc zaudējumus katru otro vakaru, tad piekrītu
Ar tādu bilanci bankas kontā,kaut katru vakaru.Tas,tomēr,ir viņa darbs..

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:33, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Bļugeram spēlējot Pingvīnos tas spēļu laiks bija tik mazs, ka viņš ne tuvu bija tas nogurušākais spēlētājs sezonas beigās.
Nezinu, cik viņam bija tas spēles laiks, bet viņš BEZ LĪGUMA NHL brauca uz PČ. Nekāda atpūta viņam Amerikā sezonas laikā nebija.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:36, pirms 2 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nezinu, cik viņam bija tas spēles laiks, bet viņš BEZ LĪGUMA NHL brauca uz PČ. Nekāda atpūta viņam Amerikā sezonas laikā nebija.
šais jautājumos nav jāstrīdas. par kuru sezonu tiek runāts? Noskaidrojam un ejam uz internetu salīdzina't spēles laiku

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:46, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: šais jautājumos nav jāstrīdas. par kuru sezonu tiek runāts? Noskaidrojam un ejam uz internetu salīdzina't spēles laiku
Runas par spēles laiku izskatās pēc tādas atrundas. Jo nevienam Amerikā sezonas laikā nav pastaiga.

Un vispār, ja salīdzina spēles laiku, tad ko runāt par dažas labas lielvalsts NHL stāriem, kuri NHL sezonas laikā pavada ievērojami vairāk laika uz ledus par Zemgu, bet uz PČ atbrauc?

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:46, pirms 2 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nezinu, cik viņam bija tas spēles laiks, bet viņš BEZ LĪGUMA NHL brauca uz PČ. Nekāda atpūta viņam Amerikā sezonas laikā nebija.
Bez NHL līguma (ne)spēlēt IIHF Pasaules čempionātā bieži ir ne paša hokejista, bet gan cilvēku (aģenta) viņam apkārt izvēle, jo PČ laikā gūstot nopietnu traumu, kas hokejā nav nekāds retums, noslēgt jaunu līgumu būs daudz grūtāk. Ja aģents ir labs psihologs, tad viņš savam klientam šo faktu var mierīgi ieskaidrot.
Es nerakstīju, ka Bļugeram spēlējot Pingvīnos bija tīrākā atpūta, bet gan to, ka aizvadot salīdzinoši īsus spēļu nogriežņu sezonas laikā sezonas beigās spēlētājs ir daudz svaigāks, nekā tas, kurš visu sezonu ir kārtīgi nokapājies, un pilns ar visādām mikrotraumām.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:49, pirms 2 mēnešiem
ir līgums vai nav- tikai Zemgus nav, 2. vietā Bārtulis

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 14:54, pirms 2 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Runas par spēles laiku izskatās pēc tādas atrundas. Jo nevienam Amerikā sezonas laikā nav pastaiga.

Un vispār, ja salīdzina spēles laiku, tad ko runāt par dažas labas lielvalsts NHL stāriem, kuri NHL sezonas laikā pavada ievērojami vairāk laika uz ledus par Zemgu, bet uz PČ atbrauc?
Es tik par to, ka spēles laiku var vnk apskatīties netā.
Manuprāt, itin viss ir atrunas, es biju pārliecināts ka viņš nebūs, man bik jautrību uzdzen tā muldēšana "tagad netraucēsim, lai beidzas sezona, tad uzzināsim spēlēs vai nē".
Nespēlēs viņš PČ, viņam tas neinteresē un nevaram pārmest. es vien saku, ka zem šī ir jānovelk svītra un pietiek viņu viļāt izlases kontekstā. Tak stāv rinda ar gribošajiem, kas pat ja nav no NHL ir vnk motivētāki. Mēs maijā redzējām, ko var izdarīt motivēti čaļi.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:56, pirms 2 mēnešiem
Labrīt!!!

Vai bija reāli kāds, kurš cerēja un ļoti gribēja, lai zirgensons spēlē izlasē?

Neuztraucaties veči, zirgs jūlijā kaut kādā veidā tiks pie 1 gada līguma, lai nākošajā čempī nu toč varētu spēlēt

Šausmas cik daudz naivu cilvēku

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 15:08, pirms 2 mēnešiem
KO tieši Girgensons dara tādu, ko nevar citi? Ko var raudāt par viņa neesamību? Viņa būšana sastāvā NEKĀDI neļauj izlasei ielikt kaut kādu ķeksīti, ka redz, tā lietra tad nu tagad ir atrisināta...

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 15:18, pirms 2 mēnešiem
A jus vinam algu maksajat?un ja dabu traumu jus vinam maksasiet pa arstesanos? Vispar nevajg list citu kabata cik vinam ir nauda jus vinam to neesat maksajusi.

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:18, pirms 2 mēnešiem
.............. rakstīja: Atceros laikus, kad Cipruss uz izlasi rāvās no Amerikas burtiski aizmūkot no kluba... vienalga, cik naudas, līgumus utml solīja. tas ir mentāls uzstādījums katra prātā - dzīvi diktē nauda vai cieņa
Atceros laikus, kad 90-tajos rāvās uz izlasi, bet te tomēr jāvērtē no kāda līmeņa rāvās. Toreiz daudzi spēlēja visādās oberglīgās vai tamlīdzīgi un izlase daudziem bija prēmiju pelnīšanas pasākums.
Par līmeni, no kura Cipruss aizmuka no kluba, gan neatceros, taču NHL jau tas nebija.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 15:23, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Atceros laikus, kad 90-tajos rāvās uz izlasi, bet te tomēr jāvērtē no kāda līmeņa rāvās. Toreiz daudzi spēlēja visādās oberglīgās vai tamlīdzīgi un izlase daudziem bija prēmiju pelnīšanas pasākums.
Par līmeni, no kura Cipruss aizmuka no kluba, gan neatceros, taču NHL jau tas nebija.
Zoltoks, Irbe, Skrastins - regulaari un pat Ozolinsh brauca savu reizi...

Nebusim naivi -Zirgam nosplauties uz LV izlasi...

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:26, pirms 2 mēnešiem
ANDZA84 rakstīja: Zoltoks, Irbe, Skrastins - regulaari un pat Ozolinsh brauca savu reizi...

Nebusim naivi -Zirgam nosplauties uz LV izlasi...
kas varēja - brauca. kas dzēra - tie neaizbrauca…

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 15:32, pirms 2 mēnešiem
upesciems rakstīja: A jus vinam algu maksajat?un ja dabu traumu jus vinam maksasiet pa arstesanos? Vispar nevajg list citu kabata cik vinam ir nauda jus vinam to neesat maksajusi.
visu nevar un nedrīkst svērt naudā.

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:33, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Es tik par to, ka spēles laiku var vnk apskatīties netā.
Manuprāt, itin viss ir atrunas, es biju pārliecināts ka viņš nebūs, man bik jautrību uzdzen tā muldēšana "tagad netraucēsim, lai beidzas sezona, tad uzzināsim spēlēs vai nē".
Nespēlēs viņš PČ, viņam tas neinteresē un nevaram pārmest. es vien saku, ka zem šī ir jānovelk svītra un pietiek viņu viļāt izlases kontekstā. Tak stāv rinda ar gribošajiem, kas pat ja nav no NHL ir vnk motivētāki. Mēs maijā redzējām, ko var izdarīt motivēti čaļi.
Zirgam izlase aizvien interesē, tikai OS kontekstā, nevis PČ

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:34, pirms 2 mēnešiem
varonis rakstīja: kas varēja - brauca. kas dzēra - tie neaizbrauca…
Žoltoks, Irbe un Skrastiņš vienmēr bija, kad varēja

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:36, pirms 2 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Zirgam izlase aizvien interesē, tikai OS kontekstā, nevis PČ
Bet es joprojām neredzu, kas tajā slikts. Nav puišu, kas atsauktos uz aicinājumu spēlēt izlasē? Ir kaut kāds deficīts? Nesaskatu trūkumu tajā, ka izlases apritē ir vairāk spēlētāju.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 15:40, pirms 2 mēnešiem
Šlakatvāvere rakstīja: Žēl, bet saprotams. Galvenais lai bez iemesla neatmetas no olimpiādēm.
Es labaak redzu jauno Vilmani vai jekuru citu kursh patiesi veeelas...

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:42, pirms 2 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Zirgam izlase aizvien interesē, tikai OS kontekstā, nevis PČ
Mani arī interesē izlase OS sakarā un man, tāpat kā zirgam izlases sastāvā vel ir jātiek, jo vietas netiek garantētas ne man, ne zirgam.

Latvijas Republikas vīriešu hokeja izlase nav musars no buffalo, kuri padsmit gadus nespēj tikt izslēgšanas spēlēs. Es ticu, ka zirgs ir reāli nomīzies, jo par vietu izlases sastāvā būtu reāli jāsitās ar motivētiem uz izsalkušiem večiem, nevis to garantēto vietu izlasē viņam pasniegtu uz bronzas šķīvja.

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:46, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Atceros laikus, kad 90-tajos rāvās uz izlasi, bet te tomēr jāvērtē no kāda līmeņa rāvās. Toreiz daudzi spēlēja visādās oberglīgās vai tamlīdzīgi un izlase daudziem bija prēmiju pelnīšanas pasākums.
Par līmeni, no kura Cipruss aizmuka no kluba, gan neatceros, taču NHL jau tas nebija.
es runāju par principu, kad savu mūža līgumu iesver pret spēlēšanu izlasē, jo tas ir patriotisms, jūtas, ko ar naudu neizmērīsi. kā ir labāk, lai katrs pats domā. es par principu - šodien ļoti daudz diktē vienk., piķis. Cilvēks var būt pastulbs, rupjš, kaitniecisks, bet ja ir nauda kabatā, tad daudzi ar to tolerē. Manuprāt tas nav ne tuvu ok.

     [+] [-]

, 2024-04-16 15:47, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Bet es joprojām neredzu, kas tajā slikts. Nav puišu, kas atsauktos uz aicinājumu spēlēt izlasē? Ir kaut kāds deficīts? Nesaskatu trūkumu tajā, ka izlases apritē ir vairāk spēlētāju.
Mazliet tizli pret tiem puišiem, kuri uz izlasi raujās arī pavasarī. Lidos te aizdīķa čekeris tikai uz krutajiem pasākumiem

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 15:48, pirms 2 mēnešiem
Ja man būtu jāizvēlas starp Zirgensonu un Batņu, lēmumu izdarītu pussekundē, tas būtu - Batņa.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 16:00, pirms 2 mēnešiem
Skaidrs, ka līdzjutēji nav starā par to, ka Zemgus atteica izlasei uz PČ, tomēr nebūsim arī pārlieku bargi, jo mēs nezinām visus apstākļus. Patiesībā, lai saprastu Zemgu, pietiek kaut ar to, ko zinām. Proti, NHL viņš nav nekāda zvaigzne, lai bez līguma dotos uz PČ. Varētu jau teikt, ka tad var spēlēt Eiropā, taču ASV viņam ir ģimene; sieva un bērns; tie ir jāuztur, un tiem visādā ziņā VIENMĒR ir prioritāte attiecībā pret izlasi un PČ. Es visnotaļ ticu, ka Zemgum ir valsts patriotisms, tomēr ģimenes patriotisms ir 1.vietā!

Uz šīs nots arī piedāvāju beigt šo apspriedi!

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 16:02, pirms 2 mēnešiem
Lai veicas Zemgusam, jācer ka dabūs līgumu uz 1.gadu, tad arī nākošo pavasari nevajadzēs braukt palīgā izlasei - par velti!

     [+] [-]

, 2024-04-16 16:07, pirms 2 mēnešiem
Šarlatāns rakstīja: Lai veicas Zemgusam, jācer ka dabūs līgumu uz 1.gadu, tad arī nākošo pavasari nevajadzēs braukt palīgā izlasei - par velti!
Zirgs būs pieejams 2026 un 2030 gada olimpiādēs, kā arī kvaļos. Uz pasaules čempjiem nebūs līguma vai arī traumēts būs

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 16:07, pirms 2 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Skaidrs, ka līdzjutēji nav starā par to, ka Zemgus atteica izlasei uz PČ, tomēr nebūsim arī pārlieku bargi, jo mēs nezinām visus apstākļus. Patiesībā, lai saprastu Zemgu, pietiek kaut ar to, ko zinām. Proti, NHL viņš nav nekāda zvaigzne, lai bez līguma dotos uz PČ. Varētu jau teikt, ka tad var spēlēt Eiropā, taču ASV viņam ir ģimene; sieva un bērns; tie ir jāuztur, un tiem visādā ziņā VIENMĒR ir prioritāte attiecībā pret izlasi un PČ. Es visnotaļ ticu, ka Zemgum ir valsts patriotisms, tomēr ģimenes patriotisms ir 1.vietā!

Uz šīs nots arī piedāvāju beigt šo apspriedi!
raksti autoram, lai noslēdz komentārus pie šī raksta !

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 16:26, pirms 2 mēnešiem
Nesaprotu vairumu komentāru- jums ZG kaut ko parādā vai kā? Mazāk būtu heitojuši citus un vairāk domājuši par savu labklājību.

     [+] [-]

, 2024-04-16 16:37, pirms 2 mēnešiem
in youe face

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 16:47, pirms 2 mēnešiem
Dīvānā pirdējiem protams ir daudz vienkāršāk riskēt ar savu 'karjeru' nekā Girgensonam. Dīvānā pirst tomēr prot ikviens.

     [+] [-]

, 2024-04-16 16:57, pirms 2 mēnešiem
Šodien lielais futbola vakars, bet te galvenā ziņa par kaut kādu Girgensonu!!

     [+] [-]

, 2024-04-16 17:32, pirms 2 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Visi heito Elvi, bet Girgensonu neheito neviens!
Lai gan Elvis vienmēr ir gatavs braukt uz izlasi, bet Girgensons nav redzēts PČ kopš 2017.gada !!!
....Girgensons nebrauc ar muti...

     [+] [-]

, 2024-04-16 17:33, pirms 2 mēnešiem
Zoom Mode rakstīja: Sis pamulkjim jau gadus 7 atpakal vajadzeja mainit komandu , bet sis spitigi kulas pa padebeneem !
...jēga???...nekas jU NO VIŅA NAV UN NAV BIJIS...STIPRA VIDUVĒJĪBĀ...

     [+] [-]

, 2024-04-16 17:34, pirms 2 mēnešiem
Zhamschut rakstīja: Nesaprotu vairumu komentāru- jums ZG kaut ko parādā vai kā? Mazāk būtu heitojuši citus un vairāk domājuši par savu labklājību.
....kas tev par daļu?...negaudo...gribu un heitoju...

     [+] [-]

, 2024-04-16 17:38, pirms 2 mēnešiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Dīvānā pirdējiem protams ir daudz vienkāršāk riskēt ar savu 'karjeru' nekā Girgensonam. Dīvānā pirst tomēr prot ikviens.
Es par to nebūtu tik pārliecināts!

     [+] [-]

, 2024-04-16 18:07, pirms 2 mēnešiem
Manuprāt nebraukt uz Latvijas hokeja vai basketbola izlasi latvietim varētu būt tikai 4 attaisnojumi: 1. Neuzaicināja. 2. Klubs nepalaida (turpina spēlēt). 3. Trauma vai veselības problēmas. 4. Ġimenes apstākļi (piemēram bērna piedzimšana)

     [+] [-]

, 2024-04-16 18:16, pirms 2 mēnešiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Dīvānā pirdējiem protams ir daudz vienkāršāk riskēt ar savu 'karjeru' nekā Girgensonam. Dīvānā pirst tomēr prot ikviens.
Nu jā, laikam pārējie visi ir lohi, jo ir atbraukuši riskēt.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 18:37, pirms 2 mēnešiem
valniz rakstīja: Manuprāt nebraukt uz Latvijas hokeja vai basketbola izlasi latvietim varētu būt tikai 4 attaisnojumi: 1. Neuzaicināja. 2. Klubs nepalaida (turpina spēlēt). 3. Trauma vai veselības problēmas. 4. Ġimenes apstākļi (piemēram bērna piedzimšana)
Tie ir reti izņēmumi,kad uz PČ brauc NHL spēlētājs bez līguma uz nākamo sezonu.H.Vītoliņš intervijā jau pirms nedēļas teica,ka Girgensona visticamāk nebūs ,jo viņam nav līguma.

     [+] [-]

, 2024-04-16 19:39, pirms 2 mēnešiem
huy rakstīja: Viņam uzvards ir Girgensons. Cerams, ka treneriem pietiks prāta vairs neņemt. Un GM vairs neaicināt.
Nu,franks tak to saprot,nav jau Zvirgzdiņš,pusrublis

     [+] [-]

, 2024-04-16 19:40, pirms 2 mēnešiem
Tas par kuru turbopatrioti pamperos balsoja vairākas reizes dienā ?

     [+] [-]

, 2024-04-16 22:29, pirms 2 mēnešiem
Ko nu darīsim? Ha ha ha ha Ai ai ai, nu nevajag aicināt, a to vēl sadomāsies. Žēl to pierobežas komandu, kura 10 gadus netiek tālāk.

     [+] [-]

, 2024-04-17 10:25, pirms 2 mēnešiem
Izlasē ir jāspēlē tiem, kuri grib. Viņš jau 6 gadus atrada iemeslu to nedarīt, tāpēc cerība, ka to kādreiz vēl darīs nav liela. Bet vai tas vispār ir vajadzīgs?