Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase gatavošanos PČ sāk 23 spēlētāju sastāvā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlase gatavošanos PČ sāk 23 spēlētāju sastāvā
Aleksandrs Beļavskis
Foto:Romāns Kokšarovs/F64

Gatavojoties 2015. gada pasaules čempionātam hokejā, kas laika posmā no 1. līdz 17. maijam norisināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā, šodien pirmo treniņu aizvadīja Latvijas valstsvienība. Laukumā kopumā devās 23 spēlētāji: trīs vārtsargi, deviņi aizsargi un 11 uzbrucēji.

Latvijas izlase, kas pagājušā gada pasaules čempionātā izcīnīja trīs uzvaras septiņās spēlēs, šogad startēs vienā apakšgrupā ar laukuma saimnieci Čehiju, kā arī ar Zviedriju, Kanādu, Šveici, Franciju, Vāciju un Austriju. Mūsējiem pirmais mačs paredzēts 1. maijā pret 2014. gada olimpisko čempioni Kanādu, kas pasaules čempionāta godalgas pēdējo reizi izcīnīja pirms sešiem gadiem, kad ierindojās otrajā pozīcijā.

Gatavošanos jaunā galvenā trenera Aleksandra Beļavska vadībā šodien Rīgā sāka 23 Latvijas izlases kandidāti, Vārtos stājās hokeja kluba "Rīga" vārtsargi Nils Grīnfogels un Mareks Egils Mitens, kā arī Ungārijas, Rumānijas un Slovākijas apvienotajā MOL līgā otro sezonu pavadījušais Jānis Kalniņš. Ar spēlētājiem darbojās divi treneri: Beļavskis un Juris Klodāns.

Aizsardzībā vairākiem Rīgas "Dinamo" un HK "Rīga" balstiem pievienojās Vācijā spēlējušais Kristers Freibergs, Kazahstānā sezonu pavadījušais Renārs Demiters un viens no Somijas U-20 līgas labākajiem aizsargiem Kristaps Bazevičs. Tāpat uzbrukumā lielākoties laukumā bija redzami "Dinamo" un "Rīgas" hokejisti, kuriem pievienojās Šveicē spēlējošais Toms Andersons, Baltkrievijas čempionāta labākais vārtu guvējs Edijs Brahmanis un Čehijā sezonu pavadījušais Koba Jass.

Latvijas valstsvienība pirmo pārbaudes spēli aizvadīs 2. aprīlī izbraukumā pret Baltkrieviju, bet kopumā mūsējiem pirms pasaules čempionāta paredzētas astoņas pārbaudes spēles: divas pret Baltkrieviju, divas pret Franciju, divas pret Norvēģiju un divas pret Slovākiju.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Jānis Kalniņš, Nils Grīnfogels un Mareks Egils Mitens.
Aizsargi: Kristaps Roberts Zīle, Kārlis Čukste, Edmunds Augstkalns, Kristers Freibergs, Kristaps Bazevičs, Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks, Renārs Demiters un Oskars Cibuļskis.
Uzbrucēji: Toms Andersons, Nikolajs Jeļisējevs, Ričards Kondrāts, Kaspars Saulietis, Andris Džeriņš, Miks Indrašis, Edijs Brahmanis, Roberts Jekimovs, Mārtiņš CIpulis, Gints Meija un Koba Jass.

Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēles

LaiksSpēleVieta
02.04.2015. 18:00Baltkrievija - LatvijaMolodečno
04.04.2015. 16:00Baltkrievija - LatvijaLida
09.04.2015. 19:30Latvija - FrancijaArēna Rīga
10.04.2015. 19:30Latvija - FrancijaArēna Rīga
17.04.2015. 20:00Norvēģija - LatvijaBergena
18.04.2015. 17:00Norvēģija - LatvijaBergena
24.04.2015. 19:30Latvija - SlovākijaArēna Rīga
25.04.2015. 17:00Latvija - SlovākijaArēna Rīga

  -3 [+] [-]

, 2015-03-16 11:59, pirms 9 gadiem
Gandrīz 3 mēnešu pauze,, citiem traumas, nav klubs, nav min,, Pirmo gadu ir tiešām tāda sajūta, ka var būt.. + Vel ja paskatās cik NHL speletāji ir citām valstīm, cik draftētie u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-03-16 12:07, pirms 9 gadiem
Kur pārējie dinamieši? Ceļi sāp?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:11, pirms 9 gadiem
Sastāvs protams briesmīgs. Ar tādu sastāvu var pat Korejai zaudēt!
Cerams ka pat 80% no šī sastāva nespēlēs PČ. Pretējā gadījumā, būs kā būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-16 12:17, pirms 9 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: kur Dārziņš,kur Miķelis?
Ko Tu gribi jaunu viņos ieraudzīt?

Šobrīd ir laiks, kad treneri var novērtēt mazāk redzētos vai vispār neredzētos spēlētājus.
Slēpts komentārs: Latvietis1972

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:22, pirms 9 gadiem
Miks pagājušo nedēļu atpūties Spānijā, tā informācija internetā

  -1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:22, pirms 9 gadiem
Sākas puņķatapu šļupstēšana "Kur Miķelis!?"

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 12:27, pirms 9 gadiem
Štrunts par to, kas (ne)piedalās pirmajos treniņos, galvenais, lai čempī piedalās visi līderi un ir veseli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:31, pirms 9 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Miks pagājušo nedēļu atpūties Spānijā, tā informācija internetā
Ne tikai viņš.
Tas tā kā būtu normāli - čaļiem taču bija brīvdienas.

     [+] [-]

, 2015-03-16 12:35, pirms 9 gadiem
Tā, kur ir māris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:37, pirms 9 gadiem
Latvietis1972, 12:21, pirms 14 minūtēm
Īsāk sakot tāpat visiem te viss skaidrs, krievi paņems visus ka amatierus, tāpat kā pagāšo gad, jo hokejā patreiz viņi labākie pasaulē, olimpiādi neņemsim vērā, jo nu tur nebija kārtīga krievijas hokeja komanda, bet gan novāca all star team, no kuras nekādas jēgas..
Un zeltu paņēma vājā Kanāda, kuru gandrīz Latvijas izlase paņēma!!
īsāk sakot, Latvija cīnīsies par palikšanu šogad!

Ar šo sastāvu mēs krievus gāžam vienos vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-03-16 12:39, pirms 9 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: kur Dārziņš,kur Miķelis?
atbalsta Liepāju, morāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 12:43, pirms 9 gadiem
Kili rakstīja: Kādas Vankūveras izredzes tikt play off un līdz ar to redzēt Ķēniņu izlasē?
mazas, Vankūvera ir plovu zonā+ vēl viņu fārms arī

  -1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:43, pirms 9 gadiem
kaaseejs rakstīja: Tā, kur ir māris?
kurš no visiem?

  -2 [+] [-]

, 2015-03-16 12:45, pirms 9 gadiem
Ķēniņš izlasē nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:45, pirms 9 gadiem
Laiks jau vēl ir jūra, bet šo čempi gaidu. Gribētos redzēt, ko parādīs "bāzes komandas" spēlētāji. Cerams, ka pēc atpūtas cilā svarus un svīst trenažieru zālēs individuāli. Gudļevskis pierādīja, ka līgumu, teorētiski, var nopelnīt PČ laikā. Zinot RD stāvokli - būs vai nebūs, ja būs tad kāds budžets. Tāpat der atcerēties sezonas sākumu ar algu aizkavēšanos.
Kurš no RD "izšaus" PČ, cerot uz treknāku līgumu ārpus Latvijas?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:47, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kurš no visiem?
Verpakovskis.

     [+] [-]

, 2015-03-16 12:50, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Laiks jau vēl ir jūra, bet šo čempi gaidu. Gribētos redzēt, ko parādīs "bāzes komandas" spēlētāji. Cerams, ka pēc atpūtas cilā svarus un svīst trenažieru zālēs individuāli. Gudļevskis pierādīja, ka līgumu, teorētiski, var nopelnīt PČ laikā. Zinot RD stāvokli - būs vai nebūs, ja būs tad kāds budžets. Tāpat der atcerēties sezonas sākumu ar algu aizkavēšanos.
Kurš no RD "izšaus" PČ, cerot uz treknāku līgumu ārpus Latvijas?
Kārtējais, kas tic pasakām par lielajiem līgumiem pēc PČ .

     [+] [-]

, 2015-03-16 12:55, pirms 9 gadiem
Pēc 2015. gada čempionāta, Latvijas izlasei ir izredzes automātiski kvalificēties 2018. gada ziemas Olimpiskajām Spēlēm.
Raksts angļu valodā par iespējām PČ un izredzēm kvalificēties OS - goo.gl/CpSqdj

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 12:57, pirms 9 gadiem
Veiksmi Beļagam! Šogad komanda tālu tiks!

     [+] [-]

, 2015-03-16 12:57, pirms 9 gadiem
netiks!

     [+] [-]

, 2015-03-16 13:02, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kurš no visiem?
ziediņš

     [+] [-]

, 2015-03-16 13:02, pirms 9 gadiem
Video būs?

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 13:02, pirms 9 gadiem
Nezinu, ko te brinities un cepties, parbaudes speles atsijas liekos un panems, tos kuriem par 99% garanteta vieta izlase, ja viena nav kadas traumas vai citas problemas, sis ir atlases process, nac jau ari tik traki, sei ir aptuveni 1/2 no final izlases sastava.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-16 13:07, pirms 9 gadiem
Wow, Bazevičs tiešām Somijā dod uguņus
47sp. 9+17 un +37, labākais lietderības koeficients līgā.

     [+] [-]

, 2015-03-16 13:07, pirms 9 gadiem
Oscar'sCards rakstīja: Pēc 2015. gada čempionāta, Latvijas izlasei ir izredzes automātiski kvalificēties 2018. gada ziemas Olimpiskajām Spēlēm.
Raksts angļu valodā par iespējām PČ un izredzēm kvalificēties OS - goo.gl/CpSqdj
bez copy/paste Tevis minētais neveras vaļā...

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 13:10, pirms 9 gadiem
acmee23 rakstīja: Wow, Bazevičs tiešām Somijā dod uguņus
47sp. 9+17 un +37, labākais lietderības koeficients līgā.
ar piezīmi: overage U20 līgā... Uz lielo komandu tā arī ne reizi sezonā netika izsaukts

     [+] [-]

, 2015-03-16 13:16, pirms 9 gadiem
Zombijs rakstīja: Nezinu, ko te brinities un cepties, parbaudes speles atsijas liekos un panems, tos kuriem par 99% garanteta vieta izlase, ja viena nav kadas traumas vai citas problemas, sis ir atlases process, nac jau ari tik traki, sei ir aptuveni 1/2 no final izlases sastava.
1/2????
nepārspīlē

     [+] [-]

, 2015-03-16 13:26, pirms 9 gadiem
"Tuvāk pirmajām pārbaudes spēlēm, Latvijas hokeja izlases treniņnometni papildinās vairāki hokejisti, kuriem sezona savos klubos jau ir beigusies." LHF.lv

Abrags rakstīja: bez copy/paste Tevis minētais neveras vaļā...
Nu, vairs neko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-16 14:44, pirms 9 gadiem
Cibulskim HKL sastāvā nebūtu pa zeltu jāsitas?

     [+] [-]

, 2015-03-16 14:57, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Cibulskim HKL sastāvā nebūtu pa zeltu jāsitas?
man domāt, viņš nemaz nedrīkst. Vienvirziena līgums

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 15:03, pirms 9 gadiem
No rītdienas treniņos būšot arī Ābols un Galoha. Šodien čaļiem esot bijis eksāmens skolā

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:05, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: man domāt, viņš nemaz nedrīkst. Vienvirziena līgums
Kāpēc nedrīkst ar vienvirziena līgumu? Šremps taču arī spēlēja Liepājā.
Tas jau tikai klubam nosacīts "mīnuss", ka alga jāmaksā tā pati.

Katrā ziņā Liepājas pieteikumā viņš ir.

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:07, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Kāpēc nedrīkst ar vienvirziena līgumu? Šremps taču arī spēlēja Liepājā.
Tas jau tikai klubam nosacīts "mīnuss", ka alga jāmaksā tā pati.

Katrā ziņā Liepājas pieteikumā viņš ir.
Transfēri ir beigušies, kādā sakarā lai RD spēlētājs ar vienvirziena līgumu spēlētu HKL?

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:10, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Transfēri ir beigušies, kādā sakarā lai RD spēlētājs ar vienvirziena līgumu spēlētu HKL?
Viņu Liepāja pieteica jau savlaicīgi.
Kāpēc Tu domā, ka ar vienvirziena līgumu nevar nosūtīt uz fārmklubu?

  -2 [+] [-]

, 2015-03-16 15:13, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Kāpēc nedrīkst ar vienvirziena līgumu? Šremps taču arī spēlēja Liepājā.
Tas jau tikai klubam nosacīts "mīnuss", ka alga jāmaksā tā pati.

Katrā ziņā Liepājas pieteikumā viņš ir.
salīdzināji .impi ar pirkstu!
Šrempu uz Liepāju nosūtīja caur atteikumu draftu regulārās sezonas (transfēru loga!) laikā.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-16 15:14, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Viņu Liepāja pieteica jau savlaicīgi.
Kāpēc Tu domā, ka ar vienvirziena līgumu nevar nosūtīt uz fārmklubu?
var. Bet TIKAI caur atteikumu draftu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 15:14, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: salīdzināji .impi ar pirkstu!
Šrempu uz Liepāju nosūtīja caur atteikumu draftu regulārās sezonas (transfēru loga!) laikā.
Jā, tā bija. Un ko tas maina Cibuļska gadījumā?
Viņu Liepājā pieteica vēl pirms transfēru beigām.
Kāpēc RD nevarētu tagad viņu sūtīt uz fārmklubu?

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:16, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Jā, tā bija. Un ko tas maina Cibuļska gadījumā?
Viņu Liepājā pieteica vēl pirms transfēru beigām.
Kāpēc RD nevarētu tagad viņu sūtīt uz fārmklubu?
tāpēc, ka nosūtot uz fārmu, KHL klubiem ir jāievēro noteikti KHL reglamenta punkti.

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:17, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: var. Bet TIKAI caur atteikumu draftu.
Tātad Tu zini kaut ko vairāk kā RD un HK Liepāja, kas viņu pieteica Liepājas sastāvā.
Nu, varbūt.

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:18, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Tātad Tu zini kaut ko vairāk kā RD un HK Liepāja, kas viņu pieteica Liepājas sastāvā.
Nu, varbūt.
nepieļauj, ka visi ir cilvēki un kādreiz var kļūdīties?

p.s. palasi KHL reglamentu

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:26, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nepieļauj, ka visi ir cilvēki un kādreiz var kļūdīties?

p.s. palasi KHL reglamentu
Izlasīju.

Игроки, имеющие односторонние Контракты «Основная команда», могут быть перемещены в команду Клуба Высшей хоккейной лиги или в команду иного Клуба, не входящего в систему КХЛ, ВХЛ, МХЛ, только через 48-часовой Список отказов.
Исключение составляет случай направления Игрока на срок до 14 календарных дней в команду Клуба Высшей хоккейной лиги для восстановления должных физических кондиций после травмы.


Cibuļskis vai tad nebija traumēts?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 15:31, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Izlasīju.

Игроки, имеющие односторонние Контракты «Основная команда», могут быть перемещены в команду Клуба Высшей хоккейной лиги или в команду иного Клуба, не входящего в систему КХЛ, ВХЛ, МХЛ, только через 48-часовой Список отказов.
Исключение составляет случай направления Игрока на срок до 14 календарных дней в команду Клуба Высшей хоккейной лиги для восстановления должных физических кондиций после травмы.


Cibuļskis vai tad nebija traumēts?
palasi tālāk, tur norādīts, ka to var veikt tikai līdz 23.decembrim...pēc tam vairs nē, kuriem ir vienvirziena kontrakti.

un trauma šoreiz neies krastā, jo pēc traumas izārstēšanas viņs spēlēja KHL...
p.s. bailes, ka bez Cibuļska TRTD ferma zaudēs čempī

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:32, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Izlasīju.

Игроки, имеющие односторонние Контракты «Основная команда», могут быть перемещены в команду Клуба Высшей хоккейной лиги или в команду иного Клуба, не входящего в систему КХЛ, ВХЛ, МХЛ, только через 48-часовой Список отказов.
Исключение составляет случай направления Игрока на срок до 14 календарных дней в команду Клуба Высшей хоккейной лиги для восстановления должных физических кондиций после травмы.


Cibuļskis vai tad nebija traumēts?
KHL traumēto spēlētāju sarakstā nebija.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-16 15:41, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: palasi tālāk, tur norādīts, ka to var veikt tikai līdz 23.decembrim...pēc tam vairs nē, kuriem ir vienvirziena kontrakti.

un trauma šoreiz neies krastā, jo pēc traumas izārstēšanas viņs spēlēja KHL...
p.s. bailes, ka bez Cibuļska TRTD ferma zaudēs čempī
Trauma bija arī pašās beigās, viņš taču nespēlēja pēdējos RD mačus.

Kā reiz tālāk nekā nav par datumiem, tas bija vēl iepriekš.

P.S. baiļu noteikti nav, es neesmu no Liepājas, man principā vienalga

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 15:54, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Trauma bija arī pašās beigās, viņš taču nespēlēja pēdējos RD mačus.

Kā reiz tālāk nekā nav par datumiem, tas bija vēl iepriekš.

P.S. baiļu noteikti nav, es neesmu no Liepājas, man principā vienalga
labi, domāju, ka te vienkārši nolohojās kaut kas...visdrīzāk, kas pierakstīja tos spēlētājus LHF pieteikumā vai kā, bet katrā ziņā, nav nemaz tik vienkārši viņu aizsūtīt uz fermu. īpaši pēc 23.decembra...
man liekas, pats diezvai ar grib braukt no Rīgas prom...vai tik nebija arī tāds punkts, bet īsti vairs neatceros.

     [+] [-]

, 2015-03-16 15:57, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Trauma bija arī pašās beigās, viņš taču nespēlēja pēdējos RD mačus.

Kā reiz tālāk nekā nav par datumiem, tas bija vēl iepriekš.

P.S. baiļu noteikti nav, es neesmu no Liepājas, man principā vienalga
trauma juridiski par traumu tiek atzīta, ja tā juridiski ir attiecīgi noformēta.

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:00, pirms 9 gadiem
Kapec tiek izsaukts Kondrats ,bet ne Maslovskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:11, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Sastāvs pilnīgi nekāds.
pareizi, kaut kādi oberlīgu spēlātāji saaicināti, kad jau brīvi ir HASC un Sāga/Ogre spēlētāji, rīt Prizma vai Zemgale būs brīva...

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:12, pirms 9 gadiem
Matulis rakstīja ka Cibuļskis ārstē traumu.

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:17, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Matulis rakstīja ka Cibuļskis ārstē traumu.
pēc Pavlova gadījuma, spēlētāji baidās oficiāli ārstēt traumas pie TRTD dakteriem, lai kam tad neoficāli kaut kur ārstējas

  -1 [+] [-]

, 2015-03-16 16:21, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: trauma juridiski par traumu tiek atzīta, ja tā juridiski ir attiecīgi noformēta.
OK, pie tā arī paliksim, ka Tu labāk zini, kas un kā tika vai netika noformēts, un kas un kur tika pieteikts. RD un HKL vadītāji to nezina, dokumentus nelasa un ir kļūdījušies.

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:25, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: OK, pie tā arī paliksim, ka Tu labāk zini, kas un kā tika vai netika noformēts, un kas un kur tika pieteikts. RD un HKL vadītāji to nezina, dokumentus nelasa un ir kļūdījušies.
vismaz KHL publicētajos sarakstos par traumētajiem viņš nebija

  -1 [+] [-]

, 2015-03-16 16:26, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: vismaz KHL publicētajos sarakstos par traumētajiem viņš nebija
Ja viņam ir sapista kāja, tad viņš ir traumēts, natkarīgi ir kaut kādā sarakstā vai nav.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 16:28, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Ja viņam ir sapista kāja, tad viņš ir traumēts, natkarīgi ir kaut kādā sarakstā vai nav.
nu te vairāk par reglamentējošo pusi par nosūtīšanu uz Liepāju...
ja trauma ir, tad lai ārstējas ar sarakstu vai bez saraksta , man vienalga...
daži uztraucas ko šis fermā nekapā plovus...

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:30, pirms 9 gadiem
HK Rīga ‏@hk_riga 2h
"No rītdienas Latvijas izlases kandidātu lokam pievienosies Rodirgo Ābols un Kirils Galoha. Šodien abi hokejisti kārto eksāmenu vidusskolā."

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:47, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: nu te vairāk par reglamentējošo pusi par nosūtīšanu uz Liepāju...
ja trauma ir, tad lai ārstējas ar sarakstu vai bez saraksta , man vienalga...
daži uztraucas ko šis fermā nekapā plovus...
Cik dzirdēju nespēlēs viņš Liepājā.

     [+] [-]

, 2015-03-16 16:49, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Cik dzirdēju nespēlēs viņš Liepājā.
es arī...

     [+] [-]

, 2015-03-16 17:15, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Cik dzirdēju nespēlēs viņš Liepājā.
Cibuļskim sezona beigusīs !

  -3 [+] [-]

, 2015-03-16 20:28, pirms 9 gadiem
Jām ko lai saku man žēl mūsu izlases,mūs pat pārbaudes spēlēs kārtīgi izdrāzīs kur vēl par čempi runāt,šitāds sastāvs tādu pat LV hokeja čempioni vinnētu ar miķeli un dārziņu komandā,b*a tiešām žēl ganjau spēles pat neskatīšos,un kā mūs Francija sakapās jāā,būs ko redzēt mož uz tablo pret mums divciparu skaitlis bus nu jā jaunais treners ko lai saka...Nolans labāks!

  -3 [+] [-]

, 2015-03-16 20:31, pirms 9 gadiem
mūsu vārtsargi no kura gadsimta? Kanāda čempī pret mums 15 ripas iebērs!!! Besī ārā šitā jobanā treneru maiņa....

     [+] [-]

, 2015-03-16 20:45, pirms 9 gadiem
malns kačs rakstīja: Cibuļskim sezona beigusīs !
ko nu muldi.
re ku, še ku šodien jau pie Beļavska slidānājās.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 20:48, pirms 9 gadiem
Tyniek rakstīja: mūsu vārtsargi no kura gadsimta? Kanāda čempī pret mums 15 ripas iebērs!!! Besī ārā šitā jobanā treneru maiņa....
ar saprašanu švakāk? Tas jau nav sastāvs PČ! Masaļskim un Punnenovam sezona vēl nav beigusies! Muštukovs ar Merzļikinu ar vēl nav ieradušies.
Bet nu jā, Tev jau galvenais pataurēt kā nogribējušam elefantam...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 20:52, pirms 9 gadiem
Paskatieties, piemēram Kristaps Sotnieks vienmēr ir centies un traucies uz izlasi... Pārējie noguruši.. Ņemat piemēru!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 20:56, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: Paskatieties, piemēram Kristaps Sotnieks vienmēr ir centies un traucies uz izlasi... Pārējie noguruši.. Ņemat piemēru!
kāpēc tikai Sotnieks, jau šodien treniņā bij arī Cibuļskis, Cipulis, Džeriņš, Saulietis...

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 21:09, pirms 9 gadiem
Var nespēlēt pārbaudes spēlēs .bet treniņnometni ir jāuzsāk vienlaicīgi visiem ,kuriem sezona beigusies,tā kā Dārziņam,Miķelim,Pujacam ,Bārtulim ir jābut treniņnometnē.

     [+] [-]

, 2015-03-16 21:27, pirms 9 gadiem
Sapņu komanda 2015

  -1 [+] [-]

, 2015-03-16 22:04, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ar saprašanu švakāk? Tas jau nav sastāvs PČ! Masaļskim un Punnenovam sezona vēl nav beigusies! Muštukovs ar Merzļikinu ar vēl nav ieradušies.
Bet nu jā, Tev jau galvenais pataurēt kā nogribējušam elefantam...
te jau nav jātaurē,ja tu tāds gudrinieks esi kādi varianti mums ir ar šito treneri un šito sastāvu,ja mēs visstiprākajā sastāvā PČ neesam Kanādu uzvarējuši,domā ar galvu mūs tāpat iznesīs lai kāds sastāvs un treneri nebūtu. Varēsi skatīties zaudējumus a jēga nav apnicis jau?

     [+] [-]

, 2015-03-16 22:11, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Var nespēlēt pārbaudes spēlēs .bet treniņnometni ir jāuzsāk vienlaicīgi visiem ,kuriem sezona beigusies,tā kā Dārziņam,Miķelim,Pujacam ,Bārtulim ir jābut treniņnometnē.
nevar jau zināt iemeslus, kāpēc šie nav no šodienas...lai tā uzreiz kārtu pie kaunu staba.
varbūt nemaz nav uzaicināti

  +1 [+] [-]

, 2015-03-16 22:12, pirms 9 gadiem
Tyniek rakstīja: te jau nav jātaurē,ja tu tāds gudrinieks esi kādi varianti mums ir ar šito treneri un šito sastāvu,ja mēs visstiprākajā sastāvā PČ neesam Kanādu uzvarējuši,domā ar galvu mūs tāpat iznesīs lai kāds sastāvs un treneri nebūtu. Varēsi skatīties zaudējumus a jēga nav apnicis jau?
pirmkārt, ieteikšu Tev atgriezties skolas solā - ievērojams pieturzīmju iztrūkums Tavā tekstā padara to grūti uztveramu;
otrkārt, šitais treneris vēl tikai debitēs PČ ar LV izlasi, tāpēc spriedumus izdarīt ir daudz par agru;
treškārt, ko Tu vari spriest par sastāvu, ja šobrīd tāds pat nosaukts nav!

Kādi būs varianti, to mēs redzēsim, kad sāksies PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-16 22:54, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, ieteikšu Tev atgriezties skolas solā - ievērojams pieturzīmju iztrūkums Tavā tekstā padara to grūti uztveramu;
otrkārt, šitais treneris vēl tikai debitēs PČ ar LV izlasi, tāpēc spriedumus izdarīt ir daudz par agru;
treškārt, ko Tu vari spriest par sastāvu, ja šobrīd tāds pat nosaukts nav!

Kādi būs varianti, to mēs redzēsim, kad sāksies PČ.
Neesmu vienkārši tik sīkumains,iespējams tev taisnība,bet paskaties uz papīra sastāvs ir nekāds,kas te labs varbūt,normāli viena maiņa laba tikai ir,nerunāsim par aizsargiem pat! Un tur jau tā lieta PČ mēs redzēsim pieredzes trūkumu,jo jaunieši kaut kādi bus savākti.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-16 23:04, pirms 9 gadiem
Tyniek rakstīja: Neesmu vienkārši tik sīkumains,iespējams tev taisnība,bet paskaties uz papīra sastāvs ir nekāds,kas te labs varbūt,normāli viena maiņa laba tikai ir,nerunāsim par aizsargiem pat! Un tur jau tā lieta PČ mēs redzēsim pieredzes trūkumu,jo jaunieši kaut kādi bus savākti.
pareiz ir, neklausies Abragu...ar šo papīra sastāvu arī brauksim uz PČ

     [+] [-]

, 2015-03-16 23:05, pirms 9 gadiem
Tyniek rakstīja: Neesmu vienkārši tik sīkumains,iespējams tev taisnība,bet paskaties uz papīra sastāvs ir nekāds,kas te labs varbūt,normāli viena maiņa laba tikai ir,nerunāsim par aizsargiem pat! Un tur jau tā lieta PČ mēs redzēsim pieredzes trūkumu,jo jaunieši kaut kādi bus savākti.
pagaidām Tu vari skatīties tikai uz savu izlietoto tualetes papīru. Reālais sastāvs būs radikāli savādāks nekā šis, kas piedalās nometnē.

     [+] [-]

, 2015-03-17 17:28, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: pagaidām Tu vari skatīties tikai uz savu izlietoto tualetes papīru. Reālais sastāvs būs radikāli savādāks nekā šis, kas piedalās nometnē.
galvenā doma jau tāda,kāda starpība kāds sastāvs tam tāpat īpašas jēgas nav,zaudējumi vien bus,tāpat kā nabaga Dinamo